Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 3. kolo

Po pauze je zpět staronová rubrika hodnocení slávistů! Jak si vedli hráči v sešívaném ve včerejším duelu s Olomoucí?

Nejprve se omlouvám za absenci hodnocení v prvním a druhém kole, byl jsem na dovolené mimo dosah internetu. S rubrikou se ale i nadále počítá a měli byste se s ní na Slávistických novinách pravidelně setkávat. Teď už pár slov k samotnému zápasu.

Slavia si ani na třetí pokus nepřipsala vítězství v novém ročníku Gambrinus ligy, nicméně v domácím duelu s Olomoucí k tomu měla blízko, když svého soupeře sešívaní jasně přehrávali. Solidní výkon naznačil, že hra Slavie se oproti minulému roku zvedá a zkvalitňuje.

A nyní se podívejme na hodnocení samotných hráčů. Připomínám, že hodnotím na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 5 - Náš brankář neměl vzhledem k olomoucké pasivitě příliš práce. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat, za zmínku stojí povedený zákrok v jasné šanci Olomouce, které ale předcházel odmávaný ofsajd.

Matúš Čonka - 5 - Začal nejistě, ale postupně se zlepšoval. Ve druhém poločase ukázal svůj potenciál několika přesnými skluzy a dalekonosnou ranou, s kterou měl Blaha co dělat.

David Hubáček - 4 - Branku jsme dostali z jeho prostoru, kde zůstali nepochopitelně nepokryti dva hráči Sigmy. Ve zbytku utkání působil ve hře dozadu jistě. Problémy mu ale tradičně dělala rozehrávka a dočkali jsme se od něj i nepochopitelné střely takřka z půlky.

Martin Latka - 5 - V hlavičkových soubojích byl díky svým tělesným dispozicím silnější než Hubáček, také se lépe zapojoval do útočné činnosti. Vybral si však i několik slabších momentů a při inkasovaném gólu nemůže mít úplně čisté svědomí.

Milan Nitrianský - 4 - Ve slabých výkonech z úvodních kol pokračoval Milan Nitrianský. Centr, po němž jsme obdrželi branku, přišel právě přes něj. Ve druhém poločase se naštěstí zlepšil, i když se dá spekulovat, zda to nebylo zapříčiněno bezzubou hrou Olomouce.

Martin Juhar - 6 - Dravý a velice snaživý výkon předvedla letní posila Juhar. Martin se nebál soubojů jeden na jednoho a mnohdy mu i vycházely. Občas si ale úplně nerozumněl s balonem, který mu hlavně v prvním poločase párkrát uskočil. I tak předvedl nadějný výkon, stačí přidat ještě o trochu více kvality a Juhar bude velice platným členem sestavy.

Ondřej Petrák - 7 - Petrák dnes předvedl opravdu kvalitní výkon a územní převahu jsme si vytvořili z velké části díky němu. Byl mimořádně přesný při obranné i útočné činnosti. Podobné výkony by měl předvádět standardně, pokud se chce v kariéře posunout dále.

Lukáš Jarolím - 4 - Náš kapitán se vrátil do hry po zranění a zápas se mu příliš nepovedl. Celkově nehrál špatně, ačkoliv nebyl zdaleka tak platný jako Petrák. Zklamání z jeho výkonu je ale zapříčiněno dvojím zahozením naprosto tutové šance. Zvláště napoprvé ukázal Jarolím málo vídaný alibismus, když nesmyslně nahrával hůře postavenému spoluhráči.

Karol Kisel - 6 - Karol patřil i ve svém třetím zápase po návratu z Austrálie mezi nejlepší slávisty na hřišti. Hýřil aktivitou, byť tomu někdy bylo na úkor přesnosti. Opět ale dokázal dobře zakončit a připsal si již třetí zásah v soutěži.

Jan Vošahlík - 5 - Podal solidní výkon. První poločas se mu vydařil lépe než ten druhý. Ukázal, že umí hrát jeden na jednoho.

Milan Škoda - 6 - Pokud bude hrát Milan Škoda jako včera, tak bude pro tým prospěšný, i kdyby náhodou nestřílel branky. Sklepl či podržel vysoký počet míčů a ještě výborně nahrál Kiselovi na náš jediný gól.

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Barra     před 12 lety 11.08.2012 17:16 |  
    0 0

    U Martina Juhara mi chybí jen aby to sem tam zkusil vystřelit z střední dálky, má na to, umí pořádně vypálit. V každém případě se mi líbí letní posily, ať se to týká staro-nového Karola Kisela, tak Jana Vošáhlíka a Martina Juhara. Tento krát se nakoupilo rozumně, i když není situace ohledně budoucnosti Vošáhlíka celkem jasná. Ale i kdyby jsme ho održeli jen tuto sezónu, může nám pomoct. Teď jen aby neodešel Latka, to by byla malá katastrofa, a doufám že Martin Dobrotka bude rychle v pořádku, těším se na něho.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Clarinet     před 12 lety 11.08.2012 18:44 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl, nemůžu tak k hodnocení přispět. Spíš jen taková jedna myšlenka: trochu mě mrzí, že zatím žádnou příležitost nedostal Tusjak. V přípravě podle všech možnejch ohlasů podával výborný výkony a zdál se bejt velkym příslibem. Víme, že Rada fandí německýmu fotbalu a snaží se opisovat od Bayernu. Dvojnásob proto nechápu, proč nezkusí postavit na levej kraj zálohy Tusjaka a Juhara na pravej, moh' by si tak sbíhat na střed a zkoušet střílet ze střední vzdálenosti, ránu má, myslim, dobrou. Tohle je podle mýho názoru škoda. Bůh ví, za jakejch podmínek jsme Juhara přivedli, když se nezveřejnila ani délka kontraktu, i proto by bylo vhodný radši zapracovat dalšího našeho odchovance do základu. Vošahlík by beztak byl platnější v útoku.

    Do základu mimochodem patří i Zmrhal, hůř než Jarolím nezahraje. Velkej talent, myslim.

    A že by v bráně měl dostat příležitost Berkovec, to si tu nejspíš myslíme úplně všichni. Líp působil už v přípravě. Krom toho, že Čontofalskýmu v poslední době snad každej druhej centr vypadne z ruky, podle mě Berky i líp působí na tým. Je pozitivní a kliďas, zatimco Kamil na všechny před sebou v jednom kuse řve a vzteky okopává tyčky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      spino     před 12 lety 11.08.2012 18:55 |  
      0 0

      Souhlas se vším.

      Juhar jsem přišel opravdu za nestandartních podmínek (jinak to ani Řebíček neumí - viz. Straka v baru). Ta délka smlouvy mě taky zajímá, ale pravděpodobně se jí od prolhaného vedení nedozvíme.

      Jinak já bych zkusil Vošahlíka na hrotu se Škodou, napravo Koreše a bez Jarolíma 4-1-3-2.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        jarodo57     před 12 lety 11.08.2012 19:32 |  
        0 0

        Celkem rozumné hodnocení.Já bych ,ale měl výhrady u těchto hráčů:Nitrianský s Jarolímem nejslabší článek v sestavě.U Nitrianského bych doporučil Radovi ho nechat na lavičce má velký podíl na gólu i v předešlém zápase a u Jarolíma platí to samé ovšem tam je problém v tom,že brzdí hru 60-70 % jeho přihrávek je dozadu nebo se zpožděním,je pomalý a nedůrazný.Pak bych tě poopravil v hodnocení Latky kde jseš k němu moc kritický.Podle mě byl Latka s Kiselem nejlepším hráčem na hřišti.Pochválil bych ,ale i Škodu a Juhara s Vošahlíkem.Tentokrát nám k velice dobrému výkonu scházelo už jen vsítit více gólů.To co zazdil Jarolím se jen tak nevidí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 11.08.2012 20:05 |  
          0 0

          Vždyť Nitrianský s Jarolímem (a ještě s Hubáčkem) také mají nejnižší hodnocení ze sestavy. U Nitrianského těžko říct, vezmi si, že jedinou náhradou je Dostál, který (nejen) podle mě nemá potřebnou výkonnost. Snad se chytí, druhý poločas už byl o něco lepší, ale kdyby pokračoval v takových výkonech, tak nezbude než dát prostor jiným.

          Latka zahrál svůj standard, ale rozhodně nijak nevyčníval. Já mám Martina také velice rád, ale je třeba být objektivní.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          jarodo57     před 12 lety 11.08.2012 21:35 |  
          0 0

          Nitrianský a Jarolím 4 a Latka 5 mi připadá více neobjektivní.Tam musí být rozdíl alespoň 2-3 čísel př. 3 a6

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 12.08.2012 12:04 |  
          0 0

          Ty jsi Juhar?

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 12.08.2012 12:08 |  
            0 0

            To byla reakce na spino "Juhar jsem..." sorry

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              spino     před 12 lety 12.08.2012 23:11 |  
              0 0

              Hehe, dobrý! :-D

              Že udělám až takovouhle hrubku jsem nečekal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 11.08.2012 19:19 |  
      0 0

      Souhlasím, až na drobnosti. Třeba o tom, že by byl Vošahlík platnější jako útočník si úplně jistej nejsem. Druhá připomínka je k Jarolímovi..jsem asi "černá ovce", ale mně se proti Sigmě líbil.

      Otázka nasazování talentovaných hráčů souvisí s podivným početním obsazením postů. Při rozestavení 4231, který hrajem, jsou jen tři místa pro hráče na pozicích křídel či podhrotovýho záložníka a to jich máme na soupisce 10(!!) - navíc si hodně lidí přeje příchod Rudiho, zkrátka hrát můžou jen tři, ostatní musí sedět! Další takovej post je střední záložník, kam máme 5 hráčů(a lidi tam chtěj ještě DJ) a hrát můžou jen 2.. Opakem je zase pozice útočníka, kde máme na jedno místo jedinýho hráče! To neni snad ani nikde ve třetí lize..divím se Radovi, že mu to nevadí, že v podstatě nemůže hejbat s útokem..

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 11.08.2012 19:59 |  
      0 0

      Souhlasím. Tusjaka bych taky rád viděl na hřišti, ale je pravda, že konkurence v podobě Čonky a Juhara je silná. A těžko říct, jak by mu to šlo z druhé strany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        no-nick     před 12 lety 11.08.2012 20:22 |  
        0 0

        Proto bych dal doprava Juhara a Vosahlika na střídání se Skodou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          bongor     před 12 lety 11.08.2012 23:27 |  
          0 0

          Nebo by možná šlo,dát Čonku na pravýho beka a zkusit na levou stranu obrany někoho z těch přebytečných středopolařů.Nitro ani Čonto podle mě nejsou na odpis,ale momentálně nemají formu,tak bych je nechal pár zápasů odpočinout.Taky mi docela vadí malé nasazování Koreše,musí se po dlouhé nemoci rozehrát a na lávce se mu to asi nepodaří.A proč vůbec nehraje Hůrka?Jevil se dobře a najednou nic.Za chvíli odejde a brzy bude oporou třeba Jablonce.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            opicemag     před 12 lety 12.08.2012 00:15 |  
            0 0

            Může hrát jen 11 hráčů. Koreš by klidně mohl hrát místo Jarolíma. Ale u Hůrky si nejsem jistý, místo koho by měl hrát. Trápí nás především obrana a to není jeho post (ani Korešův).

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              quelhar (admin)     před 12 lety 12.08.2012 10:43 |  
              0 0

              Hurka by predevsim v soucasne forme hrat vubec nemel, dokud si to v hlave zase nesrovna. Kdyz je v zapase juniorky jeden z nejhorsich na hristi, tak to neni moc dobry argument pro to, aby hral za acko.

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                vavicek     před 12 lety 12.08.2012 11:23 |  
                0 0

                A opět ten nesmyslný argument s juniorkou. V normálních zemích hráči Ačka nehrají za Btým. Dokonce to mají napsané v kolektivní smlouvě. Důvod je myslím zřejmý. U nás ale evidentně víme mnohem lépe jak to dělat. Nejen fotbal. Hodnotit hráče Atýmu podle výkonnosti v Béčku je tedy naprostý nesmysl.

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  no-nick     před 12 lety 12.08.2012 11:42 |  
                  0 0

                  Máš můj respekt, že máš nacteny kolektivní smlouvy ve všech normálních zemích. Ještě nám prosím vysvětli ten zřejmý důvod, mně totiž uniká. Hráči dá mnohem víc než trénink zápas za B nebo juniorku, trenérovi zase mnohem víc o aktuální formě řekne. Jestli hráč nevynika mezi horsimi, nemá co dělat mezi lepšími, to mi přijde logické.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    vavicek     před 12 lety 12.08.2012 15:28 |  
                    0 0

                    Není můj problém, že nejsi schopen vnímat psaný text. Přečti si to ještě jednou, poposedni si, počkej 10 minut a zkus to zase. To jestli mám načtené kolektivní smlouvy nebo ne tě nemusí zajímat.

                    Ten zřejmý důvod je jasný. Je to profesní degradace a pokud se hráč nenabídne sám, tak je jasné, že mu chybí jakákoliv motivace. Tomu hráči to nic nedá. Proto si to taky dávají do kolektivní smlouvy. Hráč mezi horšími nevynikne, protože se nesnaží. O jeho skutečné výkonnosti to tedy nic neřekne.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      no-nick     před 12 lety 12.08.2012 21:24 |  
                      0 0

                      Tak jestli trener neni s hrou hrace spokojeny, posle ho rozehrat do becka a on ma problemy s motivaci v zapase, ve kterem ma trenerovi dokazat, ze na to ma, tak je idiot. Stejne jako jeho pozdejsi obhajce na diskuzi.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        vavicek     před 12 lety 13.08.2012 11:03 |  
                        0 0

                        Nemohu za to, že se ti nelíbí skutečnost. Ostatně by ses měl nechat vyšetřit na funkční negramotnost, protože já píšu o úplně něčem jiném. Já nehodnotím přístup Hurky. Já pouze tvrdím, že není možné hodnotit výkonnost hráče Ačka podle zápasů Béčka. Nepíši o tom, že se mi líbí nebo nelíbí přístup Hurky. Ostatně o jeho přístupu nic nevím.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          no-nick     před 12 lety 13.08.2012 16:23 |  
                          0 0

                          Skutečnost se mi celkem líbí, ta ale nemá s tvým názorem nic společného.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            vavicek     před 12 lety 14.08.2012 08:27 |  
                            0 0

                            To je sice možné. Nicméně opět ovšem nechápu tvojí argumentaci. Tentokrát není žádná.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      Barra     před 12 lety 13.08.2012 08:55 |  
                      0 0

                      Tak já jsem si tedy více krát přečetl tvůj příspěvek, počkal 10 min a více - a stále jsem tomu stejně málo chápal. Asi nebudu v tom sám, ale může samozřejmě být že mi to tak rychle nemyslí jak tobě.
                      Naopak jsem si ale našel a pečlivě přečetl kolektivní pracovní smlouvu pro profesionální fotbalisty v Nizozemsku (24 stránek), a v té samozřejmě není ani slovo o tom, že by hráč nesměl být poslán do B mužstva. Předpokládám že Nizozemsko patří mezi normální země, o které mluvíš. S prominutím, podle mě jsi tady vypustil pěknu kachnu. Když už, tak by se takový zákaz snad dal najít v individuální smlouvě mezi hráčem a klubem, ale určitě ne jako celkový zákaz v kolektivní smlouvě.
                      Rád se ale poučím, určitě mi pošleš nějaký patřičný odkaz na tvé tvrzení.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        vavicek     před 12 lety 13.08.2012 11:19 |  
                        0 0

                        Kolektivní smlouva ve Francii. Např. Ivan Hašek mluvil o tom, že nemůže hráče po zranění poslat na rozehrání do Btýmu, neb mu to zakazuje kolektivní smlouva. V Holandsku nic takového zapotřebí není, protože to není možné z jiných důvodů

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          Barra     před 12 lety 13.08.2012 14:11 |  
                          0 0

                          Aha, Ivan Hašek to říkal - kdy, o kom, v jakém kontextu? A můžes mi prosím vysvětlit proč ´v Holandsku něco takového zapotřebí není, protože to není možné z jiných důvodů´? Z jakých??? Tomu říkám argumentace...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            vavicek     před 12 lety 14.08.2012 08:32 |  
                            0 0

                            V Deníku Sport. V jakém kontextu? že nemůžou hrát hráči Ačka za B tým. Kontext jsem už uvedl v předchozím příspěvku. Ten dotaz nechápu. Holandsko? Například z toho důvodu, že tam existuje jiná organizace soutěží.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              Barra     před 12 lety 14.08.2012 10:34 |  
                              0 0

                              Francouzskou kompetici sleduji celkem pravidelně a sem tam vidím zápasy RC Lens. Takže jen namátkově článek, který vyšel na webu klubu 24.7.2012 a který se týká přeřadení hráču Bérenguer a Cuvilier do rezervního mužstva (nedávno se to také týkalo hráče Williama Rémy).

                              http://www.lensois.com/2012/07/24/50761-berenguer-et-cuvillier-envoyes-en-reserve

                              Celá tato diskuse se ale netýká Francie, na kterou se soustředíš, ale tvé tvrzení že ´V normálních zemích hráči Ačka nehrají za Btým. Dokonce to mají napsané v kolektivní smlouvě. Důvod je myslím zřejmý. U nás ale evidentně víme mnohem lépe jak to dělat´.

                              Předpokládám, že Španělsko, Anglie, Německo, Holandsko atd. jsou v tvých očích stejně ´normální země´ jako Česko. Na webu najdeš dost příkladů ze zmíněných soutěží, kde hráči z A-mužstva jsou přeřazení do Béčka a naopak (a kdyby ne, tak ti jestli najdu čas, to vyhledám a pošlu ti odkazy). Takže Češi vážně nic nového nevymysleli, nehrají si na Čecháčky , a alespoň v tomto smyslu jsou normální.

                              A co se týká informace Deníku Sport/Blesku byl bych opatrný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          jarodo57     před 12 lety 12.08.2012 09:32 |  
          0 0

          Já bych s tím Čonkou to neriskoval on se na té levé straně rozehraje a musíme brát v potaz s jakým soupeřem budeme příští zápas hrát(v M.Boleslavi) a tam budou potřeba na obou krajích rychlý beci .Ale Nitrianského bych nechal sedět i za cenu ,že tam nastoupí místo něho to kopyto,který ale ve vápně svýmu protihráči tolik prostoru nedá.Koreše bych tam viděl hrozně rád a samozřejmě namísto Jarolíma ,ale tam mám zase strach právě v Bolce,že bude potřeba více bránit než proti Olomouci a viděli jsme co provedl proti Jihlavě.Jeho vymýšlení za každou cenu fotbalové řešení také někdy není dobře.Jeho čas určitě přijde.Pro mě je to ,ale spíš levý halv.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    jiras     před 12 lety 12.08.2012 10:04 |  
    0 0

    Všimli jste si zajímavé věci? Že v jednom kole, když soupeř nesnesitelně zdržuje, rozhodčí nastaví 5 minut. V pátek to byl ten samý případ a minuty 2... Tak ať prodlouží zápas na 2x 50 minut bez nastavení a bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      opicemag     před 12 lety 12.08.2012 10:40 |  
      0 0

      Nastavování v české lize je vyloženě trapné. Rozhodčí tu mají tendenci nastavovat maximálně dvě minuty (pokud nejde o Plzeň či spartu a nepotřebují ještě vstřelit gól). V Premier League rozhodčí klidně nastaví pět minut. To je u nás skoro nemyslitelné (až na výše uvedenou vyjímku).

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        bongor     před 12 lety 12.08.2012 18:56 |  
        0 0

        Kdyby se hrálo na čistý čas,jako třeba v hokeji,tak je po věčném válení.Zajímalo by mě kolik minut se skutečně hraje a kolik válí po trávníku,diskutuje s rozhodčím,courá se při střídání ,kolik minut se ztratí při výkopech brankářů a podobně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          slaviator     před 12 lety 12.08.2012 22:53 |  
          0 0

          Někde to stopovali, v průměru za poločas to bylo 27 minut čisté hry... Takže klidně ať se hraje 2×35 minut s tím, že podobně jako v rugby se bude při přímákách apod čas stopovat, při autech se nechá běžet dál...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 12.08.2012 10:54 |  
      0 0

      Zase je pravda, že my jsme nestřídali, možná proto nastavil jen dvě minuty. I mně to ale přišlo málo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 12.08.2012 11:16 |  
        0 0

        S tím nepočítej, v ČR se za střídání nenastavuje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          jiras     před 12 lety 12.08.2012 12:24 |  
          0 0

          A přesto to ten rozhodší ze zápasu Dukla - Sparta zmínil jako důvod 5 minut...

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            opicemag     před 12 lety 12.08.2012 12:52 |  
            0 0

            Plzeň a sparta nejsou argument. Pro ně platí trochu jiná pravidla.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 12 lety 12.08.2012 11:41 |  
    0 0

    Čontofalský je nervózní a co střela to gól...centry mu padají z ruky a nevěří si, tím pádem je nervózní celé mužstvo a z toho pramení tolik gólů...nezatracoval bych ho, ale měl by si odpočinout na lavičce, trénovat a dělat Berkovcovi dvojku...pokud je problém ve velké smlouvě, tak je to špatně, ale tady by mělo jít o zájem Slavie!

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mira2     před 12 lety 12.08.2012 21:38 |  
      0 0

      a viděl jsi ten fotbal vůbec? co mu vypadlo?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        slaviator     před 12 lety 12.08.2012 22:54 |  
        0 0

        třeba konkrétně ve druhém poločase někdy v cca 65.-70. minutě při rohovém kopu Olomouce podběhl centr do vápna...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 12:22 |  
        0 0

        Viděl jsem všechny tři zápasy a rozhodně bych nepsal po jednom kiksu, to se může stát každému...ale neviděl jsem jediný zákrok kdy by chytil něco navíc a téměř co střela na bránu to gól a to znervózní celé mužstvo, když se nemohou spolehnout na gólmana. Mám pocit, že s Berkovcem by se celá obrana zklidnila a měl by víc lepších zákroků...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 12.08.2012 13:00 |  
      0 0

      Já bych protest neposílal. Když se na to koukneš, tak chyb byly mraky na obě strany, takže Slavia poškozena nebyla. Navíc tím zápasem by se měla komise zabývat tak jako tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        no-nick     před 12 lety 12.08.2012 13:20 |  
        0 0

        Mě tam zaujal ještě jeden moment, kdy se chystal myslím Kisel ve vapne k hlavičce a syrecek ho odstrčil, že odletl jak papír. Takovej ten klasickej faul, kterých se piska na pulce v každým zápase deset. Ale jak to bylo ve vapne, všichni včetně toho jejich experta na rozhodčí se shodli, že to přece bylo čistý. Penalta by byla pro syrecky drsná za tak malej faul, ale faul ve vapne je faul ve vapne. Ale vyhrát jsme si to měli sami.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 12.08.2012 14:15 |  
          0 0

          Bavili jsme se o tom s quelharem. Všude jinde by to rozhodčí pískl, ale ve vápně se takové zákroky nepískají. Neříkám, že je to tak dobře, nebo špatně, ale prostě to tak je.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            no-nick     před 12 lety 12.08.2012 21:25 |  
            0 0

            Ja s tim souhlasim, byla by to divna penalta. Jen me pobavilo, jak se vsichni vcetne jejich experta na rozhodci shodli, ze to bylo cisty, pritom na pulce by jim to rozhodne cisty neprislo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              edenian     před 12 lety 12.08.2012 21:58 |  
              0 0

              Ja bych toho ve vapne piskal daleko vic. Nevidim rozdil mezi utocnym a obrannym faulem. Pocet piskanych utocnych faulu ovsem mnohonasobne prevysuje ty obranne. Jak to?

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Clarinet     před 12 lety 12.08.2012 14:00 |  
      0 0

      Vedení protest nepodá, na to se u nás zřejmě dávno rezignovalo. Byl bych ale rád, kdyby tomu tak nebylo, protože za tohle by si ten vylízanej olomoučák zasloužil stopku na pět zápasů.

      Zarážej mě nářky olomouckýho trenéra, skoro bych řek', že to sudí prasil spíš v náš neprospěch. A vůbec, kdybych patřil k týmu, kterej vyhlašuje útok a pak dvě třetiny zápasu brání a zdržuje, asi bych mlčel a šoupal nohama.

      Co mě ale v tom záznamu potěšilo: vždyť tam byla z naší strany k vidění jedna pohledná akce za druhou. Zdá se mi, že se tady už hemzá, jen aby se hemzalo. Slávistická povaha. Hlavně sebevědomý akce Juhara, Škody nebo Ondry Petráka, kterej se zřejmě po dvou zápasech konečně probral, se mi opravdu líbily.

      Ale nad tim, co předved' Jarolím, mi spadla čelist. Bejt Rada tak nekompromisní, jak se říká, vyhodí ho okamžitě ze sestavy. Tohle má bejt vzor? Alibismus a lajdáctví? Ať se s Hubáčkem vezmou za ruce a jdou třeba do Saudský Arábie, nám už nic dobrýho přinést nemůžou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 12.08.2012 14:12 |  
        0 0

        Nejsem si tím úplně jist, ale myslím, že komise může toho olomouckého hráče potrestat i bez našeho protestu.

        Také mne zarazilo, že Pivarník tak brečel, přitom tu šanci, kdy byl odmáván ofsajd stejně neproměnili.

        Jo, hrajeme slušný fotbal, zvláště oproti minulému roku. Na nářky na fórech je třeba si zvyknout, tak je to všude.

        Na pozápasové tiskovce byl dotaz na výkonnost Jarolíma a Rada se ho dost zastával. Podle něj odehrál dobrý zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Clarinet     před 12 lety 12.08.2012 14:12 |  
        0 0

        vyhlašuje samozřejmě útok na titul, pardon

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        marek018     před 12 lety 12.08.2012 15:06 |  
        0 0

        Taky mi prijde,ze slavista si duvod nadavat a nechodit fandit dycky najde:-)
        Celkove si myslim,ze tech bodu mohlo byt vic,ale klidne mohly byt taky 3,ale za vyhru a 2 prohry. Podle me v Bolce neprohrajem,na nich je deka plus zraneni a doma pak vyhrajem urcite.
        Ja v tymu vidim potencial,herne je to dobre,jen to asi chce Dobrotku misto Huba, praveho beka,popr. aby se probral Nitro a asi bych dal i prostor Berkymu,Zmrhalovi a Tusjakovi. Je zbytecny odehrat zapas bez jedineho stridani.
        Celkove ma liga ospalejsi start. Liberec je total z formy,Bolka tez, ztraci i Plzen,Sparta,Jablonec. Pokud se chytnem a zacne se vyhravat,tym to nakopne a muzeme byt cernym konem ligy..
        Zaverem par slov k Davidu Jarolimovi. Prijde mi divne,ze vedeni nejedna a chce ho Libe,ale na druhou je otazka jake ma platove pozadavky,ptz do SKS by asi mel jit dohrat a ne vydelat majlant,to se Rudi. Ale oba bych tu moc rad videl,jsou to vudci typy..

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          spino     před 12 lety 12.08.2012 16:21 |  
          0 0

          S Bolkou to vidim na remízu a o výhře s Brnem snad nikdo nepochybuje, kor když jí vlastní Řebíček.

          O požadavích Jarolíma Slavia pochopitelně neví, protože se ho nikdo z vedení ještě ani nezeptal. Držmíšek ven!

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            slaviator     před 12 lety 13.08.2012 00:36 |  
            0 0

            o požadavcích DJ asi ví vedení zprostředkovaně skrze LJ, tomu bych věřil... ale možná nechce odstrčit na vedlejší kolej nějakého ze záložníku "ideální" jedenáctky...

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              spino     před 12 lety 13.08.2012 05:48 |  
              0 0

              Já bych ho tam viděl jasně místo Lukáše. Ten si sice najde občas lepší chvilku, ale celkově už na to nemá.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    no-nick     před 12 lety 12.08.2012 21:19 |  
    0 0

    Prave jsem se vratil ze zapasu Plzen - Brno. Predne musim zminit navstevu - 10500 - vyprodano. Hlavne tak tomu bylo i v prvnim kole i na obe predkola s Polaky a Belorusy. Jako velka parada. Dost tomu samozrejme prispela manazerska rozhodnuti, ze vsichni navstevnici ctvrtecniho predkola automaticky dostavaji zdarma vstupenku na nedelni ligu. Prisli tim urcite o nejaky zisky, ale vyprodano by bez toho urcite nemeli a v ocich sponzoru (ci v jejich penezenkach) to taky urcite zvysuje kredit, nez kdyby tam bylo kolem ctyr peti tisic.

    Jelikoz jsem z Plzne, videl jsem zatim vsechny jejich vsechny letosni domaci zapasy a radu lonskych a nemuzu se ubranit srovnavani, co delaji lepe nez my. Nejak se nemuzu ubranit dojmu, ze hrace vylozene horsi nez oni nemame. Ale z nich cisi desnej klid, sebevedomi. Oni kazdou situaci resi desne kostruktivne. Limba je schopnej poslat pod tlakem prihravku pres maly vapno, nez aby to napalil do blizsiho autu nebo nekam na pulku. Oni proste ten balon fakt lacino nedaj, to musi bejt sakra neprehledna situace, aby to nekdo odkopl a to se stane dvakrat za zapas. V kontrastu s tim me Hubacek, kterej pravidelne rozehrava dlouhym nakopem, kdyz ho nikde neatakuje, desne sere, pac z balonu, kterej mame plne pod kontrolou, je najednou balon, o kterej se zase bojuje a casto se ztrati. Tady premyslim, jestli ma Plzen fakt takovy borce, ktery jsou schopni pod tlakem udrzet balon a tim jsou lepsi nez nasi, nebo proste jen nasi to maji v kebuli nastaveny blbe a rvou to dopredu za kazdou cenu, ikdyz nemusi.

    Ono se celkove na tu plzen dobre kouka, situace resi hodne fotbalove, fakt tech ztrat balonu je oproti nam desne malo, ale nejak se mi nechce verit, ze je to fotbalovosti, spis myslim si sebevedomim. Kdyz jsem videl, jak resil golovou situaci obrance (!) Rajtoral a vzpomnel jsem si na Jarolima, bylo mi do breku. Taky pak ale bylo videt, jak dostala Plzen dva slepeny goly, ze sebevedomi slo dolu. Dat si prihravku byl desnej problem, bylo to tezkopadny, smutny.

    Verim tomu, ze se nam povedou dva zapasy, kluci si zacnou verit a budem opet strasit soupere!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      sasky     před 12 lety 13.08.2012 06:36 |  
      0 0

      Jak píšeš, je to hlavně o sebevědomí no. Slavii se povedou dva zápasy a může to jít, naopak Plzeň ještě dva takový zápasy jako s Brnem a můžou skončit v lize šestý. Prostě to přestane lepit. Ale za sebe říkám, že by to byla škoda, protože na jejich fotbal už se třetí sezónu nechá koukat. Navíc potřebujeme koeficient :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        bongor     před 12 lety 13.08.2012 07:58 |  
        0 0

        Sebevědomí je důležitý atribut v každé lidské činnosti,o tom žádná.
        Přináší klid a nadhled.Například Plzeň,ta má hráčskou kvalitu i sebevědomí,je to především práce trenéra Vrby a její souběh s velmi dobrými výsledky posledních sezon.Že prohrají s Brnem,to se může stát.Podle mě už mysleli na Lokeren a Brno vůbec nepovažovali za soupeře,zvláště po obzvláštním způsobu jak se prakticky podloudně dostalo do ligy.Jak říkali naši předkové"když pánbůh dopustí i motyka spustí".
        Na druhou stranu nadměrné sebevědomí může být kontraproduktivní,to když předstihne kvalitu.To je typické pro spartu,
        kde je hráčům systematicky vtloukáno do hlavy ,jak jsou vyjímeční,že na ně nikdo nemá a podle toho to vypadá.Nervozní a nekvalitní hra.
        Že teď vyhráli na Slovácku?Když pánbůh dopustí i motyka spustí.
        Ti naši předkové museli být machři,když už dávno přišli na tuhle pravdu .

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          sasky     před 12 lety 13.08.2012 14:09 |  
          0 0

          Hezky napsané ;) Souhlasím. Sebevědomí může být, nemám rád příliš "pokorné" týmy, to je alibismus, ale druhé pražské S je sebevědomé tradičně a jako tradičně mi s tím lezou na nervy, protože hrajou tužku.

    • Re: Dobře a pravdivě napsáno...

      bongor     před 12 lety 13.08.2012 08:09 |  
      0 0

      Co z toho vyplývá? Fotbalisté Slavie by si měli připomenout i gólové příležitosti a herní kvalitu soupeřů, jinak takto mohou mluvit celou sezonu. Až se jim vrátí pokora, pak budou úspěšní. Pouze jména a prázdná slova nikdy díru do světa neudělala.Konec citátu.

      Článek z Fotbal portalu, jsem si přečetl kolego patrasi a docela se divím..Přesně totiž vystihuje přístup kráčů jednoho pražského "velkoklubu" a pan redaktor ho naimplantoval červenobílým.

      • Re: Dobře a pravdivě napsáno...

        slaviator     před 12 lety 13.08.2012 11:04 |  
        0 0

        Majkla znám ještě z doby, kdy jsem tam před lety dělával já. To je Ostravak, banik pyčo... kotelník z Bazalů.. .:-)

        • Re: Dobře a pravdivě napsáno...

          quelhar (admin)     před 12 lety 13.08.2012 12:38 |  
          0 0

          Tak proto pro jistotu zamlčel, že oba góly Baníku padly po ofsajdech...

          • Re: Dobře a pravdivě napsáno...

            slaviator     před 12 lety 14.08.2012 15:39 |  
            0 0

            bingo.. :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 09:01 |  
    0 0

    Tak zatím herněsnad až tak špatné třo není,ale výsledkově je to zklamání určitě.Opět je tu rozdíl ruda bída hraje hovno a body má u nás naopak....

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bongor     před 12 lety 13.08.2012 09:51 |  
      0 0

      Víš,jaký je tenký rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.U zhruba rovnocenných mužstev hraje obrovskou roli náhoda,štěstí a když se dokáže jít tomu štěstí naproti,tak máš potom ty výsledky hodně zkreslené.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Barra     před 12 lety 13.08.2012 10:41 |  
      0 0

      Sparta měla s Příbrami a Slováckem podstatně lehčí los. Tyto kluby jsou v tabulce na 15 a 16 místě, mají společně celkem 1 bod, střelily 3 branky a dostaly 14 góly proti. Takže úplně porovnat to nejde. Ale souhlasím, že kdyby u nás hrál Kweuke, bychom asi měli o nějaký ten bod více.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 11:17 |  
        0 0

        Já mám pro to letité vysvětlení a to zní ze pan bůh je rudokožec:-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          bongor     před 12 lety 13.08.2012 11:40 |  
          0 0

          To ne,to je velký Manittou,já myslím,že rudokožci jsou spíš fotbalový svaz a komise rozhodčích.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 12:30 |  
            0 0

            Pravě proto že je to jedno z druhym tak že za léta pozorování jsem dospěl k tomuto názoru.:-)

  7. Proti Zbrojovce už ve čtvrtek 23. srpna

    wotlemburg     před 12 lety 13.08.2012 14:08 |  
    0 0

    To už snad není možný. A že by někde napsali proč, to ani slovo.

    • Re: Proti Zbrojovce už ve čtvrtek 23. srpna

      luk (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 14:19 |  
      0 0

      Přípravy na pondělní koncert RHCP?

    • Re: Proti Zbrojovce už ve čtvrtek 23. srpna

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 16:07 |  
      0 0

      čtvrtek by mi nevadil, ale 17:30? Ti lidé mají v hlavách nasráno...

      • Re: Proti Zbrojovce už ve čtvrtek 23. srpna

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.08.2012 21:13 |  
        0 0

        Furt ty potrati zapasy Slavie meni v Bolce se melo hrat v nedeli presunuli to na sobotu,kdyz ma clovek domluvenou rodinou oslavu aby v nedeli mohl jet.Tak ze proste zase nikam na Slavii nejedem.Jsou to buzny prej se rudy domluvili s Budejovicema....