Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

Vršovické derby nabídlo zajímavou podívanou s mnoha spornými momenty. Tentokrát se nedá hovořit o týmovém výkonu bez větších rozdílů mezi jednotlivými hráči, naopak někdo zazářil a jiný zcela propadl.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 5 - Těžko říct, jestli si mohl pro míč jít před prvním inkasovaným gólem, ale příliš bych mu to nevyčítal, protože Deli měl míč odehrát. S penaltou nemohl nic dělat. V zápase předvedl dva středně těžké zákroky.

Michal Frydrych - 4 - Měl více práce, protože Bohemka hrála hodně přes agilního Mosqueru na jeho straně. S ním sváděl souboje jen se střídavými úspěchy.

Martin Latka - 4 - Po půlhodině hry se zranil, což mělo i menší vliv na druhý inkasovaný gól. Nedá se říct, že by do té doby vyloženě propadl, nicméně byl u velmi vlažného vstupu Slavie do zápasu.

Simon Deli - 1 - Katastrofální výkon. Snad si Deli vybral "den blbec", protože dosud patřil právem k nejchválenějším hráčům Slavie. Proti Bohemce se mu ale od začátku nedařilo téměř nic. Za půl hodiny způsobil svými hrubými chybami dvě inkasované branky. Při té první, vlastní, to nebyla úplně snadná pozice, nicméně míč se odehrát dal. Penaltu pak způsobil svým zkratem. Ani ve druhé půli se mu nedařilo, když zkazil téměř každý centr.

Tomáš Jablonský - 4 - Líbil se mi asi o něco více než Frydrych na druhé straně, nicméně příliš velký rozdíl mezi nimi nebyl.

Milan Černý - 2 - Opět zahrál mizerně, pro Slavii je to přinejlepším hráč na lavičku. Spoustu špatně řešených ofenzivních akcí se zřejmě snaží vynahradit nesmyslnými fauly při bránění. Takže v každém souboji nečistě používá ruce, zápas klidně nemusel dohrát.

Tomáš Souček - 4 - Svezl se s výkonem zbytku týmu a byl poněkud nevýrazný. Jednou se dostával do velmi zajímavé šance, škoda, že nedokázal vystřelit dříve a střela mu byla zblokována.

Karel Piták - 3 - Trochu sporné hodnocení. Čistě jeho výkon v poli byl na čtyřku jako u většiny ostatních hráčů, nicméně mou známku ovlivnily dva významné momenty, v nichž hrál Piták hlavní roli. Nejdříve skvělou přihrávkou vyzval ke snížení Škodu, pak ale trestuhodně neproměnil penaltu, čímž podle mého názoru připravil pravděpodobně Slavii o výhru. Penalta byla navíc mizerně kopnutá a považuji ji za zásadnější moment než Pitákovu světlou chvilku při přihrávce na náš první gól. Proto trojka.

Jaromír Zmrhal - 4 - Nevýrazný jako většina mančaftu. Na druhou stranu bych řekl, že nepropadl tolik jako Deli či Černý. Měl jeden hezký průnik, při kterém byl pravděpodobně lehce faulován ve vápně. Nicméně situaci sympaticky ustál, jen to zakončení mohlo být gólové.

Radek Voltr - 4 - Vidět sice byl a byl jakž takž aktivní, nicméně hlavně na sebe upozornil ochotnými pády v pokutovém území. O penaltu nešlo ani v jednom případě jeho souboje s Pauschekem, nicméně napoprvé mu to rozhodčí zbaštil. Takhle ne!

Milan Škoda - 8 - Vynikající výkon, kterým zažehnal hlušší období několika zápasů. Nejenže dal dva góly, ale ve vápně byl doslova neuhlídatelný, přesně tak jak jsme si u něj zvykli. První branku dal po přesvědčivě zakončeném sólu, při druhé uplatnil svůj důraz. Kromě toho mu brankář Zlámal ještě některá dobrá zakončení chytil.

Jiří Bílek - 6 - Povedl se mu už závěr zápasu v Teplicích a když musel v neděli Latka vystřídat, tak Bílek plynule navázal na svůj povedený návrat do sestavy. Počínal si jistě a na druhý gól dokonce nahrál Škodovi dobrým dalekonosným centrem. Trochu zaváhal v 90. minutě při šanci Acosty, ale tam se vracel na poslední chvíli. Dobrý výkon a podle mě si řekl o základ, pokud bude Latkovo zranění vážnějšího charakteru.

Miljan Vukadinovič - 5 - Nezklamal, výrazněji však nezaujal. Svou aktivitou se ale podílel na tlaku Slavie v závěru utkání.

Jan Kuchta není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (217)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Alanor (admin)     před 8 lety 10.11.2015 22:19 |  
    0 0

    Omlouvám se, ale tentokrát to bude bez textu k utkání. Jsem nemocný a jsem rád, že jsem dal dohromady alespoň toto. Doufám, že se dám dohromady do čtvrteční Ligy mistryň. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Borris     před 8 lety 11.11.2015 14:27 |  
      0 0

      Však úplně v pohodě Alanore. Já si vážím už jen toho, že i nemocný sis dával práci s hodnocením. A kor ještě z tak nepovedeného utkání. Takže hlavně přeju brzké uzdravení.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.11.2015 22:36 |  
    0 0

    V zásadě se vším souhlas, Pitáka vidím na 2.5, Zmrhala na 3.5, ale jinak v pohodě.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Tealc     před 8 lety 10.11.2015 22:40 |  
    0 0

    1 pro Deliho?? Jasně, vypadá to, že zavinil oba góly a ano měl pak spoustu nepovedených přihrávek. ALE: obě gólové situace hasil po brutálních chybách spoluhráčů, kdy kdyby nezasáhl, tak góla stejně dostaneme. A co se týče těch pokažených přihrávek, tak to vyplynulo především z nepohybu zbytku týmu, kdy on se snažil hrát a často prostě neměl komu, tak volil těžké řešení a pak logicky přicházejí nepřesnosti. V kontextu výkonů jiných hráčů, kteří v této sezóně dostávali při naprosto alibistických a tragických výkonech vyšší známky, je 1 pro Deliho opravdu nesmyslě nízké hodnocení! Dobrou noc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 10.11.2015 22:44 |  
      0 0

      Při prvním gólu by to skutečně hráč Bohemky dával, to ale nic nemění na tom, že to podle mě šlo odehrát na roh.

      U penalty nebyl k takovému zákroku vůbec důvod. Tam o žádnou situaci, co by jistě musela skončit brankou v naší síti, nešlo.

      Že nebylo komu to dávat? Jednou se Škoda skvěle uvolnil a mohl být v gólové šanci. To by ho ale Deli nesměl překopnout o dva metry a dát to do zámezí. A jak říkali komentátoři, nebyl to žádný těžký míč.

      Jednou věcí jsou alibistické výkony o ničem, které ale zápas samy o sobě neprohrají, druhou, když hráč zbytečně a sám zaviní dva góly a pak k tomu ještě nedá celý zápas pořádnou přihrávku. Podle mě jasná jednička.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Tealc     před 8 lety 10.11.2015 22:45 |  
      0 0

      A Vukadinovič má 5ku, tak, to je výsměch. Píšete, že nezklamal, máte pravdu, pouze potvrdil, že je o 100% horší než jeho bratr, nepředvedl vůbec nic. Naprostý nekopa! Teď už vážně: dobrou! :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Alanor (admin)     před 8 lety 10.11.2015 22:47 |  
        0 0

        Hrál něco přes 20 minut, nevím, co byste si po tak krátké době představoval za známky. Vemte si to tak, že hráč začíná na průměrné pětce a pak se svými činy na hřišti odchyluje na jednu či druhou stranu. Když jste na hřišti chvíli, tak máte málo prostoru výrazněji překlopit hodnocení na jednu či druhou stranu. Myslím si, že Vukadinovič nic nezkazil a některé průniky tam měl (viz žlutá pro Škerleho), takže průměr sedí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 00:29 |  
        0 0

        Nekopa? Nevím, možná, z těch málo minut, co dostal šanci bych si tím tak jistej nebyl. Jistej jsem si ale tím, že z naší zálohy byl nejpřímočarejší a nebojí se 1 na 1. Rozhodně bych ho dal na Slovácku do základu třeba místo Černýho.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:23 |  
          0 0

          tak tak horší než Míňa v současnosti asi nikdo není...ikdyž možná...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 03:40 |  
        0 0

        re: Tealc - naprostý souhlas, Miljan je veliký omyl, naprosto navypočitatelný dopředu, kdy je jak utržený vagón a pořádný balon nedá ani náhodou, často hraje jen na sebe (Teplice) a o bránění se snad ani nemá cenu bavit, to absolutně nezvládá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:24 |  
        0 0

        Nechci se ho zastávat, ale odvedl více než Zmrhal nebo Souček za celý zápas...a dvakrát tak lepší než Míňa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      winter (přítel SN)     před 8 lety 10.11.2015 22:49 |  
      0 0

      souhlas, 1 je nesmysl.. Kdyby dostal za ten penaltový skluz červenou kartu, tak bych jedničku naprosto chápal, ale vzhledem k tomu že zbytek zápasu odehrál standardně (několikrát elegantně vyřešil nebezpečnou situaci, kdy na něj dotíral hráč bohemky) tak mi jednička přijde vzhledem k tomu, jak "často" zde extrémní známky padají, naprosto směšná.. Já osobně bych Deliho oznámkoval za ty 2 minely o 2 stupně od průměru dolu, takže za 3

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Karlsson (přítel SN)     před 8 lety 10.11.2015 23:07 |  
        0 0

        Souhlasím. Našel jsem si hodnocení ze slavného zápasu s Teplicemi a pokud za výkon v něm dostal Kolařík 2, Deli za nedělní zápas podle mě nemůže mít 1. Proto dlouhodobě zastávám názor, že číselné hodnocení je špatné a výmluvnější by bylo pouze jakési srovnání, řečeno názvoslovím ekonomie, použit ordinalistický přístup.

        (Když jsem si ten článek našel, zaujalo mě hodnocení Milana Škody. Není to nic proti Alanorovi, s tím názorem jsem souhlasil víceméně souhlasil já i většina slávistů myslím, ale je to krásný důkaz toho, jak se výkony hráče a názory na něj mohou v relativně krátkém čase naprosto změnit.

        "Milan Škoda - 1 - Jestli se má na někoho ukázat jako na hlavního viníka Teplické ostudy, tak je to spolu s Bortelem a Kiselem právě Škoda. Byl to on, kdo nepokryl Táborského při první inkasované brance. Vepředu prohrál 90 % hlavičkových soubojů, což je naprosto nepochopitelné. A když už dostal dobrý centr do výborné pozice na penaltě, tak hlavičkoval o pět metrů vedle. Kdyby ve Slavii skončil, tak si sešívaní jen pomohou. Útočníka, co dal za nějakých 30 zápasů jen 4 branky a podává většinou podprůměrné výkony nepotřebujeme. Vyhodit. Hned.")

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 10.11.2015 23:10 |  
          0 0

          I jsem sám už zmiňoval, že ve Škodovi jsem se tehdy těžce mýlil. I když na základě jeho tehdejších výkonů to tehdy asi viděli skoro všichni. Včetně trenéra Koubka, který mu přesunem na stopera kariéru paradoxně rozjel, protože tam se Milan stal poprvé platným a cenným členem kádru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 10.11.2015 23:15 |  
          0 0

          Jinak je takové srovnávání ob několik let skutečně těžké a ne vždy to musí sedět, občas holt něco uletí. :) Jinak ke Kolaříkovi - přečti si diskusi pod tím článkem, lidi se ho tam spíše zastávají, že patřil k tomu lepšímu v zápase z naší strany.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Karlsson (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 00:27 |  
            0 0

            Já vím, rychle jsem to prolítl už předtím. Na mě je to už dávno, ale zapamatoval jsem si bídný výkon Kolaříka. Jak říkám, můj názor, mohu se mýlit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 12:06 |  
          0 0

          Pravda, Škoda tu schytával hrozná hodnocení.
          Mýlit se je ale lidské, stejně tak, jako zlepšit se ve svých výkonech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 10.11.2015 22:58 |  
      0 0

      Také z toho nejsem moc moudrý..., ale je to názor Alanora a brát mu to nebudu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      VitK     před 8 lety 11.11.2015 08:42 |  
      0 0

      Souhlas s Tealcem. Ani jeden z gólů Deli nezavinil primárně. Blbě řešil hrubé chyby svých spoluhráčů. Nejsem si tím jistý, ale při prvním gólu myslím lehce ztratil na půli Škoda?, bylo z toho přečíslení. Jak Černý, tak Frydrych se potulovali bůh ví kde a Deli se pokusil odvrátit před nabíhajícím hráčem. Tady bych viděl smůlu.

      Penalta už chybou byla. Neměl jít do skluzu, mohl ho možná vytlačit. I když. Byl za Bohemákem, který měl rychlost. V každém případě opět platí. Chyba nebyla primárně jeho. Pravá strana byla opět bůh ví kde, zůstal tam znovu sám a hasil chyby jiných. Nevím, kdo opět lehce ztratil na půli. Byl tam ještě ta smůla, že Latka byl mimo.

      Jisté je, že v neděli Simon nehrál dobře. Jeho přihrávky byly nepřesné, do půle tam byla ještě nejistá malá domů, která mohla skončit špatně. Po půli byl však již minimálně ve hře dozadu opět suverénní. Za naprostý nesmysl považuji, aby Frydrych, který byl při obou gólech kdesi, dostal 4, a Simon, který to hasil, byť blbě, dostal za 1.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 00:15 |  
    0 0

    Deli 1?:))

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Azor     před 8 lety 11.11.2015 00:48 |  
      0 0

      dobrej vtip

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 10:49 |  
        0 0

        Odebral bych Navarovi tohle bodování pro neschopnost:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          samciz (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:09 |  
          0 0

          Asi myslíš Alanorovi... Já osobně jsem za jeho hodnocení rád :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 14:23 |  
            0 0

            Jeho hodnocení je fajn jen by to chtělo revoluci a oživení, když budou bodovat všichni, nebudou se věčně dohadovat 'já bych dal víc a já zase méně'

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 14:26 |  
            0 0

            Pokud to boduje Alanor, tak jsem myslel Alanora, pokud mu ovšem Navaro nenapovídá...

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              steev (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:11 |  
              0 0

              Pokud si myslel Alanora tak si měl napsat Alanorovi a ne Navarovi :D

  5. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 01:14 |  
    0 0

    Deli za 1? Tak to je slušnej úlet :-))))))) za tu dobu, co se dělá toto hodnocení jsem viděl stovky katastrofálnějších výkonů, který byly oceněny vyššími známkami... tohle je úplně mimo, no nic, pápá, jdu spát

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      pinochet     před 8 lety 11.11.2015 01:33 |  
      0 0

      Deli ale hrál opravdu celý zápas příšerně, až bych ho podezříval, že ho zaplatily sázkovky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 01:46 |  
        0 0

        Co to meleš s nějakejma sázkovkama..... až na tu zaviněnou penaltu odehrál normální průměrnej zápas

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          pinochet     před 8 lety 11.11.2015 09:23 |  
          0 0

          Standartně? Doufám, že tenhle „standart" už teda opakovat nebude. Zbytečně v rohu vápna zavinil pentli a dopředu zazdil, co moh. Když si vemem jeho normální výkony, tak právě tenhle byl hodně nestandartní.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Barra     před 8 lety 11.11.2015 01:29 |  
    0 0

    Hezky vecer Alanore. Mas tady ze vsech tu nejvice nevdecnou praci, a nechtel bych s tebou menit -:) Je nas tady tolik treneru, tolik odborniku, a je logicky ze kazdy si pamatuje zapas "po svym", a protoze kazdy ma nevedomky sve oblibence a ty ktere maji min v lasce. Prijit jako prvni s hodnocenim je vzdy obtizne, i tady plati ze kdo nic neudela, take nic nemuze zkazit. A take si nic nezkazil, hodnotil jsi dle tveho svedomi, podle toho jak mas tento zapas v pameti.

    Ja bych nebyl tak prisny co se tyka Deliho. Nulu jsi myslim jeste nikdy nedal, takze jednicka je nejhorsi mozna znamka. A to si myslim Deli, i pres dve branky ktere dal/zavinil, nezaslouzi. Jestlize Vukadinovic dostal 5, protoze nezklamal ale take vyrazneji nezaujal, tak jsi podle me zbytecne prisny na Deliho. Stejne tak bych se zastal Pitaka. Jasne ze penalta se da lepe kopnout nez udelal Pitak, ale je to vzdy loterie. Zlamal si bohuzel pro nas vybral spatnou stranu, kdyby skocil k sve leve tyci, bychom ted nosili Karla na ramenech. Rozdil mezi byt hrdinou nebo tim, ktere nas pripravil o viteztvi je tak tenky.

    Jinak jsem rad ze jsi rytirsky uznal ze ses mylil v Milanu Skodovi. Mozna dane moji povahou, ale nikdy jsem ho nezatracoval, protoze jsem se snazil mit pochopeni pro jeho tezkou a nevdecnou pozici. Vetsinou stal opustene sam na ostruvku vpredu, bez patricne podporu spoluhracu, proti numericke prevaze. Lafata by nebyl o chlup lepsi, bez toho ze bych toho hrace bral jako nejake meritko.

    Jinak chapu ze minuly tyden se ti lepe hodnotilo, tehdy sis take sakra pospisil, jestli si dobre pamatuji tak byly znamky na stole do 24 hod. Doufam ze i po Slovacku se ti snadneji a s lehcim srdcem bude hodnotit. A ted se hlavne dej do poradku !

  7. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 05:20 |  
    0 0

    Většina tady řeší konkrétní zápas Slavie, konkrétní výkon hráče, popř. chyby hráčů (nic proti tomu), ale na to se v kolektivním sportu nehraje. Rozhoduje tým a týmový duch a když si trenér hodnotí hráče, tak v dlouhodobějším horizontu. Už za Beránka jsem psal, že mužstvo má svou kvalitu, kterou i za Uhrina prokazuje v těžkých zápasech na hřištích soupeře, ale paradoxně má problém zvládnout tlak a očekávání vlastních fanoušků v zápasech doma. Ale na druhou stranu to až zas tak překvapivé není, protože venku je favoritem soupeř a mužstvo si v klidu hraje to svoje a zápasy zvládá a naproti tomu doma je očekávání obrovské. Navíc si musíme uvědomit, že většina našich hráčů tenhle pozitivní tlak ani nezná a proto ho neumí zvládat (řadu let jsme hráli dole a návštěvy byly nižší). Jsou dvě možnosti, buď se to rychle naučí nebo je nahradí ti, co to umí. Výběr nových hráčů musí být precizní z důrazem na morálně-volní vlastnosti hráče a mimochodem, pochopili to už i rumuni (Nový generální ředitel letenského klubu Adam Kotalík před několika dny v obsáhlém interview pro deník Sport natvrdo prohlásil, že „lídrům týmu schází základní charakterové atributy, a proto musí v zimě dojít k jeho obměně. Musíme přivést hráče, kteří nám do mužstva přinesou atributy, které nám chybí. Tedy větší důraz, odhodlání, hlad po vítězství, leadership,“).

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Gino     před 8 lety 11.11.2015 06:42 |  
    0 0

    1 pro Deliho je tak trochu výsměch Simonovi, kdy stejně hnusně hráli v této části zápasu snad všichni kromě Škody, ale od*ere to on. Buď všichni ostatní o dvě známky dolu, nebo Deli o dvě nahoru! Zbytek zápasu si poctivě odmakal, jako většina ostatních.

    Že ale Alanorovi nestačí ani stupnice od 1 do 10, toho už si všímám delší dobu. Přemýšlí, jestli dát 4, nebo pět... vidíme slovní obrat yjako "lepší čtyřka", nebo "horší pětka"... fakt by mě zajímalo, co by tenhle člověk dělal, kdyby měl stupnici od 1 do 5 (6), jako používají někde na západě, případně i do těch 10, ale bez slovního hodnocení. Alanore, nechceš si dát stupnici od 1 do 20? Třeba to pro tebe bude pohodlnější a je to přecijen tvé osobní hodnocení, můžeš dávat klidně mínusy a plusy, jako 4-, 4+.

    Alespoň už víme, jak je potřeba zahrát na 1... tak snad se někdy dočkáme zase i 10ky.

    PS: zvěrstvem je také srovnávání známek se známkami z jiných zápasů jako "dal bych mu i pět, ale minule hrál stejně a dal jsem 4", což mu tu vyčítáte někteří z Vás. Uvědomme si, že každej zápas je jinej! Jiný podmínky - počasí, návštěva, výkon zbytku týmu, výkon rozhodčího atd. - nelze být objektivní, Vždy bychom měli hodnotit výkon toho kterého zápasu bez ohledu na to, jaké známky se rozdávali v zápase jiném. Nejde to přece tak snadno porovnat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Gino     před 8 lety 11.11.2015 06:46 |  
      0 0

      Ještě dodám, že Alanor má samosebou na své subjektivní hodnocení právo, stejně jako všichni ostatní, takže když chce dát Delimu 1, tak prostě dá. Nehleďte na to jako na nějaké objektivní hodnocení. Nikdy takové nebude. To by muselo být toto na SN prezentované hodnocení výsledkem zprůměrování hodnocení alepsoň všech členů redakce :-) Pak by to, řekněme, mělo vypovídající hodnotu jako názor SN. Takhle to je samozřejmě jen názor Alanora.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      no-nick     před 8 lety 11.11.2015 07:54 |  
      0 0

      Nesouhlasím. Mně se způsob Alanorovo přemýšlení nad známkami líbí. Že často váhá a je mezi mi přijde úplně normální. Hodnotí 12 hráčů s podobnými výkony. Chce tam promítnout rozdíly mezi výkony a řeší, jestli ty výkony byly natolik rozdílné, že to stačí na rozdílnou známku. Nic divného. Ty teď hodnotís jednoho hráče. Zkus to udělat jako on. Je jednoduché hodnotit něčí rozhodnutí. Zkus vylézt se svým rozhodnutím jako první. Plus si k tomu přidej desítky opačných názorů zdejších, kteří tobě nebudou zkoumat každou udělenou známku, a jsi v kůži Alanora.

      Že předvedl Deli šílený výkon jsme viděli všichni. Osobně bych si nechal rezervu a dal mu dva nebo tři, i přesto, že se nedařilo, drel, makal, nějaké dobré momenty měl, ale i jedničku chápu, vždyť se mu fakt nedařilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Barra     před 8 lety 11.11.2015 09:31 |  
        0 0

        Uplne s tvym nazorem ztotoznuji. Je dobre si uvedomit ze pri znamkovani nekde hodnotit jako v skole, kde je odpoved na otazku bud spravna nebo spatna, kde neco "mezitim" neexistuje. Nekde tady o exaktni vedu, Quelhar se take diva na matematicke reseni jinymi oci nez na vykony hracu, a stejne tak plati pro kazdeho z nas, a samozrejme take Alanora. Alanor ma ze vsech redaktoru nejtezsi ukol a vazne mu nezavidim a ani bych se do toho nechtel pustit.

        Treba dnes si myslim ze Deli je az moc ztotoznovan z ztratou bodu s Bohemians a ze si to ne zcela zaslouzi. Jedna se ale o muj subjektivni nazor a rad si prectu a budu respektovat nazory jak Alanora, tak ostatnich Slavistu. Odlisne nazory a tedy nasledne diskuse jsou samozrejmost, jinak by tyto stranky nemely duvod existence, byly by jen informativni. Tato diskuse by ale nemela prerust do kritiky. A opakuji - kdo nic neudela, nemuze take nic pokazit. To plati jak pro Simona Deliho, tak pro Alanora, i kdyz 'pokazit' neni tady spravne slovo. Chapu hodnoceni Alanpra, kde vykon "Sajmona" porovnaval s jeho pravidelnymi nadstandartnimy vykony v teto sezone, a proto dospel k teto jednicce. Diky za dlouhodobou dobrou praci, Alanore, jen tak dal!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 06:44 |  
    0 0

    Dobré ráno Vám všem přeji.
    Děkuji Alanore za dobrou práci, ale předně se uzdrav a ať jsi co nejdříve O.K.
    Kde brát invenci k hodnocení, když není ani chlup na dlani.
    Já to po všem tom, co jsem musel zhlédnout vidím asi tak, že můžu být rád za ten bod. Už jsme toho doma prošustrovali tolik, že se radši ani na tabulku nedívám.
    Slovácko je pro nás taky chuťovka, snad se dá do kupy někdo z marodů. Pevně věřím, že do jara rozumně a s citem posílíme!!
    Sokrates55

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 08:45 |  
    0 0

    Abych pravdu řekl, jsem docela dosti z hodnocení rozladěn. Po těch strašných výkonech, které jsme podali v Brně, kdysi na Bohemce či kdekoli jinde za posledních 5 let, mi zrovna nyní příjde 1 pro Deliho jako žert. Ano, udělal dvě významné hrubky, ač při vlastní brance chtěl pouze zamezit gólu a bohužel mu balón sklouznul po noze jinak, než by si představoval. Ale jinak byl vzadu i tak k nepřekonání. Krom toho, při druhé brance, kdy Latka ležel mimo hřiště, nepochopitelně Frydrich nechal volného hráče za sebou, místo toho, aby zastoupil právě Latku. Deli už jenom hasil tuto nepozornost. A ještě mě tedy zarazila jedna věc, Zmrhal - 4? Za co?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Haala (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 09:19 |  
    0 0

    Alanore děkuji za hodnocení.
    Mnohdy z něj čerpám, když jsem třeba nemohl vidět zápas. A z velmi vysokého procenta s tvým hodnocení většinou souhlasím, když jsem zápas viděl.
    Tentokrát je to ale jinak.
    Deliho probíraná jednička je podle mne také slušný úlet. Pod pojmem katastrofální si představuji úplně něco jiného.
    Ale jsou tam i jiné, co mi příliš nesedí. Ale to bude asi v tom, že je poměřuju právě s výkonem Deliho. Např Frydrych si myslím zaslouží nižší známku, Mosquera si na naší pravé dělal co chtěl a Frydrych je celkem těžkopádný. Naopak Souček to měl v tomto složení zálohy dost těžké a na nějaké poziční zaváhání si myslím že si svoje odehrál dobře. Snažil se i dopředu.

    Ale je stejně fajn, že má každý jiný náhled, ono vše není jen červené nebo bílé :)

    Ještě jednou díky a přeji brzké uzdravení,

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Humessi     před 8 lety 11.11.2015 09:27 |  
      0 0

      Souhlasím, Deli DLE MĚ měl mít tak 3. Vlastňák bych mu nevyčítal, penaltu bohužel ano, tam čas měl, ale jak tady někteří říkají, že se celý zápas nechyt, že to měl v hlavě, tak tady jednoznačně nesouhlasím. Hned po penaltě jsem si říkal, chudák, ten se teď bude bát balonu a hned ukázal, že si stále věří. Nebýt penalty, tak opět říkám vydařený výkon, ale jednička je přespříliš přísná.

      Každopádně je jedno, zda měl jedničku nebo trojku, důležitý je, aby byl psychicky odolnej a už další zápas odehrál tak, jako celou tuhle sezonu - výborně.

      Víte někdo, zda bude Latka ok?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        ph65     před 8 lety 11.11.2015 09:53 |  
        0 0

        Souhlasím se známkou 3 pro Deliho. Samozřejmě, že mu ty dvě situace nemohly nijak pro další zápas přidat na pohodě. Ale právě mi přišlo, že se s tím celkově vyrovnal nad očekávání. Ostatně, kdyby si trenér myslel, že to nezvládne a že se z toho celej sesype, tak by ho nenechával na hřišti do konce.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    naplavnik     před 8 lety 11.11.2015 09:32 |  
    0 0

    Díky Alanore za pravidelné hodnocení hráčů, je fajn, že tě to ještě neomrzelo. Jelikož je hodnocení z principu subjektivní, tak každý máme svůj pohled, své oko, s něčím se dá souhlasit, s něčím méně. Obecně bych se asi taky přikláněl jen k slovnímu hodnocení, ale chápu, že známky jsou zkratkovitější a dostupnější, než zamyšlení nad popisem. A pokud by někdo chtěl objektivnější přístup k bodovému hodnocení, musela by vzniknout nějaká skupina rozhodčích, jako je např. v krasobruslení, kde by se extrémy pominuly a udělal by se průměr, což se ale domnívám, že by mohla být poměrně nuda. :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 09:41 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím. Dnes si ale neodpustím jednu věc, kterou mám v sobě od neděle. Dle mého názoru absolutně tentokrát propadl náš trenér. Nechat takhle Deliho trápit celý zápas, když se přitom naskytovalo několik variant jak ho nahradit, je trestuhodné. Myslím, že i tahle chyba nás stála výhru i když bych ho samozřejmě střídal buď po penaltě, nebo o přestávce. Tam je dostatek času na udělení pokynů a stanovení taktiky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Humessi     před 8 lety 11.11.2015 09:49 |  
      0 0

      říkáš, že bys ho stáhnul po penaltě? Takže ti po penaltě přišel špatnej? Po penaltě jeho výkon super a neřekl bych, že to, že ho o půli nevystřídal, nám prohrálo zápas, vždyť už jsme gól nedostali, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 09:59 |  
        0 0

        Nezlob se ale tentokrát má pravdu Allanor, nebyl to on. Pořád říkám, jak jsou ti rudoši blbí, že ho pustily ale tenhle zápas měl prostě v hlavě blok a to snad viděla většina diváků.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          VitK     před 8 lety 11.11.2015 20:45 |  
          0 0

          Já jsem to tedy stejně jako mnoho dalších neviděl. A opakuji. Za ten vlastňák nemohl, to hasil několik hrubek jiných hráčů, počínaje škodou a konče Frydrychem. Penaltový zákrok dělat asi nemusel, ale opět. Po ztrátě míče na půli zůstala celá pravá strana opět průchozí - primárně chyba jiných. Včera Simon nehrál dobře, ale nebyl primárním strůjcem ani jednoho gólu, hrubky dělali jiní. A v druhém poločase byl dozadu opět suverénní. Jinými slovy, podle Tvé teorie by vystřídal hráče, který už žádný problém nezpůsobil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Barra     před 8 lety 11.11.2015 09:58 |  
      0 0

      Po te, co se Latka zranil a musel stridat bys o polocase provedl uz druhe stridani a hral s kompletne novym centralnim duem stoperu? No nedej Boze aby se i v druhe puli jeste nekdo zranil. To by teprve byla (opravnena) kritika na DU. Cim nas Deli v druhe puli stal body? Ze nedal sam branku nebo alespon nedal asistenci? To bychom klidne mohli Milanovi zacinat vycitat, ze dal 'jen' 2 branky, a nas to stalo viteztvi. Sanci mel take dost, bohuzel Zlamal byl dobry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 10:03 |  
        0 0

        Naposled odpovídám. Byl nejistý a zkazil snad úplně všechny přihrávky. Tím jsme ztráceli čas a likvidoval tím náš tlak, který mohl vyústit v góly. Bohemka byla fakt špatná.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Barra     před 8 lety 11.11.2015 10:23 |  
          0 0

          Jo, jeste tak mit komu prihrat, kdyz nasi zaloznici byli tak ve forme, ze nas nakonec musel spasit dlouhy mic Bilka na hlavu Skody. Tvuj nazor beru, ale od 46.minutu hrat bez dua stoperu kteri nam v teto sezone pomohli vybojovat az na bodovy zisk proti Liberci a Jihlave kde chybel Latka vsechny body, bych bral jako velky risk, s vedomim take ze Voltr nema na cely zapas, ze Pitak teto sezonu jen 3 x dohral celych 90 minut, ze Milan Cerny byl slaby, Jablonsky se vratil po zraneni, Zmrhal nijak nevycnival. Bohuzel se da jen 3 x stridat za zapas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 11:11 |  
      0 0

      Mně dnes normálně bolí oči. I když pominu, že jsme museli již jednoho stopera vystřídat kvůli zranění a byla by naprostá hloupost střídat dalšího, když potřebujeme především posílit útočnou hru našeho týmu, tak stáhnout Deliho? Opravdu? Ten hráč si i přes dvě hrubice neskutečně věřil a to se jen tak nevidí. Několikrát mohl nahrát Berkovcovi do nohy, místo toho zasekl, vymazal tak útočníka Bohemky a rozehrál směrem dopředu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:07 |  
      0 0

      a jak bys ho nahradil? Bílek šel za Latku, maximálně tak stáhnout ze zálohy Součka, čímž by se ale rozpadl střed.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Pepino44     před 8 lety 11.11.2015 10:09 |  
    0 0

    Já rovněž nesouhlasím se známkou 1 pro Deliho. Touto známkou začíná hodnotící stupnice, a znamená to úplně nejhorší výkon. Ten Deli rozhodně nepodal. Mimo těch dvou branek ( o míře samotného zavinění by se dalo diskutovat) a oproti jiným utkáním i dost nepřesností ( ve snaze odčinit své zaváhání ) to nebylo až tak strašné. Přesto že hodnocení sleduji pravidelně, nepamatuji,že by padalo mnoho 1,
    jestli vůbec nějaká, přestože výkony některých hráčů v některých utkáních byly daleko horší. Pokud by se hodnotilo pořadí výkonu,tak možná,že bych s tím nejhorším výkonem (vzhledem k dosavadním výkonům) i souhlasil, ale v tomto systému si Deli 1 rozhodně nezasloužil, vzhledem k hodnocení výkonu některých hráčů v jiných utkáních.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 11:15 |  
      0 0

      Právě, že Alanor je ten, který 1 téměř nerozdává, přesto že těch příležitostí za poslední léta bylo opravdu hodně. Proto nerozumím jejímu udělení zrovna teď.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 10:39 |  
    0 0

    Známku 1 dostávali hráči po ostudném zápase s Teplicemi (0:7), opravdu si nemyslím, že Deli byl až tak hrozný. I vzhledem k jeho předchozím výkonům mi ta známka přijde jako úlet.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 11.11.2015 10:41 |  
      0 0

      Jenže ony se předchozí výkony nehodnotí, jen zápas s Bohemkou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Alky (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 12:57 |  
        0 0

        Taky s jedničkou nesouhlasím. Jednička je výjimečně tragický výkon, bez čehokoliv pozitivního. Já viděl druhý poločas a i kdyby v tom prvním byl na 1, druhá půle to na 2-3 vytáhla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japoko     před 8 lety 11.11.2015 10:43 |  
      0 1

      Se známkou Delihi souhlas. Větším nesmyslem,než jeho známka za Bohemku,je jeho neustálé přeceňování od lidí, kteří mu (třeba) budou za půl roku nesmyslně nadávat.(Jak je to ve Slávii od nepaměti bohužel pravidlem.) Optimální hodnocení konkrétního zápasu je proto nezbytností, a v neděli hrál SD opravdu špatně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 11:18 |  
        0 0

        Preceňování? Ten kluk v posledních zápasech dokázal, že je poprávem označován za jednoho z nejlepších obránců Ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 21:28 |  
        0 0

        Ty nejseš pesimista viď?

  16. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    bedva (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 10:41 |  
    0 0

    Souhlasím s tím, že Deliho výkon katastrofální byl a kdybych měl hodnotit já, tak bych se rozhodoval mezi známkou 1 a 2. To, že po penaltě již tak vzadu nehořel bylo dáno také tím, že už toho na řešení vzadu tolik neměl. Zato to vynahradil pár zazděnejma útokama. Nicméně u Deliho jsem přesvědčen, že se opravdu jednalo pouze o "den blbec" a v dalších zápasech naváže na své předchozí výkony. Proto se na něj ani za tu neděli nedokážu tolik zlobit, jelikož vím, že předchozí zápasy podával super výkony a toto se prostě může stát. Mnohem horší je situace u Míni, tam špatná forma přetrvává a naděje na zlepšení je asi nulová. Je však smutné, že ho v základní sestavě nemáme (zatím) kým nahradit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 12:33 |  
      0 0

      Já naprosto souhlasím, Deliho výkon v zápase s Bohemkou byl naprosto po zásluze odměněn známkou 1, jelikož byl nekonečně tragický (celých 90 minut ve všech herních činnostech).

      Nicméně, v kontextu jara věřím, že to byl ojedinělý úlet, a tak mě mnohem víc se*ou výkony Černého a Pitáka, kteří na to prostě a jednoduše už nemají a měli by co nejdřív skončit.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    spino     před 8 lety 11.11.2015 10:49 |  
    0 0

    Teda, to co dneska vyplodil o Milanu Škodovi a Slavii deník Blesk už se ani nedá nazvat bulvárem, ale čirou propagandou s cílem poškodit konkurenci. :(

    Nemyslím teď článek pana Hraběho, který je mimochodem taky hrozný (pan Hrabě je slávista a fajn člověk, ale jakmile usedne v redakci Sportu, tak se ho snažím ignorovat), ale sportovní úsek v Blesku. Pokud se nechcete naštvat, nečtěte to.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      naplavnik     před 8 lety 11.11.2015 11:16 |  
      0 0

      A o co jde? Můžeš nějak shrnout?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        spino     před 8 lety 11.11.2015 12:14 |  
        0 0

        Jde o novou smlouvu pro Milana Škodu. Prý 300 tisíc. Ale to není podstatné. Je to tam vylíčeno tak, že prakticky od svého příchodu do Slavie hrál Škoda zadarmo, protože Slavia prý byla za Řebíčka v katastrofální kondici. Ano, problémy (i s výplatami) byly, ale napsat to takhle? Na závěr samozřejmě nezapomněli připomenout Tvrdíkovu štaci v ČSA.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:15 |  
          0 0

          Blesk je odpad. Jestli někdo bere odpad vážně tak je mi ho líto.
          Noviny by měly být něco jako duševní strava, člověk z nich má dostávat infomace, které potřebuje k životu ve společnosti. Pokud někdo takto konzumuje Blesk (a podobná periodika), tak je to stejné jako by se stravoval odpadem z popelnice.
          A stejně jako neřeším, že jídlo v popelnici má do kvalitního jídla daleko. Tak nevidím důvod řešit to co se píše v novinářské popelnici. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            spino     před 8 lety 11.11.2015 14:14 |  
            0 0

            Víš o tom, že Blesk je nejčtenější české tištěné médium? Na internetu pak tuším vedou Parlamentní listy. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              ve_em     před 8 lety 11.11.2015 15:42 |  
              0 0

              protože v blesku maj krátký texty a hlavně hodně obrázků přece!:D

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 17:44 |  
              0 0

              Vím. Je to smutné. Ale furt to z něj nedělá seriozní medium. A když se vrátím k tomu srovnání s jídlem, když vidím co jsou někteří lidé schopní koupit a zkonzumovat, případně si doma sami vytvořit...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          bongor     před 8 lety 11.11.2015 19:31 |  
          0 0

          Tyhle pomluvy Slavie od deníku spart patří do jejich bolševického arsenálu,nemůžeme od nich čekat nic jiného.Ještě horší je však článek v HN o našich čínských majitelích.Na tom je vidět,jak jim leze na nervy,že jsme se vyhrabali ze srágor a jak se budou snažit nás pošpinit "za každou cenu".CEFC je podle nich prodlouženou rukou čínské armády.Jo hoši prdelky máte pořádně stažený že ano?

  18. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 11:02 |  
    0 0

    Navrhuji revoluci v bodování, které by mohlo mít vypovídající hodnotu. Alanor vyhlásí po každém zápase známkování, každý kdo bude chtít oboduje hráče dle svého úsudku, Alanor vypočítá průměrnou známku každému hráči a následně zašle do kabiny, aby se mohli všichni hráči a trenéři před tréninkem podívat, jak byli vnímáni publikem. Myslím, že by to mohl být spravedlivý a minimálně zajímavý pokus. ..

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Barra     před 8 lety 11.11.2015 11:53 |  
      0 0

      To by Milan Skoda urcite jeste u nas hral, stejne tak pochybuji ze by David Hubacek to tak dlouho u nas vydrzel. Jestli hraci chteji znat nase nazory, muzou tady klidne zabrousit, byt ale trenerem bych jim to prisne zakazal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:03 |  
        0 0

        Nikam nemusí nikdo bruslit, doufejme, že hráči mají různé taktické porady atd, kde by v rámci takového sezení před projektorem měli jednou za týden takový 'pohled veřejnosti', který by nic neznamenal, na druhou stranu by ho viděli všichni hráči před trenérem, jak byli za svou snahu a nasazení v předešlém zápase diváky hodnoceni..

  19. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Marcelo10     před 8 lety 11.11.2015 11:03 |  
    0 0

    Nejhorsi hraci na strane Slavie byli jednoznacne Frydrych, ktery nezpracoval snad jediny balon a nekolikrat h jen "nazdarbuh" odkopl po svym technickym nedostatku, potom Deli(den blbec proste) a hlavne Voltr! Pomalej, neduraznej a jeste simuluje. Mrzi me, ze sanci proste nedostane Diop. A ke Kuchtovi..mrzi me, ze nebyl hodnocen. Sice byl na hristi chvilku, ale vsimli jste si, kolik rozdal presnych micu? Zpracovani mice a nahravka z prvni Skdovi do sola. Na tak.mladyho kluka moc dobry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Azor     před 8 lety 12.11.2015 10:41 |  
      0 0

      jo toho Voltra už jsem si všiml dávno, jednak že není vůbec průraznej a taky, že pořád simuluje.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    SLAVIESTA     před 8 lety 11.11.2015 11:32 |  
    0 1

    Líbí se mi nápad umožnit fanouškům známkovat hráče, jistě by nebyl velký problém automatické zpracování těchto dat(jako neodborník v to doufám). Ještě k hodnocení: Deli nezkolaboval a zápas aktivně dohrál, jednička znamená, že horší výkon nelze předvést a s tím nesouhlasím. S chutí bych ji dal Cernému, který hrůzné výkony předvádí opakovaně a zápas završil faulem na červenou. To ovšem stěží zabraní tomu, aby opět nastoupil v základní sestavě, nebo se mýlím? Kéž by!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Betynka58     před 8 lety 11.11.2015 11:59 |  
      0 0

      Právě Černému bych já dal zase rozhodně lepší známku. Nevím, v čem byl horší než např. naprosto neviditelný Zmrhal, Míňa alespoň celý zápas odmaká (i když, pravda, s tím důrazem to ve druhé půli přeháněl, viz to nešťastné zranění Mosquery).

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:07 |  
        0 0

        Zkuste se oprostit od toho, že je to sympaťák a zapomeňte na to jak hrál dříve. V této optice byl jeho výkon strašný, spíš pomáhal soupeři, protože byl všude pozdě a fauloval. Dopředu vůbec nic. A dohrál jen protože Lerch, přísnější a přesnější sudí by ho dohrát nenechal.

        A, že zápasy odmaká? To jsem viděl, když měl jít napadat Zlámala v rozehrávce protože k němu byl nejblíže, tak si pomalau pozadu vyklusával. Až se Škoda nasral a sprintem tam doběhl ač to měl 3x tak daleko!

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Betynka58     před 8 lety 11.11.2015 13:40 |  
          0 0

          Docela by mne zajímalo, jaký byl poměr faulů jeho a faulů na něj. Připadalo mi, že to bylo poměrně vyrovnané.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:24 |  
          0 0

          Také si myslím, že Milan nebyl horší jak Zmrhal. A už vůbec né o 2 body.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      quelhar (admin)     před 8 lety 11.11.2015 13:53 |  
      0 0

      Mylis se, Cerny dostal ctvrtou zlutou, takze na Slovacku v zakladni sestave jiste nebude :o)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    SLAVIESTA     před 8 lety 11.11.2015 11:33 |  
    0 1

    Líbí se mi nápad umožnit fanouškům známkovat hráče, jistě by nebyl velký problém automatické zpracování těchto dat(jako neodborník v to doufám). Ještě k hodnocení: Deli nezkolaboval a zápas aktivně dohrál, jednička znamená, že horší výkon nelze předvést a s tím nesouhlasím. S chutí bych ji dal Cernému, který hrůzné výkony předvádí opakovaně a zápas završil faulem na červenou. To ovšem stěží zabraní tomu, aby opět nastoupil v základní sestavě, nebo se mýlím? Kéž by!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 12:31 |  
      0 0

      No ja nemam nic proti hodnoceni. Deli skutecne spatny den, ale zavery bych nedelal. Hlavne at se uzdravi Latka. Problem byl ze sakra nikdo nechtel hrat ze zacatku, nikdo se nikomu nenabizel.... staticke spatne. A jelikoz to je jiz nekolikrat, navrhuji aby se tem hracum kteri stoji dal do kopacek elektricky impulz, ktery by znamenal nabizejte se sakrys:)

      Jinak Hodnoceni by mohlo byt dvoje jak SN tak registrovanych slavistu.
      Dale nemuzu to nikde najit pumernou znamku od zacatku sezony vcetne poctu odehranych zapasu(se znamkou)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Alanor (admin)     před 8 lety 11.11.2015 12:34 |  
        0 0

        Průměrné hodnocení s počtem známek bude po podzimu v článku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 14:08 |  
          0 0

          Průměrné známkování jednoho hodnotile, na které je vždy spousta připomínek viz.Deli1), nemá odpovídající hodnotu, je to hodnocení jednoho člověka, pokud budou hodnotit všichni kdo projeví zájem, bylo by to daleko přesnější a byl by to pohled všech, myslím že by to bylo zpestření a stálo to za to...

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Barra     před 8 lety 11.11.2015 14:28 |  
            0 0

            Jedna se o prumerne hodnoceni SN. Alanor diskutuje o znamkach s Quelharem, nejde o nazor jednoho cloveka. Kdyz ctes Sport muzes take souhlasit ci nikoliv s nazorem redaktora a tedy Sportu.

            Pro nas Slavisty mame tady anketu Slavista podzimu a jara, kde se ucastnilo v minulosti pres 800 ctenaru. To snad dava dost prostoru k tomu aby kazdy ocenil dle sveho nazoru hrace.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              quelhar (admin)     před 8 lety 11.11.2015 15:16 |  
              0 0

              Alanor sice diskutuje s quelharem, ale znamky si pak stejne dela podle sebe :o)

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                Barra     před 8 lety 11.11.2015 18:32 |  
                0 0

                Vsak beru Alanora jako tvurce teto rubriky - a muj obdiv pro tuto nevdecnou praci a dik jsem jiz vice krat vyjadril. Libi se mi ale vas "choque des idées", ten feedback mezi vasimi nazory. A abych jednim dechem odpovedel Chluppovi - osobne se mi tvuj napad nic moc nezda, ale kdo jsem ja -:) Nic ti ale samozrejme nebrani tomu, aby ses toho ukolu sam ujal. Alternovat tuto rubriku se mi ale nezda moudre, tim by ztratila veskery vyznam. At se kazdy vyjadri k znamkam Alanora, , na to tady slouzi diskuse, a jinak mame vzdy po pulce sezony moznost nase hrace globalne ohodnotit, a to ki bohate staci. Jestli si dobre vybavuji tak na podzim 2014 hlasovalo pres 800 Slavistu, coz je vic nez reprezentativni vzorek.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:22 |  
              0 0

              Nějaké jedno hodnocení podzimu veřejností není zdaleka to samé, jako kdyby fandové které to zajímá, mohli hodnotit hráče po každém zápase, tady jedou permanentní dohady kdo co jak bodoval a každý myslí, že jeho názor je nejlepší Takhle by se během dvou dnů vyjádřil lid pražské Slavie, Alanor by vypsal řádně vypočítané výsledky a zveřejnil je...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    lucky-pilda     před 8 lety 11.11.2015 12:04 |  
    0 0

    Tentokrát jsem seděl místo severu na půlící čáře, takže jsem měl lepší přehled než obvykle. Proto mě udivuje, že se zásadně rozcházím s tolika známkami:
    Deli 4 - bez gólů 5 - 6. Lepších momentů bylo o něco víc než horších a často dokázal suverénně vyřešit některé závary. Kvitoval bych, že se po gólech nesložil a v průběhu zápasu se zase dostal zpět na svůj standard. Ten první, hrozná chyba, ale prostě se stane, ten druhý dost možná ani faul na penaltu nebyl - z mého úhlu se zdálo, že první šel míč a od těch, co stáli u toho, byla hodně přihraná.
    Jablonský 7 - Na něj jsem se zaměřil a podle mě výborný výkon. Spoustu vybojovaných míčů, výborné přihrávky, nabíhání, zbavení se soupeře.
    Piták 4 - Do penalty hrál velice dobře, pak měl horší momenty a pak zas průměr. Celkově tedy 5, s lajdácky kopnutou penaltou 4.
    Voltr 4 asi ano. Penalta ale dle diskuze v předešlém článku byla oprávněná kvůli jasnému strčení, které nebylo vidět v záznamu. Viděl bych to na kompenzaci ze strany rozhodčího, kde si tou první nebyl úplně jist. Každopádně u obou by si mohl obhájit jak jejich zapískání, tak jejich nezapískání.
    Škoda - na jeho 8 jsem viděl i lepší výkony, ale je pravda, že kdyby dal třetí gól, tak má nárok minimálně na 9, i kdyby zbytek zápasu odchodil :-)
    Výkon jako celek se mi ale docela líbil a odcházel jsem s dobrým pocitem. Přes ten tragický začátek se tým dokázal zvednout, vytvořit si tlak a k výhře stačilo jen o trošku víc štěstí nebo aby Zlámal předvedl stejně hrozný výkon, jakým se prezentoval u nás ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před 8 lety 11.11.2015 12:39 |  
      0 0

      Tak já bych se s dovolením taky přidal k řadě těch, co by Delimu známku zvýšili. Na jedničku bych si představoval ještě o kus horší výkon - neustálé chyby, nedůraz a další věci, co by např. trenéra donutily ho vystřídat. On si ale plusminus hrál pořád to svoje. Ovšem holou pravdou je, že 2 góly přímo zavinil a spolupodepsal se pod jedinou pořádnou šanci Bohemky, což by z něj mělo dělat antimuže zápasu. A když se v poli najdou jedinci, pro které je i 3 moc, co s tím má hodnotitel dělat, že :)
      Rád bych se zastavil u posledních dvou domácích zápasů. Pokud si dobře pamatuju, tak během nich si soupeři vytvořili snad jen jedinou pořádnou šanci, kterou navíc neproměnili, přesto jsme dostali 4 góly a máme 1 bod. Dalo by se říci, že se nám smůla tak trochu nakumulovala. Zároveň z toho ale podle mě vyplývá obvinění naší útočné hry a malé snahy jít do rizika. Např. nechápu proč Vukadinovič nestřídal třeba Frydrycha.
      Nechápu, lucky-pildo, jak se ti to mohlo jako celek líbit. Naše převaha ve druhé půli pramenila hl. z toho, že Bohemka zalezla, chtěla to ubránit, nikam se necpala a my do vápna poslali pár centrů, ke kterým se Škoďák hezky dostával. Ale když se zápas rozjížděl a vyvíjel, nestačil jsem zírat, jak si nás Bohemáci vodili a dělali z nás kašpary. Hlavně naše pravá strana byla hrůzostrašná. Náš gól po hezké narážečce a vysunutí Škody byl jako zázrak. A i když ho tam Karel hezky poslal, pochvalu nezaslouží. Opět jsem měl pocit, že jeho práci musí z velké části suplovat Souček.
      Jo, a pro příště Frydrycha už u lajny opravdu ne, děkuji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        japhy     před 8 lety 11.11.2015 12:40 |  
        0 0

        Jo, a ještě jsem zapomněl Alanorovi poděkovat za hodnocení - díkes.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:56 |  
        0 0

        Rověž já bych byl pro lepší známku u Deliho, hlavně z toho důvodu, že primárně hasil chyby druhých. I já si myslým, že druhou půli již odkopal solidně a že ty jeho přihrávky nejsou vždy ideální? Nabízel se mu někdo do lepší pozice? Kde byli v těch chvílích záložníci - Černý, Zmrhal, Piták, škoda mluvit.
        Velkým zklamáním je pro mne zatím výkon Frydrycha, snad bude na stoperu jistější, ale jak píše japhy, tak na kraji mi přišel dost špatnej.
        Poslední poznámku mám k Jirkovi Bílkovi. Tady plně souhlasím s hodnocením, že to byl náš druhý nejlepší hráč. Mě se jeho výkon již v Teplicích líbil a v neděli zahrál opět velmi jistě a ten jeho centr na Škoďáka by měl Uhrin krajním halvům promítat jako vzor centrů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        lucky-pilda     před 8 lety 12.11.2015 14:18 |  
        0 0

        Zápas se mi líbil jako celek hlavně kvůli tomu, že jsem viděl znatelný progres naproi Olomouci a lepší výkon než proti Dukle. Na naší převahu ve 2. půli by defenzivní taktika Bohemky sama o sobě nestačila. Letos jsme viděli mnohé zápasy, kde se soupeř choval podobně, ale my nebyli schopni se dostat do souvislejšího tlaku, mnohdy ani přes půlku.
        Jinak Souček byl podle mě na sebe dost špatný a práci si s Karlem suplovali společně ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:03 |  
      0 0

      Tak se na tu penaltu podívej třeba na isportu. Deli se vůbec míče nedotknul a sestřelil hráče. Chápu, že na stadionu to člověk může vidět jinak. Ale tvrdit to několik dní po zápase, když je na netu sestřih...

      A s honocením Deliho také nesouhlasím. Na to co se mu povedlo, tak odehrál druhou půli velmi dobře. Akorát nevim proč se pokoušel centrovat. Já bych se rozhodoval mezi 2 a 3. Za ty centry bych mu dal asi 2. Dát 1 mi přijde kruté.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      honza304     před 8 lety 11.11.2015 13:43 |  
      0 0

      Já se taky přidávám k těm, kdo si myslí, že pro Deliho je známka 1 urážkou. Spíš bych se podíval, kdo může za ztráty balónů kolem půlící čáry v důsledku čehož on musí hasit nebezpečné situace. Před prvním gólem někdo ztratil balón, pak tam prošli dva bohemáci kolem (nevím, kdo tam byl, asi náš pravý obránce ...) našeho bránícího hráče a volně si centrovali před bránu ... a Deli - gól. Kdo tuto situaci způsobil a kdo nezabránil nebo se aspoň viditelně nesnažil centru zabránit se neřeší. Uznávám chybu a odkop měl jít jinam, ale komu se to někdy nestane.
      Podobné to bylo u skluzu před penaltou. Hasič je nejvíc na očích a když se mu to nepovede, tak je na odpis.
      Pravda, uznávám, že několikrát nepovedeně odkopl nebo rozehrál, ve druhé půlce asi třikrát za sebou, ale viděl bych jiné, kteří odehráli horší zápas.
      Když se podívám na Milana Černého, mám ho rád, bojuje, maká, ale udělal nějakou rozumnou přihrávku za celý zápas? Zbytečné ztráty míče v situacích, o kterých píšu na začátku, rozehrávka nulová a kopa nebezpečných faulů, zvlášť ten jeden za žlutou.
      Já bych viděl ztrátu dvou bodů ve středu hřiště, ne v Delim.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        VitK     před 8 lety 11.11.2015 20:51 |  
        0 0

        Konečně ty situace někdo viděl přesně tak, jak se staly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:22 |  
      0 0

      asi bych to viděl podobně...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 13:04 |  
    0 0

    Vlastní gól a hloupá penalta u Deliho hovoří dost jasně a pro známku mám pochopení. Na druhou stranu měl i světlé momenty, několikrát si s neskutečnou jistotou povodil hráče Bohemky, čemuž diváci tleskali.

    Myslím si, že Deli je tu kde koho (i můj) oblíbenec, a tak to svádí k mírnějšímu hodnocení. V kontextu zápasu s Klokanem je známka adekvátní. Udělat totéž Dostál, tak se tu navrhuje známka 0 :-)

    Hodně mě zklamal Piták. Jako zkušený hráč měl týmu pomoct proměněnou penaltou. Místo toho zase selhal. Měl by skončit, vždycky jsem ho měl rád, ale svými "výkony" si u mě dost kazí celkový dojem.

    Působení Milana Černého je prostě jeden velký omyl. Ani nechápu, jak se z něj mohl stát takový surovec zákeřný.

    Naopak pěkně zahrál Bílek, a naprosto bezkonkurenční Škoďák:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Humessi     před 8 lety 11.11.2015 13:20 |  
      0 0

      S Pitákem souhlasím, jsem na tom podobně. Zrovna na zápase jsem kámošovi říkal, že by to měl zabalit, že už na to nemá a akorát si kazí jméno. Nezaslouží si, aby si ho lidi pamatovali takhle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Humessi     před 8 lety 11.11.2015 13:20 |  
      0 0

      S Pitákem souhlasím, jsem na tom podobně. Zrovna na zápase jsem kámošovi říkal, že by to měl zabalit, že už na to nemá a akorát si kazí jméno. Nezaslouží si, aby si ho lidi pamatovali takhle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 14:22 |  
      0 0

      Souhlasím se vším, do puntíku!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Alky (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:14 |  
      0 0

      Souhlasím až na jedno ale. Dostálovi bych samozřejmě nulu navrhnul, jenže tomu by se nestalo, že druhou půlku odehraje aspoň průměrně. Jednak proto, že by už nehrál a druhak by se kopal za uši i pak. Za první poločas si Deli známku jedna zaslouží, v kontextu celého utkání je nespravedlivá. Navíc snad nikdo ještě letos jedničku nedostal. Byl to nejhorší výkon ročníku? Nemyslím si.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    navzdyslavia     před 8 lety 11.11.2015 13:42 |  
    0 0

    O Jiriho Skalaka se zajima Monaco.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 14:53 |  
      0 0

      zaplat panbuh

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:26 |  
        0 0

        Jasně, ať raději hraje Milan Č.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:59 |  
          0 0

          Nic takového jsem nenapsal. M.Černý (steev promine) už Slavii nemá co nabídnout, jeho výkony jsou žalostné, ale rozhodně je mi jako člověk sympatičtější než ta rudá krysa.A hlavně je to Slávista!

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            steev (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:32 |  
            0 0

            Steev promine to je jasný :) Komentář který se ani okrajově netýká našeho klubu bych mazal a výkřik o tom ať hraje radši Milan než Sparťan který by k nám nikdy nešel mně přijde úsměvný.
            Rád bych jen řekl všem,chovejte v úctě hráče kteří byli ochotni za nás hrát v době kdy jsme byli na pokraji zániku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:06 |  
      0 0

      pokud bychom ho opravdu ziskali tak predpokladam, ze by v poslednim zapase podzimu (resp. papirove prvnim jarnim) proti nam asi nenastupoval...z toho by se dalo vycist jestli to klaplo ci ne, protoze predpokladam, ze ofiko by to bylo oznameno az po skonceni podzimni casti resp. po otevreni prestupoveho okna...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:12 |  
        0 0

        a jeste, esi si bolsevik stahne koubka, muzem jim tam poslat hrubese, budou ho potrebovat a mohl by to bejt argument + ( teda pokud si nebrousej zuby na Pavlenku ). v kazdym pripade bude moc zalezet na jejich (ne) postupu v UL...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:27 |  
          0 0

          Místo Koubka, Hrubeše :-) To mi jich je docela líto.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Marcelo10     před 8 lety 11.11.2015 15:32 |  
            0 0

            Pavlenku chceme my ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              smely (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:41 |  
              0 0

              ok, muzem ho koupit a poslat LB na hostovacku, no.. .-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                smely (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:44 |  
                0 0

                do LB, samozrejme...

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            ortevor     před 8 lety 11.11.2015 21:32 |  
            0 0

            Když se Liberci uzdravi Kolar, coz by pres zimu uz melo bejt, tak maji spickovyho golmana na peknejch par sezon...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 11.11.2015 16:35 |  
          0 0

          V Liberci nebudou blbí, aby si brali Hrubeše...

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:39 |  
            0 0

            treba jim nic jinyho nezbyde...pokud me pamet neklame tak zrovna pretlakem golmanu zrovna netrpej.. .-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Alanor (admin)     před 8 lety 11.11.2015 18:11 |  
              0 0

              Hladký, Kolář a Hroššo? Asi tě paměť klame. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                ortevor     před 8 lety 11.11.2015 21:33 |  
                0 0

                zrovna Kolar, az bude zdravej, tak bude patrit do ligovy spicky...Liberec Hrubese fakt chtit nebude...navic maji zdravej rozum :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                smely (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 14:35 |  
                0 0

                tak asi jo

  25. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    SLAVIESTA     před 8 lety 11.11.2015 15:14 |  
    0 1

    Ještě malá poznámka pro Ty, kteří obhajují Cerného, že maká a bojuje, bohužel ale nehraje fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      steev (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:20 |  
      0 0

      Díky za info.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        no-nick     před 8 lety 11.11.2015 17:14 |  
        0 0

        :))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 04:10 |  
          0 0

          Re: SLAVIESTA - Celá 80 léta doplácela Slavia na to, že kupovala jen a pouze technické hráče a jak píšeš „hrála fotbal“ a pak jsme přijeli do Banské Bystrice a tam nás úplně rozkopali a dostali jsme tři nebo čtyři fíky. V 90 letech zase řada lidí na dřevěné tribuně urážela Martina Pěničku, že je nekopa, že nic neumí, že pořádně nepřihraje, vyhodit ho atd. a jak nám chyběl, když stál za ŽK nebo se výjimečně zranil. Navíc je naprosto nekorektní říkat, že někdo na něco nemá, to se prostě nedělá, navíc to ani není pravda, pokud tedy člověk sleduje celou kariéru hráče. Ano, Černý má teď období, kdy nemá formu, s tím souhlasím, ale to je snad úplně něco jiného a je naprosto kontraproduktivní napadat nebo urážet vlastní hráče a to kdykoli, navíc když Uhrin naprosto nemá kde brát. Až přijde Šural, tak bude hrát levého halva on a nikdo neřekne ani popel, ale zatím tady není. Ono by bylo vůbec na delší rozbor rozšifrovat výraz „nehraje fotbal“. Např. ještě před 25 lety hrála řada anglických mužstev fotbal hlavně vrchem, kdy většinu zápasu nakopávali balony dopředu a tam se o ně bojovalo. To není fotbal ? Ale samozřejmě je, někomu se nemusí líbit, ale fotbal to je taky. Později s příchodem hráčů z kontinentu se to změnilo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Barra     před 8 lety 12.11.2015 08:14 |  
            0 0

            +1, Lado. Vzdy je tak snadne si vybrat nejakou obet. Nechtel bych davat petikorunu za kazdy prispevek, ktery tady v uplynulych letech zaznel na adresu Milana Skody a kde byl tento hrac srovnan se zemi jako nekopa, ktery patri do divize. Nechce se mi ale brousit zpet do nedavne minulosti, tak o rok a pul zpet, kde po sezone Petrous-Koubek-Pastoor se Skoda vyhanel z Slavie, udelalo by se mi zle. A nepamatuji si kdo mel stejne jako Alanor odvahu a pokoru, aby nasledne prohlasil ze se spletl v Milanovi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 21:23 |  
              0 0

              Díky Barro, tohle prostě nikdy nepochopím, nadávat vlastním hráčům, to ať se na mě nikdo nezlobí. Vzpomínám si ještě např., že na dřevěnce takhle nadávali a "nemohli přijít na jméno", když přišel Radek Bejbl, vzpomněl jsem si později na to, když hrál za Atletico Madrid a byl vynikající.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          SLAVIESTA     před 8 lety 13.11.2015 11:53 |  
          0 1

          Určitě máš v mnohém pravdu, Černý ale hraje katastrofálně a to nemůžeš oddiskutovat ani příklady, jak se hrálo před desítkami let. S touto formou hráč podle mě na hřiště nepatří, tým oslabuje a náhradníky demotivuje. Samozřejmě mu přeji, aby se mu začalo dařit, nic proti němu osobně nemám.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 16:04 |  
            0 0

            Že se Černému nedaří vidí snad každý, ale není fér ho hned vyhazovat nebo psát, že na to nemá. Vzpomínáš si na přípravný zápas s Dinamem Moskva, nejlepší na place byl Piták a Černý. Nebo si myslíte, že je Uhrin takový ignorant a špatný trenér, že Míňu stále dává do základu ? Zatím prostě nikoho lepšího a takhle spolehlivého dozadu nemá. Na Slovácku bude Černý velice citelně chybět, protože výborně brání, ale snad už bude zdravý Štohanzl a na pravém halvu čekám Mikulu nebo Voltra. Při troše štěstí bod dáme.

  26. Podzimní posily

    kobo (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 15:42 |  
    0 0

    Neustále se tu spekuluje o možných posilách z naší ligy: tento přestupní termín bych mířil jen na cizinu. Ať se Dovalil, Plíšek či Říčka předvedou. Potřebujeme opravdovou kvalitu (průměr nestačí) a ne jen trochu nadpůměrné hráče z naší ligy za velké peníze.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Travinho     před 8 lety 11.11.2015 15:58 |  
    0 0

    No, když čtu tu hysterii ohledně Deliho známky... Já jsem teda ještě moc horších individuálních výkonů ještě neviděl. 2 branky jdou skoro čistě za ním a tolik pokažených centrů neměl ani Došek v dobách největší slávy. Neodsuzuji jej, ale pokud někdo proti neškodnému soupeři jako je Bohemka zaviní dvě branky, tak jinak asi hodnocen být nemůže, možná snad 2.
    Naopak se mi nelíbí hodnocení Jablonského, kde se píše, že nebyl o moc lepší než Frydrych. Já bych řekl, že jeho výkon byl výrazně lepší než Frydrycha na druhé straně. Stál u spousty ofenzivních akcí a měl i řadu zajímavých centrů, kdežto Frydrychův výkon dopředu = 0.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 16:12 |  
      0 0

      Neškodnému soupeři? Bohemka nás - bohužel - prvních 30minut jasně přehrávala. A za to rozhodně nemůže Deli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Travinho     před 8 lety 11.11.2015 17:34 |  
        0 0

        Tak to tedy nevím. Míč jsme měli na kopačkách hlavně my...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      no-nick     před 8 lety 11.11.2015 17:41 |  
      0 0

      Je pravda, že Frydrych nějakými průniky dopředu nehýřil. Na druhou stranu jsem si několikrát všiml, že když už přihrával obránci, nehrál alibisticky na prvního, ale spíš se to snažil prudším balónem přenášet na druhou stranu. To byla příjemná změna oproti tomu, jak nám vždy přenesení hry trvá dlouho normálně.

      Na druhou stranu to často dopředu hrajeme zvláštně. Bek nemá před sebou na lajně jednoho záložníka a ze středu druhého, že by si vybíral, kam přihrát. Krajní záložníci kolikrát jdou někam do středu, střední zalezlí za hráče... Občas to nemá hráč s balonem jednoduché.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      VitK     před 8 lety 11.11.2015 20:54 |  
      0 0

      Bohužel omyl. První branka nejde rozhodně za ním a druhá primárně taky ne. Pokaždé se pokoušel hasit chyby jiných, bohužel blbě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Travinho     před 8 lety 12.11.2015 08:02 |  
        0 0

        První branka byl ne úplně složitý míč do vápna, to nebylo žádné hašení. Z 99 procent by to uhrál dobře, teď se to bohužel nepovedlo. Druhá branka nebyla primárně jeho chyba, ale skluz byl načasován úplně nesmyslně. Mosquera by musel být amatér, aby si pro tu penaltu po takovém skluzu nepřišel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      steev (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 17:38 |  
      0 0

      Tak já už jsem se k tomu vůbec nechtěl vracet ale nedá mi to. Klidně je možný že celá diskuze na téma černá barva v choreu je konspirativní blbost a podle mého názoru skutečně je.Nicméně v tom tu symboliku někdo vidí a vysvětlit to stylem že milovníci konspirativních teorii budou velice zklamáni mě nepřijde moc vhodné.Zas na druhou stranu si Ultras dělají choreo svépomocí a každý má možnost přidat ruku k dílu jak s nápadem tak s realizací.Problém vidím v tom že když se to lidem nebude líbit ať už je to konspirativní blbost nebo ne,tak vám na to nedaj ani korunu.A ještě vzkázat fanouškům že se málo zabývají o historii našeho klubu to asi taky moc nepomůže.
      Co se týká vlajky GNLS.Hrozně by mě zajímalo jestli by se takhle pomalu řešila také vlajka GNWP.Vždyť přece část fanousků bohemky (Berserk youg) tíhne k pravici ne?! Celé to vyjádření mi přijde opatrné s cílem nevyvolat rozpory s tvrdým jádrem jehož část(podle vyjádření) tíhne k pravici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Deba     před 8 lety 11.11.2015 18:21 |  
      0 0

      jsem ochotnej uznat, ze primarni symbolika cerny se nemusi zakladat na tom, o cem mluvime my, "konspirativci" (a myslim si, ze ani nikdo z nas to nepredkladal jako fakt, spis jako vec k zamysleni), nicmene nackovstvi v kotli fakt nevyvratej tri radky textu...kdyby se to zakladalo pouze na nedelnim incidentu, tak budiz, ale tech indicii je pro to spousta a spousta, ktery se tu nahromadily v predchozich diskuzich a asi nema smysl je znovu opakovat...presne jak pise kolega nade mnou, vsadim se, ze vytahnout tam vlajku GNWP, tak jsem do deseti vterin mrtvej, at uz jsou nejrespektovanejsi osobnosti rozptyleny, kde chtej ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 18:47 |  
        0 0

        Přece tam psali, že TS je apolitická, takže to určitě musel být jen nějaký omyl... :-).

        Nebo se budeme ještě všichni divit :).

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Woltaire     před 8 lety 12.11.2015 08:22 |  
          0 0

          Místo těch chytrých řečí doražte na TS, problém právě je, že jsou tam ty děti v černym co si hrajou na nácky, kdyby tam byla nějaká střední generace fanoušků, tak se tohle nikdy nestane. Ať jsou si doprava jak chtějí, ale na stadionu by se to vytahovat nemělo. A úplně stejně by všichni reagovali, kdyby tam byl jakýkoliv nápis GNLS i GNRS.

          A pana Spina, poprosim, až tu bude zas rozšiřovat konspirace o černé, ať se jde kouknout, jací kluci připravují choreografie.

          www.idrevenka.cz

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Deba     před 8 lety 12.11.2015 08:53 |  
            0 0

            na TS jsem chodil x let a prave tohle bylo to, co me z ni vyhnalo...dokud bude kreatura pode mnou celej zapas hajlovat a nikomu to nebude vadit, naopak si bude jeste vymenovat usmevy s ostatnima kolegama, tak je TS pro me, jak ted zni ten moderni vyraz, no-go zona ;) a ze by reakce byla stejna v pripade vlajky GNLS i GNWP, to snad nemuze bejt ani mysleny vazne, ze by mi bylo dovoleno si ji tam na x minut povesit, jeste pres vlajku ultras :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 09:26 |  
              0 0

              ty děláš, jak kdyby náckové v kotli byli norma. To není pravda. Fandové Slavie jsou různorodí a stejně jako jsou náckové ve společnosti, lze je očekávat ve Slavii. Je na nás fans, abychom se proti tomu postavili.

              A to ne tak, že se tu budeme navážet do TS. Tím neřešíte problém a jen děláte konflikty. Celkově je ten váš postoj zvláštní - vadí vám náckové, kteří pronikají mezi fans, ale sami to řešit nechcete, protože to vlastně není váš problém a týká se to těch "druhých". Měl by to být problém nás všech a nestrkat hlavu do písku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                Deba     před 8 lety 12.11.2015 10:42 |  
                0 0

                ale to neni pravda, nestrkame hlavu do pisku, jen me bohuzel zadny reseni nenapada...pokud nekdo s necim takovym prijde, rad se pridam, ale dokud ty nackove nebudou vadit nekomu z "nejuznavanejsich a nejrespektovanejsich osob" na TS, nebo je budou minimalne tise tolerovat, tak se z mista podle me nepohneme...ja nemuzu prece prijit na TS a rikat jim, at ty nacky vykopou ven...v lepsim pripade se mi vytlemej, v horsim skoncim dobitej na zemi :) a jednoznacne to vnimam jako problem nas vsech, kdyz uz si ze me kamaradi prestali delat srandu kvuli sportovnim vysledkum Slavie, tak si ji ze me delaji kvuli vlajce GNLS v kotli, coz me boli asi jeste vic...podle me upozornovat na ten problem je bohuzel momentalne maximum, co se da delat, nebo jak by sis predstavoval Ty to "nestrkani hlavy do pisku"? :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                      před 8 lety 12.11.2015 11:06 |  
                  0 0

                  asi máš hodně špatné kamarády.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    Deba     před 8 lety 12.11.2015 11:22 |  
                    0 0

                    v tom problem nebude :D

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Woltaire     před 8 lety 12.11.2015 11:12 |  
                  0 0

                  Určitě to maximum není a už se o tom vedou diskuze mezi, jak ty říkáš, nejuznávanější a nejrespektovanější osoby na TS. Je třeba si uvědomit, že to jsou hrozně mladí kluci. Já pevně věřím, že se o tom s nimi dá mluvit, aby se toto už nedělo.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    Deba     před 8 lety 12.11.2015 11:21 |  
                    0 0

                    kez bys mel pravdu ;)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    Deba     před 8 lety 12.11.2015 11:24 |  
                    0 0

                    ja bych tam teda lidi takovyho typu nejradsi vubec nevidal, ale to uz bych chtel asi moc :D

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 17:02 |  
                  0 0

                  No víš, že máš blbý kamarády za to nikdo nemůže. A mělo by tě spíš těšit, že už jsou tak zoufalí, že jediné za co se ti mohou smát je nějakej černej hadr v kotli. ;o)

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 15:37 |  
              0 0

              Mně zase na Tribuně Sever štvou 15-letý týpci, kteří tam hulí trávu a myslí si, jaký borci to nejsou. Když jim řeknu, ať se na to vyserou, tak držkujou, do konce zápasu to nějak překonají a příští zápas už zase zvesela hulí. Co s tím?

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 15:39 |  
                0 0

                Jo vlastně respektovaný osoby z TS by s tím měli něco udělat, protože za to může TS...

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 15:42 |  
              0 0

              Mě by jen zajímalo, jestli bys byl tak rezolutní, i kdyby tam chodili třeba podobný borci z krajní levice?

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                steev (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 16:31 |  
                0 0

                Myslíš antifašisti?

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 18:59 |  
                  0 0

                  Myslim borce, co zapaluji v noci auta , shromazduji vybusniny, kterymi chteji vyhazovat vlaky do povetri, prosazuji vladu proletariatu, atd.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    steev (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 19:27 |  
                    0 0

                    :D

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 21:26 |  
                    0 0

                    ...a že takových v Česku je...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                      steev (přítel SN)     před 8 lety 14.11.2015 14:11 |  
                      0 0

                      Jen pro zajímavost,prohlášení údajného člena partičky co mávala vlajkou GNLS. Na Supporters.cz

                      Tak za 1) rád bych podotkl že vyvěšení vlajky v zápase s bohemkou mělo být na popich soupeře. Za 2) pokudi vím je demokracie a to že vždy slavia hooligans byla pravicová a vždy to dávala na jevo, kdo si pamatuje choreo na strahove bart na bicepsu hakovy kriz. Proste to tak hold je ze clenove vetsiny hooligans v taboru jsou pravicove smyslejicí. Neni jim jedno osud nasi zeme ceske. A jelikoz pro vas ty blbecci v cernem delaji pro slavii zdaleka vic nez 80% tribuny tak si hold vyvesi i svoji vlajku. Vetsina chuliganu se podili jak na choreoografii tak grafitech ve mestech tak chraneni vas "normalnich fanousku" pri ruznych zapasech. A meli by jste mit trochu uctu a nejaky vdek ze slavii chcem proslavit a zviditelnit i jinde. Nez furt jen nadavat. To ze TS chce vystupovat apoliticky tak at, ale nezakazujte skupine v cerném ukazat jiny nazor nez maji ostatni. Je opravdu smesne jak lidi resi veci do kterych jim nic neni. Vetsinu tady komentujicich ani hlavni zastupci TS ani neznaji a furt jen vyhrozuji jak udelaji tohle a tamhleto. Pokud jste tak tvrdy a tak vam na tom zalezi tak prijdte za cleny skupiny v cernem nebo jine skupiny Kdyz vam vadi neco na vyvesovani nasich vlajek.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                        malan (přítel SN)     před 8 lety 15.11.2015 00:43 |  
                        0 0

                        no asi bude lepsi chodit priste na stadion ozbrojen...

  28. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    1rytir     před 8 lety 11.11.2015 17:42 |  
    0 0

    Podle mého je 1 pro Deliho špatný vtip! Osobně si cením toho, že se po těch dvou minelách nesesypal, ale dál hrál svoji hru a ukázal přitom i pár technických kousků. Kdo by to na jeho místě dokázal? Dal bych mu za 3. A trojku bych dal i Latkovi. Nechápu, že nikdo neviděl, že to byl on, kdo vlastně zavinil ten Deliho penaltový zákrok! Míč hrál absolutně hloupě patičkou, byť ho mohl zcela v pohodě dát Berkovcovi a ještě se při té zbytečné frajeřině zranil!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      1rytir     před 8 lety 11.11.2015 17:45 |  
      0 0

      Ještě jsem zapoměl pár slov k Součkovi s Pitákem. Kdo z těch dvou měl hrát něco jako rozehrávače? Asi Piták, ne? A on byl často až za Součkem a tak byla rozehrávka často na tomto klukovi. Jenže on tvůrcem hry rozhodně není!

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Rottax (přítel SN)     před 8 lety 11.11.2015 17:53 |  
        0 0

        Souhlas s obojím! Uznávám,že hodnotit výkony je někdy hodně složité, ale Deliho 1 je fakt úplně mimo!

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Falk     před 8 lety 11.11.2015 18:16 |  
          0 0

          Mě se hodnocení vcelku zamlouvá a u Deliho max. 2 ,pro Deliho zápas blbec a tak to prostě je .Frydrych mě moc nezaujal ,a křídla jsou bídná.Ještě ,že máme Škodu ,kdybychom prohráli a nebylo by se čemu divit ,mluvili bychom jinak.Zatím žádná fotbalová tvář ani krása ,ale bodů maximum.
          Ať někdo vytvoří na oficiálkách program a budeme bodovat všichni a můžeme diskutovat s Alanorem.Hlas lidu ,hlas boží ,ale Alanore díky moc.A 1 u Deliho je jasně obhajitelná

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Alanor (admin)     před 8 lety 11.11.2015 19:03 |  
            0 0

            Na oficiálním webu to kdysi bylo a vcelku logicky to bylo zrušeno. Kdo chce, může hlasovat na iSportu, kde je u každého zápasu přesně takové hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před 8 lety 11.11.2015 21:39 |  
      0 0

      Jsem rád, že si toho schovávání Pitáka za Součka taky někdo všiml.
      Ale u toho Latky nevím člověče. Možná mě paměť klame, ale měl jsem pocit, že to Latka udělal efektně a efektivně a míč doputoval k Frydrychovi. Až pak se nějak ztratil. Ale možná ne, no.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Azor     před 8 lety 12.11.2015 10:25 |  
        0 0

        no a když jsme útočili, tak se Piták často schovával až za Škodu s Voltrem, takže byly všichni nacpaní na hranici 16ky, ale ve středu hřiště nikdo

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:27 |  
        0 0

        Latka patičkou nahrál, ale vzápětí míč ztratil mám dojem, že to byl Černý.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Borris     před 8 lety 11.11.2015 21:09 |  
    0 0

    Teď jsem přelouskal článek TS k zápasu s Bohemkou a moc se mi líbí, že TS přichystala pro Škoďáka chorál, jsem na to hodně zvědav a podle mě je to super nápad. A trochu tím napodobíme i fanoušky v Anglii. Třeba fanoušci Manchesteru United ( klubu který mám v pořadí hned po naší Slávce ) má vymyšlené chorály pro hodně hráčů, kteří Manchesterem prošli. Takže tento nápad TS rozhodně vítám, podle mě super. Jsem na ten chorál pro Škoďáka hodně zvědav. A i sám Milan z toho podle mě bude mít husinu, až narvaný kotel spustí ten chorál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bongor     před 8 lety 11.11.2015 21:25 |  
      0 0

      Zvlášť jedna věc v téhle smutné souvislosti bije do očí. Sobotka v projevu jako první příklad toho, že se věci mění, uvedl "rozsáhlé investice největšího čínského investora ve střední a východní Evropě, šanghajské finanční a energetické korporace CEFC".

      Coby předseda vlády jistě dávno musel od tajných služeb dostat dnes už volně dostupnou informaci, že investiční kolos CEFC China Energy je spolu se svým stejnojmenným think-tankem CEFC prodlouženou rukou propagandistického aparátu Čínské lidové armády.


      Tu Slavii musíme zastavit,dřív než tady začne všechno vyhrávat.....stažený prdelky,že soudruzi?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        edenian     před 8 lety 11.11.2015 23:12 |  
        0 0

        Nevim jestli to chapu spravne, ale jestli ...stažený prdelky,že soudruzi?... jsou mineni ti z Letny, tak proti soucasnym tzv. majitelum Slavie jsou to naprosty orezavatka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          bongor     před 8 lety 12.11.2015 06:30 |  
          0 0

          Míněný jsou všichni,co se pokládají za vládce českého fotbalu a nás už měli za odstraněnou překážku ve svých čachrech.Najednou je tady nejsilnější hráč,tak ho alespoň pořádně pomluvit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            japoko     před 8 lety 14.11.2015 03:44 |  
            0 1

            Svatá prostoto!

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              edenian     před 8 lety 14.11.2015 20:55 |  
              0 0

              Jo jo.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 12:02 |  
    0 0

    Kolikátého se otevírá zimní přestupové okno a je možné registrovat přestupy?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 12:24 |  
      0 0

      1.1.2016

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        klimi     před 8 lety 12.11.2015 13:01 |  
        0 0

        Není to náhodou v ČR až v únoru?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 13:02 |  
        0 0

        Máš to opřené o nějaký zdroj? Co jsem našel starší informace tak např. zahraniční hráči mohou být registrováni až 15.1.. Každopádně díky :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Barra     před 8 lety 12.11.2015 13:23 |  
        0 0

        Cesko, samozrejme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Artur (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 13:28 |  
          0 0

          Děkuji Barro :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      rihy10 (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 13:23 |  
      0 0

      Dle § 3 odst. 5 Soutěžního řádu začíná v ČR přestupní období profesionálů 25. 1. a končí se 21. 2.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 16:41 |  
        0 0

        To mě dost překvapuje, proč to máme takhle debilně, všude na Západě je standard 1.1. - 31.1.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 18:35 |  
          0 0

          Chápu to dobře, že pokud by k nám měl přijít někdo v zimě ze Španělska, máme na přestup jeden týden?

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            belmis (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 18:41 |  
            0 0

            Nebo lépe. Pokud do Slavie přijda hráč ze Španělska, přijde buď od 25.1. do 1.2. nebo nejdřív v létě?

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Barra     před 8 lety 12.11.2015 19:25 |  
              0 0

              Ja to chapu tak ze terminy urcuji do kdy muze hrac byt v Cesku registrovany, tedy do 21.2.2016 do pulnoci. Muzeme tedy hrace koupit i po ukonceni prestupniho terminu v Spanelsku, tak dlouho jak tento hrac bude vcas v Cesku registrovany u FACR.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                belmis (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 21:23 |  
                0 0

                Díky Barro za vysvětlení

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Barra     před 8 lety 12.11.2015 22:05 |  
                  0 0

                  Alespon tak jsem to pochopil ja, ale nestrilej prosim na pianistu kdybych byl na omylu -;)

  31. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    bedy     před 8 lety 12.11.2015 14:22 |  
    0 0

    Nevíte kolik cca může mít majetek prezident cefc chang chauto?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Barra     před 8 lety 12.11.2015 19:27 |  
      0 0

      Na co ti to bude, Bedy? Dle me nejak divna otazka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bedy     před 8 lety 12.11.2015 19:37 |  
        0 0

        Jen mě zajímá, jak by na tom byl v českém žebříčku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.11.2015 21:47 |  
          0 0

          Hlavní akcionář a předseda představenstva CEFC je 38-letý Jie Tien-ming a druhý největší akcionář je prezident CEFC Čchan Čchao-tuo a když si vezmeš, že loni měla jejich firma obrat 34,7 miliard dolarů, tak si myslím, že oba tito pánové strčí všechy naše slavné miliardáře hravě do kapsy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            bedy     před 8 lety 13.11.2015 05:59 |  
            0 0

            Díky.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 08:35 |  
              0 0

              Ještě doplním údaje pro ilustraci jejich expanze, že CEFC měl v roce 2011 obrat 14 miliard USD, v r.2012 o třetinu víc, tedy 21 miliard USD a v roce 2013 už 33 miliard USD.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            bongor     před 8 lety 13.11.2015 06:40 |  
            0 0

            Proto ten poplach mezi našimi"vyvolenými" a to určitě se bude ještě stupňovat až v zimě nakoupíme.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 08:26 |  
              0 0

              bongore, to jsou fotbalové boží mlýny, jak je to (kdo bývá ponížen, tak je povýšen) a že jsme byli setsakramensky poníženi. A těch úšklebků, sarkasmů a pomluv, kdekdo si do nás kopnul, jen se musím smát, jak první otočili rumuni a jejich tajný fanclub v ČT.

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                bedy     před 8 lety 13.11.2015 09:22 |  
                0 0

                Nic moc jsem nepostřehl, jak na nas utočili?

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 10:23 |  
                  0 0

                  Jseš ještě mladej, já to pozoruju pravidelně od 80 let.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                    bongor     před 8 lety 13.11.2015 20:05 |  
                    0 0

                    Já samozřejmě taky,ale snad ještě dřív Láďo.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 22:15 |  
                      0 0

                      O tom nepochybuju bongore, já taky pamatuju ještě část 70 let, ale ten zlom, kdy začali rumuni dělat tituly "jak na běžících pásu" nastal v r.1981, kdy si do klubu dosadili komunistického funkcionáře Jana Obrhela a hnali to přes politiku. A jak začala revoluce, tak ho samozřejmě vykopli (Děkujeme, odejděte).

                      http://www.sparta.cz/cs/klub/historie/prezidenti.shtml

  32. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 09:38 |  
    0 0

    Zastupitelé Mladé Boleslavi v polovině září 2015 schválili zvýšení daně z nemovitosti na koeficient 4 ze současné hodnoty 2. Město odhaduje, že tak vybere o více než 50 milionů korun ročně navíc. No a většinu z toho zaplatí automobilka Škoda, která zaujímá velkou část plochy katastru města. Společnost proto pohrozila, že stáhne desítky až stovky milionů korun, které posílá na sponzoring fotbalu, městského divadla, investic ve městě a spousty dalších akcí. Jen loni škodovka v Mladé Boleslavi odvedla na dani z nemovitosti více než 44 milionů korun. Firma krok města ostře kritizuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bongor     před 8 lety 13.11.2015 20:07 |  
      0 0

      Jen aby Škodovka za tuhle podpásovku nodstěhovala firmu třeba někam mimo republiku,konkrétně na Slovensko.Měli by na to právo,tohle se nedělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 21:04 |  
        0 0

        Nedávno jsem jsem na ofiko webu psal ,že to v Bolce nebude tak vařící s penězi pro sport od fabriky z důvodu průseru koncernu s tím falšováním emisí.Němec totiž začíná šetřit,protože ta náprava atd. ho bude stát nehorázný prachy,zastavil už projekt Roomster 2.Sponzoring může být další.Jinak si myslím,že hladoví politici s boleslavský radnice to přestřelují,navíc jsou akcionáři FK tudíž to tam může jít rychle do kopru,když fabrika zavře kohout,

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 22:05 |  
          0 0

          Ono bylo už velice překvapivé, když se tehdy v článku Sportu o případných posilách Slavie objevila půlka MB. Říkal jsem si, někdo na tom má zájem a proto si to zařídil, ale proč ? No a teď vyplouvají na povrch i ty skryté důvody.
          A to jsou čelní představitelé Škody pěkně naštvaní. „V noci se mi o dani z nemovitosti i zdálo, ale byla to nepříjemná noční můra,“ řekl člen představenstva Škoda Auto Bohdan Wojnar. Firmě se už v září nelíbilo, že se zvýšení projednávalo na poslední chvíli, jen několik dnů před posledním termínem, aby mohlo platit už od roku 2016. „Skokové navýšení platby o několik desítek milionů korun by samozřejmě mělo dopad na rozpočet a plánování financování lokálních projektů do budoucna ze strany společnosti Škoda. Do podpory profesionálního i amatérského sportu, kultury, vzdělávání a dalších aktivit města dáváme ročně nemalé finanční prostředky. Děláme to rádi, protože jde v podstatě o investici do občanů Mladé Boleslavi. Takové zvýšení daně z nemovitosti bychom však vnímali jako signál města, že za financování těchto aktivit přejímá zásadní díl odpovědnosti,“ řekl mluvčí společnosti Jozef Baláž. Škodovka zvýšení daně považuje za nevstřícné gesto města Mladá Boleslav, s kterým by přitom měla ráda dobré vztahy, jako to funguje v dalších lokalitách například ve Vrchlabí a Kvasinách, kde společnost silně investuje do rozvoje i podpory regionu na základě společného memoranda o spolupráci. K tomu však v Mladé Boleslavi nikdy nedošlo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 22:40 |  
            0 0

            V podstatě si prostě zkorumpovaná svoloč z radnice chce přihrát víc peněz, nad kterými by měli oni potažmo jejich zlodějský partaje kontrolu, aby je mohli líp rozkrást.Když to fabrika dávala přímo, tak holt nad tím nebyla taková kontrola a oni si nemohli tolik ztopit domů.Jsem zvědavý jak to tam Dufek s Jarolímem bude ladit bez peněz.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:17 |  
    0 0

    Musím říci Alanore, že si mne překvapil, 1 pro Deliho bych fakt nečekal, zvláště, když tento hráč má tady svůj velký fanclub....
    S hodnocením nemám problém, jen mne možná překvapila 4 pro Zmrhala, protože Jablonský by musel mít 6, byl o třídu ne-li výšše. 3 pro Pitáka je jak jsem čekal za tu penaltu, kdyby jí dal, měl by 5.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:21 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost ve Spartu...

    8 - Škoda
    6 - Jablonský, Souček!!!!Zmrhal!!!
    Frydrych 5
    3 - Deli a Piták
    4 - M. Černý

    je zajímavé, že hodnocení Hraběte za dva góly a podle mne jasně nejlepší výkon Milana Škody na podzim, ocenil známkou č.8, zatímco Fataie, který nepředvedl toho tolik, dostal od jiného reportéra 9!!!a stejně jako Milan byl hodnocen výkon Řeznička v Brně 1g + penalta. Hold je to prostě spart...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 15:02 |  
      0 0

      Zmrhal 6 ? Jé, čeho pak já se ještě dožiju.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bongor     před 8 lety 13.11.2015 19:56 |  
      0 0

      To je tak,když někomu rudá zakaluje malý mozeček a žádnej velkej nemá.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 13.11.2015 14:36 |  
    0 0

    Ještě mne zaujalo schování Karla za Součka, toho jsem si nevšiml, ale Souček neměl být náhodou na stoperu jako alternativa za ošetřovaného Latku?já myslím, že jo, proto na něj padá větší vina než na Deliho, který tam jen zaskakoval. První gól mu vyčítám víc, ikdyž to se stává i jinde, navíc zase tomu předcházela chyba(Frydrych?), který nechal soupeře odcentrovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 13.11.2015 19:20 |  
      0 0

      Když je někdo inteligentní fotbalista, tak to ještě neznamená, že je i inteligentní člověk, to spolu naprosto nesouvisí. A může to platit i naopak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      bongor     před 8 lety 13.11.2015 20:02 |  
      0 0

      Bože,to je ale vůl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        no-nick     před 8 lety 14.11.2015 08:20 |  
        0 0

        No to je blb. Tak hlavně že se o něj budou dobře starat, baník bude mít nejlepší fyzioterapeuty ve druhé lize.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              před 8 lety 14.11.2015 11:26 |  
          0 0

          to je jen zášť a zklamání - myslím, že ho to přejde.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            bongor     před 8 lety 14.11.2015 13:14 |  
            0 0

            Ale je to také špinění Slavie,která ho rok a půl dobře živila.Je to nedostatek vděku za peníze zadarmo,za dlouhodobé a ne příliš levné léčení.Dobře,že takový člověk už od nás vypadnul.Ale nebyl sám,takových vyčůránků se u nás vystřídalo o dost víc.
            Alešovci byli dobrodinci, byli jsme sociálka a zdravotní pojišťovna v jednom.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Rottax (přítel SN)     před 8 lety 14.11.2015 14:38 |  
              0 0

              Aspoň je vidět,že Uhrin moc dobře věděl, proč se Mičoly zbavoval! Ještě že tak!!

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 14.11.2015 15:03 |  
              0 0

              No blbce dělá hlavně z doktorů,ale Slavii si do huby sráč brát nemusel,když mu nabídla smlouvu v době kdy byl chcíplej a mohla ho vyhodit na dlažbu,po její vypršení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Barra     před 8 lety 14.11.2015 21:09 |  
      0 0

      Nevim dobre co si myslet. Jake jsou fakta? Slavie rozvazala s Micolou smlouvu dne 3.9.2015, tedy den pred tim nez se oficialne potvrdil prichod dua JS a CEFC. Micola mluvi o tom ze ho Slavie "vyhodila" a ja jednoznacne lituji slovo 'vyhodila'. Tomas Micola k nam prisel na podzim 2012 v sestem kole. V prvnich 2 sezonech sice hral, ale i tak odehral jen ekvivalent 17 moznych zapasu z 55. V treti sezone vubec nic, v ctvrte sezone, tedy ted, odesel po 5 kolech do Baniku. Bilance odehranych minut je tedy tristni, z 90 zapasu co byl u nas odehral jak receno jen ekvivalent 17 zapasu, v poslednich 47 zapasech od 28.2.2014 do 3.9.2015 chybel kompletne. Takze pro Slavii byl ted nulovym prinosem, i kdyz mu smlouva bezela dal.

      Ale - je take pravda ze Micola dle oficialni verze byl zraneny a nemohl hrat. Dve moznosti: bud hral komedii a nechtelo se mu, i kdyz by mohl hrat. V tom pripade je rozvazani smlouvy spravne, takovych hracu se musime zbavovat. Musim se ale priznat ze mi moc nesedi ze by jeste tak relativne mlady kluk jako Micola nechtel hrat. Druha moznost je samozrejme ze Micola opravdu nebyl fyzicky v poradku a nemohl nastoupit. A pak dostavaji jeho slova jiny vyznam. Je pozoruhodne ze jiz mesic po te, co od nas prestoupil, uz mohl nastoupit za Banik. A v pripade ze by ve Slavii doopravdy nebyl v poradku a nemohl dlouhodobe hrat (jak psano nenastoupil v dlouhych 47 zapasech!), tak meli doktori a fyzioterapeuti v Baniku jak se zda lepsi uspech. O Micolovi jsem tady vice krat psal, jestli by nebylo dobre ziskat "second opinion" od jineho lekare, vzhledem k tomu ze se mu ve Slavii nejak nedarilo vylecit. A to nejde o neduveru k lekarum Slavie nebo zpochybovani jejich odbornosti. Alespon u nas je bezne ze hrac si vybere sveho lekare a je normalni ze i behem revalidace hrac muze vyhledat jineho lekare, kdyz se neciti uplne 'happy' nebo neni pokrok v lecbe. Takze slova "vyhazov" mu beru za zle, ze medici v Baniku meli jak se zda vetsi uspech plati - za podminku ze nehral Micola v Slavii komedii a nebral jen svoji vyplatu za sezeni na tribune, i kdyz mohl mozna klidne hrat.