Fortuna liga

Jablonec - Slavia 2:1

S novým trenérem Koubkem jela Slavia na horkou půdu do Jablonce bojovat o odvrácení pádu na sestupové pozice. To se jí nakonec nepovedlo, protože ve čtvrté minutě nastavení inkasovala rozhodující gól a podlehla domácím 1:2.

Jablonec - Slavia 2:1 (1:0)
Branky:
 15. Kopic, 90.+4. Beneš - 64. Škutka

Slavia: Rakovan - Dostál, Dobrotka, Petrák, Čonka - Gecov, Zmrhal - Mičola (69. Štěpán), Kisel (81. Lička), Juhar - Škutka (77. Fenin)

Trenér Koubek postavil do branky Rakovana, na post levého záložníka Juhara a především překvapivě vedle Dobrotky po delším čase opět Petráka. Úvod zápasu byl poměrně opatrný, domácí měli podle očekávání územní převahu, ale když už se Kopic dostal v nebezpečné pozici k centru, poslal jej vysoko nad všechny nabíhající hráče. Na druhé straně se prezentoval svou tradiční střelou z nesmyslné pozice Juhar, tak trochu podle očekávání skončila daleko mimo bránu na tribuně. Ve 13. minutě přišlo první vážnější varování, ale po rohovém kopu stihl tečovat střelu ve vápně na další roh Petrák. Za dvě minuty už ale bylo zle, nikým nebráněný Novák v klidu centroval, našel Kopice a domácí vedli - 1:0. Slavia mohla odpovědět brzy a byl to opět Juhar, kterému spoluhráči připravili pozici ke střele, Juhar však trefil jen bránícího Beneše. A Juhar potřetí - ve 22. minutě opět střílel z poněkud nepřipravené pozice a brankář Jablonce neměl velkou práci. Na druhé straně nepochopitelně chyboval Dobrotka, Vošahlík naštěstí zblízka trefil jen Rakovana. Až čtvrtý Juharův pokus byl alespoň trochu nebezpečný, Špit jej však kontroloval a Slavia po něm kopala jen roh. Z dálky to zkusil i Kisel, jeho střela však připomínala spíš malou domů. V závěru poločasu se na hřišti nic zajímavého nedělo a do statistik se zapsal jen žlutou kartou Petrák za úmyslnou hru rukou. Jediný viditelný posun oproti předchozím zápasům tak Slavia předvedla v tom, že se po inkasované brance nesesypala a nehrála po ní ještě hůř než před ní.

Do druhé půle poslal trenér Koubek stejnou jedenáctku jako do té první, ačkoli výkonů na vystřídání byla celá řada. Brzy po změně stran se slávisté dostali do zajímavého brejku, ten byl však zabrzděn a následně skončil dlouhou přihrávkou Kisela na Mičolu. V 51. minutě se pak dostal do největší šance Slavie v dosavadním průběhu zápasu dostal Mičola, když se k němu dostala zablokovaná střela Škutky, jenže z malého vápna přestřelil. Slavia však rozhodně působila nebezpečněji než v první půli a také v dalších minutách měla sporadickou převahu. Po hodině hry se do zajímavé pozice dostával po pěkné kombinaci Mičola, jenže si míč v klíčové chvíli ideálně nezpracoval a do zakončení se nedostal, dorážka Juhara byla zablokována obranou. Ovšem za pár minut už bylo vyrovnáno po nenápadné akci. Zmrhal hodil aut do vápna na Mičolu, ten akrobaticky prodloužil naslepo za sebe, kde se k míči prodral Škutka a usměrnil jej za sebe - 1:1. V 68. minutě podržel Slavii Rakovan, obrana totiž domácí spíš jen stínovala a Kubista se dostal v nebezpečné pozici ke střele, Rakovan byl naštěstí úspěšnější. Po propagační střele Štěpána přišly chvíle domácích, Vaněk naštěstí minul a poté Kisel dal vzpomenout na předchozí ligový zápas, lehce ztratil míč a Loučka také svým pokusem těsně minul. V 82. minutě obešel Kopic Čonku a následný závar před Rakovanem skončil rohem. Po něm hlavičkoval Beneš, ale Rakovan opět odolal. Na druhé straně po brejku střílel pěkně Zmrhal a následoval roh. Ten však využili domácí k brejku a po něm zvonilo za Rakovanem břevno! V hektickém závěru už to vypadalo, že se Slavia ubrání, ale 40 vteřin po uplynutí ohlášených tří minut nastavení dopravil míč za záda chybujícího Rakovana Beneš a rozhodl o tom, že Slavia zůstane opět bez bodu - 2:1.

Komentáře (192)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 11 lety 22.09.2013 18:54 |  
    0 0

    zapas Jablonec - Slavia a na Fandovi jeste behem prvnich 10 minut studia o techto tymech nepadlo ani slovo..

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 19:00 |  
      0 0

      havně žvaněj naprostý nesmysly

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 23.09.2013 07:31 |  
        0 0

        ty neznaj sestavy, neznaj hráče, komentátoři totálně nepřipravený... Pravidelně. Navíc tam bejvá nějakej blbeček co se Slavii dost posmívá...

  2. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    lassiter     před 11 lety 22.09.2013 19:01 |  
    0 0

    Knoflíček tam s nima nemluví ne :-) tam stojí tak mimo sám

  3. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    lukeprague     před 11 lety 22.09.2013 19:02 |  
    0 0

    nemáte prosím nekdo link, kde sledovat přenos na netu? díky.

  4. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 11 lety 22.09.2013 19:09 |  
    0 0

    zaim teda nuda jako vzdycky

  5. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Khadgar     před 11 lety 22.09.2013 19:12 |  
    0 0

    Dobrý, tak my se po delší době dostaneme ve víc lidech k vápnu Jablonce, máme míč v držení a ten idiot Juhar napálí míč do 14. řady. To je neuvěřitelný jelito...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 19:20 |  
      0 0

      ja bych rekl,ze je to hrac zakladni sestavy soucasne slaive

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      no-nick     před 11 lety 22.09.2013 19:40 |  
      0 0

      Myslíš naši obavanou levacku? Ukoncovatele většiny našich akcí? Vůbec mi nechyběl, když v poslední době nehrál...

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      no-nick     před 11 lety 22.09.2013 19:42 |  
      0 0

      Nyní jeho 18. strela, tentokrát z 38 metrů...

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        inkrusta     před 11 lety 22.09.2013 21:28 |  
        0 0

        Jako když tam komentátor zahlásil to s jeho POVĚSTNOU LEVAČKOU tak sem dostal záchvat smíchu a fakt sem se asi minutu smál.. podle mě si z toho taky dělal srandu ale udržel se :D

  6. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

    judy     před 11 lety 22.09.2013 19:19 |  
    0 0

    Petrák hraje osobku Hubníkoj ?

  7. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

    rek     před 11 lety 22.09.2013 19:22 |  
    0 0

    Ten Juhar to je ale poleno, ten je zralej na střídání.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 19:23 |  
      0 0

      Dobrotka hned s nim

  8. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

    judy     před 11 lety 22.09.2013 19:35 |  
    0 0

    Bůh me odpusť ale ten Dostál to je takovej deb*l to snad není možný ....

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 19:39 |  
      0 0

      možná by měl Dostál zkusit jinej sport, protože evidentně fotbal není jeho devízou. Chci se vsadit, že třeba kulečník nebo šipky by mu šly o poznání lépe...

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 19:40 |  
      0 0

      skoda ze tu prihravku nedal presneji,ale ten chuj juhar byl stejne v ofsajdu.ta finalni a predfinalni faze nasich je opavdu zoufala,to snad neni ani na ligu tohle

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

        judy     před 11 lety 22.09.2013 19:42 |  
        0 0

        on ale snad nenahrál normálně ani jednou... všechno moc prudký a strašně nepřesný, tohle snad nedělaj ani na okresu.

  9. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 19:43 |  
    0 0

    Obávám se, že dokud budou nefotbalisti typu Dostál nebo Juhar nejenom v základu, ale obecně vůbec ve Slavii, tak se nikam posunout nemůžem. Takovýho vocase jako Juhara sem ve Slavii snad ještě neviděl...

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 19:46 |  
      0 0

      Mimochodem, Gecov se Zmrhalem jsou na hřišti? Jejich přínos se rovná 0!

  10. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

    opicemag     před 11 lety 22.09.2013 19:47 |  
    0 0

    Juhar je fotbalově nejhloupější fotbalista. Jak někdo může být profesionální fotbalista a být přitom fotbalově zcela mimo.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 1. pol.

      ortevor     před 11 lety 22.09.2013 21:27 |  
      0 0

      taky nechapu, jestli muze mit Juhar vic jak 5 trid zakladni skoly...
      prijde mi ze je to profesionalni atlet, ale fotbalu VUBEC nerozumi

  11. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 2. pol.

    janko (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:03 |  
    0 0

    na idnesu pisou ze na tribune vedle Drzmiska sedi Fernando Neves, byvaly stoper Baniku... Ten tam byl za Koubka nebo ne?

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      judy     před 11 lety 22.09.2013 20:08 |  
      0 0

      teď to bylo i TV.. no dnes o půlnoci končí přestupní období tak sem zvědav :d

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 22.09.2013 20:08 |  
      0 0

      Utkání v Jablonci sleduje také kapverdský obránce Fernando Neves, o jehož možném příchodu do Edenu vede Slavia jednání. - z facebooku SKS

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 2. pol.

        mats     před 11 lety 22.09.2013 22:41 |  
        0 0

        No nebýval špatnej...

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Tomski     před 11 lety 22.09.2013 23:15 |  
          0 0

          špatný nebyl...věkově na úrovni Ujfalušiho a E.Brabce...zkušeného a důrazného stopera potřebujeme...jak kvůli zvýšení konkurence, tak z důvodu variability...třeba Dobrotka může hrát i jako pravý obránce...otázou je nynější výkonnost...

  12. Re: Jablonec - Slavia 1:0 v 2. pol.

    no-nick     před 11 lety 22.09.2013 20:18 |  
    0 0

    Zrovna ve chvíli, kdy jsem si říkal, jak je pro nás Mičola momentálně důležitej, ho vidím ležet a držet se za koleno:(

  13. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    judy     před 11 lety 22.09.2013 20:19 |  
    0 0

    joooooooooooooo ... zlaté to štěstí.. Děkuji ti bože aspoň za toto..

  14. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    tolsimir     před 11 lety 22.09.2013 20:30 |  
    0 0

    ten Kisel se fakt uz umi akorat jen vztekat..

  15. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    no-nick     před 11 lety 22.09.2013 20:40 |  
    0 0

    Posledních pět minut se hraje hodně slušnej fotbal... Zatím Rakovan až na ten jeden vypadlej balon supr.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:51 |  
      0 0

      gól na 1:2 jasně jeho!

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        no-nick     před 11 lety 22.09.2013 20:52 |  
        0 0

        Koukni se na to znova, jde si pro balon a Jablonečák ho odstrčí zádama...

  16. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:40 |  
    0 0

    Jsem zdrženlivý, dlouho jsem Nevese neviděl hrát, ale na první nástřel by mi přišel jako výborná posila

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      judy     před 11 lety 22.09.2013 20:43 |  
      0 0

      no každopádně ... Petrák radši uprostřed hřiště a budu drobek spokojen.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:47 |  
        0 0

        Já jsem pro Petráka na stoperu. Podle mě mu k top kvalitě DZ chybí větší ofenzivní schopnosti, na stoperu - pokud zamaká - by se mohl prosadit i v zahrsničí. Něco jako Mára Suchý, který rovněž začínal na DZ...

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      no-nick     před 11 lety 22.09.2013 20:43 |  
      0 0

      Já jsem taky stydlín a taky bych ho bral:)

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Khadgar     před 11 lety 22.09.2013 20:45 |  
      0 0

      Pamatuji si, že to byl výborný hlavičkář, což hodně potřebujeme, viz dnešní šance Jablonce ze vzduchu.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:50 |  
        0 0

        Přesně Vojto. 35 let, zkušenosti z repre včetně velkých turnajů, dobrý hlavičkář. Nechci se mýlit, ale Neves by mohl být trefa

  17. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:48 |  
    0 0

    Fenin je normální idiot!!!

  18. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    lassiter     před 11 lety 22.09.2013 20:48 |  
    0 0

    ukončete to feninovo trápení proboha...

  19. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    tolsimir     před 11 lety 22.09.2013 20:48 |  
    0 0

    je skutecne nahoda, ze po vystridani Skutky a prichodu Fenina jsme se prakticky nedostali za pulku? Fenin ven!

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      rek     před 11 lety 22.09.2013 20:50 |  
      0 0

      Tak to Koubek slušně prokoučoval. Fenin doufam, uz se nedostane ani na lavičku !!

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        ortevor     před 11 lety 22.09.2013 21:29 |  
        0 0

        taky doufam, ze Koubek na zaklade feninova pristupu - kterej byl skandalni, kdyz si tam za nejvetsiho tlaku jablonce chodi a vyklusava, a kdyz se nahodou k nemu dostane mic s sebou prasti a uboze simuluje..to sme dopadli, mit takovouhle primadonu v tymu...

  20. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 11 lety 22.09.2013 20:49 |  
    0 0

    Fenin definitivně prokázal, že nemá na hřišti co pohledávat!!!

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      mats     před 11 lety 22.09.2013 22:44 |  
      0 0

      Bohužel, po jeho příchodu na plac jsme hráli vlastně o deseti...

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        pinochet     před 11 lety 22.09.2013 23:34 |  
        0 0

        Trenér orostě katastrofa. Gól dá Škutka po přihrávce Mičoly, oba jdou do 5-ti minut z hřiště. Místo nich slabý Štěpán a havárie Fenin.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 23:38 |  
          0 0

          micola je po zraneni a skutka hral hovno.stepan se mi celkem libil

  21. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    opicemag     před 11 lety 22.09.2013 20:50 |  
    0 0

    Fenin ať už táhne do...
    Naprostý chudák a ubožák.

  22. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    th     před 11 lety 22.09.2013 20:51 |  
    0 0

    Těch centrů zleva, to tak prostě muselo dopadnout. :-( Zlatý Dostál na druhé straně.

  23. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    tolsimir     před 11 lety 22.09.2013 20:51 |  
    0 0

    Proc jako ti hraci zase nejdou pred fanousky??

  24. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    no-nick     před 11 lety 22.09.2013 20:51 |  
    0 0

    To je masakr... Jsem asi zaujatej, ale vidím tam faul na Rakovana. Hlavně teda nechápu, jak můžeme dostat gol v čase 93:41, když se nastavujou tři minuty. Škoda, druhá půle nebyla špatná...

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Khadgar     před 11 lety 22.09.2013 20:52 |  
      0 0

      Taky mi přišlo, že to byl faul...

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        no-nick     před 11 lety 22.09.2013 20:53 |  
        0 0

        A Robert mlčí...

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:53 |  
          0 0

          jasnej faul!!!

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

          rek     před 11 lety 22.09.2013 20:57 |  
          0 0

          ROBERT HLEN řika, že to bylo čistý

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

            no-nick     před 11 lety 22.09.2013 21:03 |  
            0 0

            Joo, už se k tomu vrátil. Pravidlovej expert poučil národ, že v malým vápně si golman musí zjednat respekt. Bez ohledu na to, jak do něj kdo nalítne... Vidím tu příspěvky, že to faul neyl - asi se neshodneme, za mě tohle prostě faul je, ten hráč vůbec nehrál balon a šel do golmana v malým vápně. Minimalně na Spartě by to byl faul:) Škoda, s trochu štěstí se tu dalo i vyhrát, prohra mrzí.

            • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Tomski     před 11 lety 22.09.2013 21:17 |  
              0 0

              faul to byl...ještě bych uznal kdyby to byl souboj s Benešem, ale šel do něj mimo míč...ale bodovat jsme si úplně nezasloužili...fenin by potřeboval jít běhat do kunratic, aby se mi očerstvila hlava...m. lička mi nepřišel moc dobrej...když ho srovnám s rudim na jaře, tak byl ruda na tom líp...uvidíme (já doufám, že se chytí)...zarážející je, že mančaft co loni měl značný fyzický fond je dnes u všeho pozdě...příprava bez nabírání fyzičky byla velká chyba...petrouš jí mám pocit udělal podruhé...

              • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

                no-nick     před 11 lety 22.09.2013 21:29 |  
                0 0

                Nemůžu nesouhlasit. Vyhrát se s trochou štěstí dalo, ale zasloužený by to nebylo:)

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        lassiter     před 11 lety 22.09.2013 20:53 |  
        0 0

        Mně to teda jako faul rozhodně nepřišlo.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:55 |  
          0 0

          Faul v žádném případě, spíš hrubka Rakovana...tohle prostě musí brankář vyboxovat i kdyby trakaře z nebe padaly...

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:04 |  
            0 0

            ja tedy nevim, ale ten hrac v zelenym rozhodne nehral balon, ale vystrcil zadek, kterym golmana odstavil. to at se na mne nikdo nehneva je proste faul. ale to je jedno bod nam to nevrati

            • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

              no-nick     před 11 lety 22.09.2013 21:08 |  
              0 0

              To máš pravdu, bod v hajzlu, ať to bylo jakkoli

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Edwardtheiron     před 11 lety 22.09.2013 20:54 |  
      0 0

      Podobné to bylo s vyloučením Hrubeše proti MB. Taky asi minutu po avízovaném nastavení.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:57 |  
      0 0

      Tak možná to bylo tím, že blbeček Fenin tam na půlce naprosto zbytečně fauloval obránce soupeře, který se pak minutu svíjel...podle mě to rozhodčí nechal dohrát naprosto správně!

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 22:29 |  
        0 0

        Zhruba tak.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Citrus (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:29 |  
      0 0

      Podle mě by se to v 99% případů pískalo jako faul. Zároveň si ale myslím, že gólman by v těhle soubojích měl být nekompromisní a vždycky volám po tom, aby se to pouštělo. Bohužel na to doplatíme ale jen my. Pochybuju, že by se z toho stal trend.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 22:27 |  
      0 0

      Jablonečák chtěl nakopnout míč dopředu v čase 92:40, Fenin ho zfauloval, tak dostal náhradní nákop a rozhodčí nechal dokončit akci. Rozebíral bych zákrok na Rakovana, rozebíral bych možné přitlačování Jablonce rozhodčím. Ale ten čas je podle mě v pořádku.

  25. Re: Jablonec - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 11 lety 22.09.2013 20:53 |  
    0 0

    Tomuhle se říká vypít "kalich hořkosti až do dna"!
    Gól jde za Feninem a jeho nesmyslným faulem.Herně se ovšem nezlepšilo vůbec nic, takže obava z debaklu v derby trvá, ba dokonce je ještě větší.

  26. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Tom     před 11 lety 22.09.2013 20:54 |  
    0 0

    Smolná prohra

    Dobrej dnes Mičola , Čonka

    Tragickej Kisel

    Rakovan se předvedl dobře ale poslední gol byl jeho bohužel

    Mimochodem na Fandovy říkali že ve VIP s Držmíškem seděl Fernando Nevés co si ho pamatuju tak to byl takovej vůdčí typ co měl koule i zaútočit takovej Latka ale nám už sezonu nezachrání asi nic .

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Khadgar     před 11 lety 22.09.2013 20:55 |  
      0 0

      Čonka dobrý zápas? Na co jsi koukal? Vepředu neudělal nic a vzadu ho obešel úplně každý.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Betynka58     před 11 lety 22.09.2013 21:08 |  
        0 0

        Proti minulým zápasům mi Čonka přišel opravdu výrazně lepší. Ke konci sice už vzadu nestíhal, ale dopředu byl mnohem aktivnější než v jiných podzimních zápasech.

          • Re: Jablonec - Slavia 2:1

            leoneig     před 11 lety 22.09.2013 22:57 |  
            0 0

            Taky souhlas.Conka hral dneska minimalne dopredu solidne..Z jeho strany padnul sice ten gol,ale dnes i tak lepsi vykon,nez v jnych zapasech

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          Khadgar     před 11 lety 22.09.2013 21:19 |  
          0 0

          Tak to jsme opravdu viděli jiný zápas.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 20:57 |  
      0 0

      prohra zcel zasloužená, poslechních 15 min nás neskutečně drtili, byl by zázrak, kdyby nedali gól.

      Nakonec jim ho Rakovan daroval.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 21:10 |  
      0 0

      conka zase podprumer,vitezny gol padl po centru pres nej

  27. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Aloha     před 11 lety 22.09.2013 20:57 |  
    0 0

    Zase uplne debilni gol, na malym vapne musi golman proste vsechny zbourat a ne se nechat odtlacit. To ze mu obranci nepomuzou o tom ani nemluvim

  28. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    lassiter     před 11 lety 22.09.2013 20:58 |  
    0 0

    Já jsem asi zaujatej, ale viníkem dnešní prohry je Fenin. Kopněte ho prosím do prdele, vyplaťte ho ze smlouvy, já se na to klidně složím.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      rek     před 11 lety 22.09.2013 21:00 |  
      0 0

      Souhlas, jak mě v prvni puli sral Juhar, tak to byl slabej čajiček proti Feninovi.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      ortevor     před 11 lety 22.09.2013 21:33 |  
      0 0

      Juhar taky hodne prispel, ale tim, ze prisel Fenin, sme se nedostali ani jednou za pulku..rozdil proti Skutkovi diametralni, a ten faul a extra nastaveni, to je na pest..doufam, ze Fenin dostane fen, a vyhazov nejpozdeji v zime

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      bongor     před 11 lety 22.09.2013 22:18 |  
      0 0

      Nejsi zaujatej,za ta léta se Slavií jsme neměli horšího hráče.Součet jeho fotbalového umění a jeho chování světově proslulé hvězdy je neskutečnej.Juhar v té naší celkové bídě není nijak výrazně horší než ostatní,holt ale ten jeho obličej některé lidi dráždí.No krasavec to není.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        jarodo57     před 11 lety 23.09.2013 16:28 |  
        0 0

        Bongore ,prosím tě přestaň se toho Juhara zastávat. Fotbal je o tom ,že něco dokážeš udělat s míčem kulatým. On je absolutně mimo a s míčem kulatým dokáže udělat to , že ho kopne na bránu(zaplať Pánbůh ,že alespoň na soupeřovu a ne na naši) z jakékoliv vzdálenosti a neuvažuje vůbec proč a jestli by mohl situaci řešit jinak. Když to shrnu tak to můžu napsat v jedné větě,,člověk ,který vůbec u fotbalu nepřemýšlí"

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Pepino44     před 11 lety 22.09.2013 22:35 |  
      0 0

      Tak já nevím,ale mně se Fenin docela líbil. Přeci dvakrát upadl a jednou fauloval. Neměl ani žádnou špatnou přihrávku,protože se snad nedotkl míče.Nebo mu křivdím a on byl u míče nekde mimo záběr?

  29. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    spino     před 11 lety 22.09.2013 21:00 |  
    0 0

    A DOST!!!

    FENIN VEN!!! Symulant zas*anej! Sundej už sakra ten sešívanej dres!

    Pohár trpěliviosti přetekl!!!

  30. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:04 |  
    0 0

    Přijde mi , že Koubek k nám přesně zapadá, taky neupozorní na chyby týmu, jenom nadává a děkuje za hráčům za výkon a že na tom budou pracovat, to je fakt přístup alá šeterle. Jinak k Feninovi se nemá cenu vyjadřovat, ten furt sedí na zadku jak v kajaku , vyhodit !!!

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:09 |  
      0 0

      přesně to s Koubkem mi hned blesklo hlavou :-)

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        leoneig     před 11 lety 22.09.2013 22:20 |  
        0 0

        tak on ty hrace nechtel hned zjebat, ale postavil se za ne, to bych mu nezazlival..Vykon zase tak spatnej nebyl

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 10:49 |  
          0 0

          Výkon byl možná na cestě ke zlepšení , ale žádná mega sláva to nebyla ! Hlavně posledních 15-20 minut visel gól od Jablonec ve vzduchu, naši hráči po vyrovnání začali jenom bránit a bylo vidět, že jsou dost nervózní ...

  31. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    pes (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:04 |  
    0 0

    Chtěl bych se zastavit u některých našich hráčů. Co předvedli dnes Dostál s Čonkou je na vyřazení z kádru. O Feninovi není potřeba vůbec mluvit, jelikož takové sebestředné hovado nemá v lize co dělat. Bohužel kvalita naší zálohy je taky tragická. O tom, že hraje ve středu zálohy Zmrhal, který má mít ofenzivní úkoly, se dovime až když hází aut. Jeho bilance, žádný gól ani přihrávka na gól svědčí o všem. K tomu katastrofálně hrající modla Kisel, kdy opět po jeho chybě jsmemohli inkasovat. Juhar je kapitola sama o sobě. Pokud nedostanou šanci mladí jako Prošek a než se dají do kupy Mičola a Lička, tak naše šance se blíží druhé lize.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:18 |  
      0 0

      A až dostanou šanci mladí, tak jako co? To už tady bylo tolikrát...nic se nezlepší, dokud ze Slavie nezmizí diletanti typu Držmíšek a nezačnou se přivádět skutečně KVALITNÍ hráči, protože kvalita je právě to, co většině našeho kádru zoufale chybí. Jestliže chci ale přivádět kvalitní hráče, tak na to musím mít peníze nebo o to lepší skauting a práci sportovního oddělení, což je pod Držmíškem asi stejně reálné jako předvolební sliby SPOZ.

  32. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    skors     před 11 lety 22.09.2013 21:05 |  
    0 0

    Musim teda říct,že nás dobře řazínul ten rozhodčí.Faul to byl,ale díky tomu že tam Rakoven šel jako posránek tak nic nepísknul.Jinak gol ve 4 minutě nastavení když jsou dány 3 taky zajímavé.Jinak tedy celá situace kolem Slávie je už opravdu smutná.Jo a eště jednu věc mama na srdci.Dostál,Čonka a Fenin pryč ze Slávie.Je to špatný,je to špatný.Smutek nic jiného nelze dodat.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:08 |  
      0 0

      Fenin byl hustej. Bráníme, Jablonec nás drtí a on prostě nepopoběhne, nestáhne se za míč, aby napadal.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      inkrusta     před 11 lety 22.09.2013 21:12 |  
      0 0

      Kdyby tam nešel jak posránek a vletěl tam tak ten míč vyboxuje jak nic.... to že frajer couvá a krčí se u toho a odtlačí při tom qolmana to nemuže být faul,není to balet.sice to byla 4 minuta ale dohrávala se akce... to bych uplně neřešil

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        bububu (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:20 |  
        0 0

        Přesně, gól jasně za Rakovanem, kterému to bohužel nikdo z obránců vůbec neusnadnil. Vaniak a troufnu si říct, že i Čonto by takový gól v životě nepustil. Na vápně ve vzduchu prostě musí vládnout gólman i kdyby měl zbourat všechno před sebou! A ad ty 4 minuty: nebylo to dáno ničim jinym než zkratem debila Fenina, když tam otočí hráče, který tam pak minutu leží, tak je naprosto správné ten čas nechat dohrát.

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          ortevor     před 11 lety 22.09.2013 21:35 |  
          0 0

          presne, za to ze rozhodci (naprosto spravne) pridal nad ramec nastaveni za osetrovani hrace, podekujme Feninovi

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          leoneig     před 11 lety 22.09.2013 22:31 |  
          0 0

          Fenin souhlas,ten gol je jeho, jen diky nemu kopal Jablonec standartku a prodluzovalo se o neco dele,coz stacilo na gol.Nicmene Contem bych se moc neohanel, ten dela jeste horsi veci..Me se teb Rakovan celkove libil,stejne jako u Hrubese v nem neco bude...

  33. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:06 |  
    0 0

    Zasloužená prohra. Chápu, že za 3 tréninky neudělá Koubek zázrak, ale sestava zklamala, jako kdyby neměl ponětí, co se ve Slavii zkoušelo od začátku ligy a tak to musel vyzkoušet taky.

    Dobrotka tam měl obrovský kiks, Rakovan docela zachytal, ale pak to zkazil při 2. gólu. Tam byl nedůrazný, šel tam blbě, nechal se odtlačit a inkasoval. A jinak Koubek rychle zapadl s tím hněvivým nářkem, že šlo při 2. golu o faul. To faul prostě nebyl, Rakovan byl nedůrazný.

    Celkově mě výkon tradičně nenadchl, něco jako v Jihlavě, dopředu bída, dozadu chyby. Alespoń se mi líbilo nasazení na konci, ale Jablonec nás neskutečně drtil a gól visel na vlásku.

    Jo a titul mentál zápasu u mě vyhrává Juhar. To, jak musí pálit z každé pozice, jak má míč, i z úplně nesmyslných míst, když může přihrát atd., to je na pěst. Fakt mi přišel jak blázen.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 21:14 |  
      0 0

      taky si myslim,ze jablonec vyhral naprosto zalouzene.kdyz jsme vyrovnali,meli jsme tam nejake naznaky,ale ke konci to uplne vysumelo.jablonec jasne ukazal co to znamena chtit vyhrat zapas,chtit dat gol,proste to urvali vuli.ten kadr je uplne ve srackach a pochybuju ze ho z nich vytahne veteran neves.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      ortevor     před 11 lety 22.09.2013 21:25 |  
      0 0

      koukam, ze jsme se v komentarich absolutne shodli nad mentalem zapasu, jenom u mne ho potom predcila primadona Fenin s jeho chozenim, simulacema, a tim faulem na achilovky zezadu..oba bych hned hnal, ty dva bezmozci nemaj mysleni ani vykonnost a sance na zlepseni u nich taky tezko nejaka bude...

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:39 |  
        0 0

        Jj, teď jsem cetl tvůj komentář a směju se nad naší shodou:-)

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      leoneig     před 11 lety 23.09.2013 13:25 |  
      0 0

      S tím souhlas. Výkon nicmoc, ale aspoň ta bojovnost tam byla..Juhar je blázen, ale třeba mu to Koubek vysvětlí, odkud se má střílet.

  34. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Ravik     před 11 lety 22.09.2013 21:14 |  
    0 0

    Bože to studio na TV Fanda to je banda čůraků bez kritickýho myšlení...

    faul na Rakovana to byl jasnej, sice do toho šel nedůrazně, ale to na výsledku nic nemění. Třešňák do něj vrazil když si se natahoval pro centr. Koubek má pravdu, že tady je brankář chráněn.

    Ale to byl už jen důsledek zoufalýho bránění od Čonky, měl do Pitáka zajet, na roh cokoliv... pískla by se konec.

    Jak tady píše většina, jestli má Koubek oči tak Čonku, Dostála a Fenina už nemůže nikdy postavit. Hlavně Čonka dozadu to je zoufalost - na plácku za barákem se tomu řiká myslím "pocem kam deš" :-)

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 21:18 |  
      0 0

      jak si ho tam posadil na zem tusim kopic,to me fakt rozesmalo.ten kluk je fakt mimo

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      inkrusta     před 11 lety 22.09.2013 21:20 |  
      0 0

      Kdyby tam nešel jak posránek a vletěl tam tak ten míč vyboxuje jak nic.... to že frajer couvá a krčí se u toho a odtlačí při tom qolmana to nemuže být faul,není to balet

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        klimi     před 11 lety 22.09.2013 21:26 |  
        0 0

        Podle mě do něj nikdo nevrazil, hráči Jablonce jen stáli, nikdo do něj nešel, ale viděl jsem to "jen" dvakrát.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        rak (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:27 |  
        0 0

        Důrazněji do toho jít měl, ale ten obránce ho úplně odnesl. Z toho zadního záběru to bylo vidět. To tedy nevím, co by jako měl dělat. I kdyby ho zabil, tak tu setrvačnost, kterou dostal tím pohybem jabloneckého hráče by už nezarazil. Faul to podle mně byl naprosto jednoznačný. Nicméně, neměli jsme se dostat pod takový tlak.

        Namyšlený a neschopný Fenin mě už irituje. Měli bychom ho ze Slávie vyštvat, pokud to neudělá Koubek sám či vedení.

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          inkrusta     před 11 lety 22.09.2013 21:37 |  
          0 0

          tak on hlavně měl být už taky v nějakým pohybu a ne tam stát jak jouda :D a když už teda ho takhle odnesl a nemohl už nic víc dělat tak měl bejt chytrej a nějak se o něj opřít a spadnout no....

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:29 |  
      0 0

      Tak Čonku asi stavit musí, protože z těch tří exotů na kraj obrany je to ještě nejmenší zlo. Zkusil bych dát Čonku doprava a nalevo Hurku, jinak bych to asi neslepil.

      Nevíte, zda může hrát Neves i beka? Já ho mám v paměti spíš jako gólovýho stopera. Snad sem přijde, pokud teda nebude vyšeptalej, jako Tavares v Německu.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        tolsimir     před 11 lety 22.09.2013 21:35 |  
        0 0

        co si pamatuji, tak obcas v Baniku nastoupil na levem beku

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:41 |  
          0 0

          OK, tak to by mohlo zvětšit manévrovací prostor.

  35. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    ortevor     před 11 lety 22.09.2013 21:22 |  
    0 0

    prislo mi to dneska, ze Juhar usiluje o nejakou cenu jako degen zapasu, protoze to jeho nesmyslny strileni z silenejch pozic, nastrelovani jen tak z dalky na nahodu ze to treba nekdo tecuje apod, tohle by dokazal kazdej chasnik ze III. tridy, hrat na Juhara musi bejt to nejjednodussi co si muze obrance prat...

    kdyz uz sem myslel ze tupost Juhara nic neprekona, prisla tam ta nase primadona, ktera nejenom kdyz jsme pod tlakem se ani neodhodla popobehnout, rozhazuje rukama, neudela naprosto nic, kdyz se dostane k mici spadne a uboze simuluje a vsechno zazdi, ale jeste tomu na konci nadelil korunu (a doufam, ze Koubek nazorne videl, jakej je Fenin tupoun) a zajede Kyselovi zezadu do achilovek....
    podle mne za tohle mel jit Fenin ven, jeste pak v nastaveni kdyz jsme byli pod tlakem, vsichni aspon makali, tak Fenin se tam louda a neudela rychlej krok...degen zapasu za mne jednoznacnej

    a ad Rakovan, druhej gol jasne jeho, ale i predtim, vzdycky mu mic skakal jako horkej brambor, vsechno mu to tam litalo, strely mu padaly z naruce a mel velky stesti, ze nezavinil tech golu vic....sice dobre vybehl a chytil tu sanci po chybe Dobrotky, ale jinak nejistej, kazdou strelu vyrazel, nektery tam nejiste ze si je malem sam hodil do brany....takhle slabyho golmana jsme nemeli ani kdyz tady byl Seliga nebo Samoel, takze doufam, ze Hrubes se brzo uzdravi a Rakovana uz neuvidim
    navic bylo docela dobre videt ze si sam moc neveri, pri tom druhym golu to bylo videt, verim, ze Hrubes by to tam zboural...

    jinak prohra naprosto zaslouzena vzhledem k vykonu

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      ligas99     před 11 lety 22.09.2013 21:48 |  
      0 0

      to máš smůlu, protože Rakovan st. a jeho sponzoring je pro Slavii více, než kvalita hráče.
      Lidi, kdy Vám to proboha dojde, že ten bordel se zastaví až 2.lize ...

      Pokud nenastane radikální řež, tedy více jak polovinu hráčů na dlažbu, včetně vedení a majitele, tak se nic nezmění, táhne se to takovou dobu a bude hůř a hůř ....

      Hola, hola 2.liga volá, ale i tam s tím hnojem neuspějeme ...

      NEJHORŠÍ je ale to, že do CIRKUS Slavia se nikdo nehrne, ani nepohrne a tak to spěje do prde-e. .......

      JE TO HNUS VELEBNOSTI, slovy klasika, kam to takový klub dopracoval.....

      PEPI Bican si musí oči ubrečet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      leoneig     před 11 lety 22.09.2013 22:52 |  
      0 0

      By me zajimalo,co by jste tu psali,kdyby jsme ten gol nedostali..Ted je vsechno spatne,tak budeme na vsechny nadavat..Ja s tvym hodnocenim Rakovana nesouhlasin,v prubehu zapasu nas podrzel a nejak prehnane nervozni nebyl...Pak ale v 94min malej duraz a vse je spatne? uvazovat negativne,ikdyz moc toho pozitivniho neni,taky nicemu nepomuze...

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        ortevor     před 11 lety 22.09.2013 22:55 |  
        0 0

        mne prijde nejistej, ze to vsechno vyrazi, vypadava mu to...ve dvou sancich jablonce nas podrzel, jeden gol zavinil, a celkove mne prisel nejistej, stejne jako ve vsech zapasech v priprave v zime nebo za juniorku...
        pouze jsem napsal svuj nazor na nej, nemam zapotrebi byt negativni, ale podle mne je to vazne nejslabsi golman co zde za posledni leta byl...
        i kdyz hlavni vinik dnesni prohry to nebyl

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          leoneig     před 11 lety 22.09.2013 23:09 |  
          0 0

          Tak na to,ze za nas chytal poprve v lize to nebylo spatny..Osobne budu ale preferovat Hrubese..Negativni hlavne ostatni,jako by nikdo nechapal,ze s temahle hracema to o moc lepsi nebude..A mlady tam davat v tyhle situaci,to je blbost,ty muzes zapracovat do rozjeteho tymu,ale ne do ponorky...

          • Re: Jablonec - Slavia 2:1

            ligas99     před 11 lety 23.09.2013 03:04 |  
            0 0

            tak nechytal poprvé, ale podruhé.
            První zápas byl posledním zápasem minulého ročníku a dostal TROJKU v Jihlavě, souhlasím s kolegou, Rakovan je nejistý, vypadávaj mu míče, v Juniorce byl doslova příšerný,
            OPRAVDU NEJSLABŠÍ GOLMAN V HISTORII SLAVIE S NEJVĚTŠÍM KONTEM PRO VEDENÍ KLUBU.

            Probuďte se, ví to celá PRAHA jak ho natlačily do Slavie a jen se tomu smějí všichni, krom našich fanoušků s klapkama na očích ...

            Povíme se si po derby, to bude další PRŮSER ..... :-( !!!

            • Re: Jablonec - Slavia 2:1

              leoneig     před 11 lety 23.09.2013 13:22 |  
              0 0

              ok, tak chytal dvakrát..já se ho nechci zastávat, viděl jsem ho jen dneska a na základě toho soudím, Jihlava někdy loni nevím..Jestli chytal blbě v juniorce, to nevím a jaké je za jeho příchodem pozadí taky nevím..Jen se mi zdá, že vy to víte a soudíte ho na základě toho a ne výkonu na hřišti..Ale on už si v tom Koubek jistě udělá jasno a dá v derby toho nejlepšího

  36. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:23 |  
    0 0

    Ty brďo, ten Fenin, to je jako kdyby Olda Kaiser předváděl etudu ,,Stěpán Jašek - fotbalista´´.

    Až mě Mrzelo, že nedostal červenou. Fenin s červenou je zhruba stejně platnej jako bez. Akorát Fenin bez červený občas připraví hloupou tečí svůj tým o aut :-(

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      no-nick     před 11 lety 22.09.2013 21:25 |  
      0 0

      Mně spíš připomněl "Vozemboucha"...

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:32 |  
        0 0

        To je taky pravda. Snad nastane v kabině cosi jako Těžký týden referenta Koubka: ,,Flákni sebou a vypadni!´´

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Slawek     před 11 lety 22.09.2013 22:03 |  
      0 0

      Všichni nadáváte jen na Fenina. Vždyť byste museli až na výjimky vyjmenovat celý mančaft. Když jsem viděl sestavu a byl v ní Dostál a Čonka s Juharem, bylo pro mě rozhodnuto. Kisel nehraje nic už delší dobu. Dokonce ani Dobrotka, na kterého jsme tolik čekali není ve formě v jaké byl před zraněním. Ostatní jsou slabý průměr. Proto jsme tam, kde jsme. A to činí mnohým veliké potěšení. Příhoda býval před lety docela dobrý sudí. Dnes je na nás vysazenej a chová k nám z nějakého důvodu nenávist. Připravil nás o bod, to má Koubek pravdu. Komentátoři by to bez jeho připomínky ani nerozebírali. Fenin mohl dostat červenou a tohle byl jednoznačně faul na Rakovana. Udělat to Vaclíkovi, byl by tábor rudých na nohou. Nemáme hráče, nemáme vedení, jsme šedý podprůměr. Tak je to.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 22:22 |  
        0 0

        Dobře, tak napište, jak by jste to postavil Vy. Např. Balea Vám neuznám, není v současném kádru.

  37. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 21:35 |  
    0 0

    Tak dnes to bylo jen o gól a jenom špatné. To je přece pokrok, ne?... :)

  38. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Khadgar     před 11 lety 22.09.2013 21:41 |  
    0 0

    Koubkovi bych nezazlíval, že v rozhovoru po zápase hráčům poděkoval. Tlak Jablonce uznal, ale náznaky zlepšení oproti předchozím zápasům jsme tam měli. Přece je nezačne hned shazovat. Tyhle věci se musí vyřešit v kabině, ne v televizi.

    S nadsázkou se dá říct, že výsledek je ještě ok, protože my jsme dnes nehráli v 11. Kisel jakoby na hřišti ani nebyl. Kromě teatrálního vztekání se a válení se na zemi nepředvedl nic, VŮBEC nic. V našem dresu tak bylo na hřišti deset hráčů. Samostatnou kapitolou je Juhar. Už jen kolik různých nadávek se objevilo dnes v této diskusi... Dřevák par excellence. Možná dřív rychle běhal, ale dnes ani to ne. Už jen když vidím ten jeho tupý výraz, tak se mi chce brečet, jaký to máme ve Slavii hráče. Ante Aračič proti němu byl technik.

    Fenina snad nemá cenu komentovat. Doufám, že ho v příštích dnech nikde nepotkám, protože bych ho asi musel přizabít. Sice mám pocit, že by se mi slávistický národ bez váhání složil na právníka, ale takový ubožák už nestojí ani za odplivnutí. Vždyť už ho odsoudili i jinak zoufalí komentátoři Novy.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 22.09.2013 22:01 |  
      0 0

      Neviděl jsem jediný náznak jakéhokoliv zlepšení! Ani sebemenší! A kdo viděl, lže sám sobě.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        ortevor     před 11 lety 22.09.2013 22:53 |  
        0 0

        vidim to stejne, taky sem zadne zlepseni nevidel..

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Fulham     před 11 lety 22.09.2013 22:05 |  
      0 0

      - ty vole co tady se najde za vemena to se nevidi - takhle nadavat vlastnim hracum , trenerovi kterej je tu tri dny(nejsem z toho jmena nadsen) , - bud jste vetsina ruzne nicky spina , nebo si lepsi Slavii nezaslouzime - na posran_yho spadne hajzl ,pamatujme panove - smutek z vysledku, ale mnohem vetsi ze zdejsi diskuze ......

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Edwardtheiron     před 11 lety 22.09.2013 22:10 |  
        0 0

        Tak čtu asi jinou diskuzi, když nevidím, že by někdo nadával na trenéra, ale že by snad měl někdo ty "vlastní hráče" chválit, to snad nemůžeš myslet vážně!

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 22:27 |  
        0 0

        No opravdu nadávat trenerovi nemá cenu,protože většina těch dřeváků nemá ve Slavii co dělat.Snad ted všichni vidí že v trenérech to nebude.Velkej problém je v tom co k nám chodí za nekopy a ty lidi co je tam voděj by měli jít do hajzlu i s nima.

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          leoneig     před 11 lety 22.09.2013 23:23 |  
          0 0

          Tak tak,souhlas.Nevidim duvod,proc by jim Koubek nemel podekovat?To si jako tady nekdo fakt mysli,ze trener hrace verejne zjebe? nektere koments horsi,nez nas vykon

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 23:25 |  
        0 0

        co blbnes,ja si taky nevsiml velkych vypadu proti trenerovi,az na ty kterym se nelibilo jeho hodnoceni.a k hracum: jako co bys na ne rekl ty?ja fakt nedokazu takove srace komentovat bez nadavek.na dostala,fenina,juhara,conku a gecova uz tu bylo napsano dost.ale podle me hral vyjma golu uplne hovno i skutka.nevidel jsem ho,ze by vyhral souboj,skoda alespon maka a nekdy nejaky vyhraje

  39. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    lucky-pilda     před 11 lety 22.09.2013 22:23 |  
    0 0

    Nechápu to věčné nadávání na Dostála - ten i kdyby zahrál jak Rio Ferdinand, bude pro všechny ten nejhorší. Neříkám, že by to byl fotbalista obdařený talentem, ale třeba konec jara hrál dobře a dneska patřil rozhodně mezi ty lepší. To se ale bohužel nedá řídt o Juharovi, Feninovi nebo, minimálně v první půli, Gecovovi. První dva nemají ve Slavii co dělat. Místo Juhara dát Hurku, kterej to v sobě rozhodně má, a místo Fenina Škodu. Ten sice neni ani gólovej ani fotbalovej, ale zápasy většinou odmaká jako většina týmu ne. Nebál bych se ho dát do obrany, třeba místo, opět tragického, Čonky. Stejně tak Gecova vyměnit za Koreše.
    Jinak, celkový výkon docela ušel, ale zároveň je velice zneklidňující. I přes změnu trenéra se obávám hrozby sestupu :-(

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 22.09.2013 22:31 |  
      0 0

      S Dostálem vůbec nesouhlasím, strašný výkon. V obraně nestíhal a dopředu hrál jako svého času Cicman.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      ortevor     před 11 lety 22.09.2013 23:00 |  
      0 0

      Dostal je mi sympatickej jak maka a rve se za Slavii, a taky ho tam radsi vidim misto Conky a Nitraka, kterym je to totalne u pr...ale bohuzel, kvalitativne hori, takze jsou porad podle mne Nitrak s Conkou lepsi varianty.

      doufam, ze se vedeni pokusi v zime stahnout Mikulu, kdyz stejne v Jihlave nehraje - a Jihlava je aktualne lepsi tym nez my - a tim bychom myslim meli pravou obranu vyresenou...
      Hurka nebo Tusjak nalevo a kdyz uz nic, alespon u nich bude sance na zlepseni...to u Dostala je vec, ktera diky nedostatku talentu nastat nemuze, i kdyz bejci jako Pavel NEdved...

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Tugarin     před 11 lety 23.09.2013 00:02 |  
        0 0

        No Míikula bude asi vynikající, když v Jihlavě nehraje

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          ortevor     před 11 lety 23.09.2013 00:50 |  
          0 0

          tak muze tam za tim ze nehraje byt vic vlivu - nekdo tady psal, ze ho snad ani trener tam nechtel primo do muzstva, takze pokud mu ho tam privedli bez prani trenera, ma to tezky..navic na hostovani bez opce...
          a kdy jindy dat sanci jednomu z nejlepsich hracu nasi juniorky za lonskej rok, nez ted...jeste na nasem velmi bolavym miste

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 23:20 |  
      0 0

      gecov opet naprosta tragedie,dalsi ktery nema v zakladu co pohledavat.ale tezko zmenime 90% tymu

  40. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Tugarin     před 11 lety 22.09.2013 22:28 |  
    0 0

    Nemá cenu se vymlouvat na faul. Tohle se nepíská ani v mladší přípravce. Tohle se nemůže považovat ani za bránění ve hře. Brankář se postaví a zvedne ruce a potom se diví, že hráč který se o něj opře zádama ho odstrčí ?

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      lassiter     před 11 lety 22.09.2013 22:39 |  
      0 0

      No já bych minimálně stejnou vinu dal i obráncům, Čonka u Pitáka jenom stínoval, před brankou stejně jako u prvního gólu beci vůbec neexistovali, Beneš tam byl tři metry sám a z místa se na takhle vysokej míč golmanovi skáče špatně.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Tugarin     před 11 lety 22.09.2013 23:15 |  
        0 0

        Souhlasím, obrana se na to úplně vykašlala. Dva jablonečtí byli na malém vápně úplně nehlídaní

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Betynka58     před 11 lety 23.09.2013 00:32 |  
        0 0

        Ten gól bych Čonkovi nevyčítal, podle mne alespoň donutil Pitáka dát hodně vysoký, ne úplně ideální centr, který za normálních okolností musel Rakovan ve spolupráci se stopery pokrýt.

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          honza1947     před 11 lety 23.09.2013 10:13 |  
          0 0

          Přesně tak, a navíc ten Piták to dával z první, takže tam Čonka neměl jinou šanci. A pokud jde o faul na Rakovana, jako bývalý brankař bych mu vůbec vinu nedával. Šel si pro vysoký balon a musel tedy při tom koukat nahoru po něm. Táborský vůbec nešel po míči ale zcela záměrně šel do něho. Vždyť se zkrčil a zádama šel do něj. A jakmile ztratil Rakovan stabilitu, těžko už mohl pro míč vyskočit. Jinak by ho měl. Myslím, že se to Příhodovi vyloženě hodilo. Peltovci už museli vyhrát.

  41. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Barlblog     před 11 lety 22.09.2013 22:51 |  
    0 0

    Tak alespoň ten Škutka se začíná prosazovat...

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      no-nick     před 11 lety 22.09.2013 22:59 |  
      0 0

      Gol mu přeju, ale ač patřím mezi jeho fanoušky, dnes se mu zrovna dvakrát nedařilo....

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 22.09.2013 23:31 |  
        0 0

        Taky mu držím palce at mu to tam padá,útočníkovi to nemusí jít a i kdyby mu celej zápas nevyšel a pak dá jeden dva goly tak od toho tam je.

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          bongor     před 11 lety 23.09.2013 07:49 |  
          0 0

          Já taky fandím Škutkovi,je v něm potenciál a teď alespoň dal dvakrát góly a od toho tam útočník přece je.Škoda vybojuje občas nějaký míč,ale k čemu to je,když dá za rok jeden-dva góly?Škutka už od pohledu je správnej útočník .Když obránci viděj,že proti nim stojí nějaký jelimánek,tak z toho mají srandu.Ale z Dávida určitě legraci nemají,spíš obavy.Nechtěl bych proti němu hrát.

  42. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    judy     před 11 lety 22.09.2013 22:59 |  
    0 0

    mě hodně zajímá jak je na tom smlouva s Nevésem... pokud to stihnou podepsat tak to bude dobrý, ale spíš potřebujem beky a to oba protože žádné nemáme a to nás sráží a při pohledu na Spartu která hraje pravě dost ze stran mě naskakuje husí kůže když vím jak na tom ti naši "obránci" jsou..

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Tom     před 11 lety 22.09.2013 23:16 |  
      0 0

      Mě situace s Nevésem připoměla Gaucha na kterýho se taky čekalo v poslední den přestupového období

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 07:55 |  
      0 0

      Na oficiálním webu nic není. Asi to jednání Držp***s tradičně zdržp***soval.

      Akorát je tam věnování 280. derby Pepimu (chudák) a nějaký článek, jak si máme vsadit u Chance, že tam mají výborné kurzy.

      Naše vedení funguje způsobem ,,Každý pes, jiná neves.´´

      Souhlasím, že v celkově slabém kádru se teď zdá největším švachpunktem pozice krajních obránců.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 10:04 |  
        0 0

        Neves by sel podepsat jako amater, jako pred par lety Rudy ... tak snad se dohodnou ...

  43. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Petr9608     před 11 lety 22.09.2013 23:19 |  
    0 0

    Hezký, hokejky maj o 3 body víc. A to ELH začala minulej pátek.

    Paradoxní je to, že jsme vstřelili míň gólů (8) než máme bodů (10) :-O Z toho jeden do prázdný a jeden vítězná trefa při nájezdech...

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 22.09.2013 23:30 |  
      0 0

      jdete do hajzlu aj s hokejem,tam se aspon hraje baraz.ve fotbale padaj posledni 2 primo

  44. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    spino     před 11 lety 22.09.2013 23:29 |  
    0 0

    Uvaluji na Martina Fenina kletbu Hom-Dai.

  45. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    opicemag     před 11 lety 23.09.2013 00:04 |  
    0 0

    Naši bekové jsou snad prokletí. Máme tři, dva by měli mít ucházející kvalitu a každý zápase se "předhánějí" v tom, kdo zahraje hůře. Je jedno, je-li tam Nitrianský, Čonka či Dostál. Naše kraje obrany jakoby nebyly. Soupeř si na krajích může dělat co chce, naši beci to je sen pro soupeře, noční můra pro nás. Nemůže tam Koubek dát Bortela či já nevím koho. Někoho kdo tam bude a neprohraje každý souboj. Klidně Bortela a Kolaříka, horší to snad nebude.

  46. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Petr9608     před 11 lety 23.09.2013 00:22 |  
    0 0

    Takže pokud se nestane v sobotu zázrak, bude nás čekat další domácí zápas až o 4 týdny později, kdy už konečně bude los jakž takž příznivý v podobě Špín 1905, jenž bysme snad (probůh) doma měli porazit. No, to bude více než 1/4 roku od začátku soutěže...

  47. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Borris     před 11 lety 23.09.2013 05:14 |  
    0 0

    Tak taky napíšu pár slov k zápasu. Prohra bohužel zasloužená. Peltonec byl lepší, šel si pro výhru a nakonec to vůlí urval. Ale s notnou dávkou černého humoru by se dalo říct, že se lepšíme. Už jsme aspoň prohráli normálním výsledkem.... No Koubkovi dá ještě hodně práce, než uklidí ten svinčík co tu někteří před jeho příchodem napáchaly a jací hráči se přivedly. Kdyby mu snad chtěl někdo vyčítat sestavu, tak ať má soudnost. Neosvědčil se ze současného kádru skoro nikdo, ale bohužel někdo hrát musí. Koubek musí dostat v zimě prostor a hlavně prostředky k tomu, aby si ten kádr postavil podle sebe a prostor k tomu aby mu vtiskl svůj herní rukopis. Ale podzim holt musí dohrát s tím co teď má k dispozici. My jen po zbytek podzimu musíme urvat co nejvíc bodů, aby jsme byli v tom sestupovém bahně smočený co nejméně, no a v zimě musejí přijít radikální změny. Nejen v kádru, ale i nahoře. A musí se už začít konečně koncepčně pracovat a ne o tom jen plácat. Času už jsme myslim ztratili dost a je s tím potřeba začít co nejdřív.

    A k zápasu. Rozhodující gól Peltonce bych na sudího nesváděl. Ano pískat faul se dal, ale do prdele když jde gólman ven z brány, tak to musí být najisto! Rakovan to měl před sebou rozbourat i kdyby měl tomu jablonečákovi urazit palici. Zbytečně si tím pokazil svůj jinak poměrně slušný výkon. Ale ten gól bych nevyčetl jen jemu. Začalo to už tím flinkem Feninem který ztratil hloupě balón a pak přejel Kyselu jak dobytek. Přitom balon byl na půlce Jablonce žádné bezprostřední nebezpečí nehrozilo a stačilo na Kyselu jen udělat tlak aby neměl prostor na centr před bránu. Takhle měl po faulu Jablonec větší klid na ten centr před naší bránu. Pokračovalo to tím, že Čonka neměl nechat odcentrovat Pitáka. Piták už byl vyhnaný z úhlu a stačilo ho jen dostoupit, nalepit se na něj a znemožnit mu aby se s míčem nějak vůbec otočil natož aby poslal centr před bránu. No a skončilo to tím Rakovanovým nešťastným výběhem a úplně volným hlavičkujícím Benešem. Celý ten gól jen krásně demonstroval, jak je v hajzlu nejen naše obrana, ale i celkově celá defenzívní fáze celého týmu. Jediné pozitivum zápasu vidím v tom že se opět trefil Škutka a opět tak dokázal že volání nás fanoušků po jeho nasazování, bylo naprosto na místě. A neustálé prosazování impotentního Škody úplně mimo mísu. Protože pokud Dávid bude dostávat do toho vápna balóny, tak já věřím že góly dávat bude. Jinak řada hráčů dnes opět s úspěchem dokázala, že ve Slavii nemá co dělat. Fenin, Juhar, Čonka a mohl bych pokračovat. Všichni moc dobře víte, kdo všechno u nás nemá co dělat. Je jich dost....

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Tugarin     před 11 lety 23.09.2013 10:00 |  
      0 0

      Všechno bych podpsal, a navíc bych dodal, že faul odpískaný být rozhodně neměl. Pokud sledujete, poháry a zahraniční soutěže, tak tam se pískají, jen přímé ataky na brankaře, tj. úmyslné naskočení. To, že hráč, který chce hlavičkovat couvá a záda narazí do stojícího brankaře, by neodpískal snad nikdo. Rakovan se tam postavil a čekal. na druhou stranu myslím, že to měl být Dobrotka, který měl být nalepen na toho "atakujícího" hráče.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      jarodo57     před 11 lety 23.09.2013 20:12 |  
      0 0

      Já bych jen dodal,že okolo Rakovana byli 3 hráči Jablonce a úplně volní.Takže velké procento na obdrženém gólu bych připočet bránícím(nebránícím) hráčům. včera se mi vůbec nelíbil Dobrotka .Petrouš jakž takž ,ale on nejde do jediného hlavičkového soubeje.

  48. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    Slawek     před 11 lety 23.09.2013 07:40 |  
    0 0

    Největší radost mají ovšem dementní chlapci ze Sportu. Jinak jen stručně a jasně : Jablonec byl včera lepší, jenže nebýt rozhodčího, nedokázal by to ! A naše vedení v čele s GŘ se probere pár hodin před koncem přestupního okna a zjistí to, po čem průměrný znalec volá od konce jara: Potřebujeme stopéra(y) atd.

  49. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 07:49 |  
    0 0

    Zdá se, že na ostudné sestupové příčce budeme téměř neodvratně další čtyři týdny v kuse. A nevíme, zda se tahle etapa ještě neprotáhne.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      bongor     před 11 lety 23.09.2013 07:59 |  
      0 0

      Je to ostud,na takovém místě v tabulce jsme nebyli snad 40 let.
      Juhara bych nevyhazoval Borrisi,mně se pořád zdá,že máme i větší adepty na vyhazov.On se naučil střílet ze všech pozic,i nemožných,ale divíš se mu?Když útočíme,tak je nás okolo vápna pořád málo,není komu nahrávat,zvláště když Juhi nemá kvalitní přihrávku.Vyhodil bych Fenina a to zcela bez pardonu.Čonka by možná byl dobrej v záloze,obrana je jeho největším nepřítelem.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 08:13 |  
        0 0

        Já myslím, Bongore, že průběžné předposlední místo jsme v posledních 40 letech zažít museli - ne, že bych si to tedy pamatoval úplně přesně, ale vzpomínám, kterak si ze mě na průmyslovce spolužáci tropili nemístnou legraci, že zkratka IPS (pro mladší ročníky - dříve měli kluby v názvu vytknuté jméno partnerského národního podniku) znamená I Předposlední Sestupuje....

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          rak (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 08:28 |  
          0 0

          Já bych řekl, že za posledních 40 let asi ano. Pamatuji se, jak jsme se kdysi zachraňovali až v posledním kole.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Betynka58     před 11 lety 23.09.2013 10:40 |  
        0 0

        Já myslím, že nemusíme chodit zas tak daleko. Pokud mě moje krátkodobá paměť neklame, tak předposlední jsme naposled byli po třetím kole tohoto ročníku.

  50. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 08:07 |  
    0 0

    Bohužel, podle mě bylo (opět) pro konečný výsledek naprosto zásadní, jak jsme zase v posledních 15 - 20 minutách odešli fyzicky. Trofunu si tvrdit, že takhle mizerně fyzicky připravený manšaft v Edenu za posledních 30 let nebyl a je to přesně ta věc, která nás v kombinaci s (ne)kvalitou našeho kádru sráží. Ve většině ostatních ligových týmů ten kádr není o mnoho lepší, ale pokud hráči vydrží se soupeřem běhat a být v soubojích včas, pak vás v české kotlině moc soupeřů nepřehraje.
    Lampasáka na lavičce jsem nesnášel, z jeho fotbalu bolí oči, nicméně to jarní chvilkové zmrtvýchvstání bylo (kromě jiných faktorů) zásluhou fyzického stavu hráčů na konci jarní sezony.
    Dojíždíme na to, že v každém zápase je v 60. minutě po nás a proto je pro mě váš "slušný pan" Petrouš zlo, ze kterého se budeme horko těžko sbírat do konce sezony. Ještě, že je ve zdejších zemích dlouhá zimní příprava a budu doufat, že pan Koubek opustí všechny moderní fotbalové teorie a chlapci se budou v kopcích a posilovně proklínat, že v patnácti nešli raději někam do učení...

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      rak (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 08:38 |  
      0 0

      Je to přesně tak. I Petrouš si pochvaloval, že Rada mužstvo fyzicky dobře připravil. Radu jsem nechtěl hlavně kvůli nekoukatelnému fotbalu. Ten závěr jara byl z dnešního pohledu neštěstím. Řada z nás podlehla klamu, že by to s Petroušem mohlo jít. Myslím, že i on sám. Je evidentní, že na trénování prvního mužstva nemá. A ukázal to už podruhé. Když končil poprvé, byla tam před tím jedna z největších ostud posledních let, prohra v divizním Převýšově s amatéry 0:3. To bych řadil ještě výše než Teplice. Koubkovi bych určitě nechal čas minimálně do konce jara. Já z něj špatný pocit nemám. Že ho včera vzal gól v poslední vteřině se vůbec nedivím (a faul to v malém vápně byl). Navíc nemá za sebou naši zkušenost s památnými zápasy s Tiraspolem a Doněckem. Mohli bychom třeba mít velké štěstí v derby. Čistě fotbalově na to teď nemáme.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 08:44 |  
      0 0

      Tady se pořád vina za přípravu svaluje jenom na Petrouše. Ale je třeba si uvědomit, že co se letní přípravy týká tak on do jejího rozplánování moc mluvit nemohl. Ale jinak souhlasím s tím, že hlavní vinu na fyzičce hráčů má trenér. Ono když byla krátká příprava tak se holt mělo víc trénovat na začátku sezóny. A ne, že hráči měli v týdnu volno jako třeba po Teplicích.... za to bych dal Petroušovi facku.

  51. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    klimi     před 11 lety 23.09.2013 08:44 |  
    0 0

    Čtu zde kritiku na Dostála a reaguji:

    Ano, sice je to s míčem poleno, moc nerozehraje, atd...ALE!
    V současnosti je mnohem platnější než Nitrianský, jehož útočné schopnosti jsou úplně stejné, Nitrák navíc vůbec nebrání a o bránění není v jeho hře vůbec řeč (stejně jako u Čonky).
    Dostál ten zápas aspoň odjezdí a přijde mi, že má z celé Slavie nejlepší fyzičku.

    Líbilo se mi, že v druhé půli jsme napadali hodně vysoko (dokud nám stačily síly a nepřišel na hřiště Fenin). Je smutné, že každý odkop (nebo spíše nákop) Jabloneckých vždy měli hráči Jablonce, což je pro mě nepochopitelné...

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      klimi     před 11 lety 23.09.2013 08:45 |  
      0 0

      *Jsem se do té pasáže o bránění Nitráka nějak zamotal, tak snad to přelouskáte :))

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 23.09.2013 09:28 |  
      0 0

      souhlasim,i kdyz z te 3 nitra,conka dostal tezko nekoho vyzdvihovat.kazdopadne vcera conka zas marny a dostal asi udelal chybu u prviho kousku

  52. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    zeleznik2     před 11 lety 23.09.2013 09:04 |  
    0 0

    Další zbytečná ztráta, na bod jsme měli, podobný zápas jako v Liberci, jen s rozdílem, že tam jsme vedli a byli první půli lepší. Fyzicky jsme odešli zhruba v 60.minutě bohužel. Dvě chyby v obraně dokázal soupeř potrestat a k tomu rozhodčí Příhoda, který jasně pískal pro domácí, vzhledem k těmto okolnostem by byl bod zlatý, žel bohu nestalo se tak. Trenér Koubek bude mít opravdu plnou hlavu starostí, ve čtvrtek převzal oficiálně mužstvo, jeden trénink, hned zápas v Jablonci a za 6 dní na to Derby. Je mrzuté, když za dvě individuální chyby v obraně takhle draze platíme, první gól jasná chyba pravé strany obrany(Dostál?), centr z půli hřiště na úplně volného Nováka a následný centr na Kopice, kde měl být Petrák nebo Dobrotka a pohlídat si to. Jablonec prostě takhle hraje a mi si to nepohlídáme a druhý gól?chyba Rakovana, v nastavení prostě nemůže brankář udělat takovou minelu, jasně byl tam atak od domácího hráče, mohl to rozhodčí písknout, ale když nepíská jasné zákroky a pomezní otáčí auty pro domácí, tak tam brankař musí vlítnout a vyboxovat míč pryč z vápna i za cenu zboření soupeře a obránce ho pak musí zakopnout až do Jablonce. Kraje obrany nefungují Čonka určitě lepší než Dostál, který byl zase tragický a Petráka zpátky na DZ a dát tam Bortela. Gecova nebo Zmrhala stáhnout na lavičku, ale spíše Gecova.
    Škoda, že nevyšly námluvy na Nevése, moc by se nám hodil.

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      Kornovo     před 11 lety 23.09.2013 09:26 |  
      0 0

      jak vis ze to,s nevesem nedopadlo?

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      porschak     před 11 lety 23.09.2013 10:08 |  
      0 0

      Jasně, obránce to měl vyčistit, ale bylo zjevné, že pro balón jde Rakovan a nejspíš si i zařval, s tím, že hráč obánce odtlačil až do JBC je věc jiná, byla to jasná chyba rozhodčího, vždyť takovej faul by se normálně pískal i na obránce. Viděl jsem jen druhý polačas a bylo tam dost, věcí, které rozhodčí řešil němožně! A proč se hraje až do doby než dá JBC góla je také zajímavé - nejspíš respekt Pelta!

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 11:04 |  
        0 0

        ja bych to na rozhociho rozhodne nehazel, v prvni rade se musime koukat samy na sebe, bohuzel, jak uz to tak u golu byva, je tam vzdy vice chyb najednou, tak tedy : feninuv "debilni" zakrok na pulce, prohrana hlava z centru do vapna(Dobrotka), centr pitaka (Conka), stoperi nejdou so souboje a nakonec naivni vybehnuti golmana, suma sumarum proste moc chyb najednou = gol ... takze ne rozhoci ale znovu jen nase nemohoucnost a nezkusenost ...

        • Re: Jablonec - Slavia 2:1

          porschak     před 11 lety 23.09.2013 18:58 |  
          0 0

          jasně, že tam byly chyby, ale v téhle situaci co jsme to na hráče prostě padá. Všichni musí uznat, že bojovali jak mohli a to tady jde. Já si moc dobře pamatuji, jaké to je běhat 90 minut po hřišti jak blbec a pak ti debil s píšťalkou po..ere. To je moc velkej mazec. Je to škoda, protože bod z JBC by byl zlatej. Fenin to je jiná věc, toho bych nechal x zápasů hrát za juniorku, ať má zápasový rytmus a je bez tluku, pak by se vidělo, co s ním, v Áčku teď nemá vůbec co dělat.

      • Re: Jablonec - Slavia 2:1

        zeleznik2     před 11 lety 23.09.2013 13:57 |  
        0 0

        V Jablonci se nepíská, jak je vidět..., chyba Rakovana, tohle musí brankář mít, vletím do toho a klidně soupeři do hlavy, brankář je snad ve vápně hájení né?rozhodčí vyloženě čekal na takovouto příležitost, jasně pískal domácím bez debat made in Pelta, ale v 90 minutě prostě musím zakopnout míč až do Jablonce, k soupeři se prostě nesmí dostat.

  53. Re: Jablonec - Slavia 2:1

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 09:12 |  
    0 0

    Tak bohužel se ukazuje jako naprostá NUTNOST v zimě přivést minimálně 6 hráčů. Chce to určitě dva beky, minimálně jednoho stopera, hráče do středu zálohy místo Zmrhala, levého záložníka a eventuálně by se asi hodil i nějaký útočník (ikdyž ten nás teď trápí snad nejméně). Okamžitě vyhodit Fenina, Juhara, Dostála, rád bych viděl venku i Čonku a Škodu, Zmrhala s Gecovem poslat někam hostovat, Štěpána nekupovat, Kisel to snad zabalí sám. Do brány stáhnout z hostování Berkovce a s jedním z dvojice Čonto-Černý se rozloučit (za mě s Čontem).

    Sestava, která by mohla být konkurenceschopná (za předpokladu, že posily nebude vybírat Držmíšek či podobnej neschopa), by vypadala asi takto: Berkovec (Černý, Hrubeš) - POSILA (Nitrianský), Dobrotka (Kolařík), POSILA (Bortel), POSILA (Čonka) - Petrák, POSILA - Mičola (Prošek), Lička (Koreš), POSILA (Hurka) - Škutka (POSILA).

    Nevím, kde ty hráče vzít. Šel bych asi cestou, kterou se ubrali Teplice s Libercem: hostování nadějných mladíků ze zahraničních klubů, přivádění hráčů z Afriky, případně návraty z ciziny, při nejhoršim někoho z ligy, zkoušet Balkánce. Je tu jen ten problém, že na to potřebujeme peníze a né úplný dementy na sportovním úseku!

    • Re: Jablonec - Slavia 2:1

      zeleznik2     před 11 lety 23.09.2013 13:52 |  
      0 0

      Tak pokud platí Neves, tak už jen 5 posil. Hezky se to čte, ale reálně to moc nevidím, možná tak na dva maximálně tři hráče, ale tipovat si netroufnu. Souhlasím s vyhazovem Fenina(bohužel není kam, nikdo ho nechce, vyplatit ho ze smlouvy, je šancí), další konec vidím u Nitrianského, spíše než Dostála a možná Juhara, ale spíše Koreše a pokud by se povedl pořádný útočník tak i Škody, konec jednoho z dua Černý a Čonty vidím také reálně, Kisel má tuším smlouvu i na jaro?někde psali, že jen na podzim. Posila do obrany stále myslím na hráče typu Rajnoch, jeden zkušený hráč do zálohy typu Pitáka či Davida Jarolíma a do útoku třeba ostravského Fantiše, když jsme o něj údajně usilovali.


      Berkovec (Černý, Hrubeš) - Bortel(Dostál), Dobrotka (Kolařík), Neves(POSILA), POSILA (Čonka) - Petrák, Zmrhal - Mičola (Prošek), Lička (Juhar), Hurka(POSILA) - Škutka (Fantiš).

  54. Neves?

    Alfabet     před 11 lety 23.09.2013 10:01 |  
    0 0

    Podle zveřejňovaných informací včerejší půlnocí skončil přestupový termín. Mělo probíhat intenzívní jednání o příchodu Nevese. Takže v tuto chvíli by již měl být známý výsledek. Vzhledem ke skutečnosti, že oficiální server je takový jaký je (což je děsivé), ptám se zasvěcených: víte někdo něco konkrétního, jak jednání dopadlo?

    • Re: Neves?

      judy     před 11 lety 23.09.2013 10:48 |  
      0 0

      to bude dnešní otázka č.1.

    • Re: Neves?

      ortevor     před 11 lety 23.09.2013 10:49 |  
      0 0

      treba muzou stale jeste jednat, a podepsat ho potom jako amatera...

      • Re: Neves?

        judy     před 11 lety 23.09.2013 11:05 |  
        0 0

        ale on má podle wiki smlouvu s klubem z Francie, hráč přiveden jako amatér musí být bez smlouvy ne ? nebo mám špatné informace... ?

        • Re: Neves?

          judy     před 11 lety 23.09.2013 11:11 |  
          0 0

          tak už je hotovo... je škoda že náš oficiální web stále mlčí..