Fortuna liga

Slavia - Plzeň 2:1

Ve 13. ligovém kole porazila absencemi poznamenaná Slavia v Edenu mistrovskou Plzeň v plné síle 2:1 brankami Pospěcha a Hurky a připsala si už třetí výhru v řadě!

Slavia - Plzeň 2:1 (2:1)
Branky:
 33. Pospěch, 40. Hurka - 29. Kolář 

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Trubila - Vlček (85. Zákostelský), Jarolím, Cicman, Milutinovič (79. Duranski), Hurka - Pospěch (52. Paprčiak).

Trenér František Straka, který byl přivítán na stadionu stejným pokřikem jako v minulých zápasech, se musel obejít bez zraněného Petra Jandy a vykartovaného Adama Hlouška, chyběl také Jan Blažek. V základní sestavě se tak objevili Zoran Milutinovič, Róbert Cicman a Stanislav Vlček. Na lavičce náhradníků pak byli výhradně mladíci s minimem zkušeností. Hosté naopak oproti zápasu s Barcelonou sestavu nezměnili vůbec a nastoupili v nejsilnějším možném složení. Úvod zápasu byl poměrně vyrovnaný, to se však změnilo po osmi minutách, kdy šel po nahrávce Limberského sám na Čontofalského Bakoš, střelou na bližší tyč však těsně minul. O minutu později hlavičkoval sám na malém vápně Pilař, brankář Slavie vytáhl parádní zákrok. Rozdíl v kvalitě současné Plzně a Slavie se pěkně ukázal v 19. minutě, kdy slávisté po soupeřově rohu šli do přečíslení šest na čtyři, jenže špatné řešení předfinální přihrávky vedlo k málo nebezpečnému centru téměř od rohového praporku. Ve 25. minutě se do šance dostal po chybě Latky Pilař, přízemní střelou na bližší tyč těsně minul. Slávisté zahrozili poprvé až v 27. minutě ze standardky, nadějná hlavička Pospěcha mířila těsně mimo. Jenže za dvě minuty přišlo to, co asi muselo - Kolář se uvolnil na hranici vápna a třetí pokus Plzně na bližší tyč už skončil v síti - 0:1. A za dvě minuty mohlo být ještě hůř Kolář byl v ještě vyloženější šanci, ale technickým pokusem přestřelil bránu. A Plzeň pykala! Zničehonic se totiž dostal k centru zprava Milutinovič a našel na zadní tyči volného Pospěcha, který protrhl střelecké trápení - 1:1! Slavia notně ožila a po rohovém kopu si vytvořila v závaru další šanci, která skončila jen dalším rohem. O chvíli později se však mohla radovat z vedení, nedůraz Plzně na hranici vápna potrestal přihrávkou za obranu Zbyněk Pospěch a Martin Hurka vstřelil svou druhou ligovou branku - 2:1! Tak také skončila první půle.

Do té druhé nastoupila Plzeň aktivně a už po pěti minutách mohla vyrovnat, hlavička Bakoše však jen olízla břevno. Tlak hostů neustával, narozdíl od zápasu s Barcelonou si rovněž rozhodně nemohli stěžovat na nepřízeň sudího, když hned několik akcí slávistů skončilo už v zárodku po sporných zákrocích hráčů Plzně. První střelecký pokus Slavie ve druhé půli zaznamenal Martin Hurka v 64. minutě, z 22 metrů však přestřelil. Přestože převaha hostů dlouho k vážnému ohrožení branky Čontofalského nevedla, Slavia byla zřetelně tlačena víc a víc do defenzivy a nedokázala udržet míč na svých kopačkách. Deset minut před koncem nabral tlak hostů ještě větší intenzity a série rohů přinesla také sérii tutových šancí, Čontofalský dal svými zákroky vzpomenout na Martina Vaniaka. Závěr zápasu byl hodně emotivní, Plzeň prakticky neustále hrozila, ovšem největší šanci měl střídající Paprčiak, který však v nastaveném čase neproměnil samostatný únik. Mrzet ho to nemuselo, sudí o minutu později odpískal konec a Eden se radoval, jako už dlouho ne!

Trenér hostů Pavel Vrba nemohl být spokojen. "Kdybychom v 30. minutě vedli 2:0 nebo 3:0, bylo by hotovo. Nebylo tomu tak a Slavia pak dvěma akcemi zápas otočila a rozhodla. Ve druhé půli jsme měli místy až drtivý tlak, hráli jsme vabank, ale nevyšlo to. V několika situacích nám chyběl důraz, třeba Venca Pilař měl na hlavě asi v desáté minutě gól, ale nešel do toho tak, jak měl. Kolář je na penaltě úplně sám a není schopný dát gól. Slavia dnes byla v našem vápně důraznější a proto vyhrála."

František Straka byl pochopitelně v úplně jiném rozpoložení. "Já jsem spokojený, uhráli jsme nesmírně cenné tři body. Moc si vážím toho, jak hráči k zápasu přistoupili. Nám vypadli během krátké doby tři hráči - Hloušek, Janda a Blažek. Hledali jsme optimální sestavu a na začátku zápasu jsme hráli dost pasivně. Prvních 25 minut jsme si koledovali o branku a také to tak dopadlo. Dokázali jsme se zvednout a vstřelit z brejkových akcí dvě branky. Ve druhé půli byla velmi dobrá defenziva, Plzeň hrozila po standardních situacích, kde jsme měli i štěstí. Zafungovalo srdce, elán, který tady je. Kluci šli na dno a nechali tam všechno, to mě moc moc těší." Na fakt, že poslední tři zápasy Slavia vyhrála, trenér Straka odpověděl. "My si toho vážíme, budu apelovat na hráče, aby nepolevovali, aby chtěli na vítězné cestě zůstat." Na dotazy na divácké ohlasy trenér nechtěl příliš odpovídal, jen připomněl, že už od začátku říkal, že fanoušky na svou stranu může dostat pouze dobrými výsledky. František Straka také pochválil Martina Hurku, jehož potenciál s úsměvem přirovnal k Tomáši Rosickému a Pavlu Nedvědovi, hned vzápětí však dodal, že jeho cílem jako trenéra je, aby hlavou nelétal v oblacích a dále na sobě pracoval. "Matěje Paprčiaka za neproměnění šance kárat nebudu, vyřešil to, jak to vyřešil, já bych mu gól moc přál, ale stále sbírá zkušenosti a pro nás je v současnosti prakticky jedinou alternativou na hrot útoku."

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 1. pol.

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 17:52 |  
    0 0

    Dámy a pánové, po dlouhém čase zase k samotné hře - Hurka, Milutinovič, Trubila hustýýýýý. Pak že nemáme mládí :-)

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 1. pol.

      luk (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:14 |  
      0 0

      Trubilu a dokonce i Hurku už berem jako stabilní opory, ne:)? Ale Milutinovič fakt překvapil, jsem zvědavej, jak budou mlaďasové šlapat příště bez Lukáše.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 1. pol.

        mats     před 12 lety 06.11.2011 19:30 |  
        0 0

        Zoranem jsem byl taky fakt mile překvapen...

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 1. pol.

      rek     před 12 lety 06.11.2011 19:32 |  
      0 0

      Ten Hurkův gol, to byla lahůdka.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 1. pol.

        luk (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:37 |  
        0 0

        jj, levačku má fakt vostrou. Škoda že mu minule nevyšel ten přímák, z nich by mohl taky nějaké branky dát, kopací techniku má slušnou.

  2. Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 2. pol.

    Elanius     před 12 lety 06.11.2011 18:43 |  
    0 0

    Kamil Čontofalský jednoznačně mužem zápasu!

  3. Re: Slavia - Plzeň 2:1 v 2. pol.

    Gino     před 12 lety 06.11.2011 18:54 |  
    0 0

    Druhý poločas opět taktika beton a Čonto extra výkon, ale pánové... máme tu třetí výhru v řadě, co vy na to?

  4. LJ

    JS (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:01 |  
    0 0

    Největší přínos a pozitivum celého zápasu vidím jednoznačně v tom, že se vykartoval Lukáš Jarolím..

    • Re: LJ

      mart     před 12 lety 06.11.2011 19:14 |  
      0 0

      :), no uvidime.
      Ale kdyz mluvite o kartach...., nevite nahodou proc nedostal Bakos kartu cervenou. Nevim, nejsem odbornik, ale strcit soupere v prerusene hre ze zadu tak, ze odleti za lajnu...???

      • Re: LJ

        urs (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:19 |  
        0 0

        on to sudí posoudil víceméne šalamounsky a nechtěl si dělat zle :)
        toť můj pohled a trocha psychoanalýzy, hahaha :))

        • Re: LJ

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 12:01 |  
          0 0

          Jako že sudí byl v dětství týrán a teď se snaží být kvůli tomu milý na hráče v udílení karet? :-)
          Freud s Jungem by zaplesali.

      • Re: LJ

        spojka     před 12 lety 06.11.2011 19:27 |  
        0 0

        Jílek je šmejd. Otáčel fauly, nám pískal každou blbost, simulantovi Pilařovi pískal každej pád (viz nesmyslná žlutá pro Nitrianskýho) a tou slepotou při tom vražení od Bakoše to jen korunoval.

        Víc mě dneska vytočil snad už jen Paprčiak. Beru, že je to mladej kluk, ale rychlost nula, technika nula, důraz nula... zbytečnej hráč, navíc ten nájezd, kde už od půlky hřiště bylo vidět, co bude dělat... stačilo málo a byl by z něj druhej Tafat (což možná bude i tak).

        • Re: LJ

          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:47 |  
          0 0

          Paprčiak navíc dneska ani neměl pořádný odhad na balon a pokaždý když zpracoval, tak hopsavě na tři metry od sebe. Nejhorší je, že když přihraje nebo vystřelí, tak se uplně zastaví, to naprosto nechápu. Nicméně, rozhodně bych ho nezatracoval, je prostě ještě mladej, nevyhranej. Divize se taky hraje jinak, béčko má pravděpodobně uplně jinej styl. Typoval bych to na víc silový přístup k fotbalu.

        • Re: LJ

          mart     před 12 lety 06.11.2011 19:49 |  
          0 0

          Pravda, ta zluta Nitranskyho..... hodne nepochopitelny.
          Paprc bude dobrej. To se holt stane i zkusenejsim. Ja mu verim.

  5. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    JirkaPomeje     před 12 lety 06.11.2011 19:28 |  
    0 0

    Konecne poradnej vykon a slavia se zveda ze dna. Dekuji Frantovi Strakovi za jeho super odvedenou praci. Snad uz se konecne ti "slavisti" co chtej tak akorat hrat druhou ligu vzpamatuji a zacnou oslavovat naseho zachrance.

    STRAKA NA HRAD

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Gino     před 12 lety 06.11.2011 19:31 |  
      0 0

      ty to tady schytáš :DDD

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 06.11.2011 19:45 |  
      0 0

      Slaviatore, vazne ti stoji za to trollovat uz i tuhle diskuzi?

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        JirkaPomeje     před 12 lety 06.11.2011 19:58 |  
        0 0

        3 vyhry za sebou, nevim jak muze zpochybnovat fakta. Fakt si myslis, ze bychom vyhrali s Petrousem?

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        JirkaPomeje     před 12 lety 06.11.2011 19:58 |  
        0 0

        3 vyhry za sebou, nevim jak muze zpochybnovat fakta. Fakt si myslis, ze bychom vyhrali s Petrousem?
        nejsem slaviator

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          urs (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 20:19 |  
          0 0

          ee, seš bejvalej starej ivetky, na to mam čuch, důvěřuj mi :)

          ikdyby franz vyhrál olimpiádu, tak by měl problém se ortodoxnim slávistům zavděčit - to je fakt a ty bys to měl, jakožto fan, alespoň zkusit pochopit..

          nejde o výsledky ani o předváděnou hru.. jde zase jen o blbej princip

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      harry     před 12 lety 06.11.2011 21:37 |  
      0 0

      Tohle nepotřebuje komentáře...vhodnější nick jsi si zvolit nemohl...

  6. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    rek     před 12 lety 06.11.2011 19:30 |  
    0 0

    "V několika situacích nám chyběl důraz, třeba Venca Pilař měl na hlavě asi v desáté minutě gól, ale nešel do toho tak, jak měl"..........to bude tím, že je to slávista :)

  7. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    japhy     před 12 lety 06.11.2011 19:31 |  
    0 0

    To mi hlava nebere-sestava spolu se střídačkou zralá na búra a ono totok. Sice zachytal extra dobře Čonto, ale i tak.
    S tím LJ ne že by mě to přímo těšilo, ale asi je to jediná šance zjistit, jestli to půjde i bez něj.
    Ale ta marodka, to je prostě k nepochopení. Snad jedinej podzim bez obléhání rehabilitačních lůžek byl ten loňskej. Ale vždy mě rozesměje, jak třeba u Sparty řešej každého zraněného a nám jich dneska chybělo kolik? 6? A všichni prakticky ze základu. K tomu ta šíře kádru..

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Hajens     před 12 lety 06.11.2011 21:07 |  
      0 0

      Tome taky dneska napadlo, ze to zrejme nebude KJ, ale treba primo Netschrem, jakozto osoba odpovedna za fyzickou pripravenost anebo fyzioterapii. Celkove by se nad tim melo vedeni zamyslet, jsou to zbytecne vyhazovany penize za leceni + nulovy prinos na hristi.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        bongor     před 12 lety 06.11.2011 23:37 |  
        0 0

        to je k neuvěření,kolik my máme za sezonu zraněnejch.Řeší to někdo?To už přece nemůže být náhoda.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          Markus     před 12 lety 07.11.2011 07:20 |  
          0 0

          Není to třeba tak, že někteří hráči jsou náchylnější na zranění? Pak by to bylo spíše o nekoncepčním přístupu managementu.

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            EdCable     před 12 lety 07.11.2011 09:34 |  
            0 0

            Casto to byva uz prehnanym treninkem v mladeznickych kategoriich, myslim si, ze ani rychle prerazovani vys z fyzickeho hlediska ne vzdy svedci - hrac se pak musi srovnavat s o rok az dva starsimi protihraci a to muze tvorit v puberte ohromny rozdil. Ostatne Rosickeho problemy jsou podle me taky dany predevsim prilis brzkym prechodem k dospelym, on se akorat diky sve vyjimecnosti dokazal dost dlouho souperum vyhybat a to mu dalo par let navic nez to vypuklo. Jinak za kondicni pripravu je u nas zodpovedny Netscher, fyzioterapii a pohybovou prupravu ma na starosti spise (jestli uz neodesla, ale v zime 2010/2011 tady jeste byl) Denisa Bohinakova. Do toho taky zalezi, jaky prostor jim necha hlavni trener. Co treba zkusit udelat s temihle dvema rozhovor o tom, jak to chodi, jak cvici a proc podle nich maji ti hraci problemy?

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 07.11.2011 09:52 |  
              0 0

              Denisa Bohinakova uz asi pul roku ve Slavii neni...

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                EdCable     před 12 lety 07.11.2011 13:41 |  
                0 0

                Diky za info, vim, ze naposledy se ucastnila zimni pripravy, nevedel jsem, jestli tady zustavala i za tech rekneme po leskovsku financne nekomfortnich casech. Nicmene i za jejiho pusobeni jsme meli dost zranenych.

  8. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    Gordon (host)     před 12 lety 06.11.2011 19:33 |  
    0 0

    Straka VEN !!!!!

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      JirkaPomeje     před 12 lety 06.11.2011 19:37 |  
      0 0

      ty ****** spartane, prestan prudit na cizich forech a vrat se na letnout, komanci.
      Konecne mame spickoveho trenera, ktery prinasi vysledky a my vyhravame. Zadnej skutecnej slavista nebude pozadovat jeho vyhozeni.

      STRAKA NA HRAD!

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Gino     před 12 lety 06.11.2011 19:39 |  
      0 0

      JirkaPomeje je možná až příliš horlivý, ale i já si myslím, Gordone, že tyhle tvoje výlevy jsou už jen zoufalé. Nezbývá ti, než fandit soupeři, protože jen při neúspěchu by mkohl být Straka odvolán :) Já doufám, že s Hradcem a s Ostravou neprohrajeme a získáme alespoň další 3 body, takže to budeš mít možná ještě moc těžké :)

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        DrFe1     před 12 lety 06.11.2011 20:05 |  
        0 0

        A to seš taková svině, že máš radost z rozkolu ve Slávii kvůli Strakovi ? Fandíš Spartě, nebo co ?

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          Gino     před 12 lety 06.11.2011 20:08 |  
          0 0

          Prosím? Vzpamatuj se, já mám radost z úspěchu TÝMU - to je koneckonců to, proč mu fandím. Né kvuli řediteli, trenérovi, nebo útočníkovi, prostě fandím pro radost z úspěchu a tu nyní opravdu mám. Pokud té radosti ty osobně schopen nejsi, tak je mi to líto, ale já se kvuli tomu stresovat nebudu.

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            DrFe1     před 12 lety 06.11.2011 20:19 |  
            0 0

            Z tvých příspěvků jasně plyne, že prožíváš škodolibou radost z toho, že se Straky jen tak nezbavíme. Takže si užíváš, jakže to mají ty odpůrci Straky špatný. Naopak žádnou radost z úspěchu týmu v tvých poříspěvcích nevidím, jen ubohou škodolibost.

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              Gino     před 12 lety 06.11.2011 20:24 |  
              0 0

              Ty jsi taky jenom člověk a tak ani tobě se nedivím, že tu velmi často voláš po tom, že ti nikdo nemůže brát tvůj pohled, a hned o pár příspěvků vedle jsi schopný někomu druhému říkat, co dělá, nebo co by dělat měl. Já radost z 9 bodů za poslední 3 utkání mám opravdu velkou. Nejsou příznivcem, ale ani odpůrcem pana Straky. Tady jsem Gordonovi napsal proto, protože po výhře se zmoci jen na "straka ven" mi přijde už nejen trapné, ale i zoufalé :) Já doufám, že se nám bude dařit i nadále a proto chápu, že všichni zapřísáhlí odpůrci Straky budou ztrácet nervy, nebo naopak přehodnocovat náhled.

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                DrFe1     před 12 lety 06.11.2011 21:44 |  
                0 0

                Mě zase přijde trapné a zoufalé, když má někdo radost z cizího neštěstí. Každý máme holt laťku morálky někde jinde a z něčeho jiného se taky radujeme.

                Já prožívám velice rozporuplné pocity, když na jedné straně mám radost že Slávie vyhrála na druhou stranu se mi dělá špatně, když vidím jak na lavičce Slávie křepčí deklarovaný sparťanský srdcař. Říkám si pak, jestli je to vůbec Slávie ? ! Tohle je je něco co, nikdy nezkousnu, protože nejsem splachovací, mám nějákjou hrdost a sebeúctu a nějákou hrdost a úctu mám spojenou i s klubem, kterému fandím. Není mi jedno, že je Slávie takhle przněná, že je s ní zacházeno jako s děvkou. Bolí mě to. Do toho přijde jakýsi Gino, který z toho má nepokrytou radost, jak to lidi jako já musí špatně nést. Vysmívá se. Abych to zakončil: Je mi z tebe nablití ty chudáku. Když už nevíš co je hrdost, úcta k tradici a podobné hodnoty, tak alespoň nech na pokoji ty, kterým to jedno není. Běž se ukájet někam jinam.

                • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                  Gino     před 12 lety 06.11.2011 22:12 |  
                  0 0

                  Teda, s tebou to ve slušné rovině nejde, což?
                  O morálce, sebeúcte a hrdosti mi tu laskavě nemluv. Kde bereš tu kuráž se takhle vyjadřovat k lidem, které neznáš? Já ti tvou nenávist vůči Strakovi neberu, tak měj špetku respektu a neber mi radost z výsledku zápasu.
                  Jsi příklad toho, kdo ztrácí půdu pod nohama, ale takhle hrubé útoky na morálku, sebeúctu, hrdost a častovat jiné "chudáku" jen proto, že nesdílí přesně ten samý názor jako ty, to už je trošku moc, ne?

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                edenian     před 12 lety 06.11.2011 21:50 |  
                0 0

                Proc bychom meli stracet nervy? Straka a moje radost ze hry tymu nema nic spolecnyho. Nijak to spolu nesouvisi. Mas v tom nejakej zmatek.

                • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                  Gino     před 12 lety 06.11.2011 22:09 |  
                  0 0

                  Fajn, to rád slyším :) Tak to je vše v pořádku, ne?

                  • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                    edenian     před 12 lety 06.11.2011 23:34 |  
                    0 0

                    Vsechno ne.

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                Gordon (host)     před 12 lety 06.11.2011 23:49 |  
                0 0

                Ja envim co vidis zoufaleho a trapneho na sloganu Straka Ven... nemusim se rozepisovat o tom co je ajsne, pouze deklaruji svuj nazor. RIkam tim, ze ikdyz slavia vyhrala, tak si nepreji Straku u nas, myslim ze to je srozumitelne a tyto dve slova staci...

                • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                  Gino     před 12 lety 07.11.2011 09:16 |  
                  0 0

                  Jen mi to trapné přijde, nic proti tobě, pouze využívám možnosti vyjádření svého názoru, stejně jako ty.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          JirkaPomeje     před 12 lety 06.11.2011 20:09 |  
          0 0

          jakej rozkol? Jsou tu ti, kteri si preji aby slavia vyhravala, a tak jsou nadseni ze nas trenuje nekdo, kdo ty vyhry prinese.

          Pak jsou tu ti, kteri chteji slavii ve druhe lize.

          To neni rozkol, to je test uprimnosti fanousku. Ti pseudo fandove, co si akorat chteji pripadat zajimavy, budou porad rvat straka ven.

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            DrFe1     před 12 lety 06.11.2011 20:21 |  
            0 0

            Děkuji za pěkný příklad logického klamu typu falešné dilema.

            Ne, v reálném světě opravdu neexistují jen ty dvě možnosti o kterých mluvíš.

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            Gordon (host)     před 12 lety 06.11.2011 20:25 |  
            0 0

            Pomeje: Mno, podle tve prvni aktivity na SN - to jest dnesnich par prispevku usuzuji, ze si jen nejaky idiot co se nudi a tak prudi... viz MarHud etc... proto laskave drz usta a soupej nohama...

            Gino: tak situace vypada trochu schizofrene, ale ikdyz mam slavii rad a preju ji, tak nemuzu se ztotozniz s clovekem co pred celym narodem dvakrat v jednom tydnu prevlekl kabat a udelal ze sebe naprosteho dementa. NIcmene co me spise bude mrzet vice, az tady zase to prvotni nadseni k odporu opadne a vsichni ho budou kvitovat a podporovat, presne ty, co tady rped par tydny rvali at tahne... tak se tichounce presunou na druhou stranu... a to jen kvuli par vyhram v lize... :/

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              Gino     před 12 lety 06.11.2011 20:31 |  
              0 0

              Jo, pokud z posledních 3 zápasů uděláme 1:1:1 (4 body), alespoň, tak si myslím, že se Straky přes zimu nezbavíme a pokud i Jaro bude výsledkově v lepší polovině tabulky, tak se možná bude dít to, o čem mluvíš. Sám jsem zvědav, jak dlouho to vydrží ti zapřísáhlí odpůrci. Ale na odpor vůči němu máš samozřejmě právo, o tom žádná.

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                Kactus     před 12 lety 06.11.2011 22:35 |  
                0 0

                asi takhle

                i kdyby ten rumun nejakym hlubokym omylem s nami vyhral ligu mistru, stejne by to bylo:
                straka ven!

                i kdybych mel byt posledni, co to bude na stadionu rvat!

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            harry     před 12 lety 06.11.2011 21:40 |  
            0 0

            tyhle bláboly nově registrovaných nicknamů mně už nebaví číst.Ale gratuluju,Ty překonáváš vše...

  9. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    PetCC     před 12 lety 06.11.2011 19:36 |  
    0 0

    Kdo nepřišel, hodně prohloupil. Nejen výborný zápas, ale o přestávce ilegální parašutista a nakonec dokonalá komická vložka s nosítky!
    Mále jsem to smíchy nepřežil. Dokonalé! :-)

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        luk (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:43 |  
        0 0

        Že by Křetínský poslal love:)?

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      edenian     před 12 lety 06.11.2011 21:46 |  
      0 0

      Me by nejvic zajimalo odkud asi ten paragan startoval. Vychazi mi to na Ministerstvo ziv.prostredi. Ale jak by se tam dostal? At je to tak nebo jinak, je to bombardak!!

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      mats     před 12 lety 07.11.2011 00:21 |  
      0 0

      Nosítkáři byli fakt jako z grotesky... Ty bysme mohli možná i půjčovat na jiný stadióny ;-)

  10. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 19:36 |  
    0 0

    Toš výhra potěšila, prvních 30 minut sem se bál že dostanem 3 fíky a bude vymalováno, jenže to vyrovnání nám vlilo energii do žil a kdyby nebyl poločas tak si troufnu tvrdit že bychom jim tam šoupli ještě jeden... :-) Druhý poločas údržba, na to si asi budem muset zvykat, že pokud povedem, tak se bude hrát defenziva, holt Straka praktikuje hru jak hraje sparta... Ale body to přináší... Kdo mě fakt dneska šokoval byl Čonto a Milutin, dneska sem se rohů nebál, teda až na ten jeden co tam opruzoval kolař a pak tam byla taka trma vrma... Milutinovič se mi líbil že dost věcí řešil hlavou a k tomu se nebál běhat. Kdo mě další zaujal byl Horvath a Jílek, oba negativně, ač se snažím být objektivní (sic to někdy fakt nejde...) tak to připiskávání plzni se mě nelíbilo, neříkám že furt, ale než aby pískl sporný faul pro nás tak to furt dával plzni.. A Horváth...? No toho sem pořád omlouval že mu tady asi něco fakt dlužili, ale jak byl dneska na nás nastartovaný to se fakt nevidí... Ale konec dobrý, fšecko dobré!!! Toš to je asi tak fšecko co sem chtěl... :-)

    • Re: Zdarec!

      edenian     před 12 lety 06.11.2011 21:52 |  
      0 0

      To muzes bejt jak chces nastartovanej, ale s takhle velkou prdeli ti to je na pytel.

      • Re: Zdarec!

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 11:23 |  
        0 0

        Já tím mysel jak se mu furt něco nelíbilo a za to oplácení Milunovi měl dostat žluťase...

  11. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    opicemag     před 12 lety 06.11.2011 20:16 |  
    0 0

    Konečně zápas jak má být. Na takové zápasy se chodí. Je jedno, že Plzeň byla lepší a přehrávala nás a měla spoustu šancí. Ale vyhráli jsme a bojovali jsme až do konce.
    Dnes předvedl fantastický výkon Čontofalský. Skvělý Hůrka, Trubila. Kdo hořel byl Latka, on vyniká v soubojích tělo na tělo či v hlavičkách, ale má problém bránit rychlé hráče, co hrají po zemi.
    Jinak rozhodčí by idiot, ta červená byla jasná. Navíc tlačil Plzeň.
    A taky Papričiak, sice je mladý, ale to co předvedel, byla hrůza. Po jeho příchodu jsme hráli v 10, zoufalý odhad na míč, do soubojů nechodil. Jen zmateně pobíhal zrovna tam, kde se nic nedělo. A pak ta šance... Příště bych zkusil Voráčka či někoho jiného. Nebo ho dal do rozhodnutého zápasu, kde nebude tak nervózní.
    Ale kdo před zápasem čekal, že porazíme nejlepší tým naší ligy?

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      mart     před 12 lety 06.11.2011 20:42 |  
      0 0

      odpoved na posledni radku (otazku). "....ja teda ne." mart

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        edenian     před 12 lety 06.11.2011 21:56 |  
        0 0

        Ja taky ne.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 23:55 |  
      0 0

      Uvidíme, kolik lidí věřilo ve výhru, při vyhodnocení tipovačky. Já tedy tipoval 1:2 po poločase 1:1, jediný gól jsem čekal od Blažka :-)

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        mats     před 12 lety 07.11.2011 00:16 |  
        0 0

        ...no taky jsem to viděl na prohru o gól... Zase, na druhou stranu, jsem rád, že jsem se netrefil... Lehce schizofrenní, ale je to tak ;-)

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 00:44 |  
        0 0

        Já tipoval 2:1 a góly Pospěch a Cicman. Takže u mě dobrý :-)

  12. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    lassiter     před 12 lety 06.11.2011 20:54 |  
    0 0

    Bylo to trochu o nervy.
    Občas se nevyplatí o přestávce chodit na pivo, takže chválím přestávkový program. Ty kráávo :-)

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      opicemag     před 12 lety 06.11.2011 20:57 |  
      0 0

      Ví někdo, kdo byl ten parašutista? Chtěl tím něco říct nebo co?

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 20:59 |  
        0 0

        Už jednou jsem tento dotaz vznesl a nebylo mi odpovězeno... :-)

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          lassiter     před 12 lety 06.11.2011 21:07 |  
          0 0

          No přistál tam o poločase do hloučku účastníků poločasové soutěže, nezván nečekán, možná to byl ten pátý soutěžící co se nedostavil :-) Co tím chtěl říct nevím, podle mě chtěl jen Strakovi říct, ať táhne na Spartu.

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              PetCC     před 12 lety 06.11.2011 21:20 |  
              0 0

              Pokud tam měl něco k Strakovi, tak jako originální protest se mi to velice líbí. Nebaví mě, když se Strakovo jméno často volá při zápase.

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                Ravik     před 12 lety 06.11.2011 21:45 |  
                0 0

                byla to Promo akce Playstation

                • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                  lassiter     před 12 lety 06.11.2011 21:49 |  
                  0 0

                  tak to trochu ztrácí kouzlo :-)

                • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                  Deba     před 12 lety 06.11.2011 23:05 |  
                  0 0

                  vzhledem k tomu, jakym stylem ho odtahli z toho hriste, tak dost pochybuju :)

                  • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                    PetCC     před 12 lety 06.11.2011 23:24 |  
                    0 0

                    Na tom videu je vidět něco jako CHARTED.

  13. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    orca     před 12 lety 06.11.2011 21:45 |  
    0 0

    Je až neuvěřitelné,že stejný kádr hráčů,co měl k dispozici Petrouš,dokázal pod Strakou porazit Plzeň.Kdo je proti našemu trenérovi,škodí Slavii.Ukazuje se,že skutečně dokázal vybudit v hráčích chuť odvést na hřišti maximum a správou taktikou získává pro nás body.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      harry     před 12 lety 06.11.2011 22:01 |  
      0 0

      Tohle bych nechal tesat jakožto důkaz kam až může dojít zatemnění mysli.Díky,konečně mi nějaký chytrák jako Ty osvětlil,že tím,že nemám vřelý vztah k našemu panu trenérovi vlastně škodím Slavii....

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      edenian     před 12 lety 06.11.2011 22:02 |  
      0 0

      ""Kdo je proti našemu trenérovi,škodí Slavii."" To bys mel dat vytesat. Ale kam, to nevim. Snad ti tady nekdo poradi.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        bongor     před 12 lety 06.11.2011 23:48 |  
        0 0

        To jsi asi opsal od bolševika."Kdo nejde s námi,jde proti nám,ale nás nesmí z cesty svést!"

  14. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    PetCC     před 12 lety 06.11.2011 21:47 |  
    0 0

    Tak jsem koukal na tabulku domácích zápasů a jediné dva kluby, které ještě doma neprohráli jsou Slavia a Bohemka. Letos je v lize Eden nějak nedobytný :-)

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      edenian     před 12 lety 06.11.2011 22:06 |  
      0 0

      No tak aby tady nechteli hrat jeste dalsi zoufalci. Jak se ted proslycha, nemusi to bejt zas tak drahy. Ovsem kdybych nevedel, ze poradatele jsou od Slavie, tak bych po dnesnim presunu Milutinovice za caru chapal, proc to Natland nabizi tak levne :-))))))

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      mitsu     před 12 lety 06.11.2011 22:12 |  
      0 0

      jj, akorat skoda, ze to plzen nepotvrdila v lize mistru...

  15. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    mpik     před 12 lety 06.11.2011 22:08 |  
    0 0

    I kdyby se vyhrával jeden zápas za druhým, furt budu Straku posílat na Spartu a i do pr..le! A taky si myslím, že dnešní výhra byla napůl náhoda a napůl skvělá práce Čontofalského, protože chytil dnes hodně navíc. Herně to zas tak úžasné (sorry) nebylo. Ale byly i chvíle k pobavení - již zmíněný parašutista asi překvapil všechny, ale dokonalá legrace byla s nosítka! Ti dva nosiči by si mohli říkat Pat a Mat! To dejte na youtube!

  16. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    Jarda66     před 12 lety 06.11.2011 23:38 |  
    0 0

    Lidi, hrozně se mi líběj lidi, jak převlíkaj kabát... Když přišel Straka, tak bylo tak 80% komentářů proti němu, když prohrál na Žižkově, bylo tak 90% proti němu, ale když přicházely výhry, tak je většina lidí najednou s ním... Já sem byl kamenovanej, když sem psal, že sice není dobrej trenér a slávii pomůže, byl sem i nařčenej z toho, že si mě zaplatil Řebíček abych mu dělal dobrý jméno... Všecko dobrý tejka... Ale líbí se mi, že lidi co psali ze začátku Straka Ven a podobně, že už se utišili... Straka nám hodně pomoh, dostali jsme se do středu tabulky... Aj je jakej je, pro slávii zatím odvádí dobrou práci... Jenom doufám, že si to taky uvědomí Strašák a další lidi, co se staraj o choreo a místo Straka ven, uslyšíme na stadionu od slávistů Frááááánta Straka, a nebo alespoň zápas, kdy nebudou fanoušci žádat Strakův odchod, ale naopak se víc zaměří na povzbuzování týmu... Čili ať žije slávie praha, a vzdávám i poklonu našemu trenérovi, Františku Strakovi, za to, že s týmem udělal kus práce za poměrně krátkou dobu... Výsledky a místy i předvedená hra hovoří za vše si myslím...

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 23:52 |  
      0 0

      Já tady vystupuju spíše jako zastánce FS, ale myslím, že tenhle ,,dramatický názorový posun´´ je takový optický klam. Ti, co Strakovi nadávali, ho dneska spíš zamlčují, ti druzí se k němu často přihlásí. (Po Žižkově to běhalo opačně.)

      Je to spíš věc principu a já v něm patřím mezi ty smířlivější (druhá strana tvrdí, že mezi ty, kteří si nechají kálet na hlavu).

      Pokud někdo opravdu mění názor po jednom zápase (nepovedeném na Žižkově, či povedeném dneska), tak je mi ho líto. Ale věřím, že to většina diskutujících má nějak zdůvodněné a obhájí si to.

      Řekl bych, že Straka zatím mírně zvednul hru a výrazně výsledky, tak už jsem zvědav, jak to půjde dál.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 23:58 |  
      0 0

      Neřekl bych že hlavní přispěvatelé mění názor. Po zápase se především hodnotí hra. Doufám že se nikdy nedožiju aby se tu řvalo Franta Straka. Chtělo se mi až dneska brečet jak je zbytečná rozpolcenost mezi námi, ale pro mě je proste Straka nepřijatelnej, hned po jeho nástupu jsem se rozhodl ze nebudu chodit vůbec nakonec mě kamarádi přemluvili. Ale osobně to asi vidim na pauzu do konce sezóny. Dneska to bylo fajn ale za moc vysokou cenu. Straka, Platil VEN!

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Woltaire     před 12 lety 07.11.2011 00:23 |  
        0 0

        podepisuju se pod to!

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      warhammer (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 02:41 |  
      0 0

      Když už Tě něco nutí psát sem tyhle zbytečný moudra a znovu se snažit rozesírat fanoušky, tak by Ti alespoň někdo mohl poradit, že Slavia a Praha se píše s velkým písmenem na začátku slova.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        urs (přítel SN)     před 12 lety 08.11.2011 00:56 |  
        0 0

        ono ani nezáleží moc na tom, zda psát tato slova s velkým písmenem na jejich začátku, jako na faktu, jak je správně vyslovovat, a sice:
        SLAVIA = slávie
        PRAHA = prahé

        to je třeba si uvědomit, abychom tu v budoucnu neměli fans, co řvou SLÁVIA a podobně - to by mě v rakvi vomejvali..

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      dArtagnan     před 12 lety 07.11.2011 08:40 |  
      0 0

      Nařčený jsi tedy rozhodně nebyl. A kamenovaný taky ne. Kabáty tu nikdo nepřevléká. Prober se proboha.
      Tak ono se ti líbí, že spousta lidí tu je už tak znechucená, že už ani nepřispívá? Výstižné...

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 07.11.2011 09:48 |  
      0 0

      Proboha, doufam, ze se v zivote nedoziju skandovani slavistu "Franta Straka".
      Dnes byla atmosfera na stadionu vynikajici, kotel fandil jako o zivot a ze se parkrat za zapas ozvalo Strako tahni na Spartu a Straka ven, Platil ven, na tom nic nemeni. A myslim si, ze presne tak by to melo vypadat i v dalsich zapasech.
      Argumenty proti Strakovi zustavaji porad stejne, pro mnoho lidi je proste neprijatelne, aby Slavii trenoval clovek, kteremu "plesa srdicko, kdyz slysi o Sparticce". Nejsme regionalni klub typu Budejovic, kde si muzou ozivovat karieru treneri vyhozeni ze Sparty a nikomu to nevadi, protoze klub nema temer zadne fanousky.

      A jen podotykam, ze ze vcerejsiho vitezstvi jsem mel velkou radost.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        mats     před 12 lety 07.11.2011 10:01 |  
        0 0

        vidím to podobně...

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Gino     před 12 lety 07.11.2011 10:16 |  
        0 0

        Ještě, že mě zajímají především výsledkové a herní argumenty a nad to při čem komu plesá srdíčko se dokážu povznést, protože je mi po tom prdlajs.
        Sice nejsme Budějovice, ale ještě před pár měsíci jsme byli málem tím regionálním klubem a ještě hůř, než ty Budějovice. Straka u nás určitě nezůstane x let, jako třeba KJ, a nestane se slávistickou osobností, ale teď nám trhá trn z paty, zaplať pán bůh za to. BTW: nepokřikovalo se ze začátku na Kisela taky? :)

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 07.11.2011 11:15 |  
          0 0

          Uprimne receno nevim, jestli se na Kisela kricelo nebo ne. Kazdopadne srovnavat Kisela a Straku dost dobre nejde. Kisel sice prosel Spartou, byl tam dlouho, ale nikdy se nestal jejim symbolem a nikdy nevykrikoval, ze je spartan az za hrob. Straka naopak prakticky celou svou trenerskou karieru opakovane zduraznoval, jaky vztah ke Sparte ma.
          Muj pohled na to je jednoznacny - je tu nejaka rivalita mezi Spartou a Slavii a srdcari jednoho klubu by nemeli svou prislusnost menit jako ponozky. Pokud to budeme akceptovat, staneme se prave jednim z toho kvanta nezajimavych regionalnich klubu typu Budejovice. Ja ale myslim, ze Slavia by mela mit (uz vzhledem ke sve slavne historii) nejakou identitu, se kterou se prace spartanskeho srdcare na postu trenera proste neslucuje.
          Slavia je pro me vic nez jen vysledky acka.

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            Gino     před 12 lety 07.11.2011 11:34 |  
            0 0

            Já mám Slávii rád, ale sleduji jen áčko a béčko. V hokeji fandím Kladnu.
            "Jako ponožky" je ovšem také nevhodné přirovnání, protože Straka tu příslušnost spa-sla změnil jen jednou, ne? Nicméně se tu také probíralo, že Straka se nikdy na sdresu Slávie nevyjadřoval s posměchem, nebo urážlivě, což zase některé "symboly" dělávají. nějak nám ta přirovnání, ať už ke Kiselovi, nebo ponožkám, či symbolům pokulhávají...

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 07.11.2011 13:54 |  
              0 0

              Ano, uznavam, ze ponozky si Straka vymenil asi vickrat nez prislusnost spa-sla :o) Ale jinak uz bych v diskuzi asi nepokracoval, je jasne, ze kazdy mame jiny nazor, ja ten tvuj respektuji. Sam vsak patrim k tem, pro ktere je Straka na lavici Slavie neprijatelny.
              Snad se potvrdi to, co Rebicek rikal na jednom setkani odbocek OP, tedy ze ma (nejpozdeji) od nove sezony domluveneho jineho a kvalitniho trenera.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          urs (přítel SN)     před 12 lety 08.11.2011 01:04 |  
          0 0

          já si teda hlavně myslim, že jsi prdlajs fanoušek SKS, bo s takovou bys mohl s klidnym srdcem sledovat např. okresní přebor, kde je taky na co koukat to mi věř a jediný, co tam lidi a fans zajímá je teplota klobásy, případně piva :)

          každopádně toto moje vědecké pojednání ber rozhodně s rezervou, bo nepochybuji, že jsi velký slávista a jen neumíš či nedokážeš pochopit brojení x kovanému sralťanovi s motivační vrtulí v zadních partiích těla - Františku Strakovi..

          tak co s tebou holt, no :)

          buďme svorni

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            Gino     před 12 lety 08.11.2011 17:23 |  
            0 0

            Však v pořádku, prát se kvuli tomu snad nebudeme :D

  17. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 06.11.2011 23:45 |  
    0 0

    Krásný zážitek, když nehrajeme poháry, tak beru takovéhle zápasy jako takovou jejich náhradu.

    1. poločas celkově bláznivý (zpočátku Plzeňáci obranu větrali, ale většinou netrestali - pak chytli naši kluci nečekaný lauf), ale v 2. půli to naši vzadu pěkně zahustili, a pokud nenarazíme na silného soupeře v jeho kůži, tak to vesměs stačí. (Sice tam s nimi motali, ale do šancí ve vápně se už moc nedostali a zatím nemůžeme být hnidopiši.)

    Takže celkově bych zápas bral jako takovou ochutnávku, jak by to v budoucnu mohlo vycházet, když budou v klubu všichni poctivě pracovat. S tím, že časem snad nebude mít ani brankář tolik práce.

    Pozoruhodné je, jak se zvedla příchodem Latky obrana, předtím 14 gólů v 8 zápasech, teď 2 góly v 5 zápasech, to prostě není náhoda.

    Vtipné momentky: Parašutista v poločase, nečekaně napínavý rozstřel v poločasové soutěži a Milutinovičův zděšený úprk z nosítek. Jednou jsem něco takového viděl na divizi, mám dojem, jestli něco takového není zobrazeno i v Okresním přeboru.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      bongor     před 12 lety 06.11.2011 23:53 |  
      0 0

      No vidíš,mně se taky Laty zdá jako dobrá posila,ani jsem si neuvědomil tu statistiku.Vejš někdo píše,že mu utíkaj míče po zemi,to je pravda,ale přesto ta obrana jde nahoru.Oni vysocí beci mají vesměs problémy se hrou po zemi,to je jasný.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        PetCC     před 12 lety 07.11.2011 00:12 |  
        0 0

        No ono do té doby, než přišel Latka, jsme neměli vůbec stabilní obranu, protože byl pořád někdo zraněn. A tak třeba v Jablonci, kde jsme dostali 4 góly, jsme museli hrát na stoperu s Petrákem a na kraji s Nitrianským, kteří teprve odehráli první zápasy za Slavii. A to navíc před nimi hrál Prošek.
        V současnosti se hráči do týmu už zapracovali, takže nevzniká tolik chyb z nesehranosti. A Latka tomu přeci jenom dává nějaký řád.
        Další věc je, s kým jsme hráli předtím. V prvních 9 kolech jsme hráli skoro jen s týmy z vrchní poloviny tabulky, teď jsme teprve začali hrát se spodkem.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 17:09 |  
          0 0

          Náhodou, Hubáček hrál stabilně :-DDD

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        bongor     před 12 lety 07.11.2011 00:12 |  
        0 0

        Tak prej ten parašutista byl Pelta,přiletěl lobovat za svoje zvolení.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          dArtagnan     před 12 lety 07.11.2011 08:44 |  
          0 0

          Podpořil bych ho, kdyby se mu neotevřel padák:-)

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Markus     před 12 lety 07.11.2011 07:25 |  
        0 0

        Martin je velmi inteligentní hráč. Klíčem k úspěchu bylo předpokládám udělat si pořádek ve fungování obrany.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          opicemag     před 12 lety 07.11.2011 09:47 |  
          0 0

          No včera mi v první polovině moc jistý nepřišel. Většina akcí šla z jeho (a Nitranského) strany. Když jde míč rychle po zemi (jako včera v první půlce), tak má problém. Ve druhé to bylo již lepší, bránili jsme ve větším počtu a Plzeň měla problémy se dostat do vápna a nemohla si tam tak volně přihrávat.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 17:07 |  
      0 0

      Trošku jsem mu přidal, není to 14 a 2, nýbrž 13 a 3, ale pořád je to 1,625 g/z proti 0,6 g/z, takže skoro trojnásobné zlepšení.

  18. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    slavia4ever     před 12 lety 07.11.2011 00:20 |  
    0 0

    Dobrý 3 body, ale k čemu nám budou když za týden jako vždy prohrajeme v Hradci...

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      tantalos     před 12 lety 07.11.2011 00:49 |  
      0 0

      Dobrý určitě jsou, protože jsme se snad už dostali mimo ohrožení sestupem...

  19. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 07:20 |  
    0 0

    Přátelé, já jsem spokojen. Vyzdvihl bych výkon Čontofalského, Latky, Hurky (chválabohu, že nezůstal s národním týmem). Sice jsme byli ve druhé půli hodně pod tlakem, ale vydrželi jsme. Důležité body, ještě je tak potvrdit v Hradci...
    Mimochodem, to "choreo" Plzně jsem jaksi nepochopil, co měl znamenat nápis ohledně dresu Messiho a jeho hodnoty v porovnání s porážkou Slavie? O obojím si mohou nechat plzeňští fandové leda tak zdát :-).
    A asi mají i problémy s počty, návštěva na stadionu sice nebyla zázračná, ale nějaké ty tisíce nás tam byly.
    P. S. Všimli jste si, že skandování STNS dost ubylo?

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Juje     před 12 lety 07.11.2011 08:43 |  
      0 0

      To obecenstvo z Plzně je fakt asi nejblbější v lize. Před rokem ani nevěděli kde se hraje fotbal a teď je to samý Jůdé Slávié... A to jejich choreo vymejšleli asi nějací kluci ze základky.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 09:24 |  
        0 0

        Zdravim, taky jsem se divil , kdyz ohlasili 8.500 tisice divaku, stezi jsme to odhadovali na 6.000 a to jsme jeste hodne prehaneli. Ale to neni jen nas problem, je to asi 14 dni jsem na jinem stadionu, kde se tisnilo 400 divaku/ kapacita 20000/ zaslechl cifru 1500 s predchozim komentarem, ze to do toho zapocitali i vsechny cestujici MHD , kteri projeli okolo stadionu. Tady je to vubec zajimave , protoze i sponzori i lidi, kteri zadavaj reklamy navyseni poctu striktne pozaduji. K utkani , mam pocit , ze rada lidi podcenila prubeh a az do oci bijici nemohoucnost Plzne strelit branku, ukazuje se , ze tym nema dostatecne siroky kadr a jeho slozeni , myslim vekove dela take sve. Presto si dovoluji malou poznamku , je potreba videt , ze nekteri nasi mladi hraci jdou herne a psychicky hodne nahoru, to na co si stezovali u Petrouse je tzv. deka , ktera na ne padala u Straky odpada , ten sice ve , je emotivni, ale stejne rychle jako vzplane taky vyhori a je schopen uvazovat v realite momentalni situace pragmaticteji nez Petrous.presto si nemyslim, ze je to vhodny trener pro nas klub, pretrvavaji ve mne smisene pocity , kdyz ho vidim na nasi stridacce v kontextu toho vseho a momentalni veci nahravaji spise te pravde , ze dlouhodobe Straka neni dobre reseni, nema takovou pozici jako treba Jarolim a bohuze vedeni take v jeho angazovani neni dodnes jednotne.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          petrjir     před 12 lety 07.11.2011 10:19 |  
          0 0

          Ale kdo je vedení? Vedení ve Slavii na mě působí, že je jen Aleš Řebíček. Platil proti jeho slovu nemá významné postavení. A jako mi přestává víc a víc vadit Straka, tak o to víc bych si představoval schopnou náhradu za Platila. Doufám, že se dočkáme. Je pravda, že Straka se nikde moc dlouho neohřál a fanoušci mu nikdy nebudou příliš naklonění, ale přijde mi, že se tým ohromně semkl a zvedl. Jsou to sice jen tři vyhrané zápasy, ale začíná dávat mužstvu tvář a i když je to kovanej sparťan, přijde mi daleko konceptnější mít na lavičce Straku než Levého, kterého doporučoval Platil. A poznámka ke srovnání s Jarolímovou pozicí. Jarolím ukázal na hráče a ty přišli, bez ohledu na cenu, plat a dopady. Vyplatilo se mu to a dokázal to, co nikdo před ním. Ale jak rychle přišel úspěch pod touto taktikou výměny celého mužstva, tak i rychle odešel a jsou z toho dopady, které vidíme dodnes. Každopádně Strakův obdivovatel nejsem, ale chci opět chodit na evropské týmy a ne vidět v Edenu evropské týmy, jak hrají s Plzní, takže jsem rád, že konečně dorazily výsledky a jsem zvědav, jaké posily přijdou v zimě. Při absenci a zranění hráčů je lavička tristní. Ale rád bych viděl jako posily mladě kluky,max. střední věk, co už mají něco odkopáno(viz Ondrášek, atd) a ne vyhořelé uhlí.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          Gino     před 12 lety 07.11.2011 10:21 |  
          0 0

          Já souhlasím s tím, napsal jsem už výše v reakci na Quelhara, že Straka u nás jistě nezůstane dlouhodobě a nedomnívám se, že by to tak Řéba plánoval. Prostě je složitá situace a ta si žádá nějaký kompromis. Také jsem rád, že jsou kluci psychicky nahoru. V dnešním Sportu je dokonce titulek "léčba Strakou zabírá".

          Jinak ten odhad počtů mi nepřijde ničím divný. Když hádáte 4000, je tam 6000, včera hádáte 6000 a bylo tam přes 8000. Pokud netrávíte čas jen tím, že počítáte hlavu po hlavě, tak se "odhady" od skutečnosti prostě lišit budou vždy.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Kmotr (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 10:25 |  
      0 0

      Na Plzeň bylo domluveno, že se skandovat nebude v rámci tzv Slávistické neděle. Výzva byla na stránkách ultras..

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 10:40 |  
        0 0

        Ale skandovalo se, neděle neneděle.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 11:05 |  
          0 0

          Zdravim, hlaseni poctu divaku je proste vsude stejne, pokud se chcete zajemci o reklanmu ci sponzorink necim prezentovat , je to zpravidla sledovanost, , chcete li navstevnost fotbalu, nekde CT i jejich zamestnanci jsou pokladem, ktery je dulezitejsi nez jejich nekteri sponzori, dostat svuj tym do televize znamena zvyseny zajem vsech , kdo maji penize, takze pece o lidi z CT, ali i Novy je skutecn na superurovni, to bohuzel stale nedochazi nasim funkcionarum, kteri treba na pripominky televize o obudovani nekterych prechodu ci krytu na draty neustale neslysi

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          Kmotr (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 12:57 |  
          0 0

          To je jedině dobře..

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 13:27 |  
            0 0

            Neni , vetsi zajem sponzoru jsou vetsi penize , chovat se jako Dolezal , tvrdit, ze mame svou cenu bylo hodne kratkozrake a ovlivnilo to postoj i chovani mnohych pracovniku CT, kteri nas do dneska nemusi a to nemyslim toho Otika supermana z byvale komise rozhodcixch,ktery snad konecne preda svoji funkci a odejde na zaslouzeny odpocinek, myslim celkem v pohode uvazujici , jako je treba Kalous , Lipa a podobne.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        czross (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 13:21 |  
        0 0

        Kde konkretne, v tom clanku, bylo napsano ze se nebude skandovat proti Strakovi? Ja tam cetl jen neco o hozeni vzajemnych antipatii za hlavu nasledujic navodem jak ma spravnej antistrakovec vypadat.

  20. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    Blackworld     před 12 lety 07.11.2011 09:13 |  
    0 0

    SN čtu pravidelně, ale poprvé mi to nedalo a něco taky napíšu. Do Edenu chodím na všechny domácí zápasy a musím říct, že ta nenávistná atmosféra která teď při zápasech panuje mi to hodně kazí. Ze Straky jsem radost neměl, ale čekal jsem co s týmem udělá, na hodnocení je ještě brzy, ale nějaký posun vidět je, maximální bojovnost po 90 min, to je to co jsme přece všichni chtěli a i když prohrajem, není se za co stydět, proto nechápu pokřiky na Straku.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      urs (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 09:25 |  
      0 0

      a co na tom nechápeš??
      člověk, kterej se před několika lety kasal, že by nás nikdy netrénoval najednou úplně otočí a máme ho tu jako na talíři?
      je to profesionální??
      nebo snad morální??

      pomohu ti s odpovědí:

      NE, neni to normální, profesionální a ani morální..

      ať si to ten hejsek vyžere až do dna - zaslouží si to a pro mě za mě - on musí makat o to víc na sobě i na týmu, protože mu fans nic neodpustí - to jen k té motivaci, která je extrémní i díky té "nenávistné" atmosféře ----> vydím v tom tedy i plus..

      ale to je asi vše..

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        urs (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 09:26 |  
        0 0

        pane jo --> vidím né vydím :)) sem se zas rozepsal :/

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          Blackworld     před 12 lety 07.11.2011 09:45 |  
          0 0

          Nebavím se o tom jak je Strakovi při pokřiku, ale o atmosféře celkové na stadionu, která na mě ted nepůsobí vůbec dobře....

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            denydzlSKS     před 12 lety 07.11.2011 09:52 |  
            0 0

            Dokud nepřišel Straka, tak byla atmosféra dobrá..

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              Blackworld     před 12 lety 07.11.2011 09:54 |  
              0 0

              Jo a byli jsme na sestup, to radši opravdu překosnu Straku, jestli se bude hrát fotbal, bojovat a povede to k nějakému solidnímu umístění.

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                denydzlSKS     před 12 lety 07.11.2011 10:03 |  
                0 0

                Ne, začali jsme se zvedat..bohužel pak přišel Straka a prohráli jsme na Žižkově..

                • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                  Blackworld     před 12 lety 07.11.2011 10:59 |  
                  0 0

                  Tohle ale přece nemyslíš vážně, tedy jestli na Slavii chodíš a sleduješ to.....

                  • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                    harry     před 12 lety 07.11.2011 11:36 |  
                    0 0

                    ty zas nemůžeš myslet vážně,že bychom opravdu byli na sestup...

                  • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                    denydzlSKS     před 12 lety 07.11.2011 13:12 |  
                    0 0

                    Ty zas nemůžeš myslet vážně, že jsme se pod Strakou zvedli..
                    Dobře jsme zahráli s Dynamem v posledních 10 minutách, na Slovácku první poločas a s Plzní 15 minut na konci první půle...ve zbývajícím čase to byla fotbalové nic! Ano, zvedla se hra zadních řad, ale to prostě není Strakou, ale návratem lídra v podobě Latky a návratem uzdravených hráčů..

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Gino     před 12 lety 07.11.2011 10:41 |  
        0 0

        Opravdu jsi si jistý tím svým kategorickým NE? :) Jakobys sám v životě, pod tlakem emocí (ať už negativních, nebo pozitivních) byl vždy jako z partesu. Ach jo, tohle pokrytectví mi na diskuzích vadí asi nejvíce.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          urs (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 12:23 |  
          0 0

          neni to kategorické, ale morální NE :)

          jednou jsem slávista, tak se tak chovám a odpor vůči zarytému sparťanovi chápu, ale neodsuzuju - je to už takto lepší?

          ad. atmoška
          atmosféra byla včera parádní a ač nejsem ortodoxní křikloun na nového trenéra, tak ten postoj a vervu většiny fans chápu a podporuju - co mi naopak osobně vadilo, byl pískot ihned po sborovém "straka ven"

          já jsem zkrátka toho názoru, že je potřeba mu tu jeho "rudou minulost" neustále připomínat - v tom jsem s ultras a snad i většinou fans zajedno..

          ad. emoce
          ano, jsem emotivní člověk, ale spartu bych koučovat nikdy nešel..

  21. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    petikilovydatel     před 12 lety 07.11.2011 09:50 |  
    0 0

    FRACÚZ

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      petikilovydatel     před 12 lety 07.11.2011 14:17 |  
      0 0

      TEDY FRANCÚZ

  22. A všichni...

    honzastej     před 12 lety 07.11.2011 09:59 |  
    0 0

    Frááánta Stráááka! :o)

  23. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 10:38 |  
    0 0

    Kazdopadne tedy v teto sestave - bez jandy, blazka a petraka, velmi pekny uspech.. kdyz jsme se bavili o tom, jak bude vypadat obrana, myslim, ze dobra volba byla nechat ji co nejvic pohromade, s Trubilou a Nitrianskym na becich.. Contofalsky, Hurka vyborne..

  24. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    Horyna13     před 12 lety 07.11.2011 10:49 |  
    0 0

    škoda velká škoda ... byl jsem na zapase, do kotle nechodim a pravidelne take ne. Ale to co vidim je k pláči ... jsou tu fanoušci jako ja kteří od začátku neřvou Straka ven a nevadí jim jestli trener je z marsu nebo se narodil uz jako slavista, ale koukaji na vysledky "či hru" a pak tu sou porad ty Ultras ktery stale bezhlavě řvou Straka ven a potřebujou aby trener od plenek mel srdce slavisticke a asi uz jim je jedno jake budou vysledky hlavne aby před vstupem na slavistickou lavicku netrenoval spartu " ikdyz uznavam ze vyroky ktere pronesl nastvou" a myslim si ze svoji povahou pan Straka muze zanedlouho mit takove výroky proti sparte. A proc jsem začal psat ... fanoušci jsou rozpolceni na dva tabory a to bylo na stadionu videt a to je ta skoda ! Kluci fandete za jedno, za fotbal, za hru a za slavii a za trenera kteremu jde o výhry a kašlete komu Slavie patří s tím stejně nehnete ! (leda že bysme se složili :-))

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 07.11.2011 11:06 |  
      0 0

      Je rozdil chtit, aby trener mel od plenek srdce slavisticke a chtit, aby nebyl velkou cast sveho zivota synonymem pro spartanskeho srdcare a neplesalo mu srdicko, kdyz o sparticce slysi.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Gino     před 12 lety 07.11.2011 11:42 |  
        0 0

        Zas tak velká část to quelhare nebyla, zase si nevymýšlejte a neztrácejte soudnost, jako dalších x lidí.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 07.11.2011 12:24 |  
          0 0

          I kdybych pocital jen leta, kdy byl ve Sparte jako hrac a pak od zacatku trenerskeho pusobeni ve Sparte do nastupu do Slavie, tak to je 16 let a to mi prijde docela hodne.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 11:10 |  
      0 0

      Zdravim, vas vpad na tyto stranky sleduji jz nakou dobu, co chystate dale , mame si vzit spartanke saly , nebo treba chodit v zelenobilych oblecich, om uz to tu nekdo psal, ze nekteri Slaviste zazracne procitli, jenze ono je to prozaictejsi ze........

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 11:14 |  
        0 0

        Tedy podle Vas , teda i podle Straky , on byl vlastne Slavista donucenej pracovat na Sparte , kterej se bal kole a proto po kazdym zapase krepcil , jak o zivot a vyrvaval casto nezverejnitelne nesmysly, kdyz ho Kretinsky z dodnes verejne neznamych duvodu vyhodil, tak procitnul, teda vlastne ne, malem bych zapomel na ty jeho slavne rozhovory o tom, koho by mohl trenovat a koho ne.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      urs (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 12:29 |  
      0 0

      podle mého skromného názoru je jediná cesta jak z toho ven - tj. z pokřiku "straka ven" udělat takovej folklór - abychom si z toho časem začali třeba dělat i prdel.. a trajner se z toho časem třeba nepodělá..

      co vy na to?

      asi to neklapne, hm?? :)

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 13:19 |  
        0 0

        Zdravim, tohle je neco , co ze mne leze , jak to nazvat , no proste samo, nikdy jsem nic nemel a nemam ani proti treba Bedovi ani Stejskalovi, proste jeden hral za konkurenci , ale trenersky zivot venuje nam, druhy chytal i trenova u nas a venuje se dnes golmanu konkurence, s temi lidmi nemam zadny osobni problem, chapu jejich pohnutky, chapu jejich nazory , u Straky je to jine, nejsem ani pres jeho nesporny prinos schopen tolerovat tu jeho profesni ideologii, mozna jestli bude ve Slavii dlouhodobe uspesny , jestli bude schopen nejakeho rozumneho vysvetleni tech kravin co delal, proste nic genialniho nevymyslim, budou vysledkly , asi bude i prizen davu narustat, nebudou vysledky , sveze to na davove psychoze a nadavat hools , nebo ultras , ktery maji Slavii jako zivotni osud , to se asi moc neda.

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          bongor     před 12 lety 07.11.2011 16:55 |  
          0 0

          Podle mě nebude Straka ve Slavii dlouhodobě úspěšný.proč si to myslím,protože dlouhodobě úspěšný zatím nebyl nikde.Zatím se mi nezdá,že by nějak pozvedl naši hru,ovšem jeho bláznění na lávce
          je určitě přínos ve srovnání se "studeným čumákem"Petroušem.
          Jinak teď hrajeme se slabšími soupeři než na začátku podzimu,vyjímaje Plzeň samozřejmě,takže ani ty výsledky bych nepřeceňoval.S Plzní jsme měli hodně štěstí a hlavně skvělýho brankáře.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Kactus     před 12 lety 07.11.2011 13:49 |  
      0 0

      ja ti presne reknu, kdy skonci ta rozpolcenost - az straka s platilem vypadnou.

      a jak jsem psal vyse - ani vitezstvi v LM temto lidem nezajisti nasi podporu a dokonce ani tichou toleranci. NIDKY!

      strakaven, platilven.

  25. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    podol (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 13:57 |  
    0 0

    Vítězství nad mistrem GL,účastníkem LM mne hodně potěšilo,nakonec nejen ten výsledek.Nasazení hráčů,pěkné góly,
    výkony mladých hráčů-jsou velkým příslibem do budoucnosti.
    Co mne naopak naplňuje hlubokým smutkem-to po přečtení
    předchozích komentářů nemusím ani vysvětlovat.Zdejší stránky
    se pomalu stávají kolbištěm mezi 2 tábory-těch starších,kteří z
    přesvědčení se nemohou vyrovnat s minulostí trenéra a jeho
    názorovými veletoči.A těmi novějšími diskutujícími,kteří se vehementně trenéra a člena vedení zastávají,ať již ze svého přesvědčení,či z jiných motivů.A není to jen diskuze a přesvědčování argumenty.Začínají se objevovat urážky a nadávky.
    Takoví Slávisté mezi sebou nikdy nebyli,vždy jsme drželi spolu a proti svým sportovním i mocenským oponentům.
    Mě se též nelíbí minulost trenéra,ani jeho vyjadřování v minulosti.Ještě méně se mohu smířit s chováním a působením
    člena vedení Slávie.Ale musím se s tím nějak vyrovnat a sledovat
    jen sportovní výsledky,slávistickou mládež,naši naději.Jinak bych
    musel odejít od Slávie po tolika letech.A neodsuzuji mladé z kotle,
    vyjadřují jen to,o čem jsou přesvědčeni a čemu věří.Věrnost Slávii,
    jejím tradicím,sportovní cti a duchu fair play.A cesta k změně
    jejich postoje a názorů nevede přes nadávky a urážky.
    Podol

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Jiri1     před 12 lety 07.11.2011 14:24 |  
      0 0

      Ano to je rozumny nazor, nemyslim si ze by tady byli 2 tabory, ale i posledni deje z kotle a dalsich tribun ukazuji na jine uvazovani tech , kteri lpi na klubizmu a tech, kteri jsou schopni pragmaticky prekonat nas komplex. , bohuzel , ano rozpoy , nekdy i fyzicke jsem mezi Slavisty zaznamenal i na tomto utkani, stari neni vysada k poucovani tech druhych , arogance a drzost asi taky nic neresi. A vedeni, zatim mu vychazi taktika mrtveho brouka, kery se obcas probere a jen spocita dalsi prirustky, dobra taktika , vyridte si to sami a tak zacina na webech pred uzaslyma ocima diskutujicich najednou virtualni realita, neverite, objevuji se lide , kteri vlastne fyzicky neexistuji, objevuji se lide ,k teri nevedi , kde je Eden a objevuji se znami provokateri pod jinymi prezdivkami kteri se bavi na nas ucet , jako jisty mlady prispivatel, ktery ve skutecnosti ........ A tak by se dalo pokracovat, proste dobre udelana medialni kapan zvladnuta par zkusenymi diskutery zabere vzdy a ze Straky bude za rok pokud tu vydrzi kovany Slavista aleson v ocich onech medalnich es.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      bongor     před 12 lety 07.11.2011 17:06 |  
      0 0

      Máš pravdu podole,mně se taky nelíbí,že se do sebe někdy tak pouštíme.Já co sem přispívám,tak se snažím nikoho neurážet,i když některé názory neberu.Pořád se tady bavím s lidmi stejné krevní skupiny,červenobílými přáteli a přátelé se neurážejí.Můžu mít jiný názor,ale uznávám,že každý máme právo se vyjádřit,jak to vidíme a cítíme.Těch názorů a mezinázorů je tady plno.Mně ze všech nových lidí ve Slavii vadí daleko nejvíc Platil,mladé z kotle nejen že neodsuzuji,ale fandím jim.Nadávání na všechno možné je taky naše tradice.Vždycky si vzpomenu na dědky z dřevěnky,ti v tom byli mistři nad mistry,kolikrát mě s tím až s*ali.Kolikrát nadávali i na Frantu Veselýho,kdyby viděli naši dnešní výkonnost,tak by si asi museli
      hodit mašli.

  26. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 14:36 |  
    0 0

    Určitě se neděje nic nového. Vždy se křičelo Někdo ven! Petržela ven, Leška ven, Hřebík ven, Nevímkdo ven. Ve vedení se nelíbil Leška, Doležal, Rosen, Enic, Franc, teď Plati a Řebíčekl. Jako trenér se fanouškům nelíbil ani Csaplár, ani Jarolím, ani nás bývalý hráč Petrouš, který dostal nálepky bohemáka a tělocvikáře, a teď se nelíbí Straka. Inu slávistický fanoušek už asi jiný nebude.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      DrFe1     před 12 lety 07.11.2011 17:08 |  
      0 0

      Opravdu v tom nevidíš rozdíl ? Hodinky nebo holinky, všechno je to stejný ....

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 17:15 |  
      0 0

      Ne tak uplne.. samozrejme, ze vzdycky bude nekdo nespokojen a vzdycky se nekdo nekomu bude nelibit. To je normalni.. lide byvaji nespokojeni..

      situace je nova v tom, ze Straka se vzdy profiloval jako nejvetsi spartan pod sluncem, byt spartanem znamena chtit porazet slavii.. a ted najednou ma zamenit "spartanske srdicko" za "slavisticke", konecne uz to dokonce vypustil z ust.. to je krize identity.. problem jak jeho osobni - ovsem to je jeho vec, at se s tim vyrovna jak chce, tak i problem nas, slavie, fanousku.. muze byt na lavicce duveryhodny clovek, ktery cely "profesni" zivot touzil po porazeni slavie? Jestli je ve fotbale jeste trochu emoci, klubismu, hrdosti, tak je na tom neco divnyho, nepatricnyho.. a co nas vsechny na fandeni laka nejvic? preci prave ten vztah ke klubu, jeho historii, hodnotam, vcetne rivality se spartou, ktera je vzrusujici, zajimava.. nejvic nas nadchne a prilaka nasi pozornost, kdyz trener rekne, trenuju slavii, mym cilem je skoncit pred spartou a v sezone ji dvakrat porazit.. ovsem muze to rict straka, aniz by to neznelo komicky? tezko..

      Otazka je, co s tim, kdyz skutecne bude delat vse, aby slavii pomohl, kdyz se bude darit, slavie bude vyhravat, bude mit rozumnou sestavu, kadr nebude zaplevelovat hraci svych agentu, ale bude ho rozumne budovat podle potreb tymu.. zatim se tak deje a je to zajimave schizofrenni situace.. porad zustava nejaka pachut a neco divneho, co k historii slavie nepatri.. ale co se jeho prace tyce, nemuzu nic vytknout, je-li jeho ukolem docasne pozvednout tym, tak ten ukol plni..

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        edenian     před 12 lety 07.11.2011 20:23 |  
        0 0

        ... docasne.

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        urs (přítel SN)     před 12 lety 07.11.2011 23:28 |  
        0 0

        opravdový test stračeny bude derby

        to jsem fakticky mrtě zvědavej, co se bude na lávce, ale i na hřišti, odehrávat

        schízu už začínám mít i já, bo po sestavě z žižkova (doteď ji nechápu a jediný vysvětlení shledávám v oddělení zrna od plev?? - rozuměj Huba s Dostálem od beků..) jsem ani nedoufal v nějaké strakovo trenérské prozření - ale ono jo, alespoň doteď to i fotbalově dává smysl :)

        jestli on nebude prvním trenérem áčka, který brouzdá po SN :)))

        moc bych se tomu totiž nedivil :)

  27. Re: Slavia - Plzeň 2:1

    tantalos     před 12 lety 08.11.2011 16:51 |  
    0 0

    Tak Hašek dostal padáka. Za chvíli bude zřejmě bez práce KJ. Jakkoli nemám Straku rád, přiznám se, že bych spíš snesl ve Slavii jeho než potrhlého KJVCD.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      (host)     před 12 lety 09.11.2011 10:27 |  
      0 0

      Ja mam takovy dojem, ze dokud budeme mit soucasne majitele, KJ ve Slavii nebude.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2011 14:47 |  
      0 0

      Proč by měl být za chvíli KJ bez práce ? Jsou tam zatím na čtvrtém místě a pokud zvládnou odložený zápas, tak mají jen tři body na prvního, to je víc než hratelné. Tedy, ne že bych chtěl, aby se KJ vrátil do Slavie, ale myslím, že to v Al-Ahli ustojí.

    • Re: Slavia - Plzeň 2:1

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2011 15:15 |  
      0 0

      Tak mě napadá otázka jak by jsme se postavili k Haškovi....

      • Re: Slavia - Plzeň 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2011 15:34 |  
        0 0

        Vadí mi Straka a vadil mi v 90 letech Václav Ježek, ale to tehdy nikdo neřešil, protože byla euforie z příchodu Borise Korbela.
        Ale Ivan Hašek ve Slavii ? No, nevím. Ale vzpomínám si, že když Hašek už skoro končil hráčskou kariéru, tak byl napevno domluvený s Leškou a jeho příchod do Slavie byla hotová věc.
        Na poslední chvíli ale dostal velmi lukrativní nabídku z Japonska ...

        • Re: Slavia - Plzeň 2:1

          urs (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2011 17:04 |  
          0 0

          no.., nevim jaký je Hašek trenér (dobrý/špatný), ale vzhledem k tomu, že ve funkci šéfa českého fotbálu udělal podle mého názoru docela úplný prd - tj. že byl dost možná téměř naprosto pasivní, tak bych o něj nestál ani v nejmenším..
          porovnávám se současnou hvězdou Plzně - panem Paclíkem, který měl včera rozsáhlou řeč na téma poměrů v českém fotbale v téměř čtyř hodinové besedě "odborníků" na ČT..
          na mě udělal Paclík dojem, protože se veškeré aktuální a zažrané problémy týkajícíc se chodu profi-klubu, narozdíl od jiných odporoníků, nebál nazvat pravým jménem :)
          jaké překvapení jsem ze slov tohoto člověka uslyšel - to se Pelta se Starkou asi taky namlsali, protože pan Paclík tam tyhle xindly defakto nazval kriminálníkama - podlě mého jej zneškodní.., ale to holt asi zase jiná písnička.
          btw. Paclík by se mi jako pfedseda ČMFS líbil, bo se s ničim ne**re a podle všeho je to úspěšný manažer bordelu zvaného "fotbalový klub," takových jen houšť! :)

          • Re: Slavia - Plzeň 2:1

            quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2011 11:54 |  
            0 0

            Do LM to dotahli i Dolezal s Rosenem a pak se teprve ukazalo, jak to jsou uspesni manazeri, takze s hodnocenim Paclika bych jeste par mesicu pockal :o)
            Jinak tedy osobne myslim, ze Paclik taky neni zadny andilek, viz jeho slavne prani uniforem, ktere mu dohodil Ivan Icko Langer... Celkove tu nadchazejici volbu vnimam tak, ze je to prast jako uhod, na Peltu je spina uz verejna, Paclik svou spinu zatim dovedne skryva a buduje si pozitivni medialni obraz, ale to je asi tak jediny rozdil... Navic kdyz stejne rozhoduje o predsedovi Berbr, tak neni duvod si myslet nic dobreho.

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              honzah (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2011 14:26 |  
              0 0

              Pelta je starej sibr, Rajchl typicky prototyp mladeho z***a, jak jej definuje znamy web D-FENS, takze mi z toho ten Paclik, coby relativne novej sibr, vychazi nejlepe.

              • Re: Slavia - Plzeň 2:1

                urs (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2011 00:28 |  
                0 0

                mno ať tak či tak - uvidíme :)

            • Re: Slavia - Plzeň 2:1

              bongor     před 12 lety 11.11.2011 17:21 |  
              0 0

              myslím quelhare,že to přeci jen není prašť jako uhoď.Pelta se proslavil vynálezem kapr ligy a tento vynález spolu s Horníkem skvěle aplikovali až k úplnému vítězství rumuna,Potom v tom přiblblo H.nechal plácat a sám je jakoby čistej.Kdo tomu věří a k tomu věří,že by si to ten vyčůránek určitě zase rád nezopakoval?
              Proto jsou mi milejší Preclík,nebo Rajchl,i když se jejich poctivost dá vážit na mikrogramy.Důležité je,že by se vláda nedostala na toaletnou.