Fortuna liga

Statistické okénko - 7. kolo

V sedmém kole přišel pro Slavii první výsledek, ze kterého mohou být fanoušci oprávněně dost zklamaní. Překvapivě vysoký zisk z prvních kol stále výrazně převažuje celkové hodnocení pozitivním směrem, aktuální forma sešívaných však nutí ke zvýšené pozornosti.

Slavia zápasem v Mladé Boleslavi ukončila sérii šesti těžkých zápasů proti téměř kompletní špičce minulého ročníku ligy. Domácí zápas proti Brnu se tak dal brát jako zápas pravdy - dokáže Slavia potvrdit překvapivě získané body i v zápase, ve kterém bude jasným favoritem? Odpověď už všichni známe a není příliš příjemná. Přitom si každý snadno zjistí, kde mohla Slavia být, pokud by Brno v Edenu porazila. I remíza by Slavii stačila k udržení krásného druhého místa. Ne že by čtvrté místo po sedmi kolech byla nějaká tragédie, to samozřejmě ani náhodou. Je ale škoda, že se Slavia neudržela v těch úplně nejvyšších patrech, zvlášť při vědomí, že tomu nebylo zas tak daleko, jak by mohlo napovídat konečné skóre zápasu s Brnem.

Na kdyby se však nehraje a pro Slavii je tak realitou čtvrté místo v tabulce s 12 body, dvoubodovou ztrátou na první Plzeň a jednobodovou ztrátou na dvojici Sparta, Jablonec. Za Slavií je tabulka také hodně našlapaná, vždyť jedenáctá Dukla ztrácí na Slavii jen tři body. Shodou několika výsledků se tak sešívaní mohou propadnout před derby teoreticky až na deváté místo. Na druhou stranu, rozdíl mezi Slavií a Spartou bude před derby nejvýše čtyřbodový - a tak blízko svému rivalovi Slavia před derby nebyla od sezóny 2009/10, kdy na podzim ještě nebylo znát, že se blíží strmý pád a Slavia byla před desátým kolem, ve kterém se hrálo derby, dokonce o bod před Spartou (Slavia 16, Sparta 15), což v tabulce stačilo na třetí místo, čtyři body za prvním Jabloncem a tři body za druhými Teplicemi.

Od té doby ale před derby byla Slavia vždy za Spartou alespoň o pět bodů, a to i před dvěma lety (Slavia 11, Sparta 16), kdy výhra v derby posunula Slavii jen dva body za Spartu a čtyři body za dvojici s nejvyšším počtem bodů, Plzeň a Jablonec. Druhým extrémem je pak minulý rok, kdy byla Slavia před derby za Spartou o propastných 18 bodů (Slavia 7, Sparta 25), podobně zlé to bylo i v sezóně 11/12, kdy byl před podzimním derby bodový rozdíl 15 bodů (Slavia 6, Sparta 21).

Ještě než přijde na řadu velké derby se Spartou, odehraje Slavia v osmém kole menší derby, to vršovické na hřišti Bohemians v Ďolíčku. A poněkud překvapivě půjde o souboj jediných dvou klubů v celé lize, které daly alespoň jednu branku v každém ze sedmi uplynulých ligových kol. Pro Slavii je sedm zápasů v řadě se vstřelenou brankou poměrně nový pocit, v rámci jediné sezóny to sešívaní zažili naposledy na konci sezóny 10/11, kdy pod trenérem Petroušem předvedli skvělou jarní jízdu, kterou završili čtyřmi výhrami a třemi remízami s výsledky 2:0, 2:2, 3:0, 1:1, 3:2, 2:2 a 3:0 (tedy 16 vstřelených branek během 7 zápasů, to je ještě o tři branky více než letos na podzim).

Na závěr části věnované výhradně Slavii jedna znepokojující statistika. Už ve třetím soutěžním zápase v řadě Slavia vstřelila úvodní branku zápasu a přesto ji to nestačilo ani na remízu. Otočit zápas proti Slavii tak zvládla Mladá Boleslav (což by asi nebylo samo o sobě nic tak hrozného), Žižkov i Brno. Věřme, že to je jen shoda okolností a slávisté nebudou takové obraty v zápasech, které se pro ně dobře vyvíjejí, dopouštět pravidelněji.

Mimo výsledek samotné Slavie ale dopadlo sedmé ligové kolo z červenobílého pohledu velmi dobře. Z pohárových adeptů zvítězil pouze Jablonec a i on měl v Příbrami velkou část zápasu namále. Nakonec z toho ale bylo jasné vítězství 4:1 a posun na třetí místo v tabulce, bod před Slavii. V nejbližších kolech má Jablonec navíc relativně snadný los, když hostí Budějovice, jede do Hradce Králové a poté hostí Duklu. Jablonci se daří to, co se nepovedlo Slavii - poráží papírově slabší soupeře, a to bez ohledu na to, zda hraje doma nebo venku (zatím porazil Brno, Bohemians, Jihlavu a Příbram). To může být pro případný postup do pohárové Evropy rozhodující.

Další silné týmy v lize ztratily vzájemnými remízami. V pohledných zápasech to potkalo Teplice se Spartou i Liberec s Plzní. Zajímavostí je, že přestože oba zápasy byly na českou ligu kvalitou rozhodně výrazně nadprůměrné, padly v nich dohromady jen dvě branky, z nichž jedna byla viditelně neregulérní pro zřetelný ofsajd Šurala a druhá ofsajdem minimálně hodně zaváněla. Sudímu Fraňkovi a jeho asistentům se zápas v Liberci celkově vůbec nepovedl a jsem hodně zvědavý, jak jej bude hodnotit komise rozhodčích.

Jediný bod získalo rovněž Slovácko a i ten zachránilo až v samotném závěru zápasu v Českých Budějovicích. Slovácko hrálo venku v této sezóně třetí ligový zápas a uhrál zatím jen dvě remízy. Ztráty ze zápasů v Hradci nebo Budějovicích mohou na konci ligy mrzet. Co by ovšem alespoň za jeden bod dala Mladá Boleslav. Ta prohrála v Ostravě a zatím vůbec nenaplňuje roli jasného pohárového favorita a tým, který by měl nejvíce nahánět Plzeň se Spartou. Samotná bodová ztráta na čelo sice není nijak závratná (čtyři body na Plzeň, tři na Spartu), ale předváděná hra Mladé Boleslavi je dost tristní. Navíc pohled na los nemůže Boleslavi působit pražádnou radost, ostatně posuďte sami: Teplice, Liberec, Brno, Plzeň, Sparta, Bohemians, Jablonec, Slovácko, Dukla. Nebylo by divu, kdyby se Boleslav ze současné osmé pozice už výše až do konce podzimu nevyhrabala.

Mezi pohárové adepty pro některé mohla patřit i Dukla, ta však doma podlehla Bohemians a spadla až na 11. místo v tabulce, podobně jako Slavia prohrála podruhé v řadě. Příští kolo jede Dukla na Slovácko, kde to také nebude mít nijak lehké. Co čekat do zbytku podzimu od týmu, který v sedmi zápasech nasbíral skóre 4:4, je pro mě záhadou. Naopak Bohemka měla patřit k týmům, co budou bojovat o holý ligový život. Místo toho se ale s deseti body hezky z výšky dívá na Budějovice (7), Hradec (6) a hlavně Jihlavu (4) a Příbram (2 body). Je pravdou, že Bohemka před třemi lety dokázala sestoupit, když měla po sedmi kolech 13 bodů (po deseti kolech 18, na konci ligy 24), ale tak výjimečně špatný zbytek sezóny se asi těžko kdy bude opakovat.

V posledním zápase, který jsme ještě nezmínili, zvítězila Jihlava v Hradci Králové a poskočila ze 16. na 15. místo. Vyhráno v Jihlavě zdaleka nemají, ale dvě udržené nuly v řadě a zápas s poslední Příbramí před sebou, to už zdaleka není tak mizerná situace jako po 5. kole. Naopak Hradec Králové je s pouhými třemi vstřelenými brankami týmem s nejhorší ofenzivou, už pětkrát vyšel brankově naprázdno a v příštím kole jede na Spartu.

Komentáře (120)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    spino     před 10 lety 16.09.2014 22:32 |  
    0 0

    POZOR!!!

    PO VRŠOVICÍCH KOLUJÍ LŽIVÉ PŘEDVOLEBNÍ NOVINY, KTERÉ NEHORÁZNÝM ZPŮSOBEM DISKREDITUJÍ SLAVII !

    CÍLEM TĚCHTO OBJEKTIVNĚ VYHLÍŽEJÍCÍCH BULVÁRNÍCH NOVIN JE VYVOLAT ZDĚŠENÍ NAD HROZÍCÍMI PROBLÉMY V TÉTO MĚSTSKÉ ČÁSTI, NA KTERÉ POKAŽDÉ NAJDE VHODNÉ ŘEŠENÍ ČSSD.

    Prosím jak občanské sdružení SK Slavia Praha, tak akciovou společnost SK Slavia Praha - fotbal, aby na původce těchto novin podaly trestní oznámení. Značka Slavia se nesmí stát předvolební hračkou politiků jako tomu je u stadionu Bohemians.

    https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10592615_850164308334656_1736484964723443063_n.jpg?oh=2e0c265f31b889558edfe91e8c916d2f&oe=5484850B

    https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1546107_850164318334655_860132795443104831_n.jpg?oh=499d6bee3bfd72dabf1dbf11cbae54d7&oe=54CBB224

    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10687058_850164321667988_8850318945253133667_n.jpg?oh=e4d00045318a4fed46fe8291d02b719e&oe=548E52B5&__gda__=1422880361_e7db14ffc7753009429616a403fb4377

    https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10671440_850164365001317_2141090211112560512_n.jpg?oh=4c895604e824b373597e98b1b5ca6284&oe=54995F5E

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      tolsimir     před 10 lety 16.09.2014 23:49 |  
      0 0

      jako vazne?

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        spino     před 10 lety 16.09.2014 23:55 |  
        0 0

        Co "vážně"?

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 13:23 |  
          0 0

          Jako já nejsem právnička, ale za tu bombu to vidím maximálně na šíření poplašné zprávy.

            • Re: Statistické okénko - 7. kolo

              Barra     před 10 lety 17.09.2014 14:01 |  
              0 0

              Staci zajit na nejblizsi policejni stanici. Trestne oznameni muze podat kdo koliv. Na co cekas?

              • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                spino     před 10 lety 17.09.2014 14:20 |  
                0 0

                1. Nejsem právník, myslím, že od toho jsou povolanější lidé.

                2. To už by bylo opravdu příliš, abych musel vyřizovat i tohle. Měla by to TO podat Slavia. Mám spoustu jiných věcí na práci.

                3. Místo, abyste jste řekl něco k tomuhle tématu, tak opět rýpete.

                • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                  Barra     před 10 lety 17.09.2014 14:26 |  
                  0 0

                  Ne Spino, vubec nerypu. Jestli jsi nebo nejsi pravnik, na tom vubec nezalezi, a ty to az moc dobre vis.. Policie to rada s tebou sepise. Nevymlouvej se na to, ze nemas cas. Mas cas se tomu tady venovat, umistit vse na tvym blogu, tak nerikej ze by sis nechtel uzit ten okamzik slavy tim, ze by ses postavil za Slavii a konal. Jestli ti to tak strasne vadi, tak si ten cas udelej. Verim, ze vedeni Slavie ma uzitecnejsi veci na starost, nez aby podavala trestni stihani na kazdy mozny clanek nebo projev, ktery se tobe nelibi.

                  • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                    Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 14:54 |  
                    0 0

                    Zdař Bůh, Barro
                    To já si do Vosela klidně rýpnu - je to ťulpásek mamlásek (volně přeloženo do angličtiny "stupid") :-))) Mně stačí jeden letmý pohled a vím, že bych takový škvár, jako je onen "Vršovičák" arogantně přehlížel. A socani ať si plácaj játra třeba ve všech novinách.

                    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                      Barra     před 10 lety 17.09.2014 15:02 |  
                      0 0

                      Nazdar Wulfe, rad te slysim po dlouhe dobe. Ty kutile jeden s bruskou -:) Jsem rad ze jsi na zivu a mezi nami, ale spravneho metalistu neskosi asi ani nejaky kotouc. Vyraz 'placat jatra' jinak neznam, ale snad muzou tady z kontextu odhadnout, o co by melo jit. Pomalu se netroufnu zeptat, ale ma to neco spolecneho s prezdivkou, kterou ma Slaviator na oficialkach ?

                      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 15:12 |  
                        0 0

                        Ne, ne, plácat játra neznamená pohlavkovat slaviatora, ale plkat, žvanit, kecat ;-)
                        Brusku jsem přežil, ale můj Strážný Anděl se asi hodně zpotil, aby to nasměroval do asi jediného místa, kde mě to nezabilo. Jít to o 20cm výš, či níž... No aspoň vím, že mám pevnou prsní kost a pružná žebra :-) Beru to jako takové varování shůry, že mám být opatrnější.

                • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 14:50 |  
                  0 0

                  Hele když máš dost času tady někdy blábolit hlouposti tak tam zaskoč ,já bejt pražskej tak tam skáknu.Nebo v tom podniknu nějaké kroky.

                • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 15:04 |  
                  0 0

                  1. vzory k podání trestního oznámení jsou k nalezení na webovkách různých organizací, které mají co do činění s občanským sektorem. Navíc trestní oznámení nemá žádnou jasně danou formu a seznam náležitostí je snadno k nalezení např. na stránkách police.

                  2. Všichni máme spoustu věcí na práci, včetně lidí ze Slavie, to není argument

                  3. Ano, někteří rýpou, poznámka na téma "konej, nejen piš" ale není rýpání

                  • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                    spino     před 10 lety 17.09.2014 18:06 |  
                    0 0

                    Myslím, že Wulfstan a Barra by měli kecy, i kdybych napsal cokoliv. Hlavně od povaleče Wulfstana je to úsměvné.

                    Nebudu nic dělat na vlastní pěst, už jednou jsem s tím u hokejového fanklubu narazil. Desítka má určitě nějakou předvolební strategii a pochybuju, že to nezaznamenala.

                    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 19:07 |  
                      0 0

                      Povaleče??? Nechtěls říct gaučáka? Já pracuju (už asi 25 let, kdyby tě to zajímalo), řádně odvádím daně, živím rodinu... Co ty, Íáčku? Jo, ty vlastně pracovat nemůžeš, ty máš tu maniodepresivní psychózu. Leda že bys to tajil, jako ten doktor. Ale raději nedělej nic, ani na vlastní pěst, ani na cizí, budeš tak společnosti prospěšnější, resp. méně škodlivý :-))

                    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                      Barra     před 10 lety 17.09.2014 20:08 |  
                      0 0

                      Hele, Spino, zda se mi ze si zase lecis sve mindraky. Jestli beres jako "kecy" moji poznamku, ze mas moznost sam podat trestni oznameni, tak se na me nezlob, ale chovas se smesne. Prave ty, ktery pravidelne tady pomlouva kohokoliv, fabuluje, nadava, lze, urazi, si budes na me stezovat? Ja se k tobe na rozdil od tebe chovam slusne, jestli ne, ukaz kde tomu tak nebylo. Psal jsem ti to uz vice krat, ale jako obvykle pak strcis hlavu do pisku jako pstros a hrajes si na schovavanou, abys po case zase vystrcil hlavu a opet uderil. Nezlob se, ale z takove detinske reakce z tvoje strany je mi celkem zle. Ale cemu bych se mel divit, kdyz tady opakovane a opakovane siriz lzi co se tyka me. Netusim, proc sis me vybral, ale ver mi ze kvuli tobe nenecham svuj klidny spanek. Je mi te ale lito.

                      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                        spino     před 10 lety 17.09.2014 23:02 |  
                        0 0

                        Myslím, že vaše reakce na mě už připomínají trošku paranoiu. Řeknete kdy a kde jsem reagoval na váš první příspěvek hrubě nebo urážlivě. Poradím, nikdy! Naopak vy se do mě trefujete stále a já se pak musím bránit.

                        A opravdu nechápu, proč vy, mistr manipulace a vytrhávání slov z kontextu, mě osočujete z nějakých lží a fabulace.

                        Vaše "zlé" příspěvky vůči mě mají skoro pořád stejnou osnovu, až vás podezírám, že to opisujete z připraveného papírku. Nejprve mě slušnou formou urazíte či ponížíte, abyste ve druhé části přidal pár moralizujících pouček, uzavřel diskuzi ve svůj prospěch a vyšel z ní čistý jak lilie.

                        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                          Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 02:15 |  
                          0 0

                          hlavně nezapomeň prášek!

                        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                          Barra     před 10 lety 18.09.2014 09:04 |  
                          0 0

                          Psal jsi, ze podle tebe je jsou zpravy ohledne stadionu Slavie v rozporu se zakonem a prosil jsi jak obcanske sdruzeni, tak a.s. SK Slavia Praha aby podali na CSSD trestni oznameni. Vzhledem k tomu, ze pochybuji o tom, ze by nase stranky berlive sledovali ve vedeni Slavie, radil jsem ti at toto trestni oznameni podas sam. Mas na to pravo. A ihned dostanu jako odpoved, ze jen do tebe rypam. Netusim proc se ti moje doporuceni zdalo jako rypani a 'kecy'. Zajimave je, ze jsi mel zapotrebi se jen obout do me, kde vice uzivatelu na tvuj prispevek reagovalo stejnym zpusobem.

                          Je uz tomu dost slouho, ze rada lidi te tady na webu 'nekam' posilala. Zastal jsem se tebe. Je to mozna take dane tim, ze profesne se snazim najit pochopeni pro marginalni nazory, zastavam se slabsich a snazim se vzdy najit i to dobre v jinych. Pred cca pul rokem ses tady pustil do Benyska v souvislo s hokejem. Kdyz jsi snad po padesate rypal do Benyska tvym znamym zpusobem à la Drzmisek, AR, Nouzakova a jinych Seterlu, pustila se do tebe cast Slavistu. Opet jsem to byl ja, ktery si te zastaval a navrhoval Quelharovi, jestli by eventualne se nemohlo najit reseni pro fandy jak fotbalove tak hokejove Slavie tim, ze by se
                          jejich prispevky daly pod jeden clanek. A ceho jsem se nasledne opakovane musel docist? Ze Barra nesnasi hokej, ze agituje proti tobe. Bud mas velmi kratkou pamet, anebo uz nevidis rozdil mezi se realitou a tvoji fikci. Na muj nesouhlas s timto tvrzenim jsi nereagoval, jen jsi opakovane tyto vymysly poustel do sveta. Nevim proc to mas zapotrebi.

                          Na rozdil od tebe jsem nebyl nikdy banovan ani na jednom webu, pouzivam jeden nick, nemam zapotrebi se skryvat za celou plejadu prezdivek, nemusim ani jako ty lepit moje
                          prispevky k cizim vlaknum kvuli castecnemu banu. Nepamatuji si, ze by tady na webu byl nekdo vice krat napomenuty Quelharem a redakci, jako ty.

                          Vazne si myslis, ze ve vsech techto pripadech se jedna o velke spiknuti proti tobe? Tak to jsem rad, ze nejsem ten jediny, kdo by ti podle tebe chtel ublizit. Nebo je tvoje reakce proti moji osobe nasledek meho odmitnuti cca 3 lete stare nabidce, kterou jsem od tebe tady na webu obdrzel, abych pro tebe pracoval jako tajny agent na hokeji a sbiral materialy pro tu medialni bombu, kterou jsi pripravoval? Netusim, ale abych pouzil tvoje vcerejsi slova, "mam spousty jinych veci na praci" nez abych se podilel na tvoji investigativni zurnalistice.

                        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                          bongor     před 10 lety 18.09.2014 22:53 |  
                          0 0

                          Zase plácáš nesmysly.

                    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 07:39 |  
                      0 0

                      No, nazvat Wulfa povalečen, to je trochu drsný kalibr, ne?
                      Spino, chápu (upřímně) Tvé zaujetí pro Slavii, ale věnovat se kdejakému "Vršovičáku", či jak se ten plátek jmenuje, to snad ani není třeba. Ono i v takovém Sportu se o nás tu a tam napíší pěkné cinty :).
                      Na druhou stranu by docela zajímalo, co by v případě oné žaloby následovalo.

                      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                        spino     před 10 lety 18.09.2014 09:57 |  
                        0 0

                        Mně obecně vadí, že tady zveřejním něco zajímavého, co má navíc svou váhu, protože my se tomu sice zasmějem, ale pro důchodce to bylo předevčírem poctivé čtivo, které vyústí v to, že to tam třeba těm socanům nakonec hoděj. Taky se může stát, že se na radnici po volbách utvoří koalice bez Desítky a Hrdlička s StB Kleslovou si začnou s Ďolíčkem a Edenem dělat co se jim zlíbí.

                        A místo toho, aby zde všichni řekli "no to je strašné, pojďme říct voličům na Praze 10 pravdu"nebo něco podobného, tak mě tady ještě seřvete, že proti tomu nepodám trestní oznámení, které je určitě jinak na místě.

                        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                          Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 10:20 |  
                          0 0

                          Ale no tak! Nikdo na tebe neřval, Ťunťo! Vždyť všichni vědí, že ty to trestní oznámení nemůžeš podat, stejně jako nemáš právo volit atd. Zkrátka že jsi nesvéprávný :-))

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 04:12 |  
      0 0

      No takhle jsem se uz dlouho nenasmal :D

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      AlesJa     před 10 lety 17.09.2014 16:01 |  
      0 0

      to je jako česká soda, trocha černého humoru jen na papíře, pěkné žvásty

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      mike-k (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 10:28 |  
      0 0

      že Vás to baví pánové se dohadovat o takové p.čovině.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 12:33 |  
      0 0

      Takže smíme volit jen ty politiky ČSSD, ODS a TOP09, kteří včas přestoupili do ANO, rozumím tomu správně? :-D

      Tohle už je opravdu na ban...

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        slaviator     před 10 lety 18.09.2014 13:08 |  
        0 0

        Ono je to v komunálních volbách víc než kde jinde ne o stranách, ale o lidech. A osobně doufám, ze Zoufalik si ani neskrtne...

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        spino     před 10 lety 18.09.2014 14:24 |  
        0 0

        Povoluji volit pouze Desítku! :)

        Spekuluje se, že Babišova bývalá rozvědčice StB Radmila Kleslová už je připravena složit se svým kamarádem Tomášem Hrdličkou koalici ANO + ČSSD + ODS + Zoufalík, která by řídila Prahu 10 logicky bez Desítky pro domácí a tím by byla Slavia a Bohemka opět vydány na milost a nemilost kmotrům. :(((

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 19.09.2014 09:08 |  
          0 0

          Drž už konečně hubu, debile.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Kornovo     před 10 lety 17.09.2014 19:16 |  
      0 0

      spanelsko - francie

  2. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    Barra     před 10 lety 17.09.2014 09:21 |  
    0 0

    Dekuji Quelhare za tento jako vzdy zajimavy prehled, ktery dava denni v lize do krasne souvislosti.

    Jak pises, i pod Petrousem jsme meli peknou serii sedmi zapasu, ktera prinesla take 4 vyhry jako ted, ale vedle toho take 3 remizy, misto 3 porazkam jako ted. Zda se, ze u nas zname prozatim jen extremy: bud vitezstvi, nebo prohry. Tri prohry ze sedmi zapasu neni zas tak malo, schazi malo abychom meli bilanci s 50% proher. Nase obrana je prozatim take ne tak stabilni, jak jsem na zacatku sezonu ocekaval. S 10 inkasovanymi goly nam patri teprve 10 az 12 misto v tabulce. Zavidim celkem Letne, ktera ma jen 3 obdrzene branky. Mame take teprve 1 vychytenou nulu, kde Hradec se muze pysnit hned s 3 nulami. Vim, ze jeden souper neni druhy, ze jsme meli same tezke soupere, ale presto.

    Ma nekdo nejake zpravy ohledne zdravotniho stavu Jiriho Bilka? Doufam, ze bude brzy k dispozici, minimalne na velke derby. A co vlastne Berkovec? Je celkem ticho po pesine, jestli se nemylim, nastoupil naposledy v Celakovicich proti Slovanu Bratislava koncem cervna 2014, tedy pred 12 tydny.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 17.09.2014 10:31 |  
      0 0

      Dnes server sledujfotbal.cz přišel se zprávou, že Berkovec bude muset jít na operaci a na podzim si už nezachytá. Velká smůla... O Bílkovi nic nového nevím.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        spino     před 10 lety 17.09.2014 10:38 |  
        0 0

        Včera pro změnu přišel Láďa Vízek s teorií, že je dobře, že už nejsme na špičce tabulky, protože se tam prý stejně necítíme dobře. Hroznej žvást. Nechápu, co tím chtěl básník říci.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Betynka58     před 10 lety 17.09.2014 11:17 |  
          0 0

          Jo, to mne taky rozesmálo. Na druhou stranu tyhle nesmyslné teorie částečně přiživuje i MB slovy o tom, že takováhle prohra musela přijít. Mně byl svými skromnými a pokornými pozápasovými komentáři vždy hrozně sympatickej, ale člověk měl tak trochu dojem, že mu to, že se teď o Slavii hodně píše, zase není zrovna dvakrát příjemné.

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            Heretic (přítel SN)     před 10 lety 17.09.2014 11:54 |  
            0 0

            Což se dá jednoduše pochopit. Těžko hráčům vysvětlovat, že se musí stále učit a zlepšovat, protože nic moc neumí. Když jsou vyhlašování hráči měsíce a vedou ligu.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Barra     před 10 lety 17.09.2014 11:28 |  
        0 0

        Diky Lojzo. No, to tedy je -:( Uz v lednu 2013 marodil Berkovec s pochroumanym ramenem, v breznu byl na operaci, a ted se kolotoc opakuje. Netusim, jestli se opet jedna o to stejne leve rameno, ale celkem ztratil Martin jestli dobre pocitam za posledni 1,5 sezony minimalne 6 mesicu. Skoda, ze oficialky nas neinformuji pravidelneji. Ani s zdravim Tomase Micoly se nam uz az prehnane dlouho nedari, o minulosti Martina Dobrotky ani nemluvme. Jinak mam pocit, ze Dobrotkovi konci 31 prosince 2014 smlouva?! A jak je to vlastne s Micolou? Myslim, ze po prichodu z Brestu v 2012 podepsal na 2 roky, ani jsem nezachytil, ze by v lete prodlouzil smlouvu.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Travinho     před 10 lety 18.09.2014 11:00 |  
          0 0

          Mičola měl na dva s opcí, tak byla asi uplatněna. Jinak byl v květnu na plastice křížového vazu, takže na podzim bych s ním nepočítal.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        AlesJa     před 10 lety 17.09.2014 16:02 |  
        0 0

        hm to je škoda, pro něj i pro Slavii, dobře, že zůstal Rakovan.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Ryange     před 10 lety 17.09.2014 23:54 |  
          0 0

          Tak to rozhodně. A určitě bych se nebál ho klidně postavit místo Hrubeše. Pokud vím, tak nikdy vyloženě nezklamal a Hrubešovi (nic proti němu) by ta lávka mohla taky prospět.. :)

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            spino     před 10 lety 17.09.2014 23:57 |  
            0 0

            Souhlas. Také myslím, že minimálně na Bohemce by měl dostat šanci Rakovan.

            Jinak, nevíte, kde by se dali nalézt soupisky ze zápasu U19 Slavie a Meteoru?

              • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                spino     před 10 lety 18.09.2014 10:09 |  
                0 0

                Dík. Mě ale zrovna zajímal ten Meteor. :D

                Kouknu na jejich web.

            • Re: Statistické okénko - 7. kolo

              klimi     před 10 lety 18.09.2014 10:33 |  
              0 0

              Taky by mě zajímalo, jak se jmenoval ten stoper Meteoru, který měl kraťasy vytažené až "pod prsa", culíček ala Švejdík s Váchou :))) Vypadal jako strašný šašek...

  3. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    hulk     před 10 lety 18.09.2014 10:52 |  
    0 0

    Co se týče zápasu s Klokanem, tak bych zkusil do brány Rakovana, moc nepamatuju zápas ve kterém by vyloženě zklamal. Na Hrubešovi je strašně vidět jak si přestal věřit, prakticky při každém centrovaném balonu na malé vápno trnu co se stane.
    Kraje asi zustanou stejné Juhar nemá na levém beku konkurenci a Mikula ještě nebude natolik fit aby Nitrianského zastoupil.
    Na stoperu bych udělal změnu, Kodr působil proti Brnu hodně nejistě, pokud se zázračně neuzdraví Bílek tak by měl nastoupit Dobrotka.
    Co se týče zálohy tak do středu nejspíš jednoznačně nastoupí dvojice Baez, Zmrhal. Na krajích bych udělal změnu zleva Černý a zprava možná Boudjemaa. Škoda podhrot jako na Slovácku na hrotu Bekim.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Borris     před 10 lety 18.09.2014 11:19 |  
      0 0

      Naprosto mi mluvíš z duše. Já jsem říkal že bych to takhle postavil už před Brnem. Dobrota místo Kodra naprosto jednoznačně, tam není co řešit! A Bekim na hrot a Škoďák na podhrot to předtím skvěle fungovalo a je škoda že se od toho upustilo. Tak bych to určitě vrátil.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Tomski     před 10 lety 18.09.2014 11:26 |  
        0 0

        zase bych s téhle varianty nedělal ideál...podhrot hrál Škoda jen na Slovácku a branky jsme dali až když se přesunul úplně nahoru...proti Baníku a Liberci hráli vedle sebe a stejně nám nefungovala moc mezihra....proti Baníku odešel Balaj za stavu 1:1, proti Liberci to bylo lepší, tam odešel Balaj za stavu 2:1 a měl velký podíl na naší výhře...

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Robinator     před 10 lety 18.09.2014 11:29 |  
        0 0

        Taky bych to tak postavil, ale bojim se, že Bekim a Boudjemaa budou na lavičce

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        slaviator     před 10 lety 18.09.2014 11:46 |  
        0 0

        Rakovan - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Juhar - Baéz - Vukadinovič, Zmrhal, Boudjemaa - Škoda, Balaj. :)

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Kontrapunkt     před 10 lety 18.09.2014 12:51 |  
          0 0

          Momentálně ideální sestava:
          Hrubeš - Mikula, Latka, Dobrotka, Fialka - Baéz, Zmrhal - Vukadinović (Prošek), Škoda, Boudjemaa - Balaj

          I když... zařadit Proška a Boudjemuu společně do jedné sestavy by asi nebylo úplně ideální.

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            slaviator     před 10 lety 18.09.2014 13:05 |  
            0 0

            Chybí ti tam Fotr.

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            slaviator     před 10 lety 18.09.2014 13:06 |  
            0 0

            A není Mikula ještě zranenej?

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            Travinho     před 10 lety 18.09.2014 14:51 |  
            0 0

            Nemyslíš si snad, že Fialka je lepší než Juhar? Proboha...

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          ortevor     před 10 lety 18.09.2014 13:06 |  
          0 0

          jak bych to postavil ja :
          Rakovan - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Juhar - Baéz - Prošek , Zmrhal, Boudjemaa - Škoda, Balaj.

          a Zamek na lavicku

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            slaviator     před 10 lety 18.09.2014 13:09 |  
            0 0

            S Oříškem místo Vukadinovice jsem taky vahal :-)

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            klimi     před 10 lety 18.09.2014 13:11 |  
            0 0

            Sestava dobrá, jen nevím, jestli donutíte DB s Proškem bránit, ale ona kombinace kohokoliv s Nitrianským na beku zavání průšvihem. Snad MB nenapadne dát na křídlo Pitáka... :D

            • Re: Statistické okénko - 7. kolo

              ortevor     před 10 lety 18.09.2014 14:09 |  
              0 0

              v idealnim pripade by Nitrak nehral, a s Mikulou by se nemuselo to nebraneni tolik resit...a myslim co se hry dozadu tyka, ze DB je na tom porad lip nez Prosek...pamatuju si ho jeste kdyz jsem ho videl kdysi za Petrolul kdyz hrali s Vitesse Arnhem a jako outsider postoupili...tam si to celkem odbranil a makal dozadu..

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          AlesJa     před 10 lety 18.09.2014 13:49 |  
          0 0

          já bych zkusil návrat Gecova za Baéze

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            Robinator     před 10 lety 18.09.2014 14:51 |  
            0 0

            a já doufám, že to pana Beránka ani nenapadne .))

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        klimi     před 10 lety 18.09.2014 12:49 |  
        0 0

        Já pořád nechápu, že všichni pořád protlačujete Damiena. Já ho viděl na Žižkove a proti Brnu a vždycky byl na hřišti úplně k ničemu.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Kontrapunkt     před 10 lety 18.09.2014 12:53 |  
          0 0

          Ještě je možnost postavit místo něj do zálohy Juhara a na levého beka Fialku:)

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          AlesJa     před 10 lety 18.09.2014 13:44 |  
          0 0

          proti Brnu golovka a když byl střídán totálně jsme ztratili mezihry a střed jasně opanovalo Brno, takže Damien ano.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Robinator     před 10 lety 18.09.2014 14:56 |  
          0 0

          je jedinej s Pitákem kdo umí tvořit hru,dát pěknou přihrávku.. bohužel Zmrhal to neumí, a proto je náš střed hřiště jak kdyby neexistoval..

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Pepino44     před 10 lety 18.09.2014 15:37 |  
          0 0

          Já také nechápu názor někoho,kdo do sestavy tlačí Proška. Jak koliv toho kluka mám rád,tak mi stačil poločas za juniorku proti Vanďáku. Nebo,že by mu za juniorku už nestálo hrát,když si čuchl k Ačku? S takovými výkony jej MB asi dlouho nepostaví.

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            klimi     před 10 lety 18.09.2014 16:26 |  
            0 0

            Vskutku, máš pravdu, ono těžko vybírat, Vukadinovič měl dobré zápasy, teď se mu Brno dost nepovedlo, ale já bych mu věřil, jen je také potřeba, aby stíhal bránit a aby ho poté stíhali spoluhráči dopředu doplnit.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 13:00 |  
      0 0

      Teplice

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 13:02 |  
        0 0

        Pardon, spletl jsem se, myslel jsem Boleslav, jež přišla poté

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Travinho     před 10 lety 18.09.2014 14:49 |  
      0 0

      Hrubeš - Mikula, Latka, Dobrotka, Juhar - Baéz, Gecov - Nitrianský, Zmrhal, Vukadinovič - Škoda

  4. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    Barra     před 10 lety 18.09.2014 13:28 |  
    0 0

    Alex Pastoor konci v AZ. Vyslo najevo, ze patecni nformaci v AD-novinach o tom, ze Marco Van Basten kvuli stressu nezvladne svoji funkci hlavniho trenera AZ, vynesl na ven manazer Pastoora, kteremu Pastoor predaval duvernou informaci. Jeste vcera se vedeni AZ seslo s Pastoorem a nabidlo mu lepsi kontrakt jako hlavnimu trenerovi, Pastoor ale nesouhlasil s financnim navrhem. Dnes, po odhaleni, dostat Pastoor okamzitou vypoved, AZ bude hledat novou nahradu za Van Bastena, ktery se chce venovat jen mladezi. Take z Van Bastena nebyl AZ moc nadseny. Vyslo najevo, ze Marco ma jiz dlouhe leta problemy s zvladanim stressovych situaci, ktere se jevi v jeho srdecni aritmii. Pri jednani pred pul rokem s AZ klub o tom neinformoval, naopak rikal, ze bere AZ jako dalsi krok vzhuru v jeho trenerske kariere.

    Van Basten nesouhlasi s svym vyhazovem a chce k soudu.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/3750226/2014/09/18/AZ-ontslaat-Pastoor-na-lekken-over-Van-Basten.dhtml

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Barra     před 10 lety 18.09.2014 13:29 |  
      0 0

      Omlouvam se za posledni vetu: nikoliv Van Basten, ktery zustane u mladeze, ale Alex Pstoor nesouhlasi s vyhazovem a chce jit k soudu.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 14:05 |  
      0 0

      jo, neni nad to mit dobryho manazera...

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 18.09.2014 16:02 |  
      0 0

      Tím se tedy vysvětluje, kdo vynesl ven tu sestavu před jarním derby...:-)

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Barra     před 10 lety 18.09.2014 16:29 |  
        0 0

        Ma pravdu, na to jsem uz uplne zapomnel -:)

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Barra     před 10 lety 18.09.2014 16:41 |  
          0 0

          Mas... samozrejme. Asi se nikdy nenaucim psat na mobilu.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      jane (admin)     před 10 lety 18.09.2014 21:22 |  
      0 0

      Vida, a pritom se Pastooruv manazer zdal byt takovym prijemnym chlapikem...

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Barra     před 10 lety 18.09.2014 22:09 |  
        0 0

        Ahoj Jane, musim se priznat, ze jsem Arnolda Oosterveen vubec neznal. Pastoor ho mel sebou pri podpisu smlouvy u nas? Stejne mi pripada divne, ze uz i (nekteri) treneri se neobejdou bez manazera. AZ bere ze Oosterveen tim, ze prozradil novinam ze problemy Van Bastena jsou hlubsi a nemaji ani tak moc spolecneho s umrti jeho otce, chtel postavit AZ pred hotovou vec a nenechat prostor klubu, aby premluvil Van Bastena aby si to to zmyslel. Cesta aby Pastoor se stal hlavnim trenerem by tim byla otevrena. Ajax jinak uz nabidnul ruku Van Bastenovi a prohlasil, ze vzdy pro neho jako ex-hrace klubu budou mit misto ve svym realizacnim tymu.

  5. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    Barra     před 10 lety 18.09.2014 14:38 |  
    0 0

    Karel Pitak bude v sobotu chybet?

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 14:48 |  
      0 0

      zanet achylovky

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Kornovo     před 10 lety 18.09.2014 17:25 |  
      0 0

      cus Barro, rekni nam neco o mlade belgicke hvezde, ktera v LM skorovala v istanbulu. Praet nebo tak nejak? asi velka budoucnost co?

  6. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    Kornovo     před 10 lety 18.09.2014 17:22 |  
    0 0

    chape nekdo proc se FACR sere do naseho pratelaku s hajdukem? maji miliardu svych problemu a furt resi take cypoviny

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 18.09.2014 17:40 |  
      0 0

      Prostě proto, že v Disciplinárním řádu se říká, že platí pro všechny zápasy včetně přátelských a turnajových. Je tam ale také psáno, že v těchto případech se má DŘ používat přiměřeně.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Kornovo     před 10 lety 18.09.2014 18:13 |  
        0 0

        ocekavam uzavreni stadionu a odecet bodu

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 18.09.2014 18:29 |  
          0 0

          To se sice určitě nestane, ale že nám to sečtou s tím Brnem a v potaz vezmou recidivu, to si můžeme být jisti.

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            Navyseals     před 10 lety 18.09.2014 19:41 |  
            0 0

            já čekám pokutu a sítě před kotel, na zavření stadionu to není

            • Re: Statistické okénko - 7. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 18.09.2014 20:05 |  
              0 0

              Pokuta bude určitě a ty sítě...? Původně jsem si říkal, že to bude hrůza a ostuda, ale teď by mi to vlastně ani moc nevadilo. Nějak si nedovedu představit, že by ta pakáž, co se předvedla na Brnu, šla zčistajasna do sebe a nechala toho. Spíš naopak, vzhledem k tomu, jaký zápas nás nyní v Edenu čeká.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 18.09.2014 19:56 |  
        0 0

        Nemá někdo info jestli je stejně aktivní chorvatský svaz?

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 18.09.2014 20:02 |  
          0 0

          Já myslím, že chorvatský svaz s tím nemá nic společného, pořadatelem byla Slavia.
          A myslím, že by to okázalé divení už mohlo skončit. Tady se čtrnáct dnů řeší, jestli má disciplinárka právo, rozhodovat o přáteláku /má!/ a mezitím nám tady vznikl další problém, který nám určitě dají sežrat. Mimochodem, nedávno byla potrestána Sparta za chování fans při přáteláku v Rakousku a pokud vím, nikdo tady proti tomu neprotestoval.

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            Dobi     před 10 lety 18.09.2014 23:04 |  
            0 0

            Včera jsem se vrátil z okolí Splitu (Omiš), tu a tam diskutoval. Oni to nijak nerozebírají, spíše berou porážku, ale vědí, že "Slavija su prijatelji, Sparta je kao Dinamo..."A jestli se hrálo 70, 75, 80 či více minut, neřeší. Dva dny byl pod vodou Šibenik i Dubrovnik, na severu katastrofa (Mura, Korana, Kupa). Snad voda nepronikla i do pivovaru, kde se vaří výborné Karlovačko. Takže nějaké předčasné ukončení? Co je to proti tomu? Ale pupíci z UEFY?
            Nevím, co se dělo na Brnu, ale pokud se mezi kotelníky projevili opět blbečkové? I my jsme svého času mívali problémy. Kotlík vyrazil na připravený zájezd, pak se objevili výtržníci a všechna snaha šla do kopru...
            .... Jinak: v Neapoli jsem žel nikdy nebyl, ale po dnešku ji mám rád!

  7. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    Travinho     před 10 lety 18.09.2014 20:07 |  
    0 0

    Zajímavostí je i to, že bude pískat rozhodčí Orel. Toho doposud považuji za jednoho z nejlepších sudích. Nejde pro kartu daleko a je to ochránce hezké technické hry, ale právě z tohohle důvodu je nutné zvážit postavení Báeze, kde by to smrdělo červenou. Gecov když chce, tak přeci jen umí hrát čistě. Další z našich hráčů, který má faulů přehršle je Černý a i toho bych raději posadil. Nicméně zápas bude na druhou stranu spíše o bojovnosti a ten kdo ovládne střed hřiště, tak vyhraje. Tudíž to volá o nasazení dua Báez, Gecov....Myslím, že Beránek musí mít slušné dilema. Nicméně se dvěma útočníky bych na bohemku nevyrukoval a zesílený střed hřiště je podle mě pro tento zápas nutnost.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Kornovo     před 10 lety 18.09.2014 20:38 |  
      0 0

      Boudjemaa, Balaj lavicka? damien urcite, ale bekima bych chtel videt v zakladu se skodarnou

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Travinho     před 10 lety 19.09.2014 16:38 |  
        0 0

        Jak jsem již napsal důležité bude ovládout střed hřiště a to se nám se dvěma středními záložníky podle mne nepodaří. Navíc posledně mne Balaj za 25 minut nepřesvědčil. Boudjemaa pokud ano, tak na kraj.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      klimi     před 10 lety 18.09.2014 22:11 |  
      0 0

      Gecov umí hrát čistě? To jako vážně?

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Arutha     před 10 lety 19.09.2014 01:35 |  
        0 0

        Když má na kontě 7 žlutých, tak jo :D

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 19.09.2014 06:55 |  
          0 0

          Řečeno je to správně, "když chce" . Loni dohrával také se sedmi žlutými a vydržel to bez karty.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        AlesJa     před 10 lety 19.09.2014 08:42 |  
        0 0

        plně s ním souhlasím Baéz fauluje až nesmyslně a navíc dost kecá

  8. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    naplavnik     před 10 lety 18.09.2014 21:53 |  
    0 0

    Jak tak koukám na Neapol,tak bych řekl,že Costa by mohl byt příští týden hráč,který by nám zapadl do naší koncepce... Vukadin by si mohl užít hezkou sobotu. ;-)

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 18.09.2014 21:54 |  
      0 0

      :-)))

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Navyseals     před 10 lety 18.09.2014 22:00 |  
      0 0

      rozdílovej hráč :-)

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        naplavnik     před 10 lety 18.09.2014 22:21 |  
        0 0

        :-) nepřehlédnutelný výkon...

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      bongor     před 10 lety 18.09.2014 22:36 |  
      0 0

      Já na bídu ze zásady nekoukám vůbec,takže jenom občas zapnu online.Doufám,že to Neapol už nepustí a držím jim palce.Body do koeficientu?Ať si je nabouchaj.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Dobi     před 10 lety 19.09.2014 06:08 |  
        0 0

        Já jsem si to pustil a když dala Chátra gól, raději jsem přepnul. Ale pak jsem juknul a hele! S chutí jsem dokoukal. Neboť neštěstí nepřítele je štěstím pro druhého. Bože, jak jsem byl zase aspoň chvilku šťastný!!!

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          smely (přítel SN)     před 10 lety 19.09.2014 09:54 |  
          0 0

          Neřiká se náhodou : Vidět Neapol a zemřít ? Tak šup,šup...#bičíkovci #smrk #ironeden

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Borris     před 10 lety 18.09.2014 22:45 |  
      0 0

      No já jsem nadšený z Driese Mertense. Jak by řekl pan Uličný, to je dobré hráč :-) jinak samozřejmě výsledek moc dobrý a klidně by tomu ještě ten čtvrtý gól slušel. A to ještě měla Neapol kopat jednu péňu, což musel přiznat i sparťan Vlášek.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        naplavnik     před 10 lety 18.09.2014 22:56 |  
        0 0

        Myslím,že John by asi řekl "dobré borec" ;-) Tak nějak si představuji křidelnika.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        naplavnik     před 10 lety 18.09.2014 23:00 |  
        0 0

        A ještě k tomu Mertensovi,je až k neuvěření,co mají Belgičani za generaci,i když to na MS neukázali.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Borris     před 10 lety 18.09.2014 23:50 |  
          0 0

          Přesně Tak! Mertens to je hráč přesně podle mého gusta. Malý, technický, mrštný, rychlý jako blesk a skvělý jeden na jednoho. Takový hráče jako on mám moc rád. Parádní křídlo. Jsem moc zvědav kam povedou z Neapole jeho další kroky. Pokud jde o současnou belgickou repre, tak souhlasím. Výjimečná generace fotbalistů. Ale myslím že i Barra by mi dal za pravdu, že ještě musejí pořádně dorůst, jsou ještě poměrně mladí. A řekl bych že jejich čas přijde na EURU ve Francii. Tam pro mě budou velkým favoritem na titul!

          • Re: Statistické okénko - 7. kolo

            biggris (přítel SN)     před 10 lety 19.09.2014 00:06 |  
            0 0

            Favoritem budou pokud zacnou hrat jako a nebudou si z toho delat 11 individualnich zavodu. Zatim je videt, ze v Belgii dokazou vychovat, nebo spis vychovavat, skvely hrace, ale jeste se musej naucit z nich postavit tym.

            • Re: Statistické okénko - 7. kolo

              Borris     před 10 lety 19.09.2014 00:55 |  
              0 0

              O to nemám strach, trenér Wilmots se o to určitě postará. Ten tým se teprve vylaďuje a sedá si a na Euru přijde jejich čas.

            • Re: Statistické okénko - 7. kolo

              Barra     před 10 lety 19.09.2014 09:52 |  
              0 0

              Zdravim vas Slaviste. Jestli muzu, zapojim se do debaty ohledne narodniho muzstva Belgie. Nejak nemuzu souhlasit, ze by na hristi bylo 11 individualit, naopak. Po nastupu Wilmotse pred 2 lety se dokazalo, ze prave on umel mlade muzstvo hracu, kteru uz byli roztristeni po zahranicnich ligach, slepit a postarat se o team-spirit. Ze je vice adeptu na misto v narodnim muzstvu nez volnych pozic, je jasne, a dokazuje ze Belgie se pred cca 15 lety vydala spravnou cestou. Z vyberu zalozniku a utocniku se da hned postavit nekolik sestav: Witsel, De Bruyne, Nainggolan, Defour, bratri Eden a Thorgen Hazard, Dembele, Chadli, Fellaini, Lukaku, Benteke, Vossen, Bakkali, Origi, Mirallas, Mertens, Januzaj. Jmenoval jsem jen ty, kteri za poslednich 12 mesicu hrali v nardonim.

              A ta spravna cesta, o ktere jsem vice krat psal? Po rozhodnuti v kauze Bosman (1996) prisli kluby o svuj "majetek", hraci mohli na konci kontraktu bezplatne odejit. Bohate ligy jako Bundesliga, Premier League, Primera Division a jine maji obrovske prijmy z televiznich prav, vstupneho, merchandising. Nic takoveho v Belgii neni, kluby nemely penize na zvucne posily, propadly se v evropskych poharech, narodni muzstvo se od 2002 nikam neumistilo.

              Belgicka federace zasahla, zamestnala vice treneru, kteri jako hrac hrali na vysoke urovni, vypracoval se sjednoceny strategicky plan (duchovni otec Marc van Geersom) jak pro narodni muzstva mladeze, tak doporuceni pro kluby. AA Gent, Standard, Anderlecht, RKC Genk a Beerschot se stali prukopnici ve vychove mladeze. V Belgii se zacalo delat to, co Ajax zacal 20 let predtim, stejne jak Barcelona, kam principy mladeznicke akademie prenesli holandsti hraci a treneri jako Cruijff, Michels, Neeskens, Van Gaal a jini.

              Kornovo, kteroho zdravim a dekuji za dotaz, se vcera ptal na Dennise Praet. Do 16 let vychova u Genk, pak prestup do Anderlechtu, od 17 let v prvnim muzstvu, ted pres 70 selekci po 2,5 letech. Stejne tak bylo s Vincentem Kompany - vlastni produkt, od 17 let
              dirigoval obranu Anderlechtu, Romelu Lukaku, ktery jiz v 16 letech byl utocnik cislo 1. Ano, psalo se o fysionomii techto dvou poslednich hracu. Presto, vetsina ostatnich hracu z narodniho muzstva hrala uz pred svymi 20 pevne v zaklade sveho muzstva. Je na trenerovi, aby zasahnul kdyz vidi ze mladik by se mohl 'spalit', ale dobre natrenovany mladik by mel ustat. Nevim, jak dopadne projekt mladeznicke akademie a Pribrami. Presto si myslim, ze vetsi profesionalizace a sjednoceni vychovy mladeze je jedina spravna cesta.

              Dival jsem se na transfery Anderlechtu: jen za posledni 4 roky transferovali 11 hracu za celkovou hodnotu 72 mil EUR, zaokrouhleno 2 miliardy korun. Mluvim jen o hracich, kteri hrali stabilne za A-cko. Nepocitam v tom mlade pusky (vsichni 17-18 let) Anderlechtu, kteri ted v lete presli do ciziny, jak David Henan (Everton), Oliver Sarkic (Benfica), Nabil Jaadi (Udine), Soumare (Avellino). Jinak prinesl letosni prestup Romelu Lukaku do Evertonu Anderlechtu dalsich 8 mil EUR, vedle tech 12 mil ktere jiz drive dostala od Chelsea.

              Tady vidim obrovske sance pro Slavii. Investice se mnoho nasobne vyplati, jak dokazuji priklady ze zahranici.

              • Re: Statistické okénko - 7. kolo

                slaviator     před 10 lety 19.09.2014 14:02 |  
                0 0

                Kompanyho pamatuju ze zápasu Slavia-Anderlecht někdy ve 2005 nebo 2006, myslel jsem si, že to dotáhne daleko, ale na kapitána mistra Premier League jsem to fakt netipoval.. :)

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        Betynka58     před 10 lety 19.09.2014 01:18 |  
        0 0

        Tak ten zákrok po té pentli byl stoprocentně penaltový, na druhé straně, za tu ruku bych já penaltu nepískl. Až příliš mi to připomnělo Nitrianského zákrok v zápase s Plzní, u něhož se tady dlouze diskutovalo, že se vlastně ani pískat neměl.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          Dobi     před 10 lety 19.09.2014 06:05 |  
          0 0

          Ona by to Damková "VYSVĚTLILA". Musím se zastavit v Dubí nebo jinde na E55, či kde ji asi jinde hledat???, abych s ní pohovořil, co ona na to...

  9. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    Barra     před 10 lety 19.09.2014 10:15 |  
    0 0

    Pred 2 tydny jsem tady psal o penalte, ktera se nakonec dokutalela pod telem branlare pres caru, po te, co rozhodci jiz pokus v penaltovym rozstrelu neuznal. Beerschot se odvolal v prvni instanci k KBVV, belgicke federaci, ktera rozhodla ze neni opravnena tuto sniznost resit. Beerschot se nasledne odvolal k BAS, belgicke sportovni arbitrazi, ktera vcera soudila, ze

    1) federace chybovala, kdyz odmitla se vubec zabyvat tuto sniznosti. Proto ji BAS ulozil 5/6 veskerych nakladu obou rizeni.

    2) bohuzel nemuze rozhodovat, kdyz v pravidlech jsou 2 principy, ktere se protireci. Uznava se, ze pri penaltach se da teprve definitivne rozhodnout v okamziku, kdyz se mic zastavi, coz bylo v nasem prave za carou. Druhe pravidlo ale rika, ze rozhodci urci, jestli penaltovy pokus se podaril, ci nikoliv.

    Odvolat se jiz nejde, kde federace dostala pres prsty je Beerschot morelni vitez, za to ale nic nekoupi. Vedle sportovni ztraty (hrat v dalsim kole domu proti Standardu Liege, ktery se doma trapi a je az 11 v klasementu) je i znacna financni ztrata, ktera je odhadnuta na minimalne 5,5, mil kc, v prade postupures Standard samozrejme daleko vice.

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      Barra     před 10 lety 19.09.2014 12:21 |  
      0 0

      'V prade prostupures' = v pripade postupu pres...

  10. Re: Statistické okénko - 7. kolo

    slaviator     před 10 lety 19.09.2014 14:27 |  
    0 0

    takže rekonstrukce Ďolíčku za 150 mega (otázka č.3 v referendu)? A co když se odsouhlasí, že ano, ale Bohemka prostě tu výpověď dotáhne do konce...

    https://pbs.twimg.com/media/Bx5Li9nIMAEzIKg.jpg

    • Re: Statistické okénko - 7. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 19.09.2014 15:58 |  
      0 0

      To je bezpředmětná otázka, podle mého je prakticky jisté, že na to, aby bylo referendum platné, nepřijde dostatek voličů.

      • Re: Statistické okénko - 7. kolo

        slaviator     před 10 lety 19.09.2014 16:22 |  
        0 0

        Každopádně by mě zajímalo, jaký "koumák" ty otázky vymýšlel a ještě tak pěkně do druhého kola senátních voleb... Asi aby nadejbože opravdu nepřišlo dostatek voličů.

        • Re: Statistické okénko - 7. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.09.2014 17:41 |  
          0 0

          Kdyby nebylo před těma volbama, se to vůbec takhle dramaticky neřeší všichni zkorumpovaný politický prasata si na tom přihřejí polívčičku hlavně že to je v medializováno reklamička zadarmičko.