Přípravná utkání

Štěchovice - Slavia 1:0

Slavia nastoupila v kombinované sestavě k zápasu s třetiligovými Štěchovicemi, v zápase prohrála 0:1.

Štěchovice - Slavia1:0 (0:0)

Branka: 80. Říha

Sestava Slavie:

1. poločas: Rakovan - Dostál, Nitrianský, Kodr, Tusjak - Zmrhal, Salašovič - Prošek, Douglas, Koreš - Vošahlík.

2. poločas: Rakovan - Dostál (60. Möglich), Nitrianský, Kodr, Bejbl - Hrubý, Salašovič (60. Tusjak) - Prošek (60. Zámečník), Douglas (60. Vošahlík), Jankto - Červenka.

Štěchovice, které mají v kádru známá jména jako Radka Sňozíka v bráně, v útoku Michala Pospíšila a v záloze exslávistu Šitticha, Slavii poměrně trápily. V prvním poločase hrála sestava i s testovaným Brazilcem Doiglasem ve středu zálohy, a ačkoliv si slávisté vypracovali několik šancí, balón za Sňozíkova záda se jim nepodařilo dotlačit. Ani domácí Štěchovice však nebyly jalové a ohrozily Rakovana.

Do druhé půle nastoupila ještě mladší sestava, v 54. minutě po Proškově přihrávce nastřelil Maicon po teči tyč. V 60. minutě došlo k čtyřnásobnému střídání. Zápas rozhodli domácí gólem v 80. minutě, kdy tvrdě vystřelil Říha.

Budeme rádi za očitá svědectví od čtenářů, kteří byli osobně přítomni.

Komentáře (98)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 12:29 |  
    0 0

    Trošku mi to připomíná přátelák s Pardubicemi, který se taky celou dobu tvářil jako zápas áčka. V Pardubicích počítali s tím, že přijede to "nejlepší", byla z toho sláva. Nakonec jsme prohráli 5:1.

    sestava:
    Hrubeš – Prošek, Synek (46. Červenka), Zákostelský, Bejbl (81. Bazal) – Čepelák – Bazal (73. Smolák), Hrubý (61. Peterka), Hurka, Tusjak (46. Duga) – Vondráček

    Dnes, kdyby odjela jen čistě juniorka + ten Brazilec a mladší hráči tak jsme si mohli ušetřit ostudu. Prohrála by juniorka a ne áčko.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      klimi     před 10 lety 12.07.2014 12:34 |  
      0 0

      Proboha, už zase, přesně to jsem čekal. Prostě potřebovali hrát i ti, kteří pravděpodobně zítra tolik hrát nebudou, opravdu to tolik vadí?

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 12:39 |  
        0 0

        Tak mě osobně to při pohledu na sestavu nechává úplně v klidu. Dovedu si představit, že kdyby hrálo to nejlepší, tak v pohodě vyhrajeme (i když...). Mě na tom jen vadí, že se to všude prezentuje jako zápas áčka a zbytečně se pak o tom píše atd atd...

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          klimi     před 10 lety 12.07.2014 12:44 |  
          0 0

          Tak na oficiálkách je psáno "Á+doplnění z juniorky" a musí být jasné, že dnes pojedou ti slabší a zítra proti ČB bude hrát Áčko. Je už mi jedno, co kdo napíše, na novinářský hovna jsem už zvyklej :)))

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      Tomski     před 10 lety 12.07.2014 12:39 |  
      0 0

      tak my víme, jak to je a to je hlavní...ale je pravda, že juniorka v přípravě většinou zápasy proti týmům z ČFL zvládala...vychází mi, že zítra by sestava mohla vypadat asi nějak takhle (bohužel nevím jak je na tom kdo zdravotně): Hrubeš (Berkovec ?) - Mikula, Latka, Dobrotka (Bílek), Juhar - Petr, Boudjemaa (Piták), Gecov (Bílek), M.Černý - Balaj (Škoda) + doplnění o pár hráčů ze dnešního utkání (Hrubý, Zmrhal, Prošek, Douglas, Koreš, kteří toho odehráli dnes méně)

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      jarodo57     před 10 lety 12.07.2014 20:04 |  
      0 0

      Já nic nepřeceňuji,ale ani nepodceňuji,ale nenechává mě klidným,že nastoupili-Rakovan,Dostál,nitrianský,Tusjak,Koreš,Vošahlík,Prošek . nejsou to náhodou hráči ,,Ačka" a dokonce někteří ze zákl. sestavy?Jenom jedno mě dává naději,že tihle dostali poslední šanci a pak už to bude už jen o ostatních.Docela bych si to přál a k tomu bych i zabalil Juhara a Gecova.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        jarodo57     před 10 lety 12.07.2014 20:06 |  
        0 0

        Ježiši já jsem zapoměl na Zmrhala.naše největší naděje posledních 5 let.

  2. mimo tema

    Kornovo     před 10 lety 12.07.2014 12:31 |  
    0 0

    je nejaky posun v kauze radeni policie na moste pred derby? nese za to nekdo nasledky nebo to vysumelo? a jak jsou na tom postizeni?

  3. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 12:32 |  
    0 0

    Prostě Nitrianský, Vošahlík zbytečný hráči.

  4. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    DavidM     před 10 lety 12.07.2014 12:34 |  
    0 0

    Nechápu proč se to prezentuje jako normální příprava áčka. Akorát to potom působí jako velká ostuda když se všude píše že Slavia nedala gol Štěchovicím.

    Koreš, Vošahlík, Nitro, Zmrhal, Dostál - doufám že je to signál že tahle pětice nebude hrát pod Beránkem v základu

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      klimi     před 10 lety 12.07.2014 12:37 |  
      0 0

      A kdyby to bylo prezentováno jako zápas juniorky a těch 5 zmíněných by hrálo, tak by se tu brečelo, že zabírají místo juniorům, tak já Vám už nerozumím :)))

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        DavidM     před 10 lety 12.07.2014 12:41 |  
        0 0

        No já bych rozhodně nebrečel. Upřímně, juniorku nesleduju nějak zvlášt. Junirko je o toho aby dodávala hráče do áčka, za poslední tři roky moc hráčů, kteří byli pro áčko přínosem nebylo.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        Tomski     před 10 lety 12.07.2014 12:47 |  
        0 0

        poslední dobou je to tu jak zeď nářků...směrodatné bude zítřejší utkání...včera nebo kdy bylo oznámeno, že přijede áčko doplněné o juniorku...v samotné juniorce jsou teď hodně mladí hráči a ještě jich je málo...a v dnešní sestavě není nikdo komu by bylo víc jak 25...kdyby jsme s nimi vypadli po tomhle utkání v poháru, tak bych chápal rozhořčení, ale je to příprava a kdo to sleduje, tak když viděl sestavu nemohl očekávat koncert...směrodatné bude zítřejší utkání...

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      RaDDa521     před 10 lety 12.07.2014 12:41 |  
      0 0

      A proč by se to nemělo prezentovat jako příprava áčka, když to byla příprava áčka?

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:35 |  
      0 0

      ještě Prošek, Salašovič, Hrubý. Tusjaka nepočítám, ten hrál jen 30 minut, takže hráčů z Áčka tam bylo docela dost, taky doufám, že minimálně Zmrhal, Koreš či Prošek se neobjeví v základu.

  5. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 12:44 |  
    0 0

    Pokud nekralují Vošahlík, Kores, Zmrhal proti týmu z ČFL, co chtějí delat v první lize? Ti by proste měli v tomhle utkání plním roli těch rozdílových hráčů a selhali.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      Tomski     před 10 lety 12.07.2014 12:48 |  
      0 0

      to je zase pravda...ale to je pro hlavu pánů direktorů Kisela s Beránkem...

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        klimi     před 10 lety 12.07.2014 12:50 |  
        0 0

        Tak třeba si to MB uvědomí, očividně už náznaky měl, když je poslal hrát dnes...

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 13:13 |  
          0 0

          Doufám, protože Vošahlík má podle mě pro tým nulový přínos a dovolím si tvrdit že Vukadinovič by předvedl daleko víc.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      judy     před 10 lety 12.07.2014 12:55 |  
      0 0

      Příjde mi to jako určitá selkce těch u kterých si doufám MB všiml že nemají v první lize co dělat a šlo jen o ujištění se že tomu tak opravdu je , snad jen Korešoj bych dal prostor se dále rozvíjet a samozřejmě ( Rakovan,Tusjak,Prošek ) těm samozřejmě taky ale jak jsem měl radost z Vošahlíka že k nám jde tak jsem velmi zklamaný ať sebou vezme Nitrianského a Zmrhala s Dostálem a jdou jinam...

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      Kornovo     před 10 lety 12.07.2014 13:00 |  
      0 0

      nechapu proc se korymu v boleslavi darilo a ted na nej opet ctu jen kritiku. ten hrac mel na jare dobre momenty, kdyz nastoupil

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        judy     před 10 lety 12.07.2014 13:00 |  
        0 0

        Protože hrál v týmu který fungoval a tady se tým teprve buduje ?

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          Falk     před 10 lety 12.07.2014 13:18 |  
          0 0

          Myslím si ,že výsledek je podružný,ale bylo tam hodně hráčů ,kteří by skutečně měli být rozdilovi ,viděl někdo ten zápas(a že několik hráčů z našeho A na to nemá ,to víme už všichni dávno)proč má Zmrhal smlouvu na 4 roky a další ,to mi hlava nebere

  6. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    luboslavia     před 10 lety 12.07.2014 13:38 |  
    0 0

    Bohužel si nemůžu pomoct ,ale práce s mladýma ve Slavii byla v posledních letech velice špatná,protože nevychovávala ani nevyhledávala kreativní hráče,ale pouze usilovala o dobré pořadí v tabulce v různých soutěžích,ale vychovali jsme pouze průměrné defenzivní hráče s velice nízkými schopnostmi do ofenzivy.Vím to bohužel hlavně o ročnících 1990-1992,kdy naše rumunská konkurence měla i náhradníky zajímavější hráče než náš základ bez vyjimky.Bohužel to ale hlavně svědčí o tom,že oni ty talenty dokázali nalézt a Slavie nenašla ani jednoho,což svědčí o tom,že trenéři bud neměli odbornost,zájem či jsme je prostě s finančních důvodů nedotáhli,ale je to divný,protože talenty by se měli najít tak do 15 let a pak je už jen brousit,pokud jim to hlava dovolí.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      Hajsi     před 10 lety 12.07.2014 13:51 |  
      0 0

      Ono spíše jde o to, že do Sparty nastupují do šlapajícího týmu. U nás když nějaký dorostenec zahraje dobrý zápas, tak v příštím zápasu už lidi chtějí, aby táhnul tým (viz.Hrubý). To je pro juniory strašný tlak na psychiku. (viz.Zmrhal).

      Na druhou stranu je pravda, že ročník 1990-92 byl špatný.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 14:17 |  
        0 0

        Ale má pravdu v tom, že se hodně dbalo na výsledky U19 i juniorky. Dlouhodobě produkujeme spoustu záložníků, ale od dob Necida žádného střelce.
        Je jasné, že kdyby tým šlapal, hrál do 3-4 místa, tak ten mladý může nastoupit, nebude pod takovým tlakem jako teď, bude mít kolem sebe hráče kteří jsou ve formě a to mu hodně pomůže.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        luboslavia     před 10 lety 12.07.2014 14:23 |  
        0 0

        Jenže třeba na Zmrhalovi je vidět ,že si nevěří a ani jeho schopnosti snad ani nejsou ligové i kdyby si začal trochu víc věřit.To Hrubý je něco jinýho,ten je aspoň fotbalovej,ale zatím mu schází rychlost a rvavost,musel by začít vyhrávat souboje,zatím je neškodnej v tomhle směru a jestli se výrazně zlepší netuším.Proškovi taky některý věci chyběj,prostě nikdo není kompletní a to by prostě už být měli.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      honza1947     před 10 lety 12.07.2014 14:18 |  
      0 0

      Já bych to zase až tolik netvrdil. Tam je jiný problém. Při tom neustálém střídání trenérů, a nejen u "A", prakticky nemohla existovat žádná skutečná spolupráce mezi trenéry na jednotlivých stupních přípravy a tedy i nejednotnost přípravy a trenéři "A" ani nemohli mít přehled o kvalitě hráčů juniorky a dorostu. Teprve Karolko na to začal trochu tlačit a teď se zdá, že u MB to také nebyla jenom deklarace ale nový snad správný přístup. Proto někteří junioři a dorostenci v přípravě s "A", a zřejmě úspěšně (viz Salašovič, Kodr a zřejmě i Jankto, ...) a proto také to dnešní utkání kombinace mužstev. I když to zřejmě mělo splnit ještě další účel, a to zřejmou selekci některých hráčů "A", jak již MB naznačil, na hráče, kteří budou více využívaní pro A-tým, a kteří méně, případně někteří odejdou na hostování a podobně.

  7. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 13:49 |  
    0 0

    Náš bývalý kondiční trenér Jan Budějský dělá nově kondičního trenéra v Jihlavě. Co vím, tak s fyzickou jsme na tom nebyli moc dobře.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      spino     před 10 lety 12.07.2014 13:51 |  
      0 0

      Myslím, že kondičku si Rada na rozdíl od Petrouše a Koubka pohlídá.

  8. ČB vs. Slavka

    venator     před 10 lety 12.07.2014 13:52 |  
    0 0

    Off topic:
    Nepojedete nekdo zitra z Pisku po tom zapase autem do Prahy? Rad se svezu a pridam samozrejme na benzin.

    • Re: ČB vs. Slavka

      Elanius     před 10 lety 13.07.2014 12:06 |  
      0 0

      Ahoj! Jedeme do Písku a směr Praha pak máme jedno volné místo ;) Kdyžtak napiš na 721823649 a vezmeme tě.

  9. Brazilec

    MC_nechva     před 10 lety 12.07.2014 13:52 |  
    0 0

    Co ten Brazilec? Podle on-line reportáže jsme usoudil, že patřil k těm lepším.

  10. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    JiriS     před 10 lety 12.07.2014 14:25 |  
    0 0

    někteří hráči Slavie mají problem s přihrávkou ,kombinace záložníků je velmi složitá,o útoku není možné hovořit,dobrý výkon brankáře
    a stopera Kodra, uvidíme zítra v Písku

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 14:30 |  
      0 0

      Kodr se mi hodně líbil už v Čelákovicích a mám z něj dobrý pocit, lepší než ze Součka, stále je mu jen 17 let, ale hraje fakt dobře. Klidně by to mohl být stoper č. 3-4 pro ligu.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        Tomski     před 10 lety 12.07.2014 14:32 |  
        0 0

        to se mi v Čelákovicích víc líbil Souček a Kodr nepřesvědčil, ale v zápase s Vlašimí se mi Kodr jevil velmi dobře...

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 14:37 |  
          0 0

          Souček je taky dobrej, skvělej ve vzduchu. Přijde mi ale, že je na stopera moc hubenej. Viděl jsem ho, když hrál za juniorku proti Ostravě, hrál proti stejně starému útočníkovi, který ale byl o hodně silnější a měl s ním ze začátku hodně velké problémy. V lize by se to nemuselo vyplatit.

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            honza1947     před 10 lety 12.07.2014 14:59 |  
            0 0

            Souček je na testech ve Vlašimi.

  11. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    jacap (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 14:35 |  
    0 0

    Tak jsme si udelali vylet ... To byl zase nápad :) Zápas o ničem, nikdo mě nepřekvapil. Brazilec si skoro nekopl, hrál podhrota pod Vošahlíkem, kterého bych kopl do zadnice. Docela se mi líbil Zmrhal a Salašovič. Do budoucna bude dobrý i Kodr s tím jsem si jistý. Chápu, že chtěl trenér zkusit i jiné hráče, ale nebyli jsme vůbec nebepeční vepředu, vzadu to docela klapalo i s Nitrim na stoperu.
    Vůbec bych se ale neplašil, hráli mladí kluci s úplně ztraceným Vošahlíkem na hrotu.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      bongor     před 10 lety 12.07.2014 16:29 |  
      0 0

      Podle mě není dobré hazardovat se jménem Slavie.Většina hlavně našich úhlavních kamarádů se nad tím výsledkem zaraduje,až k orgasmu, je to pro ně velmi účinný náboj.Už to slyším v hospodě.........

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 16:59 |  
        0 0

        Jestli má nějaká poloopice z druhé strany řeky orgasmus z dnešního výsledku je mě upřímně u prdele. Jestli prostě Beránek chtěl tenhle zápas takto odehrát tak k tomu určitě měl důvod a určitě to pro něj mělo smysl bez ohledu na výsledek.

        A řeči o hazardování se jménem Slavie po loňském ročníku snad v přípravě nemůže nikdo myslet vážně.

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          bongor     před 10 lety 12.07.2014 18:12 |  
          0 0

          Ano,celý loňský rok a nejen ten jsme hazardovali se jménem Slavia.
          Ovšem tohle není věc MB,kterému nadále maximálně důvěřuji.
          Stačilo,aby někdo zodpovědný uvedl ten zápas jiným způsobem,třeba tam klidně mohli nechat,že bude hrát juniorka a ¨
          nemuseli jsme být zase pro srandu.Přečti si diskusi na offiku.

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 18:30 |  
            0 0

            Vidím to uplně stejně,lidi který to až tak nesledují tak si řeknou je Slavie zase rupla s nějakejma nulama a media to většinou taky neberou v potaz v jaký sestavě jsme hráli,je to zbytečný,ale opakuje se to pořád dokola vloni nebo kdy to snad bylo někde v Pardubicích.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:33 |  
      0 0

      Díky za info, ale hrálo dost hráčů základního kádru, aby si se Štěchovicemi poradili, očividně to nezvládli, takže prostě ve Slavii nemají, co dělat...

  12. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 12.07.2014 17:23 |  
    0 0

    Musim se priznat ze z tohohle zapasu se trochu drbu na hlave..Vubec me nezajima vysledek, vlastne ani hra. Maximalne nektere osobni vykony..no:
    Predpokladam totiz ze hrali hraci s kteryma se nepocita do zakladu. Pokud tomu tak je, netusim v jakym slozeni budeme hrat v obrane. Brankar je asi jasnej a dvojka taky, ale obrana? Kdyz dneska hrali tri ze ctyr krajnich obrancu (4/5 kdyz pocitam Bejbla)? Nebo nebyli zadni jini obranci, tak museli hrat i ti s kteryma se pocita do zakladu? Nebo to byla soucast boje o pozici v zakladu? Nevim, asi doufam v boj..
    Pokud by hral z tech co dneska nastoupili jeden v zakladu, rozhodne plakat nebudu (nepocitam ty obrance jinak by musel hrat juhar :) ). Zmrhal na stridacce? Treba se konecne uklidni a dojde mu ze kdyz nic nezkusi tak sice nic nezkazi ale taky nic neziska, budiz mu Hruby za vzor..co ten nadelal na jare chyb a co..Prosek se mi nelibi, ale nevidel jsem pripravu a nevim jakym hrajeme strylem a jestli to sedi nebo ne, ale nechybel by mi. Takovou predstavu u nej bych mel udelat z nej prvotridniho obrance s nevycerpatelnym fondem a obrovskou rychlosti..Kores je hrac kteryho bych v zakladu videl mozna nejradeji, krome Hrubyho. Myslim, ze na postu tretiho stredniho zaloznika nahore pod utocnikem je pozice presne pro nej, protoze vynikne jeho technika (nesmat se myslim to vazne) a nevynikne jeho pomalost. Na kridlo je diky rychlosti uplne k nicemu. Navic je i pomerne konstruktivni. Vosahlika bych ihned poslal pryc..nebo bych ho nechal prodavat pivo s burtama na stanek ale pustit ho na hriste i treba na rozcvicku? Ani omylem, je linej, neschopnej s prakticky nulovou sanci na jakekoli zlepseni. No a posledni je Hruby, kteryho bych v zakladu videl nejradsi. Mlady neznam a tak se k nim nebudu vyjadrovat..nicmene doufam ze je co nejdriv uvidim a oslnej me..

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      pinochet     před 10 lety 12.07.2014 18:06 |  
      0 0

      Tak po dnešním zápase to vidím na základ: Berkovec - Mikula, Latka, Dobrotka, Juhar/tusjak - Boudjemaa, Gecov, černý/Hrubý, Bílek, Piták - Balaj
      Kdyby se koupil volný obránce Hubník + tvůrce hry, který nám chybí od M. Jarolíma + třeba v Plzni přespočetný Bakoš nebo tu a tam zmiňovaný Mahmutovič, viděl bych to na boj o poháry už letos.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        klimi     před 10 lety 12.07.2014 19:49 |  
        0 0

        Hubník není volný.

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          slaviator     před 10 lety 12.07.2014 20:23 |  
          0 0

          naopak Bystroň už může hrát :)))

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:42 |  
        0 0

        Damien doufám, že je zdravotně fit, Gecov první zápasy mimo kvůli kartám, Piták po zranění těžko říct, spíše:

        Berkovec - Mikula, Latka, Dobrotka, Juhar/Tusjak - Boudjemaa?, Černý, Hrubý, Bílek, Petr - Balaj

        lavička:Hrubeš, Nitrianský, Dostál, Kodr, Juhar/Tusjak, Prošek/Koreš, Salašovič, Piták, Červenka.

        zranění: Mičola, Vyhnal

        odchod: Vošahlík, Prošek/Koreš

        juniorka: Bejbl

        hostování: Rakovan

        Mahmutovič mimo naše finanční možnosti, v Teplicích má smlouvu, tvůrce hry by se hodil, zvláště pokud Damien bude často zraněný

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          Sedrousek     před 10 lety 13.07.2014 11:26 |  
          0 0

          Odkdy se tresty za žluté karty přenášejí do dalšího ročníku? Já myslel ,že to plat´ jen u červený karty

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            Kornovo     před 10 lety 13.07.2014 14:53 |  
            0 0

            nevim od kdy, ale quelhi tady nedavno psal, ze testy za karty se do nove sezony neprenasi a hraci plati pokutu

  13. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    Helmic     před 10 lety 12.07.2014 19:09 |  
    0 0

    Buďte v klidu. Dnešní zápas byl podle mého k ničemu a určitě bych od toho neodvozoval něaké následky. Jen se spíše ukázalo s kým Beránek méně počítá do základu. Viděl bych v tom spíše pozitivum. Po předešlých sezonách bych nedělal unáhlené závěry. Vždy jsme posílily na postech co jsme potřebovali několika hráči a bylo to k ničemu. Většina z nich se trápila a byla po sezoně poslána na hostování a nebo trenovali s týmem a platily jsme jim nemalý plat. Kdyby jsme jednali s dobrým utočníkem a mělo to trvat do zimy tak bych raději počkal než podepsat něakého nekopu ihned. Počkal bych co se stane do zimy a pak bych doplnil co bude hořet nejvíce. Hlavně nekupovat unáhleně. Což se nám celkem dařilo :)

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 01:01 |  
      0 0

      Také si myslím, že doplnění kádru je teď obstojné a dál bych už neposiloval za každou cenu - jen případně nějakou vyloženou kvalitu nebo zaručený potenciál neproblémového hráče.

      Výhledově to chce dva krajní beky, jednoho tvořivého záložníka a jednoho gólového útočníka. Ale dá se tam poskytnout prostor našim talentům, případné těžší zranění vzniklé v úvodních 5 - 6 kolech zalepit nějakou situační hostovačkou. Hlavně klid, ať si to postupně sedá. MBVCD :-)

      Doplnění bylo rovnoměrné - brankář Berkovec, obránce Latka, DZ Bílek, OZ Petr, útočník Balaj.

      Otázka je Míňa Černý. Nevím, co teď předvádí v zápasech, ale podle povědomí o něm v poslední době říkám, že spíše nebrat.

  14. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    Travinho     před 10 lety 12.07.2014 19:55 |  
    0 0

    Dva postřehy! Proč Milan na stoperu? Není to ani krajní bek, natož stoper! S Proškem musí někdo indivuálně pracovat, aby se naučil ve kterých místech se má pohybovat. Hráče s takovou rychlostí a technikou nesmíme zahodit!

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      ortevor     před 10 lety 12.07.2014 22:01 |  
      0 0

      souhlas s obema
      Prosek je skvelej hrac na dalsi potencialni zhodnoceni, jenom ten pohyb bez mice se mne u nelibi...snad na tom s nim nekdo bude pracovat

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        spino     před 10 lety 12.07.2014 22:47 |  
        0 0

        Proč zhodnocení? Je to skvělej hráč na potenciální postup do evropských pohárů. Ty mluvíš o Slavii, jako by to byla přestupní stadice v klidném středu tabulky. Tam určitě nikdo včetně Beránka hrát nechce.

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          no-nick     před 10 lety 13.07.2014 08:18 |  
          0 0

          Trosku naivní. I v našich silných letech jsme byli přestupní stanici ven. Ze by všichni včetně nás byli rádi, kdyby to tak nebylo je hezky, ale utopie.

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            spino     před 10 lety 13.07.2014 11:09 |  
            0 0

            Zhodnocujme hráče, až se stanou tahouny mužstva, jako Sucháč. ;)

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      Tomski     před 10 lety 12.07.2014 23:52 |  
      0 0

      Nitrianský snad i hrál stopera v ČB, ale asi jen v mládeži...mám pocit, že i tady už to s ním zkoušeli...Prošek má rychlost, ale zatím jsem u něj neviděl v rámci A-týmu žádnou velkou techniku...

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        Travinho     před 10 lety 13.07.2014 10:51 |  
        0 0

        Já ho za juniorku viděl dát nejeden gól, kdy obešel tři borce a pak i golmana, podle mě je to o hlavě, ale hlavně je hrozný ten pohyb bez balonu, na tom musí hráč s jeho rychlostí mnohem více těžit.

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:51 |  
      0 0

      Třeba další alternativa, přece jen Dobrotka nemá stálé zdraví, Nitrianský má více zkušenosti oproti Kodrovi, Škodu zřejmě Míra na stopera nechce, Proškovi by třeba pomohlo hostování, je tam na jeho místo docela velký tlak Petr, Koreš, Mičola, Černý, může tam hrát Zmrhal(pokud zůstane), Jankto, těch možností je hodně, no ještě 14 dní...

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 12:50 |  
        0 0

        Dobrotka je absolutně zdráv, co to tady zase šíříte?

  15. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:31 |  
    0 0

    No pokud neporazíme ani Štěchovice, fakt nevím co budeme dělat v lize, je fakt, že sestava byla kombinována, ale právě někteří hráči(Nitrianský, Dostál, Zmrhal, Hrubý, Salašovič, Prošek či Vošahlík)měli ukázat svoje schopnosti, ukázali tedy spíše svoje neschopnosti, takže Míro, pokud si váhal, můžeš s klidným svědomí tyto hráče vyhodit...

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      tantalos     před 10 lety 13.07.2014 10:40 |  
      0 0

      Ze všeho nejdřív bych vyhodil zeleznika2, protože mu evidentně činí potěšení nadávat slavistické hráče, ponižovat je. Evidentně jde o zarytého sparťana, který chce jen pomlouvat naše hráče. Hrubý, Salašovač a další jsou nadějí Slavie. Proto jim chce škodit. Fuj!

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:45 |  
        0 0

        A já Tantalose, který trvá na juniorech, ikdyž nic nepředvedli fuj!!!Salašovače neznám, myslel si asi Salašoviče. Ani jednoho bych nevyhodil, když nečteč pořádně diskuze, tak aspoň neurážej, kd ví jestli nejsi ty sám sparťanská krysa. Hrubý nemá zatím na základ, Salašoviče bych zkusil, spíše jsem měl na mysli Vošahlíka, Zmrhala nebo Dostála. toť vše..

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:48 |  
        0 0

        Ještě by mne zajímalo, jestli vůbec pamatuješ tu starou Slavii z 80 let?dříve než začneš urážet pisatele, by sis měl ověřit fakta, já na Slavii chodil už od roku 1986, zažil jsem s ní hodně, jen druhou ligu v 70 letech ne, takže mám za ty léta docela velké znalosti...

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          tantalos     před 10 lety 13.07.2014 10:51 |  
          0 0

          Naposled Slavia hrála druhou ligu před padesáti lety.

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 11:02 |  
            0 0

            Jo to bohužel nepamatuji dva sestupy v 60.letech, ale letos to málem bylo potřetí...

            • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 11:51 |  
              0 0

              Ale no tak, pánové.... Už aby nám ta liga zase začala, jinak se tu budeme navzájem podezřívat z kryptospartanstvi..:)

              • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

                bongor     před 10 lety 13.07.2014 14:05 |  
                0 0

                Používejte prosím ty nejhorší nadávky s mírou.

      • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

        Barra     před 10 lety 13.07.2014 12:47 |  
        0 0

        Nikdo by se nemel vyhazovat, kdyz slusnym zpusobem vyjadruje svoje nazory. Ze s nimi nemusime souhlasit, neznamena ze nemusi mit v sobe jadro pravdy. Me osobne Zeleznik vzdy pobavi kdyz tady prezentuje svoji jedenactku, jak by ji idealne slozil, ab solutne mi to nevadi. Osobe bych se sice zdrahal trenerovi Berankovi davat rady, koho ma vyhodit, ale na to je tady snad diskuse. Kdo nesouhlasi, at da svuj nazor.

        Hlasim se spis k optimistum, co narky nic nekoupime, a hlavne bycj chtel apelovat na to, co Beranek prvni den po svem nastupu prohlasil: chtel si promluvit s zastoupeni Tribuny Sever, a vlastne se to tykalo vdsech fandu. Mejme trpelivost, dejme hracum a realizacnimu tymu cas a prostor k praci, neodpisujme hned hrace, kdyz se neco nebude darit. Jak je dulezita psychika hracu, se tady uz probiralo. Nadavanim, urazenim se nikam nedostaneme, naopak. Dejme Berankovi cas, aby sam si udelal poradek, a slabe mista v muzstvu postupne vychytal.

        Ja jsem si jisty, ze tuto sezonu nebudeme delat ostudu v lize, a ze postupne vse zapadne do sebe. Nemelo by se zapomenout, ze Beranek mel doted ani ne jeden mesic na svuj ukol. Na vysledek z Stechovic bych vubec nekoukal, dnes se musi ukazat jak jsme pripraveni na ligu.

        Takze schladit hlavy, a hlavne nepsat o nejalke censure. Vyrazenim diskutujicich, kteri vyjadruji slusnym zpusobem svuj nazor a mozne obavy, bychom spadli na uroven pana poslance Humla, ktere mluvi o sampionce jako o spine, i kdyz sam velky prd vi o cim mluvi. Nebo melo by se tady Martovi v Anglii a jinym Slavistum (mezi ne pocitam take svoji manzelku) odebrat obcanstvi, protoze nemaji bydliste v Cesku? Zacal bych tim, ze bych byvalemu dustojnikovi u policie odebral vysluzne, na co potrebuje vedle sveho poslaneckeho platu jeste zatezovat ceskou pokladnu necim, na co ostatni pracujici nemaji narok? Omlouvam se za odchylku od tematu Slavie, ale neverim svym ocim kdyz jsem cetl prohlaseni na adresu Petry Kvitove - a nezlob se Tantale, tvuj nazor ze by mel byt Zeleznik vyloucen z diskuse mi prijde stejne ulety.

        • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

          tantalos     před 10 lety 13.07.2014 14:44 |  
          0 0

          Milý Barro,
          o vyhazování tady začal mluvit ten s koňským jménem. Takové nenávistné řeči vůči mladíkům, které nejspíš ani neviděl, otravují atmosféru. Při tom například Hrubý byl nesporně na jaře jedním z nejlepších a nejsnaživějších hráčů. Vyhodit ho, jak si přeje zeleznik, by vážně poškodilo Slavii. Z toho vyvozuji, že štve jako nějaký sparťan, že šíří nenávistnou atmosféru. což bych ještě pochopil od sparťana, ale defektovat do vlastního hnízda může jen ... (doplňte si, prosím, něco velmi neslušného.

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            Kornovo     před 10 lety 13.07.2014 15:03 |  
            0 0

            Kurna chlapi brzdete to trochu, to vas tady musi davat pritel Belgican do late nebo co? chapu, ze uz vam nekterym tecou nervy z toho co se ve slavii deje na hristi i mimo nej, ale vsichni realiste prece vime, ze pristi sezonu o nic extra duleziteho nehrajem, tak proc to hrotit vyhazovama? ale souhlasim, ze nekteri hraci (za me nitrak, juhar, skoda) by meli odejit. taky souhlasim se zastanim Petry, slova toho poslance jsou jak by rekl klasik : na kopacku do xistu, pral bych tomu smejdovi at si udela vylet do fulneka, to by byla asi posledni vec kterou by udelal :)

          • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

            Barra     před 10 lety 13.07.2014 15:08 |  
            0 0

            Myslim ze Zeleznik upresnil koho mel na myslu. Ale i kdyby ne, nekoho s kym nesouhlasis nazyvat zarytym spartanem, kteremu jde jen o to pomlouvat hrace Slavie, mi prijde smesne.

            Jinak si tedy zapisuji, ze ty jsi nikdy nemel kritiku na hrace Slavie a nikdy ani nebudes mit. Protoze zajiste by ses nechtel chovat jako nejaky zaryty spartan.

            • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

              tantalos     před 10 lety 13.07.2014 15:26 |  
              0 0

              Ano, zelezník tvrdí, že by měli Hrubého vyhodit.
              Nicméně trvám na tom, že vyhodit Hrubého, nejzajímavějšího hráče jarní sezóny, ze Slavie může jen největší nepřítel klubu.

  16. Re: Štěchovice - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 13.07.2014 10:45 |  
    0 0

    A co ten testovaný Douglas?jak hrál?

    • Re: Štěchovice - Slavia 1:0

      Matysek     před 10 lety 13.07.2014 11:14 |  
      0 0

      Na fotbálku jsem se byl podívat... Nic extra nepředvedli. Byl to vyrovnaný zápas... V první půli mi přišlo, že hrála pravá strana, levá se zas tolik nezapojovala...

      Douglas se párkrát potkal s míčem ale spíše jen tak přiťukával či posunoval, a jednu nadějnou šanci řešil místo příhry nesmyslnou střelou z 30m ... . Že by to byl jako Damien či někdo kdo se nebojí vzít trochu odpovědnosti či zase že by rozdával přihrávky s myšlenkou, to se říct opravdu nedá...

  17. Co by ještě chtěli?

    tantalos     před 10 lety 13.07.2014 11:12 |  
    0 0

    Někteří "slavisté" mi připomínají pohřeb Kim Ir-sena. Brečí, ječí, nadávají, zoufají si, jako kdyby je potkala strašná tragédie. Zatím mají jen v gatích.
    Zřejmě nejsou schopni pochopit, co se ve Slavii děje.
    Loňský rok byl bezesporu tragický, ale na cestě jsou změny k lepšímu.
    1. Přestalo existovat dvojvládí, kdy k nám přicházeli hráči, o něž trenér nestál a které nepřijali ani někteří spoluhráči, což vyvolalo vnitřní pnutí a zničilo atmosféru.
    2. Slavia má konečně zkušeného a velice kvalitního trenéra, slavistu. Možná mu TS začne nadávat po prvním neúspěchu, ale dostat se z krize nepotrvá měsíc, ani pouze čtvrt roku. MB si zaslouží plnou, bezvýhradnou podporu.
    3. Kádr áčka se zásadně změnil, takže ani jeden z jeho hráčů dnes nemá pevnou pozici. Pokud se zase začnou flákat, je tu za ně náhrada. Kromě pěti jasných posil - Berky, Latka, Balaj, Petr a Bílek tady jsou i Mikula, snad i Míňa a další mladíci, kteří mohou doplnit těch pár hráčů, kteří to loni neflákali. Zatímco na jaře bylo mnoho hráčů nenahraditelných, teď už to neplatí.
    4. Bylo jasně identifikováno několik jevů, které zavinily propad v posledních letech - nedostatečná trénovanost, pomalost a malá fyzická síla kádru.
    Je jasné, že změnit tuto situaci mávnutím kouzelného proutku za několik měsíců nelze. Můžeme ale doufat, že koncepční práci, které je MB schopen, pokud se mu do toho některá hovada nebudou plést, je zcela reálné. Teď už nastal čas zase si natáhnout kalhoty a přestat brečet.

    • Re: Co by ještě chtěli?

      no-nick     před 10 lety 13.07.2014 11:24 |  
      0 0

      Cítím to stejně. (Nutno podotknout, ze naivní jsem byl i loni a předloni, takže nejsem to úplně správně měřítko:) )

    • Re: Co by ještě chtěli?

      eomer (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 11:27 |  
      0 0

      Souhlasím, vidím to podobně. Věřím, že to půjde pomaloučku nahoru, ale to také znamená, že od 5. kola budeme hrát o záchranu. Je třeba se na to psychicky připravit a nebláznit.

    • Re: Co by ještě chtěli?

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 11:51 |  
      0 0

      Souhlas, sice chápu, že jsou tu právě kvůli velkým změnám (snad) správným směrem velká očekávání, ale chce to čas.

    • Re: Co by ještě chtěli?

      1rytir     před 10 lety 13.07.2014 11:56 |  
      0 0

      Co se ve Slavii děje opravdu nevím.Ale z poměrně dobře informovaného zdroje jsem slyšel, že už dva měsíce hráčům zase nechodí platy. Netvrdím, že to tak je, jen říkám co jsem slyšel...A k dosavadní přípravě v jejím průběhu mluvit smysl nemá. Připomenou si dovolím jen, že v dosavadních šesti utkáních jsme dokázali skórovat také jen 6x a porazili pouze Příbram a Vlašim. Jaký to rozdíl oproti třeba takovému Baníku. Takže za trochu té nervozity bych si fanouškům nadávat netroufal...

      • Re: Co by ještě chtěli?

        pl3     před 10 lety 13.07.2014 12:36 |  
        0 0

        Určitě souhlasím, díky posilám se podaří vyštípat pár lemplů, zodpovědných za poslední sezonu. Akortá mě stále straší kraje obrany (hlavně levá strana) a útok, pokud by se Balaj zranil...to jsou pozice, které nás pálí dlouhodobě a stále na ně nikdo nepřichází, ačkoliv se kupuje jeden záložník za druhým.

        • Re: Co by ještě chtěli?

          honza1947     před 10 lety 13.07.2014 13:46 |  
          0 0

          Problém je, že kvalitních gólových útočníků je jako šafránu a pokud jsou, pak se pohybují v jiných cenových skupinách, než v jakých se nacházíme my.

          • Re: Co by ještě chtěli?

            pl3     před 10 lety 13.07.2014 13:57 |  
            0 0

            To máš pravdu, proto jsem osobně s Balajem docela spokojen, ale za ním prostě není nikdo - Škoda už ukázal stokrát, že to není útočník, Vošahlík je spíš špatnej vtip a z mladých tam máme Červenku, z čehož mi plyne 1 útočník, jeden mlaďoch a 2 nekopové, což prostě nestačí...nebál bych se po útočníkovi č. 2 podívat třeba v 2/3 francouzské lize, na tu naší soutěž povětšinou stačí, když je útočník dobře rostlej a něco málo mu tam spadne, neočekávám nákup borce s 20ti góly za sezonu

      • Re: Co by ještě chtěli?

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 12:55 |  
        0 0

        Posledních několik přípravných období jsem pravidelně vyhrávali a co z toho bylo?

        .

    • Re: Co by ještě chtěli?

      Kornovo     před 10 lety 13.07.2014 15:13 |  
      0 0

      mas pravdu, ze posun tam je. ono to asi po tom lonsku uz niz ani nejde. ale stejne jen kroutim hlavou kam se slavia od posledniho titulu "posunula". beru to tak, ze i dojebat uspesny klub je vlastne "umeni"

      • Re: Co by ještě chtěli?

        bongor     před 10 lety 13.07.2014 16:07 |  
        0 0

        Umění nemožného funguje.Podívej se na Brazilii,deset gólů ve dvou zápasech,s Německem 4 goly za 6 minut.Věřil by tomu někdo?

    • Re: Co by ještě chtěli?

      quelhar (admin)     před 10 lety 13.07.2014 16:12 |  
      0 0

      Rad bych veril, ze jsou na ceste zmeny k lepsimu. Ale zatim s tim mam problem. Kuprikladu jsem nenasel jediny duvod, proc si myslet, ze bod c. 1 je pravdou. Tim nerikam, ze neni.

      S bodem c. 2 souhlasim s jednou vyhradou. Nemyslim, ze by TS trenerovi nadavala po prvnim neuspechu - ostatne jestli si dobre vzpominam, tak minulou sezonu nenadavala Petrousovi, Koubkovi ani Pastoorovi. Tim mene bude nadavat trenerovi, o kterem vsichni vedi, ze je slavista.

      S bodem c. 3 lze souhlasit jen castecne. Kadr se obmenil, zustavaji v nem vsak nadale hraci, kteri maji na triku tragicky zaver jara. Mozna nebudou hrat tak velkou roli, ale v kadru jsou. Navic je kadr velmi slaby na krajich obrany a v utoku. Na tri ofenzivni posty v zaloze je sice v kadru snad 9 hracu, ale snad az na Boudjemaau, jehoz zdravotni stav je velkym otaznikem, neni z tech hracu zadny, u ktereho by clovek mohl cekat, ze tym potahne a bude davat a pripravovat branky.

      S bodem 4 take souhlasim castecne. Nezaznamenal jsem, ze by trener nekde jasne identifikoval a pojmenoval zminene duvody propadu, jakkoli s nimi souhlasim.

      Celkove mam problem s vyznenim toho prispevku. Myslim si, ze hraci jsou kritizovani naprosto opravnene a nema to nic spolecneho se stazenymi kalhotami a brecenim. Kdyz tym se 7-8 hraci, kteri by chteli hrat za Slavii ligu, nedokaze vstrelit branku prumernemu tymu treti ligy - a ani si nevytvori prakticky zadne sance - tak je kritika naprosto na miste. A utesovat se, ze to je normalni a ze casem bude lip, protoze mame dobreho trenera, mi proste nestaci. Zatim nevidim prilis duvodu si myslet, ze lepe opravdu bude.

      • Re: Co by ještě chtěli?

        Falk     před 10 lety 13.07.2014 16:30 |  
        0 0

        Velmi fundovaně jste popsal stav,který je v současné Slavií,jasný souhlas

      • Re: Co by ještě chtěli?

        1rytir     před 10 lety 13.07.2014 16:31 |  
        0 0

        Souhlasíma především z posledním odstavcem se ztotožňuji. Není možné, aby fotbalisté, kteří se kopanou živí a to poměrně slušně, nedokázali jasně přehrát hráče o dvě třídy níž. Kdo si nalhává opak, je sám proti sobě. Opravdu netrpělivě čekám na dnešní podvečer. Na sestavu, průběh zápasu, jeho výsledek. Pak uvidíme a můžeme se k této diskusi vrátit.

  18. Za nás proti ČB:

    Gauteng     před 10 lety 13.07.2014 16:48 |  
    0 0

    Za nás proti ČB:
    Hrubeš – Mikula, Latka, Bílek, Juhar – Gecov, Dobrotka – Petr, Milan Škoda, Černý – Balaj.
    Náhradníci: Hrubý, Dostál, Kodr, Prošek, Zmrhal, Maicon, Rakovan, Salašovič.

    • Re: Za nás proti ČB:

      bloudil     před 10 lety 13.07.2014 16:51 |  
      0 0

      Nevíte co je s Boudjemou?

      • Re: Za nás proti ČB:

        Gauteng     před 10 lety 13.07.2014 16:54 |  
        0 0

        No, utkání proti Trenčínu prý nedohrál kvůli problému s kotníkem.

        • Re: Za nás proti ČB:

          bloudil     před 10 lety 13.07.2014 16:56 |  
          0 0

          ach jooo už zase zraněnej.. ten kluk je taky skleněnej :( snad bude brzo fit a vydrží mu to :)