Fortuna liga

Slavia - Č. Budějovice 2:0

Slavia v důležitém zápase porazila České Budějovice 2:0 brankami Milana Škody, v první půli zahodila spoustu šancí, ve druhé naopak předvedla ostudný výkon a téměř dokázala i tento zápas ztratit.

Slavia - Č. Budějovice 2:0 (1:0)
Branky:
1. a 90. Milan Škoda 

Slavia: Berkovec - Švec, Latka, Bílek, Tamás - Deli, Piták - Vukadinovič (77. Mikula), Kenia (58. Hrubý), Zmrhal (69. Baéz) - Škoda

Trenér Beránek mohl po delší době postavit nejsilnější sestavu, uzdravili se mu totiž jak kapitán Martin Latka, tak levé křídlo Jaromír Zmrhal. Do základní sestavy se vrátil také Levan Kenia, jen na lavičce náhradníků tak zůstali oproti minulému zápasu Fialka, Baéz a Mikula. Sešívaní v klíčovém zápase pro zbytek jara nenechali od začátku nic náhodě, hned v první minutě Tamás rychle hodil aut, Kenia se uvolnil kolem svého strážce, nacentroval do vápna a Milan Škoda zaznamenal branku číslo 16 v letošní sezóně - 1:0! v šesté minutě vysunul do křídla Kenia Vukadinoviče, jeho střílený centr vyrazil Křížek na roh. Po něm si brankář hostů připsal zázračný zákrok proti Latkově hlavičce a ustál bez inkasované branky i následující závar. V osmé minutě se k centrovanému míči dostal Vukadinovič, Křížek ale hosty zachránil a z protiakce se České Budějovice dostaly do své první šance. Deli opět projevil laxnost, chyboval při odehrání míče Funda z rychlého protiútoku trefil tyč, Varadi pak dorážel nad odkrytou bránu. A opět na druhé straně, Škoda se dostal k míči tentokrát před vápnem, potáhl míč a prudkou střelou jen tak tak že neprostřelil Křížka. Obrana hostí působila dost komicky a vyloženě si říkala o další branky, Kenia z přímého kopu ale přestřelil a Škodova střela z 25 metrů nebyla dostatečně prudká ani přesná. O chvíli později Piták s Vukadinovičem důrazem připravili dobrou pozici pro Škodu, ten ale tentokrát přestřelil. Neuběhla ani polovina času prvního poločasu a Vukadinovič mohl připravit branku pro Keniu, v situaci 3 na 2 však nezvládl centr, který prošel až za brankovou čáru. Držení míče se v tomto období zápasu téměř vyrovnalo, ale šance si vytvářeli jen domácí, Vukadinovič dalším stříleným centrem nenašel Škodu a slávistický útočník o chvíli později prověřil pozornost Křížka z úhlu. Po půlhodině začali zlobit i hosté, Pešek si dobře zaběhl za Tamáse a hledal zpětnou přihrávkou Volešáka, toho dobře zastavil Deli. O chvíli později opět Deli dobře zakřižoval nabíhajícího hráče, Slavia pak ubránila i rohový kop. V závěru poločasu ještě střílel Piták nad a Kenia z hranice vápna z výborné pozice jen do Křížka. Slávisté tak šli do kabin za zbytečně těsného stavu 1:0, šancí si totiž vytvořili opravdu vysoký počet.

Do druhé půle nastoupily oba týmy beze změn. Po třech minutách vybojoval míč Zmrhal a poslal za obranu Vukadinoviče, tem ale zakončil tak, jak jsou slávisté zvyklí, tedy mimo bránu vybíhajícího Křížka. O chvíli později si oba role vyměnili, Vukadinovič připravil dobrou pozici pro Zmrhala, ten si ale na hranici vápna míč nezpracoval ideálně a ke střele se ani nedostal. V 54. minutě po odvráceném rohu sprintoval s míčem vpřed Vukadinovič, ještě úžasnější byl sprint nabíhajícího Škody, ke kterému ale Vukadinovič míč nedokázal dostat. Na druhé straně šli hosté ve velkém počtu hráčů vpřed po hloupé ztrátě míče Pitáka, zakončující Machovec ale tísněn Švecem přestřelil. Slávisté po hodině hry začali působit značně bezradně a z tribun se začal linout pískot. Na to se nemohl dívat střídající Hrubý, který z 30 metrů táhlou střelou těsně minul. O chvíli později se řítil do šance Škoda, zdálo se, že byl faulován posledním bránícím hráčem, Křížek pak odehrál míč těsně před Škodou, který po souboji s ním zůstal ležet. Brankář Budějovic mu z plna hrdla vynadal, čímž si vysloužil ohlušující pískot Tribuny Sever. Slávisté však tou dobou předváděli naprostý zmar, tak typický pro jarní druhé poločasy. Třináct minut před koncem navíc vystřídal zraněného Vukadinoviče Mikula a Slavia tak měla na hřišti opět vysoký počet defenzivních hráčů. Ani to ale nepomohlo k tomu, aby hra Slavie v defenzivě vypadala jistě. Naopak, po přímém kopu hostů ze strany míč nebezpečně poskakoval před několika volnými hráči soupeře. V 89. minutě pak hlavičkoval ve vyložené šanci Michal Škoda těsně mimo. Zápas pak rozhodl v 90. minutě Milan Škoda, který se na hranici faulu uvolnil přes stopera hostů a sám před Křížkem nezaváhal - 2:0! Zápas tak skončil výhrou sešívaných, ale výkon ve druhé půle byl vyloženě tristní a zisk tří bodů až do konce visel vyloženě na vlásku.

Trenér hostů František Cipro měl o klíčovém momentu zápasu jasno: "Ten zápas se rozhodl hned v první minutě, kdy jsme inkasovali gól, takový typický pro nás. Kolikrát po sobě dostaneme v prvních minutách gól, to se pak hodně špatně hraje, tohle vás srazí. Slavii to naopak nakoplo, Křížek pak chytil dva góly. Hra se pak vyrovnala, druhou půli jsme byli lepší. Slavia začala zdržovat, lidi pískali, ale místo toho, abychom vyrovnali, tak jsme dostali gól, kterému dle mého názoru předcházel faul, ale to už není důležité. Návrat na Slavii jsem nijak neprožíval, hrál jsem tu s jinými týmy již několikrát. Máme špatně věkově složené mužstvo, chybí nám střední generace. Máme šikovné mladé hráče, dáme jim ve zbylých zápasech příležitost. Teoreticky asi ještě sestoupení nejsme, ale buďme realisti. Jestli byla Slavia jedním z nejslabších jarních soupeřů Budějovic? Ke Slavii se vyjadřovat nechci, nebylo by to fér. Myslím, že v první řadě jsme my dnes hráli dobře."

Miroslav Beránek se po dlouhé době radoval zase ze tří bodů. "Do utkání jsme vstoupili velmi aktivně, hned z prvního útoku jsme dali gól, pak jsme mohli dát brzy ještě další tři. Šance jsme zahazovali, ale hráli jsme dobře, chybělo tomu jen brankové vyjádření. Chtěli jsme ve druhé půli zůstat aktivní, ale stal se opak, museli jsme střídat pro zranění Keniu a Vukadinoviče, Zmrhal si řekl o střídání, měl tréninkový výpadek a chytaly jej křeče. Věřím tomu, že nás výhra nyní nastartuje. Určitě je to pro nás velká úleva, nebudeme si nic namlouvat. Fotbal se hraje na výsledky a když ty nejsou, jsme všichni pod tlakem. Věřím, že teď z nás tlak spadne, navíc jsme už zdravotně téměř kompletní, máme sice nějaké šrámy, ale vyléčíme je a připravíme se na zápas v Příbrami. Že by spoluhráči teď mohli pomáhat Škodovi na špici tabulky střelců? Milan Škoda si ke koruně krále střelců pomáhá sám, ani spoluhráče už moc nepotřebuje, druhý gól dal úplně sám, podobně se skoro trefil i na Spartě, kdy dal břevno. Hráči jej pochopitelně hledají, protože má nejlepší zakončení z celého týmu. Padá mu to tam i v tréninku, není to náhoda, že má tolik branek. Jestli se chceme zlepšovat, tak věřím, že jej v létě v kádru udržíme. V závěru zápasu se projevil opět strach nebo malé sebevědomí, kdy vepředu ztrácíme lehce míče a vzadu jsme málo kompaktní. Tam máme rozhodně co zlepšovat. Na jaře doma Příbram všechno vyhrála, určitě nás teď čeká těžký zápas, ale přesto myslím, že máme šanci. Martin Latka chtěl hrát, na post Jardy Zmrhala máme zraněného Milana Černého, řešili jsme tu situaci tak, jak byla, jsme rádi, že to oba odehráli bez zranění a budou připraveni i pro zápas v Příbrami."

Komentáře (148)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Č. Budějovice před zápasem

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 16:02 |  
    0 0

    Sestava nevypadá zle, v současnosti asi to nejlepší, co máme k dispozici. Jsem zvědavý na Latku a Zmrhala, snad jsou zdravotně 100% v pořádku. Tipuji vítězství 3:1.

  2. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0 v 1. pol.

    Betynka58     před 9 lety 03.05.2015 17:03 |  
    0 0

    GÓl! Škoďák je borec - a Kenia taky.

  3. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

    notrax     před 9 lety 03.05.2015 17:06 |  
    0 0

    Snad poprvé v této sezóně jsme rychle hodili aut a hned gól. :-))

  4. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 17:10 |  
    0 0

    Zatim perfektní zápas se spoustou šancí, tak doufám, že Bevánek nezavelí: "Bvaňte!" :)

  5. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 17:20 |  
    0 0

    Ty jo, ty Budějovice jsou neskutečný dřeváci, ještě o třídu horší než my. Ty by neměli spadnout do druhý ligy, ale rovnou do ČFL :D

  6. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 17:43 |  
    0 0

    Jak mám Pitáka strašně rád, tak už na to Karlos prostě a jednoduše nemá. Pokud má nějakou sebereflexi, tak se na to v létě vykašle a pověsí kopačky na hřebík.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 17:48 |  
      0 0

      pořád lepší než Hruby

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

      patras     před 9 lety 03.05.2015 17:48 |  
      0 0

      Karel je inteligentní hráč a myslím ,že nemusíš mít obavu či strach o tom co píšeš.
      On ví moc dobře co chce...

  7. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 17:47 |  
    0 0

    Je tam vidět jistá nekvalita, za starejch dobrejch časů bysme vedli nad takovymhle soupeřem aspoň 3:0

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

      patras     před 9 lety 03.05.2015 17:54 |  
      0 0

      mám pocit, že střed hřiště tak nějak nezvládáme, přichazíme o balony, chybí mi tam kloudný zpraování balonů, odskoky...
      je to celkově špatný a scenář je jasně napsanej, což my slavisti víme o če píšu...

  8. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 17:48 |  
    0 0

    Tak zde vidíte, že to jen trenérem není. To jsou takoví dřeváci, že to snad zremizujou.

  9. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

    notrax     před 9 lety 03.05.2015 17:52 |  
    0 0

    Já vám nevím, pokud hraju 20 let fotbal a nedokážu někomu nahrát do nohy, zpracovat si balón aby mi neodletěl metr od nohy a prostě všeobecné základy, tak bych měl jít dělat něco jiného. Střely a všeobecně koncovka pořád stejná tragedie. Škoda mi přijde v některých situacích jako sobec, ale když mu to tam alespoň tuhle sezonu trochu padá, tak proč ne. Deli zatím nejlepší, až na ten jeden strašnej kiks.

  10. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

    Kajula     před 9 lety 03.05.2015 18:01 |  
    0 0

    Quelhare, fakt si vážím toho, co a jak píšeš... Ale slova: "Deli opět projevil laxnost..." svědčí o (diplomaticky řečeno) jisté antipatii vůči tomuto hráči... Nezaznamenal jsem, že by od začátku zápasu projevil Deli laxnost, což není ani v Tvém komentáři. Ve zbytku poločasu byl naopak jedním z nejvýraznějších a nejlepších hráčů na hřišti... To, jak skvěle odebral balon Volešákovi a ještě ho s přehledem vyvezl z šestnáctky, dalo vzpomenout na M. Tavarese blahé paměti - zmiňuješ to slovy: "....přihrávkou Volešáka, toho dobře zastavil Deli..." Jinak dík a pojďme fandit do 2. půle :)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 18:15 |  
      0 0

      A to já jsem zaznamenal...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

      mpik     před 9 lety 03.05.2015 18:20 |  
      0 0

      Jo, kéž by byl každý tak "laxní" jako dnes Deli!!!

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 po 1. pol.

        Pepino44     před 9 lety 03.05.2015 20:45 |  
        0 0

        Ano,to je pravda,laxní Deli se Škodou nejlepší slávisti. O laxnosti Deliho svědčí i to,jak po centru Pitáka na Škodu v 85 min. nabíhal do trestného území jenom laxní Deli do čtyř obránců. Nedivím se,že Škoda hrál raději přes obránce na roh. Ti bojovní slávisti totiž bojovali někde na půli. Je pravda,že Deli tam měl jednu pěknou minelu, ale v bránění a odebírání balonů byl velmi dobrý. Opravdu by se měl hodnotit výkon hráče a ne,jestli je mi sympatický nebo ne.

  11. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 18:05 |  
    0 0

    Ten Janotka je šedivej jak důchodce... :D

  12. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    judy     před 9 lety 03.05.2015 18:15 |  
    0 0

    Teda Piták a Kenia zatim nic moc teda ... ani Zmrhal až na jednu velmi dobrou akci moc nepředvedl ...
    Proti tak tragickým Budějkám vést jen 1:0 je opravdu málo..

  13. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 18:16 |  
    0 0

    Pozor, je druhej poločas a opět přestáváme hrát!

  14. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    Kajula     před 9 lety 03.05.2015 18:16 |  
    0 0

    Aktivita Slavie upadá a podhroťáka hraje Hrubý - hurá na Škodu... Je mi z toho smutno, velebnosti...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

      utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 03.05.2015 18:25 |  
      0 0

      To ted oživí Baéz

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

        Kajula     před 9 lety 03.05.2015 18:40 |  
        0 0

        Jen čekám, kdo udělá tu chybu na 1:1 :(((

  15. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 18:25 |  
    0 0

    Hmm, takže jdeme zase betonovat, na hřiště jde druhej DZ :-/

  16. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    notrax     před 9 lety 03.05.2015 18:25 |  
    0 0

    Pane Beránku, pokud byste chtěl skvělého hráče, který by zápas odmakal na 100% a technicky byl vyspělejší než většína hráčů co tam teď šaškuje, tak stačí napsat. Ale vlastně ještě ani nevím, zda-li bych to přijal. :-))

  17. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 18:26 |  
    0 0

    Už je to zase k blití, nákopy dopředu...Baéz za Zmrhala, Beránek chce asi ubetonovat výsledek 1:0 doma proti Budějovicím. Kam až jsme klesli?

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

      pinochet     před 9 lety 03.05.2015 18:35 |  
      0 0

      Beránek ven!!!!! Naprostá katastrofa výkon proti zoufalcům z ČB.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

        Pepino44     před 9 lety 03.05.2015 20:50 |  
        0 0

        To si myslíš,že jim Beránek o poločase řekl aby přestali běhat? Určitě ne,protože z lavičky je hnal pořád dopředu.

  18. Historie

    houston (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 18:32 |  
    0 0

    Vzhledem k historii tobude 2 : 0 těžko...

  19. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 18:34 |  
    0 0

    ty vole Mikula... Beránek je pro mě normální posera!

  20. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    jirkka     před 9 lety 03.05.2015 18:34 |  
    0 0

    Míra to na závěr vyztužil. Takže v 90 min 1:1??

  21. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    mpik     před 9 lety 03.05.2015 18:36 |  
    0 0

    Beránek: Hráči na začátku utkání neplnili taktické pokyny. Namísto zodpovědné defenzívy se pouštěli do útočení. Po přestávce jsem byl nucen vystřídat Keniu a teprve poté přestal tým útočit. Po příchodu Baeze už byla hra dle mých představ.

  22. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    Barlblog     před 9 lety 03.05.2015 18:40 |  
    0 0

    Nezasloužíme si vyhrát...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 18:47 |  
      0 0

      Budějky jo?

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

        Barlblog     před 9 lety 03.05.2015 18:52 |  
        0 0

        Mě soupeř nezajímá, ani Sparta, ani Budějovice. Jsem zastáncem Beránka a nechci zbytečně kritizovat, ale právě jen marnost Budějovic nás ve 2. poločase zachránila. Opětovně jsme odešli po fyzické stránce ve středu hřiště a na tom musíme pracovat.

  23. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 18:50 |  
    0 0

    Utrpěné vítězství, ale důležité je, že jsme zachránění. Teď bych týmu okamžitě napařil maximální pokutu a začal se poohlížet po jiném trenérovi, Beránek dnes opět předvedl, proč musí skončit.

    Jestli se v létě něco zásadního nestane a neudržíme Škodovku, tak se příští sezonu reálně obávám sestupu. Nemít Škodu, tak už jsme suverénně poslední teď, což je při pohledu na zoufalost v podání ČB a HK prakticky nemožné.

    I přes výhru jsem opět nasraný a je mi nevolno z toho, co jsem viděl...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

      Barlblog     před 9 lety 03.05.2015 18:53 |  
      0 0

      Ty máš asi hodně těžký život. Pokutu po vyhraném zápase?!!

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 19:34 |  
        0 0

        Pokutu za naprosto zmršené jaro. Dobře, když ne teď, tak na konci sezony určitě. Nebo tobě přijde normální, abychom získali v 10 zápasech 8 bodů?

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

          Barlblog     před 9 lety 03.05.2015 19:59 |  
          0 0

          Ne, ale pokuty jsme nasazovali a valný účinek to nemá. Jenom za poslední dobu by to byl 4. turnus. Problémy jsou hlubšího charakteru a pokuty to nevyřeší.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 2. pol.

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 20:13 |  
            0 0

            S tím souhlasím, ale kdyby kdokoliv předváděl ve svém zaměstnání to, co předvádí hráči Slavie (až na světlé výjimky typu Škodu nebo Kenii), tak by na hodinu letěli! A tím nemyslím, že se nedaří, tím myslím naprostý nezájem o hru! Dneska jsem měl zase dojem, že to půlka manšaftu měla těžce v paži...

  24. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    jirkka     před 9 lety 03.05.2015 18:53 |  
    0 0

    Tak a jsme zachráněni, což při nekvalitě soupeřů asi nebylo až tak těžké. Ať už budu příští rok majitel kdokoliv, tak trenéra potřebujeme jednoznačně nového.

  25. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Nosorozec     před 9 lety 03.05.2015 18:53 |  
    0 0

    Za dnešní utkání bych zatleskal Milanu Škodovi, který opět ukázal, jak je pro nás nepostradatelnym hráčem. Jinak byl výkon mužstva v druhym poločase opět strašnej. Beránkovi bych poslal do Edenu balení hajzl papíru, ta defenzivní taktika a střídání hráčů ve druhym poločase opět ukázaly jak je věčně posranej.

  26. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 18:53 |  
    0 0

    Druhá půle opět katastrofa a opět koledování o gol, naštěstí letos máme Škodáka který nás zachránil , zbytek zápasů by už měl by se mělo hrát jen o to aby vyhrál soutěž střelců protože si to za letošek opravdu zaslouží. Bránit proti budějicům byl opravdu zmar za který by se měl pan Beránek kterého se tu neustále zastávám alspon zastydět, i když asi hrál o všechno tak ho " trochu " chápu ale ty uvozovky jsou opravdu hodně velké.

  27. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Barra     před 9 lety 03.05.2015 18:54 |  
    0 0

    No hura, takze od 23.8 se nam jiz potreti z 21 zapasu podarilo naplno bodovat a ziskat 3 body. Milan si zaslouzi aby ho spoluhraci nosili na ramenech. A dokonce jsme postoupili na druhe nezestupove misto... Pomalu ale jiste dohanime Banik, Bohemku, na Zbrojovku uz nam schazi jen 4 body, na Jihlavu jen 5. Kdo si troufne mluvit o zpackane sezone?

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Kornovo     před 9 lety 03.05.2015 19:39 |  
      0 0

      rofl

  28. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    spino     před 9 lety 03.05.2015 18:58 |  
    0 0

    Utrpěli jsme vítězství. Řebíčku, prodej to...

  29. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Kunetice     před 9 lety 03.05.2015 19:00 |  
    0 1

    Tak a stalo se co jsem předpokládal betonovali a branili jsme 1:0 !
    Pane Beránku odejděte protože:
    -Likvidujete útočné a tvořivé tipy hráčů, než jste přišel benjema náš nejlepší hráč za vás přestal hrát!!!
    -Levana střídate v 10 minutě druhé půle a je opět po fotbale a pokud zde zůstanete tak jej také zlikvidujete!!!
    -A dnes už je jasné i těm co se vas zastávali že jste totálně připosranej a takhle to prostě dál nejde!!!
    Přeji hezký den Kroupa Rostislav

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Pepino44     před 9 lety 03.05.2015 21:04 |  
      0 0

      Nazdar Rosťo,nevím jestli jsi na zápase byl,nebo jestli jsi to viděl na internetu,nebo jenom v onlajnu, ale všechny tři střídání byly vynucené, Kenia již nemohl ani běhat,Zmrhal taky nemohl,braly jej křeče a Vukadin byl zraněn. Takže proč to vytýkat Beránkovi,když si hráči o vystřídání sami řeknou.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        bramburek (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 23:27 |  
        0 0

        a oni na lavičce nebyli jiní než defenzivní hráči??? oni tam nebyli Boudjemaa, Červenka nebo Diop? sorry, ale takhle posranej i proti poslednímu týmu ligy, to už je opravdu vrchol všeho... ať se jde přebalit

  30. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Betynka58     před 9 lety 03.05.2015 19:03 |  
    0 0

    Tak to já jsem dnes spokojenej. V tomhle zápase bylo nejdůležitější vítězství, a to se podařilo, v první půli se dokonce dalo na hru Slavie dívat. A navíc důležitý bonus - teptve potřetí v tomto ročníku Slavia neinkasovala! Proč ovšem už pravidelně od šedesáté minuty přestává hrát fotbal, je pro mne záhadou. Nevěřím tomu, že hráči mají tak slabou kondici, spíše jsou exemplární případ pro psychologa nebo spíš psychiatra.
    Jak už tady někdo psal, ve zbytku ligy by se měli hráči soustředit na to, aby Milanovi dopomohli k titulu krále střelců, ten kluk by si to letos strašně moc zasloužil!

  31. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    KubaM     před 9 lety 03.05.2015 19:05 |  
    0 0

    Jak se mi první poločas líbil (nevím, zda to nebylo jen příšerným propadákem budějovické defenzivy, jako že to letos opravdu umí), za ten druhý si pan Beránek zaslouží opětovné: Díky a sbohem! Dovolit si v tak zásadním zápase téměř celý poločas pouze bránit (o tom nasvědčují i střídání) jednogolový náskok, považuju za VELMI NEZODPOVĚDNÉ! Jinak dnes se opět zastávám Hrubého. Mám za to, že do velké míry za jeho letošní úpadek formy může zejména náš způsob hry. Hrubý se potřebuje potýkat s míčem, a to co nejčastěji. Pakliže se mu toho nedostává, je stále nervóznější a zmatkuje. U takto typologických hráčů to ale chápu. Když se však začne dostávat do hry, kvalitu projevit umí.

  32. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 19:19 |  
    0 0

    Prostě tragédie....druhý poločas měly u nás větší držení míče i ty zoufalé Budějovice...dohráváme doma s posledním se sedmi defenzivními hráči bez jakéhokoliv náznaku kombinace. Jak řekl můj kamarád Duklák:"Oni si dvakrát za sebou nepřihrajou, hrajou to jak žáci... Slavia potřebuje trenéra, který se aspoń pokusí hrát fotbal, nejen nakopávat.

    Je ale také pravda, že když vidím například Vukadinoviče, jak krásně naběhne a uteče a pak 4 z 5 centrů dá jak dorostenec v okrese, bude to mít každý trenér s tímto materiálem těžké.

    Nicméně Míra zaspal dobu a na ten antifotbal se většinou dívat nedá. Přál bych si vidět, abychom posledního doma v držení míče a kombinací přehráli...

    Klobouk dolů před fanoušky, kteří na toto mají žaludek a vydrží na stadionu fandit.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bongor     před 9 lety 03.05.2015 19:32 |  
      0 0

      Míra dobu nezaspal,nepamatuju si,že by někdy hrál obrannej fotbal.nopak se za něj dalo na naši hru hezky koukat.Teď je tomu naopak.nemyslíte si hoši,že na tom má
      lví podíl rozdíl mezi kádry?I kdybych nasadil deset obránců,pořád musí umět přihrát,zpracovat míč,případně i vystřelit na branku.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        dArtagnan     před 9 lety 03.05.2015 19:47 |  
        0 0

        Přesně tak. Úplně totéž už tu bylo na Koubka. Prý taky připo*raný dědek zamrzlý v minulém tisíceletí... A ono ejhle.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 20:04 |  
          0 0

          Jenže Koubek ke konci jeho působení zdaleka nehrál druhé poločasy v takovém hlubokém bloku (dnes jsme jen byli druhý poločas horší s tragickým týmem úrovně druhé poloviny druhé ligy) a i tehdy (měl horší hráče) byl vidět pokrok, přičemž měl o dost méně času a musel hrát s horším materiálem než má Beránek.

          Naše hra mi silně připomíná reprezentaci po odchodu nejlepších hráčů pod Brücknerem ještě v horším provedení.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            Kornovo     před 9 lety 03.05.2015 20:31 |  
            0 0

            nase hra ti pripomina ceskou reprezentaci? to je hodne drsny nazor, mozna by neskodilo obcas mrknout na vysledky SKS

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

              belmis (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 20:40 |  
              0 0

              I v repre jsme pak hráli nekoukatelný fotbal bez kombinace, už asi zapomínáš. Navíc jsem napsal, že u Slavie ještě v horším provedení....

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            dArtagnan     před 9 lety 03.05.2015 20:34 |  
            0 0

            Ten "lepší" materiál si sestavil prakticky zadarmo sám Beránek, na to se tu pořád jaksi zapomíná. Předchozí trenéři měli stejné podmínky.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

              belmis (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 20:42 |  
              0 0

              Ano, na to se zapomínat nesmí. Chtělo by to trenéra, který nejen že umí hrát s týmem koukatelný fotbal s výsledky, ale měl by si prosadit hráče jako Beránek

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            bongor     před 9 lety 03.05.2015 20:39 |  
            0 0

            To je bez diskuse,naše hra stojí za hovno.Ale vžij se do role trenéra,který je srdcař a Slavie je jeho druhá rodina.Riskoval bys prohru kvůli tomu,aby Tě na Slávistických novinách všichni chválili?Já tedy ani náhodou,na Slavii mi příliš záleží a tak bych byl nervozní ,možná ještě víc než MB a dělal bych nepopulární věci,jen abychom mohli
            příští rok jít opravdu nahoru.No ale stejně ,beze změny majitele to nevidím růžově.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

              belmis (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 20:47 |  
              0 0

              Já se v té roli Bongore představit neumím, ale tlak to musí být velký uvědomovat si, že jako trenér po tolika letech můžu dovést Slavii k sestupu....jenže už Beránkovi prostě ani ne za výsledky, ale za ten nekoukatelný fotbal moc nevěřím..

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

                jirkka     před 9 lety 03.05.2015 22:15 |  
                0 0

                Trenér ve Slávii by měl být na tlak zvyklý, i když uznávám, že je velký. Navíc Beránek ten tlak evidentně přenesl na mužstvo. A v poslední době už ani zlepšující se hra (snad jediný argument zastánců MB) už je snad na úrovni hry za Pastoora. Takže Vzhůru Slávie. :)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 22:19 |  
      0 0

      Nejmenuje se ten duklák náhodou Pepa Š.?

  33. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 19:40 |  
    0 0

    Na to se nedá koukat. Je mi líto Milana Škody. Nechat si jeho, Latku, Tamáse, Deliho a Keniju a zbytek nemilosrdně vypakovat. To je fotbalová tragédie, to co tam ti ubožáci slouhodobě předváděj.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Kunetice     před 9 lety 03.05.2015 19:46 |  
      0 1

      Ono to možná tak dopadne ale to musí Řebík prodat!!!

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 19:46 |  
      1 0

      Zrovna Latka s Tamásem dneska nepředvedli nic.

  34. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Khadgar     před 9 lety 03.05.2015 19:56 |  
    0 0

    Můžou si ty odborníci, kteří Beránkovi vyčítají střídání Levana, laskavě přečíst, že to bylo kvůli zranění?
    A když Zmrhal řekne, že nemůže, tak co má trenér dělat? Nechat ho tam, aby nedostal naloženo v diskusi?

    Ano, utrpěli jsme vítězství, ale rozumně s tou kritikou, pánové. Dřevěnka hadr.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Barlblog     před 9 lety 03.05.2015 20:08 |  
      0 0

      Já se snažím být objektivní, ale pravdou je, že se ukazuje "nešíře" kádru a fyzické problémy hráčů ve 2. poločase jsou prostě problém. Připomínám, že jsem zastáncem Beránka.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 20:10 |  
      0 0

      Na lavičce vůbec neseděli Boudjemaa, Diop, Červenka.

      "Boudjemaa neumí bránit" za 3...2...1

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        vavicek     před 9 lety 03.05.2015 20:25 |  
        0 0

        Nejenže neumí bránit on ještě odezdává soupeřum míc a čumí jak jde do protiútoku. Takového hráče by poslal za dané situace na hřiště pouze idiot.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          jirkka     před 9 lety 03.05.2015 21:11 |  
          0 0

          V prvních zápasech, když k nám Boudjemaa přišel a povodil si celou ligu nikomu nevadilo, že bránit neumí. To že Beránek i s posledními Budějkami dohrává na 8 obránců (víc jich už snad v kádru nemá) a poslední ofenzivní zápas jsme snad předvedli za KJ neznamená, že by snad každý kreativní hráč v našem kádru měl být dehonestován. Vím, že jsme na technický fotbal již dávno rezignovali, ale...kdysi se tak (a takovými hráči) prezentovala Slávie naprosto běžně.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            dArtagnan     před 9 lety 03.05.2015 21:44 |  
            0 0

            Damien přišel, dva tři zápasy si povodil celou ligu, tak mu soupeři začali chodit tvrdě do těla a od té doby se vypařil jako pára nad hrncem, bohužel.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        Khadgar     před 9 lety 03.05.2015 20:35 |  
        0 0

        Diop a Červenka jsou útočníci a u Boudjemaay asi není náhoda, že ho Beránek neustále nestaví. A když hrát, tak nevyčníval.
        Vzhledem k okolnostem byla střídání dnes v pořádku. Těžko to šlo za stavu 1:0 jinak. Naše bídná hra nebyla zaviněná střídáními.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 21:08 |  
          0 0

          Právě proto, že jsou útočníci, tak tam měli jít. Červenka dokáže hrát na křídle, Boudjemaa hraje stejnou pozici jako Kenia. Ten základní problém je právě v tom, že se náš trenér z nějakého záhadného důvodu domnívá, že musíme doma bránit proti zoufale hrajícímu poslednímu týmu ligy jednogólové vedení. To je alfa a omega našeho problému.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 21:11 |  
          0 0

          Mimochodem, chtít po Boudjemaovi, aby vyčníval, když mu trenér absolutně nevěří a posílá ho na hřiště (v lepším případě) na závěrečné minuty za rozhodnutého stavu, mi přijde...nepochopitelné.

          Jsem opravdu zvědavý, jestli fanoušci zanevřou podobně na Keniu, protože Boudjemaa byl ze začátku svého angažmá také vynášen do nebe.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            jirkka     před 9 lety 03.05.2015 21:21 |  
            0 0

            Asi tak.

            A těžko chtít po mužstvu vítěznou mentalitu, odvahu a touhu vyhrávat, když trenér je posranej už od minulého zápasu.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      klimi     před 9 lety 03.05.2015 20:26 |  
      0 0

      Ale místo Vuka poslat do hry krajního beka?...
      Ano, střídání Zmrhala také beru, ale opět, vystřídat ho Baezem a dát na křídlo Pitáka, který nemohl už tak od 30. minuty?...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        vavicek     před 9 lety 03.05.2015 20:31 |  
        0 0

        Jasně. Měl si tam nachystat Proška, abyste zase mohli nadávat.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          klimi     před 9 lety 03.05.2015 20:32 |  
          0 0

          To mohl, náš defenzivní specialista, to by byla nula jasná :)

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            vavicek     před 9 lety 03.05.2015 20:38 |  
            0 0

            Přesně o tomhle mluvím. Nadávání a vysmívání se našim odchovancům je místní specialita.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

              jirkka     před 9 lety 03.05.2015 20:48 |  
              0 0

              Tak defenzivu má určitě lepší než Boudjemaa....a jeho kreativita dopředu, to bledne závistí i Messi...a jeho superbilance v derby...:)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bongor     před 9 lety 03.05.2015 20:44 |  
      0 0

      Ale mně se to naopak Khadgare líbí.Najednou se cítím o čtyřicet let mladší,kolem mě
      dědkové remcají jak o závod,nadávají i Frantovi,na trenérovi nenechaj nit suchou.
      Vztekají se nad každou zahozenou šancí,blbou přihrávkou.
      Dřevěnka se měla celá demontovat a postavit ve slávistickém muzeu,jó to byly časy,to se to rozumovalo a radilo..............

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        Pepino44     před 9 lety 03.05.2015 21:24 |  
        0 0

        Já v tom vidím jeden malinkatej rozdíl,je pravda,na dřevěnce se taky nadávalo,to je pravda, ale nadávali alespoň dědci,kteří na ten fotbal chodili. Jsem přesvědčen,že Ti,co tady nejvíc nadávají ten fotbal (Slávie) jenom z internetu,v lepším případě z televize.

  35. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Max1     před 9 lety 03.05.2015 20:04 |  
    0 0

    3 body super, ale celkově happy nejsem....to zahazování šancí by jsme si měli patentovat, protože to už není možný. Druhý poločas opět jsme přestali hrát a mohlo být zle. Přidá mi, jako Beránek chtěl hrát na 1:0

  36. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Dresco     před 9 lety 03.05.2015 20:05 |  
    0 0

    Tak ted uz o nic nejde, tak chci videt peknou hru. Hraci nejsou pod tlakem, tak prosim ve zbytku ligy o ofenzivni podivanou a zajisteni krale strelcu pro Skodu! Dekuji...

  37. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    AdJap     před 9 lety 03.05.2015 20:40 |  
    0 0

    První půle dobrá, šance jsme si vytvořili...Budějky ale dali tyč. Reálně jsme byli tak o 2 branky lepší...

    Druhá půle bídná až katastrofální. Vukadinovič sice mohl dát brzký gol a uklidnit to, ale selhal. Pak nás Budky snad i tlačili. Pro mě naprosto neskutečné, že nás doma dokáže přehrávat tým, který je naprosto v rozkladu a uhrál na jaře pouhý bod. Na konci štěstí, že Škoda netrefil přesně a hned z protiútoku jeho jmenovec naopak pálil ostrými.

    Sečteno podtrženo, zlatý body, který nám zajistili záchranu s největší pravděpodobností. Jinak žádná další pozitiva nevidím až na vyjímku Milana Škody, bez něhož bychom už byly jistě druholigoví...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bongor     před 9 lety 03.05.2015 20:54 |  
      0 0

      Trochu ,ale opravdu jen trochu od věci.Bolka-bída,po poločase vedli domácí 1-0 a už vidím ty nažhavený dráty.Bude to sakra drahý,ale asi se to upeklo.Tragéd Kadlec hned vyrovnal.Tak teď ještě nášup soudruzi.Ale stejně asi to bude zbytečný,plíseń
      je srovná zase do latě.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        Navyseals     před 9 lety 03.05.2015 20:54 |  
        0 0

        tragéd Kadlec je jeden z mála fotbalistů u nich

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          bongor     před 9 lety 03.05.2015 21:10 |  
          0 0

          No v tom Německu ale musej být si slepý,že nividěli,koho nechávají sedět na tribuně.Ale jinak máš pravdu,u nich vyniknou může.

  38. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    AdJap     před 9 lety 03.05.2015 20:56 |  
    0 0

    Tak o titul se skutečně bojuje na všech frontách...ty 2 mančafty si nemaj co vyčítat...ten údajný faul na Štěcha...to je komedie :DDDD pak hned pentle...noc nic...příští tejden to bude dle hesla : Silnější pes mrdá :D

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      travel (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 21:04 |  
      0 0

      Dnes povinná výhra nad ČB,ale jinak fotbal z naší strany nebyl nic moc.
      Teď jsem se chvíli díval na utkání MB-sparta a mám dojem,že rozhodčí v poslední době víc připískávají spartě než Plzni-viz toto utkání v Mladé Boleslavi.Jsem zvědav,jestli i tohle někdo označí jako žumpu-možná p. Procházka.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        AdJap     před 9 lety 03.05.2015 21:12 |  
        0 0

        Procenta pro Plzen i spartu jsou výrazná. Rozhodčí jim jdou na ruku, ale to není nic nového. Na druhou stranu, ono se to pak ukáže zase v pohárech, kdy se bude pískat rovina a ty týmy, především rudoši, narazej .)

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        bongor     před 9 lety 03.05.2015 21:13 |  
        0 0

        Ty jsi nečetl ten článek,tuším právě od pana Procházky,že na hřišti pomůže Ščasný
        a v zákulisí Horník?Jó doba ledová je dob ledová.Ivánek se vrací v plné parádě.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        bongor     před 9 lety 03.05.2015 21:18 |  
        0 0

        Vždycky připískávali víc bolševikovi,to divadýlko s kabelou a tak dále,to bylo jen pro publikum,abysme z toho taky něco měli.Ta žumpa smrdí až ke mně domů,to je puch lidi.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        Dobi     před 9 lety 03.05.2015 21:21 |  
        0 0

        Já jsem se vrátil z Edenu, pustil TV a - nadějný stav 1:0 pro Bolku... To přece nemohou takto necha.... Píská to jakýsi Marek. Vzpomněl jsem si na film Marečku, podejte mi pero! A tady má pokračování - Marku, podej Spartě ruku! Ta má navíc i neuvěřitelnou kliku, ne pán Bůh není!!! To vyrovnání, budiž. Ale těsně potom neuznaný gól Bolky a prakticky po protiútoku pentle... Kolik takových zákroků na brankáře už bylo? Třeba i Lafatovou ohrožení množení českého národa rodinou Berkovcových? Kolik horších faulů na naše hráče, často i proti sraltě, bylo prominuto? A Vácha? Měl dostat druhou žlutou jak vyšitou! A po třetím gólu už jsem vypnul.
        Říkám si, má smysl se nervovat nějakých 80 minut jako dnes s ČB(průběh okomentovali jiní a výstižněji...) a radovat se z toho, že jsme na 90% zachráněni? A příští rok se zase chodit dívat TAKÉ na zápasy, kde je rozhodnuto předem? Kde platí - hanba mužům, kterým žena vládne, což platí o Damkové, ale i o té pomezní, která taky perlila... Byl to důležitý zápas, ale prořídlý kotel, prořídlé "tradiční" hlediště. Lze se těm lidičkám divit? Je jaro, zahrádky přerůstají přes hlavu. A musí se vyvážet žumpy. Ty doma, na to máme metody, u té fotbalové jsme ale bezradní....

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 21:33 |  
          0 0

          na druhou stranu příští víkend bude aspon zajímavé divadlo kdy rozhodčí bude muset pískat rovinu protože bude brát od obou :)

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          Pepino44     před 9 lety 03.05.2015 21:33 |  
          0 0

          Dobi,tak mně ta pomezní nepřipadala nijak tragická, alespoň jsem si nevšiml,že by něco neodmávala,nebo naopak odmávala špatně. A alespoň její pohyb byl estetický.Opravdu jsem v Edenu viděl mnoho horších mávačů.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            AdJap     před 9 lety 03.05.2015 21:40 |  
            0 0

            Souhlasím, až na ten offside, který odmávala Latkovi, který se přitom do hry vůbec nezapojil, to zvládla dobře. Rozhodně už v Edenu mávali jinačí exoti...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        klimi     před 9 lety 03.05.2015 21:34 |  
        0 0

        Mohl jasně vyloučit Ščuka, kdyby chtěl...Nemyslím si, že by to byla tlačenka :)

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          Dobi     před 9 lety 03.05.2015 22:00 |  
          0 0

          Ne, tlačenka to nebyla, Budějky jsou podobní "proletáři" jako my.. Ale ten Rumun v černém (Ardeleanu není určitě příjmením kdesi od Sázavy, Ohře či Berounky...) byl další trapnou figurkou. Když si vezmete, že sudí má za zápas více než je nadprůměrný měsíční plat zaměstnance - ne nehledejte ve mně nějaké levičácké názory, jen srovnávám, tak si říkám ZA CO? A i ten (ne)ofsajd Latky mne vyprovokoval ke kritice té pipiny... Ale - jsem jen jedna z nich...

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          lassiter     před 9 lety 03.05.2015 22:08 |  
          0 0

          ten rozhodčí byl tak mimo, že bylo nemožné rozklíčovat, komu tlačil káru

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            Dobi     před 9 lety 03.05.2015 22:29 |  
            0 0

            Já jsem nenapsal, že by tlačil proti nám či pro nás. On byl zcela MIMOŇ. Vím, že toto město je kousek od Doks či České Lípy, ale že by také v Rumunsku? Prostě a jasně - vše se vyrovnává "úrovni" Dáši a jejího amanta...

  39. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Citrus (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 21:33 |  
    0 0

    Měl bych vzkaz pro všechny pískaly. Že spousta z vás žije mimo realitu, to už jsem si i tady v komentářích všiml, ale aspoň na stadionu byste mohli naše kluky podpořit. Čemu si myslíte, že to vaše pískání prospěje? Druhá půle byla špatná, to jsme viděli všichni, ale na druhou stranu, stále jsme vedli a asi po sto zápasech jsme konečně mohli vyhrát a diváci místo povzbuzení svoje hráče ještě více znervózňují. Opravdu nechápu. Dnes bylo potřeba vyhrát, jedno jak. Teď už nás snad spadne psychická deka a hra půjde nahoru.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Falk     před 9 lety 03.05.2015 21:54 |  
      0 0

      Jsem rád,že jsme vyhráli ,kluci díky (budějky ve druhé půli lepší ,nejsem zastánce Beránka ).Body strašně důležitý a hra dnes nebyla až tak podstatná .Chybi nám střed a Jarda je po zraněni

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        spino     před 9 lety 03.05.2015 22:17 |  
        0 0

        V dnešním zápase mi ve druhé půli chyběl Venca Prošek!

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          kleofas     před 9 lety 03.05.2015 22:27 |  
          0 0

          Mimo Škody je úplně jedno, kdo je v základu. A koukat se na to vůbec nedá. Naprosto chybí myšlenka, kreativita, totálně marný fotbal. Další sezóna v ...

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 22:36 |  
            0 0

            tak sezona v prdeli, dají se najít i pozitiva, zapracování odchovanců do sestavy, zbavení se "problémových" hráčů a omlazení mužstva + se našel střelec kterého slavia léta neměla. Rozhodně víc nadějné pro příští sezonu než loni.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

              spino     před 9 lety 03.05.2015 22:55 |  
              0 0

              Nadějné to začne být, až se změní majitel.

              Jinak bych také změnil rozestavení a hrál na dva útočníky. Taková dvojice Škoda-Fotr by podle mě byla ideální, protože Škoda umí skvěle podržet míč a zakončit a Oskar zase rychle běhat, takže by si s nimi nevěděla obrana soupeře rady.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Maeden (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 22:49 |  
      0 0

      Já jsem fandil skoro celý zápas - až na ty dementnější záležitosti a asi 3-4x jsem si zapískal. Ne kvůli nervozitě, snaze nekazit atd., ale spíš kvůli betonování a zdržování, kvůli kterému jsme prohráli s Bohemkou, kvůli laxnostem a nesmyslným řešením a lá okresní přebor. Takoví dřeváci si nás dávali a my to zkoušeli na brejky a nákopy?
      Na jednu stranu, ja pravil klasik, důležitý jsou body a je jedno jak, ale na nic ani vzdáleně podobnýho tomuhle antifotbalu bych se dívat nechtěl, ani kdyby s tím Slavia hrála poháry.

  40. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 22:20 |  
    0 0

    Utrpěná výhra. Za prvních 20 minut jsme mohli dát 5 a mít klid. Ne.
    Když šel na hřiště Mikula a Švícko se před ním zmateně motal, už jsem se napůl smál a nevěřícně kroutil hlavou. S ním a Pitákem na křídlech to bylo čiré zoufalství. Těžko se mi věří, že by Boudjemaa zahrál hůř než Piták dnes, v Jablonci, kdekoli...
    Mimochodem, kdyby Škoďák uhnul ze zdi, dal dnes Tamás gól.
    A až začne jistý oblíbený diskutér svůj tradiční refrén výplaty nechodí, pak je to právě teď realita.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 03.05.2015 22:23 |  
      0 0

      To s těmi výplatami máte odkud, mohu-li být tak smělý?

  41. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Borris     před 9 lety 04.05.2015 01:31 |  
    0 0

    Tak napíšu taky pár slov. Ale nikoliv k zápasu, ale celkově k tomu našemu cirkusu Eden. Předně jen řeknu, že žádný důvod, byť jen k sebemenší spokojenosti, po výhře nad Budějkama nevidím. Vyhrálo se, ale já si připadám jako poražený na celé čáře.... Budějky byly ten nejzoufalejší soupeř, co mohl do Edenu vůbec dorazit. A my jsme téměř celý druhý poločas probránily a prozdržovali. Stát proti nám někdo jen trochu schopný, tak by s námi hodně tvrdě zatočil. Naše trapnost, marnost a zoufalost, tímto definitivně dostoupila svého vrcholu.... Ti kteří tady po tom povedeném začátku podzimu v nadsázce psali, že tímto jsme se možná zachránili, by možná ani ve snu netušili, jak prorocká to jsou slova..... Až mě z toho mrazí. Trefně to shrnul na Twitteru tolsimir. Také jsem si vzpomněl na ten zápas s Budějkama v Edenu téměř na den přesně šest let zpátky. Tehdy nám dva Fořtovi góly a výhra 2:0 výrazně přiblížily titul. Teď, téměř na den přesně po šesti letech, nám dva góly jiného forvarda a výhra opět 2:0, přiblížily téměř na jisto záchranu v lize. Více slov asi není ani potřeba. Když to řeknu s pořádnou dávkou ironie, za těch šest let jsme ušli opravdu ohromný kus cesty.... Docela by mě zajímalo jak se na tu naši situaci kouká těm, kteří to celé započali.... Panové Rosen, Doležal a spol. Ale těm je to úplně jedno, to si nedělám iluze. Nespavostí tyto pánové určitě netrpí.

    Víte co je nejhorší? Že já už neprožívám ani takové to napětí před zápasem. Takovou tu zdravou nervozitu, těšení se atd. Předem se připravuju na ostudný výkon a výsledek a na to jak se mi pak zase budou všichni smát. Prostě naprostá odevzdanost.... A taky bezmoc, protože vím, že mě to může srát sebevíc, ale jako prachobyčejný fanoušek s tím stejně nemůžu nic dělat. Když jsem se před týdnem chystal do Jablonce, tak jsem sám sebe přistihl, že tam jedu spíš jen proto, že je venku hezky, že by byla škoda být doma, že si udělám aspoň takový výlet a projdu si okolí.... Až jsem skoro zapomněl, že tam vlastně jedu na fotbal, který jsem v tu chvíli bral spíš jen jako takový doplněk a ne hlavní událost toho dne. Vůbec nic jsem od toho totiž nečekal....

    A vyhlídky do další sezony? Zmrhala zcela určitě podle mě neudržíme. A tím spíš pokud se předvede na mistrovství. Pokud jde o Škoďáka, tak bojím se že ani toho ne. Zájem o něho určitě bude a takové turecké kluby, ty platí dobře. Ruku na srdce, jaký má asi tak důvod tady zůstávat? Já nevidím ani jeden. Pokud zůstane budu moc rád, pokud se rozhodne využít šanci jít ven, zlobit se na něho nebudu. Pokud to bude chtít zkusit, má v 29 nejvyšší čas. Fotbal nebude hrát věčně a v zahraničí vydělá nějaký broky. Jak říkám, zlobit se na něho nebudu, poděkuju mu že nás naprosto sám dotáhl k záchraně, popřeju mu hodně štěstí a budu mu držet palce i nadále. Pokud jde o Beránka, tak sám nevím a už mě ani nebaví nad tím pořád dumat. Ale vím jednu věc naprosto jistě.... Vlastně dvě. Že moje znechucení z toho co se s naší Slavií děje, začíná pomalu ale jistě dostupovat svého vrcholu. A především to, že dokud Řebíček Slavii neprodá, nevyjasní se majetková struktura, neuděla se nahoře pořádek a konečně se jasně nenastaví nějaký směr, tak se stejně nic nezlepší. Vždycky zažijeme pár povedených zápasů které nás namlsají, aby pak nastala dlouhá série porážek a katastrofálních výkonů, která nás oproti nemilosrdně uvede do reality.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 01:55 |  
      0 0

      Naprosto přesně jsi popsal moje pocity

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Petr9608     před 9 lety 04.05.2015 05:49 |  
      0 0

      Já bych snad neřešil úplně to, že před 6 lety jsme bojovali o titul.

      Spíše bych řešil to, jak ty roky jdou, po každém konci sezóny si řikáme, jak už to konečně bude lepší a ono pořád nic.

      2009/10 - zažíváme něco nového, poprvé po x letech bez pohárů
      2010/11 - přežíváme klinickou smrt

      Dejme tomu, že tyto dvě sezóny byly takový divoký, mimořádný, padli jsme na dno (sportovní a zejména finanční)

      Ale co dál - Místo opětovného odrazu směrem vzhůru plácáme dole. Další čtyři sezóny. To je doba, která se už nedá odmávnout stylem "rok, dva", to je už je téměř půl dekády. Zkrátka - už je to něco jako jakási epocha.

      Bohužel/bohudík jsme jakž takž finančně pokrytí, takže je to zkrátka taková letargie, než aby se něco dělo, co by Slávisty trochu "zapálilo". Teď nemyslím události, od kterých uplynou zítra přesně čtyři roky! To ne!!

      Ale co je pravda - možná to budu za necelé tři měsíce vidět jinak, ale nyní mám pocit, že se na tu novou sezónu už nějak nebudu dívat s optimismem, s myšlenkou, že do toho musíme vlítnout, že musíme v 1. kole vyhrát, abychom zase do začátku zbytečně neztráceli. Protože budu vědět, že i když do toho vlítnem, tak to nemusí nic znamenat.

      Čili takto asi

      A) Neúspěšný start so sezóny = Je to zase v háji :-(
      B) Úspěšný start = Fajn, ale dyť to můžem zase podělat :-O

      ...po těch prvních pěti kolech nové sezóny jsem skutečně věřil v to, že jsme z toho venku. A za to, že to trvalo tak dlouho, tak jsme z toho venku "tuplovaně".

      Takže - kdy myslíte (po té příšerné letošní zkušenosti), že bude šance myslet na to, že jsme z toho skutečně už venku a už je KONEČNĚ zase dobře? Pokud budem v TOP 4 po podzimu? Nebo třeba ve chvíli, kdy bude deifnitivně jasno, že jsme se dostali do pohárů?

      Ještě mne napadlo - Já si tady představuju pomalý návrat v podobě nějakých vydřených pohárů ze 4. - 5, místa, ale není také dost dobře možné, že to skutečně bude třesk (= TITUL)?

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 09:40 |  
        0 0

        Venku z hoven budeme až ve chvíli, kdy budeme mít transparentního a solventního vlastníka, do té doby jsou veškeré naděje plané.

        Já musím říct, že moje rozčarování z této sezony je snad ještě větší, než z minulé. Bylo mi líto Petrouše, ale jeho odchod mužstvu pomohl, ke Koubkovi jsem neměl žádný vztah, ale podle mě byl nejlepší z našich z trenéru od dob KJ, Pastoora jsem neznal a tak od něj nic nečekal. Maximálně zklamaný jsem ale z Míry Beránka; ze začátku sezony jsem byl nadšený, že převzal mužstvo právě on, byl jsem nadšený také herním projevem v prvních kolech, pak se ale něco zlomilo a MB zhasnul jako svíce. Většina diskutujících se ho zastává podle mě jen srdcem, protože racionálně se jeho působení v této sezoně bránit nedá.

        Jen tak pro zamyšlení: Není to tak dlouho, co jsme tu jistého trenéra vynášeli v zubech a slavili jeho konec po tom, co pronesl "Jedeme domácí (Příbram) potrápit." Ani ve snu by mě nenapadlo, že jednou se budeme v Edenu snažit potrápit zoufalý poslední tým ligy a hájit trenéra, který proti němu bude dohrávat na 7 obránců.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      honza304     před 9 lety 04.05.2015 09:45 |  
      0 0

      Když jsme odcházeli v neděli ze zápasu, asi jsme všichni, nebo aspoň většina, měli podobné pocity. Zmar a zmar. Nevím, jestli udržíme Zmrhala, ale včera jsem neviděl línějšího fotbalistu než právě jeho, už před tím zraněním hrál podobně, on asi potřebuje pravidelný klistýry, aby se trochu hnul. Beránek? Jak jsem se ho celkem zastával, možná spíš z důvodu, že je to už trapné, kolik jsme vyměnili trenérů a vždycky to skončilo holomajznou na hřišti, tak tentokrát mě naštval střídáním - posílováním obrany místo hraní vepředu. Jeho posranost se pak logicky přenáši na hráče a než aby hráli a drželi balón, radši je dávají soupeřům a nechávají je hrát. To pak trneme, kdy nám to tam spadne. Nelze než souhlasit s tím, co píšeš!

  42. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 08:36 |  
    0 0

    jsem zvedavy na hodnoceni hracu. opravdu.
    zejmena jsem zvedav na hodnoceni Delliho. Odebirani micu, ok. Ale nevidim nic dalsiho. zadna kloudna rozehravka, zadny rychly nabeh, proste nic. v okamziku, kdy ma mic, pred sebou dalnici, mic odevzda... proc? ach jo. tak 3 body jsou doma a jista zachrana. tak ted doufam, konecne zacnou hrat trochu fotbal a ne tu odkopavanou... prvni 15 minut ukazalo, ze toho jsou schopni

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Tomski     před 9 lety 04.05.2015 08:39 |  
      0 0

      u Deliho mě zaráží, že v suchym triku prokličkuje naše vápno, ale za půlkou radši nakopne balon a ještě nepřesně...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 09:34 |  
      0 0

      Mně Deli připadá, jako by to měl maximálně na salámu...nevím, možná to jen tak vypadá, ale 90 % času mi přijde neskutečně laxní, po ztrátě balonu se vrací lehkým výklusem, aby se neřeklo...i tak je ale jeden z nejlepších na hřišti, což dokonale ilustruje zoufalství současné Slavie. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že kdyby jen trošku chtěl, tak patří k tomu nejlepšímu v lize.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        Alanor (admin)     před 9 lety 04.05.2015 09:46 |  
        0 0

        Ono to je asi tou jeho tělesnou konstitucí, že to vypadá, jako by se pohyboval ležérně. Přitom teď v Poločasu psali, že v Jablonci toho z našich naběhal nejvíc a byl druhý po Gregušovi ze všech hráčů.

        Včera byl podle mě výborný, ačkoliv si to trochu zkazil pro něj typickou hloupou chybou, po které daly Budějovice tyč. Je ale strašně silný ve hře tělem, s jistotou vyhrává hlavičky a má i docela slušnou techniku. Když odbourá ty kiksy, tak dle mého názoru skutečně může patřit k výborným ligovým hráčům. Ten potenciál tam vidím mnohem zajímavější než u Baéze, který mi čím dál více připadá jako zcela chybný nákup.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          japhy     před 9 lety 04.05.2015 09:55 |  
          0 0

          A ještě by mu měli zakázat cokoliv vymýšlet dopředu. Ty nákopy jsou děsivý :) Jinak si ale soupeře dává s prstem v nose, to jo.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            klimi     před 9 lety 04.05.2015 09:57 |  
            0 0

            Když jsem to sledoval, tak se občas ani těm nákopům nedivím, když všichni naši hráči ukazují svým spoluhráčům záda a jen bezhlavě běží dopředu, místo toho, aby se nabídli spíše do nohy...To z naších umí (a že to moc umění ani není) snad jen Kenia a pak Hrubý...

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 10:37 |  
          0 0

          Jo, s tím souhlasím, potenciál má obrovský. Jen se bojím, aby smetanu neslízla Sparta. Kolik že mají z budoucího přestupu?

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            Alanor (admin)     před 9 lety 04.05.2015 10:49 |  
            0 0

            Psalo se, že je to polovina z částky nad 5 mega, ale jestli je to pravda, nevím.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            AlesJa     před 9 lety 04.05.2015 10:58 |  
            0 0

            50% nad 5 mil.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 10:44 |  
          0 0

          a je nekde videt kolik toho nabeha ve sprintu? to by mohl byt zajimavy ukazatel

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

            Alanor (admin)     před 9 lety 04.05.2015 10:46 |  
            0 0

            Klub ty ukazatele má. Teď nevím, jestli byly v tom Poločasu u Deliho, ale pamatuji si, že Tamás jako krajní záložník naběhal o 2 km více než jako obránce, ale na druhou stranu byl jako obránce mnohem častěji ve sprintu.

  43. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 10:21 |  
    0 0

    Ze včerejška mám pořád rozporuplné pocity, na jednu stranu jsme vyhráli, což je důležitý, ale na druhou stranu to opět nebylo ke koukání. Hlavně se mi nelíbí Beránkova střídání, od 70. minuty hrajeme se dvěma DZ, od 77. minuty máme na hřišti 5 obránců, dohromady tedy 7 defenzivních hráčů.

    Když si porovnáte, jaký hráčský materiál má v letošní sezóně Beránek a jaký měli trenéři před ním, tak jeho působení nelze hodnotit jinak než jako propadák. Ve hře není vidět žádný posun, jen nakopávání na Škodu (ten, kdyby měl formu jako v minulých letech, tak jdeme do druhé ligy), spousta nepřesností, žádný náznak kombinace, nic.

    Na konci sezóny se taky dají očekávat odchody. Zmrhal je asi jasný, Škoda, pokud si chce ještě něco vydělat a zahrát si venku, tak má nejvyšší čas, Keniovi končí smlouva, Tamásovi taky, Boudjemaa asi taky nebude chtít zůstat, Mičola pryč. Proška poslat někam na hostování. Baéz pokud dostane ještě jednu žlutou, tak jich bude mít 12 = celkem 6 zápasů stop jen kvůli kartám, žádný přínos...

    Asi bych byl spíš pro konec Beránka a jako náhradu bych hledal někoho mladšího, jako třeba Habanec nebo Kozel.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Tomski     před 9 lety 04.05.2015 10:35 |  
      0 0

      uznávám, že hra vážně vázne, ale stejně se tady mluvilo o Radovi a o tom, že má taky hráčský kádr pomalu na poháry a hrajeme tužku a podle jmen bych řekl, že tehdy se ten kádr a toho kde ty hráči hráli předtím mohl zdat taky silný...Kenia má podle Býčka smlouvu ještě na příští sezonu, Škoda jí taky prodloužil...spekulace o trenérovi jsou asi zbytečné...bude záležet jestli se změní majitel a kdo to bude...kdyby byla možnost tak bych sáhl buď po Klusáčkovi nebo Kozlovi a z Beránka udělal sportovního ředitele, ač mám Karola rád...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        AlesJa     před 9 lety 04.05.2015 10:42 |  
        0 0

        dobrá úvaha ke konci, já bych i rád zase viděl zpět ve Slavii i Suchopárka

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        Alanor (admin)     před 9 lety 04.05.2015 10:50 |  
        0 0

        Moc nechápu, proč by měl Beránek dělat sportovního ředitele Kozlovi, když v současnosti svým týmům ordinují diametrálně odlišný fotbal.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

          Tomski     před 9 lety 04.05.2015 10:57 |  
          0 0

          tak Beránek tady 12 let zpátky hrál nejlepší fotbal co si pamatuji, takže bych úplně nekoukal na to co ordinuje (treninky nevidíme, do hlav nevidíme)...má celkem čich na hráče což dokázal nejednou...je to vážně spíš úvaha, protože bude důležite jestli se změní majitel a kdo to bude (např. Šimáně prý stojí za Beránkem)

  44. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.05.2015 10:52 |  
    0 0

    No ty nase druhy polocasy jsou uz spis pripad pro psychiatra.. Nezda se mi, ze by trener zakazoval hracum ve druhy puli utocit. Problem spis bude v hlave, dostali jsme v tech druhych polocasech uz tolik golu, ze si hraci neveri a dohravaji zapasy v kreci. Navic silna je sestava s Keniou, Vukem a Zmrhalem, vykony ostatnich jsou znatelne slabsi.. Kenia malokdy vydrzi az do konce, vcera nevydrzel ani Zmrhal, Pitak taky nema fyzicku na cely zapas.. Hruby sice zahral slusne, ale jinak nejsou hraci, kteri by je kvalitne nahradili, tezko radit, koho tam davat. Baez je pozicne uplne mimo, nema cit pro spravny postaveni a vcera propadal, kdy mohl.

    Stalo se proste to, ceho jsem se obaval po zapase s boleslavi, tym si prestal verit a dalsi ztraceny zapasy ho dostaly jeste niz. Snad to vitezstvi trochu pomuze tym se da psychicky trochu dohromady. Jinak velkej respekt ke Skodakovi a diky, ten chlap je schopnej rozhodovat zapasy uplne sam..

  45. Kombinace

    Mike     před 9 lety 04.05.2015 11:02 |  
    0 0

    Třeba můj názor je mylný, ale podle mě je všechno v hlavě. Není přeci možné, aby takoví fotbalisté, jako Kenia, Piták- pokud si odmyslím věk, ztrátu rychlosti,ale fotbalista to vždycky byl a bude, to se nezapomíná- Deli a Zmrhal- si nebyli schopni přihrát na 4 metry 3x za sebou. Otázkou je, jestli se bojí, aby prostě ve středu hřiště něco nezkazili, nebo mají pokyny od Beránka, aby za našeho vedení prostě hráli na 100% jistotu a raději než zaváhat, raději míč odpálit kamkoliv. Což je samozřejmě kontraproduktivní, protože se musí opět složitě získávat.
    Vždyť nás přehrávali i Budějovice s vysloužilci Lengyelem, kladrubským a Volešákem a spoustou hráčů, jejichž jména jsou většině neznámá. Scválně se podívejte na jejich sestavu. Ale trenér b musí být i psycholog a hráče umět připravit. A to se Beránkovi moc nedaří.
    tak uvidíme, jaké výkony budeme podávat ve zbytku ligy, když snad sestup by měl být zažehnán.

    • Re: Kombinace

      Betynka58     před 9 lety 04.05.2015 11:58 |  
      0 0

      Samozřejmě, že je všechno v hlavě. Fotbalisty určitě špatné nemáme, což často ukazují v prvních poločasech. A rozhodně ani nevěřím tomu, že by jim Beránek dával instrukce, aby ve druhé půli zalezli, zvlášť když se to už kolikrát nevyplatilo. A to, že ve druhé půli pošle na hřiště defenzivnější hráče, přece ještě vůbec neznamená, že mají za úkol jen nakopávat balony dopředu. Podle mne jde tristní pohled na hru ve druhých poločasech zejména na vrub samotným hráčům, když se bojí o výsledek, tak s tím trenér v danou chvíli asi nic neudělá.
      Obecně se asi ve Slavii podceňuje psychologická, mentální příprava na zápas. Tohle mužstvo zjevně neumí bránit výsledek, v tom případě je třeba vtlouci hráčům do hlavy, že prostě musí dát více gólů než soupeř.

      • Re: Kombinace

        Barra     před 9 lety 04.05.2015 12:22 |  
        0 0

        Absolutni souhlas. Ze psychicke pohodli je dulezite dokazuje tuto sezonu Milan Skoda. Ne, ze by se v 29letech najednou naucil davat branky, mel to samozrejme v sobe, ale kazdym golem roste sebevedomi.

        Myslim, ze tady prave selhavame. Kdyz ctu, ze Beranek prohlasuje ze jsme chteli soupere 'co nejdele trapit' (po zapase s Plzni, ale ne jen tam), tak mi chybi prave ta vitezna mentalita, kterou logicky take nemuze prenaset na sve sverence. Drzost à la Mourinho. A jestli muze neco udelat s tim, ze hraci hraji v druhe puli jako vystraseny pes s svesenym ocasem mezi zadnima nohama? Mel by litat ve svem dug outu jako cert a rvat, az by byl bez hlasu. Aktivne dirigovat sve muzstvo, hnat je dopredu. Kolik nam vcera schazelo, abychom opet nedostali v poslednich minutach osoudou branku?

        • Re: Kombinace

          Betynka58     před 9 lety 04.05.2015 16:03 |  
          0 0

          Když se podívám na tabulku, tak je zajímavé, že ačkoli nás od páté Dukly dělí v současné době už nedostižitelných 9 bodů, skóre má Slavia (stejně jako Liberec) proti Dukle lepší! Co z toho pro mne vyplývá? Že pátý flek letos leží až neuvěřitelně nízko a že tabulkový rozdíl mezi mužstvy na 5.-14. místě je výsledkem ani ne tak rozdílu v kvalitě hráčských kádrů, jako spíše mentální připraveností hráčů zvládat utkání s mužstvy podobné výkonnosti. A tady má kádr Slavie, jak už jsem uvedl, velké rezervy (těžko říci, jestli se na psychické stránce negativně projevuje neujasněná budoucnost klubu ohledně vlastnických vztahů, to už by člověk spekuloval).

    • Re: Kombinace

      japhy     před 9 lety 04.05.2015 12:12 |  
      0 0

      Rozhodně ta neschopnost si přihrát není v technice. I ubohý Budějice nám ukázaly, že k vápnu se prokombinovat dá bez nějakého zvláštního umu. Bohužel jsem neviděl první půli, na kterou se rád podívám a snad i něci napoví, a poznatky tak čerpám jen z té druhé, která byla jako obvykle otřesná. Naše záloha prostě nechce hrát fotbal. Nevidím tam žádný pohyb, kluci se přesouvají jen při nákopech. Opravdu to vypadá, jakoby s míčem trénovali jen těch pár minut před zápasy. Prostě i při pomalém zakládání útoku se musíte hýbat. Jak se hne jeden, další na něj navazuje, nahrávající musí spolupracovat, ne se zbavit míče a dál se mě to netýká. U nás se toto buď vůbec netrénuje nebo jsou na tom hráči tak špatně, že to pak hrají na jistotu nákopy dopředu, jelikož střed stojí. Schválně jak vypadala ta první půlka, když je tolik chválena.

      • Re: Kombinace

        Mike     před 9 lety 04.05.2015 12:22 |  
        0 0

        Tak prvních 10 minut jsme se PROKOMBONOVALI do 4 vyložených šancí a dali 1 gól, obrana Budějovic působila značně komicky, nevím, zda to bylo naším uměním, nebo jejich špatnou úrovní. Asi od obou trochu. Potom se to vyrovnalo, občas jsme ještě do konce poločasu zahrozili, a potom jako když utne a 2.poločas si viděl.

        • Re: Kombinace

          japhy     před 9 lety 04.05.2015 12:34 |  
          0 0

          OK, jak říkám, rád se na tu první půli podívám, až to bude někde viset.

  46. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    zeleznik2     před 9 lety 04.05.2015 16:51 |  
    0 0

    Tak konečně jsme zlomili nepříjemnou sérii proher a po Liberci teprve podruhé jsme na jaře naplno bodovali. Návrat Latky se Zmrhala se podařil, třetí nula v sezoně a prvního pro Berkyho taky dobře. Jasně chyby tam byly, výkon nebyl 100%, ale tři body jsou tři body, kdybychom proměnili svoje šance v prvním poločase, mohli jsme v klidu dohrávat za stavu 4:0, takhle jsme se zase zbytečně třásli až do poslední minuty. Škoďák nemám slov, Milan prostě hraje v top formě, opět dohonil Lafatu na čele kanonýrů 17 branek, magická 20 visí velice blízko, ale už teď vytvořil nový slávistický rekord v samostatné historii České ligy, 14 branek Kuky a Váchy už překonal. A 19 branek Pavla Kuky z ročníku 1991/92 a 23 branek z roku 1992/93 ještě z federální ligy, je taky velice blízko. No na Pepiho Bicana a jeho 40 to určitě nebude, ale jsem zvědavý kam až to Milan dotáhne poslední korunu střelců má Ivo Knoflíček a to už bude 30 let...

  47. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    zeleznik2     před 9 lety 04.05.2015 16:57 |  
    0 0

    No ještě kdyby se teďka třikrát zadařilo, 9 bodíků, posunuli bychom se na nějaké 6 či 7 místo, to by byl zase pěkný pohled. Ale v Příbrami se nám nedaří...těžký zápas.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

      Dobi     před 9 lety 05.05.2015 14:37 |  
      0 0

      A Příbrami, jakož i Dukle - našim příštím soupeřům - jde TEORETICKY o poháry (pokud vyhraje Peltonec pohár...). I když ani Bolka nemá 4. flek pod penzí, poté, co sice sebrala 3 body plísni, ale v MB zase zachrastila Křetínská kabela... A Mareček podal péro...
      Na druhou stranu, proti relativně silným soupeřům umíme... U Dukly se nebojím zázemí, to není ta lampasácká Dukla za Kocka nebo po Únoru.. Příbram? To je něco jiného, ale upřímně si myslím, že vůči Slavii si na žádný podraz nepamatuji... Takže - ať se hraje na hřišti a máme zase jednou radost z obou fotbalů... Jel jsem přes toaLetnou a tam už v kabelách zlaťáky před SPA-PLZ cinkají a cinkají...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

        zeleznik2     před 9 lety 05.05.2015 18:48 |  
        0 0

        Ale Duklu máme doma, měli bychom jí porazit, v Příbrami se nám dlouhodobě nedaří, nemyslím si, že by Starka něco chystal, spíše herně na ně neumíme. Jó Sparta v Boleslavi, co říci: tým, který porazí Plzeň a vede v klidu nad Spartou a nedokáže udržet aspoň remízu, nemůže hrát evropské poháry, Sparta slaboučká, ale na ligu to prostě stačí. Boleslav to projela sama, fakt je, že rozhodčí pomohli soupeři, gól mohl platit a penalta přísná. Zase měli kliku, snad v sobotu už jí mít nebudou.

  48. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    Travinho     před 9 lety 04.05.2015 16:59 |  
    0 0

    Včera jsme byli svědky světového rekordu v počtu defenzivních hráčů na hřišti doma proti poslednímu. Jsem z toho smutný. Pan Beránek by měl skončit.

  49. Re: Slavia - Č. Budějovice 2:0

    zeleznik2     před 9 lety 05.05.2015 18:55 |  
    0 0

    No ono by ještě mohlo být hodně veselo, do konce zbývají ještě 4 kola tj.12 bodů, pokud bychom všechno vyhráli, tak šesté či sedmé místo není ještě nereálné, je to sice jen zbožné přání, ale malinkatá jiskřička naděje tu je. Vše napoví už zápas v Příbrami.