Hráči Slavie

Hodnocení hráčů - 15. kolo

Slavia zapadá do bahna a zdá se, že ani mezi hráči se momentálně nenachází nikdo, kdo by ji svými výkony táhl vzhůru ligovými vodami. Jak si hráči vedli v Hradci?

Celkový týmový výkon byl opět chabý, jak už je nakonec na hřištích soupeřů v tomto roce zvykem. Je zarážející, že hráčům nedodá sebevědomí ani první vstřelená branka do sítě soupeře. Místo sebedůvěry přicházejí chyby, fauly a rychlé vyrovnání a následné otočení výsledku. Hradec nicméně ukazuje, že je slabým týmem a vlastními chybami nám dává šanci s výsledkem něco udělat. Přesto je to nakonec východočeské mužstvo, které ukazuje větší kvalitu a v závěru triumfuje.

Nášemu tradičně slabému útoku v neděli zdatně sekundovala i tragická obrana, jíž nepomohl ani návrat Martina Latky do sestavy. Je zajímavé, že bez Ondřeje Petráka na místě defenzivního záložníka jsme si připsali tři největší letošní průšvihy - prohry na Slovácku, v Budějovích a právě v Hradci. Lukáš Jarolím ho očividně nedokáže zastoupit. Ale v Hradci zklamali v podstatě všichni. A to včetně trenéra Rady, který sleduje tragický výkon našich svěřenců a nic nedělá. Přitom na lavici náhradníků seděl třeba Martin Hurka, který je v poslední době ve formě. Proč se Rada nepokusí o impuls a nestáhne tragického Koreše třeba v 60. minutě? To je jedna z mnoha otázek, na kterou slávistický fanoušek marně hledá odpověď.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 4 - Aura Berkovce coby výborného brankáře se rozplynula stejně rychle, jako se minulé jaro vytvořila. Po nepovedeném utkání v Ústí Berkovec nepřesvědčil ani v Hradci. Při první inkasované brance měl být mnohem důraznější. A když ho útočník dotlačí i s míčem do sítě, tak nesmí koukat jako puk a má si po právu stěžovat! Při třetí trefě hradeckých také zaváhal. Na druhou stranu ale kryl několik střel.

Milan Nitrianský - 3 - Začal dobře a po důrazu ve vápně vstřelil naši první branku. Pak to ale byla od Nitrianského tragédie a jeho podpis se skví pod všemi góly v naší síti. Před prvním fauloval v nebezpečném prostoru, při druhém lajdácky pokazil rozehrávku a při třetím si s ním domácí útočník pohrál jak s žáčkem.

Martin Latka - 4 - Výtečně vrátil přetažený roh Nitrianskému, který skóroval. Poté už ale Latka dobře nehrál. Byl nejistý jako zbytek obrany, nachomýtl se k druhé inkasované brance. V závěru mohl vyrovnat, ale v dobré pozici přestřelil.

David Hubáček - 3 - V neděli předvedl Hubáček další ze svých proslulých kiksů. Vyrovnávací branka Hradce jde hlavně na jeho vrub. Jak může stoper v malém vápně vyskočit a míč vůbec netrefit?! I ve zbytku zápasu byl nejistý a nehrál dobře.

Matúš Čonka - 4 - Nepříliš viditelný, podílel se na zmatcích v obraně. Ve druhém poločase nesmyslně čekal s centrem, když ve vápně byli (světe div se, jaká to výjimka!) hned tři naši hráči.

Štěpán Koreš - 2 - I v té naší bídě byl asi nejhorším slávistou. Za celý zápas byste si v podstatě nevšimli, že hraje. V základu nemá co dělat.

Lukáš Jarolím - 4 - Znovu nepřesvědčil. Nehrál úplně katastrofálně, ale tým opět inkasoval velké množství branek, když hrál Jarolím na postu defenzivního záložníka. Vypůjčil bych si jeho trefné hodnocení z článku našich ultras: "Alibista Jarolím hrál klasicky hovno." V zájmu Slavie by měl v Edenu co nejdříve skončit a to bez jakýchkoliv fanfár.

Jaromír Zmrhal - 4 - Podobně neviditelný jako Jarolím, přitom právě střed zálohy by měl naší hře udávat ráz a měl by být nejvíce ve hře. Bazal a Šimeček z juniorky působí mnohem fotbalovějším dojmem.

Martin Juhar - 4 - Neviditelný. Tedy kromě vynikajícího sóla, po němž připravil gól Kiselovi. Díky tomuto momentu má známku jen lehce podprůměrnou, jinak by byla horší.

Karol Kisel - 5 - Předvedl o hodně lepší výkon než proti Budějovicím. Začal aktivně, pak se trochu vytratil, ale nakonec vstřelil gól, když zachoval v zakončení chladnou hlavu. Byla to sice snadná pozice, ale s nadsázkou řečeno by v ní Jarolím přihrával dozadu (jako s Olomoucí) a Škoda by se na místě teatrálně skácel (nejen jako s Olomoucí, ale jako v každém zápase).

Milan Škoda - 3 - Dvakrát dobře hlavičkoval po rohu, svůj už tak nic moc výkon ale ještě znehodnotil nesmyslným simulováním, když se mohl řítit sám na bránu. Šlo patrně o rozhodující moment zápasu, Slavia mohla jít do vedení, ale místo toho brzy inkasovala.

Martin Dobrotka a Martin Dostál nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    smolda21     před 11 lety 20.11.2012 10:54 |  
    0 0

    Dobré hodnocení, z obrany bych teda nedal 4 nikomu, ani Latkovi a pan Koreš je na jedničku a pan Rada na nulu. Já být trener, tak snad za cenu kontumace doběhnu na hřiště a Koreše profackuju, to ale potřebovalo víc hráčů, prostě jsme hráli "kapitánův" styl hry, opět posranej alibistickej výkon bez bojovnosti, bez srdce, musíme být realisté, je tu stále spoustů hráčů za zenitem, bohužel někteří z nich díky tatínkovi mají i smlouvy jako kráva, dále je tu spoustu hráčů, kteří na na slavii nemají výkonostně, pokud se tedy chceme pohybovat do 5 místa, dále tu máme trenéra, který má své oblíbence a ti proste hrajou, proč nebyl koreš střídán?proč nehrál Hurka i když má podle mého názoru formu, určitě větší než Koreš, protože ho Rada nemůže cítit, to samé Berkovec, proč nezkusíme kluky z béčka místo našich alibistických 40-tníků a kluků bez bojovnosti?a Berkovec?Chytejte si, když víte, že Vás má trenér totálně v prdeli, nemyslim si, že by na slavii neměl, chybí mu zkušenosti, ale vzpomeňte si co předváděl Čonto v prvních 5 zápasech...Hurka?ten si za áčko zahraje leda, když pan Rada odejde, tak proč nenecháme zahrát Standu na 20 minut místo Koreše?proč nepošleme do hry útočníka za nepříznivého stavu?samozřejmě nevidím hráče na treninku, ale nemůžu se zbavit pocitu, že trenér má své oblíbence a ti hrajou, to není moc motivující pro náhradníky či kluky z b týmu

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Jiri1     před 11 lety 20.11.2012 11:19 |  
      0 0

      Bohuzel vztahy Rady a Hurky nejsou na dobre urovni, vseobecne se ma za to , ze v zime musi v jeho pripade dojit k urcitemu konecnemu reseni , aby hrac prvoligove urovne o nehoz ma zajem cela rada Ceskych klubu profesionalniho fotbalu nehral jen soutez Juniorek, ktera je pro nej na hov...........

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        smolda21     před 11 lety 20.11.2012 11:34 |  
        0 0

        Já se mu chudákovi ani nedivím, že mu to v tom béčku moc nešlo, ani se nesnažil, prostě vycítil, že asi nedostane šanci, s tímhle mě Rada sere, hráči mají hrát podle formy, střídat se má podle průběhu zápasu, já ale doufám, že už nebude pokračovat tato taktika, prodávání našich nadějí, myslím, že je moc dobře vidět, jak si naši odchovanci vedou v jiných klubech, uvidíme v zimě... pak se k tomu budeme moc vyjádřit, Co si Rada myslí?vzdyt ty nasi odchovanci tady ani nebudou chtit hrat, kdyz nedostanou šanci a pak nám budou střílet goly, to bych se posral z toho

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 11:50 |  
        0 0

        Přitom Hurka rozhodně nevypadá na problémového hráče. Kde je tedy jádro sporu?

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          Jiri1     před 11 lety 20.11.2012 12:00 |  
          0 0

          To se ptate Vy redaktor media specializovaneho na Slavii nas, to je zase nejaka boudicka , aby jste zas mohl vytahnout nejakeho krlika z cepice , ze .............

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          lassiter     před 11 lety 20.11.2012 12:04 |  
          0 0

          Existuje nějaký spor?

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 12:15 |  
            0 0

            Tím jsem reagoval na pana Jiřího, který něco takového naznačoval. Musím říci, že by mě ale nepřekvapilo, kdyby spolu Rada a Hurka měli nějaký problém. Hurkovo nenasazování nechápu.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Corfe     před 11 lety 20.11.2012 12:04 |  
        0 0

        Pane Jiří, mohu se zeptat, jestli víte a můžete sdělit, co má Rada proti Hurkovi? Hrozně mě mrzí, že tenhle talentovaný a gólový odchovanec je pod ním takhle ostentativně postaven na vedlejší kolej. Stejně jako níže smolda 21 jsem doufal, že doby, kdy se diletantsky zbavujeme dobrých hráčů a nadto odchovanců a to ještě v podstatě zadarmo jsou pryč. Takovéto dlouhodobé ničení Slavie člověka mrzí víc než jednotlivé prohry.

        Do derby a ještě po zápase v Jablonci jsem věřil v Radovy schopnosti, ale teď už ne. Tisíckrát si ověřil neschopnost Jarolíma a Hubáčka a stále je staví dál. Nic proti Zmrhalovi, ale v posledních zápasech si myslím, že měl kvůli poklesu formy zlstat na lávce a to samé Koreš a místo nich měli dostat šanci už zmiňovaný Hurka a třeba taky jednou Frejlach. My máme hráče na to, abychom hráli o poháry, ale ne trenéra. Zápasy v Budějovicích - Petrák na stoperu, Cicman na beku a v Hradci - tragičtí Jarolím s Hubáčkem v základu a hlavně za stavu, kdy prohráváme o gól a potřebujeme oživit hru poslat na trávník v 84. a 88. minutě dva obránce??? To není neschopnost, to je šílenství! Po Jarolímovi, který v posledních dvou letech svého angažmá nesmyslně točil hráče jak apoštoly na orloji tu máme zase šílenství zcela opačného druhu - trenér má okruh 15i hráčů, kteří hrají za všech okolností a mimo něj si nikdo ani neškrtne, leda by se někdo zranil. Je to cesta do pekel - ti první vědí, že se v podstatě nemusí snažit, protože hrát budou tak jako tak, snad s výjimkou postů ve středu zálohy a na levé straně a ti druzí zase, že ikdyby se přetrhli tak hrát nebudou. A takový Standa pěkně v klidu v závětří celý podzim za zásluhy zahřívá lavičku, místo, aby se tam otrkával nějaký mladý útočník jako třeba Červenka. Juniorce se daří, ale cesta do áčka vypadá jako zavřená.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 12:18 |  
          0 0

          Červenku jsem viděl a i dle dalších názorů soudím, že na áčko minimálně v současné době rozhodně nemá. Se zbytkem souhlasím.

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            Jiri1     před 11 lety 20.11.2012 12:47 |  
            0 0

            Myslim, ze jste to rozebral podle pravdy , nechci to videt jako osobni spor techto dvou osob , ale jde o Radovo komplexni videni sveta ligoveho fotbalu. On je napojen na urcite lidi tj manazery , kteri mu pomahali v dobe, kdy ho nikdo nechtel zamestnat a on prosedel drahnou dobu na tribune na Dukle kde s Fialou sledovali pravidelne zapasy. Dnes jim to postupne vraci. A bohuzel Hurka ,byt urcite neni problemovy hrac tim hodne trpi, vsichni do nej lili jak je pro Slavii nepostradatelny a pak tohle. Pritom , vsichni se shoduji, ze je lepsi nez soucasna ekvipa v acku a i mu to rikaji, mam na mysli trenery Juniorky , bafiky pod., ale acko je pro nej zatim zavrene na zlaty zamek, ktery mu nechteji ani pootevrit. Zasveceni rikaji, ze jde o tradicni hratky zkuseneho trenerskeho harcovnika , ktery si tak chce vynutit nove hrace a neco prividelat, vse komplikuje i nejista financni situace v klubu.

            • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

              Slawek     před 11 lety 20.11.2012 13:34 |  
              0 0

              Radovo komplexní vidění fotbalového světa - to by mohl být ten pravý důvod jeho podivných tahů. Ale manažeři ? To ne. To by právě "Paskův" Hurka hrál. Je to Brücknerova škola. Pokud možno co nejméně hráčů, střídat jen když je to nutné. Odradí tím spoustu kluků, vlastně je demotivuje. A přitom tento podzim bylo, vzhledem k formě "opor", hodně prostoru dát mladým a nadějným šanci. Rozhodně by to nedopadlo hůř. Jenže tím si asi Rada jistý není. Ještě k Hubáčkovi. Jste k němu většinou nespravedliví. Není vůdčí typ a tudíž musí být řízen. Většinou je to Latka, kdo jej řídí. Když Latka nehrál, bylo to znát. V Hradci hrál pod své možnosti i Latka. Když hraje Latka dobře hraje spolehlivě i Hubáček. Už nám mnohokrát vytrhl trn, to je neoddiskutovatelný fakt. Souhlasím, že to žádná hvězda není, ale kdo jí v současné Slávii je ? Kisel hrál v Hradci až na gól neviditelně a nebylo to v poslední době poprvé. Ve Sportu dostal 7, dokonce je v sestavě kola, asi jim to vyhovuje...

              • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

                slaviator     před 11 lety 20.11.2012 14:24 |  
                0 0

                Přesně tak, líp bych to nenapsal... Mimochodem, já na Huba nedám dopustit i proto, že za celou dobu co je ve Slavii, tak všichni si oddělali jedny vazy, druhý vazy, koleno apod... A Hub kvůli zdravotním problémům vynechal za těch osm sezon jeden jedinej zápas. Když si odřel patu... :-D Být takovej držák i Kaufman, Koreš a další, bylo by to super!

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          smolda21     před 11 lety 20.11.2012 13:49 |  
          0 0

          Taky souhlasim, jen se bojím, že nemáme ani tu kvalitu, Mičola mě trochu zklamal, škoda Vošahlíka, snažil se alespoň... bojoval, krásně bylo vidět jak nám chybí Petrák, mladej kluk, trochu řepka styl, s tím rozdílem, že není takovej magor, ale když jsem viděl při derby jak se svýma hůlkama skláda zlobra Kwukeho, hřálo mě u srdce, to byla bojovnost, to bylo nasazení, který očekávám od všech, samozřejmě ten kluk je talent, ale ne jen v tomto zapase, ale ve vsech ukazuje, ze si radeji nechá PŘERAZIT OBĚ NOHY, než aby přes něj někdo přešel, takový potřebujem hráče, mičola taky, ani neni rozehranej, ale ten kluk běha od brány k bráně, stejně tak Škoda, ale my prostě nemůžeme útočit s mičolou který centruje na jedineho cloveka skodu, ktery tak mozna sklepne kiselovi, ostatni jsou v prdeli, oukej, ja to beru, tak na to asi nemaj, tak ale bud at hrajem po zemi(na to bohuzel nemame kvalitu) nebo at tahnou alibisti do prdele a hrajou mlady kluci s becka, ktery kdyz nic jineho, maji alespon potencial se zlepsit, vsichni nadavate furt jen na Škodu, jo je to utocnik, ma davat goly, zadna velka kvalita to neni, ale snazi se, sklepava, brani, je to proste ale kopyto a proc je to koypto, on tu sanci zahodi, utece mu mic nebo neco, ale SLAVISTI, uvedomte si, ze nase zaloha ci cely tym mu vytvori jednu sanci!!!jo jasny, kdyby tam byl treba Necid, tak ma 10 golu, mame treba o 4 body vic, ale problem je v prechodu do utoku a vytvareni sanci, kreativni mysleni zalohy a kdo za to muze?nekvalitni hraci nebo nekvalitni trener?myslim ze oboji, Vrba si ten tym poskladal, jak potreboval, kdyz budeme vychazet jeste z doby, kdy nemeli prachy jako my, v zaloze se stridali kreativni hraci s rychlyma kridlama (se 4 de facto, protze utoci i kridla obranna), dobre si to poskladal a funguje to, hraci se navic sehrali, samozrejme v plzni kvalita trochu odesla, ale zase prisla, mlada krev, takze dejme Radovi sanci v zime, jake nakupy predvede, pokud to tedy bude v jeho kompetenci, jarolim ji mel a dokazal to jeste pred Vrbou, bohuzel toho pak asi trochu zneuzil, ale pro me je to, co se tyka predvadene hry nejlpsi trener, nejde Ligu Mistru, jde o herni projev

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            Corfe     před 11 lety 20.11.2012 16:36 |  
            0 0

            Podle mého tu kvalitu min. na páté místo a snahu proniknout do Evropy třeba přes pohár máme, jde jen o to ji správně poskládat. Dneska je sice nejpoužívanější rozestavení 4-2-3-1, ale musí se umět hrát a Slavia ho dlouhodobě neumí. Ve Slavii podle mě působí jen jako zástěrka 1) toho, že máme jen jednoho útočníka, Škodu 2) toho, že Lukáši Jarolímovi je třeba najít na hřišti místo, jenomže on není ani defenzivní ani ofenzivní záložník, tak zkrátka musí být ve středu zálohy tři místa, bohužel v době jeho absence to odnáší nasazováním na toto stupidní místo Zmrhal. Je Radova chyba, že máme jen jednoho útočníka, mohli jsme mít velice solidního Pospěcha, v útoku mohl hrát Vošahlík, když byl zdravý, nemusel být tvrdošíjně nasazován do zálohy, kde se mu moc nedařilo a kde máme naopak přetlak. A jako druhý útočník, rychlý technik připravující šance vedle urostlého bijce hlavičkáře, což je ssvědčený model, který by na českou ligu bohatě stačil a na což by se hodil Pospěch, Škoda i Vošahlík a tím technikem by mohl být Hurka, který už to občas hrál v minulé sezoně nebo Mičola, který to hrál v Ostravě. Čili hrál bych obyčejné rozestavení 4-4-2, kde každý zvláště ve středu zálohy přesně ví co má dělat.
            Čontofalský - Nitrianský, Dobrotka, Latka, Juhar/Čonka - Mičola, Petrák (jasně defenzivní), Kisel (jasně ofenzivní), Tusjak/Juhar - Škoda/Vošahlík, Hurka.

            V době zranění Dobrotky bych za něj vyzkoušel stopera z juniorky, Čepeláka nebo Kolaříka a teprve kdyby nějak těžce hořeli, dal bych tam "nesmrtelného" Hubáčka. Já ho mám rád, jen si myslím, že jeho čas už pominul a myslím, že mladý hráč sbírající vedle Latky zkušenosti by byl i s ohledem na budoucnost mnohem prospěšnější.
            Jako alternativy do zálohy bych dál viděl Koreše, Frejlacha, Zmrhala, Šimečka případně další mladé hráče (Proška, Veselého). Do útoku alternativy nemáme, tam musí nutně někdo přijít. Souhlasím s hodnocením Škody, taky bych ho nezatracoval, na svou výšku je na tom solidně technicky, dovede kombinovat a je dobrý ve vzduchu, jenže doplácí na katastrofální odříznutí od zálohy a sám proti obraně soupeře nemá na to se prosadit. Taky mu myslím nejvíc škodí právě ta demotivace, že ví, že bude hrát za všech okolností, nemusí se moc snažit a taky ani nestřídá na koncích zápasů, kdy už je úplně vysílený. Bohužel, jak to někdo trefně vystihl výše, je to ta ortodoxní Brucknerova škola, hrát s patnáctkou vyvolených, ostatním nedat čuchnout, takže mj. soupeř v podstatě přesně ví, co čekat a na co se připravit. Tenhle styl trénování, protěžování Jarolíma potažmo systému na 5 záložníků a s tím související faktická absence útoku se podle mě musí změnit, jinak se Slavie nikam nehne.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Matlafous     před 11 lety 20.11.2012 15:22 |  
        0 0

        Jiří, vás nemá ani smysl komentovat, ale skutečně si dávejte pozor na spojení "konečné řešení".

        Vy nejste vtipálek, který by to myslel v uvozovkách.

  2. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    marek018     před 11 lety 20.11.2012 12:31 |  
    0 0

    Dobre hodnoceni, mozna bych byl jeste prisnejsi,ale obecne souhlasim.
    jak jsem byl po derby happy, tak po prohrach s podrumerem ligy je mi z nekterych hracu vylozene na bliti. A to i z trenera. Stridani je asi sproste slovo, pritom Kores mel jit dolu nejdyl o puli. Tomu klukovi je 24, uz davno nepatri do kategorie talent, vykonost a technika max na 2. Ligu.
    Ale ono kdo ze soucasneho kadru ma nejakou vykonnost? Je to opravdu hanebne a nazral cas na cistku ve sportovnim useku i v kadru. Zima ukaze, jestli je Kusy manazer, nebo podrztaska.
    Celkove se uz tesim na zimu potazmo konec sezony. Snad uz me prestanou trapit zoufalci jako Jarolim, Cicman, Kores, Skoda a i Hub, kteremu je na case podekovat a cau. Pokud by vypadnul i Frejlach, Milutinovic, tak bychom si uvolnili i dost platovych prostredku.

    Radsi byt 14. s hraci jako Hurka, Simecek, Cepelak, Hurka, Bazal, nez 10. s Jarolimem a kol. Fakt jsem zklamany.
    Bude nejake setkani s vedenim?

  3. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    KaiN     před 11 lety 20.11.2012 12:47 |  
    0 0

    "A když ho útočník dotlačí i s míčem do sítě, tak nesmí koukat jako puk a má si po právu stěžovat!" To jsem nějak nepochopil, měl si jako říct o žlutou kartu?

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 12:54 |  
      0 0

      Třeba. Podle mě to faul byl a je špatně, když se brankář nechá dokopat i s míčem za brankovou čáru a pak drží hubu. Berkovec žádnou žlutou nemá, těžko si představit, že vůbec dostane v bráně šanci, aby mohl nasbírat 4 žluté. Tak i za cenu té žluté se měl po právu ozvat, že takhle to v pořádku není.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        KaiN     před 11 lety 20.11.2012 13:29 |  
        0 0

        Neřekl bych, že to byl faul. Nějakým teatrálním protestem by nedosáhl ničeho, leda té žluté karty. Kdyby pak z jakéhokoliv důvodu dostal v zápase druhou, to by se jistě strhl příval kritiky za tu první zbytečnou žlutou. Takže já bych mu tohle vůbec nevytýkal resp. za tohle bych mu špatné hodnocení nedával.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 13:34 |  
          0 0

          Minimálně do toho měl jít mnohem důraznějš, ten míč poskakoval po čáře a on u něj byl první.

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            KaiN     před 11 lety 20.11.2012 13:36 |  
            0 0

            To je jiná. S tím bych souhlasil.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Tugarin     před 11 lety 21.11.2012 13:51 |  
      0 0

      To jsem také nepochopil, rozhodčí gól odpískal a prostě platí. Může si vykoledovat žlutou ale moc nevím k čemu.

  4. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    edenian     před 11 lety 20.11.2012 13:02 |  
    0 0

    Ja jsem se tentokrat / poprve v zivote asi / rozhodl, ze se nebudu nijak zajimat o zapas a nekdy z TV se dozvim co a jak. A dopadlo to presne tak, jak sem si tak rikal ze to dopadne.
    Mame mizernej kadr, to dobre vime, o poharech mohli mluvit jen snilci a troubove, ale pravda je, ze kdyz neni snaha, je to problem trenera. Nasazeni v derby budiz dukazem. Tam je trener "zbytecny". Ja jsem od Rady nikdy nic neocekaval, v podstate cim hure, tim / mozna / lepe a nekdo to pochopi drive. I v teto otazce jsem ovsem skepticky, myslim si ze je to Rebickova krevni skupina, uvidime.
    V patek jdu jen kvuli Standovi.

  5. btw for fun

    Kornovo     před 11 lety 20.11.2012 13:33 |  
    0 0

    karol kisel je v sestave kola dle sport.cz.jen pro zasmani

    • Re: btw for fun

      smolda21     před 11 lety 20.11.2012 14:15 |  
      0 0

      taky jsem se pobavil, oni se totiz podivaji, kdo dal na jake pozici nejvic golu a je hned v sestave, tvorene evidentne lidmi, kteri tomu rozumi... :D :D

  6. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    petrjir     před 11 lety 20.11.2012 13:37 |  
    0 0

    Nesouhlasím s Latkou, byl stejně tragickej jako všichni z obrany. Při druhým gólu za to může spíš Latka než Nitrianský a na konci zápasu nedal gól sám před brankářem. Co víc chtít? Nenapadlo by mě to třeba před rokem, ale raději bych viděl na pravé straně Dostála a Nitrianskýho třeba do zálohy (místo Koreše, ten na to nemá, souhlas se známkou) a oba by podporovali útok. A se známkama v záložní řadě. Juhar byl o mnoho více aktivnější (poslední půl hodinu) než Zmrhal, Jarolím za celý zápas. Vzhledem k tomu, že byl na mé straně druhý poločas, tak si nemyslím, že Juhar byl neaktivní. Oproti tomu Kisel kromě gólu nic nepředvedl. A Škoda? Jak hlavičkoval po rohu, tak to mělo skončit gólem. Byl nikým neatakovaný a celou dobu mohl přemýšlet kam to dá. U něj je trojka hodně vysoké hodnocení. Bohužel jsem neviděl, zda šlo o faul nebo o simulování u toho momentu, kdy šel sám na brankáře. Stál přede mnou zrovna člověk, ale dle příspěvků jsem pochopil, že to byla simulace. Za tohle bych mu dal vnitřní pokutu a podmínku, že ještě jednou a letí. Ve vápně furt padá, nedokončí žádný souboj, rozhazuje rukama a stejně, i když by to náhodou byl někdy faul, tak mu to nikdo nepískne. Už jsme takhle mnohokrát přišli o body jen díky jeho "stabilitě". A s tou výměnou kádru. Ty hráči, o kterých se tu píše, tak jsou jasný, že na Slavii nemají. Bohužel jak včera uvedl Kusý v odpovědích na slavia.cz, tak hráči pod smlouvou spíše neskončí (i když by díky kvalitě měli), protože je drahé je vyplatit. Tak tu budou zabírat místo jiným. Odchod Latky v zimě je skoro jasný a jsem zvědav, o co nakonec budeme hrát na jaře. Jak jsem byl optimistou do zápasu s Jabloncem (i když neskutečná defenzivní taktika taky nebyla žádná sláva, ale bod byl výhra), tak tři poslední zápasy ukázaly, jak na tom jsme. Co mě ale mrzí je nesnaha hrát o některých hráčů. V Hradci mě naprosto nasral Zmrhal a Koreš. Když koukám na jiný týmy, kolik se tlačí i defenzivních záložníků (Darida, Hušbauer a jiní) do šestnáctky a u nás? Zmrhal může udělat pár kroků dopředu a vytvořit protiútok, místo toho se zastaví a přestane hrát. Jestli na to nemá fyzicky, tak ať jde hrát ještě za dorost. Znovu se vrátím k Dostálovi. To byl sice fotbalový nekopa, ale neustále běhal a nepodcenil souboj. Ale odchozený zápas Jarolíma, Koreše, Zmrhala a pak i krajních obránců, to byla hrůza. Bohužel jen s hráči z juniorky se hrát nedá, kvalitní fotbalista sem nepřijde, tak jsem zvědav, jak dopadne zima. Teď máme blíže sestupu než pohárům.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 13:43 |  
      0 0

      Latka by měl za obrannou činnost trojku, kdyby výborně nepřipravil úvodní gól zápasu. To je třeba taky brát v potaz.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Kornovo     před 11 lety 20.11.2012 13:51 |  
        0 0

        tymy o kterych pises maji kouce vrbu a lavicku a defenzivni zaloznici plni jejich pokyny.nas defenzivni zaloznik ma asi jine pokyny

  7. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 20.11.2012 13:47 |  
    0 0

    K hodnocení: obranná čtveřice si zaslouží jednoznačně nejvýše 3 a to jen Latka za útočení, konečně objektivní hodnocení výkonů D.Hubáčka a LJ, kde je ta doba(minulý týden), kdy Hub nebyl kritizován za kiksy při rozehrávce a při inkasovaných gólech. Co se týče Berkovce, myslím, že v neděli si rozhodně sympatie u trenéra nezískal a pokud se nestane nic mimořádného v bráně ho už neuvidíme stejně jako Hurku k němuž je antypatie trenéra trenéra očividná. Jinak Hub a Škoda budou stát za 4ŽK, tak konečně doufám, bude v útoku někdo kdo dokáže proměnit více šancí, že by přece jen Hurka s Vlčákem?anebo Vlčák sám vpředu.
    Sestava: Čonty - Nitransky, Latka, Dobrotka, Čonka - Petrák - Zmrhal, Mičola, Kisel, Juhar - Vlček, takhle si myslím, že to trenér poskládá, případně místo Zmrhala Hurka.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 20.11.2012 13:59 |  
      0 0

      Nejhorší a nejsmutnější na tom všem ale je to, že se tady modlíme a přejeme si aby se vykartovali někteří hráčí a dostali místo nich nuceně šanci hráči, kteří by jinak šanci nedostali...To taky vypovídá o nedobré trenéřině

  8. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    AdJap     před 11 lety 20.11.2012 14:08 |  
    0 0

    Možná to bude znít drsně, ale pokud chce Slavia myslet na poháry a boj o titul, tak se musí rozloučit tak s půlkou kádru.

    Hubáček s Jarolímem by měli spojit svou rozlučku se Standou, který odejde alespon se vztyčenou hlavou, protože se současnou mizérií nemá nic společného. Všem se sluší poděkovat a zatleskat, ale na současnou Slavii už to není. U Jarolíma je to bohužel dlouhodobá záležitost.

    Juhar, Čonka, Škoda - Absolutní průměr, u Škody možná ani to ne. Tito hráči klub nikam neposunou. Pokud budeme chtít hrát kolem 10-12 fleku, tak okej, výš bohužel. U Škody se obávám, že by se neprosadil ani kdyby měl v záloze hráče z Realu a Barci.

    Koreš - Po zranění to jde těžko. Ještě bych mu dal půlrok hájení. Jestli se nezvedne, tak tu asi nemá co dělat. To samé platí i pro Nitrianského. Z jeho příchodu jsem měl velkou radost, ale na 1 dobrý výkon potřebuje 2 hrůzostrašné a to nejde.

    Pak jsou tu hráči jako Milutinovič, Dostál, Frejlach a spol., kteří od Rady šanci nedostanou a nedostanou. Ovšem u prvních 2 si nejsem jist, jestli by to vůbec k ničemu bylo. Frejlach je otázka. Ale už to je asi také spíše zmařený talent.

    Tot můj názor.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Jiri1     před 11 lety 20.11.2012 14:26 |  
      0 0

      Mozna, ze to budete brat jako nesmysl, ale je to hodne o mentalni praci s hraci, Lavicka ve Sparte nema zdaleka hvezdny kadr jako v minulosti, ale mladi hraci se vetsinou rozehraji k dobrym vykonum, u nas je od doby Petrouse, Straky ale i Rady hodne videt , jak bych to nazval, ze si proste nekteri hraci moc neveri a jejich vykony jsou krajne nvyrovnane, Zmrhal , Petrak jsou toho dukazem.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      slaviator     před 11 lety 20.11.2012 14:29 |  
      0 0

      U Dostála si jsem jist, že by to k něčemu bylo! Dostál na beka a Nitrianský do zálohy...

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Tonda     před 11 lety 20.11.2012 16:08 |  
      0 0

      Taky bych tedy přidal svůj názor o hráčích kteří podle mě přínosem nejsou:

      David Hubáček, brzy již 36 letý stoper, jak již bylo mnohokrát napsáno, není to ve stoperské dvojici žádný vůdčí typ, potřebuje vedle sebe někoho kdo bude obranu dirigovat a k tomu ještě musí celá obrana dobře zahrát. Potom většinou zahraje dobře i Hub. Nerozumím v čem by byl horší nějaký nezkušený odchovanec. Hubáček ztratil rychlost, hlavičkář to taky není bůhvíjaký, rozehrávku má doslova šílenou, jeho špeky nebo nákopy týmu nijak nemohou pomoci, z kategorie dobrý přihrávek u něj platí 80% příhrávka na druhého stopera nebo brankářovi, případně nahrává levému bekovi, ale tam to bývá s úspěšností slabší. Ani se mi nechce počítat kolik gólů jde za poslední 2 sezony na jeho vrub, a k tomu je nutno podotknout že si nevzpomínám že by měl nějaké super obranné zákroky. Pár jich ale určitě bude. Perspektiva v Hubovi rozhodně není. Velmi bych se přimlouval k tomu aby kryl na jaře záda stoperům z lavičky. Smlouvu bych neobnovil. Další působení ve Slavii v jiné pozici nevidím reálně. Předpokládám že se bude chtít vátit do Zlína.

      Róbert Cicman - nevýrazné výkony stídá s hrůzostrašnými. Tady není co řešit. V obraně to smrdí golem a soupeři přes něj procházejí jak nůž máslem, na def. záložníkovi mu to jde lépe, ale i přesto je pomalý, nejistý a hlavně přes Petráka či Zmrhala se nedostane. Vzhledem j jeho věku 28, je coby zkušený hráč slabší než začínající odchovanci. Smlouvu má do léta 2013, proto bych jej ponechal leštit lavičku jako variantu na def. záložníka. Smlouvu bych u něj neprodlužoval.

      Zoran Milutinovič - coby ofenzivní záložník dal za 1201 minut v lize pouhý jeden gol, asistence neumím zjistit, nastoupil do 33 zápasů, na zápas tedy necelých 37 minut. Příležitostí na to aby ukázal co v něm je dostal poměrně dost. Na podzim neodehrál ani minutu a zřejmě je jeho působění ve slavii zpečetěno. Přesto bych jej úplně nezatracoval. Myslím že by měl dostat příležitost ukázat se na nějakém hostování např. ve 2. lize. Snad závěrem mi Zoran nepříjde jako vítězný typ ani z poloviny jako například Kisel, když opomenu jeho poslední výkony.

      Lukáš Jarolím - kapitánem je snad pouze kvůli příjmení. Rozhodně na mě nepůsobí jako dříč a vítězný typ - lídr týmu, což bych právě u kapitána čekal. Zkušenosti které by měl mít na rozdávání u něj v zápasech vidět také nejsou. V prvním kole byl vystřídán za stavu 0:3 (dost možná to odvrátilo ostudu). V zápasech této sezony (pokud Jarolím odehrál minimálně 45 minut) si tým vedl takto - 5x prohra, 2x remíza, žádná výhra. Tady podle mého není co řešit. Tento hráč nemá v žádném případě působit v roli kapitána, a na základní sestavu to také není. Možná to bude znít zaujatě, ale z mého pohledu není v současné Slávii více protekční hráč. Abych ale nebyl nespravedlivý, je to dobrý hráč na lavičku. Smlouvu má do konce léta, vzhledem k jeho věku už bbych smlouvu neobnovil.

      Tomáš Frejlach myslím ukázal, že ve Slavii nema absolutně co pohledávat. Z toho mála co jsem ho viděl na mě působil asi takto: Alibista, neustojí žádný souboj, pomalý, týmu neprospěšný.
      Nicméně má smlouvu do léta 2014, a je téměř jisté že po něm žádný tým asi zrovna neprahne. Pokud by to bylo jen trochu možné, zkusil bych mu najít půlroční hostování jestli se dokáže ještě k něčemu kloudnému rozehrát. V současné formě to není ani na lavičku.

      Milan Škoda - hráč dobrý leda na lavičku. Postrádá kvalitu, postrádá výběr dobrého místa, nemá dobré zakončení. Je to takový dříč - haluzák, a v poslední době není ani to. Tým který se spoléhá pouze na takovéhoto útočníka nemůže pomýšlet na poháry, což se jasně ukazuje.

      V týmu prakticky není útočník, v záloze chybí tahoun - Kisel jim nezvládne být ve všech zápasech, jak už ukázal i v předchozím působení ve Slavii. V obraně je otázka kdo nahradí Latku a jestli ude pokračovat Hubáček. Chybí nám dravá křídla a lepší kvalita na hrotu. Rovněž hrát na 2 def. záložníky je nesmysl.Osobně bych dal příležitost hráčům z juniorky, do té obrany a na ty křídla bych dal šanci hráčům z juniorky, určitě ale musíme přivézt 2 útočníky a jednoho zkušeného of. záložníka na střed.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 16:51 |  
        0 0

        Obsáhlý a hlavně pravdivý názor.

        Osobně bych také radši viděl v základu Kolaříka místo Hubáčka. Teď proti juniorce Dukly se mi opravdu líbil, ale je pravda, že liga je jiná úroveň. Šanci by si ale určitě zasloužil.

        Cicman je slabý hráč a je absolutně nefotbalový. Navíc se ke mně z hodnověrných zdrojů doneslo, že má problémy s profesionálním přístupem. Dle všeho ho Rada po Budějovicích odepsal, ale jeden nikdy neví.

        Frejlachovi bych dal, vzhledem ke špatné formě Jarolíma a Zmrhala, šanci. Zatím u nás odehrál jen špatní zápasy, ale je třeba objektivně přiznat, že byl zraněný nebo krátce po zranění. Teď už by měl být ve formě a měl by dostat poslední šanci ve Slavii.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          slaviator     před 11 lety 20.11.2012 17:42 |  
          0 0

          Cicman má hodně problémy se životasprávou, osobně jsem ho viděl dvakrát nebo třikrát na Smíchově...

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            Kornovo     před 11 lety 20.11.2012 17:56 |  
            0 0

            a co tam delal?

            • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.11.2012 18:11 |  
              0 0

              Na Smíchově je pivovar:-)))

            • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

              slaviator     před 11 lety 20.11.2012 22:15 |  
              0 0

              Řekněme, že hráči ze Slavie mají na Smíchově pár obvyklých klubů.

              Mimochodem, nejlepší ale bylo, když asi před dvěma třema tejdnama přišel na Duklu mail od provozního jedné smíchovské hospody, ať jako koukaj zaplatit za jednoho útočníka (co dřív působil ve Slavii a Rada ho nechtěl) sekeru, protože tam chlastal celej večer na dluh a ještě si od barmanky půjčil asi tři tisíce kvůli tomu, že si chtěl vsadit v sázkovce... :-D

  9. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    agresor     před 11 lety 20.11.2012 14:23 |  
    0 0

    ano,u nas ma defenzivni zaloznik jine ukoly,jak od trenera,tak od spoluhracu.

  10. off topic

    slaviator     před 11 lety 20.11.2012 14:43 |  
    0 0

    Tak vypadá to, že Plzeň vyjde s čistým štítem

    • Re: off topic

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 15:35 |  
      0 0

      Zvlášť Golda si musí připadat jako hlupák, když konečně rozjel ono velké vyštřování a ve výsledku to netrvalo ani pět minut.

      • Re: off topic

        slaviator     před 11 lety 20.11.2012 16:19 |  
        0 0

        Ještěže jsem si to nechal ujít a nešel jsem tam a jen si zjistil, co se tam dělo... :-)

      • Re: off topic

        marek018     před 11 lety 20.11.2012 19:26 |  
        0 0

        Jsem zvedavej na zaver, jestli prijdou civilne pravni zaloby, protoze podle me je disciplinarka v koute.

        • Re: off topic

          Pepino44     před 11 lety 20.11.2012 21:38 |  
          0 0

          Tak dneska na 24 byl rozovor s Paclíkem,ten mluvil celkem rozumě a vypadá to,že do toho půjde dost tvrdě.

  11. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    smolda21     před 11 lety 20.11.2012 15:26 |  
    0 0

    Musíme nějakým slušným způsobem vyjádřit naší nespokojenost a pokusit se dostat vedeni a trenera pod tlak i když na to sereou, kdyz nic jinyho tak alespon nejakou iniciativou ultras ve forme:sme tady jen kvuli standovi a podobne

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Kornovo     před 11 lety 20.11.2012 16:01 |  
      0 0

      muzes na patek neco vymyslet

  12. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    PtakKuku     před 11 lety 20.11.2012 16:31 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, s bodováním asi bez výjimky, s komentáři k hráčům téměř. Nesouhlasím totiž s komentářem k Jarolímovi, je jasné že Petrák je na DZ lepší, Jarolím je ale pořád solidní střední záložník, který v rozehrávce nekazí a směrem dozadu si svojí úlohu plní. Je pravda že jsme dostali 3 góly, těžko ale vyčítat střednímu záložníkovi gól po standartce nebo po chybě obránců v rozehrávce. Záloha propadla při třetím gólu, ale pozičně tam chybovali Kisel, Jarolím i Zmrhal.

    Tím nechci říct že je Jarolím nenahraditelný, ani že je skvělý, ani že když jsou všichni zdraví tak má nastupovat v základní sestavě, ale je podle mě zbytečné se do něj navážet za každou cenu.

    Jde mi jen o to, že jestli se rozhodne skončit, tak by měl odejít, vzhledem k tomu co tady odehrál, s famfárami, nikoliv bez nich.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 16:40 |  
      0 0

      Co Jarolím ve Slavii (a i kdekoliv jinde) dokázal? To tady hrál tak dobře jako mladík? Jinak si to vysvětlit nedovedu. Co teď přišel, tak hraje 3 roky vesměs špatně.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Tonda     před 11 lety 20.11.2012 16:41 |  
        0 0

        podepisuju

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        PtakKuku     před 11 lety 20.11.2012 17:13 |  
        0 0

        Zjevně co člověk to názor. Dokázal za Slavii odehrát přes 100 ligových zápasů pod různými trenéry, což snad ukazuje že nebyl jen oblíbencem svého otce, ale že byl Slavii prospěšný. Od návratu z Itálie nehraje nijak oslnivě, často nehraje ani dobře a pokud jsou Bazal se Šimečkem skutečně lepší než on, budu jenom rád když budou hrát oni a on už nenastoupí (to aby si nikdo nemyslel že jsem nějakým členem jeho fanklubu). Na druhou stranu mě tak trochu mrzí že se tak devalvuje jeho přínos pro klub, prostě si jen myslím že hráčům kteří tady odvedli tolik práce by měl být projeven elementární respekt. Zvlášť když při těch nechutných výkonech celého týmu rozhodně nebyl Jarolím nejhorší nejen na hřišti, ale ani v záloze.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.11.2012 17:23 |  
          0 0

          Je na místě těmto hráčům (kam bych počítal i Huba) poděkovat a dát jim před zápasem kytku. Velké rozlučky si zaslouží jen legendy jako Vaniak a Vlček. Ti jsou přeci jen jiná kategorie.

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            PtakKuku     před 11 lety 20.11.2012 17:29 |  
            0 0

            No jasně, tak to se bavíme o tom co jsou to famfáry a co ne. Přesto si myslím že právě Hubáček i Jarolím by si je zasloužili stejně (nebo podobně) jako Vaniak a Vlček. Ale o tom asi nemá cenu diskutovat, protože jde o osobní preference, já si zkrátka myslím, že každý kdo tu stráví 7 let v kuse, nebo toho odehraje tolik jako LJ si velké pocty zaslouží, protože to v dnešním fotbale je poměrně vzácné a každého kdo takovýmto způsobem spojí kariéru se Slavií si prostě vážím. Ale uznávám že to tak nemusí mít každý.

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            slaviator     před 11 lety 20.11.2012 17:43 |  
            0 0

            Já bych teda velkou rozlučku udělal každýmu hráči, kterej tu odkopal osm sezon. Takže i Hubáčkovi...

            • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

              marek018     před 11 lety 20.11.2012 17:57 |  
              0 0

              Proc ne, hlavne at uz moc dlouho nehraji:-)

            • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

              Kornovo     před 11 lety 20.11.2012 17:59 |  
              0 0

              ja si stejne myslim,ze hub bude hrat i pristi sezonu zaklad

              • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

                bongor     před 11 lety 20.11.2012 18:44 |  
                0 0

                Já myslím,že si největší rozlúčku zaslouží autoři pimprlové superkomedie s názvem "Já Adámek malý" /boty roztrhaný,já na Strahov nepojedu,až budu mít nový,pan xy to slyšel,hned z komůrky vyšel,boty mu dal udělati on na Strahov musel/.
                To je teda neskutečná taškařice,jak by řekl pan Voskovec,proti tomu
                "výkony" našich borců nejsou vůbec nic.

              • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

                marek018     před 11 lety 20.11.2012 19:23 |  
                0 0

                To uz by byla opravdu komedie. Snad lete skonci..

  13. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 20.11.2012 17:56 |  
    0 0

    Naprostý souhlas, LJ a Hub je načase skončit, společně se Standou by to bylo hezké rozloučení, na druhou stranu, myslím, že je oba ještě na jaře uvidíme, ale pokud ano doufám, že jen na lavičce nebo v B-týmu. Co se týče Frejlacha, já bych zkusil opravdu, když nastoupil nebyl horší než LJ a při současném stavu, to nebude katastrofa. Co se týče Milutonoviče a Cicmana, tam radím okamžitý prodej, ale obávám se, že je nikdo nebude chtít. Co se týče posil Čonka a Juhar o třídu výše než Cicman, ale stačí to opravdu jen na střed tabulky, pokud chceme hrát o poháry, musí se vyměnit 6 hráčů základní sestavy, dva obránci, dva záložníci a dva útočniky, neprodejného Škodu na lavičku jako žolíka. Dobrotka by byl dobrý nákup, nebýt zranění a Mičola hraje z posil nejlépe, ale sráží ho nízka produktivita.Trenére prosím postavte Hurku a Standu.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      bongor     před 11 lety 20.11.2012 18:45 |  
      0 0

      Hub už končí několik let a pořád to bez něj nejde.Sice dře to,ale jde to.

      • Hub

        Mac     před 11 lety 20.11.2012 19:24 |  
        0 0

        Přesně tak, což potvrzují i letošní statistiky - jen jeden hráč Slavie zatím nechyběl ani minutu - David Hubáček. :-)

  14. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    Barra     před 11 lety 20.11.2012 21:20 |  
    0 0

    Myslím, že je celkem známo, že mezi mé oblíbence patři jak Standa Vlček, tak David Hubáček. Poctiví hráči, věrní Slavii (i když Standu (pochopitelně) lákala lukrativní možnost zahrát si v Anderlechtu a proto přerušil svou karieru u Slavie). Nebudeme si nic namlouvat, jak Standa, tak David jsou spíš dříči, nemají noblesu Sergio Ramose nebo Messiho, ale makají a nebrebtají.

    Teď pár cifer. David Hubáček odehrál do teď během těch 8 sezón u Slavie 233 zápasů, celkem 20.174 minut. Standa Vlček je také 8 sezón u nás, odehrál 195 zápasů, 13.294 minut. Během toho dal 54 branek, jednu co 246 minut nebo 3 zápasy. Samozřejmě že každému fanouškovi se blýskne v hlavě zápas s Ajaxem, jeho góly jsou zapsány do historie klubu.

    Je mi ale líto, že kde Standa je (oprávněně) podle Alanora považován za legendu která si zaslouží velkou rozlučku, by naopak Davidovi Hubáčkovi jen poděkoval a dal mu před zápasem kytku. Huba, který odehrál o 7.000 minut víc než Standa, takhle odbyt? Jasně, že David Hubáček nepadá tak do oka jak Standa. Bohužel, to je osud obránců, kde si fanoušci spíš pamatují chyby, ale kteří mají stejně důležitý úkol jako útočníci. Ti to mají lehčí, když střelí branku, jsou hrdinové. A určitě, když se to podaří v Lize mistrů. Ale buďme upřímní, Standa si sice uměl vytvářet šance v zápase, ale dost jich také neproměnil. Jeho produktivita 1 gól co 3 zápasy není zas tak výjimečná. Standa nebyl dokonalý útočník, stejně jako Hub není dokonalý obránce. Jeden nedával góly, které by měl, druhý zase nezabránil gólům, které padly na jeho vrub.

    Takže Standa si zaslouží nezapomenutelnou rozlučku, ale dle mého názoru stejně tak také David Hubáček až přijde jeho čas. Styděl bych se, kdyby se tak nestalo. Kytku můžou dát Petře Hubáčkové, Hub sám si zaslouží standing ovation.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      petrjir     před 11 lety 20.11.2012 21:45 |  
      0 0

      SOUHLAS

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Pepino44     před 11 lety 20.11.2012 21:55 |  
      0 0

      Tak pod tohle se plně podepisuju.Když to posadil Latkovi na hlavu,tak jste ho všichni vynášeli do nebes.Uplynulo pár zápasů a dali by ste mu kytku a kopli do zadku.Hub si za svojí věrnost a poctivost tedy zaslouží rozhodně více. Z Vaniaka je ikona-i když zaslouženě,ale neodkopal toho za Slávii Hub o trochu více ?

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      jigsaw     před 11 lety 20.11.2012 22:18 |  
      0 0

      Zhruba souhlasím, ale že Standova produktivita není výjimečná? Ukaž mi pár dalších takto (ne)produktivních útočníků alespoň teoreticky dostupných pro Slavii. Připadá mi, že v Česku útočníci vymřeli.

      Náš současný kanonýr Škoda má bilanci 1 gól na téměř 5 zápasů a Vošahlíka ani nezmiňuju.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Barra     před 11 lety 20.11.2012 23:01 |  
        0 0

        Porovnám Standu k jiným útočníkům Slavie. O Necidovi nebudu vůbec mluvit, to je extra třída. Pekhart gól co 198 minut, Milan Ivana co 192 minut, Fořt 210 minut, Naumov Riste 234 minut, atd.

        Milan Škoda? Potřebuje přesně 300 minut na 1 gól – souhlas, o nějakých 54 minut víc. Myslím ale, že mužstva za které hrál Standa se nedají rovnat s tím, co mám teď. Pozice Škody je teď o něco těžší než když nastupovala Slavia s Matejem Krajčíkem, Latkou, Markem Suchým, Michalem Švecem, Dušanem Šventem, Pavlem Fořtem atd, Standa měl lepší a větší podporu.

        To ale neznamená, že bych si Standu Vlčka nevážil, naopak.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          slaviator     před 11 lety 20.11.2012 23:41 |  
          0 0

          Toleski měl něco mezi Neckou a Pekhartem, myslím

          • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

            Barra     před 11 lety 20.11.2012 23:49 |  
            0 0

            Na Toleskiho jsem zapomněl, sorry Goce. 1266 minut, 6 bránek, 1 gól co 211 minut.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          jigsaw     před 11 lety 20.11.2012 23:56 |  
          0 0

          Zajímalo by mě, odkud taháš statistiky.

          Škoda 1 gól za 376 minut
          http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?hrac=3006190

          Standa 1 gól za 273 minut (nepočítám-li minulou sezónu, kdy naprosto nesmyslně nastupoval jako záložník)
          http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?hrac=3000291

          Ty čísla máš všechny dost mimo, opravdu nevím, odkud je bereš. Nicméně se snažím říct, že Standa je pořád nejproduktivnější útočník v našem týmu a produktivnější těžko přijde.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      slaviator     před 11 lety 20.11.2012 23:38 |  
      0 0

      Když útočník udělá za zápas dvě chyby (nedá tutovku, z metru přestřelí prázdnou bránu, trefí neobsazenej brankáře apod) a dá jeden gól, je za hrdinu. Když obránce udělá dvě chyby za zápas, je to kopyto. Když za zápas udělá dvě chyby brankář, je to poušťák, díra, cedník....

      Taky říkám, že Hubáček JE legenda Slavie.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Barra     před 11 lety 20.11.2012 23:43 |  
        0 0

        Absolutní souhlas s porovnáním pozice obránce - útočník. Některé pozice v mužstvu jsou bohužel méně vděčné než jiné.

        • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

          bongor     před 11 lety 21.11.2012 06:40 |  
          0 0

          Taky jsou méně placené.Gólový útočník,nebo gólový záložník taky na trhu stojí víc než obrábce nebo brankář,i když jsou špičky v obraně
          a v bráně taky hodně drahé.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        vavicek     před 11 lety 21.11.2012 08:48 |  
        0 0

        Hubáček žádná legenda není. Na rozdíl od Vlčka nikdy nebyl tahoun, pouze se v některých zápasech svezl. Jeho největší zásluha bylo, že se před zápasem s Ajaxem zranil.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 21.11.2012 09:29 |  
      0 0

      Hub toho za nás odehrál bezpochyby hodně, ale stačí jen pouhá účast k tomu, aby se stal legendou? Mně prostě přijdou Vlček a tuplem Vaniak o kategorii výš, ačkoliv toho za nás tolik neodehráli. A je hlavně otázka, jestli by vůbec fanoušci stáli u Huba o nějakou velkou rozlučku ala Vaniak. Myslím si, že by mu rádi zatleskali, ale o takových ovacích jako u Vaniaka by se těžko dalo hovořit.

      A co se týče Jarolíma, tak si myslím, že tomu by ani nikdo tleskat nechtěl. Stačí se kouknout, jak se o něm ultras vyjadřují.

      • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

        Barra     před 11 lety 21.11.2012 16:17 |  
        0 0

        Každý svůj názor. A mimochodem, rozlučka se nedělá pro fanoušky ale pro hráče který je oslavenec. Věřím, že kdyby se našel atraktivní soupeř, fanoušci by rádi přišli.
        V každém případě jsem rád, že v mým názoru že Hub si zaslouží více než nějakou kytku nejsem sám. Podle mě se jedná o otázku elementární slušnosti oproti Hubovi, ale možná že jsem ze staré školy.

  15. David Hubáček

    Trinkle     před 11 lety 21.11.2012 13:14 |  
    0 0

    Nepřispíval jsem dlouhé měsíce (už od chvíle, kdy se s tímhle webem rozloučili pánové jako Z.Z. a přišla nová krev z oficiálek), ale pánové - tohle mě donutilo.
    David Hubáček a novodobá Slavia jsou -ať se vám to líbí nebo ne- v podstatě synonyma a on odehrál téměř vše, co odehrát šlo. Že to nebylo pouze nouzové řešení dokazuje i éra pod trenérem Jarolímem, kdy jsme mohli mít téměř jakéhokoliv hráče české ligy a přesto kopal David. Ty nejkrásnější okamžiky novodobé Slavie, všechny ty krásný zápasy ...kdo podle vás kopal levého beka nebo stopera? Kdo byl opěvován za to, jak smazal dlouhány typu L. Došek, B. Wilfried nebo L. Kweuke i při svých 170 číslech?
    Jasně, přišly slabší chvíle...stějně jako přišli na kteréhokoliv jiného hráče a nechtějte, abych našel komentáře, ve kterých se tu vyhazuje ze sestavy Šmicer, Necid, Kuka, Vaniak a další.
    Po zlaté éře přišlo chudší období, hráči nedostávali výplatu, na Slavii chodil dopis za dopisem od manažerů hráčů, řada jich odešla, David dál dřel.
    Pánové, zamyslete se a v duchu si odpovězte - kdo z vás je takhle loyální ke sému zaměstnavateli, aby i ve chvíli, kdy je jasné, že zaměstnavatel stojí před krachem, nedostáváte výplatu a nejspíš už ji ani nedostanete - aby vy jste dál jeli na 100% a bojovali za něho? Tohle totiž on udělal.

    ...a teď, když po letech má tenhle "zaměstnanec" odejít, tak vy tu s naprosto vážným výrazem píšete, že si nezaslouží ani kytku a měl by být kopnut bez famfár do p*dele. Nezlobte se na mě,ale pokud tohle má čekat někoho, kdo Slavii věnoval 8 let své kariery a pomáhal ji tahat z nejhoršího i bez vidiny výplaty, pak co by mělo čekat vás, kteří toho pro Slavii neudělali ani setinu.

    • Re: David Hubáček

      mart     před 11 lety 22.11.2012 12:49 |  
      0 0

      Samozrejme souhlasim s rozumnym nazorem, .... nicmene jestli kytku pred zapasam, nebo pratelak s Barcelonou je v Davidove pripade ponekud predcasne. Pokud je mi znamo (pan Jiri to mozna potvrdi), tak zrovna jedna o prodlouzeni smlouvy do leta 2077.....
      Takze spis klid :)
      Zdravi mart

  16. Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

    KarelDvorak     před 11 lety 22.11.2012 10:48 |  
    0 0

    Vážení,
    příliš se k fotbalu nevyjadřuji, ale nyní už to nemohu vydržet. Rada musí okamžitě odstoupit, protože trénuje v křeči a bojí se jakéhokoliv rozhodnutí a nevidí nic kolem sebe. Vezměme si příklad z trenéra reprezentace Bílka, který hrál v duelu se Slovenskem o bytí a nebytí... zariskoval, dal tam mladé hráče z ligy a výsledek byl famózní. Naše juniorka pod trenérem Petroušem hraje výborně, záložníci Šimeček a Bazal mají skvělou formu, jsou velmi fotbaloví a líbí se mi i Vondráček, Hurka a další... tak mi neříkejte, že to může být horší než nyní ( Zmrhal, Jarolím, Koreš + osamocený Škoda). Trenére Rado, alespoň se pokuste o změnu a překročte tim svůj stín, protože nic neděláním to k lepšímu nezměníte. Věrný fanoušek Slavie Karel D.

    • Re: Hodnocení hráčů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 22.11.2012 11:09 |  
      0 0

      Musím souhlasit. To přirovnání k Bílkovi na současnou situaci přesně sedí, stejně tak se ztotožňuji s názorem na Šimečka, Bazala a Hurku.