Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 3. kolo

Slavia na začátku sezóny válí! Sešívaní doma porazili Liberec 4:1 a po třech kolech jsou v čele ligové tabulky! Velkou měrou se o to zasluhují i nové posily.

Nešlo ale o lehký zápas. Sešívaní sice do zápasu vstoupili skvěle a zaslouženě šli do vedení, poté se ale vytratili a dvě patnáctiminutovky, mezi nimiž byla pauza patřily Liberci. Závěr ale zvládli slávisté výtečně! Zmrhal vystřelil vedení a místo bránění a strachu o výsledek Škoda roznesl Slovan na kopytech! Slavii se v závěrečných minutách zápasů nebývale daří, což je v ostrém kontrastu s minulou sezónou, kdy naopak v posledních patnácti minutách patřila k nejhorším v lize. Že by se zapracovalo na kondici, nebo jde o důsledek psychiky?

Zmíním i výkon sudího Patáka, který odpustil Liberci dvě červené karty. Už v první půli měl jít ven Rajnoch, po změně stran i Frýdek. S červeným kartonkem si lehce zahrával i Baéz, ale dva výše zmíněné případy byly mnohem evidentnější. Naopak penalta se po pádu Bílka v pokutovém území nejspíše nepískala správně - o faul zřejmě nešlo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 5 - Měl minimum práce, vážnější zákrok v podstatě vytáhnout nemusel, s gólem nemohl nic dělat. Obraně by ale měl, zvláště při své výšce, více pomáhat s centry. Na druhou stranu zatím prokazuje kvalitní hru nohama.

Milan Nitrianský - 5 - Odehrál si své. Celkově bránil uspokojivě, lehce ale chyboval spolu s Latkou u obdržené branky. Zaujal mě rychlým přechodem do útoku ve 24. minutě, po kterém zajímavě střílel.

Martin Latka - 5 - Většinu času hrál s přehledem, ale inkasovaný gól jde hlavně za ním, když nebyl dost důrazný při odkopu. Míč se od něj smolně odrazil do autu a následné pokrytí rychlého rozehrání bylo těžké a s Nitrianským ho nezvládli. Možná v tom sehrálo roli i zranění stehna, když po zápase Latka přiznal, že se měl nechat vystřídat rovnou.

Jiří Bílek - 7 - Na Slovácku nic moc, proti Baníku dobrý, předevčírem už výborný. Souboje skvěle zvládal, přímo z něj čišela bojovnost a touha vyhrát. Byl i velice přesný. Snad mu tento herní projev vydrží, jeví se i jako vůdčí osobnost a po střídajícím Latkovi převzal kapitánskou pásku.

Martin Juhar - 6 - Oproti začátku na Slovácku zaznamenal posun. Zda je to ale jeho zlepšením, či kvalitou soupeře se ukáže až proti silnějším týmům. Proti Slovanu zahrál dobře, kvalitně podporoval útok. V obraně se snažil, měl sice nějaké problémy, ale ty bych připisoval Černému, který mu nepomáhal a Juhar tak byl často přečíslován.

Vukadin Vukadinovič - 6 - Pro mě a troufnu si říct i pro mnoho slávistů zatím velké překvapení. Potvrdil výborný výkon proti Baníku a po povedené individuální akci připravil první branku. Škoda, že kvůli zranění musel střídat po necelé hodině hry. I tak lepší šestka.

Aldo Baéz - 7 - Zatím vypadá jako výborná posila. Jeho herní projev se mi velice zamlouvá. Je nesmlouvavý dozadu a kvalitní v rozehrávce (až na jednu menší chybku proti Liberci). Při faulu za žlutou faulovat musel, poté by si podle mě měl dávat trochu větší pozor. Nefauloval sice okatě, ale nepovolených zákroků měl až příliš a rozhodčí mu je někdy může sečíst... Celkově ale zahrál výborně.

Jaromír Zmrhal - 7 - Svou krásnou akcí rozhodl zápas. Dobře našel Balaje a pak si ukázkovým sprintem přes celé hřiště naběhnul do šance, kterou perfektně proměnil. V zápase sice kdovíjak výrazný nebyl, ale i herně potvrdil svůj zlepšený standard z minulých kol.

Milan Černý - 5 - V první půli se mi vůbec nelíbila jeho obranná činnost. Často se toulal po středu hřiště a Juhar pak na levém kraji musel bránit dva hráče, z čehož pramenily problémy. Po přestávce se to zlepšilo, Černý zahrál i velice snaživě dopředu. Na lepší než průměrnou známku to ale nestačilo.

Milan Škoda - 7 - Patřil mu závěr utkání. Dostal se do tří tutovek, přičemž dvě proměnil, což se dá považovat za slušné. Navzdory tomu, že dal dva góly, se mi nelíbil tolik jako minule, kdy byl mnohem více vidět a podržel více míčů. I tak ale opět velice kvalitní výkon.

Bekim Balaj - 7 - Další z posil, které zatím vypadají jako opravdu povedené. Balaj vybojoval hodně faulů, jeden gól sám vstřelil a na ten druhý Zmrhalovi velice dobře nahrál. Zasloužená sedmička.

Marek Kodr - 6 - Ve své premiéře v soutěžním dospělém fotbale musel nuceně střídat o půli Latku. S těžkou situací se popasoval dobře a při bránění neměl větších problémů a vyhrával souboje.

Karel Piták - 6 - Hru tradičně oživil svými chytrými pasy, když nahrál na druhý gól Škodovi. Ukazuje se, že lavička Slavie není vůbec špatná, a to do zápasu ještě nezasáhl Boudjemaa ani nová posila Petr.

Marcel Gecov není hodnocen, protože neodehrál dostatečný počet minut.

Komentáře (119)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 18:11 |  
    0 0

    Co se týče dnešního tématu - trenéru Koubkovi přeji angažmá v Plzni. Myslím, že je to dobrý trenér, co tu odvedl kus práce a místo v současném top klubu ligy je po tom vyhazovu pěknou náplastí.

    Jsem zvědavý, jak si povede. Bude to i trochu odpověď na spory mezi jeho přiznivci a odpůrci. :) Já jsem sice psal, že se řadím do první skupiny, ale nejsem si jist, nakolik může být úspěšný. Mančaft má sice výborný, ale manegement Plzně už ukázal netrpělivost a nereálné cíle. Proto spíše čekám ve střednědobém horizontu ústup Plzně z těch úplně nejvyšších příček.

    P.S. Trenér Beránek se mi zamlouvá ještě více než Koubek. Postřeh ze zákulisí je takový, že není tolik zahleděný do sebe. ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      vavicek     před 10 lety 12.08.2014 18:31 |  
      0 0

      Koubek hlavně potvrdil, že je to neuvěřitelná svině, když se podílel na tom samém co kritizoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 18:36 |  
        0 0

        On snad nikoho nepodrazil ani nevyhodil, jen přijal volné místo. Další komentář, další sprosťárna, další úlet...

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          vavicek     před 10 lety 12.08.2014 19:15 |  
          0 0

          Koubek ale kritizoval to jednání. A ted se toho samého zúčastnil. Tady nejde o to, že někoho podrazil. Kisel a spol taky nikoho nepodrazili. Prostě mu dali výpověď. To jsou prostě fakta. To těžko okecáš. On prostě souhlasil s angažmá v době, kdy měl Uhrin platnou smlouvu a kdy porazil Budějice o čtyři góly.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            vavicek     před 10 lety 12.08.2014 19:24 |  
            0 0

            Oprava. Před zápasem v Budějicích. Prostě Koubek nechal Uhrina odehrát vítězný zápas. A dělal, že o ničem neví.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              no-nick     před 10 lety 13.08.2014 08:17 |  
              0 0

              To mel Uhrinovi zavolat? Nebo odmítnout a vedeni Plzně vycinit, ze takhle se to nedělá?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        PetCC     před 10 lety 12.08.2014 18:38 |  
        0 0

        Vedro není, tak z přehřátí to nebude.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 13:02 |  
          0 0

          Jak muzes srovnavat Koubka a Beranka, ze se ti libi Beranek jeste vice? To je rozdil jak nebe a dudy po vsech strankach!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    edenian     před 10 lety 12.08.2014 18:14 |  
    0 0

    Ja bych Milanovi dal 6 za praci pro tym.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 18:20 |  
      0 0

      V první půli teda dozadu moc nepracoval. Alespoň v tom prostoru, kde měl být.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        pinochet     před 10 lety 12.08.2014 19:09 |  
        0 0

        Dle mého jediná slabina. Pořád to moc drbe, brzdí akce. Na jeho místě bych raději viděl Boudjemu - je fotbalovější.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:54 |  
          0 0

          Milanovi 5?? Si se zblaznil?? Jeden z nejlepsich hracu, ktery na hristi nechal vsechno, jezdil bojoval, byl vyborny na mici, utocil i branil...uz si tohle znamkovani nech a delej radsi neco jinyho!! Milan jasna 8!!

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 12:40 |  
            0 0

            Jak muzes takhle dehonestovat vykon jednoho z nejlepsich hracu? Radsi to znamkovani zrus, nez abys tady nekomu takhle skodil!!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    1rytir     před 10 lety 12.08.2014 18:18 |  
    0 0

    No tak nevím. S udělenými známkami polemizovat nechci. Ono je to těžké srovnávat podle známek hráče s docela odlišnými úkoly. Takže si dovolím jen něco připomínek. Hrubeš opravdu toho moc ukázat nemusel, ale vadilo mi, že nešel po centrovaných míčích a to ani po těch, co mířily do malého vápna (!) Dát Černému za 5 je trochu surovost, kluk toho naběhal ze všech na place nejvíc, pravda na gól nepřihrál, ani ho sám nedal, ale příkladnou bojovností, hraničící ze sebeobětováním si zaslouží lepší hodnocení. Naproti tomu u Pitáka bych s lepší známkou šetřil. Pravda přihrávka na 4 gól byla famózní, ale prvních deset minut na hřišti bylo docela slabých. Na konec se zmíním o Baézovi. Borec jeho typu u nás v lize není! S tvrdostí to nijak moc nepřehání, škodí mu, zvláště u rozhodčích pověst, se kterou ze Slovenska přišel. Co má ale na vysoké úrovni je jeho okamžitá a z devadesáti procent i přesná rozehrávka! Až si na to spoluhráči zvyknou, bude ještě důležitější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 18:22 |  
      0 0

      Je hezké, že Černý makal, ale podle mě aspoň v první půli ve špatném prostoru. Na Juhara byli často dva hráči, Černý se toulal někde ve středu hřiště a smrdělo to...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        1rytir     před 10 lety 12.08.2014 18:30 |  
        0 0

        Je to pravda, ale Juhar to v té době zvládal bravůrně, dokonce se blýskl nějakou tou fintičkou, což vypovídalo o jeho sebevědomí a umožnilo mu přejít v jeden moment přes tři hráče a když šel dopředu, byl to většinou Milan, který ho tam poslal. Prostě si myslím, že Černý tak nějak zosobnil to, co zdobí celý tým - bojovnost a zarputilost i přes množství chyb (ta největší, v hodnocení nezmiňovaná, byla v tom, že snad kromě právě Černého všichni ostatní na nějaký vysoký presing zapomínali). Ale je to jen můj názor, jiní to mohli vidět jinak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 22:49 |  
        0 0

        promiň, ale s Míňou si fakt děláš srandu, ten za 7... pak Bílek, Škoda, Balaj 8, ostatní souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Navyseals     před 10 lety 12.08.2014 18:31 |  
      0 0

      a až se k němu přidá Boudjemaa, tak by ten střed hřiště mohl bejt fakt dobrej

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bongor     před 10 lety 12.08.2014 21:24 |  
      0 0

      Hrubeš by měl na to vybíhání začít pracovat,ta branka je dost veliká
      a tygří skoky jsou sice hezký efekt,ale vždycky to vyjít nemusí.
      Zdá se mi,že je ještě trošku bojácný a při své figuře to nemá zapotřebí.Jinak to brankář bude hodně dobrý,řekl bych rovnocenný s Berkym.Ale teď bych byl klidnější,kdyby stál v brance Berkovec.Míňa
      hrál dobře,ale jestli běhal jinde,než měl,to jsem nezaregistroval.
      Třeba mu MB dal nějaké pokyny,to nemůžeme vědět.Baeze když jsem viděl poprvé,tak jsem hned říkal,že vidíme nejlepšího DZ ligy.Přitroublej frajírek Vácha mu nesahá ani po kopačky

  4. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 18:26 |  
    0 0

    Karel Hrubeš - 5
    Milan Nitrianský - 5
    Martin Latka - 6
    Jiří Bílek - 7
    Martin Juhar - 7
    Vukadin Vukadinovič - 7
    Aldo Baéz - 7
    Jaromír Zmrhal - 8
    Milan Černý - 7
    Milan Škoda - 8
    Bekim Balaj - 7
    Marek Kodr - 6
    Karel Piták - 7

  5. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 18:41 |  
    0 0

    Chápu, že se hráči hodnotí, za to jak hrají v průběhu celého zápasu, ale útočník či podhrotový hráč, který dá 2 góly nebo dá nahrávku a gól, si zaslouží známku 8. Nicméně jestli se počítá s ještě lepšími pravidelnými výkony a známka 9 se objeví 1-2x za sezónu a známka 10 - 1-2x za dekádu, tak to potom ano. :-) Jinak bezva postřehy jako vždy (včetně kritiky M. Černého).

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 18:47 |  
      0 0

      Desítku jsem asi ještě nedával, ale to bude i tím, že na SN píšu až pár posledních let. :) Známka záleží i na síle soupeře. Kdybychom takto přehráli třeba Spartu, tak by rozhodně nezůstalo u sedmiček. Na druhou stranu by ale asi sparťani nebránili jako Rajnoch, že. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 18:53 |  
        0 0

        A ještě bych dodal, že výsledek neodpovídá průběhu zápasu, na čemž se shodli i oba trenéři. Kdybychom Liberec jasně přehráli a vyhráli tímto skóre, tak by taktéž byly známky vyšší. Šlo o celkem vyrovnaný zápas, kde rozhodl náš skvělý závěr.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 18:59 |  
    0 0

    Musím říct, že Juhar je příjemné překvapení, zápas na Slovácku jsem bohužel neviděl, ale proti Baníku i Liberci podal podstatně lepší výkon než Mikula nebo Nitrianský napravo, jak co se týče bránění, tak i podpory ofenzivy. Jestli bude hrát Juhy takhle dál, tak nevidím problém v jeho pravidelném nasazování do základní sestavy. Problém na levém bekovi nastane až ve chvíli, kdy se Juhar vykartuje/zraní, žádný back-up tam za něj není. Každopádně i přes to vnímám jako větší problém post pravého obránce, který je podle mě teď naším nejslabším místem. Každopádně i Nitrianský hrál poslední zápas lépe než proti Baníku, leč inkasovaný gól jde hlavně na jeho triko (Latka je v tom celkem nevinně, rozhodně je naprostá blbost napsat, že inkasovaný gól jde hlavně za ním).

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 12.08.2014 19:03 |  
      0 0

      Latka měl hlavně rozehrát nebo odkopnout balón v lehké pozici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Tomski     před 10 lety 12.08.2014 19:12 |  
      0 0

      tak spíš jde ten gól za Latkou než Nitrianským...zbytečně tam zmatkoval Latka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      vavicek     před 10 lety 12.08.2014 19:17 |  
      0 0

      Ten gól je 100% Latky. Nitranský na něm nemá sebemenší podíl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 07:46 |  
        0 0

        Ztratil míč a pak se neobtěžuje vracet rychleji než v poklusu. Ne, ten gól neni vůbec jeho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 10 lety 12.08.2014 23:26 |  
      0 0

      Shrňme si to. Latka má míč na noze Nitrianský se mi snaží nabízet, může dát i zpátky Hrubešovi, ale místo toho je z toho aut. Nitrianský, který se nabízel má hráče pochopitelně za zády, takže by jej měl pokrýt Latka. Možná tam byla trochu pozdní reakce, ale z 90 procent latyho gól.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        popin     před 10 lety 13.08.2014 00:19 |  
        0 1

        Chyba Latky to byla jasná, ale když za beka udělá práci stoper, běžně se bek automaticky zasune na jeho místo. Nitrianský mohl alespoň pohnout zadkem, ještě když vidí, že Latkovi to moc neběhá. Ale on vyklusával směrem k bráně - chce to jiného beka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          denydzlSKS     před 10 lety 13.08.2014 00:58 |  
          0 0

          Nitrianský vyklusával směrem k bráně, zatímco Latka sprintoval a přitom oba běželi stejně rychle...
          Nicméně gól byl Latyho. Nitrák je lempl, ale tenhle gól bych na něj teda neházel, prosím opět osobí (ne)sympatie stranou.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    mart01     před 10 lety 12.08.2014 19:06 |  
    0 0

    Už po několikáté nesouhlasím se známkou pro Míňu Černého. Podle mě min. za 6.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mart01     před 10 lety 12.08.2014 19:12 |  
      0 0

      Jen tak trošku mimo. Kodr vyhrál během 45 minut ligové premiéry 82% osobních soubojů. To je slušné číslo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      paweza (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 19:25 |  
      0 0

      Milan taky vybojoval spoustu standartek pobliz sestnactky soupere, to by se taky melo ocenit..

  8. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Jakubisko     před 10 lety 12.08.2014 19:29 |  
    0 0

    OT: Necid do Zwolle. Tak snad si hned spraví střeleckou chuť proti spartičce :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bongor     před 10 lety 12.08.2014 21:33 |  
      0 0

      Proto tam jde,aby jim to řádně spočítal.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 12.08.2014 19:48 |  
    0 0

    Docela shoda až na Míňu Černého ten nejméně za 6, také bych se nebál dát Škodovi 8 za proměňování šancí.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Edwardtheiron     před 10 lety 12.08.2014 20:23 |  
    0 0

    Takový Mirros by určitě uvedl svůj příspěvek slovy "Tomu už se opravdu musím jenom smát"... Já jsem nikdy nad známkami nepolemizoval, protože jsem přesvědčen, že nikdo nemůže objektivně zhodnotit jedenáct /natožpak dvaadvacet/ hráčů. Minimálně proto, že hodnotitel nemá informace o tom, jaké ten který hráč dostal úkoly a jak je plnil.
    Tentokrát ale udělám výjímku, už proto, že mi to dnešní hodnocení připadá, jako kdyby ho psal známý přítel Slavie Michal Koštuřík, a dovolím si nesouhlasit s několika čísly. Tedy, abych byl přesný, nesouhlasím téměř se všemi, ale do očí bijící je to především u útočníků. Dva góly, respektive gól a přihrávka, stačí pouze na sedmičku? Co by měli útočníci předvést víc? Dokonce i Sport udělil vyšší známky /Balaj 8, Škoda 9/. Třetím hráčem, u něhož nejsem s to přijmout známku je Milan Černý. Tady jsme právě u toho, že nikdo z nás neví, jaké dostal úkoly, ale vzhledem k tomu, že podobným stylem hraje už druhý zápas /v prvním byl většinou neviditelný/ a Beránek proti jeho práci zjevně nic nemá, pak ji asi dělá dobře.
    Trochu mi vadí to vypichování chyb, které tu někteří předvádějí. Bez chyb se hrát nedá, fotbal je týmový sport a jednou z jeho podstat je i zaskočit za spoluhráče, pokud nějakou chybu udělá. To v dnešní Slavii funguje výborně a nevím, proč chceme být za každou cenu hyperkorektní, hledat na všem chyby a snižovat výkony hráčů. Na kvalifikovaná hodnocení je tu trenér a asi nejsem sám, kdo v něj má důvěru.

    Z jiného soudku:
    Byl jsem dnes na "špionáži" v Neratovicích, kde hrály Teplice a musím konstatovat, že byly domácímu diviznímu týmu více než vyrovnaným soupeřem, což myslím naprosto vážně. Po přestávce přišli i Mahmutovič a Litsingi, domácí podle očekávání odcházeli fyzicky, přesto tepličtí nijak nedominovali. Výhra 2-0, první gól po standardce, druhý v závěru, kdy se Neratovice z posledních sil snažili vyrovnat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      ortevor     před 10 lety 12.08.2014 21:35 |  
      0 0

      pokud jsi byl na zapase, tak chytal Malina, popripade, jak chytal ?
      Minuly kolo senzacne vychytal Neratovicim postup pres Vltavin, tak jsem zvedavej, jak dneska zahral...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 13.08.2014 06:05 |  
        0 0

        Malina chytal a chytal spolehlivě. V jednom okamžiku mu vypadl balon a hasil to obránce, ale to byla asi jediná chybka, jinak bez problémů. S góly nemohl nic dělat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      honza1947     před 10 lety 13.08.2014 11:38 |  
      0 0

      Ještě k těm Neratovicím. Ono v těch nižších soutěžích hraje spousta talentovaných a technicky dobře vybavených hráčů, z nichž někteří okusili už i vyšší soutěž. A svoji roli hraje i elán a touha ukázat se v souboji s lepším týmem. Nejmarkantnější rozdíl je však právě v té fyzické kondici, kterou amatéři (a většinou se jedná o kluky, kteří chodí do práce) rozhodně nemohou mít takovou, jako profesionálové.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    mpik     před 10 lety 12.08.2014 20:24 |  
    0 0

    Za mě Latka tentokrát 4. Jednoznačně chyboval při vyrovnání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 21:10 |  
      0 0

      dle mě chyboval nejvíce Nitro, pozičně byl úplně mimo a Latka to za něj hasil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bongor     před 10 lety 12.08.2014 21:28 |  
      0 0

      Ale vždyť vůbec nemohl na tu zraněnou nohu,nemohl vystartovat
      od čáry a vrátit se do svého prostoru,to bylo jasně viditelné.Měl už dávno střídat,ale je to zodpovědný člověk a bál se,jak Kodr zareaguje,když ho hoděj do hluboký vody.V žádném případě bych mu to nedával za vinu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 14:06 |  
      0 0

      Ta chyba šla spíš na Nitrianskýho, který si nepohlídal zabíhajícho liberečáka a na Latku to zařval pozdě, navíc když byl zraněnej, spíš asi teda chyba v komunikaci

  12. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Borris     před 10 lety 12.08.2014 20:53 |  
    0 0

    Jedna věc mě trochu trápí. Když šli kluci po zápase s Libe děkovat k východní tribuně, tak jsem sledoval Damiena, a byl strašně skleslý, jako by ani neměl radost z výhry. A když se hráči chytli za ruce aby poděkovali, tak se Damien ani nezapojil a podanou Baezovu ruku odmítl. Usmíval se u toho, ale bylo i tak vidět jak je nesvůj. Aldo ho pak chytil při odchodu ze hřiště kolem ramen a něco mu říkal. Asi ho mrzí že zase nehrál a navíc ani minutu. Ale popravdě to mrzí i mě. Je to jeden z nejlepších záložníků celé ligy a s ním by naše palebná síla obrovsky vzrostla!

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mart01     před 10 lety 12.08.2014 21:08 |  
      0 0

      Popravdě, nechápu jeho přehlížení. Nicméně věřím Beránkovi, snad teda ví, co dělá. Je škoda nechat ho sedět, alespoň střídat ho mohl. Už proti Baníku jsem si všiml, že byl nesvůj. Teď nastoupí v poháru a proti Teplicím ho očekávám min. na 30 minut do hry!

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Jakubisko     před 10 lety 12.08.2014 21:19 |  
        0 0

        Uvidíme jak na tom bude Vukadinovič, Beránek říkal že i jiní hráči byli potlučení tak se třeba podívá i do základu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bongor     před 10 lety 12.08.2014 21:32 |  
      0 0

      Jak znám MB,určitě si toho taky musel všimnout a věřím,že dá Damienovi příležitost co nejdřív.Třeba ho ještě šetřil po zranění.
      Já věřím ,že je Míra kromě odborníka taky vynikající psycholog.MBVCD.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 12.08.2014 21:38 |  
      0 0

      Co jsem slyšel, tak Boudjemaa absolvoval individuální kondiční tréninky, protože se jeho fyzička Beránkovi moc nelíbila. V současné situaci, kdy se vítězná sestava nemění a první střídající záložník do ofenzivy je poměrně logicky Piták, to prostě vychází tak, že Boudjemaa nehraje, protože filozofie dalšího střídání (Balaj Gecov) je zaměřena defenzivně. Jsem si skoro jistý, že Boudjemaa nastoupí v základu proti Chrudimi a doufám, že (nejen on) ukáže, že ani proti slabšímu soupeři Slavia nebude nic vypouštět a podceňovat.

      Jistě brzy nastane situace, kdy v závěru budeme potřebovat střídat směrem dopředu a ne Gecova za Balaje, abychom udrželi vedení, a tehdy se dostane i na Boudjemaau.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        pl3     před 10 lety 12.08.2014 21:57 |  
        0 0

        Tak rčení "vítězná sestava se nemění" snad už do moderního fotbalového myšlení nepatří, to bych sem netahal vůbec. A proč je první střídání do ofenzivy "poměrně logicky" Piták? Jediné, co by na tom bylo logického je, pokud Damien nebyl zdravotně ok, žádnou jinou logiku preference Karla na úkor Boudejmy nevidím. Poslední odstavec mě už dorazil, že na Boudjemu se dostane, jen pokud budem muset honit výsledek. Nesmí se zapomínat, že se bavíme o jednom z nejlepích hráčů ligy, ne o nějakém Korešovi, a jakékoliv opomíjení v základní sestavě z jiného než zdravotního důvodu je kardinální chyba. Spíš mi to trochu připomíná situaci z konce angažmá Ragueda, kdy nenastupoval kvůli vysokým premiím za start/bod atd. Kdo platí Boudjemu je samozřejmě otázka, ale že by byl náš, o tom si iluze nedělám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Barra     před 10 lety 13.08.2014 00:28 |  
        0 0

        Souhlasim. Beranek vidi na rozdil od nas sve ovecky denne na treninku a je nejlepe postaveny, aby posoudil ktera jedenactka se nejlepe doplnuje na hristi, spolecne s tremi nahradniky.

        Presto ocekavam take, ze proti Chrudimi odehraje minimalne jeden polocas. Jeho nastup vminule szone byl v kazdem pripade famozni - 1 branka a 3 asistence behem prvnich 4 zapasech, coz odpovida jeho povesti z Rumunska. Behem ekvivalentu 63 zapadu dal 8 branek, ale hlavne uctyhodnych 20 asistenci!

        Jinak dekuji Quelhare za krasne a prehledne statisticke okenko. Jako vzdy velmi informativni a pekne sepsano. Presto jsi jeden uhaj prehlednul: kdy byl nejaky Slavista naposledy leader nejlepsich strelcu ligy? Je tomu tak dlouho, ze jsem musel hledat. Ivo Knoflicek byl naposledy topscorer na konci sezony 1984-85 s 21 goly. Po podzimni casti byli to v 2007 a 2008 Standa Vlcek s 7 goly a nasledne Tomas Necid s 11 goly. Jak tyto dve sezony nakonec skoncili mame vsichni jeste v zive pameti. Ach, nebudeme tem 4 brankam Milana Skody prozatim davat az moc velky vyznam. Jestli Berankova prognoza o tri-letem plany Slavii vyjdr, bude mamalne spokojeny.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          travel (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 08:56 |  
          0 0

          Ahoj Barro,doufám,že plán Beránka o vybudování silného mančaftu se mu podaří zrealizovat.Čím dál tím víc Beránkovi věřím a jsem z jeho práce nadšen.Jedinné co by to mohlo zhatit (omlouvám se za ten výraz) je až budou někteří hráči na naši ligu nadprůměrní (doufám,že k tomu dojde),tak aby je najednou neprodali.Snad k tomu během těch tří let nedojde.
          Trochu z jiněho soudku.Občas zabrousím na ofic. web Slavie,protože se tam někdy od SubHumana,či od rybičky dočtu zajímavé info.Tak jsem tam dnes ráno zabrousil a nestačil jsem se divit,kam až upadla diskuse.A to jen kvůli jednomu "vetřelci".Važme si těchto stránek(tím všem,co se o ně starají moc za ně děkuji) ,diskutujme-vždyť nám všem jde přece o Slavii- slušnou formou i když názory můžeme mít odlišné.Vzorem v tomto nechť nám je Sokrates.Tímto ho zdravím a děkuji za jeho informace,postřehy a úroveň jeho příspěvků.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Matysek     před 10 lety 13.08.2014 10:28 |  
            0 0

            Kdyby si zajel do historie komentů, našel by si zde také osoby, které zbuzovali averzi viz rudej MarHud, nedávno ten divný CApS loCK..... psaVeC co všechny urážel.
            A vlastně nemusíme chodit tak do historie. Občas mi přijde že hon na Spina či Jiřího je přehnaný a cokoliv oni dva napíší je okamžitě pod palbou kritiky nebo osobních útoků a to jen z důvodů že to napsal jeden z nich...

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              travel (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 11:12 |  
              0 0

              Jo máš pravdu,ale s oficiálkama se to nedá,bohudík,srovnat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 21:39 |  
      0 0

      Tak ono to nemusí být nutně, i když pochopitelně, jen tím, že nehraje. Třeba je prostě víc uzavřený, introvertní. Nicméně snad už si brzy zahraje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Matysek     před 10 lety 12.08.2014 22:52 |  
      0 0

      Halt měl Damien smůlu, že byl zraněný a přeskočili ho jiní. Moc bych mu přál, aby hrál, jelikož je opravdu dobrej. To samé je Berkovec, každej počítal, že bude jednička a hup zase zraněnej a Hrubeš si upevňuje místo v základu.

      Nicméně chápu Beránka, že dokud tým vyhrává nemá důvod měnit sestavu. On brzy někdo vypadne z formy či se zraní....

      Tak nashle zítra v Chrudimi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 10 lety 12.08.2014 23:30 |  
      0 0

      Mě naopak vadí, že se neraduje. Pokud to není týmový hráč, tak nemá ve slavii co dělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        lassiter     před 10 lety 12.08.2014 23:42 |  
        0 0

        Netuším jak teď s Libercem, ale s Baníkem byl s Baézem při děkovačce poměrně vysmátej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        sasky     před 10 lety 13.08.2014 07:49 |  
        0 0

        Bože, to je nesmysl. Někdo prostě není na nějaké trdlování... Může se nám to nelíbit, ale je to prostě fakt. Vyhodíme jednoho z potenciálně nej záložníků ligy protože se neusmívá na děkovačce, cítíš jak nesmyslně to zní?

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 08:34 |  
          0 0

          Souhlas. Fakt nemůžeme vědět, co za tím je - jestli frustrace z toho, že nenastoupil, stejně tak může bejt uzavřenej, což neznamená, že to není týmový hráč (já jsem taky introvertní a někdy mám lidí fakt plný zuby bez ohledu na to, jak pozitivní moment to obecně je), nebo měl prostě blbej den...každopádně závěry, že když jednou nešaškoval na děkovačce, tak u nás nemá co dělat, si myslím, že zase nemají co dělat tady.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Travinho     před 10 lety 13.08.2014 16:08 |  
          0 0

          Nejde jen o tohle, to že se nejedná o týmového hráče prokázal už mnohokrát na jaře, kdy ač byl na konci po zranění z formy, tak se pokoušel vše ztrhnout sám a mnohdy nepřihrál spoluhráčům do dobrých pozic atd. Samozřejmě jsou to jen spekulace, ale musíme táhnout za jeden provaz a pokud někdo nechce, tak musí pryč a to může být sebelepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        edenian     před 10 lety 13.08.2014 09:38 |  
        0 0

        Trochu drsnej odsudek. Ja jsem si vsiml, ze byl opravdu spatnej. Predpokladam, ze k tomu mel duvod. Takze spis jsem pri nem nez ho takhle osolit. Mimoto, ze jeho rozpolozeni nemuselo vubec souviset s fotbalem, tisic moznych i vaznych duvodu.
        A taky mozna neni od veci si priznat, ze minimalne polovina tymu by se bez dekovacky atd. klidne obesla, prestoze to nikdy neprizna. Tak jako vsude ve vsech tymech. A neni to noc spatnyho. Kazdej je jinak ustrojenej.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          edenian     před 10 lety 13.08.2014 09:44 |  
          0 0

          Double, sorry, wifipendolino :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        edenian     před 10 lety 13.08.2014 09:43 |  
        0 0

        Trochu drsnej odsudek. Ja jsem si vsiml, ze byl opravdu spatnej. Predpokladam, ze k tomu mel duvod. Takze spis jsem pri nem nez ho takhle osolit. Mimoto, ze jeho rozpolozeni nemuselo vubec souviset s fotbalem, tisic moznych i vaznych duvodu.
        A taky mozna neni od veci si priznat, ze minimalne polovina tymu by se bez dekovacky atd. klidne obesla, prestoze to nikdy neprizna. Tak jako vsude ve vsech tymech. A neni to noc spatnyho. Kazdej je jinak ustrojenej.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 21:12 |  
    0 0

    já bych tentokrát byl asi velkorysejší u našich útočníků.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    dejvidovic     před 10 lety 12.08.2014 21:43 |  
    0 0

    Milan Černý za 5? To si děláte srandu. Milan je nejkreativnejsi hráč na hřišti. Bojuje o každý míč. Jeho hra se mi libi, čím dal víc. Brzy to bude nas rozdilovy hhrac, jestli udrží progres. V Dukle si musí debat hlavy.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      popin     před 10 lety 13.08.2014 00:10 |  
      0 1

      Trochu pochybuji, že znáš pravý význam slova kreativní. Černý je obětavý, běhavý, zarputilý - ale určitě ne kreativní. Jeho hra je zbrklá, bez myšlenky, na náhodu. Spoustu míčů vydře, ale stejně jich lacino odevzdá. A ofenzivní záložník bez přihrávky a zakončení není ofenzivní záložník. Ze snahu je 5 správně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        edenian     před 10 lety 13.08.2014 10:05 |  
        0 0

        Taky bych dal 6 jak jsem napsal, ale s tou kreativitou souhlasim. Myslim ze Milan neni horsi nez pri svem odchodu, ale paradoxne treba Baez ktery demoluje co muze / a dost se nam tady libi / je v te sve vterine kdy prihraje / vetsinou / dopredu skutecne kreativni vtom skutecnem slova smyslu. Ale jak tady nekde padlo, taky jsem zvedavy, co udela s nasi hrou zamnena Milana za Damiena, pokud k ni dojde. Ja cekam jeste vetsi moznosti Skody a Balaje. Ten me docela tesi jakousi rozvahou, nehraje jak sobeckej magor, coz jsem se trochu obaval. No, myslim ze mame velky moznosti a to jsem si jisty, ze Mira to dobre vi. Teprve docenime hrace ktery mame novy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 14:18 |  
          1 0

          Ty vylizance popine asi nevis co je kreativni, kdyz tady slintas takovy blaboly!

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            popin     před 10 lety 13.08.2014 17:48 |  
            0 1

            Že by od slova kreatura ? To by na tebe sedělo, inteligente.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    belmis (přítel SN)     před 10 lety 12.08.2014 22:46 |  
    0 0

    Jen bych ještě upozornil na jednu věc. Možná už to sem někdo psal. V minulé sezóně jsem kritizoval Koubka za to, že se mi zdají hráči málo fyzicky trénovaní. Dostali jsme nejvíc gólů snad ze všech týmů v posledních patnácti minutách. Nyní v posledních dvaceti minutách jsme dali 7 z 9-ti gólů. I příspěvek quelhara asi dokumentuje, že MB dává na kondici velký důraz a to je moc dobře. Co se týče přesných čísel, je to otázka spíš pro naše statistiky Barru a quelhara :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      spino     před 10 lety 12.08.2014 22:52 |  
      0 0

      Když máme po několika letech konečně špičkového kondičního trenéra...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        pl3     před 10 lety 13.08.2014 07:22 |  
        0 0

        Souhlasím, Daniela znám, má toho na nejvyšší úrovni u nejrůznějších sportů hodně za sebou, a na rozdíl kupř. od kondičního trenéra pod Petroušem nedostatkem autority rozhodně netrpí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Barra     před 10 lety 12.08.2014 23:40 |  
      0 0

      Ano, s temi cca 78% brankami mezi 73 a 90 minutou mas pravdu - i kdyz to spis povazuji hru na vabank, a preferoval bych vice branek behem ostatnich 5 ctvrtinach zapasu.

      Osobne si ale nemyslim, ze velky pocet branek behem poslednich 5 min hry v minule sezone svedcilo o spatne fyzicce, ale spis o psychickou zatez a strach, 'ze to zase nevyjde".

      Jestli ted mame lepsi kondici se neda posoudit po 3 zapasech, ale spis v listopadu. Cim ale nechci rict, ze Beranek by nevedel, co dela.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        denydzlSKS     před 10 lety 13.08.2014 01:01 |  
        0 0

        Souhlas, statistik nejsem, ale tři zápasy jsou podle mne málo, pro porovnání s loňskou sezónou..

  16. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 07:25 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Děkuji Alanorovi za hodnocení slávistů v zápase s Libercem.
    Bohužel jediné, v čem se asi neshodneme Alanore, je hodnocení Milana Černého. Absolutně s tou známkou nesouhlasím. Vím, je to jen můj názor, ale řeknu si ho. Vůbec jsi, dle mého názoru, nepochopil úlohu M. Černého v prvním poločase. Mína měl za úkol napadat rozehrávku soupeře hned za prostorem Škody v prostředku hřiště už na půlce soupeře. Juharovi pomáhal Zmrhal a Nitrianskému měl pomáhat Vukadinovič. Jestli jsi se tedy všiml, prvních 25 minut se Liberec k ničemu velkému nedostal a měli jsme i díky Mínovi vysunutou obranu a napadání dost rasantní a už od rozehrávky soupeře. Mína přebíhal ze středu hřiště tam, kde byl soupeř s balonem a to bylo z počátku většinou na straně, kde byl Vukadinovič s Nitrianským a proti nim Fleischman. Šural se pak přesunul na stranu Juhara a Zmrhala a tam opravdu chvilku Mína možná chyběl. Jinak když od cca 80 minuty polovina našich hráčů už tahala kačera, tak Mína podstoupil dost vyhraných soubojů a zablokoval dost příher a vydržel až do konce. Např. při brance Zmrhala odtahl středního centrhalva svým náběhem podle vápna a Zmrhal tam do toho prostoru naběhl. Možná, že je to mnohým z Vás jedno a říkáte si, mnoho povyku pro nic. Pokud jsi tedy dal Mínovi jen 5, tak jsi byl podle mého názoru v tomto případě velmi nespravedlivý. Znovu opakuji, je to můj názor a považuji přinejmenším za povinnost Ti sdělit, že to cítím jako velmi nespravedlivé vůči Mínovi.
    Ano, četl jsem zde příspěvky kde někteří s tou známkou souhlasíte. Já se v tuto chvíli přikláním k těm, kteří Mínu hodnotí daleko výše a to i tím, že jeho přítomnost byla znát i ve chvílích druhého poločasu, kdy právě jeho bojovností jsme se vybabrali z té první hluché desetiminutovky, kdy jsme byli opaření tím, že nehraje M. Latka. A právě M. Latka šel Mínovi poděkovat hned po zápase, protože to věděl a viděl. A tím nechci vůbec tohle brát jako nějaký důkaz , že mám pravdu. Tentokrát jsi prostě uvedl velmi slabý argument na obhajubu té 5 pro M. Černého .
    Jinak Alanore Tě mám moc rád a nijak Tím nechci snižovat Tvou práci a to co pro nás děláš, za to Ti budu děkovat zrovna tak jako Quelharovi. A navíc, pokud to pochopíš jako disputaci o názoru, tak věřím, že se na mně také nijak zlobit nebudeš. Já jsem cítil potřebu Ti to povědět, protože pokud by se přístě třeba stala nespravedlnost Tobě, budu určitě v šiku těch, co se Tě zastanou.
    Tak jako v každé disputaci o názorech nedojdeme nikdy ke shodě, protože by to snad ani nebylo možné, chci povědět všem, kteří se mnou nesouhlasí, že jejich názor respektuji a budu příští zápas sledovat ještě z větší pozorností, zda jsem se třeba opravdu nemýlil já. Pak nebude mi problémem říci, že Alanor měl pravdu.
    "Haec habui, quae dixi"
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Barra     před 10 lety 13.08.2014 08:18 |  
      0 0

      Dobre rano, Sokrate. Dekuji ti za tvoji perfektni analyzu. Projevenou argumentaci bys nedelal ostudu vedle velkych reckychj filozofu, tvuj pritel Sokrates z pateho stoleti pred Kristem (jak se to zkracuje v cestine? by byl na tebe pysny za dustojnost a etiku, kterou jsi projevil pri obhajobe tveho nazoru, se kterym souhlasim.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 13.08.2014 08:29 |  
        0 0

        Dobré ráno Barro,
        v češtině se to zkracuje Př.n.l. /před naším letopočtem/ , jako ateistická země výraz Před Kristem nepoužíváme :-), ovšem Po Kristu máme i my - l. p. /Léta páně/.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 08:51 |  
          0 0

          Já tedy znám spíš "našeho letopočtu," pokud je vůbec nutné něco použít

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Barra     před 10 lety 13.08.2014 08:52 |  
          0 0

          Ahoj Eddy, diky. Na "l.p." (Anno Domini) jsem zapomnel, i kdyz jsem tu zkratku uz na hribovech videl. U nas se pouziva bezne "v.Chr." a "n.Chr.", tedy voor (vor)/ na (nach) Christus. Ale jak rikas, klerus hraje v Cesku mensi roli nez na zapade. U nas jsou nejlepsi skoly vedene cirkvi, u Jezuitu jsem stravil jak college (stredni skola), tak prvni dva roky univerzity.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      kleofas     před 10 lety 13.08.2014 08:52 |  
      0 0

      100% souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 09:14 |  
      0 0

      podepisuji v plném rozsahu.

      Osobně bych zvýšil i známky Škodovi a Balajovi. Je neuvěřitelné co s člověkem udělá sebevědomí a to že není odstřižený od zbytku týmu a že k sobě má dalšího hráče. Mimochodem i tady vidím velký rozdíl a další část práce Míňi + Vukadina.

      Alanore zmiňoval si, že vyší známky si nedával i s ohledem na soupeře a s tím, že ty góly Škodovi "daroval" Rajnoch. Ale nepatří Liberec do horní poloviny naší ligy a nepadá ve fotbale většina gólů po nějáké té chybě? Jak potom budeš hodnotit zápasy s "nováčky"?? Neber to špatně, ale prostě tato argumentace mě zarazila. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 13.08.2014 09:39 |  
        0 0

        Pak jsem dodal, že šlo i o průběh zápasu, který byl hodně vyrovnaný a nešlo o suverénní spanilou jízdu. ;)

        Osobně se mi současný kádr Liberce nelíbí a myslím, že pokud něco nezmění, tak můžou mít poměrně velké problémy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:02 |  
          0 0

          Ano, zápas byl vyrovnaný a právě o to víc bych ocenil to jak si Škoda na ty šance "počkal" a s tím naložil. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      jarodo57     před 10 lety 13.08.2014 09:17 |  
      0 0

      Mě Mína mile také překvapuje.U něho mi vadí jen občasné zadrbání a jití třeba do tří hráčů ,ač ví,že to je předem ztracené a například průnik po lajně a následný centr.Jinak ,ale celý zápas odvádí výbornou práci(dřinu) to jsem od něho opravdu nečekal.A když to zrovna porovnáme s Nitrianským ,tak je to nebe a dudy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 13.08.2014 09:36 |  
      0 0

      Dobré ráno, Tvůj názor jako i názor ostatních beru. Zrovna u Černého jsem tušil, že si takzvaně naběhnu na vidle, ale prostě jsem to tak viděl a je to můj názor. I Beránek kritizoval bránění v první půli, byť nevím, zda tím měl na mysli konkrétně přečíslování Juhara. Že by měl Zmrhal systematicky bránit nalevo jsem si nevšiml, ale samozřejmě neznám pokyny trenéra.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Ravik     před 10 lety 13.08.2014 09:53 |  
        0 0

        Tak to já zase souhlasím s Alanorem ohledně známky Milana Černého a to beru a ztotožňuji se i s názorem Socratese, že Milan je největší běžec, bojovník a krásně odebírá rychlým přistupování k hráčů míče. Jenže na to, že je ofenzivní a tvořivý záložník tak jsem od něj za tři zápasy neviděl ani náznak ohrožení branky soupeře střelou, přihrávkou do gólově šance či únik po křídle a centr do vápna (nejblíže ohrožení branky byl s Libercem ve 2. poločase, kdy trefil myslím ležícího Bílka). Až přidá ke svému výkonu nebezpečnost pro branku soupeře myslím, že budou od Alanora padat i osmičky. Pro mě je Míňa největší slávista v kádru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:27 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem :-).
          Alanore, vůbec na nic jsi si nenaběhl. A nebo pak musím říci, že si tedy nabíháš při každém hodnocení, ale i proto jsem Ti psal, že Tě mám moc rád na to, abych to hodnotil jinak, než tak, jak to ve vší k ústě k Tobě provádím.
          Je to opravdu věc názoru a tak jak řekl přítel Barra, o to více si cením takto vedené disputace, kde se nikdo neuráží a nemusí mít nikdo z nás pocit nějakého nepříjemného pocitu. A já sám za sebe si takto vedené disputace ohromně vážím, protože mi signalizuje, že se nám doufám vrací naše původní myšlenkase zrodem Slávie.
          Kéž by to tak bylo.
          Rozumím i panu Ravikovi, jen mám pocit, že Míra Beránek více obětoval Mínu k úloze takového pavouka, který hned v zárodku zachytává rozehrávku, čeká na odražené balony a dává to do předfinálu. Všimněte si, že při tomto zápase s Libercem před prvním golem právě Mína sebral ten balon, který si převzal Škoda, dal na pravo Vukadinovičovi, který to potáhl až do vápna a krásně přihrál Bekimu. Možná, že jeho úloha jako tvořivého záložníka není tak plněna, v tom asi pravda bude, ale když to vezmu v kontextu výkonu celého mužstva, tak je úloha M. Černého nenahraditelná a nevím o nikom, kdo by ji takto splnil. A teď už toho nechám, hlavně že jsme vyhráli.
          Dneska v Chrudimi to bude další prubířský kámen. Taky se přimlouvám, aby hrál základ, nebo alespoň co nejvíce hráčů, kteří pochopitelně nemají nějaké šrámy. Herní praxe je ten nejlepší trénink a po vítězství se i únava dostává z těla daleko líp a notabene i na další zápas se člověk i víc těší....
          Očekávám, že to bude boj s dobrým koncem pro nás. Chrudim se bude chtít vytáhnout a s tím určitě náš trenét počítá.
          Q.B.F.F.F.
          (Quod bonum felix faustum fortunatumque sit)
          římské právo (při zahájení jednání senátu římského lidu) - "Kéž je to k dobru, štěstí a blahu"
          Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:27 |  
        0 0

        Souhlasim se Sokratem, Alanore. Kazdy to vidi jinak, ale mam pocit, ze tady si nevzal pro znamku v uvahu tu nejpodstatnejsi cast Milanova vykonu. Ano, taky jsem si vsiml, ze Juhar tam byl parkrat sam na dva hrace. Otazka ale je, zda to bylo proto, ze se Milan nevracel nebo byl v prostorech, kde bejt nemel. Nejsem zastance Hrebikovych ctvercu, myslim ze krajni zaloznik nemusi brousit porad svuj prostor u lajny, naopak je dobre, kdyz se obcas do stredu, jak to delal Milan, cimz se vytvori zajimava situace pro utok. Je jasny, ze v takovym pripade to vzdycky nemuze stihnout zpatky, ale od toho jsou pak stredovi zaloznici, aby ho zajistovali. V prvni puli to vzdycky nefungovalo, ale nemyslim, ze hlavni chyba byla v Milanovi. Takze vidim jako sporne, zda to vubec Milanovi vycitat, i kdyz jako fakt beru, ze tam v prvni puli bylo neco spatne na leve strane.

        Naopak - a sam to asi citis, kdyz rikas, zes to cekal, do znamky jsi nezahrnul podstatnou okolnost Milanova vykonu, a to celozapasova aktivita, obetavost, duraz, dost z nas to videlo, ze takhle jsme slavistickeho hrace bojovat za tym uz dlouho nevideli, byl to proste uzasny a strhujici vykon, odvedl spoustu cerny prace, a je podle me skoda, zes tuhle podstatnou okolnost nevzal pro znamkovani v uvahu. Beru, kazdy muze videt jako dulezite neco jineho, tady se asi ale s tebou rozchazim nejvic od doby, co hodnoceni pises.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:32 |  
          0 0

          se omlouvam za kostrbaty vety, mel jsem si to po sobe precist driv..:). Jinak bych bral vytku o slabe produktivite, samozrejme to Milanovi chybi k tomu, aby byl top hrac, pak by hral asi nekde uplne jinde..:) Ale doufejme, ze nejakou ty prihravky a goly jeste ukaze.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          testudo1     před 10 lety 13.08.2014 10:54 |  
          0 0

          "odvedl spoustu cerny prace, a je podle me skoda, zes tuhle podstatnou okolnost nevzal pro znamkovani v uvahu"...no a kdo jiný, než on, by měl odvádět černou práci? Přeci ostatní nebudou makat za něj,ne?!? :o)

          Pro ty co by snad nepochopili a rovnou se do mě chtěli pouštět, malá nápověda...slovní hříčka, nomen omen

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:56 |  
            0 0

            konecne to nekdo pochopil..:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 16:10 |  
              0 0

              Obecně se ohromně zlepšilo napadání a presing. Napadáme hodně vysoko a máme hodně široké hřiště. Radost pohledět. Práce Milana Černého mne naplňuje úžasem. Nemusíme mít 11 tvořivých hráčů. Ale všichni musejí makat na 100 %.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    klimi     před 10 lety 13.08.2014 08:59 |  
    0 0

    Zdravím,
    ten formát zápasů, kdy Slavie hraje 2x týdně, se mi moc zamlouvá, rád bych si na to zvykl.

    Dneska to bohužel časově nestíhám. Je to pro mě trochu z ruky. Nemáte někdo případně cestu autem z oblasti Chomutova?

  18. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:45 |  
    0 0

    Co by jste řekli na Ondru Čelůstku, je bez angažmá. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:51 |  
      0 0

      jasne ze ano, ale nevidim to realne..

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 10:58 |  
        0 0

        tak to ani já, ale pěkný by to bylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Ferguss     před 10 lety 13.08.2014 11:27 |  
      0 0

      Já ti nevím, skutečně potřebujeme do obrany dalšího hráče s nadstandardní smlouvou? Jasně, kraje jsou asi naše slabina, ale Juhy se s tím statečně pere a je zápas od zápasu lepší. A jak Mikula, tak Nitrianský v sobě taky potenciál mají. Navíc s restarty kariéry nemáme ty nejlepší zkušenosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 11:53 |  
        0 0

        Tohle bych za restart nepočítal, v Anglii si teď odehrál svoje a doplatil na výměnu kádru v Turecku.

        Ale nereálné to je hlavně z finančních důvodů a asi by to smysl nedávalo, ikdyž....

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          tantalos     před 10 lety 13.08.2014 14:37 |  
          0 0

          Čelo by byla skvělá akvizice - vyměnil bych ho s klidem za Dostála s Dobrotkou. Hrával pravého beka nebo stopera a hodil by se na obou postech. Kdyby se na něj sehnaly peníze, byla by to hozená rukavice Spartě a Plzni - mimochodem hodil by se jim oběma.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Gauteng     před 10 lety 13.08.2014 10:57 |  
    0 0

    Z oficiálek o dnešním utkání:
    V sestavě Slavie se neobjeví Martin Latka, Aldo Baéz, Vukadin Vukadinovič, Milan Černý a Jan Mikula. „Doléčují drobné zdravotní šrámy,“ vysvětluje vedoucí týmu Stanislav Vlček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mart01     před 10 lety 13.08.2014 11:14 |  
      0 0

      Drobný zdravotní problém = ve Slavii min. na půl roku mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Gauteng     před 10 lety 13.08.2014 12:07 |  
        0 0

        Tentokrát to snad pravda nebude, dost na tom, že máme v kádru Dobrotku&Mičolu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      birkin     před 10 lety 13.08.2014 12:10 |  
      0 0

      a jak je na tom vlastne dobrotka?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Gauteng     před 10 lety 13.08.2014 12:40 |  
        0 0

        Těžko říct, přijde mi, že detailnější informace o zdravotním stavu hráčů se moc často ven nekomunikují.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          PetCC     před 10 lety 13.08.2014 16:45 |  
          0 0

          A Dobrotka je v sestavě na pohár. Podle mě je to dost odvážná sestava.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 12:48 |  
    0 0

    Ja zacnu trochu ze siroka..to hodnoceni je na prvni pohled pomerne zvlastni, nicmene smysl dava. Kdyz se podivam na zapas jako celek, tak bych tolik vysokejch znamek nedal. Kdyz se ale podivam na vykony jednotlivcu, vubec to tak spatne nevypadalo. Pripomina mi to slavii v v sezone, kdy se postoupilo do ligy mistru. Tehdy hraci hrali dobre, ale trvalo nez se sehrali jako celek.
    Kdyz to vezmu od zadu (z hlediska znamek) pak je to az na minu asi v poradku.

    Vahal bych jestli Latka nemel dostat nizsi znamku. I to jestli jsem schopen podat maximalni vykon je zalezitosti kazdeho hrace, proto bych se k ni nakonec priklonil.

    Mina je podle me kandidat na sedmicku. Minimalne vsak sestku. Nebyl horsi nez ti co ty znamky dostali a nabehal toho podle me mraky. Vybojoval spoustu micu, zejmena cenne to bylo na konci zapasu. Jeho fyzicka kondice je pro me velmi prijemnym prekvapenim (po tom co loni neodehral kuli zraneni prakticky nic).

    Vukadinovic je pro me velke prekvapeni, a tak nejak nechapu proc jsme ho nevzali hned po tech testech, ale poslali jsme ho pryc. Pred golem si soupere povodil hrozne

    Juhar odehral mozna nejlepsi zapas ve slavii. To rikam i s vedomim toho, ze udelal nejake chyby dozadu a ne vsechno se mu povedlo. Snad poprve jsem ho videl resit situace SPRAVNE fotbalove a predvedl i nekolik individualne kvalitnich technickych okamziku

    Kodra, uz jsem to psal driv, nejsem schopnej zhodnotit. Ja si ho za celej polocas nevsiml, cili znamka asi v poradku :) Pres 80% vyhranych souboju vypada velmi dobre.

    Pitak se hodnoti pomerne slozite, protoze prisel opet na posledni pulhodinku, kdy muze vyuzit vetsi unavy protihracu. Skoro bych rekl, ze se do zakladu ani moc nehodi, ale treba mi jeste ukaze ;)

    Balaj, Skoda odvedli spoustu prace, ktera nebyla moc videt. Balaj krasne nahral Zmrhalovi. Milan se dostal do tri zakonceni a byly z toho dva goly a jeden peknej pokus o lob, kterej nevysel jen o par centimetru. 7 v poradku.

    Baez je posila jak svina. Vyborna rozehravka, skvela obrana. Co skluz to perfektni odebrani balonu. Palec nahoru. Jedinej problem jsou ty poamerne caste fauly. Sance na cervenou vzrusta takovym jeho zivocisnym zpusobem hrani. V kartach vidim jedinou nevyhodu jeho hry.

    Na zaveer jsem si nechal, podle me, nejlepsiho hrace. Tim je Jarda ZMRHAL. Dle meho soudu byl neuveritelny a minimalne osmicka ho minout nemela. Priklanel bych se mozna spise k devitce. Snad jedina chyba, kterou jsem poradne zaznamenal, byla prihravka v brejku na druhou stranu nez vsichni cekali a co by bylo nebezpecne. Odvedl neskutecne mnozstvi prace uprostred hriste, kde s Baezem kralovali. Nevim jak moc tam byli v pocetni nevyhode (Skoda se nestahuje), ale stred hriste byl diky nim velmi spolehlivou soucasti nasi obranne hry. Predvedl myslim tri vystavni krizne prihravky na nekolik desitek metru. Vsechyn levackou pokud se nepletu. Jeho gol byla navic podivana. Vyborna prihravka na Balaje a asi 40 metrovy sprint, pri kterem nechal za sebou sveho obrance, v plne rychlosti zpracovani jednim dotykem a hned strela z dalsiho (btw opet levou). Podle me chyba golmana, ktery se pohnul na druhou stranu, ale ti bych tu skvelou strelu vubec nesnizoval. Prave naopak. Byla to ukazka velke individualni kvality. Jsem rad, ze konecne ukazuje sve prednosti, ktere pomerne uspesne skryval (pozor, pres vsechnu lonskou bidu byl on jeden z mala, kterej se na to nikdy nevysral, akorat k sobe potrebuje lidry, kterym on neni), jako jsou rychlost, rozehravka, dobra strela, duslednost pri braneni a maximalni odpovednost. Nezbyva nez mu prat jeste vetsi sebevedomi, a pokud prida casem i trochu te drzosti, bude to super.

    Na zaver bych si jeste rypnul do nekterych trotlu, pisicich zejmena do sportu. Pan Konecny (myslim) by mel jit s tema svejma narazkama (na to, ze byl Skoda presutujel na stopera) do prdele. Kdyby jednou, dalo by se to, ale proc porad? At si vzpomene jak 1. hral Skoda tehdy v utoku a 2. ze jsme nemeli zadneho stopera a Milan tam zahral vetsinu zapasu velmi slusne. Jeho narazka, ze Koubek presune Tecla na stopera pro zlepseni obrany, uz dle meho soudu zavani obsesi..
    A pak takove ty vykriky jako, "jak mohl tenhle tym hrat loni o sestu" svedci o kvalite novinaru. Kdyby si videli dal nez na spicku nosu, vedeli by, ze z lonskeho kadru tady nezustalo skoro nic, vcetne realizacniho tymu.

    Howg :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      slaviator     před 10 lety 13.08.2014 13:05 |  
      0 0

      Hrubeš, Mikula, Latka, Bílek, Baez, Vukadinovic, Černý, Balaj - osm nových hráčů v ideální základní sestavě oproti lonsku. Novinářům je to asi malo a mají to z stejný tým...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Mike     před 10 lety 13.08.2014 14:38 |  
        0 0

        Takže v základu v 1.kole byli z loňska pouze Škoda a Juhar, ale na úplně jiných pozicích, než končili minulou sezonu.
        Stejný tým to je pouze podle názvu a dresů, Takže ať si novináři trhnou. Nikdo v lize nemá úplně nový mužstvo, co mě napadá, tak asi 3/4 kádru vyměnil Karel v Boleslavi, kolem poloviny Jablonec. Víc už se mi nechce přemýšlet. Na druhou stranu- Sparta a Slovácko jedou prakticky na totožné základní sestavy jako vloni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      jarodo57     před 10 lety 13.08.2014 13:07 |  
      0 0

      ještě být tebou bych zdůraznil více VČETNĚ REALIZAČNÍHO TÝMU

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 13:22 |  
      0 0

      A největší fór je, že Škoda je původem stoper přeškolený na útočníka (zpět na stopera a nyní opět útočník). Ne naopak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 14:35 |  
        0 0

        Nemáte někdo tušení jestli lze někde skouknout záznam s Libercem? Byl jsem v zahraničí a nemohl jsem to vidět osobně a rád to skouknu celé, nejenom sestřih.
        Děkuji

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        slaviator     před 10 lety 13.08.2014 14:59 |  
        0 0

        Myslím ze do utoku ho postavil poprvé Busta? A for je taky ten,ze Laty je puvodem útočník! V začátcích ve Slavii pak hrál DZ (včetně zápasů v LM) :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Mike     před 10 lety 13.08.2014 15:08 |  
          0 0

          Ještě mě napadá Honza Nezmar- původem čistokrevný útočník, kariéru dohrál jako stoper. To je ještě více udivující, protože útočník to byl parádní a je členem Klubu ligových kanonýrů.
          Tohle si v zahraničí nedovedu moc představit a nebylo to u žádného tuctového klubu, ale u mistra ligy. Asi lpeší týmy v zahraniří netrpí nedostatkem stoperů. Představa přesunu třeba Drogby na stopera je absurdní.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            slaviator     před 10 lety 13.08.2014 16:00 |  
            0 0

            TakvLiberci nastupoval před odchodem do Turecka v útoku i tehdejší kapitán Zápotocký :-)) a ve Spartě myslím ze pod Hřebíkem hrál Zdenek Pospěch taky v útoku, potom se vrátil zase na beka ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              slaviator     před 10 lety 13.08.2014 16:03 |  
              0 0

              Člověk aby si po sobě na androidu vše pětkrát četl... Ne Zápotocký, ale Zapotocny

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.08.2014 16:38 |  
      0 0

      Pekne postrehy, souhlas. Treba s tim juharem, tolik spravnych rozhodnuti jsem z nej dlouho nevidel.. jako by vedel, co ma delat.. najednou..:).