Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Slavia nadále hazarduje s prvoligovou příslušností, když si rozhodující branku v poslední minutě nechala dát i od Příbrami.

Výkon na půdě překvapivého pohárového aspiranta byl úměrný nelehké situaci, v jaké se sešívaní nacházejí. Nešlo o úplný propadák ve stylu zápasů s Brnem či Jihlavou, k lehkosti, fotbalovosti a sebevědomé hře měla ale Slavia daleko. Příbram přitom nebyla o nic lepší a šlo o typický remízový zápas. První půle byla z obou stran zajímavější, červenobílí začali dobře a po zásluze skórovali, pak ale převzali iniciativu domácí a vyrovnali. Ve druhé půli tým z Edenu tradičně nedokázal navázat na výkon z úvodní pětačtyřicetiminutovky, tentokrát jí v tom ale sekundoval i Starkův klub, takže se nekonal závěrečný tlak na branku Slavie. O to nepochopitelnější je další zkrat, po kterém si naši hráči nechali zasadit další laciný rozhodující úder v nastaveném čase. Vzhledem k výhře Hradce a nadcházejícímu vzájemnému zápasu se nabízí otázka, jestli slávisté vůbec mají na to, aby si záchranu uhráli sami, nebo zda budou muset spoléhat na pomoc Liberce či Teplic.

Bez povšimnutí nezůstal ani výkon sudího Kocourka, který dlouhodobě patří k ukázkovým připískávačům (ještě spolu s Patákem či Hrubešem, ale v podstatě by se tam dali zahrnout všichni rozhodčí) "silnějších psů". Slavia totiž v zápase měla zahrávat alespoň jeden pokutový kop. Již po pár vteřinách hry upadl po pochybném zákroku ve vápně Škoda, zákrok na Vukadinoviče po půli pak vypadal ještě jasněji. Píšťalka Berbrova přisluhovače samozřejmě zůstala němá. A Slavia drží, s prominutím, hubu a krok...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 4 - V první půli chyboval při výběhu, když mohl skórovat Bednář, který naštěstí mířil jen těsně vedle. Nějaké střely lapil, ale šlo spíše o lehké až střední pokusy. Na gólové střely neměl nárok. Vadilo mi však i jeho nepřesné vykopávání, kdy si už poněkolikáté vyměňuje navštívenky se soupeřovým gólmanem.

Michal Švec - 3 - Hodně slabý zápas odehrál Švec, když měl velké problémy se Zemanem. První Švecovo zaváhání záložník Příbrami ještě těsně nevyužil, to druhé už ano. Švec chybně zdvojoval u lajny Pilíka a vytvořil tak dálnici pro Zemana, který následně nacentroval na gól Bednářovi.

Jiří Bílek - 4 - Z obrany si počínal nejjistěji, nicméně svůj průměrný výkon si zkazil velkým zaváháním při rozhodující brance v nastaveném čase. Nechápu, jak může jako poslední hráč takhle zaváhat a nechat si Bednáře odskočit.

Simon Deli - 3 - Deli v magazínu Poločas prozradil, že jednoznačně preferuje post stopera. Tam ale za Slavii odehrál 3 zápasy a z toho 2x vyhořel. Bednáře si všímali více naši fanoušci, než-li Deli při vyrovnávací brance. Takový nedůraz jeho a Bílka u druhé branky při bránění jediného zakončovatele domácích si nedovedu vysvětlit. Také si div nevstřelil vlastní gól nepovedenou malou domů, která šla naštěstí těsně mimo tři tyče.

Krisztián Tamás - 4 - Dobře se prosadil centrem u Škodovy branky, i když spíše než o vynikající centr šlo o zaváhání příbramských ve vápně. Jinak vidět nebyl, i když při bránění neměl takové problémy jako Švec na druhé straně, což ale asi bylo způsobeno Zemanovou kvalitou. Rozhodující brejk neobsazeného Mareše šel ale po jeho straně.

Aldo Baéz - 3 - Zbytečný hráč. Při bránění se nepohybuje v dobrých prostorech a není schopný zastavovat akce protihráčů. Nachomýtl se k první inkasované brance, i když tam šlo hlavně o chybu Švece a Deliho. Dopředu hrát až na výjimky neumí, srážejí ho nedobré přihrávky.

Karel Piták - 5 - Asi Pitákův nejlepší jarní zápas. Jako takřka jediný se snažil udržet míč na zemi a dát hře nějakou myšlenku. Samozřejmě to ne vždy vyšlo, ale i tak byl podle mě vidět Pitákův přínos. Bohužel v poslední půlhodince se tradičně vytratil.

Vukadin Vukadinovič - 3 - Hodně slabý výkon. Nedařilo se mu, nebyl vidět a když už, tak kazil přihrávky, jako když v přečíslení 2 na 1 s Baézem vyčkával a pak jen přihrál míč obránci.

Levan Kenia - 4 - Tentokrát byl méně vidět než Piták a šlo o Keniův slabší zápas. Snaha vidět byla, ale kvalitní řešení situací se tentokrát Levanovi nedařilo tak, jak jsme u něj zvyklí.

Robert Hrubý - 4 - Podle mě nehrál nijak hrozně a kupodivu na místě levého záložníka nepropadl. Tuším, že začal akci, po níž jsme dali naši jedinou branku. Nicméně výkon si zkazil napálením tyče v jasné šanci. To by se mělo v lize dávat a lámal se tam zápas.

Milan Škoda - 7 - Znovu výborný. Opět náš jediný střelec, byť tentokrát měl při zakončení dost štěstí. I ve hře byl ale jako jeden z mála našich hráčů vidět. Parádně se uvolnil hlavně ve druhé půli, když po jeho střele mohl do prázdné branky dorážet Hrubý, leč trefil jen tyč. Klobouk dolů před Škodou, snad si špičkovou formu udrží i do závěrečných kol, protože na něj Slavia spoléhá.

Milan Černý, Marek Kodr ani Marek Červenka nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.05.2015 11:21 |  
    0 0

    Je mi tě, Alanore, líto, že tohle ještě pořád musíš psát a zaobírat se tou hrůzou i po zápase...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 12.05.2015 11:37 |  
      0 0

      Já bych zápasy Slavie stejně sledoval a stejně bych se o situaci zajímal, tak proč se nepodělit se svými názory. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Tomski     před 9 lety 12.05.2015 11:54 |  
        0 0

        díky za hodnocení...dnes souhlas...možná bych nebyl tak tvrdý ke Švecovi...Zeman má vážně formu a Švec se snažil...s Vukadinovičem bych se asi rozloučil...maximálně si ho nechat jako náhradníka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Pepino44     před 9 lety 12.05.2015 11:47 |  
      0 0

      Tak já to až tak černě nevidím,první poločas dobrý,druhý a konec tradičně špatný. Myslím si,že kdyby trošičku pomohlo štěstíčko a sudí Kocourek nečaroval a pískl to,co měl, bylo by po prvním poločase rozhodnuto a zápas by se mohl vyvíjet jinak a opět by se mohly ozývat hlasy některých o pohárech. To je ale to KDYBY, bohužel to dopadlo tak jak dopadlo a jsou i nadále starosti. Nepředpokládám,že by Budějky a Hradec všechny zbývající zápasy vyhrály ale? I když zase oba tyto mančafty nejsou ti silnější psi. Jinak s hodnocením celkem souhlasím,jenom bych připomněl to vyklusávání Vukadinoviče za Zemanem při prvním golu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Plos     před 9 lety 12.05.2015 13:28 |  
        0 0

        No přesně tak, to že z toho padl gól byla prostě naprostá lenost a nezájem Vukadinoviče s tím něco udělat. Prostě se na to vysral. Nedivím se Baézovi, že ho hned po gólu zjebal (a ano, vím, že sám hrál kundu). S Vukadinovičem bych se prostě rozloučil, jeho hra levou nohou je snad to nejhorší, co jsem kdy viděl (společně s tou Mikuly). On navíc neumí kličky, všichni tu o něm píšete, že je to snad konečně hráč který umí přejít přes soupeře. Ne, neumí. On jen umí vycítit moment, kdy na něj letí balon, aby stihl obránce předběhnout a pak míč zpracovat už v lepší pozici, pak mu stačí jen běžet rovně. Ale chvíle kdy má někoho obehrát, udělat nějakou kličku, ty jsou dost komické. To, že nakonec si jen předkopne míč do lajny a bude se snažit o centr (opravdu ale jen snažit), ví snad i v Jirkově. V rozhovoru před sezonu sliboval, že zapracoval na finální fázi. Nezapracoval, a těžko se to za tak krátkou dobu naučí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Sedrousek     před 9 lety 12.05.2015 19:01 |  
        0 0

        Já bych připomněl Pitákovo vyklusávání po celý zápas. Určitě nebyl druhý nejlepší hráč v červeno-bílém dresu. To ať se na mne nikdo nezlobí ale v základu nemá co dělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 9 lety 12.05.2015 20:04 |  
          0 0

          Souhlasím, v závěru už byl i líný vystoupit z linie obránců a párkrát v klídku nechal před vápnem hráče soupeře rozmyslet se, co s balonem. Přihrávky taky kazil, to mi přišel i Baéz aktivnější, i když výsledek byl většinou stejný. Mě často vytáčel už loni, když v některých zápasech naprosto ignoroval veškeré souboje ve vzduchu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Navyseals     před 9 lety 12.05.2015 12:09 |  
    0 0

    Shodl bych se až teda na Hrubýho. Jeho nezájem a tristní zakončení nás už stálo hodně bodů. Několikrát během zápasu v souboji uhnul a dovoloil soupeři snadno projít. Nedal kromě jedný akce přihrávku a je neskutečně pomalej. Za 4 ani omylem, klidně za 2.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Markus     před 9 lety 12.05.2015 12:38 |  
      0 0

      "Chtějícího osud vede, nechtějícího vleče", respektive "Žít znamená bojovat" (Seneca). Čest výjimkám, ale většině hráčů se viditelně nechce tak jak by bylo třeba. Tak jde je zase problém, co se stalo, nejsou prachy nebo se už šeptá o dalším tsunami?

  3. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    spino     před 9 lety 12.05.2015 13:41 |  
    0 0

    OT pro slávisty, co se zajímají také o ostatní sporty:

    Inline hokejová Slavia o víkendu vyhrála Ligu mistrů, ve které z pěti zápasů ani jednou neprohrála! Ve finále porazila zaslouženě švédské Örebro a oslavila tak LM na domácí půdě v Edenu. Alespoň jeden pozitivní úspěch slávistů v poslední době! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.05.2015 15:50 |  
      0 0

      "Slavia vyhrála Champions league." Jak divně to zní? :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        spino     před 9 lety 12.05.2015 18:41 |  
        0 0

        Škoda, že jsme jí nevyhráli v hokeji. Byli jsme blízko. Jsem dodnes přesvědčen, že o rok dříve v roce 2008 jsme měli nejsilnější tým v Evropě, a to počítám i Ruské týmy.

        Brankáři: Svoboda, Furch

        Obrana: Kadlec, Vašíček, Žižka, Kolařík, Novák, Sloboda, Drtina, Jebavý

        Útoky: Tomica - Beránek - Hruška, Klepiš - Červenka - Bednář, Sup - Sklenář - Vondrka, Doležal - Růžička - Micka, Holec - Rataj - Čermák, Borovanský

        Z té sestavy jde úplně hrůza. Prvních 5 obránců defakto nejlepší tehdejší obránci v extralize a v útoku první dvě lajny reprezentační.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          bhcak     před 9 lety 12.05.2015 19:37 |  
          0 0

          To byla velká škoda... Pamatuju si na ten poslední rozhodující zápas ve skupině doma s Curychem, kterej jsme přestříleli snad o 40 střel a totálně mačkali, ale držel je skvělej Sulander v bráně a ve 3. třetině jsme dostali 4 náhodný góly a prohráli 1:5, strašně smolnej zápas, navíc pak tenhle Curych celou LM vyhrál...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Nosorozec     před 9 lety 13.05.2015 01:51 |  
          0 0

          Na mě jde hrůza hlavně ze soupisky současný hokejový Slavie :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              mpik     před 9 lety 13.05.2015 17:47 |  
              0 0

              Co k tomu dodat. Láďa Slížek je OK, ale když jsem si dnes přečetl asistenta...
              Mám tam syna.
              Toho snad raději vzít na Spartu... :-(((

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                spino     před 9 lety 14.05.2015 00:08 |  
                0 0

                Snad v tomto případě druhé jablko dopadlo hodně daleko od toho prvního...

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  spino     před 9 lety 14.05.2015 00:09 |  
                  0 0

                  Ale už jen představa, že kovaný sparťan (člen sparťanského týmu legend) a bratr hrobaře Slavie trénuje mládež je hodně smutná.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 12.05.2015 14:06 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Také se připojuji k těm, kteří litují přítele Alanora, který si znovu a znovu dává práci s tím, aby hodnotil a známkoval v podstatě nehodnotitelné a neznámkovatelné výkony.
    Pokud to tedy jen trochu jde, řekl bych jen to, že jediným opravdu bojujícím slávistou je Milan Škoda. V Příbrami to byl jediný hráč, který takové parametry unese. Možná, že někomu budu trochu křivdit, ale bohužel Milan je dle mne opravdu jediný.
    To co předvedl Kocourek je už opravdu na soudcovskou Policii, ale vzhledem k tomu, co se tu předvádí na jiných postech, tak je to zbytečné komentovat.
    Pokud budeme pokračovat v takovém výkonu s Duklou (viz II. poločas), tak je to špatně. Tím chci říci, že ač mám trenéra moc rád, tak tedy Mirku, je to velká bída.......... Škoda je, že máme jen Škodu :-).
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      davy     před 9 lety 12.05.2015 19:03 |  
      0 0

      Škodu naklonovat! :-)
      Teď by se jeho klon hodil jako stoper, když se Bílek vykartoval a Latka není fit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      davy     před 9 lety 12.05.2015 19:00 |  
      0 0

      Těm našim lemplům asi vůbec nedocvaklo, že tou prohrou si možná na sebe upletli bič a bič. :-)
      Když Příbram skončí před Boleslaví a ta neuspěje ani v poháru, tak se dá předpokládat odchod KJ z Boleslavi. A pokud nebude prodloužena smlouva s Beránkem... No docela by se mi to líbilo. Sice jsem beránkovec, ale velký bič a malý dvorek by asi byl efektivnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 12.05.2015 19:09 |  
        0 0

        Ja tady Jarolima uz nechci videt..navic od odchodu ze Slavie snad nikde nedosahl nejakeho uspechu ktery by daval tusit ze se jedna o trenera s dostatecnou kvalitou..
        Vypada to ze jeho metody uz nefungujou jako fungovaly kdysi..

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          tolsimir     před 9 lety 12.05.2015 21:34 |  
          0 0

          double na slovensku a finale asijske ligy mistru mi tedy prijdou jako dostatecne uspechy

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            vavicek     před 9 lety 12.05.2015 21:35 |  
            0 0

            To Slovensko bych nezmiňoval. To je spíš jeho ostuda.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              tolsimir     před 9 lety 12.05.2015 21:38 |  
              0 0

              a to presne proc?

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                vavicek     před 9 lety 12.05.2015 22:21 |  
                0 0

                Protože rozhodčí. Devadesátky hadr.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Thane (přítel SN)     před 9 lety 12.05.2015 21:50 |  
            0 0

            Priznam se ze to jsem uplne zapomnel..ja vedel ze se mam pro jistotu podivat :)
            Nicmene vysledky ani hra Bolky ve mne touhu po jeho navratu nevyvolava..navic vstoupit snad uz poctvrte do stejne reky je minimalne o dva vstupy vic nez je prihodne..

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        spino     před 9 lety 12.05.2015 20:04 |  
        0 0

        Vždyť tu Boleslav úplně devastuje! Ve Slavii už nikdy prosím!

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          bongor     před 9 lety 12.05.2015 21:47 |  
          0 0

          prosím tě spino,už zase blbneš?Já myslel,že jsi se už skoro vyléčil.KJ byl a je dobrej trenér a na ty naše lemply by platil a ne že ne.Když si přečtu naši diskusi,tak by v základu mohl nastoupit jenom Škoda,MB a KJ jsou neználkové,každej známe desítky mnohem lepších trenérů,kteří už se v očekávání věcí příštích tlačí před vchodem do Edenu.Hoši,kam se na nás sere dřevěnka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            dalislavista     před 9 lety 12.05.2015 22:13 |  
            0 0

            Se Slavií sice udělal 2 tituly, ale asi si pamatujeme všichni, že ten druhej vážně ohrozil nesmyslným obměňováním mistrovského týmu hráči pod agentkou Novákovou a nakoupením cca 10 hráčů. To mistrovské mužstvo úplně nesmyslně překopal.
            To on započal tuhle dnešní mizerii, on je toho strůjcem.
            KJ zpět už nikdy nechci.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Betynka58     před 9 lety 13.05.2015 10:42 |  
              0 0

              No právě, on byl jak u vzestupu, tak u počátku pádu Slavie, z toho mi jasně vychází, že jedině on a nikdo jiný může Slavii opět pozvednout tam, kam patří, aby napravil, co pokazil. Nejvyšší čas, aby se vrátil!

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 14:51 |  
                0 0

                A až začneme pořádně stoupat, tak pro jistotu vyhodit. Hehe

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 10:54 |  
      0 0

      Pro Boha - Jarolíma už ve Slavii nikdy nechci vidět. To tak rychle zapomínáme. To kde se dnes Slavia nachází je do značné míry i Jarolímova vina. Navíc ani trenérsky to není nic úchvatného. Na to jaké má možnosti v Boleslavi, žádné zázraky nepředvádí. Nedokážu si představit, co by chtěl dělat ve Slavii. Už jen z té představy, že je Jarolím po tom všem, co nám udělal zpět ve Slavii se mi zvedá žaludek.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Slawek     před 9 lety 12.05.2015 21:56 |  
    0 0

    Dovolím si přidat své hodnocení"
    Berkovec- zatím zůstává za očekáváním. Neudělá nic navíc .
    Svec- není to jeho místo. Na DZ byl kdysi jeden z nejlepších v lize, to co hrál v Maďarsku mě nezajímá.
    Deli - je to záložník, který hraje občas bez zábran a jeho chyby může ještě napravit stoper. Na stoperu už je chyba osudová. A je jich dost.
    Bílek - bez Latky je podprůměrný a hlavně neumí organizovat obranu.
    Tamas - průměr, někdy dobrý, někdy horší, vynikající nikdy!
    Baez - pokud myslí na to, aby hrál bez faulů, je k nepoužití. Dopředu hodně špatný.
    Piták - na to jak je zkušený, ani on už nedá přesnou přihrávku.
    Vukadinovič - rychlý, ale jinak možná divize.
    Kenia - jednoznačně zůstává za pověstí a očekáváním. Bohužel.
    Hrubý - slabý v osobních soubojích, v PB o něco lepší, ale jinak slabota.
    Škoda- říká, že mu jde o úspěch týmu, ale vidíme, že to je jinak. Hraje v posledních zápasech moc na sebe a to je ke škodě toho týmu.
    To a další věci, tto je věc především trenérů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      no-nick     před 9 lety 12.05.2015 23:42 |  
      0 0

      Skodovo hodnocení po gólu v derby, druhém gólu s CB a například šanci z druhé půle v Příbrami zní poněkud zvláštně.

      Jen ať nenahrava☺

  6. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 12.05.2015 23:21 |  
    0 0

    Myslím, že je zbytečné po tak dalším tragickém výkonu, hodnotit, je vidět, že Milan Škoda je letos mimo všechny kategorie, pak dlouho nic a pak možná Kenia, v Příbrami tedy lepší Piták.
    Jinak Hrubý 2 za tu zahozenou šanci, kolik nás stál letos bodů?na Spartě, v Příbrami atd..., zklamali Vukadinovič, Deli a Švec bez diskuze, Baéz další tragický výkon, Bílek se vykartoval, tak koho proti Dukle do obrany?Fialka a Deli to bude maso...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 12.05.2015 23:23 |  
    0 0

    http://www.efotbal.cz/clanek-148312-Slavii-ceka-v-lete-velky-tresk ,-kdo-bude-muset-Eden-opustit:p0.html

    Beránek, Latka, Mičola, Piták, Škoda. No trochu pozdě, Mičola snad už od ledna u nás není...
    Škodu jedině pustit ven, nikoliv do Jablonce, dále Hrubý, Baéz, určitě prodáme i Zmrhala, takže to bude ještě větší radikálnější řez.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      spino     před 9 lety 12.05.2015 23:35 |  
      0 0

      To bude takový řez, že už mě pomalu přestane fotbalová Slavia zajímat. :( Raději budu chodit koukat na kuželky, než tragikomedii "S Řebíčkem do pohárů, díl čtvrtý". :(((

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        judy     před 9 lety 13.05.2015 00:33 |  
        0 0

        Třeba se budeme ještě všichni moc divit co se v létě upeče :D

  8. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Fulham     před 9 lety 13.05.2015 06:59 |  
    0 0

    Tak Markéta do nás půjde skrzeva Nanda....(Hrabě v dnešním Sportu). Snad zůstane osamocen, bo by apríl zůstal aprilem....

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      spino     před 9 lety 13.05.2015 07:42 |  
      0 0

      Ta po nás půjde kvůli více hráčům, když bude chtít, když si tam v její kanceláři podávají dveře. Je to smutný obrázek klubu, protože tento spor o plat není ojedinělý. :(((

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        no-nick     před 9 lety 13.05.2015 07:55 |  
        0 0

        Kdo ještě?

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Barra     před 9 lety 13.05.2015 09:11 |  
          0 0

          Typicky priklad 'hearsay' a domenky. Jinak se jak se zda Slavie stara slusne o sve hrace (nebo alespon cast z nich), kdyz vedle svoje vyplaty dostanou jeste k dispozici od Slavie vuz. No nic, predpokladam ze svedectvi Starky a jeho syna, ze Neves jim opakovane v telefonu sliboval ze nastoupi na trenink po zimni priprave, nam pomuze. Jinak je to mozna lekce pro Adama Rebicka a jine funkcionare, ze kdyz si placnou s Haindlovou nebo kdokoliv jinym a na necim se ustne dohodnou, by obratem, jeste stejny den, vecer nebo v i v noci, se mel obsah dohody potvrdit mailem protistrane, aby byl k dispozici dukaz. A divim se celkem ze Karol Kisel jako pravnik na to nemyslel.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 10:24 |  
    0 0

    Přátelé, otevřeli jste tu velice zajímavé, byť hypotetické téma návratu KJ. Já musím říct, že pro mě je Karel možná nejrozporuplnější osobou, o níž jsem přemýšlel. Stále, ani po tolika letech k němu nejsem schopen zaujmout názor.

    Na jednu stranu uznávám, že
    1. přivedl Slavii k největším úspěchům posledních desítek let
    2. přivedl hráče jako Duška Švento, M. Tavares, F. Dřížďal či Týdžej...
    3. Dokázal z hráčů vymačknout maximum. Jen málokdo hrál po skončení spolupráce s KJ lépe než pod ním.
    4. jeho totalitářský bič by dnes náš tým dost potřeboval

    Na druhou stranu jsem - se znalostí situace ve Slavii - přesvědčen, že výrazně přispět k devastaci Slavie a jejímu propadu na samou hranici existence. Pokud pominu zlodějinu Rosena a spol. vůči ENIC, pak bych dokonce řekl, že jeho vina je největší.

    1. Přiváděl velké množství průměrných až podprůměrných hráčů, kteří stáli dost peněz. A po půl roce či roce je vyhodil. Vzpomínám si, že byl schopen vyřadit pět hráčů v kádru, aby přivedl šest jiných s podobnou kvalitou.
    2. Odstavoval hráče, kteří poté objektivně prokázali své schopnosti. Pamatuji si na třeba na Kolouška, Brabce, Thea, Pudila, atd...
    3. Zlikvidoval zlatou mládež slavistického fotbalu, která dnes táhne naši konkurenci.

    Fakt nevím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 10:59 |  
      0 0

      Jak jsem psal výše, já Jarolíma už ve Slavii nechci nikdy vidět. Trenér to zase není tak úžasný, abych mu odpustil to jak Slavii totálně zdevastoval a riskoval, že to nastane znova. Za mě morálně i profesionálně totálně neakcepotovatelný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      naplavnik     před 9 lety 13.05.2015 11:00 |  
      0 0

      Je si k výše uvedenému dovolím doplnit, že KJ aby mohl fungoval pro zájmy klubu, potřebuje vedle sebe, nebo spíše nad sebou někoho, koho bude respektovat a kdo jej bude držet na řetězu. On totiž se svým egem má dle mého fatální nedostatek sebereflexe, což s jeho údajnou dominancí a sklonem pro zelené papírky není nic moc. Se silným sportovním ředitelem nebo generálním ředitelem si jej na lávce představit dokážu, výsledky ukázal, a chybovat je lidské. Volbou blížící se ideálu ale i tak zůstává asi ten Kozlík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      rak (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 11:02 |  
      0 0

      Velmi dobre shrnuto.Za me ale docela jednoznacne prevazuji ta negativa a Jarolima bych uz ve Slavii nechtel.Proslychalo se,ze s kseftiky byl znamy uz jako hrac.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Mac     před 9 lety 13.05.2015 11:08 |  
      0 0

      KJ bych osobně bral, protože trenér je to výborný. Myslím, že bod 3 - Dokázal z hráčů vymačknout maximum. Jen málokdo hrál po skončení spolupráce s KJ lépe než pod ním. - je přesný a pro nás nyní klíčový.

      Jeho podíl na krachu je zveličovaný, za něj mohou především různí Sisáci a spol. Ale souhlasím s tím, že by nad KJ musel být také bič v podobě kvalitního ředitele (manažera), který by ho krotil.

      Ale pro klid ve Slavii by byl nejlepší někdo, kdo u nás ještě netrénoval a pro slávistickou veřejnost je všeobecně přijatelný, tedy Luboš Kozel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Betynka58     před 9 lety 13.05.2015 11:20 |  
      0 0

      Plně, Navare, chápu Tvé rozporuplné pocity z posledního působení KJ ve Slavii, myslím, že podobné zažívá řada dalších slávistických fanoušků. Přiznám se, že já sám jsem tehdy s velikou úlevou přijal jeho konec ve Slavii, ovšem s tím, že až zde bude zcela jiný kádr hráčů, že by jednou měl jeho návrat smysl.
      Je jasné, že zejména v posledním roce svého působení v Edenu udělal spoustu mnohdy až fatálních chyb vyplývajících z jeho ješitnosti a z pocitu, že si zde může dovolit úplně všechno, což vedlo v důsledku k devastaci našeho milovaného klubu. Zároveň jsem ale vnitřně přesvědčen, že si s odstupem času je těch chyb vědom a že jako pravému slávistovi mu není jedno, v jaké situaci se Slavia ocitla. Myslím, že ani není blbej na to, aby se z těch chyb nedokázal poučit a že by se vrátil do Slavia s mnohem větší pokorou, než s jakou ji tehdy opouštěl. V tom případě by jeho další angažmá ve Slavii bylo nepochybně velmi přínosné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Pepino44     před 9 lety 13.05.2015 11:54 |  
        0 0

        Tak nevím,zda není vyjímečnost Karla Jarolíma jako trenéra mezi fanoušky Slávie trochu přeceňována. Má sice se Slávií dva tituly,ale pokládám si otázku- je to pouze jeho trenérskýma schopnostma, nebo shodou náhod,jací hráči se mu sešli v mužstvu? Je pravdou,že si některé vybral,ale z jakého množství? V Mladé Boleslavi toho moc nepředvedl,přestože mu tam na přestup přišli hráči,že jsme se všichni divili. Pro mne není zárukou,že by Slávii moc pomohl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Barra     před 9 lety 13.05.2015 12:04 |  
      0 0

      Dekuji za pekne zhrnuti, Navarre. Podle me asi tak: jako trener spicka, co dokazal jak v ceske, tak slovenske lize ale i behem sveho pusobeni na Arabskem poloostrove. Jako manazer ale nezvlada.

      Bezne je, ze trener preda managementu svoje pozadavky na posily, stejne tak navrhne kdo ma odejit. A pak je na generalnim rediteli, aby spolu s vedenim klubu rozhodnul jak se prani trenera naplni. Jednoduse receno: trener ma trenovat, za finance rozhoduje nekdo jiny. A to u nas chybelo. KJ mel spis roli anglickeho manazera, ktery jak trenuje, tak je exekutivni organ, ktery je vsemocny, kupuje a prodava, dokonce urcuje jake platy ktery hrac bude mit. V dobe nejvetsi slavy, po prvnim titulu, chtela FACR nam odebrat KJ jako narodniho trenera, mluvilo se dokonce ze by trenoval navzajem jak Slavii, tak narodni muzstvo. A tehdy se mu pravomoce strasne rozsirily. Bylo to v obdobi, kde "sky was the limit", kdy Slavie se zdala byt klubem kde finance byly neomezene. Jen od UEFy jsme obdrzeli kolem 400 mil kc (presna castka se mi ted nechce vyhledavat v vyrocnich zpravech), kde se nam hrly penize z televiznich prav, atd. Jestli si dobre pamatuji, tak jen na vyplaty a premie slo kolem 250 mil kc - vic jak 2,5 krat nas dnesni rozpocet.

      A nikdo nepremyslel o tom, ze ta situace nebude trvat. Tiraspol nas prudce pstavila na obe nohy, bylo ale pozde (stale si rikam co by kdyby Erich Brabec nemusel odejit). Tak se verilo ze budeme opet v lize mistru a ze se opet budou valit stamiliony na nas, ze tyto penize uz byly predem spotrebovane a utracene. A pak se take mohlo stat, ze ani ne tak dlouhou dobu na to Dembele si musel hrat na sandwich man oby mel na teply obed.

      A ja toto osobne vycitam ne KJ, ale vedeni klubu, ktere mu dalo neomezene pravomoce a rozhodujici pravo. A ted vynecham jestlize KJ na techto transferech osobne vydelal, ci nikoliv. Samozrejme, prilezitost dela zlodeje, ale chtel bych videt trenera, ktery by rekl svym nadrizenym aby si sve penize nechali, ze nepotrebuje posily, at se tedy setri (protoze muj B take pocital s financemi, ktere nakonec neprisly, prestal klub nakonec existovat. Od ted se
      dava rocne 15% veskerych prijmu do pokladnicky na spatnejsi casy nebo necekane vydaje. Tak by se melo hospodarit, bohuzel jsme na to prisli pozde).

      Ze KJ rozumi svemu remeslu, dokazal podle me take nedavno v prichod Mickaela Tavarese do MB, ktery v klubu odehral vsechny zapasy na 90 min, nez odesel do Australie. Ja jsem Tavaresovi vubec neveril, vzhledem k tomu, ze po jeho odchodu do Hamburku tam po pul roce ztratil misto, a nasledne behem 4 let (2010 az 2014) nikde, ale nikde neuspel, kdyz vystridal 1. FC Norimberk, Middlesbrough, Fulham, Waalwijk. Ja ho tehdy na Slavie moc nechtel, ldyz se o nem mluvilo, myslel jsem zeje vyhasla svicka, a vida, KJ ho probudil a z
      neho udelal pevnou cast MB.

      Osobne by mi KJ nevadil, pevnou ruku jak v kabine tak na hristi potrebujeme jako sul - mam ale pocit, ze slavisticka obec je na tolik rozpolcena co se tyka KJ, ze by to nedelalo neplechu a KJ by visel pri prvnim lepsim neuspechu.

      Jinak KJ odesel, kdyz jsme pod nim v 2010 ziskali "jen 10 bodu z prvnich 10 zapasu". Ted mame z poslednich 22 zapasu 16 body z 66, tedy prumer 0,72 na zapas. Pastoor mel prumer 0,91, a to jsme mluvili o hororove sezone s koncem, ktery nebyl zrovna idealni pro kardiaky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Barra     před 9 lety 13.05.2015 12:08 |  
        0 0

        Promin za to dvojite "r", Navare ☺

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Markus     před 9 lety 13.05.2015 12:22 |  
      0 0

      Pěkné shrnutí, díky! Osobně to vidím následujícně. KJVCD u nás začal stavět projekt dle zadání vedení klubu, ten projekt se jmenoval "Evropa" - evropské poháry. Nový stadion byl klíčový hybný moment, který přilákal sponzory, ať už veřejně nebo tichou domluvou někde na pozadí. Tam někde předpokládám, že docházelo i ke kšeftíkům s hráčskými agenty, kamarádské výpomoci, které nám později jako kostlivec s dluhem z minulosti vypadly ze skříně, až se nedařilo. Klubu vládli frajeři, co si nepřipustili plán B, úspěchy začaly povyšovat standard, který klub razil, náklady rostly. Chyběla pokora, poctivou přípravu vlastních hráčů doplněných o externí příchody nahradilo pokačující přestupní šílenství, tam někde se týmu stal tým žoldáků a junioři museli přemýšlet o zmaru a nulové budoucnosti ve Slavii. Byl to naivní zlatokopecký přístup a kdyby nepřišel pád po Tiraspolu, přišel by později s ještě horším efektem. Chyběly záchytné body, klub nebyl připravený udělat krok zpět a na místo toho nás čekal pád ze schodů do propasti. Stejně jako většina si myslím, že KJVCD je velice schopný trenér pokud jde o přípravu hráčů do utkání a taktizování během zápasu. Také si ale myslím, že KJVCD je naprosto nevhodný pro současnou pozici klubu, kdy je třeba především vytěžit co se dá především z mladých hráčů. Naopak Beránek je pro mě jedním z nejschopnějších trenérů pro tuto oblast. Asi není reálné, abychom tu měli opět trenérské duo, pochybuji že by KJ vedle sebe někoho snesl a stejně tak by se to asi nelíbilo ani Beránkovi přenechat hlavní slovo v Áčku jinému trenérovi. No a taky mám pochybnosti, že by ty současné problémy by tak moc byly dány trenérem, já tu stále vidím především nízkou kvalitu kádru, hráče co měli ve své kariéře parádní období, ale bohužel to není to jejich tady a teď. Rozpočet nám nijak dramaticky nenarůstá, na hráče vyšší kvality to hned tak nebude a jak je vidět teď s Nevesem, máme tady co dělat i se starými dluhy, co stále odčerpávají prostředky. Proto si i nadále přeji, aby tým trénovat Beránek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 14:45 |  
        0 0

        Souhlasím, ale Karel by mi také nevadil. Až na ty jeho koktavé rozhovory pro media.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        VitK     před 9 lety 13.05.2015 20:21 |  
        0 0

        Dovolím si nesouhlasit. Podle mého názoru je M. Beránek trenér, který dobře umí vést dobře složené mužstvo. Pokud nemá hráče podle svých představ, mívá problémy. Naopak K. Jarolím podle mého názoru funguje nejlépe, když má relativně slabší hráče, z nichž díky své přísnosti dokáže vytáhnout maximum. Naopak v okamžiku, kdy peníze jsou a je možné mužstvo skládat podle vlastních představ, tak tam není nejsilnější. Tápe, točí sestavou, kupuje další a další hráče... Takže v současné situaci by byl podle mne lepším trenérem pro Slavii K. Jarolím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 9 lety 13.05.2015 15:13 |  
      0 0

      S tou likvidací mládeže bych opravdu brzdil. Mladým dával šancí opravdu dost viz. Suchý, Necid, Černý,... V tehdejším o titul hrajícím týmu asi o moc víc šancí dostat nemohli. To, že vedení uzavřelo smlouvu o hostováních do Liberce i s opcemi jeho problém není. A to, že u nás nehraje Vácha mě fakt nemrzí. Jediné co mě mrzí je zbavení se Kovaříka. Ale kdyby se Hloušek tehdy nezranil, mohli jsme za něj zinkasovat klidně 150 milionů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 15:33 |  
        0 0

        Pro pořádek: Jarolím k nám přišel k totálně rozloženému týmu, kde hráli lecjací Rychlíci. Pamatuji důležitý zápas tuším na Příbrami, kde tahal z klobouku 16leté kluky Černého, Studíka, Suchého. Hráli pod ním Kratochvíl a podobní. Znovuobjevil zastrčeného Krajčíka, Hrdličku zasunul do středu zálohy a ono to klapalo. Titul vybojoval s kádrem za půl darma, hráči přicházeli po smlouvách, jinde se neuplatnili např. Vlček. A ta legenda o zbytečných nákupech. Ani v dobách největší slávy jsme neměli zdvojeny pozice jako dnes Plzeň. Vize že Chramosta s Teclem jsou na tribuně, Holenda na lávce a hraje Mahmutovič, o tom se nám mohlo jen zdát. Táhnul to "pivo vodky becherovka Pavel Fořt".

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Tomski     před 9 lety 13.05.2015 15:38 |  
        0 0

        podpis...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        dalislavista     před 9 lety 13.05.2015 17:36 |  
        0 0

        A co Dočkal, Gebre, a ani Necida nechtěl zkraje stavět. Že pustilo vedení hráče na hostovačku s opcí- to je i jeho problém, evidentně kdyby o ně stál, opce by nebyla. Prostě je KJ nechtěl. Další věc je, proč vznikla aféra Brabec. Prý proto, že utavil před zápasem na Kladně utavil mančaft v tréninku(asi záměr - což se o KJ ví např. na českolipsku o různých podivnostech při jeho působení tam). Váchu taky nemusím, ale že v něm přecijen něco je, poznali téměř všichni okolo fotbalu, jen KJ ho ignoroval. Mohl se třeba za nějakou korunu prodat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Tomski     před 9 lety 14.05.2015 09:07 |  
          0 0

          Dočkal šance dostal, ale mám pocit, že jsme tenkrát dělali s Libercem víc obchodů a jak oni měli opci na Dočkala, tak my na Blažka nebo Pudila, což v té době byli lepší hráči než Dočkal a ne o moc starší...

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 14.05.2015 12:06 |  
            0 0

            Dočkal šanci dostal...Vácha sice ne, ale v tehdejším mančaftu to bylo více než těžké...Gebre taky hrával...a když byl zmíněn i Pudil, tak ten dle všeho skončil díky tý zlomený ruce. zrovna tyhle playeři jsou to poslední, co bych Jarolímovi vyčítal.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Mac     před 9 lety 13.05.2015 10:59 |  
    0 0

    Fotbalové Brno již nepočítá s Miroslavem Markovičem, Romanem Fischerem a Kamilem Kopúnkem. V týmu mají skončit i Martin Doležal, Lamir Fall, Muamer Avdič, Daniel Přerovský a Martin Sus.

    Možná bych zkusil toho Markoviče, pokud odejde Škoda, potřebujeme nutně kvalitního útočníka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      klimi     před 9 lety 13.05.2015 11:01 |  
      0 0

      Tím kvalitním myslíš Markoviče?...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Mac     před 9 lety 13.05.2015 11:10 |  
        0 0

        Ano. Bohužel si nemůžeme moc vybírat. :-(

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 11:12 |  
        0 0

        pak se nedivme kde jsme :) i když vlastně máme tým do 5. místa :))))))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Kornovo     před 9 lety 13.05.2015 11:41 |  
          0 0

          jn, markovic po zraneni strida ve zbrojovce, ale u nas by hral jasny zaklad.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      1rytir     před 9 lety 13.05.2015 13:56 |  
      0 0

      Bože jak hluboko Slavia klsla! Co se nehodí Brnu, bude pro Slavii dobré?!?!

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Unionjack     před 9 lety 13.05.2015 14:07 |  
        0 0

        Podle brněnských přátel chce Markovič velký love a rád by za chechtáky do zahraničí. Jestli mu někdo hodí lano, to je samozřejmě ve hvězdách. Ale že by na něj v Brně pěli ódy, to tedy rozhodně ne. Já bych ho nebral.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Unionjack     před 9 lety 13.05.2015 14:07 |  
        0 0

        Podle brněnských přátel chce Markovič velký love a rád by za chechtáky do zahraničí. Jestli mu někdo hodí lano, to je samozřejmě ve hvězdách. Ale že by na něj v Brně pěli ódy, to tedy rozhodně ne. Já bych ho nebral.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 15:09 |  
    0 0

    Protoze kazdy z nas by byl ten nejlepsi trener, tak se vas ptam. Koho by jste k nam privedli. zkuste jednoho do utoku, zalohy a obrany. a naopak tri jmena ktera musi skoncit.
    odejit: Prosek (Hostovani), Boudjemaa, Micola
    prichody: Rada (klokan), Jean-David Beauguel, Stetina

    nema asi cenu psat jmena jako Novak z Jablonce apod. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 15:31 |  
      0 0

      Uplně beze srandy bych vyházel půlku kádru,koho za ně,ale nejsem chopen napsat, asi by záleželo na penězích.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 15:31 |  
      0 0

      Odchody vynecham
      Prichody:stetina, povazanec,valenta a utok je?

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Tomski     před 9 lety 13.05.2015 15:36 |  
      0 0

      Dostál, Baéz, Prošek, Vukadinovič, DB, Mičola
      Štěpán, Frydrych, J. Rada, Mikuš, Valenta, Tecl

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 15:38 |  
        0 0

        Stepan neee :) jinak Tecl a Frydrych ano :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Tomski     před 9 lety 13.05.2015 15:41 |  
          0 0

          končí mu smlouva a kvalitu má...to jen tady jsme ho neuměli využít...hlavně teda Petrouš s Koubkem...

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Dresco     před 9 lety 13.05.2015 15:46 |  
            0 0

            Mne prijde dost marnej, ale naopak ten Mikus se mi dost libi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        spino     před 9 lety 13.05.2015 20:52 |  
        0 0

        Koukám, že po spiknutí proti Beránkovi je tady pro změnu spiknutí proti Proškovi. :(

        Já mu stále věřím, jen potřebuje dostat stabilní místo v sestavě, třeba i na hostovačce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Tomski     před 9 lety 14.05.2015 09:55 |  
          0 0

          on ale nevyniká ani v admiře nebo juniorce...moc už nevěřím...šancí za poslední dva roky dostal dost...zatím to spíš vypadá na Koreše číslo 2...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      klimi     před 9 lety 13.05.2015 16:02 |  
      0 0

      Proboha, a kdo ty příchody zaplatí???...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Navyseals     před 9 lety 13.05.2015 17:07 |  
        0 0

        Pokud není na příchodu nový majitel, tak v létě očekávejte návraty z hostovaček a odchody dost hráčů. I těch lepších...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        spino     před 9 lety 13.05.2015 18:34 |  
        0 0

        Přece Kellner, v horším případě Šimáně. Že Slavia zůstane Řebíčkovi si vůbec nepřipouštím. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          klimi     před 9 lety 13.05.2015 19:02 |  
          0 0

          Tak to se z té pohádky hodně rychle prober...

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.05.2015 20:13 |  
            0 0

            Přesně zatím je hodně mrtvo,až na občasný rádoby zajímavý článek od nějakého novináře.Co vím já tak furt je problém v akciich a jsou ukryté.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      AlesJa     před 9 lety 14.05.2015 08:40 |  
      0 0

      Harba, Bartek, Hanousek

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Travinho     před 9 lety 14.05.2015 09:41 |  
      0 0

      odejít -
      Mičola - Pokud mu končí smlouva, jeho pokračování nemá smysl.
      Boudjemaa - Za hodně peněz málo muziky, jen sehnat kupce.
      Černý - Nevidím žádný jeho přínos pro hru
      Hráče jako Kodr nebo Prošek bych poslal hostovat.
      nečekám že zůstane Tamás a je otázkou jak vysoká je opce u Vukadinoviče u nějž bych byl rád, kdyby setrval.
      přijít -
      Budu se zde zcela držet našich ekonomických možností
      Folprecht - Na Žižkově hraje výborně, Sparta o něj asi nestojí.
      Malinský - Pokud spadne Hradec a ne my, tak by se mi typologický takovýto hráč líbil.
      Azevedo - V baníku přestal skoro hrát, potenciál má.
      Valenta - Sám má zájem působit ve Slavii, navíc tu má bráchu a je to náš odchovanec.
      Pospěch - V Chotěbuzi nemá dobré postavení a kdyby náhodou odešel Škoda, tak by mohl být určitou náhradou.


      Potom bych byl rád, kdyby se nám vrátilo z hostování trio Tusjak, Bazal a Souček.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Falk     před 9 lety 14.05.2015 09:50 |  
        0 0

        Přesně tak ,když čtu ,jak někteří nekopové u nás maji podmínky (Neves auto,Boudjema vysoký plat ,Mičola úplně k ničemu ,Tamás dorostenec bez perspektivy a jeho plat atd.).Vubec nechápu co dělá skauting a Kisel.Kdyby se někdy šel podívat na 2. Ligu ,tam je takových šikovných hráčů,ale asi je to o něčem jiném.,proto jsme pořád tam kde jsme

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Tomski     před 9 lety 14.05.2015 09:53 |  
          0 0

          proč je Tamás bez perspektivy když na něj máme opci ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Falk     před 9 lety 14.05.2015 10:37 |  
            0 0

            Promiň,ale takových hráčů je u nás hodně .Viděl jsem 80% zápasů,ale ani v jednom nezářil.Technika slabší ,podpora útoku malá ,v obranné fázi je průměrný ,tak jakou má u nás perspektivu,další drahý hráč bez přidané hodnoty a proč má předplacené misto ,když prohráváme!

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Tomski     před 9 lety 14.05.2015 10:52 |  
              0 0

              tak možná máme nějakého levého beka v dorostu nebo v žácích, ale jinak nevím...

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                slamacek (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 11:25 |  
                0 0

                no dovolim si rict ze na 19 kluka hraje velmi dobre a byla by chyba se jej zbavovat. samozrejme zalezi na jeho platu, ale pokud neni nijak astronomicky tak rozhodne opci uplatnit. ten kluk muze byt za dva roky uplne skvelej. a juniorce a ani v dorostu podle mne nemame nahradu. ale mozna se pletu

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  AlesJa     před 9 lety 14.05.2015 12:11 |  
                  0 0

                  když na jeho plat máme nyní tak budeme na něj mít i příští rok, spíše jak vysoká je opce

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  Travinho     před 9 lety 14.05.2015 14:37 |  
                  0 0

                  Zbavovat ne, ale podle mě bude opce nastavena okolo 10 milionů a to si asi dovolit nemůžeme.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                    Tomski     před 9 lety 14.05.2015 14:53 |  
                    0 0

                    tak dle jednoho insidera známého láskou ke Slavii a pivu je ta částka podobná té, za kterou se sem chodilo za Lešky...tak že asi Tamás už nikdy v sešívaném hrát nebude...snad se budeme divit...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          JS (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 10:23 |  
          0 0

          Boudjemaa je nekopa?!
          Tady u nás ve Slavii máme dlouhou tradici ničení skvělých zahraničních fotbalistů. Začalo to u Jarolíma. Jen namátkou: Belaïd, James, Ragued. Mohl bych jmenovat dále. Poslední obětí je Boudjemaa.
          Nemůže za to, že tým hraje systémem (hraje vůbec nějakým systémem?), ve kterém absolutně nemá šanci uplatnit se. Nemůže za to, že hraje na postech, které nejsou "jeho". Boudjemaa je nejlepší jako podhrot, jenže tam to má předplacené Kenia. Pravé křídlo by bylo také super, kdyby se z něj ale mohl stahovat do středu.
          A už vůbec nemůže na to, že tým je plný jiných nekopů, kteří neumí zpracovat míč, natož ho přihrát (s myšlenkou) anebo hrát v jakékoliv souhře. Dá smysl, že při nakopávání míčů na Škodu nejšpíš moc platný není.
          Strašně mě to za Boudjemu mrzí, protože si myslím, že to je s Keniou náš nejlepší fotbalista.
          Čekám hromadu hejtů o tom, jak se nevrací, nebrání, nebo kdoví co. Kdybychom hráli systémem, který by dával smysl, (jako za Jarolíma - a že si o něm nemyslím nic dobrého), bylo by tu místo i pro playmakera. Ale takhle smolíček. Pro něj i pro nás.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Falk     před 9 lety 14.05.2015 10:45 |  
            0 0

            Asi souhlasím co jste napsal,ale jeho plat nemůže v podprůměrném týmu dělat dobrotu.Zastáváte se trenéra (obecně ),ale jestli je trošku soudný (asi moc ne),musí vidět tu herní mizérii,bez techniky a nasazeni a tam bohužel neni misto ani pro Boudjemu ani pro Beránka.Za chvili končí liga a my opět spíme,žádná posila ,žádný skauting,žádné informace .Hlavně si myslím ,že nic nedělá Kisel a Beránek už je dávno v křeči

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              jirkka     před 9 lety 14.05.2015 11:03 |  
              0 0

              Já bych k tomu ještě dodal. Mnohokrát jsem tu četl reakce, že Boudjemaa je otrávený, bez motivace apod.
              Jak se má ale cítit hráč, kterému trenér nikdy nedal důvěru, naopak ho neustále sráží (a uráží). Přitom na jeho místě neustále hrají hráči, kteří jsou evidentně výrazně horší než on (i když to vždy uhrají s nulou :)).
              Kousek výše je diskuse u Karlovi Jarolímovi. Ať si o něm myslíme co chceme, na jedné věci se shodneme asi všichni. dokázal z hráčů dostat maximum a za jeho působení tu všichni hráči hráli na (a možná i za) hranici svých možností. A proto, minimálně v části jeho působení měl takové výsledky jaké měl. Pamatuji si jeden z rozhovorů s Vláďou Šmicerem po prvním titulu, při kterém to potvrdil, protože říkal, že ví o několika hráčích tehdejší Slávie kteří by nebýt toho, že jsou pod KJ nikdy takové výkony nepodávali.

              A pak to porovnejme s Beránkem co udělal s DB. Dostal z něj to nejlepší? Využil jeho schopnosti???

              Asi i proto měl KJ takové výsledky a pod Mírou Beránkem jsou takové výsledky...

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                Tomski     před 9 lety 14.05.2015 11:24 |  
                0 0

                tak 14. jsme byli i pod KJ...

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  jirkka     před 9 lety 14.05.2015 11:30 |  
                  0 0

                  To ano...ale byly tam i jiné umístění...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                    Tomski     před 9 lety 14.05.2015 11:37 |  
                    0 0

                    to ale u Beránka taky...já chápu, že hra stojí za starou belu a kádr prostě slabý je, ale nedělal bych z Beránka nějakého trenérského nedouka...protože když si dáš úspěchy KJ a MB vedle sebe, tak to bude remíza...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                      jirkka     před 9 lety 14.05.2015 11:44 |  
                      0 0

                      Určitě nechci dělat z Beránka nedouka, jako člověk mi sedí výrazně lépe než KJ....ale co se týče výsledků Beránek KJ nesahá ani po kotníky.
                      Mistrovské tituly jen tak z hlavy. Beránek 1 - KJ 4, CHL 0:1. To je spíš debakl.

                      MB je nikoliv hlavní, ale jednoznačně JEDEN z viníků současné situace. Ale zodpodvědnost má a to velice výraznou.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                        Tomski     před 9 lety 14.05.2015 12:09 |  
                        0 0

                        tak já bych u Beránka zrovna druhá místa ze sezon 94-95 a 02/03 bral skoro jako tituly, protože kdo si vybavuje jak to tehdy fungovalo mi dá za pravdu...Liga mistrů byla úspěch ten rok, ale i KJ může za to, že jsme z toho nevytěžili víc (narozdíl od Plzně)...v sezoně 02/03 nám neuznali postupový gól proti Besiktasi a kdyby ho uznali, tak jsme postoupili mám pocit do čtvrtfinále Poháru Uefa + u Beránka je to vítězství v poháru (ve finále derby se Spartou), ME do U21...jako člověk je mi samozřejmě blíž Beránek, ale uznávám, že metody KJ s náležitou oponenturou (které se despoticky zbavoval, jak mu rostla pozice) jsou úspěšné...

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  Mac     před 9 lety 14.05.2015 13:50 |  
                  0 0

                  Nepamatuji si, že bychom pod KJ byli někdy 14. Kdy to mělo být?

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Tomski     před 9 lety 14.05.2015 10:56 |  
            0 0

            DB bohužel není hotový hráč...fyzicky na ligu nemá a jestli je pravda, že ten plat je na úrovni Latky a že není schopný pravidelně trenovat, tak sem vůbec neměl chodit a je to další ukázka amaterismu, co se týče skautingu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Fulham     před 9 lety 14.05.2015 11:44 |  
              0 0

              Tak to je zatím hektofór....DB není hotovy hráč...:-))) ti Petrolejáři odkud přišel si v srpnu vytřeli prdel s našim mistrem. A hrál tam významnou roli. Kdepak.....sem kdyby přišel CR7, tak někteří budou psát , že nevyplnuje prostory....

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                Tomski     před 9 lety 14.05.2015 11:52 |  
                0 0

                technicky a myšlením je to určitě super hráč, ale fyzicky a psychicky je víceméně k ničemu...tady se nadává Pitákovi resp. Kenijovi, že zvládnou poločas resp. 60 minut, ale další věc proč DB dostává, tak málo prostoru je, že fyzicky odchází po dvaceti minutách a jestli si někdo myslí, že ho Beránek šikanuje, tak ať se probere...fotbalista, který nedostává od trenéra prostor, tak má víc zabrat a zapracovat na tom, kde má mezery a ne se seknout a tvářit se, že mu ubližují...to mi připomíná spíš Kadlece v Německu...

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  Navyseals     před 9 lety 14.05.2015 12:00 |  
                  0 0

                  Podle lidí z kabiny je fyzicky na tom líp než většina jinejch, ale když vidí jak v sestavě hrajou nekopové typu Proška nebo Baéze na jeho úkor, tak to bych byl taky otrávenej.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                    Tomski     před 9 lety 14.05.2015 12:11 |  
                    0 0

                    já tyhle informace mám jen zprostředkovaně, tak to berte jako spekulace...

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              klimi     před 9 lety 14.05.2015 12:33 |  
              0 0

              To je naprostý nesmysl, jeho současné výkony naprosto logicky souvisí s frustrací, že ho Beránek nestaví, jelikož prostě nepotřebujeme technické hráče, ale hlavně řezníky, co to nějak ubojují a oběhají...Ani se mu popravdě moc nedivím...
              Ukázka amaterismu skautingu? Vždyť v Rumunsku patřil mezi nejlepší hráče svého týmu, který si naprosto s přehledem poradil s naším mistrem.

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                Tomski     před 9 lety 14.05.2015 12:42 |  
                0 0

                jak píšu níž, takhle jsem to slyšel...je otázka proč ho pustili ti Rumuni zadarmo sem a nechtěli si ho nechat...žádné frustrace z nestavění neuznávám...za 200k měsíčně se má prostě snažit aby ho stavěl, Kenia je podobný typ a Beránek ho staví...jinak si nemyslím, že by jsme to měli postavené na řeznících (jediný takový typ je Baez a ten asi půjde pryč)...

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 13:26 |  
                  0 0

                  Zadarmo ho Rumuni rozhodně nepouštěli!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                    Tomski     před 9 lety 14.05.2015 14:17 |  
                    0 0

                    koukám na to a máš pravdu...v přepočtu na naše v tehdejším kurzu by to mělo být 5-6 mega...

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                jirkka     před 9 lety 14.05.2015 12:51 |  
                0 0

                A u nás jsme ho v podprůměrném týmu nechali sedět na tribuně. A ještě to někteří obhajují.
                Ale MBVCD...vzhůru Slávie....

                • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                  slamacek (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 13:33 |  
                  0 0

                  tak mi povezte proc, kdyz je to takovej borec, kdyz ten prostor dostane je prakticky neviditelnej? spravne by mel trenerovi ukazat ze se v nem plete a makat, drit a ne ze jednou zahreje tech 20 minut dobre a bude si myslet ze bude priste v zakladu a zase hrat tak na 30%

              • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 13:30 |  
                0 0

                Souhlasím naprosto, že Beránek neumí využít hráče typu Boudjemy ukazuje na neschopnost trenéra. MB pro mě bohužel naprosto skončil, ustrnul mentálně někde před 10 lety, kdy to byl výborný kouč, ale fotbal se mezitím (na rozdíl od Beránka) významně posunul.

                Jinak na případu Damiena se opět naplno projevuje činnost, ve které je Slavie dlouhodobě neotřesitelným mistrem - kurvení zahraničních hráčů! Troufnu si odhadovat, že stejně u nás dopadne i Kenia.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Corfe     před 9 lety 14.05.2015 14:20 |  
            0 0

            Podepisuju!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    alois_veliky (admin)     před 9 lety 14.05.2015 08:25 |  
    0 0

    OT pro Navysealse - ta dvojice příbramských mladiku Suchan, Mateju, o kterých jsi říkal, ze nejsou lepší než nasi kluci, přestupuje do Plzně...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Navyseals     před 9 lety 14.05.2015 09:13 |  
      0 0

      Myslíš třeba jako Stratil?

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        alois_veliky (admin)     před 9 lety 14.05.2015 09:25 |  
        0 0

        To, že se jeden mladý hráč z Příbrami (zatím) neprosadil, nic nemění na tom, že o naše hráče (až na výjimky) není zájem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Navyseals     před 9 lety 14.05.2015 10:59 |  
          0 0

          Zájem o ně je a velký. Ale už je nikdo neprodává za pakatel konkurenci. Ty bys byl radši, kdyby jsme třeba Hrubýho nebo Fialku střelili do Plzně jako důkaz zájmu? Suchana jsem v sobotu viděl, ne lepší než Hrubý. Matějů si v Plzni nekopne, Limberský může hrát klidně ještě 4-5 let a navíc jim v Boleslavi hraje ten Končal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            alois_veliky (admin)     před 9 lety 14.05.2015 12:29 |  
            0 0

            Samozřejmě jsem rád, že neprodáváme levně hráče konkurenci. Ale zároveň nejsem naivní, abych si nemyslel, že kdyby nám v naší situaci přišla nějaká jen trochu slušnější nabídka, prodáme vcelku kohokoliv. A 20 miliónů plus bonusy, za které šla údajně tato dvojice do Plzně, už mi vcelku jako slušná nabídka připadá.

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              alois_veliky (admin)     před 9 lety 14.05.2015 12:34 |  
              0 0

              A Suchan je mimochodem tuším o dva roky mladší než Hrubý. Oba zůstanou ještě rok na hostování v PB, pak teprve zabojují o svou šanci v Plzni. O tom, že asi nebudou tak špatní, svědčí mj. i to, že o ně usilovala také Sparta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 10:00 |  
      0 0

      JJ to jsou ti neznámí hráči, kde je naše záloha a obrana kvalitativně někde jinde :-)))

  13. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    kleofas     před 9 lety 14.05.2015 09:57 |  
    0 0

    Sprinterem uplynulého kola v české nejvyšší soutěži se stal slávistický záložník Vukadin Vukadinovič. Podle Chance indexu totiž při minimální rychlosti pětadvaceti kilometrů za hodinu totiž během utkání překonal vzdálenost 343 metrů, což je nejvíce ze všech hráčů, kteří naskočili do posledních zápasů. Bohužel mu u toho překáží míč.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Tomski     před 9 lety 14.05.2015 12:34 |  
    0 0

    tak Tamás jede na MS dvacítek a pro tu to sezonu už s ním počítat nemůžeme...moc nechápu proč se hrají v kategorii nad 19 let turnaje, když běží ligové soutěže...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 14.05.2015 12:43 |  
      0 0

      Já myslím, že Slavii spíš pomůže, že místo něj nastoupí Mikula.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Alanor (admin)     před 9 lety 14.05.2015 14:22 |  
    0 0

    Nevím, jestli to tu proběhlo, ale gól Příbrami nebyl uznán Škodovi, ale jako vlastní Zápotočného.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Tomski     před 9 lety 14.05.2015 14:45 |  
      0 0

      to je škoda...bylo to asi na hraně, ale myslel jsem že to dal Škoda...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Navyseals     před 9 lety 14.05.2015 14:50 |  
      0 0

      to už je trošku trapárna

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 15:00 |  
        0 0

        ze zaznamu to je ale jde videt. skoda se mice nedotkl. skoda. za to bednaruv druhy gol bych spis videl jako vlastenec bilka...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 15:00 |  
        0 0

        ze zaznamu to je ale jde videt. skoda se mice nedotkl. skoda. za to bednaruv druhy gol bych spis videl jako vlastenec bilka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 14.05.2015 15:00 |  
      0 0

      fakt? Tak to je docela trapné, asi holt není poptávka, aby měl korunu krále střelců.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Tomski     před 9 lety 14.05.2015 15:01 |  
        0 0

        jestli to dal Zápotočný, tak je to ale správně. Ne ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      no-nick     před 9 lety 14.05.2015 15:29 |  
      0 0

      Hmm, to už je druhý...