Fortuna liga

Č. Budějovice - Slavia 1:0

Absencemi téměř zdecimovaný kádr Slavie pod vedením Martin Poustky podlehl na hřišti Českých Budějovic 1:0, když tutovku neproměnil Pospěch a vzápětí rozhodl Javorek.

Č. Budějovice - Slavia 1:0 (0:0)
Branky:
 88. Javorek

Slavia: Berkovec - Dostál, Cicman, Hubáček, Trubila - Vlček (80. Veselý), Jarolím, Petrák, Milutinovič (88. Dembélé), Nitrianský - Böhm (59. Pospěch)

Martinu Poustkovi chyběl oproti pondělnímu zápasu navíc vykartovaný Latka, navíc Jarolím trpěl přes týden silnou virózou. I s ním však měl k dispozici pouhých 12 zkušených hráčů a na lavičce tak mimo Pospěcha byli jen mladí hráči téměř bez zkušeností s ligovým fotbalem - Hrubeš, Mikula, Dembélé, Veselý, Voráček a Vondráček.

Hned ve druhé minutě obrana Slavie úplně zapomněla na Sandra, toho však ve vyložené šance vychytal Berkovec. Poté se hra vyrovnala, hrálo se mezi šestnáctkami a nic zvlášť zajímavého se na hřišti nedělo. První šanci si slávisté vypracovali v 23. minutě, kdy střílel z hranice vápna Böhm, prudký pokus Daněk vyrazil. Poté to zkoušeli z větších vzdáleností Petrák, Hubáček a dvakrát Milutinovič, všichni ale zamířili mimo. Další šanci měl Vlček po chybě Machovce, mířil dobře k bližší tyči, ale Daněk míč vyrazil na roh. Slávisté si tou dobou udržovali mírnou územní převahu. Pět minut před koncem poločasu se připomněli i domácí, Klesa zblízka vysoko přestřelil. A ještě do poločasu si málem dal vlastní branku Lengyel, míč od něj šel nad.

Do druhé půle vstoupili aktivněji domácí, ale k větší šanci jejich aktivita nevedla a tak se Řepka rozhodl svůj tým vybudit žlutým faulem na Jarolíma a následnou kontroverzí mezi oběma hráči. Fotbalu to však nijak nepomohlo a tak šance přišla až v 67. minutě, kdy Klesa vyslal na Berkovce v dobré pozici slabou střelu, kterou Berkovec neměl problém sebrat. Na druhé straně o minutu později jasně fauloval ve vápně Řepka střídajícího Pospěcha, vrazil do něj bodyčkem bez jakékoli ambice hrát míč, ale Příhoda nepochopitelně penaltu nepískal. A nepískal ji ani po dalším souboji těchto dvou hráčů, ve kterém se Řepka provinil držením za dres. Na druhé straně zase pomezní chybně signalizoval některé ofsajdy v neprospěch domácích, místo fotbalu tak emoce budily jen chyby sudích. V 80. minutě střílel prudce nad z rohu vápna Sandro. O pět minut později byl v největší šanci zápasu Pospěch, ve vyložené pozici ale jen trefil Daňka. A tak přišel trest, Cicmanovi pláchl Hudson, předložil Javorkovi, ten se sice ukopl, ale právě proto znemožnil Berkovcovi zasáhnout a rozhodl - 1:0.

Komentáře (64)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Č. Budějovice - Slavia před zápasem

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2012 20:10 |  
    0 0

    Doufám, že Veselý dostane trochu prostoru v závěru utkání. I s takto slabou sestavou můžeme vyhrát, ale i za bod bych byl rád.

  2. Re: Č. Budějovice - Slavia před zápasem

    opicemag     před 12 lety 13.04.2012 20:12 |  
    0 0

    Zase jeden útočník (Standu nepočítám).

  3. Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 12 lety 13.04.2012 20:48 |  
    0 0

    Jak tak na to koukám, vypadá to, že jsme přišli na nový způsob, jak odvezdávat soupeři pravidelně a zadarmo míč = pokus o střelu z dálky (nemyslí tu Böhmovu).

  4. Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Clarinet     před 12 lety 13.04.2012 21:30 |  
    0 0

    Na tom, že Řepkovi se červený karty nedávaj', se nic nezměnilo ani po jeho odchodu ze Sparty, koukám.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      janko (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2012 21:53 |  
      0 0

      jj, a neni loket jako loket...

  5. Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    opicemag     před 12 lety 13.04.2012 21:55 |  
    0 0

    Co to v tom druhém poločase předvádějí? Proč přestali úplně hrát? V prvním to celkem šlo, ale tohle je hrůza.

  6. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0 v 2. pol.

    tolsimir     před 12 lety 13.04.2012 22:04 |  
    0 0

    Co k tomu rict.. Primitiv Repka, palic Pospech a zapas nakonec rozhodne takove ukopnuti.. Uz at je konec tyhle sezony, tohle je hruzostrasny sen, ktery ne a ne skoncit

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0 v 2. pol.

      eomer (přítel SN)     před 12 lety 13.04.2012 22:05 |  
      0 0

      ne třeba slov

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0 v 2. pol.

      opicemag     před 12 lety 13.04.2012 22:10 |  
      0 0

      A příští sezona bude lepší? S tímhle kádrem budem hrát o záchranu mnohem víc než letos. Už jsem to sem psal a napíši znovu: většina našich hráčů je silně podprůměrná, někteří vůbec nemají co dělat v kádru prvoligového týmu. A Poustka mě začíná čím dál více štvát. Je sice pravda, že nemá hráče, ale proč porád staví tak hrozně defenzivní sestavu? Hrajem jako za Straky a Petrouše, žádný posun tam není.

  7. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Khadgar     před 12 lety 13.04.2012 22:07 |  
    0 0

    Proti marnějšímu týmu jsme letos nehráli. Ostuda.

  8. Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    mpik     před 12 lety 13.04.2012 22:08 |  
    0 0

    Máme sice trenéra - Slávistu, ale kvalitu to nezlepšilo. Po sezoně bych mu poděkoval a dal šanci třeba u juniorky. Zápas od zápasu si jen potvrzuji své rozhodnutí nekoupit si po letech permici. Díra ve stadionu sdíleném s klokanem, kádr zoufalců s nezkušeným trenérem, gauneři ve vedení. Dnes to byl opět ztracený čas u TV přenosu. Hezký fotbal to nebyl, pro Slavii dobrý taky ne.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      opicemag     před 12 lety 13.04.2012 22:11 |  
      0 0

      Plný souhlas. Jen tu permici si asi koupím. Zato přemýšlím, zda vůbec jít na Slovácko.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Wommi     před 12 lety 13.04.2012 22:15 |  
      0 0

      ...nevim tedy, samozrejme trener je odpovedny za hru muzstva, ale uprimne receno, neverim, ze by tady treba trener barcelony, realu, nebo treba arsenalu neco udelal. Podle mne mela hra hlavu a patu, snaha o hrani, ne nakopavani, ale to ze proste hraci nejsou schopny poradne vystrelit na branu a nebo jednu vylozenou sanci vyuzit, s tim obavam se, trener proste nic neudela!Lepsi hrace nema, nikdo mu je nekoupi a tak nezbyva nez hrat s tim co ma
      Mimochodem, pokud se nepletu, tak guardiola taky trenoval jen "B" a pak sel k "A" a jak mu to jde:). Mj. pokud by nemel ty hrace co ma, tak se obavam, ze by jeho trenersky umeni bylo dost naprd.
      Mne na tom celm fotbalu sere to, ze Budejky hraly absolutni tuzku!naprosty nic a jednou nepovedenou strelou vyhraly!

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        edenian     před 12 lety 13.04.2012 22:46 |  
        0 0

        Presne tak.

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        Orlik66     před 12 lety 13.04.2012 23:23 |  
        0 0

        Starý mazák Cipro taky moc nezapůsobil na ta svá kopyta a ani branku nezařídil. :-)

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

          jarodo57     před 12 lety 14.04.2012 12:42 |  
          0 0

          Právě , že starý lišák Cipro je dobře připravil a to tím, že jim řekl ať nás nechají hrát a hrají na brejky.Tak jsme skoro celý zápas měli hru pod kontrolou,ale skutek utek.Cipro ví, že nedáme stejně gól a že oni by mohli z jednoho rychlého brejku jeden dát a taky se to stalo.Upozornil je v půlce asi na to ,aby hráli hlavně přes Dostála , který nemá ani na 2 ligu a nasadil tam na něj toho brazilce a bylo vymalováno.I když ten gól padl po akci z druhé strany.

  9. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    tantalos     před 12 lety 13.04.2012 22:22 |  
    0 0

    Výkon hodný Slavie to nebyl. Ale když si uvědomím kvalitu jednotlivých hráčů v týmu, nebylo to zase tak hrozné, hra měla hlavu a jenom ta pata nakonec chyběla.

  10. Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    Clarinet     před 12 lety 13.04.2012 22:24 |  
    0 0

    Hanba. Budějovice nám svojí pasivitou celej zápas vnucujou tři body jako už dlouho nikdo, ale to my ne, abychom vyhráli. My s tou bandou ubožáků ještě prohrajem.

    Jak jsem minule chválil Hubáčka, tentokrát byl jeho výkon ostudnej. Upřímně lituju Cicmana, kterej hrál za dva - a stejně to k ničemu nebylo. Totéž Dostál, se kterym si Sandro dělal, co se mu zachtělo. Stejně zbytečnej byl na hřišti i Trubila.
    Záloha na tom nebyla o moc líp. Vlček odehraje zápas a potřebuje 3 dny volna, aby se pak v padesátý minutě po hřišti ploužil jako stín? To mi hlava nebere, že nemá dost soudnosti, aby to v takový situaci už zabalil. Jarolím mě potěšil snad jen tim, že si nenechal líbit Řepkovy výstupy. Za to, jak celej zápas jen kroutil hlavou a kazil i nejjednodušší přihrávky, by zasloužil střídání v poločase. Milutinovič podal svůj obvyklej výkon charakterizovanej slovy zbrklost a alibismus, kterej tentokrát opentlil několika útoky na sedačky v patnáctý řadě. Nitrianský vlevo je naprostej omyl. Snad jen Petrák něco hrál, i když taky moc důvodů k radosti nenabídnul.
    A Böhm, ten už tu grotesku jen skvěle dokresluje.

    Dnešní porážku nezapříčinila rozsáhlá marodka, karetní tresty ani ubohej výkon rozhodčích, ale naše neochota (vy)hrát.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      mpik     před 12 lety 14.04.2012 08:12 |  
      0 0

      Jediné s čím nemohu souhlasit je hodnocení Vlčka. V kádru Slavie je to myslím jediný "opravdový" fotbalista. A že už ve svém věku nedá 90 minut? No a. I tak je nejfotbalovější ze Slávistů.

  11. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    Slawek     před 12 lety 13.04.2012 22:39 |  
    0 0

    Snad nevěříte tomu idiotovi o těch třech dnech volna. Ti komentátoři jen hledali jak by na Slávii nakydali co nejvíc špíny. Kdyby se raději věnovali Řepkovi a jeho prasárnám. Jedna byla i na červenou s penaltou. Jinak se o příšernou podívanou starali naši kluci až až. Stále se mluví o Hubáčkovi, ale takový Nitrianský, to je panečku ligista a reprezentant. Takových kluků tady kolem běhá. I v našem béčku by se našli, jen mít s nimi trpělivost. Ale za 10 mio bych si představoval borce jiných kvalit. A vůbec mě nezajímá, že hrál dnes nalevo. Přihrát přesně je nad jeho síly, ať hraje kdekoli.

  12. Ostuda

    Mac     před 12 lety 13.04.2012 23:30 |  
    0 0

    České Budějovice jsou po 25. kolech o bod před námi. Tahle věta nepotřebuje žádný další komentář. Olomouc se před nás dostane během několika dalších kol, reálně to vidím na 13. místo. :-(

    Děs, běs a hrůza. A žádná naděje do budoucna, tohle období klidně může trvat několik dalších let. Mládež to nevytrhne, peníze nejsou, nebudou nebo se rozkradou. O Edenu už toho bylo popsáno hodně. Situace je možná ještě horší než loni, protože loni alespoň byla naděje, mohli jsme snít o bohatém kupci, o Kellnerovi a lepších zítřcích. A byla chuť bojovat a udělat sbírku. Nyní převládá apatie a otrávenost.

    • Re: Ostuda

      opicemag     před 12 lety 13.04.2012 23:51 |  
      0 0

      Prostě se z nás stává klub jako jsou Budějovice, Bohemka, Hradec, Slovácko apod. Týmy co hrajou maximálně o klidnou záchranu.

    • Re: Ostuda

      mpik     před 12 lety 14.04.2012 08:18 |  
      0 0

      Ano, je to tak. Kolik hráčů má u nás talent a perspektivu na 2-3 roky (než odejde do zahraničí)? Možná Berkovec, uzdravený Koreš, Petrák, Latka? Většina hráčů je buď za zenitem, nebo nemá kvalitu. K čemu je např. kapitán Jarolím, který neumí přihrávat ani střílet ani tvořit??? K čemu je třeba útočník, který neumí dávat góly (všichni)?

      • Re: Ostuda

        opicemag     před 12 lety 14.04.2012 09:04 |  
        0 0

        Ja nevím, proč všichni pořád tak kritizují Jarolíma. On nikdy nebyl tvořivý hráč. Jen to musí hrát, protože v záloze často nastupuje s Cicmanem a Petrákem a ti jsou na tom podobně ne-li hůře (i když Petrák má nějaký potenciál, rychlost a techniku nemá, čímž se nijak neliší od ostatních). Měl by hrát defenzivního záložníka, ale vzhledem k tomu, že hrajema na tři (!!!), není tam nikdo, kdo by podporoval útok. Ale tohle je problém Poustky, co pořád staví nesmyslně defenzivní sestavu. Jde to pochopit v derby nebo proti lepším týmům, ale proti Budějovicím a Žižkovu?
        Já třeba nechápu, co hraje takový Militunovič. Včera mi přišel zcela zbytečný. Jen odevzdával míče svými pokusy o "střelu". Vždyť už ho jednou skoro vyhodili a přijde mi, že mu nedochází, že na hřišti je třeba bojovat. Podobně Nitranský. U toho se mi zdá, že se ani moc nesnaží. Dostál se snaží, ale nemá na to.
        Ale ono je to celkem jedno, s takovým kádrem musíme být rádi, že se letos zachráníme.

        • Re: Ostuda

          japhy     před 12 lety 14.04.2012 10:03 |  
          0 0

          To navážení do LJ taky nechápu. Za Straky hrál opravdu hrozně, ale poslední min. tři zápasy hraje konečně to, co by měl a na co má, někomu je to přesto pořád málo. Spolu s Trubilou jsou jediní, kdo něco vytvoří.
          A stále nezapomínejte, že nám chybí asi tak 7 lidí, kteří by měli šanci být v základu. Zkuste si představit, že by jich tolik chyběli např. Spartě. To by bylo haló a téma na několik dní, u nás se to jen tak mimochodem zmíní. Na druhou stranu je ale fakt, že máme spoustu průměrných hráčů, tudíž propad kvality nemusí být tak strmý.

  13. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    japhy     před 12 lety 14.04.2012 00:06 |  
    0 0

    Jsem asi vážně nemocnej a musím se opakovat, ale v poslední době mě zase baví nás sledovat. Jasný, u vápna to je bída, ale jinak je snaha o kombinaci evidentní a často i vychází. Navíc s tím kádrem...
    Jinak tu prohru můžeme s klidem hodit na Pospěcha, tolik času na střelu a on trefí jedinýho brankáře široko daleko. Kdyby to dal, je hotovo a i tady by byly jiný komenty.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

      siskin     před 12 lety 14.04.2012 00:26 |  
      0 1

      Ja souhlasim, da se na to divat vice nez predtim;
      ten repka se uz bez faulovani neuzivi, sparta vedela, proc ho pousti. V lize mu ty fauly nepisknou a v Evrope uz to neslo. To uz neni dobrej bek, spis uz to je trapny, co se stalo z hrace, kterej kdysi umel hrat fotbal.
      Beru mnohem radsi tohle nez beton a zmatek pod strakou.

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

        PetCC     před 12 lety 14.04.2012 12:04 |  
        0 0

        Mě se taky hra líbila, bez jakékoliv možnosti jiné sestavy to bylo hodně kvalitní. Rozhodně jsem nečekal, že většinu zápasu budeme kontrolovat hru.

  14. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    1rytir     před 12 lety 14.04.2012 10:28 |  
    0 0

    Nějak tomu nerozumím. Hra a výsledky (nejen na jaře) jsou žalostné. Straka je pryč, nahradil ho Poustka, hráči se jednou snaží a dvakrát ne, bílý flek na dresech připomíná, že jsme jediným týmem bez generálního sponzora a možná bez sponzorů vůbec, v tribuně se kope díra, fanshop se zavírá, fanoušci jsou naštvaní, mnozí rezignovali. A majitel a jeho vedení k situaci mlčí! Jakoby jim na ničem nezáleželo. Proč se jich žádný novinář, z médií nebo i tohoto webu na nic z toho neptá? To je opravdu současná Slavia takové nic, že to nikoho nezajímá?

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

      (host)     před 12 lety 14.04.2012 14:28 |  
      0 0

      Docela se bavim. Kdyz jsem udelala rozhovor s majitelem ohledne loterijniho zakona, cetla jsem tady o tom, ze mu delam PR a proc. Ted zase nekoho zajima jeho nazor. Co by na to asi rikal - o hrozbe diry vi nekolik mesicu, stejne jako fanousci, nic se s ni delat nedalo. Sehnat sponzora se jiste snazi, vysledky jim nejsou ukradeny, jake odpovedi bys cekal? Jinak z medii se nazor majitele nedozvis, protoze s novinari nekomunikuje. Na konci sezony urcite bude pro vsechny fanousky sance se na nejakem setkani s vedenim na podobne otazky zeptat. Pokud je zajem, muzeme uz ted dat dalsi varku otazek a odpovedi na majitele, domluvim se s nim pripadne o tom.

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

        ElvisPresley     před 12 lety 14.04.2012 14:45 |  
        0 0

        Problém je v tom, že vedení na ofiko stránkách už před měsícem slibovalo další várku otázka - odpověď. Já sám jsem tam psal a píšu jednu a tu samou várku dotazů již potřetí a nic....Docela mě překvapuje Tvoje zastávání se Řebíčka, když již od zimy nikdo nic neví o jeho krocích..S níkým nekomunikuje apod..Tedy nevím, že jsi si tak jistá jeho kroky o sponzorech apod...

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

          subHuman     před 12 lety 14.04.2012 15:15 |  
          0 0

          Ta neutuchajici obhajoba tunelare mne take zarazi.

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

            sks1892adam     před 12 lety 14.04.2012 16:17 |  
            0 0

            Chodí pan hřebíček na ty jednání vůbec střízliví

            • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

              golux     před 12 lety 14.04.2012 22:33 |  
              0 0

              Začni u sebe s češtinou. Jinak, ne že bych obhajoval Řebíčka, ale komunikace není jeho stinná stránka. Naopak na besedu a setkání s hráči ptřed sezonou přišlo víc hráčů s Řebíčkem než fanoušků...

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

            1rytir     před 12 lety 15.04.2012 13:11 |  
            0 0

            Zápis ze setkání vedení s fanoušky je samozřejmě víc, než nic, ale pro komunikaci s těmi, kteří u toho nebyli stejně absolutně nedostatečná. Za situace, kdy Slavia, přes opakované proklamace vedení, že cílem stabilizační sezóny je umístění kolem 8.místa, není pořžád v lize zachráněna a kdy za nepříznivé shody okolností sestup reálně hrozí, je absolutně nezbytné činit zcela konkrétní kroky, aby se tak nestalo. No a o těch krocích by měla být veřejnost informována!

            • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

              sasky     před 12 lety 16.04.2012 08:12 |  
              0 0

              Jaké konkrétní kroky? Přestupy jsou uzavřené. Takže kroky typu - zařazujeme na tréninku více střelby? Nebo - koupili jsme si následující dva zápasy? Řebíčka absolutně nechci obhajovat, ale co by měl momentálně říci? Navíc řečma ještě nikdo nikdy nic nespravil. Pro mě bude konkrétním krokem informace, že se podařilo naplnit na další sezónu rozpočet okolo 100 mega a povedlo se přivést posily. Sponzor se do Slavie na dva měsíce nepohrne, spíš to vidím, že jestli s někým jednají, tak ho stejně představí až na další sezónu. S dírou do stadionu nemohli nic udělat, protože Slavia není vlastník stadionu. Mě by spíš než odpovědi majitele zajímaly odpovědi pana Malíka, který se v představujícím rozhovoru zdál jako celkem solidní profík, ale nezdá se mi, že by se věci ohledně marketingu někam posunuly. Nepočítám-li výpověď smlouvy provozovateli fanshopu.

  15. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    denydzlSKS     před 12 lety 14.04.2012 11:28 |  
    0 0

    Když jsem včera viděl chuť našich křídel - Nitrianskýho s Vlčkem - jít do náběhu na kolmici (neboli, že zůstanou stát u lajny a čekaj co kdo vymyslí) tak LJovi pozici tvůrce hry opravdu nezávidim.

  16. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    tucnaksks     před 12 lety 14.04.2012 13:33 |  
    0 0

    To byla včera zase krása, bílý štupny a trenky a k tomu černej dres... raději no comment

  17. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    tantalos     před 12 lety 14.04.2012 13:35 |  
    0 0

    V podstatě se dá říct, že si Cipro Poustku vychutnal. Dobře věděl, že slavistická obrana je pomalá a unavená, a tak na ni nasadil rychlého Hudsona. Poustkovi se to při současném kádru dá těžko vyčítat a Cipro měl i štěstí, ale to přeje připraveným. A Poustka si rychlého beka nepřipravil.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

      mart     před 12 lety 14.04.2012 20:56 |  
      0 0

      Vam se moc lidi nezavdeci Tantale, co?
      Co s tim ma ten Poustka delat?
      Klidne mohl ten jeho vyber vedst 2:0 a Ciprovi byl ten Hudson platnej ....malo :).
      Na to co ma za kadr, to docela slo. Slavie byla (u me) lepsi. Prohrala (u me) nestastne. Uroven zapasu nevalna, ... ale na druhe strane, kdo videl dnesni "fantasticke" semifinale FA cupu z Wembley by mel asi hodne tezkou ulohu vybrat HORSI ze zapasu.
      No a pan Gerrard na z Wembley vzkazal, ze to byl uzasnej zapas, a ze prej Everton ma spoustu dobrejch hracu, a ze hral dobre ( ????) .... je to tezky.
      Jinak samozrejme priznavam, ze nechapu Nitranskyho na leve strane, .... ale na druhe strane uplne presne stejne nechapu jak muze mit Henderson a Downing takovejch minut na place. (umyslene nepisu "odehranejch" minut, neb mi prijde ze sice pritomni jsou, lec hraji ... tuzku).
      Uplne nakonec, posledne ste si stezoval, ze mladej Veselej nedostal dostatek prostoru. To ste myslel vazne?

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

        Khadgar     před 12 lety 14.04.2012 21:35 |  
        0 0

        Vždyť to zas tak špatnej fotbal nebyl. Jasně, na BVB-Bayern to nemělo ani náhodou, ale rozhodně jsem se nenudil. Downing je jeden z největších úletů poslední doby, za tolik peněz hráč v ideálním věku, ten by měl být okamžitě přínosem a ne hrát tak, že o něm nikdo neví. Hendersona zatím omlouvá jeho věk a to, že Liverpool má letošní sezonu stupidní systém středních záložníků. Za všechny ty zápasy jsem nepochopil kdo tam co hraje, resp. má hrát, proč hraje Gerrard na DZ a proč hraje Spearing, který na to evidentně nemá. Před pár lety bych nevěřil, že to někdy řeknu, ale Lucas byl borec. Už aby se dal dohromady.
        A s těma krajníma záložníkama to taky moc nevymysleli. Bellamy zahraje dva excelentní zápasy a pak si nekopne. To mi nebezpečně připomíná Benítéze, který v půlce října šetřil opory.

        A ano, taky bych nevěřil, že řeknu, že Milutinovič hrál na levým křídle lépe než Nitrianský. Hráč za 10m a není schopnej si zpracovat balon nebo přejít přes hráče.

  18. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    DKNL     před 12 lety 14.04.2012 20:45 |  
    0 0

    Znovu jsem se kouknul ve sportu na Nově na toho Lobotoma, můj názor je, že teda dohrát neměl ani náhodou. Faul na LJ byl rovnou na červenou a ještě Lukáše seřve, magor. No a ty souboje s Pospěchem v pokutovém území taky žádná čistota.Nepískalo se mu to ve Spartě a pokračuje to i v ČB. Jinak ke hře, na naše možnosti jsem byl mile překvapen, kdyby to Pospěch dal, mluvíte tady úplně jinak. Prostě máme co máme, tak to je.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

      mart     před 12 lety 14.04.2012 21:03 |  
      0 0

      Poustel sem ten zakrok na Pospecha (jen ten prvni, druhej by nepisk ani ja) trem lidem (two blues and one red), vsichni se shodli na 1. faul 100%, ...tedy 2. Penalta 100% a 3. dvakrat (ze tri) zluta karta (to mame 66%).
      jen bych snad pripomnel, ze v Anglii se tak moc hra telem nepiska ... presto.... jasne!
      Nejlepsi je ten SASEK v televizi, co predstira, ze je rozhodci.
      Kweuke pry za ten faul nemoh', .... tomu bych rozumnel asi tak, ze ho ten nestastnik UMYSLNE prastil zubama do lokte?
      Pak ten zmineny (u me jasne) Repkuv faul ve vapne ... pry to faul nebyl, .... je to debil(?), nebo se mi to jen zda?

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

        quelhar (admin)     před 12 lety 14.04.2012 21:13 |  
        0 0

        Jojo, slavny expert Henn, ktery si dela karieru na propagaci videorozhodciho. Je to totalni kreten dlouhodobe. Argument, kdyz Repka vleti do Pospecha bodyckem bez sebemensi snahy zahrat mic, ze fotbal je kontaktni sport, to je opravdu perla. Mozna proto o nem nikdo nikdy neslysel, nez napochodoval na Novu jako "expert"...

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

          Khadgar     před 12 lety 14.04.2012 21:40 |  
          0 0

          No a ty dva komentátoři, resp. ten jeden s výraznějším hlasem, taky stáli za to. Já nevim jestli jsou tak blbý nebo navedený (nebo zaslepený). To jim to vážně stojí za to? Fakt bída. Penalta to byla jasná, taková by se na Spartě nebo Old Trafford pískla vždycky. Ale tři fíky jsme jim měli dát i bez toho, takže nemá cenu si stěžovat...

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

        bongor     před 12 lety 15.04.2012 16:31 |  
        0 0

        To se Ti marte jen zdá a pozor,aby si na Tebe nezačali stěžovat všichni debilové,že je urážíš srovnáním s tímhle dementním hovadem.
        Kweuke za ten faul opravdu nemoh,ten liberečák ho chtěl kousnout,ale
        nevyšlo to,tak si ulomil zub a dva si zarazil někam do ucha.A kromě toho si přečti,co říká komis:"Když chce někdo faulovat loktem,tak se nejdřív rozhlédne kolem.Ale Kvakykvak se nerozhlédl,takže to faul nebyl.Je to perfektní návod pro obžalované před každáým soudem.
        Stačí říct"Já jsem se vážený soude přece vůbec nerozhlédl,když jsem
        dotyčného zmlátil".A zprošťující rozsudek je na světě.

  19. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    Markus     před 12 lety 15.04.2012 12:54 |  
    0 0

    Hroznej fotbal, trápila mě žalostná kvalita na obou stranách. Navíc mi přijde, že tentokrát ani nikdo vyloženě nevyčníval, ať už pozitivně či negativně. Mohu být přesvědčený, že s Latkou by to vypadalo mnohem lépe, ale třeba taky ne. Stále bezvýsledně čekám na hráče schopné tvořit a řídit hru, nastavovat ostatním tempo. Nadšený nejsem ani ze hry po stranách, Nitrianský má sestupný trend a Trubila nemůže ani svou bojovností zakrýt nedostatečnou kvalitu. Dlouhodobě nám budování kádru nefunguje, jestli máme nějaký systém, není vidět. Navíc v klubu jsou třeba zásadní změny, ale vedení pokračuje ve své nečinnosti. Možná nám funguje dobře pračka na peníze, ale sportovně jsme tragédi.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

      vlchan     před 12 lety 15.04.2012 18:15 |  
      0 0

      Ano, sportovní tragedie. Nad beznadějně poslední Viktorkou vyhrajeme pouze s notnou dávkou štěstí (dva vlastňáky), neškodné budějky (s jednou vyjímkou Pospěch) za celé utkání neohrozíme. Snad by bylo lepší sestoupit.

  20. Za Švambym

    tantalos     před 12 lety 15.04.2012 18:00 |  
    0 0

    Co mě vzalo, byla smrt Švamberka. Pamatuji si ho jako levého beka našeho béčka, talent docela měl, ale postavu ne. Kopával ještě s Necidem, Dočkalem, Váchou. Pan Říčka veřil, že by ještě z něj něco mohlo být.
    Strašná škoda mladého člověka.

  21. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

    opicemag     před 12 lety 15.04.2012 18:35 |  
    0 0

    Proč nemůžeme hrát jako Příbram?

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 15.04.2012 18:47 |  
      0 0

      Tak tamejsi mlady progresivni trener tam je uz rok, u nas je takovy trener mesic a pul.

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

        Mike     před 12 lety 15.04.2012 19:15 |  
        0 0

        To s Tebou samozřejmě souhlasím, ale ten náš kádr není tak špatný, i přes spoustu absencí, aby měl třeba s Příbramí, které dnes také chybělo i dost hráčů, tak odlišné výsledky. Příbram výhra na Spartě, my se Spartou doma 1-1, Příbram čtyřku doma Jablonci, my doma s Jabloncem 0-0, Příbram 4 branky v Olomouci, my tam prohráli 1-0. Chyba je jak v hráčích- prostě nejsou schopni až na derby vydolovat ze sebe vše, tak také v všech trenéch, kteří se u nás letos vystřídali. A to experiment se Strakou považuji za úlet nehodný tradic Slavie, pokud to řeknu slušně.
        Poustku vítám, ale i na něm mi vadí trochu defenzivní taktika. Doufám, že od příště už budeme hrát na 2 útočníky, i když to budou Škoda a Böhm. Vrací se Blažek, tak doufám, že všichni nastoupí od začátku. Díky ztrátě Bohemky a jejímu losu- mj.Olomouc a Sparta nás určitě nedoženou, tak doufám v konečně ofenzivní představení se Slováckem. Raději těch 4-4 jako dnes v Olomouci, než tradičních 0-0.

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 12 lety 15.04.2012 19:32 |  
          0 0

          Samozrejme, ze nas kadr neni o tridu horsi nez kadr Pribrami. Je to o tom, at trener nauci hrace hrat tak, jak si on predstavuje a at hraci na to pristoupi a jsou ochotni to na hristi predvest.

          Ja nejsem zadny trener, ale dokazu si predstavit, ze proste nejde, aby po 19 kolech prisel zcista jasna novy trener s uplne odlisnou vizi utocneho fotbalu a hrace to behem tri treninku naucil. A protoze porad hrajeme jen deset bodu nad pasmem sestupu, tak je jasne, ze se do zadnych experimentu poustet nebude.

          I Vavruska to rika prakticky porad - Pribram hraje ofenzivni fotbal produkujici dost sanci vepredu, ale take dost chyb vzadu, je to riskantni fotbal prinasejici spoustu golu na obou stranach. A jeho prace je mimo jine v tom, aby hrace naucil vepredu si ty sance vytvaret a promenovat. To ale chce cas, to se tezko da zvladnout behem nekolika tydnu. A tak je z meho pohledu prirozene, ze se zacne od defenzivy. Nemyslim, ze je realne se ted zacit snazit vzadu vice riskovat, protoze to vepredu zrejme neprinese kyzeny efekt - hraci jsou nesehrani, nemaji zazite kombinace, na to pomuze jen cas a systematicky dlouhodoby trenink. Toho se ale na Slavii jaksi zatim nedostava. Ostatne to rikal i Komnacky po zapase Slavie s Jabloncem - naucit hrace hrat efektivne dopredu, to je prace na nekolik mesicu. Takze ani proti Slovacku bohuzel necekam zadnou zasadni zmenu, tim spis ze bude jeste chybet Latka a tedy obranna hra nebude tak jista, jako s nim.

          Jo, pokud by Poustka dostal duveru i na podzim 2012 a hra by se vyrazne nezmenila, byla by to uplne jina situace a byl by prostor na kritiku jeho prace. Ale v probihajici sezone v boji o zachranu na efektivni aplikaci noveho systemu hry nevidim prilis prostoru. Presto ale v hernim projevu Slavie jistou zmenu filozofie oproti Strakovi vidim, byt jsou to zatim jen naznaky.

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

            hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 15.04.2012 20:04 |  
            0 0

            vidím to podobně, proto jsem jel i do Budějovic

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

            Mike     před 12 lety 15.04.2012 20:06 |  
            0 0

            Děkuji za Tvůj skvělý komentář. Defenziva od příchodu Latky- od 9.kola s Olomoucí- se razantně zvedla. Dostali jsme od té doby pouhých 14 branek v 16 zápasech , pokud počítám i tu s Č.B., když nehrál. Trufnu si říct, že za dané období to bude nejméně z celé ligy. Spartě jsem napočítal branek 18, ostatní se mi nechce hledat, ale těžko to bude někdo jiný. Zároveň si troufám říct, že za dané období budeme tak na 3.místě od konce, co se týká branek vstřelených- určitě po Bohemce a asi Žižkovu.
            Opakuji, náš kádr i dopředu by měl být produktivnější, vytvářet si více šancí a ty proměňovat. A to ani jedno moc neumíme. Přitom dopředu nemáme tak špatné hráče. Po stranách Nitrianský- reprezentant do 21 let, vlevo Trubila- nedávno ješě reprezentant Běloruska. Kdyby hrál i dříve špatně, určitě by v ní nehrál. Je ale věcí trenéra, zda prostě to z něj vymačká. Blažek je také kreativní. A v naší Kaprlize zase obránci nejsou na takové výši, aby se i naši útočníci nedokázali prosazovat. Vždyť Škoda v Bohemce dával nějaké góly. V Č.B. jsem si vypracovali asi 2-3 šance, což je hrozně málo. Tutovka byla pouze Pospěchova. Ale prostě branky nedáváme. Vzpomeňme na loženky v Příbrami a v Olomouci, 1.poločas s Jabloncem. Myslím si, že koncovka jako jiné fotbalové i fotbalové činnosti se musí pilovat do zblbnutí, až se to prostě naučí. Další otázkou je, že jsme mohli mít v klidu o 4 body, o které nás okradli rozhodčí- myslím jasné penalty na Dukle v poslední minutě a jednoznačný faul loktem Řepky na Pospěcha- i když pan ,,monitor" Henn to viděl jinak. Poustka mohl mít o 4 body vícea třeba si definitivně říci o nové angažmá.
            Takže trochu si zchladil můj optimismus před Slováckem, slevuji na 1-1.

            • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

              opicemag     před 12 lety 15.04.2012 20:52 |  
              0 0

              Mně vadí, že nastupujeme v defenzivní sestavě proti týmům jako Žižkov a Budějovice. Samozřejmě nemáme moc ofenzivních hráčů, ale stejně. Proč je střed zálohy Jarolím, Petrák, Cicman? Ani jeden není vyloženě ofenzivní hráč, spíš naopak. Bohm je na hrotu často úplně sám, vybojuje míč, ale nemá ho komu dát. Proč v Budějovicích nepostavil dva útočníky? A jestliže Pospěch nemá na celý zápas, klidně tam mohl dát někoho z B-týmu a pak ho vyměnit za Pospěcha. Sestava 4-2-3-1 (ale my hrajem spíš něco jako 4-3-2-1) může být ofenzivní, ale hráči musí podporovat útok. A to se u nás neděje. Chápu, že nebyl čas to ty hráče naučit, ale mně přijde, že Poustka se bojí stavět ofenzivní sestavu (hrajem o záchranu, takže každý bod dobrý, ale zase sestup nám zatím přímo nehrozí).

              • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

                quelhar (admin)     před 12 lety 15.04.2012 21:08 |  
                0 0

                Jenze my prakticky zadne dalsi ofenzivni hrace ted proste nemame. Vzdyt ani v becku v divizi nikdo vylozene nezari tak, ze by si rekl o sanci v acku a to je soutez o tri stupne niz nez liga. Ted v Budejovicich jsme meli 12 jakz takz zkusenych hracu (a to mezi zkusene radim uz i Berkovce a Petraka). Nevidim duvod kritizovat trenera za to, ze zakladni postavu posklada z jedenacti z nich, kdyz to je dost dulezity zapas v boji o zachranu. Navic nemyslim, ze to je primarne o hracich, kteri nastoupi, ale o tom, naucit je plnit ofenzivni ukoly tak, at to neni plytvani silami, ale ma to opravdu nejaky efekt.

                • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

                  subHuman     před 12 lety 16.04.2012 08:23 |  
                  0 0

                  Ja bych doplnil, ze jsem v patek pred derby mluvil s Martinem Poustkou a mezi 4 ocima mi rekl, ze by sice rad vyslysel volani mnoha fanousku po nasazovani mladych hracu, ale ze na ligu bohuzel v soucasnosti jeste vubec nemaji, zminoval zejmena rocniky 92 a 93. Vari proste z toho, co ma. A jen slepy nemuze videt jednoznacny progres v predvadene hre.

                  • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

                    jane (admin)     před 12 lety 16.04.2012 09:33 |  
                    0 0

                    Jo, to rikal uz v onlajnu. Osobne jsem zvedava, jestli po letu zustanou ve Slavii Vondráček s Voráčkem.

                    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

                      AlesJa     před 12 lety 16.04.2012 12:57 |  
                      0 0

                      a přitom jeden z nich Vondráček ? byl v zimní přípravě hodně chválený a odehrál toho také dost.

                  • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

                    opicemag     před 12 lety 16.04.2012 17:13 |  
                    0 0

                    No uvidíme jak to postaví proti Slovácku, kdy bude moci postavi o něco ofenzivnější sestavu (vrací se Blažek a Škoda) a bude mít k dispozici i zkušenější hráče (tedy pokud se někdo nezraní).

              • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:0

                capi (přítel SN)     před 12 lety 16.04.2012 13:05 |  
                0 0

                S tím naprosto souhlasím. Poslední dva zápasy jsme hráli prakticky s třemi defenzivními záložníky a dvěma krajníma. K tomu je problém zálohy malá ochota pracovat dopředu. Získáme míč a nenabíhají dva tři hráči (v tomhle je zklamání i Nitrianský, od něhož bych tu aktivitu čekal, ale v posledních zápasech mi přijde dost "líný"). Z toho pak vyplyne, že se soupeř zkonsoliduje, míč vrátí zpátky k Hubovi a ten nemá jinou možnost to nakopnout dopředu, kde je Böhm zcela osamocen. Přitom věřím tomu, že kdyby ten hrál třeba s Pospěchem, tak by předvedl úplně jiný výkon. Ale znovu se vrátím k tomu, že naším hlavním problémem je záloha. Kdokoliv je lepší než Milutinovič, který nemá-li míč, tak jen stojí v půlicím kruhu. A nelze (kromě možná pár zápasů se silnějšími soupeři), aby vedle sebe hráli Cicman a Petrák DZ.
                Mimochodem, kolik jste od Slavie na jaře viděli kvalitních rychlých protiútoků? A to je právě o té aktivitě, ochotě pracovat atd. Když to dokáže předvést i Žižkov, proč ne my???

  22. Rozhovor Práva s Řepkou

    Dobi     před 12 lety 16.04.2012 10:08 |  
    0 0

    V dnešním Právu jsem náhodou objevil rozhovor s tím vymaštěncem pod názvem NA SLÁVISTY SE VYHECUJU I V OKRESNÍM PŘEBORU! Autor - ne nám vždy nakloněný Karel Felt. Vybírám:
    " V duelu se Slavií to ve Vašem podání zase vypadalo na pověstný blikanec a průšvih...". Žádný nehrozil. Ke Slavii prostě cítím averzi a chci ji porazit, i kdyby to bylo v okresním přeboru.... A dělal jsem taky show pro lidi.
    "Hodně jste do sebe šli hlavně se Zbyňekm Pospěchem" Naštval mě tím, jak se choval. Už na hřišti jsem mu řekl, že má sto kilo a válí se po trávníku jako... Nebudu radši říkat co. A ještě si nesmyslně koleduje o penaltu. Souboje s ním jsou vždycky tvrdé, je to kus chlapa. Jinak jsme ale v pohodě, je to normální kluk.
    "Se Stanislavem Vlčkem jste ve stejné pohodě?" Toho nemám rád . On je bolestínek a žalobník. Fauloval jsem Lukáše Jarolíma, beru za to žlutou. Lukáše jsem zvedal a přišel ten posera a začal mi vykládat, že by mě měli vyhodit. Klasická Slavia a klasický Vlček. Mě nerozhodí. Já se fakt v tom utkání bavil a užíval si ho...

    Co dodat? Když jsou sudí vůči tomuto individuu hluší a slepí, stejně jako vůči "loktobijcovi" Kweukemu, je to v kaprlize o něčem jiném! A Tepličkám pak patří můj dík za statečnost! I remíza může rozhodnout!