Fortuna liga

Slavia - Bohemians 1905 3:1

Slávisté se s ligou rozloučili výhrou nad sestupující Bohemkou, dvakrát se prosadil Zbyněk Pospěch a první ligovou branku si připsal Daniel Veselý.

Slavia - Bohemians 1905 3:1 (0:0)
Branky:
53. a 88. Pospěch, 85. Veselý - 59. Budínský

Slavia: Berkovec - Dostál, Latka, Hubáček, Cicman (56. Sudek) - Nitrianský, Petrák (46. Frejlach), Jarolím, Trubila (84. Veselý) - Vlček, Pospěch

Kdo doufal, že alespoň v posledním kole ligy, kde už žádnému ze soupeřů prakticky o nic nejde, postaví trenér Martin Poustka více mladých hráčů, ten musel být zklamán. Do brány se sice vrátil Martin Berkovec, ovšem Veselý spolu s Paprčiakem, Sudkem a uzdraveným Hurkou, zůstal jen na lavičce. Po několika zápasech na lavičce se v základní sestavě objevil opět Milan Nitrianský. Před startem zápasu moderátorovi na ploše při vyvolávání jmen základní sestavy odpovídalo jen mlčení ze slávistického kotle a urážky ze sektoru Bohemians. Slavnostní výkop provedl patron zápasu, herec David Prachař. Po úvodní střele Petráka zpoza vápna (daleko mimo) se do tutovky dostali hosté, střed obrany úplně zapomněl na Krajáka, jeho pokus z voleje mířil jen těsně mimo, Berkovec se jen ohlédl. Bohemka v úvodu zápasu působila aktivnějším dojmem, další šance však nepřicházely na žádné straně, Hubáčkův dalekonosný pokus skončil vedle. Ve dvacáté minutě se k zajímavému pokusu dostal Vlček, ke kterému ve vápně doskákalo autové vhazování Dostála, veterán v sešívaném dresu však mířil vysoko nad. Na druhé straně Kraják jen těsně nedosáhl na přízemní centr zleva, následná hlavička už nebyla nebezpečná. Poté Vlček sice pěkně pronikl po pravé straně, jeho zpětná přihrávka však mířila naprosto mimo jeho spoluhráče. Po slávistickém rohu se pak ke střele z hranice vápna odhodlal Dostál, jeho tečovaný pokus lapil Sňozík. Do největší šance zápasu se mohl deset minut před poločasem hnát Vlček, sám za obranou si však nedokázal zpracovat míč. V podobné pozici si neporadil ani o chvíli později Latka. Zájem slávistů o zápas dokumentovala akce pět minut před koncem, Vlček táhl rychlý útok zprava, ovšem na polovině hřiště zůstalo stát hned pět hráčů Slavie včetně obou krajních obránců a záložníka Petráka. A protože v další nadějné pozici Vlček místo volného Pospěcha hledal Jarolíma, nemůže být překvapením, že se do kabin šlo za bezbrankového stavu.

Do druhé půle vystřídal Petráka Frejlach. Kvalita hry oproti první půli ještě klesla, pokud to vůbec bylo možné. Přesto se slávisté brzy radovali z vedoucí branky, Pospěchovi sice nevyšla klička, po které by se hnal sám na bránu, míč se k němu po pár vteřinách ale vrátil a nejlepší střelec Slavie v této sezóně z otočky poslal pomalý míč za záda Sňozíka - 1:0. O pár chvil později se zranil Cicman a jeho místo na hřišti zaujal Sudek. A bohužel o chvíli později bylo vyrovnáno, z přímého kopu centroval Budínský, právě Sudek se nechal strhnout, zaběhl hluboko do vlastního vápna, díky čemuž dva nabíhající hráči hostí nebyli v ofsajdové pozici, a přestože nakonec žádný z nich na míč nedoskočil, rozvlnila se síť za Berkovcem - 1:1. Prakticky vzápětí mohli jít slávisté znovu do vedení, jenže Vlček totálně zazdil akci dva na jednoho a nedokázal přihrát úplně volnému Pospěchovi. V další šanci byl za obranou hostů Jarolím, se Sňozíkem však překopl i bránu. Z převahy Slavie se zrodila branka hostů, nemohla však platit pro hraní rukou. Slávisté si udržovali převahu a mírný tlak, branka však přišla až v závěru, po minutě na hřišti dotlačil míč po poměrně krkolomné kombinaci ve vápně Bohemky do brány Daniel Veselý - 2:1. A aby toho nebylo málo, slávisté se se sezónou rozloučili pěknou kombinační akcí, na jejímž konci byl Pospěch a ten se nemýlil - 3:1. Kéž by tento gól byl symbolickým příslibem pro příští ligový ročník.

Trenér hostů Jozef Weber hodnotil zápas takto: "V zápase jsme chtěli zjistit, s kým můžeme počítat do další sezóny. Drtivou většinu sestavy dnes tvořili hráči, kteří tu jsou pod smlouvou a kteří by měli nastoupit do přípravy. Utkání se rozhodují v pokutových území a tam jsme slabší, jinak jsem však celkem spokojen. Potřebujeme samozřejmě útočníky schopné dávat branky. Možná kdyby dnes mohl hrát Tomáš Borek, tak dnes nedostaneme dvě branky v závěru. Slavia však vyhrála zaslouženě. Pokud zvítězí zdravý rozum, tak snad budeme hrát příští rok v Ďolíčku, neumím si představit, že v Edenu hrajeme druhou ligu třeba s Vlašimí před třemi stovkami diváků."

Martin Poustka se k zápasu vyjádřil takto: "Jsem velice rád, že jsme utkání nakonec vyhráli a že se můžeme rozloučit v pozitivnější atmosféře. První poločas se mi vůbec nelíbil, chybělo tomu tempo, Bohemka hrála uvolněně a dokázala nás jednoduchými kombinacemi přehrávat. O poločase jsme si museli ujasnit, co vlastně chceme a jsem rád, že jsme pak zápas dotáhli do vítězného konce, především díky důrazu v pokutovém území. Petrák i Cicman musí podstoupit vyšetření, mají pohmožděné kotníky, u Cicmana je to asi horší. Doufejme, že budou oba připraveni pro začátek přípravy. O tom, že dnes bude chytat Martin Berkovec, jsme rozhodli už zhruba před měsícem, takže jeho nasazení není reakcí na zápas v Ostravě. Tam navíc měl ve druhé půli Kamil Čontofalský zdravotní problémy. Mladí kluci Sudek, Veselý a Paprčiak se teď automaticky vrací do béčka. Sudek i Veselý pojedou s juniorkou na turnaj do Itálie. Všichni se musí strašně moc učit, na tréninku je vidět, že rozdíl ve výkonnosti je ještě velký. Začínali sezónu pode mnou v béčku a asi se jim ani nesnilo, že na konci sezóny budou mít starty v lize. Navíc to není jen o jednotlivcích, hráči mají mezi sebou vazby, i když to na hřišti třeba není vždycky vidět, proto zapracovávání hráčů do sestavy není jednoduchou záležitostí. Například druhý gól v Ostravě byl jednoznačně chybou právě Dana Veselého. Kluci ještě nejsou tak mentálně silní, aby to dokázali úplně hodit za hlavu. Věřím ale, že tyto zkušenosti nakonec zúročí a Slavii ještě v budoucnu hodně pomohou. Martin Hurka ještě není úplně zdravý, půjde nyní taky do juniorky, v reprezentaci jej čeká brzy kvalifikace o ME, takže samozřejmě chceme, aby se udržoval ve formě a dobře reprezentoval Českou republiku i Slavii."

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians 1905 0:0 v 1. pol.

    Jakubisko     před 12 lety 12.05.2012 18:11 |  
    0 0

    Co dělaj bohemáci na jihu? Sem myslel že se z provozních důvodů jih na naše zápasy neotevírá :P

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 0:0 v 1. pol.

      jiras     před 12 lety 12.05.2012 19:46 |  
      0 0

      Snad to bylo naposled, co se noha klokanova dotkla Edenu.

  2. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 19:38 |  
    0 0

    Viděl jsem to od šedesáté minuty a s výkonem byl celkem i spokojen, nicméně soudě dle toho, co bylo napsáno o první půli to asi žádná pohoda a la Hradec nebyla.
    Otázkou je, do jaké míry je tento výsledek určující pro další sezónu. Je docela možné, že opora zadní řady- Latka - půjde pryč, z hráčů, které jsme koupili a dejme tomu, že mají i nějakou kvalitu, můžeme jmenovat Nitrianského a Čonku. To je málo na sezónu, která měla být stabilizační, či onou sezónou nula.
    Do budoucna tedy neočekávám optimistické zítřky, nicméně o to víc se nechám příjemně přesvědčit o opaku :-).

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      subHuman     před 12 lety 13.05.2012 11:35 |  
      0 0

      Latka odchází do zahraničí. Na 99,99%

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

        mats     před 12 lety 13.05.2012 15:26 |  
        0 0

        jo, jo, taky jsem zaslech něco o Švýcarsku...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      jarodo57     před 12 lety 13.05.2012 12:00 |  
      0 0

      Martin Poustka:Doufám,že Cicman bude do přípravy v pořádku .A já zase říkám:doufám, že on i další neumětelové ,plašani a lemplové Dostál,Škoda,Trubila,Milutinovič atd. už se budou připravovat někde jinde a tím zbydou peníze třeba na Borka a Budínského z Bohemky(Borek se mi v poslední době hodně líbí a proti Spartě byl suveréně nejlepší hráč na place a může hrát jako stoper i jako defenzivní halv a Budínský by byl určitě lepší dirigent než Milutinovič a má výbornou kopací techniku,trochu zaostává v nasazení ,ale to se dá vytlouc z hlavy)Sivriče ze Žižkova ,ale toho asi stáhne Liberec z hostování,Štěpána z Hradce,Vůcha nebo Dolejše z Teplic atd. a třeba i na Kisela,Švece,Pitáka,Skácela..Záměrně neuvádím hráče ,kteří jsou nedostupní.To by ta sestava vypadala trochu jinak ne:Berkovec(Čontofalský)-Nitrianský,Latka,Borek,Čonka(hubáček,Čepelák)-Piták(Budínský,Hůrka)Švec(Jarolím)Skácel-Kisel,Pospěch Koreš .Utopie?Nebo ne?Piták by asi po tom jak jsme ho odmítli neměl zájem,ale teď se karta obrací .Jablonec už není tak silný a ve Slavii prožil nejlepší fotbalový okamžiky.Kisela by stálo za to přemluvit s tím, že by mu nabídli i nějakou práci po ukončení( se svou inteligencí by se na něco hodil)Švec v Heerenvenu vůbec nekope a jistě bude s tím chtít něco udělat a jako defenzivní záložník byl výborný a je v nejlepších letech.A samozřejmě na dobré skauty a trenéra ,ale tam byh změnil asi jen jednu věc. Vyhnal bych Vrabce a na rok bych vzal zpět Cipra ,aby to Poustka měl jednodušší.A v poslední řadě na analýzu správného kondičního tréninku ,abysme neměli neustále polovinu mužstva zraněných.

  3. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    janko (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 20:08 |  
    0 0

    Doufejme že procházka peklem dnes skončila a my se probudili z hrůzného snu jménem sezona 2011/2012.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      capi (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 21:02 |  
      0 0

      Ono je otázka, co přinese ta další sezona. Aby to nebylo ještě horší...

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:15 |  
        0 0

        Na poslední dvě sezóny jsem se celkem těšil s odůvodněním, že horší než minule to být nemůže. Teď už si na takové zdůvodnění netroufám.

  4. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    mpik     před 12 lety 12.05.2012 21:09 |  
    0 0

    Dnes mi vypršela permice. A do nové za stejných podmínek nepůjdu. Platit skoro 3000 Kč za tuhle fotbalovou bídu odmítám. Navzdory výhře to byl dnes tragický fotbal. Jako vždy... Bídný kádr bez perspektivy, trenér bez zkušeností (výhledově nahrazený zoufalcem Radou), o majitelích a vedení ani nemá smysl mluvit. Stadion se stává cirkusem (nový tunel, stěhovaná obrazovka, ozvučení, ...) a kotel pro ostudu - místo fandění ubohé a ostudné urážení soupeře. Ano, Bohemka míří do druhé ligy. Ale oč jsme na tom my sami lépe? Je mi Slavie líto...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      Papol     před 12 lety 12.05.2012 21:53 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že jsem mimo Prahu, sledoval jsem Slavii na Sportu 1. Souhlasím s Tebou, je to bída i když jsme vyhráli. Absolutně bez bojovného nasazení, hráč ztratil balon, zůstal stát anebo se chytil za hlavu. Prostě bez nasazení. Jediný hráč, který je prvoligový, tak je Latka, a to je dost málo. Jsem velmi zklamán, nemluvě o tom, že Standa je už zcela v háji, už na ligu nemá a jeho výkon, to teda byla taky hrůza. Nevím proč stále hraje Dostál a Nitranský je v záloze. Trenér nevyužívá toho, co už fungovalo. Ach jo, příští sezonu nevidím moc dobře a permici si taky nekoupím, raději zaplatím za jednotlivé zápasy.
      O majitelích hovoří samo za sebe bílé logo na dresech. Nikdo s nima nechce nic mít společného a poškodit si své obchodní jméno, tak to bohužel je.
      Snad bude lépe, ale kdy?????
      Papol

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

        quelhar (admin)     před 12 lety 13.05.2012 11:27 |  
        0 0

        honzah napsal:

        "Respekt 20/2011

        odkaz [respekt.ihned.cz]

        To chybějící jméno sponzora jsem i tehdy bral jako Reisenauerův (kreslířův) vtip a on to, až na barvu záplaty, trefil přesně."

        Puvodni prispevek jsem smazal, protoze dlouhy odkaz rozhasil celou stranku...

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.05.2012 11:57 |  
          0 0

          Tak to sorry, to jsem nevěděl, že to udělá takovou neplechu :-)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

            quelhar (admin)     před 12 lety 13.05.2012 12:00 |  
            0 0

            Nj, dlouhy odkazy tyhle stranky moc nezvladaj a ma to za nasledek, ze se roztahne cela stranka do sirky...
            Tak snad to nevadi, ze jsem to takhle opravil.

  5. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    Stahler     před 12 lety 12.05.2012 21:13 |  
    0 0

    Dneska to docela šlo,porazit Bohemku vždycky potěší.Pospěch odehrál nejlepší zápas v sezoně.Potěšil i premiérový zásah Dana Veselého.Fandění nebylo špatné,ale měli jsme ty klokany určitě překřičet víc.Jinak jsem rád že tahle temná sezona už skončila.Tahle sezona měla jen velmi málo pozitivních okamžiků,tím největším je asi premiérová trefa Davida Hubáčka za sedm let ve Slavii a to je docela málo...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:09 |  
      0 0

      Přidal bych výhru nad účastníkem Ligy mistrů a také tu remízu, která ukončila sérii 5 ligových derby bez bodu.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

        Stahler     před 12 lety 13.05.2012 07:35 |  
        0 0

        A nebo třeba výhru na Slovácku,kde se Slavii pár let nedařilo.Jistě,nějaká pozitiva se v téhle sezoně najdou,nicméně je jich mnohem méně než jsme bývali zvyklí...Ty časy jak jsme hráli v Evropě a v lize o titul moc chybí.

  6. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:03 |  
    0 0

    Tak něco zajímavostí pro milovníky čísel:

    1) V letošní sezóně byla Slavia ,,nejlépe bránící domácí tým´´. Dostali jsme doma jen 9 branek, za námi skončil Jablonec a Hradec se 14 brankami.
    2) Svými zápasy jsme determinovali čelo tabulky. Všechny 3 týmy na čele mají 60 + X bodů, kde X je počet bodů získaných proti Slavii.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:06 |  
      0 0

      A vlastně ještě tohle:

      3) Sparta je počtvrté z posledních 5 sezón na 2. místě. Tak aspoň na Letné poznají, jaké to je ,,být věčně druhý´´ :-DDD

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:42 |  
      0 0

      A ještě jedna ze spodku tabulky:

      4) Sestupují týmy s 24 a 19 body, úplně stejně jako loni.

  7. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:19 |  
    0 0

    Jinak mi celkem uniká, proč nehráli Sudek a Veselý od začátku.

    Ale Poustky se asi ptát nebudu, ten teď brečí do polštáře, že jeho obdivovaná Plzeň nemá titul a jemu sympatická Bohemka míří do 2. ligy.

    Doufám, že Řebíček v létě nepřivede Šislera. Ten by svým zabijáckým instinktem přebil Böhma se Škodou dohromady.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

      jane (admin)     před 12 lety 13.05.2012 09:05 |  
      0 0

      Kdyz ti nestaci zduvodneni v hodnoceni zapasu, proc nehrali, tak to je tezky...

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

        Clarinet     před 12 lety 13.05.2012 10:41 |  
        0 0

        Jane, tobe se ty alibisticky plky zdaj bejt dostatecny? Mne naopak Poustkovy vymluvy v duchu "no, Sudek s Veselym sice dneska podali vykony plne srovnatelny s temi Trubily a Cicmana, ale vy je nevidite na treninku, tam hrajou mizerne, zatimco Standa, David a Lukas valej, opravdu" znej naprosto smesne.

        Jasne se ukazalo, ze Poustka, velkej slavista, svoje pusobeni nepojal jako prilezitost pro Slavii a jeji odchovance, ale jako prilezitost pro sebe, ukazat se. Vsadil proto na jistotu a na modelu, kterej tu praktikoval Straka, nezmenil vubec nic. Skoro bych se mu vysmal za to, jak uboze to dopadlo, kdyby to neposkodilo klub, kterymu fandim, a jeho mlady, nadejny hrace, jejichz sanci Poustka sobecky zazdil.

        Dalsi vec je, ze se naprosto zjevne podelal ze starsich hracu.

        Ukamenujte me: pro me je Poustka amater. Koneckoncu, asi proto ho mezi sebou Platil, Drzmisek a spol. snesou.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

          jane (admin)     před 12 lety 13.05.2012 12:11 |  
          0 0

          No v tomhle ohledu mu verim, ze s tema hracema pracuje a zna je lip, nez my, a zaroven verim, ze vsechna jeho rozhodnuti byla cinena tak, aby byla nejlepsi jak pro Slavii, tak treba i pro tyhle hrace. Vliv starsich hracu muze byt jina vec, v tom souhlasim.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

            vavicek     před 12 lety 13.05.2012 12:28 |  
            0 0

            To je potom zajímavé, že jednou tvrdí, že dá šanci mladým a následně to popře a řekne, že na to nemají. Tedy otázka je, co mu věříš? Že dá šanci odchovancům nebo že je nebude stavět, protože na to nemají kvalitu. Jeden by řekl, že je to lhář.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

          marek018     před 12 lety 13.05.2012 12:57 |  
          0 0

          ono i to lpění na Dostálovi je fakt vtipný. Kdyby místo něj hrál útočník a dal jsme to 3-4-3, tak Latka nepozná v bránění rozdíl:-D

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.05.2012 11:56 |  
        0 0

        Popel na mou hlavu, byl jsem líný číst.

        V každém případě, když už o nic nejde, tak bych to s mladíky risknul. Navíc zrovna Cicman na levém beku stejně není žádné řešení.

  8. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    huhu     před 12 lety 12.05.2012 23:28 |  
    0 0

    Tady už končí veškerá sranda! Doufám, že se někdo ve vedení vzpamatuje a přivede konečně nějakého zkušeného trenéra (kéž by Radu), který chápe, že v základní sestavě mají být mladí!

  9. Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

    slaviator     před 12 lety 12.05.2012 23:39 |  
    0 0

    Jak to zní odvážně, je to pravda. Za posledních pět let mají po jednom ligovém titulu Sparta, Plzeň a Liberec. Slavie má tituly dva. Navíc během posledních pěti let hrála spolu s Plzní jako jediné dva týmy Ligu mistrů, oproti Plzni ovšem hrála ještě rok poté hlavní fázi Evropské ligy (s Aston Villou, Hamburkem, Lille).

    Panečku, hokejová Slavie je nejúspěšnější tým posledních deset sezon, fotbalová Slavie posledních pět!!!

    • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 12.05.2012 23:46 |  
      0 0

      S tou EL v tom máš trochu zmatek. Hlavní fázi EL jsme hráli s Lille, Valencií a Janovem. Kromě toho jsme hráli 2x skupinovou fázi Poháru UEFA, v roce 2005 s Hamburkem, Monakem, Stavangerem a CSKA Sofia, v roce 2008 s Hamburkem, Aston Villou, Ajaxem a Žilinou.

      • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

        slaviator     před 12 lety 13.05.2012 00:16 |  
        0 0

        Pravda. Ale ono se to všechno stejně zdá jako před sto lety, vzhledem k tomu, co hrajeme nyní... jakým stylem... s jakými hráči... s jakým trenérem... s jakým vedením... s jakými ambicemi...

      • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

        slaviator     před 12 lety 13.05.2012 00:18 |  
        0 0

        Ale pořád jsme, měřeno počtem titulů, LM a UEFOU/EL, nejúspěšnější za posledních pět let. Byť jsme dneska za Příbramí, která před pěti lety hrála hovno, za Duklou, která před pěti lety snad ani neměla mužskej tým nebo hrála pražskej přebor, než se sloučila s Jakubčovicema či s kým...

      • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

        slaviator     před 12 lety 13.05.2012 00:21 |  
        0 0

        Ostatně pamatuju zápas s Lille, kdy jsme vedli 1:0, viděl jsem to nadějně v naivitě, že je to průměrnej francouzskej celek, kterej se jednu sezonu vyhoupnul nahoru. No, následující sezony dokázaly, že to tak průměrnej francouzskej celek co se jednu sezonu vyhoupnul nahoru není a toho bůra, co jsme od nich dostali, byl adekvátní.

        A je štěstí, že se současným kádrem žádnou evropskou ligu nehrajeme, protože by si nás pěkně povodili snad i Albánci. A na zápasy jako ten s Valencií, kdy jsme v deseti vyrovnali z 0:2 na 2:2 můžeme zapomenout... Bohužel ale, několikátá sezona za sebou bez evropskejch pohárů nám dost pokurví klubovej koeficient a tak budeme nenasazení zcela určitě kdykoli v jakékoli fázi...

        • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

          denydzlSKS     před 12 lety 13.05.2012 00:31 |  
          0 0

          Masochisti! Tady provokujte s evropskýma pohárama...

          • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

            slaviator     před 12 lety 13.05.2012 00:44 |  
            0 0

            Tak když oni za to, že jsme letošní sezonu nehráli (a nevyhráli) Evropskou ligu mohou vlastně fanoušci, kteří si vběhli ve zfanatizovaném davu na plochu pohárového utkání s Olomoucem, které bychom jistě vyhráli, odvetu taky, finále taky a předkola EL taky. Tvrdil to pan Platil a tak to bude pravda..

            • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

              mats     před 12 lety 13.05.2012 15:35 |  
              0 0

              Svatá pravda, co řekne pan Platil, to platí... :-))

          • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

            mpik     před 12 lety 13.05.2012 07:19 |  
            0 0

            Příští sezónu budou poháry! Zmrzlinové, ovocné, ....

            • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

              slaviator     před 12 lety 13.05.2012 09:07 |  
              0 0

              to by byla už slušná provokace, kdyby prodávali na stadionu zmrzlinové poháry :-)

              • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

                mats     před 12 lety 13.05.2012 15:36 |  
                0 0

                To by šlo. A mohli by je ještě pojmenovat podle různých fotbalových pohárů... ;-)

        • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

          Mac     před 12 lety 13.05.2012 00:33 |  
          0 0

          Je pravda, že jsme si (myšleno my fanoušci) nevážili toho, co máme. Když jsme na podzim 2008 suverénně vedli ligu, nadávali jsme, že nejsme konkurenceschopní v Evropě. Zpychli jsme a přišel tvrdý pád na zem. :-(

          • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

            slaviator     před 12 lety 13.05.2012 00:47 |  
            0 0

            Otázkou je, kde bychom byli, kdyby KJ (či vlastně možná spíš Vrabec, kterej ten tým ved místo distancovaného KJ, kterej byl akorát na tribuně, pokud si pamatuju) neprokaučoval zápas s Tiraspolem, kdy celej (?) zápas hrál Marek Jarolím, kdy byl v nastavení poslán na plochu absolutně nezkušenej Tafat, kdy vůbec vlastně chytal nezkušenej a i trochu vykulenej Hanuš místo zkušeného Vaniaka...


            Jasně, čekalo by nás ještě jedno další předkolo, resp. play-off Ligy mistrů, jak se ta fáze oficiálně nazývá. Ale stejně, kdybychom postoupili, jak by se to vyvíjelo...?

            • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

              hamlo1 (přítel SN)     před 12 lety 13.05.2012 01:28 |  
              0 0

              asi jinak

              • Re: Slavie je nejúspěšnější tým posledních pěti let

                slaviator     před 12 lety 13.05.2012 09:06 |  
                0 0

                To je otázkou. Pokud jsme se do těch sraček dostali sportovním neúspěchem, tak asi jinak. Pokud jsme se do nich dostali cíleně (z různých důvodů - vyšplouchnout ENIC, necpat prachy do klubu, když stejně jde o pozemky pod stadionem, ...) tak asi stejně, ale jen by se to odsunulo o pár měsíců...

  10. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:1

    podol (přítel SN)     před 12 lety 13.05.2012 09:03 |  
    0 0

    Poslední zápas sezony,která měla být stabilizační,povinné vítězství,
    ale moc radosti nepřineslo.Snad jen to,že se Pospěch gólově
    prosadil,Veselý dal svůj první gól ve Slávii(GL).Teď jen aby to bral
    s pokorou a pocitem,že musí stále hodně pracovat.Aby odolal
    mediálním tlakům,které vzhledem k jeho slavné rodině tu jistě budou.
    Pokud jde o Klokana,na rozdíl od většiny Slávistů jsem se s
    jejich přítomností v Edenu snažil nějak vyrovnat.Uvědomuji si,
    že vlastník stadionu není Slávia,pro něj je nejdůležitější kritérium
    prosperita a zisk.Slávii bere jako folklor minulosti.A v případě
    možnosti zisku nebude váhat.Proto se ještě v budoucnu můžeme dočkat i větších nemilých překvapení,pro nás Slávisty.
    Klokana mi bylo i líto,podobné praktiky mocných,které málem
    zlikvidovaly Slávii byly i u nich.Co jim však neodpustím byly
    ony urážlivé a posměšné pokřiky při začátku utkání při představování hráčů(naštěstí jsem všem nerozuměl).Snad ta
    smlouva na 5 let,kterou mají s vlastníkem Edenu půjde bez
    sankcí vypovědět.V jejich zájmu je vrátit se do Ďolíčku.
    Před námi je "Slávistické" volno,snad v té době se stane něco
    pozitivního pro budoucnost.
    Podol