Fortuna liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:1

Slavia hrála v Edenu o hodně. Tři body, třetí výhra v řadě, udržení dobré nálady v klubu i na tribunách po změně vlastníka a čtvrté místo v tabulce po sobotních zápasech 6. kola. To vše bylo dnes večer ve hře, po slabém výkonu především v první půli sešívaní ale získali jen bod, který asi odpovídal celkovému obrazu hry.

Slavia - Ml. Boleslav 1:1 (0:0)
Branky:
 61. Polom (vl.) - 79. Skalák
ČK: 88. Fleišman

Slavia: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Hrubý (46. Bazal), Souček, Piták (83. Bílek), Černý - Škoda, Voltr

Trenér Dušan Uhrin musel v sestavě udělat asi více změn, než by se mu líbilo. Vzájemná dohoda mezi kluby nepustila do sestavy Jana Štohanzla, který dopoledne nastoupil za farmu Slavie Viktorii Žižkov a pro zranění střídal už po necelé půlhodině. Zranění také do sestavy nepustilo Švece, na levý bek se tak vrátil uzdravený Jablonský. Absenci Štohanzla pak trenér vyřešil posunutím Hrubého na pravé křídlo a do středu zálohy se postavil Karel Piták.

Úvod zápasu patřil hostům, kteří poprvé zahrozili ve čtvrté minutě z přímého kopu od postranní čáry po faulu Latky. Obrana Slavie si i s trochou štěstí poradila. Ve 12. minutě to zkusil z velké dálky Rada, branku Berkovce přestřelil, avšak ne o moc. Slávisté se v prvních dvaceti minutách absolutně nedostali do hry a velkou část hrací doby se pouze bránili, v té době naštěstí nepříliš nebezpečným hráčům Mladé Boleslavi. První šance domácích tak přišla až po obrovské chybě hostů v rozehrávce, po které šli sešívaní dva na dva, Škoda dostal přihrávku od Pitáka a střílel dobře na zadní tyč, Šeda vyrazil, v následné akci nejprve Voltr trefil nešťastně Škodu, následně ještě vystřihl pěkné nůžky, střelu však Lapil opět Šeda. Na druhé straně slávisté špatně bránili další centrovaný míč z přímého kopu, Berkovec zůstal na čáře a musel předvést výborný zákrok proti zakončení Kúdely zblízka. O chvíli později střílel z dobrých 35 metrů Ščuk, podobně jako jeho kolega Rada přestřelil. Hrozivý poločas zakončilo Jablonského podskočení vysokého míče a Berkovec skvěle vychytal Zahustela. Nebýt jedné chyby hráčů Boleslavi v rozehrávce, slávisté by za celý poločas vůbec nevystřelili, jedinou standardní situaci na polovině soupeře rozehrávali až v 44. minutě. To jen dokumentuje velice špatný výkon slávistů v první půli.

Po první půli bylo na vystřídání několik hráčů, Dušan Uhrin nakonec stáhl jen Roberta Hrubého, kterému se na křídle nepovedlo za celou půli prakticky nic, nahradil jej Josef Bazal. Změna přinesla do hry Slavie trochu vzruchu, nebezpečnější ale byli stále hosté. Po nesmyslném faulu Jablonského míč proletěl nebezpečně skrz celé malé vápno, Berkovec ale zasahovat nemusel. V 56. minutě poslal výborný míč do vápna z přímého kopu Piták a někdo z jeho spoluhráčů v chumlu zakončoval těsně vedle. Zlepšení hry korunovali sešívaní dokonce vstřelenou brankou, na přímý kop z hloubi pole nabíhalo několik slávistů, míč za záda Šedy ale usměrnil hostující Polom - 1:0! Po nepovedeném autu Jablonského hráli na druhé straně hosté a jejich akce vedla až k nebezpečné střele Zahustela, kterou vyrazil robinzonádou Berkovec. Dobrý zásah si připsal také Šeda, když efektně lapil hlavičku Voltra po dlouhém autu Mikuly. V 77. minutě sudí Paták výrazně pomohl hostům, když odpustil Ščukovi jasnou žlutou kartu, která by byla druhá. A o dvě minuty pískl faul Mikuly asi 25 metrů od  brány, po kterém Skalák prakticky zopakoval svou branku z jara a opět za Berkovcem vymetl šibenici - 1:1. Dušan Uhrin se rozhodl bránit remízu a poslal na hřiště místo Pitáka defenzivního Bílka. V 88. minutě poslal Deli pěkný míč za obranu na Bazala, ten si sice míč nezpracoval ideálně, i tak jej ale zezadu trefil Fleišman a následovala červená karta. Přímý kop pak poslal nad bránu netradiční exekutor Deli. V závěru zápasu pak slávisté obléhali za pomoci standardních situací bránu hostí, Latka si chtěl vykoledovat při závaru penaltu, Paták naopak přiřkl Slavii dva sporné rohy a emoce plály. Za zbytečný faul na Skaláka pak viděl žlutou kartu ještě Mikula. V rozkouskovaném závěru už šance nepřišly a týmy se rozešly smírně 1:1. Vzhledem k slabému výkonu v prvním poločase asi Slavia nemůže být nespokojená, přestože ztratila nadějné vedení.

Jako první hodnotil zápas trenér hostí Karel Jarolím: "Co k tomu říct. Bylo to trošku s otazníkem, tři týdny jsme nehráli kvalitnější zápas. Byli jsme plni očekávání, co to udělá. Chybělo nám pár hráčů, kteří byli v reprezentaci. Nebylo jednoduché se připravit, ale hráči to zvládli dobře. V první půli jsme soupeře nepustili do vážnější šance, až na jednu chybu. Kontrolovali jsme hru, škoda šance v závěru první půle. Slavia se pak tradičně po standardce dostala do vedení, věděli jsme, že to nebude jednoduché s tím něco udělat. Naštěstí máme Jirku Skaláka, který ze své parkety vyrovnal. Závěr byl hektický. Po průběhu jsem rád, že to skončilo aspoň takto, ale chtěli jsme vyhrát. Nebýt toho vyloučení, možná jsme s tím výsledkem mohli ještě něco udělat. Myslím, že obrana ten zápas ustála, bylo tam zlepšení oproti minulým zápasům. Magera nám vypadl ve středu v průběhu tréninku, u Baroše to je zranění z předminulého týdne. Zápasy proti Slavii jsou pro mě pořád trochu specifické, nebudu říkat, že ne. Na ty roky nejde jen tak zapomenout."

Dušan Uhrin řekl k zápasu toto: "Už jsem to říkal do televize. V první půli jsme hráli velice špatně, Boleslav nás přehrávala ve všech směrech. Po poločase se to zlomilo, začali jsme běhat. Šli jsme do vedení, škoda že jsme to neudrželi, ale remíza je asi spravedlivá. Myslím, že změna majitele se na nás nijak nepodepsala. Jsme rádi, že se situace uklidnila, ale hráči trénovali stejně jako předtím. Hrubého jsem se rozhodl postavit, protože na tréninku vypadal dobře, věřil jsem, že tam odehraje dobré utkání. Ale nemyslím, že to bylo jen kvůli Hrubému, že jsme v první půli hráli špatně, celá záloha hrála špatně. Berkovec ten přímý kop asi chytit nemohl, to by u toho musel přímo stát. Zápas proti Boleslavi pro mě není specifický kvůli tomu, že jsem tam trénoval, ale spíš proto, že jsem jako trenér začínal jako asistent právě Karla Jarolíma."

6.kolo - Sobota 12. 09. 2015 20:15

Synot liga, 2015/2016
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

61. vlastní branka

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

79. Skalák.

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    japhy     před 9 lety 12.09.2015 19:20 |  
    0 0

    OK, tak koule nám trenér ukázal, hrajeme na dva hroty. Jinak ale ta záloha...nevím, nevím. Chtít po Hrubým, aby piloval lajnu asi nelze, tudíž předpokládám jeho stahování do středu a vysouvat se bude Mikula. A Pitáka asi pěkně proženou. No, uvidíme. Každopádně Bazal má do základu asi hodně daleko, což jsem po přípravě nečekal.

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    zeleznik2     před 9 lety 12.09.2015 19:42 |  
    0 0

    Těžký zápas, bez Štohanzla záloha slabší, rád bych tři bodíky, ale dnes budou asi hodně vysoko. Hlavně nedělat vzadu chyby...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      Falk     před 9 lety 12.09.2015 19:54 |  
      0 0

      Zmrhal zranění ,Hrubý pravá strana ,ne malé ,ale větší překvapeni,Bazal opět šanci nedostal,to už je trošku divné ,snad trenér ví co dělá,Prošek vlevo ,Hrubý vpravo - to už tu bylo.Dnes asi Latka naposledy ,přeci nekoupíme za 5 mil.Frydrycha a pak ho posadíme ?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 20:11 |  
        0 0

        Frydrych může hrát i na krajích...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        zeleznik2     před 9 lety 13.09.2015 11:32 |  
        0 0

        25 těžko spíše 10 mil.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        zeleznik2     před 9 lety 13.09.2015 11:32 |  
        0 0

        25 těžko spíše 10 mil.

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

    Barra     před 9 lety 12.09.2015 20:17 |  
    0 0

    Levan Kenia jako nahradnik na lavicce.

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 20:33 |  
    0 0

    Hrubý toho Fleišmana hodně nedává

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

    Kuliss9     před 9 lety 12.09.2015 20:44 |  
    0 0

    Těžko říct, jaký noví majitelé plány v rozhazování, je jasné, jak říkal, Šimáně, že nelze udělat okamžitou výměnu celého týmu, ale dnešní zápas krásně ukazuje, že pokud budeme chtít být do budoucna konkurence schopni i v evropě, tak z momentálního kádru máme v každé řadě pouze jednoho schopné hráče. Brána Berky to je bezproblému, v obraně pouze Deli, záloha Souček a v úteku Škoda. Pak tu máme pár hráčů jako např. Voltr, kteří jsou snaživí a můžou tvořit kvalitní osu širšího kádru. Velký otazník je Kenia, já věřím, že když teď začnou chodit výplaty včas a v klidu, tak se zázračně uzdraví a ani bych mu to neměl za zlé, holt pro cizince to musí být ohromně složité bez kvalitního zázemí pracovat na 100%, ani to srdíčko ke klubu tam není po tak krátké době, aby je nutilo něco do práce.
    Zbytek kádru holt ať se nám to líbí nebo ne, se musí postupně vyměnit. Líbí se mi, že to nechtějí udělat ze dne na den, ale postupně musí pryč, jinak se ze šedého průměru nedostaneme.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      japoko     před 9 lety 12.09.2015 21:08 |  
      0 1

      Bohužel Berky nemá,(a nejenom dnes) vůbec cit pro centrované míče. To je velký minus, ale neumí to třeba ani P. Čech.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        Kuliss9     před 9 lety 12.09.2015 21:12 |  
        0 0

        Pokud by to byla jediná slabina, tak je to něco na čem se dá parádně zapracovat.

        Na druhou stranu už za první půli zase chytil dva góly, propadlé míče na zadní tyč

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        Kuliss9     před 9 lety 12.09.2015 21:12 |  
        0 0

        Pokud by to byla jediná slabina, tak je to něco na čem se dá parádně zapracovat.

        Na druhou stranu už za první půli zase chytil dva góly, propadlé míče na zadní tyč

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 9 lety 13.09.2015 11:39 |  
        0 0

        No když ho a Hrubeše trénuje Radek Černý, který taky v posledních letech nevybíhal je to škoda jinak výborný golman.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 13.09.2015 11:36 |  
      0 0

      Dělí těžko neustále maže protihráčům takže jen zdravý Švec a Latka Souček a Štohanzl a oba hroty to je dost málo plus Frydrych.

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 20:51 |  
    0 0

    Zaloha hraje fakt silene.. Nebo spis ani nehraje.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 20:59 |  
      0 0

      A co dnes předvádí pan Mikula je taky na ručník..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        pinochet     před 9 lety 13.09.2015 00:48 |  
        0 0

        Úplná katastrofa je ovšem i Deli.

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

    sasky     před 9 lety 12.09.2015 21:01 |  
    0 0

    Ten Hrubý tam je dneska úplně k h... ničemu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 21:03 |  
      0 0

      Hraje proti Flaišmanovi jako dítě. Vyhrál za celou dobu jeden souboj a když se náhodou dostane k míči neatakován, tak to hned pos...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      Falk     před 9 lety 12.09.2015 21:05 |  
      0 0

      Jak povídám už Uhrin experimentuje ,záloha je hrozná , snad tu remízu ukopem.Porazit někoho můžeme ,ale porážet nebo hrát pěkný fotbal ,to ani náhodou .Co dnes sleduje Uhrin ,že dal Roberta na pravo ,to ví jenom on

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      Betynka58     před 9 lety 12.09.2015 21:06 |  
      0 0

      Souhlasím, v první půli asi náš nejhorší hráč.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

    biggris (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 21:10 |  
    0 0

    Boleslav nam zatim ukazuje, jak ma vypadat presink, Fleisman jak ma vypadat krajni obrance a Hruby jak rozhodne nema vypadat krakni zaloznik. A co mi fakt pije krev, je ten klasickej nezajem pri autech.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

      biggris (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 21:11 |  
      0 0

      *krajni zaloznik

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 21:26 |  
      0 0

      A Jablonský jak hrát na druhou žlutou

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

    JS (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 21:54 |  
    0 0

    Souček a Bazal příjemně překvapují. Hrubý je opravdu na nic, Jablonský tam nemá co dělat, ale kdo je naprostý, totální a největší tragéd, to je Milan Černý. Kam se poděl všechen jeho um, technika, rychlost, fotbalovost...? Tohle není hráč pro Slavii.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:12 |  
      0 0

      hlavně ta jeho desetivteřinovka, kdy se okolo něj hrálo a on se tam procházel jak na procházce, jako nestranný pozorovatel. To měl jít hned ven. Pak kvůli tomu nedal sprint, poněvadž startovat ze stoje je vždycky těžký.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      Betynka58     před 9 lety 12.09.2015 22:26 |  
      0 0

      Naprostý tragéd byl dnes především Hrubý, Míňa Černý, i když se mu tolik nedařilo, měl přeci jen alespoň pár lepších záblesků.

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:16 |  
    0 0

    Bazal musi hrat priste v zakladu...skoda toho trestnaku osobne bych od nej Deliho hnal ale tam nebylo moc na vyber..videl bych jen dve moznosti. Bud aby kopal Bazal nebo vystridal Kenia coz by nebylo riziko na poslednich par minut kdyz hraje souper o deseti treba misto Voltra a klidne bych ho to nechal kopnout bez jedinyho doteku s balonem..

    ten zmrd rudej nam dal uz druhej neskutecnej gol..nemuzu rict ze bych si na ten prvni nevzpomnel pred tim trestnakem ale chytit to neslo no :( jo a scuk mel jit ven..

    Hruby nemuze hrat na kraji to uz snad nakou dobu vime..Pitak je obeti hry ale dela co muze a rozhodne je vyrazne lepsi nez pred rokem

    nemuzu nezminit ty nesmysly co tam Patak piskal na konci..nejdriv dva nesmyslny rohy pro nas pak nesmyslnej aut pro ne..asi nevedel co se zaverem kdyz nemel noticky jinak si to fakt neumim vysvetlit..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 9 lety 12.09.2015 22:32 |  
      0 0

      Bolka byla o třídu lepší,výsledek 1-1 je pro nás tedy výhra.Jablonský,Černý,Hrubý úplně k ničemu a dvojice útočníků zbytečná kvůli nemožně hrající záloze
      Bazal to hodně vylepšil,ale ve srovnání s embéčkama bylo mužstvo pomalé,děsně nepřesné a i míň pracovité.Bohužel první opravdu objektivní porovnání s konkurencí /není důvod k rozmrzelosti,peníze choděj/ ukázalo,že teď musí být na řadě podstatné posílení,jinak se nehneme.Říkám to nerad,ale momentálně nejsme konkurenceschopní.A nakonec si nechám diváky.I já patřím mezi ty ,co nepřišli,ale
      pohled na poloprázdné tribuny byl smutnej.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:44 |  
        0 0

        Jiste mame problem s levou obranou a krajema zalohy..na druhou stranu kdyz bude hrat na strane Bazal Zmrhal Stohanz tak to snad takova tragedie nebude..a ve stredu hriste nemuze hrat Pitak na tyhle pozici si myslim..tam at hraje bud Hruby (porad od nej chci vyrazne pracovitejsi a duraznejsi vykon) nebo Zmrhal..ale kadr je to uzkej no..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        hiker42     před 9 lety 13.09.2015 11:59 |  
        0 0

        S obrazem hry souhlas do puntíku. Prohranej zápas. Záloha šílená, připosranost, děs, oproti tomu Bolka agresivní, sem tam hráli i fotbal.

        z TS to vypadalo na max. 5 tis. lidí

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:18 |  
    0 0

    Já budu raději jen pozitivní. Berkovec skvělý. Bazal si říká při zranění ostatních o šanci. Až budeme v záloze silnější, tak Voltr bude také výborný. Soupeř byl dle mého názoru herně nejlepší, kterého jsme letos potkali. Stejně tak byla dobrá naše obrana v pokutovém území.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      mirecek1111     před 9 lety 12.09.2015 22:24 |  
      0 0

      Máme bod navíc, to se počítá. Na Boleslav přece jen ještě nemáme. Doufejme že Tvrdík tím "ještě nekončíme" myslel někoho do středu hřiště :-)

      Až přijde Frydrych, tak by měl jít místo Mikuly na beka, Mikula s Bazalem a Štohanzlem by se měli poprat o pravý kraj, před Součka ta nějaká posila, a bude ta záloha určitě lepší.

      Uhrin asi věděl co říkal, když chce kreativního záložníka, Hrubý byl ted na křídle katastrofa, ale zřejmě to takhle nepůjde ani tam, kde hrál v minulých zápasech..

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:18 |  
    0 0

    Přátelé, sice to ebylo tak strašný jako v Brně (alespoň pocitově), ale it ak to byl strašnej humus. Chudáci útočníci si skoro nečuchli, protože boleslavští presovali a záložníci si akorát stoupnou mezi ně a stojej, takhle se obehrát nikdo nedá a přihrávka po zemi je 100% ztrát míče. Takže to musej nakopávat obránci. To samý při autech. Hrubý byl dneska fotbalová katastrofa. Pokud chce hrát 1 zápas dobře a 3 mizerně a navrch jednou jako dneska, tak by si měl zvolit jinou kriéru než je profese profi fotbalisty. Nechápu, jak může být s tímhle v repre. Podpis jablonského byla chyba. Divim se, že nešel na začátku druhé půle do sprch. I přes to, že dneska Milan skoro nedostal šanci, byla tam dvě uvolnění, při kterých ukázal svého génia. Voltr se zdá jako hodně mrštnej a technicky docela zdatnej čertík. Bazal se ani nemusel snažit aby byl lepší než jeho předchůdce. Je otázkou do jaké míry to bylo tím, že byl čerstvý. Nečekal jsem skoro nic, ale i tak jsem dneska docela zklamanej.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      Falk     před 9 lety 12.09.2015 22:30 |  
      0 0

      Ta druhá půlka aspoň byla bojovná,s náznaky fotbalu.Hru oživil Bazal.dnes pochvala Souček,Černý,Škoda ,Voltr ,ale i obrana.Bod je spravedlivý .

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:29 |  
    0 0

    Co se dá dělat...Zmrhal se Štohanzlem chyběli.
    Ale i tak máme z prdu bod, já jsem docela spokojený. Navíc bylo fajn, že jsme je docela slušně nakopali. Nějak jsem na Boleslav alergický, co je v ní Jarolím.

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    kleofas     před 9 lety 12.09.2015 22:51 |  
    0 0

    Marně hledám rozdíl mezi Uhrinem a Beránkem. Prvni půle bez zálohy, nechat Hrubyho brousit lajnu je blbost už potvrzená, Pitáka jsme tu řešili celou minulou sezónu, a při závěru Hrubý chyběl při standartkách. Zlatý bod, z derby mám hrůzu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      mart01     před 9 lety 12.09.2015 22:56 |  
      0 0

      Rozdíl nehledej v trenérovi, ale v kádru. A ten je stále stejný, takže jsi správně žádný rozdíl nenašel :-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        kleofas     před 9 lety 12.09.2015 22:59 |  
        0 0

        Ale proč dělá stejné blbosti?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          sasky     před 9 lety 13.09.2015 10:18 |  
          0 0

          Protože jiné alternativy prakticky nemá? Jinak já tedy ve hře vidím určitý progres. Ne nějak výrazný, ale progres tam je. I včera se občas snažili hrát po zemi, za Beránka toto prakticky neexistovalo. Ale myslím si, že trenérský rukopis bude vidět až minimálně po roce...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            Tealc     před 9 lety 13.09.2015 12:12 |  
            0 0

            Rozdíl mezi Beránkem a Uhrinem vidím hlavně v tom, že v minulé sezóně jsme ve 2. půli pravidelně fyzicky odpadli, zatímco letos hrajeme až do konce. Samozřejmě až na čestnou vyjímku Karla Pitáka, ale u něj je to vzhledem k věku pochopitelné..

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    spino     před 9 lety 12.09.2015 22:51 |  
    0 0

    Dneska mě více než výkon na hříšti potěšila výpověď Jardy Tvrdíka na Twitteru. Slavia je v dobrých rukách.

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    prorok (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:51 |  
    0 0

    Berky skvely, obrana az na Latku slusna, Jablonskemu bych nenadaval,Mikula roste, u Latky mi pripada, jakoby ztratil motivaci. Do jake miry je to dane manzelkou a rudým Sportem a rudým bulvarem, kde z nej udelali grázla, to by nepridalo ani Ronaldovi. Útok ted mame vyborny Škoda, Voltr, Bazal, jen je uplne odriznuty neexistujici zálohou, ktera neumi pridrzet mic a presne rozehrat, takze si nekopne. Míňa Cerný, ktereho jsem mel rad, dostal po zraněni spoustu casu na vyhrání, bohuzel uz asi zbytecne, souhlasim s tim,ze je tragický ( Hrubý... skoda slov, ale pilovat lajnu vim i ja, ze je výsměch). Piták je pořád dobrý, ale už ne pro nás, nový tvurce hry je velenutný a někdo do zálohy, proboha, jinak se z toho nevyhrabeme..Podle me byl dneska nejlepší Berky a Voltr. A měli jsme stesti, ze Bolka mela mizernou koncovku. jinak nam nedala vetsinou mic... ale i bodik dobry. Viva Slávia !

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    prorok (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 22:51 |  
    0 0

    Berky skvely, obrana az na Latku slusna, Jablonskemu bych nenadaval,Mikula roste, u Latky mi pripada, jakoby ztratil motivaci. Do jake miry je to dane manzelkou a rudým Sportem a rudým bulvarem, kde z nej udelali grázla, to by nepridalo ani Ronaldovi. Útok ted mame vyborny Škoda, Voltr, Bazal, jen je uplne odriznuty neexistujici zálohou, ktera neumi pridrzet mic a presne rozehrat, takze si nekopne. Míňa Cerný, ktereho jsem mel rad, dostal po zraněni spoustu casu na vyhrání, bohuzel uz asi zbytecne, souhlasim s tim,ze je tragický ( Hrubý... skoda slov, ale pilovat lajnu vim i ja, ze je výsměch). Piták je pořád dobrý, ale už ne pro nás, nový tvurce hry je velenutný a někdo do zálohy, proboha, jinak se z toho nevyhrabeme..Podle me byl dneska nejlepší Berky a Voltr. A měli jsme stesti, ze Bolka mela mizernou koncovku. jinak nam nedala vetsinou mic... ale i bodik dobry. Viva Slávia !

  18. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Travinho     před 9 lety 12.09.2015 23:08 |  
    0 0

    Přiznám se, že chození na slavii poslední dobou považuji za nějakou formu sebetrýzně. To že platím 160 korun za vstup pak spíše za nějakou formu charity na slavii, než za platbu za předvedenou hru.
    A teď k zápasu. Už v týdnu jsem měl na Uhrina pifku za jeho vystupování na univerzitě a vyjádření na konto Mičoly. To se prostě nedělá. A velké sympatie ve mně nevzbudil ani dnes.
    1. Proč neustále hraje 90 minut Černý je pro mě záhadou. Je to sympatický kluk, maká, ale jeho nebezpečnost pro soupeřovu branku je na krajního záložníka nízká.
    2. Piták nehrál zase tak zle, ale vzhledem k jeho fyzičce by bylo logické nahrazení v průběhu hry Keniou. Navíc stavět Karla doprostřed dvoučlenné zálohy. Já nevím. Proč pak nestřídal Kenia na přímák, který byl přímo z jeho parkety nechápu už vůbec. Pozice pro Deliho to fakt nebyla.
    3. Velmi špatná hra obrany směrem dopředu, hlavně rozehrávka byla za mě tristní. Útočníci se xkrát nabízeli, ale dostali balon buď blbě nebo vůbec.
    4. Je hezké, že Bazal šel na 45 minut na hřiště, ale proč jich nehraje 90? Dávno tomu tak mělo být.
    5. Hrubý na kraji, když poslední zápasy odehrál kvalitně uprostřed. Další pro mne nezodpovězená záhada.
    6. Když je od 65. minuty Boleslav jasně lepší a někteří borci šlapou vodu, tak z jakého důvodu se nestřídá?
    Ne, nemám z toho dnes dobrý pocit.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Falk     před 9 lety 12.09.2015 23:24 |  
      0 0

      Úplný souhlas, podepisuji

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Falk     před 9 lety 12.09.2015 23:38 |  
        0 0

        Považuji Hrubého za velký talent, ale nechápu, proč mu Uhrin takto ubližuje, už je to během týdne druhý fatální přešlap. Robert patří na střed a Bazal je krajní záložník. Černý se mi dnes líbil.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Slawek     před 9 lety 12.09.2015 23:55 |  
          0 0

          V některých bodech Travinho pravdu má, u většiny nikoli.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            Travinho     před 9 lety 13.09.2015 09:56 |  
            0 0

            Konkrétně?

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

              Slawek     před 9 lety 13.09.2015 23:32 |  
              0 0

              Pravda: 1,4,5,6

  19. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 12.09.2015 23:31 |  
    0 0

    Posledne jsem ze zapasu s Boleslavi odchazel zklamany z prohry, ale spokojeny z krasneho zapasu se 7 goly. Dneska jsme ziskali o bod vic, ale zustava nejaka pachut z predvedene hry... Co je spolecne, Skalak to trefil z primaku... Nemohl by davat takovyhle goly radsi za nas nez nam?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Nosorozec     před 9 lety 12.09.2015 23:35 |  
      0 0

      Taky jsem si řikal, že pokud Číňani nalejou do Slavie peníze, tak Skalák by byl první hráč, kterýho bych zkusil koupit :)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Travinho     před 9 lety 12.09.2015 23:40 |  
        0 0

        Myslím si, že je dost kvalitních hráčů, kteří nebyli vychováni na Spartě... To je nemoc... Z mého pohledu ne.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Slawek     před 9 lety 12.09.2015 23:51 |  
          0 0

          Pravdu má Travinho. Už jen ty Skalákovy kecy úplně postačí.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 00:06 |  
            0 0

            Zrovna skalak jako fotbalista je opravdu dobry. a kdyz muze pablb vacha hrat za rumuna, proc by fotbalista skalak nemohl hrat u nas?

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

              steev (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 00:22 |  
              0 0

              Tak Skalaka určitě ne! Když si odmyslime jeho minulost tak je to pablb kterych bychom se měli vyvarovat. Navic to snad ani nemuže myslet vazně kdo ho dneska videl naživo. Jinak to chce trpělivost a dočkáme se.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            bongor     před 9 lety 13.09.2015 06:46 |  
            0 0

            Skalák není hráč pro Slavii.Jeho výchova je na něm až moc vidět,je to typickej sralťan a taky tam skončí.Je mnoho stejných a lepších,nezkažených rudou mentalitou.Když se ptáte kde jsou,tak na Balkáně ,v jižní a střední Africe i v Africe.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

              Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 10:42 |  
              0 0

              Neznam ho nejak podrobneji, ale mam z nej takove dojmy, dokonce se snad jeste vcera nekde vyjadril, ze je rudej... To je sice velke minus, ale stale to povazuju za mensi zlo nez vyjadreni nekterych jinych lumenu typu Limbersky (hlavne po prestupu do Sparty), Stech, Sivok nebo Repka, kteri se o SKS primo meli potrebu otirat... na druhou stranu podle me moc fotbalistu kvalit Skalaka u nas nebeha a vedle Latyho by se nam nejaky dalsi bojovnik na ochranu Kenii a Skodaka hodil... ale cena by asi na pomery CR nebyla nizka...

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                steev (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 12:02 |  
                0 0

                Bojovnik by se hodil ale tenhle zmetek určitě ne. Vubec nechapu ze to nekoho může napadnout.

  20. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    sks1892sks     před 9 lety 12.09.2015 23:51 |  
    0 0

    Chci se zeptat, je možné někde zhlédnout celý zápas ze záznamu? Děkuji

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 00:21 |  
      0 0

      Na iSportu se bude nacházet záznam, pokud to tam není už teď a nebo v nejbližších dnech bude na ČT sportu opakování (v dopoledních hodinách) popřípadně na internetových stránkách ČT.

  21. Tabulka po 6 kolech

    Mike     před 9 lety 12.09.2015 23:56 |  
    0 0

    Já bych zkusil aspoň nějaké pozitivum. Pokud rudá bída zítra vyhraje v Jablonci, tak budeme po 6 kolech před ,,Galacticos" a Boleslaví.
    Ale zase na druhou stranu jsme 4 body za Zlínem.
    Ale berte to jako spíše ironii.

  22. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    1rytir     před 9 lety 13.09.2015 00:20 |  
    0 0

    Pánové, bod je maximum. Rozdíl mezi Boleslaví a námi byl markantní. Oni běhali, pořád byl někdo z nich volný, věděli o sobě, dokázali vysoko presovat, jejich přihrávky měly oči a byly přesné a Jarolím nás měl dokonale přečtené, k ničemu nás nepustil. Hra v první půli jak za Beránka, nákopy dopředu, bez mezihry. Hrubý chyběl ve středu pole, ale dnes jsem toho názoru, že z něj nikdy špičkový fotbalista už nevyroste, strašně moc mu toho chybí a kluk se nelepší. Bazal na lajně o třídu lepší. Na rozdíl od trenéra si myslím, že ten přímák Skaláka měl Berkovec mít. Ten kluk je kope přes kopírák, do šibenice po pravé ruce golmana, Berkymu stačil krok blíž ke své pravé tyči a balon musel mít! Pokud si to nepamatoval, tak mu to měl někdo říct. A ta penalta při tom závaru se samozřejmě dala písknout, ne že ne. Nicméně vyhrát jsme si nezasloužili, Bolka ukázala, že je na tom lépe. Nám toho alespoň do její úrovně chybí pořád moc! A s tím, co jsme dnes měli na hřišti to hned tak nespravíme. Mimochodem, co je se Zmrhalem?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Falk     před 9 lety 13.09.2015 00:47 |  
      0 0

      Znovu opakuji, prosím nechte Hrubého být, dnes ne to jasná chyba trenéra a řeči o tom, že se mu na tréninku jevil dobře a kdy asi tak to Uhrin poznal, kdy byl Robert na srazu repre, prostě na kraje patří krajní záložníci a dnes asi měl od začátku nastoupit Bazal. Promiň Jardo Zmrhale, to samé si myslím o tobě, Souček tě vytlačil ze středu, tak si musíš na svou šanci počkat, ale krajní záložník nejsi.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        no-nick     před 9 lety 13.09.2015 01:02 |  
        0 0

        S některými tvými názory jsem ne vždy souhlasil, ale tenhle vytesat do kamene!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Arutha     před 9 lety 13.09.2015 02:40 |  
        0 0

        To ten Zmrhal má na ten kraj aspoň nějaké předpoklady, i když to samozřejmě není ideální, ale Hrubý tam prostě hrát nemůže...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Travinho     před 9 lety 13.09.2015 10:01 |  
        0 0

        Zmrhal kraj hrát může, jen se tam musí vyhrát. U Roberta tomu naději moc nedávám.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 9 lety 13.09.2015 06:51 |  
      0 0

      Zatím nikdo v Edenu letos nehrál líp než Bolka,je vidět,že má slávistického trenéra.
      Hráče má taky individuálně o dost lepší než my,jak jsem již řekl,bez výrazných posil se nehneme.Bídu sice dáme,to ale není měřítko,jsou podle mě o dost horší,než byli včera embéčkové.Proto nás to nesmí uspokojit.

  23. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    vojta     před 9 lety 13.09.2015 01:03 |  
    0 0

    to mistni nadavani na cernyho je uz jen nejaky slohovy cviceni, nebo to myslite vazne? vzdyt dneska prakticky pokazdy na balonu resil situaci spravne, ztrat minimum, nevim co uz by nekteri chteli. holt nekdo ma proste svoje prasivky. podobne hruby, i kdyz ten dneska opravdu nehral dobre. ale kdyby dal uhrin na pravy kridlo berkovce a ten zahral spatne, je to chyba berkyho? :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 02:18 |  
      0 0

      Já to tedy vidím stejně, pro mě dnes nejtragičtější hráč jednoznačně Piták. Sice centroval do vápna při tom gólu, ale jeho přínos pro naši hru byl jedna velká nula. Karlosův největší problém je, že nedokáže podržet balon a jako nejstarší a nejzkušenější hráč na hřišti kluky okolo sebe trošku uklidnit. Naopak se vždycky sveze s ostatníma... nechápu, proč tam nemohl jít třeba na posledních 20 minut Kenia.

      Jak tě mám Karle opravdu rád a považuji tě za legendu Slavie, tak už to opravdu není ono.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        bongor     před 9 lety 13.09.2015 06:55 |  
        0 0

        Býval to stěžejní hráč,ale to bývalo ještě na Strahově.Ale nejhorší včera nebyl,nebylo to ani dost dobře možný za účasti Jablonskýho nebo Hrubýho.Ale je fakt,že H na kraji ,to je přešlap od trenéra.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      sasky     před 9 lety 13.09.2015 07:57 |  
      0 0

      Mě včera Černý taky nepřišel špatný. Ono zálohu celkem úspěšně vyřazovala obrana, když je prostě překopávala. Jak to říkal Zelenka v TV - hráli pod mostem. Hrubý byl nedůrazný, bez invence, místo aby si pro míče chodil, tak ukazoval bekům záda apod. Bazal následně diametrálně odlišný výkon.

  24. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    quelhar (admin)     před 9 lety 13.09.2015 08:30 |  
    0 0

    Možná pro mnohé pamětníky nebude bez zajímavosti, že se po zápase v uličce mezi kabinami a trávníkem pohybovala Alice Tomasová.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      lassiter     před 9 lety 13.09.2015 08:53 |  
      0 0

      No a vyvedli ji nějak? :-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        mirecek1111     před 9 lety 13.09.2015 10:06 |  
        0 0

        Ona u nas kdysi delala sefku marketingu nebo neco takoveho. Myslim ze ne moc uspesne. Uz je to davno, tak bych nerad kecal ale nechrapala ona v te dobe s nekym...Dolezalem nebo Rosenem? :-D a proto tu sefku delala :-) ale uz je to davno, mozna kecam.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 10:08 |  
      0 0

      A jakpak si to máme přebrat,že tam byla k vidění?Něco jsem si našel na LinkedInu,ale asi si chtěl naznačit něco jiného.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Dobi     před 9 lety 13.09.2015 16:31 |  
        0 0

        Myslím, že kus práce odvedla, stejně jako Soňa Hamalová-Nouzáková. A jestli to s někým táhla? S Doležalem určitě ne, na to byla celkem solidní. A proč by se tam nemohla pohybovat? Ukradla ve své funkci něco? Zkazila něco? Víc by mně osobně vadilo, kdyby se tam motal DoLEŽal, dnes velký Jablonečák!

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 08:56 |  
    0 0

    Vocel měl twitteru docela zajímavý nápad, koupit Dušana Šventa. Koukal jsem se jak na tom je a letos odehrál jen 13 minut. Co myslíte byl by posilou? Já myslím že určitě.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Navyseals     před 9 lety 13.09.2015 09:06 |  
      0 0

      On je ale furt lazar. Fotbalista výbornej, ale s tím zdravím nevím, no.

  26. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    lassiter     před 9 lety 13.09.2015 09:09 |  
    0 0

    To byl ale hnusný fotbal, zejména první půli, ani Boleslav se mi nijak zvlášť nelíbila a myslím, že Liberec tu byl lepší. Pochválil bych Berkyho a Bazala, který ukázal, jak se bojuje o základ. Velmi se mi naopak nelíbil Karel, a to zejména první poločas, kdy po hřišti chodil jak šafář a většinu času někde postával bez snahy se nabídnout pro míč. Byl v podstatě úplně ze hry, což byl myslím hlavní důvod, proč hra vypadala zejména v prnví půlce děsivě. Chápu, že pravý záložník není Hrubého post (a nechápu, proč ho tam trenér dává), na druhou stranu to nemůže jeho dětský výkon omluvit, Roberta bohužel odstaví od míče i mírně odrostlý mladší dorostenec. Každý má samozřejmě nějaké předpoklady, ale Bazal má podobné fyzické parmetry a druhý poločas ukázal, že se i s nimi dá hrát dospělý fotbal na ligové úrovni. Celkově dobrý bod, jinak mě dost zklamala návštěva :-(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 09:41 |  
      0 0

      Máte pravdu, lahodný zápas to nebyl, návštěvu jsem čekal taky větší. Doposud jsem vždy Hrubého chválil, včera opravdu hořel, naprostý souhlas s Váma. V minulých příspěvcích jsem psal, že z následujících tří zápasů chci sedm bodů s tím, že remizovat budeme s MB. Zatím se scénáře držíme:-). Když jsem četl sestavu před zápasem, tak jsem v ten bod ani nevěřil (záloha). Nevidím to obecně ale tak kriticky, když se dá do pořádku Zmrhal, Kenia, bude moct hrát Štohanzl, přijde Frydrych a třeba ještě jeden, myslím, že to na boj o +-páté místo je.
      Dva postřehy ke včerejšku: stopeři včera oba měli děsivé kiksy, namazali to tam dost lajdácky. A rozhodčí? Sakra už jsem alergický na ty pokřiky, co tam na tribuně jsou, za všechno může rozhodčí, zmrd podplacený (můžu tam vzít s sebou čtyřletého syna? nemůžu..), a když ne rozhodčí, tak za vše může někdo jiný. Za mě rozhodčí včera úplně na pohodu, nějaké chyby udělal, ale ne úmyslné. Kdyby včera pískal Paták tak, jak hrála většina našich hráčů, tak si myslím, že shoří Eden...
      Poslední postřeh, někdo psal, kde brát hráče, aby tým šlapal a že máme jít na Balkán, do Afriky apod. Bože jen to ne! Max tři cizinci, nechci tady žoldáckou armádu, tým musí mít odchovance a srdce!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        bongor     před 9 lety 13.09.2015 15:52 |  
        0 0

        To jsem psal já Farisi a trvám na tom.To víš,že by bylo lepší hrát s odchovanci,ale ti prostě z velké většiny zatím nestačí ani ligovému průměru.Nakonec to vidíš i na včerejší sestavě.Zřejmě ta výchova našich mlaďochů vázne a zejména vázne jejich přechod mezi dospěláky.To se musí výrazně vylepšit a potom ať klidně hrají samí odchovanci.A navíc co bylo v Čechách k něčemu to soustavně vyžírají bumbrlíčkové,co nikdy nemají dost,především bída a poslední dobou i peltonec.Tak kde bys to chtěl vyčarovat?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Dobi     před 9 lety 13.09.2015 16:23 |  
        0 0

        Afriku asi v omezené míře, zatím se Deli jeví v podstatě dobře. Ale s tím Balkánem zase tak jako jugofil nesouhlasím. Pamatujete Ašanina? Byl tu rok a dodnes mluví krásně česky (mimochodem tatínek Černohorec a maminka Chorvatka). Aračiće vyštval Plešoun. A Slovinci? Šeliga nám v Hamburku vychytal postup a Goran Sanković se vždy aktivně hlásil i poté, co mu zranění nedovolilo další kariéru! Ono je Balkán a Balkán. Třeba i BiH. Srb? Chorvat? Muslimský Bošnjak? To chce někoho, kdo problematiku zná z vlastní praxe... Jako tomu bylo jeden čas v Teplicích... Já bych se nebránil ani Maďarům, viz Tamás. A Bělorus Trubila? Byly problémy??? Chce to hledat typy schopné se asimilovat - ať už odkudkoliv...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 10:05 |  
      0 0

      Návštěva asi zklamání,ale ono to jádro asi dorazilo,a ten mělký lem fandů dorazí jen na derby,nebo až se zlepšenymi výsledky,to je stejné v Čechách všude.A pak tu máš faktor Mega giga koncertu v Letňanech ;-)

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Majkl8     před 9 lety 13.09.2015 09:29 |  
    0 0

    Tak já vám nevim, toho Uhrina nechápu. V tejdnu tu mlel jak dá Kenijovi ještě šanci, a pak ho nechá stejně celej zápas sedět?? Střídání za Pitáka třeba po hodině hry se jasně nabízelo. Pane Uhrin, viděl jste kdo Vám tam nakonec zbyl na ten přímák? Ani jeden technickej hráč na place. Jak tu šanci tomu Levanovi chcete dát? Taktický střídání v 85.min.? Včera trošku prokaučovaný

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      AdJap     před 9 lety 13.09.2015 09:39 |  
      0 0

      Bohužel si myslím to samé. Keniu tam klidně mohl poslat před tím trestnákem, takle si celej Eden tak akorát tukal na hlavu kdo že se to k tomu balonu staví. Netvrdím, že by to určitě dal, ale s jeho kopací technikou by to bylo třeba pade na pade. Takle to bylo předem určený k zániku.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Faris (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 09:46 |  
        0 0

        pardon, ale vůbec nesouhlasím. Keniu mám moc rád, ale podle mne je nesmysl pustit ho jenom rozehrát přímák v90 min. Kdyby (jakože asi jistě) by to foukl vedle, tak to by tu bylo řečí, že to byla kolosální hloupost dát nerozehraného hráče na standardku.
        Moje spekulace je, kdyby byl stav 0-0 i v 70 min, tak tam Kenia pujde. Takhle jsme ale vedli, střídání si chtěl schovat na konec a kouskování hry. Po vyrovnání tam radši strčil Bílka, protože si správně vyhodnotil, že bod bude zlatý. Za mě Uhrin v tomto OK (spíš ten Hrubý na lajně byl nepochopitelný)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          AdJap     před 9 lety 13.09.2015 10:34 |  
          0 0

          Nemyslím si, že i kdyby nedal, tak by šlo i kolosální hloupost. Nebylo by to poprvé ani naposled kdy by se takle nějaký trenér zachoval. Netvrdím, že kdyby byl na hřišti třeba Piták, že by to neměl jít kopat on, ale takle tam prostě nebyl nikdo a nakonec to dle toho dopadlo. Deli to kop katastroficky. Byl to konec zápasu a velká šance udělat 3 body, kterou náš trenér dle mého názoru pohrdnul. Čímž nikam nemířím, rozhodl se jak se rozhodl.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Betynka58     před 9 lety 13.09.2015 12:21 |  
          0 0

          Právě to střídání Pitáka za Bílka jsem moc nepochopil. Kenia by byl alespoň schopen podržet míč a navíc by byl mnohem užitečnější v ofenzivě, nehledě na ten výše zmiňovaný trestňák. Jsem přesvědčen, že by se na hřišti mohl přetrhnout, aby Uhrinovi dokázal, že patří do základu.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            honza_sl     před 9 lety 13.09.2015 15:38 |  
            0 0

            Tak to já chápu naprosto zjevně. MB byla většinu zápasu lepší, někdy i výrazně a po vyrovnání se dalo čekat, že se požene za strhnutím zápasu na svou stranu. Jak píše někdo nade mnou, pro nás byl v tu chvíli bod zlatej. Kdyby v okamžiku střídání byla MB už v 10, tak by tam asi Levan šel.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        bongor     před 9 lety 13.09.2015 15:59 |  
        0 0

        On to nebyl jen ten přímák,ale všechny kopy,rohy i trestňáky.Kdyby tam byl někdo jako třeba u Bolky Skalák,nahrál to přesně na naš hlavičkář,tak by tam něco muselo spadnout a ten někdo je asi Kenija.Nemůžu kecat Uhrinovi do toho,koho chce v kabině,ale dělá to na mě dojem,že je na Keniju nějak alergický.Může hrát jen 60 minut?Tak druhej poločas by byl pro něj jak vyšitej.A dát mu nůž na krk,během dvou měsíců dostat fyzičku na úrověń odehrání celého zápasu.Takhle mi to připadá jako mrhání možnostmi dobrého hráče a na to Slavia zatím nemá.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          bongor     před 9 lety 13.09.2015 16:01 |  
          0 0

          na naše hlavičkáře.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 09:43 |  
      0 0

      Pokud byl Levan zdravý,tak hrát alespoň to co zvládne asi měl,nebo se na místo Pitáka mel přesunout Hrubý,horší by nebyl.Nebyli jsme schopni podržet a na útočníky přenést míč jinak,než nákopem.Hrubý opakovaně na kraji jalový,ale on po několikáté již dokázal,že takto na kraji hrát nemůže.Bod skvělý,celkový projev docela zarážející.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 11:42 |  
      0 0

      Do puntíku! Jestli mě někdo včera vyloženě nasral, tak Uhrin!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Dobi     před 9 lety 13.09.2015 16:11 |  
        0 0

        Musím citovat Vesničku mou, střediskovou:

        "Má pravdu, předsedo!..." " Má pravdu, předsedo!".

        V dějinách a ve fotbale zkrátka neplatí KDYBY!

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 09:42 |  
    0 0

    OT: Baník se prý zajímá o Dostála...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      quelhar (admin)     před 9 lety 13.09.2015 09:49 |  
      0 0

      ... a Červenku. Asi budou oba součástí obchodu s Frydrychem.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        spino     před 9 lety 13.09.2015 09:51 |  
        0 0

        Červenku bych poslal jen na hostování.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 09:56 |  
        0 0

        Tak o Červenkovi jsem neslyšel, díky :-)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 10:00 |  
          0 0

          Červa mě napadl ještě před tím,než to postoval Quelhar. To jen ale v případě,že dorazi nějaký Back up za Škodiče.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 09:57 |  
      0 0

      Baník bude potřebovat bojovníky,což Martin je.Pokud chceme hrát výše,tak jak toho kluka mám rád,tak v kvalitním týmu by si moc zahrát neměl.Ale Baník je tak celkově rozložený klub,že bych mu to snad ani nepřál.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 09:59 |  
        0 0

        Já jsem si zase říkal, že tam může vyniknout. A asi i pro něj bude lepší klub, kde bude určitě hrát.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Nosorozec     před 9 lety 13.09.2015 12:31 |  
        0 0

        Dostála mam rád, ale spíš než v Baníku bych si ho dokázal představit v Bohemce.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Dobi     před 9 lety 13.09.2015 16:08 |  
          0 0

          Asi si Martin Dostál moc vybírat nemůže, ale je to srdcař, který má fotbal určitě více rád, než v něm zatím vynikal. I proto mu budu přát vše nejlepší, ať bude hrát za kohokoliv (do sralty nepůjde, tak mohu toto vyslovit...). A pro mě osobně je i Baníček rozhodně jedním z nejméně nesympatických mužstev v lize a je mi upřímně líto, v jaké se ocitl situaci. Sedám proti hostujícímu kotli a už dvakrát jsem prohlásil, že už dvakrát to byli hosté s nejlepším chováním. Ano, sem tam nějaké pyro, ale žádné urážky ze zaplněného kotle. A stejně jako my nemají rádi ruďochy!!! Baník do ligy patří a pokud by jim Dostál k tomu dopomohl, mám pro to jen a jen potlesk...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            Nosorozec     před 9 lety 13.09.2015 22:01 |  
            0 0

            Sice nemam rád Ostravu, protože to je fakt hnusný město, ale Baník do ligy patří, protože je to klub s velkou fanouškovskou základnou a dlouholetou tradicí.

  29. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 10:07 |  
    0 0

    Vždycky, když jedu na Slavii, hraje špatně...To, že Hrubý hrál na místě, kde hrát nemůže, už tady padlo mnohokrát. Díky tomu náš nejslabší hráč. Na Pitáka je ten fotbal čím dál rychlejší a Černý hrál dobře jen prvních deset, patnáct minut. Pak už mu nevycházelo také skoro nic.

    Když ale z tribuny člověk vidí, že naši obránci jsou soupeřem hned atakováni a záložníci se nenabízejí, nemůže ten náš fotbal ani vypadat jinak než že to nakonec obránce nakopne někam dopředu.

    Největší rozdíl byl v napadání. Zatímco Bolka napadala naše obránce a v ten moment si již jejich záložníci stoupli k těm našim, kteří se ani odpoutat od jejich strážců nesnažili. Naopak my jsme jim dávali na rozehrávku spoustu času a pak si s námi, zvlášt v prvním poločase hráli bago. Fotbal je hlavně o pohybu a nabízení se. Když k tomu připočteme i fotbalovost jejich zálohy, museli jsme se prostě bránit.

    Hodně mě ale překvapil Bazal. Zatímco, ostatní záložníci měli zařazenou trojku a Hrubý dvojku, on vylétl na hřiště se zařazenou šestkou a Fleišman, který dosud mohl být absolutně v klidu, najednou nestíhal....

    No, jestli chceme hrát lepší fotbal, je třeba najít levého obránce, levého a středního záložníka.....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 9 lety 13.09.2015 16:06 |  
      0 0

      Tak už je jasný,proč jsme hráli tak mizerně.Belmis byl na fotbale.Bazal mě taky překvapil,namachrovanýmu Fleišmanovi ukázal jeho hranice možností.

  30. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 10:18 |  
    0 0

    Zápas to z naší strany dobrý nebyl,už po X-té nás přehrávají v záloze.Bodovat nechci,je to vždy dost subjektivní podle určitých brýlí,které má každý z nás na očích,tak jen pozitiva: Berkovec-chytil dva tři góly,tohle je ten brankářský nadstandard,který od brankáře očekávám,mne osobně se líbí na tom postu Souček,když zvážim kolik toho má odehráno v lize,no a za ty nůžky Voltr,což je asi tak nějak všechno.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      naplavnik     před 9 lety 13.09.2015 10:21 |  
      0 0

      A nezmínil jsem Bazala,ten za ten okamžik ukázal,jak se rvat o místo v týmu.

  31. žádné potěšení

    rak (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 11:09 |  
    0 0

    Docela jsem se na ten zápas těšil, protože ač majitel permice jsem se v této sezóně z různých důvodů ještě do Edenu nedostal. Teď to bylo také tak, že se to velmi nehodilo (střed víkendu je v tuto dobu pro mně prostě nejhorší ze všech možných termínů). Takže jsem nakonec i litoval. Doufal jsem, že budeme Boleslavi alespoň vyrovnaným soupeřem, ale zejména v první půli nás totálně přehrávali. Myslím, že v loňském zápase, který jsme nakonec prohráli v nastavení to bylo herně i lepší. Pozitivem snad je, že jsme je do mnoha šancí nepustili.
    Je asi fakt, že pro Hrubého toto místo je nevhodné, ale já jsem na něj už nějakou dobu docela alergický. Je do současného fotbalu strašně nedůrazný a pomalý, ztrácí míče. Bazal byl o více než třídu lepší. Asi to ukazuje na reálný stav věcí a za bod nakonec můžeme být i rádi. Ale z našeho fotbalu spíše zklamání. Vypadá to, že ani na Boleslav teď nemáme, takže ve finále snad na střed tabulky.

  32. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    zeleznik2     před 9 lety 13.09.2015 11:31 |  
    0 0

    S výsledkem spokojenost, ze 3 střel na bránu gól a dvě šance Boleslav lepší hlavně v první půli, celkem 6 střel z 12 na bránu, šance však pouze po našich chybách. Berky neskutečný výkon, dlouho nás držel za gól určitě nemohl, už chápu proč jsme jí 5 let neporazili. Potěšil Bazal naprosto tristní Hrubý už třetí zápas za sebou plus repre 21 na křídle hrát prostě nemůže Štohanzl chyběl a moc Piták a Souček obvyklé výkony Míňa také, Škoda a Voltr pokrytí až na dvě šance. Obrana opět hořela Deli a jeho přihravky na soupeře už jsou klasické korunu nasadil zakopnutým trestňákem.Latka mne tak špatný nepřišel kraje Mikula a Jablonský horší. Závěr dost hektický Paták to docela nezvládl, škoda chyby Mikuly, kterou potrestal Skalák naprosto zbytečný gól. V sobotu musíme zabrat ve Zlíně další těžký zápas.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Dobi     před 9 lety 13.09.2015 15:59 |  
      0 0

      Napadlo mě, jak je ta naše čeština stále krásná - ZABRAT, NE ZBABRAT!!!

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 12:10 |  
    0 0

    ...a já bych to zase neviděl tak černě. Tým momentálně na špičku ligy nemá a jeho složení je takové, že prostě jednou zahrajeme celkem dobře, podruhé mizerně. Ta rozkolísanost ve výkonech tu jednoduše ještě asi nějaký čas bude. Velké plus za mě Berkovcovi a Bazalovi.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Mike     před 9 lety 13.09.2015 14:17 |  
      0 0

      Já bych ještě zmínil Součka. Před sezonou nikdo nepočítal, že by měl hrát v základu a on na svůj věk a nulové zkušenosti hraje na důležitém postu velmi dobře, prakticky ještě neměl slabší zápas. Máme zadarmo velmi perspektivního defenzivního moderního záložníka. Vím, že to jméno je zde zapovězeno, ale Horník píše, že bychom byli hloupí, kdybychom kupovali za draho nějakého jiného defenzivního záložníka, byli bychom hloupí, a že na Žižkově se skvěle vyhrál a připomíná mu Jarošíka. Do toho ještě kus cesty má, hlavně Jarošík byl tvrdý střelec ze střední a velké vzdálenosti, ale za mě se Součkem maximální spokojenost a jsem rád, že mu dal Uhrin příležitost, kterou on vrchovatou měrou splácí.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Dobi     před 9 lety 13.09.2015 15:57 |  
        0 0

        Já jsem asi před 3 roky zažil Bazala na besedě na odbočce OP v Žilově ještě jako "kloučka ze Znojemska" a působil i zde na mě velmi dobrým dojmem a od té doby mu fandím. Snad mu to vyjde, snad nám to vyjde! Pokud pročítám diskusi, tak nepříliš souhlasím i s odsudkem Mikuly, mně a mému okolí na tribuně se naopak líbil. A přidáme-li staro-mladou "kostru" Berkovec (včera vynikající) - Latka - Souček - Škoda a do budoucna i Zmrhal a (snad) Kenia, je na čem stavět. Nebude to zítra ani pozítří, ale pesimismem určitě netrpím! Samozřejmě chápu, že může být názor na jednotlivé hráče odlišný (kolik toho jen zpočátku na těchto stránkách vytrpěl Hub....), ale věřme, že už to vše nebude jen a jen slepá víra! Ten bod beru, i když mě ztráta vedení hlavně při pohledu na xichty plešouna a Skaláka mrzí. Ale je to "jen" fotbal a přiznávám si, že remíza je asi spravedlivá!

  34. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 18:42 |  
    0 0

    prosím Vás, nenašel by se nějaký permanentkář, který by byl ochotný koupit čtyři vstupenky na derby? Jsem z vesnice u Č.B. a moc by mi to ulehčilo od starostí. Zaplatím předem a protože už jsme starší fanoušci, tak bych upřednostnil sektory 111,112,113 spíše nahoře. Jestli mohu být tak smělý. Díky : hamlik@seznam.cz

  35. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.09.2015 20:06 |  
    0 0

    Všechno špatný je k něčemu dobrý. Po tom včerejšku čekám nejen Frydrycha, ale v září ještě další 2-3 hráče. Do konce roku musíme urvat co nejvíc bodů resp. co nejmíň poztrácet a v zimě vydatně posílit. Jsou prostě zápasy, kdy se láme chleba a ty se bezpodmínečně musí vyhrát, to byl ten včerejší a naše mužstvo ho nezvládlo Je otázka, zda si hráči nevěří nebo nejsou ochotni hrát na krev, ale to je vlastně jedno, závěr je jednoznačný, mužstvo se musí důkladně „probrat“ a obměnit. Je velmi pozitivní, že peníze na to jsou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 01:57 |  
      0 0

      Retweetnul uživatel Jiří Vrba

      Jaroslav Tvrdik ‏@JaroslavTvrdik 12. 9.
      klub musi posilit. Rychle.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        travel (přítel SN)     před 9 lety 14.09.2015 10:36 |  
        0 0

        To odpovídá tomu,co jsi napsal.Vše špatné pro něco dobré.