Přípravná utkání

Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

Již zítra odletí Slavia na herní soustředění do Turecka, kde sehraje čtyři přípravná utkání s východoevropskými kluby. S týmem neodletí znovu zraněný Martin Dobrotka, naopak uzdravený Tomáš Mičola ano. Slavia zatím nezveřejnila žádné nové informace o třech cizincích, kteří by se měli se Slavií v Turecku rovněž připravovat, jde o obránce Keegana Ritchieho a Rogera da Costu z JAR a záložníka Damiena Boudjemu, který má francouzský i alžírský pas.

Asi nikdo by se nedivil, kdyby další zranění Martina Dobrotky znamenalo jeho definitivní konec v červenobílém dresu. Připomeňme, že podobným případem byl ve Slavii Josef Kaufman, který když byl zdravý, hrál celkem solidně, ale právě vinou nekonečných zdravotních patálií jeho angažmá ve Slavii skončilo. Slavia se navíc netají, že shání do obrany posily a v Turecku bude testovat jihoafrického stopera da Costu.

Dobrou zprávou naopak je uzdravení Tomáše Mičoly, který odletí s týmem. Jestli však bude schopný hrát opravdu na 100%, to si budeme muset ještě počkat. Slavia v oficiální zprávě neuvedla žádné informace o zahraničních hráčích, kteří by měli v Turecku kádr doplnit, to by však nemělo znamenat, že jejich angažmá či testy padají.

V nominaci na herní soustředění v Turecku je tedy zatím 23 hráčů.

Brankáři: Černý, Čontofalský, Rakovan
Obránci: Dostál, Nitrianský, Neves, Škoda, Souček, Tusjak
Záložníci: Vošahlík, Prošek, Gecov, Zmrhal, Lička, Piták, Hrubý, Koreš, Bazal, Juhar, Mensah, Mičola
Útočníci: Necid, Vyhnal

Slavia sehraje v Turecku čtyři přípravná utkání, to první již v neděli proti maďarskému klubu Szombathelyi Haládas.

2. února: Slavia - Szombathelyi Haládas (HUN)
5. února: Slavia - Viitorul Constanta (ROM)
8. února: Slavia - CSKA Sofia (BUL)
10. února: Slavia - Metalurg Doněck (UKR)

Komentáře (280)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 14:46 |  
    0 0

    Zajímalo by mě co bude se Šimečkem.
    Kolařík je podle mě už odepsaný, o čtyři roky mladší Souček je na stejné úrovni.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Alanor (admin)     před 5 lety 31.01.2014 14:47 |  
      0 0

      Jo, s Kolaříkem nemá cenu počítat do budoucna. Co jsem měl informace, tak ani ve Slavii nechtěl prodlužovat smlouvu a chtěl se zkusit prosadit někde níže. Proto mě docela překvapilo, že začal přípravu se Slavií, i když to nemusí znamenat, že jsme mu prodloužili kontrakt.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Nosorozec     před 5 lety 31.01.2014 14:51 |  
      0 0

      Šimečkovi doufám seženou hostování někde ve druhý lize. Hodně by mu to dalo.

  2. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Thane (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 14:53 |  
    0 0

    No tak mám pocit, že Dobrotka u nás skončil asi..Jeho zraněním se situace v obraně opět zkomplikovala a počet obránců je žalostný (nepočítám případné posily, které by asi stejně potřebovaly čas). Máme totiž asi 4 obránce + Tusjaka, o kterém jsem přesvědčen, že by měl hrát spíš v záloze a jeden z nich je Nitrianský, který hrál na konci podzimu v záloze a jehož odpovědnost směrem dozadu byla k pláči. Přišli 4 hráči a stejně jsme obranou řadu nevyřešili ani z části..nezbývá než doufat, že přijdou dva až tři hráči do obrany, kteří ale nebudou potřebovat na aklimatizaci víc než měsíc..

  3. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    AdJap     před 5 lety 31.01.2014 14:59 |  
    0 0

    Škoda toho Dobrotky, ale tohle asi vážně nemá cenu.

    Mně by se to líbilo takle : Černý (Rakovan) - Nitrianský, Neves, Škoda, Tusjak - Gecov - Piták, Lička - Mičola, Necid, Prošek, tzn. 4-1-2-3 samozřejmě při útočný fázi. Otázka je, jestli by třeba Vošahlík nebyl lepší křídlo než Mičola ... to samé v obraně záleží, co předvedou testovaní hráči z ciziny.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Travinho     před 5 lety 31.01.2014 20:15 |  
      0 0

      Též by se mi to líbilo takhle, jen Mičola s Proškem prohodit strany a místo Pitáka Koreš...Jinak to vidím zcela stejně.

  4. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Alanor (admin)     před 5 lety 31.01.2014 15:02 |  
    0 0

    Tak dle iDnesu se pro Kolaříka hledá hostování.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      ortevor     před 5 lety 31.01.2014 15:10 |  
      0 0

      to by bylo idealni, podle mne v nem neco je, a kdyz se vyhraje a nabere zkusenosti, se jednou muze vratit a byt platnym hracem...
      rozhodne bych se ho natvrdo nezbavoval

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Knajpar (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 15:16 |  
        0 0

        me taky prisel Kolarik v zapasech kde nastoupil ze nezklamal, nechapu jeho opomijeni, ma slusnou rozehru, vyveze balon ... ale hostovacka mu pomuze ...

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          ortevor     před 5 lety 31.01.2014 15:49 |  
          0 0

          taky bych ho radsi videl jako tretiho stopera, ale je fakt ze koneckoncu v zakladu by nehral, tak jako treti/ctvrty nahradni stoper muze byt Soucek, a Kolarikovi da vic nez hrani v juniorce hostovacka...idealni kdyby se ho povedlo udat nekde v 1./2. lize

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Pepino44     před 5 lety 31.01.2014 16:53 |  
            0 0

            Tak mně připadá Souček a viděl jsem jej ve všech zápasech v zimě lepší než Kolařík. Je jistější,pohyblivější a i vyšší. Kolařík nestíhal a z toho pramenily i ty pentle v letních zápasech. Souček je na svůj věk už i vyhraný a není to žádný vyjukaný jelimánek o čemž přesvědčil i v mládežnických reprezentacích. Pokud ještě trochu zesílí,tak to bude na stoperu bourák.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        leoneig     před 5 lety 31.01.2014 20:25 |  
        0 0

        Souhlas,ten hráč se potřebuje pořádně vyhrát,hostovacka Ideální pro něj..Odepisovat ho je hodně předčasné

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Thorklaer (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 15:32 |  
      0 0

      koukám, že ani neodlétá do Turecka. Ale chápu tu, raději se vykope v nižší soutěži.

      No, tím dalším zraněním Dobrotky je ta obrana velmi, velmi chatrná.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Kornovo     před 5 lety 31.01.2014 17:21 |  
        0 0

        to jsou kreteni v tom vedeni,to se fakt neda jinak rict.dobrotka okamzite pryc,ale je mi jasne ze zadna kloudna posila do obrany neprijde.ze stoperske dvojice skoda neves jde fakt strach a hlavne vynikaji rychlostne

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Travinho     před 5 lety 31.01.2014 20:17 |  
          0 0

          Tak oni nejsou zase tak pomalí, jak si myslíš. Ani jeden z nich není vyhlášený rychlík, ale nejsou to ani hráči, kteří by vyloženě nestíhali. Kupříkladu Kolařík mi přijde o dost pomalejší...

  5. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    YsoEz     před 5 lety 31.01.2014 15:15 |  
    0 0

    Hmm tak Dobrotka je druhý Kaufmann, škoda, ale rozloučil bych se s ním. Dále nerozumím tomu proč není žádná informace o posilách typu: na soustředění se ke kádru na testy připojí 2 obránci, 1 záložník o kterých se mluvilo v posledním týdnu

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Travinho     před 5 lety 31.01.2014 20:19 |  
      0 0

      Proč vypouštět kachny do světa? Mně bude zcela stačit, když se o tom dovím, až to bude domluvené.

  6. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Fulham     před 5 lety 31.01.2014 17:02 |  
    0 0

    je faktem , že maturovat z matiky, studuji ještě dnes ale.... není těch hráčů 22 ?

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Fulham     před 5 lety 31.01.2014 17:10 |  
      0 0

      ha !!!!!!!!!! ztratil se Kory...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Kornovo     před 5 lety 31.01.2014 17:55 |  
        0 0

        docela cumim fulhame,prisla vam kvalitni recka posila za 11 mil. liber.necekal jsem ze tolik vysypou,ale mitroglou to urcite oplati vykony,ale cekal jsem pro nej klub z jine ligy,ktery nehraje o padaka.ale to u necky taky

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Fulham     před 5 lety 31.01.2014 18:19 |  
          0 0

          - no to je taky fičák - Aaron Hughes v QPR , Dimitar v PSG , Taarabt v AC , přišel Lewis Holtby ze Spurs , teď ten Mitroglou za takový prachy, ještě to vypadá na beka ze Swansea..... zítra to musím přebrat ánžto tedˇse v tom vůbec nevyznám....

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Kornovo     před 5 lety 31.01.2014 18:47 |  
            0 0

            do 24.casu dost,chelsea uz koupila obrance zoumu za 15 mil. euro,kalas si pristi sezonu nekopne uz vubec.kde skonci berbatov netusim,cetl jsem tottenham nebo monaco

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Fulham     před 5 lety 31.01.2014 19:12 |  
              0 0

              správně - Dimitar v Monaku a ne PSG...... jinak my tady porád řešíme nějakou koncepci a v Evropě se pět hodin před koncem okna nahání všechno co má nohy....občas to vypadá kus za kus aby si GM mohli odfajfkovat činnost....a lítaj dost velký prachy - FFC milion liber za tři měsíce hostování ....jinak co jsem dnes viděl video s tím ,,Zizu" tak si ho přeju pod únorový stromek - klidně ho i ozdobím

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Fulham     před 5 lety 01.02.2014 09:31 |  
              0 0

              Heitinga z Evertonu a zadarmo - škoda,že ho nenabídli Koubkovi na těch Kanárech...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        quelhar (admin)     před 5 lety 31.01.2014 19:30 |  
        0 0

        Maximalne se omlouvam, ze jsem na nej ve vyctu zapomnel :o/ Uz tam je.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Fulham     před 5 lety 31.01.2014 19:43 |  
          0 0

          :-)) copa já - ale tuším konspirační teórii z jiných palebných pozic...za ty prachy v tom musel být záměr....:-)

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            quelhar (admin)     před 5 lety 31.01.2014 20:11 |  
            0 0

            Hele, my si tu z toho delame srandu, ale orange mi ve fanshopu rikal, ze oni tam berou od Rebicka trikrat tolik co ja v SN, coz me pekne namichlo... :o) Asi zalozim odbory :o)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Fulham     před 5 lety 31.01.2014 20:32 |  
              0 0

              no jo - ale oni musí mít povinně v sortimentu dlouhé černé kudrnaté paruky a puzzle s mostem na D1 .... a již poněkolikáté jsi záměrně opomenul volný vstup, reklamu a podíl ze servility vůči některým masmédiím...:-)) nene dost - mne spíš mrzí,že tu na sebe občas plivem kvůli takovým 2,14čovinám...

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                travel (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 20:37 |  
                0 0

                Nechci si hrát na kantora,ale pí je 3,14.

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Fallen (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 20:46 |  
                  0 0

                  burn :D

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Fulham     před 5 lety 31.01.2014 20:52 |  
                  0 0

                  jsem to psal ostravsky - s kratkym i a to je 2... bože do koho jsi to duši dal :-)))) už nikdy nic matematického...

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              slaviator     před 5 lety 31.01.2014 21:00 |  
              0 0

              quelhare, snad "my", styď se - jak by řekl Jiří: když už bereš takový prachy od Řebíčka, tak místo dovolené ve Švýcarsku si kup příručku Pravidla českého pravopisu

              :))

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                violence     před 5 lety 31.01.2014 21:05 |  
                0 0

                Nevím, kde tam vidíš hrubku ? .. Pravidla by jsi potřeboval zřejmě ty :-))

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  slaviator     před 5 lety 31.01.2014 22:01 |  
                  0 0

                  Spíše brýle nebo jít spát... protože jsem četl "hele, mi si děláme srandu..."

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              jane (admin)     před 5 lety 01.02.2014 11:59 |  
              0 0

              No a samozrejme jelikoz pracuju ve fanshopu a i tady na SN, jiste si kazdy dokazete spocitat ty me prijmy....

  7. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    petrjir     před 5 lety 31.01.2014 17:08 |  
    0 0

    Projizdel jsem rychle diskuzi na oficialkach a nekdo tam psal o Michalu Kucharczykovi z Legie Varsava.Mate mekdo info nebo to je pokus o kachnu?

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Navyseals     před 5 lety 31.01.2014 17:20 |  
      0 0

      to bude kravina

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        petrjir     před 5 lety 31.01.2014 18:32 |  
        0 0

        Koukal jsem na to jen v rychlosti na mobilu. Teď na to koukám na pc a souhlasím, že je to pěkná blbost...

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      petrjir     před 5 lety 31.01.2014 18:18 |  
      0 0

      A ještě dotaz na SubHumana. Ten záložník o kterým jsi mluvil asi nebude ten Francouz, co?

  8. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    judy     před 5 lety 31.01.2014 18:19 |  
    0 0

    Teď mě tak napadlo, co kdyby sponzor přišel a podílel se na sponzoringu hlavně náročnějších platů hráčů co příjdou za nemalý peníz třeba plácnu od boku 500 000 měsíčně i třeba více, a teď si vemte že Slavia bude rozdělena na dva tábory na Slávisty s max. mzdou 150k a na ty kteří berou mnohonásobně více, nemyslíte že to může mít neblahý vliv na kabinu ?

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Tomski     před 5 lety 31.01.2014 18:31 |  
      0 0

      tam jde, dle mého o to jak moc profesionální je naše kabina...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        petrjir     před 5 lety 31.01.2014 18:59 |  
        0 0

        Já jsem zvědav na konečnou podobu kádru, protože budeme mít hráčů jak psů (pokud nikdo neodejde). Jestli ještě nakonec přijde Ritchie, ten Ribéry, defenzivní záložník a stoper, tak jsme na 27 hráčích.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          judy     před 5 lety 31.01.2014 19:02 |  
          0 0

          No pokud chceme hrát poháry tak je široký kádr nustnost :)

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      sadlos (přítel SN)     před 5 lety 31.01.2014 18:57 |  
      0 0

      Nemyslim si, že by to mělo dělat nějakou neplechu. V normálním zaměstnání taky pracují lidé za pár babek spolu s lidmi s nastandartně placenými a funguje to. A pokud je člověk vůl, tak závidí tak jako tak...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        judy     před 5 lety 31.01.2014 19:01 |  
        0 0

        je to jen čistá teorie ale pesto to ve mě nevyvolává zrovna klidu, vem si hráče královsky placeného který nebude podávat takové výkony ale bude hrát protože ho předsi nenechají sedět za takovou mzdu na lavici, a hráče který bere jen čast této mzdy mnohem lepšího který bohužel nehraje protože se to prostě peněžně vyplatí, no snad to zůstane u teorie a můžeme být klidní i když víme jak peníze jsou vždy až na prvním místě že ?

    • S Duklou v pátek

      Dobi     před 5 lety 31.01.2014 20:00 |  
      0 0

      Zatím tu nikdo nereagoval, ale první domácí zápas s Duklou hrajeme v pátek. Tedy televizní teror a diskriminace od těch šlapek z FAČR pokračuje. Únorová noc (neboli předpokládaný začátek ve 20:15) - to už Je lumpárna bez hranic!
      PELTA VEN!!!í

      • Re: S Duklou v pátek

        klimi     před 5 lety 31.01.2014 21:49 |  
        0 0

        Nejméně diváků na domácí zápas přišlo v neděli v 5 proti Brnu, tak já nevím, co chcete více...

        • Re: S Duklou v pátek

          Dobi     před 5 lety 01.02.2014 09:55 |  
          0 0

          Stejně nemáš pravdu - na Brno přišlo 4407 diváků, na Liberec v pondělí 2.prosince 4023. Ale mně jde o obecný princip, o mentalitu českého diváka. Od září do dubna je U NÁS velkou konkurencí hokej. To je jeden argument. A druhým je to, že u nás dost ještě přežívá model od Marie Terezie, kdy se pracuje OD RÁNA. Tudíž chodí se spát kolem 22:00. A pozdní večery jsou na podzim a v zimě kruté. Naopak nemám problém se začátkem kolem 20:00 za teplých letních večerů. Přicházíme ještě za světla a při cestě zpět je ještě otevřena nějaká zahrádka, "kde to hučí"... A dalším faktem je to, že Slavia je po Spartě nejčastěi v TV!!! A právě častěji v ten diskutovaný čas 20:15!

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Travinho     před 5 lety 31.01.2014 20:22 |  
      0 0

      Tak kdo by podle tebe měl brát 500 litrů měsíčně? Tolik nebere ani Dočkal ve Spartě...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        judy     před 5 lety 31.01.2014 20:41 |  
        0 0

        Jen spekuluji, pokud příjde investor a pokud nakoupí dobré hráče , tak ty nebudou chtít hrát za tento "směšný peníz"... co myslíte kolik může mít třeba takový konkretní Boudjema v Petrolulu ? myslíte že bere méně než 150k ? já si nemyslím a tak jak bychom a na co ho mohli asi přesvědčit aby u nás hrál ? ve svém klubu je oblíbený , daří se jim a hlavně jemu osobně ( beru informace od fanouškovských komentářů ) a u nás mu nabídneme ? Řebíčka kterej tuneluje a souboj o sestup ? takové hráče prostě musíte přeplatit... ale třeba nemám pravdu, jak řikám vše je jen spekulace z mé strany

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Travinho     před 5 lety 31.01.2014 20:46 |  
          0 0

          V Rumunsku už není zdaleka tolik peněz co bývalo, je jasné, že třeba 300 chtít může, ale přes 500 stěží. Možná tam hraje roli i nějaký vstupní bonus...

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            judy     před 5 lety 31.01.2014 21:05 |  
            0 0

            Jsem myslel že by toho byli schopní.. no nevadí ale ten vstupní bonus by teoreticky roli hrát mohl dát mu na ruku při příchodu nějaký větší obnos.. myslíte že se toto normálně praktikuje ?

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Barra     před 5 lety 31.01.2014 21:45 |  
              0 0

              Zdravím Judy, u nás je bonus při podpisu smlouvy celkem zaběhlá věc. Je to taková odměna za to, že hráč je ochotný podepsat smlouvu. Podstatné by ale mělo být, aby hráči se chovali dospěle a drželi diskrétnost ohledně toho, co vydělávají a nekecali jako staré babky na tržišti. Na otázku kolik vydělá by stačila odpověď ´nic moc na to jak jsem dobry nebo jak dřu´, nebo ´mohlo by to být lepší´.

              Jinak je plat jen základ, dost se dá vydělat na prémiích (za to že hráč nastoupí od začátku zápasu, za to že střídal, za to že patřil mezi 18 vyvolených hráčů na určitý zápas, prémie za vítězství, za remízu, za určitý odehraný počet zápasů, za branky, za asistence, za to že nedostanu červenou kartu, že se nezraním, že dostanu selekci za reprezentaci národního mužstva, za marketing ve prospěch klubu - možnosti jsou neomezené).

              Takže někdo se klidně ze základního platu ve výši 150tis může finálně dostat na 500tis. Záleží jen na smlouvě a na chytrosti hráče a/nebo jeho agenta.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                judy     před 5 lety 31.01.2014 23:21 |  
                0 0

                Zdravím vás, asi jsem toho názoru že by hráči měli dostávat smlouvy, které budou během působení pružné, aby se nestávalo to co se občas stáva a teď zrovna nechci zmiňovat koho protože už to jméno zaznělo tolikrát že nemám chuť o něm psát a radši to takhle okecám :) . Radši s menším základem a více za to pokud hraji a jak.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                slaviator     před 5 lety 01.02.2014 16:45 |  
                0 0

                Nevím o tom, že by někdo někdy někde měl ve smlouvě bonus za to, že nedostane červenou kartu... :)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              slaviator     před 5 lety 31.01.2014 22:16 |  
              0 0

              Tak zrovna teď Doležal v Jablonci dostal 1 mega za podepsání smlouvy + agent Chovanec taky 1 mega... Nebo před rokem a půl dostal DJ v Boleslavi za podepsání smlouvy myslím Superb

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                judy     před 5 lety 31.01.2014 23:23 |  
                0 0

                Tak o tom Superbu to bylo celkem profláknuté a taky aby ne když to byla dobrá reklama že :) o tom ostatním bohužel nevím, takže mě to překvapuje, leckdo by to mohl vnímat jako uplatek...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 31.01.2014 21:02 |  
        0 0

        No Dočkal ne, ale Matějovský před prodloužením smlouvy tolik bral...

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          bongor     před 5 lety 31.01.2014 22:47 |  
          0 0

          Matně si vzpomínám na nějaký řeči o Řepasovi,bral prý 10 Mega ročně.jestli to byla pravda,nevíme nikdo.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            boesky     před 5 lety 31.01.2014 23:29 |  
            0 0

            Karel Poborský měl ve Spartě po příchodu z Lazia 12 mio ročně. Jenže to bylo rok potom, co Sparta zinkasovala jen za přestup Rosického do Dortmundu 450 mio (s bonusem za postup do CHL přes 500).
            Tyhle časy se v dohledné době do Česka nevrátí.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              valkys     před 5 lety 01.02.2014 00:15 |  
              0 0

              A po prodloužení smlouvy se Poborského plat dokonce zdvojnásobil na 24 mil. ročně. Asi hodně času uplyne, než někdo další v ČR bude mít plat dosahující podobné výše. :)

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Kornovo     před 5 lety 01.02.2014 07:59 |  
                0 0

                a kolik bral karel v budejkach?

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                slaviator     před 5 lety 01.02.2014 16:54 |  
                0 0

                Takyže mu tu smlouvu prodloužili a za dva měsíce ho vyhodili :))

                Jinak těch 24 mega (a předtím těch 12) bylo včetně kontraktu s Eurotelem, pro kterej tak natáčel nějaký reklamní TV shoty...

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            slaviator     před 5 lety 01.02.2014 16:56 |  
            0 0

            Ve Spartě údajně celá základní jedenáctka měla základ 350+ měsíčně. Náklady na platy základní jedenáctky 5 milionů měsíčně. Jenom na těch 11 co hrálo... A to půl mega bral i Slepička, kterej byl dva a půl roku odstavenej v B týmu, půl mega bral Kerič, ...

  9. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 08:19 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/193462/valka-se-slavii-fenin-uvazuje-i-o-arbitrazi-jde-po-penezich-rika-kisel.html

    Zde je víceméně potvrzeno to, o čem se spekulovalo. V tištěném Sportu je navíc článek Edenem projelo tornádo. V něm je ve zkratce asi tohle: Za příchodem afrických fotbalistů stojí podle všeho Kornějev, o jehož příchodu se spekuluje. /To bychom nevěděli :-) /.
    Jan Willem van Dop je i nadále v Edenu aktivní a měl by zaujmout blíže nespecifikovanou funkci.
    Řebíček dostal nabídku 300 milionů za odkup 30 procent akcií, ale odmítl. Jednání se ovšem stále vedou.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      klimi     před 5 lety 01.02.2014 08:21 |  
      0 0

      Odmítl nabídku 300 mega za 30 procent? To jako podle něj má Slavia hodnotu jedné miliardy? Opravdu?...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        bongor     před 5 lety 01.02.2014 08:28 |  
        0 0

        Podle mě má Slavia v rukou schopného obchodníka,který alespoň trochu něco ví o fotbalu o mnoho vyšší cenu.Je to pořád slavná značka,jen to neumíme využít.Podívej na taškáře,utopil u rumuna
        přes miliardu za 10 let.Řeba je dobrej obchodník,ale jak to chodí ve fotbale,nemá ponětí .
        A novinka,o které už asi všichni víte.Rambo jde do Itálie-Hellas Verona.Škoda,už jsem ho v létě viděl v červenobílém

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 08:44 |  
          0 0

          Já se přiznám, že se mi ta cena taky nezdá. Původně jsem si ani nevšiml, že tam je těch třicet procent a četl jsem jen " za odkup akcií". To by ještě nějak smysl dávalo, ale 300 mega za třetinu? Jasně, schopný obchodník by ze Slavie dokázal udělat slušný klub střední evropské třídy, ale to by musel být dostatečně majetný a musel by se obklopit slušnými lidmi.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Aloha     před 5 lety 01.02.2014 11:56 |  
            0 0

            Těch 300 mega je podle mě nesmysl to jedině kdyby už byla Slavia spojená se stadionem. A Řéba by byl blázen kdyby to nevzal a blázen by byl i ten kdo by to nabízel, pokud bych kupoval tak bych chtěl nadpoloviční většinu

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Thorklaer (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 08:50 |  
        0 0

        to mi přijde taky jak dobrej vtip. Český klub bez stadionu za miliardu? To si myslím, že takovou hodnotu nemá ani současná Plzeň.

        Podle mě by měl být Řéba rád i za 300M za 50 %, natož za 30 %.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          warhammer (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 15:38 |  
          0 0

          Zas až tak přitažená za vlasy ta cena není.
          Současná hodnota Sparty (značky, stadionu, kádru, zázemí atd.) je odhadována na 2 miliardy Kč.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          slaviator     před 5 lety 01.02.2014 16:59 |  
          0 0

          Za Plzeň, kdyby tam byl Vrba ještě, bych tu miliardu dal, kdybych ji měl. Plzeň je se vším tím okolo (hráči, zákulisí) nastartovaná a pozor, díky EL a LM je zisková...

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      petrjir     před 5 lety 01.02.2014 08:38 |  
      0 0

      Je tam jeste neco zajimaveho? Treba o kadru? Jinak bylo zde psano, ze s Rebickem vse domluveno, jen se ceka na Sisaky a spol,takze bud zmena nebo spatne info (snad Sportu)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 08:48 |  
        0 0

        Není, také jsem čekal víc. Jen vyjádření Jarabinského, že nečeká, že se Afričané hned prosadí, ale podle skauta Bartoníčka Boudjemaa ano, protože se adaptoval v Rumunsku. A končí to větami: Jednání se ovšem nadále vedou. A noví hráči stále přicházejí.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 08:56 |  
          0 0

          A ještě tedy ten článek o Feninovi:
          Šeterle k tomu, že Slavia znemožňuje Feninovi pravidelně hrát: "Byl by to nesmysl, neprokázal dostatečnou výkonnost.... čekáme na analýzu právníků, za jakých podmínek je možné smlouvu jednostranně vypovědět. Hotová má být do týdne."
          Kisel : "Chtěli jsme, aby jel s juniorkou na soustředění, ale on nechtěl. My kontrakt plníme, jeho úkol je dostat se zpět do formy. Spíš bychom mohli my napadnout jeho plnění smlouvy. Má všechny podmínky, jaké potřebuje, rozhodně není od všeho odříznutý, jak to v takových případech bývá v jiných klubech "
          Šeterle : "Nechceme ho držet, ale stál nás dost peněz, takže ho nebudeme pouštět zadarmo."

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            klimi     před 5 lety 01.02.2014 09:04 |  
            0 0

            A já si myslel, že problémového hráče bychom se měli rádi zbavit i zadarmo!...

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            petrjir     před 5 lety 01.02.2014 09:10 |  
            0 0

            Snad jsme za nej tenkrat nic neplatili. Ono to budou mysleny spis penize za vyplatu a treba i pri podpisu smlouvy.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 09:35 |  
              0 0

              Dobré ráno přeji Vám všem.
              Dobrotky je mi z lidského hlediska líto, ale bohužel se potvrdilo, že už při nákupu byly pochynosti o jeho zdravotním stavu. Sice jsem tu dostal za svůj názor "vypeskováno", ale dlouhodobě se potvrzuje spíše ten fakt, že při vší úctě k tomuto hráči to byl unáhlený kup (vím, že bylo třeba sehnat stopera a byla to zoufalá situace). Proto se stále modlím a doufám, že se o Kůdelovi znovu začne jednat...... Prosím.
              Sokrates55

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Barra     před 5 lety 01.02.2014 09:55 |  
                0 0

                Zdravim Sokrate. Pamatuji si jak jsme spolu tady dostali pres prsty od Mirrose, kdyz jsme debatovali o pravidlenych zlomeninach Dobrotky a o mozne osteoporoze. Dobrotka je dobry hrac, je slusny ve svych vystoupenich, ale bohuzel neni na nej spoleh. Ze 46 moznych ligovych zapasu odehral Dobrotka u nas jen 18. Tim je vse receno. Obrana mi dela vrasky, nikdo nevi co Ritchie a mozna da Costa umi, do obrany mame s Nitrianskym, Dostalem, Skodou, Nevesem, Souckem a Tusjakem jen 6 hracu. Chybi mi tam vyrazna osobnost, ktera by ostatni strhjla sebou.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                bongor     před 5 lety 01.02.2014 09:58 |  
                0 0

                ahoj Sokrate,taky by ho asi Slovan jen tak nepouštěl,kdyby byl v pořádku.Je to teď nepříjemná situace,my potřebujeme hotové hráče,kvalitní a zdravé,aby mohli pokud možno nastoupit hned v únoru do ligy.Navíc střední obránce musí alespoň trochu umět řeč. A jsou to ti jihoafričani?Kúdela by bodnul,ale teď zrovna střídal za MB,pochybuji,že nám ho KJVCD pustí.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                rihy10 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 09:59 |  
                0 0

                Stěží...Kúdelu to do Slavie netáhne, chce hrát poháry...a žádaná přestupová částka taky měla být příliš vysoká.

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Navyseals     před 5 lety 01.02.2014 10:11 |  
                  0 0

                  přes 10 mega jsem slyšel

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    rihy10 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 12:32 |  
                    0 0

                    Jo, to by mohlo sedět :)

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Betynka58     před 5 lety 01.02.2014 13:05 |  
                0 0

                Vím, že s tímhle názorem asi půjdu proti proudu, ale já bych Dobrotku nepouštěl, a to z jediného důvodu (kromě toho, že se jedná opravdu o kvalitního stopera): co jsem tak o něm četl, tak si myslím, že ze slávistických hráčů má jeden z nejlepších (ne-li vůbec nejlepší) charakterů a je to takový přirozený vůdce kabiny. Mám takové tušení, že když dostane od vedení ještě šanci, že mu ji v budoucnu mnohonásobně vrátí.

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Eluin (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 13:11 |  
                  0 0

                  A já bych i souhlasil. Dobrotku jsem si oblíbil a ač jsem v oblasti medicíny laik k pohledání, tak i tak snad existuje šance, že se dá nějak dohromady. Fotbalista to je dobrý.

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 13:38 |  
                    0 0

                    Zdravím Vás všechny ze Šumavy.
                    Já se domnívám, že to Mirros určitě nemyslel nijak špatně a mám dojem Barro, že jsme se všichni nakonec shodli, že dostat šanci má........ Bongore, tak už mi prozraď na co hraješ.... :-)
                    Já jsem dechař, ale Jimmy Page a Led Zeppelin a nebo Cream, to bylo pro mne zjevení no a nástup Black Sabbath a Ozzyho, jenomže to mě bylo o dost míň. Jen aby nedošlo k mílce, "Novosvětská symfonie" Antonína Dvořáka nebo Bachovo "Braniborské koncerty", to je také nádhera.
                    Pokud to půjde alespoň trochu dobře, měl by opravdu přijít ještě jeden obránce, a asi to opravdu Ondřej Kůdela nebude........ :-((.
                    Tak zatím se mějte a přeji pěkný víkend Vám všem.
                    A ještě pro našeho přítele Quelhara. Hlavně se nenech otrávit a piš :-)). Vím, co si mám vybrat.......
                    Sokrates55

                    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                      Barra     před 5 lety 01.02.2014 14:41 |  
                      0 0

                      Mirros to urcite nemyslel spatne. Docela mi jeho prispevky schazi, i kdyz Mirros so sel v diskusi dost fanaticky za svem. Fotbalu ale rozumi a je to bezpochybne velky Slavista (Mirrosi, tesim se na nejaky prispevek, kdyz bude prilezitost a nalada).

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  slaviator     před 5 lety 01.02.2014 17:16 |  
                  0 0

                  Nejsi sám, taky bych ho kvůli tomu, co dělá v kabině, v týmu nechal...

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Barra     před 5 lety 01.02.2014 11:16 |  
      0 0

      Dobry, Eddy :-) Skoda pro Rabusice, mozna dobre pro nas. Chapu ze nemel zajem o Slavii kdyz mel mozna uz tehdy sanci na Veronu, ale vubec mu to neberu za zle. Libered se rozpadava, potrebuji penize, takze kdo vi jestli zustane tam, kdyby Verona doopravdy nevysla.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        bongor     před 5 lety 01.02.2014 11:21 |  
        0 0

        Vsadil bych deset korun,že nakonec skončí u bolševiků.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 11:27 |  
        0 0

        Mě se taky zdá, že už o tom asi věděl, když nás odmítl. A třeba by to teď mohlo dopadnout, když už bylo všechno domluvené a skončilo to na nesouhlasu hráče. Každopádně v tom Liberci je to zvláštní, rozprodává kádr, když může ještě vydělat nějaké peníze v EL, vedle odchodů udržel Rybalku...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        spino     před 5 lety 01.02.2014 12:15 |  
        0 0

        Hlavně ať už sem zase tahaj Čechy! Nemám nic proti cizinům, tím spíše, když jsou dobří, ale jádro týmu by mělo zůstat české (a poku možno z odchovanců).

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          judy     před 5 lety 01.02.2014 12:35 |  
          0 0

          Na to už se dneska bohužel nehraje....

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            spino     před 5 lety 01.02.2014 14:48 |  
            0 0

            Jasně, natahejte sem žoldáky a na srdcaře a odchovance se vykašlete. Nejeden tým s touto taktikou v českých podmínkách pohořel.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Fulham     před 5 lety 01.02.2014 15:00 |  
              0 0

              Spino neblbni - s mladejma to hrát (nahoře) nemůžeš, dobří odchovanci jsou nedostupní (Mára ale třeba i Bořek) nebo aspoň podstatně dražší než ti ,,exoti,,. A upřímně - generace Necidů,Suchých,Dočkalů,Kovaříků bude vyžadovat trpělivost ,štěstí a nemohu si pomoct ale i jednoho Honzu Říčku....

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                spino     před 5 lety 01.02.2014 15:32 |  
                0 0

                Ono by stačilo nechat v základu hrát po boku kvalitních hráčů Proška a časem by se stal druhým Krejčím. Stejně tak dát v budoucnu šanci Fotrovi.

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Fulham     před 5 lety 01.02.2014 15:54 |  
                  0 0

                  Co víš jak to bude na jaře vypadat....nech to na Koubka

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    spino     před 5 lety 01.02.2014 16:10 |  
                    0 0

                    Mě připadá, jako kdyby se nakupovalo ve dvou vlnách. Nejdříve Kisel přivede slávisty (Piták, Necid, Vošahlík) a poté Kornějev cizince (Mensah a další). :D Snad najde Koubek nějaký rozumný průsečík.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 13:22 |  
          0 0

          Nezbývá, než opětovně konstatovat : Chválabohu se tě nikdo nebude ptát na radu!

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          mpik     před 5 lety 01.02.2014 15:26 |  
          0 0

          Čechy Čechům? Nebo jiný podobný blábol? Díky bohu za kvalitní hráče ve Slavii. Ať už jsou odkudkoliv! A znám i pár odchovanců, které bych na Slavii ani vidět nemusel. Vácha, Pekhart, ...

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            spino     před 5 lety 01.02.2014 15:34 |  
            0 0

            Mně asi pije krevpouze Vácha. Pekharta a Dočkala bych tady i přes ty kecy rád viděl.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Betynka58     před 5 lety 01.02.2014 22:54 |  
              0 0

              Tak to zase já bych ve Slavii nemusel hlavně Pekharta. Vácha by mi tolik nevadil.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 01.02.2014 17:18 |  
        0 0

        Hlavně se zjistilo, že nesmí vlastně hrát v EL kvůli kartám... Nevím, jestli mu předtím špatně spočítali karty nebo co, ale teď kvůli tomu komunikoval Libe s UEFOu a ujasňovali si to...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 01.02.2014 17:18 |  
        0 0

        Hlavně se zjistilo, že nesmí vlastně hrát v EL kvůli kartám... Nevím, jestli mu předtím špatně spočítali karty nebo co, ale teď kvůli tomu komunikoval Libe s UEFOu a ujasňovali si to...

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      bongor     před 5 lety 01.02.2014 11:20 |  
      0 0

      Teď mě napadá,že mně taky Slavia znemožňuje,abych za ni pravidelně nastupoval.Že bych si taky hodil o pár mega?Ten Fenin nám přece jenom k něčemu bude,je to velký inspirátor.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        hamlo1 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 11:53 |  
        0 0

        Podle toho jestli hraješ na kytaru, saxík nebo bubny....

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            judy     před 5 lety 01.02.2014 12:36 |  
            0 0

            oh, jak uklidnující :D

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 13:21 |  
              0 0

              Aspoň je vidět, že tak skvělý název nedají kapele žádná ořezávátka!
              :-)

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                judy     před 5 lety 01.02.2014 13:42 |  
                0 0

                Nemyslím si že je vhodné kolem panny Marie dát obrázek AK47 jako "svatozář" asi jsem staromodní ale nelíbi se mi to , a už vůbec ne že je s tím spojeno jméno "našeho" klubu..

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 14:06 |  
                  0 0

                  Chápu, že se to někomu nelíbí /a předpokládám, že to byl i účel/, ale je to opravdu velmi nevinný vtípek. Je to norská kapela a tam v poslední době určitá dost velká část obyvatel rozhodně netrpí velkými sympatiemi ke křesťanství. Já třeba zase neuznávám uctívání jakýchkoliv božstev, zvlášť, těch, v jejichž jménu se vraždilo a vraždí. Ale to je debata, která sem nepatří.
                  A pochybuju, že ti hoši vůbec kdy slyšeli o existenci našeho klubu. :-)

  10. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    kobo (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 13:54 |  
    0 0

    Co dělá Brabec a Volešák na soustředění Slavie v Turecku? Podporujeme Bohemku a Příbram?
    Tweet z officialek: http://t.co/bgMlMPHi85

  11. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 15:32 |  
    0 0

    Ze samotných zápasů přineseme tradiční online přenosy, dále se můžete těšit na videosestřihy utkání, rozhovory, fotografie a mnoho dalšího. Překvapení pro vás chystáme na dnešní večer, proto sledujte web nebo Facebook či Twitter.

    Co by mohlo být tím překvapením? Nějaká posila? Jinak ten Roger da Costa by měl být s týmem od začátku soustředění, alespoň tak se to psalo. I on sám na svém Twitteru psal, že ani nehrál ligový zápas, aby se nezranil.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 15:40 |  
      0 0

      Taky hloubám nad tím překvapením. Že by tím mysleli ty posily o nichž už se psalo, to se mi nezdá. A jiná nečekaná posila? No, aby to bylo překvapení, které se vyplatí avízovat dopředu, to by musela být fakt rána. Každopádně se nehnu od počítače, jenom nevím, kdy začíná večer. :-)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        rihy10 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 15:59 |  
        0 0

        Podle mě to bude to GoPro video, který slibovali v sekci Ptejte se.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 16:09 |  
          0 0

          Pravda, to by bylo docela milé překvapení.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Eluin (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 16:03 |  
      0 0

      Jen aby to nebylo nějaké hanbaté překvapení...
      Nebo třeba návrat Fenina do sestavy :).

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 16:10 |  
        0 0

        Nebo, nedejbože, hanbatý Fenin v sestavě. :-)

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          spino     před 5 lety 01.02.2014 16:11 |  
          0 0

          Fotky Fenina v Kozičce.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Pepino44     před 5 lety 01.02.2014 16:29 |  
      0 0

      Tak podle mne bude oficielně oznámeno,že se k výpravě někdo připojil. Jestli tedy dojde ona ta cesta z Afriky je dlouhá jak tady již někdo psal.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        PetCC     před 5 lety 01.02.2014 17:05 |  
        0 0

        Bude oficiálně oznámeno, že tým už v Turecku zůstane a bude tam hrát ligu :-)

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          nacelnik (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 18:05 |  
          0 0

          Už se nemůžu dočkat... Mám rád překvapení. Už je večer?

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            judy     před 5 lety 01.02.2014 18:11 |  
            0 0

            a teď ? co to bude ? to je jak před vánoci čekání na dárek :)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Ferguss     před 5 lety 01.02.2014 18:51 |  
              0 0

              Ať koukám jak koukám, tak v tom článku na oficiálkách nic o překvapení nevidím.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                spino     před 5 lety 01.02.2014 19:39 |  
                0 0

                Asi máme pomalou administrativu. Nevíte náhodou, kdo jí má na starosti? :D

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  judy     před 5 lety 01.02.2014 19:43 |  
                  0 0

                  Tak pokud to má být podpis nového hráče tak se mohlo stát cokoliv, pokud jde o nahrání videa tak třeba v Tureckém hotelu mají slabší připojení... Ono někdy nahrát kvalitní video na youtube může pár hodin trvat...

  12. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    klimi     před 5 lety 01.02.2014 16:16 |  
    0 0

    Pro ty, co nečetli:

    "Juniorka porazila v přípravě Chomutov 6:1. Branky: 2 Sodoma, 2 Verner, Škutka a Fernando Luis de Oliveira, který byl v juniorce na testech."

    Nějaké info, kdo to vlastně ten de Oliveira je? :)

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      ortevor     před 5 lety 01.02.2014 16:34 |  
      0 0

      nebyl si tam nahodou ? tusim, zes psal ze se tam pojedes podivat..pokud jo tak pripadne jestli bys nemel strucnej report..:)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        klimi     před 5 lety 01.02.2014 16:55 |  
        0 0

        Říkal jsem, že pojedu, ale nakonec jsem musel na vlastní zápas, takže jsem to bohužel nestíhal. Ale slaviator říkal, že tam pojede a ještě někdo, tak snad se něco dozvíme :))

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            slaviator     před 5 lety 01.02.2014 17:30 |  
            0 0

            Svoji fotbalovou kariéru začal tento hráč v Esporte Clube São José. Poté přestoupil ještě jako dorostenec do Futebol Clube Tamoio a později do Cerâmica Atlético Clube. V roce 2011 podepsal kontrakt s FK Senica, kde jeho výsledky byly za očekáváním a proto ho klub uvolnil na hostování do FC ViOn Zlaté Moravce za Martina Babicu.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 16:37 |  
      0 0

      no spíš to "který BYL v juniorce na testech", to už tam jako není? :)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 01.02.2014 17:28 |  
        0 0

        Vypadl mi tam otazník :)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        LordEdmund     před 5 lety 01.02.2014 19:17 |  
        0 0

        jednogólový útočník? No, proč ho nezkusit,ale na juniorku mi přijde starý.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Euforak (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 19:04 |  
      0 0

      Já bych spíš řekl, že tam píšou, že krom nás se zajímá o jeho služby i Lutych... Ale ta jejich cigánština je divná.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        mart01     před 5 lety 01.02.2014 19:07 |  
        0 0

        Snad to dopadne, to by mohla být velká posila.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Euforak (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 19:15 |  
          0 0

          Určitě to nemělo ale bejt to dnešní překvapení.. Podle mě to má bejt ten Da Costa na testy. Keegan zatím podle mě nic a francouz je otázka spíš dní než hodin..

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 19:08 |  
      0 0

      Já bych se tomu ani nedivil, v tom reportu z Turecka najednou už není to slibované překvapení, tak jestli z něj nesešlo.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      LordEdmund     před 5 lety 01.02.2014 19:10 |  
      0 0

      zatim jsem nesehnal žádného sparťana na překlad, ale podle google: Olej dělal rána této zimy obraz příchody a Usenet Mutu je. Kapitola odjezdy Nevýhody nebude na základě návratnosti tří mužů, kteří vedli tým na 2. místě v Ligue 1: Benga, Hamza a Dore na bázi oleje.

      Zdá se, že olej se oddělí a Damien Boudjemaa nejlepšího nahrávače mandátu Ploiesti Cosmin Contra.Francouz je velmi blízko k Slavia Praha, Česká média oznámil, že jeho přenos je otázkou hodin. Boudjemaa vstoupila v posledních šesti měsících smlouvy v letošním roce, a olej neměl spěchat, aby se atraktivní nabídku.Francouz přišel v oleji před dvěma lety z UJA Maccabi volný agent.

      Na rozdíl od Slavie v Praze Boudjemaa své služby více zajímat a Standard Liege.

      Takže , přinejmenším máme silnou konkurenci.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 19:13 |  
        0 0

        Chtělo by to, aby přišel Barra a zjistil nějaké info z Belgie.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          rihy10 (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 19:59 |  
          0 0

          Ona je taky otázka do kdy mají v Belgii přestupní okno :)

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Khadgar     před 5 lety 01.02.2014 20:03 |  
            0 0

            Podle wikipedie je deadline 1.2. o půlnoci, tedy do konce dnešního dne.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 20:14 |  
              0 0

              Já spíš myslím, že je to myšleno do půlnoci 31.1.,tedy do 00:00 1.února, jinak by to bylo už 2.2. a to by nějak nemělo logiku. Ale nehádám se, jen mi to takhle přijde obvyklejší.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Pepino44     před 5 lety 01.02.2014 20:20 |  
                0 0

                Já si taky myslím,že je to do půlnoci 31.1. a že to tak má celá západní Evropa. Nasvědčují tomu i problémy s přestupem Rabušice do Itálie.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              slaviator     před 5 lety 01.02.2014 20:17 |  
              0 0

              Wikipedie (především ta anglická) bývá často přesná, často (především ta česká) se ovšem mýlí. Lepší je hledat to u originálního zdroje, v případě přestupových oken je to stránka http://www.fifatms.com/en/Registration-Windows/Europe

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Khadgar     před 5 lety 01.02.2014 20:26 |  
                0 0

                Já jsem dal hledání pět vteřin, víc mi za to nestálo :)

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  slaviator     před 5 lety 01.02.2014 20:39 |  
                  0 0

                  Já jsem dal hledání 0 vteřin, mám to v prohlížeči jako záložku :))

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          bongor     před 5 lety 01.02.2014 20:27 |  
          0 0

          To je přece srozumitelný,to není fotbalista,ale jsou to nějaký olejovky.Tak zase nic.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Barra     před 5 lety 01.02.2014 21:03 |  
            0 0

            Online překládač je sem tam až moc chytrý :-) Olej = petrol (ale to jste určitě věděli, i v češtině se to používá, ne? Z francouzštiny pétrol = nafta). Lul je jinak také holandské slovo, znamená to ´pinďík´, také se dá volně přeložit jako ´idiot´. Sloveso ´lullen´ se používá když někdo moc žvastá.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Barra     před 5 lety 01.02.2014 20:44 |  
          0 0

          Zdravím Slávisté, byl jsem s dcerou na zápase. Hlasím se :-)

          Klid, informace ohledně Standard Luik a Damiena Boudjemaa je rok stará. Tehdy přešel do Standardu rumunský trenér Mircea Rednic, který přicházel z Petrolulu, a vyslovit přání aby mohl sebou přivést 3 hráče, které trénoval v Petrolul - a Damien Boudjemaa byl jeden z nich. Transfer se neuskutečnil, Rednic je mezitím trenér AA Gent. Transferové okno si i v Belgii uzavřelo o půl noci 31. 1. 2014.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 21:10 |  
            0 0

            Já věděl, že ty do toho vneseš jasno. :-) Tady je vidět, jaká to je výhoda, mít v kádru cizince. :-D

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              bongor     před 5 lety 01.02.2014 23:15 |  
              0 0

              Copak cizince,ale k tomu Barru,to je terno

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Pepino44     před 5 lety 01.02.2014 20:04 |  
      0 0

      Tak si už připadám jako pitomec. Ve středu jsem v Edenu zdravil každého koho jsem potkal,kdybych náhodou potkal Jiřího a dneska zase koukám každou chvíli na oficiálky až se tam objeví to překvapení a ono pořád nic. Vzhledem k tomu,že již zmínila i ta zmínka o tom překvapení tak už asi nic. Nedopustil se náhodou Bejček trestného činu šíření poplašné zprávy?

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 20:17 |  
        0 0

        Jestli zase něco kikslo, tak už nám zase budou sdělovat jen to, co už se spolehlivě stalo a o příchodech nových hráčů se budeme dozvídat až ve chvíli, kdy budou nastupovat k zápasu. :-)

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          LordEdmund     před 5 lety 01.02.2014 20:39 |  
          0 0

          Něco klidně kiksnout může, ale snad aspoň někdo z těch tří vytipovaných posil vyjde. Na mě udělal největší dojem ten Francouz,ale vzhledem ke složení týmu, ho potřebujeme nejméně. Zkušeného stopera , jako je Costa, by to místo Dobrotky asi vážně chtělo.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        bongor     před 5 lety 01.02.2014 20:32 |  
        0 0

        A ptal jsi se těch pozdravených,jestli nejsou pan Jiří?Neptal,tos to teda poplet Pepíno.Třeba mezi nimi byl,ale nevěděl,že jsi ho pozdravil zrovna Ty Pepo.A máš zase zaděláno na průšvih.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Pepino44     před 5 lety 01.02.2014 20:45 |  
          0 0

          No právě abych se nemusel ptát,tak jsem pozdravil každého,jinak jsem měl v ruce tužku abych vypadal,že jsem třeba z redakce. Pokud tam byl a nedíval se pozorně,mohl si mn spléct i s qelharem.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Barra     před 5 lety 01.02.2014 21:06 |  
            0 0

            Nosíš vlasy též tak dlouhé? :-)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Pepino44     před 5 lety 01.02.2014 21:28 |  
              0 0

              Ahoj Barro, jo,kdyby byly byly by možná i dlouhé. Bohužel nejsou,takže nemůžou být dlouhé. Ale klid,jistila to čepice.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Barra     před 5 lety 01.02.2014 21:50 |  
                0 0

                Ahoj Pepine, u mě už to také není žádná velká sláva. Ale šetříme na šampónu :-) U nás se jinak říká ´op verstand groeit geen haar´, neboli ´na rozumu nerostou vlasy´. Zkrátka pleš nevadí. Už si ani neumím představit, že jsem kdysi měl také hřívu až na ramena.

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  slaviator     před 5 lety 02.02.2014 02:12 |  
                  0 0

                  "dlouhé vlasy, krátký rozum" :-))

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    Barra     před 5 lety 02.02.2014 08:32 |  
                    0 0

                    Tyhle poznámky, jak v češtině tak v holandštině, museli vymyslet chlapi kteří závidí. Dost urážlivé pro slabší pohlaví :-(

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                bongor     před 5 lety 01.02.2014 23:21 |  
                0 0

                Vidíš Pepino,to je právě tou čepicí,že nemáš moc vlasů.Já jsem ztratil poslední čepici asi před 40 roky a to na sjezdovce v norském Geilu.
                Chtěl jsem ji přejít,uklouzl jsem a ta beranice se kutálela někam až do cíle.Byla originál kožešinová.Čepice škoda,ale zase mně déle vydržely vlasy.

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Pepino44     před 5 lety 02.02.2014 09:35 |  
                  0 0

                  Tak já normálně čepici nenosím,já se za to čelo až na záda nestydím. Ale na ten fotbal jsem si ji přece jenom vzal. Ono na tom větříku to nebylo to pravé ořechové.

  13. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Euforak (přítel SN)     před 5 lety 01.02.2014 20:54 |  
    0 0

    Tak videodeníček Necky :) Kdyby tu tak mohl zůstat dýl než půl roku..

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 21:16 |  
      0 0

      Tak překvapení odtajněno, ale zkazila ho absence rychlého připojení v Turecku. Což je škoda i z toho pohledu, že se těžko dočkáme toho, že by někdo /naší stranu bohužel vylučuji/ dělal přenos z některého zápasu.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        ortevor     před 5 lety 01.02.2014 21:26 |  
        0 0

        na ofiko webu psali ze budou video sestrihy ze zapasu, aspon to by byl uspech..
        vubec je to velika skoda, kazdy zapas v pripave, stejne jako kazdy zapas juniorky se nataci, tak je velika skoda, ze to nikdo z klubu nedava na youtube, urcite by se spousta lidi rada podivala...

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 21:32 |  
          0 0

          Taky budu rád aspoň za ty sestřihy, ale kdyby se konalo něco, jako byl loni ten přenos s Krasnodarem, bylo by to úplně super. Já tedy těmhle věcem nerozumím, ale zajímalo by mne, co by to obnášelo, kromě kamery a rychlého netu.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            sasky     před 5 lety 01.02.2014 21:57 |  
            0 0

            Noťas, grabovací karta a účet na tvcomu :)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Edwardtheiron     před 5 lety 01.02.2014 21:59 |  
              0 0

              Čili náklady cca kolik? Bez toho notebooku.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                slaviator     před 5 lety 02.02.2014 02:15 |  
                0 0

                V podstatě ten vysokorychlostní internet, což v případě roamingu může být i pár desítek až dokonce stovek tisíc korun... V případě koupi místní předplacené karty pár desítek €... :)

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Thorklaer (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 08:30 |  
                  0 0

                  a to by nešlo v hotelu přes wi-fi?

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    Euforak (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 08:36 |  
                    0 0

                    a druhej pro Tebe :D

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    slaviator     před 5 lety 02.02.2014 10:00 |  
                    0 0

                    Šlo. Ale z hotelu přes wifi stream zápasu fakt neuděláš :D

                    Nehledě na to, že ta wifi bývá i ve vyspělejších státech než je Turecko dobrá maximálně tak na skype, a i to se seká - když byla spolubydlícího přítelkyně v Izraeli s rodiči na dovolené, tak si skypovali a obraz se spíše sekal než nesekal, zvuk nebyl rozumnět... A to je imho Izrael vyspělejší než Turecko.

                    Ale jak říkám, hlavně přes hotelovou wifi fakt stream zápasu neuděláš :D

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Euforak (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 08:36 |  
                  0 0

                  jeden pro Tebe :D

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 09:04 |  
      0 0

      To je přesně ten článek, který včera vyšel v tištěném Sportu! Proč si ti šmejdi myslí, že si to budu kupovat, když článek, kvůli kterému si to koupím, vyjde druhý den na netu???

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Barra     před 5 lety 02.02.2014 09:13 |  
        0 0

        Článek, který má téměř nulovou vypovídající hodnotu. Dozvěděli jsem se vlastně jen, že nákupy nejsou náhodné, ale že hráči byli dlouhodobě sledování, dále o možné konexe s Lukoilem. Názory jmenovaných ´odborníků´ jsem dle mě jen dodané, aby článek vypadal více fundovaný.

        Jinak proč Sport kupovat a tím de facto sponzorovat Spartu?

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 09:19 |  
          0 0

          Já jsem to psal včera, že jsem čekal, že tam toho bude víc.
          S tím periodikem jsem taky skončil už dávno, ale když vím, že tam bude něco, co se týká Slavie, tak to koupím, zase tak často to není, ale nejspíš to začnu chodit číst někam do supermarketu. :-)

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Barra     před 5 lety 02.02.2014 09:28 |  
            0 0

            Jee, promin Eddy, tak to jsem kompletne prehlednul. Byl jsem cele odpoledne venku, skrolovani zprav na mobilu je (alespon pro me) celkem neprehlednutelne :-( Mam take mobil s malou obrazovkou.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 09:31 |  
              0 0

              To přece nevadí. :-) Aspoň teď všichni vidí, že tam je těch 300 milionů za třicet procent, čemuž se i mě nechce pořád věřit.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Barra     před 5 lety 02.02.2014 09:56 |  
                0 0

                Viděl jsem že se tady včera mluvilo o 300 mil Kč, ale vůbec jsem nepochopil odkud je původní zdroj, kde se to psalo. Teď je to jasné :-)Ta částka je obrovská, celkem by měla Slavia tedy hodnotu ve výši 1 miliardy korun, ale ani bych se nedivil, kdyby AŘ doopravdy ty peníze do Slavie nasypal. Oddlužil účetně Slavii, veškeré dluhu vzal na sebe, k tomu původní investice a platba Netlandu, dorovnává rozpočet.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Borris     před 5 lety 02.02.2014 09:27 |  
        0 0

        Tak oni to tak sem tam občas dělají Eddie. Ne teda u všech článků, ale u takových těch větších a zajímavějších článků dají třeba na web nejdřív jen malou část, k tomu pak připíšou "více v sobotním vydání sportu" a pak v neděli ho už třeba pověsí na web v celém znění. Pokud jde o mě, tak já sport kupuju každý den. Protože jsem v tomhle ještě takový staromódní a není nad to, si nad snídaní si pěkně přečíst noviny:-) ale na rovinu říkám, že deník sport šel s kvalitou dost dolů a kupuju ho jen proto, že to jsou jediné noviny o sportu u nás. Přijde mi že spousta redaktorů se vůbec netají svými sympatiemi či naopak nesympatiemi k určitým klubům a v jejich článcích je to pořádně kolikrát znát. Vedle ortodoxního rumuna Konečnýho ještě např. Preisler který je liberečák až za ušima. Dodneška nezapomenu na jeden Konečného článek po zápase Liberec - Sparta po kterém napsal o Štajnerovi, že je na něm znát jeho ubrečená slávistická minulost, když si po zápase stěžoval na sudí. A nebo Preislerovo hodnocení našeho podzimního zápasu v Liberci. V první půli jsme Liberec herně drtili, druhá půle byla už vyrovnaná a ten zrzoun dal Liberci za týmový výkon myslim 6 a nám 4. To si pak kolikrát říkáš, jestli ti stojí za to, se nad tím ještě rozčilovat. Protože to by ses musel nad něčím ve sportu vztekat pomalu každý den.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 09:37 |  
          0 0

          Já jsem četl Sport víc než třicet let, odmala, když ho kupoval táta a pak jsem k tomu plynule přešel i já. Měl jsem to podobně, ráno bez novin nebylo ono. Asi před dvěma lety jsem s tím ale skončil, protože to, co píšou dnes už nemá se sportem nic moc společného. Bohužel, ta bulvarizace ale prošla všemi médii. Všichni řvou, že jim klesá prodej, ale neuvědomují si, že to taky může být tím, co píšou.
          Ten článek se Štajnerem si pamatuju taky velice dobře a spoustu dalších, kde mi zůstával rozum stát. A vzhledem k tomu, že to teď bude oficiální sparťanská tiskovina, tak už bude jenom hůř.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Thorklaer (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 10:56 |  
            0 0

            sice Sport nekupuji 30 let, to ani zdaleka, ale pamatuju si to jako dnes, když jsem si za 5 Kč koupil svůj první Sport a četl každou rubriku.

            Za tu dobu děsně upadl, také si ho kupuji zcela výjimečně, ty sparťanské zvratky se nedaly číst, natož teď když je to oficiální rudé periodikum.

            Trošku mi na trhu chybí nějaká nezaujatá protiváha, jistě by si jí spoustu antisparťanů kupovalo..

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 11:02 |  
              0 0

              To můj první Sport stál 0.50 Kčs. :-)

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Barra     před 5 lety 02.02.2014 09:39 |  
          0 0

          Take ja patrim do stare skoly. Neumim si predstavit, ze bych nejakou knihu cetl v elekronicke podobe :-( Ja kdy kupuji knihu si musim k ni cuchnout, pri cteni ji 'lamat hrbet', osahavat ji. Stejne pro noviy - pro me je sobota rano nejpeknejsi okamzik tydne. Pri snidani listovat novinami, cist u kavy, lenosit.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 09:41 |  
            0 0

            Elektronické knihy jsou kulturní barbarství! Ani bych to neuměl číst.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Barra     před 5 lety 02.02.2014 09:59 |  
            0 0

            Sorry za překlepy, na mým starým BlackBerry je ta obrazovka tak titěrná - anebo potřebuji silnější brýle.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            denydzlSKS     před 5 lety 02.02.2014 10:00 |  
            0 0

            Taky mi elektronické knihy nejdou pod nos, ale přiznám se, že když jsem minulý rok na cestách četl Bratry Karamazovi, tak jsem si kolikrát zanadával, jak by taková malá čtečka byla pohodlnější:-)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 10:08 |  
              0 0

              Nebo třeba pro toho, kdo na cestách čte sebrané spisy Lenina. To by se mi taky nechtělo tahat :-)

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                denydzlSKS     před 5 lety 02.02.2014 10:12 |  
                0 0

                Nebo když si člověk vezme na "čundr" Jiráska.. Má to zkrátka i své výhody;-)

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 10:13 |  
                  0 0

                  Jojo. To už je pak spíš posilovna.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                edenian     před 5 lety 02.02.2014 10:22 |  
                0 0

                Edousku, ne ze bych se s Tebou chtel zase nejak komplikovane dohadovat, ale ja si myslim, ze vzhledem k mnozstvi v CR vydavanych knih se neda rici, ze elektrokniha je barbarstvi. " Zeptej se lesa ... " :-)

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 11:09 |  
                  0 0

                  Ptal jsem se, nic neříkal. :-)
                  A knih zase tolik nevychází, většinou je to jen něco na úrovni většiny tištěných médií.

                    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                      Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 11:38 |  
                      0 0

                      Jasně, ale především jsou to učebnice, odborná literatura atd. Tohle klidně může jít do čteček. Já měl na mysli kvalitní beletrii a té opravdu tolik nevychází, spíš by se chtělo říct, že všechna ta kvalitní už dávno vyšla. :-)

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Barra     před 5 lety 02.02.2014 11:42 |  
                  0 0

                  A co teprve, kdyby se důkladně třídil odpad? Kolik stromů by se extra zachránilo? V ´90 letech se ze dne na den u nás muselo třídit, pod hrozbou mastné pokuty. Takže žádné slupky od brambor, konzervy, papír, zbytky jídla atd do jednoho pytle, ale pěkně vše oddělit. Jde to tak daleko, že se musí například konzerva psího žrádla pěkně vymýt, ve vlažné vodě se musí papírový obal odstranit, a pak pěkně čisté konzervy a jiné plechy do jednoho speciálního pytle, papír k papíru, zbytky jídla a slupky zvlášť, atd. Namátkově se kontrolují popelnice, pokuty jdou od 200 EUR nahoru. Vím že jsou v ČR kontejnery na plast, sklo a papír – ale kdo doopravdy třídí do puntíku?

                  Kdysi se mi to zdál nesmysl, ale člověk si rychle zvykne a bere to jako automatismus.

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    slaviator     před 5 lety 02.02.2014 14:22 |  
                    0 0

                    Zrovna Češi třídí nejvíce v Evropě a nejspíše i na světě, a to je to víceméně jen dobrovolné.. :)

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            slaviator     před 5 lety 02.02.2014 10:18 |  
            0 0

            V tomhle jsem taky konzervativní. Říká se, že Češi mají doma jedny z největších domácích knihoven. Já mám jsem si v prváku a druháku na VŠ koupil přes 100 knih, od 14 ks detektivek amerického autora Eda McBaina (a chtěl bych to jako mcbainovec zkompletovat na všechna jeho díla) přes literaturu jako Vojna a mír od Tolstého či Ságu rodu Forsythů apod, přes různé příručky SAS o tom, jak přežít v divočině či jak poskytnout první pomoc, až po encyklopedie především o druhé světové válce, a to především o Německu (jako Ve stínu hákového kříže, Hitlerovi regenáti, II.světová válka, Třetí říše,... ). Nestíhal jsem to ani číst, museli jsme kvůli tomu koupit do obýváku další knihovnu, i s těma pár paperbackovými vazbami (které nemám rád!) máme doma přes 500 knih všech žánrů, dalších pár desítek máme na chalupě. Řekl bych, že je to taková slušná domácí knihovna... :-)

            Miluju vůni nového výtisku knihy, kdy je cítit inkoust, mám rád ale také vůni starých knih, kdy člověk cítí takovou "zašlost", kdy stránky jsou nažloutlé, kdy je po dědovi-kuřákovi cítit ze stránek nikotin apod.

            Přesto o čtečce výhledově uvažuji, a to ze dvou důvodů: nechci tahat do metra knihu, a pokud člověk jede na dovolenou, je lehčí a sklednější táhnout čtečku knih se 100 e-knihama než táhnout jeden svazek Vojny a mír od Tolstého. :-)

            Na noviny na internetu jsem si už zvykl, skripta buď e-verze (pokud si potřebuji jen něco někde ověřit) nebo si je tisknu a nechávám vázat do kroužkové vazby.

            Ale poslední dobou jsem se naučil jezdit místo autem s určitým autobusovým dopravcem, který dává v autobusu kávu a noviny. Takže vždy 90timinutový relax s (kelímkovým, ale což...) kafem či čokoládou a s Mladou frontou Dnes.

            (A pak žne vše zlé je k něčemu dobré, když jsem si v květnu zlomil při fotbalovém zápase ruku, tak jsem první tři týdny se sádrou mohl řídit omezeně a řídil jsem s tím bez omezení v podstatě až 4.-6. týden se sádrou; takže jsem začal jezdit s tím autobusovým dopravcem a už si na to navykl)

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              edenian     před 5 lety 02.02.2014 10:51 |  
              0 0

              Ajajaj to jsem mel vedet, kolik McBaina jsem vyexpedoval... mam asi zasoby knih podobnych rozmeru / asi trochu jineho obsahu / ale musim rici, ze uz jsem dvakrat musel resit pozustalost tohoto typu a nebylo to uplne prijemny. Takze jsem se vnitrne zavazal svemu synovi, ze umru s jednim kufrem a jednim Macem. Doufam, ze 8TB neprekrocim :-) ALe jak se s tou knihovnou rozloucim, to nevim. Rozhodne pockam do posledni chvile. Knihy budou dobry, az to tady vypnou.

              Ten McBain byl po mamince, je to kvalita, samozrejme. Jako znalec asi znas Blackboard Jungle kterou napsal pod vlastnim jmenem. To je skvelej kousek. To jsem hltal. Film taky solidni.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                slaviator     před 5 lety 02.02.2014 14:24 |  
                0 0

                Džungle před tabulí byla první jeho kniha, kterou jsem četl. Ve třeťáku na gymplu. Zalíbila se mi natolik, že jsem si o něm vyhledal další info a začal kupovat ty jeho detektivky :))

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          bongor     před 5 lety 02.02.2014 10:46 |  
          0 0

          Prostě ,měli bychom si všichni slávisti říct,že ten šmejd nebudeme kupovat.Jak říká tuším Eda,vlastně sponzorujeme bolševika,aby měl na splácení svých megadluhů.Já už je nekupuju několik let.To by mě Borrisi ta snídaně pěkně žlukla,kdybych tam čet jací jsou rumuni skvělí a my že jsme ubrečení.Přitom stačil jeden jediný zářez-proti Plzni a všechny české řeky šly nahoru ,jak ti chudáčkové ronili slzy.To se ukázalo,kdo je tady skutečnej maminčinej mazánek.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Steve2924 (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 13:24 |  
            0 0

            nejen nekupovat ale ani nelézt na jejich stránky, přijmy z reklamy. A to nikdo nevydrží... :/

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 02.02.2014 10:03 |  
        0 0

        Já Sport už pár let nekupuju. Už si rok nekupuju ani Hattrick, už pouze Epochu a i tu kupuju jen spíše ze sestrvačnosti, protože ji nestíhám (nejen skrz zkouškové) číst.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 10:49 |  
          0 0

          Já jsem dřív kupoval Hattrick, potom jsem přešel na ProFotbal. Pak se změnili priotity a byl to FHM (kde byly samé články o spartě!!), potom chvílí Esquire a teď pouze Maxim (mediální partner Slavie).

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            edenian     před 5 lety 02.02.2014 10:54 |  
            0 0

            Maxim je medialni partner Slavie ?

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                edenian     před 5 lety 02.02.2014 10:58 |  
                0 0

                Jo tam uz jsem dlouho nebrousil. V oboru se nevyznam, ale zaplatpambu za Smartwings. Ktery mimochodem stale rostou, tak snad s nami vydrzej.

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 11:07 |  
                0 0

                Dobré nedělní šumavské ráno přeji Vám všem.
                Kluci, Vy jste tady všichni toho napsali tolik moc pěkného, že jsem hrdý na to, že si s Vámi mohu psát a že slávisté byli, jsou a budou a nic nás nesrazí. Včera jsem byl s vnoučkem na halovém turnaji a něco v něm asi bude. Byl jsem jako dědek úplně "natřesenej", třeba to ten náš Honzík "někam???" dotáhne......
                Sokrates55

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Barra     před 5 lety 02.02.2014 13:34 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate, nic nepokazíš kdybys teď uzavřel smlouvu s Fortunou, že Honzík bude jednou hrát za A-čko Slavie nebo dokonce v národním mužstvu, jak to udělal ten děda, který kasíroval nedávno nějaký milión, protože při narození vsadil pár liber na to, že jeho vnuk se jednou objeví v národním mužstvu Wales (jestli se nemýlím). V nejhorším případě se určitě dá nějak domluvit s Peltou, za malou provizi určitě pomůže :-)

                  Užij si Honzíka a Šumavu!

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Eluin (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 11:33 |  
          0 0

          Já Sport nějaký čas také kupoval, ale s postupem času (a internetu) mi to nepřišlo jako dobrá investice.
          A z časopisů mi vydržela už jen Ikarie, tedy - pardon - Ikaria XB 1 :).

  14. Proč nejsou "posily" na soustředění?

    sicilianbrno     před 5 lety 02.02.2014 10:32 |  
    0 0

    Někdo kdo je zainteresován s klubem a ví nějaký novinky, můžemě říct proč ty tři nové posily na zkoušku nejsou na soustředění a jestli vubec budou?
    (problem sou víza, nebo jen spekulace s přichodem?,....)

    díky za jednoduché bližší info :-)

    • Re: Proč nejsou

      Navyseals     před 5 lety 02.02.2014 10:38 |  
      0 0

      Costa jde na 10 denní testy. Ritchie je před podpisem a o tom francouzovi nevím. Ale není to prej všechno.

      • Re: Proč nejsou

        sicilianbrno     před 5 lety 02.02.2014 10:54 |  
        0 0

        předpokladam že ty testy sou nejlepší na tom soustředení, ale to by tam taky museli prvně být a dorazit, pokud přijedou na jeden zapas tak je to test bezpředmětný

      • Re: Proč nejsou

        edenian     před 5 lety 02.02.2014 10:56 |  
        0 0

        Tak to jsem zvedavej co na to Koubek. Myslim ze mel trochu jiny predstavy. " Vymenit pulku muzstva nefunguje..." nebo tak nejak se k tomu stavel, ze?

        • Re: Proč nejsou

          Thorklaer (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 11:02 |  
          0 0

          ono je to spíš o ambicích. Sice nechtěl měnit půlku kádru, ale ta podzimní skvadra prostě neměla na lepší výsledky, tak to musíš pročistit. Do toho odchod Petráka, věčně zraněný Dobrotka a Mičola.

          Sice hráčů přišlo dost, ale objektivně - Pravý bek a útočník by se klidně ještě hodil. Je to prostě o tom si přiznat, že s hráči jako Koreš se do pohárů nedostaneme, je potřeba skokově zvýšit kvalitu a konkurenci a nejde jen čekat až se začlení mladíci.

        • Re: Proč nejsou

          judy     před 5 lety 02.02.2014 11:27 |  
          0 0

          No myslim si to samé ale třeba to pan Koubek zvládne , mají na sehrání stále dost času, navíc je může zabudovat do kádru postupně i během ligy, pokud jde o Costu tak z videa se zdál velice dobrý a myslím že by mu smlouvu dát mohli. Třeba stihnou všechny zápasy však první se hraje dnes večer ?

          • Re: Proč nejsou

            judy     před 5 lety 02.02.2014 11:30 |  
            0 0

            ha 14:00 no tak to jsem zvědavej jak ty 10 denní testy chtějí stihnout :D ale vlastně je tu ještě generálka s Libercem. i když tam by měla nastoupit TOP sestava a né zkušební že...

      • Re: Proč nejsou

        nacelnik (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 11:04 |  
        0 0

        To je všechno krásný, ale Costa měl být na 11-ti denních testech. Jeden den utekl včera, zatím není ani jisté jestli už tam dneska bude a kdypak je teda chtějí zkoušet, když tam zatím zřejmě nikdo není....

        • Re: Proč nejsou

          sicilianbrno     před 5 lety 02.02.2014 11:15 |  
          0 0

          Přesně tak,
          bojím se aby to neskončilo tak, že max přijde Richie až mu vyřidi víza za 10 dní na jeden zapas pred ligou, Costa taktéž ale neprojde testy, Ten rumun byla jen spekulace, Dobrotka v řiti, pravý bek a ješte utočník žádnej.

          Pokud by vše vyšlo, Richie i Costa se ujali a ten rumun taktéž, tak bych už toho pravyho beka oželel a byl optimista skrz silnou sestavu.

          Snad vyjde ta druhá varianta.

          • Re: Proč nejsou

            klimi     před 5 lety 02.02.2014 11:29 |  
            0 0

            Slávisté, schovejte ten pesimismus, vedení prostě nebude říkat nic, co není ještě potvrzené. Já počítám s tím, že nás mile překvapí :))

            PS:"A možná se budeme ještě všichni divit!"

            • Re: Proč nejsou

              hulk     před 5 lety 02.02.2014 11:34 |  
              0 0

              Víš něco víc?
              Mluvil jsem se Součou a říkal, že o těch třech pořád nic neví a že nikdo z nich zatím v Turecku není.

              • Re: Proč nejsou

                edenian     před 5 lety 02.02.2014 11:39 |  
                0 0

                dobrej kontakt :-) udrzovatudrzovat !!!

              • Re: Proč nejsou

                Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 11:42 |  
                0 0

                Já pořád věřím, že kdyby to nebylo hotové, nepouštěli by to do světa. To by byla další hrozná ostuda a myslím, že ti lidé, kteří teď jsou ve vedení, o žádnou ostudu nestojí.

            • Re: Proč nejsou

              Eluin (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 11:41 |  
              0 0

              Už se tady tak všichni divíme minimálně 5 let.... :)

            • Re: Proč nejsou

              sicilianbrno     před 5 lety 02.02.2014 11:41 |  
              0 0

              Na oficiálky kašlu, co tu čtu je tu dost lidi, kteří mají info zevnitř a neni přece težký zjistit jestli se vubec třeba o tom rumunovi uvažuje nebo to byla jen kachna a jak je realne aby ti dva afričani dorazili jeste na soustředění.

              • Re: Proč nejsou

                Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 11:51 |  
                0 0

                To je hezké, že na oficiálky kašleš, ale ono je to potvrzené až ve chvíli, kdy se to objeví tam. A radím ti, nevěř všemu, co říkají ti, kteří tvrdí, že mají info, ušetříš si hodně zklamání. Potvrzené oficiálně je, že dva jihoafričané mají přijet na soustředění a že sportovní úsek usilovně pracuje na příchodu toho Rumuna, který je ve skutečnosti Francouz s alžírským pasem.

                • Re: Proč nejsou

                  sicilianbrno     před 5 lety 02.02.2014 12:57 |  
                  0 0

                  Na každem šprochu pravdy trochu, proto semka lidi chodí a ti co sem chodí už dýl, tak vědí, že určitý nicky tady mají "zpravy ze zákulisí" docela přesné a ti by bližší info mohli vědět.

                  Vím, že je to Frantík s alžirským pasem, ale hraje v Rumunsku, proto rumun není pro něj nadávka.

                  • Re: Proč nejsou

                    Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 13:13 |  
                    0 0

                    Když myslíš, já ti to vymlouvat nebudu.

                    • Re: Proč nejsou

                      sicilianbrno     před 5 lety 02.02.2014 13:32 |  
                      0 0

                      dobře děláš

                      • Re: Proč nejsou

                        Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 13:46 |  
                        0 0

                        Já ano, ale nevím, jestli ty.

  15. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Pepino44     před 5 lety 02.02.2014 11:00 |  
    0 0

    Tak při neustálého hledání toho překvapení jsem se zamyslel - je včera,nebo bude dnes,nebo bylo už zítra. Co je vlastně dnes,nějak mi to ten mladý býk zamotal. Jsem zvědav co z toho za den vyleze. Pokud má potíže s rychlým internetem,mohl to poslat poštovním holubem,vždyť ono to zase tak daleko není.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      edenian     před 5 lety 02.02.2014 11:02 |  
      0 0

      To by letel pres rumunsko, to je riskantni.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 11:04 |  
      0 0

      To byl ten Neckův videodeník. Už je to tam.

  16. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    Travinho     před 5 lety 02.02.2014 11:30 |  
    0 0

    Nevíte někdo, co je zač ten De Oliveira, který dal gól za juniorku?

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Alanor (admin)     před 5 lety 02.02.2014 11:40 |  
      0 0

      Já jsem po tom nepátral, ale zaznělo tu, že je to hráč Senice, co hostuje ve Zlatých Moravcích, ročník 90. Tak doufám, že se jen někdo nespletl a já tu nepapouškuji mylné informace. :)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 12:43 |  
        0 0

        Já doufám že to není ten ze Senice, ročník 90 je už poměrně starý, v sezóně dal 1 gól za Zlaté Moravce. Já si myslím že v Brazílii běhá spousta hráčů se stejným jménem tak snad to bude někdo jiný.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 12:43 |  
        0 0

        Já doufám že to není ten ze Senice, ročník 90 je už poměrně starý, v sezóně dal 1 gól za Zlaté Moravce. Já si myslím že v Brazílii běhá spousta hráčů se stejným jménem tak snad to bude někdo jiný.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          slaviator     před 5 lety 02.02.2014 14:28 |  
          0 0

          Je to on...

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            YuckFou     před 5 lety 02.02.2014 20:34 |  
            0 0

            Podle jména určitě. Na wikipedii jako Bolinha. A není to útočník jak tady někdo psal, ale levonohý záložník.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Alanor (admin)     před 5 lety 02.02.2014 11:43 |  
      0 0

      Něco málo - má o něj zájem Steaua a další rumunské kluby, přičemž zmiňoval zájem z Česka. Na dotaz o zájmu Almerie a Verony řekl, že o tom nic neví.

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Barra     před 5 lety 02.02.2014 12:11 |  
      0 0

      Za chvíli to bude, napřed musím dovařit, dnes to padá na mě :-) Jen jedným slovem, Boudjemaa říká, že mají o něj zájem kluby z Rumunska, ČR, ale také se jeho jméno spojilo s Evianem a Montpellier. Jednou by chtěl hrát v Ligue1. Zbytek následuje.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Fulham     před 5 lety 02.02.2014 12:19 |  
        0 0

        jestli kvůli mě spálíš oběd, do smrti si to budu vyčítat..:-)

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        bongor     před 5 lety 02.02.2014 12:22 |  
        0 0

        Jestli ten Rumunoarab nakonec není Čech,jméno má až na jedno písmeno český:Bouda je má,asi je to nějakej chatař.

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          coolair     před 5 lety 02.02.2014 12:46 |  
          0 0

          nn, Buď je maa, nebo je nemaa :-)

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Navyseals     před 5 lety 02.02.2014 12:18 |  
      0 0

      deset dní starej článek, to je dlouhá doba, nemyslíte?

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Barra     před 5 lety 02.02.2014 13:01 |  
      0 0

      Rychlý překlad, článek je z 23 ledna 2014 (mezitím je transferový trh ve Francii uzavřen)

      BOUDJEMAA: HRÁT ALESPOŇ JEDNOU VE FRANCII

      Francouzský exulant Damien Boudjemaa by se mohl vrátit do Francie, kde několik klubů z L1 (nevyšší ligy) o něj projevilo zájem. Je to pro něho sen.

      ?Damiane, jste málo známý ve Francii, přesto vaše jméno padá ve souvislosti s Ligue 1, kde Evian TG a Montpellier mají o vás zájem. Jak to vysvětlíte?

      V Evropských pohárech jsem hrál předkola s Petrolul, mým rumunským klubem. Dokonce jsme vyřadili Vitesse Arnhem. Ale je normální, že mě neznají, protože jsem začínal se fotbalem pozdě. Hrál jsem u nás (ve Francii) s nízké lize u Montreuil, pak jsem hrál u klubu ´za rohem´, ve místní čtvrté divizi. V 19 letech jsem přešel do jiného klubu, do DSR, později do Alfortville, se kterým jsem hrál v národní lize.

      ?Jak jste se dostal do Rumunska?

      Ve Francii měl nikdo nechtěl. Ve věku 23 let vám říkají že jste moc starý, když jste nikdy nehrál nad úrovní CFA. Špatně jsem si také vybral agenty, kteří mi nepomohli. Když přijdeš z malého klubu, nevíš jak to ve velkým světě chodí. Nakonec jsem podepsal u Petrolul (ve Ploiesti), v dobrém rumunském klubu.

      ?Proč se chcete ve věku 28 let vrátit? Chcete něco dokázat?

      Chtěl bych ochutnat fotbal na vysoké úrovni v mé zemi, abych mohl říct že jsem alespoň jednou hrál ve Francii, a chtěl bych vidět, kam bych se dostal. Jsem dost technický, rychlý, rád si hraju s míčem. Jsem koncem kontraktu, nejsem drahý, mohlo by to být zajímavé pro nějaký francouzský klub.

      !Umíte se tedy prodávat!

      Steau se ozval, jiné kluby z Rumunska také, stejně jako z ČR. Chtěl bych ale vidět, co bych dokázal na vyšší úrovni (sic)
      Prý vás sledovala Almeria a Chievo Verona myslí také na vás.
      O tom tedy nevím, Junior Ostia, můj agent, mi neříká vše. Ale jen dobře, aby mě to nerozhodilo.

      ?Kdybyste nehrál v Ligue 1, chybělo by vám něco ve vaši kariéře?

      Nebyl by to neúspěch, ale měl bych pocit že jsem o něco přišel. Ať se stane co se stane, už jsem spokojený, vzhledem odkud přicházím. Již hrát Evropskou ligu je něco úžasného. Jestli podepíšu ve Francii, bude to skvělé. Jestli se to ale nestane, najdu svoje štěstí jinde.

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        Fulham     před 5 lety 02.02.2014 13:07 |  
        0 0

        dík - doufám , že to nebylo na úkor oběda....:-)

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Barra     před 5 lety 02.02.2014 13:09 |  
          0 0

          Ale ne, vaření mě baví, je to odpočinek. Manželka není doma, dcerám chutnalo, teď mě čeká jen úklid v kuchyní.

          • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

            Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 13:16 |  
            0 0

            ...a mytí nádobí a žehlení a luxování...už víme, kdo je u vás hlava rodiny. :-)))
            Každopádně díky.

            • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

              Barra     před 5 lety 02.02.2014 13:23 |  
              0 0

              Troufnu si říct, že uklízet umím lépe než manželka! To víš, celkem 6 let jsem byl ´pan uklízeč´ během mých studií, vařit miluji, i tam si myslím že jsem lepší. Péct sladké věci, žehlit a šít je ale doména manželky :-)

              • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                Fulham     před 5 lety 02.02.2014 13:37 |  
                0 0

                no odvaha - jestli to tady paní občas čte, mám obavu , že po tomto prohlášení se jen tak ke komentářům nedostaneš....a nebo si budeš muset mobil připnout k zástěře či mopu...:-))

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Edwardtheiron     před 5 lety 02.02.2014 13:45 |  
                  0 0

                  :-DDD

                • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                  Barra     před 5 lety 02.02.2014 13:51 |  
                  0 0

                  :-))

                  Naštěstí pro mě považuje manželka fotbal za kravinu...

                  • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                    edenian     před 5 lety 02.02.2014 13:59 |  
                    0 0

                    Moje zena taky nechape...

                    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                      Barra     před 5 lety 02.02.2014 14:05 |  
                      0 0

                      Holt zeny tomu az na vyjimky moc nerozumi :-)

                      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 15:10 |  
                        0 0

                        Dobrý den přeji,
                        moje žena fotbal celkem bere, ale nesmím jí vysvětlovat, co je to ofsajd. To pak na sebe dloooouho nemluvíme :-).
                        Sokrates55

  17. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    edenian     před 5 lety 02.02.2014 11:34 |  
    0 0

    Mam tady takovy jedno tema, nevim jestli tady uz nepadlo, ale chce to samozrejme specializovanyho pravnika, neni to moc na diskusi, pokud tady takovyho nemame. Novy obcansky zakonik silne zasahuje do vlastnictvi staveb na pozemku jineho vlastnika, predevsim jde v zasade o to, ze komu patri barak, tomu patri puda pod nim. A to me trochu v souvislosti s Edenem obchazi mrakoty. Samozrejme nevime jak ma dochazet k tomu narovnani/vyrovnani vztahu atd., ale kazdopadne je to prostor pro machinace. A to je zle. Ale jsem uplny laik, ale jestli nekdo opravdu rozumi zakonu, tak prosim...

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Barra     před 5 lety 02.02.2014 13:20 |  
      0 0

      České právo neznám, nový občanský zákoník také ne, ale divil bych se kdyby platila retroaktivita. Vztahy vzniklé do dne 31.12.2013 se budou určitě nadále budou řídit starým právem, jinak podle všeobecného práva se můžou strany vždy, tedy podle mě i teď, dohodnout že vlastník půdy bude ´x´ a vlastník nemovitosti ´y´. Divil bych se, kdyby v ČR tomu teď bylo jinak.

      Kde je ale Slaviator, aby poradil? Vylez z té hospody!

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 02.02.2014 14:36 |  
        0 0

        Slaviator se učí finanční právo, ale už odpověděl trochu obšírněji.. :-)

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      slaviator     před 5 lety 02.02.2014 14:35 |  
      0 0

      Jenom ve stručnosti:
      starých věcí se to netýká, pouze majitel stavby má předkupní právo na pozemek a majitel pozemku má naopak předkupní právo na stavbu, jinak se nic nemění... U nových staveb, které jsou po 1.1.2014, tak majitel pozemku je automaticky majitelem stavby, ale může se uzavřít smlouvou tzv. právo stavby na max 99 let, kdy někdo na cizím pozemku postaví stavbu, která bude de facto jeho... a po max 99 letech a vypršení toho práva stavby buď bude muset on (v případě práva stavby na 20 let třeba) nebo jeho dědicové buď stavbu odstranit či se stane plnoprávním majetkem majitele pozemku...

      Velmi stručně řečeno, snažil jsem se to podat co nejsrozumitelněji a nejjednodušeji.

      Každopádně Edenu se to týká pouze v tom smyslu, pokud by se měnil majitel pozemků pod stadionem, tak předkupní právo má majitel stadionu a pokud by se měnil majitel stadionu, tak předkupní právo má majitel pozemku pod stadionem, tzn TJ Slavie. Proto byla velká snaha prodat stadion do 31.12.2013...

      • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

        slaviator     před 5 lety 02.02.2014 14:40 |  
        0 0

        Jinak "superficies solo cedit" (povrch ustupuje půdě) je starý římský institu a komunistům bych zpřelámal ruce za to, že nás během právnické dvouletky na přelomu 40. a 50. let zbavili celé naší právní kontinuity sahájící skrz první republiku přes Rakousko-Uhersko a recepci římského práva až do starého Říma a zavedli tu sovětský právní model... A i přes všechny mouchy a nedostatky NOZ jsem rád, že KONEČNĚ jsme se vrátili zpět do vyspělé právní kultury (mimochodem v některých částech NOZ se inspiruje i lousianským právním řádem :-) )

        • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

          Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 02.02.2014 15:13 |  
          0 0

          Slaviatore,
          exellence.
          Sokrates55

  18. Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

    1rytir     před 5 lety 02.02.2014 13:12 |  
    0 0

    Tak z on-line plyne, že Zmrhal bude v dnešním přípravném utkání opět na levém beku...Možná jsem sám, ale já přestávám trenérovi rozumět...a vlastně mu rozumím i tak málo...

    • Re: Slavia odlétá do Turecka bez Dobrotky

      Pepino44     před 5 lety 02.02.2014 16:49 |  
      0 0

      Tak utkání jsem samozřejmě neviděl,ale podle on-line nemusel Zmrhal zahrát až tak špatně,takže nevidím důvod kritizovat. Ale jasně,za všechno může Hubáček,vlastně nyní Zmrhal,takže Koubek-ven.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen