Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

Nejslabší výkon Slavie v tomto ročníku se odrazil i na známkách jednotlivých fotbalistů. Jen málo z nich podalo v utkání se Slováckem ucházející výkon.

Již před zápasem se mezi slávisty začaly šířit obavy, nastoupit nemohly opory Latka s Petrákem. Brzy se ukázalo, že byly oprávněné, obrana bez svého dirigenta působila hrozivě nejistě a série neprůstřelnosti Kamila Čontofalského vzala za své již po několika desítkách sekund. Slavia odpověděla svou nejvydařenější pasáží v zápase, držela míč a určovala hru, byť šlo o tlak spíše platonického rázu. Do kolen pak sešívané srazil druhý gól Slovácka těsně před přestávkou. Druhý poločas už byl ze strany našich borců tragický, šanci na zdramatizování zápasu měl ještě Mičola, ale neproměnil a nakonec jsme mohli být rádi, že jsme neprohráli vyšším rozdílem, když si s námi v posledních dvaceti minutách pohrávali domácí jako kočka s myší.

Kamil Čontofalský - 4 - Čtyřka s odřenýma ušima pro našeho brankáře. S góly nemohl nic dělat, pár polapených centrů a povinných zákroků si připsal. Zaujal ale hlavně minelou v prvním poločase, kdy velice špatně vyběhl a jen díky štěstí neinkasoval z Doškovy hlavičky.

Milan Nitrianský - 5 - Průměrný výkon stačil Milanovi k tomu, aby byl nejlepším slávistou na hřišti. Dozadu nekazil, v závěru zachránil náš tým před čtvrtou brankou, dopředu se snažil a měl několik povedených kombinací s Mičolou.

Róbert Cicman - 3 - Trojku má Cicman jen kvůli tomu, že přímo nemohl za žádný gól a že v prvním poločase po rohu pěkně hlavičkoval. Ve hře ale působil tragicky. Nejistý, neobratný, celkově velice špatný. Vrcholem byla naivní klička, po níž mohli jít hráči Slovácka dva na jednoho. Po více než roce se jeho angažmá jeví jako omyl, jde maximálně o průměrného ligového hráče, který jde ve šlépějích Vomáčkova působení ve Slavii.

David Hubáček - 2 - Šílený výkon předvedl náš nejzkušenější hráč v obraně. Při druhém a třetím gólu soupeře se musel hodně červenat, oba padly po jeho chybách a nedůrazu. Na Hubáčkovi se budoucnost Slavie stavět nedá.

Martin Juhar - 1 - Neskutečný výkon ve špatném slova smyslu předvedl Juhar. Hrál tak špatně, že si toho všimli dokonce i komentátoři Novy. Pod všemi třemi góly v naší síti se skví jeho tučný podpis. Těžko si jeho páteční úlet vysvětlovat, když jinak hraje stabilně dobře.

Tomáš Mičola - 3 - Snažil se, ale zoufale mu chyběla kvalita. Mohl mít o stupeň vyšší známku, ale neproměněním vyložené šance zlomil naše poslední naděje na obrat zápasu.

Lukáš Jarolím - 4 - Nebyl vidět, byť se sluší přiznat, že někteří hráči hráli i hůř. Tradičně rozehrával především dozadu, když už se odhodlal ke hře dopředu, tak šlo většinou o naivní oblouček, který obrana Slovácka bez problémů zpracifikovala.

Jaromír Zmrhal - 4 - Na Zmrhalovi byla patrná snaha, která občas přinesla ovoce. Většinou se ale ukopl nebo nepřesně přihrál. I přes podprůměrný výkon ale patřil k lepším.

Karol Kisel - 5 - Snaha, ale i spousta nepřesností, to je Karol Kisel dnešních dnů. Průměrnou známku mu zachránila výtečná přihrávka na Mičolu, který šel sám na brankáře. Jeho vystřídání bylo nelogické.

Luboš Tusjak - 5 - V útočné činnosti předvedl ze slávistů asi nejvíce kvality. Snažil se, ale měl to těžké, Juhar mu vůbec nepomohl. Po poločase se poněkud vytratil.

Milan Škoda - 3 - Jedno sklepnutí, jeden vybojovaný roh, toť bilance Milana Škody. Jinak jako kdyby na hřišti vůbec nebyl. Jeho příchod se začíná ukazovat jako velký omyl a v základní sestavě nemá bez minima v podobě bojovnosti co dělat.

Štěpán Koreš a Stanislav Vlček nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    spino     před 12 lety 06.10.2012 12:21 |  
    0 0

    Jedničku bych udělil i Škodovi, Jarolímovi a Cicmanovi. Jarolím do důchodu, zbytek jsou omyly mistra Držmíška.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Chowi     před 12 lety 06.10.2012 12:22 |  
    0 0

    Proč nehraje Hurka? Zraněný?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 12:32 |  
      0 0

      viz předešlej článek....dole v komentářích se Hurka řešil.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Chowi     před 12 lety 06.10.2012 12:23 |  
    0 0

    Možná by nebylo od věci známkovat i kouče :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 12:25 |  
      0 0

      Uvažoval jsem o tom, ale nakonec jsem to zavrhl, bylo by to dost složité a asi i neobjektivní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Chowi     před 12 lety 06.10.2012 13:42 |  
        0 0

        stejně neobjektivní se může zdát i známkování hráčů :) Je to tvůj názor o který se můžeš podělit. Mě osobně by zajímala i známka kouče...

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 13:50 |  
          0 0

          U hráčů ale cítím, že je mohu ohodnotit, u kouče netušíš, kdo se jak jevil na tréninku, kdo je nastydlý, a proč je sestava taková, jaká je. Hodnotit se dá jen střídání, které Rada moc nezvládá. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        AKI     před 12 lety 08.10.2012 13:27 |  
        0 0

        A neni tahle kritika nějaká ukvapená? Jeden týden tak a druhý týden, ikdyž uznávám, že na Slovácku to byla skoro ostuda, dát hráčům co proto že neumí skoro ani čutnout do meruny? Trochu objektivity, dík... AKI

  4. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 12:33 |  
    0 0

    myslim ze Hubacek hodne doplatil na strasidelny vykon Cicmana s Juharem. Nejvic to bylo videt pri druhem golu. Cicman vystoupil ze sve pozice ale prohral hlavicku. Hubacek ho chtel zastoupit ale Dosek si dobre pokryl mic a nedal Hubovi sanci. Pak prihral volnemu spoluhraci, kde mel byt uz davno Juhar ktery mel pomkct Hubovi. Ten tam nebyl a proto padl gol. Hubacek paradoxne v tomto golu predvedl jako jediny z cele obrany nejvetsi snahu ubranit situaci. bohuzel tak dobrej aby pohlidal dva volne hrace a zastoupil dalsi dva spolihrace neni. Proto si myslim ze Cicman si nezaslouzi lepsi znamku nez Hubacek, kterej celej zapas branil za dva a chvilema za tri diky Juharovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Betynka58     před 12 lety 06.10.2012 13:05 |  
      0 0

      Souhlasím, otřesný Cicmanův výkon (zejména ve druhém poločase) byl opravdu zralý na jedničku. Hubáček se mi taky líbil o trochu víc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        jarodo57     před 12 lety 06.10.2012 13:36 |  
        0 0

        Již loňský podzim a pak celé jaro jsem tu psal ,že Cicman je úplně k ho.....To samé jsem na jaře psal o Škodovi . Můžete si to všichni ověřit. Tak teď již snad otevřeli oči i ti co si o nich myslí, že na to mají. Po včerejšku mám už i jasno o špatném nákupu Juhara a Mičolovi ještě nějaký ten pátek dám čas , ale takový kalibr s jakým ho tady někteří vítali určitě nebude . Spíš jsem u něho dost skeptický.Ten včera projevil alespoň velkou snahu a oběhal toho hodně . Bohužel bez efektu.Teď je na plukovníkovi Radovi co z toho vyvodí. Já být v jeho kůži,tak nechám sedět Juhara,ale i Čonta ,protože to co on udělá každý zápas za fatální chybu je k nevidění.Má obrovské štěstí, že ty jeho minely nejsou zatím většinou potrestané gólem a že sem tam nějaký zákrok hodný dobrého gólmana vytasí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 13:52 |  
          0 0

          Nemohu souhlasit. Proč zatracovat Juhara, který odehrál několik velmi dobrých zápasů a teď se mu jeden nevyvedl? Takto bys vyházel postupně všechny hráče. Kde vidíš u Čontofalského fatální chybu každý zápas? Trochu objektivity, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mats     před 12 lety 06.10.2012 14:53 |  
        0 0

        Nejvíc se ten zápas nepoved Cicmanovi a Juharovi. U Juhara bylo jasně vidět jak, coby záložník, nemá zažitý některý věci, který musí krajní bek jednoznačně řešit. V tomhle zápase se naplno ukázalo, že to přeškolování bude asi ještě dlouhej proces. Myslím, že tady skutečně moh přijít Čonka klidně už tak v první části druhý půle, kdy bylo zcela jasný, že Juhar rozhodně nemá svůj den... Ale tak nějak... po bitvě je každý generál a po pitvě je každý diagnostik :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          jarodo57     před 12 lety 06.10.2012 19:15 |  
          0 0

          Tak za 1. Juhara nezatracuju. Já jsem ,ale byl jeden z mála , který výkon z derby nějak zvlášť nevyzdvihoval.Jen jsem se zmínil o Latkovi, který ve spolupráci s Petrákem a hubáčkem vygumoval Kweukeho. Např.Kisel už hrál ho... v derby.Juhar v derby nic moc nezkazil , ale jeho výkon taky nebyl nijak excelentní. Za 2. Čontofalský v každém zápase má alespoň 1 chybu a to ve vybíhání, kde je pozdě nebo mine míč a to mi nikdo nevymluví to jsou největší chyby , kterých se může brankář dopustit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 19:23 |  
            0 0

            Nechápu, nepsal si, že máš jasno o tom, že Juhar byl špatný nákup? Kdy Čontofalský špatně vyběhl za pět posledních zápasů vyjma Slovácka?

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              jarodo57     před 12 lety 06.10.2012 23:22 |  
              0 0

              Ano . to jsem nepsal. Ale to neznamená, že jsem na jeho nákup neměl svůj názor.To samé mám na nákup Mičoly.Já si myslím , že své názory mám konzistentní a taky si za nima stojím.Pokud se jedná o Francuze tak se zpětně podívej na všechny zápasy a snad tam uvidíš i co já.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 07.10.2012 10:33 |  
                0 0

                Tak zrovna nákupy Juhara a Mičoly mi přijdou jako dobrý tah a snaha o kvalitní posílení. Neříkám, že nemáš názory konzistentní, ale těžko si představovat, jaké zvučnější a ekonomicky reálné posily by měly přijít.

                Já vidím každý zápas Slavie a Čonto podává dobré výkony. Chybě se nevyhne žádný gólman, ale ve frekvenci, jaké píšeš, se to rozhodně neděje.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 12:41 |  
    0 0

    Přesné hodnocení. Milutinovič, Frejlach, Cicman, Škoda - tihle hráči jsou tu omylem. O prvních dvou už to zdá se vědí i v klubu, teď ještě ta druhá dvojice. Zvlášť Škoda je ukázkou toho, jak hluboko Slavia klesla, když v ní tahle parodie na fotbalistu hraje útočníka číslo 1.

    Jinak bych ale nepropadal úplné panice. I když chápu, že pro ty, kteří tu ještě v týdnu snili o pohárovém umístění, je to nepříjemný šok. Tenhle tým není špatný, jen ještě potřebuje trochu zkvalitnit a to zejména v útoku. No a pak taky záleží, jak to dopadne s Latkou a zda by ho dokázal Dobrotka případně zastoupit. Každopádně minimálně jeden stoper bude taky potřeba.

    V tuhle chvíli už ale není kam spěchat a je třeba mužstvo pečlivě vybudovat. Bez koeficientu bychom stejně byli v pohárech trapní. Než směšně vypadnout po 2 zápasech na Kypru, to si radši počkám. Vzestup už vidět je, tak je třeba v něm pokračovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      spino     před 12 lety 06.10.2012 12:53 |  
      0 0

      MOje řeč. Mezi fotbalisty, kteří již nemají ve Slavii co dělat bych ještě přidal Jarolíma a Vlčka. Karol říkal, že už je s Vlčkem domluven u mládeže a doufám, že i Lukášovi dáme nějaké místo, pokud bude chtít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 13:44 |  
        0 0

        příští rok bude hodně zajímavej.....Možná skončí hráči jako Vlček, Hub, LJ, Kisel, možná odejde Laty .....na vyhazov jsou Škoda se Zoranem.....

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    mart     před 12 lety 06.10.2012 12:51 |  
    0 0

    Nezlob se Alanore, ... todle hodnoceni se mi nelibi.
    Pockam na RudouHvjezdu - ten jim da po vetsinou o stupen min.
    Jedine kde souhlasim byl Nitriansky (spolu s Micolou) vcera jedini trochu fotbalisti ( u me 4-5). Ostatni bud hure, nebo o moc hure.... treba i Kisel (sorry Karol).
    Tavares do Fulhamu ....asi si pan Jol na nej vzpomnel, kdyz hral proti jeho byvalemu tymu :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 13:05 |  
      0 0

      Já se nezlobím, rád si vyslechnu jiný názor. :)

      Přijde ti tedy, že je hodnocení až přílliš mírné? Zase jsem se snažil rozlišit špatné výkony od tragických. Kisel zahrál třeba lépe než Jarolím, proto ta pětka, i když jsem tam schválně ještě napsal, že je jen tak tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mart     před 12 lety 06.10.2012 13:12 |  
        0 0

        Tak Jarolima bych tentokrat moc nehodnotil .... priznam se ze sem si vsimnul ze hraje az po vic nez 60ti minutach..... (byl tam nejakej faul u lajny)
        Jestli hral dobre, ... tak to nejak v ty televizi nebylo moc videt, ... a pochopitelne se mu omlouvam.
        I kdyz je pochopitelne otazka, jestli je lepsi byt tak strasne viditelny jako Robo Cicman s Juharem, ... nebo neviditelny jako ja s Lukasem Jarolimem :).
        Asi nejlepsi bude hodne, ale hodne rychle zapomenout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      VitK     před 12 lety 07.10.2012 07:21 |  
      0 0

      Marte, k problematice sledování přenosů ze zahraničí. Nefunguje mi nic, kromě aplikace pro iPhone. Jaké jsou Vaše poslední zkušenosti?

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mart     před 12 lety 07.10.2012 12:18 |  
        0 0

        vice mene loterie :)
        Driv sel ten sazka tip - ted to blokli (da se to nejak obejit, ale ja nevim jak).
        Posledni prenos sem sledoval (na TV Fanda) pres cool9.
        Cool9 je pres Wiziwig.com .... ale tenhle server uz v budoucnu nehodlam pouzivat, ... neb tam slavisti ostudne prohrali :)
        Jinak cekam az mi muj antenak preladi satelit (byla tam nejaka zmena, ... nerozumim tomu:).
        Nastesti nemam moc volneho casu, .... takze se klidne spokojim se stavem z devadesatych let (prectu si "vystrizky z novin" az po zapase. Kdyz vyhrajou jak s Brnem, tak mi vubec nebude vadit, ze sem to nevidel.
        Jinak pokud to de na CT4.... tak Vam povolej podivat se na zaznem (48 hodin po odvisilani)
        Vic nevim :)
        zdravi mart

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mart     před 12 lety 07.10.2012 12:19 |  
        0 0

        ....ted si nemuzu vzpomenout, ... Vy jste v Kostarice?
        Nebo sem to zase poplet'?

  7. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Barra     před 12 lety 06.10.2012 12:51 |  
    0 0

    Bitvu jsme podle mě hlavně prohráli v středním poli. Nebyli jsme schopní udržet míč, byli jsme přečíslování, soupeř nás dobře napadal, Slovácko bylo daleko ´hladovější´. A pak je to pro obranu sakra těžké zůstat vzhůru. Nitrianský byl OK, Cicman bohužel pohořel (ale dalo se něco jiného očekávat, kdy naposledy odehrál zápas jako stoper?) Vlní se kritika na Hubáčka, ale vzhledem k tomu, že od vpravo od sebe od parťáka Cicmana nedostal správnou podporu a na levé straně ani Juhar neměl svůj den, neměl to Hubáček lehké.

    Ukázalo se, jak kvalitní hráč Ondra Petrák je. Ne jenom, že funguje jako vysavač a rozbíjí velké množství soupeřových útoků, ale také se umí stahovat do obrany a vypomáhat. A že obrana bez Latky je jen poloviční, je jasné (a to také platí co se týká útoku). Osa Petrák-Latka tvoří kostru mužstva, a když ještě k tomu ani Karol Kisel nemá svůj den, tak se ukážou slabosti jedenáctky.

    Je dobré, že bude reprezentační pauza, kluci si musí vyčistit hlavu a dát se do pořádku. A snad by neškodilo, kdybychom měli vedle trenéra brankářů také trenéra útočníků (tedy jestli se to tak u nás dá nazvat, vzhledem k omezeným počtem hráčů do útoku), jak to mají velké kluby. Zkrátka někoho, kdo se bude věnovat střelbě. Naše střely na bránu jsou tak minimální, a když už, tak bohužel nejsou efektivní.

    A snad by také některým hráčům neškodila pomoc sportovního psychologa. Není to nic cizí a divné ve vrcholovém sportu. Nejde jen o to, mít správnou techniku a kondici, strašně moc je důležité co se děje mezi dvěma ušima. Sebedůvěra je u fotbalistů strašně důležitá, určitě u mladých hráčů.

    Myslím si, že by to chtělo si sednou s Latkou kolem stolu, aby byla jasná jeho pozice. Měl by se vyjádřit a podle toho bychom také měli jednat v zimní přestávce. Dále si myslím, že by se nám hodil kreativní středopolař. Jak mám Kisela rád, není to druhý Horváth, který umí udržet míč a dirigovat mužstvo. Za třetí je dlouhodobě jasné, že se neobejdeme bez útočníka, který nějakých těch 15 branek za sezónu dá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      spino     před 12 lety 06.10.2012 12:56 |  
      0 0

      Karol má úplně jiné paramtetry než Horváth, to se vůbec nedá srovnat. Horvi je technickej, ale pomalej, Karol je zase běhavej bojovník, kterej dokáže svým přístupem strhnout mužstvo. Já vidim hlavní problém týmu v útoku. Škoda už jasně ukázal, že tady nemá co dělat. A to nám ještě kvůli němu visí na krku žaloba od Vejsady.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      mart     před 12 lety 06.10.2012 13:01 |  
      0 0

      no, a ja Vam naopak rozim pomerne dost dobre, ... a souhlasim, neb se toho neda prilis mnoho dodat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mart     před 12 lety 06.10.2012 13:02 |  
        0 0

        rozim je me nove slovo pro "rozumim" :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Barra     před 12 lety 06.10.2012 13:05 |  
          0 0

          Naštěstí nebylo míněno ´hrozím´ :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            mart     před 12 lety 06.10.2012 13:14 |  
            0 0

            hrozim je v mem slovniku tak nejak zridkave, ... alespon v souvislosti se sportem .
            Zhrozim (se), .... tam uz je to ponekud jinak :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    denydzlSKS     před 12 lety 06.10.2012 12:51 |  
    0 0

    Tentokrát s hodnocením moc nesouhlasim. Dle mně dáváš nepochopitelně vysokou známku Kiselovi, který teda(už pěkných pár zápasů) je jeden z těch horších na hřišti. Karolovi bych dal 3ku maximálně. Naopak bych zvýšil známku Mičolovi, u něj mi přijde nepochopitelný, že má stejnou známku jako naprosto KATASTROFÁLNÍ Cicman. Tomu ych zas dal max. 2, stejně jako kolegovi Hubáčkovi, ne-li horší(David je proti Robovi hotovej konstruktivní stoper).

    Celkově mně nejvíc naštvali právě oba stopeři(a to mám pro Davida slabost). Dát z nějakých 10ti rozehrávek 8 soupeři...to by si poradil líp i Kolařík s Čepelákem.

    Jinak před sezonou jsem vypsal několik hráčů, kteří jsou podle mně přebyteční byli to(asi): Čontofalský, Trubila, Cicman, Dostál, Frejlach, Milutinović, Škoda.. Prvnímu se pochopitelně omlouvám, druhému přeju ať se mu doma daří líp a k těm ostatním?! Bohužel si stojím za svým:-/

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 13:09 |  
      0 0

      Ke Kiselovi jsem se vyjádřil výše. Mičola by měl 4ku, kdyby nezazdil tutovku, kterou mu připravil právě Kisel.

      Ber to tak, že u Mičoly jsem se rozhodoval mezi 3-4 a u Cicmana 2-3, někdy to holt takto vyjde a podrobnější hodnocení s půlbody by mi přišlo zbytečné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        mart     před 12 lety 06.10.2012 13:20 |  
        0 0

        ....ale nekteri hraci by byli vcera sqele odmeneni i tim pul bodem :D

  9. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 13:12 |  
    0 0

    Ke dvojici Cicman - Hubáček. Hub byl v mezihře lepší, ale pod góly je podepsán mnohem výrazněji než Cicman. Navíc předvedl tu minelu s Čontofalským, kdy neuhlídali Doška a jen zázrakem to nebyl další gól.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    tantalos     před 12 lety 06.10.2012 13:27 |  
    0 0

    Všechna podobná hodnocení jsou nutně - už ve své podstatě - neobjektivní, protože nemohou vystihnout úlohu, kterou by hráč měl hrát uvnitř mančaftu. A někdy za chyby hráče může trenér, který občas postaví hráče do úlohy, na kterou nemá třeba fyzické vlastnosti, ale dělá to z nutnosti, protože jiné řešení momentálně nevidí.
    Konkrétně selhání proti Slovácku ukázalo především chyby v obraně a špatné zakončení.
    Je snadné odsoudit třeba Juhara, který jistě mohl mužstvu dát víc. Jenže problém byl v celém složení středu obrany. Jak se ukázalo při derby, Hubáček dokáže odvést skvělou práci, pokud má vedle sebe zkušeného a fyzicky silného Latku a pracovité Petráka a Zmrhala, ale s velmi průměrným až podprůměrným Cicmanem a za Jarolímem, jehož výkon je nutně poznamenán věkem, pomalostí, na níž poukazoval už Petržela, a slabším fyzickým fondem vůbec, na svou úlohu proti rychlému, útočnému Slovácku nestačil.
    Prostě Hubáčkovi musí pomáhat velmi pracovitý střed pole a může hrát dobře.
    I Jarolím může mít uplatnění v situaci, kdy hrajeme doma proti pomalému bránícímu soupeři typu Teplic, ne však proti týmu, který umí rychle útočit.
    Zakončování je druhý problém. Potíž vidím ve snaze dodrbat balon až do prázdné brány a v malé podpoře středu pole. Kisel je přece jenom starší pán a jsem si jistý, že po odpočinku v repre přestávce zase nabere víc sil a motivace.
    Mimochodem - není to zdaleka poprvé v posledních letech, co Slavia podala na Slovácku ču Synotu ostudný výkon. Není v tom už nějaká zákonitost?

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      mart     před 12 lety 06.10.2012 13:42 |  
      0 0

      Tak, asi hodne tezko s Vami dnes nesouhlasit.
      Na druhe strane, malokdo z nas je “objekt” anebo alespon “odbornik” (nebo jeste lepe zasveceny odbornik) aby mohl takove hodnoceni poskytnout.
      Mam pocit, ze si tu proste par lidi s podobnym (ne vzdy:) smyslenim tak trochu “povida”
      Jinak velice rozumny a vyvazeny prispevek..... ostatne uz to tady dneska psal jak Sokrates (ten pravy) tak i martyni

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 16:34 |  
        0 0

        Dobrý podvečer přeji Vám oběma.
        Já to věděl Marte, že se přidáš. Až pojedeš z Livepoolu domů, dej vědět a sejdeme se zase po čase a Tantalos a další se mohou, pokud budou chtít, připojit..... To by byla sestava....... :-)
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 17:37 |  
          0 0

          To mi přijde, Sokrate, jako vyborny napad.. kdyby neco bylo, rad se pridam..:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 18:14 |  
            0 0

            Dobrý večer přeji Martyni,
            věřím, že se sejdeme. Když jsem se setkal i s Martem z Liverpoolu.......:-)
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              tantalos     před 12 lety 06.10.2012 18:35 |  
              0 0

              Rád se s Vámi, Sokrate, i s ostatními sejdu, navrhoval bych někdy po fotbale, třeba v baru v prvním patře.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 18:44 |  
                0 0

                Dobrý podvečer Tantale,
                díky za zprávu a určitě se domluvíme...... :-).
                Sokrates55

                • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                  mart     před 12 lety 06.10.2012 19:26 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate a ostatni. Pripojim, napisu. V zime uz to ale nestihnu.mart

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 17:43 |  
      0 0

      Souhlas, myslim, ze v obrane obecne panoval zmatek, prislo mi, ze Cicman byl pozicne uplne mimo, Hubacek pak nevedel, jestli si hlidat sveho hrace (Doska) nebo jestli kryt nabihajiciho, ktery nebyl obsazen ani Cicmanem ani Juharem.. resil to spatne a nemel take nikoho, ale je to souhra vsech okolnosti.. Cicman uz dlouho nehral na stoperu, Juhar mel spatny den.. k tomu spatna prace zalohy pri braneni. Oproti hodnoceni Alanora bych dal lepsi znamku Micolovi.. podle me podal mimoradne aktivni a bojovny vykon, byt to casto nevyslo, ale zas to je vec souhry s ostatnimi, kdyz nefunguje tym, ani jednotlivci nevyniknou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 17:49 |  
        0 0

        a tedy 2 Cicman, 3 Hubacek.. Hubacek byl sice viden u golovych akci, ale Cicman tam podle me mel byt viden taky, pak by se to treba nestalo. KDyz se kouknete na druhej gol, dal ho Cicmanu hrac, nejdriv s nim prohral souboj a pak se na nej vykaslal..

  11. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 14:59 |  
    0 0

    Všichni nula bodov.A máte hodnocení vyřešené:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      slaviator     před 12 lety 06.10.2012 15:23 |  
      0 0

      Mičola 1 a Zmrhal 2.. :-)

  12. Podzimní výkony

    Mike     před 12 lety 06.10.2012 15:46 |  
    0 0

    S hodnocením hráčů vesměs souhlas, i když si musíme uvědomit, že jde o subjektivní hodnocení. Ale kolega Alanor projevuje hodně znalostí a profesionality, známkování je vždy doprovázeno i velmi povedeným komentářem ke každému výkonu. Vždy se rozcházel s mým subjektivním hodnocením maximálně o 1 stupínek.
    Ale chtěl bych se také vrátit k titulku tohoto článku a to je hodnocení podzimních výkonů našeho mužstva. I absolutně zaujatý musí uznat, že oproti minulé sezoně je znát zlepšení výkonnosti. Musíme se oprostit od včerejšího totálně nepovedeného zápasu, prostě stává se. Mávnout rukou nad tím také nejde, musí se vzít poučení, co bylo špatně- skoro všechno a co se povedlo- skoro nic. Ale první třetina soutěže je zcela jistě lepší jak herně či bodově oproti stejnému období vloni. Propadli jsme jenom 1.poločas s Jihlavou a včera, podprůměrný zápas byl v Mladé Boleslavi a na Dukle. Derby herně nehodnotím, neboť jak jsem psal před týdnem, v derby je důležitý pouze výsledek s hlavním arcirivalem. Plusem je relativně hodně nastřílených branek, což při výkonech jediného /ne/ú/točníka v týmu je docela zázrak, dále slušná výkonnost mladých hráčů- Zmrhal, Tusjak, Nitrianský a výborné výkony Petráka, málo obdržených branek, na čemž má hlavní podíl Martin Latka- v tuto chvíli naprosto nenahraditelný hráč- Terry k nám asi nepůjde. Počet získaných bodů a ,,vybíjení" a obírání bodů navzájem týmy od 10.místa dolů nám již dává jistotu záchrany. A ke kladům bych přičetl i příspěvek trenéra Rady- je určitě náročný, herně je to slušné, má určitě autoritu a určitě si do toho nenechá kecat od různých agentů, koho stavět.
    Teď to horší-což všichni víme. Co bude, až skončí Latka? Hotového stopera bychom museli koupit, u nás kádru nikdo podobný není. Snad každé mužstvo má alespoň 2 ligové útočníky, my ani jednoho. Doufal jsem , že před skončením přestupního termínu by mohl přijít třeba Mahmutovič- sám se někde vyjádřil, že neví, proč Teplice si pořídili ještě Keriče. Rada ho zná dobře, ale asi se o této variantě asi neuvažovalo.
    V létě skončí asi Hubáček, Kisel, Jarolím a Vlček. Určitě žádná tragédie, ale nebudeme mít skoro žádné zkušenější hráče. A chybí i dost střední generace. Toto je ale otázka pro managment, doufám, že si to také uvědomuje.
    I přes odchod Latky to letos vidím na 5-8.místo, ale po tom, co jsem vyjmenoval výše, by se zbývajícím a neposíleným kádrem hrálo opět o záchranu. A to si určutě nikdo nepřejeme, předchozí sezony byly jako za trest. Torchu jsem se rozepsal, výše uvedené problémy všichni znáte, chtěl jsem jenom rozvířit diskuzi na téma- CO DÁL?

    • Re: Podzimní výkony

      Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 16:30 |  
      0 0

      Já věřím, že se rozkouká Kusý, že získá sponzory a tudíž i peníze na kvalitní posílení kádru, který by měl mít za cíl poháry. Ono už poslední přestupové období dle mého názoru přineslo kvalitní jména.

      Co se týče zimy, tak budeme nutně potřebovat alespoň 1 stopera (v případě odchodu Latky), 1 tvůrce hry a minimálně 1 útočníka. Jako tvůrce hry mne napadl Piták, který by k nám určitě rád šel, neboť v Jablonci nehraje. Hvězdou ligy by se už asi nestal, ale přínos by měl a případně by se mohl střídat se Zmrhalem.

      • Re: Podzimní výkony

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 16:38 |  
        0 0

        Dobrý podvečer pane Alanore.
        Souhlas s Vámi. Pan Kusý už začal pracovat a taky je to poznat.......
        Pokud mám informace, tak s Pitákem už prý něco mělo proběhnout a také se jedná s "někým" z Ostravy. Je to takový mladý kluk nakrátko ostříhaný..... :-).
        Sokrates55

        • Re: Podzimní výkony

          Mike     před 12 lety 06.10.2012 16:46 |  
          0 0

          S Pitákem souhlas, patřil a opět by patřil mezi největší oblíbence našeho náročného publika.
          Před několika lety se mi na Kladně líbil jakýsi Beneš, říkal jsem si, že by u nás byl dobrý, ale pan prezident Pelta byl rychlejší...
          Na stopera by to chtělo nějaký trumf do černého, jako byl svého času Ašanin.
          ad Sokrates55- ,,mladý" kluk nakrátko ostříhaný by mohl být Lukeš, ale to je doufám jenom ironie. 6e by třeba Kukec ?

          • Re: Podzimní výkony

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 16:57 |  
            0 0

            Dobrý podvčer přeji pane Miku.
            Kukec ani Lukeš :-). Ten kluk svou postavou připomíná Adama Hlouška..
            Sokrates55

            • Re: Podzimní výkony

              Mike     před 12 lety 06.10.2012 17:02 |  
              0 0

              TO by mohlo sedět na Fantiše. Z Prahy pochází, tak proč ne.

              • Re: Podzimní výkony

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 18:05 |  
                0 0

                Tak o Fantiše už byl zájem v létě, snad to vyjde v zimě.

                • Re: Podzimní výkony

                  Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 18:43 |  
                  0 0

                  Ano, taky myslím, že by mělo jít o Fantiše. Dle mých informací jsme měli zájem, ale asi ne zas tak velký, když se to nedostalo ani do médií.

                  • Re: Podzimní výkony

                    dArtagnan     před 12 lety 07.10.2012 07:41 |  
                    0 0

                    Další nechtěný boreček, který utopil talent v chlastu? Bereme, jednoznačně zapadá do koncepce.

                • Re: Podzimní výkony

                  jarodo57     před 12 lety 07.10.2012 10:54 |  
                  0 0

                  Mě se víc líbí Kukec.S dobročinností už bysme měli skončit viz.Abrahám,Blažek,Pospěch atd. a o dalšího bysme neměli mít zájem.Maslím tím Fantiše

          • Re: Podzimní výkony

            slaviator     před 12 lety 06.10.2012 16:59 |  
            0 0

            Škoda, že Svěrkoš už není mladej. :-)

            Pitáka bych bral, k tomu snad Rudi dostane rozum a vrátí se k nám, na stopera klidně někoho jako byl na Kladně Beneš nebo v Příbrami Štochl, ovšem možná by to mohl splnit Červenka... A do útoku nějakou gorilu z Afriky.

            • Re: Podzimní výkony

              Barra     před 12 lety 06.10.2012 20:34 |  
              0 0

              Slaviatore, od (budoucího) právníka bych výraz ´A do útoku nějakou gorilu z Afriky´ neočekával. Ty, který jsi propagátor Strany Svobodných Občanů, která má v programu ´respekt k tradičním hodnotám, toleranci etnickou i náboženskou´?!

              Nechci si hrát na nějakého morálního rytíře, ale na takové výrazy jsem celkem háklivý.

              Tvé příspěvky čtu rád, ale tady jsem si musel povzdechnout ´Tu quoque, fili mi´. Nebo jedná se jen o ´slip of the tongue´ z tvé strany?

              • Re: Podzimní výkony

                dArtagnan     před 12 lety 07.10.2012 07:46 |  
                0 0

                Jestlipak on slaviator nemyslel fyzické proporce? Promiň za rýpnutí, ale právě rasisté obvykle vidí rasismus v normálních věcech.

                • Re: Podzimní výkony

                  slaviator     před 12 lety 07.10.2012 10:54 |  
                  0 0

                  Tohle je ta dnešní společnost. Říct o bělochovi, že má postavu neandrtálce (vysoká, mohutná postava) je OK. Říct o černochovi, že je jak gorila, OK není. Říct o Asiatovi, že je žlutej, je OK, protože jemu je to u... Říct o černochovi, že je černej, tak by tě zlynčoval - ale zlynčoval by i farmáře bílého původu v Africe jen proto, že jsou bílí...

              • Re: Podzimní výkony

                slaviator     před 12 lety 07.10.2012 10:51 |  
                0 0

                Tou gorilou jsem neměl na mysli barvu jeho pleti, ale spíše jeho postavu. OK, mohl jsem taky napsat neandrtálce. Prostě vysokého hráče, silného v osobních soubojích... Jako byl Wilfried, jako je Kweuke, jako je v béčku Konate.

        • Re: Podzimní výkony

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 17:04 |  
          0 0

          Kdysi se ke mně dostala informace ohledně toho, že Piták se zrovna moc nemusí s Radou, tak nevím, zda je to jen pomluva, či ne, ale každopádně Pitáka bych bral všemi dvaceti :-).

          • Re: Podzimní výkony

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 17:10 |  
            0 0

            Dobrý den přeji pane Eluine,
            tu informaci jsem měl také dokonce jsem jí tu také napsal. Zřejmě si s novým trénerem v Jablonci (odešel Komňacký) Karel nesedl a tak možná jde .... Jak se asi správně říká - "Nikdy neříkej nikdy".
            Sokrates55

            • Re: Podzimní výkony

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 18:17 |  
              0 0

              Ano, ohledně Pitáka by se snad slušelo říci, "Potius sero quam numquam."
              - pokud je tedy má latina správná.
              Hezký den.

              • Re: Podzimní výkony

                Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 18:43 |  
                0 0

                Dobrý večer Eluine,
                latina je krásná. Bohužel jí nikdy (numquam) nebudu umět tak, abych si vůbec troufnul mluvit o správné latině:-).
                Sokrates55

    • Re: Podzimní výkony

      Alanor (admin)     před 12 lety 06.10.2012 19:00 |  
      0 0

      A když jsme u těch posil, co třeba Magera z Boleslavi, kde teď vůbec nehraje? Pro nás asi ideální typ silného hráče do vápna. Otázka je, jak bude dostupný, Boleslav za něj určitě zaplatila nemálo.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Slawek     před 12 lety 06.10.2012 17:31 |  
    0 0

    Kisel za 5? Tak to ani náhodou. To je zase jen o jménu. Věřím, že v kabině je platný, ale na hřišti pomalu končí. Góly už dal, přihrávku nemá a rychlost taky ne. Zůstalo jméno. Cicman je omyl Držmíška s Platilem. V létě potřebné posily nepřišly a tak zase padají jména. Realizovat takové přestupy, o kterých mluvíte není zas tak jednoduché. Je pravda, že o Fantišovi se mluvilo už na jaře. Červenku bych zkusil, ale do útoku. Je útočník a jiného než Škodu nemáme, tak k němu; nehrát na jednoho. To hraje nároďák a vidíme jak to vypadá. A docela by mě zajímala příprava hráčů, původem z Košic, na včerejší zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bongor     před 12 lety 06.10.2012 20:06 |  
      0 0

      Že by Východňári něco slavili?Nebo to byl následek nějaké úpravy zákona o přístupu ke Slovákům,že mají jako být bez privilegií a mají pro ně platit předpisy jako pro jiní eurouniisty?Podle mě pěkná blbost,a někoho to mohlo naštvat.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    siskin     před 12 lety 06.10.2012 17:38 |  
    0 1

    Trosku od veci - Idnes

    http://technet.idnes.cz/foto.aspx?r=tec_vesmir&c=A121005_124149_tec_vesmir_kuz&foto=KUZ4653a1_Smmdphapr0312100514420.jpg

    ve sve radosti z vyroci Sputniku uverejnila par oskenovanych listu novin z te doby a na tomhle linku je komentar k derby"Dynama" a "Spartaku". Tak trochu k pripomeni ty hrozny doby a dve fotky od Emila Fafka.

    BTW Marte - ja resim ban na CT skrz FoxyProxy a jde to s trochou prace.
    Uvital bych, jak se se zakazem sledovani ceskych serveru ze zahranici vyrovnavaji ostatni - predem dik.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      mart     před 12 lety 06.10.2012 19:25 |  
      0 0

      Zdravim Vas priteli.
      Ja jsem jednak technicky pomerne mimo, ... a navic ponekud liny.
      Momentalne bez satelitu. Kdyz prijedu do Prahy = prelozej zapas tak, ze to nestihnu ani s dvou deni rezervou :).
      V nedavne dobe Jak Brno, tak i predtim Olomouc .... (tam to byl jen jeden den). Takze ponekud paberkuju.
      (Jinak pokud by to melo bejt jak s tim Brnem, tak at klidne prelozej kazdej zapas:)
      Vcera sem ze zoufalstvi zkusil wiziwig.com ..... tam byl sazka tipsport ... ten mi rekl, ze mimo uzemi republiky ne!, Tak sem zkusil dalsi odkaz ... naskocilo cosi Na COOL9 - v rohu obrazovky azbukou psany napis Sport1 ... pres to kolecko se zlutym F ... a uplne bezproblemovy prenos (v cestine) via TV Fanda.
      A to sem se vlastne jen nedavno dovedel, ze neco takoveho existuje.....(TV Fanda)
      Nekdy je potreba mit i trochu stesti :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 06.10.2012 20:07 |  
        0 0

        Ahojky Marte.
        Vidíš, a když chytíš program TV Fanda, tak je s námi docela sranda (tedy spíše jsme byli pro srandu). To se to zoufalství muselo v Tobě násobit, viď :-(.
        Počkám i do jara Marte, třeba už žádný zápas nepřeloží :-).
        Tak se tam té dálce drž.
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        siskin     před 12 lety 08.10.2012 16:27 |  
        0 1

        Zdravim a diky za odpoved, az jednou zase prijedu, tak se tesim, ze se sejdeme na stadione :-).

  15. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Khadgar     před 12 lety 07.10.2012 09:55 |  
    0 0

    Nezbývá než doufat, že Dobrotka kvalitativně nahradí Latku. Ideální by bylo, kdyby přišel ještě jeden nadstandardní stoper, ale nevidím to reálně. Vedení se nejspíš spokojí se stárnoucím Hubáčkem a slabým Cicmanem.
    A pokud rezignují i na příchod kvalitního útočníka, tak to bude celkem facka pro fanoušky. Trochu se bojím toho, že Škoda dá třeba v posledních dvou kolech podzimu góly a vedení to bude používat jako argument ve svůj prospěch. Bylo by to pro naší situaci typické.
    Bude potřeba posila do každé řady, ale obávám se, že se (z hlediska okamžité kvality) dočkáme maximálně jedné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 07.10.2012 10:09 |  
      0 0

      Vsichni se shodneme, ze je nutnosti privest minimalne jednoho utocnika a take jednoho kvalitniho stopera. Osobne bych se obesel bez posily do zalohy (pokud neprodame Petraka), protoze ostatni dva zminene posty nas pali daleko vic.
      Presto tak trochu cekam, ze prijdou dalsi dva zaloznici (vzdyt uz ted se tu bavime o Pitakovi a Fantisovi), kterych tak budeme mit uz asi 15 a utocnik ani stoper zase zadny. To by mi prislo uz opravdu padle na hlavu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 07.10.2012 10:28 |  
        0 0

        Zrovna Fantiše bych pro aktuální kádr ani nebral jako posilu. Spíš nadějný hráč do širšího výběru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          quelhar (admin)     před 12 lety 07.10.2012 11:06 |  
          0 0

          Ja bych Fantise nebral uprimne receno vubec, mladych nadejnych zalozniku mame dost a tenhle nevypada, ze by byl uplne vzorny hoch, kdyz ho i Banik na par dni vyradil z kadru. A tuplem ne, kdyz nutne potrebujeme posilit na jinych postech.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 08.10.2012 11:13 |  
            0 0

            Ja taky ne. Jak se o nem na jare nebo kdy mluvilo, tak jsem se na nej trochu koukal, kdyz byl banik v tv a nicim me nezaujal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        slaviator     před 12 lety 07.10.2012 10:56 |  
        0 0

        Tak budeme hrát 2-9-0 :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          mats     před 12 lety 07.10.2012 14:53 |  
          0 0

          To už skoro někdy hrajem :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Khadgar     před 12 lety 07.10.2012 11:20 |  
        0 0

        Výhledově záložníky potřebujeme. Po sezóně (doufejme) skončí Kisel s Jarolímem, Vlček by měl končit v zimě. V tuto chvíli máme kvalitně zdvojené pouze kraje obrany a zálohy, zbytek ne.
        Ale souhlasil bych, že prioritou je stoper a útočník, záloha může s přimhouřenýma očima počkat do léta. Pitáka bych chápal jako náhradu za Kisela. Kvalitu má, osobnost to je taky.
        Obavy u Fantiše chápu, může se z toho vyklubat druhý Frejlach.

        Divím se, že Rada nevyzkouší Vošahlíka v útoku. Nevím, co si od Škody slibuje, že ho tam tak dlouho drží.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          quelhar (admin)     před 12 lety 07.10.2012 11:39 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, jak obrovske mnozstvi zajimavych zalozniku se nam pohybuje v mladezi bych byl s nakupy zalozniku opatrny (namatkou: Simecek, Hruby, Verner, Prosek, Broz - a to jsem prosel jen reprezentanty pusobici v juniorce nebo U19). Nepocitam, ze by Kisel v lete koncil. I presto, ze se mu ted moc nedari, tak ma na tym takovy vliv, ze by byla skoda, kdyby skoncil. Porad je to nadprumerny ligovy hrac. A rozhodne jeste neni tak stary.
          Beru konec Jarolima a Vlcka uz prakticky ani nepocitam, ze v kadru vubec je, stejne nehraje, ma smlouvu do konce podzimu a asi nelze cekat, ze by prodlouzil, kdyz vubec nehraje. Jeden zaloznik (Pitak) - ok, proc ne. Vic zalozniku bych nekupoval. A hlavne, nemela by to byt priorita, vsichni vidime, ze prioritou musi byt utocnik a pripadne adekvatni nahrada za Latku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            janko (přítel SN)     před 12 lety 07.10.2012 12:18 |  
            0 0

            Quelhare dotaz, respektive dva
            Je v juniorce nebo dorostech nějaký stoper nebo útočník, který vypadá jako talent, nebo je to průměr?
            Do kdy májí smlouvu pánové Jarolím, Hubáček a Cicman? Já myslím, že do konce týhle sezony, ale nejsem si jistý.

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              quelhar (admin)     před 12 lety 07.10.2012 12:50 |  
              0 0

              Od konce: Mas pravdu, Cicman ma smlouvu do leta 2013 a klub ma opci. Hub i LJ maji smlouvy rovnez do leta 2013, o opci se nepsalo.
              Co se tyce juniorky a dorostu, tak bych si opravdu nerad hral na nejakeho odbornika. Juniorku jsem videl na podzim nekolikrat, prirozeny kandidat na acko je stoper Cepelak, ktery ma za sebou i reprezentacni starty v mladezi. Nevyhoda je, ze je trosku mensi, ale i s tim se da hrat, ostatne treba Marek Suchy taky nebyl zrovna cahoun. V dorostu bych opravdu nerad hodnotil, videl jsem U19 na podzim dvakrat, oba zapasy mela Slavia celkem jasnou prevahu a tam toho clovek o stoperech moc nezjisti, nehlede na to, ze jsem se spis soustredil na ofenzivni hrace.
              Co se tyce utocniku, tam je to podle me jeste o dost horsi. V juniorce hraji v utoku Zamecnik, obcas Vesely, Cervenka, Synek, Ruzicka nebo Vondracek. Uprimne receno nikdo z nich nevypada, ze by mohl v nejblizsi dobe hrat za acko, aspon z meho laickeho pohledu. V U19 jsou zajimavi hraci Sodoma a Liska (tedy soude podle dvou zapasu, ktere jsem videl), goly davaji, na druhou stranu je to porad dorostenecka soutez, tam daval goly pravidelne i Vyhnal a ted hraje vetsinou jen za juniorku Bohemky. Nevidim ve Slavii utocnika, ktery by acku v nejblizsi dobe vytrhl trn z paty, bohuzel. Zato, jak jsem psal, zajimavych zalozniku mame tak na dva tymy...

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                punx     před 12 lety 07.10.2012 13:20 |  
                0 0

                No budem muset ještě pár let čekat na Oskara Fotra... :o))

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Khadgar     před 12 lety 07.10.2012 13:53 |  
                0 0

                Hm, a Frejlach má do 06/2014, takže se ho jen tak nezbavíme. Společně s Milutinovičem mzdově zabírají místo jednomu kvalitnímu hráči.
                Útočník je fakt nutnost. Vždyť na soupisce jsou jako útočníci napsaní Škoda, Vlček a Vošahlík. Škoda je neproduktivní, Vlček nehraje a Vošahlík nastupoval na kraji. V tomhle asi máme ligový primát.
                Jak už jsem psal, musíme spoléhat na to, že se chytí Dobrotka.

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 07.10.2012 14:18 |  
                0 0

                A co Vyhnal? Přiznám se, že jej nesleduji, ale tuším, že byl někde na hostování.

                • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                  Fallen (přítel SN)     před 12 lety 07.10.2012 21:43 |  
                  0 0

                  Vyhnal to má až do ledna, tuším v Bohemce?

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          slaviator     před 12 lety 07.10.2012 12:55 |  
          0 0

          Vlčkovi chybí 9 zápasů na Šilhavého. Jestli chce teda rekord, tak v zimě neskončí, ale bude sbírat párminutové starty ještě první kola na jaře...

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            edenian     před 12 lety 07.10.2012 14:33 |  
            0 0

            Nebo pustej Skodu a nikoho nekoupi a dohrajem to s Vlcakem v zakladu :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              slaviator     před 12 lety 07.10.2012 15:10 |  
              0 0

              To sám Standa nechce, ví, že už na to nemá. Ale ten rekord je lákavej...

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                edenian     před 12 lety 07.10.2012 21:43 |  
                0 0

                Slaviatore jak jsme resili toho Toleskiho, me ty tvoje informace vychazi na 200 minut na jeden gol, ne 90 minut, jak jsi to myslel?

                • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                  slaviator     před 12 lety 07.10.2012 22:53 |  
                  0 0

                  těch 90 minut psal snad někdo jinej, než jsi na něho reagoval, ne? Jinak kolik minut měli ve Slavii útočníci po Gocem? Besta, Fořt, Vlček, Škoda?

              • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

                bongor     před 12 lety 07.10.2012 22:44 |  
                0 0

                Já mám dojem,že v celém Česku je to stejné.Útočníci nejsou,je to asi naší českou fotbalovou školou a vůbec stylem života.Kdo obejde jednoho soupeře,to už je spíš bílá vrána.Kdo obejde dva,to je sen a kdo obejde tři to už je scajens fikšn.Ani rychlost ,ani technika nepatří mezi naše silné zbraně.A střelba?leda tak na asfaltové holuby,to by nám ještě tak šlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          bongor     před 12 lety 07.10.2012 22:30 |  
          0 0

          To máš pravdu ,Voša hrál v repre 20 útočníka a nehrál to zle.
          Taky se mi to nějak blbě chápe.Sám sice prosazuju,nevyhazovat bezmyšlenkovitě kdekoho,to se nám už v mnoha případech vymstilo,namátkou Dostál,Vácha,Gebre,Kovařík,ale ten Škoda se vůbec nelepší,to už začíná být na pováženou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            qazwerty     před 12 lety 08.10.2012 09:34 |  
            0 0

            K tomu Fantišovi - od mala hrával útočníka a i v mužích je tento post pro něj číslo jedna...Na kraj zálohy ho stahovali při systému hry na jeden hrot a kvůli jeho rychlosti a technice...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 07.10.2012 16:45 |  
    0 0

    Nemůžu si pomoct ale týmy z popředí tabulky dávaj v tomhle kole góly fakt z šílenejch penalt.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      jarodo57     před 12 lety 07.10.2012 18:05 |  
      0 0

      Vždyť to byl hlavní záměr Křetínského tašky.Rozhodčí mávnutím proutkem najednou otočili o180stupňů a je z toho velká pomoc peltové klice. Tohle nemůže skončit dobře.Zase se záhadně ztratí nějaký funkcionář jiný dostane přes hubu atd.To se ,ale dalo čekat při zvolení Pelty. On k tomu smradu a hnoje co byl na svazu přivez další valník hnoje a k tomu cisternu s močkou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      slaviator     před 12 lety 07.10.2012 19:00 |  
      0 0

      třeba to přitáhne fanoušky na stadiony, když bude padat více gólů :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 08.10.2012 11:22 |  
      0 0

      Obě penalty (Olomouc i Jablonec) byly jasné a měly se pískat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 08.10.2012 11:31 |  
        0 0

        Mi teda ta olomoucka prisla jako faul pred vapnem, ale bylo to v rychlosti, na hranici a sudi to mel tezke, takze to neberu jako velkou chybu. Jablonecka byla jasna. Jen kdyby tohle sudi piskali casteji.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 08.10.2012 11:36 |  
          0 0

          Damková mluvila o té olomoucké. Nohama ho vzal těsně před vápnem, ale pak ho dorazil tělem ve vápně, což byl hlavní faul. Přirovnala to k držení, které začne před vápnem a pokračuje i do vápna, kde by se také měla pískat penalta. Já s tím mohu jen souhlasit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 08.10.2012 12:49 |  
            0 0

            A Plzeňská měla být?neměla? Jablonecká asi byla,mě jen štvalo jak ten Lafata upadl teatrálně, div u toho nezazpíval básničku ještě.

            • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 08.10.2012 14:01 |  
              0 0

              Lafata tomu přidal, to je pravda. :) Plzeňská spíš ne, ani ze zpomaleného záběru není vidět nějaký kontakt, byť tam být mohl. Ale rozhodčí píská co vidí.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 08.10.2012 08:37 |  
    0 0

    Naprosto souhlasím s hodnocením, jen Škodovi bych dal 1, protože nebyl daleko lepší než Juhar. Čontyho bych na lavičku nedával, sice udělal chybu při výběhu, ale za žádný gól nemohl, za takhle děravou obranou, by ani Vaňas nevychytal 0. Znovu se ukázalo, jak na to Slavie momentálně je, navnadí fanoušky vítězstvím v derby a pak tohle...., s Příbrami sestava:
    Čonty - Nitranský, Latka, Dobrotka, Juhar/Čonka - Petrák - Kisel, Míčola, Zmrhal, Tusjak - Hurka
    ale zase tam bude Škoda, to fakt nerozdýchám M.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 08.10.2012 15:47 |  
    0 0

    ja tedy nevim, utkani jsem nevidel, ale podle vyvoje soudim, ze Rada postavi sestavu, taktiku a hrajem. velice malo vyuziva moznosti stridani k oziveni, nebo dokonce uplne ke zmene rytmu hry.
    kruci kdyz vidim, ze nekdo hori tak ho stahnu po treba 20 minutach. mozna by neskodilo castejsi stridani. i treba jen z duvodu, ze stridajici hrac bude chtit ukazat, ze by mel hrat v zakladu. jeho lpeni na tech samych hracich pak ty "nevyvolene" musi dle meho nazoru demotivovat. tim nechci tvrdit aby po jednom uzasnem 30 minutovem stridani sel hrac hned do zakladu, ale pokud bude vykony opakovat...
    stejne tak nevidim duvod dal mit v utoku skodu. skodovce nic nevycitam, ale proste se mu nedari a jeho zmena na hrotu mi prijde uz nekolik zapasu docela logicka. myslim ze v poharu rozhodne pro toto moznost byla.
    no nic. snad hned priste zase vyhrajem. skoda kdyby nam nejak moc utekla spicka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      bongor     před 12 lety 08.10.2012 23:18 |  
      0 0

      Hlavně bude důležité,jak se AŘ postaví k novému trendu v naší kopané.Křekabela totiž jak je vidět funguje velmi spolehlivě.Své by o tom mohli vyprávět Chachaři.Když jsou neschopní útočníci,zahrají si obránci volejbal a gól je na světě,že ano pánové Zápotočný a zabijáku Kadleci?