O Slavii

Slavia představila nové vedení

Na dnešní tiskové konferenci Slavia představila tři nové muže ve svých řadách: trenéra Dušana Uhrina ml., generálního ředitele Davida Trundu a sportovního ředitele Josefa Jinocha.

Jako první se novináři mohli seznámit s neznámou tváří ve fotbalovém prostředí, devětatřicetiletým Davidem Trundou. Ten je vedle funkce generálního ředitele zároveň předsedou představenstva. "Tým, který dnes představujeme, je součástí dlouhodobých změn, které se chystají. přicházíme jako tým, jako skupina, která by měla pozvednout Slavii. Změny budou nejen na poli sportovním, ale i v dalších segmentech, chceme navázat na tradice klubu," řekl na úvod Trunda.

"Pracovně jsme si stanovili tři etapy rozvoje klubu spojené s konkrétními úkoly, které jsou spojené se začátkem soutěže, koncem podzimní části a koncem celé soutěžní sezóny. Věřím, že na jejím konci budeme ve všech významných parametrech činnosti klubu dál." Rozpočet klubu na další sezónu zůstává na úrovni té uplynulé. "Rozpočet je kolem 120 milionů korun. Není přesně stanovený rozpočet na nákup hráčů, řešíme to případ od případu."

Trunda se vyjádřil i ke jménu nového sportovního ředitele Josefa Jinocha, na spadnutí byl přitom příchod Ivana Horníka. "Náš výběr považujeme za ideální, Ivan Horník byl v jednání, ta byla dlouhá, intenzivní, ale v současné době máme radost, že jsme se mohli dohodnout na spolupráci s panem Jinochem. Spolupráce s panem Horníkem nedopadla proto, že jsme se snažili vyhodnotit přínos každého člena, faktorů, proč nepřišel, je více."

Ze své pozice generálního ředitele Trunda okomentoval i probíhající návrh na insolvenci ze strany firmy Online Services, respektive Zbyňka Kusého. "Od insolvenčního řízení se distancujeme, považujeme ho za šikanózní, doufám, že v následujících dnech se vše vyvine k naší spokojenosti."

Josef Jinoch vedle svého hráčského působení ve Slavii již ve funkci sportovního ředitele působil v letech 2002 - 2005. Posledních šest let byl sportovním ředitelem Jihlavy. "Vracím se do Slavie podruhé, doufám, že už vyzrálejší a zkušenější. Jsem tady, abych pracoval pro klub. Jsem rád, že jsem nabídku být součástí týmu dostal, a jsem rád, že jsem ji přijal. Nejdříve ale musím vyřešit všechny náležitosti ve svém bývalém klubu. Věřím, že vše bude ve sportovním úseku fungovat tak, aby fanoušci a vedení byli spokojení," řekl Jinoch.

Dušan Uhrin podepsal smlouvu na tři roky. "Chtěl bych přestavit svůj realizační tým, je to můj ex asistent z Mladé Boleslavi Petr Čuhel a trenér brankářů Radek Černý. Chtěl bych ještě přivézt fyzioterapeuta a kondičního trenéra. Jsem rád, že jsem nabídku Slavie dostal, to se neodmítá. Působil jsme tady už kdysi, jako asistent, měli jsme daleko horší podmínky než máme dnes."

Uhrin dnes nechtěl mluvit o cílech, které se Slavií má. "Mým jediným cílem je vytvořit konkurenceschopný tým, aby se na naši hru dalo dívat. Tým jsem viděl zatím jen dvakrát, chci ho poznat, je brzo na to, stanovovat si cíle. Chceme samozřejmě nové tváře do týmu. Všichni současní hráči budou na stejné startovní čáře, nebudu komentovat, na jaké posty chceme posily. Potřebujeme vytvořit konkurenci pro stávající hráče, je to potřeba i pro to, aby podávali lepší výkony."

Otázka je nad dalším působením Milana Škody, o kterého se zajímá řada klubů. "To, jestli Milan Škoda zůstane, záleží na vedení Slavie, já bych ho samozřejmě v týmu chtěl." Otazník je nad dalším působením Tamáse. "Ohledně Tamáse probíhala jednání, nejsme schopni si teď říct, ze ho chceme."

Nový kouč konečně odtajnil i plán letní přípravy "Připravujeme se v domácích podmínkách na Xaverově, je to vyhovující pro fyzickou a kondiční přípravu. Na herní soustředění zamíříme do Rakouska, ale zatím ještě přesně nevím, na jak dlouho, jestli to bude osm nebo deset dní."

Uhrin okomentoval i složení týmu, který do přípravy jde. "Stáhli jsme si všechny naše hráče, kteří mají smlouvu, jinak tady trénují hráči, kteří s připravovali s áčkem i na jaře. Samozřejmě pokud nás někdo další v juniorce zaujme a bude vyčnívat, dostane šanci v áčku. Práce s juniorkou bude součástí změn, které budeme také v brzké době řešit."

Komentář ke změně na postu trenéra poskytnul kapitán Martin Latka. "Každý sledoval situaci, která po neúspěšném ročníku nastala. Pro nás všechny to byla ostuda, jakým způsobem jsme sezónu odehráli, měli jsme sice dobré pasáže, ale jinak to nebylo dobré. A to jsme navíc ještě měli skoro nejlepšího střelce Milana Škodu. Pro nás je práce stále stejná, ať už trénink vede kdokoliv."

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia představila nové vedení

    Corfe     před 9 lety 18.06.2015 14:20 |  
    0 0

    Stažení všech hráčů, kteří mají smlouvu není úplně pravda. O některých Uhrin asi neví. Do 30.6. 2016 (+ roční opce) má mít smlouvu Vošahlík, který rok hsotuje v Karagandě, do 30.6. 2016 Škutka, kterému mělo skončit hostování v Podbrezové a do 30.6. 2016 (+ roční opce) Tusjak, kterému mělo skončit hostování v Táborsku.

    Vošahlíka považuju za odepsanýho, u Tusjaka a Škutky by mi přišla škoda, kdyby v přípravě pod novým trenérem nedostali šanci.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 14:22 |  
      0 0

      Tusjaka prosím ne.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        naplavnik     před 9 lety 18.06.2015 14:24 |  
        0 0

        Proč? Levonové beky vidlemi zrovna nepřehazujeme.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 14:38 |  
          0 0

          Jakékoli beky :-)

    • Re: Slavia představila nové vedení

      ve_em     před 9 lety 18.06.2015 15:02 |  
      0 0

      Není ta Škutkova smlouva jen do 30. 6. 2015?;) aspoň podle Transfermarktu jo, ale už několikrát jsem tam narazil na chyby, co se dékly smlouv týká, tak nevim. Ví to někdo jistě?

        • Re: Slavia představila nové vedení

          ve_em     před 9 lety 18.06.2015 15:11 |  
          0 0

          máš pravdu, dík:) já jsem si právě taky nějak myslel, že je to do 2016, ale pak jsem našel na Transfermarktu tamto a nechal jsem se přesvědčit.. myslim si, že Škutka by šanci dostat ještě měl.. v případě Škoďákova neudržení určitě.

          • Re: Slavia představila nové vedení

            birkin     před 9 lety 18.06.2015 15:15 |  
            0 0

            no ja nevim, Skutka od ty doby, co prisel do Slavie, nepredvedl nikde nic vcetne svyho posledniho angazma v Podbrezove

            • Re: Slavia představila nové vedení

              Arutha     před 9 lety 18.06.2015 15:45 |  
              0 0

              Tys ho tam sledoval? 6 gólů za 13 zápasů totiž není zas tak špatný...

              • Re: Slavia představila nové vedení

                Stahler     před 9 lety 18.06.2015 19:31 |  
                0 0

                Mám pocit, že nějaké z těch šesti gólů byly jen z penalt. Ale souhlasím, aspoň bych ho zkusil. A bylo by fajn, kdyby přišel alespon na zkoušku útočník Viktorky Žižkov Radek Voltr. To je ten, co dal Slavii vítězný gól v poháru na podzim a v druhé lize dal v sezoně tuším 11 gólů, navíc by nebyl drahý a je relativně mladý.

                • Re: Slavia představila nové vedení

                  bramburek (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 21:01 |  
                  0 0

                  nedal nám náhodou vítěznej gól Pepa Bazal?

                  • Re: Slavia představila nové vedení

                    Arutha     před 9 lety 18.06.2015 21:08 |  
                    0 0

                    Bazal vyrovnával na 1:1

  2. Re: Slavia představila nové vedení

    dejva     před 9 lety 18.06.2015 14:52 |  
    0 0

    V posledni dobe se zde objevuji informace o tom, ze pan Trunda by mel byt proslouzenou rukou pana Simane z Unimex Group. Neni to pravda!

    Vezte, a z verejne dostupnych informaci dohledejte, ze pan Trunda ma daleko blize k lidem jako je Sisak, ci firmam jako je Natland. Cili okolo Slavie se leta letouci motaji ti stejni gauneri a vzhledem k tomu, jaka je promlceci lhuta trestneho cinu podvodu, jeste nejaky cas motat budou.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      naplavnik     před 9 lety 18.06.2015 14:54 |  
      0 0

      Není nic snazšího, než ten otevřený zdroj uvést. Potěš nás!

        • Re: Slavia představila nové vedení

          birkin     před 9 lety 18.06.2015 15:13 |  
          0 0

          tomu rikam uvedeni zdroje...konkretni odkaz dokladajici tebou zminovane propojeni uvest neumis? nebo ze by nebyl?

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Markus     před 9 lety 18.06.2015 16:07 |  
          0 0

          Jaké vztahy vidíte a nelíbí se vám? Co vidím já, zůstal blízko sportu a ten golf řešil pro Petra Dědka (D+D Group), který je také čistý. Buď je pan Trunda Agent 007 nebo se špíně vyhýbal :) Kdyby snad chtělo D+D vstoupit do Slavie, vůbec bych se nezlobil, ale to by obávám se bylo příliš velké sousto, ale nějaké sponzorství by snad být mohlo.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      PetCC     před 9 lety 18.06.2015 14:57 |  
      0 0

      Nejlepší bude, až se okolo Slavie nebudou lidi motat! :-D

      • Re: Slavia představila nové vedení

        miru     před 9 lety 18.06.2015 15:16 |  
        0 0

        ale no ták, kdykoliv je nějaký změna, tak už jsou všichni napojení na kellnery mafinány, zloděje, a bůh ví co :D tomu se už jen směnu, třeba je to jen figurka a slavii řidí monty burns

        • Re: Slavia představila nové vedení

          judy     před 9 lety 18.06.2015 15:38 |  
          0 0

          No mě spíše přijde že to řídí Ralfík Wiggumu ... :D

    • Re: Slavia představila nové vedení

      rak (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 15:34 |  
      0 0

      Tedy z dostupných zdrojů lze nalézt leccos, ale propojení na tyto lidi tedy ne. Bez konkrétního odkazu je toto tvrzení opravdu na nic.
      Jsou tam firmy domácí, případně registrovaná ve Walesu, což tak špatná lokalita není.

      Zatím tedy mám ze změn ve vedení i prvních vystoupení docela pozitivní dojem, narozdíl od očekávání ještě před pár dny.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        dejva     před 9 lety 18.06.2015 16:14 |  
        0 0

        Bohuzel, po velmi velmi dlouhem hledani jsem sto procentne prsevedcen o tom, co jsem napsal v uvodnim prispevku. Nehodlam zde nikoho presvedcovat o tom, co si myslim. Cela vec je natolik slozita a komplikovana, ze nejde vysvetlit v jednom kratkem komentari. Rad bych si udelal prostor a casem celou chobotnici, ktera roztahla sva chapadla okolo Slavie a hlavne stadionu v Edenu popsal.
        Tem, kdo chteji verit, ze se soucasnym managmentem bude lip, preji hodne zabavy pri koupi permice.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Navyseals     před 9 lety 18.06.2015 16:18 |  
          0 0

          Trunda je od Šimáněho, který se bude podílet na chodu klubu. Sisák už vůbec nepůsobí v ČR. Nevím, kde si na tyhle nesmysly přišel.

          • Re: Slavia představila nové vedení

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 16:31 |  
            0 0

            Ostatně Simáně peníze na provoz klubu udajně už půjčoval.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          rak (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 16:28 |  
          0 0

          No, pokud jsi odhalil různé zajímavé vztahy, tak to určitě napiš. S oblibou články tohoto typu zveřejňují např. na České pozici. Na druhou stranu, to že se někdo s někým někde objeví ještě nemusí nic znamenat.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Markus     před 9 lety 18.06.2015 16:33 |  
          0 0

          Třeba máš pravdu a pletu se. Ale jseš si doufám vědomý, že tímto příspěvkem ses dokonale zaškatulkoval? On je totiž přesně dle patternu, hry se spoustou mlhy, ze které tu a tam něco vykoukne, interpretovat se to pak dá mnoha příběhy ...

        • Re: Slavia představila nové vedení

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 16:45 |  
          0 0

          hele, mozny je vsechno, ale tvuj prispevek zni hodne neverohodne. Pokud jsi neco nasel, nemuze byt pro tebe problem to sem napsat nebo sem hodit nejaky konkretni odkaz, na zaklade kteryho to spojeni odvozujes. Do ty doby je to prispevek typu "jednou se vsichni budete divit", a vis, kdo tu legendarni vetu pronesl..:)

          • Re: Slavia představila nové vedení

            dejva     před 9 lety 18.06.2015 18:24 |  
            0 0

            Existuje skupina A, to jsou lide, kteri privedli Slavii na absolutni dno.
            Jina skupina B, Slavii "na oko" zachranila.
            Dalsi skupina C, se nyni Slavii snazi ridit.

            Dale existuje nekolik firem, nebo eserocek s virtualni adresou, ve kterych jsou ti stejni lide ze skupin A B C spolecnymi akcionari, jednateli , sedi spolu v dozorcich radach, predstavenstvech atd.

            Ono se s odstupem casu mozna ukazuje, ze Jiriho pesimismus nebyl daleko od pravdy. Ovsem to co tady pisu se da minimalne dohledat.

            • Re: Slavia představila nové vedení

              tolsimir     před 9 lety 18.06.2015 18:31 |  
              0 0

              Ja stale nechapu proc, kdyz se to da dohledat a je to tedy verejne pristupne, tim padem se nejedna o zadnou tajnou, duvernou a sirokemu okruhu nesdelitelnou informaci, nam tedy ty informace, ze kterych vychazis, neposkytnes

            • Re: Slavia představila nové vedení

              jane (admin)     před 9 lety 18.06.2015 18:39 |  
              0 0

              Ta "virtuální adresa" je u všech těch firem stejná?

              • Re: Slavia představila nové vedení

                dejva     před 9 lety 18.06.2015 18:57 |  
                0 0

                Koněvova 2660/141 13000 Praha

                • Re: Slavia představila nové vedení

                  jane (admin)     před 9 lety 18.06.2015 21:02 |  
                  0 0

                  To je známá adresa, narazili jsme na ní už v době, před Natlandem. Jedná se o to, že firma se živí vytvářením "prázdných" společností a když někdo přijde, že potřebuje hned firmu, tak mu ji odprodá a člověk se nemusí zdržovat se zakládáním. Když ale tu firmu vytváří, musí někoho uvést do role statutárních orgánů a to jsou v těch společnostech stále ti stejní lidé.

                  Tím ale nechci zpochybňovat tvoje hledání, jen by to opravdu chtělo konkretizovat, např. jmény firem.

                  • Re: Slavia představila nové vedení

                    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 22:21 |  
                    0 0

                    Přesně takových adres je navíc spousta, ted jsme jedno eseročko koupily někde na Strašnický.Jenom se převedlo na nás a sídlo zůstalo.

                  • Re: Slavia představila nové vedení

                    dejva     před 9 lety 18.06.2015 23:51 |  
                    0 0

                    Ano ano vim o tom. Ovsem tech pojitek je tam vic nez dost nato, aby se jednalo o nahodu, ci se dalo takto "jednouduse" vysvetlit, zvlast kdyz se hraje o nesplacene pohledavky KI, Stadion v Edenu a v neposledni rade SKS.

                    • Re: Slavia představila nové vedení

                      martyni (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 10:31 |  
                      0 0

                      Tak proc sem nenapises nazvy tech spolecnosti, at se na to muzem podivat?

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 17:55 |  
      0 0

      Šimáně je se Slavii spjat přes Travel Service dlouho, takže z toho bych podle tvé logiky usuzoval, že i Šimáně jede se Sisákem...

  3. Re: Slavia představila nové vedení

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 14:54 |  
    0 0

    V předposlední větě je chyba v koncovce Milana Škody. Mělo by být "... skoro nejlepšího střelce Milana Škodu."

  4. Re: Slavia představila nové vedení

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 15:39 |  
    0 0

    No je zjevny, ze prichazi nova skupina do slavie. Neni to poprvy, muze to byt zmena k lepsimu i k horsimu, jedna takova nova skupina uz prisla a byla to tragedie. Trochu blby je, ze nevime presne, kdo za tim stoji a zda slavie meni majitele nebo jestli si to Rebicek zas za pul roku rozmysli a vsechny vyhodi.

    Ze prichazi novy generalni reditel, to je dobre, protoze Rebickove nemeli na to ridit slavii jako firmu. Jestli bude lepsi, to se ted nevi, ale aspon je tu nejaka nadeje. Prichod Jinocha vitam, sportovni vedeni bylo nejslabsim clankem slavie, zkuseny manazer, slavista, verim ze hodne pomuze.

    Novy trener, jsem na rozpacich, Miru Beranka bych radeji, nicmene nezbyva nez doufat, ze se mu bude darit a ze slavii bude chtit skutecne pomoci, po vyhazovu v Plzni ma urcite motivaci neco dokazat, snad k tomu ma i schopnosti.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      bongor     před 9 lety 18.06.2015 17:36 |  
      0 0

      Rozhodně vítám Jinocha,v tom jsme zajedno.Už se osvědčil na několika pozicích a u nás mu navíc je k dobru,že je to Slávista.I já bych raději viděl trenérem MB,ale Uhrin
      není úplné šlápnutí vedle.Mně moc sympatický není.Problémem je,že se všichni motáme jako v začarovaném kruhu,pořád se začíná,vždycky tím samým způsobem,alespoň prohlášení tomu nasvědčují.Trundu neznám,počkáme si,co dokáže.Trošku hendikepem je,že zřejmě nemá konexe ve fotbalovém prostředí,i když by to mohla být i výhoda,jestliže to vyšetřováním průšvihů FIFA neskončí a půjde se i po jednotlivých národních svazech.Určitě není v normě,aby předseda svazu měl svoje mužstvo v nejvyšší soutěži země a tak dále......

      • Re: Slavia představila nové vedení

        edenian     před 9 lety 18.06.2015 18:46 |  
        0 0

        Bongore promin, ve vsi ucte jsi tady tomu veseleni se nad novou partickou nasadil korunu. Ze si Rebicek vzal do klubu Jinocha, kterej Slavii nechutne obral, kdyz minule odesel, odnesl si sebou Eliase a nikdo nic nezmohl, protoze smlouvu nezaregistroval na svazu, to je mi tezko pochopitelne. Ale konvenuje to se snahou o Hornika. Jinoch je stejnej machr, jen doufam, ze s penezi manipuluje trochu jinak, neni snad takovy primitiv a taha na sobe mene zlata. O moc odlisny ve vykonnosti sportovnoho reditele asi nebude. Uz v tyhle vode plave hodne dlouho. Presto jsem zvedav, co povi az se ho na to nekdo zepta. Na petici to neni, ale snad by nam mohl - treba n tiskovce - vysvetlit jak to bylo. Dolezal atd. jsou u nas take proslaveni navzdy, tak ho nechci odsuzovat, mame jen verejne informace.
        Ale bylo to hodne vasnive, snad si pamatujeme, ne?

        Kdo ne, trochu je tady: http://slavistickenoviny.cz/clanek/3500-pavel-elias-prestupuje-do-jablonce

        • Re: Slavia představila nové vedení

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 10:35 |  
          0 0

          No vidis to, na to uz bych si ani nevzpomnel!

        • Re: Slavia představila nové vedení

          (host)     před 9 lety 19.06.2015 19:27 |  
          0 0

          Tenkrát jsem dostala pěkně vynadáno za uvedení informace, že oba hráči odcházejí zadarmo, když za ně Slavia dostane cca milión přece :) jane

  5. Re: Slavia představila nové vedení

    vlastim     před 9 lety 18.06.2015 16:19 |  
    0 0

    Jsem věrným fanouškem Slávie už téměř 50 let. Změn a nadějí, ale i všech možných ústrků a podrazů jsem zažil za ta léta nesčíslně !!! Být fanouškem Slávie je ale především hrdost na klubové barvy a láska k tradici na celý život. I když někdy, a zvláště v posledních letech, je to pěkná fuška. Dnes cítím, že tyto změny přinesou klubu mého srdce alespoň naději na lepší zítřky, věřím, že znamenají odraz ode dna toho zmaru, ve kterém se v posledních letech motáme. Všem pánům přeju, ať se jim podaří naplnit cíle, se kterými přichází, abychom my věrní mohli mít zase radost ze zdravě tlukoucího slávistického srdce!

  6. Re: Slavia představila nové vedení

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 18:55 |  
    0 0

    OT: Kozel je v Dukle již 6 let.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      PetCC     před 9 lety 18.06.2015 21:33 |  
      0 0

      A nic moc z toho. Koukat se na to skoro nedá.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        klimi     před 9 lety 19.06.2015 07:26 |  
        0 0

        A na naší hru ano?
        Navíc s tím kádrem je to slušný počin.

  7. Re: Slavia představila nové vedení

    travel (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 22:36 |  
    0 0

    Reakce J.Vrby na změny ve Slavii:
    Jiří Vrba ‏@VRonskiJ1892 8 hpřed 8 hodinami

    Konec dohadů a teď zpátky do práce. #priprava #prestupy #novasezona #novanadeje #vzhuruslavie
    Podrobnosti

    Nepřipomíná vám taky D. Trunda na oficiálkách bývalýho německýho reprezentanta Klinsmanna?

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Mac     před 9 lety 18.06.2015 22:59 |  
      0 0

      Mně spíš Trunda připomíná ministra Chovance, oba jsou takové germánské typy. :-( Tak snad bude Trunda lepší.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Slawek     před 9 lety 19.06.2015 17:25 |  
        0 0

        Je taky podobný panu Pitterovi, šéfovi hokejové Slávie......

    • Re: Slavia představila nové vedení

      naplavnik     před 9 lety 19.06.2015 05:21 |  
      0 0

      No Luhoveho typická žluč.Sice mi Vacha není moc sympatický,ale řekl bych,že Luhoveho kariéra se počítá až psaním tenhle cancu. Ano,Vacha udělal málokdy viděnou blbost,ale věnovat se tomu týden potom,nevím.Navíc,celý výsledek je ve stylu,viník byl nalezen a po zásluze potrestán.Ze jsme hráli celkově čočku už nikoho netrápí.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Mike     před 9 lety 19.06.2015 07:50 |  
        0 0

        To jako myslíš, že Luhový nedokázal skoro nic jako fotbalista ?

      • Re: Slavia představila nové vedení

        janko (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 09:25 |  
        0 0

        Kolik československých fotbalistů se uplatnilo ve španělské lize?
        Dal někdo z československých fotbalistů ve španělské lize více gólů než M.Luhový?
        Až začne Synot-bahínko produkovat fotbalisty jako byl Luhový, tak věřím, že začne být lépe. Nejsem jeho obdivovatel, ale nebudu mu brát to co dokázal.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Mike     před 9 lety 19.06.2015 10:30 |  
        0 0

        Střelecká tabulka sezony 1990/1991 Primera division- https://es.wikipedia.org/wiki/Primera_Divisi%C3%B3n_de_Espa%C3%B1a_1990/91

        Dovedeš si představit, že by nějaký současný náš fotbalista obsadil 3.místo ve střelecké tabulce španělské ligy v nějakém provinčním klubu ? Čistá fantasmagorie.

        Takže Luhový má právo kritizovat takového nýmanda Váchu.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          jarodo57     před 9 lety 19.06.2015 12:17 |  
          0 0

          Butragueno,Aldridge,Stoičkov -mladším ročníkům tyhle jména asi nic neříkají.
          Proč by nemohl Luhový někoho zkritizovat.My tady kritizujeme kdeco a kdekoho a ve společnosti takových hráčů jsme nikdy nebyli.
          A už vůbec nemluvím o tom, že má v případě Váchy absolutní pravdu.

          • Re: Slavia představila nové vedení

            naplavnik     před 9 lety 19.06.2015 13:56 |  
            0 0

            Jenže Luhový nedělá skoro nic jiného, než že na svém webu nadává na všechno a na všechny. Sice na příkladu Babiše jde vidět, že tento koncept funguje ("prskající Pepa z hospody"), ale takhle ten kapitalismus soudruzi nevybudujeme, takhle ne. ;-)

            • Re: Slavia představila nové vedení

              bongor     před 9 lety 19.06.2015 21:43 |  
              0 0

              No ale proti potkanovi Váchovi to byl Pan Fotbalista,takže jen ať píše pravdu dál.
              Hlavně ale aby to nepřepísk a aby toho krasavce sralta nakonec nevyhodila,to by možná začali vyhrávat a o to my tady zájem opravdu nemáme

  8. Re: Slavia představila nové vedení

    smely (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 09:15 |  
    0 0

    konecny na twtru nezklamal...to je vopravdu obrmagor...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      ashley     před 9 lety 19.06.2015 10:33 |  
      0 0

      Ten člověk je psychicky nemocný, stačí se podívat na jeho posledních 10 tweetů...

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Markus     před 9 lety 19.06.2015 13:47 |  
        0 0

        Za mě dobrý signál. Kdyby s tím přestal a nedejbože začal dění ve Slavii chválit, bylo by to krajně podezřelé :D

    • Re: Slavia představila nové vedení

      sadlos (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 10:33 |  
      0 0

      Jo, tenhle bordel tam mají už hodně dlouho. Od třetí ligy až po prales.

      Snad v tomhle směru pomůže elektronizace, kdy to bude všechno padat na hlavu FAČRu a ne na týmy.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        kjandourek (admin)     před 9 lety 20.06.2015 00:00 |  
        0 0

        No moment... On nehrál načerno... O hrál na sebe, na své jméno i svou registračku... Problémem bylo, že v okamžiku, kdy šel do Jiren, tak se jeho nový klub nedohodl s tím původním, kdo za něj zaplatí členské příspěvky...

        Je to taková hloupost za pár korun

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Kenny     před 9 lety 19.06.2015 19:33 |  
      0 0

      Jaký ovlivnění? Hrál načerno? Hrál. Zkontumovali ty zápasy? Zkontumovali. Tak o co jde? Asi o to, že kdyby se to vědělo mohla ta Čáslav ještě nějakej zápas koupit, že? Vždyť s Čáslaví hráli ty Jirny taky, tak proč to nezjistil někdo od nich?Trapný hledání chyb všude kolem, ale že hráli špatně to neviděj.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        ashley     před 9 lety 19.06.2015 21:38 |  
        0 0

        Chápeš o co jde? Na hřišti si to vybojovala Čáslav a padá kvůli konzumaci jinýho zápasu... zajímalo by mě, jestli by si takhle blbě kecal, kdyby se nám tohle stalo loni, když jsme byli ve stejný pozici...

  9. Re: Slavia představila nové vedení

    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 10:25 |  
    0 0

    Z rozhovoru s Jinochem
    "Problém Slavie byl, že remizovala a nedávala góly."
    Koho ten člověk sledoval?
    vstřelených gólů 40 (to je o 3 méně než 4. Boleslav a stejně jako 5. Příbram*) Ale inkasovali jsme 45 branek Remíz máme 7 což odpovídá průměru ligy (7 remíz má 7 týmů). Ale máme 14 proher.
    Nevim ale myslím, že náš hlavní problém byl ten, že jsme nedokázali udržet vedení a inkasovali spoustu laciných branek. To byl hlavní rozdíl mezi námi a "pohárovou" Boleslaví.
    Ano problém s útokem bude, když odejde 20 gólů v podobě Škody. Ale nebyl to problém loňské sezóny.


    *Perlička je, že Příbram při stejném skóre 40:45 má 43b a my jen 34...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 10:53 |  
      0 0

      Taky me to zarazilo.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        JirkaD     před 9 lety 19.06.2015 11:06 |  
        0 0

        Tak když posílíme alespoň Nějakou řadu, tak dobré, ne? Celou loňskou sezónu jsme žehrali na to, že nemáme druhého útočníka (doufám, že Diopova a Červenkova doba ještě přijde, a vím, že se hrálo na jednoho útočníka, ale nebylo to tím, že nikdo další Beránka nepřesvědčil?), že záloha nestřílí góly skoro vůbec, tak posílení útočné síly může být i v této řadě.

        Zase bych nehledal ve všem hned negativum, ale raději to pozitivum. Neboli - když se přivede kvalitní hráč někam, tak dobře pro Slávii.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      winter (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 12:01 |  
      0 0

      Přesně tak... Když jsem to četl tak jsem jenom kroutil hlavou... Stejně jako jsem měl nejdřív z příchodu Jinocha dobrý pocit, tak se přeze mě při čtení toho rozhovoru přelil studený pot...

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 12:16 |  
        0 0

        No zřejmě myšleno, že góly dával jen Škoda a pak už nikdo.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Markus     před 9 lety 19.06.2015 14:26 |  
          0 0

          Přesně tak, z toho rozhovoru to jasně vyplývá. Na seznamu záložníků máme sice spoustu hráčů, ale kvalitu dopředu tam má jen málokdo.

  10. Re: Slavia představila nové vedení

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 10:53 |  
    0 0

    JInak rozhovor Trundy na oficialkach nic moc. Snaha o naucene formulky z marketingu, ale obsah zadny. Tak doufejme ze skutky budou fungovat lip nez reci a ze ten jeho "tym" bude k necemu.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 11:31 |  
      0 0

      Sranda je, jak je clanek plny reci o fungujicim tymu, pricemz je ale z jinych vyjadreni jasny, ze jednotlivi clenove spolu zatim vubec o nicem nemluvili, nic nemaji pripraveneho a teprv se seznamuji se situaci v klubu i sami se sebou..

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Tomski     před 9 lety 19.06.2015 11:46 |  
        0 0

        Jinoch a Uhrin se mám pocit znají ze slávistické mládeže...jako trenéři v devadesátých letech...

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Tomski     před 9 lety 19.06.2015 13:00 |  
          0 0

          tak se omlouvám...Jinoch ukončil kariéru v roce 2000 a nastoupil v Liberci...do Slavie přišel v roce 2002, kdy trenérem už byl Beránek a v tu dobu už Uhrin ve Slavii nepůsobil...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      1rytir     před 9 lety 19.06.2015 12:11 |  
      0 0

      Nevím, ale já mám z toho spíše dobrý pocit. Cítím v tom systém a řád. A také perspektivu. Tak uvidíme.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      smely (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 12:29 |  
      0 0

      uz sem to daval na twtr, pripomina mi to vyjadreni jisteho PD akorat, ze misto "produkt" tam je "projekt", jinak takovy ty klasicky manazersky nicnerikajici tlachy, ale nebudu soudit predem...nicmene po vsem co jsme poslednich 6 let museli zkousnout jsem velmi obezretnym optimistou...

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Khadgar     před 9 lety 19.06.2015 12:59 |  
        0 0

        Ať si klidně odříkává formulky. Hlavně, když nebudeme muset za dva tři roky poslouchat, jak v televizi vyjmenovává své manažerské chyby.

  11. Re: Slavia představila nové vedení

    Philliip     před 9 lety 19.06.2015 11:42 |  
    0 0

    Jsem rád, že trenér Uhrin mluví o bohaté historii a tradici klubu. Slavia nikdy nebude klub typu Příbram nebo Budějovice. A i když se nám dlouhodobě nedaří, pořád je Slavia něco víc. A od toho se musíme odrazit. Uvědomit si, kam Slavia patří a podle toho ji vést na hřišti i mimo něj. S příchodem každého nového trenéra doufám v zásadní změnu pojetí hry. Už jsem byl tolikrát zklamán, že moc velká očekávání nemám. Přesto pevně doufám, že už neuvidíme ustrašené výkony hráčů, jejich psychickou neodolnost a snahu některé zápasy ukopat. Chci vidět Slavii, která chce dominovat, která chce vyhrát a neřeší s kým zrovna hraje. To jsou změny, které nestojí ani korunu. Je to o tréninku, komunikaci a sebevědomí. Stejně už se na tu novou sezonu těším. Asi hlavně proto, že se začíná od nuly a člověk vždycky věří nebo doufá, že bude líp...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 12:14 |  
      0 0

      Tohle jsme prokaučovali, byl zadarmo a počítám, že by neodmítnul, kdyby mu někdo stihnul učinit nabídku.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Khadgar     před 9 lety 19.06.2015 12:16 |  
      0 0

      Jasně, a pak by se nadávalo, že jsme podepsali dalšího lazara...

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 12:23 |  
        0 0

        Jasně! Tady se nadává úplně na všechno!! Ať se stane cokoli, tak je vše špatně! Duch dřevěnky je tady pořád.. :( .

    • Re: Slavia představila nové vedení

      winter (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 13:34 |  
      0 0

      Je to škoda že jsme ho neoslovili, ale myslím že i kdyby jsme ho oslovili tak by šel radši do Bolky. Hned z několika důvodů. Bolka mu určitě dokáže nabídnout lepší finanční podmínky než my, mají vyšší ambice a budou hrát evropský poháry (a je jedno že asi ne moc dlouho). Navíc je Baroš srdcem pořád chachar a to je další důvod pro něj i kvůli fans Baníku jít do "neutrální" Bolky, čímž žádnýho Baníkovce urazit nemůže, než kdyby šel do Slavie, kde ta rivalita mezi kluby je. Sice ne taková jako mezi Baníkem a bolševikem, ale je.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Kornovo     před 9 lety 19.06.2015 20:10 |  
        0 0

        to by ses divil. Magera dostal i tu blbou Boleslav poradne sezrat. Kazdopadne je to velka skoda, kvuli Milanovi bych na ty dve sezony klidne koupil permice. Rosa se asi do CR nevrati, uvidime co Peta Cech, ale tak dobre hrace uz mozna na hristi ani nezazijem.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 20:24 |  
          0 0

          Ale my jsme ho oslovili, sice neoficiálně, ale oslovili a on dal přednost nabídce z MB, to je krutá realita. Ale tím se naše nové vedení nebude "chlubit", navíc řekli pravdu, oficiálně jsme s ním nejednali. Milan Baroš se vyjádřil, že si chce ještě zahrát evropské poháry.

          • Re: Slavia představila nové vedení

            Kornovo     před 9 lety 19.06.2015 21:15 |  
            0 0

            jasne, to vyjadreni o tom, ze jsme ho oslovili jsem take cetl. asi bychom chteli moc, aby prisel novy trener i vedeni nebo vlastnik a jeste k tomu hvezda typu baros. pochybuju, ze by sem sel treba rabusic, ondrasek nebo beaguel, ale rad se v tom spletu

  12. Re: Slavia představila nové vedení

    AdJap     před 9 lety 19.06.2015 13:19 |  
    0 0

    Asi se mnou nebude každý souhlasit, ale já bych do kádru přes léto příliš nezasahoval. Změn tu bylo za poslední roky tolik, že by to sneslo také jeden rok trošku uklidnění. Samozřejmě, pokud odejde Škoda, tak je třeba sáhnout do kapsy a zaplatit TOP útočníka na poměry naší ligy, ale jinak si myslím, že by se spíš mělo pracovat s tím co je a konkurenci vytvořit z navrátivších hráčů z hostování a vlastních mladých odchovanců.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      birkin     před 9 lety 19.06.2015 13:41 |  
      0 0

      mas pravdu, moc lidi s tebou souhlasit nebude:-) to, ze nemame krajni zalozniky a minimalne levyho obrance a ze bychom i v pripade setrvani Skody snesli jeste jednoho utocnika, je evidentni

      • Re: Slavia představila nové vedení

        naplavnik     před 9 lety 19.06.2015 13:49 |  
        0 0

        Předpokládám, že odchody Vukadina, Škody a Zmrhala se budou muset řešit. Levý bek je taky neobsazený (natož zdvojený). Uvidíme, co noví kouzelníci ve vedení vymyslí.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 15:54 |  
      0 0

      Ja bych do tymu nejradeji take moc nezasahoval. tak max. kazdy prestupni okno jeden max. dva kusy. Ale, po konci Tamase, nevidim jaksi hrace na leveho beka. dejme tomu ze Bazal bude hrat leve kridlo. s micolou pocitat nelze. ten je vyresenej, skoda. Tak pak potebujem prave kridlo, protoze tam jaksi nevidim hrace co by tam mohl hrat. Takze za mne musi prijit min. levy bek a pravy kridlo. toto je proste nutnost. A to neresim, jestli by odesel Skoda. Zmrhal nejspis zustane, ale jeho bych stahnul do stredu pole.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Hektor     před 9 lety 19.06.2015 22:30 |  
        0 0

        Taky bych moc nezasahoval, na boje o poháry nám stačí tak osm lidí na úrovni hráčů z Plzně, Sparty nebo Jablonce.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Kornovo     před 9 lety 19.06.2015 20:14 |  
      0 0

      nezasahovat do tymu, vam se zdalo, ze tam neco funguje? ja bych chtel slavii aspon ve stredu tabulky, boj o udrzeni je silenost a ten by nas s timto kadrem klidne mohl zase cekat

  13. Re: Slavia představila nové vedení

    Markus     před 9 lety 19.06.2015 14:11 |  
    0 0

    Bylo mi divné, proč se to pod Beránkem po slibném začátku začalo kazit. Proč jako by hráči mysleli na jiné věci a nebyli schopní nechat na hřišti tolik energie jak by se patřilo. Spekulovali jsme o všem možném, ale když jsem si konečně přečetl informaci v médiích, že přímo Řebíček potvrdil, že Slavie čelila na jaře platební neschopnosti, potvrdil si mi ten nejpravděpobnější důvod - prachy. Je velice těžké posuzovat výkony hráčů i práci trenéra v takto narušeném prostředí. Stále tak trvám na tom, že Beránek měl u týmu setrvat a řešit se měly stabilnější podmínky pro tým a jeho posílení. Nicméně ta změna už nastala. Doufám, že to alespoň bude poučení pro nové vedení a dá si větší pozor, aby se situace neopakovala.

  14. Re: Slavia představila nové vedení

    zeleznik2     před 9 lety 19.06.2015 15:21 |  
    0 0

    Neříkám dobré nebo špatné, tedy ani tak ani tak, s hodnocením počkám na podzim,

    u Jinocha jednoznačně plus za bývalé působení u klubu navíc odchovanec, takže pro mne dobrý, ale to tady byl taky Luboš Kubík, aby to nedopadlo stejně

    u Dušana Uhrina ml. nevím, počkám si, u Plzně rychle vyletěl
    před tím druhé místo, naposledy Minsk taky vyletěl
    FK Mladá Boleslav
    2. místo v české lize 2005/06
    postup do základní skupiny Poháru UEFA 2006/07
    3. místo v Gambrinus lize 2006/07
    FC Temešvár
    2. místo v 1. rumunské lize 2010/11
    FC Dinamo Tbilisi
    vítěz 1. gruzínské ligy 2012/13
    vítěz gruzínského poháru 2012/13
    FC Viktoria Plzeň
    2. místo v Gambrinus lize 2013/14
    postup do osmifinále Evropské ligy 2013/14

    je to hodně nebo málo?

    David Trunda - zde teda opravdu nevím, neznám

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 17:23 |  
      0 0

      Jakékoli umístění z jeho minulosti by byl pro nás sen.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      edenian     před 9 lety 19.06.2015 19:19 |  
      0 0

      Na rozdil od Jinocha tady Kubik zadny smecko neudelal.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 20.06.2015 01:43 |  
        0 0

        No Kubík neudělal ani žádnou výraznou díru do světa, nebyl za ním žádný úspěch. A s tím šméčkem je to všelijaké. Doležal nakonec taky skončil v Jablonci a je Peltovou pravou rukou. Kdoví, jak to tehdy bylo. Navíc žádný z těch hráčů se nijak výraznou ligovou personou nestal. My vyhrávali ligu s jinými plejery a za Valentou a Eliášem jsme ani nevzdychli.

        • Re: Slavia představila nové vedení

          edenian     před 9 lety 20.06.2015 09:41 |  
          0 0

          Celkem souhlasim, ovsem Elias se prosadil v lize slusne.
          Jak jsem psal vyse, chlapci si asi nemaji co vycitat. Ale myslim ze je dobre mit okolo sebe jakztakz uklizeno, bylo by dobre od Jinocha se k tomu prilezitostne vyjadrit a nejak to uzavrit. Je proste jasne, ze to nebylo v poradku a zustava to blbe viset.

          • Re: Slavia představila nové vedení

            afro     před 9 lety 20.06.2015 11:14 |  
            0 0

            Já už si to působení Jinocha ve funkci moc nepamatuju a trošku mě ty informace, resp. diskuze zde na SN z tohoto období zkazila náladu, ale na druhou stranu, kdo má z lidí působících v kapr lize zcela čistý štít, že? Pokud by se k tomu Jinoch vyjádřil, bylo by to fajn, ale je asi naivní v to doufat. Třeba si to jako Peltič odpracuje... :-)

            • Re: Slavia představila nové vedení

              edenian     před 9 lety 20.06.2015 13:03 |  
              0 0

              Musime se srovnat s tim, ze veskery hlasky typu " tym " a " pro Slavii " a pod. Jsou samozrejme povinne fraze. Ale Jinoch jiste bude makat kdyz tady je, o to se nebojim. Snad to bude mit uroven, kterou bychom si prali. Na zkazenou naladu to ale neni :-)

              • Re: Slavia představila nové vedení

                Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 20.06.2015 13:34 |  
                0 0

                Ono to asi nebyla jen akce Jinocha. Kdyby tehdy kluci (Eliáš a Valenta) cítili budoucnost ve Slávii, tak by přestup nedělali. Je zajímavé, že teď někdy se spekulovalo o Valentově přestupu ze Slovácka k nám a on se vyjadřoval, že by moc chtěl. Třeba ho Jinoch přivede domů.

  15. Re: Slavia představila nové vedení

    zeleznik2     před 9 lety 19.06.2015 15:22 |  
    0 0

    Co takhle vypsat kurzy na setrvání aspoň do podzimu?

  16. Re: Slavia představila nové vedení

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.06.2015 21:02 |  
    0 0

    Kdo pojedete za týden do Čelákovic, tak hrajeme už v 9.45, níže je program.

    Ministerský pohár ve fotbale, sobota 27. června 2015, stadion „U hájku“

    PROGRAM:

    9.45 Slavia Praha – Slovan Bratislava

    11.15 FK Jablonec – Zbrojovka Brno

    15.00 Utkání o třetí místo

    16.45 Finále Ministerského poháru 2015

  17. Re: Slavia představila nové vedení

    th     před 9 lety 20.06.2015 18:20 |  
    0 0

    Přečetl jsem si ten rozhovor s Trundou, pokud to má být člověk od Šimáněho a dávat pozor na jeho zájmy ve Slavii, tak OK, ale pokud nejen to a on má být šéf, který řídí Slavii? Nadřízený Jinocha, Uhrina, Adama Řebíčka atd.? Vždyť je to panák! Motá se ve frázích, jedna odpověď odporuje odpovědi na otázku předchozí. Jestli doteď byly ve Slavii nějaké vnitřní spory (kolem Kisela a proti a pod.) tak pochybuji, že tenhle pán má na to, aby všichni uvnitř začali tahat za jeden provaz, naopak se bohužel bojím, že to může být ještě divočejší.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      patras     před 9 lety 20.06.2015 19:55 |  
      0 0

      musíme sepsat petici !!! Trvám na tom... Takhle to dál nejede....

      • Re: Slavia představila nové vedení

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 20.06.2015 20:19 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Slavia představila nové vedení

        th     před 9 lety 20.06.2015 20:37 |  
        0 0

        Petice? Kdepak, tentokrát trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní. A zatímco se z ní bede sbírat nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty. :-)))

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Arutha     před 9 lety 20.06.2015 21:38 |  
          0 0

          A co když to bude málo? Přijde čas triček?

          • Re: Slavia představila nové vedení

            th     před 9 lety 21.06.2015 00:59 |  
            0 0

            Pokud ta ho nevyženou, pak nevím co. Všem nám ale uniká hlavní problém a sice to, jak si budeme říkat.

            • Re: Slavia představila nové vedení

              honza_sl     před 9 lety 21.06.2015 17:26 |  
              0 0

              A všichni: "Jednou budem dáááál, jednou budem dáááál..." :-)

            • Re: Slavia představila nové vedení

              Thane (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 23:58 |  
              0 0

              hlavne pozor na zkratky :)

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 20.06.2015 23:20 |  
      0 0

      Tvá slova jen dokazují, že vůbec nevíš, o čem mluvíš.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        th     před 9 lety 21.06.2015 00:48 |  
        0 0

        Díky za podnětnou reakci. ;) Doufám, že máš pravdu.

  18. Re: Slavia představila nové vedení

    Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 20.06.2015 19:01 |  
    0 0

    Třeba Jinoch v Jihlavě nezaregistroval Klimenta! :-)

    • Re: Slavia představila nové vedení

      edenian     před 9 lety 21.06.2015 09:52 |  
      0 0

      10 bodu :-)

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Nosorozec     před 9 lety 21.06.2015 13:50 |  
      0 0

      Přesně tohle jsem si včera při zápase proti Srbsku taky řikal :D

  19. Re: Slavia představila nové vedení

    spino     před 9 lety 21.06.2015 11:35 |  
    0 0

    OT:

    Musím říct, že už jsem dlouho neviděl nic tak trapného, jako předvádí Pelta s domácím ME juniorů. Ve snaze vyrovnat se hokeji a ukázat ramena, že ON taky umí, nechává uměle navyšovat návštěvnost skrze komparz nebo zmanipulovaného sčítání lidí na stadionu. Opravdu hrozné. MS v hokeji pro mě byl spontánní svátek sportu, ale tohle je jen nabubřelá podívaná pro honění si ega několika bafuňářů z FAČR. :(

    • Re: Slavia představila nové vedení

      th     před 9 lety 21.06.2015 12:10 |  
      0 0

      Zlatej hokej, tisíce rozdaných lístků po školách na nezajimavé zápasy s podmínkou, že děti vyberou a přijdou v barvách/s transparenty/s vlajkami jednoho nebo druhého týmu. Ať žije spontánnost a hokejoví bafuňáři na úkor předjednaného komparsu a Peltavena.^^

  20. Re: Slavia představila nové vedení

    ashley     před 9 lety 21.06.2015 12:48 |  
    0 0

    Nemáte někdo nějaké informace o potenciálních posilách? Na tiskovce říkali, že jednání probíhají, tak jestli nejsou nějaké informace o jménech...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      bongor     před 9 lety 21.06.2015 13:03 |  
      0 0

      Bohužel já taky nevím nic.Ale něco mimo Slavii,včera jsem sledoval ,jak se Srbové po oslavách světového titulu dvacítek plahočili po hřišti,hráli tak deset procent toho,co proti Němcům.
      Počítám ,že vedení jejich výpravy dostane v Bělehradě pěknej kartáč.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        lassiter     před 9 lety 21.06.2015 14:59 |  
        0 0

        Hrát můžeš jen to, co ti dovolí soupeř...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Tomski     před 9 lety 21.06.2015 17:06 |  
      0 0

      někde proběhlo něco o Šuralovi...

      • Re: Slavia představila nové vedení

        ashley     před 9 lety 21.06.2015 17:30 |  
        0 0

        To by byla zajímavá posila, otázka je, jestli je to reálný..

        • Re: Slavia představila nové vedení

          Borris     před 9 lety 21.06.2015 17:47 |  
          0 0

          Ne to určitě není reálné. Bažej po něm i rumuni, takže by jistojistě šel spíš tam. Ale hlavně si myslím že půjde rovnou ven. Co by ho tak asi k nám táhlo bohužel.....

      • Re: Slavia představila nové vedení

        1rytir     před 9 lety 21.06.2015 18:32 |  
        0 0

        No a k němu Kliment a Milana můžeme do toho Německa pustit :-))

        • Re: Slavia představila nové vedení

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 18:48 |  
          0 0

          Obávám se, že Kliment je po včerejším výkonu též pouze utopií....

    • Re: Slavia představila nové vedení

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 19:20 |  
      0 0

      Mazuch je k dispozici zdarma..

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Arutha     před 9 lety 21.06.2015 20:09 |  
        0 0

        Jak je na tom zdravotně?

        • Re: Slavia představila nové vedení

          fredydj (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 20:36 |  
          0 0

          myslím že ted je po operaci a začátek ligy by nestihl

  21. Re: Slavia představila nové vedení

    travel (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 18:53 |  
    0 0

    Z oficiálek:

    PKamaryt | Praha
    21.6.2015, 18:36


    Pokud to někoho zajímá, tak v insolvenčním řízení se k nám přidala firma, která je v podobný situaci a dokládá důkazy o podvodech a špinavý minulosti firmy, která nás "žaluje". Co jsem četl, tak jde opravdu o těžkej podvod, kterej má Slavii poškodit jméno, snížit cenu a vynutit z ní peníze.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Barra     před 9 lety 21.06.2015 23:42 |  
      0 0

      Dik za odkaz. Zajimave cteni v kazdem pripade, jsem zvedavy co se z toho jeste vykluba a hlavne jak to nakonec skonci.

      Stejne jmena, ktera se opakuji, stejne vazby, adresy - tom uz nemuze byt nahoda. I kdyz, v nasem pripade mi podepsane smlouvy se zdaji byt pravdive. Ale ocividne si nekdo pres odkup pohledavek Kusyho udelal zalusk na Slavii. Nechtel bych byt soudce ktery se v tom ma vyznat. Snad bude pouzivat zdravy rozum a bude slouzit Bohyni Justicii. Tato kauza je ale jiz natolik medializovana, ze by nemely hrozit podivne verdikty.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Markus     před 9 lety 22.06.2015 10:49 |  
        0 0

        Existuje pěkné lidové přísloví: Na každé prase se někde vaří voda. Lidé, kteří svou okázalost dávají najevo takovým způsobem jako dávali, svému osudu doslova sprintují vstříc. Zase jsme jednou svědky situace, kde arogance a nadřazenost zaslepila někoho i ty základní pusy sebezáchovy. Že tihle lidí mají potřebu na sebe takhle upozorňovat ...

  22. Re: Slavia představila nové vedení

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 20:17 |  
    0 0

    Tak co, dozvíme se zejtra něco, posily,plán přípravy?

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 21.06.2015 21:09 |  
      0 0

      Tak určitě!! ;)

  23. Re: Slavia představila nové vedení

    dejvidovic     před 9 lety 21.06.2015 21:40 |  
    0 0

    Ondra Čelůstka docela srcař,co? ;)

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Borris     před 9 lety 21.06.2015 22:33 |  
      0 0

      Jojo jsem hodně rád že dal rumunům košem

    • Re: Slavia představila nové vedení

      afro     před 9 lety 22.06.2015 08:44 |  
      0 0

      Ne, že by mě to nepotěšilo, ale že bych měl zrovna Čelůstku zafixovanýho jako srdcaře to zase ne.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 09:34 |  
      0 0

      Taky si nemyslím,že by se Ondra rozhodoval jako bývalý slávista, ale že vyslyšel lepší nabídku.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        dejvidovic     před 9 lety 22.06.2015 09:53 |  
        0 0

        Myslel jsem to s nadsazkou. Ale potesilo me to.

  24. Re: Slavia představila nové vedení

    Tomski     před 9 lety 22.06.2015 09:20 |  
    0 0

    blíží se buřina...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Markus     před 9 lety 22.06.2015 09:28 |  
      0 0

      Že by Škoda?

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Tomski     před 9 lety 22.06.2015 09:33 |  
        0 0

        kdyby jo, tak doufám, že by byla ohlášena i náhrada...

        • Re: Slavia představila nové vedení

          carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 09:50 |  
          0 0

          Může bejt bouřka i dobrá zpráva pro nás... ?

          • Re: Slavia představila nové vedení

            AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 10:00 |  
            0 0

            tu otázku si také pokládám, po suchu je přeci bouřka dobrá :-). sranda by byla kdyby opravdu psal o počasí

    • Re: Slavia představila nové vedení

      mike-k (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 10:10 |  
      0 0

      čtyři blesky = čtyři posily. :D

      • Re: Slavia představila nové vedení

        afro     před 9 lety 22.06.2015 10:13 |  
        0 0

        Palec nahoru. :-)))

  25. Re: Slavia představila nové vedení

    LH1969     před 9 lety 22.06.2015 10:28 |  
    0 2

    Tak to vypadá na R.Voltra z Viktorie nevim ale posila nic moc

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 10:30 |  
      0 0

      Tak příchod útočníka může znamenat, že konečně budeme hrát třeba na více než jednoho.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Tomski     před 9 lety 22.06.2015 10:34 |  
      0 0

      taky bych radši "větší hvězdu", ale jdou na něj jen superlativy a má ligovou úroveň...doufám, že to neznamená odchod Škody...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 10:40 |  
      0 0

      Ještě bych k tomu doplnila, že si nejsem jistá, kdo z nás by si vloni touhle dobou myslel, že se Škoda bude prát o korunu krále střelců ;) to jen k těm očekáváním

    • Re: Slavia představila nové vedení

      AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 10:42 |  
      0 0

      a upřímně Milan Škoda byl velké jméno do útoku ? Voltr v 2.lize dva roky po sobě 12g, věk 24let, 178cm,75kg takže i jiný typ než Milan.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 10:43 |  
        0 0

        lepší než nějaký černoch za 18 mil.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Tomski     před 9 lety 22.06.2015 10:46 |  
        0 0

        tak v té době ho chtěla i Plzeň...sezonu předtím dal 8 branek v lize a už I.Hašek ho měl připraveného jako náhradníka pro repre...

    • Re: Slavia představila nové vedení

      afro     před 9 lety 22.06.2015 11:18 |  
      0 0

      Taky bych raději nějaké zvučnější jméno, ale třeba bude platným hráčem. Statistiky nemá špatné, i když to bylo ve druhé lize. Otázkou je, zda se počítá s tím, že bude s Červenou krýt záda Škodovi, Škoda odejde a on se popere o jeho místo s Červenkou a nebo budeme hrát na dva útočníky. Osobně si moc hru na dva útočníky neumím představit, protože by to byl asi docela průchoďák ve středu zálohy a myslím, že v Plzni hrál Uhrin na jednoho útočníka (ten systém tam byl ale zažitý už od Vrby a nebyl důvod ho měnit). Uvidíme, jakým stylem budeme hrát a docela se těším, co Uhrin plánuje. Jo a třeba je použitelný i na křídle.

      A teď ještě minimálně levého beka a pravé křídlo.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 15:39 |  
        0 0

        Já teda nevím, ale naše záloha byla průchoďák i s pěti záložníky a při nasazení a snaze většiny našich hráčů by pravděpodobně byla průchoďák i se šesti...ono je to také o tom, že když aktivně útočím a podržím vepředu míč, tak tolik neubývají síly. Říkám to už asi 3 roky, ale Slavia nikdy 4-5-1 nebo chcete-li 4-2-3-1 neuměla.

        Samozřejmě, když se to umí a má na to tým hráče (např. Plzeň), tak je to velice dobré rozestavení, nicméně není to samozřejmě jen o tom. Oba Manchestery hrajou víceméně 4-4-2 celou dobu, Barcelona si pořád jede svoje 4-3-3 a přesto pořád vítězí. Ono je to mnohem víc o jednotlivých hráčích než o rozestavení.

  26. Re: Slavia představila nové vedení

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:10 |  
    0 0

    Voltr mi na rozšíření kádru přijde dobrý, snad udržíme Škodu a začneme konečně hrát na dva útočníky, věřím, že minimálně jeden z trojice Diop - Červenka - Voltr by se mohl při troše důvěry a dostatečného počtu minut na hřišti rozstřílet. Tak teď už to chce jen levého beka a pravé křídlo, tedy za předpokladu, že všechny udržíme.

  27. Re: Slavia představila nové vedení

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:18 |  
    0 0

    Jinak na oficiální fb page Slavie se právě objevila série fotek s informací, že se do přípravy zapojil už i Škoda, Kenia a Boudjemaa. Doufám, že Uhrin nad Damienem na rozdíl od Beránka nezlomí hůl a povede se mu ho pozvednout do formy, v které k nám přicházel. Říkejte si co chcete, ale Boudjemaa je spolu s Keniou suverénně nejšikovnější a nejfotbalovější hráč současné Slavie, u něj to spíš bylo jen o naprosté ignoranci trenéra. Já věřím, že když dostane důvěru a přizpůsobí se mu herní systém (nedivím se, že v té Beránkově defenzivní sra*ce byl zoufalý), tak že rozkvete a bude nejlepší možná posila na pravé křídlo.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      winter (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:20 |  
      0 0

      tak tak, jednoznačně souhlas.. průser je jen ten, že za Beránka se prosral rok trvání jeho smlouvy a já mám pocit že mu končí buď za půl roku nebo maximálně za rok.. takže jestli se dostane do formy a začne zářit tak po něm šáhne plíseň nebo sralta a ještě k tomu zadarmo nebo za pakatel.. :/

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Tomski     před 9 lety 22.06.2015 11:21 |  
        0 0

        a když ho nenastartuje, tak to už bude chyba DB nebo zase někoho jiného ?

        • Re: Slavia představila nové vedení

          winter (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:30 |  
          0 0

          Když se nezvedne ani pod Uhrinem tak bude chyba zřejmě v Damienovi.. každopádně jestli budeme hrát fotbal, tak věřím tomu že Damien zase ukáže co umí

    • Re: Slavia představila nové vedení

      afro     před 9 lety 22.06.2015 11:26 |  
      0 0

      Tak za tohle dostaneš "čočku". DB je přece tragickej dozadu...

      Jsem docela překvapenej, že se objevil v přípravě a pokud zůstane, měl by dostat šanci. Ať mi nikdo netvrdí, že útočná část Boudjemaa, Kenia, Bazal (Zmrhal - toho bych radši viděl ve středu zálohy) - Škoda (ve formě z minulé sezóny :-)) není na naší ligu nadprůměrná.

      Nevíte někdo do kdy má DB smlouvu?

      • Re: Slavia představila nové vedení

        Navyseals     před 9 lety 22.06.2015 11:32 |  
        0 0

        ještě rok s opcí

        • Re: Slavia představila nové vedení

          afro     před 9 lety 22.06.2015 12:20 |  
          0 0

          Díky kucí (winter, Navyseals).

  28. Re: Slavia představila nové vedení

    Borris     před 9 lety 22.06.2015 11:20 |  
    0 0

    Třeba ta zpráva Jirky Vrby o bouřkách není myšlena ohledně Voltra. Přecejen podle článku na oficiálkách to spíš vypadá, že přichází na testy a že ještě zdaleka není novou posilou.

    • Re: Slavia představila nové vedení

      Navyseals     před 9 lety 22.06.2015 11:24 |  
      0 0

      Já myslím, že jo. Dneska už nikoho nečekám.

      • Re: Slavia představila nové vedení

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:47 |  
        0 0

        souhlasim, nikdo jiny uz neprijde. Alespon dnes. ale den je jeste dlouhy