Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Černá série nebere konce. Tentokrát Slavia podala nejhorší domácí výkon v této sezóně a zaslouženě podlehla neoblíbené Jihlavě.

Přiznám se, že můj názor na současnou Slavii se po sobotním zápase začíná poněkud lámat. Dosud jsem i přes nesporně tragické výsledky zastával stanovisko, že trenér by měl mít důvěru a čas a že by bylo nesmyslné znovu rozjet kolotoč koučů na naší střídačce. Rozhodně nebudu ten, kdo by po utkání s Jihlavou volal po "hlavě" trenéra Beránka, na druhou stranu se přiznám, že by mě jeho konec u mužstva zanechal chladným a nepovažoval bych ho za nutně špatný krok.

Ke změně názoru mne vedou dvě věci. Tou první je samozřejmě naprosto zoufalý výkon sešívaných, který každý slávista viděl. Domácí hráli otřesný a nesourodý fotbal, kdy hráči připomínali spíše jednotlivé zoufalce než pospolitý tým hrající podle jasného systému. A když už byl v naší hře vidět nějaký záměr, tak pouze v podobě nesmyslných dlouhých nákopů na zdvojeného Škodu. Druhou věcí (a snad ještě podstatnější!) je názor trenéra Beránka na současnou situaci. Podle něj byl první poločas dobrý a hru jsme kontrolovali. Hra přitom byla impotentní a nepřesná a jediný rozdíl v druhé půli byl, že začala zmatkovat i do té doby jistá obrana. Navíc současný lodivod působí zlomeným dojmem a příliš se mi nepozdává ani jeho práce se svěřenci po mentální stránce. Když trenér Beránek tvrdí, že mužstvo zápas odmakalo a že důvodem nekoukatelného výkonu byla "křeč", tak týmu těžko pomůžete tím, že budete neustále poukazovat na závažnost situace a zápasu, jak Beránek činil dle stejného rozhovoru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 6 - Podržel nás a nebýt jeho, tak by Slavia prohrála ještě výše. S inkasovanými góly nemohl nic dělat a pokryl i vyložené šance. I se středně nebezpečnými střelami si jistě poradil.

Michal Švec - 4 - Ze zmatkující obrany zahrál ještě nejlépe. Pozornost si zasloužilo jeho vyhlavičkování míče na brankové čáře. Na druhou stranu dopředu mnoho nepředvedl a když už se dostal k centru, tak byl často nepřesný. Mírně podprůměrný výkon.

Jiří Bílek - 3 - V první půli dobrý, ve druhé téměř zoufalý jako zbytek obrany. Právě on by měl být při absenci Latky lídrem obrany a srovnat si ji, očividně to ale nezvládá. Byl o něco lepší než jeho parťák ze stoperské dvojice Deli - lepší trojka.

Simon Deli - 3 - Podobně jako u Bílka - v prvním poločase hrál slušně, měl hlavičky a byl silný při hře tělem. Už tehdy si ale připsal jeden zkrat. Druhá půle byla (nejen) z jeho strany hrozná. Neměl ideální postavení při první inkasované brance, chyboval i u druhé, když opustil svůj prostor, aby pokryl hráče, kterého stíhal Tamás. Horší trojka.

Krisztián Tamás - 3 - Úvodní pětačtyřicetiminutovku se poměrně úspěšně snažil o podporu útoku, chyběly jen lepší centry. Ve druhé půli vyhořel. Snažil se tým spasit svými sóly a nehrál týmově. Výsledkem byly ztráty a protiútoky do otevřené obrany, kde chyběl. Měl by začít hrát odzadu a útočení přidat jako nadstavbu, ne naopak.

Aldo Baéz - 3 - Taktéž velice slabý výkon. Nezvládl obraně pomáhat při pokrytí brejků Jihlavy, u druhé branky chyboval při obsazení hlavně on. Měl převzít hráče za Deliho, místo toho ale nesmyslně zdvojoval Bílkova hráče hluboko uvnitř vápna.

Karel Piták - 3 - V první půli patřil k lepším hráčům při naší slabé útočné činnosti. Bojoval, ale bez většího efektu. Po vystřídání Proška a přesunu na levé křídlo se vytratil a když se vysunoval i Tamás, tak nebránil ani jeden z nich.

Robert Hrubý - 2 - Mizerný. Na křídle se mu vůbec nedařilo, navíc zahodil dvě dobré šance. U první to měl těžké, když byl brankář blízko, ale druhou vyřešil ostudně. Odstrčil si protihráče a místo zakončení se sám svalil jako pytel... brambor. Opět ukázal, že na první ligu postrádá byť základní tvrdost.

Levan Kenia - 3 - Velice nepovedený zápas i od Kenii. Jihlava na něj byla dobře připravena a těsně ho pokrývala, z čehož pramenila Keniova neviditelnost i ztráty.

Václav Prošek - 2 - Snad ještě zoufalejší než proti Spartě. Co míč, to ztráta. Náběhy nula, stojí a chce míč u nohy, přičemž ho hned naivně odevzdá. To, že obrana hrála v první půli jistě, udržela v ní nulu a zbláznila se až v té druhé, s Proškovým ubohým výkonem naprosto nesouvisí, neboť výrazněji nepomohl ani při hře dozadu.

Milan Škoda - 4 - V obrovské sobotní bídě patřil k nejlepším slávistům. Nádherně za obranou našel Hrubého, jinak se ale do hry příliš nedostal. A v podstatě ani neměl šanci, protože těžko uděláte něco s dlouhým nákopem, když na vás visí dva obránci soupeře.

Marek Červenka - 4 - Určitě lepší než Prošek. Na Červenkovi byla patrná alespoň velká snaha. Snažil se držet míče, což se mu i celkem dařilo, ale na uvolnění se po straně neměl rychlost ani techniku, takže centroval v těžkých pozicích bez velké šance na úspěch. Dostal i zbytečnou žlutou za faul na branáře.

Damien Boudjemaa - 4 - Původně jsem mu chtěl dát dvojku, protože považuji za nehorázné, když čerstvý střídající hráč, který je navíc blízko k míči, vypustí návrat do obrany při rychlém brejku soupeře. Boudjemaa pak ale výborně kopnutou standardkou vyzval ke skórování Diopa, takže spolu s faktem, že jsem na střídající hráče mírnější, dosáhl na čtyřku. Byť už jsem přesvědčen, že jako netýmový hráč u nás nemá budoucnost.

Dame Diop - 6 - Spíše symbolická známka za odehraných 15 minut a vstřelený gól. Snažil se být aktivní, mnoho času ale neměl. Nicméně známkoval jsem už Balaje, když rozhodl proti Příbrami a navíc šestka Diopovi vylepší průměr po trojce z Brna, ke které kvůli nepodpoře týmu přišel trochu jako slepý k houslím.

Komentáře (131)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Viking     před 9 lety 21.04.2015 10:34 |  
    0 0

    Proč je Beránek doslova zamilován do hráčů jako Vukadinovič, Milan Černý nebo Prošek, tedy hráčů, kteří jsou totálně neproduktivní s přínosem pro tým nula???

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Thane (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 10:47 |  
      0 0

      Prinos Vukadinovice je az obrovskej..je to videt zejmena kdyz nehraje..

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 21.04.2015 10:50 |  
        0 0

        Souhlasím s Thanem. Vukadinovič je zatím příjemné překvapení. Jeho výkony sice nejsou úplně efektivní, ale je tam velký potenciál. A i v jeho současném standardu strčí Černého či Proška do kapsy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          JS (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 12:32 |  
          0 0

          Já prostě nechápu, proč nehraje Boudjemaa od začátku z prava. Kenia je levák, tak by mohl jít na levé křídlo místo tragéda Proška, který snad vždy hrál na pravé straně. A Hrubý je prostě střední záložník, né pravé křídlo. Co se tomu kouči honí hlavou, když poskládá takhle pitomou sestavu, kde naši nejlepší hráči přijdou na posledních deset minut, a kde nehrajou na svých postech?

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 18:57 |  
            0 0

            Já to třeba chápu. Až začne bránit, tak bude nastupovat. Já bych ho tam taky nedával.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      miru     před 9 lety 21.04.2015 12:35 |  
      0 0

      Já už jsem taky úpně zoufalej z Beránka, když jsem viděl jak hrál posraně proti Jihlavě, ach jo, když Jihlava měla míč, tak jsme se zatáhli za půlku a čekali, proč nehrajeme nahoře? proč se nepresuje? proč hráči nenapadají? kór doma! k Jednotlivcům se vyjadřovat nebudu, to už tu udělalo lidí. Jen jsem zklamaný z pana Beránka, chápu, že ho asi dost srazily ty zápasy, kdy jsem hráli dobře, Teplice, Mladá Boleslav, popřípadě Bohemians, ale takový výkon proti Jihlavě? to ne! to je hnus velebnosti! A vyjádření p. Beránka: Vytvořili jsme si šance, ale hlavně jsme soupeře do ničeho nepustili. Co to je? Jihlava kontrolovala hru ne my! Slavia musí hrát vysoko, napadat každou rozehrávku běhavý fotbal!
      Nechci aby Beránek odešel, protože k čemu to bude?Přijde někdo nový nebo bude to trenér z bečka, tým se zvedne zase na pár kol, všichni budou šťastný, ale bude to stejný, jako loni a předloni atd... takže změna, k čemu?
      Jsem zvědavej na Jablonec, tam 100% nevyhrajeme, pro Peltu nepřipadá v úvahu, aby jeho tým dvakrát prohrál ve 2 zápasech, když pořád myslí na 2. místo, za bod budeme rádi.
      Věřme v lepší Slavii,
      always look on the bright side of life

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      zeleznik2     před 9 lety 21.04.2015 16:31 |  
      0 0

      no ono mu asi nic jiného nezbývá, před začátkem jara jsme měli zdvojené posty, nyní s bídou dáme dohromady jedenáctku. Vukadinoviče sice rád nemám, ale oproti těma dvěma je to o dvě kategorie lepší hráč, Míňa je aspoň srdcař a bojovník, ale Prošek nemá ani na juniorku.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    LadaJel     před 9 lety 21.04.2015 10:55 |  
    0 0

    Alanore, dobrá práce - tvé hodnocení je poměrné přesné a výstižné. Já osobně jsem jen očekával čistou jedničku pro V. Proška, protože horší výkon si už nedovedu představit... I R. Hrubý hrál bídu, ale alespoň se do dvou šancí propracoval dobrým náběhem, i když hlavně to, jak naložil s tou druhou bylo naprosto tragikomické.

    Dobrá poznámka též k Damienovi - situace, když jsme ztratili míč na velkém vápně soupeře, Jihlava šla do brejku a on sklopil hlavu a zůstal v podstatě stál, bila do očí. Jeho netýmové pojetí či povahu, vidí trenér Beránek už od začátku, přesto mu má část fanoušků stále za zlé, že Boudjemaa nehraje. Teď už se však poměr, řekl bych, značně snižuje...

    Jinak za mě - trenér Beránek by měl rozhodně zůstat a pokračovat v práci. V téhle sezóně už takřka není o co hrát a výměna by nic neřešila - od sestupu nás zachránily dvě otočky z 2-0 na 2-3 v Hradci a Budějovicích (i když čistě matematicky sestup samozřejmě pořád hrozí), za což můžeme děkovat. Navíc jsem přesvědčen, že zvládneme příští domácí utkání s Budějovicemi, náskok se ještě zvýší a v předposledním kole v Hradci již bude dávno rozhodnuto.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 10:56 |  
    0 0

    Zapas jsem bohuzel (nakonec mozna nastesti) nevidel nicmene verim ze jsme hrali hrozne. Ja jsem porad jeste zastance MB. Zapasu kde jsme herne vylozene vyhoreli nebylo zase tolik jako spatnejch vysledku. Myslim si ze dalsi zmena trenera nam nijak neprospeje. Mate treba predstavu kdo by to pripadne mel vzit po nem? Je asi potreba rict, ze problemy vznikaji prakticky neexistujici kvalitou na lavicce. Nemame nahradu za Skodu nemame jedinyho krajniho zaloznika na stridani. Ani slozeni ve stredu hriste se mi moc nelibi ale ono neni moc na vyber..to je podle me treba si uvedomit. A ackoli nektere negativni veci zustaly (obranne standardky a braneni vubec) porad vidim hru lepsi nez na podzim (o lonskem jaru ani nemluvim)..

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Kuliss9     před 9 lety 21.04.2015 10:59 |  
    0 0

    Pokud by měla nastat změna na trenérské lavičce, tak volám po mladém perspektivním trenérovi, dost už bylo trenérů staré školy.

    A jako jediné 2 možné kandidáty v ČR vidím - 1) Veselý - extrenér FK Kolín, momentálně válcuje ČFL s levou Bohemkou. Když byl Kolín farmou FKMB tak i hráči FKMB říkali, že takhle kvalitní tréninky a přípravu na zápasy ještě neviděli. Měl dokonce do MB jít, ale pak vyhrál KJVCD

    2) Prokopec - extrenér FCHK, u tohoto trenéra znám jeho zápal a kvalitu, jelikož jsem měl možnost v jeho začátcích pod ním působit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 21.04.2015 11:05 |  
      0 0

      Je ale Veselý skutečně trenér, který by při změně vlastníka měl vést Slavii do pohárů i přes nulové zkušenosti s velkým fotbalem?

      O Prokopcovi jsem slyšel také jen v dobrém, na druhou stranu měl ale výsledky žalostné a hra nebyla o moc lepší. Oboje se navíc po jeho odvolání zlepšilo. Takže za mě určitě ne.

      Z prověřených trenérů nastupující generace mne jako jistota napadl Kozel. Výsledky má vzhledem k rozpočtu a kádru Dukly dlouhodobě vynikající. Chtěl by sem ale jít, zvlášť když by Dukla postoupila do pohárů?

      Druhým jménem je Habanec. Bezpochyby také kvalitní kouč, navíc Slovácko hraje hezčí fotbal než Dukla. Ale Kozel má výsledky o něco lepší a podle mě by byl větší jistotou na úspěch.

      Třetím jménem je Vavruška, kterého jsem tu prosazoval už před několika lety. Po víkendovém zápasu je samozřejmě v kurzu, ale reálně by sem asi stejně ani nechtěl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        KubaM     před 9 lety 21.04.2015 12:20 |  
        0 0

        Mně by se také moc líbilo přemluvit Pivarníka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 12:41 |  
          0 0

          Tak to už je moc..

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        dubas     před 9 lety 21.04.2015 18:00 |  
        0 0

        Já chci Dana Šmejkala.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Fulham     před 9 lety 21.04.2015 11:07 |  
    0 0

    Já Ti nevím s tím Damienem...netymovy hráč - když jsem loni v srpnu viděl jeho bývaly tým proti Plísní, jejich systém útoku kdy se po získaní míče ve sprintu hrne dopředu minimálně šest hráčů a nabízí se do volna a potom to porovnam se situaci u nás , dobou kdy Damien přichází na plac a zbytek už sotva mota nohama, tak ty čtyři nedělní akce včetně nádherného pasu myslim na Červa plus centr na gol, je asi maximum i kdyby to byl CR7. Dozadu to asi nikdy zadna hitparáda nebude, ale kurva hráčů který jsou k prdu dopředu máme hafo. Tak at aspoň branej...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 11:42 |  
      0 0

      bihužel, tohle byl po dukle druhej zápas, kdy Damien nejen jednoznačně vyhořel, ale ještě ostentativně převáděl nezájem o hru - několikrát ztratil balon a vracel se chůzí. Takto hrál celý zápas Kenia, a když tam byly spolu, šla hra zcela do kopru. Navíc podobnou lenivost prokazoval Deli - výbornej v soubojích, ale jinak... Chudáci Baez a Piták to pak za ně museli honit - a zejména u Pitáka si myslím, že předvedl výbornej výkon. Bohužel, sám (snad ještě se Škodou a Švecem) nato nestačil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Tomski     před 9 lety 21.04.2015 12:46 |  
        0 0

        souhlas s Pitákem a Švecem...za nás jednoznačně nejlepší...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 11:42 |  
    0 0

    Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

    Ptám se, jak by musel fotbalista zahrát, aby dostal hodnocení 1? Něco tak strašidelnýho, co předvedl Prošek, jsem opravdu v první lize ještě neviděl...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 21.04.2015 11:51 |  
      0 0

      Ještě by musel třeba hrubě chybovat v obraně. Nakonec pár jedniček už padlo. Nebo být nulový celý zápas, ale to je většinou hráč vystřídán.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Arutha     před 9 lety 21.04.2015 12:04 |  
        0 0

        No, já osobně vůbec nepochopil, jak mohl Prošek vydržet na hřišti celý poločas...

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 12:42 |  
          0 0

          to nikdo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Arutha     před 9 lety 21.04.2015 12:56 |  
            0 0

            Proto právě nechápu, jak mohl dostat lepší známku než 1

  7. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 12:11 |  
    0 0

    Trenéra dle vašich sofistikovaných názorů může dělat skoro každý zde z diskuze, ale prosím nedělejte sportovní manažery.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 22:44 |  
      0 0

      Majitel Cagliari je idiot, když hráli perfektní fotbal (útočný, kombinační, pěkně se na to koukalo), tak ho poprvé vyhodil po domácí prohře s Romou a to jim sardinští pěkně zatápěli. Pod Zolou nehráli nic moc, tak tam zase vrátil Zemana a člověk by řekl, že se poučil a nechá mu čas pro koncepční práci ... Co mi to tak připomíná ?

    • Re: Řebíček a prodej Slavie

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 13:13 |  
      0 0

      Nezaplatil Řebíček tomu Šimáněmu už?

      • Re: Řebíček a prodej Slavie

        spino     před 9 lety 21.04.2015 14:11 |  
        0 0

        Ne. V létě buď prodá Slavii Kellnerovi, nebo to spadne Šimáněmu. Takže já jsem na rozdíl od ostatních v klidu. :)

        • Re: Řebíček a prodej Slavie

          mart01     před 9 lety 21.04.2015 14:34 |  
          0 0

          Kééž by :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    JirkaD     před 9 lety 21.04.2015 13:03 |  
    0 0

    V neděli rozvířila Jane téma "povídají se nehezké věci". Má tato kauze nějaký vývoj, nebo to bylo plácnutí do vody, které se ututlá v přítmí tribuny. Jinak Jane považuji za osobu, která je alespoň částečně informované o dění v klubu a tak by mne mrzelo, kdybych si ji musel přeřadit do jiné skupiny přispěvovatelů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Pepino44     před 9 lety 21.04.2015 13:31 |  
      0 0

      Tak možná,že se něco dalšího ví,ale podle mne to není potřeba rozviřovat. Chyba už byla,že se s takovou zprávou (ať je pravdivá nebo ne) vylezlo. To ostatním hráčům moc na morálce nepřidá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 9 lety 21.04.2015 13:47 |  
        0 0

        mám opačný názor buď jednoznačně tu informaci vyloučit nebo toho hráče ihned vyhodit, podat na něj trestní oznámení a napařit mu pokutu ze smlouvy, toto přeci musí být neomluvitelné. A že se za něj kabina měla postavit..., vždyť podrazil hlavně je a jejich klub Slavii. Žádná tolerance a kdyby dostal v kabině výchovnou facku, jen bych zatleskal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 13:51 |  
      0 0

      Podle toho jak dotyčná a lidé jí blízcí nic nekomentují (a ani tak nečinili v minulých dnech), tak se jeví, že se to raději ututlá v přítmí tribuny a je tomu tak určitě dobře. Jen bude zajímavé sledovat vývoj okolo samotného hráče a jeho uplatnění ve Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 22:58 |  
        0 0

        Takové věci se vždycky ututlají, směrodatné bude, zda bude v létě odejit jinam či ne. Např. co pamatuju, tak když se tohle stalo v Drnovicích, tak majitel oba hráče v nejbližším možném termínu taky prodal (stoper a brankář).

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 14:00 |  
      0 0

      Věřím, že Řehák by je srovnal do latě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 9 lety 21.04.2015 14:32 |  
        0 0

        jako motivátor dobrý, ale dlouhodobě s nějakou koncepcí? Nevím....

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Arutha     před 9 lety 21.04.2015 14:34 |  
          0 0

          Řekl bych, že to má být dočasná náhrada do konce sezony...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Falk     před 9 lety 21.04.2015 14:37 |  
        0 0

        Za mě tedy asi Řeháka ne ,kdo vedl náš B tým ,když jsme spadli do divize !(hráli talenti Zmrhal a možná Prošek),jestli u toho byl Řehák ,tak naše hra byla katastrofálni

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Navyseals     před 9 lety 21.04.2015 14:34 |  
    0 0

    Švec s Delim určitě lepší známku. A Piták v životě nemůže mít stejnou známku jako Hrubý, Karel byl o parník lepší. Prošek 1, nepovedlo se mu vůbec nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 21.04.2015 14:52 |  
      0 0

      Piták také nemá stejnou známku jako Hrubý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Navyseals     před 9 lety 21.04.2015 14:53 |  
        0 0

        Omlouvám se, asi už stárnu, zrak není, co býval. Ale přísahal bych, že jsem jí tam viděl tu trojku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 21.04.2015 15:46 |  
          0 0

          My samozřejmě máme možnost články upravovat, což se děje u překlepů, ale tady nebyl důvod - dvojka u Hrubého byla od začátku. ;) Také to slovní hodnocení je u něj a u Proška nejkritičtější.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 15:17 |  
    0 0

    Už zase se bude měnit trenér? Kolikrát už od psledního titulu? Neni na místě si přiznat, že to prostě v trenérovi není?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Navyseals     před 9 lety 21.04.2015 15:21 |  
      0 0

      Já taky nejsem zastánce výměn trenérů, ale Beránkovi sestavy, hra, střídání a výmluvy už mi lezou krkem. On neví, co má dělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 21.04.2015 15:34 |  
        0 0

        A hlavně si neumí srovnat hráče, aby makali naplno celý zápas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Navyseals     před 9 lety 21.04.2015 16:33 |  
          0 0

          Spočítej si, kolik těch běhavejch hráčů máme třeba v útočný fázi. Zranil se Zmrhal, vykartoval Vuk a nemáme je kým nahradit. Kenia není rychlostní typ a Hrubý je lempl. O Proškovi bych snad radši ani nemluvil. Tohle je potřeba v létě řešit, pokud ještě odejde Zmrhal a Vuk není náš.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 15:22 |  
    0 0

    Srdce říká Beránka podržet, rozum říká, že musí jít.

    Těžké rozhodnutí, přijde mi, jako kdyby Beránek nevěděl, co s tím, jak tým probudit, nastartovat. Pokud chce Beránek situaci zlomit, MUSÍ přehodnotit své postoje:

    1) rozestavení defenzivní 4-2-3-1 nefunguje, i kvůli Škoďákovi bych zkusil klasické 4-4-2.

    2) systém bránění včetně standardních situací - zóna nefunguje, je tu už dlouho, buď by měly být vidět výsledky, nebo se vydat jinou, funkční cestou

    3) "vyčkávací, připosraná taktika" - v této Slavii daleko víc fungovalo, když aktivně, vysoko napadala. Ostatně - proč od toho Beránek upustil?

    4) cpaní hráčů na pozice, kde nemohou hrát - do očí bijící je hlavně Prošek na levém křídle - nefunguje to, nefunguje a Beránek ho tam staví jak pominutý. V těchto situacích by to chtělo více odvahy, zkusit nějaké překvapivé řešení.

    5) střídání - darmo mluvit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 15:30 |  
      0 0

      6. rohy, které jdou skoro vždy kopat dva hráči, přitom nerozehrávájí na krátko. Pak v poli jeden zcela zbytečně chybí.

      7. Pokud zahrává roh spoupeř, nikdo nezůstane na půlce aby na sebe stáhl alespoň obránce.

      Je mi líto Škody: nechává ho vepředu samotného, soupeřovi obránci mu fotbal "znechutí".

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 15:47 |  
        0 0

        K rohům. Taky sis možná všiml, že dva hráči u rohu na sebe natáhnou dva bránící hráče soupeře, kteří pak také chybí ve vápně, kde je pak víc místa k náběhu. Kdežto jeden hráč na rohu by k sobě natáhl jen jednoho, nebo žádného, případně jednoho tak nějak na půl cesty, odkud se dá ještě rychle vrátit.

        Pokud zahrává roh soupeř tak na půlce myslím zlstává Baez, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Arutha     před 9 lety 21.04.2015 15:59 |  
          0 0

          Ne, nikdo na půlce neni

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Pepino44     před 9 lety 21.04.2015 16:59 |  
          0 0

          Ono je to taky o tom,že na rohy(naše) chodí dva hráči,že jeden zahrává míč pravou nohou,tedy od brány (obvykle Hrubý) a druhý levou nohou (Tamás nebo Kenia), směrem k brance. Mělo by to být asi nacvičené, ale žádný užitek jsem z toho neviděl,i když standartní situace bývaly naší chloubou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      rak (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 15:33 |  
      0 0

      Beranka by to spise chtelo vymenit hned,ale Rehak to by byl akt zoufalstvi. To radeji ne.Nevim,asi nikdo slusny k mani neni.Moc se v tomto nedari.Se vsemi vyhazovy ci odstoupenim treneru v poslednich letech jsem vzdy souhlasil s vyjimkou Koubka.Ten to mel dojet minimalne do konce. sezony.No, asi tedy Beranek taky,ale perspektivu v nem nevidim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Markus     před 9 lety 21.04.2015 15:44 |  
      0 0

      Nemám na fotbal čas, ale když už si ho udělám, SN jsou vždy místem, kde se stavím. Neberte to zle, ale mám pocit že mám díky tomu určitý nadhled a vy moc řešíte omezený pohled z díru na poslední události. Co Slavii dlouhodobě nefunguje je koncepce a Beránek je po mnoha promarněných letech Slavie konečně tím správným člověkem, kterému věřím že ji dokáže budovat. Změny mohou vyvolat krátkodobě nadšení a motivovat lidi k nečekanému výkonu, ale vždy tam je nějaký čas, než si sednou a tam je efekt negativní. Beránek těch změn dělá hodně. I nadále proto říkám, nechme Beránka dál pracovat.

      Spíše nadhodím jiné téma, počasí. Ne to venku, ale to ve Slavii, co se nám pravidelně poslední roky vrací. Čím to je, že vždy když se nám začne dařit se to tak rychle dokáže pokazit? Odmítám jen tak říci, že jsme tu poslední roky měli samé špatné trenéry. Já si naopak myslím, že jsme tu měli trenéry dobré, každý měl Slavii co dát, snad na každého padlo to špatné počasí. Čím víc se nás snažili představitelé klubu v minulosti přesvědčit, že to byl jen sportovní výpadek nesouvisející s atmosférou v klubu, tím víc si myslím, že za tím je právě atmosféra a činnost klubu, co k těmto výpadkům vedly. Hlava a zkušenost mi celý problémy zjednoduší na to jediné, na co se hraje, prachy. Tam je někde problém, opakovaně a zřejmě už zase ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Arutha     před 9 lety 21.04.2015 16:06 |  
        0 0

        Já se přiznám, že nejsem člověk, který by podporoval časté výměny trenérů, přesto jsem pro Beránkovo odvolání. Beránek je ve Slavii již 10 měsícu a za tu dobu se mu podařilo skvěle probudit Škodu se Zmrhalem. Tím však z mého pohledu pozitiva končí. Za těch 10 měsícu nedokázal týmu vtisknout žádný herní styl, vše co naši borci předvádí jsou zoufalé nákopy na náhodu, bez jakékoliv snahy o kombinaci. Za mě je to jednoznačně Beránkovo selhání a důvod k jeho odvolání.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          rak (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 16:15 |  
          0 0

          Ja to vidim stejne.Jen ho nema cenu nahrazovat nekym, kdo neni lepsi.A tam viidim problem. Rehak to podle mne neni.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Arutha     před 9 lety 21.04.2015 16:18 |  
            0 0

            Já bych Řeháka dokázal pochopit jako krátkodobé řešení do konce sezony, aby týmu dodal nový impuls a zabránilo se tak hrozbě sestupu. Rovněž si ale nemyslím, že je to dobrá volba...

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              1rytir     před 9 lety 21.04.2015 16:50 |  
              0 0

              Já myslím, že právě tak je to myšleno a pokud se zachráníme, bude se v létě hledat stabilní řešení a jak doufám v souvislosti s novým vedením.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          KubaM     před 9 lety 21.04.2015 17:29 |  
          0 0

          Přesně tak. Jsem nakonec rád, že jsme tam, kde opět jsme, protože Beránkův "styl hry" přímo nesnáším a s každým zápasem jen doufám, že už se přibližujeme jeho odvolání, i když nechápu to vyčkávání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 17:33 |  
      0 0

      Souhlasím, v současné situaci bychom měli jednoznačně přejít na klasické 4-4-2, když už chceme jen nakopávat dopředu. Slavie dlouhodobě 4-2-3-1 neumí, ze začátku sezony se nám také nejvíc dařilo s dvěma útočníky v sestavě. Pak by nemusel hrát Hrubý na křídle a podobné nesmysly. Do Jablonce, kde opravdu nemáme co ztratit, protože tam stejně na 99 % prohrajem, bych to postavil třeba takhle (abychom si to alespoň jednou vyzkoušeli před domácím zápasem s Budějovicema):

      Berkovec - Švec, Bílek, Fialka, Tamás - Boudjemaa, Deli (Baéz), Hrubý (Piták), Kenia - Vukadinovič, Škoda

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Sedrousek     před 9 lety 21.04.2015 15:55 |  
    0 0

    Jak muže dostat Kenia stejnou známku jako Piták. Na Pitákovi bylo vidět jak se šetří aby vydržel celý zápas. Keniovi sice zápas nevyšel ale aspoň běhal dokud mohl . a když už nemohl tak byl stále platnější než Piták. dle mého měl střídat MB Pitáka a né Keniu. I když na vystřídání tam bylo více adeptu. A nechápu jak muže dostat DB 4. Jenom doufám že už ho na hřišti neuvidím za to co předvedl. vyklusával po hřišti a přesně věděl kde měl být a kdzž už tam doběhl tak měl být uplně někde jinde. O tom druhém golu vůbec nemluvim za to přece nemůže když před tím uběhl 40 metru v rychlejším tempu. dle mého nejlepší hráč Švec. 80 minuta sprintem se vrací zpt do obrany a stáhne 10 ti metrový náskok protihráče a sice na poslední chvíli ale zažehná golovku soupeře odkopem na roh TAKHLE SE BOJUJE ZA SLAVII

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Falk     před 9 lety 21.04.2015 16:20 |  
      0 0

      Přesně tak ,srdce říká podpoř Beránka ,rozum nikoli

  13. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 21.04.2015 16:34 |  
    0 0

    Se známky souhlas, je však tristní, když nejlepší naši hráči jsou golman, který dostane dva góly, obránce, který se vrátil po zranění a útočník, který odehrál 15 minut. Prošek snad za 1.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    AdJap     před 9 lety 21.04.2015 17:09 |  
    0 0

    Beránka neodvolávat. K čemu by to bylo? Zase se akorát začne od začátku. Bylo tady takovejch trenérů za poslední roky a vždycky to stálo za hovno. Nedá se čekat, že by s novým trenérem přišla změna. Naopak. Zase za půl roku by se řešilo vše nanovo. Jedině, kdy by to stálo za uvažování by bylo, kdybychom se, řekněme za 3-4 kola dostali na úroven Hradce nebo Budějovic a nezbývalo by nic jiného, než léčba šokem kvůli záchraně. Ale to se snad nestane. Nebude to díky nám, ale kvůli zoufalství Budějek a řekl bych i smíření se se situací u Hradce po zápase s Příbramí (kdy byl Hradec navíc dost nechutně poškozen)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 17:40 |  
      0 0

      Já se obávám, že hlavní problém není zakopaný v trenérovi, ale v majiteli. Dokud nás bude vlastnit Řebíček, budeme jen průměrný klub motající se v dolní polovině tabulky, ať už s Beránkem nebo bez něj. Obávám se ovšem toho, že mužstvo pod Beránkem je v současné chvíli v takovém rozkladu, že je potřeba urychleně jednat, jestli nechceme do druhé ligy. Takže za mě je v současnosti nejlepší řešení nějaký hecíř typu Řehák do konce sezony a pak doufat, že klapne nový vlastník, který si přivede nového trenéra a obmění hráčský kádr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 9 lety 22.04.2015 10:07 |  
        0 0

        i průměrný klub může hrát hezký fotbal který má systém :-/

  15. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 17:18 |  
    0 0

    Zdarec,
    zápas jsem neviděl a dle hodnocení mne to asi nemusí mrzet, zas až takový masochista nejsem. Upřimně řečeno, když jsem se dopátral k výsledku, tak mne nepřekvapil. Nechci ze sebe dělat generála po bitvě, ale čekal jsem to, ba dokonce jsem čekal že nevstřelíme gól, takže mírné překvapení. Ptám se kde se vytratila ta bojovnost, ta snaha hrát o body. Jak jsem byl natěšen po výhře nad Libercem, jak jsem byl namlsán! To jsem si plánoval, jak bychom mohli zabojovat po těchto výkonech snad i o to třetí místo. Jenže to by musely být takové výkony... Ptám se kde jsou? Vysvětlete mi takovou náhlou změnu, takovou nechuť bojovat za ten nejkrásnější dres. Vkrádá se mi myšlenka jestli není opět něco shnilého v tom našem klubu - jestli chodí řádně třeba výplaty. Nebo je to opravdu tím mužem co je na lavičce (a tím nemyslím toho vyraženého - sparťanského). Všiml jsem si několikráte že pan Beránek je odborník, je srdcař, ale co není jemu vlastní, to je bojovnost, taková ta zdravá tvrdost, to mu chybí. Jestlipak to pociťují i hráči a tak říkajíc si těch 90 minut nějak odchodí, a v duchu jim běží - však on nám pan Beránek hlavu neutrhne. Otázkou je jestli měnit přímo lodivoda a nebo mu přivézt jen pobočníka na černou práci - Pavla Řeháka, myslím že ten utrhnout hlavu zas až tak problém nemá.... :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      davy     před 9 lety 21.04.2015 18:01 |  
      0 0

      To by mohlo být řešení, tj. Řehák jako asistent. Škoda, že se Spartou už jsme hráli. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        VitK     před 9 lety 21.04.2015 21:53 |  
        0 0

        Já zápas bohužel viděl. Byl jsem na západní tribuně. Tedy v druhém poločase u branky hostí. V jednom okamžiku myslím Červenka útočil po pravé straně. S obránci byl v jedné řadě. Ideální situace pro přihrávku dozadu na nabíhajícího hráče z druhé vlny, kde bylo docela volno. Michal Švec stál asi 15 m od něj směrem k půli, a nic. Žádný náběh. Stál. Na tento okamžik by si měl Michal vzpomenout v příštím zápase, když už máme v plánu tu bojovnost. O několik minut později podobná situace. Tentokrát byl v přibližně stejné vzdálenosti od útočícího hráce Damien Boudjema. I on stál a k brance soupeře se nevydal.

        No a naopak byl vidět "pohyb" našich hráčů při obou obdržených gólech. Jasně to vidím před sebou při druhém gólu. Vracejí se 4 obránci, ostatní vyklusávají. Vzpomněl jsem si na docela vtipnou reportáž i.sport po zápase myslím s Boleslaví, kdy se i rozhodčí pohyboval k brance Slavie rychleji než "vracející se" Simon Deli.

        Jinak z pohledu z venku bych souhlasil s Pavlem Řehákem jako asistentem. Míra Beránek je podle mého dobrý trenér, ale již při minulých působeních ve Slavii ukázal, že zvládání krizových situací není jeho silnou stránkou. Nejlépe to bylo vidět na konci druhého působení, kdy se klub, poté, co Leška prodal několik opor, naprosto rozložil, Tehdy (podzim 2003) hráli v podstatě to samé, jako proti Jihlavě. A to i přes puštění žilou pořád byli ve Slavii jinačejší borci, než ti dnešní. Pavel byl vždy bojovník, mohl by to být ten správný impuls.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Philliip     před 9 lety 21.04.2015 19:01 |  
    0 0

    Který trenér za posledních x let dokázal s nějakým českým mužstvem nějakého výrazného dlouhodobého herního progresu? Pavel Vrba s Plzní. A dál? Dál asi nic. Při vší úctě k nim, ale máme tu dost trenérů typu Beránek, Rada, Straka, Csaplár nebo Kotrba. Klidně uvidím na laviččce Slavie nezkušeného trenéra, když jeho metody budou mít hlavu a patu.

    Na lavičce Slavie chci vidět trenéra, který:

    A) si uvědomuje historii a tradici klubu a nesmíří se s tím být průměrný.
    B) zavede herní systém založený na dominanci mužstva v zápase (aktivní hra, držení míče, presink, hra pod tlakem...).
    C) bude klást vysoké nároky na hráče a rozvíjet jejich sebevědomí a cílevědomost.
    D) půjde do každého zápasu s cílem vyhrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      1rytir     před 9 lety 21.04.2015 19:09 |  
      0 0

      To se dá s klidným srdcem podepsat!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      LordEdmund     před 9 lety 21.04.2015 19:24 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Problém pro management bude ovšem při výběru poznat rozdíl mezi tím kdo to dokáže slíbit a tím kdo to skutečně dokáže.
      Na mě třeba moc zapůsobil trenér Vavruška po zápasu Lib x Spa , jak odkryl i mentální přípravu a vlastně se mi líbil i jak v zápase tým koučoval. Ale to je jen příklad, jinak ho zas tak moc neznám.
      Stejně si Aleš vybere nějakého svého známého z teplických hostinských zařízení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Borris     před 9 lety 21.04.2015 19:29 |  
      0 0

      Líp bych to nenapsal, podpis a razítko!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 19:30 |  
      0 0

      Souhlas. V SL se točí neustále stejní trenéři. Občas nastane výjimka, například Alex Pastoor.
      Pokud sledujete na slavia.cz diskuzi, tak tam je jeden zájemce. :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        spino     před 9 lety 21.04.2015 19:51 |  
        0 0

        Wulfstan? To by mu ale musela Slavia nainstalovat na lavičku gauč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 19:53 |  
      0 0

      Napsal jsi to moc líbivě,ale musíš na to mít vhodně složený kádr a hlavně typy hráčů,no na ně musíš mít peníze a dát tomu zatím neznámemu trenérovi jistý čas.Proto se obávám, že většinu toho současná Slavie nesplnuje a možná splnovat dlouho nebude.I když třeba se někdo blíží :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Philliip     před 9 lety 21.04.2015 20:39 |  
        0 0

        Ja jsem presvedceny, ze hrace spatne nemame. Jejich problem je slaba psychika, ktera ovlivnuje celou radu veci a celkovy vykon. A to vyrazne. Podivejme se na progres Skody a Zmrhala. Hracu, kteri v predchozich letech byli temer na odstrel. Na jejich vykonu je ohromne znat, ze si veri. Skoda kdyz ma balon, tak ho zajima jen jak prekonat obranu a jak ho dostat do brany. Nedela z toho vedu, bud to vyjde nebo ne. Ale tim, ze si veri a jde do tech souboju, jde do tech zakonceni, tak ta uspesnost jde nahoru.

        A druha vec je prave to vedeni trenera, aby si hraci verili, aby se nebali balonu a hrali aktivne. Plzen take nedava jen krasne goly. Ale tim, ze od prvni minuty jdou za vitezstvim a v hlavach nic jineho nemaji, tak se dostavaji mnohem vice do nebezpecnych situaci a sanci. Z toho prameni goly. Plzen ma sice nyni kvalitnejsi kadr, ale nemyslim si ze tak vyrazne, jak ukazuje tabulka a jak ukazal vzajemny zapas (tam byl zcela zrejmy rozdil v pristupu k utkani, Plzen chtela vyhrat, Slavia nechtela prohrat). Kdo nehraje na vitezstvi, tak taky moc casto nevyhraje. V tom je to vlastne jednoduche. Neni potreba ve vsem hledat neco sloziteho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 20:05 |  
      0 0

      Tak přesně takového trenéra máme a minimálně dva trenéři před Beránkem měli podobný program. Jen na to neměli hráče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 9 lety 22.04.2015 10:12 |  
        0 0

        já nevím ale přijde mi, že se nějaký systém stále nedostavil, v tom co se dá natrénovat-rohy, přímé kopy, auty vládne malý chaos.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 10:32 |  
          0 0

          Jasně a proto je většina gólu co dáme právě ze standardních situací.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Arutha     před 9 lety 21.04.2015 20:49 |  
    0 0

    Koreše testuje německý Erfurt

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.04.2015 23:17 |  
        0 0

        Tak to jsem nevěděl, že Koreš chodí s házenkářkou Luzumovou, to má chlapec co dohánět, aby se jí výkonnostně aspoň přiblížil. Hraje v Thüringeru, třeba mu to dohodila ona ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Dobi     před 9 lety 22.04.2015 08:48 |  
          0 0

          No, Erfurt je hlavním městem spolkové země Thüringen, česky Durynsko...

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            janko (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:15 |  
            0 0

            Přál bych mu to. Ve 3.bundeslize je několik týmů bývalé DDR a takový zápas s Drážďanami nebo Lipskem je hodně vyhecovaný a s báječnou atmosférou...

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Dobi     před 9 lety 22.04.2015 23:08 |  
              0 0

              Lipsko už ne, to je už ve II.BL, i když se jedná o zcela umělý klub Rasenballsport Leipzig. tam byla v oblibě Lok Leipzig a ta je někde ve IV. nebo v zemské lize. Ale je tam Halle, Rostock, Dynamo Drážďany Chemnitz neboli Karl-Marx-Stadt a nedávno ještě bundesligová Chotěbuz (Cottbus).

  18. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Petr9608     před 9 lety 22.04.2015 01:48 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/234076/slavia-resi-co-dal-s-berankem-nahradit-by-ho-mohl-rehak.html

    Tak a kolečko pokračuje? Takové dejá-vu z před dvou let, kdy v tuto dobu šel ven Rada.

    Já myslim, že s Beránkem budoucnost nemáme. Těch 12 b. po prvních pěti kolech přičtěme efektu nového trenéra. Dále je to neuvěřitelná trága v podobě bilance 2-7-10, s náběhem na 2-7-11, možná 2-8-10...

    Podíval bych se mladém kouči, jehož věk začíná číslem "4".

    Moji "první volbu" předpokládám všichni dobře znáte.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 01:57 |  
      0 0

      To je pěkná kravina měnit trenéra těsně před prodejem klubu. Ale u Řebíčka mě to nepřekvapuje, na co šáhnul, tam byl vedle. Pokud to udělá, tak nový trenér tady stejně bude jen do léta a pak si nový majitel přivede svého trenéra a asi nejen jeho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        klimi     před 9 lety 22.04.2015 07:17 |  
        0 0

        A jste si opravdu jist, že klub je těsně před prodejem?...Podle novin jsme před prodejem už tak rok a půl, realita je ovšem bůh ví jaká...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        spino     před 9 lety 22.04.2015 07:47 |  
        0 0

        To víš, když se náš pan majitel radí s takovými fotbalovými kapacitami jako Jaroslav Starka, nebo Tomáš Hrdlička, co z toho asi může vzejít. Bohatě stačilo, když přivedl Straku, nebo byl jednou nohou ve Slavii Horník.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          AlesJa     před 9 lety 22.04.2015 10:09 |  
          0 0

          bohužel musím konstatovat, že i ten Horník by nám pomohl, alespoň umí klub řídit

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Barra     před 9 lety 22.04.2015 10:46 |  
          0 0

          Nebudu s vyjadrovat k pusobeni Straky v Slavii, chci jen pripomenout sezonu 2011-12, kdy jsme zacali s Petrousem, pokracovali s Strakou a koncili s Poustkem. Byla to prvni sezona po te, ve ktere hrozil zanik klubu. V teto sezne jsme koncili s 32 body na 12 miste, coz byl nejhorsi vysledek za 19.lete existence samostatne ceske ligy a nejhorsi umisteni od 1974, kdy Slavie koncila na 14.miste. Uvidime jak to dopadne letos, snad budeme lepsi nez v minule sezone.

          Co se tyka Straky, mel bilanci 3/4/3 z 10 zapasu, bodove vyjadreno 13 bodu z 30, tedy prumer 1,3 bodu na zapas. Hralo se s hraci jako Hub, Nitriansky, Conka, Skoda ktery v zime prestoupil k nam, Jirka Boehm, Cicman, Dostal, Jarolim. Nemyslim ze bychom ted meli slabsi kadr, presto mame jen 1.04 bodu na zapas (Petrous mel mimochodem prumer 1 bod na zapas, kdyz byl odvolany). Nebyt zazracnych prvnich 5 kol, kdy jsme ziskali 12 bodu z 15, bychom ted meli prumer 0,68 bodu na zapas. V poslednich 19 kolech sezony jsme vysledkove nejhorsi tym. Co bych take dal za tehdejsi prumer 1 obdrzene branky na zapas v porovnaní s 1,58 ted.

          Pro me je tato sezone pod Berankem absolutni zklamani, jeste vice nez pusobeni s experimenten Pastoorem - ktery mimochodem mel take prumer 1 bod na zapas. Jak rika Alanor, odchod Beranka by me nechal celkem chladnym, nemyslim si ze muzeme byt na tom jeste hur bez neho. Potrebujeme muzstvo nakopnout, cemu uz moc pod Berankem neverim. Chybi mi u neho sebereflexe, jeho analyzy na me moc nepusobi. Ceka nas jeste 6 tydnu strachovani do konce sezony. Jak rad bych mel ted jeste Petrouse u Slavie, aby do tretice klub zachranil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Barra     před 9 lety 22.04.2015 10:49 |  
            0 0

            Oprava: Slavie koncila v 1972-73 na 14.miste, ne v 1974 jak jsem omylem psal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 12:02 |  
            0 0

            Na mě zas nepůsobí tvoje statistika, která vůbec nezohledňuje sílu, pořadí soupeřů či sporná rozhodnutí rozhodčích atd.

            Vidím tu srovnání s Vrbou a jeho první sezonou v Plzni, také ho chtěli fanoušci vyhodit. Skončili 9. s 38 body, kde poslední týmy byly odspodu Most, Bohemka, Kladno, Budějovice, Jablonec, Olomouc, Žižkov. Tedy až na Jablonec týmy se zkušenostmi s druhou ligou v následujících ročnících.

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Barra     před 9 lety 22.04.2015 12:41 |  
              0 0

              Ale vubec nemusi, na tebe pusobit, neberu ti to ta zle :-)

              Kdyz se uz ale sam poustis do porovnani s Plzni a Vrbou, mel bys alespon pouzivat spravne udaje. Prvni sezona s Vrbou byla v 2008-09, kdyz vystridal Silhaveho, ktery mel po 9 zapasech bilanci 1-6-3 a Plzen byla na 14.miste v tabulce. Pod Vrbou koncili nakonec na 8.miste s 43 body, herni projev Viktorie byl pekny, dali nejvice branek v lize. Nejak si nepamatuji ze by chteli fandove Vrbu vyhodit, duvod take nevidim, snad je tvuj zdroj lepsi nez udaje, ktere jsi pouzil.

              V poslednich 19 zapasech mame bilanci 2-7-10, brankove 21:33, bodu 13. Tohle neni statistika, je to smutna pravda. A nemeli bychom se vymlouvat na rozhodci, minulou sezonu nas mlatili vice. Klidne take nemuseli 2 branky Liberce neschvalit, v tom pripade bychom ted byli na posledni nezestupujici pricce.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Tomski     před 9 lety 22.04.2015 12:53 |  
                0 0

                tak ještě, že se do té tabulky počítá posledních 24 kol...pod Strakou a s pár vyjimkami i pod Pastoorem se na to, ale nedalo koukat...pod Beránkem vidím progres u hráčů, střídáme lepší výkonu s horšími, ale když jdu na Slavii, tak ne s poraženeckou náladou jako loni, ale s tím, že vyhrát můžeme nad každým...

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Barra     před 9 lety 22.04.2015 13:10 |  
                  0 0

                  Temer vzdy s tebou souhlasim, Tomski. Mas pravdu, ze nastesti se i tech prvnich 5 zapasu pocita, chtel jsem jen naznacit ze jsme po dobrym startu kompletne ztratili pedaly jizdniho kola. Posledni vyhra v Edenu byla 1.11 proti Pribrami, predtim az 23.8 proti Plzni.

                  Nevim, jestli 14 branek Skody je vysledek prace Beranka, presto, kde bychom bez tech golu byli? Podle me mame nejsilnejsi kadr od posledni mistrovske sezony, presto se to nevyjadruje ve vysledcich. Kdyz se muzstvo dostane do slepe ulicky, a ten pocit mam, tak nevidim jine reseni nez vymana kormidelnika. Nezacal bych s pokutami, to je podle me nesymsl ktery nic neresi. Hraci ztraci jiz ted dost penez tim, ze nemaji temer vubec premie.

                  Myslim, ze vysledky pristiho kola budou rozhodujici. Mam obavu, ze Jablonec 2 x za sebou neselze, ze i bod by pro nas mel cenu zlata. Jestli ale Liberec-HK budou bodovat, tak nevidim situaci vubec ruzove, naopak myslim si ze budeme na tom hur nez v minule sezone pod Pastoorem. A pak je to vabank, bud prinese vymena trenera pozitivni efekt, nebo zustane vse u stareho. Hur nez ted to ale snad uz nemuze byt.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                    Tomski     před 9 lety 22.04.2015 13:36 |  
                    0 0

                    tak ke Škodovi: mohl zůstat v obraně, mohl dopadnout třeba jako Vošáhlík s Korešem...určitě mu Beránek nevyčaroval formu, ale pracovat s ním realizační tým umí, podobné je to se Zmrhalem...každý píše, že máme lepší tým než dřív, ale to podle mě není úplně pravda...možná charakterově...Berkovec (půl roku pauza, měl ho i Rada a Petrouš ho nechtěl), Mikula (ligový průměr), Latka (2. Bundesliga, často zranění) Bílek (minulá sezona sestup z Polské ligy jestli se nemýlím), Tamasz (asi deset zápasů v kategorii mužů, 19 let), Vukadinovič (15 ligových zápasů), Baez (hvězda slovenské ligy, ale bohužel je slovenská liga blíž k naší druhé lize než Synot lize), Hrubý (velký talent, ale zatím to v lize nepředvedl a fyzicky ještě musí hodně přidat), Zmrhal (mnohými dřív vyhazovaný, bohužel stále nemá stabilní formu) Kenia (druhá bundesliga, půl roku pauza), Škoda (dřív neproduktivní útočník nebo stoper, taky mnohými vyhazovaný)
                    Hrubeš a Rakovan (nadějní, ale na ligu to není), Švec (super hráč, ale také ze skla, taky pauza), Deli (15 zápasů v lize), Fialka a Kodr (dorostenci), Dostál (bojovník, ale na ligu to bohužel není), Prošek (možná mu pomůže hostování, jinak to na ligu zatím není), DB (super hráč, ale bohužel se špatnou fyzičkou a přístupem), M.Černý (na podzim se špatnou formou + ze skla), Piták (super hráč, ale věk se zastavit nedá), Diop a Červenka (produktivní v nižších soutěžích, s potenciálem, ale dohromady mají asi 5 zápasů v lize...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 15:57 |  
                      0 0

                      Tohle je prostě potřeba mít na paměti, když tu někdo prohlašuje jak máme kvalitní kádr.

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Citrus (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 13:22 |  
                  0 0

                  Teď jsi na to kápnul. Letos jsem po ztrátách samozřejmě naštvaný/zklamaný, ale na další zápas jdu zase s optimizmem, že je v našich silách ho vyhrát. Vloni jsem naopak býval rezignovaný a očekával jen další prohru. A v tom je asi ten rozpor mezi lidmi, kteří by Beránka podrželi a naopak. Všichni cítíme, že těch bodů mohlo být více. Ale přeci už jen tohle je progres. Bohužel není viditelný v tabulce, ale kdo jen na základě toho tvrdí, že jsme se nikam neposunuli, tak lže. Beránka podržet minimálně do konce ligy a pak si vše v klidu s odstupem vyhodnotit.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 12:57 |  
                0 0

                To mám za to, že píši ze zaměstnání, a překlikl jsem se do úplně jiného roku. Moc se omlouvám za trapnou dezinformaci.

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 13:07 |  
                0 0

                To odvolání mělo přijít po třech jarních prohrách se Slavií(3:2), Libercem (0:2) a Teplicemi 3:0 (následovali remízy s Příbramí a Budějovicemi). Je to celkem známý příběh, taková urban legend, protože teď by za takovou serii v Plzni letěl už zase každý.

                • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                  Tomski     před 9 lety 22.04.2015 13:38 |  
                  0 0

                  psalo se o tom v knize Kmotr fotbal od Mádla...Kubíček z Olomouce už měl připravenou pro Vrbu smlouvu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 17:51 |  
              0 0

              Tak já ti to zohledním. Sudí nás řežou už asi 4 roky uplně příšerně (viz slavná serie bez penalty, která byla na podzim přerušena) ale celkově mi přijde, že loni nás řezali mnohem víc než třeba letos.
              Kádr máme rozhodně silnější a celkově mi nepřijde špatně poskládaný, o to víc nechápu ty výsledky.
              Sílu soupeřů nevím jak chceš hodnotit ale v globálu se dá říct, že největší výbuchy přišli s těmi spíše slabými soupeři (vyjímkou jsou Teplice...) a herní projev my za Petrouše, Poustky a Koubka přišel o dost lepší. Naopak Beránkův projev mi krom prvních 5 kol, až moc připomíná herní projev za Alexe a je to ještě horší než pod Radou. To jsme sice taky hráli strašně dopředu ale alespoň to nehořelo v obraně.

              Co chceš hodnotit dál? Počasí? Postavení hvězd?

              • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 19:11 |  
                0 0

                Za Petrouše na konci ligy se hrálo se soupeři, kterým již o nic nešlo nebo prostě neměli formu (kromě senzace v Plzni). Takhle jsme letos chytili Liberec a i Ostravu. Když pak ale přišel soupeř, který ještě o něco hrál.. hele zrovna Jihlava to byla, tak skutek utekl (1:3). Nová sezona už je jiný příběh. S prominutím Poustku nehodlám hodnotit. A Koubek? Škoda že odešel, takto se nedá říci a) nebo b).

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 20:45 |  
          0 0

          Spino má pravdu, největší tragédie je, že se Řebíček radí s "milionem" lidí, každý mu poradí něco jiného a nakonec rozhoduje sám. Boris Korbel když přišel do Slavie, tak první co řekl, že o odborných věcech musí rozhodovat jedině odborníci a fungovalo to výborně. Tzn. vybral si odborníka (Vázlav Ježek) a ten rozhodoval o všech sportovních věcech a Korbel mu do toho nijak nezasahoval, ale samozřejmě si hlídal peníze. Problémem velmi bohatých lidí je, že s penězi mají zákonitě i moc a často ztrácejí soudnost, o všem chtějí rozhodovat sami ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            jarodo57     před 9 lety 23.04.2015 09:36 |  
            0 0

            On si ty peníze hlídal tak až mu je pomalu všechny rozkradli.Proto odešel.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Borris     před 9 lety 22.04.2015 11:14 |  
    0 0

    Dnes má padnout rozhodnutí ohledně Beránka, nevíte už někdo něco bližšího?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Barra     před 9 lety 22.04.2015 11:17 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi, nebyly to jen slova Konecnyho a Sportu? Ma se vazne rozhodovat o Berankovi?

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:51 |  
        0 0

        Přesně tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:23 |  
      0 0

      jestli ho dovolají tak význam slova komedie nabere nový směr

  20. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:29 |  
    0 0

    nesouhlasim s odvolavanim Beranka. Ano, ma tezkou hlavu a rozhodne situace neni prizniva, ale i nadale verim, ze je momentalne stale tim nejlepsim muzem na svem miste.
    je zajimave sledovat vykony hracu v prubehu cele sezony. v prvnich podzimnich kolech uhrajeme dost bodu a to i necekane ano s opatrnym fotbalem. hracum narustaji kridla a zacinaji si myslet ze muzou hrat o titul snad. proto prichazi obdobi bez vyhry az to dojde tak daleko ze pod pohruzkou se vraci k pracovitosti.
    po podarene zimni priprave prichazi jaro, zaslouzena vyhra v liberci a a nekolik dalsich povedenych vykonu, kde ovsem sudi svymi a nebojim se rict umyslnymi chybami, nas poskozuji a obiraji nas o body, herni pohodu a dostavaji nas do kreci a strachu o samotne byti.
    jen pro pripomenuti Teplice - penalta (-2), Plzen - regurelni gol Zmrhala a cervena -(1-3) Bolka - cervena (-1).
    tim nas maji tam, kde chteji mit. nerikam ze nedelame chyby, ze hrajeme idelane, ale ja nemel po liberci (prvn puli) spatny pocit, stejne tak zapas s teplicemi se povedl a nakonec i s boleslavi nebyl po herni strance spatny. dokonce si dovolim tvrid, ze byl nejlepsi za posledni leta.
    proto ac je to vinou stesti, umu, nebo neprizne tam nahore (lidi co to tu ridi), nevidim moudre pana Beranka odvolavat. on totiz v mych ocich mimo jine za nej neni nikdo, kdo by se s tim dokazal vyporadat. je tu preci jen jiny tlak, nez nez v jinych klubech a to presto ze hrajem jen stred, nebo ted spis o zachranu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:50 |  
      0 0

      Souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      paweza (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:55 |  
      0 0

      Souhlasím, Beránek za tu situaci dle mého nemůže. Problém je v psychice hráčů, kdy jednou umí zahrát dobře a jindy mizerně, jak může Beránek vědět, že ti samí hráči, co zahráli dobře v derby, to za týden odchodí? Já tady spíš tuším něco nezdravého v prostředí klubu... Jestli za tím je něco, co se tady naznačovalo pod článkem o zápase s Jihlavou, tak by to těm výkyvům i odpovídalo..
      Já bych nechal Beránkovi ještě klid na práci, ta obměna kádru stále probíhá a pokud jsou špatné zákulisní vlivy tak s tím opravdu moc nezmůže. Mít v zádech jistotu zajištěného majitele, tak věřím, že ten stejný kádr i s realizačním týmem dokáží hrát lépe.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Woltaire     před 9 lety 22.04.2015 11:52 |  
    0 0

    Míra Beránek je to nejlepší, co mohlo současnou Slávii potkat, pokud si někdo myslí opak, tak ať za mnou příjde po podzimní části 2015/2016. Za ten progres u hráčů, který proběhl za poslední rok si důvěru určitě zaslouží. Nevím jak vy, ale já nechci vídat Gecovi, Vošahlíky, Juhary nebo Mensahy. Kvituju nasazování Švícka, Vukadina, rozkvět Škody a Zmrhala, to žádný jiný trenér nedokázal. Toto mužstvo má na to, aby příští rok i zaútočilo na titul, nezlobte se na mě, ale toto jsou "pouze" porodní bolesti. Vzpomeňte na sezonu před předposledním titulem!

    POKUD vyhodí Řebíček Beránka, tak to bude největší chyba, kterou jsme udělali od dob krádeže Slávia od Enicu!

    Pamatujte na to, že očista týmu ještě nadále trvá, pokud se potvrdí ty sázky, tak to musela být rána pro mančaft a nevěřím zrovna tomu, že by Zmrhal, Latka nebo Kenia prodával... Bude to někdo ze "staré" gardy. Pokud to vůbec někdo bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 11:54 |  
      0 0

      podpis a razítko!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        davy     před 9 lety 22.04.2015 12:31 |  
        0 0

        Souhlas.
        Správně by měli dát nůž na krk hráčům. Asi v tom smysl, že pokud se nezlepší, tak dojde k výměně trenérů s Boleslaví, která taky nemá výsledky. Čili by hráčům hrozilo, že MB by šel do MB :-) a ve Slavii by ho vystřídal bič.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        kleofas     před 9 lety 22.04.2015 15:01 |  
        0 0

        to je furt pokuta, nůž na krk a stále nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      naplavnik     před 9 lety 22.04.2015 12:44 |  
      0 0

      O titulu v naší situaci byť za rok nemůže být asi ani řeči, ale jinak s obsahem souzním. Problém u nás je malá zastupitelnost hráčů, nehraje Kenia, problém, nehraje Zmrhal a Vuk, problém, nikdo za ně. Když pominu zápas s Jihlavou, tak jarní výkony nebyly zase tak mizerné, jak postavení v tabulce ukazuje. Máme před sebou několik zápasů a věřím, že minimálně 6 bodů do konce uděláme, tipnul bych i více. Na druhé straně i chápu nervozitu sportovního úseku, že jsme po roce zase v situaci, kdy počítáme body na záchranu. A kdyby bylo fakt zle, tak na poslední tři zápasy povolat do zbraně Řeháka, to by byl takový motivační faktor. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        jarodo57     před 9 lety 22.04.2015 13:16 |  
        0 0

        Ať se Kisel sklidní .Když hrál on tak se trenéři taky střídali a k čemu to bylo.
        Woltaire má pravdu .Beránek je na začátku zbavil se téměř všech neschopných na které jsme zde nadávali a teď to dává dohromady a to bude chvíli trvat.A jestli vám je všem půl roku málo ,tak nevím . Tak si tam dejte toho Řeháka a za půl roku mu nebudete moci přijít na jméno i s tím jeho slávistickým srdcem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          naplavnik     před 9 lety 22.04.2015 13:59 |  
          0 0

          Ale já jsem taky přeci pro setrvání MB, jen jsem napsal, že kdyby začalo hodně téct do bot, tak by se prostě pro záchranu v závěru něco radikálního asi udělat muselo. S nekritickým sebeuspokojením nad současnými výsledky!!! (nikoli hrou, tu já vcelku beru, byť to není bůhvíjak kombinační fotbal) bychom taky mohli rychle následovat osud našich hokejek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 13:27 |  
      0 0

      Souhlasim.. sice se ted nedari, ale MB udelal spoustu kroku, ktery davaj smysl, na rozdil od mnoha jeho predchudcu. Verim, ze dlouhodobe to vysledky mit bude, je treba mit trpelivost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Betynka58     před 9 lety 22.04.2015 16:56 |  
        0 0

        Jsem rád, že na rozdíl od oficiálek je tu řada názorů na podržení Beránka minimálně do konce sezóny, k nimž se připojuji. Zvlášť v situaci, kdy 6 kol před koncem máme na první sestupové místo relativně pořád ještě pohodový polštář 7 bodů, by bylo jeho odvolání čirý podle mne nesmysl. Jiná věc by nastala, pokud by se v následujících kolech začal ten náskok povážlivě tenčit (což ovšem, doufám, nenastane, i vzhledem k tomu, že Hradec na rozdíl od ostatních mužstev už hraje jen dvakrát doma), pak by to asi nějaký motivační impuls chtělo. Ale, jak jsem uvedl, pevcně věřím, že tato krizová situace nenastane. Absolutně klíčové ale bude domácí vítězství s Budějkami.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Markus     před 9 lety 22.04.2015 18:12 |  
          0 0

          Též za Beránkem stále pevně stojím. Proč ho podporuji jsem popsal výše. Více světla by vneslo dozvědět se, jak to vidí hráči. Buď ať se hráči jasně vyjádří, že za ním stojí nebo ať alespoň přes prostředníka pod rouškou anonymity zazní, co se hráčům nelíbí, co si myslí, že je špatně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.04.2015 20:30 |  
            0 0

            Podle mne si redaktoři Spartu četli zdejší diskusi a článek byl na světě. Musí z toho mít ohromnou radost, když se pak zde objeví jejich článek jako "objektivní" argument pro odvolání trenéra. Tomu říkám zpětná vazba na druhou, ale proč nepoškodit Slavii že, navíc nezvednou zadek od netu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Kornovo     před 9 lety 22.04.2015 23:15 |  
      0 0

      co to meles, jaky titul? zmrhal bude v lete jednoznacne prodany a kdovi kdo dalsi. pristi sezonu vidim jako stabilizacni po te jarni bide

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        japhy     před 9 lety 22.04.2015 23:56 |  
        0 0

        :))
        My se prostabilizujeme do druhý ligy, kam půjdeme jako naprosto stabilizovaný klub. :))

  22. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    prorok (přítel SN)     před 9 lety 23.04.2015 08:16 |  
    0 0

    K hračům i kdyz hrali priserne a byli jsme asi vsichni zoufali, pripominam, ze v derby s rudochy plati, ze porazeny ma VŽDYCKY deku 1-3 zapasy. Kdyz prisel M. Beranek, tak jsem se radoval, konecne. Pamatuji jeho misi pred 10 ti (cca) roky, kdy to bylo perfektni. To ze mu rozprodali tenkrat osu muzstva a dostali jsme od Švýcarů bůra, patrilo k te situaci.
    Po 10 letech to ale uz neni on. Ztratil sebeduveru, neumi uz motivovat hrace. Nesouhlasim s tim, ze ma v muzstvu padavky. Dostal vsechny hrace, na ktere si ukazal. Opustil presing, kterym jsme porazeli i lepsi muzstva, nedal muzstvu ,krome nakopů žadnou koncepci. Hrat jako zaBriknera nakopy vse na Kollera(Škodu) vědi vsichni a je to aut. M.B. musi mit soukrome problemy, je viditelně v depresi v dobe, kdy ma burcovat, neumi uz motivovat, nenaucil hrace prihravky, standartky, braneni standartek,,styl hry, neumi uz ani koucovat zapasy.Ac je mi to lito, dnesni M.B. spise Slavii škodi i kdyz nechtene. A za rok bychom na tom byli stejne, ne li hur.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    prorok (přítel SN)     před 9 lety 23.04.2015 08:16 |  
    0 0

    K hračům i kdyz hrali priserne a byli jsme asi vsichni zoufali, pripominam, ze v derby s rudochy plati, ze porazeny ma VŽDYCKY deku 1-3 zapasy. Kdyz prisel M. Beranek, tak jsem se radoval, konecne. Pamatuji jeho misi pred 10 ti (cca) roky, kdy to bylo perfektni. To ze mu rozprodali tenkrat osu muzstva a dostali jsme od Švýcarů bůra, patrilo k te situaci.
    Po 10 letech to ale uz neni on. Ztratil sebeduveru, neumi uz motivovat hrace. Nesouhlasim s tim, ze ma v muzstvu padavky. Dostal vsechny hrace, na ktere si ukazal. Opustil presing, kterym jsme porazeli i lepsi muzstva, nedal muzstvu ,krome nakopů žadnou koncepci. Hrat jako zaBriknera nakopy vse na Kollera(Škodu) vědi vsichni a je to aut. M.B. musi mit soukrome problemy, je viditelně v depresi v dobe, kdy ma burcovat, neumi uz motivovat, nenaucil hrace prihravky, standartky, braneni standartek,,styl hry, neumi uz ani koucovat zapasy.Ac je mi to lito, dnesni M.B. spise Slavii škodi i kdyz nechtene. A za rok bychom na tom byli stejne, ne li hur.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 23.04.2015 15:33 |  
      0 0

      Koho navrhuješ za něho ?