Přípravná utkání

Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

Ve svém posledním utkání v letošní Tipsport lize se sešívaní utkali s Viktorií Žižkov a připsali si v soutěži první výhru, když soupeře zdolali v poměru 3:2. V tabulce tak skončili na třetím místě.

Slavia - Žižkov 3:2 (2:1)

V 84. minutě neproměnil Mensah penaltu.

Branky: 5. Piták z penalty, 45. Škoda, 51. Vyhnal - 13. Voltr, 47. Redzepi

Sestava - 1. poločas: Čontofalský - Nitrianský, Škoda, Neves, Zmrhal - Gecov, Piták - Vošahlík, Koreš, Juhar - Necid

Sestava - 2. poločas: Černý - Dostál, Škoda, Souček, Tusjak - Gecov (72. Hrubý), Lička - Prošek, Bazal, Mensah - Vyhnal

Slavia na rozdíl od předchozích zápasů vyslala na trávník silnou jedenáctku A-týmu, nechyběl ani Tomáš Necid, který se tak po svém návratu poprvé představil domácím fanouškům v akci.

Sešívaní se prosadili rychle během prvních pěti minut hry, Necid poslal do sóla Vošahlíka, toho fauloval brankář Boháč a penaltu úspěšně proměnil Karel Piták! Tým z Edenu měl i nadále převahu, ale byli to hosté, kteří vstřelili druhou branku utkání. Z hranice vápna neomylně zamířil Voltr a překonal našeho gólmana - 1:1. Viktoria pak vyrovnala hru a hrál se nepříliš zajímavý fotbal bez šancí, zmínku si zaslouží snad jen Škodova rána vysoko nad z dobré pozice. Až ke konci poločasu se do velké šance dostal Piták, Boháč však výborně zakročil. Slavia se nakonec ale přeci dočkala, když po Korešově centru zakončil hlavou Škoda!

Vršovičtí nezačali druhý poločase dobře, hned v úvodu totiž inkasovali po rohovém kopu - 2:2. Slavia do druhého poločasu vyslala obměněnou sestavu, střídal i Žižkov, za který se na hřiště podíval náš hráč Martin Hurka, který je ve Viktorii na testech. Červenobílí si brzy vzali vedení zpátky, Bazal střílel, brankář střelu jen vyrazil a míč do sítě dostal důrazný Vyhnal! Domácí mohli své vedení navýšit, ale po Dostálově centru přestřelil v dobré pozici Prošek. Na druhé straně měl solidní příležitost Hurka, ale branku netrefil. Rozhodnout o osudu zápasu mohl Mensah, který kopal druhou slávistickou penaltu po faulu na Vyhnala, ale brankář jeho střelu vyrazil! Více už se nestalo a Slavia tak zvítězila v poměru 3:2.

Komentáře (204)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Off Topic

      JS (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 11:18 |  
      0 0

      TO je rozhodně Zajímavá
      STATISTIKA.
      ....

      Ne, vážně je. Překvapili mě tam především ti Maďaři. A také by ne zajímalo, kteří hráči jmenovitě ze Slavie to jsou, kolik jich je v ČR a kolik v zahraničí.

      • Re: Off Topic

        PetCC     před 10 lety 22.01.2014 14:17 |  
        0 0

        Už po té minulé tabulce jsem si chtěl udělat statistiku v naší lize, kolik toho naši odchovanci odehráli, ale nedostal jsem se k tomu.

  1. Sestava Viktorky ze Sportu + Koment Penalty

    Retos     před 10 lety 22.01.2014 10:43 |  
    0 0

    FK Viktoria Žižkov: Boháč – Dressler, Voltr, Ševinský, Karaduz, Bartl, Redzepi, Dvinbek, Bartošák, Súkenník, Mareš.

    Necid pěkně vysunul Vošahlíka, ten si ale míč předkopl, přesto přepadl přes ruku brankáře Boháče – pokutový kop!

  2. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

    spino     před 10 lety 22.01.2014 11:13 |  
    0 0

    Koubek je dobře jebe. :D

  3. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

    Gino     před 10 lety 22.01.2014 11:14 |  
    0 0

    "Po Korešově rohu brankář Boháč nedosáhl na balon, který se od klubka hráčů za ním odrazil zpět před bránu. Tam se k němu dostal Škoda a z devíti metrů ho z voleje poslal vysoko nad břevno."

    Typickej ŠKODOVKA :D

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

      deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 11:16 |  
      0 0

      Presne. Neveril jsem svejm ocim.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

        JS (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 11:20 |  
        0 0

        Nechápu, co ten chlap dělá ve Slavii. Už od té doby, co přišel. Stejně jako Dostál.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

          kleofas     před 10 lety 22.01.2014 11:28 |  
          0 0

          hraje a dává góly

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

            JS (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 11:29 |  
            0 0

            spíš se snaží hrát a dávat góly, ne? Bohužel snaha není jedinej faktor, za kterej je hodnocenej..

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

              kleofas     před 10 lety 22.01.2014 11:34 |  
              0 0

              jako stoper je na svém místě

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

          deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 11:46 |  
          0 0

          Anebo Kores. Kdyby na hriste vybehla nektera z holek ze slavistickejch zenskejch tymu, dost mozna by ukazala vic durazu nez tenhle neduzivej kloucek. Co od nej kdo ceka, to mi opravdu nejde na rozum.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

            spino     před 10 lety 22.01.2014 12:02 |  
            0 0

            Jak to říkal Koubek? Je to citlivý chlapec. :D

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

              deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 12:57 |  
              0 0

              A nechce nikomu ublížit. Asi jo, hele. :))

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

      judy     před 10 lety 22.01.2014 11:19 |  
      0 0

      tomu se říka odpověd v podání Milana Škody :p

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

        spino     před 10 lety 22.01.2014 11:20 |  
        0 0

        Škoda umí dávat góly pouze hlavou. Jen v Plzni se jednou ukopnul.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

        Gino     před 10 lety 22.01.2014 11:20 |  
        0 0

        A všichni jsme rádi, ne? :)

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

          judy     před 10 lety 22.01.2014 11:25 |  
          0 0

          Mě určitě ne.. no když hrál na hrotu tak mě občas štval ale co hraje na stoperu tak musím říct že jsem si ho celkem oblíbil..

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

            smely (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 11:30 |  
            0 0

            taky, taky....

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

            Gino     před 10 lety 22.01.2014 11:41 |  
            0 0

            Přesně tak, jenom té zahozené šanci jsem se prostě musel zasmát :))

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 1:1 v 1. půli

          judy     před 10 lety 22.01.2014 11:26 |  
          0 0

          samozřejmě že ano... :D píšu tu a oběduju zároveň a taky to tak dopadlo.

  4. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

    Barra     před 10 lety 22.01.2014 11:36 |  
    0 0

    Sestava na druhý poločas se mi celkem líbí, jen kde je Dobrotka? Nezbylo na něho místo, nebo má opět nějaké problémy?

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

      Borris     před 10 lety 22.01.2014 11:48 |  
      0 0

      jo také by mě to docela zajímalo. A vzhledem k tomu že si nemyslím že by na něj nezbylo místo, tak se obávám jestli mu zase něco není :-( ale utěšuju se tím, že ho třeba jen Koubek nechtěl vpustit na umělou trávu. Protože přecejen umělka kolenům a kotníkům moc nesvědčí. Třeba je to fakt jen z čistě preventivních důvodů.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 12:18 |  
      0 0

      Myslím si podobně jako Boris, že Dobrotoka nenastoupil, protože Koubek chtěl šetřit jeho chatrné zdraví. Přeci jen umělka je větší záhul na klouby, kosti i svaly.

  5. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

    Borris     před 10 lety 22.01.2014 12:19 |  
    0 0

    No takže 3:2.... Podle výsledku tedy žádná hitparáda, čekal jsem že Žižkov šmiknem bez nějakých větších problémů. Ale neviděl jsem to, takže už se těším až podají info ti kteří utkání viděli na vlastní oči.

  6. SAN LORENZO

    Retos     před 10 lety 22.01.2014 12:21 |  
    0 0

    Tak Vam nevim, no..
    SAN LORENZO na urovni 3.ligy (dle Koubka) 13:0
    a
    ŽIŽKOV ze 2.ligy 3:2
    ???
    :-/
    Ledaže..
    by to byl ve skutečnosti
    "San Lorenzo"
    neboli na Kanárech hrál proti Slavii
    pouze Brankář TOHO JMÉNA..
    kterému
    se podařilo nasázet TŘINÁCT FÍKŮ...
    To potom jo
    ,-)
    R.

    • Re: SAN LORENZO

      slaviator     před 10 lety 22.01.2014 15:47 |  
      0 0

      Máš ORIGINÁLNÍ styl psaní.
      NEOTŘELÝ...
      Takřka by se dalo říct že GENIÁLní!
      Ale nedá... Nedá se to číst...

      • Re: SAN LORENZO

        bongor     před 10 lety 22.01.2014 19:45 |  
        0 0

        co bys Lukáši očekával od přiblblýho rumuna?To je ještě úspěch,že vůbec umí psát.

  7. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    smely (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 12:45 |  
    0 0

    Dobry den vsem, za me spokojenost, nikdo se nezranil a to je v zimnich poutacich na umelce nejdulezitejsi. Skoda ze Pepi Mensah nedal penaltu a nenavysili skore tak, aby kosmeticky vypadalo lepe. Nicmene je to jen priprava, tesim se na soutezni zapasy, verim, ze na jare budeme uspesni. Preji Vam prijemny den.

  8. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

    deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 12:48 |  
    0 0

    Přetahovat se s Žižkovem o vedení považuju za nedůstojný bez ohledu na fázi přípravy, v který se zrovna nacházíme.

    Chtěl bych věřit, že sestava z prvního poločasu neměla bejt jakože silnější, ale jsem si docela jistej, že přesně tak to bylo. V herním projevu byla patrná návaznost na naše podzimní výkony - začínám mít obavy, že jsme pojem koncepce chytli za nesprávnej konec. V první půli jsme nepředvedli nic než bezradnost. Po nákopech na Škodu a nákopech na Škutku přicházej nákopy na Necida. Jo, tentokrát to už určitě vyjde. Při pohledu na Gecova, Juhara, Škodu nebo Nevése má člověk pocit, že otevřel okýnko do fotbalový minulosti. Utahoval bych si i z nasazení Zmrhala, ale to už prostě není vtipný.

    Druhej poločas, i když jsem jeho významnou část neviděl, protože spadnul stream, se mi zdál o něco fotbalovější. Mile překvapil Tusjak, možná nejlepší na hřišti - takhle má hrát moderní bek. Teď si jen vybrat, kterej Tusjak je ten pravej: dnešní, nebo ten ze zápasu s Duklou? Prošek procházel pravou stranou jako nůž máslem. Mít nejasnosti v otázce pravýho křídla číslo 1 je na roztrhání trenérský licence, řek by někdo. Zaujal i Bazal, tentokrát se tolik nemazlil s míčem a hned to bylo lepší. Mensah toho moc neukázal. Pořád se zuřivě hlásil o míč, ale ten nějak nepřicházel. Nedostatečný zapojení do hry si asi chtěl vynahradit, když se suverénně nahrnul k penaltě - a zahodil ji. :)) Líbil se mi pohybem a rychlostí, víc se teprve ukáže. Co dělal v bráně Černý, opravdu nevim, ale slávabohu už jsem se naučil podobnejma záhadama nezatěžovat svoji mysl.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 13:09 |  
      0 0

      Hezké hodnocení, proložené humorem, bezva:-)

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 14:11 |  
      0 0

      Přetahovat se s Žižkovem o vedení považuju za nepodstatný s ohledem na fázi přípravy, v který se zrovna nacházíme. ;)

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 14:12 |  
      0 0

      Nevidel jsem, ale prijde mi, ze v te sestave z prvniho polocasu musely bejt uplne jalovy kraje, nalevo Zmrhal - moc neverim, ze by mohl byt moderni levy bek, pred nim Juhar - chytil se na hrotu, ale jako kridlo byl hrozny, vpravo - Nitriansky a prednim Vosahlik - staticky hrac na kridle, to musela byt taky parada.. A bez rychle hry po krajich se to hrat neda.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

        ortevor     před 10 lety 22.01.2014 20:25 |  
        0 0

        zapas jsem nevidel, ale s tim co pises ohledne tech kraju, musim 100%-ne souhlasit :/

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2 ve 2. půli

        deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 22:48 |  
        0 0

        V sestavě z prvního poločasu bylo jalový skoro všechno. :))

  9. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 12:58 |  
    0 0

    Viděl jsem od cca 52. minuty. Slavia byla jasně lepší, prý narozdíl od první půle, která byla vyrovnanější. Nebezpečí spočívalo hlavně v závarech v našem vápně, kdy jsme byli dost nedůrazní. Ofenzívu Žižkova táhnul Hurka, počítám, že je to na základ a Martin se pořádně vyhraje.
    Líbil se mi Vyhnal - gól a pentle, Škoda na stoperu tradičně dobře, Tusjak je myslím jasný LB - z první vyráží dopředu, v obraně zas tolik práce neměl (Zmrhala jsem sice neviděl, ale pochybuju, že by byl v obranné činnosti lepší). Překvapivě dobrý Dostál brousil lajnu a dokázal párkrát slušně nacentrovat. Prošek střídal lepší a horší momenty, v soubojích 1:1 se nechává přetlačit, svoji rychlost na menším hřišti moc neuplatnil a zazdil šanci, i když nebyla úplně snadná.
    Mensah je rychlý i slušně technicky vybavený, na to, že umělku a sníh viděl asi poprvé v životě to nebylo špatné, samozřejmě trochu vázla souhra a poziční hra, chvílemi tam byl utopený. Několikrát šikovně odebral balón. Na základ v A to hned nebude. Při pentli avízoval už před rozběhem, kam to půjde, v mistráku je snad kopat nebude :)
    Střed zálohy byl nevýrazný; Gecov tradičně neslaný, byť se dvakrát octl ve vápně, Lička byl trochu zataženější a jeho chytré přihrávky nenacházely v zahuštěném středu adresáta. Bazal měl pár dobrých momentů, ale pak se nějak vytratil.

  10. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    klimi     před 10 lety 22.01.2014 13:34 |  
    0 0

    Zápas dvou poločasů.
    První poločas komedie...Kombinace absolutně žádná, herní projev nulový, útok zakládán většinou pouze tragickým nákopem Nevese. Jediný, kdo se pohyboval bez míče a nabízel se, byl Necid. Mezihra absolutně žádná, nabídka pro přihrávku nulová, Žižkov kombinačně jasně lepší...

    Individuálně:
    Čonto-Celý poločas drží ústa, nediriguje,...
    Nitrianský-No, v rámci možností.
    Neves, Škoda-Celkem to šlo, až na 2x vystavení do ofsajdu, kdy to špatně posoudil pomezní (ofsajd být neměl) a podruhé byl gól.
    Zmrhal-To nevím, jestli není špatný sen...Pomalý, nedůrazný, měkký. Neplatí náhodou Slavii někdo, že hraje:
    Gecov-Jestli má tvořit hru, tak to jsme v koncích. Je hrozný i v bránění.
    Koreš-Úplně mimo, zpracování bídný, nahrávky nepřesný, otřes.
    Juhar,Vosa-Moc míčů neměli, Vosa byl asi přecijen lepší...
    Piták-Upřímně, čekal jsem víc.
    Necid-Nejlepší na hřišti, umí podržet míč, dobře přihrál Vošahlíkovi na penaltový faul.

    Druhá půle úplně jiná, kluci jezdili, makali a hlavně, konečně se hrál z naší strany fotbal!
    Tusjak s Dostálem-Úplně jiná liga oproti první půli. Oba makali a jezdili, do útoku skvělý. Nechápu, snad bude Tusjak v lize hrát levého beka.
    Skvělý Bazal, dneska perfektní výkon!
    O Součkovi není třeba nic říkat, dobrá práce.
    Lička celkem dobře tvořil, místo Koreše jasný hráč základu.
    Prošek celkově hodně dobře, spolupráce s Dostálem příkladná.
    Mensah takový nic moc, ale má to v té zimě a na umělce těžké.
    Vyhnal i celkem dobrý, dostával hlavně konečně solidní nahrávky.

    Nejvíc naštvaný jsem teda se Zmrhalem na beku, to opravdu nepochopím. Z pomalého a nedůrazného záložníka chceme dělat levého beka, opravdu MKVCD?

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      subHuman     před 10 lety 22.01.2014 13:56 |  
      0 0

      Co clovek, to nazor... Nicmene jsem byl asi opet na jinem fotbale ;)

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Retos     před 10 lety 22.01.2014 14:04 |  
        0 0

        Ano, co Člověk to názor:
        Např. Trenér Koubek JE OPĚT SPOKOJENÝ!
        :-o
        "Jsem spokojený. V prvním poločase jsme postavili zkušenější sestavu, ale v žádném případě není konečná. Čeká nás ještě spousta experimentů," řekl Koubek. "Ta první sestava ukázala ještě takovou nesehranost, ještě si všechno nesedlo. Ale všichni to odpracovali. Chtěl bych vyzvednout i tu druhou jedenáctku, některé výkony tam byly velmi perspektivní."

        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalove-pripravne-zapasy-ligovych-tymu-fib-/fotbal.aspx?c=A140122_121919_fotbal_min

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 14:13 |  
          0 0

          Takže pokud je to upachtěné ale hrajou zkušenější, tak to je pro Koubka očividně kvalitně odpracovaný poločas no a když tam je méně zkušenější sestava, jenž prokázala útočnou iniciativu a kvalitní výkony, tak je to zajímavá čajíčková perspektiva. Nu uvídímě jak to pan trenér v následujících dnech vykrystalizuje. Doufam, že se z naší sestavy ale nestane nejstarší sestava ligy. To už jsme zkoušeli na začátku sezóny s gólmany a dochytával to Rakovan.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            Retos     před 10 lety 22.01.2014 14:18 |  
            0 0

            NOJO..
            a taky by mě zajímalo..
            CO by teprvá
            Koubek říkal,
            kdyby Slavia Žižkov
            porazila 7:0 (jako před 14 dny sparta)
            ???
            R.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Borris     před 10 lety 22.01.2014 14:26 |  
              0 0

              milý hochu nám je ale úplně u zadele, kolik dali Žižkovu rumuni víme? A pokud tím sparťanem jsi, tak nevím co děláš tady.

              • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                Retos     před 10 lety 22.01.2014 14:52 |  
                0 0

                Nechtěl jsem se Tě - Vás - Nás .-)
                Nijak dotknouti,
                Rozmilý Chlapče..
                Uvedu pro daný účel
                (pokuds ho vůbec pochopil)
                jiný - méně citlivý příklad..
                Jaký by as byl Koubův Komentář..
                kdyby Slavia vyhrála aspoň tolik
                co Dukla na Žižkovem.. 4:2
                (čili Kdyby dal Pepík pentli)
                BYL BY ÚPLNĚ SPOKOJEN?
                POCHVÁLI BY KONEČNĚ I ČAJÍKY?
                :-o
                R.

                • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                  Borris     před 10 lety 22.01.2014 14:59 |  
                  0 0

                  Moc dobře jsem pochopil účel tvého příspěvku. Jenže nějak nechápu tebe. Co jsem zatim četl tvoje příspěvky, tak jen ryješ. Nikdo z nás tady nenosí růžové brýle a nikdo z nás se tu nebojí kritizovat. Ale mě přijde že ty se vyžíváš vyloženě jen v tom rýpání a v tom abys tu někoho naštval. Ruku do ohně za to že jsi slávista, bych teda fakt nedal.

                • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                  bongor     před 10 lety 22.01.2014 19:55 |  
                  0 0

                  Výraz "roztomilý chlapče"se u vás na Letný běžně užívá,ano to přece víme,nemusíš tady předvádět jaká je vaše sexuální orientace.
                  Děkujeme ti a odejdi k vašim,tam se můžeš análně vzrušovat.Tady nás to nezjímá

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            PetCC     před 10 lety 22.01.2014 14:22 |  
            0 0

            První půli jsme vyhráli 2:1, druhou remizovali 1:1. Jsem zvědav, s čím budete v lize spokojenější, s upachtěnou výhrou nebo krásnou útočnou remízou? :-D

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Retos     před 10 lety 22.01.2014 14:25 |  
              0 0

              a kterou Ligu myslíš?
              Druhou?
              .-)

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 14:53 |  
              0 0

              Ja treba budu spokojenej s hrou, ktera ma budoucnost. A takova v prvnim polocase k videni rozhodne nebyla. Na upachteny vyhry hrajeme posledni roky ("ted neni cas hrat na krasu") a kam nas to dovedlo, vi kazdej z nas. To druhej polocas nabidnul z nasi strany fotbal, kterej mel system, tym, kterej vedel, co chce hrat. Vec prece neni postavena tak, ze budou hrat bud zkuseny, nebo mlady. Je proste potreba promichat prvni, line a profesorsky hrajici jedenactku s druhou, ktera je zase obcas trochu moc "hura". Koubkovo vyjadreni nastesti poskytuje duvod k opatrny vire, ze takovej je zamer.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              klimi     před 10 lety 22.01.2014 15:19 |  
              0 0

              Ano, to máte nepochybně pravdu, ale já neřeším výsledek, který pro mě zatím není důležitý.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 14:12 |  
        0 0

        mě osobně by zajímal Vyhnal, ten kluk měl i trochu smůly na zranění, prosím vás, kdo ho dnes sledoval, dejte vědět, dík

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Pepino44     před 10 lety 22.01.2014 14:49 |  
          0 0

          No Vyhnal dneska nehrál špatně,dal svým důrazem pěknej gol a i jinak byl dost vidět (nějaké šance taky pěkně zahodil) ten kluk by potřeboval hrát a hrát. Ale pokud zůstane v Ačku tak asi těch šancí moc nedostane. A juniorka již pro něho opravdu není.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Pepino44     před 10 lety 22.01.2014 14:30 |  
        0 0

        Tak jsem taky chtěl napsat nějaký komentář k zápasu,ale vzhledem k tomu,že utkání bylo zhodnoceno již dostatečně od lidí.kteří sledovali zápas při obědě je to celkem zbytečné. Pouze několik připomínek - Dostál (in je na něho nadávat,co vůbec v té Slávii dělá?),že byl v druhém poločase jeden z nejlepších na hřišti to asi na té jedné kameře nebylo vidět. Další-Černý - co tam dělá ?,že chytil dva tutové goly,to asi taky nebylo vidět. Ale pokud to tak nebylo,tak se omlouvám,z tý zimy mi trochu slzely oči.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 15:19 |  
          0 0

          Ať si Černý chytí třeba deset gólů, pořád mi to bude stejně ukradený. Jeho nulová perspektiva ho naprosto jasně předurčuje k plnění úlohy třetího brankáře. Jeho čas přijde tehdy, když se něco opravdu zle posere. A v takový situaci, pokud se nepletu, zrovna nejsme.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          mats     před 10 lety 22.01.2014 21:31 |  
          0 0

          Nepíšu sem zase tak často. jen občas tu a tam... Ale tady mi to nedá, abych něco nepřipsal. Předesílám, že tenhle konkrétní zápas jsem neviděl, ale to není podstatné pro to, co chci napsat. K tomu, co jsi psal ty, Pepino44, musím dodat, že ono vůbec obecně se tu poslední dobou nějak na všechno a skoro na všechny z týmu nadává (a kolikrát celkem zhurta), nad vším brblá. (A teď tedy doufám, že si to někteří kolegové spoludiskutující slávisti nevezmou osobně - tak to myšleno rozhodně není). Já bych samozřejmě taky rád, jako my všichni, viděl Slavii co nejvýš v tabulce, přál bych si jí v Evropě atd. Taky mi vadí, jak se to rychle po dvou titulech zhouplo dolů. Ale... Tohle mi místy připomíná starou dřevěnku v Edenu. Tam taky sedávali experti, který přesně věděli, kdo měl hrát, jak měl hrát, kdo případně neměl hrát vůbec, kdo by hrál daleko nejlíp, kdyby hrát fotbal uměl, koho vyhodit apod. a nebyli spokojený skoro s ničím, ať už se vyhrálo nebo ne.
          Tyhle zápasy mě sice samozřejmě taky zajímají, ale pořád jsou od toho, aby se něco vyzkoušelo... je to příprava. Za ty léta, co fotbal sleduju, vím, že kolikrát toho moc o tom, jak se bude týmu dařit v lize, nevypovídají.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        klimi     před 10 lety 22.01.2014 15:17 |  
        0 0

        Asi máme každý jiný nároky na fotbal, no rád si Vaše hodnocení přečtu :))

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      deadbeat     před 10 lety 22.01.2014 15:23 |  
      0 0

      Jako už docela obvykle jsem to viděl velice podobně. :)

  11. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    tantalos     před 10 lety 22.01.2014 14:12 |  
    0 0

    Druhý poločas opticky lepší, protože Šiškov střídal a s horšími hráči přestal hrát na soustředěnou obranu v deseti, dokonce se snažil útočit. Na přehuštěné malé umělce se velmi těžko kombinovalo, což mělo za výsledek, že v první půli Slavia hrozila jen ze standardek.
    Pravá strana - Nitrianský hrál zadního pravého záložníka a Vošahlík předního se téměř neprosazovala.
    V druhé půli měl Dostál mnohem snazší úlohu a vypadal o třídu lépe než Nitrianský.
    Zmrhal nemá návyky krajního beka a moc dobře tam taky nepůsobil. Juhar taky nic moc, Kory se snažil, Škoda - spíš na pravém beku než jako stoper s Gecovem makali a svou práci odvedli..
    Necka se ukázal jako pan fotbalista s velkým přehledem, ale ani Ševinský proti němu nebyl žádné ořezávátko.
    V druhé půli nejlepší Bazal, to bylo na základ do ligy.
    Pepa Mensah se moc do hry nedostal - pohybově je to nádhera, fotbalově už tolik ne, ale měl tam dva záblesky, které naznačovaly, že by to mohlo být dobré, i když to bijec zřejmě nebude.
    Souček nezklamal.
    .

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Falk     před 10 lety 22.01.2014 14:29 |  
      0 0

      Dobrý den,nemám moc času,ale za chvíli Vám napíši podrobněji,druhý poločas určitě fotbalovějši ,v první puli se mi líbil Necid,Škoda,nerozumím postu pro Zmrhala,ve druhé puli se mi libili Dostal,Bazal,Tusjak,Prosek,Vyhnal,Mensah rychly ,ale ne posila o záchranu a stou penaltou mě naštval ,ale i Koubek,přece nemůže kopat kdo si o to rekne,podrobněji později,nejsem zklamaný,ale nadšený také ne,na postup tabulkou to zatím neni,čajičkove lepší jak někteří ze zakladu

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        tantalos     před 10 lety 22.01.2014 14:38 |  
        0 0

        Původně ji šel kopat Lička, ale zřejmě dostal pokyn z lavičky, aby pustil nováčka

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          repan     před 10 lety 22.01.2014 16:31 |  
          0 0

          Pokyn z lavičky určitě nedostal. Naopak, Koubek byl pěkně nasranej. A Joseph to po zápase dost schytal.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Pepino44     před 10 lety 22.01.2014 14:44 |  
        0 0

        Tak on to tady už napsal tantalos,kdo chce srovnávat oba poločasy a tvrdit,že sestava pro druhý poločas byla lepší než ta z prvého by si měl uvědomit,že obě mužstva v poločase vystřídala téměř celé jedenáctky a byla by ostuda,aby naše druhá jedenáctka byla horší než ta žižkovská. Rozdíl v kádru asi nějaký bude. Ještě bych se chtěl zastat trenéra Koubka - psal jsem to zde již několikrát - Koubek nikdy neřekl o našich hráčích (juniorech),že jsou čajíčkové - řekl,že juniorská liga je čajíčková a to je sakra rozdíl. Ostatně,kdo na tu juniorku chodil,tak s jeho názorem musí souhlasit.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          klimi     před 10 lety 22.01.2014 15:44 |  
          0 0

          A není spíše ostuda, že naše sestava v první půli nebyla lepší jak soupeřova? (nepočítám-li výsledek).

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            smely (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 16:01 |  
            0 0

            Dobry den, ano do nebe volajici ostuda a znesveceni sesivaneho dresu, Koubek ven ! .... panenko skakava.....

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              klimi     před 10 lety 22.01.2014 16:57 |  
              0 0

              Děkuji Vám za kvalitní příspěvek do diskuze.

              • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                tantalos     před 10 lety 22.01.2014 17:06 |  
                0 0

                Slavia byla v první půli mnohem kvalitnější než Šiškov. Měla trvalý tlak a vypracovala si šance na čtyři góly,. možná na pět. Bylo zřejmé, že dřív nebo později by se soupeřova obrana zhroutila. Oni hráli na brejkya pár se jim povedlo, ale tlak měla Slavia.

                • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                  klimi     před 10 lety 22.01.2014 17:21 |  
                  0 0

                  Tak teď nevím, jestli to myslíte vážně nebo jen jako legraci :)

  12. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 14:44 |  
    0 0

    První půle slabší než ta druhá.
    Necid nezklamal, měl tam pár pěkných momentů, ale obrana si s ním poradila
    Piták zklamal, Vošahlík nic neukázal
    Koreš je dlouhodobě velký omyl, pomalý, nedůrazný...
    Juhar se potkal s míčem jen na rozcvičce.
    Gecov byl hodně u míče, ale jeho úkolem není tvořit, to je úkolem Pitáka který mě zklamal a proto to dnes vypadala tak jak to vypadalo.
    Obrana celkem slušná, ale doufám že Zmrhal je tam jen z nouze. Jednou se tam zapomněl a byl z toho první gól Žižkova.
    Škoda - Neves v klidu.
    Nitrianský nemastný neslaný.
    Nedá se moc hodnotit výkon hráčů, když odehráli jen poločas a navíc na zmrzlé umělce.
    Druhá půle byla o dost lepší, Prošek, Bazal, Mensah i Vyhnal zahráli podle mě dobře. Mensah ukázal, že pohybově je na tom dobře, rychlost, akcelerace, dynamika, start na balon. Až se s týmem sehraje, tak to bude dobrý. Lička dobrý. Obrana bez práce, až na ten gól z rohu (od nejmenšího hráče na hřišti).
    Jo a kousek vedle mě stál Jan Willem van Dop, jsem si na 1000% jistý.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      spino     před 10 lety 22.01.2014 14:51 |  
      0 0

      Pleteš se. To jsem byl já. :D

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 14:52 |  
        0 0

        Tak snad poznám osla od člověka..

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Falk     před 10 lety 22.01.2014 15:03 |  
      0 0

      Asi je to výstižné ,až na Mensaha,zatím určitě ne a o trošku víc bych vyzvedl výkon mladíků ,a pro Jardu( a Karolka),ještě nezkoušel post brankáře ,to by bylo ,aby nehrál .

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:06 |  
      0 0

      Neber to jako buzeraci, ale co te naplňuje takovou jistotou van Dopoví?

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:18 |  
        0 0

        Mám pamatováka na obličeje :) hned jak jsem přišel domů, tak jsem se schválně ještě podíval na netu a je to fakt on, dám za to ruku do ohně

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:28 |  
          0 0

          Ok, dik, zajímavé info.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:18 |  
        0 0

        Mám pamatováka na obličeje :) hned jak jsem přišel domů, tak jsem se schválně ještě podíval na netu a je to fakt on, dám za to ruku do ohně

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Barra     před 10 lety 22.01.2014 21:21 |  
          0 0

          Příště bys mohl JW van Dop překvapit a pozdravit ho v nizozemštině. Dobrý den = goede dag (také goedendag v jednom slově). Vyslovuje se to jako ´chudedach´, s důrazem na ´u´. ´G´ se vyslovuje jako měkké ´g´, něco mezi g a ch tedy. Van Dop je ale Holanďan (sýrová hlava jak říkají Belgičané), a Holanďané chrochtají. Takže ´chudedach´ je OK. Ten kdo si troufne na víc, může z toho udělat ´chudedach, hú chát het´ (goede dag, hoe gaat het = dobrý den, jak se máte, jak se vám daří).

          (Jinak je ´goedendag´ také název pro oblíbenou zbraň vlámských bojovníků ve 14 století. Jedná se o druh silného oštěpu, který měl na konci něco jako dýku, která končila ve špičce, a kterým se buď bodalo, nebo se s ním mlátilo. Goededag se hlavně používal proti rytířům na koni, ránou se dal jezdec v obrnění srazit na zem).

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 21:41 |  
            0 0

            :) díky, ale nechci se dopustit nějakého faux pas, ještě aby mě tak JW van Dop inzultoval

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Barra     před 10 lety 22.01.2014 21:58 |  
              0 0

              Neboj, sproste slova te jeste naucim v dalsi lekci :-)

              • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 22:13 |  
                0 0

                Tak platí :) Belgická sprostá slova mě zajímají :D

                • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                  Barra     před 10 lety 22.01.2014 22:54 |  
                  0 0

                  Sice už je po 22 hod, ale aby Quelhar a Alanor se nezlobili (a Jane mě neměla za sproťáka), tak jen jedno takové univerzální, se kterým nic nepokazíš a které používám v autě za volantem když nadávám na jiné řidiče (ale i sám sobě si to pravidelně říkám, když něco zpackám) : klootzak (klótsak). Německy Arschloch, anglicky asshole, však víš co to znamená.

                  Belgické nadávky jinak neexistují: buď francouzské nebo holandské.

                  • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 22:59 |  
                    0 0

                    takže Belgie je v podstatě slušný národ :)

                  • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 23:03 |  
                    0 0

                    já jsem blbec :) jak můžou existovat belgické nadávky když belgičtina není jazyk :)

                    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 23:04 |  
                      0 0

                      teda já jsem klootzak :)

                      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                        Barra     před 10 lety 22.01.2014 23:22 |  
                        0 0

                        :-)))

  13. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    Nosorozec     před 10 lety 22.01.2014 15:42 |  
    0 0

    První půle byla celkem nezáživná, nejlepší na hřišti Tomáš Necid, kterej bude velkym přínosem. Líbil se mi i Vošahlík; zařídil penaltu a měl tam jedno hodně dobrý uvolnění. Hodně lidí tu za dnešek kritizovalo Nevese, ale mě se celkem líbil. Jeho přihrávky dopředu jsou sice hrozný, ale stoperskou práci odvádí spolehlivě a dovede soupeře i pěkně zválcovat. Zmrhal na levýho beka nepatří, je hrozně měkkej, nedynamickej a nedůraznej. Dvě velký šance měl po rohovejch kopech Milan Škoda - první neskutečně zazdil, druhou proměnil
    Druhej poločas už byl divácky atraktivnější, líbili se mi hlavně rychlý průniky po pravý straně který předváděli Dostál s Proškem. Dostál dneska hrál jako moderní krajní obránce a pokud by v dnešnim výkonu pokračoval a stal se jeho standartem, tak má v klidu na základ Slavie. Prošek je hodně rychlej a rozumí si s míčem, ale musí nutně zapracovat ještě na zakončení. Na levý straně hrál perfektně i Bazal, dlouhodobě dokazuje, že do áčka patří. Co se týče Mensaha, tak rozhodně mu nechybí snaha. Nepředvedl nijak oslnivý výkon, ale je to Afričan a na zimu neni vůbec zvyklej, takže až se aklimatizuje, tak bude určitě ještě lepší. U penalty udělal tu chybu, že těsně před tím, než kopl do míče, tak zpomalil a podíval se na brankáře. Dobrý výkon předvedl i Vyhnal, spolehlivý byl Souček.
    Co mě ještě zaujalo je, že někteří hráči Žižkova byli vypsychovaný, jako Julča G. v metru :D Jeden z jejich obránců vynadal pomeznímu, že je p**a, když se mu zdálo, že odpískal chybně roh a dobrej psychouš byl i jejich gólman, kterej málem napadnul Vyhnala.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 18:14 |  
      0 0

      Předpokládám, že na umělce hrál prvně v životě :D

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Nosorozec     před 10 lety 22.01.2014 18:50 |  
        0 0

        Mensah? To je dost možný

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:24 |  
        0 0

        na umělce asi jo. Ale spíš mu vadila zima než terén. Je mladej, tak to asi nebude moc dávno co běhal na tvrdých vyschlých hřištích jako dorostenec.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Edwardtheiron     před 10 lety 22.01.2014 20:35 |  
          0 0

          Taky myslím, navíc sníh asi taky zatím moc často neviděl...

  14. NECKŮV PLAT

    Retos     před 10 lety 22.01.2014 17:10 |  
    0 0

    Necid se kvůli Slavii vzdal části platu: "Chtěl jsem se vrátit, peníze teď nejsou důležité. Vydělám si je jindy, až budu hrát v TOP lize."
    ..
    Nechápu, proč se Zveřejněním TOHOHLE
    dělal Management
    (jako ostatně skoro vždy okolo nějakýho přestupu .-/
    takový Vobštrukce..
    (préj: ohledně Necidova platu jsme se Dohodli s CSKA)
    Copak TO je Nějaká Vostuda? Nebo Co?
    ...
    Prostě nechtělo CSKA ustoupit a přispět na Neckův plat
    (když už šel hostovat Zadarmiko)
    a Necka chtěl se jít rozehrát do Slavie..
    tak hold ustoupil On, když Slavie neměla na něj peníze...
    ..
    Podobný jako když kadlec ze sparty chtěl mermomocí
    přestoupit do Frankfurtu, kteréj za něj ovšem ty 4mio Euros
    (na kteréjchtrval Křéťa) dát nechtěl..
    Tak se hold na to půl mio Éček složil Kadlec s Paskou..
    No bóže...
    R.

    • Re: NECKŮV PLAT

      slaviator     před 10 lety 22.01.2014 17:42 |  
      0 0

      Je hezký, že za to Neckovi vzdáváš HOLD ...

      • Re: NECKŮV PLAT

        Retos     před 10 lety 22.01.2014 17:51 |  
        0 0

        Yes..
        však taky dodal:
        "Vydělám si peníze jindy, až budu hrát v TOP lize."
        Je vidět, že má Rozum na správném místě..
        R.

        • Re: NECKŮV PLAT

          bongor     před 10 lety 22.01.2014 20:08 |  
          0 0

          Kdyby hrál Necka nedej bože za mužstvo,které nadělalo za deset let přes miliardu dluhů,tak by se nemusel vzdávat ani koruny ze svého platu.
          Ano,mluvím o tvých miláčcích,informaci si můžeš ověřit.Až na to přijde Platini,tak tě sranda přejde.

    • Re: NECKŮV PLAT

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 17:43 |  
      0 0

      ty HELE ten tvůj STYL!!!! je fakt NĚCO....
      to TI!!! teda povim

      • Re: NECKŮV PLAT

        Nosorozec     před 10 lety 22.01.2014 18:52 |  
        0 0

        Člověk by podle těch odstavců skoro řekl, že to je nějaká básnička :D

      • Re: NECKŮV PLAT

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:34 |  
        0 0

        já jsem rád, že tak píše. Alespoň jsou jeho příspěvky identifikovatelný na první pohled a já ušetřím čas, který bych jinak strávil čtením jeho výlevů.

  15. Berki

    Retos     před 10 lety 22.01.2014 17:46 |  
    0 0

    Berkovec vychytal Nulu!

    Bohemians Praha 1905 - Pardubice 4:0 (3:0)
    Branky: 24. Jeremenko, 35. Lietava, 41. Kuklys, 81. Artemuk.
    Bohemians: Berkovec - Pauschek (46. Kalina), Šmíd, Krch (46. Cseh), Vaitkunas - Jeremenko (46. Moravec), Nerad (69. Pauschek), Kuklys (66. Hora), Rada (46. Jindřišek), Bartek (63. Artemuk) - Lietava (58. Klavík). Trenér: Weber.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalove-pripravne-zapasy-ligovych-tymu-fib-/fotbal.aspx?c=A140122_121919_fotbal_min

    • Re: Berki

      Alfabet     před 10 lety 22.01.2014 21:03 |  
      0 0

      Dlouhodobě tady propaguji názor, že jsme se měli důstojně rozloučit s Radkem Černým, rozejít se s Čontofalským a stáhnout Berkiho jako jedničku, tandem by mu mohli dělat Hrubeš nebo Rakovan. Na jaře bude Berki "dělat" Bohemce body, takže máme zdatnou konkurenci v boji o sestup.

    • Re: Berki

      Alfabet     před 10 lety 22.01.2014 21:03 |  
      0 0

      Dlouhodobě tady propaguji názor, že jsme se měli důstojně rozloučit s Radkem Černým, rozejít se s Čontofalským a stáhnout Berkiho jako jedničku, tandem by mu mohli dělat Hrubeš nebo Rakovan. Na jaře bude Berki "dělat" Bohemce body, takže máme zdatnou konkurenci v boji o sestup.

      • Re: Berki

        Retos     před 10 lety 22.01.2014 21:15 |  
        0 0

        z Tebou jmenovaných Slavistických brankářů
        měl na PODZIM
        Bez Debat
        NEJLEPŠÍ FORMU!..NEJSTÁLEJŠÍ, NEJDELŠÍ...
        ...
        No a právě pro TO..
        (vzhledem k tradicím slavistické "koncepce" :-(
        Byl ponechán u Konkurence
        v Boji o Záchranu..
        :-/
        R.

  16. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 18:06 |  
    0 0

    díky Pepino44, za info o Vyhnalovi. jinak jsem žasnul co o Vás pan jiri1
    dokázal napsat pod dřívějším článkem.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Pepino44     před 10 lety 23.01.2014 10:17 |  
      0 0

      Nemáš zač,vím,že někdo by dokázal odpovědět " měl si se jít podívat" ale to není můj styl. Ne každý se může uvolnit ze zaměstnání v takovém čase,nebo to má daleko a cesta je složitější,takže na takovéto dotazy rád odpovím,i když je to taky obtížné,mně se třeba jeho hra líbila,někomu třeba ne. To je otázka,která se bude stále diskutovat. A co se týče co o mně napsal jiří1,moc jsem tomu nerozuměl,bylo to takové zmatené,ale toto já neřeším,holt každej jsme nějakej. Jinak přeji hezkej den.

  17. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    Edwardtheiron     před 10 lety 22.01.2014 18:43 |  
    0 0

    Pro ty, kdo neviděli
    Pitákova penalta : https://www.youtube.com/watch?v=vITRJ8pf734&list=UUnNrytepEPODo5F470QNXYQ&feature=c4-overview
    Škodův gól : https://www.youtube.com/watch?v=hFq8PmZIPLE&list=UUnNrytepEPODo5F470QNXYQ&index=1
    Mensahova penalta : https://www.youtube.com/watch?v=8llP9197FJY&list=UUnNrytepEPODo5F470QNXYQ
    Ráno bude sestřih, kde jsou i nějaké šance atd.

    Žádné závěry se z dneška dělat nedají, ale třeba Necka určitě prokázal svou třídu. Pepa z Ghany měl pár dobrých momentů při odebírání balonů, když teda nebudu chtít jenom kritizovat. Líbil se mi Bazal, Prošek, Vyhnal a říkejte si, co chcete, i Dostál.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      ortevor     před 10 lety 22.01.2014 20:38 |  
      0 0

      diky a uz se tesim na sestrih se sancema !

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Haala (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 22:20 |  
      0 0

      Skvělá práce, díky!
      Těším se na zbytek.

  18. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:22 |  
    0 0

    25.1. v sobotu se má hrát o umístění, od 12:00 má hrát Slavia s Libercem

  19. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    ACM     před 10 lety 22.01.2014 19:30 |  
    0 0

    Pro ty, kteří zde neustále spekulují o angažmá JW van Dopa ve Slavii, možná bude zajímat, co o sobě uvádí sám dotyčný:

    http://nl.linkedin.com/pub/jan-willem-van-dop/29/507/413


    Advisor of the Board of Directors

    SK Slavia Praha



    December 2013– Present (2 months)Prague, The Capital, Czech Republic

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 19:48 |  
      0 0

      já si osobně myslím, že se to všechno oznámí až s příchodem investora, že je to nějak všechno propojený. Kornějev, van Dop atd
      jinak k té stránce, podle mě je to hodně důveryhodné:

      LinkedIn je profesionální sociální síť, na které se setkávají profesionálové a diskutují o svých pracovních zájmech. V březnu 2011 síť překonala metu 100 milionů registrovaných uživatelů, čím dál více získává popularitu i v Česku. Mezi uživatele patří manažeři, konzultanti a odborníci z nejrůznějších oborů. Také firmy mají své účty na LinkedIn.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        ACM     před 10 lety 22.01.2014 20:04 |  
        0 0

        Jen pro informaci, profil opravdu patří JW van Dopovi, nejedná se o žádný fake...

        Osobně mám Slávistické noviny rád, ale největší prolém, ostatně jako na každém foru je, že tady na základě střípků reálných informací bují až neuvěřitelné spekulace a hysterické reakce.

        V každém odvětví je standardní , že každá informace má svůj čas pro zveřejnění a nelze je uveřejnovat bez rozmyslu... To je cesta do záhuby... a to i přes to, že každý z vás považuje Slávii za veřejný ( slávistické veřejnosti majetek )... stále je to byznys, at se to někomu líbí neo ne :-)

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Falk     před 10 lety 22.01.2014 22:31 |  
          0 0

          Dobrý večer,nevíte něco konkrétnějšího ,proč dnes nehrál Šimeček a Dobrotka?

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 22.01.2014 22:34 |  
            0 0

            Dobrotku šetřili kvůli jeho častým zraněním pro něho není umělka zrovna vhodnej povrch a Šimečka testuje Grafin Vlašim, to už tady proběhlo tuším včera.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Falk     před 10 lety 22.01.2014 22:42 |  
              0 0

              Diky,u Dobrotky to asi chápu a Šimeček jako DZ spíš měl zůstat,to mě mrzi

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          stefi     před 10 lety 23.01.2014 10:54 |  
          0 0

          Zrovna tady je problém, že van Dop si tedy zřejmě myslí, že čas pro zveřejnění informace už nastal a Slavia ne. Pak se není co divit různým spekulacím.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        spino     před 10 lety 22.01.2014 22:49 |  
        0 0

        Aby ne, když na té síti mám účet i já. :)

  20. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    judy     před 10 lety 23.01.2014 00:18 |  
    0 0

    Jen je celkem zajímavé jak se Vyhnal pere o pozvánku do "Ačka nu pokud se nepletu tak v každém zápase dal gola ? to je vskutku dobré, že by se z něho na konec vyklubal utočník do základu který by sázel gol za golem ? kéž bych měl pravdu : )

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      lassiter     před 10 lety 23.01.2014 10:36 |  
      0 0

      Díky, z toho fotbalu nic nemůžeš mít, když to celý natáčíš :-)

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 13:49 |  
        0 0

        Kdybych to natáčel celé, tak toho není sedm minut :-) . Jen to občas zapnu, když se zdá, že by se mohlo něco stát a taky nijak nehlídám kvalitu záběrů /podle toho to taky vypadá/, spíš to jen držím a nekoukám na display.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 15:32 |  
          0 0

          Hele uplně dobrý.palec nahoru.

  21. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    janko (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 10:51 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat jak tu někdo avizoval, že hrajeme tuto sobotu s Libercem o umístění. Je tomu skutečně tak? nebránil bych se malému výletu do Prahy, ale zase se mi tam nechce jet zbůhdarma....

    Díky
    H.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 10:59 |  
      0 0

      já jsem to někde četl a i jsem to tady napsal, ale asi to je blbost. Neejbližší zápas by měl být 29.1. s Vlašimí.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Pepino44     před 10 lety 23.01.2014 11:56 |  
        0 0

        Tak jsem něco našel,ale jestli je to pravda nevím,ale je to na stránkách tipsportligy

        Tipsport liga, nefinálová část – Praha Eden

        Sobota 25. ledna 2014

        10:00 SK Dynamo Č. Budějovice – FK Viktoria Žižkov
        12:00 SK Slavia Praha – FC Slovan Liberec
        14:00 FK Pardubice – FC MAS Táborsko

  22. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 14:24 |  
    0 0

    Tak už je jasný, že Kováčovi ve Spartě uvolní místo Švejdík. Brali by jste ho do Slavie? Stopera potřebujeme, Dobrotka je věčně zraněný, Škoda a Neves ok, Souček je hodně mladý a Kolařík nejistý..

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      petrjir     před 10 lety 23.01.2014 14:49 |  
      0 0

      Psali o zájmu Dukly a Jablonce. Ale údajně jsme se o něj zajímali někdy před rokem.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      spino     před 10 lety 23.01.2014 14:52 |  
      0 0

      Myslím, že Slavie by měla pomýšlet o lepších stoperech, pokud se má dostat nahoru - Latka / Beneš

      • Penízky

        Retos     před 10 lety 23.01.2014 15:29 |  
        0 0

        Jenže..
        JAKO VŽDY
        Penízky jsou až NA PRVNÍM MÍSTĚ..
        a Beneš i Latka jsou pod Smlouvou..
        kdežto Švejdíkovi má v létě končit..
        čili bude za Ligové Odstupné..
        :-O
        R.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      janko (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 15:34 |  
      0 0

      V žádném případě!!
      Odpad rudé bídy nechci v našem dresu vidět. Pamatuji, že sotva přišel do panoptika, tak měl kecy jak kdyby se tam narodil. A ještě ta jeho komedie na hlavě, druhý Vácha... Ne, děkuji, ale ať jde na farmu do Jablonce, tam mu bude dobře.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Retos     před 10 lety 23.01.2014 15:40 |  
        0 0

        aby se spíš nevrátil do Dukly
        odkud k rudejm přišel..
        R.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.01.2014 15:40 |  
      0 0

      Já bych ho bral, měli jsme o něj zájem v době, kdy jsme přivedli ze Sparty Juhara. Švejdík je velice kvalitní stoper, který by nám dle mě pomohl, a za takto výhodných podmínek (tedy příchod zadarmo po konci smlouvy) bychom ho neměli ignorovat. A já si tedy nepamatuji, že by měl nějaké nemístné proslovy při angažmá ve Spartě.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Alanor (admin)     před 10 lety 23.01.2014 15:41 |  
        0 0

        Jinak mi přijde lepší než přeceňovaný a v posledním půlroce nepříliš dobrý Beneš, který by navíc nebyl zdaleka zadarmo.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Tomski     před 10 lety 23.01.2014 15:47 |  
          0 0

          naprostý souhlas !!!

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          spino     před 10 lety 23.01.2014 16:13 |  
          0 0

          Beneš je kvalitní především při standartkách. Sami jsme se o tom mohli přesvědčit.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            Alanor (admin)     před 10 lety 23.01.2014 16:20 |  
            0 0

            To je sice hezké, ale standardní situace se nerovná fotbalu.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        petrjir     před 10 lety 23.01.2014 15:50 |  
        0 0

        Na druhou stranu bychom měli dva stopery nad třicet a dva okolo třiceti let. Takže když, tak jedině za jednoho z těchto tří současných stoperů.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Alanor (admin)     před 10 lety 23.01.2014 16:22 |  
          0 0

          Tak Dobrotka, Škoda Švejdík jsou v ideálním sportovním věku, kdy mohou na vrcholu hrát několik let. Naopak Neves je podle mě už příliš starý a těžko na něm stavit úspěšný tým do budoucna. A vzhledem k Dobrotkovu chatrnému zdraví by se nám ještě jeden kvalitní stoper hodil.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            petrjir     před 10 lety 23.01.2014 16:35 |  
            0 0

            To souhlasím, ale těžko se budou zbavovat Nevese, když teď přišel a podepsal na dva roky. Navíc Koubek má s ním výborné vztahy, takže mu tohle neudělá. Spíš se může stát, že Škoda bude chtít odejít a hrát někde jako útočník nebo že se Dobrotka opět zraní.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Barra     před 10 lety 23.01.2014 16:29 |  
        0 0

        Absolutne souhlasim, Alanore. Dobrotka je ok, ale vice doposud chybel nez hjral. Nando Neves me bohuzel doposud moc nepresvedcil, ma daleko k forme kterou mel v Baniku. Nejvic spolehlivy je pro me ted Milan Skoda, at se to nekomu libi ci nikoliv.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 16:35 |  
          0 0

          Taky souhlas, hlavně s tím Nevesem, to je pro mne dost rozčarování, i když objektivně je třeba říct, že zatím hrál na pro něj nezvyklém místě a sám chce zpět na stopera. Tak snad se rozvzpomene.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            petrjir     před 10 lety 23.01.2014 16:50 |  
            0 0

            Ono to je daný tím, že Neves nemá věk a rychlost na to hrát moderního beka. Snad v obraně na stoperovi naváže na výkony v Ostravě

  23. Slavia se Neodmítá?

    Retos     před 10 lety 23.01.2014 15:32 |  
    0 0

    A to byl na spadnutí
    i příchod libereckého kanonýra Michaela Rabušice,
    o němž jako první již v prosinci informoval server Hattrick.cz.
    „Všechno už bylo dohodnuté,
    kluby i všechny zainteresované strany již byly na Rabušicově příchodu do Slavie v podstatě domluvené.
    Jenže samotný hráč do Edenu v současné době přijít nechtěl.
    Než o záchranu v Gambrinus lize se chce raději poprat o postup v Evropské lize a o boj o třetí místo, zaručující Slovanu Liberec pohárovou účast v Evropě i v sezoně 2014/2015,“
    sdělil efotbalu.cz informovaný zdroj.
    http://www.efotbal.cz/clanek-125390-Posune-se-prodej-Slavie-Rebicek-udajne-pouzil-penize-za-Petraka ,-aby-uklidnil-Sisaka.html

  24. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 16:31 |  
    0 0

    Tak prý se v sobotu hraje. Od 12 s Libercem. To by mohl být zatím nejzajímavější soupeř.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 16:39 |  
        0 0

        A já jsem to dal ještě výše :D včera 19:22

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Retos     před 10 lety 23.01.2014 16:41 |  
          0 0

          Nuže..
          odváží se Někdo
          naTipovat sestavu/y?
          R.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 16:46 |  
            0 0

            Přečti si ten článek a můžeš tipovat. Mimochodem, proč jsi opustil ten svůj specifický způsob psaní?

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 16:48 |  
            0 0

            Nuže vzhledem k tomu, že je juniorka i dorost do 25.1. na soustředění tak bych to viděl stejně jako včera proti Žižkovu. Protočí se dvě jedenáctky, bude hrát Necid, Piták, Vošahlík i Mensah. Můj TIP

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 16:44 |  
          0 0

          Odkaz na článek, který redakce vydala dnes???

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 16:45 |  
            0 0

            Prosimtě v klidu..

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 16:48 |  
              0 0

              Ale já jsem naprosto klidný, jen se ptám, co to znamená. Jestli je to humor, tak budiž, nemusím chápat všechno.

              • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 16:52 |  
                0 0

                Byl to humor :) (veselý smajlík). Já si taky dokážu najít článek za oficiálních stránkách ;) (mrkající smajlík)

                • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                  Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 16:56 |  
                  0 0

                  Tak v tom případě se ti omlouvám, že jsem tě tím odkazem obtěžoval. Byla zde diskuze o tom, zda ten zápas bude nebo ne, tak jsem myslel, že by někoho mohlo zajímat, že oficiálně bude. Nenapadlo mě, že někdo bude mít potřebu pokusu o humor i při něčem tak triviálním. /smajlík nechápavě kroutící hlavou/

                  • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2014 16:59 |  
                    0 0

                    Řešíme blbosti...

                    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                      Edwardtheiron     před 10 lety 23.01.2014 17:08 |  
                      0 0

                      To je fakt.

  25. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    Barra     před 10 lety 24.01.2014 10:14 |  
    0 0

    Hezký den, Slavisté. Nějak se nám to tady zaseklo, včera nebyl moc plodný den co se týká reakcí. Že bychom už vše zleva zprava a zevnitř zvenku probrali? Snad plánovaný rozhovor s Karolem Kiselem diskusi opět rozjede. Na kdy se můžeme těšit, Alanore – Quelhare? Dotazů na nového sportovního ředitele se najde určitě dost, nemusím je tady rozvíjet.

    S radosti jsem si přečetl reakce Tomáše Necida na hang out. Musím říct, že mě jenom potvrdil v tom, že je to rozumný kluk, který to má v hlavě srovnané. Neběhá vedle svých bot, je skromný, dává smysluplné odpovědi, je to osobnost. Mladí hráči by si ho mohli vzít jako vzor, že když přidají, jak daleko to můžou dotáhnout (jak Tomáš sám říká, ne vždy byl fotbal absolutní prioritou pro něho).

    Další Slavista který mi vždy byl velmi blízko, je Ondra Petrák. Osobně si myslím, že je škoda jak pro Slavii, tak pro Ondru samého, že už přestoupil. Ve Slavii měl možnost ještě více rozkvést, hlavně teď když by mohl nastoupit vedle mazáků jako Piták a company. Určitě by nám v těch posledních 14 zápasech sezóny (plus doufejme ty 3 pohárové) byl prospěšný. Ondru jsem vždy obdivoval, s jakým flairem umí v jeho věku vystupovat na hřišti, jsem si jistý, že má před sebou velkou kariéru, jsem hlavně rád, že nešel někam do Turecka.

    Přesto nejsem osobně tak nadšený s volbou 1. FC Nuernberg. Tento klub má své problémy, Ondrovi by se spíš hodilo nějaké pohodové mužstvo podle mě. Finančně bude na tom určitě lépe, než kdyby hrál například v holandské lize, myslím ale že by mu Holandsko fotbalově více přineslo. Bundesligu mám moc rád, samozřejmě že je na vyšší úrovni než ta holandská, mám ale obavu, aby Ondra nezapadnul jen do nepočetného počtu hráčů, které kluby v Bundeslize většinou mají na soupisce. Bundesliga je nekompromisní co se týká výkonnosti a tvrdá – Martin Fenin by o tom mohl svědčit, Gebre Selassie propadl, Petržela se raději vrátil domů, Jirásek si může hledat jiné mužstvo, David Jarolím po tolika létech neměl místo v Hamburgu, Václav Kadlec měl podobně jako Fenin raketový start ale teď se zaseknul, jestli Pilář a Darida se chytí, teprve uvidíme. Nuernberg není sice Wolfsburg, který pod Magathem měl kolem 30 hráčů kteří měli všichni své kvality, ale konkurence bude obrovská. Jestli Ondra dostane svojí šanci a obstojí, tak mu leží fotbalový svět u nohou a čeká ho pěkná kariéra. Zítra hraje Nuerberg doma proti Hoffenheimu, uvidíme jestli Ondra dostane šanci.

    Nuernberg má jinak oblibu pro české hráče: nás Luboš Kubík, Pavel Kuka, Roman Hogen, Pavel David, David Jarolím, Marek Nikl, Tomáš Galásek, Jan Polák, Jan Koller, Jarda Blažek, a kdo ještě více v minulosti, teď Tomáš Pekhart, Adam Hloušek a nás Ondra.

    Jestli by měla redakce se mailem – telefonicky s Ondrou v blízké budoucnosti se spojit a sním udělat rozhovor, určitě by to nás všechny tady potěšilo.

    A já se těším na zítřek a zápas proti Liberci – bude to první velká zkouška. Lituji jen, že Michael Rabušic bude hrát proti nám, moc by se mi u nás líbil.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Barra     před 10 lety 24.01.2014 10:18 |  
      0 0

      ... jestli by měla redakce možnost (...) se spojit...

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      quelhar (admin)     před 10 lety 24.01.2014 10:24 |  
      0 0

      Ahoj Barro, Karol Kisel je velmi zaneprazdneny, jezdi pry ted casto mimo Prahu a bohuzel rozhovor nestihne pred odletem do Turecka :o( Ale mame jej predbezne prislibeny na tyden po navratu A tymu z Turecka, takze bychom jej meli stihnout vydat jeste pred ligou.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Barra     před 10 lety 24.01.2014 11:03 |  
        0 0

        Ahoj Quelhare, škoda že Slavia nezaplatí cestu členům redakce s mužstvem do Turecka :-) Tím by ale byla ohrožená nezávistlost SN, takže raději ne. O to více námětů na Kisela budeme mít po návratu ze soustředění. A snad se budou dít ještě velké věci, když Karolko nemá čas na rozhovor.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Barra     před 10 lety 24.01.2014 11:41 |  
          0 0

          Jen abych tu hrozbu ovlivnovani redakce lepe vysvetlil: vubec nemam obavu ze ty neo Alanor by se nechali ovlivnit, ale umim si ty zle jazyky tady ne webu predstavit.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      petrjir     před 10 lety 24.01.2014 10:43 |  
      0 0

      Tak treba my postoupime pres pohar do Evropy a Liberec ne a Rabusice oslovime uspesneji v lete. Ja jsem spise zvedav, zda se vedeni spokoji se soucasnym utokem. Tomasovi verim, ale formu muze hledat pet, sest zapasu a co potom? Vyhnal ma asi posledni sanci se ukazat, kazdopadne tretiho utocnika by to chtelo. Minimalne nekoho takoveho, jako je napr. Bednar ve Sparte (nemysl jeho intelekt, ale fotbalove schopnosti), kdy dokaze behem patnacti, dvaceti minut rozhodnout zapas jako zolik. Napadl me takovy Bakos, ktery to z pozice tretiho utocnika bude mit v Plzni tezky, ale Plzen asi poustet nikoho nebude. Tak snad jen verit zprave, ze mame v hledacku reprezentanta Burkiny Faso..

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 10:56 |  
        0 0

        ja osobne si nemyslim, ze potrebujeme dalsiho utocnika. je tu Necid, ktery snad bude zdrav a ten musi hrat, protoze v tom klukovi to proste je, pak tu mas Vyhnala, ktery v juniorce vali, ale ta mu je mala a pak tu mas Juhara, ktery si v utoku svoje odehral. dal na tento post bych se nebal pouzit i Karla. dalsi utocnik je tedy jen hrac na lavicku. to nema podle mne zadny smysl. alespon ne pro jaro

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Barra     před 10 lety 24.01.2014 11:23 |  
          0 0

          Já zase takový optimista nejsem, Slamečku. Náš útok je impotentní, 12 branek dalo celkem 6 hráčů: Juhar 4, Kisel 3, Škutka 2, Koreš, Petrák a Mičola po jedné. Z těchto 6 hráčů nám zůstali jen Juhar a Koreš – Kisel skončil, Petrák prodán, Škutka nemá své místo, Mičola zraněný.

          Fotbal je jen o gólech, a doufat že Necid nás spasí je rizikové. Určitě i Piták a Vošahlík umí dát nějaký ten gól, ale Rabušic by jistě nekončil na lavičce, ale měl své místo v sestavě. A po 3 měsících se pravděpodobně budeme loučit s Necidem, a problém zůstává. Co se týká střelné síly jsme bohužel posměch ligy, Sparta bez Kadlece jich nastřílela 3,5 x více.

          Doufám, že jestli Karol Kisel je tak zaneprázdněn a vzhledem k tomu, že byl proti Viktorii Žižkov viděn van Dop, tak doufám že ještě přijde posila, aby se teď začalo pracovat na mužstvu na příští sezónu.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            slamacek (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 14:03 |  
            0 0

            příteli prominu ti komolení jména :) je jasné, že pokud by měl přijít hráč úrovně Rabušice tak nelze nic namítat. Jenže kolik takových je tady v čr, nebo i jinde? Zkusit nějakého černocha? Proč ne. Jen musí být výrazně
            lepší než naši mladíci. A co se týká naší ubohé koncovky. To je především vizitka hry celého mužstva a především zálohy.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              klimi     před 10 lety 24.01.2014 15:10 |  
              0 0

              Špatná hra zálohy byla vidět i proti Žižkovu, kdy jsme vlastně kombinací nevytvořili žádnou akci (vlastně kromě té penalty, kdy si pro míč však došel Necid a skvěle vyslal Vosu), vše byly spíše nákopy dopředu. Chápu, že je to jen příprava a hraje se na malém hřišti, ale stejně...
              Možná by se starší měli jít podívat na juniory, především Gecov na Salašoviče a Koreš na Vondráčka. Vím, že je to jen "čajíčková" liga, ale ten pohyb je prakticky stejný "čaj-nečaj".

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Barra     před 10 lety 24.01.2014 18:24 |  
              0 0

              Slamacku, Slamacku, a jesze jednou Slamacku, vlastne bych to mel za trest 1000 napsat. Nevim, jak to prislo, ale ja te tady vzdy automaticky celt jako Slamecku. Stydim se, promin :-)

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        klimi     před 10 lety 24.01.2014 11:04 |  
        0 0

        petrjir: Zpráva o útočníkovi u Burkiny Faso? Jaká zpráva?

        Upřímně si nemyslím, že by Bakoš šel do Slavie, aby dělal Necidovi náhradníka.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          petrjir     před 10 lety 24.01.2014 11:30 |  
          0 0

          Je to zhruba tyden, co psal tusim nick Lessy, ze sam Rebicek jel vyjednavat o reprezenantovi z Burkiny Faso. Od te doby ticho po pesine. Ja bych nejakeho zahranicniho utocnika velmi uvital. Staci se podivat na to, jaky pruvan delali Wilfried, Kweuke, Dzeko, Keric, ted Mahmutovic a Litsingi.
          A reakce o prispevek vys. S Juharem se i dle pripravy pocita na levou zalohu, to ze to Vyhnalovi strilelo v juniorce, kde proti nemu hrali hraci i o pet, sest let mladsi jeste nic neznamena. A Necka se muze zranit nebo nepotkat s formou a budeme v tom stejnym. Navic zase v lete budem hledat utocnika, tak kdyz by ted nejaky cizinec prisel, mel by alespon pul rok na adaptaci. A jinak s tim Ritchiem se to opravdu nejako tahne. Treba se vsem libil na gom postu Zmrhal a tak uz nikoho nechteji???

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            klimi     před 10 lety 24.01.2014 11:34 |  
            0 0

            On se někomu v zápase proti Žižkovu líbil Zmrhal? To doufám že ne, byl absolutně mimo.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              petrjir     před 10 lety 24.01.2014 11:39 |  
              0 0

              Ja jsem si delal srandu, ze se treba libil vsem z vedeni.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            denydzlSKS     před 10 lety 24.01.2014 11:39 |  
            0 0

            V juniorce hráli proti Vyhnalovi o 5 až 6 let mladší jen opravdu hodně vyjímečně. Spíš tak o 3-4 roky. To pro upřesnění.

            Jestli se někomu na levým beku líbil Zmrhal a z toho důvodu se táhne příchod Ritchieho nevím. Spíš to vypadá na kombinaci neznámých Ritchieho výkonů a jeho finančních požadavků a možná i formy, jakou by zde měl působit. Další pak může být to, jak se jeví Tusjak.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 11:08 |  
        0 0

        Já hlavně doufám, že se co nejdřív vyřeší situace okolo Ritchieho

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          judy     před 10 lety 24.01.2014 11:23 |  
          0 0

          ja hlavně doufám že se vyřeší investor a nesklape to na nějakám Sisákoj... ten chlap mi leze pěkně na nervy, zmetek jeden...

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            travel (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 12:39 |  
            0 0

            Taky by mě zajímalo,jak to pokračuje s případným novým (spolu)majitelem.Bohužel Navar drží bobříka mlčení,možná je lepší výraz bobříka mlčenlivosti.Doufám,že to není proto,že by se to špatně vyvíjelo (třeba právě kvůli Sisákovi).

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              quelhar (admin)     před 10 lety 24.01.2014 12:43 |  
              0 0

              Vypada to, ze se to vlece, ale na druhou stranu mam pocit, ze ani jednu stranu nijak netlaci cas a je mozne, ze jednani s temi vsemi Sisaky, Janousky a pod. proste muzou byt narocna (nejen casove). Pokud by se to vyresilo do konce sezony, jeste pred pripravou na sezonu novou, tak bych osobne byl spokojeny.

              • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                bongor     před 10 lety 24.01.2014 14:17 |  
                0 0

                Já si myslím,že ti sosáci,Janoušci a jim podobní jsou tak vyčůraní,že nějaký Pelta je pro ně sousto před obědem.Naštěstí AŘ taky není žádný jouda a tak třeba tam lítají jiskry.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      bongor     před 10 lety 24.01.2014 14:09 |  
      0 0

      ahoj Barro,s tím Ondrou s Tebou zcela souhlasím.U nás ještě mohl růst celkem bez problémů,kaprliga mu ještě malá nebyla.V Německu
      může mít problémy,může ustrnout a ty restarty,víš jak většinou dopadají.Tam je především problematické,zařadit se do kádru a pravidelně hrát.Pokud bude jen stejné výkonnosti jako domácí hráči,tak oni dostanou přednost.Nemusí si taky sednout s jejich mentalitou.Ten rambo mě taky mrzí,ten by k nám moc pasoval.
      Ale jak vidíš u nás ještě nic není dopečené a tak stále chybí jistota do budoucnosti.Stěžejní je,aby se hodně brzy stabilizovalo vedení
      a nastoupili jsme rovnou cestu na absolutní vrchol,snad se toho brzy dočkáme?

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        urs (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 16:26 |  
        0 0

        ahoj bongore, cesta na absolutní vrchol se určitě skrývá v domnělém budoucím vlastníkovi, který by ovšem k samotnému klubu přibalil i celej krásnej Eden - jináč o ondrově přestupu si myslím to stejné - u němců jsou jeho šance - dle mého - asi tak 40 na 60 v ondrův neprospěch.. držme mu palce ať se popere a uvidí se :)
        já celej život snim o slávii jako o stabilním fotbalovém klubu s perfektním zázemím a je mi až líto, jak ta letenská bída neustále předhazuje nás, jako bezdomovce, když tu svoji černou super stavbu vyšmelili jako ti největší mafiáni :/ je to ke vzteku a snad se všichni toho Edenu dočkáme.. ať máme i o ten stadion navrch ;)

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Barra     před 10 lety 24.01.2014 17:41 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, zdravím Ursi, náš Ondra prodloužil někdy před rokem svoji smlouvu, a nedivil bych se kdyby se tehdy jeho agent nedohodnul se Slavii, že Ondra bude moci odejít když dostane nabídku, a to za předem dohodnutou cenu. Kdyby Ondra tehdy neprodloužil, mohli jsme ho zdarma ztratit, tak máme alespoň ten 1 mil EUR. Je to moje spekulace, ale tak to ve fotbale chodí. Škoda, myslím si že Ondra by měl, kdyby ještě jednu, dvě sezóny u nás zůstal, daleko větší hodnotu, ale hlavně by u nás vyzrál. Přece v 21 letech chybí nějaká maturita, a tím nechci mladé kolegy tady urazit. Vycházím z toho, jak zralý jsem já byl když mi bylo 21. Bylo by to podle mě lepší jak pro samého Ondru, tak pro Slavii samozřejmě, a následující týdny ukážou jestli Nuernberg Ondru koupil ´do počtu´, anebo jestli s ním vážně počítají v A-čku. Jinak co je jeden mil EUR pro německé kluby, je to pro ně běžný výdaj.

        Na internetu jsem viděl, že v Bundeslize hrálo minulou sezónu rovných 251 cizinců, se 65 různými národnosti, což znamená průměrně 14 cizinců na každé z 18 mužstev. A každý se samozřejmě rve o své místo. Jinak, jak se tady v minulosti psalo, nějaké to kilo extra ve formě svalů by Ondrovi neublížilo. Věřím, že Ondra nezklame na tréninku, že se porve o své místo, nebude to ale lehké.

        Paska má jinak Nuernberg v oblibě, jak se zdá. Do jeho stáje patří také duo Pekhart a Hloušek, v minulosti dovedl do toho klubu také Kollera, Poláka, Blažka.

        Držím Ondrovi palce.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          bongor     před 10 lety 24.01.2014 19:17 |  
          0 0

          On ten Norimberk není příliš daleko od hranic,tak asi Paska šetří na benzinu.To číslo 251 cizinců je hodně vysoké,ale nehraje v Anglii ještě více zahraničních fotbalistů?S těmi kily aktivní svalové hmoty máš Barro pravdu.Při správném body buildingu se dá udělat 10 kilo
          za 9 měsíců/vlastní zkušenost z mládí/.Ovšem nevím,jestli by se to trošku netřískalo s fotbalovým treningem.Každopádně Ondrovi jistě všichni přejeme úspěch,ale bude to mít hoch více než těžké.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 19:21 |  
          0 0

          Souhlasím s tím, že GL ještě malá Ondorvi nebyla ale také si nemyslím, že by u nás ještě mohl vyrůst. A než ho prodávat do Plzně to jsem zase rád, že si počka na zahraniční nabídku a šel do Německa.
          Tam se akorát bojím aby tam nedoplatil na svou postavu podobně jako Tavares, přeci jen je to mnohem silovější fotbal než u nás nebo ve Vámi zmiňovaném Nizozemí (nebo třeba Franci či Portugalsko). Tam souhlasím, že to by mu asi dalo mnohem více ale nevíme zda nějakou zajímavou nabídku odtamtud měl.
          Každopádně mu přeji aby měl i dávku štěstí a prosadil se dlouhodobě. Fotbalově na to podle mě určitě má. Ostatně Rosický, který je podbně stavěný se prosadil právě přes Německo a pak i v Premiere League. Takže možné je všechno.

  26. Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 11:55 |  
    0 0

    Dnes od 14:30 živě na ČT Sport FC Baník Ostrava - FC Vysočina Jihlava.
    Snad by mohl nastoupit Mikula.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      Pepino44     před 10 lety 24.01.2014 12:47 |  
      0 0

      V programu to mám od 13,00 tak kde je chyba?

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 12:49 |  
        0 0

        Já to mám v programu ve 14:30. Tak je to psáno i na stránkách tipsport ligy

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Pepino44     před 10 lety 24.01.2014 13:03 |  
          0 0

          Asi máš pravdu,já to mám psaný až do 16,30 hod. a to je blbost aby dávali ty fotbaly dva.

    • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

      jarodo57     před 10 lety 24.01.2014 17:26 |  
      0 0

      No asi žádný nadšení z jeho výkonu.Přihrávky bych hodnotil na stejné úrovni Nevese.Ale 40 minut nic neznamená.Jihlava s tím co předvedla bude zuby nehty bojovat o záchranu.A do toho ten sponzor PSJ co mu přišly na ty machinace asi už tolik prachů tam moci dát nebude.Radu jako trenéra jsem nemusel a docela ho kritizoval a myslím si,že jeho léčba nebude úspěšná ani v Jihlavě ,protože to pořádný trenér není.Naopak Komňacký Ostravě zachrání ligu a opět bude u chacharů za hrdinu.

      • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 17:48 |  
        0 0

        A bude to tak podle mě jen dobře, bez Ostravy by byla liga o něco chudší (už jen kvůli fanouškům, kterých tedy teď asi moc nechodí, ale Ostravu beru jako tradiční ligovou baštu).
        Nic tedy proti Jihlavě, město je to hezké.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 18:22 |  
            0 0

            To bylo očekávatelné.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              bongor     před 10 lety 24.01.2014 19:22 |  
              0 0

              ale každej by to neudělal,asi to není špatně placené,takže u mě boduje.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          quelhar (admin)     před 10 lety 24.01.2014 18:34 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, co se dělo na výjezdech do Jihlavy, by tenhle klub v lize asi nechyběl ani těm, kteří jezdí se Slavií po celé republice.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            Fulham     před 10 lety 24.01.2014 19:14 |  
            0 0

            jo - jak mi byla Jihlava sympatická , tak z téhož důvodu jak Hradec chybět ev.nebude...

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2014 19:11 |  
          0 0

          Město sice hezké ale stadion příšernej, securitka vymaštěná a vedení se k hostům chová taky nejhůř z ligy. Takový výjezd si rád odpustím a budu rád když pujdou ven z ligy.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            subHuman     před 10 lety 24.01.2014 19:53 |  
            0 0

            Souhlas bez namitek. Nicmene ja jsem asi masochista, ale zpetne posledni 2 vyjezdy do Jihlavy hodnotim jako TOP - to clovek jen tak nezazije ;)

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            subHuman     před 10 lety 24.01.2014 19:55 |  
            0 0

            Navic na namesti je vynikajici pivovarska restaurace.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          bongor     před 10 lety 24.01.2014 19:20 |  
          0 0

          Ostravě taky nepřeju sestup,už pro jejich nadstandardní vztahy s našimi nejlepšími kamarády z druhého břehu.

          • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

            subHuman     před 10 lety 24.01.2014 19:51 |  
            0 0

            Ostrava spadnout nesmi. Klub s takovymi fanousky by druhou ligu hrat nemel. A myslim si, ze by to svaz ani nedopustil.

            • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

              Betynka58     před 10 lety 24.01.2014 21:38 |  
              0 0

              Tím jsi nás jako chtěl uklidnit, že svaz nedopustí, aby nespadla ani Slavia?

              • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

                subHuman     před 10 lety 24.01.2014 22:34 |  
                0 0

                Netvrdím, že mám důkazy pro nějakou automatickou "tlačenku" ale nedávný příklad Ostravy napověděl své a je to i logické - umí si snad někdo představit, že 4x měsíčně bude na některých nevyhovujících stadionech druhé ligy fanoušky Baníku a Slavie?
                Další věc je i zájem sponzorů, televizí atd. Vzhledem k žumpě, která našemu fotbalu dlouhodobě vládne, jsem přesvědčen, že když dojde na lámání chleba, určitě bude miska vah Slavie těžší než miska např. Jihlavy nebo Znojma. Extrémy typu Příbrami ponechme stranou.

        • Re: Tipsport liga: Slavia - Žižkov 3:2

          Retos     před 10 lety 24.01.2014 19:37 |  
          0 0

          čéče..
          na TO že jsou 15. v tabulce
          maj 9. nejvyšší návštěvnost v lize..
          R.