Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

V pátém kole si Slavie připsala první výhru, když po dobrém výkonu deklasovala slaboučké Brno. Kdo nás táhl za vítězstvím a kdo by měl naopak i přes výhru přidat?

Kamil Čontofalský - 7 - Velice dobrý výkon předvedla naše brankářská jednička. Celý zápas působil Čontofalský jistě a v 39. minutě navíc vychytal v gólové šanci Švancaru, což byl jeden z klíčových okamžiků na cestě k pohodlné výhře. Snad tímto výkonem Kamil zavřel pusu svým kritikům, kteří mu (dle mého názoru neoprávněně) vyčítali slabší formu.

Martin Juhar - 5 - Lepší průměr odehrál Martin Juhar, když nastoupil netradičně na levém beku. Z počátku dobře kombinoval s Tusjakem, pak se však ze hry vytratil. Směrem dozadu si ale své odvedl.

David Hubáček - 4 - Opět nepříliš jistý výkon stoperské dvojice, ačkoliv tentokráte obrana udržela čisté konto. Hubáček zahrál tradičně, vzadu pár chyb, dopředu nesmyslné nákopy.

Martin Latka - 5 - V obraně nepřesvědčivý, právě on si nechal utéct Švancaru do gólové šance. V útoku ukázal svou sílu při standardních situacích, když skóroval po rohovém kopu. Právě proto je hodnocen lépe než David Hubáček.

Milan Nitrianský - 5 - Po špatném vstupu do soutěže se Milan rozehrává a snad nachází jistotu, od které se bude moci odrazit k lepším výkonům. Dozadu zahrál bez větších problémů, v ofenzivě bych od něj ale očekával více.

Luboš Tusjak - 7 - Do zápasu vlétl jako uragán a přesně předvedl, jak by měl mladý hráč bojovat o místo v sestavě. Dravost a touha hrát - tak by se dal charakterizovat Tusjakův výkon ze začátku utkání, který byl korunován přesným centrem na Škodu a první brankou Slavie. I po zbytek zápasu byl náš krajní záložník aktivní a po zásluze si zaslouží vysokou známku.

Ondřej Petrák - 6 - Slušný výkon od Petráka, i když na můj vkus až příliš často fauloval. Přesto je stavebním pilířem naší základní sestavy, když stabilně podává dobré výkony.

Jaromír Zmrhal - 7 - Po zařazení Zmrhala do sestavy na úkor Jarolíma volali fanoušci po několik kol a díky zranění našeho kapitána byli konečně vyslyšeni. A Zmrhal se nabídnuté šance ujal fantasticky! Hrál přesně a oproti Jarolímovi hlavně svižně, třeba když připravil druhý gól přesným dalekonosným centrem na Škodu. Povedený výkon pak korunoval třetí brankou do sítě Brna.

Karol Kisel - 9 - Eden mohl sledovat další úžasné představení v podání Karola Kisela, který si pro tento zápas navlékl kapitánskou pásku. Je až podivuhodné, v jaké formě při svém věku hraje. Faktem je, že je hnacím motorem sešívaných, ve včerejším utkání si připsal další dvě branky a na další nahrál Latkovi povedeným centrem z rohového kopu. Famózní výkon!

Jan Vošahlík - 5 - Nebyl příliš vidět. Je navíc otázkou, nakolik se hodí na pozici krajního záložníka. Světlý moment si připsal povedenou přihrávkou na Zmrhalův gól.

Milan Škoda - 7 - Střídá dobré zápasy se špatnými. Včera se mu dařilo dobře, s kombinovanou obranou Zbrojovky si dělal co chtěl. Jeden gól zkušeně vstřelil a na druhý nahrál Karolu Kiselovi. Dobrý výkon.

Matúš Čonka, Tomáš Frejlach a Martin Hurka nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (168)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    spino     před 12 lety 24.08.2012 10:51 |  
    0 0

    Myslím, že se nám pomalu rýsuje sestava, která by mohla za rok hrát o poháry. Slabé místa vidím na pozicích pravého beka, stopera (Hubáček), pravého záložníka (Vošahlík se tam dle mého názoru nehodí a Koreš ještě potřebuje čas) a útočníka (Škoda si umí najít prostor, ale potřebujem ještě nějakého snipera - rozdílového (a bohužel asi i drahého) hráče. Pokud pokryjeme v následujících přestupových obdobíh tyto posty zkušenými hráči, pohárové příčky nás neminou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      jarodo57     před 12 lety 24.08.2012 10:58 |  
      0 0

      Ano Vošahlík by mi spíš seděl jako podhrotový hráč, ale s Korešem nesouhlas.To je fotbalista už teď jenom potřebuje více hrát a honit a honit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        YsoEz     před 12 lety 24.08.2012 11:13 |  
        0 0

        taky nechapu proc strka Vosahlika porad na kraje, Vošahlík by měl hrát 2. utočníka, podhrota hraje Karolko

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          JS (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 11:14 |  
          0 0

          A já bych dal na pravé křídlo Juhara. Tím by se uvolnilo místo v sestavě pro Tusjaka zleva a pro Čonku za ním. Na Slovensku hrál právě zprava a s jeho technikou mu to sedlo - chodil do středu a dostával se do lepší kombinace a zakončení. Jako Robben.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            spino     před 12 lety 24.08.2012 11:42 |  
            0 0

            Zkusil bych tohle v poháru.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              siskin     před 12 lety 25.08.2012 03:50 |  
              0 1

              Vite nekdo jestli je na sazkatip.cz archiv odehranych zapasu. Nejak tak to bylo v minuly sezone a ted to nemuzu najit. Dik!
              Moc tu vyhru s Brnem neprecenoval, ale jinak dobry.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                fredydj (přítel SN)     před 12 lety 27.08.2012 08:02 |  
                0 0

                není, na zápas můžeš max. kouknout v archívu čt pokud zápas vysílala :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    jarodo57     před 12 lety 24.08.2012 10:54 |  
    0 0

    |Tak to vidím já také není moc co dodávat.Pouze to, že Brno byl zatím nejslabší protivník.U Nitrianského jsem tam nějaké chyby viděl, po jedné z nich u rohu velkého vápna kde ztratil zbytečně balón a brňák se hnal sám do vápna a hra dopředu od něho byla takřka nulová.Jinak celkově mi tam schází podpora hlavně při brejcích ,kdy hráč (včera především Tusjak) rychle vyveze míč ,ale nemá kam ho přihrát s ním vepředu je jenom Škoda obležený 2-3 protihráči.Tak to musel kolikrát řešit individuálně a několikrát z toho nic nebylo.Něco takového co produkuje Plzeň .Když se hrne do protiútoku tak třeba v 6 lidech.Tam pak samozřejmě k přečíslování musí dojít.I přes vysokou výhru musíme být nohama na zemi.Do Liberce bychom ,ale neměli jet pro prohru .Pro nás bude výhoda ,že Liberec bude mít v nohách Dněpr a doma s Teplicema by to chtělo plně bodovat a věřím, že by se klukům hrálo lépe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.08.2012 11:06 |  
      0 0

      Jestli chceme o něco hrát, tak by to z dvou následujících zápasů chtělo minimálně 4 body, ideálně ale 6.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        jarodo57     před 12 lety 24.08.2012 14:47 |  
        0 0

        Jak jsem napsal budeme mít v Liberci výhodu a oni zatím nic extra nepředvádí,neviděl bych to ani nereálné tam vyhrát.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    slaviator     před 12 lety 24.08.2012 11:19 |  
    0 0

    "Snad tímto výkonem Kamil zavřel pusu svým kritikům, kteří mu (dle mého názoru neoprávněně) vyčítali slabší formu."

    Alanore, Čonto tu slabší formu ale měl... Včera zachytal perfektně, navíc se zafáčovanou hlavou, měl jsem obavu aby se potom nebál chodit do soubojů, ale chodil do nich tak, jak měl, takže za mě super a za včerejší výkon bych mu možná dal i 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      slaviator     před 12 lety 24.08.2012 11:20 |  
      0 0

      Jinak ještěže Karolko hraje ještě fotbal a že pozici koncipienta o rok odsunul...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.08.2012 11:28 |  
      0 0

      Je pravda, že třeba proti Jihlavě udělal kiks při té penaltě, ale celkově nechytal zdaleka tak špatně, jak by jeden čekal od reakcí tady na fórech. A i po včerejšku jsem viděl některé názory, že by měl příště chytat Berkovec.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        slaviator     před 12 lety 24.08.2012 11:48 |  
        0 0

        Před včerejškem jsem říkal, že kvalitativně jsou na tom oba dva brankáři na stejno, ale chytat by měl Berkovec protože je mladší a perspektivnější, navíc chtělo to nějakej impuls. Nevím, jakej ten impuls nakonec byl, jestli to, že nehrál Jarolím ale Zmrhal či si to Přeček (člen dozorčí rady Slavie a současně majitel Brna) ošéfoval, netuším, ale včera Čontofalský zachytal dobře a jsem rád, že ukázal, že chytat umí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          birkin     před 12 lety 24.08.2012 13:56 |  
          0 0

          neni Precek jako Precek;-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            JS (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 14:16 |  
            0 0

            není tajemstvím, že Řebíček má zájem o byznys kolem národního stadionu v Brně a že strčil prsty i do Zbrojovky. A pokud ne on, tak jiní lidé, co se pohybují kolem Slavie.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 12 lety 24.08.2012 19:01 |  
          0 0

          Já dávám za pravdu slaviatorovi,vůbec nic by se nestalo,kdyby se hoši občas prostřídali.Berki potřebuje taky chytat,nebo nám dá brzy sbohem a to by vzhledem k jeho věku i výkonnosti byla další veliká chyba.Podívejte se jak válí Dočkal,Vácha a mnoho dalších.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      PetCC     před 12 lety 24.08.2012 17:13 |  
      0 0

      V bráně obstál, ale co tahra nohou? Dvakrát si míč špatně zpracoval a tak to vyřešil dlouhým odkopem přes celé hřiště. A jednou, naprosto v klidu kopnul míč na soupeřovu půlku do prostoru, kde nebyl žádný slávista 30 metrů! Naprosto zbytečné ztráty míče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        edenian     před 12 lety 24.08.2012 22:15 |  
        0 0

        Jojo, v tu chvili vypadal jak blazen.

  4. Slavia pod Radou

    tantalos     před 12 lety 24.08.2012 11:24 |  
    0 0

    Výsledek potěšil. ale zatím neopravňuje k bezbřehému optimismu.
    Slavia se proti loňsku změnila k lepšímu, zbývá však hodně důvodů k obavám.
    Největší posun vidím v přechodu od rychlého, technického fotbalu k silovému nakopávání na několik "věží". Slavia má teď hodně hráčů schopných se silově prosadit svou výškou ve vápně - Latka, Škoda, Vošahlík, Juhar, Zmrhal, Petrák a snad i další. Je to odklon od toho, co se dlouho považovalo za typicky slávistický, rychlý kombinační útočný fotbal s týmem hráčů menších postav.
    Včera byla klíčová skutečnost, že Brňáci neznali Tusjaka, který dodal to, co dosud Slavii chybělo, rychlý, dravý útok po křídle a centry do střílející hráče. Zpočátku Tusjak trhal jejich pravého beka na kusy a trvalo dlouho, než si uvědomili, že ho musejí hlídat. Byly to Tusjakovy centry, co určilo ráz utkání. Pochybuji, že v příštím kolem bude mít tak tolerantní protihráče.
    Asi se shodneme, že největší díry má Slavia v obraně.
    Latka se cpe dopředu a vznikají po něm díry. Charakter jeho hry odpovídá spíš liberu než stoperu. Je to velice cenný hráč a byl by ještě cennější, kdyby měl rychlého, tvrdého spoluhráče na stoperu.
    Hubáček mívá pár dobrých zákroků za utkání, ale je třeba si uvědomit, že v naprosté většině gólů, kterí jsme zatím dostali, měl prsty on.
    Stejně tak vidím slabinu v Čontofalském. Zatím jaksi pravidelně pouští první ránu, která na něj jde, čímž nutí tým k ofenzívě a z ní vyplývajícím kiksům v obraně. Jeho poněkud zmatené vybíhání vedlo už ke ztrátě několika bodu.
    Čonka byl v poasledních utkáních slabý, Juhar jako bek včera o třídu lepší, ale Brňáci ho pořádně neprověřili.
    Nitranský má slabinu v obranné fázi a ani dopředu to není velká sláva.
    Bylo by skvělé, kdyby teď ve Slavii zůstal Rudla a Juhar mohl přejít na pravého beka.
    A stejně tak by Slavii prospělo, kdyby místo Huba přišel Mickael "Míša" Tavares, pokud ovšem příliš neztloustl a je schopen se vrátit na někdější úroveň.
    Obrana zprava Juhar, Tavares, Latka a Skácel by byla skvělá.
    Vošahlík podle mého názoru do zálohy nepatří, je to koncový hráč. Do zálohy bych dal přednost Hurkovi nebo Korymu s tím, že na hrotu může Vošahlík Škodu střídat.
    Z Petráka vyrůstá nadprůměrný hrač a Tusjak se Zmrhalem, byli včera skvělí. To oni spolu s Kiselem včera vyhráli utkání.
    Ukázali, že neustálé Radovou skuhrání na mladé hráče - dohání mě k zuřivosti, protože mektá jako stará děvka, jen potvrzuje Jiřiho1 tvrzení, že někteří starci odvádějí Radovi za místo v základu procenta z platu.

    • Re: Slavia pod Radou

      Barra     před 12 lety 24.08.2012 11:40 |  
      0 0

      Skácel levý bek, Juhar pravý bek, Tavares který si 3 roky pořádně nekopnul do míče v centrum obrany, odvádění Radovi procenta platů za místo v základu - pánečku, už dlouho jsem takové kecy neslyšel.
      Měl si asi divoké sny minulou noc, že?

      • Re: Slavia pod Radou

        mart     před 12 lety 24.08.2012 12:14 |  
        0 0

        Klid pane Barra.... na to si zvyknete :)
        Standardni tantaluv komentar.
        Nektere veci mu nelze uprit, ale ma trosku tunelove videni, .... a dost hodne se opakuje,.opakuje,.opakuje.,......
        Po vetsine zapasu si muzete precist, ze dobre hral Bagio (to je Jablonsky:), vynikajici byl Dockal, a spatny byl Jarolim.... ktery Jarolim? To je jedno. I kdyz treba nehral :)
        mart

        • Re: Slavia pod Radou

          tantalos     před 12 lety 24.08.2012 12:51 |  
          0 0

          Milý marte,
          jsem rád, že Vás tady opět vidím. Trochu lituji, že od té doby, kdy se o Rosenovi, Sisákovi, Francovi a další Vámi milovaných oblíbenců už skoro nemluví. se tu objevujete jen zřídka
          Fakt je, že do současné krize přivedli Slavii Vaši nejbližší. Určitě Vás to těší.
          Mimochodem, všiml jste si, jak teď Dočky válí v LM?

          • Re: Slavia pod Radou

            honzah (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 21:26 |  
            0 0

            V LM? Vždyť letos hraje Dočkalův Rosenborg jenom EL!

          • Re: Slavia pod Radou

            mart     před 12 lety 29.08.2012 16:11 |  
            0 0

            :D, :D, .... snad jen dve veci Tantale.
            Napadl mne v souvislosti s Vasim "komentarem" titul filmu Vita Olmera z devadasetych let.
            A druha vec, ... umyslne komentuji Vas "prispevek" se zpozdenim, ve vire, ze se sem vzhledem k jinym udalostem nikdo vracet nebude. Nestal ste mi za pripadny komentar. Necitim potrebu, ze by musili ostatni prispevovatele nutne vedet co jste zac. Kdo to chtel vedet, ubrazek o Vas uz jiste ma.
            Bud vite sam, a nebo Vam neni pomoci. (pokud jste zvedav, priklanim se k druhe moznosti:)
            s pozdravem mart

      • Re: Slavia pod Radou

        tantalos     před 12 lety 24.08.2012 12:46 |  
        0 0

        Jo, milý Barro, kdybyste dokázal rozlišit rozdíl mezi hráčem, který fotbal hrát umí a neumí. Od dob Tavarese jsme neměli jiného hráče, který by uměl tak čistě a klidně odebírat míče, který měl takový přehled a hrál s tak zdviženou hlavu.
        Myslíte, že by po Anglii a Německu českou ligu nezvládl líp než Hubáček? I kdyby přubral 20 kilo, byl vy stejně rychlejší díky svému přehledu.
        Myslíte, že ba na ty různé Švancary a pod nestačil i v padesáti, když Hub může hrát ve svém penzijním věku?
        Stejně tak Juhar hrál na Slovensku víc napravo než nalevo. Je to spíš záložník než obránce, ale zdá se mi o třídu lepší než Nitrianský a o dvě třídy lepší než Dostál.
        V současné době, kdy obrana hraje ve čtyřech proti obvykle jednomu útočníkovi, je krajní bek spíš záložník.
        Skácel už mockrát na beku hrál a byl skvělý v podpoře útoku, dostával se ke své výborné střele z dálky, škoda že nechodíte na fotbal častěji.
        Každopádně by změny, jak je vidím, vedly k podstatnému zvýšení atraktivnosti hry.

        • Re: Slavia pod Radou

          JS (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 13:08 |  
          0 0

          Plácat elegancí a rozvahou Tavarese, přirozeného odebírače a rozehravače v defenzivní části zálohy na stoperu je škoda. Nehledě na to, že je pomalý.

          Plácat rychlostí a technikou Juhara na pravém beku by bylo krajně nevhodné, když vezmeme v potaz, že právě on je jeden z mála hráčů, co dokážou v útočné fázi přejít přes více hráčů a ještě jim utéci.

          Plácat přirozeným talentem Rudy Skácela na levém beku je odporný zločin. Stejně jako když tam byl posílán Švento a Hloušek.

          Tito tři hráčí nejsou obránci a s jejich kvalitou na jejich postech je naprosto zbytečné předělávat je na post, na kterém tolik nevynikají. Navíc spíše předěláte na pravého beka devatenáctiletého Zmrhala, než třiatřiceti letého Skácela. Tak, prosím, nevymýšlejte naprosté nesmysly.

          • Re: Slavia pod Radou

            dArtagnan     před 12 lety 24.08.2012 13:36 |  
            0 0

            ad Tavares - vždyť úplně stejný případ jsou třeba Latka, Sivok, Rajnoch a neříkej, že jim to na stoperu nejde.
            U Juhara jsi krásně popsal, co se v moderním fotbale vyžaduje od krajního beka(a co naši současní krajní beci nezvládají).
            Jenom ohledně Rudy s Tantalem nesouhlasím, takhle gólový hráč prostě musí být vepředu, klidně by se dalo přejít na italské 3-5-2, s Hubem v sestavě už stejně prakticky na tři obránce hrajeme.

            • Re: Slavia pod Radou

              JS (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 14:12 |  
              0 0

              podle Vaší logiky by tedy nejlepším levým/pravým bekem byl zřejmě Crisiano Ronaldo. Pokud jste si nevšiml, trend je opačný. Například Gareth Bale, prototyp moderního levého beka, který piluje celou lajnu odzadu dopředu a hrál od začátku v obraně (narozdíl od Juhara, Šventa a Hlouška) , se v poslední sezoně posunul na křídlo. A to, opakuji znova, má od začátku vštípené a naučené obranné postupy.
              Stále si pamatuji to nesmyslné zabíjení Šventových předností, když se neustále musel vracet dozadu a místo sprintu do vápna sprintoval jen k půlící čáře. A v obraně byl průchozí jak cedník. Jak říkám, Hloušek jakbysmet. Nemyslím si, že Juhara někdo pořádně prozkoušel v obraně. Nechme tedy diskuse do doby, než narazíme na nějaký silný tým. Bezmocné neškodné zoufalé ubohé Brno není měřítkem. Až bude Juhar hořet dozadu a dopředu na svou pozici se nedostane, pochopíte, proč dávat (dobré) křídlo do obrany je zkrátka plýtváním hodnotných schopností.

          • Re: Slavia pod Radou

            tantalos     před 12 lety 24.08.2012 13:50 |  
            0 0

            Právě na beku by měl Skácel víc prostoru pro hru dopředu. Když se dívám na krajní beky v lepších mužstvech LM, mám pocit, že všichni můžou hrát klasické křídlo.
            Rychlý mladík typu Tusjaka mu může otevřít prostor, stáhnout na sebe dva defenzivní hráče soupeře.
            Navíc je Rudy dost tvrdý a schopný, aby mohl balon odebírat. Tam bych mu věřil desetkrát víc než třeba Tusjakovi.
            Co je však nejpodstatnější, o úspěchu nebo neúspěchu rozhoduje kvalita hráčů. A tak třeba Barcelona může klidně hrát bez útočníka a jen s jedním hlavičkářem.
            Skácel i Tavares můžou být reálnou opakuji reálnou možností, jak zvýšit kvalitu mažstva a posílit nejslabší místa.
            Ostatně Petrák se může víc stahovat do obrany a střídat se ve středu pole s hráči jako Tavares a Skácel.

            • Re: Slavia pod Radou

              JS (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 14:14 |  
              0 0

              Měl jsem pocit, že nejslabší místa v sestavě jsou hrot a stoper. Ale zaprvé zapomínáte na Dobrotku, který už bude v dalším zápase ready. Za druhé, o zvýšení kvality žádná, bohužel by zvýšili už tak vysoký přetlak na pozici středního defenzivního záložníka a levého beka/křídla. Zrovna posty, kde máme schopné mladíky, co potřebují hrát.

        • Re: Slavia pod Radou

          Barra     před 12 lety 24.08.2012 13:39 |  
          0 0

          Jó, milý tantalosi, Mickael Tavares zvládl německou a anglickou ligu na jedničku, to se musí přiznat.
          Možná jste nesledoval jeho působení v zahraničí, dovolte mi tedy malé statistiky. Za 3,5 roku nebo odehrál celkem 2777 minut. V Hamburger SV 18 zápasů, v 1. FC Nuernberg 11, v Middlesborough 13 - tedy celkově 42 zápasů s průměrem 66 min za zápas. Nebo v jiným přepočtu to dělá průměr 77 minut na každý měsíc, co se hrála kompetice. To je vážně dobrá bilance, určitě. Za celou minulou sezónu mimochodem odehrál 0 minut, ani nebyl na lavičce.
          Díky tedy za vaše poučení, že mám rozlišovat hráče podle toho, kteří umí hrát a kteří ne. Takže určitě máte pravdu, že by na různé Švancary stačil i v padesáti. Jasně, možná bychom také mohli povolat nazpět Šmicera a Kuku, těm je teprve 39 a 44 let, a také hráli anglickou a německou ligu…
          Netvrdil jsem, že Juhar a Skácel by nemohli hrát beky. Jasně že ano, všechno jde, samozřejmě, ale když už beka, tak bych Juhara nechal na levé straně. SSkácel je jednoznačně ofenzivní středopolař.

          • Re: Slavia pod Radou

            tantalos     před 12 lety 24.08.2012 14:10 |  
            0 0

            No, když srovnám Tavaresovu bilanci v Německu s Hubovou, myslím, že tak špatná zase není. Kdo z nynějších hráčů má tolik minut v v Německu odehráno?
            Přece jen je určitý rozdíl mezi kvalitou Bundesligy a kaprligou. Tavares byl vždy poněkud měkký, a to pro Anglii, ani pro Německo není nejvhodnější. Určitě by mu to šlo líp v Itálii. Na tvrdost máme ale Latku a snad i Petráka
            Ostatně kdyby byl Šmíca ve svých 39 letech zdravý a dostal se do alespoň takové formy, jakou má LJ. hned bych ho bral, když už pro nic jiného, tak aby nosil štěstí.
            Jinak plně souhlasím, že Skácel je ofenzivní středopolař. V situaci, kdy ale hrajeme proti mužstvům bránícím v deseti s jedním vytaženým útočníkem, není nutné mít na kraji typického obránce, spíš záložníka, který umí dopředu i dozadu. A to Skácel umí..

            • Re: Slavia pod Radou

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 15:06 |  
              0 0

              No je to vzdycky otazka, jestli krajni zaloznik muze hrat i beka a naopak.. je to hodne individualni.. zalezi, jak nejlip vyuzit schopnosti hrace.. pokud jde o Skacela, podle me by mel hrat zalohu nebo utok, protoze ma tak kvalitni zakonceni, ze je hrich nechavat ho napostu, kde se k nemu temer nedostane.. takhle golovych zalozniku moc neni. Svento nema v obrany fazi kvalitu, nema na to ani postavu, mnohem nebezpecnejsi je pri prunicich na kridle. Juhar nevim, svoje silny stranky v zaloze neukazal zatim, mohl by hrat v obrane.

              Nevim jak realny je ovsem angazma Skacela nebo Tavarese z financniho hlediska. Nedokazu posoudit. Dovedu si i predstavit, ze je to nerealny. Rudu bych postavil na pravy kridlo, kdyby na to melo prijit..:).

              Souhlasim s tim, ze slabinou je zejmena prava strana. Nitriansky se musi zlepsit a Vosahlik se na ten post nehodi. Chtelo by to Korese.

              Tusjak a Zmrhal nam delaji radost, nezbyva nez si prat, aby neskoncili u jednoho dobreho zapasu nebo u par povedenych okamziku, jak to u nekterych mladych slavistu posledni dobou byva.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    el_moscardon     před 12 lety 24.08.2012 11:44 |  
    0 0

    Konečně hodnocení, jak se patří. Po čtení včerejší zdrcující kritiky v diskuzi pod článkem s reportem ze zápasu mně bylo dost smutno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Mike     před 12 lety 24.08.2012 12:29 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, že mlaďoši v záloze hráli včera velmi dobře a pokud
      na sobě ještě zapracují-Petrák, Zmrhal, Tusjak- můžeme mít výbornou zálohu- mají figuru, techniku a na naší ligu Tusjak i rychlost. To bych hodnotil ze včerejšího zápasu jako největší plus. Jistě je to i otázka agentů a dalších našeptávačů kolem jejich další kariéry, ale věřím jim i Radovi, že se podaří u nás naplnit jejich dobrý potenciál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        el_moscardon     před 12 lety 24.08.2012 12:43 |  
        0 0

        Jen je trochu škoda, že specielně v tý záloze nemáme nikoho v tom "ideálním" věku. Buď mládí nebo stáří. Jen asi Frejlach, ale přes toho se prosazují skoro všichni. Vidím to na jeho zimní odchod a pak nikdo. Až nám skončí Karolko a LJ, tak to bude muset táhnout 24letí Koreš s Juharem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Markus     před 12 lety 24.08.2012 12:59 |  
        0 0

        Dostali šanci a využili já, tak to má vypadat. Doufám, že v přizpůsobování sestavy skutečným výkonům budeme pokračovat. Tohle je teď důležitější než výsledky a proto nejsem zklamaný ani z výsledkově jalového vstupu do sezony.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 12 lety 24.08.2012 19:16 |  
        0 0

        Hlavně aby na sobě nezapracovali přespříliš a aby je záhy neprodal nějaký vyčůránek do Turecka a my jsme zase nelovili v dorostu.I když ta doba určitě přijde,vždycky by ti talentovaní kluci měli myslet taky na svoji Slavii a nejdřív odvést pořádnou práci v mateřském klubu.Potom jim budu fandit a sledovat celý jejich fotbalový každý týden,radovat se z jejich úspěchů a litovat případných proher.
        Tohle je největší paradox našeho fotbalu,hraj průměrně-dobře,tak zůstaneš,hraj výborně,sbohem a šáteček.

  6. Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

    Maeden (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 12:34 |  
    0 1

    a nevyjde mi konkurz v Sun Microsystems, rád bych se vrátil a pracoval jako technik v garážové prodejně počítačů v Jevíčku.
    Zbývá jen maličkost, dohodnout se na platu. Já požaduji základ 150 tisíc měsíčně a to půjdu hodně dolů, v Jevíčku mají ti nejlepší okolo 30 včetně prémií a zisk firmy je v nejlepším případě nula.
    Tolik asi ke všelikému mudrování o možném příchodu slávistických "srdcařů"... :)

    • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

      tantalos     před 12 lety 24.08.2012 13:06 |  
      0 0

      Sun už to v Čechách balí a stěhuje se do Indie, nepočítejte s ním....

      • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

        Jiri1     před 12 lety 24.08.2012 13:21 |  
        0 0

        Zdravim, ne vsichni Slaviste , srdcari hledej jen na prachy, takovej Horka uz nabidky mel a slusny a odmitl, jiste nekdo si mysli, ze bude hrat za eura jeste v duchodu Bundesligu, ale vystrizliveni byva nutne, to i v jeho pripade, u Rudiho si to nemyslim, pravda jeho ambice jsou taky jinde , ale tu Slavii pripousti, Jinak souhlas s tim, ze po jednom vyhranem zapase nelze vymazat dejiny a 4 bidne vykony , v klubu se v tydnu konalo ratatata, vedeni nese dost nelibe vysledky tymu i draze placeneho kauce Rady, ale ven se nedostalo nic , tedy temer nic, snad jen, ze v pripade dalsi prohry uz by asi doslo na zmeny v hracskem kadru. Ale vyhralo se vysledek je pekny, travnik slusny , snad tomu bude i nadale a trener ma tyden klid a pokoj na reseni osobnich problemu. Jinak nevim jestli sledujete vedeni dalekohledem, ale Spino o te ucasti mate ponekud spatne informace, priste doporucuji prezencku u sekuritaka v garazich

        • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

          slaviator     před 12 lety 24.08.2012 13:27 |  
          0 0

          "ale ven se nedostalo nic"

          • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

            Jiri1     před 12 lety 24.08.2012 13:31 |  
            0 0

            Jak se to vezme.hraci maji ve smouvach za takove veci, takove palky , pochybuji , ze si tolik vydelas pri svem psani pri studiu.

          • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 13:35 |  
            0 0

            Kazdopadne mladej Rebicek parkoval dve hodky pred zapasem se svym BMV X6 pred recepci pak nekam odjel.Jinak ten Skacel je porad otevrenej.

            • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

              spino     před 12 lety 24.08.2012 14:46 |  
              0 0

              Řekl kdo?

              • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 15:33 |  
                0 0

                Ja to tady napisu a priste me reknou velky hovno,proste je to tak.

                • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

                  Matysek     před 12 lety 24.08.2012 16:18 |  
                  0 0

                  Tak ja to upřesním, říkal to Držmíšek....

                  • Re: Pokud mi neprodlouží smlouvu v ústředí Apple

                    spino     před 12 lety 24.08.2012 16:32 |  
                    0 0

                    Ok. Dík.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 13:30 |  
    0 1

    Ještě bych doplnil Kiselovo břevno a Zmrhal kromě uvedeného nahrával na poslední gól Kiselovi. Doufejme, že Lukáš Jarolím neuspěchá rekonvalescenci a Jarda během 6 týdnů potvrdí své výkony.
    Dobré je, že se učíme střílet ze střední vzdálenosti (nejen těžké odražené míče s rotací z první pánu Bohu do oken, jako posledně Nitro), kromě tradičního Kisela tam byla krásná střela Petráka, kterou brankář se štěstím vyškrábl. Sympatický příslib oproti klasickému slávistickému obléhání, kdy záložník má balón 25-28 m od brány a zkouší to obloučkem na zdvojeného útočníka stojícího na vápně čelem k němu nebo přihrávkou statického záložníka vedle něj, místo aby se zkusil uvolnit a pálil, event. donutil obránce k faulu.
    Dále se mi líbil konečně gól z rohu, v Boleslavi jsme je kopali každých 5 minut a nic, přestože máme vysoké hráče. Dobrou práci tady udělal tuším Škoda, který odtlačil od Latky dva protihráče.
    Čeká nás tradičně problematický pohár, kde doufám projdeme bez zranění a pak Liberec, který bude mít v nohách těžký zápas, asi i deku z vyřazení a dlouhý přesun z Ukrajiny. Fyzicky jsme na tom velmi dobře, pokud na ně vlítneme a nedostaneme hned gól, měli bychom určitě bodovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Jiri1     před 12 lety 24.08.2012 13:33 |  
      0 0

      Neboj se , on to Hub s Latym zaridi, vsechno bude OK , zalezi z jakeho pohledu.......

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        lassiter     před 12 lety 24.08.2012 13:52 |  
        0 0

        ach jo

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        tantalos     před 12 lety 24.08.2012 14:13 |  
        0 0

        Dobrý den, Jiří. včera se za hlavní tribunou pohybovali dva urostlí černoši. Vypadali jako fotbalisté a vycházeli z Vipky. Nezkoušíme někoho?

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Matysek     před 12 lety 24.08.2012 15:07 |  
          0 0

          Zkoušíme nové dva sekuriťáky, vedení se shlédlo v anglickém stylu stewardů...

  8. Hubáček

    rudahvjezda     před 12 lety 24.08.2012 14:19 |  
    0 0

    Fakt nechápu, proč je Hub horší než třeba Vošahlík, kterýho v zápase asi nikdo neviděl (krom nahrávky na gól, ale ten "průnik" byla docela haluz). Daviod nebyl bezesporu bezchybnej, ale gól jsme nedostali a to je důležitý.

    Obecně mi přijde "hon na Huba" dost trapnej. a rozhodně si nemyslím, že ti, co jsou na lavičce, by ho měli (teď, v budoucnu samozřejmě ano) nahradit

    • Re: Hubáček

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 24.08.2012 14:25 |  
      0 0

      to už je zdejší klasika...a jak ty zmiňuješ Vošahlíka, já bych k tomu přidal ještě Nitrianskýho. ten teda narozdíl od prvně jmenovanýho vidět byl, ale bohužel jen díky tomu, že každý jeho centr mířil zcela bezchybně do (_!_).

      • Re: Hubáček

        Barra     před 12 lety 24.08.2012 14:26 |  
        0 0

        Krásný nick...

        • Re: Hubáček

          slaviator     před 12 lety 24.08.2012 14:55 |  
          0 0

          to bude kreativec.. :-)

    • Re: Hubáček

      Barra     před 12 lety 24.08.2012 14:25 |  
      0 0

      Máš mou podporu.

    • Re: Hubáček

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.08.2012 14:32 |  
      0 0

      Gól jsem nedostali jen kvůli neschopnosti Brna, nikoliv díky dobrému výkonu stoperů. Vošahlík příliš vidět nebyl, ale chyby na rozdíl od Hubáčka nedělal a po jeho průniku a nahrávce padl gól, jakkoliv můžete psát, že to byla haluz. Ale Hubáčka jsem příliš kritizovat nechtěl, rozhodoval jsem se mezi známkou 4 a 5.

      • Re: Hubáček

        vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 24.08.2012 14:44 |  
        0 0

        ale tak samozřejmě, že chyby dělal, jen ty v případě záložníka s sebou nemusí nést tak fatální následky, jako když kiksne někdo z beků. já si konkrétně u něj vybavuju nesmyslnou ztrátu míče na vlastní půlce v první 45 minutovce, po které se Zbrojovka hnala do rozhozené obrany a jen tak tak, že to neskončilo fíkem.
        úplně stejně pak v druhé půli chyboval Zmrhal, naštěstí to Brno opět zadrbalo.

        • Re: Hubáček

          Barra     před 12 lety 24.08.2012 14:51 |  
          0 0

          Bohužel to tak v fotbale chodí. Jestli brankář chytne 5 težkých míčů ale pustí šestý mezi nohy, tak selhal. Když útočník z 5 šancí promění 1 a tím rozhodně zápas, je hrdina týdne...
          Stejně to tak platí, jak správně píšeš, pro obránce. Když středopolař udělá chybu, nemá to většinou tak velké následky jako když se to stane u obránce.

          • Re: Hubáček

            no-nick     před 12 lety 24.08.2012 15:17 |  
            0 0

            Vosahlik byl včera opravdu marnej, to je pravda. Jen by mě zajímalo, jak by vypadal jeho výkon, kdyby měl za sebou někoho, kdo mu ten balon dá po zemi do nohy místo někoho, kdo to jen bezmyšlenkovitě pálí dopředu. Dnes se tu píše o včerejší zbytečné kritice. Ač jsem byl ze včerejška nadšen, stejně jsem si neodpustil rypnuti do Nitra s Hubem a i s jednodennim odstupem to vidím stejně. Oni si dozadu opravdu odehrali svoje, ale já si myslím, že obránce v předním českým klubu (což si všichni přejeme, aby se nás takové označení týkalo) by měl umět víc než jen zápas kvalitně odehrát dozadu. To si můžou dovolit v Pribrami, ne u nás.

            • Re: Hubáček

              spino     před 12 lety 24.08.2012 16:35 |  
              0 0

              Souhlas. Nechápu cose s Nitrim stalo. Když se koukneme na video z loňského podzimu, tak se jedná o dva rozdílné fotbalisty, přičemž ten podzimní hraje útočně, předbíhá soupeře, přesně centruje, nebojí se střílet. Dnešní Nitry je dobředu nulovej, pomalej a kazí přihrávky.

              • Re: Hubáček

                denydzlSKS     před 12 lety 24.08.2012 16:58 |  
                0 0

                To, že je nulovej dopředu, by mi nevadilo(přece jen tu krajní beky hrávali Aračič, Hubáček a jiní), ale spíš mi vadí, že se nechá často HODNĚ snadno obejít..

  9. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 16:41 |  
    0 0

    Bude na zápas v Kutné Hoře Tipovačka? Zatím není v nabídce.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    spino     před 12 lety 24.08.2012 18:13 |  
    0 0

    Jak byste to postavili proti Kutné Hoře?

    Já asi takhle:

    Berkovec - Mikula, Latka, Čepelák, Čonka - Koreš, Petrák, Kisel, Zmrhal, Tusjak - Červenka

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 19:13 |  
      0 0

      Já osobně bych dal šanci Hurkovi s Frejlachem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 24.08.2012 19:24 |  
        0 0

        Jedna vec je, jak bychom to postavili my (ja dost podobne jako spino, jen Veseleho a Hurku misto Korese (zraneni?) a Cervenky) a jak to nejspis postavi trener. Postrada logiku stavet hrace juniorky (napr. Mikulu), kdyz mam na stejny post nahradnika v acku (napr. Dostala). Navic juniorka hraje jen dva dny pred zapasem v Kutne Hore tezky zapas proti Olomouci. Takze jakkoli se to asi fanouskum libit nebude, spis cekam neco jako
        Berkovec - Dostal, Latka, Hubacek, Conka - Kores (Vlcek), Petrak, Milutinovic, Frejlach, Juhar - Hurka

        Jen doufam, ze to hosi nepodceni a at uz budou hrat v jakekoli sestave, tak postoupi...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 19:50 |  
          0 0

          Ano, tato sestava se mí také zdá reálnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 19:14 |  
      0 0

      Já osobně bych dal šanci Hurkovi s Frejlachem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        jarodo57     před 12 lety 24.08.2012 19:56 |  
        0 0

        Já osobně bych dal šanci Frejlachovi aby si našel jiný mužstvo

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          JS (přítel SN)     před 12 lety 24.08.2012 20:11 |  
          0 0

          :D:D +1 bod

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          spino     před 12 lety 24.08.2012 20:25 |  
          0 0

          :-DDD

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Barra     před 12 lety 25.08.2012 00:31 |  
          0 0

          Jasný, na mušce jsou momentálně Hubáček, Frejlach, atd. A až se těch zbavíme, tak se v kádru najde určitě někdo jiný, do koho se můžeme pustit. Že Frejlach se trápil, je každému jasné. Kvůli jeho zranění se mu kariéra, kterou měl slušně rozehranou v Liberci, přibrzdila, i minulou sezónu u nás to nebylo ono - jako pro většinu hráčů Slavie řekl bych. Včera se postavil poprvé za tuto sezónu na pár minut na trávník. Ví vůbec někdo z těch, kteří tak nahlas křičí, jak to Frejlachovi na tréninku jde? Jste tam denně přítomní, abyste mohli takové závěry pronést? Neposlal ho Rada snad na těch pár minut na hřiště jako odměnu za dobrý přístup při tréninku?
          Zajímavé je, že se tak naříkalo, že se Švec nevrátil do Slavie. Švec, který za poslední sezóny jen sporadický v Heerenveenu nastoupil kvůli zranění. Tvrdilo se, že Švec nemohl zapomenout, jak se hraje fotbal. Proč nedáte stejnou šanci Frejlachovi? Pro něho stejné pravidlo neplatí? Když byl ve výběru U-19 a U-21 tak asi něco uměl. Že by to zapoměl? Není snad hlavní důvod, že k nám přestoupil z Baníku?
          Ještě nedávno byly na oficiálkách příspěvky, ve kterých se před začátkem sezóny zpochybňoval návrat Karola Kisela do Slavie. Teď ty chytrolíny nějak není slyšet, řekl bych.
          Jsem si vědom, že se na mě spustí lavina kritiky, že Frejlach moc zastánců nemá. Nemám ale rád nespravedlnost a za mým názorem si stojím. Jestli Slavie se rozhodne Frejlacha teď, nebo na konci sezóny prodat - tak prosím. Ale do té doby se necítím povolán jít někomu po krku, bez objektivní znalosti situace.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Matysek     před 12 lety 25.08.2012 02:06 |  
            0 0

            Prosim te, o frejlacha se tu otírá pár přispěvovatelů, každej kdo ho hodnotí podle těch posledních 10 minut je blbec, na to nemá cenu reagovat.

            Jako druhou věc beru Hubáčka. Pro některé přispěvatele hráč na odpis, pro některé stabilní modla, která by měla dostat definitivu (podle mě už ji má aspoň 4 roky). Já nechápu jak se tenhle hráč, co byl pokaždé zamýšlen jen jako záloha na lavičce za nějaké přivedené eso mohl dostat do sestavy. A vždy když už to vypadalo, že Hubáček zůstane dole, hráč se zranil na několik let, až byl odejit, nebo udělal za zápas tolik minel, jako Hubáček za sezonu. A šup - Hubáček hraje pořád dál v základu. Podle mě ten kluk už na to nemá, ikdyž je na tom pořád lépe než Standa Vlček, který už ztratil soudnost úplně. Jeho útočné nákopy, známe moc dobře... Obrana je podprůměrná s chybami. Fakt nechápu, že má pořád nějaké zastánce, ikdyž to beru jako spíše obrana slabšího či potřeba být v opozici...

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            spino     před 12 lety 25.08.2012 06:58 |  
            0 0

            Kamaráde, hluboce se mýlíš. Pověz mi, v jakém zápase předvedl Frejlach kvalitní výkon? Hrál podzimní derby a tam také nic nepředvedl. Jeho výkony jsou naprosto nijaké, těměr rovnaké Milutinnovičovi. Hubáček když už nic, tak to alespoň ubojuje, u Frejlacha tohle nevidím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Barra     před 12 lety 25.08.2012 08:41 |  
              0 0

              V čem se mýlím? Že v minulosti ukázal, že umí hrát? Že kvůli zranění se mu rozjetá kariéra zastavila? Tím že jsem napsal, že mu to minulou sezónu ve Slavii nešlo? Anebo v tom, že možná maká na tréninku a Rada je s jeho přístupem spokojen - a my jako outsideře o tom nemůžeme vědět?
              Ano, hrál 45 min proti Spartě v derby - a byl vystřídán se zraněním na tříslech. Poté následovala operace a 6 měsíců nehrál.
              Ve stejném derby byl také vystřídán Hloušek. Také tedy špatný fotbalista podle tebe - jestli bereš výkon v tom derby na Spartě jako měřítko.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                spino     před 12 lety 25.08.2012 09:37 |  
                0 0

                Hloušek byl PAN fotbalista. Poslední sezónu mu trochu klesla forma a následně byl utopen na beku, kde mu to vůbec nešlo, ale dopředu jsem ho bral jako důstojnou náhradu za Šventa.

                U Frejlacha pořád nemohu rozpoznat jeho herní styl. Je to defenzivní typ? Zcela jistě ne. Je to rychlostní typ? Nevšiml jsem si, že by kdy někoho s míčem přeběhl. Je to střelec? Ani omylem, razance jeho střeli z dálky je průměrná. A nakonec, je to konstruktivní záložník? Ne! Neříkám, že přihrává soustavně dozadu jako LJ, ale kdy udělal nějakou nečekanou, či šokující přihrávku, kterou by vyslal útočníka do zakončení?

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 07:41 |  
            0 0

            Souhlasim,probudit spici pannu Frejlacha by bylo fajn,proto si take myslim,ze by nebylo na skodu,kdyby nastoupil proti Kutne Hore.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            quelhar (admin)     před 12 lety 25.08.2012 09:49 |  
            0 0

            Souhlasim, ze nekteri hraci jsou kritizovani neumerne tomu, co na hristi doopravdy predvadeji. A kritika Frejlacha je do jiste miry nepochopitelna, protoze moc sanci za acko v souteznich zapasech opravdu nedostal.

            Na druhou stranu ovsem o necem svedci, kdyz pred nim dostava pravidelne prednost 19lety Zmrhal, ktery nikdy za zadny reprezentacni vyber nehral. Navic nekteri jej videli v priprave, ja jsem ho videl osobne hrat v posledni dobe jen posledni pripravny zapas juniorky a uprimne receno nic moc.

            Byl bych moc rad, kdyby ukazal, ze vykonnost na zakladni sestavu na rozdil treba od Zorana Milutinovice opravdu ma, ale s postupujicim casem tomu bohuzel prestavam verit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              vavicek     před 12 lety 25.08.2012 12:22 |  
              0 0

              Zajímavé, že Frejlacha na rozdíl od Hůrky nehodnotíš podle zápasů Btýmu. Protože tam pokud nastoupil hrál Frejlach tragicky.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                no-nick     před 12 lety 25.08.2012 14:15 |  
                0 0

                Vždyť o tom píše, že i v zápase juniorky nic moc. Ale nezoufej, teď se to sice nepovedlo, ale brzy určitě dostaneš šanci, kdy něco vytrhnout z kontextu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            bongor     před 12 lety 25.08.2012 10:41 |  
            0 0

            Ty máš Barro rozumné názory,nevím,jestli jsi někdy v minulosti psal do SN a pod jakým nickem,alečasto s Tebou souhlasím.
            Terč pro mrzouty se najde vždycky,teď je to Hub,ale to je už tak 5 roků,co jsme ho tady odepisovali,takže nic nového.Oblíbeným terčem
            je rodina Jarolímova,znelíbil se KJVCD i když je to vlastně nejúspěšnější trenér poválečné éry.Ale musím uznat,že ke konci angažmá mu stoupla sláva do hlavy a přestal se kontrolovat.Věřím,že kdyby přišel Dýdžej,že se poveze taky a taky musím říct,že Lukáš nebyl nikdy nic moc,ale že by byl nejhorší to si myslím ,že není.
            Já beru každého kdo je slávista jako přítele a snažím se,abych nepoužíval proti nikomu z nás silná slova,tím méně urážky.Ale my všichni bychom se měli mírnit v odsuzování kteréhokoliv ze členů naší slávistické rodiny a nedostávali se tak na úroveň našich úhlavních rudých kamarádů.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              jarodo57     před 12 lety 25.08.2012 20:40 |  
              0 0

              My přece tím , že si myslíme ,že Frejlach namá na to aby momentálně hrál v základu nemusíme být v zásadě mrzouty.O Jarolímově zásluhách coby trenérských ,ale i kdysi hráčských nikdo nepochybuje ,ale svým megalomanstvím připomínající Magatha ve Wolfsburgu ztratil poslední soudnost a ukázala se jeho ohromná vášeň pro peníze.Jeho dva synátoři pojí také stejná vášeň .Jeden ten úspěšnější má na to právo ,aby si ještě do fotbalového důchodu nějak přivydělal v zahraničí,ale ten druhý by si měl uvědomit,že ve Slávii je dejme tomu už na obtíž a s jeho přístupem k zápasům to není nijak vidět.To na druhou stranu u Hubáčka není ,ten i přesto ,že se dopustí nějakých chyb ,tak si odvede vždy to své a na hřišti nechá duši.A to bohužel nemůžeme říci o hráčích , kterých se zastáváš(Frejlach,Jarolím).

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Barra     před 12 lety 25.08.2012 23:05 |  
              0 0

              Stydím se moc, ale patřím mezi ty vetřelce, kteří tady našli azyl. V na oficiálních stránkách jsem byl Rots, což znamená v nizozemštině skála, Barra je zase skalnatý ostrov na severu Skotska - a tak se kdysi jmenoval můj pyrenejský ovčák.

              A celkem jsem si dobře zvyknul na SN, musím se přiznat, že mi momentálně ty oficiální ani moc neschází.

              Narazil jsem tu na rozumné názory a kritiky, které mají hlavu a patu, ale také, jak už to v životě chodí, někdy na ohlasy, nad kterým osobně spíš kroutím hlavou a které mi jdou proti srsti. Je podstatné, že každý má nárok na svůj názor, ale sem tam mi u těchto příspěvku chybí snaha ukázat pochopení pro jiné. Fanoušci mají být kritičtí, to je v pořádku, ale kritika by měla být konstruktivní a na úrovni. Tak, jak říkáš - žádná silná slova, tím méně urážky.

              A jinak tobě bongore děkuji za tvé příspěvky, které rád čtu a se kterými se umím ztotožnit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            dArtagnan     před 12 lety 25.08.2012 12:57 |  
            0 0

            Pánové, zajděte někam na vesnici, za 10 Kč uvidíte jednoho Hubáčka a Frejlacha vedle druhého, jistě budete velice spokojeni. Ale nevyčítejte laskavě ostatním, že za svých 300Kč chtějí vidět fotbal.
            Že Frejlach kdysi fotbal hrál a nekopu z něj udělala zranění? To je vážně smutné, ale měl by s tím jít někam do talk show, protože v profesionálním fotbale tohle prostě nikoho nezajímá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              bongor     před 12 lety 25.08.2012 14:09 |  
              0 0

              Já bydlím na vesnici rytíři a máš pravdu.To už jsem psal asi tak před měsícem,že když se chci na fotbale skutečně pobavit ,tak jdu na3.třídu.Vždycky jsem se divil ,jací skvělí hráči se tam vyskytují.Je to ale strašně zavádějící,protože tam proti sobě stojí na obou stranách hráči o těch několik tříd horší,než v lize.A proto to vypadá,že jsou fakt dobří.Kdyby tak se mezi nimi náhle objevil Hub,nebo i ten Frejlach,tak náhle zjistíš,že ti fotbalisti co zrovna odešli z od kombajnů,jsou proti nim úplně bezmocní.Každému doporučuji,zajdi si
              k nám na fotbal,bezvadně se pobavíš,pivo je tam za 17-
              a když nechceš,tak ani nemusíš zaplatit tu pětku vstupného.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                dArtagnan     před 12 lety 26.08.2012 01:17 |  
                0 0

                Nevím bongore, proč potom s těmi kombajnisty pravidelně vypadáváme v poháru?
                Jinak vím o čem mluvíš, na vesnici jsem často, u nás pivo za 15, fantastická klobása za 20 a spousta krásných holek, kam se jen podíváš / aby nedošlo k mýlce, holky cenovku nemají:-)))

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Barra     před 12 lety 25.08.2012 22:21 |  
              0 0

              dArtagnane, ty jsi přece ten 4 mušketýr, který byl rád, že ho vzali Athos, Aramis a Porthos mezi sebe a brali ho jako plnohodnotného. Jeden za všechny, všichni za jednoho! D´Artagnan a kolegové mušketýři byli známí tím, že bojovali za dobro a proti zlu. Byli velkorysí a chovali se jako praví rytíři.

              V dnešní době by tyto vlastnosti měli nadále platit. Frejlach nemusí do nějaké talk show, jak mu doporučuješ, aby se mohl někomu vyplakat na rameni. Jde teď o to, jestli se mu vyhne další zranění a jestli se dřinou dostane na dřívější úroveň. Přeji mu to, ale jak jsem psal v iniciálním příspěvku, je na Slavii aby posoudila, jestli Tomáš Frejlach může být ještě nějakým přínosem pro klub. A jestli se mu to nepodaří, neboj se, Slavia se ho zbaví. Je jasné, že profesionální fotbal není žádné dobročinné prostředí.

              Bohužel ale v Česku chybí taková fotbalová kultura, kterou najdeš například v Anglii, v kolébce fotbalu. Fanoušci by měli respektovat rozhodnutí trenéra, že na pár minut poslat hráče na plac při zápase, kde vedeme 5-0, a toho hráče uvítat potleskem a vyvoláváním jeho jména. Hlavně, když se jedná o hráče, který si vytrpěl své. Fotbal se nehraje jen nohami, ale také hlavou. Z psychologického hlediska by právě u hráče jako Frejlach podpora fanoušků mohlo sakra pomoci, aby se zpět dostal na bývalou úroveň.

              A klidně mě teď pošli s tímto příspěvkem za Šípem nebo Krausem, ale snad by ses nad tím mohl zamyslet.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                dArtagnan     před 12 lety 26.08.2012 01:12 |  
                0 0

                A rozhodně nejsem sám, komu trocha zamyšlení prospěje...
                Ty by ses třeba mohl zkusit naučit rozeznávat mezi realitou virtuální a skutečnou. Protože žádný hráč není vypískáván, naopak. Podporu na hřišti mají všichni do jednoho, včetně trenéra. Stejně tak bys neměl posuzovat podle nicku, taky určitě na sobě nemáš skotskou sukni, že? Ale když, ač nerad, zareaguji na tvůj imho hloupý první odstavec - kdyby byl d'Artagnan v boji k ničemu, stal by se mušketýrem?
                Kdyby mělo platit tvoje "necháme to na Slavii a pak budeme jen přikyvovat", tak o čem bys tady pak chtěl diskutovat?

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  Barra     před 12 lety 26.08.2012 08:47 |  
                  0 0

                  Asi si tak dobře rozumíme, vzhledem k tomu že mušketýři také zrovna nenosili kalhoty :-)
                  Ale nevadí, jde mi o toleranci. U tebe je Frejlach po zranění nekopa se smytým příběhem, který tak akorát patří do nějaké talk show. Já se přikláním k tomu, abychom tak dlouho jak mu Rada věří a Frejlach projeví snahu na tréninku, neodespávali a dali mu šanci dokázat, že nezapomněl, jak se kopá do míče.
                  Jestli to je znamení virtuální reality, prosím.
                  Nějaký Jiráček by ve své době ve Slavii také spíš nekopa, nikdo v ně neviděl něco zázračného. A Gebre to dotáhnul dokonce k tomu, že střelil za Werder Bremen první branku v Bundeslize. U obou ukázka, že kde je pevná vůle, se něco dá docílit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 21:30 |  
      0 0

      Berkovec - Čonka, Latka, Čepelák, Tusjak - Petrák, Zmrhal - Koreš, Kisel, Hurka - Vošahlík.

      Čili zachovat kostru sestavy a na některých postech vyzkoušet alternativní řešení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 21:33 |  
        0 0

        Ještě mě napadá, že místo prověřeného Petráka bych raději zkusil Frejlacha.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          jarodo57     před 12 lety 26.08.2012 10:27 |  
          0 0

          Mlčeti zlato.Tusjak na beku?Chlapi nebo spíše kluci ,opravdu než něco dáte na sklo tak o tom popřemýšlejte.Potom se tady zbytečně rozjíždí ,dlouhosáhlá diskuse, která k ničemu nevede.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    quelhar (admin)     před 12 lety 24.08.2012 22:41 |  
    0 0

    No vida, tak jsme po pěti kolech i před kandidátem titulu z Olomouce, navíc s více než dvojnásobkem vstřelených branek. Samotný Kisel dal tolik gólů co Olomouc, ta má přitom v kádru cca 7 útočníků. Pravda, sice jsme ještě o bod za nováčkem a kandidátem sestupu, ale zato aspoň máme o 10 branek lepší skóre :o) Řekl bych, že je docela dobře možné, že nás v tomhle kole už nikdo nepřeskočí a zůstaneme sedmí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      spino     před 12 lety 24.08.2012 23:45 |  
      0 0

      Přeju si, aby si to ty pod námi uplichili, ale myslím, že minimálně Teplice a Dukla se dostanou před nás.

      Jinak Olomouc sice hraje hezky kombinačně, ale jakmile se dostane do vedení, tak vypne a prakticky nepřeleze polovinu, takhle aspirant na titul nehraje.

      Letos mi přijde, že není v tabulce žádný suverén. Liberec je podle mě nafouklá bublina, která rychle splaskne. Spartě se proti Feyenordu dařilo, ale v lize je to bída. A Plzeň taky pořád zaostává za svou loňskou formou. Žeby letos zaútočil na titul Jablonec?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        patras     před 12 lety 25.08.2012 08:33 |  
        0 0

        Už před sezonou sem psal, že Liberec bude tak pátej, ne-li horší... My budem mít v příštím kole velkou šanci uspět, Liberec bude mít pohar.utkáni v nohách a tam si myslím,že bude naše šance.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        5094     před 12 lety 25.08.2012 08:37 |  
        0 0

        Jestli zaútocí na titul Jablonec nevím, ale my určitě

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 25.08.2012 22:00 |  
        0 0

        No vida, Teplice i Dukla jsou za nami a preskocit nas muze uz jen Banik (ale cekam, ze v Hradci bude plichtit).

  12. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Matysek     před 12 lety 25.08.2012 02:45 |  
    0 0

    Ono to s tim pivem za 5 korun na zápase, nebude tak žhavé:

    Fanoušci získají Gambrinus Originál 10° za symbolickou cenu pěti korun díky speciálním voucherům. Za ně si pak budou moci koupit pivo za bůra. „Vouchery budeme rozdávat před následujícím domácím utkáním týmu, který v uplynulém kole vstřelil pět branek. Po zápase si fanoušci ve vybraných hospodách v okolí stadionu vychutnají Gambrinus za cenu 5 korun, každý dospělý návštěvník dostane jednu poukázku

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      samciz (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 19:45 |  
      0 0

      To zas bude v alejích nablito...

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Kactus     před 12 lety 26.08.2012 16:46 |  
        0 0

        z jednoho piva?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    petrjir     před 12 lety 25.08.2012 10:58 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat, kdy hrajeme pohár v Kutné Hoře? A jestli už je i čas daný? Díky

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 25.08.2012 12:16 |  
      0 0

      Je to na hlavni strance nahore vlevo, hraje se ve stredu v 17:00.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 20:36 |  
    0 0

    Koupil bych z Trenčína Davida Depetrise 7zápasů 9 gólů, dáme jim Milutinoviče a Dostála + 15 mega a je náš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Barra     před 12 lety 25.08.2012 21:02 |  
      0 0

      Jestli si Spartna cenní Kadlece na 250 mil, tak se mi zdá tvá nabídka nedostatečná. Bohužel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 25.08.2012 21:26 |  
        0 0

        Sparta je sparta, ta cena za Kalece je přemrštěná, ale je asi pravda že těch 15 mega je málo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          bongor     před 12 lety 26.08.2012 07:26 |  
          0 0

          kluci neblbněte,rumun si cení Kadlece ale i Krejčího na 250 mega,to by je ale museli prodávat v blázinci.Kadlec dal 2 góly v Rotterdamu a jinak široko daleko nic.Oni jsou ve svém velikášství naprosto odtržení od reality a na co jim občas skočí někdo v ČR,tomu se na západ od hranic každý jen vysměje.Je to sice od nich chvályhodné,že chtějí konečně zlomit tradici prodeje našich hráčů za pusinky,ale my už máme tak bytelně vybudovanou pověst banánové republiky,že se to asi za našeho života těžko zlomí.Chvíli jsem se díval na Příbram,fotbal mě nezaujal ani v nejmenším,zato časté prostřihy na skoro prázdné tribuny,to byl varující pohled.S naším fotbalem to podle mě jde z kopečka a to už nemluvím o tom,že naši hráči jsou technicky vybavení o třídu hůř,než jejich vrstevníci třeba ve Španělsku,Holandsku ,nebo Francii.Dostanou za ně tak po 50-60 M a to budou ještě moc rádi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 08:08 |  
            0 0

            Dobře, s naší kopanou to jde skutečně z kopce.
            Ale jak z toho ven? Přijde mi to jako zacyklený problém. V kopané nejsou peníze, neboť o tento sport není dostatečný aktivní divácký zájem, lidé ale na stadiony hromadně nepůjdou, neboť nabízená hra je dost bídná (čest výjímkám typu Plzeň a občas se ukopne i Sparta s Libercem).
            Očekával jsem třeba malou změnu v souvislosti s juniorskou ligou, nicméně ta doslova živoří v podivných termínech (viz poslední zápas se Sigmou) na periferii zájmu. Kde jsou ty avizované tv přenosy?

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 10:20 |  
              0 0

              Naše lahváč liga je jedna velká hrůza až na vyjímky.Cestu z toho nevidím jedině že by do toho někdo začal cpát velký peníze ale takový subjekty tady nevidím.To co se povedlo Plzni je ojedinělé stačí se podívat letos.Kecy o vychově talentů jsou sice hezké,ale zase jich tady tolik neběhá,aby se prodávali za téžké peníze ven .Pro Slavii to znamená hrát aspon nějaký poháry i o čelo tabulky a být mezi jednookými králem.Protože přece jenom díky své tradici a obci fanoušků ma alespon nějaký potencial otázka, je jak s tím současní majitelé budou nakládat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              podol (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 11:11 |  
              0 0

              Také si myslím,že z uváděných důvodů v dohledné době se nemůže v GL návštěvnost podstatně zvýšit.Ani přiblížení návštěvnosti v BL není reálné.Je to důsledek oněch "kapříků",
              politiky FS,afér i to,že se fotbal stal objektem zájmu skupin,
              které hledají maximální okamžitý zisk,bez ohledu na budoucí prosperitu.Přesto si myslím,že Slávia má vyjímečné postavení
              pokud jde o diváky.I při té bídě,kdy se hraje doma většinou
              v pracovní den s časným výkopem se přijde podívat přes 6 tis.,
              před tím dokonce přes 7 tis.Srovnejme to s většinou ostatních klubů.Slávia musí udělat vše,aby diváky na stadion dostala.
              Samozřejmě první jsou úspěchy mužstva.To se v posledním zápase povedlo,teď jen pokračovat.Určitě dobrá akce bude
              to pivo za bůra,i když nevzešla ze Slávie a představoval jsem
              si to v jiném provedení.Ale i takové drobnosti jako je rychlejší
              a průžnější prodej vstupenek,výzdoba stadionu,lepší dohoda
              s majitelem stadionu o termínech a přesunech utkání,včasné informování,minimální změny termínů....
              Ale jsem optimista.I v letošní sezoně by mohla návštěvnost
              být 8-10 tisíc.
              Podol

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 11:57 |  
                0 0

                Pro mě osobně je dost deprimující zjištění, že počet návštěvníků se v podstatě moc neliší když se hraje od 17:30, či od 20:15. Vždy přijde cca stejně lidí.

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  Kactus     před 12 lety 26.08.2012 16:44 |  
                  0 0

                  protoze to jsou stejni lide.
                  vem si, kolik novych tvari potkavas na fotbale? ja porad ty same, vetsinou permanentkare. Nove lidi jsme proste neprilakali a kdyz k tomu byla moznost - novy stadion, tituly, LM ... tak jsme to pohnojili neskutecne, ze.

  15. Novinka ohledně Davida Jarolíma

    dejva     před 12 lety 26.08.2012 10:23 |  
    0 0

    David kvůli rodině nakonec odmítl odejít do USA, kde měl podepsat v klubu Seattle Sounders. Pokud nedostane jinou nabídku (nejlépe z BL), je připraven podepsat ve Slavii, která pro něho má připravenou smlouvu.

    • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 10:54 |  
      0 0

      No vida! DJ by nam urcite pomohl,snad by to ale neznamenalo pritomnost obou bratri v zakladni sestave.

    • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

      bongor     před 12 lety 26.08.2012 11:05 |  
      0 0

      jak ven z marasmu našeho fotbalu?Kdybych to věděl,tak to řeknu.
      Ale určité názory mám:
      -začít vychovávat naše děti trošku jinak,jestli nevíme jak,poslat naše trenéry na stáže třeba do Barcy,Ajaxu.Když se podívám na to,jak řeší první dotyk s míčem jejich odchovanci a jak naši tak vidím obrovské rozdíly ve zpracování míče.Našim klukům to odskakuje jako by měli gumové nohy,to tam nevidím.oni jsou většinou o myšlenku dopředu a míč zpracují rovnou tak,aby to vyhovovalo dalšímu postupu akce.
      -určitě musí jít do výchovy mládeže větší peníze.Ale kde je sebrat?
      -když divák uvidí,že se zvedá kvalita hry,začne chodit.Ale k tomu jsou potřeba i další věci.
      Třeba předzápasy,aby se diváci netáhli třeba několik hodin jen kvůli dvěma hodinám ligy,ale aby si udělali pěkný výlet na 4-5 hodin.
      Proč se na tento účel nevyužily juniorky,to ví jen slon.Vždyť juniorskou ligu hrají stejné mančafty jeko kaprligu.Prostě to nepochopím,nějaké hraní po Xaverovech a podobně je zhovadilost.K tomuhle patří i velmi kvalitní a cenově přístupné občerstvení a doprovodné programy,třeba nějaké soutěže.
      A pochopitelně jsou důležitý i bezpečnostní záruky,aby se rodiče nebáli brát sebou svoje děti.
      Když tohle všechno bude fungovat,najdou se i sponzoři.Jinak nám hrozí vylidnění stadionů.
      Upozorňuji,že nejsem odborník,ale pouhý spotřebitel a s tím co si nyní mohu koupit za svoje nemalé peníze nejsem spokojen.Nic víc.

      • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

        spino     před 12 lety 26.08.2012 11:36 |  
        0 0

        Já vidím chybu v tom, že naše liga je strašně nevyrovnaná. To je ale všude ve světě, nicméně.....

        V naší lize figurují dva hegemoni Sparta a Plzeň.
        Pak je tu pár bohatých klubů Boleslav, Liberec, Jablonec, Olomouc
        Dále pár vytunelovaných Slavia, Baník, Zbrojovka, Bohemka

        Tyto kluby své fanoušky mají a až na severní týmy, kde jsou mi nízké návštěvy záhadou, své fanoušky mají.

        A tady je ten problém, co s těmi zbývajícími kluby? Vždyť to jsou kluby, jejichž cílem je pouze udržet se v lize (paraziti). Opravdu byste při úrovni našeho fotbalu se chodili koukat jen tak, že váš tým možná nesestoupí? Aby diváci chodili, musí se o něco hrát. A to právě těch 6 týmu a řekněme i my hraje, proto diváci chodí.

        Kdyby to bylo na mě, zavedl bych v lize nějaké finanční stropy, aby se alespoň trochu vyrovnala finanční síla jednotlivých kádrů a každý tým měl motivaci o něco hrát.

        • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

          jarodo57     před 12 lety 26.08.2012 13:02 |  
          0 0

          Zúžení ligy na 10-12 týmů

          • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

            spino     před 12 lety 26.08.2012 13:19 |  
            0 0

            Souhlas, ale málo týmů mi nepřijde atraktivní. Udělal bych československou ligu. 10 předních týmů z GL + 6 slovenských.

      • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 11:53 |  
        0 0

        Já bych začal tím nejjednodušším a to je mediální obraz. Stačí se podívat na ten kontrast s hokejovou extraligou. Ta obecně taky není nijak zázračná, ale Záruba a spol. to dokáže všechno pěkně podat. Při fotbale Čapoun prohlásí, že to na české poměry bylo pěkné. A to mě vadí, proč si tu ligu sami tak shazujeme? Když se něco povede, tak se to prostě povedlo a né že na nějaký český poměry. Bylo to pěkný i na všechny jiné poměry. Spousta lidí podle mě jen papouškuje, jak je u nás fotbal na prd, protože to všude slyší a potřebujou vypadat "cool". Jen slepě přejímají, co jim servíruje TV Nova apod. Proč když jedou např. Baníkovci na Spartu nikdo neocení, že jich tam přijede 1000? Místo toho všichni sledujou jejich cestu vlakem a stačí aby vypadla ven pet lahev a už jsou z toho palcové titulky. Já to třeba vidím doma, jak byli dříve všichni vyplašení, když jsem řekl, že jdu na fotbal. Podle zpravodajství se tam totiž dějí největší zvěrstva a kdo se nevrátí pobodanej, je dítě štěstěny. A když jsem se třeba dědovi snažil vysvětlit, že je to nesmysl, tak tomu nevěří, bylo to přece v televizi. Co na tom, že já jsem tam byl osobně a mám zkušenost jinou. A mohl bych takhle pokračovat. Tohle odstranit je podle mě základ.

        • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 12:00 |  
          0 0

          Ano, to souhlasím, mediální obraz by mohl být o dost lepší. Fotbal má tady obecně (a fandění zvlášť) dost špatnou pověst.
          Svoji vinu na všeobecném marasmu má ale jistě i určitá pohodlnost návštěvníků a snaha ušetřit, vždyť když je to v TV a na internetu, tak proč platit (relativně) drahé vstupné (což se týká zejména nás) a drahé pivo (když Bráník je za 6,90 v akci...).

          • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

            spino     před 12 lety 26.08.2012 12:22 |  
            0 0

            Dalším problémem, který snižuje kredit gambáč ligy je koruční zákulisí především kolem Sparty a Plzně a také většina pánů majitelů. (Řebíček, Starka atd.).

            Oproti tomu v hokejové extralize čas od času pan Šulc z popudu majitele Sparty Charouze sebere několika klubům body a Hadamczik si z Kravař dělá hokejový areál, ale to je tak všechno. Teď extraligu nakazili Rusáci, tak uvidíme jak se to vyvrbí.

          • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

            jarodo57     před 12 lety 26.08.2012 13:38 |  
            0 0

            Předně podívejte se kdo vede fotb. svaz?Cinklý Pelta obklopený starýma známýma včele Berbrem,Damkovou,Svobodou a spol..Krajské svazy vedou ty samý lidi co tam byli ještě před tou korupční aférou,Majitelé Řebíček,mafián Starka , který neudělá krok bez bodygardů a na fotbal chodí v neprůstřelný vestě,Paclík -ten se taky vyzná,Křetínský se svou JaT a další , rozhodčí, který aby se dostali do první ligy nebo alespoň do krajských soutěží musí jít přes mrtvoly a odvádět desátky. Otevřete Sport a nic jiného tam nečtete než o Spartě atd. atd.Pak se není čemu divit,že ty lidi tam na ten fotbal zkrátka nepřijdou a když jdou koupí si za 35.-Kč 0,4 teplýho piva zaplatí 160 Kč za nejlevnější lístek mimo pražští koupí do auta benzín za 40.- Kč zaplatí 50.-Kč za parkovné a pak tam vidí fotbal na ho... a ještě k tomu jeho mužstvo zařízne rozhodčí jako včera Duklu s tím neuznaným gólem,tak se tam příště neukážou.Nechci být skeptický ,ale do fotbalu nikdo kvůli tomu nechce vstupovat a není se co divit.Jak z toho ven?Revoluce na svazu .Nové volby předseda nevolitelný prohnilýma delegátama(výběr.řízení) to samé výkonný výbor a krajské předsedy, změnit systém přerozdělování peněz více do mládeže ,snížení stavu mužstev na 10-12 týmů ,apod. Ale určitě bez razantnějších změn a rozloučení se se zprofanovanýma osobama to k lepšímu nepovede.

            • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

              Kactus     před 12 lety 26.08.2012 16:53 |  
              0 0

              to nepomuze, dalo by se i jinak, proste si hrat to svoje a cely svaz ignorovat.

              • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

                bongor     před 12 lety 26.08.2012 17:25 |  
                0 0

                To už tady taky balo.Nejmíň 5 roků předtím,než jsme konečně vyhráli ligu se pomalu každý týden psalo a my jsme to samozřejmě taky věděli,že Slavia hraje nejlepší fotbal.Jenže ta sebranka na svazu a v okolí nás vždycky stačila potopit.Ono stačí zapískat deset přímáků z poloviny hřiště a ono se něco ujme že ano.Rozhodčí ani nemusejí pískat penalty proti Slavii,nebo odpouštět je rumunovi.
                Já jsem ani neuváděl,že je potřeba očistit fotbal,protože to v současné době snad ani nejde.Podívejte jak vyběhli s Haškem,ani si necvrknul.Dobrá věc by byla česko-slovenská liga,to určitě ano.

            • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

              Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 17:01 |  
              0 0

              No tak divák, který ovládá pravidla fotbalu mohl být naopak včera spokojen, protože rozhodčí v dané ofsidové situaci správně odmával :)

    • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

      spino     před 12 lety 26.08.2012 11:07 |  
      0 0

      Budu se opakovat, ale prosím zdroj. Jarolím(ové)? Vedení? Fotbalisté?

    • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 11:57 |  
      0 0

      Osobně tomu nevěřím že by přišel, protože by tady vúbec neměl na růžích ustlán, byl by leda blázen a nebo opravdu velkej srdcař.

      • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

        spino     před 12 lety 26.08.2012 12:23 |  
        0 0

        Taky tomu nevěřím. O příchodech Rudy a DJ stále někdo nosí zarušené zprávy, ale oficiální účastníci to popírají.

        • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

          dejva     před 12 lety 26.08.2012 14:06 |  
          0 0

          Zdrojem je článek z úterního vydání HAMBURGER MORGENPOST, který Davidova slova citoval.

            • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

              janko (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 14:46 |  
              0 0

              Když rozkvikneš odkaz pod tím článkem, tak se ti otevře další a tam se píše následující:
              "Genau daran dürfte Jaros Comeback beim HSV wohl scheitern. Der Tscheche ist darauf vorbereitet, sagt: „Wenn sich nichts anderes ergibt, bleibe ich in Tschechien.“ Bei Slavia Prag könnte er sofort unterschreiben. Doch ein Funken Hoffnung auf die Bundesliga bleibt"
              Nechci jiskřit vášně, jen se zeptám. A pomůže nám to? Vím, že je slávista každým coulem, ale je dorá doba na jeho příchod? V době kdy se začínají prosazovat mladí? jsem z toho rozpolcený, na jednu stranu bych ho chtěl u nás vidět, na druhou z toho mám trochu obavy....

              • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

                spino     před 12 lety 26.08.2012 14:48 |  
                0 0

                Na příchod legendy je vždycky dobrá doba. Protože potom už bude pozdě.

                • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

                  bongor     před 12 lety 26.08.2012 17:39 |  
                  0 0

                  to je jasný,že by nám to hodně pomohlo.Je to super hráč,úplně mimo naše poměry.A je to i klubista.Co víc si přát?Já vím,že by to každého nenadchlo,možná bychom si zase přečetli,že vliv jarolímovic rodiny nadále trvá a tatínek už si k nám dosadil hned dva synáčky a že je to jeho předpolí pro brzký návrat.............Ale Dýdžej by ukázal Kweukemu,že soudruh Lenin měl pravdu ldyž říkal"učit se ,učit se ,učit se! a že to asi směroval na podzimní derby.Kdyby hrál na něj Dýdžej,tak si hošík ani neškrtne.

              • Re: Novinka ohledně Davida Jarolíma

                dejva     před 12 lety 26.08.2012 14:55 |  
                0 0

                David na jaře jasně ukázal, že je pro HSV jedním z klíčových hráčů. V Hamburgu díky němu uhájili 1.ligu. Jeho případným příchodem by Slavia získala ohromnou kvalitu a zkušenosti.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Matysek     před 12 lety 26.08.2012 14:30 |  
    0 0

    Tak žádnej DJ, Mičola přichází....

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      spino     před 12 lety 26.08.2012 14:41 |  
      0 0

      Já pořád nechápu myšlení současného sportovního úseku. Mičolu neznám, třeba bude hodně dobrej, ale dávat přednost odchovancům jiných klubů před srdcaři, kteří se sami nabízejí, že by u nás chtěli hrát se mi vůbec nelíbí. Jak říkám, výkonost a užitečnost nechám stranou, ale to nelidské chování k legendám se mi nelíbí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Matysek     před 12 lety 26.08.2012 14:50 |  
        0 0

        Jenže Mičola bude u nás hrát asi útočníka... Navíc byl stříbrnej na mistrovství dvacítek...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          spino     před 12 lety 26.08.2012 14:55 |  
          0 0

          To všechno vím, ale to o jeho výkonosti nic nevypovídá (navíc byl zraněnej). Ale to není vůbec podstatné. Za jeho příchod jsem rád, jen mi jde o princip, jakým se současné vedení staví k legendám (DJ, Tavares, Skácel).

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Khadgar     před 12 lety 26.08.2012 15:04 |  
            0 0

            David Jarolím, při vší úctě k němu, není legenda Slavie, ale Hamburku. Tavares taky není legenda, tou se hráč nestane za rok a půl. Ruda by na to mohl aspirovat, pokud by u nás ještě něco odehrál. A to se na to ještě dívám měřítkem dnešní doby, kdy jsou požadavky nižší.

            Trochu se bojím, že kdyby přišel DJ, tak by byl jeho bratr po svém uzdravení tlačen do sestavy i kdyby Petrák nebo Zmrhal hráli jako bohové. Na druhou stranu, jeden střední záložník potřeba je, protože Frejlach a Milutinovič jsou nepoužitelní. A třeba by příchod DJ vedl k jejich odchodu, což by bylo dobré jak pro klub, tak především pro ně - mohli by zase hrát. Bohužel u Frejlacha je problém jeho smlouva.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              spino     před 12 lety 26.08.2012 15:11 |  
              0 0

              S Rudou a Tavarasem souhlas, ale jsou to neskutečně kvalitní hráči. Nicméně s DJ nesouhlasím. Pro mě se legendou stává i ten, který jako odchovanec Slavii proslaví v zahraničí (Šmicer).

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            lassiter     před 12 lety 26.08.2012 15:11 |  
            0 0

            K legendě Skácel se vedení staví velmi slušně, nechá ho tu s týmem v klidu trénovat, i když on o Slavii podle svých vyjádření zájem nemá. Co jako chceš víc? Má každýmu z nich Slavia nasypat balík, jenom proto, že jsou to legendy (třeba i legendy Hamburku)?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        smolda21     před 12 lety 26.08.2012 16:36 |  
        0 0

        Skvělá zpráva, Mičola je talent, je to rychlík a navíc umí dávat goly, může hrát v útoku vedle Škody, či na křídle místo Vošahlíka, který by se mohl posunout do útoku. V případě zranění Karolka či jiného hráče ve středu pole, může nastoupit i tam. Samozřejmě, byl zraněný a rok defacto nehrál, ale na druhou stranu si myslím, že už má něco natrénováno z Drážďan. Na základ to asi ze začátku nebude, ale když se mu podaří navázat na formu z Baníku či prvního roku v Brestu, bude to další platný člen našeho týmu. Radost mám především z toho, že je to hráč, který preferuje ofenzivnsí styl hry. To nemluvím o tom, pokud jde na přestup, že ho můžeme ještě v budocnu dobře prodat, je mladej a má perspektivu. Uvidíme, jestli se mu podaří u nás restartovat kariéru. Každopádně mám radost :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 12 lety 26.08.2012 17:41 |  
        0 0

        Tentokrát s Tebou spino stoprocentně souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Euforak (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 15:27 |  
      0 0

      Ví někdo, co přesně tam Mičola napsal?

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 26.08.2012 15:43 |  
        0 0

        Udajne toto: Bonjour. merci à tous les fans et amis pour un séjour merveilleux deux ans à Brest . direction Slavia Prague..

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          no-nick     před 12 lety 26.08.2012 15:54 |  
          0 0

          A je to dobrej nápad nebo spatnej nápad nebo jakej to je vlastně nápad? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            quelhar (admin)     před 12 lety 26.08.2012 16:04 |  
            0 0

            Dalsi hrac, co dost dlouho nehral, navic po operaci... Na druhou stranu prave kridlo se nam urcite hodi (uz treba proto, aby Vosahlik mohl hrat v utoku). Proc ne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              no-nick     před 12 lety 26.08.2012 16:13 |  
              0 0

              To je fakt. Při našem počtu útočníků opravdu proč ne...

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 16:19 |  
              0 0

              Jo jenže pomalu co přestup to chcíplej nebo polochciplej hráč v nejlepším případě se dorazí u nás.

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Euforak (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 16:25 |  
              0 0

              Asi by se taky hodilo, aby už byl ready Dobrotka... Hub a Latka - to nejde.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                no-nick     před 12 lety 26.08.2012 16:37 |  
                0 0

                Jímá mě hrůza, co až Latka frnkne. Cicman mě zatím nijak nezaujal, Dobrotku jsme ještě neviděli kopnout do balonu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 26.08.2012 16:36 |  
              0 0

              Uvidí se, jak mu to půjde, ale posilování vítám. Zvlášť pokud jde o takto zajímavá jména.

              • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                smolda21     před 12 lety 26.08.2012 16:37 |  
                0 0

                Skvělá zpráva, Mičola je talent, je to rychlík a navíc umí dávat goly, může hrát v útoku vedle Škody, či na křídle místo Vošahlíka, který by se mohl posunout do útoku. V případě zranění Karolka či jiného hráče ve středu pole, může nastoupit i tam. Samozřejmě, byl zraněný a rok defacto nehrál, ale na druhou stranu si myslím, že už má něco natrénováno z Drážďan. Na základ to asi ze začátku nebude, ale když se mu podaří navázat na formu z Baníku či prvního roku v Brestu, bude to další platný člen našeho týmu. Radost mám především z toho, že je to hráč, který preferuje ofenzivnsí styl hry. To nemluvím o tom, pokud jde na přestup, že ho můžeme ještě v budocnu dobře prodat, je mladej a má perspektivu. Uvidíme, jestli se mu podaří u nás restartovat kariéru. Každopádně mám radost :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                  spino     před 12 lety 26.08.2012 17:00 |  
                  0 0

                  Jen aby to nebyl druhý Frejlach.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

                    smolda21     před 12 lety 26.08.2012 17:20 |  
                    0 0

                    uvidíme, snad ne :)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 17:24 |  
    0 0

    Panové bych krotil vášně s tím Mičolou,není to tak jisté:Spekulovat mužeme až bude u nás ja z něj když k nám přijde zas tak nadšen nebudu.Radši bych tu viděl Rudiho či nakonec toho Jarolíma.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      bongor     před 12 lety 26.08.2012 17:47 |  
      0 0

      Tak Rudiho bych bral radši než Mičolu,to je tahoun,dává góly.
      Ale fakt je,že ještě není nic jistého.
      S tím,že bereme do kádru hodně lidí po zranění není moc ideální.
      Vzpomeňte si na Kaufmana,toho jsem viděl jen jednou,jinak bych si myslel,že ani vůbec neexistuje.A bylo jich víc.jsme taková rozehrávací farma.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        spino     před 12 lety 26.08.2012 18:00 |  
        0 0

        KAufmana bych klidně bral zpátky. Rozhodně lepší než Hubáček a Cicman.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          travel (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 18:08 |  
          0 0

          A Nitranský a Dostál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      smolda21     před 12 lety 26.08.2012 18:11 |  
      0 0

      Jasně, jisté není zatím nic, radeji bych tady tak videl Rudiho či Davida, ale to není letos asi realné... uvidíme jak to všechno dopadne, třeba příjdou všichni tři, třeba ani jeden

  18. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    SmoKerS     před 12 lety 26.08.2012 20:48 |  
    0 0

    takže jsme 7., 4 body od pohárových příček a min. do zítřka máme, společně s plzní, nejlepší útok v lize... já myslim, že se trenérovi bude po pátym kole bilancovat celkem dobře.. ale pořád musim myslet spíš na to, že sme jenom 3 body od sestupu a že dostáváme až příliš lacinejch branek. no a když se zpětně kouknu, tak vzhledem k losu, to byl začátek celkem tragickej a měli jsme z toho určitě vydolovat bodově víc.. na druhou stranu hra neni špatná, je cítit vzestupná forma a potenciál na pohárový příčky současné mužstvo určitě má.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      spino     před 12 lety 26.08.2012 20:51 |  
      0 0

      Podle mě nemá. Plzeň, Sparta, Jablonec, Liberec a Boleslav jsou podle mě lepší než my. Ale věřím, že evropu vybojujem v poháru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        bongor     před 12 lety 26.08.2012 23:03 |  
        0 0

        Plzeň je bezkonkrenčně nejlepší.Liberec je na naší úrovni,stejně tak Jablonec.Boleslav a rumun jsou horší.Bolka má velké zdravotní potíže,je to něco jako my v minulých sezonách.Dívám se na Wolfsburg,ten má 39 lidí v kádru,tam nějaké to zranění tak nevadí.
        No a ti bolševici,to je kapitola sama pro sebe.Vychází o nich spousta oslavných tirád v našem neutrálním tisku ,kdo v jednom zápase nezakopne o míč,tak už ho cpou do repre,ale je to sotva průměrné mužstvo.Kecy ještě nikdy skvělý tým neudělaly a nemít tolik přízně
        na Strahově,tak by to byl pro ně průšvih.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 26.08.2012 21:04 |  
      0 0

      Hlavní ted bude potvrdit to v LB když tam prohrajem tak se zase budem plácat dole, poté stačí doma nebodovat a bude nervák.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        SmoKerS     před 12 lety 26.08.2012 21:10 |  
        0 0

        je fakt, že zápasy venku začíná být náš dlouhodobý problém, jestli nebudem vozit body i z venku, tak můžem na poháry zapomenout...