Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Zpackaná sezóna nabírá v posledních kolech katastrofických rozměrů. Slavia doma jen remizovala se Slováckem 1:1 a v posledním kole musí k jistotě záchrany porazit venku rozjetý Baník.

V Edenu se hrál možná trochu překvapivě poměrně lehkovážný zápas, kdy bylo na obou stranách k vidění množství šancí. Zajisté tomu napomohla ofenzivní hra Slovácka, kterému už o nic nešlo a hrálo vzadu dost na riziko, obranný přístup Slavie by měl být ale v tak klíčovém zápase kompaktnější. Na druhou stranu kdyby sešívaní proměňovali své šance, kterých měli více než soupeř, tak jsme se nemuseli strachovat do posledního kola. Již ve 13. minutě naprosto selhal v tutové příležitosti Gecov. Po krásném pasu Boudejmaay šel sám na bránu s Necidem, ale místo přihrávky volil velice slabé zakončení. Zajímavou příležitost si v závěru poločasu připsal i Necid, Slovácko ale také zahrozilo zejména Kerbrem v nastavení.

Ve druhé půli opět nepochopitelně selhal Gecov, ke kterému se se štěstím na penaltě dostal míč. Brankář byl vyběhlý a stačilo udělat kličku či ho přelobovat. Právě o druhou možnost se Gecov pokusil, ale spolu s kvalitně chytajícím Hečou přehodil celou branku! Trestuhodné! O chvíli později navíc Necid slabě zakončoval po další dobré akci Boudjemaay. Slovácko si naopak připsalo šanci Kerbra, kterou dobře srazil jinak tradičně slabý Dostál. Slavia se nakonec zaslouženě dostala do vedení, když se konečně trefil Gecov po přiťuknutí Nitrianského. Červenobílí ale ukázali svou naprostou neschopnost v této sezóně, když utkání málem prohráli. Nejdříve přišlo zbytečné vyrovnání Trousila, na jehož bránění rezignoval Nitrianský, a pak měl v nastaveném čase na kopačce výhru Kerbr. Ten ale chtěl trumfnout v zahazování šancí Gecova a nepochopitelně minul prázdnou bránu.

Suma sumárum remíza 1:1, která je pro Slavii velkou ztrátou a obrovskou komplikací, protože vyhrála Olomouc i Bohemians, kteří v poslední minutě otočili zápas v Jablonci. Historická ostuda v podobě sestupu je tak na dosah ruky a já se obávám, že budeme muset spoléhat na pomoc Liberce či Plzně. Nebo že by se ti frajírci, kteří se půl hodiny po zápase procházejí po nákupním centru s úsměvem od ucha k uchu, přeci jen vzmužili a urvali pro Slavii výhru na plných Bazalech?

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 5 - Po slabším Brně přišel od Černého lepší výkon. Se střelami Slovácka si poradil jistě, byť nebezpečnější byla jen ta Kerbrova ze závěru první půle. S brankou mohl těžko něco dělat, spíš ještě dobře zakročil a chybělo jen trochu štěstí, aby míč vytlačil. Lepší pětka.

Martin Dostál - 3 - Tradičně slabý článek defenzivy. V první půli dvakrát pozičně propadl, když dal osamělému hráči Slovácka na naší polovině takový náskok, že ho nestačil doběhnout. Jediný světlý moment si připsal ve druhé půli, když na poslední chvíli dobře zblokoval nebezpečnou střelu ve vápně. Podle mě v základu hrát nemůže a nebál bych se v posledním kole zariskovat a dát na pravého beka stopera Dobrotku. Dostál stejně dopředu nepomůže a Dobrotka alespoň umí bránit.

Milan Škoda - 5 - Škodův stabilní výkon. Nevšiml jsem si, že by měl větších problémů, byl lepším ze stoperské dvojice.

Michal Smejkal - 4 - Jarní jistota defenzivních řad se potýká v posledních týdnech se ztrátou formy. Opět byl méně jistý než Škoda, opět jednou zbytečně a nebezpečně chyboval u banálního odkopu. Na Bazalech musí přidat!

Fernando Neves - 4 - Dopředu nulová podpora, vzadu víceméně jistý, i když se nevyvaroval chyb, viz únik Diviše po jeho straně v nastavení a následné netrefení prázdné brány od Kerbra. Určitě byl ale lepší než Dostál na druhé straně.

Marcel Gecov - 5 - Asi hlavní protagonista včerejšího večera. V roli defenzivního záložníka odehrál podle mě průměrné utkání, rozhodující ale byly jeho 3 tutové šance. Je třeba ocenit Gecovův náběh na tu první, nicméně zakončení bylo tristní (zvláště když před Necidem byla prázdná branka). I podruhé fatálně selhal. Reputaci si alespoň částečně napravil proměněnou třetí tutovkou. Celkově podle mě průměrný výkon.

Robert Hrubý - 3 - Naprosto neviditelný. Všiml jsem si ho snad jen, když se nestíhal vracet do obrany. Zápas proti Slovácku vůbec nezvládl, stejně neviditelný (tradičně) byl i střídající Zmrhal. Pokud bych byl trenérem, tak bych před rozhodujícím zápasem nevsadil ani na jednoho z mladíků a postavil Ličku.

Milan Nitrianský - 4 - Rozporuplná postava. Pěkně nahrál na Gecovův gól, na druhou stranu byl právě on nejblíže Trousilovi při inkasované brance, přičemž nikoho nebránil. Na průměrné hodnocení navíc nemohl dosáhnout i proto, co předvedl v nadějné situaci v závěrečné snaze zvítězit. Má kolem sebe volno, míč u nohy, do vápna mu běží spoluhráči a on nacentruje o 20 metrů nad jejich hlavy přímo na tribunu. Ostuda.

Damien Boudjemaa - 6 - Není v takové pohodě jako před zraněním(i), ale z mého pohledu byl nejlepším hráčem Slavie. Sám geniálně připravil 1000% gólovku pro Necida s Gecovem, ke skórování vyzval Necida, dobře vyslal do nadějného úniku Juhara a nakonec se ještě sám v nastavení pokoušel strhnout výhru na stranu Slavie. Přihrávky jako Boudjemaa nedával ve Slavii nikdo za posledních 5 let. Jediný hráč, který trpícím fanouškům rozdává fotbalovou radost.

Karel Piták - 4 - Nebyl příliš vidět, i když to určitě nebylo tak hrozné jako u Hrubého. Krátce po půli musel střídat vinou zranění.

Tomáš Necid - 4 - Podprůměrný výkon. Snažil se, tuším, že to byl on, kdo vybojoval druhou tutovku pro Gecova, ale celkově jako střelec selhal. První šanci na konci první půle ještě řešil dobře, ale tutovku ve druhé měl proměnit. Místo toho střílel velice slabě do brankáře. Malou omluvou je, že poslední dva týdny nemohl trénovat. Proti Baníku musí i přes včerejší nepříliš oslnivý výkon nastoupit, protože Juhar je tragický a Vošahlík dvojnásob.

Martin Juhar - 4 - Prezentoval se svým tradičním bezhlavým dojmem, když u něj většinou končila kombinace. Povedla se mu jen pěkná rána. Ta ale byla tradičně z velké dálky, takže si Heča poradil.

Jaromír Zmrhal - 4 - Čtyřka jen proto, že střídal a neměl příliš čas něco předvést. Kromě ztráty balónu neukázal vůbec nic.

Jan Vošahlík není hodnocen, neodehrál dostatečný počet minut.

Komentáře (87)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Ravik     před 10 lety 26.05.2014 22:07 |  
    0 0

    Marně čekám celý den na něco optimistického od někoho z redakce SN... Přijde mi, že z celé Slavie včetně hráčů jde taková slabost, že to Baník vycítí a my budeme v sobotu lovnou zvěří. Do druhý ligy nás pořád může poslat jen souhra absurdních výsledků (jinak bych výhru Bohemky a Olomouce nenazval), ale dovedu si představit, že tam už jede zákulisí na plné obrátky. V tomto ohledu budeme určitě v posledním kole nejslabší.

    Nejhorší je, že těm našim žoldákům (čest Neckovi a pár výjimkám) je to úplně jedno.

    P.S Damienovi bych dal klidně 7, je to hráč jiné kategorie a skoro vždy udělá to co je správně Jestli spadneme a bude na podzim zářit někde jinde v GL tak budu fakt nasranej :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 26.05.2014 22:13 |  
      0 0

      Tak ono moc optimistický být ani nejde. Situace je velice napjatá, zvláště s přihlédnutím k zákulisí. Jinak u nás se hráči dělí na tři kategorie: nekopové, připosraní a ti, kteří na to kašlou. Přičemž se najde i množství nekopů, kteří na to kašlou. :)) Čest výjimkám!

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Ravik     před 10 lety 26.05.2014 22:27 |  
        0 0

        jestli nás Berbr v lize nechce tak asi není co řešit. Vazba Uhrina na klokany ve mě moc optimismu nevyvolává.

        Jestli chtěl někdo dostat Řebíčka do kouta tak se mu to celkem povedlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 26.05.2014 22:31 |  
          0 0

          Řebíček se hlavně dostal do kouta sám svou neschopností.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            spino     před 10 lety 26.05.2014 22:45 |  
            0 0

            A chamtivostí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Falk     před 10 lety 26.05.2014 22:29 |  
        0 0

        Myslím si,že hodnocení naprosto trefné a spravedlivé,jenom Pastor a spol. to asi vidí jinak,proto jsme tam kde jsme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          honza1947     před 10 lety 27.05.2014 00:43 |  
          0 0

          Nevím z čeho odvozuješ, že to Pastoor vidí jinak. Stačí si pořádně poslechnout jeho hodnocení zápasu, a nejen toho posledního. Hráčů se nechci zastávat, ale ta zakončení (nebo spíše nezakončení) akcí v neděli skutečně zřejmě pramení z enormního tlaku na ně ("teď to nesmím zkazit") a právě proto to zk...í. ten tlak je určitě daleko větší než třeba v Bohemce nebo v Olomouci. Své samozřejmě hraje i kvalita jednotlivců (nebo nekvalita?). Nepodezříval bych je ale z toho, že na to kašlou. Ta tzv. připos..nost, také pramení z psychiky ("abychom něco nezkazili").

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 07:53 |  
        0 0

        To rozdělení hráčů nemá chybu:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 26.05.2014 23:02 |  
      0 0

      Nevim jak zbytek redakce, ale ja nicim optimistickym slouzit nemohu. Jsem temer smireny s padem do druhe ligy, ktery po teto sezone bude naprosto zaslouzeny. Pomoc od Plzne nebo Liberce fakt necekam a sami si to neuhrajeme. Jak pises, jsme hlavne psychicky daleko nejslabsim tymem z cele ligy. Bohemka se rve, zacala se rvat i ta Olomouc, jen my hrajeme priposrany fotbal i doma proti tymu, kteremu o nic nejde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 26.05.2014 23:12 |  
        0 0

        Nevím, jestli to s tím optimismem nepřeháním, ale já vidím šance na sestup 50/50, přičemž, kdybych si měl vybrat, tak bych se nakonec přiklonil k tomu, že se zachráníme. A spíš bych věřil nevýhře jednoho z týmů za námi, než že vyhrajeme v Ostravě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          travel (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 00:27 |  
          0 0

          Toto je jeden z komentářů pod článkem"Špatná hra i personální.....by tohle potvrdil":
          Jiri Simecek · Autor nejlepších komentářů
          ...jde pouze o jedno-jestli jsou už rozdané noty " Je třeba zabít Slavii", tlak na Slavii je hrozný od policie proti fandům, disciplinárky, teď již i od "majitelů Edenu", neudělení licence od FAČR, a devastace výzdoby TS, jen podtrhují nálady "protislavii", to jistě nemění nic na tom, že stačila výhra jedna! doma s Baníkem, Olomoucí, Jihlavou či Slováckem a nejotřesnější sezóna za 51 let účinkování v 1.lize, btw. nejdelším, ze všech mužstev 1.ligy, by byla zachráněna...p.s. osobně si myslím, že Liberec neprohraje...

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            smely (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 09:08 |  
            0 0

            ano, to ze jsme paranoidni jeste neznamena , ze po nas nejdou...jestli ono to nebude spis tak, ze si nechame vsechno libit...nedokazu si predstavit , co by se odehralo v Recku, kdyby fanousci Olympiakosu napr., ponicili stadionu AEK...to by , podle me Pireus lehnul popelem a co udelame my, pobulime, postezujeme si, pockame esi nam to treba nahodou nekdo nezaplati a tim to hasne a tak je to se vsim...nechci nijak tady opet rozebirat kabelu pana K., ale vsem musi byt jasny, ze mu proste dosla trpelivost, vyslap si na Strahov a od ty doby si nikdo neodvazi bolsevika zariznout. A co my ? Brecimeme, ze nam uz 3 roky nefoukli pentli a , ze nas rezou. Ale udelal nekdo z nasich "vejboru" neco proti tomu ? Prd ! A tak je to se vsim, nalada je pod psa, vedeni nefunkcni , slozeni tymu tragicke, trener s rucenim omezenym...ani nevim, jestli budu mit z pripadny zachrany radost....vzpominka na posledni kolo pred 6 lety kdy nam stacil bod na titul a srovnani s aktualnim stavem, kdy potrebujeme bod , abychom se mozna zachranili me vytaci do ruda...ale co , jak rikal p. Naceradec... " Je slavie muj podnik ? neni, tak co se budu rozcilovat..."
            ale jinak jsme optimista, pochopitelne...

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              AlesJa     před 10 lety 27.05.2014 09:36 |  
              0 0

              jenomže za panem K. stojí kapitál a tím i vliv, vždyt oni všichni spolu kšeftují. A asi Aleše moc mezi sebe nevzali.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        honza1947     před 10 lety 27.05.2014 00:51 |  
        0 0

        No, s tím rvaním Bohemky bych to viděl trochu jinak (viz. pozápasový komentář trenéra Jablonce Skuhravého). Evidentně "cinkalo". A pokud jde o Olomouc? Znojmu se zcela "neočekávaně" těsně před zápasem zranil nejlepší hráč, mimochodem "Olomoučák" ve Znojmě na hostování, který začal mít z ničeho nic svalové problémy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          bongor     před 10 lety 27.05.2014 07:16 |  
          0 0

          Je to neustálé a všemi tolerované hry na fotbal.O výsledcích se rozhoduje v zákulisí,nikoliv na hřištích.Skuhravý to řekl naplno,to co si dovolili divadelníci z Jablek už ale přesáhlo všechny meze a mělo by to inicializovat okamžité prošetření ze strany FAČR.To by tam ovšem nesměli sedět ti nejcinklejší z cinklých.
          Tím nikterak nechci omlouvat hru našich borců,ovšem je otázkou,do jaké míry je to způsobeno tlakem na klub,který vidíme všude kam se podíváme.Je docela možné ,že i kdybychom se čirou náhodou zachránili,tak licenci nedostaneme,protože soudruzi z nesmyslné žaloby prapodivných "majitelů"Edenu usoudí,že nemáme kde hrát.
          Je to všechno neskutečný fujtajbl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            bongor     před 10 lety 27.05.2014 07:17 |  
            0 0

            místo tolerovné patří samozřejmě TOLEROVÁNÍ

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Boss82     před 10 lety 27.05.2014 13:08 |  
            0 0

            To Bongor: Skuhravý vůbec nic naplno o vypuštění zápasu neřekl, byl nasraný na hráče jak hráli a na jejich přístup, což by byl každý trenér po takovémto zápase.

            Nech už si ty paranoidní kecy o tom, že se nerozhoduje na hřištích, někam do hospody! To je k zblití to pořád od Tebe a Tobě podobných (je vás tak 5-6) číst. Jsou to totální hovadiny, co tady pořád píšeš.

            Ta ubrečenost a neustálé hledání výmluv u některých diskutérů (Ty mezi nimi vynikáš) je opravdu tristní. To je samé "řežou nás rozhodčí, ostatní si domlouvají výsledky, FAČR nás nechce v lize, naplatíme jízdné" atd. Kecy, kecy, kecy.... Kdo nevidí, že skutečnou příčinou našich problémů je diletantské vedení našeho klubu, nejasná vlastnická strukrura klubu, Řebíčkova neschopnost a chamtivost při vyjednávání s potenciálním kupcem,
            stupidní trenérské rošády, zmatená přestupová politika a mizerná sportovní forma velké části kádru, tak je hlupák, který by se tu neměl vůbec vyjadřovat!

            Pokud budeme hledat pořád nějaké výmluvy a nebudeme schopni pojmenovat skutečné příčiny naší situace, tak se z těch sraček nikdy nedostaneme!

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              leoneig     před 10 lety 28.05.2014 02:35 |  
              0 0

              Osobně taky nevěřím přehnaným paranoiám,teda alespoň ne v našem případě. Ano je pravda že na poli diplomacie jsme vyklidili pozice,do toho problémy se stadionem, dalši s vlastnickou strukturou,není toho zrovna málo.,,A Řebíček? Ať je jakej je,možná poněkud naivně do nás nacpal přes půl miliardy Kč,což kromě Křetínskýho pro "svůj" neudělal nikdo.Z tohoto pohledu nemůže říct nikdo ani popel.Do jaké míry jsou zaručené informace o šponovaní ceny za prodej je otázka,má někdo konkrétní ověřenou informaci?
              O příčinách problému už se psalo dost,tak jen krátce,největším problémem Slavie je Slavie.pánbůh s námi!

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 07:52 |  
      0 0

      Ja jsem přesvědčený, ze se udržíme. Baník nám to dluží za loňskou sezonu a proste nevěřím na současnou výhru Bohemky a Olomouce.

      Sobota ukáže,jestli jsem naivní:-)

      Kazdopadne to stejně neřeší ten shit ve kterém jsme,jen ho to odkládá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 09:13 |  
      0 0

      to je co, nejdriv benysek, pak rebicek, ted slavicek...dokonce se to rymuje...nebudes v tom mit trochu hokej ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        spino     před 10 lety 27.05.2014 09:24 |  
        0 0

        Ještě Držmíšek. :D

        Co tihle -"ek"ové proti Slavii mají???

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          smely (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 12:32 |  
          0 0

          zrejme sve EKonomicke zajmy...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    edenian     před 10 lety 26.05.2014 23:14 |  
    0 0

    Z nedelniho zapasu vychazi najevo, jak malo by stacilo, abychom neresili takhle kritickou situaci. Kdyby / i kdyz obvykle nespekuluji tak tentokrat je to nabiledni / Matula nezrychtoval Boudjemaau, tak za ty posledni zapasy by Damien vytvoril pro tym tolik sanci, ze i Necka ve sve dnesni katastroficke forme by nejaky gol dal. Samozrejme je sileny, ze mame jednoho jedineho hrace nejakych prumernych evropskych parametru.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Tomski     před 10 lety 26.05.2014 23:51 |  
    0 0

    jenom pro upozornění: Dobrotka nebyl ani na lavičce...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      honza1947     před 10 lety 27.05.2014 01:00 |  
      0 0

      Na lávce, kromě brankáře, všechno hráči "dopředu".

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 09:11 |  
      0 0

      Také mě to zarazilo, takže jsem se na něj optal. Zraněný naštěstí není, jen se nevešel do Pastoorovy nominace. Proto jsem si mohl dovolit tu spekulaci, že bych ho nasadil místo Dostála.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Tomski     před 10 lety 27.05.2014 09:13 |  
        0 0

        tak to je dobře...trochu jsem se bál...zajímavé, že se vešel Čonka...jsem zvědavý jak to s nimi bude...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Petr9608     před 10 lety 27.05.2014 02:42 |  
    0 0

    Co myslíte, je šance, že když bude nejhůř, tak Berky pustí nějakýho šouráka? :-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 04:07 |  
      0 0

      Za sebe muzu rict, ze hrace, kterej by se k necemu podobnymu uvolil, bych v tymu nechtel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 27.05.2014 06:46 |  
        0 0

        Za sebe můžu říct, že chci, aby se Slavia zachránila jakýmkoliv způsobem, protože soupeři také rozhodně nehrají čistě. Ovšem vylučuji, že by to Berky udělal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          bongor     před 10 lety 27.05.2014 07:19 |  
          0 0

          Na to platí jediná odpověď."Na hrubej pytel,hrubá záplata"
          Kdyby to Berky takhle vyřešil,tak by mu nikdo nic nemohl vyčítat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            honza_sl     před 10 lety 27.05.2014 10:05 |  
            0 0

            Ale mohl, to, že podvádí řada jiných (podle mě rozhodně ne většina fotbalistů), neznamená, že to udělám taky. Hráč, který se k tomuhle sníží, je morálně jen lehce nad úrovní Pelty, Berbra atd.
            Tyhle spekulace bych vůbec nezmiňoval, protože pak každá chyba bude považována za podvod.
            Berkovcovi věřím, že tohle by neudělal ani náhodou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 12:26 |  
              0 0

              Jenže už jsme zase u toho a teď ještě intenzivněji. Když Berky začaruje, tak sám sebe pošle do druhé ligy. Myslím, že nikdo si nepřeje vítězství Slavie na Baníku víc než on, protože jinak to bude právě on, kdo to bude mít na rukavicích.... A divil by se mu někdo, že by sám sobě pomohl?

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      spino     před 10 lety 27.05.2014 07:26 |  
      0 0

      Ach jo...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Travinho     před 10 lety 27.05.2014 06:54 |  
    0 0

    Osobně vidím velké rozepře mezi hodnocením Nitrianského a Boudjemy. Přihrávek do gólovek měli oba přibližně stejně, ale Nitrianský kazil centry. Nicméně co je víc? Celý zápas běhat po lajně a nabízet se a přitom podporovat ofenzivu a občas pokazit nějaký centr (Několikrát nedostal Milan míč, když byl v hodně nadějné pozici). Nebo mít za každý poločas minimální počet doteků, spíše se schovávat za hráčem, několikrát zazdít akci místo špatného centru tím, že zbytečně dlouho držím míč, skoro nebránit a čas od času něco vymyslet jako Boudjemaa? Pro mě je zcela neakceptovatelná jeho nepodpora hrotového útočníka, která musí být na postu podhrotového hráče mnohem výraznější.
    Tudíž za mě lepší Nitrianský a i Gecov se mi líbil víc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 09:14 |  
      0 0

      Ano, já jsem četl Tvé názory na Nitrianského a Gecova už pod článkem s reportem. A nesouhlasím s nimi. Nitrianský nijak extra aktivní nebyl. Na jakou jinou gólovku ještě přihrál? Navíc nahrávka na Gecova byla de facto triviální, šli dva na jednoho... Boudjemaaovi přihrávky měly oči, nehledě na ten inkasovaný gól, za který po prohlédnutí záznamu podle mě může právě Nitrianský. Známka pro Gecova vysvětlena v článku - v poli průměr a když ze tří 100% šancí promění jedinou, tak mu to známku zvedne jen těžko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 11:53 |  
        0 0

        Alanore, nemas Nitrianskyho rad, ok, ale myslim ze kdyz pises ty hodnoceni, malinko by ses mohl nadto povznest:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 12:25 |  
          0 0

          Já myslím, že jsem se povznesl. V redakci padl i návrh, že by měl Nitrianský dostat nejnižší známku. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Tomski     před 10 lety 27.05.2014 12:35 |  
            0 0

            to by asi úplně fér nebylo...měl tam spoustu světlých momentů, ale na druhou stranu toho zkazil vážně až moc...zase byl jeden z nejaktivnějších...

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 12:58 |  
              0 0

              Však já jsem se mu snažil dát známku naprosto objektivně. :) Jednička by fér nebyla, stejně jako šestka za to vypouštění bránění a za ty šílené centry.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 12:42 |  
            0 0

            :) tak asi cela redakce..:) Mne tedy neprijde tak spatny, jak se o nem tady pise..

  6. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Travinho     před 10 lety 27.05.2014 06:57 |  
    0 0

    Jinak k Dobrotkovi na pravém beku bych se stavěl spíše skepticky, včera jsem ho viděl na juniorce a drobně pokulhával...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 09:16 |  
      0 0

      Jak jsme psal výše, ptal jsem se na Slavii a bylo mi řečeno, že je v pořádku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Pepino44     před 10 lety 27.05.2014 10:34 |  
        0 0

        Tak já jsem také slyšel,že se zranil na tréninku,jak je to vážné však nevím. Ale aby nastoupil někdo ne zcela zdráv by bylo riziko (zvlášť u Dobrotky).

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      spino     před 10 lety 27.05.2014 08:09 |  
      0 0

      Podle mě dojde i na nějaké vydírání Aleše, protože nezaplatil Berbrovi jízdné, tak předpokládám, že mu Berbr řekne něco ve smyslu "buď to doplatíš, nebo jdeš dolu". S tím souvisí i výhra Bohemky, protože Plzeň to na rozkaz Berbra vypustí. Otázka je, jak se zachová Liberec, tam je to trošku jistější, ale pořád dost špatné. Naše vítězství na Bazalech je podle mě vyloučeno. Našim hráčům až na vyjímky je Slavia u prdele.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Haala (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 08:01 |  
    0 0

    Dobré ráno všem,
    většinou s hodnocením vesměs souhlasím, i tentokrát. Ale pouze s bodovým.

    Např. u Dostála - tu první situaci si nevybavuji až tak detailně, ale při druhé, kdy měl hráč na naší straně příliš prostoru se Dostál ocitl proti dvěma protihráčům a dle mého si vybral tu správnou variantu - snažil se zaskočit za stopera (Smejkal), který se toulal bůhví kde. A podobné situace se opakovali několikrát. Kdo jste kdy hrál beka, tak víte, že nic není černobílé. Bohužel ta kompaktnost. kterou AP proklamoval, se zatím jaksi nedostavila. Ale známku bych mu nechal, hra obránce musí vypadat alespoň dozadu mnohem jistěji, jistě je jedním z nejslabších článků sestavy.

    Marcel Gecov odehrál průměrné utkání - ale dle mého průměrné z hlediska laťky, kterou si poslední zápasy nastavil poměrně vysoko - tedy velmi vydařené. Nedat dvě tutovky ze tří, to se stane i leckterému šuterovi. Naopak velmi oceňuji, že se jako DZ dostane 3x do zakončení! Co mi na něm ještě kazí dojem, jsou jeho občasné špatné nahrávky. Ale v bránění se vyrovná např. Míšovi Tavaresovi (pozor, nehodnotím ladnost).

    Damien bohužel nebyl tolik vidět, i když měl několik dobrých momentů. Dal dobré přihrávky - ale pozor, to Nitra taky. U mě to určitě není víc jak na 5.

    Z Baníku mám strach, alespoň se jim vyfauloval Kaša, jeden z nejnebezpečnějších hráčů. Nezbývá než věřit, že zase budeme hrát jako tým...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 09:04 |  
    0 0

    Kdo byl vysmátej v tom nákupnim centru, juhar a další jména ? ca 20-30 minut po zápase seděl nitrianský před Ëdenem v restauraci a čekal zřejmě na kafíčko po tak náročnym zápase, gecov odjížděl s bábovkou ve sporťáku značky porsche od západu(pokud by proměňoval šance a nebyl takový dřevo, tak ať si klidně na zápas lítá stíhačkou, ale v týhle situaci bych neprovokoval). To si hráči z fanoušků dělaj srandu ? Jestli to neurvou v ostravě, tak fakt nevim. Jak jsem psal už dřív, ostatní týmy o tu záchranu bojujou jinak, viz. právě baník jak se vyšplhal v tabulce

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 09:18 |  
      0 0

      Co vím, tak tam byl jen Juhar. To množné číslo mělo obecně vyjádřit špatný přístup hráčů, viz hospody atd.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 09:22 |  
        0 0

        No aspoň , že tak, akorát bych měl další zklamání , pokud by se tu objevila další jména. Vim, že to určitě v týmu všem hráčům jedno neni, ale neměli by po zápasech jistí hráči právě takhle provokovat! No snad někdo juhara okřiknul, ať se netlemí jak mistr :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          lassiter     před 10 lety 27.05.2014 09:28 |  
          0 0

          Provokovat tak, že si dovolí nasednout do svého auta se svou manželkou (předpokládám) a odjede?

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            AlesJa     před 10 lety 27.05.2014 09:50 |  
            0 0

            tak tak nekteré lidi nechápu, co je vše špatně

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Barra     před 10 lety 27.05.2014 10:34 |  
          0 0

          Takze predpokladam, ze jsi sam v Tescu nebyl a nevidel jsi osobne jak se Juhar tmeli, protoze jinak bys ho tedy okriknul (jak si vubec dovoluje chodit na nakup, to je prece prace pro zenske). Nastesti ze nekdo zahlednul jak Juhara, tak Nitrianskeho, o Gecove ani nemluvne, aby nas upozornil na tyto provokatery.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      AlesJa     před 10 lety 27.05.2014 09:48 |  
      0 0

      vždyť toto jsi řešil včera pod jiným článkem, třeba to porsche bylo té blondýny, je to čistě jeho věc čím jezdí. Nerad bych se dočkal situace aby to bylo právě jako ve zmiňovaném Řecku, že se hráči budou bát fyzického napadení,budou se bát chodit ven,bude jim rozbíjen majetek. To je opravdu povzbudíme, a budou se bát na hřišti cokoliv udělat aby ho nějaký blázen poté netrefil kamenem. Ano ať mají respekt, že to nemohou odchodit, ať bojují sdcem a celým svým umem. Zrovna Marcel je nyní největší bojovník a srdcař to že nemá top formu a není to hráč který bude rozhodovat utkání, kdyby vše to měl není ve Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Pepino44     před 10 lety 27.05.2014 10:45 |  
        0 0

        Tak Gecov hrál (bral plat) dost dlouho venku,takže si myslím,že si na to porsche mohl vydělat. A to si má koupit ještě trabanta aby případně po prohraném zápase neprovokoval? Nebo proč by někdo nemohl být na kávě (třeba na někoho čekal ),nebo nejít si nakoupit ? To jsou problémy,které Vám závidím,že je musíte řešit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          AlesJa     před 10 lety 27.05.2014 10:49 |  
          0 0

          asi to skočilo omylem jinak, já ty problémy nemám to kolega výše :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Tomski     před 10 lety 27.05.2014 10:51 |  
          0 0

          hlavně ať si jezdí kdo chce v čem uzná za vhodné...Gecov i podniká...jen bych se vrátil k nedávné debatě ohledně fotek Nitrianského a V. Kadlece...víte kdo je nejlepší kamarád Latky nebo Karla Jarolíma ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 11:37 |  
            0 0

            Tak vím, že Latka se tuším celkem bavil s Jarošíkem, nevím teda jestli je to přímo nejlepší kamarád... Ale je mi to upřímně jedno.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Nosorozec     před 10 lety 27.05.2014 11:58 |  
              0 0

              No já se obávám, že ten kamarád Latky je Sivok. Ale tak je to samozřejmě jeho věc s kym se kamarádí, já si myslim, že každej z nás má taky kamarády mezi fanouškama rudejch. Prostě na hřišti rivalové, mimo hřiště kamarádi, to je naprosto přirozená věc.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                Tomski     před 10 lety 27.05.2014 12:16 |  
                0 0

                jj, Sivok a u Jarolíma je to Jan Berger...já s tím problém pravě také nemám...když se můžou ikony S přátelit, tak proč by se nemohli hráči, kteří k tomu mají hodně daleko, být kamarádi...protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř

                • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                  Barra     před 10 lety 27.05.2014 13:36 |  
                  0 0

                  Presne tak, vubec s tim nemam problem. Jinak si myslim ze to byl Jarosik ktery hecoval Latku, ze ho naucil jist priborem, a krasna hlavicka Latky po volnem kopu Huba mu pak zavrela pusu. Jo, kde jsou ty casy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            AlesJa     před 10 lety 27.05.2014 11:55 |  
            0 0

            nekamarádí Latka se Sivokem ?

  9. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 09:08 |  
    0 0

    jestli sestoupime, tak to bude mit tri priciny
    1) povedlo se jim to (c...k Berbr, p..a Damkova...) jen si vzpomente o kolik bodu nas sudi pripravili a kde bychom byli, kdyby se nekonalo tolik zarezu
    2) stezi uveritelne, kterak nektere tymy dokazi v poslednich kolech bodovat. jen to ukazuje na cistotu a duveryhodnost nasi ligy. jsme zase o kus dal k tomu abychom uverili ze je liga ferova!
    3) v neposledni rade, jsou to vykony naseho tymu, ktere nebyly vzdy na takove urovni na jake byt mely.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 09:37 |  
      0 0

      Pokud sestoupíme, tak při tragicke úrovni naší ligy je jediná pravdivá příčina 3. Ostatní příčiny si snažíme jen vsugerovat, stejně jako to, že Slavii nenechají padnout.
      Proč naši hráči nebojují nadoraz? Vypadá to, jako by sami hráči chtěli Slavii odepsat...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        smely (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 10:25 |  
        0 0

        hracum je to uplne jedno, jelikoz vsichni maji jiste ve smlouve vystupni klauzuli, ze smlouva je platna pouze pro nejvyssi soutez a pokud chteji ze Slavie odejit po sezone, je toto nejsnazsi cesta.
        Angazma sezenou v pohode, nejaka Pribram, Slovacko, Hradec, Budejovice...trener konci taky, takze proc by se nekdo stresoval ?
        Je mi lito Damiena, kterymu urcite naslibovali hory,doly...ten se asi musi divit.... a jeste tady nekdo zminoval Berkovce, ze by moh pomoci...zcela uprimne , vas by neco takoveho tesilo...?

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 10:31 |  
          0 0

          tesilo? takhle ta otazka nestoji. ptaji se takhle v pribrami? ostrave, olomouci? neni trapne hracum jablonce, dukly apod.?
          doufam ze liberec doma vyhraje a pujde dolu olomouc.pokud si nekdo sestup zaslouzi tak jsou to prave oni, za tu korupcni kauzu. a vubec by mi nevadilo, kdyby to bylo po hrubych chybach sudiho.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            smely (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 11:30 |  
            0 0

            z tech nasich tradic toho jiz moc nezbylo,pojdme si tedy uchovat alespon nejakou cest. to , ze podvadi ostatni neznamena , ze budu podvadet take, i kdyz v teto pokrivene soucasne spolecnosti je to zrejme utopie...

  10. Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

    honza_sl     před 10 lety 27.05.2014 10:34 |  
    0 0

    Dobrý den ve spolek všem.

    Ačkoli plně chápu místní pesimismus (optimismem také nezářím), velmi bych nesouhlasil s tím, že je Slavia plná lemplů a žoldáků. Podotýkám, že jde o můj osobní názor, který nikomu nenutím, ale rád bych se hráčů trochu zastal.

    Lempl je někdo, kdo z lenosti výrazně fláká svou práci. Kdo takovýv týmu je? Řadek Černý? Určitě ne. Dostál? Totéž. Smejkal? Snaží se, má propad, ale nekašle na to. Škoda? Ten maká podle mě ze všech sil. Neves? Z jeho nasazení by si měli brát jiní příklad. Gecov? Odvede bambilióny černé práce a přidává i ofenzivní nadstavbu. Podle mě (a vím, že je to teď hodně odvážně tvrzení a budete se smát) od nás ještě půjde do ciziny (a ne na Slovač). Boudjemaa? Má to v noze, snaží se, je zabržděnej po zraněních. Piták? Nemyslím, že by na to kašlal. Hrubý? Podle mě nezvládá tlak, ale rozhodně to nevypouští. Juhar? Turbomyš, rozhodně ne lempl. Necka? Má prostě útlum, asi nečekal, do jakýho srabu jde, ale bojuje.
    Částečně to možná splňuje Nitrianský (bránění) a Zmrhal (i když ani tady nevím, myslím, že dost za otloukánka, nicméně formu tedy určitě nemá).

    Žoldák - tak, jak to mnozí míní (jako urážku), je někdo, kdo na to kašle, je mu to fuk a hraje tudíž jako lempl. Takže viz výše.

    Tak teď chápu, že přijde otázka, jak je možné, že nejsme v TOP 5? A to je komplexní problém - alchymie v týmu, psychická deka, nepřítomnost leaderů - bulldocků (někdo, kdo by byl ochoten ten míč do brány - teda soupeřovy :-) - donést klidně i v zubech a po čtyřech...), atmosféra v klubu, složení týmu, nejistota, velmi slabá psychika (tradiční problém SKS) a u některých nefotbalovost (ale jsem přesvědčen, že většina hráčů by v jiných klubech patřila k nadprůměru ligy).

    Specificky na konec jsem si nechal otloukánka Dostála. A tady se chci zeptat Vás, co fotbalu víc rozumíte. Je pravda, že Dostál často propadá, ale není to dané taky tím, že záložník před ním mu málokdy pomůže a na MArtina pak jsou ve dvou? Se Slováckem to bylo nejmíň třikrát vidět (kdopak asi hrál před ním?).

    Tak přeji hezký den a sorry za delší příspěvek

    H.

    • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

      Tomski     před 10 lety 27.05.2014 10:47 |  
      0 0

      v některých věcech máš pravdu, ale chce to hodnotit komplexně minimálně celé jaro a ne jen podle zápasu se Slováckem (z pohledu jara to byl jeden z těch lepších)...je zajímavé, že Gecov se do toho dostává vždy až v druhé půli jara ??? Dostál je dříč, ale v případě, že podá nadstandartní výkon, tak je to ve srovnání s ligou jen těžký průměr...

    • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

      AlesJa     před 10 lety 27.05.2014 10:48 |  
      0 0

      pěkné souhlasím, jenom k tomu Dostálovi, netroufnu si říci, že fotbalu rozumím, ale Martin prostě neumí bránit a technicky na ligu nemá, má ale moc velkou snahu, a asi i sešívané srdce, podle mě ideální nahrádník třeba hráče jako Krajčík. Kde byl při golů Slovácka, Trousil stál v jeho prostoru a kolem něj nikdo, a stál tam dost dlouho. Milan asi brání lépe,je lepší v kombinaci, ale tu snahu takovou zase nemá.

    • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

      Barra     před 10 lety 27.05.2014 10:51 |  
      0 0

      Dekuji ti Honzo za tento vyvyzeny prispevek, se kterym absolutne souhlasim, a to do pismene.

    • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

      Pepino44     před 10 lety 27.05.2014 11:04 |  
      0 0

      Ahoj Honzo,já s Tebou naprosto souhlasím,zvláště s tou pomocí Dostálovi. Dost je tady opěvován (spíše kladně hodnocen) Nitrianský za útočnou činnost. Málokdo si však všimne,že se jaksi zapomíná vracet a beka v tom nechá koupat. U Zmrhala je to čistě o hlavě,je prostě z toho Ačka podělanej. Že je to dobrej fotbalista mne přesvědčil,když hrál posledně za juniorku proti Jihlavě. Milimetrové přihrávky (na čtyři goly),sebevědomí a i ta jeho střela do tyče na konci byla skvělá. Jistě,hrálo se mu dobře,protože juniorská liga je opravdu něco jiného než GL jak řekl Koubek a byl pro to kritizován, ale i tady je vidět,že to fotbalista je. V Ačku si nic nedovolí aby něco nezkazil,kdyby mančaft byl v pohodě,výkon Zmrhala by určitě stoupl o 100%. Prostě on ten tlak neunese.

      • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

        quelhar (admin)     před 10 lety 27.05.2014 11:14 |  
        0 0

        K posledni vete - na druhou stranu v tom neni sam, tlak neunasi 90% kadru. Cest vyjimkam, mezi ktere radim Gecova a snad Cerneho, ktery ale ma na hru pramaly vliv. Prave proto vidime misto boje o zachranu jen cekani na smrt.

    • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

      Barra     před 10 lety 27.05.2014 11:16 |  
      0 0

      Dovolim se jeste vratit k Martinu Dostalovi. Velmi se mi libil rozhovor s Svatoplukem Habancem pred zapasem s nami ( http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/204834/je-to-sci-fi-ale-jdeme-za-ctvrtym-mistem-rika-kouc-slovacka-habanec.html) , kde poukazoval na to, ze podle neho se da vzdy pracovat na zlepseni techniky a ze v jakemkoliv veku se da hrac posunout.

      Musi byt pro hrace pekne pracovat pod takovym trenerem, ktery mysli tak pozitivne.

      • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

        Tomski     před 10 lety 27.05.2014 11:20 |  
        0 0

        tak Dostál od svého návratu hraje kromě Rady pod všemi trenéry...

        • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

          Barra     před 10 lety 27.05.2014 11:31 |  
          0 0

          Nemyslim duveru s tim, ze trener hrace postavi na zapas, ale tim ze je presvedci o tom, ze se muzou treninkem polepsit a ktery je ochotny individualne s hraci pracovat. Sebeduvera a mentalni pohoda hracu je klic k uspechu. Pristup a mysleni Habance se mi v tom clanku velmi libil.

          • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

            marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 27.05.2014 11:37 |  
            0 0

            Já osobně bych se nebránil jeho nástupu na lavičku Slavie, myslim, že je to talentovaný trenér a argument, že ještě netrénoval velké mužstvo, či pod větším tlakem neberu, poněvadž aby už měl za sebou trénovaní ve velkém klubu, tak na něj musí nějaké velké mužstvo vsadit jako první.

            • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

              Tomski     před 10 lety 27.05.2014 11:50 |  
              0 0

              souhlas...ze Slovácka by se mi líbil i Valenta a Kerbr minimálně...

    • Re: Hráči nejsou lemplové a žoldáci!

      zeleznik2     před 10 lety 30.05.2014 16:54 |  
      0 0

      Souhlas, z Dostála nebude nikdy prototyp moderního obránce, ale bojuje, stejně jako Nevés, pokud nikdo jiní není a to v této chvíli opravdu ne, tak prostě hrají tyto hráči, koho za ně?Nitrianského?díky, ale fakt ne, směrem dopředu sice dokáže občas nacentrovat, asi tak 1 z 10, ale v obraně hrůza a pak tu máme mladíky, kteří mohou dostat šancí v přípravě, ale ne na nich stavět v této chvíli. Takže pokud by přišel hráč kvalit třeba Rajnocha, tak je jasné, že Dostál či Nevés v základu nebudou.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 21:57 |  
    0 0

    Jinak podle Chance indexu druhým nejlepším hráčem kola v tomto ohledu Boudjemaa. Takže myslím, že to známku odůvodňuje. Stejně tak to indikuje, že Nitrianský tolik dobrých přihrávek opravdu neměl, když se nedostal ani do první desítky (ve které je mimochodem Piták).

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Travinho     před 10 lety 27.05.2014 22:05 |  
      0 0

      Otázka je jak oni to dělají, měl dvě jednoznačné nahrávky do tutovky, poprvé Necidovi a podruhé Gecovovi a že to byly sakra těžké míče. Dále jednu nahrávku do velmi dobré šance tuším Pitákovi, ale bůh ví, jak to počítají...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 27.05.2014 22:08 |  
        0 0

        Do tutovky vyslal Gecova a to byl lehký balón, když šli dva na jednoho. A co myslíš tou tutovkou Necida? Měl jednu ve druhé půli a na tu mu nahrával Boudjemaa, ne? Ta jeho šance v první půli tutovkou nebyla, Necid to řešil dobře, ale pro gól by musel brankář chybovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Tomski     před 10 lety 27.05.2014 22:13 |  
          0 0

          mám pocit, že na tu z první půle mu nahrával Piták...

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Travinho     před 10 lety 28.05.2014 08:36 |  
          0 0

          Aha, v tom případě jsem se zmýlil, měl jsem pocit, že to byl Milan, ale viděl jsem to jen jednou na stadionu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Travinho     před 10 lety 28.05.2014 08:36 |  
          0 0

          Aha, v tom případě jsem se zmýlil, měl jsem pocit, že to byl Milan, ale viděl jsem to jen jednou na stadionu...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 30.05.2014 16:36 |  
    0 0

    Souhlas, pro mne jen Damien 7 a Gecov 6, ale protože zahodil ty dvě tutovky tak chápu tu 5, naprosto správné i slovní zhodnocení jednotlivých hráčů...