Aktuality z médií

Špatná sezona. To se nesmí opakovat

Oficiální web vydal první omluvu za uplynulou katastrofální sezónu. Plné znění zveřejňujeme.

Slavia v současnosti vyhodnocuje aktuálně skončený ročník 2013/14. "Sezona byla nepovedená, nebyla hodná jména Slavie, to už se nesmí nikdy opakovat," říká ředitel komunikace Jiří Vrba.
 
"Musíme poděkovat fanouškům za podporu, kterou nám přes veškeré problémy poskytli. Dlužíme jim omluvu a postavíme se k tomu čelem," dodává Jiří Vrba.

"Skončili jsme v sobotu večer, teď musíme během pár dnů situaci analyzovat. Sportovní úsek dostal za úkol vypracovat vyhodnocení celé sezony a s přihlédnutím k tomu se rozhodneme, jak dál. Nechceme dělat unáhlená populistická rozhodnutí, je potřeba postavit se k problému s chladnou hlavou a maximální zodpovědností k nejbližší budoucnosti klubu," vysvětluje Jiří Vrba.

Komentáře (193)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    jarodo57     před 10 lety 03.06.2014 20:38 |  
    0 0

    S chladnou hlavou a s max.zodpovědností se sport. oddělení mělo chovat na začátku jarní sezony.Právě od vedení sport. úseku bych čekal vyvození vlastní zodpovědnosti a odstup .To se ale samozřejmě nenosí ,tak ať si analyzují třeba půl roku.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      jarodo57     před 10 lety 03.06.2014 20:41 |  
      0 0

      Všechno analyzovat ,posléze zanalyzovat zanalyzovanou analýzu je naopak hodně moderní. Alespoň si lidé potažmo fanoušci si budou myslet,že něco děláme.

  2. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    spino     před 10 lety 03.06.2014 20:43 |  
    0 0

    Bezcenné prohlášení. Rozhodující krok je teď na majiteli (doufám, že se rozhodne pro prodej).

    Máte někdo nějaké info z dnešní schůzky sponzorů? Jménem koho tam Dop vystupoval?

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 03.06.2014 21:02 |  
      0 0

      Tak to by mě osobně též zajímalo, jestli je nějakej ten výstup z toho dnešního candrbálu?

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        eomer (přítel SN)     před 10 lety 03.06.2014 22:18 |  
        0 0

        Pokud by nějaký byl, tak je to "vyměnili jsme si vizitky" a budeme v kontaktu. To je běh na měsíce.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          spino     před 10 lety 03.06.2014 22:28 |  
          0 0

          Mně jde o to, jménem koho tam Dop vystupoval.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Barra     před 10 lety 03.06.2014 22:59 |  
            0 0

            Dal jsem dnes odkaz na program, jak byl uveden na strankach NCCC (nlchamber.cz) Neslo vubec o setkani se sponzory, Slavie se jen stala clenem holandsko-ceske obchodni komory, a tak se predstavila na vlastni pude v Edenu. JW van Dop vystupoval jako poradce predstavenstva (advisor of the board), a pronedl kratky 10 minutovy projev na tema 'proc by mohla Slavie byt zajimava pro holandske firmy'. Nic vic, nic min.

            Nemeli byste z toho momentalne nic ocekavat, ale kdo sledoval aktualitu tady na wevu, tak to samozrejme vedel. Jde jen o to, ze uz si umim predstavit kritiku tady, ze se zadny sponzor nepredstavil. Jako vzdy jde o beh na dlouhou trat, a zadna firma neuvolni jen tak penize na mozny sponzoring.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              spino     před 10 lety 03.06.2014 23:21 |  
              0 0

              Opět jste mě nepochopil. Já vím, co je to setkání zač. Jde mi jen o to, jestli tam přišel Dop a řekl "Zastupuji zde pana Řebíčka", nebo někoho jiného. Jelikož je to prezentace pro potenciální sponzory, předpokládám, že bylo uvedeno, kdo je majitelem Slavie.

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                sasky     před 10 lety 04.06.2014 06:55 |  
                0 0

                Zastupoval tam Slavii.

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  spino     před 10 lety 04.06.2014 07:47 |  
                  0 0

                  Ale tak pokud jako sponzor mám uvažovat o spolupráci, tak snad musím vědět, kdo je majitel ne? Nebo nemusím, ale takovou spolupráci si nedovedu představit.

                  • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                    sasky     před 10 lety 04.06.2014 16:03 |  
                    0 0

                    Proč bych nutně musel vědět kdo je majitel? Určitou indikaci mi to třeba dává, ale co v NL vědí o nějakém Řebíčkovi, Sisákovi, Peltovi atd? Spíš bych se jako sponzor zajímal o to, jak organizace funguje jako celek, jaké jsou sportovní, marketingové cíle a co za své peníze dostanu. Ne o jméno majitele. Nicméně je pravda, že ani toto Slavii moc nenahrává :)

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                Barra     před 10 lety 04.06.2014 07:51 |  
                0 0

                Spino, nevim co posledni dobu mas s tim 'opet jste me nepochopil'. Pochopil az moc dobre, ale zda se mi ze ty naopak ctes a vidis jen to, co chces.

                Minuly tyden tu otisknul kolega Slavista ktery na dnesni setkani upozornil (a omlouvam se ze si ihned nemuzu vzpomenout na jeho jmeno) cely program dnesni akce, kde jasne bylo napsano jakou funkci van Dop ma. Ja jsem dnes opakovane dal odkaz na patricne webstranky s programem.

                Kde mel zajem, vedel o co se jedna. Jak jsi to zase onehda psal? Zdravy rozum a logicka dedukce??

  3. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    JS (přítel SN)     před 10 lety 03.06.2014 21:08 |  
    0 0

    Co jako analyzujou? Že je klub s prominutím v prdeli, a dokud nepřijde nový majitel s novým vedením a s jasnou koncepcí, budem se plácat ve stejném bahně i v příštích sezonách? To umíme zanalyzovat všcichni a nepotřebujeme na to několik dní.
    Alibisti bez špetky sebereflexe to jsou.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      judy     před 10 lety 03.06.2014 21:12 |  
      0 0

      No jo to se hezky řekne ale co když nikdo Slavii koupit už nechce ? Co bude pak ?

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        spino     před 10 lety 03.06.2014 21:30 |  
        0 0

        Pochybuju. Jelikož zřejmě chtějí i stadion, tak po klubu půjdou. Tady jde podle mě už jen o nenasytnost Řebíčka, který chce z transakce vytřískat co nejvíc ze svých utopených stamilionů.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Barra     před 10 lety 03.06.2014 23:02 |  
          0 0

          Ano, podle tebe. Nikdo z nas neni zasveceny, takze divoke a nepodlozene spekulace jsou zbytecne.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            spino     před 10 lety 03.06.2014 23:24 |  
            0 0

            Pro mě je mnohem divočejší, že by to zůstalo Řebíčkovi. Bez sponzorů, bez fanoušků, s neomezeným vládcem Kiselem, na Strahově, ředitele nemáme, tak třeba Řebíčkovi napodruhé vyjde ten Kramarič atd.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Barra     před 10 lety 04.06.2014 06:45 |  
              0 0

              Bez fanousku!? Prave ted se pozna ten pravy fanda. Nebo mas na mysli ty, ktseri se hlasi kdyz je uspech a maji pocit, ze bez nich by se ten mistrovsky titul nevybojoval?

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              sasky     před 10 lety 04.06.2014 07:02 |  
              0 0

              Ty jsi hrozný demagog. Sponzory má i Bohemka, Jihlava a podobné týmy, nevím proč by je neměla mít i Slavia (v omezeném rozsahu samozřejmě). Fanoušci také zůstanou - viz Tribuna Sever. Neomezený vládce Kisel? Ale kuš, Kisel rozhodně není neomezený vládce. Spíš triumvirát Kornějev, JWvD, Kisel. Klub půjde vybudovat i bez zahraničního investora, ale jak zde bylo zmíněno, bude to běh na dlouhou trať a mravenčí práce. Hlavně musí někdo připravit závaznou koncepci, která se nebude co půl roku měnit.

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                spino     před 10 lety 04.06.2014 07:53 |  
                0 0

                To jsou ale fungující kluby. Chudé, ale fungující. Slavia je v naprostém rozvratu, sponzoři z ní prchají a nové díky Řebíčkovi nikdo nepřivede.

                Fanoušci samozřejmě někteří zůstanou, ale je potřeba vědět, na co budou chodit. Já si prostě nedovedu představit, že po letošku přijdu na Slavii a na trávníku se bude procházet Juhar s Nitrianským, kteří mi letos naplivali do ksichtu. A to se stát může, protože pokud nepřijde investor, protože jsou pod smlouvami a na nové hráče peníze mít nebudeme.

                Žádný triumvirát tady nebude. Kornějev s Dopem odejdou se zájemcem. Zůstane tu jen Kisel, který bude mít velkou podporu Řebíčka, Vondráčka a zřejmě i agentů.

                Klub lze vybudovat bez zahraničního investora - ale s člověkem, který bude fotbalu rozumět a nasadí do vedení kompetentní lidi - nikoliv s Řebíčkem.

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  AlesJa     před 10 lety 04.06.2014 09:45 |  
                  0 0

                  připustíš, že ten Kisel v podstatě musí poslouchat proto se po začátku raději stáhnul do pozadí? Fotbalu rozumí,fotbal hrál, řeči umí, neodsuzuj ho, když neznáš celé pozadí. Kdyby byl dobrý GM a Karol by dělal sportovního manažera, myslím, že by to mohlo fungovat velice dobře.

                  • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                    spino     před 10 lety 04.06.2014 09:51 |  
                    0 0

                    Já ho neodsuzuji. Vidím, že hodně věcí udělal špatně, ale zároveň si nemyslím, že by měl být prvním, kdo odejde. To jsem nikdy nenapsal. Říkal jsem, že je mi jedno, co s ním bude, protože ho hodnotím neutrálně. Ať o něm rozhodne nový investor.

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  Barra     před 10 lety 04.06.2014 10:43 |  
                  0 0

                  Nekteri fanousci zustanou, ty ale ne? Pochybuji, ze bys nejak schazel. Jinak to plivnuti do ksichtu ovladas pravety na jednicku.

  4. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 03.06.2014 21:30 |  
    0 0

    Hlavně, že jste tu tesali do kamene quelharův příspěvek, klub udělal sympatické gesto, které bylo dokonce v článku jako jeden z prvních bodů. Tak přestaňte štkát slzy, a čekejte na následující dění.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      mats     před 10 lety 03.06.2014 21:41 |  
      0 0

      Já takový prohlášení beru... Jde ale samozřejmě i o to, co bude následovat dál... Hlavně aby nezůstalo jen u tohohle prohlášení. ;-)

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 03.06.2014 21:49 |  
        0 0

        Přésně, mě ani tak nezajímá omluva jako taková, jako spíše to co hodlá vedení udělat, aby se nic podobného opravdu neopakovalo a začali jsme se systematicky zvedat do pater kam patříme....

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Kornovo     před 10 lety 03.06.2014 21:58 |  
      0 0

      kisel ven, vetsina jeho kroku po nastupu do funkce byly chyby. at se jde ucit do jineho klubu

  5. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    judy     před 10 lety 03.06.2014 21:56 |  
    0 0

    Při udělování licence se musí předkládat rozpočet klubu a tým musí prokázat že je schopen toho rozpočtu dosáhnout ?

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      AlesJa     před 10 lety 03.06.2014 22:11 |  
      0 0

      licence je jen taškařice, vždyt to pak každý dostane, třeba na podmínku, ale dostane

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      jane (admin)     před 10 lety 03.06.2014 22:15 |  
      0 0

      Víceméně ano, musí provést analýzu budoucí finanční situaci minimálně na období půl roku, vycházet z finanční situace minulého roku a analyzovat rizika a příležitosti, které mohou rozpočet ovlivnit. (Vycházím z licenčního manuálu pro rok 2009, ten aktuální jsem nikde nenašla a je pravděpodobné, že došlo k určitému zpřísnění podmínek). Každopádně pokud se podklady pro licenční řízení mají dodat do konce února či tak nějak, tak věštit, co bude za tři měsíce po skončení ligy, mi přijde dost obtížné.

  6. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Khadgar     před 10 lety 03.06.2014 22:09 |  
    0 0

    Povinnost splněna. Teď záleží, co bude následovat dál...

  7. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    AlesJa     před 10 lety 03.06.2014 22:11 |  
    0 0

    jen řeči k uchlácholení vášní, ale to jsme jak SLÁVISTI slyšeli v poslední době a myslím, že i lze říci v posledních letech několikrát. CHCEME ZNÁT JASNÉ KROKY, KDO ZA TO BERE ZODPOVĚDNOST, A JAK TO SE SLAVIÍ BUDE V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ!

  8. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 03.06.2014 22:38 |  
    0 0

    Občas vážně nevím, co slávistická obec chce:)

    Mlčení po sezoně bylo blbě, vyjádření a oznámení, že se zpracovává analýza, je taky blbě, protože analýzu už dávno měli mít:) Se nezavděčíš:) Za mě palec nahoru za jasné a stručné vyjádření. Daleko zvědavější jsem však na tu analýzu, při jejím hodnocení budu o hodně kritičtější.

    Tak já nevím, firma fiskální rok taky hodnotí až po jeho konci, byť nějaké indikace může mít už v průběhu.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Eramies (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 05:52 |  
      0 0

      Slavista chce, aby se tohle neopakovalo, aby se dalo na hru koukat, abychom nebyli cele obci fanousku fotbalu pro smich ci litost...

      Dekuju tedy za omluvu, byla na miste. A jsem zvedav, co bude dal, co prinese nejblizsi budoucnost. Furt verim...

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      sasky     před 10 lety 04.06.2014 07:07 |  
      0 0

      Fiskální rok - tam potřebuješ konkrétní čísla. Pokud pominu počet bodů, gólů a jiné statistiky, tak jde u sportu zejména o subjektivní hodnocení (hráli jsme blbě x dobře, Zmrhal hrál dobře x blbě, ...) a na tom přeci poslední 2-3 zápasy nemohly nic moc změnit.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Kactus     před 10 lety 04.06.2014 08:35 |  
      0 0

      toto vyjadreni se rovna mlceni.
      nic nerekli, jen lidi zase nasrali.
      kdyz vyjadreni, tak poradne, nez toto, je lepsi nic nerikat radeji.

  9. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    spino     před 10 lety 03.06.2014 23:37 |  
    0 0

    Mám technický dotaz pro ty, kteří již tuto službu využili:

    Má smysl registrovat se a posílat webmasterovi na ofiku otázky ke Slavii? Mám toho sice hodně na srdci, ale zároveň vidím, že se již dlouho neodpovídalo, navíc se pokaždé pravděpodobně odpovídá tak na desetinu vybraných.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Barra     před 10 lety 04.06.2014 07:55 |  
      0 0

      Myslim ze hlavne zalezi na kvalite dotazu. Take ja bych vybrane nesmyslne otazky a poznamky ignoroval. Ale co ti brani to vyzkouset?

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        spino     před 10 lety 04.06.2014 09:02 |  
        0 0

        Drahocenný čas, který nechci promarnit.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 04.06.2014 10:40 |  
          0 0

          Podle výčtu tebou prováděných aktivit, co nám tu popisuješ, je marnění času tvým dlouhodobým koníčkem, takže myslím, že nemáš co ztratit.

  10. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    piero (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 05:56 |  
    0 0

    Zdravím všechny slávistické přátele, zejména travela.
    Získal jsem nějaké informace, se kterými se chci s vámi podělit.
    Nebudu se vyjadřovat k výkonům na hřišti, které byly z největší pravděpodobností způsobeny událostmi v zákulisí. Stále se dolaďují věci kolem prodeje klubu a současně se jedná i o převodu vlastnictví stadionu. Nechci spekulovat, zda hráči dostali notičky, že nemusí vynakládat velké úsilí, nebo na ně spíš působila atmosféra stále se protahujících jednání, ale jedno mně bylo potvrzeno, že v tuto chvíli je Karol pouze loutka a je s ním stále počítáno do budoucna. Stejně tak do toho zapadá včerejší prezentace klubu nizozemským partnerům z komory. S tím nemá jí Řebíčkové nic společného.
    Bylo mně řečeno, že je vše na dobré cestě a snad už by to nemělo trval dlouho. A nový vlastník nemusí být bezvýhradně Rus, ale subjekt působící na ruském trhu.
    Proto vás prosím nepodléhejte panice a ještě nějakou dobu vydržte, když už jste( jsme) to vydrželi tak dlouho. Jde ale o obrovské peníze, proto nelze nic uspěchat.
    Piero

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Barra     před 10 lety 04.06.2014 06:42 |  
      0 0

      Dobre rano, Piero, a hned je vse ruzovejsi. Dekuji za tuto zpravu!

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 06:55 |  
      0 0

      Děkuji za informaci, Piero. Snad vše dobře dopadne.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Petr9608     před 10 lety 04.06.2014 07:05 |  
      0 0

      Od: Petr9608 - Čtvrtek, 04.06. 2015 - 17:05:14
      (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)

      Hm, na koho to vidíte v tom 3. předkole LM? Že by zase Šerífek?

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        kobo (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 07:06 |  
        0 0

        Středeční LN: Prodej Edenu. Roli hrála i PPF
        www.lidovky.cz/stredecni-ln-prodej-edenu-roli-hrala-i-ppf-f1h-/media.aspx?c=A140603_223107_ln-media_mpr

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          janko (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 10:15 |  
          0 0

          Ten článek jen potvrzuje to, co tu už psal Navar. Že ohledně stadionu se jednalo s Pražákem.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      naplavnik     před 10 lety 04.06.2014 07:27 |  
      0 0

      Negativnich zprav bylo zatim az az,takze potesi jakekoliv "opatrne ocekavani". K ranimu kafi to neni spatna varianta.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 07:43 |  
      0 0

      Děkuji za notnou dávku optimismu do mého dne

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      travel (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 07:50 |  
      0 0

      Mockrát děkuji piero za příspěvek ,jehož obsah mě po dlouhé době potěšil.Že by světýlko na konci tunelu se změnilo v zářící světlo? Hlavně ať to zase na něčem neztroskotá a dotáhne se to do zdárného konce.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      spino     před 10 lety 04.06.2014 08:02 |  
      0 0

      "Nechci spekulovat, zda hráči dostali notičky, že nemusí vynakládat velké úsilí."

      Tím chceš říct, že nový zájemce o Slavii by jí klidně nechal sestoupit, jen aby snížil cenu na minimum?

      To by celkem sedělo na Kellnera, nedávno se o něco takového pokusil u hokejové Slavie. ;)

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Gauteng     před 10 lety 04.06.2014 09:55 |  
      0 0

      Děkuju moc, Piero. I když vím, že se tady podobná zpráva objevila během zimy/jara už vícekrát, vždy mě to neskonale potěší. Věřím!

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 10:17 |  
      0 0

      Zdravim. Dekuji za informace, ktere jsou na jednu stranu potesujici, na druhou stranu ovsem take dost smutne. Protoze budeme-li zase dalsi mesic nebo dva cekat, tak bude nadchazejici sezona opet odepsana a budeme odsouzeni znovu jen horko tezko bojovat o zachranu. Casu uz opravdu neni nazbyt a pokud bude kadr a trenera pro dalsi sezonu vybirat nekdo, kdo ze Slavie za nekolik tydnu odejde, nemuze to dopadnout dobre.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Mac     před 10 lety 04.06.2014 10:42 |  
        0 0

        Naštěstí naše liga je tak vyrovnaná, že se dá i po zpackaném podzimu zaútočit na jaře na poháry. Loni to dokázal Liberec, letos skoro Slovácko. A samozřejmě to platí i naopak - viz. Dukla, Jablonec a hlavně Olomouc. Příští rok jde do pohárů 5 týmů, takže teoreticky může i 5. místo stačit. Pokud bychom nenabrali na podzim obří ztrátu a postupně se vše vyřešilo (majitel atd.), dalo by se na jaře ještě něco dělat. A nebo zkusit vyhrát domácí pohár. ;-) I přes tu existenční bídu stále sním o návratu do Evropy. :-)

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 11:41 |  
          0 0

          Ja vim, ze je v nasi situaci utopie porad zminovat pohary, ale prave toto leto by se dal prakticky od nuly celkem lehce postavit tym, ktery by mohl hrat o to pate misto. Levneji nez kdy driv. Krome Sparty, Plzne a Boleslavi, kteri maji kvalitu uz ted vysokou a pohary jim pristi rok asi tezko utecou, jsou dve dalsi mista k dispozici. To si uvedomil Pelta a chce postavit novy tym, ktery ty pohary uhraje. Ale i krome Jablonce je volne dalsi misto. A kdo jej vezme? Liberec, kteremu se ted v lete uplne rozpadne tym a ma financni problemy? Teplice, ktere na jare uhraly jen o 4 body vice nez zoufala Slavia? To uz vidim pravdepodobnejsi, ze by tam mohlo skoncit Slovacko, ktere ma konsolidovany a celkem sehrany kadr.
          Ta sance se zapojit do boje o pohary je proste velka a hodne me mrzi, ze ji nejspis opet propasneme, protoze budeme dalsi mesic az dva resit vlastnika a vedeni a "posilovat" budeme v zari, kdyz s hruzou zjistime, ze stavajici kadr hraje opet prd.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            bongor     před 10 lety 04.06.2014 20:51 |  
            0 0

            Já myslím,že to quelhare,že to až zas taková utopie není.Kdyby se včas podařilo uskutečnit převod pod nového majitele,tak ten by určitě nevyhazoval své peníze za Slavii jen proto,aby dělala v lize nějaké křoví.Zásadní posílení by muselo následovat vzápětí.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Kactus     před 10 lety 04.06.2014 17:40 |  
        0 0

        mesic dva cekat?
        spis rok nebo dva
        neverim tomu co napsal piero, takovych zprav tu furt nekdo pousti - asi aby odvedl pozornost od te tragedie co u nas je a "konsolidoval" diskuzi.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 10:45 |  
      0 0

      Piero, diky moc za zpravu. Snad se tentokrat vyplni nadeje, ze je vse na dobre ceste:). Rozumim-li tomu dobre, ze je mozne, ze slavii nekoupi ten, kdo ma zejmena zajem kseftovat s hraci, ale nekdo silnejsi kdo ma vyssi ambice a chce koupit i stadion, pak by mi ten mesic prodleni ani nevadil.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Tonda     před 10 lety 04.06.2014 10:51 |  
      0 0

      Nezlobte se na mě, ale jen me to pripadne jako dalsi kourova clona.. vzdycky se tu objevi nekdo kdo napise neco pozitivniho, ale ze to neni dokoncene, ze je to v vsechno v jednani. Lidi se tu zacnou radovat ze uz konecne vybredneme z toho bahna a spiny a nakonec skutek utek.. uz jsem za posledni roky natolik vycviceny, ce tohle Vam proste nesezeru.Pokud se ukaze ze jsem se mylil, rad se Vám omluvim.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 11:12 |  
        0 0

        Nevim, proc by piero vytvarel kourovou clonu, co by ho k tomu melo vest. Ze jsou jednani nadejna a ze nemusi vyjit, to je vcelku prirozena vec.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Pepino44     před 10 lety 04.06.2014 11:18 |  
        0 0

        Musíš si uvědomit,že koupě klubu (případně stadionu) s nejasným a nepřehledným vlastnictvím není jako koupit housky v krámě. Jedná se zde o velké peníze a proto se nedivím,že případný nový vlastník si chce řádně vše prověřit. Prostě nechce,aby na něj v budoucnu vypadli nějací kostlivci ze skříně,což by při nynějších majitelích nebylo nic divného. A to přeci jenom nějakou dobu trvá. Rád si počkám,když to dobře dopadne.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Tonda     před 10 lety 04.06.2014 11:51 |  
          0 0

          ano, ale tohle uz jsme za posledni roky resili asi 5x. vzdycky kdyz byl nejaky pruser, tak se vynori "ozotivni" informace ze zakulisi, vsichni jsou stastni, ale pak se nic nedeje, ten clovek se na mesic odmlci, a pak napise ze to na necem krachlo... me to prijde jen aby se umlcel dav a rozmelnila zloba, pripadne odradila nejake radikalnejsi fandy od jejich planu.

          jak jsem rekl, rad se omluvim

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      klimi     před 10 lety 04.06.2014 09:00 |  
      0 0

      Ten článek je z roku 2013.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        jiri     před 10 lety 04.06.2014 12:01 |  
        0 0

        ehm... tak to pardon...

  11. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 10:03 |  
    0 0

    Když si poskládám dohromady informace od piera + http://www.lidovky.cz/stredecni-ln-prodej-edenu-roli-hrala-i-ppf-f1h-/media.aspx?c=A140603_223107_ln-media_mpr

    tak mi z toho jako velmi pravděpodobný budoucí majitel vychází PPF! Teprve až teď mě trklo, jakou má souvislost Rusko s Holandskem, uvažujte se mnou: subjekt, který nemusí být Rus, ale podniká v Rusku (Home Credit a další Kellnerovy aktivity) + fakt, že PPF má sídlo a registraci v Nizozemí (což zase dává logiku jménům Van Dop a členství v česko-holandské komoře).

    No kdyby tohle vyšlo, tak by to byla nejlepší možná zpráva, protože snad jedině nejbohatší Čech by mohl vytáhnout 100 mega a postavit kádr zgruntu! Bože, ať to vyjde!

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Markus     před 10 lety 04.06.2014 10:26 |  
      0 0

      Samozřejmě, takových indicií tu bylo už více a hlavně tu není moc subjektů, co by měly sílu Slavii včetně stadionu koupit a zároveň mít i "reprezentační" záměry. Ještě je tu jedna věc, ING se postupně stahuje z našeho trhu, nepřekvapilo by mě nějaké převzetí lokální činnosti pod křídla PPF/Airbank a taky oblasti nemovitostí ...

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 10:33 |  
        0 0

        No bylo by to super, finančně velice silný majitel, který by se sebou rozhodně nenechával "vyjebávat" ruznými Berbry a podobnou svoločí. Také se mi to jeví jako milionkrát lákavější varianta než být vlastněn Lukoilem a Nejedlým...to je totiž jak z bláta do louže, pokračování totálního morálního úpadku. Asi by byli lepší než Řebíček, ale ruku na srdce, chcete vidět takové lidi ve Slavii?

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Barra     před 10 lety 04.06.2014 11:20 |  
      0 0

      Kez bys mel pravdu. Tesim se na okamzik, kdy hraci budou mit na dresu jen jednu reklamu, a hlavne ciste zada dresu, s jejich jmenem nad cislem. Ted nam tak jen schazi aby meli vedle tech 4 reklam (a to nepocitam jeste banery na rukavu) jeste nejakou reklamu na zadku, jako Pribram, jestli se nemylim.

      Tvoje mysleni ma ale logiku, vsechna cest, a navazuje na slova Piera. Mam takove tuseni, ze Hrdlicka te dnes bude parafrazovat v Sportovnich novinach.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 11:33 |  
        0 0

        Kdo to sleduje tak vi, od koho ma piero informace, takze vetsi hadanka je, jestli to tentokrat vyjde:).

  12. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 10:23 |  
    0 0

    Ja od Jirky Vrby omluvu beru a prijimam. Jen me tedy mrzi, ze se fanouskum omlouva (a dekuje jim) on - ktery je ten posledni, kdo za to muze - a ne ti predstavitele klubu, kteri opravdu maji za uplynulou sezonu zodpovednost, at uz majitel, sportovni vedeni nebo hraci.

    Analyza situace je samozrejme nutna - a jsem si jisty, ze probihala prubezne po cele jaro. Dalsi kroky asi zavisi spis na tom, jak se pohne prodej klubu, nez na vysledcich teto analyzy, ale to se pochopitelne verejne napsat nemuze. Nicmene zatimco se bude "analyzovat", tak se trh s hraci a trenery vycisti, vsechny zajimave hrace si posbira Jablonec a Sparta s Plzni.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      spino     před 10 lety 04.06.2014 10:25 |  
      0 0

      Myslím, že Kornějev má dost kontaktů na to, aby přivedl kvalitní cizince, takže vyprázdněnost českého rybníku se nás týkat nemusí. Stejně až na 5-6 hráčů tu nikoho kvalitního mimo Sparty a Plzně nevidím.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        AlesJa     před 10 lety 04.06.2014 10:41 |  
        0 0

        tak zrovna tým, kde bude 10 cizinců, ze Slavie tedy dělat nechci. Určitě se mi dostane odkazu na Anglii a jiné fotbalové státy, ale raději české kluky doplněné 3-4 kvalitními cizinci(alespoň jako Damien)

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Barra     před 10 lety 04.06.2014 11:12 |  
          0 0

          Souhlas, samozrejme. Posily typu Roger da Costa, Eschmann a pro mne za mne take Keegan Ritchie nepovazuji jako kvalitni. Nerikam, ze z Eschmanna, Ritchieho a Mensahy nemuze casem neco vyrust, ale nejedna se o hrace kteri jsou ihned nasaditelni.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 10:42 |  
      0 0

      Souhlas. Nicmene otazka odpovednosti je takova sporna. Na papire je odpovedny Kisel, ale mel skutecne pravomoci a prostor ke svy praci?

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 11:11 |  
      0 0

      mně by ještě zajímalo, jakou roli hrála ve zveřejnění tohoto oznámení naše Twitterová aktivita:)

      Ale nerad bych nám na Twitteru připisoval nějaké nezasloužené zásluhy.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 11:19 |  
        0 0

        Taky mam pocit, ze se objevila poptavka, a tak se k jejimu uspokojeni zverejnilo toto. Ale mozna to je jen shoda nahod :o)

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 14:12 |  
          0 0

          Naše aktivita byla dost možná pomyslnou poslední kapkou :)

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 14:21 |  
            0 0

            Jsem rad, ze jsem se nepletl, kdyz jsem si v hlave uz pred par dny priradil tuhle prezdivku ke konkretni osobe :o)

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 14:25 |  
              0 0

              Tahle diskuse je jedna z mála mých veřejných aktivit, kde nepoužívám celé jméno :) ale usoudila jsem, že to těm, co mě potkávají na Twitteru i tady stejně časem dojde

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 14:44 |  
            0 0

            Ha! Jsem už tak týden říkal, že to jsi ty:) No super, je fajn, když si člověk takhle lidi propojí:)

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 15:24 |  
              0 0

              Já si takhle před několika měsíci propojila Qulhara s Ondřejem Kremlem, co komentoval dění v GAČR :))

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 15:24 |  
                0 0

                *Quelhara

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Barra     před 10 lety 04.06.2014 11:02 |  
      0 0

      Je, Birkine, promin, teprve ted vidim ze si uz tam dal.

  13. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Barra     před 10 lety 04.06.2014 10:50 |  
    0 0

    sport.aktualne.cz/koubek-stale-citi-krivdu-a-rika-prichod-pastoora-byl-hazard/r~6be11cfeeb5d11e3944f0025900fea04/

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      klimi     před 10 lety 04.06.2014 11:02 |  
      0 0

      Ubrečenec, to, co předvedl s týmem v přípravě a pak v Olomouci nemá obdoby, ať už konečně mlčí a bude klid.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Barra     před 10 lety 04.06.2014 11:07 |  
        0 0

        Kazdy ma pravo na svuj nazor, i ty.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        denydzlSKS     před 10 lety 04.06.2014 11:24 |  
        0 0

        Koubek mi byl nesympatickej už jako trenér ligového Kladna. Ale s vyjímkou narážek na protěžování některých hráčů s ním souhlasím.
        Dodnes si myslím, že zápas v Olomouci byl jedním z mála, který měl herně hlavu a patu a nebýt tragických výkonů jednotlivců(i když pochopitelně je Koubkova věc, že je postavil) tak ten výsledek nebyl takový jaký byl.

        Myslím, že pod jeho vedením by jaro bylo klidnější, ale vem to čert, je to pryč a

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        rak (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 13:13 |  
        0 0

        Jakej ubrečenec? Ty bys asi jásal, kdyby tě takto někdo vyhodil a pak to ještě celé vedl do kytek.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      tolsimir     před 10 lety 04.06.2014 11:14 |  
      0 0

      Jsem obecne spise zastancem Koubka, ale bavi me, kdyz zrovna on mluvi o protezovani hracu do sestavy

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 11:57 |  
      0 0

      Nějak se mi nechce Koubka řešit, je smutné, že se s tím ještě nevypořádal. Musím se přiznat, že pár pasáží mě zaujalo:

      1) "Ale hned na úvod jara přišel zápas, který se stane jednou za sezonu. V Olomouci jsme dostali za dvacet minut tři góly. To se stalo i Spartě nedávno na hřišti Teplic." - ano, i takto jde pojmenovat totální výbuch po 3 měsících přípravy. Až na to, že nejen pod Koubkovým vedením měla Slavia minimálně 4 podobné zápasy (doma Teplice, Bolka, na Slovácku a v Olomouci), takže fakt ne jeden za sezonu. A to srovnání se Spartou je dost nemístné, přeci jen prohrála "jen" 1:3.

      2) "Byl to zbytečný akt zvůle...Bylo to bezpráví, se kterým se nikdy nesmířím. Bezdůvodně jsem přišel o práci. Vlastně o dvě práce." Tak tohle mě pobavilo, to je jako kdyby Eden obsadila sovětská vojska:) A jinak zrovna fotbalový trenér by měl být zvyklý, že ze dne na den přijde o práci.

      3 "Všiml jsem si, že tam probíhalo protěžování určitých hráčů do sestavy, nechci je jmenovat" Ano, Zmrhal na levém beku, tohoto protěžování si nikdo, ale nikdo nevšiml.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 12:33 |  
        0 0

        Nic proti, ale Koubek Slavii proti Teplicím letos netrénoval. 0:7 byl ještě Petrouš a na jaře už Pastoor, jestli se nepletu

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 12:41 |  
          0 0

          Stejně tak netrénoval ani proti Mladé Boleslavi. Po domácí prohře 0:4 rezignoval Petrouš...

          Ale nedivím se, že někteří mají tak negativní pohled na Koubka, když mu dávají za vinu i porážky, u kterých nebyl. :)

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 12:47 |  
            0 0

            viz Thorklaer - Středa, 04.06. 2014 - 12:47:14

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Barra     před 10 lety 04.06.2014 13:02 |  
            0 0

            Ale Thorklaer to samozrejme vi, vsak pise ' nejen pod Koubkem'. Proc tyto zapasy ale jsou uvedene, je mi celkem divne. Spravne by bylo ihned rict, ze v obou zapasech se Slavie zesypala po cervenych kartach. A prik karte pro Hrubese byl opet vinnik KK, ktery nesmyslne ztratil mic. A snad by bylo take dobre se podivat na sestavy a hlavne na obranu, s kterou musela Slavie nastoupit. Ukazalo se, ze pro Kolarika je rozdil juniorka a Acko velky. Tehdy jsme nemeli k dispozici Nevese, ktery se prokazal jako podstatne zesileni obrany. A ano, v Olomouci jsme meli fatalnich 20 minut, jinak byl ale zapas dobry. Kdyby KK a spol neprinesli jen 24 hod pred timto zapasem Smejkala, mohli jsem hrat jinak. Je krasne ze KK a Korneev se rozhodli, ze vyradi Bortela z kadru, kdyz ale misto neho neprinesli nahradu, tak je selhani jednoznacne jejich, o to vice kdyz se vedelo ze Dobrotka bude jeste tydny mimo hru.

            Trochu objektivity by neskodilo.

            Skoda, ze Thorklaer ktery tady bezduvodne opakovane mluvil o 'Pastoor-haters' presne to dela s Koubkem.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 14:13 |  
              0 0

              Ano, to mi uniklo. Omluva Thorklaerovi

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 15:05 |  
              0 0

              odpovím zde i na příspěvky Alanora, ať se to tu moc nerozvětvuje a nevzniká nějaký flamewar. A předem říkám, že se ani do nějaké argumentační bitvy pouštět nehodlám, tohle je můj poslední příspěvek na toto téma. Evidentně máme jiný pohled na věc, takže bych to nechal koňovi, jde o minulost...

              Ano 2 ze 4 mnou zmíněných zápasů se nestaly pod Koubkem, ani to s ním nespojuji. Leč mě prostě vadí, když říká, že se něco podobného stane jednou za sezonu a přitom se to stalo 4x (ok, na 2 z toho nemá vliv). A prosím vás, nepouštějme se do debat, jestli Olomouc měla štěstí, nebo my naopak smůlu a zda to jde srovnávat s Teplicemi, Slováckem, Slováckem. To už pak není o argumentech, ale o pocitech. Všechny zápasy skončily debaklem, kdy se nám zcela rozpadla hra a i hráči se sesypali jak mouchy. Soupeř nás v klíčových pasážích přehrál, nasekal nám góly a je nedůležité kolik minut trvaly, kolik na to potřeboval střel apod.
              Jinak Bortelovo vyřazení a pozdní příchod náhrady je analogie se začátkem sezony, kdy chtěl Petrouš taky posily do obrany a nic do svého padáku nedostal. Prostě tohle není o trenérovi, ale o vedení, to bych do toho nemotal. Každý musí pracovat s kádrem, co má a výsledky jsou odpovědností trenéra. Ano, můžeme se pouštět do rozsáhlé analýzy stavu týmu před každým z těchto zápasů, ale na rovinu, na to nemám ani čas, ani chuť.

              Ale fakt se mi nechce pouštět do války na toto téma, ani jeden z nich tu není, já bych se na to vykašlal. Spíše bych napjatě očekával dny následující, než tu pořád do kola řešil nepříliš šťastnou minulost.

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                Barra     před 10 lety 04.06.2014 15:35 |  
                0 0

                Ano, je to jak rikas o pocitech, ale jen castecne. A ano, finalne nese odpovednost vzdy trener, ale vedeni ma samozrejme velkou spoluodpovednost. Zajimave, ze ve trech vysokych prohrach hral KK svoji roli jako hrac, ve ctvrte prohre jako sportovni reditel. Vzcela zbytecne vylouceni proti Teplicim a oslabeni muzstva, proti MB zavinil hloupou ztratou mice vylouceni Hrubese, proti Slovacku opet blba ztrata mice KK vedla k druhe brance soupere, kdyz jsme se 4 utocniky se snazili vyrovnat. Proti Olomouci beru jako zasadni chybu sportovniho reditele, ze chtel odehrat ligu bez nahrady pro Bortela a Dobrotky.

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 16:36 |  
                  0 0

                  ano, musím uznat, že ta spojitost Kisela s debakly je minimálně kuriozní. Zajímavý postřeh!

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 12:47 |  
          0 0

          doporučuji si příspěvek doopravdy přečíst, zamyslet se, a pak reagovat. Ve svém příspěvku jasně píšu: "nejen pod Koubkovým vedením měla Slavia minimálně 4 podobné zápasy"

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 13:01 |  
            0 0

            Co s tím má ale co dělat Koubek? Pod ním se stala jen ta Olomouc, že domácí třikrát kopli do míče a byly z toho tři góly. Slovácko za ostudu neberu. První gól jsme dostali z hloupé penalty, poslední v nastavení. Herně to bylo s Baníkem nesrovnatelné.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 13:02 |  
            0 0

            A hlavně Koubek mluví o tom, že to byl zápas blbec, co se stane jednou za sezónu. Teplice ani Boleslav smolnými zápasy nebyly, tam jsme dostali rychtu zaslouženě.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Barra     před 10 lety 04.06.2014 13:12 |  
              0 0

              Vzdyt i Liberec se po zraneni Kovace sesypal a dostal 6 branek kolem usi. My jsme v Olomouci nemeli Dobrotku, Bortela se rozhodlo jiz nepouzivat. Koubek kricel o stopera, ktereho dostal s Smejkalem ani ne 24 hod pred zapasem. Mozna tady byla chyba Koubka, ze ihned Smejkala nepostavil, zase chapu ze kdyz Smejkal ani jednou netrenoval s muzstvem natoz aby odehral nejaky zapas, nKoubek nechtel riskovat.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 04.06.2014 12:47 |  
        0 0

        Zkuste se trochu lidsky vcítit do Koubkovy situace. Přišel o práci, možná o takovou, o níž celý život snil a má pocit(ne neoprávněný), že to neproběhlo úplně fér. On se nikomu se svým názorem nevnucuje, jen odpovídá na otázky novináře. Naopak je mi sympatické, když říká, že proti Slavii jako takové žádnou zášť necítí a že ji má "v srdci".

        Pokud jde o Zmrhala, tak, pokud si dobře vzpomínám, nastoupil na levém beku jen v jednom ligovém zápase,v tom dalším už tam nebyl. Bylo to v době, kdy jsme neměli moc jiných alternativ do obrany (Dobrotka zraněný, Smejkal přišel až těsně před Olomoucí). Navíc myslím, že se tady objevilo několik hlasů, že v přípravě Zmrhal na tomto postu úplně špatně nehrál. Víc samozřejmě bylo takových, které tvrdily, že to byla hrůza, "protože je to Zmrhal".

        Celkově se na působení M. Koubka dívám skoro s nostalgií. To, jakým způsobem zkonsolidoval rozložené mužstvo, bylo nepřehlédnutelné a i svými výroky do médií mi byl sympatický. Jsem si jistý, že kdyby zůstal trenérem, určitě se netřeseme o záchranu do poslední minuty posledního kola a určitě bychom nepředvedli tolik trapných výkonů, jako byly třeba ty se Spartou, Brnem, Jihlavou, Jabloncem nebo Ostravou (a přidal bych i vítěznou Bohemku).

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Barra     před 10 lety 04.06.2014 13:05 |  
          0 0

          Diky Lojzo za tento prispevek.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            urs (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 15:13 |  
            0 0

            snad některé z diskutujících nebudou omevat, když napíši, že bych si přál znovu oslovit pana Koubka jako trenéra SKS, protože (troufám si tvrdit) povícero schopných a hlavně ochotných fotbalových odborníků nějak né a né nalézt..
            samozřejmě ještě před schůzkou samotnou se mu v soukromí řádně omluvit, sypat si popel na hlavu a až poté jednat o případné spolupráci :)

            ikdyž je to spíš trochu toužebné přání a vypadá to celé minimálně kosmicky :)

            ale i na srandu a komedie nejen na hlavě je vhodná doba, při všem tom skepticismu, co říkáte?

            urs

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Barra     před 10 lety 04.06.2014 16:13 |  
              0 0

              Ja mam obavu ze mezi Koubkem a Kiselem je vykopany az moc hluboky prikop. Urcite tak dlouho jak je Korneev spojeny se Slavii to nevidim jako realne. Jinak si myslim, ze Koubek nebude dlouho bez muzstva. Jeho temer perfektni jizda u Baniku, kde v 2009-10 bojoval do posledniho kola o titul, jeho ctvrte misto s MB, jeho dobra prace v Kladne a u Caslavi jsou vysledky, za ktere se nemusi stydet. A i u nas si zaslouzil vice nez 10 zapasu, aby mohl dokazat co v nim je.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            bongor     před 10 lety 04.06.2014 20:32 |  
            0 0

            Myslím,že Álois má pravdu.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          AlesJa     před 10 lety 04.06.2014 14:23 |  
          0 0

          ještě bych doplnil, že ten kdo na to má žaludek ať se na to utkání s Olomoucí podívá. Herně a to myslím kombinačně,přesnost přihrávek, systém útočení bylo lepší než všechny ostatní vystoupení pod Alexem. Pokud si to přesně vybavuji, měli jsme takových 6 golových příležitostí. Pátý gol sigmy padnul až po vyloučení.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        dArtagnan     před 10 lety 04.06.2014 16:33 |  
        0 0

        K té jedničce: Koubek mluví o průběhu zápasu, ne o výsledku. Proto ta analogie se zápasem Sp*rty.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Citrus (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 12:12 |  
      0 0

      Ten člověk je úplně mimo realitu. Pro mě je jediné pozitivum jeho angažmá, že už jsem pochopil přezdívku sedmilhář.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        ortevor     před 10 lety 04.06.2014 14:49 |  
        0 0

        presne tak !

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Markus     před 10 lety 04.06.2014 12:40 |  
      0 0

      Ach jo, to nevěděl kam jde a hlavně mezi jaké lidi?! Nepřekvapuje mě, že Karolko je (zatím) ochotný ze sebe dělat šaška, ale Koubka se Šeterlem jsem považoval za zkušené profíky. O to více mě mrzí tyhle polopravdy, co do médií vypouští. Podobné mediální výlevy ničemu nepomohou, ve výsledku ať to bylo jakkoliv, tohle je neprofesionální vyjádření. Vždyť naše skvělé vedení bylo ochotné dokonce spolupracovat s Horníkem (2 roky byl Ivánek s Řebíčkem v kontaktu, jak přiznal v rozhovoru před pár dny) a od katastrofy nás nakonec oddělila snad jen nečekaná sebereflexe Horníka, který se bál reakce příznivců Slavie. Řebíčka už neberu jako něco lepšího než byl Sisák, to je další Sisák, jen se na rozdíl od něj ukazuje lidem. Bylo naivní doufat, že se u nás něco vyčistí a klub uzdraví, tyhle lidé nikdy nedokáží kolem sebe vybudovat zdravou společnost, vždy to skončí jen na kombinaci zm* a vohnoutů dle D-Fense. Tak čemu se Koubek kua diví, že s ním takhle ... zametli?!

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 12:44 |  
        0 0

        To přirovnání Řebíčka k Sisákovi dost pokulhává. Navenek je sice klub pořád v krizi, ale zatímco Sisák prachy vysál, tak Řebíček je ve Slavii utopil. Bohužel kvůli vlastní neschopnosti bez jakéhokoliv efektu.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Markus     před 10 lety 04.06.2014 14:22 |  
          0 0

          Máš pravdu, z pohledu financí je to odlišné. Prachy co Sisák po úspěšných pohárech z pokladny Slavie odnesl jen tak něco nepřekoná. Měl jsem na mysli spíše typ lidí, které vyhledává pro spolupráci, tam je to obávám se podobné.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        bongor     před 10 lety 04.06.2014 20:38 |  
        0 0

        Tak to se teda ten Horník bál oprávněně.Myslím,že by to ve zdraví nepřežil.

  14. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Sedrousek     před 10 lety 04.06.2014 11:32 |  
    0 0

    to se nesmí opakovat! A já jsem ochotný pro to i něco udělat. Klidně si pujdu hned koupit permici a cestou si k ní koupím i bič a stavím se v kanceláři a až to tam vyčistím,tak se stavím i v šatně. No ale tam teď nikoho nenajdu. Tak jim aspoň ty jejich věci zabalím. Za to co předvedli si žádnou dovolenou nezaslouží.

  15. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Sedrousek     před 10 lety 04.06.2014 11:40 |  
    0 0

    Fotbalová bomba Beckham chce být prvním hrajícím majitelem klubu. on chce koupit Slavii? No já nejsem proti.

  16. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    birkin     před 10 lety 04.06.2014 11:58 |  
    0 0

    vim ze by muj dotaz patril spis pod vedlejsi clanek, ale mam obavu, ze tam uz moc lidi neprijde, tak ho polozim zde.

    a sice: Slavia U19 byla naposledy mistrem pred 16ti lety, umel by nekdo sepsat tehdejsi mistrovskou soupisku?

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 12:32 |  
      0 0

      Jista voditka jsou na webu FACR, kde se sice pise, ze jsme sezonu 97/98 vyhrali dorosteneckou ligu, ale v detailech je pak toto: http://nv.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=62629&tmplid=1745

      Ta data tam jsou evidentne uplne zprehazena, predevsim u zapasu jsou nekdy opravdu komicke veci, doporucuji se podivat treba na 22. kolo :o)

      Kazdopadne jiste povedomi o tom, kdo za Slavii tehdy hral, z toho pri trose usili lze ziskat, napriklad z nize uvedene tabulky strelcu, kterou vyhral Tomas Dixa. Celkove jsem tam za Slavii nenasel jedine zname jmeno, ktere by se v nasem dresu prosadilo i vys, naopak tam jsou v jinych tymech velmi znama jmena (Pitak v Hradci, Lafata v Budejovicich, Matusovic v Ostrave, Rosicky ve Sparte, Drulak v Olomouci).

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        quelhar (admin)     před 10 lety 04.06.2014 12:37 |  
        0 0

        *Vekove to samozrejme znamena, ze ten olomoucky Drulak je syn toho, co dle nasich reprezentantu nema Peltu :o)

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          birkin     před 10 lety 04.06.2014 13:06 |  
          0 0

          to je opravdu desnej chaos, nerozumim tomu, ze je problem pro FACR udelat evidenci...mozna trochu vypovidajici je jen ta tabulka strelcu, ovsem jmena jako Dixa a Bosansky diru do sveta neudelala:-(...jeste me zaujala ta tabulka navstevnosti, podle ktery bychom si tenkrat nestali spatne...i kdyz taky o tom mam urcity pochybnosti, kdyz je na cele tak "nefanouskovske" mesto CB

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            ortevor     před 10 lety 04.06.2014 14:53 |  
            0 0

            nejak to nechapu..podle toho linku davali goly za Slavii jako David Lafata nebo PAvel Tobias...coz se mi fakt nezda

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              AlesJa     před 10 lety 04.06.2014 15:01 |  
              0 0

              no právě, že to je celé blbě za Slavii byli v té době výšše jmenovaný Bošanský a Dixa

  17. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    jira123     před 10 lety 04.06.2014 13:08 |  
    0 0

    Nějak se v tom začínám ztrácet , Jestli jsem to pochopil s čistkou přijde již nový majitel ??Jsem jak na trní , člověk pořád jen čeká a čeká než se něco začne dít :(

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      AlesJa     před 10 lety 04.06.2014 14:16 |  
      0 0

      kolikrát jsme již takhle čekali ?? tak snad alespoň trocha toho dobrého ten náš milovaný klub zase po delší době potká

  18. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Fulham     před 10 lety 04.06.2014 13:20 |  
    0 0

    Chvilku jsem měl obavu, jestli s tím článkem v LN o prodeji Slavie a Edenu nesouvisí i ten titulek o tom , že vědci objevili obří spermie....v jakýchkoliv prostorách klubu by to bylo na pováženou...

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      edenian     před 10 lety 04.06.2014 13:55 |  
      0 0

      :-)))) Kdyz jsme v tak obrim pruseru, zmutovaly i spermie. Kdovi co jeste obriho z nejaky skrine v Edenu vypadne v pristich dnech.

  19. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    spino     před 10 lety 04.06.2014 15:48 |  
    0 0

    Hmmm...tak Pelta chce Hrubého. Nezbývá, než doufat, že to nový majitel již nepovolí.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      spino     před 10 lety 04.06.2014 15:51 |  
      0 0

      Pardon, jedná se o brankáře Hrubého. Zrušte poplach! :D

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Navyseals     před 10 lety 04.06.2014 16:20 |  
        0 0

        většina zdejších má tvoje příspěvky na salámu, hochu

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 17:16 |  
          0 0

          :))

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        janko (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 17:08 |  
        0 0

        Spino, kdyby jsi nebyl vosel co spamuje na všech možných serverech, tak by jsi zachytil zprávu a možná ji i udržel v hlavě, že R. Hrubý prodloužil před pár týdny ve Slavii smlouvu do roku 2018. Pokud by chtěl čumák R.Hrubého, musel by se řádně plácnout přes kapsu. Ať je řéba jaký chce, tak za hubičku by mu ho nedal.

  20. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 17:33 |  
    0 0

    Mohl by prosím pro čtenáře SN působící v zahraničním "vyhnanství" někdo shrnout obsah, případně naskenovat ten článek z Lidovek ohledně stadionu? Díky!

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 17:58 |  
      0 0

      na základě společného postupu firem okolo PPF a vlastníka stadionu v jiné kauze redaktor LN vyvozuje, že PPF se přímo angažovala, prostřednictvím Pražáka, v nákupu stadionu v Edenu. V zásadě už to psal kdysi Léko na České pozici.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 18:06 |  
        0 0

        OK, takže vlastně nic nového pro pravidelné čtenáře zdejších diskuzí... Díky ;-)

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Markus     před 10 lety 04.06.2014 19:15 |  
          0 0

          Nezapomeňte, že Léko je teď šéfredaktorem Lidovek a Česká pozice se pod Lidovky přestěhovala též. Jinak tu kauzu sleduje už skoro 5 let a pravidelně poměrně seriozně publikuje. Jsem za něj moc rád.

  21. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    judy     před 10 lety 04.06.2014 18:27 |  
    0 0

    Je dobře že chceme a máme v plánu prodlužovat smlouvu s tím kdo chce hrát dobře fotbal... Snad to bude pokračovat a těch "nepotřebných" se zbavíme.
    Prošek a Berkovec budou dobří, či spíše jsou dobří.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 18:46 |  
      0 0

      Taky se zrovna tyhle dvě jména ve Slavii líbí :)

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      judy     před 10 lety 04.06.2014 19:05 |  
      0 0

      Prosim vás předsi tu nebudem dělat horko kolem Vízkova výroku do blesku kde to celé přetočí a udělají z toho bulvární čivo plné nesmyslů.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        travel (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 19:14 |  
        0 0

        Snad máte pravdu.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          steev (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 19:19 |  
          0 0

          Vízek je alkoholik bez informací a jenom plácá co v Kozlovně zaslechne.vůbec bych ho neřešil.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Navyseals     před 10 lety 04.06.2014 19:29 |  
            0 0

            zhruba tak, s Csaplárem jsou super dvojka

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 19:53 |  
            0 0

            Tyhle kydy miluju!!! Mnohdy, pochopitelně, s Vízkem nesouhlasím, ale ten člověk je někdejší vynikající fotbalista, dokonce tak vynikající, že podobného nemáme ani v komiksu, a já si troufám tvrdit, že o fotbale něco ví. Dokonce, že o něm ví víc, než drtivá většina přispěvatelů tohoto fóra. Jinými slovy, já bych zase vůbec neřešil slova někoho, kdo fotbal viděl na netu.... Tím myslím tebe.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              steev (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:00 |  
              0 0

              To fak myslíš mě? tak to se povedlo.

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                steev (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:04 |  
                0 0

                Jo a mimochodem to že byl vynikající fotbalista mu nikdo nebere.Ale to že je to alkáč co se jenom do každýho trefuje je věc jiná.Ale mysli si o něm samozřejmě co chceš,to je jasný.

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 20:07 |  
                  0 0

                  Kdy jsi se s ním ožral naposledy?

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 20:05 |  
                0 0

                Jo! Myslím tebe, respektive tohle: Cituji : Vízek je alkoholik bez informací a jenom plácá co v Kozlovně zaslechne.vůbec bych ho neřešil.
                Tohle prostě nemůže napsat člověk, který si myslí, že rozumí fotbalu.Pokud to ten člověk opravdu myslí vážně, pak ze sebe udělal blba par excellence...

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  steev (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:16 |  
                  0 0

                  Ty si fakt ubožák.
                  A navíc já jsem nikdy neřek že rozumím fotbalu.Jenom říkám že Vízek neví o Slávii vůbec nic a je to alkáč.
                  Hlavně se uklidni.

                  • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                    Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 20:28 |  
                    0 0

                    Jsem naprosto klidný, na rozdíl od tebe. Pokusím se ti vysvětlit situaci: Vízek je rozhodně se situací ve Slavii obeznámen víc než ty /my/, skrzevá svého zetě. Budeš-li chtít znát jméno toho zetě, rád ti ho sdělím. Co se jeho alkoholismu týče, jistý čas jsem pracoval v Praze a do té hospody jsem chodil. Je-li Vízek na něčem závislý, pak na kartách, ale rozhodně ne na chlastu.

                    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                      RaDDa521     před 10 lety 04.06.2014 20:39 |  
                      0 0

                      To jsi tam zřejmě už dlouho nebyl :D

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  Euforak (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:20 |  
                  0 0

                  Ahoj Láďo

                  • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                    Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 20:29 |  
                    0 0

                    To jsi někde na úrovni Vocela....

                    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                      spino     před 10 lety 04.06.2014 20:31 |  
                      0 0

                      Myslím, že to začíná být hodně zábavné! :DDDDDD

                      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                        steev (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:37 |  
                        0 0

                        To je jenom tvoje domněnka že má nějaké info.nic víc.Tak halvně nedělej chytrýho páč ti to moc nejde.
                        A příště se pokus v Praze strávit víc času,třeba se vzpamatuješ.

                        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                          steev (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:40 |  
                          0 0

                          A jestli si ten článek čet pozorně, tak jistě víš že ani nevěděl s kym v hospodě vůbec byl.To mluví za vše.

                        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                          spino     před 10 lety 04.06.2014 20:40 |  
                          0 0

                          Nevím na koho tahle reakce jen, pak jen řeknu jen tolik, že Vízek podle mě vaří z vody, stejně jako většina redaktorů Sportu. Jen mě pobavily ty (hulvácké) hádky s Edwardem. Z toho už jsem za tu dobu vyléčen.

                        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                          Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 20:50 |  
                          0 0

                          No jo, tak máš pravdu. Já ti to vymlouvat nebudu... Snažil jsem se ze sebe udělat znalce českého fotbalu, ale ty jsi mě naprosto převálcoval. Jdu si najít nějaké smetiště, kde strávím zbytek života a budu závidět lidem, jako jsi ty.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:49 |  
              0 0

              To by mě zajímalo jak mu to, že byl vynikající fotbalista, dává patent na rozumy ohledně vedení klubu. Když hodnotí hru tak je to ok, ale ten zbytek... Krom toho ta jeho rubrika je jen bulvár nic víc, nejde o informaci jde o styl a prvoplánové vyznění. Takže brát to nějak vážně je celkem fail.

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 20:57 |  
                0 0

                Steve, tem styl je právě ten bulvár. To je to, co, noviny chtějí, aby to takhle bylo podáno a určitě si to upravují sami. Já mluvím o obsahu a v tom se těžko někdo z nás může Vízkovi rovnat. Tady si kdejaký Lojza přečte, že Vízek je alkoholik a nerozumí fotbalu a bere to za jasnou věc. Mě je třiačtyřicet, tudíž ho pamatuju a rozhodně bych si nedovolil tvrdit, že nerozumí fotbalu. Nemluvě o tom, že má za zeťáka Šmícu a tudíž má určitě lepší informace, než já, ty a většina lidí tady...

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  spino     před 10 lety 04.06.2014 21:01 |  
                  0 0

                  Nejlepší informace o Slavii mají lidé z byznysu. Pak dlouho nic, pak možná managment Slavie a nakonec lidé, kteří mají s lidmi z managmentu kontakty. Vízek je třetí část.

                  • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                    Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 21:03 |  
                    0 0

                    Jo! Přesně takhle to je! Až budu velkej, chci být jako ty.

                  • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:03 |  
                    0 0

                    Vyjmčně musím souhlasit, Šmicr ví tak možná to co zaslechne na chodbě, rozhodně jako asistent trenéra nechodí na jednání o prodeji klubu ani se mu Aleš nesvěřuje...

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 20:52 |  
      0 0

      Já bych se zastal stevea. Vízka jako hráče nepamatuju, ale myslím, že jeho minulost je irelevantní vzhledem k tvrzení, že je to žvanil. A podle mě ukázkový. Ty věci o alkoholismu bych nechal stranou, o tom nic nevím a je vcelku fuk, jestli z něj mluví alkohol, nebo vlastní hloupost.

      Nicméně kdyby měl přeci jen náhodou pravdu, tak se mu dopředu omlouvám už nyní, protože bych tu poté patrně nebyl k vidění a nebylo by se jak omluvit. Na řebíčkovsko-csaplárovskou Slavii bych pravděpodobně neměl nervy.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Navyseals     před 10 lety 04.06.2014 20:58 |  
        0 0

        Csaplár si vždycky uměl velmi bohatě napsat seznam posil a to mi nejde dohromady s Alešovým šetřením.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        spino     před 10 lety 04.06.2014 20:58 |  
        0 0

        To jsou všechno jen alternativní spekulace coby kdyby náhodou krachly námluvy se zájemci o Slavii. Stejně tak stěhování na Strahov, Vondráček coby překupník s talenty, Csaplár, předtím Horník, to jsou všechno varianty číslo 2. Musíme věřit tomu, že se Řebíček na prodeji domluví a bude líp.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Edwardtheiron     před 10 lety 04.06.2014 21:07 |  
        0 0

        I ty Brute ???? On přece neříká, že to takhle bude, říká, že zaslechl jméno Csaplár...to je snad rozdíl.... A jestli se něco nestane, tak zrovna tomuhle jménu věřím taky. A nebudu dodávat, že doufám, že se něco stane.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Pepino44     před 10 lety 04.06.2014 22:52 |  
          0 0

          Tak pánové,musím se trochu zastat Edwarda,protože do Kozlovny (Vízkova hospoda) občas zajdu a Edward má pravdu s tím mariášem. Málokdy,opravdu zcela vyjímečné bylo,aby tam Vízek byl a nehrál mariášek. A kdo mariáš hraje (trochu na úrovni) tak ví,že při kartách se zase tak moc nechlastá. I když alkoholik pravděpodobně bude,podle definice primáře protialkoholického pavilonu psychiatrické léčebny v Bohnicích,který říkal, že alkoholikem je ten,kdo požívá pravidelně každý den byť jedno pivo. Ten kdo vychlastá dvakrát týdně patnáct piv,prý akoholik být nemusí. Tak si úsudek udělejte sami. Otázkou také je,co on tomu Plesku z toho co ví pustí,aby potom Šmíca neměl problém a nakonec jak to Plesk upraví aby to pro tyto noviny bylo zajímavé. Jinak pánové-takovéto hádky a napadání jsou snad zbytečné.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Alanor (admin)     před 10 lety 05.06.2014 08:29 |  
          0 0

          No právě zaslechl jméno... To jsou typické drby mimo mísu z hospody, na které se můžeš zeptat kdekoliv kteréhokoliv štamgasta. Vízek bývá často mimo mísu, jak pak následné reálné dění ukazuje.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Edwardtheiron     před 10 lety 05.06.2014 09:24 |  
            0 0

            Alanore, tady i jinde každou chvíli napíše někdo něco, co se posléze ukáže být naprostou pitostí, přesto se najdou lidé, kteří tomu věří. V drtivé většině případů jde o anonymní příspěvek, jehož autor dělá bůhví co. Naproti tomu Vízek, který má k fotbalu a jeho zákulisí zcela jistě blíže, než většina tohoto fóra, je automaticky označen za žvanila. Nechápu!

  22. Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 19:47 |  
    0 0

    Ta inzerce na Hlavní straně a Ladies online now :o)? vždyž jsou tu děti jako spino :D :))

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      spino     před 10 lety 04.06.2014 19:53 |  
      0 0

      Pořád lepší, než Svobodní. ;)

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Woltaire     před 10 lety 04.06.2014 19:59 |  
        0 0

        Spino, Voceli, Vocásku, nebo jak ti řikají, jdi za roh a skoč do zdi. Hlavně už nepiš, díky.

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          travel (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:21 |  
          0 0

          Woltaire,vzpomínám si,že jsi někdy v dubnu psal,že děkuješ za informace Navarovi a pierovi a že se v podobném prostředí pohybuješ a že nám v budoucnu sem dáš info.Teď by se to docela šiklo.Ráno sem zrovna dal informaci piero,nevíš taky něco o tom?

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Woltaire     před 10 lety 05.06.2014 12:24 |  
            0 0

            Ahoj traveli,

            no momentálně moc zpráv nemám a jen pevně doufám, že ta informace o Kellnerovi je pravdivá. Obecně jen vím, že od příštího roku nám minimálně jeden ze dvou největších sponzorů na 99% odejde. Takže si moc přeju, aby to s tím Petrem byla pravda.

            Obecně by spousta hodně movitých lidí, kteří navíc i SKS fandí, ráda vstoupila do SKS, ale ti, se kterými jsem mluvil, nechtějí mít nic společného s Řebíčkem, Sisákem, Pitrem a dalšími.... Bojí se o své dobré jméno, případně o peníze , protože, jak každý ví, ta situace ve vlastnictví je dost nepřehledná od památné valné hromady v roce 2008.

            Až budu mít něco nového, určitě se ozvu.

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              travel (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 14:47 |  
              0 0

              Zdravím Woltaire,děkuji ,že jsi mi odpověděl na dotaz.Bohužel to,co píšeš o Ř,S a P a co z toho plyne je celkem logický a vůbec se tomu nedivím.Je fajn,že k pierovi,Sokratesovi a Navarovi i ty snad budeš sem moc dávat informace ohledně Slavie a stadionu.Já věřím,že pierovi informace jsou věrohodné,ale jde o to,aby to dobře dopadlo.Ještě jednou díky a doufám,že další info budou optimistická.To ticho po pěšině ze strany Slavie je ubíjející.

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:35 |  
        0 0

        Hele ty babišofile, jestli pak víš, za koho chtěl Babiš vstoupit do politiky než ho Mach poslal k čertu, pak si založil to své ANO a od té doby jsou svobodní "nepřítel" nr1... na studenta politologie máš hodně ubohý přehled...

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          spino     před 10 lety 04.06.2014 20:37 |  
          0 0

          Babiš chtěl sponzorovat Svobodné, poté oslovil Karla Janečka, aby založil stranu, kterou mu bude sponzorovat, nakonec tam vstoupil sám.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:46 |  
            0 0

            "sponzorovat" :D a co by za ten "sponzoring" asi tak chtěl... Honzíku Honzíku, už celkem starej ale pořád tak naivní... ;o) ne nechme politiku politikou. Dva příspěvky od každého z nás stačí. Ty už jsi v podmínce a já se do ní nechci dosta :D

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:17 |  
        0 0

        Potrefená husa: Psal jsi, že tvůj čas je drahocenný. Až budeš mít chvilku klid od pronásledování Držmíšků, Benýšků, nově také Kellnerů (?), investuj dvě hodiny svého drahocenného času do studia základů ekonomie. Návratnost investice je zaručena téměř okamžitě, ztrapňovat se budeš o něco méně.

    • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

      Markus     před 10 lety 04.06.2014 20:00 |  
      0 0

      Jde o AdSense, máš tam jen to co rád hledáš :D

      • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

        Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 20:45 |  
        0 0

        Chudák Artur, takhle se prozradit. :) Ale pořád lepší, když na sebe člověk práskne, že ho zajímají dívky, než že se mu tam dokola zobrazují jen politické strany. Ale každý dle svého gusta. :))

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 20:54 |  
          0 0

          tak nevim co si mám myslet o reklamě na dámská tílka z lidlu :D

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Alanor (admin)     před 10 lety 04.06.2014 21:02 |  
            0 0

            Když jsem se učil na zkoušky, tak mi to dokonce ukazovalo pomoc se schizofrenií, depresemi a všelijaké lékařské novinky a implantáty. :)) Teď mi to ukazuje fotbalové věci - vše v nejlepším pořádku! :)

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:12 |  
              0 0

              no mě se tam střídá fotbalová reklama na Castrol, to je v pořádku a Lidl, ten nechápu :D ani diskonty ani hadry mezi položky, které bych vyhledával nepatří :D

              • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                Artur (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:44 |  
                0 0

                Beztak tam máme všichni stejnou reklamu mám tam lidl, fotbalovou , děvky... Jinak popírám, že bych si nějaké platil a ta částka taky nesouhlasí! :o))

                • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:59 |  
                  0 0

                  nikdo neříká, že platíš, jen jsi třeba monitoroval trh :D

        • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 04.06.2014 21:20 |  
          0 0

          Potrefená husa no. 2 :D : Nesouhlasím. Společnost by měla být nabádána k pravému opaku, aby se tu nědely věci, které se tu dějí nyní :) Toť můj pohled na věc.

          • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

            Alanor (admin)     před 10 lety 05.06.2014 08:23 |  
            0 0

            Pokud by se ale všem ukazovala reklama na Svobodné, tak tu sice budeš mít politicky uvědomělou společnost, ale ta za chvíli stejně skončí kvůli nízké porodnosti. :))

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              slaviator     před 10 lety 05.06.2014 10:08 |  
              0 0

              nesvobodní nemohou mít děti? :P

            • Re: Špatná sezona. To se nesmí opakovat

              Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 13:05 |  
              0 0

              :)) good one