Fortuna liga

V neděli v Hradci Králové

Po třech výhrách v řadě se Slavia představí v rámci 14. kola v Hradci Králové. Hraje se v 15:00, utkání nepřenáší žádná televize.

Co říká na úspěšnou miniserii trenér František Straka? "I přes tři výhry v řadě ale máme nadále pokoru a stojíme nohama pevně na zemi, protože o to více je potřeba zodpovědného přístupu, abychom zůstali na té rozjeté cestě, na které teď jsme."

Hradec má v posledních kolech na rozdíl od Slavie mizernou formu. V pěti posledních kolech si na své konto připsal pouze dva body za remízy s Budějovicemi a Jabloncem. Ve zbylých třech kolem prohrál se Slováckem, na Baníku a v Plzni. Branku vstřelil naposledy v osmém kole Mladé Boleslavi!

K dvoustému utkání v sešívaném dresu může naskočit Martin Latka. "Byl bych nejraději, kdybych to mohl oslavit výhrou, to by byl pro mě ten nejhezčí dárek." Stopadesátý start za Slavii si může připsat Stanislav Vlček.

Trenéru Strakovi nebudou k dispozici zranění Frejlach, Šimeček, Koreš, Kaufman a Tusjak. Lukáš Jarolím je vykartovaný.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Trubila - Janda, Petrák, Milutinovič - Blažek, Hurka - Pospěch

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli v Hradci Králové

    opicemag     před 12 lety 18.11.2011 21:15 |  
    0 0

    Co je sakra s tím Korešem? Pokud vím, nemělo (původně) být jeho zranění nijak vážné... No vypadá to, že to vážné je.

    Já bych to postavil takto:

    Čontofalský - Nitranský, Latka, Hubáček, Trubila/Hloušek - Blažek, Janda, Petrák/Milutinovič, Hůrka, Hloušek/Trubila - Pospěch

    Trubila s Hlouškem za sebe mohou zaskakovat, když se jeden vytáhne. Ale víc v obraně bych nechal hrát více Trubilu, přeci jen mi přijde, že brání lépe než Hloušek.

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      EdCable     před 12 lety 18.11.2011 22:47 |  
      0 0

      Chce to obcas cist ty oficialky:-))

      "Po konzultaci s klubovými lékaři budou Tomáš Frejlach, Josef Kaufman a Štěpán Koreš mimo plnou herní i tréninkovou zátěž do konce podzimní sezony, aby byli na sto procent připraveni naskočit do zimní přípravy. Ondra Petrák i Honza Blažek už trénují v plné zátěži s mužstvem. Zbyněk Pospěch a Petr Janda trénují zatím individuálně, v nejbližší době by se měli zapojit do herních tréninků s mužstvem. Luboš Tusjak má přetrvávající problémy s kotníkem, Viktor Šimeček je po operaci vazů v koleni, připravuje se individuálně s kondičním trenérem, jeho návrat na hřiště se odhaduje začátkem března." (16.11. - Odpovedi na dotazy fanousku)

  2. Re: V neděli v Hradci Králové

    spojka     před 12 lety 18.11.2011 23:43 |  
    0 0

    Zemětřesení u bolševika: Chovanec, Řepka, Hašek a Blažek v zimní přestávce končí, přichází Hřebík.

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      Jakubisko     před 12 lety 18.11.2011 23:46 |  
      0 0

      Nevěřím ani náhodou.

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        Jachym     před 12 lety 19.11.2011 12:19 |  
        0 0

        Já neuvěřím, pokud tuto informaci alespoň náznakem nepotvrdí místní expert na zákulisí Slavie - Sir George I...:-))

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2011 23:56 |  
      0 0

      Chovanej je tam jak kovanej... taky pochybuju, oblast sci-fi zvlášt pokud dohrajou ligu bez ztráty... navíc podle mého vyhodit Haška by byla chyba, co sleduji jeho výroky a i celkový náhled na fotbal a tréninky je to zajímavý kouč ( i když hra Sparty vypadá jak vypadá )

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2011 12:16 |  
        0 0

        Mi to naopak prijde (bohuzel) naprosto logicke... Chovanec tak ci onak Spartu do LM nedovedl ani jednou, coz je na klub s trojnasobnym rozpoctem nez konkurence v lize bida. Letos se navic ostudne nedostali ani do skupiny EL. A volba Hrebika je prirozena, krome toho, ze ma aktualne nejlepsi jmeno ze vsech ceskych treneru, tak mel v devatenactce skoro pulku kadru ze Sparty a to by pro majitele mela byt zaruka, ze ti talenti neprijdou vnivec. Krome toho se do cela svazu dostal Pelta, ktery urcite Sparte nebude delat problemy pri uvolnovani Hrebika ze sluzeb FACR (takze kecy o tom, ze chce to nejlepsi pro cesky fotbal rychle vezmou za sve).
        Navic, Sparta se svym soucasnym naskokem ma k titulu hodne blizko a tak personalni zemetreseni v zime nemusi mit na ambice zadny vliv, naopak bude mit trener pul roku na to, aby se s tymem szil pred kvalifikaci LM.

        • Re: V neděli v Hradci Králové

          Jachym     před 12 lety 19.11.2011 12:24 |  
          0 0

          Já jsem hlavně rád, že Hřebík dostane šanci ukázat se v lize, i když je to, bohužel, u letenských žebráků. Po vyhazovu ze Sparty a následné téměř až nenávistné kritice za své kosočtverce je nyní naopak až nekriticky obdivován (inu, jsme v České republice) po jednom úspěchu s devatenáctkou. Ale pokud skutečně to na Toaletné vezme (na jiném místě jsem požádal Sira George I o potvrzení této na první pohled kachny, budu na něj velmi zvědavý.

        • Re: V neděli v Hradci Králové

          urs (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 13:02 |  
          0 0

          hezky si to pánové připravili..
          každopádně s peltou a berbrem v čele čmfs nemůžeme čekat, že někdo z top gl týmů sraltu předežene - maji to defakto opět pohlídaný :(
          jediná šance je opětovná netrpělivost lodivodů rudých s koncepcí hřebíka - na to sázim momentálně nejvíc, ale je to fakticky žalostně málo..

          • Re: V neděli v Hradci Králové

            Jachym     před 12 lety 19.11.2011 13:06 |  
            0 0

            Ano, jsme národ prognostiků a konspiračních teoretiků, přesně víme, jak je vše dopředu nalajnováno...

            • Re: V neděli v Hradci Králové

              urs (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 15:27 |  
              0 0

              tak to nevíme, ale minulost nám dává za pravdu - čili od toho žádný divy nečekám, to se snad už pochopit dá :)
              předesílám, že se nehádám, ale diskutuji..

              • Re: V neděli v Hradci Králové

                honzah (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 16:42 |  
                0 0

                Já si myslím, že obrat o 180 stupňů do košťálovských časů FA ČR nečeká. Možná tak o těch 90. Hlavně si myslím, že už Košťál ukázal, že růst funkcionářova vlivu předchází jeho zvolení do významnější funkce, nikoliv naopak.

                Uvidíme, jak se síly přeskupí do června 2013, kdy se bude volit na 4 roky. Zvolení Pelty je pro mě spíš příznakem nemoci, nežli jejím startovacím efektem.

          • Re: V neděli v Hradci Králové

            Artur (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 13:15 |  
            0 0

            Řebíček, ale určitě hlasoval pro Peltu :-)

            quelhar: no máš pravdu nelogicky to nezní, uvidíme

          • Re: V neděli v Hradci Králové

            honzah (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 13:43 |  
            0 0

            Nemyslím, na dění na hřištích Pelta sám nedosáhne a Berbr nemá žádnou motivaci, proč by měl Spartě něco přidávat.

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      edenian     před 12 lety 19.11.2011 10:59 |  
      0 0

      No ja bych se nedivil. Ale jestli to znamena konec nadeje, ze by Hrebika treba koupil Rebicek, tak je mi to hodne lito.

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        Betynka58     před 12 lety 19.11.2011 14:01 |  
        0 0

        Jediná naděje ještě je, že Pelta počítá s Hřebíkem na trenéra repre. Údajně ho měl vyhlédnutého pro případ, že by se na Euro nepostoupilo, takto to je ovšem značně nejisté.

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        PetCC     před 12 lety 19.11.2011 14:31 |  
        0 0

        Taky bych chtěl Hřebíka jako tvůrce koncepce celého klubu do Slavie. Na nějaké pravidelné trénování už nemá nervy.

  3. Re: V neděli v Hradci Králové

    orca     před 12 lety 19.11.2011 14:10 |  
    0 0

    Tak nám Sparta vyfoukla Hřebíka.No snad ho tam fandové přivítají jako Straku zde a mohli by si to vyměnit.

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      edenian     před 12 lety 19.11.2011 19:02 |  
      0 0

      To by byl trade roku. Na ten bych snad Rebickovi i prihodil. A urcite bych nebyl sam :-)

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2011 11:46 |  
      0 0

      Spíš můžeme doufat, že nám v rámci možného jižního přesunu Joži z Kočkoviec zbude Cipro pro sportovní vedení klubu. Sice bych tam radši někoho progresivnějšího, ale lepší Cipro v hrsti, než Hřebík na střeše. (Úplně nejhorší byl ovšem ,,Tulio pod střechou´´, jak kdysi pravil Jiří Vrba.)

  4. Re: V neděli v Hradci Králové

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 14:31 |  
    0 0

    Váženě přemejšlim, že se na ten fotbal už opravdu vykašlu. CO jsem komu udělal, že jako Slávista musim trpět jako pes? Hodně lidí, včetně mě tu chtělo Hřebíka, a teď pude Hřebík do sparty a my tu máme to jejich milované individuum. Navíc už se mluví o tom, že se vrátí Brabec. Taková potupa. Life sucks

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      PetCC     před 12 lety 19.11.2011 14:34 |  
      0 0

      Mě se Brabec nelíbil, už když byl u nás. A nevím, na co by nám byl teď, když je ještě horší.

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 15:01 |  
        0 0

        Teď by právě perfektně zapadl do nové koncepce - sebrat vše, co jinde odkopnou.

        • Re: V neděli v Hradci Králové

          urs (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2011 15:30 |  
          0 0

          to byla koncepce plzně donedávna, ne?? :))

          • Re: V neděli v Hradci Králové

            Jakubisko     před 12 lety 19.11.2011 15:32 |  
            0 0

            :D máš bod

            • Re: V neděli v Hradci Králové

              bongor     před 12 lety 19.11.2011 22:20 |  
              0 0

              Já myslím,že zaujímat nějaká stanoviska ke hnojníku,který se nazývá"český fotbal",nemá žádnou cenu.Hřebíka jsem vždycky uznával i s těmi jeho nápady,které vypadaly jako dětinské,ale ve skutečnosti to vždycky mělo úroveň.Být jím,tak bych na toaletnou nikdy ani nevkročil,ale když mu nevadí,jak ho tam uráželi a zesměšňovali tak se nedá nic dělat.

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        bongor     před 12 lety 19.11.2011 22:35 |  
        0 0

        Brabec je nám velice potřebný.Především jako polštář před tataráka,protože v tu ránu by se nadávky rozdělily fifty-fifty.
        Zadruhé jako vysavač na Řebíčkovy miliony,protože takový plejer,který si dokonce,považte,zahrál i ve slavné sraltě,musí dostat vysoce nadprůměrnou gáži.Možná by mohl sebou přivést i hvězdného Sionka,abysme mohli začít budovat KD Slavia/klub důchodců/.Řepas má teď jiné starosti,tak toho nebrat prosím!

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2011 11:48 |  
      0 0

      Brabec? A kde se o tom mluví?

  5. Re: V neděli v Hradci Králové

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2011 11:42 |  
    0 0

    Moje sestava na Hradec

    Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Trubila - Cicman, Petrák - Janda, Blažek, Hurka - Pospěch

    Kdyby ještě nemohl Janda

    Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Trubila - Cicman, Petrák - Blažek, Milutinovič, Hurka - Pospěch

    Kdyby ještě nemohl Pospěch

    Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Trubila - Cicman, Petrák - Janda, Milutinovič, Hurka - Blažek

    Kdyby nemohl Janda ani Pospěch

    Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Trubila - Cicman, Petrák - Vlček, Milutinovič, Hurka - Blažek

    • Re: V neděli v Hradci Králové

      Jachym     před 12 lety 20.11.2011 12:02 |  
      0 0

      Není nad to být připraven...:-))

  6. Re: V neděli v Hradci Králové

    orca     před 12 lety 20.11.2011 12:06 |  
    0 0

    Můžete mi sem někdo hodit link na online přenos s Hradcem?
    Dík.

      • Re: V neděli v Hradci Králové

        bongor     před 12 lety 20.11.2011 12:33 |  
        0 0

        Nového předsedu Fotbalové asociace České republiky Miroslava Peltu zklamal Vladimír Šmicer a v kuloárech už se spekuluje, že by mohl být nahrazen Jozefem Chovancem nebo Karlem Poborským.

        A už to začíná...................................
        Ale alespoň půjde Šmíca něco dělat k nám.

        • Re: V neděli v Hradci Králové

          spojka     před 12 lety 20.11.2011 13:02 |  
          0 0

          To je právě ono, "něco dělat"... když sleduju působení Šmicra u repre, tak nevím, co je vlastně schopen dělat, kromě usmívání a zbytečnýho blafání do novin a televize. Snad skauta (kterýho nepotřebujeme), nebo něco v obchodě, kde by se daly sehnat peníze na jeho jméno, ale buhví...

          Práci manažera repre vždycky byli schopní dělat svazovej předseda, sekretář, vedoucí mužstva a trenér. Teď najednou musíme mít manažera repre, kterej si s klukama při tréninku kope, vykecává se s Čapkem - v podstatě je to takovej pátej asistent trenéra. To všechno na pár zápasů, který repre za rok odehraje.

          Minimum povinnosti, ale ani ty není schopen plnit. V tomhle prostě souhlasím s Peltou. Ten průser jde jednoznačně za Šmicrem, jako za manažerem repre. Chápu, že uhlídat bandu ožralých primitivů v podstatě nejde, ale pak musí následovat jasná omluva - jak vůči partnerům, tak i fanouškům. Šmicer se místo toho u omluvy partnerům repre směje, jakože šlo o dobrej vtip, a fandům vzkáže, že se není za co omlouvat.

        • Re: V neděli v Hradci Králové

          opicemag     před 12 lety 20.11.2011 13:33 |  
          0 0

          No nevím, já bych ho u nás asi ani moc nechtěl. Jeho vystupování v repre mě hodně zklamalo, přijde mi dokonce trapný. Chová se stejně blbě jako ti další, co tam jsou. Já chápu, že jako manažer repre musí být s nimi solidární, ale zavírat zcela oči před tím, co se tam děje...
          To ale samozřejmě nic nemění na tom, že nahradit ho Chovancem nic neřeší.

        • Re: V neděli v Hradci Králové

          Betynka58     před 12 lety 20.11.2011 14:21 |  
          0 0

          Tak co se týká těch obleků, tak se údajně hned příslušnému sponzoru omluvil. A co se týká toho pokřiku, tak by omluva byla sice taky na místě, ale komu? Snad ne tomu primitivnímu hulvátovi Drulákovi?

          • Re: V neděli v Hradci Králové

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2011 14:46 |  
            0 0

            Tak za prvé Drulák to alepsoň řekl nahlas (sic vulgárněji) co si všichni myslí a bojí se to říct, protože by si kamarádičkové zavřeli dveře do repre či na jnou pozici či křeslo, že použil ostrá slova někde při pokecu u zápasu, budi, ale nedělal ostudu národu max. sobě....
            A za druhé pokud se tedy někomu nelíbí ostrá slova od Druláka tak by se neměl snížit na tu samou úrovověň a tedy neschvalovat vulgyrity, ti hošánkové co si tam notovali na letišti a ještě ze sebe rvali obleky dle mě klesli ještě tak o dvě patra níž než samotný Drulák.
            To má být REPREZENTACE???!!! Bohajeho čeho já sa eště dočkám.... :-(

            • Re: V neděli v Hradci Králové

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2011 15:04 |  
              0 0

              Souhlasím, trochu mě naštval i Šmícům výrok o tom, že největší podíl na celé aféře mají novináři, kteří daný incident natočili a zveřejnili (volná parafráze). To je už docela síla.
              Jestli půjde Vláďa k nám, budiž, nevím přesně co by mohla být jeho role, ale snad by i nějakého sponzora přitáhl, moc do oněch věcí ale nevidím, takže se jen nechám překvapit až "čas oponou trhne".

  7. Re: V neděli v Hradci Králové

    5094     před 12 lety 21.11.2011 09:17 |  
    0 0

    Tak se přidám s komentářem. Ale nebudu se rozepisovat o hře a taky ne o trenérovi. Na obojí mám neutrální, rozpolcený názor. Před půl rokem bych byl rád, za bod z Hradce, ale... Na Straku nepokřikuji, ale zároveň nejsem příznivcem. Chodím v černém a mlčím. Ale o tom jsem skutečně psát nechtěl. Jezdím na výjezdy pokud my to práce dovolí a pokud je to přijatelné, tak si děláme rodinné výjezdy do měst kde Slavie hraje. Celý týden jsem se rozhodoval zda jet do Hradce. Velmi by se to jako rodinný výlet hodilo, ale... Sektor je tam malý a odporný a synek (4 roky) by nejenže neviděl (koukat nebylo na co), ale ani by se nemohl hnout a hlavní důvod, proč jsem nejel a možná jezdit přestanu je pyrotechnika a chování části Ultras na výjezdech. Chovají se jako hovada a pyrotechnika v narvaném sektoru je zločin. Už před lety v Příbrami jsem stál uprostřed ohně (hořely kolem mne sedačky) a vedle mne stála paní s asi 12ti letý klukem a čekali jsme, až to dohoří, jindy, také v Příbrami shořela jednomu Ultras bunda, byl jsem v Jablonci, kde okolo mne hořely ohně a hasiči na nás stříkali vodu. Já to fakt nenávidím a zvažuji, že na výjezdy přestanu jezdit. Na jinou tribunu než do kotle nemohu, protože bez fandění si fotbal neumím představit. Jinak doufám, že TS jejíž jsem velkým podporovatel není totéž co Ultras. P.S. argument, že děti do kotle nepatří u mne neobstojí. Mimo 4letého synka mám 2 dospělé dcery a ty se mnou do kotle odjakživa chodily a nejen díky tomu jsou slávističké srdcařky a totéž pěstuji v synkovi. Ve školce bojuje za Slavii jako lev a jednou, snad, bude zažraným kotelníkem a, snad, slušným