Aktuality z médií

Miroslav Platil odchází ze Slavie!

Dosavadní generální ředitel Slavie Miroslav Platil v klubu končí! Na jeho pozici ho střídá Zbyněk Kusý, dlouholetý manažer hokejových Pardubic. Informaci přinesl web deníku Sport, článek najdete zde. Aktualizováno o vyjádření Slavie.

Slavia vydala k situaci následující stanovisko: "Generální ředitel Slavie Miroslav Platil informoval začátkem tohoto týdne majoritního akcionáře o tom, že se z osobních důvodů rozhodl ve svém působení ve Slavii dále nepokračovat a že je připraven na své funkce v klubu rezignovat," uvedla ředitelka komunikace Slavie Soňa Nouzáková. "Vzniklou situací se bude na svém zasedání zabývat představenstvo Slavie. V nejbližší době bude také svolána tisková konference, kde budou veřejnosti oznámeny další informace. Do té doby nebude klub záležitost více komentovat," dodala Nouzáková.

I z tohoto oznámení je zřejmé, že Platil ve Slavii skončí. Podle zpráv z klubu jej vskutku nahradí Zbyěk Kusý.

Miroslav Platil působil ve Slavii dva roky, do funkce generálního ředitele nastoupil 1. června 2010, když vystřídal Petra Doležala. Do té doby pracoval jako bezpečnostní manažer fotbalového svazu. Na dva roky, během kterých Platil ve Slavii byl, se nebude vzpomínat v dobrém. První sezónu jeho působení začal jako hlavní trenér navrátivší se Karel Jarolím, ovšem brzy bylo zřejmé, že tým nemá zdaleka takovou sílu jako v nedávné minulosti a k tomu se na klub začaly valit obrovské finanční potíže, které pak provázejí prakticky celou dobu Platilova působení ve Slavii. Sezónu proto dotrénoval nezkušený Michal Petrouš, pro kterého to bylo vůbec první trenérské působení v lize.

Přestože z různých zdrojů z klubu se ozývá, že to byl právě Platil, kdo udržel Slavii při životě a také samotní hráči se vyjadřovali v podobném smyslu, na jaře 2011 se již dříve málo oblíbený Platil stal pro fanoušky symbolem planých slibů. Jeho mediální vyjádření v průběhu jarní sezóny ohledně možných nových majitelů a sponzorů Slavie, kteří pak ovšem nepřicházeli, vyvolala u fanoušků averzi vůči jeho osobě, která vyvrcholila nezapomenutelného 5. května v Edenu při pohárovém semifinále proti Olomouci. Po zprávě, že Slavia neobdržela licenci a nepřinesla licenční komisi žádné podklady, se fanoušci o poločase přesunuli na plochu a požadovali vysvětlení. Neobratná vyjádření ředitele Platila pak přispěla k tomu, že zápas skončil kontumací a škodami na stadionu v řádu statisíců.

Za jeho stálého působení v pozici generálního ředitele se pak stal majitelem nejprve Natland Group a posléze Aleš Řebíček, žádný z majitelů však neprojevil sebemenší zájem udělat na jeho pozici změnu. Uplynulou sezónu (pro A tým nejhorší v samostatné české lize) ředitel Platil do značné míry omezil své vystupování na veřejnosti a směrem k fanouškům se vyjadřovali častěji bratři Řebíčkové nebo marketingový ředitel Malík. Obliba Miroslava Platila u fanoušků však v žádném případě nerostla, a to ani v době, kdy Slavii trénoval František Straka, proti jehož angažmá údajně Platil byl. Klub se uplynulý rok snažil prezentovat jako očištěný od dluhů, ovšem zároveň nijak nepopíral, že má výrazné výpadky v příjmech a například za celé jaro klub nesehnal generálního sponzora. Finanční situace Slavie je tak nyní velkým otazníkem.

V této situaci se pokusí klub oživit Zbyněk Kusý, který byl téměř celou svou dosavadní manažerskou kariéru spjat s hokejovými Pardubicemi. V klubu začal působit v roce 1990 a o sedm let pozdějí se stal jeho generálním manažerem. Klub za jeho působení získal tři mistrovské tituly, navíc třikrát ve finále podlehl. Kusý také prosadil v Pardubicích stavbu nové hokejové arény. Pardubice se navíc staly klubem s jednou z nejvyšších návštěvností. Jako manažer působil Kusý také u hokejové reprezentace a to v jejím nejúspěšnějším období mezi roky 1996 a 2008. Pro Pardubice Kusý uměl dlouhodobě shánět peníze a naplnit tak jeden z nejvyšších rozpočtů v extralize. Právě to by mělo být jedním z jeho hlavních úkolů i ve fotbalové Slavii.

Komentáře (113)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    lassiter     před 12 lety 18.05.2012 14:02 |  
    0 0

    no to jsou věci

  2. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    tolsimir     před 12 lety 18.05.2012 14:03 |  
    0 0

    Tak sotva nam skonci sezona hruzy, tak se na nas zacinaji valit same dobre zpravy. Vcera odchod klokana, dneska odchod Platila, co prijde zitra?

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      klimi     před 12 lety 18.05.2012 14:07 |  
      0 0

      Neboj se vlka nic, zítra vyhodí Pospěcha...
      Mohlo by to znamenat výrazný posun vpřed. Přece jenom by mohl být Kusý o něco víc schopnější ve shánění peněz a co se tak říká, tak je to jeden z nejschopnějších lidí, který kdy v českém hokeji na této pozici pracoval...

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        marek018     před 12 lety 18.05.2012 15:34 |  
        0 0

        o tom jsem taky něco šlyšel. Ale proč?

  3. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    bedva (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 14:09 |  
    0 0

    Jako fanoušek hokejových Pardubic musim říct, že tahle zpráva mě udělala ohromnou radost. Kusý v Pardubicích odvedl skvělou práci, tak doufám, že bude pokračovat stejně i ve Slavii. Zároveň odchází Platil, což udělá radost snad všem z nás. Víc takových dobrých zpráv!:)

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Oja     před 12 lety 18.05.2012 14:12 |  
      0 0

      Jsem na tom stejně, taky mám radost. V Pardubicích dokázal dobře shánět sponzory, citlivě vybíral trenéry, dokázal nahradit hráče. Jen jestli se bude takhle orientovat i ve fotbale:)

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        bedva (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 14:20 |  
        0 0

        Právě proto by to chtělo ještě někoho na post Držmíška, někoho kdo by měl o fotbale dokonalej přehled. Kusý by se pak mohl hlavně věnovat financím. No uvidíme, ale já si myslim, že je to jasnej krok vpřed.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 14:45 |  
      0 0

      Přesně tak, musím souhlasit... To co dokázal Kusý v Pardubkách nelze než kvitovat... Pardubice pod ním dosáhly na tituly, naplněný rozpočet, plný stadion a dokázaly za léta zapracovávat mladé do kádru... Kdyby tak toto všechno bylo i v SKS...

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Markus     před 12 lety 18.05.2012 15:18 |  
      0 0

      Znám pár fanoušků hokejových Pardubic a rád potvrzuji vaše slova, slyšel jsem na něj převážně dobré věci, i když je to také složitý člověk co dokáže být někdy i konfliktní. Každopádně ze situace ve Slavii poslední rok mám v hlavě HOKEJ a kdo jiný než Kusý má lepší kvalifikaci a svými činy mi dokáže mé chmurné představy o stavu Slavie narovnat. Přeji hodně štěstí, nám i panu Kusému.

  4. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    5094     před 12 lety 18.05.2012 14:11 |  
    0 0

    Huráááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      smichov_1     před 12 lety 18.05.2012 23:33 |  
      0 0

      Jsem ochotny tolerovat Rebicky, kdyz uz tam neni NENAVIDENY ne-Platil.

  5. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    KING25     před 12 lety 18.05.2012 14:16 |  
    0 0

    Tak tohle je opravdu dobrá zpráva. Kusý je podle mě dobrý krok dopředu!

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Jiri1     před 12 lety 18.05.2012 14:20 |  
      0 0

      Hodne prekvapiva novina, ted bude hodne zalezet koho si Kusy privede vcetne sveho portfolia firem,ktere natahal do Pardubickaho hokeje , ktery byl jednim z nejlepe dotovanych.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        Jakubisko     před 12 lety 18.05.2012 14:48 |  
        0 0

        Jaktože jste o tom v kuloárech neslyšel už dávno, Jiří?

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          Jiri1     před 12 lety 18.05.2012 14:59 |  
          0 0

          Proc bych mel slyset vsechno a hlavne , no pockejme......

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            Fallen (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 15:14 |  
            0 0

            Jiří, přestaň naznačovat a vybal to. Nejsi pan smrtka.

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              KING25     před 12 lety 18.05.2012 15:24 |  
              0 0

              Pán Jiří dobře zná jen ty katastrofické scénáře :-)

              • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                marek018     před 12 lety 18.05.2012 15:36 |  
                0 0

                spíš teda čumím jako puk, že tento scénář neznal týden předem? Selhala snad věštěcká koule?

  6. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 14:19 |  
    0 0

    Zajimavy.. tak ze by se preci jen neco delo.. to by nemusela byt spatna zprava.. tak ted jeste Ruzicku jako trenera..:))

  7. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    vandrak     před 12 lety 18.05.2012 14:24 |  
    0 0

    "...Neobratná vyjádření ředitele Platila pak přispěla k tomu, že zápas skončil kontumací a škodami na stadionu v řádu statisíců.
    ..."

    Quelhare, rád čtu Tvoje příspěvky, ale tohle je trošku moc, ne? Všichni moc dobře víme, že fanoušci by stejně neodešli, takže kontumace a pokuta by byla tak jako tak. Na tom zápase sem byl, viděl sem ty běsnící rádobyfans, na dost dlouho mi zkazili chuť k fotbalu. Ano, jeho řeč přilila oleje do ohně, ale i kdyby neřek ani slovo, dopadlo by to stejně! A i když Platila nemusim, tak byl frajer, že vůbec mezi ty fanoušky šel, klidně se na to moh vykašlat. Ne, neni to svatoušek a nejschopnější manažer asi taky ne, škodí mu jeho rétorika, ale na jaře 2011 toho pro Slávii udělal dost. A že sliboval - Leška a Doležal neporušovali svá slova?

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      marek018     před 12 lety 18.05.2012 14:56 |  
      0 0

      to je teď už dost zbytečný, ne? Platil byl a je škůdce a je dobře, pokud vypadne.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        PetCC     před 12 lety 18.05.2012 15:19 |  
        0 0

        Pro 95 % možná byl škůdce, pro mne ne.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          DrFe1     před 12 lety 18.05.2012 22:21 |  
          0 0

          Ty si ovšem extra idiot.

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            Clarinet     před 12 lety 19.05.2012 09:20 |  
            0 0

            A Vy jste nejvetsi zdejsi buran. Vsichni ostatni ucastnici diskusi na SN dohromady za posledni rok nevyplodili tolik vulgarismu a urazek jako Vy, troufam si rict.

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              DrFe1     před 12 lety 19.05.2012 22:40 |  
              0 0

              Petr CC je známý provokatér a opozičník z principu proto si na svém hodnocení trvám. To jak hodnotíte vy mě, je váš problém, ale s těmi urážkami pravdu nemáte, v poslední době s nimi velice šetřím.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        golux     před 12 lety 18.05.2012 15:26 |  
        0 0

        já bych ho takto neodsuzoval... zkratkovitá hodnocení bývají nebezpečná...

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          marek018     před 12 lety 18.05.2012 15:33 |  
          0 0

          proč zkratkovitá? za těch pár let si každý může udělat úsudek sám. já ho beru jako lháře, jehož slovo nemá žádnou váhu a jen popouzí lidi.
          Ale je zbytečné tu vést tyhle diskuse, hlavně že je pryč.

          Teď ještě nějak pořešit sportovní úsek:-)

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 15:30 |  
        0 0

        Pro me take nebyl skudce ani pro mlcici vetsinu ne,alespon z meho okoli.Skudce byl pro par kriklounu.Samozrejme se nadsen jsem z nej nebyl,ale skudce rozhodne ne.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.05.2012 15:01 |  
      0 0

      Jo, kontumaci by to zrejme skoncilo. Nemam kristalovou kouli, ale nemyslim, ze by bylo tolik vytrznosti, kdyby Platil tehdy na hriste vubec neprisel. A jako byvaly bezpecnostni manazer svazu mel tusit, jaky by mohl byt z bezpecnostniho hlediska nejlepsi postup. Takze ja to nepovazuju za frajerinu (i kdyz to chtelo dost osobni odvahy, to nepopiram), ale za cin, ktery prispel k tomu, co nasledovalo. V clanku ale pisu, ze ze Slavie jdou temer jednotne hlasy, ze toho pro Slavii udelal dost. Z hlediska fanouska se to dost tezko posuzuje. Ano, Leska i Dolezal take neplnili sliby.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        PetCC     před 12 lety 18.05.2012 15:21 |  
        0 0

        Platil pořád předpokládal, že mluví s lidmi při smyslech. Těch tam ale bylo poskrovnu.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          quelhar (admin)     před 12 lety 18.05.2012 15:26 |  
          0 0

          Dost podstatna chyba v usudku, pokud cekal, ze s davem muze jednat jako s jednotlivcem...

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Slawek     před 12 lety 18.05.2012 20:45 |  
      0 0

      Jenže Platil vzkázal přes Ondru, aby o půli přišli na půlku, že jim dá prohlášení. A všichni víme, co jim řekl. Až potom začali někteří (najatí ?) "běsnit". To byl vrchol diletantismu. Nikoli frajeřina. A od člověka, který by měl mít bezpečnostní problematiku v malíčku...

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Merlinus (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 22:26 |  
      0 0

      Tak podle mého škůdce byl. A především neksutečný sedmilhář. A ty výtžnosti dost "podpořil", když už nenapíšeme, že je prakticky odstartoval.

  8. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    LordEdmund     před 12 lety 18.05.2012 14:27 |  
    0 0

    Naprosto úžasná zpráva a to bez ohledu na to jestli je , nebo neni pravda to,že Platil Slavii držel, v dobách Řebíčkového alkoholického opojení , nebo ne. Platil je (byl) symbolem nepřátelství Slavistických fanoušků k vedení a symbolem arogance moci a naprostého nepochopení klubizmu a vztahu k instituci ,jako je slavia.
    Přinese to určitě zlepšení vztahů fanoušků k vedení a podle mě to přinese i vyšší odbornost, profesionalitu a věřim, že konečně i vytouženého generálního partnera. Myslím, že je to první krok k návratu na výsluní.Cesta bude dlouhá, ale každá musí začít prvním krokem:-).

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Jiri1     před 12 lety 18.05.2012 14:39 |  
      0 0

      Jeste to co slibuje Rebicek uz rok silneho sponzora.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        petrjir     před 12 lety 18.05.2012 15:50 |  
        0 0

        Já myslím, že proto Kusý přišel, aby ho teprve sehnal.. Že bude ještě Řebíček půl roku Slavii dotovat. Mým dalším přáním je především odsunutí Držmíška a příchod někoho kvalifikovanějšího.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Merlinus (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 22:27 |  
      0 0

      Tak pod tohle se naprosto podepisuji. Vystihnuto perfektně.

  9. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    Artur (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 14:47 |  
    0 0

    Odešel Platil BOMBA! ale že přišel ještě k tomu Kusý!? Tlesknul sem si a udělal otočku radosti! Tak snad první vlašťovka k pozitivním zítřkům..... Alespoň den radosti mi nechte než se i na něj vyhrabe špína :o))

  10. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    podol (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 14:50 |  
    0 0

    Když jsem to četl poprvé,přesvědčil jsem se nejprve,zda není
    1.dubna.Teď jen,aby deník Sport měl pravdu,nemyslím si,že
    vždy otiskuje podložené zprávy.Vyčkejme oficielního potvrzení.
    Éru p.Platila nebudu nijak komentovat.Pan Kusý má všechny předpoklady pro úspěšnou činnost v této funkci.Budu mu držet
    palce a po 100 dnech "hájení",aby naše komentáře byly dále
    optimistické.V každém případě by to byla hodně dobrá zpráva.
    Jak pro Slávii,tak pro nás příznivce.
    Podol

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      jane (admin)     před 12 lety 18.05.2012 15:54 |  
      0 0

      Je to pravda.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        petrjir     před 12 lety 18.05.2012 16:13 |  
        0 0

        A nevezme si s sebou i Držmíška?

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        mats     před 12 lety 18.05.2012 19:25 |  
        0 0

        Jdu si dát panáka ;-)

  11. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    Khadgar     před 12 lety 18.05.2012 15:00 |  
    0 0

    iDnes: Na starosti má mít marketing a shánění finančních prostředků, na sportovní oblasti se podílet nemá.

    Tak co, zustane to cele na Drzmiskovi nebo prijde treba Setrle?

  12. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    jzajko     před 12 lety 18.05.2012 15:10 |  
    0 0

    Z pohledu fanouška Pardubic jsem rád, že nešel jinam do extraligy nebo KHL v Praze.
    Z pohledu fanouška Slavie si myslím dobrá věc z hlediska financí, sportovní část snad bude dělat někdo jiný - Kusý nemůže mít přehled a zkušenosti jako měl za 20 let v hokeji. Dělal myslím i skauta pro NHL, měl trenérskou licenci, tohle prostě ve fotbale nemá.
    A perlička na závěr: na stránkách hcpce.cz měl Kusý rubriku kde odpovídal na dotazy fanošků. Cca rok-dva zpátky byl dotaz komu fandí ve fotbale. Odpověděl, že je Sparťan :-)

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      golux     před 12 lety 18.05.2012 15:30 |  
      0 0

      Otázkou je, jak to myslel, možná, že jenom v hokeji...:-)

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        Fallen (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 15:35 |  
        0 0

        "Cca rok-dva zpátky byl dotaz komu fandí ve FOTBALE"

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 15:35 |  
      0 0

      Moc to radsi nesir,aby nedopadl jak Platil a ptak,znas nase nekompromisni fans.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        Jakubisko     před 12 lety 18.05.2012 20:32 |  
        0 0

        Nekompromisní fans? :o) Do Edenu nepáchnem, dokud tam bude Bohemka! Dobře, tak budem chodit, pokud bude stadion slávisticky vyzdoben. Není vyzdoben? Nevadí, stejně fandíme! :o))

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 07:24 |  
          0 0

          Mas pravdu,ale kritizovat temer vse a vzdy, sirit blbou naladu na to jsou nekteri kadeti i kdyz samozrejme nekdy maji pravdu.

  13. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    vlchan     před 12 lety 18.05.2012 15:15 |  
    0 0

    Je-li toto pravda, tak se snad začíná mírně rozsvěcet na velice dlouhém a temném tunelu. Pana soudruha Platila neměl asi nikdo rád i když započal své působení zákazem zvýšení cen pernamentek. Jeho odchod je druhé jeho správné rozhodnutí a kéž si vezme s sebou své asi oblíbence ( Vrabec, Držmíšek ) a hlavně se nevracejte - děkuji !

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      PetCC     před 12 lety 18.05.2012 15:23 |  
      0 0

      No pro mě je to zpráva na úrovni, že místo Petrouše jde Slavii trénovat Rada.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        vlchan     před 12 lety 18.05.2012 20:48 |  
        0 0

        ale nesmíme zapomenout na jednu velice důležitou věc a to, že on zachraňoval to, co způsobyl gauner Doležal za pomoci velkých slávistů Rosena a Jarolíma pod vadením řidiče France zastupujícího všemocného Sysáka a to nebyla vubec jednoduchá úloha.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 07:29 |  
          0 0

          To je pravda vyziral pekny sracky. Slavie bez penez,licence a on bez prizne fanousku,si myslim ze to celkem zvladl,stejne ale myslim ze za tim stal jeste nekdo a ten tahal za nitky a aktovka byl takovy fackovaci panak pro verejnost.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          travel (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 07:47 |  
          0 0

          Co mohl zachraňovat,když ho tam ještě stačil dosadit sám Rosen,akorát zametl vše pod koberec.Kde je ten slavný audit? Po dlouhé době dobrá zpráva,ještě ať si vezme s sebou Vrabce a Držmíška.

  14. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    steev (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 15:51 |  
    0 0

    Díky bohu že konečně vypadne!!!

  15. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    capi (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 16:09 |  
    0 0

    PLATIL VENKU? Tomu snad nemůžu uvěřit...
    Zato jsem zvědavý na Kusance, jak se mu povede ve fotbale... Schopnosti určitě má.

  16. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 17:43 |  
    0 0

    Zdravím všechny tu po letech. Pro mě zpráva roku! Skvělé..jen doufám, že se ještě nepotvrdí Rada a budu šťastnej jak blecha. K platilovi .. k srdci mi nepřirostl, ale zase určitě nemohl za všechno, co se mu připisuje. Přehmaty ala Straka měl podle všeho na triku Řebíček, platil měl domluvenýho Levýho...
    Každopádně věřím, že konečně Kusý je člověk, který může dostat Slavii nahoru. To se letos nedělo..jen co je pravda..

  17. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 18:24 |  
    0 0

    Zajímavé, to jsem skutečně nečekal, snad to bude znamenat krok vpřed...

  18. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    psychosks     před 12 lety 18.05.2012 19:38 |  
    0 0

    Tak to abych šel někam zahájit týden oslav!!!!!Konečně je ten profízlovanej parchant pryč!Sebou by si vážně estě mohl přibalit Držmíška a byla by to úplná paráda!!!Konečně se mi nechce brečet po přečtení novinek ze slavie:)

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      psychosks     před 12 lety 18.05.2012 19:41 |  
      0 0

      Zapoměl bych na toho brabčáka spartanskýho......ten by uz taky mohl roztahnout křídla a vysmahnout:)

  19. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    Merlinus (přítel SN)     před 12 lety 18.05.2012 22:23 |  
    0 0

    Tak to, že končí Platil je neskutečně skvělá zpráva. Opravdu velká úleva a naděje. A to, že ho nahradí jeden z nejlepších profíků ohledně sportovních klubů u nás je famózní třešnička na dortu. Teď to je nezkazit angažování tragéda Rady, ale naopak přitáhnout Komňackého a můžeme jít do nové sezóny s čistým štítem a profíky na svých místech. Řebíčku snad konečně začínáš dělat rozumné věci. Gratulace.

  20. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    DrFe1     před 12 lety 18.05.2012 22:25 |  
    0 0

    Zaplaťpámbů za ty dary !!! Snad se nám to konečně začalo obracet k lepšímu !

  21. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 07:35 |  
    0 0

    Jinak mam takovy dojem ze za tim prichodem Kuseho stoji Ruza s Rosenem,nebo minimalne to byl jejich napad.Oba ho znaji z hokeje, Ales asi tezko.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      bongor     před 12 lety 19.05.2012 09:30 |  
      0 0

      Děkujeme soudruhu Platile,že konečně táhneš!

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 10:16 |  
        0 0

        V žádném případě se ho nezastávám (samozřejmě měl hóódně přehmatů + jeho minulost) a nejsem žádný jeho příznivec, ale ze spousty příspěvků mi skoro připadá, že za tím, kam Slavia spadla, stojí vlastně Platil, který ji během/po pádu jako ředitel převzal...

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          podol (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 10:49 |  
          0 0

          Na zhodnocení práce p.Platila je ještě brzo,učiní to jistě povolanější.Ale přesto,dejme každému co jeho jest.Zcela jistě
          nebyl vhodný pro Slávii-svou minulostí,obdivem k jinému klubu,
          asi ani způsoby vyjadřování a jednáním.Ale určitě nebyl původcem
          a hlavním viníkem zlomového úpadku Slávie.Tam nezapomínejme
          na ty hlavní viníky a stále jim to připomínejme.I když dnes jsou
          hodně potichu a tváří se jako neviňátka.Nevidím do zákulisí
          té doby,ale jsem přesvědčen,že on vědomě nepracoval proti
          Slávii,snažil se v rámci svých možností o její záchranu.Přes
          řadu přehmatů,nepříjemností a střetů se Slávia zachránila
          v lize,dostala licenci a i následující sezonu udržela GL.Nyní
          p.Platil sám odstoupil,přijde nový ředitel s řadou úspěchů a
          profesionalitou a nezatížený minulostí.Je to povzbuzující
          zpráva a naděje,že se brzy dočkáme dalších.
          Podol

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            Rottax (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 11:44 |  
            0 0

            Přesně tak!! Takový Doležal by měl být kritizován daleko víc,než Platil, ikdyž jsem moc rád,že u je "Míra" taky v tahu. Včerejší zpráva byla po dlouhé době konečně pozitivní. A doufám,že budou další následovat!

  22. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    dejva     před 12 lety 19.05.2012 12:09 |  
    0 0

    Ať si kdo chce, co chce říká, Miroslav Platil vlastně tu naší Slavii zachránil. V pozici, která nebyla ani trochu jednoduchá obstál. Pan Platil má obrovskou zásluhu na tom, že to s námi nedopadlo jako s Bohemians. Když se například podíváme s odstupem času na "kontroverzní" odchody tuniských reprezentantů, musíme dát bývalému řediteli pochvalu za jeho rozhodnutí. Za téměř dva roky jeho působení ve Slavii odvedl spoustu práce a po nevydařené sezóně odešel jako chlap se vztyčenou hlavou.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      jigsaw     před 12 lety 19.05.2012 12:26 |  
      0 0

      Co to kecáš? Ty jsi snad sám Platil, ne? Dáváš pochvalu za odchody tuniských reprezentantů?! Jak vyhlásil několik měsíců předem do novin, kolik berou plat a jak jsou ve Slavii nežádoucí, to bylo opravdu velmi profesionální. Místo toho, aby je prodal aspoň za pár milionů, tak je vyhodil jak odpadky.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        Fallen (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 12:30 |  
        0 0

        Já bych řekl, odchod: ano, způsob provedení: KATASTROFA!

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          dejva     před 12 lety 19.05.2012 12:45 |  
          0 0

          Ano, zatím co lidé jako ty, seděli doma, cvakali do klávesnic a na internetových fórech vykřikovali jak je vše v pr*eli. Platil seděl dvacet hodin v kanceláři a zdarma zachraňoval to, co ještě zbylo z klubu se 120 letou tradicí. Podíváš-li se na osud Belaida, který po odchodu ze Slavie prošel asi pěti kluby ve kterých se nedokázal prosadit do základní sestavy, uznal bys, že to byl od Platila majstrštyk. Jestliže kritizuješ způsob, jakým se jich zbavil, nechápeš základní principy obchodu, který se řídí nabídkou a poptávkou. Pokud by měl Platil čekat, až si někdo koupí za 15 mio Raqueda byl by tento fotbalista na soupisce Slavie ještě teď.

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            vavicek     před 12 lety 19.05.2012 12:55 |  
            0 0

            Co byl majstrštyk? Že se jich zbavil bez finanční náhrady? Majstrštyk by bylo prodat je za 100 milionů. Ano, obchod se řídí nabídkou a poptávku a tak je nesmysl, aby Platil snižoval jejich hodnotu. A to on dělal. Podobně jako český ministr, který veřejně prohlašoval, že Aero L-159 je větším nebezpečím pro pilota než pro nepřítele. A potom se divil, že si je nikdo nechce koupit.

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              dejva     před 12 lety 19.05.2012 13:07 |  
              0 0

              Zbavit se hráčů, kteří "zatěžovali" rozpočet klubu milionem korun každý měsíc v době, kdy Slavia nemohla zaručit, že po zápase poteče ve sprše teplá voda bylo dobré rozhodnutí.

              • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                vavicek     před 12 lety 19.05.2012 13:10 |  
                0 0

                O tom řeč nebyla, Byla o způsobu jakým se jich zbavil. Navíc jsem se ptal co na tom byl "majstrštyk".

              • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                Fallen (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 14:19 |  
                0 0

                Ale já souhlasím s tím, že odešli, jen ten netakticky stupidní způsob byl špatně

                • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                  dejva     před 12 lety 19.05.2012 19:13 |  
                  0 0

                  @Fallen. to byla reakce na jigsawa

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              Tugarin     před 12 lety 20.05.2012 07:54 |  
              0 0

              Jenže on je prodal za pár milionu, četl jsem někde rozhovor s raguedem, který se vzjádřil, že se musel kvůli odchodu vzdát značné částky, kterou mu Slavia dlužila, u Belaida byla podle mého ještě větši...
              A upřímně vzato jejich kvalita v době prodeje odpovídala jejich destinacím, 3. anglická liga a průměr turecké.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          LordEdmund     před 12 lety 19.05.2012 12:46 |  
          0 0

          Tak hlavně Platil svými prohlášenímy připravil Slavii možná o více milionů, než ušetřil tím, že se zbavil nákladných hráčů.A lidsky to byl hnus vůbec celkově pŕístup slavie k hráčům, stejně jako šaškování s Petroušem a jeho odvolání.

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            dejva     před 12 lety 19.05.2012 13:03 |  
            0 0

            To, jestli připravil, nebo nepřipravil.... o tom můžeme jen spekulovat. Platil měl nůž na krku v podobě obrovské díry ve financích a na soupisce 80 hráčů a zoufale málo času. Udělal to co se mu v té chvíli přišlo správné. To že to fanoušci viděli jinak je věc jiná. Ale fanoušci nebili ti, kdo měl hlavu na špalku. Největší chybou Platila bylo, že se nerozhodl pro angažmá trenéra Janů pro A-tým.

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              vavicek     před 12 lety 19.05.2012 13:05 |  
              0 0

              Aha. Až na to, že nastoupil v červnu 2010. Tedy v situaci, kdy se sem pořád tahali hráčí s vysokým platem. Tedy on sám se podílel na tom, že jsme měli na soupisce 80 hráču a neměli je čím platit.

              • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                dejva     před 12 lety 19.05.2012 13:15 |  
                0 0

                To je účelová lež.

                • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                  vavicek     před 12 lety 19.05.2012 13:18 |  
                  0 0

                  V čem? Jestliže někoho obvinuješ z lhaní, tak laskavě aspon uved v čem konkrétně lže.

                  • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                    dejva     před 12 lety 19.05.2012 13:31 |  
                    0 0

                    Výhoda internetu je, že si dlouho pamatuje. Podívej se do historie, kde si můžeš sám vyvrátit svojí domněnku o tom, že "se sem pořád tahali hráčí s vysokým platem" ...

                    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                      vavicek     před 12 lety 19.05.2012 14:14 |  
                      0 0

                      Takže jako obvykle si neodpověděl. Co taky jiného čekat.

                      "Podívej se do historie, kde si můžeš sám vyvrátit svojí domněnku o tom, že "se sem pořád tahali hráčí s vysokým platem" ..."

                      Po Platilově příchodu přišel s vysokým platem - L. Jarolím, Kisel, Koubský a Piták dostal od Slavie nabídku(odmítl). Možná i další hráči. Hledat dál se mi nechce. Kdo je tady lhář, podvodníku?

                      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                        dejva     před 12 lety 19.05.2012 17:53 |  
                        0 0

                        Kisel byl podle mnohých, i zde diskutujících, hlavní strůjce záchrany v minulé sezóny. Pokud máš něco proti jeho příchodu. Je to tvá věc. Já se domnívám, že jeho příchod byl správný. Jarolím je kapitán mužstva, který má, ať se to opět někomu líbí, nebo ne zásluhu na tom, že letošní sezona nedopadla ještě hůře než dopadla. Vzhledem k tomu, jak se mnou tady diskutuješ, končím s tebou diskuzi. Pokud nechceš vidět fakta a spojitosti. Nebudu ti tvůj názor vyvracet. Nemělo by to smysl. Hezký den.

                • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                  JS (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 14:34 |  
                  0 0

                  To jsou slova Platila... z některých je mi tu blivno

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      LordEdmund     před 12 lety 19.05.2012 12:38 |  
      0 0

      to už ale snad přeháníš dejvo.
      Myslim, že funkci škrtače nákladů a slibovače by zvládl i kdokoli jiný stejně ,ale spíše mnohem lépe a bez té pachuti která zde vyždy po jeho výstupech k médiím zbyla. To, že je Raqued nákladný a Belaid zapomněl hrát fotbal by rozpoznal i slepý ježek. Kdyby se měl Platil zachovat jako chlap, tak by odešel ihned,jak nezajistil podle slibu do jím vyhlášeným dedline hráčům peníze, nebo ještě si mohl trochu dustojnosti udržet kdyby odešel ihned co Slavia získala majitele.Vím, že Platil neni přičinou problémů Slavie, ale psát něco o tom, že Platil zachráni Slavii, tak to je mi z toho trochu šoufl.
      Doufám, že na něj zapomeneme stejně rychle jako na Straku a nebudeme tu teď týdny řešit jestli byl Platil dobrej,nebo zlej. A chválit někoho, že za dva roky odvedl v práci nějakou práci? To je snad normální,ne?
      Je pryč a to je skvělá zpráva, protože se Slavia může zase posunout.

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        dejva     před 12 lety 19.05.2012 12:55 |  
        0 0

        Ano Lorde, je to dobrá zpráva. Na jeho místo přijde člověk, který dlouhá léta dokazuje, že je ve svém oboru naprostou špičkou a kdo ho zná, ví, že až se zorientuje v novém prostředí , jistě nezůstane jen u práce, kterou má podle MfD vykonávat, ale začne dělat na výběru hráčů i realizačního týmu, včetně trenérů. Pokud mu tedy Řebíček a fanoušci dají čas. Platil byl člověk, který Slavii zachránil a tak bylo jasné, že bude chtít v práci, kterou započal pokračovat. To bych mu nezazlíval. Nechci tady bůh ví jak hájit jeho, ani jiné lidi v současném vedení, ale s odstupem času je snad vidět, že tak ostrou kritiku si pan Platil skutečně nezaslouží.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          vavicek     před 12 lety 19.05.2012 12:59 |  
          0 0

          Jak ji zachránil? Slavii zachránil Natland a Řebíček. Ani Natland ani Řebíčka do Slavie Platil nepřivedl.

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            dejva     před 12 lety 19.05.2012 18:30 |  
            0 0

            Ne? A kdo je tedy přivedl? Ty, nebo Zlámal? Kdo jednal s možnými investory? Kdo tlačil na na France (Sisáka), kterým byl osud Slavie totálně u ... Kdo jednal s hráči kteří neviděli 5 měsíců výplaty. Kdo sháněl miliony a miliony korun v šibeničních termínech. Možná je Platil fízl, estébák, zloděj a podvodník, atd. jak se objevuje dole. To je možné. Ale my zde diskutujeme o jeho práci ve funkci GŘ. To s tím nemá co společného.

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              Fallen (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2012 09:29 |  
              0 0

              Já bych řekl, že pozitivum Platila v tomto ohledu je jedině, že nás neprodal té albánské mafii, co si nás chtěla koupit. Jinak jeho role byla neprodat dokud se grázlové ve vedení nedohodnou s jinema grázlama. Lepších zájemců bylo pravděpodobně spousta.

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            dejva     před 12 lety 19.05.2012 18:32 |  
            0 0

            Ne? A kdo je tedy přivedl? Kdo jednal s možnými investory? Kdo tlačil na na France (Sisáka), kterým byl osud Slavie totálně u ... Kdo jednal s hráči kteří neviděli 5 měsíců výplaty. Kdo sháněl miliony a miliony korun v šibeničních termínech. Možná je Platil fízl, estébák, zloděj a podvodník, atd. jak se objevuje dole. To je možné. Ale my zde diskutujeme o jeho práci ve funkci GŘ. To s tím nemá co společného.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          Tugarin     před 12 lety 20.05.2012 07:55 |  
          0 0

          jistě, to je pravda, je přivedl Sisák, měli bychom mu poděkovat, že chtl ještě něco vydělat...

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      SmoKerS     před 12 lety 19.05.2012 14:09 |  
      0 0

      Platil byl hlavně odpad z hlediska lidskýho... jako chlap nebude přicházet ani odcházet nikam a nikde.. vždycky to bude estébácká fízlobolševická košťálovskosvazová rudá ludra.. přál bych ho snad jenom spartě... a troufnu si říct, že jeho práci by na jeho pozici zvládl každej druhej průměrnej manažer a eště diplomatičtějc... nějakym způsobem ho honorovat mi přijde jako hloupej vtip...

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 19.05.2012 14:58 |  
      0 0

      clovek ktery sel proti fanouskum, nemuze a nesmi byt obhajovan kymkoli z nas!!! na to by si nemel zapominat!!! mel spoustu dalsich pozoruhodnych rozhodnuti (tunisane, Hlousek...) slava ze konecne odtahnul. snad se uz nikdo podobny v nasem klubu neukaze!!!

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        psychosks     před 12 lety 20.05.2012 00:06 |  
        0 0

        Dejva ty jsi teda s prominutim debil az bych blil!!!!ia ty jestli nemas vytetovanou jeho podobiznu i na prdeli tak nvm!!co to tady placas o jeho super tazich s odchodem tunisanu???zajdi se radsi vysetrit...to ze tenhle rudej fizl konecne odtahnul je jedine dobre!asi se mu neda uprit ze slavii hodne pomohl v dobach nouze ale myslim si ze porad prevazujou skody co tady nadelal svym pusobenim

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          dejva     před 12 lety 20.05.2012 12:27 |  
          0 0

          Chápu, že tvé vyjadřovací schopnosti jsou dány nízkým věkem a pravděpodobně i chabým vzděláním, ale husy jsme spolu nepásli, tak se prosím, pokud už máš tu potřebu, vyjadřuj (s ohledem na ostatní čtenáře) slušně.

          Víš, ono myslet, kolikrát znamená h*vno vědět. Bylo by dobré, kdybys vypsal ty "škody" které podle tebe převažují.

  23. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    flakatos     před 12 lety 19.05.2012 13:42 |  
    0 0

    Tak snad to bude cesta z bídy, ale aby se to nezakřiklo známe jak to ve slávce chodí za ty léta.

  24. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    lassiter     před 12 lety 19.05.2012 15:44 |  
    0 0

    Zajímavá dikuse :-) Ona je otázka, kdo to vlastně odchází. Jestli generální ředitel se vším, co k této funkci patří, anebo dobře placená sekretářka pánů Řebíčků. Jestli to první, tak je s podivem, že odchází na vlastní žádost a nebyl vyhozen, protože pokud tahle sezona měla být stabilizační, tak jak správně píše quelhar ve svém článku (který bohužel trochu zapadl), tak stabilizováno nebylo nic, snad kromě výkonů A-týmu...bohužel na úrovni, která se nikomu nemůže líbit. Pokud platí to druhé, pak je asi zbytečné se jeho odchodem nějak víc zabývat, protože problém holt bude o patro výš... Ať tak či tak, je příchod p. Kusého dobrá zpráva, protože pokud skutečně bude mít pravomoce generálního ředitele, tak má bezpochyby větší předpoklady uspět než p. Platil, a pokud by snad je mít neměl, tak nemyslím, že zrovna on byl ten typ, který by se nechal vmanévrovat do role pouhého vykonavatele, leckdy bláznivých, příkazů majitele. Takže buď ty pravomoce mít bude, nebo bude do půl roku pryč :-) Jsem zvědavej, jestli se mu podaří sehnat pro Slavii peníze. Popravdě tomu moc nevěřim, spojit dneska svoje jméno s p. Řebíčkem je pro velké, seriozní firmy asi nemyslitelné. Před zákonem sice může vypadat čistě, ale jak je vidět i z toho bílého prázdného obdélníku na dresech Slavie, není to až tak důležité.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Markus     před 12 lety 19.05.2012 18:15 |  
      0 0

      Společnosti jsou vždy o lidech a platí to i v byznysu. Pokud fotbalovou Slavii opravdu p.Kusý posílí, jistě nebude hrát v klubovém dění druhé housle a prostor kolem sebe by mohl solidně ovlivnit a pročistit.

  25. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    Tugarin     před 12 lety 20.05.2012 07:58 |  
    0 0

    Já si nemohu pomoci, ale překvapuje mě ta nenávist proti člověku, který pro Slavii udělal opravdu dost. nemám ho rád, ale pro mě je naprostou jedničkou mezi "viditelnýmiů škůdci Petr Doležal, ten se podílele na rozkrádání, které doprovodil kolosální neschopností při řízení sportovního úseku...

    Ale uznávám, že to byl opravdový slávista, tak proč bychom mu tady nemohli společeně poděkovat ?

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      Jakubisko     před 12 lety 20.05.2012 10:03 |  
      0 0

      To by mě opravdu zajímalo, kdo tu podle tebe Doležalovi děkuje.

    • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

      warhammer (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2012 11:16 |  
      0 0

      Tvoje vyjádření postrádá logiku.
      Pokud byl Platil dobrým správcem, snažícím se ušetřit Slavii každou korunu, bylo jeho povinností podat na Doležala trestní oznámení a snažit se získat alespoň část "odkloněných" peněz zpět.
      Protože nic takového neudělal (a naopak opakovaně prohlašoval, že ve Slavii k žádné zpronevěře nedošlo), nebyl buď Platil dobrým správcem, nebo ze strany Doležala k žádnému rozkrádání nedošlo.
      Můžeš tento rozpor v Tvém tvrzení nějak obhájit?

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        VitK     před 12 lety 20.05.2012 11:40 |  
        0 0

        S tím naprosto souhlasím. Dokud budou pánové Doležal, Rosen, Franc a jim podobní na Slavii navštěvovat VIP lóže, místo aby čelili trestnímu oznámení, nevěřím na pohádky o záchraně Slavie Natlandem, Řebíčky a podobnými lidmi. Už jsem to před časem psal do jednoho dotazu panu Řebíčkovi. I kdybych měl volných několik set milionů, abych si za ně koupil hračku v podobě fotbalového mužstva, setsakra bych se snažil, aby ti, co peníze rozkradli a tím mé nové hračce snížily hodnotu, buď něco vrátili nebo bych se je alespoň snažil dostat do tepláků.

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          dejva     před 12 lety 20.05.2012 11:52 |  
          0 0

          Pánové, co Vám brání v tom, abyste podali to trestní oznámení Vy?

          • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

            warhammer (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2012 12:18 |  
            0 0

            Off topic, jako vždy.
            Dokázal jsem, že nemůžou platit obě tvrzení Tugarina současně, tj. že by Platil byl dobrým ředitelem klubu, snažícím se Slavii zachránit každou korunu, a současně by byl Doležal rozkrádajícím.
            Jak z toho vyplývá, že bych měl na někoho podávat trestní oznámení?
            Stejně off topic Ti mohu napsat, že Ti nic nebrání uzavřít s Platilem registrované partnerství.

            • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

              dejva     před 12 lety 20.05.2012 13:09 |  
              0 0

              Pokud jsi se právě probudil z dlouholetého spánku, mám pro tvé komentáře pochopení. Pokud Slavii sleduješ a dosud jsi nepochopil tu špinavou hru mezi Rosenem, Doležalem, Sisákem, Natlandem a Řebíčkem, ve které hrál Platil roli čističe, měl by jsi se napříště raději svých komentářů zdržet.

              • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

                warhammer (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2012 13:54 |  
                0 0

                Dobře.
                Zůstaňme každý u svého tématu. Já u svého pokusu pochopit na základě dostupných faktů reálnou roli Platila ve Slavii, Ty u svých adorací "čističe", kterými je protkaná celá tahle webová stránka.
                Nakonec je hezké, že i v dnešní době dokáže někdo projevit tak vřelý cit, jako Ty k p. Platilovi!

      • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

        Tugarin     před 12 lety 20.05.2012 13:01 |  
        0 0

        Mohu, protože pokud jsi zaměstnancem, tak jsi samozřejmě vázaný, názorem svého vedení či šéfů. A nepředpokládám, že by přechhod majetkové většiny akcií, nebyl při převodu něčím podobným ošetřen mezi Řebíčkem (tj. Natlandem) a tajemným majitelem... A trestní oznámení by k ničemu zásadnímu nevedlo, každý není debil jako Rath, aby si peníze předával v krabic

        • Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

          Tugarin     před 12 lety 20.05.2012 13:06 |  
          0 0

          A k Doležalovi, nemyslím si, že on sám by byl tím hlavním..jak jsem se dočetl byl netdražším sportovním ředitelem v dějinách Slavie, který odešel za obrovské odchodné. prostě jen přikyvoval, nic nedělala, a navíc dokázal podělat i to, co bylo v jeho referátu, tj. právní věci, uzavírání smluv atd. pohrobky nesmyslných smluv se táhli za celé období a pořád dobíhali neskutečně amatérsky koncipované smlouvy.

          Ale trestní oznámená na něho by šlo podat stěží, resp. platí princip subsidiarity trestní represe a ultuima ratio, takže by to skončilo v řízení občanskoprávním, kde bys musel dokazovat, což za daného stavum kdy si ani současný majitel nepřeje transparentnost atd v zásedě nělze.
          Ale upřímně vzato j mi docela jedno koho tu vzívý´áte či haníte, já už se do diskuzí zapojuji sporadicky.

  26. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2012 20:47 |  
    0 0

    OT: Zdeněk Zeman postoupil s Pescarou do Serie A, což je veliký úspěch vzhledem k náročnosti té soutěže.

  27. Re: Miroslav Platil odchází ze Slavie!

    opicemag     před 12 lety 21.05.2012 08:25 |  
    0 0

    Pěkné. Teď ještě trenér a tak pět schopných hráčů a budu spokojen.