Hráči Slavie

Stefan Simić míří do Janova

Dnes slavící své sedmnáctiny Stefan Simić podepsal smlouvu na čtyři a půl roku s italským týmem Janova a opouští tak Slavii.

Slavia se s Janovem dohodla na přestupu Simiće, kterého měla pod smlouvou a současná mu končila za rok. Podrobnosti nejsou známé, ale Slavia zřejmě bude mít procenta z případného dalšího přestupu a nespecifikovanou částku jako odstupné.

"K tomu rozhodnutí jsem došel s rodinou, všichni jsme se shodli na tom, že Slavie mi ohromně pomohla v kariéře, ale že už je taky trochu čas něco změnit,"
řekl pro náš web Stefan Simić. "Ze Slavie neodcházím z důvodu, že by se mi něco nelíbilo, ale protože jsem chtěl zkusit něco nového," dodal.

Do Itálie odchází za svým tátou, který tam nyní pracuje. "Budu tam s tátou a svým bratrancem, který je zároveň mým kondičním trenérem," uvedl.

Na Slavii rozhodně nezapomene a třeba se zde někdy zase objeví. "Stále platí, že bych jednou rád hrál za A tým Slavie. Je to tým, který mne spoustu naučil a rád bych se mu někdy chtěl odvděčit a získat s ním další trofeje."

V Janově bude každopádně větší konkurence, ale ani toho se Simić neobává. "Možná to bude těžší než ve Slavii, ale možná ne. V Janově dostávají šanci jenom mladý hrači, navíc liga (juniorská, pozn. aut.), ve které budu hrát, je velice sledovaná, dokonce ji vysílají i v televizi, takže prozatím nemůžu posoudit, v jakem týmu je větší šance," řekl na závěr.

Simić ve Slavii působí od šesti let, když jej sem přivedli rodiče, kteří pocházejí z Chorvatska. Také on prošel ve Slavii všemi věkovými kategoriemi a na podzim působil ve starším dorostu U18, tedy o rok výše, než kam věkem patří. Slavia si jej pojistila profesionální smlouvou již na přelomu let 2009/10. I on má zkušenost s A týmem Slavie, ke kterému se připojil díky svému původu na zápas ve Splitu.

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stefan Simić míří do Janova

    dArtagnan     před 12 lety 20.01.2012 23:10 |  
    0 0

    Hm, Hubáček na věčné časy... vlastně ještě Zákostelský:-(

  2. Re: Stefan Simić míří do Janova

    feferonek     před 12 lety 20.01.2012 23:11 |  
    0 0

    To si děláte srandu? To je ta vaše koncepce? Vycházet z mládeže a odejde hráč, který ani nestih hrát za áčko... Chápu, že je to i jeho rozhodnutí podle rozhovoru, ale při nutném posilování kádru, protože je sakramentsky úzký, přijdou dva "útočníci" a žádný hotový hráč. Normálně si neztěžuju a nepíšu moc do diskusí, ale v tuhle chvíli tleskám za antikoncepčnost celého vedení!

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      spino     před 12 lety 20.01.2012 23:14 |  
      0 0

      A ty se divíš, že odchází? Já kdybych měl talent a viděl práci našeho sportovního úseku, tak bych odsaď zdrhal jak namydlenej.

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      Richi (admin)     před 12 lety 20.01.2012 23:15 |  
      0 0

      Bohužel s tím nešlo nic dělat. Otec je v Itálii, má tam rodinu a jelikož je Chorvat, tak je to vše složité. Navíc mu za rok končila smlouva. Takhle mladý hráč, když se rozhodne odejít, tak se tomu nedá zabránit.

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        Navar (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2012 23:53 |  
        0 0

        Nesmysl. Rok je strašně dlouhá doba, třeba se táta vrátí, chytil by se v áčku... Nevím, stát se může cokoliv. Ale takový talent je třeba udržet. Peníze na takový talent se najít musí, i kdyby měl odejít průměrný hráč. Tečka.

        • Re: Stefan Simić míří do Janova

          EdCable     před 12 lety 21.01.2012 10:49 |  
          0 0

          Neni vsechno jenom o penezich.

          • Re: Stefan Simić míří do Janova

            bongor     před 12 lety 21.01.2012 20:39 |  
            0 0

            Smlouva platí pro každého ,ať je mu sedmnáct,nebo sto let.
            Nezlob se na mě,ale tohle je jenom výmluva a můžeme čekat další odchody například Hurky.Vedeme to od pěti k nule,co jiného na to říct?

            • Re: Stefan Simić míří do Janova

              EdCable     před 12 lety 21.01.2012 21:45 |  
              0 0

              Vynutime si tedy, ze nam tady rok bude hrat nekde v dorostu nebo becku. A co potom? Bude nasranej, stejne odejde a vsichni zase budou nadavat, jaktoze jsme ho tedy aspon trochu nezpenezili, dokud byl cas. Kdyby to byla hrac A tymu, tak by nam mohl byt aspon uzitecny na hristi, ale takhle nam pomuze k cemu si ho rok drzet?

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2012 14:38 |  
      0 0

      Já bych to tak nehrotil. Co je doma, to se počítá (Nepadlo někde něco o 6 miliónech?) a za dva roky se nám třeba vrátí zadarmo a se zkušenostma. Je to poněkud mrzutý, ale řádnou smlouvu měl, řádně prodaný byl taky, s Chorvatem se těžko hádat, takže bych to nechal plavat.

  3. Re: Stefan Simić míří do Janova

    spino     před 12 lety 20.01.2012 23:12 |  
    0 0

    Kéž by ještě odešli Hurka a Petrák. Nesedí mi do koncepce. :-D

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      marek018     před 12 lety 20.01.2012 23:40 |  
      0 0

      Slavia začíná být s těmi novými kocepcemi vyhlášená, co?:-D Holt asi ten pán u internetu nesleduje jen posily, ale i nejnovější trendy ve světě. Přijde mi, že už nějak není moc kde brát, co do talentů. Je tu Prošek, v "B" je Peréz, Čepelák, ale pak mi přijde, že je výkonností propast.

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        quelhar (admin)     před 12 lety 21.01.2012 10:20 |  
        0 0

        Tak zle zase neni, v dorostech par zajimavych hracu taky hraje...

        • Re: Stefan Simić míří do Janova

          spino     před 12 lety 21.01.2012 16:43 |  
          0 0

          Ty taky prodáme. Všechny klíčové posty již máme obsazené tandemem Hubáček - Jarolím - Vlček.

  4. Re: Stefan Simić míří do Janova

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 20.01.2012 23:57 |  
    0 0

    Simič, Čepelák, Prošek, Petrák, Hurka, Hruška, Berkovec, možná Perez a další jsou naše budoucnost. Bez nich nemáme šanci, pokud nás nekoupí Kellner. Pokud to zloděj Řebíček myslí vážně, musí talenty udržet. Ať teď klidně neinvestuje do průměrných hráčů, nedrží různé Bohmy, Dostály, Hubáčky atd., když nwní na rozhazování, a raději to investuje do mládí. To je aspoň šance.

  5. Re: Stefan Simić míří do Janova

    DrFe1     před 12 lety 21.01.2012 00:24 |  
    0 0

    Ještě je tady někdo kdo se pohoršuje nad tím, že těm čurákům někdo vykopal hroby ?

  6. Re: Stefan Simić míří do Janova

    mpik     před 12 lety 21.01.2012 00:31 |  
    0 0

    Současná Slavia má jedinou koncepci: zpeněžit co jde! Nejenže nekupujeme hotové, či zkušené hráče. Nekupujeme ani mladé (levné) talenty. A vlastní odchovance (pokud jsou prodejní) prodáváme. A mnoho fanoušků tady stále naivně věří, že to má být ozdravný proces. Jenomže takhle se nebuduje ani low-cost mančaft!
    A nebude ani sponzor. Copak věříte, že je na trhu firma, která by dala všanc své jméno spoluprácí s bratry Řebíčkovými? Leda nějaká s akciemi na doručitele :-)
    Xaverov bude brzy hlavní stadion pro druholigovou Slavii.
    Nevěříte?

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      edenian     před 12 lety 21.01.2012 14:16 |  
      0 0

      ... a ohne vzplanou ...

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        mats     před 12 lety 21.01.2012 16:10 |  
        0 0

        na Xaverově?? ;-)

        • Re: Stefan Simić míří do Janova

          edenian     před 12 lety 21.01.2012 16:25 |  
          0 0

          ... ve Vrrsovicich ... , vono to tadyto nase Palermo stejne potrebuje :-)

  7. Re: Stefan Simić míří do Janova

    opicemag     před 12 lety 21.01.2012 01:42 |  
    0 0

    Sice si mi to nelíbí, ale proč se konkrétně kvůli tomuto případu nadává na vedení? Chce jít a v tomu mu těžko můžeme bránit. Jeho rodina jde do Itálie, tak jde také. Tohle (překvapivě) není chyba vedení.

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      janko (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2012 08:26 |  
      0 0

      Přesně. V tomhle vedení neudělá nic. Klukovi je 17 a jde s rodinou. Šáhněte si do svědomí. Kdo z Vás, jenž zde nadáváte, by se vzepřel otci, odmítl Janov a zůstal zde sám, bez rodiny....

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        jane (admin)     před 12 lety 21.01.2012 09:07 |  
        0 0

        No hlavne tata Stefana je agent FIFA a zastupuje ho. Chapu to tak, ze proste tady nechtel zustat v sedmnacti uplne sam bez taty.

        • Re: Stefan Simić míří do Janova

          spojka     před 12 lety 21.01.2012 11:30 |  
          0 0

          Takže jeho otec je agent. Kdyby to byl někdo, kdo si nemůže moc vybírat, a do Itálie musí jít za prací, tak bych to snad i bral, ale takhle... kolik asi Slavie dostala za osmnáctiletýho kluka rok před koncem smlouvy? Pár tisíc? Možná se mělo panu Simićovi sdělit, že jeho syn má tady ještě rok platnou smlouvu a bude jít muset dodržet. A nechat ho tu rok běhat v Kunraťáku. Ať si jeho táta agent rozmyslí, co chce a případně kluka ze smlouvy vyplatí sám. Fondy na to určitě má.

          Komedii o tom, jak je Slavii vděčnej a že by se chtěl jednou vrátit (haha), to si mohl taky odpustit.

          • Re: Stefan Simić míří do Janova

            edenian     před 12 lety 21.01.2012 14:20 |  
            0 0

            Jasne, jako v ostatnich klubech v tyhle bananovy republice kdo nechce kopat v klubu tak do becka cecka decka, zprerazet nohy, zakazat vstup do kabiny, podepis nebo chcipni. Ty jsi se zase predved.

            • Re: Stefan Simić míří do Janova

              spojka     před 12 lety 21.01.2012 14:50 |  
              0 0

              Uklidni se, ty banánová republiko. A pak se zkus podívat i jinam, takhle to totiž funguje všude. Dodržovat smlouvy je tak nějak normální.

              • Re: Stefan Simić míří do Janova

                mats     před 12 lety 21.01.2012 16:10 |  
                0 0

                ... a po skončení smlouvy odejít zdarma :-))

                • Re: Stefan Simić míří do Janova

                  spojka     před 12 lety 21.01.2012 16:14 |  
                  0 0

                  ... v podstatě jako teď.

              • Re: Stefan Simić míří do Janova

                edenian     před 12 lety 21.01.2012 16:36 |  
                0 0

                Mame stejny informace / predpokladam /, proto ocenuju ze se dohodli. Jakykoliv trestny naschvaly typu ... behat rok v kunrataku ... jsou ubohy. To mohl taky Janda celej podzim behat v lese / a mit jiny hrace, asi by i behal/. A kdo by mu dneska dal smlouvu? Simic tu je od 6ti let, zazemi/rodinu ma tedka v Italii tak co.

                • Re: Stefan Simić míří do Janova

                  spojka     před 12 lety 21.01.2012 18:09 |  
                  0 0

                  Nikdo neříká, že by to tím Kunraťákem muselo skončit, ale když jednají tímhle způsobem, tak je potřeba hrát stejným způsobem do poslední možný chvíle. Čas ještě byl a Simiće byl začal tlačit čas. Jednou tu podepsal profesionální smlouvu, tak je z něj holt profesionál, věk nevěk. Spousta kluků v tomhle věku žije odděleně od rodiny.

                  Nakonec domluvit se dá všechno, podepiš tu dlouhodobou smlouvu a my tě pustíme na delší hostování za tátou. Nebo přestup s tím, že podstatná část práv zůstane Slavii atd. Jenže to už by Simić asi nedostal provizi za to, že tam mladýho přivede v podstatě zadarmo.

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      mats     před 12 lety 21.01.2012 16:14 |  
      0 0

      Mám podobný názor. Těžko tu držet někoho, kdo tu být momentálně nechce.

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2012 17:58 |  
        0 0

        Nikdo neříká, aby se tady držel násilím, ale ono to šlo udělat i jinak. Přesvědčit jeho i jeho otce, že Slavia do něho za ty roky investovala a takhle by na tom prodělala. A jediné schůdné řešení pro obě strany je podepsat nový, delší kontrakt hráče ve Slavii a pak, že jsme teprve ochotni hráče pustit na hostování do Janova.
        Italové ho nekupují do Serie A, ale jako naději do budoucna, ti by na to určitě přistoupili, takových nadějí přivedou každý rok několik a nikdo z nich se hned nechytí. Ale to by s tím požadavkem musela přijít Slavia a trvat na něm...

        • Re: Stefan Simić míří do Janova

          mats     před 12 lety 21.01.2012 23:14 |  
          0 0

          Pravda, tohle řešení by za zkoušku stálo...

        • Re: Stefan Simić míří do Janova

          janko (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2012 10:52 |  
          0 0

          A jak ho Ladislave přesvědčíš? Otoč pohled a nekoukej se na to jako slavista, ale jeho otec.... Ne tohle je jedna z mála věcí co vedení nevyčítám...

          A pro ostatní všekritizující odborníky. Vera Hloušek hrál na levém beku, ostatně jako celý ten půlrok v Kaiserslautenu... To bylo zde řevu když ho tam dal KJ......

          • Re: Stefan Simić míří do Janova

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2012 09:35 |  
            0 0

            janko, přesvědčit je, to je samozřejmě ideální řešení, ale pořád tady byla Simičova platná roční smlouva a tím velice dobrý vyjednávací prostor. Minimálně za snahu to stálo a takový Karl, Pelta nebo Toaletná, ti by toho v pohodě dosáhli. Navíc souhlasím s Navarem, že juniorští reprezentanti jsou stříbrem Slavie a měli by se udržet za každou cenu. Samozřejmě Simič to je specifický případ, umřela mu matka, otec je v cizině, ale takhle ho prodat za nominální cenu to je obrovský hřích a v budoucnu se nám to bohužel vrátí...

            • Re: Stefan Simić míří do Janova

              janko (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2012 10:37 |  
              0 0

              Ladislave a jak je presvědčíš? A co bude potom?

              Bude tu rok brát peníze, zabírat dalšímu klukovi místo, hrát na půl plynu aby se náhodou nezranil a až mu za rok doběhne smlouva tak odejde úplně zadarmo. Je mu 17 a prodloužení smlouvy by za něj musel podepsat tatík, kterej ho už vidí v Itálii. Tady by dle mého nic nesvedl ani ten cinklej Pelta s Toaletnou.
              Sorry, ale myslím že se na to nekoukáš dost realisticky. Je blbá nálada mezi lidem slavistickým a proto se nadává na vše. To chápu, ale přesto by nám to nemělo zatemňovat mysl a hledat viníky, tam kde nejsou...

              • Re: Stefan Simić míří do Janova

                Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 23.01.2012 17:39 |  
                0 0

                Janko, když jsi někde zaměstnaný, tak taky podepíšeš smlouvu a ta platí (co je psáno, to je dáno). A třeba za rok nepřijdeš k šéfovi a neřekneš mu, zítra už nepřijdu, končím. Je to prostě právně ošetřeno. Tzn., Slavia Simiče vůbec nemusela uvolnit, otázka je, proč to Řebíček udělal. Zatím nemá avizované sponzory, tak asi bere každou korunu ...

  8. Re: Stefan Simić míří do Janova

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2012 08:27 |  
    0 0

    Je to škoda, ale už se o tom hovořilo delší dobu, takže takový velký šok to zase není. Stefanovi přeji vše dobré v novém působišti a doufám, že jej ještě jednou u nás uvidím, a to v plné parádě a formě.

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      edenian     před 12 lety 21.01.2012 14:23 |  
      0 0

      Jo presne tak to vidim taky.

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2012 09:33 |  
      0 0

      Když vy Krulu, tak my Horníka :)

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        janko (přítel SN)     před 12 lety 21.01.2012 09:45 |  
        0 0

        ...a přitom v tištěné verzi deníku sport je dnes článek o tom, že má nabídku z Chomutova.....

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        mats     před 12 lety 21.01.2012 23:17 |  
        0 0

        Vždyť nakonec taky z legendárního hesla "Lepší Brabec v hrsti nežli Pelta na střeše" už ten Pelta na střeše vlastně je :-)

  9. Re: Stefan Simić míří do Janova

    harry     před 12 lety 21.01.2012 09:27 |  
    0 0

    haha-a pak zase bude ta ten lidský odpad jménem Platil povídat něco o sázce na mladé...

    • Re: Stefan Simić míří do Janova

      PetCC     před 12 lety 21.01.2012 11:27 |  
      0 0

      No tak tohle byla zrovna docela dobrá sázka, když se ho povedlo zpeněžit tak rychle. Alespoň jsme se nemuseli trápit dva roky v áčku v jeho začátcích, aby pak stejně odešel, jakmile by se dostal do trochu slušné formy.

      • Re: Stefan Simić míří do Janova

        Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 22.01.2012 10:10 |  
        0 0

        správně, proč se otravovat s áčkem , at to prodávají rovnou z dorostu a dávaj hromadnou slevu

  10. Re: Stefan Simić míří do Janova

    mudrc     před 12 lety 21.01.2012 14:57 |  
    0 0

    když se daří, tak se daří...

  11. Re: Stefan Simić míří do Janova

    mig52     před 12 lety 21.01.2012 21:33 |  
    0 0

    Mladí u nás nevidí perspektivu,co by u nás dělali, když majitel není schopen sehnat generálního sponzora atd.,atd.

  12. Re: Stefan Simić míří do Janova

    stefansimic     před 12 lety 30.01.2012 13:54 |  
    0 0

    dobry den. chtel bych vam vsem oznamit jenom ze to ze tam ma muj tata praci to je lez !! chtel jsem sam zkusit neco jineho a nikdo me do toho nenutil takze si prosim odpustte nadavky na meho tatu. dekuji.