Fortuna liga

Slovácko - Slavia 3:0

 Slavia se v 10. kole představila na půdě Slovácka. Sešívaní neprolomili zápornou bilanci z venkovních hřiští a v Uherském Hradišti prohráli jasně 0:3. Navíc série neprůstřelnosti Kamila Čontofalského vzala brzy za své.

Slovácko - Slavia 3:0 (2:0)

Branky: 2. Hlúpik, 45. Kovář, 77. Volešák z penalty

Sestava: Čontofalský - Nitrianský, Cicman, Hubáček, Juhar - Jarolím - Tusjak, Zmrhal, Mičola - Kisel (70. Koreš) - Škoda (87. Vlček)

Trenér Rada musel do střetnutí vyslat oslabenou sestavu, v níž chybí dva nejlepší hráči z derby. Ondřeje Petráka sklátila viróza a Martin Latka má nakopnutý nárt. Na stoperu tak dostal šanci Róbert Cicman a Petráka nahradil Lukáš Jarolím. Na postu pravého záložníka se pak usídlila nejnovější akvizice červenobílých Tomáš Mičola. Kapitánskou pásku navlékl Karol Kisel, čímž tuto roli zřejmě definitivně převzal po Jarolímovi.

Naše obrana inkasovala hned z první akce domácích, Hlúpikův náběh nezachytil Juhar a hráč soupeře zakončil s přehledem ranou k tyči. Slavia odpověděla povedenou ranou Nitrianského, Melichárek byl ale připraven. V dalším průběhu se Slavia snažila držet míč, zatímco Slovácko spoléhalo hlavně na brejky, které se mu ale vinou několika ofsajdů nedařily. Nezáživnou pasáž oživil sudí Kovařík, když otočil faul v neprospěch Slavie. Slávisté o pár minut později předvedli chybu v rozehrávce, ale naštěstí stihli obranu doplnit a Slovácko se do šance nedostalo. Hned vzápětí se pěknou ranou prezentoval Jaromír Zmrhal, jeho střela ale letěla nad branku. Po rohovém kopu si aktivnější Slavia připsala gólovou šanci, když povedenou Cicmanovu hlavičku skvěle vytáhl Melichárek! Z následujícího rohu se do šance dostal náš kapitán Kisel, ale Melichárek byl opět na místě. Ještě větší šancí odpovědělo Slovácko, Došek si pohrál s chybujícím Čontofalským i Hubáčkem a míč mířil jen těsně vedle odkryté slávistické svatyně! Následovalo několik nudných minut, kdy zaujala jen dalekonosná rána Valenty, která ale mířila o několik metrů mimo. Slovácko si ale schovalo branku na samotný závěr poločasu, kdy si Kovář poradil s chybujícím duem Hubáček, Juhar a prostřelil Čontofalského. Po poločase tak Slavia prohrávala 0:2.

Do druhého poločasu nastoupily oba týmy beze změny. Překvapivě začalo lépe Slovácko, ale Čontofalský si tentokráte centry pohlídal. Práci měl i Melichárek, když pokryl hlavičku Škody. Následující desetiminutovku si Slovácko udržovalo mírnou převahu, brankovou příležitost si ale nevypracovalo. Ta přišla až v 60. minutě, kdy rychlý brejk zakončoval v dobré pozici Došek vedle. V dalším náznaku na poslední chvíli zachraňoval Cicman. Mohlo tak platit rčení "nedáš, dostaneš", ale po skvělé přihrávce Kisela neuspěl tváří v tvář Melichárkovi osamocený Mičola! Vítězství mohli domácí potvrdit po hrubce Cicmana, který šel jako stoper do kličky a přišel o míč, Slovácko ale naštěstí šanci nedotáhlo a střílelo vedle. A za chvíli bylo ještě hůř, dva nejhorší muži na hřišti - Hubáček a Juhar - předvedli každý po jedné velké chybě, což rezultovalo v penaltu pro Slovácko. Tu proměnil bývalý slávista Ladislav Volešák. Před čtvrtým gólem nás za pár minut zachránil jen pohotový skluz Milana Nitrianského. Zbytek zápasu už se dohrával pod taktovkou Slovácka. Slávisté podali ostudný výkon, zvláště ve druhém poločase naprosto vypadli z role.

Komentáře (117)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:36 |  
    0 0

    Já osobně bych zvenku bral i remízu, na Slovácku to bude těžké. Na druhou stranu je už ale načase prolomit nepříznivou venkovní bilanci!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:40 |  
      0 0

      Tak bez Latky a Petráka bych bral remízu tuplem.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

      Barra     před 12 lety 05.10.2012 19:42 |  
      0 0

      Osobně také budu rád za remízu, Slovácko je na dobré vlně.
      Moc bude záležet na tom, jak Latka si poradí s Doškem. Nicméně nebudu ani z případné prohry dělat velké drama, tak dlouho jak se naši budou maximálně snažit.

      Jestli ale můžu snít: 17 bodů po dnešku by bylo nádherné.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

        Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:44 |  
        0 0

        Latka si s Doškem bohužel neporadí. Snad to Cicman vezme za správný konec.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

        Barra     před 12 lety 05.10.2012 19:44 |  
        0 0

        Cože, Latka nehraje? Než jsem to měl napsané, tak se tady objevila tato informace. Snad se vytáhne Cicman, ale mám obavu že dnes padne nás 522-minutový rekord.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

          mart     před 12 lety 05.10.2012 20:37 |  
          0 0

          no vida, .... tak ste vyhral (rekord padl :)
          Me se pro zmenu zdalo, ze dneska vyhrajem 4:1, jednoho gola da kridlo (Micola nebo Tusjak) a Karol se poradne chytne (uz by bylo na case).
          Pravda, nevedel sem, ze bude chybet Latka s Petrakem......, ale snad to nejak zvladnem.
          Slavie do toho!

          • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

            AKI     před 12 lety 05.10.2012 22:12 |  
            0 0

            Krutá realita.... 3:0 je drsný vystřízlivění... ale zaslouženě. Toto je,bohuže, stále obras Slávie. No co, káru potáhnem dál.... AKI

            • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

              mart     před 12 lety 05.10.2012 22:14 |  
              0 0

              den blbec, .... dneska se mi snad nepovedlo vubec nic....
              Hezky weekend :)

              • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

                AKI     před 12 lety 05.10.2012 22:25 |  
                0 0

                .... třeba Liverpool vyhraje :)

                • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

                  mart     před 12 lety 06.10.2012 12:09 |  
                  0 0

                  :D, .... dneska sem se rano probudil , a doufal, ze se mi to jen zdalo.
                  Bohuzel ne. Porad je to 3:0, ... a ten vykon se mi asi taky nezdal ..... :(

  2. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    Karel13     před 12 lety 05.10.2012 19:38 |  
    0 0

    Nevím, kde bereš informace, ale Petrák nehraje a Latka jen na lavičce (oba viróza).

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:40 |  
      0 0

      Bylo to hned změněno. ;)

  3. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:45 |  
    0 0

    Jinak taková úsměvná (i když se z toho chce spíš brečet) drobnost. O viróze se psalo v souvislosti s Frejlachem, takže to nejspíše roznesl on. Ten hráč se nám skutečně vyplácí.

  4. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    zeleznik2     před 12 lety 05.10.2012 19:48 |  
    0 0

    Tak s touto sestavou:
    Sestava Slavie: Čontofalský - Nitrianský, Cicman, Hubáček, Juhar - Jarolím - Mičola, Zmrhal, Tusjak - Kisel - Škoda

    budeme rádi za remízu, Dobrotka je prý ok, hrál za juniorka se Spartou a dobře dal dva góly, dnes není ani na lavičce. Tipuji holomajznu a stav 0:0, směrem dopředu to vidím bledě jedna, dvě šance, bude to chtít hlavně klid v defenzivě, ale bez Latky, těžko. LJ v základu já se na to radši ani nekoukám!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:50 |  
      0 0

      Jak jinak to řešit než LJ? Podle mě dobrá volba, on se na tuhle pozici hodí spíš. Ale Petráka bych tam viděl radši, to je jasný.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

        Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 19:56 |  
        0 0

        Vlastně by se to dalo ještě řešit Dobrotkou na stoperu a Cicmanem na DZ, ale Dobrotka zřejmě do UH ani neodcestoval s týmem. A i tak radši uvidím v záloze Jarolíma, Cicman je dopředu úplně marný.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 20:01 |  
          0 0

          Každopádně do na nějakej velkej bodovej zisk nevidím :-(

  5. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    opicemag     před 12 lety 05.10.2012 20:19 |  
    0 0

    To bylo rychlé. Bez Latky to bude vzádu asi dost děs.

  6. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    Fallen (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 20:19 |  
    0 0

    A už to jede

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 20:42 |  
      0 0

      az na tu treti minutu to neni spatny..

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

        opicemag     před 12 lety 05.10.2012 20:52 |  
        0 0

        Ale bez gólu. Opravdu by se nám hodil nějaký gól.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

        opicemag     před 12 lety 05.10.2012 20:52 |  
        0 0

        Ale bez gólu. Opravdu by se nám hodil nějaký gól.

  7. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

    borovnik     před 12 lety 05.10.2012 20:46 |  
    0 0

    Dneska to vidim na dobrej vykon a 0 bodu. Bohuzel vzhledem k vypadnuti v poharu je i remiza malo.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

      borovnik     před 12 lety 05.10.2012 21:06 |  
      0 0

      Vykon beru zpet, bodovej zisk nechavam.

  8. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 05.10.2012 21:01 |  
    0 0

    Obrana strašná.

    ŠKODA VEN!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:02 |  
      0 0

      Dobrotka dovnitř.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

        jarodo57     před 12 lety 05.10.2012 21:05 |  
        0 0

        No to je moc špatný.Všechny slováci na střídání + 5 dalších

  9. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Artur (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:02 |  
    0 0

    Tak průjem asi bude ještě i dnes :D

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:04 |  
      0 0

      to je skoda.. prislo mi, ze prvni pulhodku jsme hrali fakt peknej fotbal..

  10. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

    rek     před 12 lety 05.10.2012 21:04 |  
    0 0

    Tohle je opravdu jenom pro silné nervy.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 21:06 |  
      0 0

      Tak trochu se to dalo ale čekat. Hubáček a Juhar hrají šíleně.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

        jarodo57     před 12 lety 05.10.2012 21:12 |  
        0 0

        Přidal bych Mičolu a bohužel i Čontofalský.Asi by to chtělo střídat hned teď .Klidně bych zkusil Vlčka

        • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 21:13 |  
          0 0

          Mičolovi to nejde, ale Juhar a Hub předvedli příšerné kiksy. Čontofalský s góly nemohl nic dělat, předvedl jednu ohromnou chybu s tím výběhem a jinak nic neměl.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. poločase

            jarodo57     před 12 lety 05.10.2012 21:19 |  
            0 0

            S Juharem a s Hubem souhlasím taky.Cicman příšerně váhá při rozehrávce. Samozřejmě Jarolím alibisticky na 2 metry přihrávky,Zmrhal až na jedno zaváhání při rozehrávce jakš takš,Nitrianský vcelku bez chyby a škoda normál.Ale dnes největší problém obrana z levé strany.

  11. Re: Slovácko - Slavia 2:0 po 1. poločase

    klimi     před 12 lety 05.10.2012 21:06 |  
    0 0

    Takový typický výkon na Slovácku...Dvěma dlouhými míči se tam Slovácko lacině dostane a dá dva góly, my zase uděláme z jejich hráče v bráně golmana...

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 po 1. poločase

      bongor     před 12 lety 05.10.2012 21:27 |  
      0 0

      Bez Latyho je obrana úplně v pr***.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 po 1. poločase

        goop     před 12 lety 05.10.2012 21:39 |  
        0 0

        No to je tragedie

  12. Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:37 |  
    0 0

    Bohužel mi připadá, že na to Kisel celkem sere. On stejně (jako když byl u nás poprvé) dá těch svých 5 gólů v prvních 5-ti zápasech a pak jeho výkonnost klesne o 100%. Dále se pak už prostě nemůžu dívat na výkon Škody a Mičoli. Ti dva na Slavii prostě nemají. Ve Slovácku hraje levý bek Reinberk (který hraje jen díky vykartování Kubáně) a hraje výborně, o 100% líp než dnes Juhar. Pokud v zimě, v lepším případě na konci sezóny, odejde Latka, tak prostě musíme sehnat do obrany nějaký zvučný jméno, prostě hráče který pro nás bude hned posilou a nahradí plnohodnotně Latku. Místo Kisela (pokud tedy po sezóně skončí, stejně jako Hub, LJ a Vlčák) musí přijít Skácel a jestli ho Slavie neosloví, tak je to amatérismus největší.

    Déle pak doufám že přípravu na novou sezónu začnou s A-týmem tito hráči z juniorky, Hrubý, Bazal, Šimeček a Mikula, možná i Čepelák a útočník z U19 Liška. To jsou asi nejvýraznější postavy svých týmů, co jsem měl letos šanci vidět.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

      spino     před 12 lety 05.10.2012 21:40 |  
      0 0

      Kisel je s Latkou jedinej, kdo nás drží v první polovině tabulky. Koho na jeho místo??? Zatím nikdo takový v týmu není a nevěřím, že někoho zkušeného koupí.

  13. Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

    spino     před 12 lety 05.10.2012 21:39 |  
    0 0

    Škoda není fotbalista.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:44 |  
      0 0

      On tam jakoby vubec neni... Juhar totalne zbrklej.. mel by vic pouzivat hlavu..

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

        goop     před 12 lety 05.10.2012 21:46 |  
        0 0

        On si ani s tím míčem nerozumí a střílí totálně do prdele.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

        Artur (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:46 |  
        0 0

        Já na to ani nekoukám jen to poslouchám vyjde to nastejno.

        • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

          goop     před 12 lety 05.10.2012 21:51 |  
          0 0

          Tak penaltu jsem nepochopil. Zmar dokonán.

  14. Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

    Elanius     před 12 lety 05.10.2012 21:49 |  
    0 0

    Bohužel se "facka" z Ústí nad Labem neujala. Můžeme se sice vymlouvat na absenci Latky a Petráka, ale i tak je výkon týmu velice špatný.

    V obraně hraje svůj bezpochyby nejhorší zápas hraje Juhar, jediný kdo ho ještě překonává je Cicman, který je doslova příšerný. Bez Latky je velmi špatný i výkon Hubáčka.

    V záloze se alespoň ve druhém poločase probudil Mičola, který je aktivní a bojuje o balóny a dere se dopředu. Naopak zápas od zápasu jsou horší Tusjak a především Zmrhal. Kisel je v výjimkou derby špatný už delší dobu. Ve výsledku tak obávaný Jarolím v záloze není nejhorší.

    Ve světle výkonu celého týmu snad ani nejde uplně odsoudit Škodu. Měl tam pár dobrých kontaktů, ale s těmi balony, které dostává, by tam mohl být Bakoš a výsledek by byl stejný.

    Tenhle zápas ukazuje, jak strašně závislá je Slávia na výkonu 2-3 hráčů. Absence Latky, Petráka a špatná forma Kisela nás rázem sráží do slabého ligového průměru.

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 21:59 |  
      0 0

      To je velmi presny hodnoceni. Jen si myslim, ze Zmrhal dnes hral docela dobre.. tedy do toho totalniho kolapsu v druhy puli. Byl aktivni a tahal vetsinu utoku.. Jarolim spis neviditelny. A Skodovy dobry kontakty jsem nevidel. Jinak souhlas.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

        klimi     před 12 lety 05.10.2012 22:01 |  
        0 0

        Mně se naopak Zmrhal docela líbil, asi na to máme jiný pohled. Naopak Škoda je fakt tragéd, výběr místa, zpracování, přihrávky=0...

        • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 22:04 |  
          0 0

          Presne, on ten dobrej balon dostat ani nemuze.. kdyby hral za nim Xavi s Messim, tak Skodovi nebudou mit kam prihrat..

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

        Elanius     před 12 lety 05.10.2012 22:06 |  
        0 0

        Byla tam jedno dobre sklepnuti v prvni puli, pak pokus o obejiti v rohu hriste, ktery skoncil rohem a dobra hlavickova prilezitost. Na Skodu to je uchazejici vykon.

        Ten Zmrhal nevim, obcas zvedne hlavu a udela pak kroku dopredu, ale to proste povazuju za zaklad, ne za neco co bych mel oslavovat. Bohuzel az moc casto tam naopak bylo zabrzdeni akce a prihravka dozadu, nebo naopak velmi nepresny a nepresvedcivy nakop nekam dopredu.

        Snad jedini dva hraci, ktere bych za tenhle zapas v kabine nenakopal jsou Nitriansky a Micola. Jejich prava strana byla dozadu jista a meli i neco malo dopredu.

        Rozhodne chybi druhy zkuseny stredopolar typu Skacela, ktery by mel tah na branu misto Kisela. Stejne tak nemuzeme myslet na pohary s jednim (byt skvelym) stoperem. O utocnikovi tu zaznelo tolik, ze nema smysl to dal rozebirat, tam je to bez debaty.

        • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 22:17 |  
          0 0

          No ja myslim, ze Zmrhal dost casto tu hlavu zvedne a jde dopredu nebo se ukaze do zajimavy kombinace, bohuzel se casto tak nejak lekne a da nejistou prihravku nebo tak neco.. ale mam dojem, ze mu to fotbalove fakt mysli, ono podle me to neni malo..se trochu otrka a muze to byt zajimavy. Treba Jarolim tenhle tah dopredu uz vubec nema.

          Mas pravdu, sklepnuti, roh.. no nevim, prijde mi to malo.

          Micola a Nitriansky souhlas. Mozna oba zahrali nejlip na podzim paradoxne..

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

        jarodo57     před 12 lety 05.10.2012 22:12 |  
        0 0

        Vela moc slovákou .Rada neumí jinou řeč než češtinu a slonenštinu a tak se musíme ohlížet bohužel po posilách z ciziny jen na Slovensku.A Taky to potom vypadá.A ještě jednu věc vytýkám trenérovi.Nezareagoval na vývoj .Juhar tam druhou půli už neměl co pohledávat o Cicmanově nemluvě.Měl tam jít Dostál ,Nitrianský na stopera a Čonka.I když by to dopadlo stejně ,tak by alespoň byla vidět snaha něco s těma ubožákama udělat. Ale zlomový okamžik byl při neproměnění stoprocentní šance Mičoly.

        • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 22:19 |  
          0 0

          Nemuzes stridat celou obranu.. a jeste dostalem..:).

          • Re: Slovácko - Slavia 2:0 ve 2. poločase

            jarodo57     před 12 lety 05.10.2012 22:24 |  
            0 0

            nebyl by dneska horší než Juhar .A to o něm tvrdím,že má s bídou na divizi.

  15. Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

    edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:01 |  
    0 0

    Tohle snad nema Standa zapotrebi ne?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

      Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 22:06 |  
      0 0

      Aspoň si připíše starty a dotáhne se na Šilhavého, který drží rekord. :)

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

        edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:10 |  
        0 0

        Kolik je rozdil? Ze bysme z toho mohli udelat takovej nahradni cil sezony :-)

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

          Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 22:27 |  
          0 0

          Na Wikipedii je 14.. Těžko říct, jestli tam jsou započítaný ty 2 starty z minulýho roku.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

            Alanor (admin)     před 12 lety 05.10.2012 22:28 |  
            0 0

            Už kvůli tomu výkonu plácám. Samozřejmě z tohoto roku. :)

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

              edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:54 |  
              0 0

              Tak to bysme stihli, zatlacime na vedeni :-) no takovy odlehceni po tom dnesku. To byla chmura. Tak uvidime jestli se behem "placenyho volna" chlapi daj dohromady.Je mozny, ze to tak pujde dal, od zdi ke zdi. Mimochodem tenhle rytmus dva tejdny se hraje a dva tejdny trenuje, to je teda taky pekne na palici. Ja uz bych leta chtel rakouskej model, ale ted teprve vidim / jak nehrajem pohary / co to je za pakarnu pro vsech tech cca 14 tymu, jak je to vzdycky muselo stvat. Ale nikdy to nikdo nezkousel vazne prosadit. A este ta letni pauza k tomu. O penezich ani nemluve. Platit hrace ktery nehrajou...

  16. Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

    japhy     před 12 lety 05.10.2012 22:03 |  
    0 0

    Jak je míč ve vzduchu, je to naše smrt. Centry do vápna naprosto strašidelný, to jim vážně nevadí, že to tam všechno cpou naslepo???
    Prostě se ukazuje, že po laciných golech z úvodu sezony se tým zaměřil na defenzivu, což s Latkou a Petrákem šlo dobře, ale hra dopředu je špatná až příšerná.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

      edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:11 |  
      0 0

      Tak co maj delat poslednich 10 minut? To uz je krec... tohle bych jim zrovna nevycital.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

        japhy     před 12 lety 05.10.2012 22:14 |  
        0 0

        Nene, posl. 10 minut už jsem neviděl.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

          edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:19 |  
          0 0

          Tak to me tak nepripadlo.

  17. Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 22:10 |  
    0 0

    Ještě že jsem nepropadl optimismu,zase jsme ve srackach,doufam ze palermo doma porazime.Budem radi za klidnej stred tabulky.Venku jsme proste v prdeli.Navic proste nemame.

  18. Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

    AdJap     před 12 lety 05.10.2012 22:11 |  
    0 0

    Chudák Standa...může mi někdo vysvětlit, proč to ten Rada dělá? Dát ho tam na 3 minuty za stavu 3:0 pro soupeře...to nepochopím. Navíc za marnýho Škodu. Kdyby Standa nebyl takovej dobrák, tak ho za to kopne do prdele.

    Jinak zápas ukázal, že bez Latky naše obrana neexistuje. Juhár neví co dělat. Hub může hrát na stoperu jedině když vedle sebe má někoho opravdu kvalitního. Cicman no koment. Příště už zkusit Dobrotku.

    V záloze chyběl znatelně Petrák, i když Jarolím předvedl docela dobrý výkon (viděl jsem ale jen 1. půli, na 2. jsem neměl sílu). Kisel skutečně z formy. Umí se zbláznit, ale chybí větší kvalita. Mladý kluci maj zase výkyvy.

    No a útok, to je prostě špatný. Škoda semtam něco vybojuje, ale je to hrozně málo na útočníka 1. ligy. Chyba je i v záloze, že nedostane pořádně balon, ale obávám se, že i kdyby je dostával, tak to k ničemu nebude. Navíc bych od něj čekal, že se alespon někdy prosadí i třebas po individuální akci. Očekávám, že do konce sezony nedá více jak 3 branky.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

      jarodo57     před 12 lety 05.10.2012 22:18 |  
      0 0

      Už si zažil Radu co je ve Slávii, že by vystřídal normálně?

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

        AdJap     před 12 lety 05.10.2012 22:21 |  
        0 0

        No, pokud se sem tam vystřídat odhodlal, tak minimálně:D

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0 ve 2. poločase

        edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:22 |  
        0 0

        Ja jo, ale dneska tam mel jen Korese, coz udelal. Mozna pozde, ale stejne by to k nicemu nebylo.

  19. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 22:12 |  
    0 0

    Zpackanej zapas. Ale nemusel bejt, prvni pule se mi docela libila, dobre jsme kombinovali, hrali utocne. Ale druhej gol nas zlomil, co se delo pak, bylo uz uplne sileny. Vykon stoperu hroznej, Juhar prisernej, vepredu Skoda uplne mimo, Kiselovi to neslo, Tusjakovi taky ne, mam ale dojem, ze hodne trpi hrou Juhara, kterej s nim neni schopnej zakombinovat, hraje - a to nejen dnes - bezmyslenkovite, nastreluje balony z prvni, nechapu, co janci.. Slusnej zapas podle me velmi aktivni Micola a Zmrhal, bohuzel jim nikdo moc nepomohl, taky Nitriansky hral dobre. Jarolim klasika, parkrat dobre dozadu, dopredu jsem si niceho nevsiml. Snad bude priste Latka nebo aspon Dobrotka, nejlip oba, posadil bych Juhara a dal tam Conku, jinak nic, snad to bude priste lepsi. Jo, mozna bych Skodu uz nenechal se dal trapit, at uz tam prijde kdokoli, horsi to byt nemuze.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      edenian     před 12 lety 05.10.2012 22:17 |  
      0 0

      No ja si trochu myslim, se Rada vi proc tam Dobrotku nedal.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      spino     před 12 lety 05.10.2012 22:39 |  
      0 0

      Vošahlík na hrot, Škoda na tramvaj a alou domu.

  20. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Betynka58     před 12 lety 05.10.2012 22:46 |  
    0 0

    Dnešek jasně ukázal, že stoperská dvojice Cicman-Hubáček je opravdu vražedná kombinace a pevně doufám, že tyhle dva už spolu ve Slavii nikdy neuvidím. Huba mám moc rád a vážím si ho pro to, co pro Slavii udělal. A možná i proto bych ho už raději nenechal vzadu se trápit s tím nemožným kopytem. Nad Cicmanovým představením ve druhé půli mi zůstává rozum stát a jen za tuhle pasáž bych mu nejraději doporučil, aby si hledal jiné angažmá. Juhara, který byl v podstatě u všech tří gólů, bych také příště posadil na lavičku a dal zase šanci Čonkovi, o kterém jsem přesvědčen, že by tam vzadu takové zmatky nedělal.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Slawek     před 12 lety 06.10.2012 07:29 |  
      0 0

      Pozoruhodné : Hráči původem z Košic byli včera k nepoznání a úplně mimo. Včetně Karolka. Mimochodem jak má Rada poznat, že Juhar, v minulých zápasech hrající celkem dobře, bude šílenej. Čontofalský chytá proti Spartě ve velké pohodě, ale včerá byl trapnej. S Jarolímem se nevyhrává, ale Frajlach je ještě horší. Prostě domněnka, že Slavie byla v létě posílená je mylná. Hráči na posty, které měli být rozhodně posíleny, tedy stoper, raději dva, tvořivý záložník a útočník za Pospěcha nepřišli a tady je výsledek.Tradiční selhání v poháru, trapné vystoupení na Slovácku a kdo ví, co nás ještě čeká.

  21. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Tom     před 12 lety 05.10.2012 22:54 |  
    0 0

    No trpět další rok 4 už snad ? bez pohárů už je mi z toho vážně na nic Ale co už možná proto sme slávisti ! máme podobnej osud jako slavia :/ Jsme bez útoku a bez tvořivýho záložníka Hrát dneska na jednoho útočníka je taky tak nehorázný připosranectví že je to k vzteku ...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 23:01 |  
      0 0

      Dva útočníky? To si Rada nemůže dovolit. On je totiž nemá!

  22. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 22:59 |  
    0 0

    Ligová neprůstřelnost skončila po 524 minutách, to sice zní dobře, ale...

    ... také pokračuje série ,,bez ligové branky venku´´ - už 372 minut...

    ... a série ,,proti Slovácku bez branky´´ - už 236 minut...

    Jinak si říkám, kdopak by si po úvodních 3 - 4 kolech pomyslel, že Nitrianský zahraje z obránců nejlépe :-/

    A nezbývá než opět parafrázovat reklamní heslo ,,TOPTRANS - blesk je náš pomalejší brácha´´ po našem ,,Cicman & Hubáček - šnek je náš rychlejší brácha´´ :-/

    Jinak 1,4 bodu na zápas, to je pořád o trochu lepší, nežli předpředminulá a předminulá sezóna, ale na poháry to asi stačit nebude...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      edenian     před 12 lety 06.10.2012 10:59 |  
      0 0

      Presne to s Nitranskym me napadlo taky. Ale zname ho, tak jsme vedeli ze drive ci pozdeji zacne hrat solidne. Ovsem Juhar mel teda velky den.

  23. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Viking     před 12 lety 05.10.2012 23:05 |  
    0 0

    Kdy jsme naposledy měli útočníka? Necka?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Kactus     před 12 lety 05.10.2012 23:07 |  
      0 0

      no, minule mne jeden postarsi pan v tramvaji presvedcoval, ze naposledy to byl Franta Vesely :)

      mimochodem, vsimli jste si? hraje Jarolim a bud jenom remiza nebo prohra.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 23:38 |  
        0 0

        Jarolím je pro sázkaře podobným indikátorem jako byl loni Rosický v Arsenalu. Ten jednou dokonce zafungoval i na live sázku, když nastoupil za stavu 4:1 a skončilo to 4:4.

        Mimochodem, po zprávě o absenci Latky s Petrákem jsem ještě stihl přepsat Tipovačku z 1:1 (0:0) na 1:2 (0:1). Nicméně gól jsem nechal Škodovi :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 05.10.2012 23:39 |  
      0 0

      Pospěchovo jaro 2011 by se dalo počítat, ale půlsezóna je málo.

  24. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    dArtagnan     před 12 lety 05.10.2012 23:45 |  
    0 0

    No, tak to by byly naše pohárové ambice... Jen se vážně obávám, že tohle byla jen ochutnávka jara, až tu Laty nebude. Že Rada nevzal Dobrotku, přestože měl jedno místo na lavičce volné, to je "majstrštyk" rovný snad jen tomu, že Juhar odehrál celý zápas.
    PS: Tavares podepsal Fulhamu, jen pro připomínku těm, co tvrdili, že na Slavii nemá.

  25. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    tantalos     před 12 lety 06.10.2012 01:01 |  
    0 0

    Byl to potřebný výsledek.Snad si Rada a Řebíček uvědomili, do jakých sra.ek jsme se v posledních dvou letech pod vedením netrenérů dostali a že cesta z nich není tak jednoduchá.
    Za dnešní výsledek bych dával vinu těm, kdo přiváděli do Slavie takové "posily" jako Cicman, Blažek a Škoda.
    Snad si konečně uvědomíme, kolik opravdu kvalitních hráčů Slavie má - já bych je spočítal na prstech jedné ruky

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 12 lety 06.10.2012 06:46 |  
      0 0

      Nitro je typický příklad kolísání formy v průběhu sezony.Stačí nějaké větší osobní nebo zdravotní problémy o kterých se ani nemluví a forma se sype..Kdybysme za každý pokles formy ,nebo za nepovedené utkání měli fotbalistu vyhodit,tak je tam za chvíli Rada sám.Tím myslím především na "výkon"některých kluků na Slovácku,zejména Juhára,toho jsem nepoznával.
      Tím ale neomlouvám včerejší propadák,naopak jsem nasranej na nejvyšší míru.I bez Latky a Petráka musíme odvést alespoň průměr
      a nenechat se zesměšnit od takových žirafáků a spol.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Slawek     před 12 lety 06.10.2012 07:12 |  
      0 0

      Ano Tantalosi, toto je velmi vystihující !

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 09:56 |  
      0 0

      Na to neco bude.. tech opravdu kvalitnich hracu je malo.. Latka, Petrak, Kisel, pocitat se da snad s Nitrianskym, Micolou, Zmrhalem, Tusjakem.. Hub je kapitola sama pro sebe..:). A zustava nas problem, kdy souperi staci pohlidat Kisela a levou stranu, to uz je problem nekolika zapasu. Navic Juhar obcas dost zmatkuje a Tusjak neni tak vyhranej, aby kazdej zapas odehral kvalitne.

  26. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Matysek     před 12 lety 06.10.2012 07:42 |  
    0 0

    Mi příjde tahle debata jak z Marsu... Ještě v sobotu po derby, se tu psalo, jak jedeme na titul, jak hrajeme super, jak to každý říkal že skončíme do třetího místa.

    Teď se nám nepovedl pohár a zápas na Slovácku a už jsme zase v prdeli, marný, budeme rádi za střed tabulky a každý to tu opět říkal.

    Přitom je to pořád stejný. Mladíci mají nevyrovnanou formu, kdy jednou zahrajou skvěle podruhé strašně. Hub to sere vždycky, jen náhodou mu to s Latkou vycházelo a na Spartě byl bez kiksu... Pak už jen zmínka o truhlíkovi Škodovi, že ten by měl jít zkusit hrát jinej sport, jelikož fotbal a post útočníka je pro něj něco nedostižitelného...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 08:04 |  
      0 0

      Asi tak nemá cenu už brečet body nám to nezíská.Radši porazit palermo a dívat se dopředu máme dál Jablonec a Plzen což bude zkouška ohněm.Jinak od začátku sezony tvrdím že máme tak na klidnej střed tabulky.Ono opravdu stačí dva zápasy vyhrát či prohrát a vše je jinak.Prostě uvidíme v zimě zda posílíme atd.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Jiri1     před 12 lety 06.10.2012 09:43 |  
        0 0

        Zdravim, jeste ve stredu zdejsi specialiste na vymluvy p. Alanor, Dobias a jini vse povazovali za jednorazovy vypadek, p. Dobias zde dokonce zaperlil zapisem ze Schuze Slavistu, kde perlila hlavne zprava o hledani hlavniho sponzora , za par supu to nebude zde hlasaly titulky , pokud budeme podavat takoveto podivne vykony , kdy o vysledku rozhodne klika hracu z urciteho kraje , tak se neni cemu divit, k tomu trener, ktery strida tak nesmyslne, ze to nechapou ani vlastni hraci a jeste k tomu rozhodci, ktery dava zlute na jednu stranu a fauly obraci podle toho , jak potrebuje. Priznam se , ze ve mne sili obava , ze pokud se budou hrat takoveto divne zapasy , tak majitelum , kteri do toho rvou casto i svoje prostredky dojde trpelivost a budou radsi podporovat mistni kuzelkare. Jednim slovem hrozne, obrana hrajici na dva beky , zaloha , ktera sedi v kavarne pod sirym nebem a pozoruje divadlio jmenem Slovacko a utok , ktery nechape , kde je branka soupere. Co Vy na to trenere, jste pry docela soutezivy , rad si zahrajete , proc tedy nemate odvahu rict neco ostreho nekterym borcum, kteri si ze Slavie udelali zivnost a vypada to, ze bude asi trvaly jev. Jinak, panove, majitel koupil 5 hotovych hracu, ne zacatecniky , ale hotove hrace a vysledky vlastne stejne jako loni. Radeji ani neposloucham zname profesionaly , kteri sazeji a rikaji , ze Slavie je letos velmi zajimavy a dobry tip.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 10:10 |  
          0 0

          Nejlepší by bylo na Vaše příspěvky nereagovat, protože nechci být sprostý, ale prostě nemám rád, když mi někdo dává do pusy něco, co jsem v životě neřekl/nenapsal. Konkrétně mi ukažte příspěvek, ve kterém jsem prohru v Ústí považoval za jednorázový výpadek. Jestli nic podobného nenajdete, tak byste měl zvážit své další lživé působení na zdejší diskusi.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Jiri1     před 12 lety 06.10.2012 21:47 |  
            0 0

            Podivejte , prectete si prispevky, ktere sem pisete hlavne z posledni doby, budu se snazir byt taky slusny, jinak si myslim, ze by bylo vhodne , aby jste obcas uvazil , co vlastne komu pisete. Jinak, jak jsem napsal, netreba nakych rozsahlych projevu, zablokujte mne a uz mne tady neuvidite, konecne zmizi posledni opozicni hlas, ostatni uz sem radeji nepisou vubec, aby je nekdo neoznacil za skodnou.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 10:40 |  
          0 0

          Jak někdy bych pana Jiřího poslal někam, tak ted s ním musím souhlasit,co se týka zápasu, výkonu a dění okolo.Ovšem příspěvěk od p.Dobiaše mě zaujal hlavně co se týká setkání OP jen víc takových perel.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            no-nick     před 12 lety 06.10.2012 21:50 |  
            0 0

            Při té záplavě informací, jakou nás Jiří obstastnuje, jednou za uherak musí uhodit hřebíček na hlavičku.;-)

  27. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 12 lety 06.10.2012 09:51 |  
    0 0

    Takže s odstupem času a po vyprchání návalu vzteku:
    Do prdele, co to bylo, Hube, Juhare, Jarolíme, Škodovko? Jasně, chyběli Latka s Petrákem, ale to neznamená, že na podělaným Slovácku musíme dostat trojku po děsným výkonu!

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Jiri1     před 12 lety 06.10.2012 09:55 |  
      0 0

      Zdravim, heledte Lukasi nic proti Vam, kdybych nevedel o cem pisete a s kym spolupracujete , obcas si rikam proc tak inteligentni clovek , ktery se jeste vcera vecer vyjadruje zdrzenlive po kazdem mem prispevku zacne nadavat popise sest prispevku , odpoved je sokujici , ale pravdiva, ze..............

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        slaviator     před 12 lety 06.10.2012 10:25 |  
        0 0

        A s kým spolupracuju? To mě samotného zajímá :-)

  28. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 10:20 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Pokud jsem si přečetl všechny příspěvky pozorně, tak převážná část má kritický pohled, někdy shovívavější, někdy přísnější. Asi bych byl trošku víc kritický, ale také bych viděl příčinu někde dřív a souhlasím s Tantalem. Mimochodem příteli Tantale, až podezřele spolu v posledních letech začínáme souhlasit víc a víc, i Mart by určitě taky nebyl proti. Já si začínám dokoce přát, že bychom se někde mohli setkat a popovídat, už mě to napadlo v souvislosti s Bongorem a dalšími disputéry na SN. Ale to je jen takové přání.....
    Já bych v souvislosti s tím zápasem na Slovácku asi souhlasil s panem trenérem Radou. Někteří hráči do Slávie vůbec neměli přijít a ten kdo je přivedl, ten by měl odejít taky.... Pamatuji si národního umělce pana M. Růžka, když po odehrání odpoledního a večerního představení v ND v pátek, v sobotu ráno v 10 hod. dopoledne už byl na besedě v Blatné s Pepim Bicanem, před zápasem starých gard a vyprávěl o své lásce ke Slávii. Říkal mimo jiné i to, že správný slávista musí cítit, co je to Slávia a poprat se za ní a udělat možné i nemožné, aby toto jméno bylo bráno s úctou a respektem. Včera někteří hráči opravdu odehráli zápas jako placené zaměstnání a hlavně už ať jsme pryč, někde na kafíčku. Hráči jako Cicman, Jarolím, Škoda, to už je na rychlý odchod......... Hráči jako Juhar, Nitrianský,Koreš, Hubáček, to je na velkou domluvu.... Mičola je hráč, kde si myslím, že to bude určitě lepší a on sám chce. Hráči jako Kisel, Čontofalský, ti byli včera asi zatavení z toho, co se všechno dá pokazit a na Karolovi asi vysela i ta neproměněná penalta. Tusjak a Zmrhal byli mezi těmi, kdo mají šanci si za Slávii zahrát. Až příliš na nás padala skutečnost, že není ani Martin Latka a ani Ondra Petrák. Standa Vlček si už své odehrál a patří mu vzdát čest a ne ho dávat na hřiště na posledních pár minut, když v celém mužstvu je zmar.... On za to nemůže. Za Slávii se má hrát prostě jinak. Tak jako proti Spartě, proč to tam šlo....?
    Vedení má možnost to vidět a taky má možnost s tím něco udělat. Vím, že pan Kusý se snaží a už jsou vidět první dílčí výsledky hlavně u sponzoringu. Držím mu moc palce. Není to jednoduché........
    Prostě, čeká nás ještě hodně práce a nás fandy asi dost trpělivosti. Hlavně, aby to netrvalo dlouho. Pak by se ten dobře nastoupený směr na podzim mohl blbě zkazit a to by byla škoda. A začít by se mělo opravdu tím, že bych dal některým hráčům nesmlouvavý odchod. Prohrát můžeme, ale ne takhle trapně. A útok nás opravdu trápí.
    Přeji Vám všem pěkný víkend. Dostal jsem od kamaráda z Domažlic starý recept na domácí chléb a tak jsem zvědav, jak to dopadne .....
    Sokrates55

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 12 lety 06.10.2012 11:25 |  
      0 0

      Myslím Sokrate,že sednout si někdy společně s dalšími,kdo by měli zájem si pokecat,to je přání,které se lehce může změnit ve skutečnost.Já jezdím do Prahy tak třikrát za měsíc a rád poznám přátele,se kterými si tu už několik let píšeme.
      Sousedi taky pečou chleba podle nějakého staršího receptu a přijde to 15-Kč za kilo a to i se započítáním nákladů na energii.
      Ochutnal jsem,je dobrý.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 11:31 |  
      0 0

      No ja myslim, ze kdyz Sokrates zacal zase psat na SN a Tantalos je pozitivni, tak musime byt na spravne ceste..:)

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 16:24 |  
        0 0

        Dobrý podvečer přeji.
        Chleba se povedl a je opravdu dobrý. Ale já asi budu viset za tu hrůzu co jsem napsal, když na Kiselovi "vysela"....... To je děs a stydím se.
        Sokrates55

  29. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    smichov_1     před 12 lety 06.10.2012 10:22 |  
    0 0

    Kolika jsme se utocniku lehkovazne zbavili, Toleskiho ktery mel prumer asi gol za 90 minut odehranych.... dnes by to byla hvezda

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      slaviator     před 12 lety 06.10.2012 10:30 |  
      0 0

      Holt se Goce nevracel k vápnu a nebránil! :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      edenian     před 12 lety 06.10.2012 10:53 |  
      0 0

      prumer asi gol za 90 minut odehranych... to jsi cetl nekde v nejakym scifi magazinu ? :-)

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        slaviator     před 12 lety 06.10.2012 11:03 |  
        0 0

        804 minut (8 zápasů základ, 4 střídání - 3 góly.
        396 minut (6 zápasů základ, 2 střídání) - 3 góly.

        Jinak pak v Bolce měl 184 minut (1 základ, 5 střídání) a 1 gól.

        Kdo v posledních pěti letech kromě Necida měl lepší statistiky? Vlček i když dával deset gólů za sezonu, tak na jednu branku měl asi 250 minut...

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 12:20 |  
          0 0

          Co vytykam vedeni a Radovi je odchod Pospěcha ten by obcas dal gol určitě.

  30. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    rek     před 12 lety 06.10.2012 10:24 |  
    0 0

    A co je sakra s Hurkou, vždyť mi na lavičce nemáme jednoho útočníka kromě důchodce Vlčka.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 10:25 |  
      0 0

      Také to nechápu. O zranění se ale nikde nepsalo, takže mu Rada asi nevěří.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 10:56 |  
      0 0

      Prý bude nějaká hostovačka (bez opce).

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        edenian     před 12 lety 06.10.2012 11:01 |  
        0 0

        Coz znamena, ze ho treneri neumej srovnat / pokud je teda pravda, co se rika /

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 11:12 |  
          0 0

          Hurku že neumějí srovnat? Mně přišel jako jeden z "nejhodnějších".

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            edenian     před 12 lety 06.10.2012 11:29 |  
            0 0

            No Petrous o nem pred casem "nemluvil moc hezky", ja to pochopil tak ze je na nem videt ze ho to v juniorce nebavi. Taborsku dal gol, ale proti Sparte / v juniorce / nehral, v poharu taky ne. Takze kdyz uz o tom trener verejne mluvi...
            Jestli ho teda poslou na hostovani, predpokladam, ze si s nim nevi rady. Ci je to vina, nespekuluji. Ale kdo ma davat goly, ze jo.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 11:44 |  
              0 0

              Popravdě já se mu ani nedivím, on byl zvyklý hrát v základu a pak najednou přijde nový trenér a prakticky mu nedá šanci. Ideální by bylo hostování bez opce, třeba na Žižkově (Tusjak už tam hostoval), nebo v nějakém týmu GL kde by měl jistotu že si zahraje. Byl bych docela nerad kdyby třeba odešel nadobro, nebo kdyby kvůli tomu že nehraje dál nerozvíjel svůj talent.

  31. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 11:00 |  
    0 0

    Viděl jsem jen první poločas, pak už nebyly na další sledování potřebné "nervy" a ani čas, nicméně objevily se znovu staré problémy. Není taková obtíž soupeře přehrát a zatlačit, bohužel po takovém tlaku takřka vždy následuje zkažená přihrávka, rychlý "brejk" a často i gól v naší rozhozené obraně.
    Pro fanoušky hotové peklo.
    Chce se to obrnit trpělivostí, toto je podle mého názoru ta skutečná první (sic!) stabilizační sezóna. Světlo na konci tunelu je snad vidět (a není to - doufám - protijedoucí vlak).

  32. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Borris     před 12 lety 06.10.2012 15:10 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl, takže se vyjádřím jen k tomu co jsem viděl v sestřihu. Asi se bohužel jasně ukázalo, že je pro nás Laty v současné době nepostradatelný. První dva góly by totiž podle mě s Latym možná nepadli. Předcházeli tomu nakopnuté balony se kterýma by si podle mě Laty poradil. Jenže hráči Slovácka dobře věděli že bez Latyho jsme ve vzduchu vzadu špatný a dokonale toho využili. Ukázalo se že důležitým hráčem je pro nás i Ondra Petrák a když dva důležitý hráči vypadnou takhle na poslední chvilku, je to problém. Nicméně to nás v ničem neomlouvá. Šanci místo nich dostali jiní a prosrali jí.

    Jak jsem říkal, zápas jsem neviděl, ale Alanor v článku píše že Hubáček spolu s Juhym nejhorší hráči na place. Takže to že jsem na Hubáčkovo konto po posledních zápasech a po derby nešetřil chválou, se mi tedy asi hned vrací jak bumerang. O mě se ví že patřím spíš k Hubovým kritikům, ale když hraje dobře nemám problém ho chválit. Ale bojím se aby teď nenajel zpět na své výkony zkraje sezony. No uvidíme. Každopádně vítězství v derby máme tedy hodně draze vykoupené. Nevím jestli si hráči mysleli že mají výhrou v derby splněno a že se jim všechno ostatní odpustí. Bohužel touhle včerejší ostudou si hráči výhru v derby sami pošlapali a snížili její význam. K čemu to je že vyhrajem derby, když to pak takhle pohnojíme na Slovácku a ještě jako prémii se ztrapníme v Ústí. Takhle teda ne! Rada by měl klukům pořádně promluvit do duše a kluci by se přes pauzu měli srovnat. Jedno varování kterou mělo být vypadnutí v Ústí, si kluci k srdci nevzali. No takže teď přišla zákonitě pořádná facka a tvrdý návrat zpět do reality. Takže budíček pánové a začněme zase hrát pořádný fotbal!

  33. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    zeleznik2     před 12 lety 08.10.2012 08:53 |  
    0 0

    Hoši děkujem!!tak zase zkažený víkend!!nevím, proč jste vlastně na to Slovácko jeli, mohli jste to prohrát kontumačně a bez ostudy. Před zápasem jsem tipoval porážku 1:0, ale 3:0 to je fakt děs. Špatná sestava, co tam dělal zase LJ?ten nemá ani na juniorku to samé Cicman?opět první střídání v 87 minutě Vlček, to fakt nemusel trenér dělat. Trenére otevři oči a konečně vyhoď Škodu a dej tam Hůrku, i zraněný nemůže být horší než to kopyto. Útok až na šanci Mičoly nic, jedná šance Nitranského, který po zásluze našim nejlepším hráčem a hlavička Cicmana, který mohl aspoň trochu odčinit ten svůj katastrofální výkon v defenzívě. Čontyho bych nevynil, svůj starndart si odehrál, stejně jako Míčola a Kisel. Hubáček sice mohl za jeden gól, ale nejhorší kupodivu nebyl. Prostě místo útoku na poháry, jedeme za na střed tj nejlépe 5 místo, to je prostě realita, prohrát o tři branky s 11 týmem tabulky, to je nazbičování a pěšky do Prahy.
    Na Příbram se musí překopat celá obrana a útok, sestavu bych postavil:
    Čonty - Nitranský, Latka, Dobrotka, Juhar/Čonka - Petrák - Zmrhal, Tusjak, Kisel, Mičola - Hůrka.
    Lavička: Berky- Hubáček, Juhar/Čonka - Frejlach, Koreš - Vlček