Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Slávisté si před vlastními fanoušky v Edenu vedou více než dobře, naposledy porazili v pátek Příbram 2:1. Jak se nám zamlouvaly výkony jednotlivých hráčů?

Po 70 minut zápasu byli sešívaní aktivnější a měli hru pod kontrolou, byť k úplné spokojenosti diváka chybělo více vyložených šancí. Poté se však naši hráči nepochopitelně zatáhli a ze závěru zápasu se stalo drama, naštěstí se ale podařilo těsnou výhru udržet a Slavia si tak připsala důležité 3 body.

Kamil Čontofalský - 5 - Neměl mnoho práce. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat, ostatní střely v pohodě lapil. Ve druhém poločase si ale připsal i jedno špatné vyběhnutí.

Milan Nitrianský - 7 - Nitrianský předvedl podařený výkon již poněkolikáté v řadě a v současné době předvádí hru, kvůli které ho Slavia za nemalou částku koupila. Dozadu byl jistý a i v útočné fázi měl několik významných momentů. Nejdůležitější byla pochopitelně vstřelená branka, ale kromě ní i skvěle vypálil z dálky a po individuální akci nahrával Korešovi do vyložené šance.

Martin Latka - 6 - Stabilně solidní výkon. Působil jistě, byť střed obrany zaváhal při inkasovaném gólu. Prosadil se i v útoku, když po standardce dobře hlavičkoval.

David Hubáček - 5 - Také jistý výkon se stejnou výtkou k brankové situaci Příbrami. Je vidět, že spolupráce s Latkou jako lídrem obrany mu vyhovuje, sám však jako dirigent působit nemůže.

Martin Juhar - 5 - Své si odvedl, dopředu ale příliš nehrozil a spolupráce s Tusjakem nefungovala tak, jak by měla. Juhar prožívá období mírného poklesu formy.

Tomáš Mičola - 7 - Nejčerstvější posila se zcela zaslouženě naplno zařadila do základní sestavy. Mičola předvedl proti Příbrami výborný výkon, byl velice aktivní a operoval na velkém území. Svou parádní individuální akcí navíc zařídil vítěznou branku pro Škodu. Rezervy lze ale ještě najít v přesnosti a osobních soubojích.

Ondřej Petrák - 7 - Opět velmi kvalitní výkon. Petrák byl nesmírně silný v osobních soubojích, vyhrával i většinu hlavičkových soubojů. Vynikající výkony navíc potvrzuje dlouhodobě. Na našem prvním vstřeleném gólu má velkou zásluhu.

Jaromír Zmrhal - 5 - Nepříliš viditelný, střídal světlé momenty se slabšími. Z těch dobrých vypíchněme dobrý přehled a povedenou přihrávku Juharovi do vápna na začátku druhého poločasu.

Karol Kisel - 5 - Střelecká fazóna ze začátku soutěže je bezpochyby pryč. I tak je ale Karol pro tým přínosem, příkladně bojuje, byť s vydřenými míči občas naloží zbytečně zbrkle.

Luboš Tusjak - 5 - V prvním poločase se dostával do hry, ale centroval nepřesně. V tom druhém už příliš vidět nebyl a posléze byl střídán. Levá strana nefunguje zdaleka tak dobře jako v zápasech proti Brnu nebo Liberci.

Milan Škoda - 5 - Nemastný neslaný výkon. Škoda zdaleka nebojuje tak jako Kisel, ani nevyhraje tolik hlavičkových soubojů jako Petrák. Dokázal se však prosadit, když si dobře naběhl a kontroverzně si odstavil Dejmka.

Štěpán Koreš a Róbert Cicman nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Rottax (přítel SN)     před 12 lety 21.10.2012 13:32 |  
    0 0

    Absolutní souhlas z hodnocením! Musel jsem se smát, když na Fandovi vyhlásili hráčem utkání Škodu. Zajímalo by mne,podle jakých kritérií vybírají na Nově fotbalové experty :-).

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.10.2012 13:57 |  
      0 0

      Jo, ta hodnocení rádoby expertů jsou mnohdy k smíchu. Nova je jasná, ale i třeba Sport uletěl při hodnocení Petráka v derby. Nejspíš to bude i tím, že redaktoři naše hráče přesně neznají, neví, kde se pohybují, a pak prostě při známkách vaří z vody.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    spino     před 12 lety 21.10.2012 13:35 |  
    0 0

    Škoda - 3

    NEchápu neustálé podhodnocenování Karola Kisela. Je pravdou, že góly už nedává, ale je to on kdo je pokaždé myšlenkou napřed a kdo na jeden dotek zrychluje naši hru, což prozatím nikdo ze zálohy nedokáže. Navíc nevypustí ani sekundu. Sem tam udělá chybu, ale on není nějaký mozek typu Horváth, on to prostě uběhá, zrychlí, vybojuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.10.2012 13:54 |  
      0 0

      Minule mi mnozí vyčítali, že Kisela nadhodnocuji, teď zase naopak. :) Člověk se prostě všem nezavděčí a já si za svým pohledem stojím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        spino     před 12 lety 21.10.2012 13:58 |  
        0 0

        Já ti ho taky neberu, jen si myslím, že Kisel je pro naši hru důležitější než si myslíš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 21.10.2012 14:00 |  
          0 0

          O jeho přínosu nepochybuju, zvláště v kabině má jistě silné slovo. Ale na hřišti to v posledních zápasech takový zázrak není, Petrák, Mičola a Nitrianský hráli v pátek o třídu lépe.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            spino     před 12 lety 21.10.2012 14:09 |  
            0 0

            Petrák a Mičola jsou hodně kvalitní. Nitrianskýmu to ze začátku zápasu zase nešlo, odskakovalo mu to od nohy, ale potom se rozjel. Asi má trochu křehčí sebevědomí.

            Jinak Zmrhal už se taky začíná rozjíždět. Začíná akce sám vymýšlet, než jen přihrávat Kiselovi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Barra     před 12 lety 21.10.2012 18:29 |  
              0 0

              Možná by se nemělo zapomenout, že Nitrianský byl v úterý s U21 v Jekaterinburgu na Uralu - 5 hodin letu a hlavně 4 hodinový časový rozdíl. Takže Milan měl minulý týden celkem přes 6,000 km za sebou a 2 x musel překonat jetlag.
              Vzhledem k tomu mám o to větší obdiv pro jeho páteční výkon a pro měl byl jednoznačně muž zápasu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Betynka58     před 12 lety 21.10.2012 19:52 |  
                0 0

                No, na druhou stranu ho mohlo zdravě naštvat, že v úterý nenastoupil a jednadvacítce se zrovna ten zápas tak vydařil. Myslím, že měl velkou motivaci, že není o nic horší hráč než ten, který hrál v úterý místo něho.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Barra     před 12 lety 21.10.2012 20:04 |  
                  0 0

                  Souhlas. Vadilo mi jen, jak opakovaně v přenosu opakovali že Wágner má za sebou tak náročnou cestu do Jekaterinburgu, a proto nezvládne celý zápas. Cesta byla pro něho stejně dlouhá jako pro našeho Milana, to že odehrál celý zápas by také nemělo hrát tak významnou roli.
                  Jen k porovnání - Nitri odehrál tuto sezónu celkem již 990 minut, Wágner jen 294, tedy ani třetinu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      PetCC     před 12 lety 21.10.2012 14:34 |  
      0 0

      Teda vy jste s tím Škodou vtipní. Smiřte se konečně s tím, že na místo útočníka nikoho jiného vhodnějšího nemáme. Bylo to jasně vidět, pokaždý když byl vystřídanej. Kisela a podobné typy hráčů obránci odtlačí bez jakýchkoliv problémů a my nemáme šanci vepředu získat míč. Na to místo musí být člověk zvyklý. Navíc, Škoda na sebe naváže obránce a ostatní hráči pak mají víc volnosti. Třeba i při našem prvním gólu svým pohybem strhnul obránce a uvolnilo se místo pro Petráka.
      I já bych si přál, aby hrál o třídu líp. A bylo několik situací, kdy měl reagovat mnohem líp. Ale teď jsem rád, že ho máme.
      A pokud si myslíte, že můžeme hrát bez útočníka Škodova typu, tak jste naivní. To bychom museli mít celou zálohu o třídu lepší, aby to šlo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 21.10.2012 14:50 |  
        0 0

        Ja se obavam, ze Skodu obranci odtlacuji tez bez vetsich problemu..

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        spino     před 12 lety 21.10.2012 15:25 |  
        0 0

        Takže od toho je pozice "útočníka" - vázat na sebe hráče?

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Barra     před 12 lety 21.10.2012 18:32 |  
          0 0

          Mimo jiné, jak jasně bylo řečeno. Vázat na sebe hráče a tím otevřít prostor pro druhé. Dávat góly je jedná věc, pracovat pro team druhá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            lassiter     před 12 lety 21.10.2012 20:25 |  
            0 0

            Tak vázat na sebe hráče bude i starší žák, pokud ho tam dáme...

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Barra     před 12 lety 21.10.2012 20:45 |  
              0 0

              Jasně, Rada je vůl a úmyslně škodí Slavii tím, že staví Milana Škodu. Už dávno tam měl postavit staršího žáka a dát mu šanci.

              Každý ví, že Milan není a asi nikdy nebude ostrostřelec, ale pracuje pro mužstvo. Dal jsem si jako domácí úkol spočítat minuty které odehrál Škoda v první lize a porovnat to s sniperem Pospěchem. Škoda = 8.055 min a 25 gólů, tedy branka co 322 minut. Pospěch = 10.335 min a 33 gólů, průměr jedna branka co 313 minut.

              Takže tak velký rozdíl mezi nimi není, až na to, že Milan Škoda je team-hráč, který se snaží plnit své úkoly (a nechtěl bych hrát na jeho místo, zcela osamocený). Je ale tvé svaté právo si myslet že první lepší žák ho umí nahradit.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                lassiter     před 12 lety 21.10.2012 21:24 |  
                0 0

                Což samozřejmě nikdo neřekl.

                Chtěl jsem tím jen naznačit, že by bylo lepší argumentovat o přínosu Škody trochu jinak, třeba tak, jak jsi to udělal v tom druhém odstavci, a ne tím, že váže obránce. To prostě váže každý útočník z principu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  Barra     před 12 lety 21.10.2012 21:48 |  
                  0 0

                  Proto jsem také v prvním příspěvku spinovi psal ´mimo jiné´.
                  Ale jinak souhlas co se týká naše úderné síly v útoku, bohužel. Milan Škoda je přeškolený obránce, a s čuchem na góly (Tor Instinkt) se hráč musí narodit. Přesto ho nezatracuji jen protože (prozatím) dává málo gólů. Nesouhlasím s názory že odflákává zápasy, podle mě se maximálně snaží dle svých možností.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                    Matysek     před 12 lety 22.10.2012 01:00 |  
                    0 0

                    Mno a to je ono, Milan může dělat pro tým co chce, ale útočník je od toho aby dával góly. To že něco dělá na hranici svých možností ještě neznamená, že to dělá dobře či adekvátně k výkonosti, která je očekávaná.... A minimálně rok je poměrně dlouhá doba, aby se útočník dokázal prosadit, pokud má 100% důvěru trenéra...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                      Barra     před 12 lety 22.10.2012 09:36 |  
                      0 0

                      Naštěstí to Škoda ví, vždyť také sám říká ´Ale bohužel mi to tam zatím nepadá, takže jsem rád za každý gól´.

                      Důvěru dostal od Rady, pod Martinem Poustkou odehrál jen 674 min, kdy dál 2 branky.

                      Dovolím si malé porovnání se Standou Vlčkem, který je o 10 let starší než Škoda (26 let). Standa hrál za Olomouc když mu bylo 24-28 let. V období 8/2000 až 1/2004 odehrál celkem 7.488 minut, dal 20 gólů, tedy průměr 1 branka co 374 min. I když měl bilanci tedy horší než má Milan Škoda (322 min), dostal u Slavie šanci. Věřilo se mu, nezklamal, chytil se.

                      Petr Švancara v sezóně 2003-2005, když byl přibližně stejně starý jako Škoda teď: 8 gólů, 2.667 minut, průměr 355 minut (teď má za celou kariéru průměr 255 min). A podobných případů je dost, viz Jan Koller a Sparta - v porovnání s Lokeren, Anderlecht, Dortmund.

                      Nesnažím se Škodu z každé cenu obhajovat, jeho (doufejme prozatímní) limity jsou jasné. Gólově to není v pořádku, jak také naznačil Rada po zápase s Příbrami, na druhé straně Škoda alespoň pracuje na hřišti.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        martyni (přítel SN)     před 12 lety 22.10.2012 11:00 |  
                        0 0

                        Ja myslim, ze Skoda je poctivy hrac a je pravda, ze se pro tym snazi pracovat. Ma urcite limity, ale taky ted hraje pod sve moznosti. Vic nez maly pocet golu bych mu nyni vycital, ze prohrava az moc souboju a ze nehraje pozicne dobre. Kdyz mu to nejde fotbalove, mel by byt aspon rychlejsi a silnejsi v soubojich..

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        Matysek     před 12 lety 22.10.2012 11:15 |  
                        0 0

                        Udal si několik případů kdy se to povedlo, ale nezapomínej, že je několik stovek případů, kdy se to nepovedlo... Já neberu škodovi nějakou budoucnost co já vím jak se povede, třeba začne dávat jeden za druhým, ale v dnešní Slávce nemá co dělat. My ty góly potřebujeme dávat tuhle sezonu, ne až v roce 2015... Ať jde na hostování, či ať naskakuje jako žolík nakonec, ale zatím to prostě na základní sestavu není...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                        dArtagnan     před 12 lety 22.10.2012 13:09 |  
                        0 0

                        Pozor, Standa hrál ale v Olomouci záložníka. Přeškolili jsme ho až my. Nedávno jsem koukal na naše zápasy s Ajaxem(za což dodatečně děkuju tomu, kdo je sdílel) a nejdramatičtější rozdíl mezi současným a tehdejším týmem byl právě Standa vs Škoda. Standa byl celé dva zápasy nonstop v náběhu, neustále si ukazoval, kam chce míč. Neúnavě sprintoval nahoru dolů i s minimální šancí získat balon. Doporučuju shlédnout, jak obrovský rozdíl udělá mít kvalitního útočníka.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                          EdCable     před 12 lety 22.10.2012 13:24 |  
                          0 0

                          Zrovna jsem nad tim jak velky rozdil dela dobry utocnik premyslel v souvislosti s Necidem, ktery nam de facto behem pul roku vystrilel druhy titul (OK, trochu tomu pomohl i Pavel Fort na jare). Od jeho prodeje uz to slo silne z kopce.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                            dArtagnan     před 12 lety 22.10.2012 13:43 |  
                            0 0

                            Přesně, podívej na druhý břeh Vltavy. Bez Quaka se hra úplně rozpadá, totéž Lafata v Jablonci. Nedaří se Bakošovi a opěvovaná Plzeň nevyhrála snad 5 zápasů. Podle mě mít teď třeba toho Necku ve formě, hrajeme jednoznačně o titul. Tady naprosto souhlasím s Csaplárem: "Tým je tak kvalitní, jak kvalitní má útočníky". Solidních obránců i záložníků je v ČR spousta.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Karel13     před 12 lety 21.10.2012 15:24 |  
    0 0

    Jenom připomínka: obdržený gó jde čistě na vrub Kisela s Latkou. Aby to Hubáček napravil, musel by mít aspoň 4 nohy! Takže Latka 6, Kisel 4, Hubáček 5 atd, ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.10.2012 18:51 |  
      0 0

      Já jsem nenašel opakovaný záběr inkasované branky, na iDnesu už je jen závěr akce. Proto jsem známky nesnižoval, když jsem nevěděl, kdo v tom měl jak velký podíl viny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 21.10.2012 23:36 |  
        0 0

        No, já bych bohužel řekl, že ten gól jde z 80 % na vrub Karola - Latka moc času na lepší reakci nedostal a Hub už tedy skutečně nemohl dělat vůbec nic.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          janko (přítel SN)     před 12 lety 22.10.2012 08:07 |  
          0 0

          Gol je na 100% Karola, byla to laxnost a naprosto zbytečná ztráta balonu před šestnáctkou...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 22.10.2012 12:18 |  
    0 0

    Také mě irituje ten antiškodismus mnohých. Gólů dává málo, ale v lize běhají i horší útočníci, navíc umí občas přiťuknout pěkně do běhu Kiselovi a vypomůže při obranných standardkách. V situaci, kdy jiného útočníka prakticky nemáme (sám bych na hrotu občas zkoušel Vošahlíka, ale těžko předpovídat výsledek), za něj buďme rádi. Samozřejmě, v zimě by to chtělo aspoň Markoviče nebo Libora Doška, když už na Tecla asi nemáme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 22.10.2012 13:33 |  
      0 0

      To je to, i průměrní hráči jako Došek a Markovič jsou lepší než Škoda.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 24.10.2012 18:55 |  
    0 0

    Tak jsem se skoro trefil, podobné hodnocení, které jsem si myslel, jsem zvědavý na Jablonec. K výkonu Škody, můžeme nadávat, láteřit, stejně vepředu bude, pokud se nevykartuje nebo nezraní, bohužel realita je taková, že jiný útočník ve Slavii není, Vošáhlík je zraněný a Standa už na to bohužel nemá. Jsem zvědavý zda vedení koupí Mahmutoviče nebo podobný typ během zimní přestávky. Podle vyjadření gen. ředitele p.Kusého, jednání probíhají, ale limitují je finaniční prostředky, hlavně udržet Latyho, to je prvořadé. Ještě ke Škodovi to, že na sebe váže obránce, mi připomnělo situaci kolem sezony 96/97, kdy před sezonou odešel Šmicer a trenér Cipro neustále vepředu stavěl Roberta Vágnera, který taky na sebe vábil obránce, nevím už kolik měl za podzim gólů, tuším 2 nebo 3, ale pak trenéři pochopili a začali stavět Váchu a Vávru a Roberta nechali na lavičce až nakonec po sezoně odešel a přišel Tomáš Došek.