Přípravná utkání

Slavia - Liberec 3:2

 Slavia porazila v přípravě Liberec 3:2 a zajistila si postup do semifinále Tipsport ligy!  

Slavia - Liberec 3:2 (2:2)
Branky:
39. Kisel (p), 44. Petrák, 86. Červenka - 12. Hadaščok, 16. Šural

Slavia: Čontofalský - Dostál, Dobrotka, Hubáček, Čonka - Gecov, Petrák (88. Čepelák) - Koreš (67. Hrubý), Kisel (82. Červenka), Zmrhal - Fenin

Zajímavostí bylo, že na lavičce byli připraveni i hráči juniorky Kolařík, Čepelák a Červenka. Liberec postavil silnou sestavu, v níž nechyběly ani nejnovější posily. První se osmělili právě hráči zpod Ještědu, ale Hadaščokova střela po rohovém kopu byla zblokována. Podruhé už se ale Hadaščok prosadil, po dobré přihrávce Šurala z boku neměl těžkou pozici. Srovnat mohl Kisel, ale střílel těsně vedle Hauzrovy branky. Náš kapitán byl aktivní a krátce po své střele byl faulován, povedenou ránu Čonky ale Hauzr zlikvidoval. Místo srovnání opět udeřil efektivní Liberec. Po centru ze strany se prosadil z blízka nehlídaný Šural. Slavia mohla vzápětí odpovědět, ale Fenin ve velké šanci hostujícího brankáře neprostřelil. Slavia pak měla delší dobu optickou převahu, ale šance si nevytvořila. Po pěkné akci na levé straně přišel centr do vápna, při němž zahrál jeden z obranců Slovanu rukou. Karol Kisel penaltu s přehledem proměnil a snížil na 1:2! Brzy mohlo být vyrovnáno, ale Fenin neproměnil svou druhou šanci v zápase. Pálil vysoko nad. Sešívaní však do konce poločasu skóre přeci jen dorovnali, po pěkné akci Kisela s Petrákem s přehledem vsítil branku druhý jmenovaný.

Slavia začal druhou půli aktivněji, v koncovce ale znovu selhal Martin Fenin. Šanci si následně vytvořil i Liberec, Pavelkovu střelu ale dokázal zlikvidovat Čontofalský. Po delší době, kdy se nic zajímavého nedělo, upadl ve vápně Koreš, ale rozhodčí druhou penaltu neodpískal. Koreš byl každopádně při střetu zraněn a musel střídat. Nahradil ho Robert Hrubý. Čontofalský posléze zariskoval při kličce ve vápně a jen tak tak ve skluzu odkopával míč před libereckým hráčem. Zahrozili i domácí, akce aktivního dua Zmrhal - Kisel skončila ale jen zákrokem libereckého strážce svatyně. Druhé penalty se nakonec slávističtí hráči dočkali. V šanci byl brankářem faulován Hrubý, ale Kisel penaltu trestuhodně zahodil, když branku přestřelil! Slavia tak mohla být potrestána, ale Pavelkovu střelu zastavila tyč! Následně došlo k dalšímu střídání, svého debutu v zimní přípravě áčka se dočkal Marek Červenka, který nahradil Karola Kisela. A právě bratr slavného hokejisty se hned po pár minutách prosadil po přiťuknutí Martina Fenina - 3:2! Svého startu se pak na závěr dočkal i Marek Čepelák. Více už se nestalo a Slavia může slavit postup ze skupiny do semifinále Tipsport ligy!

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    winter (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 13:13 |  
    0 0

    taky vám ten online na tipsportu zamrznul?

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      sasky     před 11 lety 23.01.2013 13:14 |  
      0 0

      ano, padá to :(

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        quelhar (admin)     před 11 lety 23.01.2013 13:14 |  
        0 0

        uz to jede

        • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

          winter (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 13:22 |  
          0 0

          jojo.. a koukám komentátor jedl vtipnou kaši :D "tak jsem zpět, gól v Edenu jsme zatím neviděli.. " :D hlavně že ten gól liberce jsem viděl v přímym přenosu i já.. :D

  2. Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

    Tonda     před 11 lety 23.01.2013 13:22 |  
    0 0

    fenin bojoval s obranou slavie :D
    gol nepadl... :D
    ten komentator je fakt profík

    • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

      malan (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 13:24 |  
      0 0

      a hraje za nás Piták:)

    • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

      klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:24 |  
      0 0

      Opravdu profík není, komentovat utkání není jeho práce...

  3. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    brotheus     před 11 lety 23.01.2013 13:25 |  
    0 0

    Stream dlouho nevydržel.

    Musim se přiznat, že jsem trochu rozladěnej tim, jak v každym zápase nastupuje naprosto odlišná sestava. Je to tak každou přípravu, kdy se sestava ustálí až před herním soustředěním. Z mýho pohledu je takovej postup nesmyslnej. Jak pak můžou hráči mít zažitý nějaký automatismy, naučenou spolupráci, když hrajou ve stejný sestavě až nějaký čtyři zápasy před začátkem ligy. Dneska se to zrovna přímo nabízelo, aby proti Liberci hrála nejsilnější sestava, zatímco proti Teplicím hráči, který zatim spadaj spíš mezi náhradníky. Namísto toho nastupuje prapodivnej slepenec.

    Co mě zatim stačilo zaujmout - v těch vzácnejch chvílích, kdy běžel stream -, je naprosto otřesnej výkon Koreše. Ten kluk nedokáže zpracovat míč, přihrát na víc než deset metrů, do obranný fáze se skoro nezapojuje. Takový, s prominutím, hovno bych tam dokázal odehrát i já. Bez nadsázky.

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

      brotheus     před 11 lety 23.01.2013 13:40 |  
      0 0

      Co mi taky hlava nebere, je chování Kisela. Nejdřív nesmyslně zajede do brankáře Liberce u lajny, potom vztekle napálí míč do protihráče, protože si dovolí překážet mu v rozehrávce přímáku. Hezky navazuje na svý výkony z konce podzimu, kdy se jen vztekal a hrál mizerně.

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:48 |  
        0 0

        Já naopak to dojetí golmana chápu, sice je to přátelák, ale prostě se snažil se dostat k míči, ale každý, kdo takhle kryje míč, tak musí s tímhle počítat, ať je to golman nebo útočník...Navíc to bylo u praporku.

        To druhé už je méně pochopitelní, ale Kisel je prostě trochu více horkokrevný a utkání prožívá, ale tak by to mělo být.

        • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

          brotheus     před 11 lety 23.01.2013 13:52 |  
          0 0

          Jedna věc je hrát s nasazením a utkání prožívat, něco jinýho je chovat se jako blázen, kterej se neumí ovládat. Myslim si, že na post podhrotovýho hráče máme lepší alternativy.

          • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

            klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:55 |  
            0 0

            Ano, proto jsem to taky řekl.
            První věc schvaluji, souboj o míč, druhá věc byla nesmysl.

      • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

        Fanis     před 11 lety 23.01.2013 13:58 |  
        0 0

        Promiň, taky se mi nelíbilo jak zajel do toho gólmana, je to přece jenom přátelák, není potřeba to moc prožívat, ale ta druhá situace je jasná žlutá pro toho liberečáka - on tam nemá c stát, jestli to bylo na místě, ze kterýho to mohl rozehrát (což bylo) a ten míč stál, tak tam nemá protihráč co dělat. Pokud je jasně vidět, že od toho míče odchází, tak se to může přejít, ale pokud tam stojí a úmyslně zabraňuje rychlý rozehrávce a ten kdo rozehrává ho nakopne, tak je to žlutá, nevím proč mu jí nedal, taky to pak Karolko říkal tomu čárovýmu (teda to nemůžu vědět jistě, ale něco mu říkal, počítám, že to bylo tohle)

  4. Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

    klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:26 |  
    0 0

    Oba góly přes Dostála, ten je opravdu bídný. On je pro mě první volba z celého kádru, kdo by měl Slavii opustit.

    • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

      Kuliss9     před 11 lety 23.01.2013 13:27 |  
      0 0

      No hlavně lajna on a Koreš to je jak pěst na oko

      • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

        klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:29 |  
        0 0

        Nezbývá mi než souhlasit. Dostálovo rozehrávka je tragická, jestli se to opravdu dá nazvat rozehrávkou. A Koreš? O něm už toho taky bylo řečeno víc než dost.

        • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

          Kuliss9     před 11 lety 23.01.2013 13:33 |  
          0 0

          Já jsem ho měl velmi rád dokonce před zraněním se mi hodně líbil, ale bohužel to co předvádí od zranění není na vůbec žádný tým v GL, musí jít někam na hostování, srovnat si priority a za půl roku se vrátit jako před zraněním

          • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

            klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:37 |  
            0 0

            Mám na to stejný názor. Poslat ho na hostování, aby se zkusil vrátit ještě do staré formy a pohody. Očividně to bude spíš psychický blok.
            Naopak Dostála bych se zbavil úplně.

          • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

            Philliip     před 11 lety 23.01.2013 13:41 |  
            0 0

            Souhlasím, že Dostál na Slavii nemá a pravděpodobně nikdy mít nebude. Ale ještě bych nedělal nějaké závěry, celkově je to taková slátanina, chaotická, bez nějakého systému. Líbí se mi Kisel svým nasazením, to je potřeba, aby takový hráč šel příkladem.

            • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

              klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:42 |  
              0 0

              Ano, to určitě. Ale zrovna Dostál to prokazuje tak dlouho, že už je možno si ten konkrétní závěr udělat.
              Kisel toho na můj vkus až hodně moc kazí, nasazení je hezká věc, ale raději bych viděl kvalitu. Pouze nasazení bych přenechal Příbrami a jiným...

              • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

                Philliip     před 11 lety 23.01.2013 13:48 |  
                0 0

                S tím souhlasím. Taky sem chválil jen to nasazení. Fotbalově se to hodnotí těžko, hold v lese se špatně trénuje vedení míče, technika, souhra, apod. Už si Kisel ale polepšil:))

                • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

                  klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:54 |  
                  0 0

                  Ondrovi to očividně sedí mnohem více, když se může tlačit dopředu, techniku i klid na to má. Jedině dobře!
                  A co říct k Feninovi? Nějak nevím, ale já mu věřím... :))

                  • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

                    Philliip     před 11 lety 23.01.2013 13:58 |  
                    0 0

                    Já mu věřím taky, do šancí se dostává, bude lepší a lepší. Tipuju ho na jaře na 8 branek.

              • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

                th     před 11 lety 23.01.2013 19:13 |  
                0 0

                Zápas jsem bohužel neviděl ani na živo, ani na streamu, ale hodně se tu objevuje kritika jak Dostála, tak Koreše v 1. půli. Mohl by někdo zhodnotit výkon pravé stany nějak komplexně, prosím? Dostál není Latka, aby dovedl uhrát 2 posty zároveň, pokud se Koreš věnoval obraně jak na podzim, a Dostál musel jak hrát svoje tak řešit požáry před sebou, tak bych nějaké to zaváhání z jeho strany dovedl odpustit ...

    • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

      laik     před 11 lety 23.01.2013 17:54 |  
      0 0

      já myslel, že Dostál hraje pravého beka, oba góly byly po centru z leva.

    • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

      Pepino44     před 11 lety 23.01.2013 18:24 |  
      0 0

      Tak s tím nesouhlasím,oba goly byly přes Čonku po nahrávkách z Liberecké pravé strany.

      • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

        th     před 11 lety 23.01.2013 19:40 |  
        0 0

        Aha, tak už to chápu správně, že je to jenom typická diskuse ve stylu 'dostaneme góla, může za to Hub/Jarolím/Dostál, i kdyby byli jen na tribuně'? :-/

        @ Alanor, když píšeš ty reporty, nezapomínej poznamenat, ze které strany / boku zmiňovaná akce šla, prosím. :-)

        • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

          Pepino44     před 11 lety 23.01.2013 21:45 |  
          0 0

          Pokud to myslíš ironicky tak trochu na vysvětlení při obou golech liberečáci Čonkovi utekli dost ostudně a za gol vždycky někdo nějakou svou chybou může a tyto chyby Čonky byly evidentní. K jednomu také přispěla nedůslednost Dostála po centru. K tomu,že tam píšu,že to bylo po pravé straně libereckého útoku,tak proto.že tam v předešlém příspěvku byla záměna Dostál-Čonka. Jinak podruhé tam můžeš jít mrznout taky a pochopíš to hned.

          • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

            th     před 11 lety 24.01.2013 00:14 |  
            0 0

            Upřímně, ani ne ironicky, jako spíš v zoufalství z neporozumění, co přesně se na hřišti dělo, ale uznávám, trochu popíchnutí tam bylo, pardon.

            Jak jsem psal o pár řádků výše, o dnešku vím jenom to, co se tady díky Alanorovi a ostatním jako ty objevilo (za to mé díky). Bohužel Alanor v jinak perfektní reportáži mluví jenom o 'straně' a 'boku', ani stranu ani naše hráče nejmenuje, takže člověk jako já z toho moudrý není. Aby toho nebylo málo, pak na jednu stranu pánové mluví jako o hlavní příčině o chybách Dostála (a dole je zmíněno jandam93em, že dostal nadáno od Rady Koreš po druhém gólu, ne Dostál). Ty pak ale říkáš, že to obojí nesla liberecká pravá strana, která logicky hraje na naši levou a tam má být Čonka, toho taky jmenuješ jako hráče, jehož chyby byly v těch situacích klíčové (čímž se ohrazuješ 'nesouhlasím' proti 'Oba góly přes Dostála'), v podobném duchu jako ty se vyjádřil Laik, jestli ho chápu dobře. Teď svoje slova potvrzuješ, když to rozvádíš o Čonkovi a jeho evidentních chybách a doplňuješ zaváhání v konečné fázi i od Dostála (při 1. gólu?), ale pak najednou zpochybňuješ svůj první příspěvek o pravé straně Liberce, která najednou měla jít dvakrát přes Dostála místo Čonky (což mi nedává smysl, negací sama sebe potvrzuješ, co jsi původně popíral; navíc popíráš, co mělo smysl - vlevo hraje Čonka proti Liberecké pravé, vpravo Dostál proti levé). Takže i když velmi oceňuji snahu tvou i ostatních přiblížit průběh zápasu pro fanouška nezúčastněného utkání, tak tam je pořád až moc rozporů a nejasností na to, abych si aspoň já osobně se svými omezenými schopnostmi s znalostmi z toho mohl složit obecný obraz o tom, co přesně předcházelo Libereckým gólům a kdo především to má na svědomí (a tedy jestli předchozí kritika Dostála byla plně opodstatněná). A proto díky za tu poznámku o Čonkovi.

            Mimochodem velmi rád bych místo vyzvídání zde tomu utkání přihlížel osobně i v té zimě, bohužel ve středu kolem poledne fotbal opravdu nestíhám.

            • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

              quelhar (admin)     před 11 lety 24.01.2013 08:53 |  
              0 0

              Pokud muzu soudit ze streamu, tak prvni liberecky gol byla akce po jejich prave strane (tj. pres Conkuv prostor), nahravka do stredu a zakonceni hrace v nabehu. Druhy gol byla akce ve stejnem prostoru, centr na zadni tyc, kde byli Dostal s Koresem a zakonceni. Uprimne jsem v tom malem okenku toho streamu nebyl ochotny uverit, ze tam ten druhy gol padl, protoze mi prislo, ze jsme na zadni tyci meli dva hrace a Liberec jen jednoho a ze to je celkem jednoducha obranna situace k reseni. Naopak prvni gol smrdel uz od narazecky na liberecke prave strane kolem Conky.
              Dostal v prvnim golu prsty mit snad ani nemohl, ve druhem ano, ovsem Rada udajne sepsul hlavne Korese.

            • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

              Pepino44     před 11 lety 24.01.2013 11:28 |  
              0 0

              Tak jsem si znovu přečetl můj příspěvek a nic co by se navzájem popíralo jsem tam nenašel. Oba goly byly po průnicích kolem Čonky který umožnil centry,tedy prvotní chyby.Chyba Dostála byla jak píšu PO centru nedostatečné krytí dorážejícího hráč. Docela přesně to popsal qelhar pode mnou. Koreše podle mého seřval Rada,protože se asi motal kde neměl.Situace se těžko posuzuje,protože to bylo dost daleko a v chumlu.Bohužel na hřišti Ti to už nikdo nezopakuje jako v TV. Tak lecos unikne.Ale proto je dobrá takováhle diskuze,protože více očí více vidí. Je mi jasné,že by si každý udělal o hře svůj úsudek ale opravdu se každý v poledne asi nemůže uvolnit což chápu. Ale myslím si,že z diskuze si lze udělat celkem slušný závěr,protože většina příspěvků se celkem shoduje.

              • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

                th     před 11 lety 24.01.2013 13:23 |  
                0 0

                @ Pepino44: mne tam jenom zmátl ten dovětek že v "předešlém příspěvku byla záměna Dostál-Čonka", protože tam podle mne opravdu patří jméno Čonky, jestli Liberec to hrál přes svou pravou.

                Ale teď už je mi to mnohem jasnější, díky vám oběma! :-)

                • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

                  Pepino44     před 11 lety 24.01.2013 19:29 |  
                  0 0

                  Jinak ta reakce byla na příspěvek klimiho,kde napsal,že za oba goly mohl Dostál.Proto jsem asi napsal,že došlo k záměně Dostála za Čonku.

  5. 2:2

    Philliip     před 11 lety 23.01.2013 13:52 |  
    0 0

    No ale druhý gól byl povedený:)

  6. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

    quelhar (admin)     před 11 lety 23.01.2013 13:55 |  
    0 0

    Tak do dneska jsem mel pochyby o tom, zda muze fungovat stred zalohy Gecov - Petrak. Po prvni puli uz nemam...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

      klimi     před 11 lety 23.01.2013 13:57 |  
      0 0

      Přiznávám se, že jsem taktéž patřil k těm, kteří nevěřili. Po první půli jsem naopak mile překvapen.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 13:58 |  
        0 0

        Dobrý den přeji,
        já jsem naopak rád, že jsem věřil..........
        Sokrates55

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 13:59 |  
      0 0

      Jako ze nemuže?

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

        quelhar (admin)     před 11 lety 23.01.2013 14:04 |  
        0 0

        Jako ze nemam pochyb, ze to je stred zalohy, se kterym muzeme hrat pristi sezonu o pohary.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

      denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 14:01 |  
      0 0

      Můžu pánové vědět, co vás vedlo k těm pochybám. Mně naopak přišlo, že ti dva jsou naprosto ideální k tomu Radovo rozestavení.. Oba jsou takoví štítoví záložníci, kteří míč po zisku nezakopnou někam do pryč.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

        Philliip     před 11 lety 23.01.2013 14:04 |  
        0 0

        Souhlas. Takhle bude mít hra daleko větší klid a přesnost. Potřebujeme silný střed a tahle dvojice to splňuje výtečně. Na tom se dá stavět.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

        quelhar (admin)     před 11 lety 23.01.2013 14:06 |  
        0 0

        Myslel jsem, ze budeme mit diru mezi stredem zalohy a brankou soupere a ze se ani jeden z nich nebude prilis zapojovat do utoceni. Jak ukazala prvni pule, takto se naopak mohou stridave zapojovat oba a oba ukazali hodne kvalitni momenty. Snad jim to vydrzi i do ligy a nestane se, ze budou odvazni jen v priprave, kdyz o nic nejde.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

          denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 14:11 |  
          0 0

          To já právě věřil, že s příchodem Gecova se u Ondry otevře ještě víc možnost hrát dopředu, prtoože je Gecov výrazně pohyblivější než např. LJ, který tam hrál a navíc je samozřejmě větší jistota než Zmrhal, který tam taky hrál.. Nějak mi zkrátka k sobě pasují:-)

          Ovšem nic to nemění na tom, že nám podle mně nefungují(dlouhodobě) kraje zálohy..:-(

          • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

            mart     před 11 lety 23.01.2013 14:46 |  
            0 0

            ....nemuzu dobre posoudit, odsud neni do edenu prilis dobre videt :D (stream nefungoval za hranici CR), ale podle on-line zleva lital jeden centr za druhym (?), Nove KRIDLO Zmrhal???

            • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

              denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 14:50 |  
              0 0

              Dnes to taky nedokážu posoudit:-) Ale myslel jsem to dlouhodoběji.. Ač si myslim, že hráče na ty posty máme zajímavé, tak mi přijde, že tam není ten tah, je to dost pomalé po těch stranách.

              Jinak z toho co jsem "viděl" dnes na streamu, tak se mi zdálo, že Zmrhal je nečekaně rychlej a navíc to křídlo hraje zvláštně..už mam pocit, že to tu psal někdo, kdo tam byl na Jablonci a něco na tom bude..:-)

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

      Pepino44     před 11 lety 23.01.2013 18:29 |  
      0 0

      Tak já abych pravdu řekl,já jsem jim věřil. Petrák prostě umí a Gecov by ten míč raději sežral než by ho někomu nechal. Oba dneska výborný výkon,Ondra excelentní.

  7. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

    winter (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 13:59 |  
    0 0

    hoši dneska se mi zatím ze všech nejvíc líbí suverénně Gecov.. z jeho příchodu jsem nadšený nebyl, jelikož defenzivní záložníky už dva máme (a hlavně Petrák potřebuje hrát) a přišlo mi že to je zbytečná posila, ale teď si myslim naopak že to bude posila opravdu obrovská.. dokáže si pokrýt balon i když je pod velkym tlakem tak že o něj nepřijde, nenakopává zbytečně balony, všechny jeho přihrávky najdou svého adresáta, mám z něj opravdu dobrý pocit.. a dneska ukazuje že klidně můžou hrát s Petrákem oba a stejně i když hrajeme se 2 def. záložníkama předvádíme docela slušnej fotbal.. jinak Fenin si ten míč taky dokáže pokrýt, zpracovat akorát to zakončení ještě vyladit...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 14:29 |  
      0 0

      Dobrý den přeji,
      něco podobného jsem psal při příchodu Gecova i s tím, že nebude při defenzivě takový tlak na Petráka a nebude mít zbytečně moc žlutých karet. Jsem rád, že se to potvrdilo a není nic špatného Quelhare, pokud si to viděl jinak. Buďme rádi, že Gecov potvrzuje svou kvalitu a to ještě není úplně ve své kondici, kdy bude jezdit jako myš celý zápas a nepříjemně napadat. Ondra tím skutečně dostane větší prostor dopředu do kombinace a navíc je k ní schopen i Máca. Stream mi sice padá a tak toho moc nevidím, snad budou reporty od Vás, co jste na hřišti a už teď za ně moc děkuji. Snad napíše i petrjiri, myslel jsem na něj, kde si asi dal to pivko. Co jsem stačil videt na streamu, Fenin na sobě bude muset máknout, ale vidím to nadějně. To zatím nenadějně probíhají snahy přivést ještě jednoho útočníka. Zatím to není dobrý.....
      Co se týče Pelty, Goldy a KPaclíka s Křetínským, to vůbec není dobrý......... Pokud už byl tento případ zmršen od začátku a to samotnáým Peltou a Křetínským, kdy oba měli okamžitě cupitat na policii a ne se nechta všelijak fotit a natáčet, jak on jde za ním a on mu cosi říká a on mu zase říkýá, že něco ještě přinese a on že to donese. Pokud víme, policie zatím žádné důkazy od nikoho nedostala a nemá je ani Golda, ani Pelta a ani Křetínský. Tvrzení o tom, že Golda je Paclíkův muž, mají stejnou váhu a stejnou podstatu, jako že Pelta je muž Křetínského. Pokud bude nastarotván tento způsob rozhodování disciplinární komise, pak je na místě se zeptat, o čem bude tedy rozhodovat i v případě, že např. dojde ke zranění hráče protihráčem, červená karta udělena nebude a dotyčný podá policii trestní oznámení za úmyslné ublížení a policie dokáže po 2 letech vyšetřování, že o úmyslný trestný čin šlo. A to nevyjmenovávám další a další možné procesní důsledky, protože pak není meritem věci pouze korupční kauza, ale jakákoliv kauza (forbalová), která bude mít možné aspekty spáchaného trestného činu........... To je šílený džin vypuštěný z lahve. při vší úcte např. ke K. Poborskému, ale ten ani netuší, co právo jako takové obnáší, a vidím např. JUDr. F. Cipra, jakuž se teď drží za hlavu.
      Ale teď ať hlavně porazíme Liberec......
      Sokrates55

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 14:31 |  
        0 0

        Omlouvám se nemám svůj počítač a tak tu blbne trochu klávesnice.
        Sokrates55

        • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

          naplavnik     před 11 lety 23.01.2013 15:58 |  
          0 0

          sledoval jsem stream pouze chvíli, cca od 15. do 30. minuty, a souhlasím s tím středem, bimbo je hodně fotbalový a gecov klasický dm s poměrně slušnou přesností přihrávek a mezihrou...

          moc jsem toho neviděl od koreše a zmrhala na kraji, minimálně jardy to přirozené místo není a snad ho tam cpát nebudou....

          fenin se mi docela líbil, přeci jen práce s míčem a technika je oproti škoďákovi někde jinde, kondičně to asi moc stát nebude, ale jak se dá kupy, mohl by být velkým přínosem

          • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 1. pol.

            Pepino44     před 11 lety 24.01.2013 11:36 |  
            0 0

            Tak já bych naopak Jardu Zmrhala na tom kraji docela rád viděl.Ty dva zápasy na tomto postu byla jeho nejlepší hra v poslední době. Překvapil mne jak je rychlý,jeho centry a nahrávky tolik ne,protože jej vnímám jako jednoho z nejlepších hráčů co se týče kopací techniky.

  8. Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

    Matysek     před 11 lety 23.01.2013 14:13 |  
    0 0

    Taky Vám ten přenos blbne? mě se seká a neslyším vůbec zvuk. A to si myslím že pomalý net teda nemám...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 23.01.2013 14:15 |  
      0 0

      Nevim, jak zvuk, ten mam kvuli praci stejne vypnuty, ale obraz se seka, to vypada, ze je vsude stejne...

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 14:18 |  
        0 0

        At jdou do hajzlu s takovým přenosem nepřenosem..

        • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

          Kuliss9     před 11 lety 23.01.2013 14:22 |  
          0 0

          Zvuk taky neporadím mám to vypnutý a leží mi u toho otázky z ekonomie :D, ale obraz se mi druhou půli seká ukrutně. První mi běžela bez problému.

          • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

            jacap (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 14:25 |  
            0 0

            koukam, že jses na tom stejne taky otazky na ekonomii a pustenej stream, ktery se opravdu seka jak blazen

            • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

              Kuliss9     před 11 lety 23.01.2013 14:30 |  
              0 0

              Kromě eka mi tu leží ještě Slavia bonbóny a těma jsem se málem udusil když jsem viděl tu druhou penaltu jak ji kopl

              • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                klimi     před 11 lety 23.01.2013 14:41 |  
                0 0

                Naštěstí už mám zkouškové úspěšně za sebou, takže mám klid.

            • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

              slaviator     před 11 lety 23.01.2013 14:38 |  
              0 0

              zkouškové je pěkné svinstvo :D (já mám u toho otázky na postupovku z trestního práva)

              • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 14:40 |  
                0 0

                Samej študent tady koukám, já tu mám otevřené Řízení jakosti:-)

                • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 14:52 |  
                  0 0

                  Já zas Budvar :-)

                  • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                    denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 15:14 |  
                    0 0

                    Tak to je vysoká jakost.

                • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                  slaviator     před 11 lety 23.01.2013 15:09 |  
                  0 0

                  počkej, tak tady se nechytám - co studuješ? národohospodářská? či co? :)

                  • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                    denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 15:15 |  
                    0 0

                    Strojařina.

                    • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                      Matysek     před 11 lety 23.01.2013 15:47 |  
                      0 0

                      Tak to zlaté Deviace co tu čekají na mě.. .)

                      • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                        Matlafous     před 11 lety 23.01.2013 16:27 |  
                        0 0

                        Já právě rituál v antropologické perspektivě :))

                        • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                          Alanor (admin)     před 11 lety 23.01.2013 16:33 |  
                          0 0

                          Co studuješ, Matlafousi? To už zní vzdáleně příbuzně mému oboru. :)

                          • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                            Matlafous     před 11 lety 23.01.2013 19:31 |  
                            0 0

                            Dokončuju bakaláře na FHS UK.

                            • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                              Alanor (admin)     před 11 lety 23.01.2013 20:22 |  
                              0 0

                              Aha, tak to nic. Já jen že by se to dalo zařadit třeba i do evoluční antropologie.

                              • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                                Matysek     před 11 lety 23.01.2013 20:34 |  
                                0 0

                                já znám tedy filozofickou antropologii a z té se mi nedělá dobře... když k tomu vezmeme pojetí člověka ve světě z fenomenologického hlediska...- fuj, zlatá slávie...

                                • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

                                  Matlafous     před 11 lety 23.01.2013 20:57 |  
                                  0 0

                                  Tak co by. Slavie také zakouší bytí. :))

  9. Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

    Tonda     před 11 lety 23.01.2013 14:30 |  
    0 0

    Tak to Karol kopl jako ocas.. mel to nechat feninovi, mohl se na tom trochu chyit.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 ve 2. pol.

      klimi     před 11 lety 23.01.2013 14:31 |  
      0 0

      Taktéž jsem myslel, že tu druhou desítku bude kopat Fenin, aby si trochu zvednul náladu.

  10. Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

    klimi     před 11 lety 23.01.2013 14:42 |  
    0 0

    Možná se mýlím, ale nehrál Červenka za áčko v přípravě už někdy dříve? Žádný konkrétní podklad pro to nemám, ale tak nějak si na něj vzpomínám...Možná se pletu...

    • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

      Koky (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 14:43 |  
      0 0

      Určitě hrál v létě na turnaji v Nové Včelnici, předtím nevím..

      • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

        Slawek     před 11 lety 23.01.2013 14:57 |  
        0 0

        Červenka nehrál ve Včelnici nýbrž v Čelákovicích. Dal dokonce gól.

        • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

          Koky (přítel SN)     před 11 lety 23.01.2013 15:06 |  
          0 0

          Ve Včelnici hrál taky, dyť sem tam byl..

    • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

      denydzlSKS     před 11 lety 23.01.2013 14:45 |  
      0 0

      Určitě jsem ho viděl letos ve Včelnici..dostal tam pár minut společně s Čepelákem.

      Žádná extra hvězda to asi nebude, ale možná je škoda, že na podzim alespoń netrénoval s áčkem, když útočníci nebyli..třeba by mu tam taky něco padlo v závěru zápasu. Ale to jsou kdyby..

    • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.01.2013 14:52 |  
      0 0

      Díky, poopravil jsem text. Ty letní turnaje jsem nemohl podrobně sledovat, protože jsem byl v zahraničí bez internetu. :)

      • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

        Pepino44     před 11 lety 23.01.2013 18:43 |  
        0 0

        Pánové,stream jsem neviděl,protože jsem byl na místě,ale chtěl bych ty kameramany a tu techniku trochu omluvit. Byla dost zima a oni to jedou na takovou tu malou kameru. Takže je jasný,že to nemůže být jako v televizi.Když jsem na ty streamy koukal třeba na ligu na podzim,tak to taky nebylo nic moc,a natož v takovémto počasí. Nejsem na toto odborník,třeba by počasí na to nemělo mít moc velký vliv,ale rozhodně tomu nepomohlo.

    • Re: Slavia - Liberec 3:2 ve 2. pol.

      th     před 11 lety 23.01.2013 19:22 |  
      0 0

      A pak že prý ten kluk vůbec nemá na to, aby se někdy v budoucnosti v Ačku prosadil. Rada mne podruhé během tohoto turnaje velmi příjemně překvapil (i co se týče dalších mladíků). :-)

  11. Re: Slavia - Liberec 3:2

    jandam93     před 11 lety 23.01.2013 21:29 |  
    0 0

    Na utkání jsem byl osobně, tak se pokusím a sepsání nějakých "poznatků". Přišel jsem až ve chvíli, kdy se liberčtí radovali z první branky. Když dal Liberec na 2:0, tak Rada asi dvakrát nebo třikrát zařval: "Kory! Co je?!". Takže podle našeho trenéra nešel gól na vrub Dostála, jak se místní diskutéři domnívají, ale na vrub Koreše. Jinak taky musím přiznat, že mi Dostál nikdy moc "nevoněl", ale dnes a vlastně i proti Bohemce se mi jeho výkon celkem líbil. Nic nevypustí a za ty dva roky udělal velký výkonnostní pokrok. Já bych ho úplně nezatracoval a to i vzhledem k tomu, že kromě Nitrianskýho na pravýho beka nikoho nemáme (těšil jsem se na Mikulu, ale jak všichni víme, zatím nehrál). Co se týče stoperů, Hub si odvedl svůj standard a Dobrotka taky celkem jistý. K Čonkovi nemam moc co napsat. Jak už psala většina, výkon Bimba byl excelentní a s Gecovem mu to zatim klape. Koreš bohužel ne a ne navázat na výkony z jara 2011, kdy měl dobrou formu a dokonce byl mezi náhradníky reprezentace. Co se týče Jardy Zmrhala, velmi mě potěšil, situace řešil dobře a možná máme nového levého záložníka. Kisel ukázal, že to prostě umí (až na tu druhou penaltu) a zatim asi nemáme lepšího hráče na jeho místo, možná Hrubý by ho mohl nahradit, protože ten byl pro mě nejpříjemnějším překvapením dne. Proti Bohemce byl v útoku ztracenej, ale dnes hrál výborně a s míčem si opravdu rozumí a určitě by měl patřit do užšího kádru áčka. A k Feninovi - kdyby proměnil šance a měl na kontě dva góly, všichni by ho vynášeli do nebes. Já jen můžu říct, že věřim, že se rozstřílí v lize. Důležitý je, že se do těch šancí dostává, teď už je jen začít proměňovat.
    Z utkání s Teplicema mě opět zaujal snad jen Hrubý. Šimečkovi to buhežel nešlo jako proti Bohemce, ale svoje si uhrál.

    • Re: Slavia - Liberec 3:2

      Pepino44     před 11 lety 23.01.2013 22:13 |  
      0 0

      Souhlasím,jenom k tomu Šimečkovi,zdá se mi,že se dost bojí aby něco nezkazil.Viděl jswm jenom první poločas s Teplicema (dýl jsem mrznout nevydržel) ale taky se mi líbil Kolařík.Hrál na stoperu docela dobře.

      • Re: Slavia - Liberec 3:2

        jandam93     před 11 lety 23.01.2013 22:28 |  
        0 0

        To je pravda, Kolařík nehrál špatně. U něj je trošku nevýhoda jeho menší vzrůst, ale věřim, že by v případě nouze dokázal hrát důstojnou roli i v lize.

        • Re: Slavia - Liberec 3:2

          Pepino44     před 11 lety 23.01.2013 22:59 |  
          0 0

          jj.Já nemyslel cpát ho do základu "A",ale jako záskok v případě zranění nebo karet. Připadal mi lepší než experimenty se Škodou,nebo posouvání Petráka.

    • Re: Slavia - Liberec 3:2

      zeleznik2     před 11 lety 25.01.2013 17:41 |  
      0 0

      Díky za kvalitní a pečlivé hodnocení utkání, z toho usuzuji, že Dostál bude zřejmě náhradníkem za Nitranského a Čonka půjde s Korešem též na lavičku, anebo na hostování?Jsem rád za, že to klape Petrákovi s Gecovem a na hrotu Feninovi, ještě, aby proměňoval šance a budu úplně spokojený. Mrzí mne jen ty dva obdržené góly, ale zatím jsou výsledky velmi povzbudivé.

  12. Re: Slavia - Liberec 3:2

    knaphi     před 11 lety 24.01.2013 10:22 |  
    0 0

    Přidám taky svou trošku do mlýna.

    Musím říct, že Gecov s Petrákem jasně nejlepší na hřišti. Gecov (výborný přehled ve hře jak se řiká hlava na hoře, osobní souboje vyhrává a má i skvělou rozehru) Petrák (exceletní poziční hra, skvěle předvídá rozehrávku soupeře a odebírá balony).

    Dále mě zaujal Zmrhal na levé straně, sice střídal špatnou přihrávku s dobrou, ale opravdu se snažil a lítal sem a tam a když se mu centr povedl tak to opravdu stálo za to!

    Ještě překvapil Hrubý, hodně šikovný s míčem u nohy, nebojí se jít do kličky i proti 2 soupeřům. Skvěle, takhle by mělo hrát mládí.

    A nesmím zapomenout na Dobrotku, ze začátku nic moc, ale pak se jakoby rozehrál, dostal se do hry a v obraně kraloval, podobný výkona asi jako Kováč a Kaufman na druhé straně.

    Jinak ostatní zahráli svůj průměr až na Koreše :( bohužel. Fenin nedal 3 tutovky, ale do šancí se dostává, snad se rozstřílí na herním soustředění.

    Co se týče soupeřů, hodně se mi líbil Kováč na stoperu, derigoval všechny hráče, hodně křičel na hřišti a po jedho odchodu po poločase, šla už tak dost mizerná hra Liberce úplně do kytek. Musím říct , že útok má Liberec skvostnej, Rabušic s Šuralem také vyčnívali z té bídy, škoda jich když odcházeli z Brna skoro zadarmo. Akorát Šural ke konci už tahal nohy a myslím si že u nás žádný hráč nebyl nějak výrazně unavenej, takže to bych pochválil také, fyzicky jsme připravený na jedničku.

    Jinak sme Liberec k míči moc nepouštěli, teda až na ten začátek kdy utekli dvakrát po straně a byli z toho dva stejné goly.

  13. Re: Slavia - Liberec 3:2

    Pepino44     před 11 lety 24.01.2013 13:16 |  
    0 0

    Vážení,ještě bych chtěl upozornit na jednu věc.Tenhle turnaj se hraje na umělce,se kterou nemusí být každý kamarád. I když v podstatě jsou pro každého podmínky stejné,nemusí to být každého parketa. Dost to klouzalo-někomu více,někomu méně a nebyla to asi vina obutí.Nejmarkantnější to bylo u Fenina,který se pohyboval dost nejistě a bál se zabrat. Proto byl u několika situací o krůček pozadu. Není asi na umělku tolik zvyklý a proto mu asi nesedí.Obdobná situace byla i u jiných hráčů.Proto bych podle výkonů na umělce hned neodsuzoval.Počkejme na normální terén.Škoda,že zápasy v Turecku neuvidíme. Věřím,že budou alespoň on-line,ale podle toho se stejně nedá posoudit jak se hráč pohybuje. Ale abych tu umělku jenom nehanil,není to ideál,kor když je to namrzlé, ale když si vzpomenu na zimní turnaje na Tatrovce
    Smíchov před mnoha lety,kdy se hrálo buď na ledě místo škváry,nebo při oblevě po kotnících v blátě,tak je to povrch na zimu téměř ideální.