Fortuna liga

Statistické okénko - 14. kolo

Další dvě ligová kola jsou za námi, zimní přestávka už je prakticky na dohled a Slavia stále sbírá body a drží se na dohled týmům před ní.

Asi nebudu sám, pro kterého jsou výsledky Slavie, počet získaných bodů i umístění v tabulce vysoko nad plán. Slavia si před sezónou nedávala žádné cíle, na předsezónní tiskové konferenci se mluvilo hlavně o stabilizaci a vyřešení insolvenčního řízení. Pokud už se mluvilo o výsledcích, tak si všichni přáli hlavně se vyhnout bojům o záchranu. Nyní už se zdá bezpečné říci, že tento konkrétní cíl se podařilo splnit, Slavia je stále 11 bodů nad sestupovými příčkami a hlavně ji od 15. místa v tabulce dělí dalších devět týmů. Říká se, že bezpečnou hranicí s ohledem na sestup je 30 získaných bodů. Sešívané v necelé polovině soutěže dělí od této mety jen sedm bodů a je zřejmé, že letos se bude dívat více před sebe než za sebe.

To se ostatně již několik kol děje, po solidní první polovině podzimu završené vítězným derby se Spartou a hlavně po vstupu nových majitelů do Slavie se mezi fanoušky rozlil menší či větší optimismus. Připomeňme, že po výhře v derby v osmém kole byla Slavia v tabulce na 5. místě s tříbodovou ztrátou na Plzeň se Spartou, bod za Libercem a se stejným počtem bodů jako Mladá Boleslav. S vidinou zimního posílení týmu tak mnozí koukali na zbylé podzimní zápasy především s cílem nabrat co nejmenší ztrátu alespoň na čtvrté místo, které zaručuje postup do předkola Evropské ligy.

Zaklepejme to na dřevo, ale zatím se to celkem daří. Po šesti z osmi zbývajících zápasů Slavia stále drží pátou příčku v ligové tabulce - a připomeňme, že i páté místo může znamenat postup do Evropské ligy, a to v případě, že domácí pohár MOL Cup získá některý z týmů na prvních čtyřech ligových příčkách. Plzeň, Sparta, Mladá Boleslav i Liberec přitom jsou stále ve hře, Boleslav bude již zítra hájit v domácí odvetě výhru 1:0 z Karviné, zbylé tři týmy, které stále hrají Evropskou ligu, budou hrát pohárové odvety 3. prosince, Plzeň přivezla z Brna výhru 2:1, Sparta v Pardubicích prohrála 0:1 a Liberec v prvním zápase doma porazil Zlín 1:0. Je tak docela pravděpodobné, že všechny tyto týmy budou hrát i jarní čtvrtfinále. Další čtyři týmy již do čtvrtfinále postoupily, jsou to Olomouc, Dukla, Hradec Králové a především Jablonec, který je tak nejsilnějším z týmů, které jsou v ligové tabulce za Slavií a který může způsobit, že by pátá příčka nakonec neznamenala postup do Evropské ligy.

Sešívaní jsou dvě kola před koncem podzimu tedy na pátém místě a mají na dohled nejen čtvrtý Liberec (tři body ztráty), ale také třetí Mladou Boleslav (čtyři body ztráty) a zas tak daleko není dokonce ani druhá Sparta (šest bodů ztráty). Mimochodem, šest bodů ztrácela Slavia na Spartu již po třetím kole ligy, když Sparta měla sedm bodů a Slavia jeden. Za dalších 11 kol tak slávisté uhráli stejný počet bodů jako jeden z kandidátů na titul. Vůbec je zajímavé se podívat na získané body od čtvrtého kola ligy doposud. V takové tabulce by vedla bezpečně Plzeň s 28 body, druhá by byla Mladá Boleslav s 23 body, Slavia se Spartou získaly v tomto období 22 bodů a Liberec bodů 21. Pak následuje hluboká propast a šesté místo by v takové tabulce obsadil Jablonec se 16 body. Faktem ovšem je, že v prvních třech kolech hrála Slavia hned proti dvěma týmům, které jsou v tabulce před ní (Plzeň, Liberec), což se musí vzít v úvahu při posuzování, zda tento ukazatel má nějakou relevantní vypovídající hodnotu.

Slavii drží na pátém místě tabulky zápasy venku, které zvládá obdivuhodně nejen herně (kdo by před pár týdny čekal, že sešívaní odehrají naprosto vyrovnané zápasy s domácími v Teplicích a na Slovácku?) ale hlavně výsledkově a bodově tak nahrazují domácí ztráty. Je to pozoruhodné především z historického hlediska, protože Slavia v posledních čtyřech sezónách venku hrála tragicky. Ostatně posuďte sami, již nyní po pouhých sedmi z celkového počtu 15 ligových zápasů venku mají slávisté na kontě 13 bodů a čtyři výhry. Přitom loni za celou sezónu nasbírala Slavia venku 12 bodů a jen tři výhry. Předloni 11 bodů a tři výhry. V sezóně 12/13 opět 11 bodů a dvě výhry. O rok dříve (11/12) dokonce jen sedm bodů a jediná výhra venku. Až v sezóně 10/11 nalezneme venku více získaných bodů než nyní - ale ani tehdy to nebyla žádná sláva, 15 bodů s bilancí 2-9-4. Doplňme, že v sezóně 09/10 to bylo 16 bodů (4-4-7). Vypadá velice pravděpodobně, že Slavia tentokrát překoná všech posledních šest sezón z hlediska počtu získaných bodů i z hlediska vítězných zápasů na hřištích soupeřů. Výborná vizitka současného kádru a (z mého pohledu především) realizačního týmu.

Dodejme také, že od poslední mistrovské sezóny Slavia nikdy nedokázala venku za celou sezónu inkasovat méně než 20 branek. Z tohoto pohledu působí pouhé čtyři inkasované branky v sedmi zápasech jako z jiné planety. Naopak devět vstřelených branek nepůsobí kdovíjak zázračně, ovšem v minulých sezónách byl pro Slavii strop 16 branek za celou sezónu (10/11) a na dvouciferný počet vstřelených branek dokonce dvakrát nedosáhla vůbec (13/14 devět branek a 11/12 sedm branek). Takže i v těchto ohledech má Slavia velmi dobře nakročeno na překonání všech nepovedených sezón od posledního mistrovského titulu.

Na druhou stranu doma potřebuje Slavia nutně zabrat. Vysokým usílím odpovědných zaměstnanců Slavie se sice podařilo do Edenu po derby hned dvakrát nalákat přes 10 tisíc diváků, jenže přeci jen vždy platí, že fanoušky přilákají především výsledky. A ty právě v Edenu nepřicházejí a chybí. Asi málokoho z fanoušků napadlo, že po výhře nad Spartou slávisté nedokáží doma zvítězit ani v jednom z dalších tří zápasů, přitom soupeři slávistům byly týmy z podprůměru ligové tabulky. Jenže Slavia třikrát v řadě doplatila na odchozený vstup do utkání, pokaždé jako první inkasovala jen dvakrát dokázala alespoň vyrovnat. Proti Příbrami si tak v sobotu slávisté už nemohou dovolit stejné zaváhání. Pokud tentokrát dokáží potvrdit roli favorita, bez ohledu na výsledek posledního podzimního zápasu v Liberci bude podzim nadmíru úspěšný a příznivci červenobílých barev se budou moci těšit na to, jaké posily dostanou od vedení klubu pod stromeček.

Komentáře (183)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Philliip     před 8 lety 23.11.2015 11:57 |  
    0 0

    Poslední dva zápasy do zimní přestávky. Kdybychom získali 4 body, budu spokojený. Proti Příbrami musíme vyhrát, i když se nám moc domácí zápasy nedaří. A v Liberci to bude otevřené. S naší venkovní hrou bychom tam mohli uspět. Věřím, že udržíme kontakt se špičkou a že na Příbram, i když bude chladné počasí dorazí hodně fanoušků.

  2. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Pepino44     před 8 lety 23.11.2015 12:52 |  
    0 0

    Tak na Slovácku jsem s třemi body rozhodně nepočítal, napsal jsem, že kdyby byly tři bodíky, byl bych mile překvapen. Napíši tedy znovu - s Příbramí se třemi body nepočítám, kdyby byly, byl bych mile překvapen. Snad se to zopakuje.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Quentin     před 8 lety 23.11.2015 14:07 |  
      0 0

      Nebud takovy pesimista! :-)
      I kdyz se Pribrami venku docela dari, tak 3b jsou pro nas doma povinnost.
      Nevim, jak to bude se zranenim J. Bilka, ale nemeli bychom mit vyrazne slabsi sestavu, nez v sobotu v Hradisti. Na stopera kdyztak Frydrych, Mikula na pravou stranu, pred nej Voltr nebo Vuk. Ted vlastne nevim, proc nehral Latka. Karty nebo zraneni?

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            před 8 lety 23.11.2015 14:08 |  
        0 0

        zranění

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Pepino44     před 8 lety 23.11.2015 14:18 |  
        0 0

        Omyl,nejsem pesimista, ale protože to proti Slovácku vyšlo,tak jsem to napsal znovu s tím,že to zase dopadne. Musíme tomu pomáhat jak to jde.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        honza_sl     před 8 lety 23.11.2015 14:42 |  
        0 0

        A je to tu zas. Povinnost... Ale že se nám ta povinnost letos fakt daří, co? :-) Ne, teď vážně, chce to sebevědomí, ale i pokoru. Nikdo se neporazí sám a navíc s naším určitým vzestupem bude i stoupat motivace týmů proti nám (porazit Slavii, která hraje dobře je ještě lepší než porazit Slavii, která hraje tužku...). Já bych řekl, že cílem je vyhrát, ale musí se do toho dát srdíčko. Koneckonců, míč je kulatý a zápas začíná od nula nula :-)

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Quentin     před 8 lety 23.11.2015 21:04 |  
          0 0

          Jsme ted opravdu dost necitelni - s Bohemkou s odrenyma usima remiza, na Slovacku 3 body. Pribram posledni 2 zapasy venku vyhrala bez inkasovane branky... Takze s pokorou urcite. Jestli neklamou statistiky na lzidnesu, pak jsme s Pribrami doma naposledy ztratili body na podzim 2006, od te doby same vyhry. Verim, ze my serii domacich vyher s Pribrami natahneme! Pisu to i proto, ze v poslednim podzimnim kole v Liberci to moc na body nevidim, ale nechame se prekvapit.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      bedva (přítel SN)     před 8 lety 23.11.2015 14:11 |  
      0 0

      Já jsem bezprostředně po Bohemce říkal, že když remizujeme s takovejma "nekopama", tak ze Slovácka dovezeme 3 body, abychom tu anomálii dovršili.:) A kdyby to mělo platit i teď, tak za 4 body včetně výhry v Liberci bych se asi nezlobil.:)

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        kerim1969     před 8 lety 23.11.2015 15:34 |  
        0 0

        Děkuji akcionářům, děkuji trenérům, děkuji hráčům, děkuji snad i poslední uklízečce.
        Po šesti letech zmaru se nám slávistům objevuje světlo na konci dlouhého tunelu.
        Jen tak dál - vzhůru Slavie!!!

  3. Re: Statistické okénko - 14. kolo

        před 8 lety 23.11.2015 13:39 |  
    0 0

    všechno tomu nasvědčuje a já tomu také věřím, ještě uhrajeme 6 bodů!

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      dubas     před 8 lety 23.11.2015 13:55 |  
      0 0

      To by byl naprostý luxus:-)

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Jiri1     před 8 lety 23.11.2015 14:40 |  
        0 0

        Ano byl výjezd na Slovásko byl velmi příjemný, nejen tím , že jsme jeli pohodlným autem, nejen tím, že stadionek je útulný , obcerstvení chutné , ale především výsledek mne poěšil. Bohuzel shodli jsme se na tom , že Ostravák má zatím problémy s aklimatizací, je vidět , že ho ostatní zatím moc neberou, hlavně první poločas jsem docela trnul, Deli jinak výborný pozičně je bohužek samá ruka , samá noha, minimálně jednu ve vápně měl rozhodčí zapískat, už dlouho jsem neviděl tak supr rozhodčího pro Slávii, občas jsem měl pocit jako by nám chtěl pomoct, nejmarkantněji se to projevili v nastavení za 2 poločas po vystrídání golmana domacích se nehrálo 5 minut, 3 střídaní, nastavení 2 minuty, jinak se mi naopak líbila záloha pár kombinací na 1 dotek mi připoměli slavné chvíle našeho klubu.
        Co mi nasralo bylo bučení na Deliho, jsem zvědav , jestli to tam delegát napíše, stejně jako pyro v domácím kotli pri choreu, nebo obligátně zse budeme platit my. Jinak klobása za 45 korun, pivo za 28 korun a kofola pul litru za 25 Kd. to se tk hned nevidí.
        To je i moje odpověd na kupování jednoho sportovního deníku, radsi ušetřit prachy na výjezd , podle známých stejně se Simáněm nic nového nezaznělo.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              před 8 lety 23.11.2015 15:05 |  
          0 0

          Ty jsi byl na Slovácku? Proč dopředu neřekneš, můžeme dát pivo. Jen na okraj, viděl jsem tam jednoho sympaťáka, měl rozvázanou tkaničku, nebyl jsi to ty? Nebo jsi nebyl v sektorů hostů?

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Jiri1     před 8 lety 23.11.2015 15:55 |  
            0 0

            Ano obcas vyjedu, specialně na tomdle stadaku mám pár známych díky ,známemo který nejel Notor jak svine, ale fotbalu rozumí, zná snad všechny ligové trenéry, obdivuje Svancaru a nenávidá vše prazské.. Dikynemu jsem poznal nškteré stadiony na Moravě,

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          bongor     před 8 lety 23.11.2015 17:20 |  
          0 0

          S tím Frydychem máš pravdu,taky jsem si to ho všimnul.Myslím že to je tak,že ten kluk z Ostravy byl v Baníku kápo a u nás už kápa máme,přinejmenším Latyho,takže zatím dalšího do té funkce nepotřebujeme.Ale protože byl F z Ostravy na to zvyklý,tak už třeba někdy/na treningu,nebo mimo fotbal/ zkoušel,jestli mu to půjde i u nás.To nemyslím nijak ve zlém,být osobností ale není věc na povel,je to přirozená vlastnost.Bude si muset asi počkat ,až Laty půjde do důchodu a zatím makat na doraz a hlavně si v tom kolektivu postupně budovat pozici.Kopáč to bude dobrej,ovšem ne na kraj.Věřím,že to byl dobrej kauf.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            jarodo57     před 8 lety 23.11.2015 17:31 |  
            0 0

            Je ještě hodně mladý ,aby si myslel,že může dělat kápa hned jak přijde do jiného mužstva. Nejdříve musí dokázat něco z umění fotbalu a k tomu přidat i nějakého přirozeného respektu od hráčů a trenérů.A může se stát,že nikdy ve Slávii takovým kápem nebude,protože tam budou jiní a lepší.To si musí srovnat v hlavě on. Ale já si myslím,že tohle není jeho problém. U něho je asi problém v tom,že je to spíše stoper a momentálně stoperská dvojice klape dobře. Holt bude muset čekat. Tak to ve fotbale holt je.A nejen ve fotbale.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              janko (přítel SN)     před 8 lety 23.11.2015 19:13 |  
              0 0

              Ja bych to nedramatizoval. Urcite si uvedomuje odkud prisel a kam. Tim myslim smerovani a budoucnost obou klubu.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              AlesJa     před 8 lety 24.11.2015 12:22 |  
              0 0

              právě protože je mladý tak má k mladým blíže než Latka, takže klidně může být leader mladších vše se ale musí ukočírovat v mezích.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          kjandourek (admin)     před 8 lety 24.11.2015 08:53 |  
          0 0

          Pokud se nepletu, tak zranění a střídání domácího gólmana proběhlo v první půli a tudíž se za něj nastavovala už první část hry (mám dojem, že tři minuty).
          Na konci druhé půle byl stav o dva góly, oba celky byly smířeny s výsledkem. Slovácko nemělo žádný drtivý tlak, nebyl důvod zápas nějak nesmyslně natahovat. za střídání se nenastavuje, nastavovalo se pouze za ošetřování Bílka.

  4. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Barra     před 8 lety 23.11.2015 14:44 |  
    0 0

    Diky za krasny prehled. Haldu veci si clovek sam jen tak neuvedomi, jako napriklad tebou zmineny fakt ze od 4 kola do ted jsme ziskali hned 22 bodu z 33, tedy prumer 2 body na zapasy, jen o bodik mene nez MB, stejne jako Sparta a o bodik vice nez Liberec.

    U dlouho se take nestalo abychom v 14 zapasech jen 3 x prohrali, a kdyz vynecham Plzen a Brno a vezmu jen tech poslednich 11 zapasu, tak dokonce jen jednou. Min proher celkove ma jen Plzen, Liberec a Jablonec s dvema, stejne jako my ma Sparta a MB tri prohry.

    Spolu s uspechem nasich holek se jedna o paradni podzim. Jen by to chtelo abychom nebyli tak zavisli na Milanovi co se tyka strileni branek. Z 20 golu Milan Skoda 9, Zmrhal a Soucek 2, sestice Kenia, Deli, Bilek, Voltr, Mikula a Vukadinovic po 1 (+ Polom z MB vlastni). Bez Skody jsme na tom spatne.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      bongor     před 8 lety 23.11.2015 17:23 |  
      0 0

      Rozhodně se musí koupit ještě jeden nadprůměrný střelec,to je vedle tvůrce hry a
      tak dvou rychlíků na kraje ,hlavní potřeba.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        jarodo57     před 8 lety 23.11.2015 17:35 |  
        0 0

        Ronaldo je nespokojený v Realu.A nebo co ta holka co dala teď těch 8 gólů?

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          bongor     před 8 lety 23.11.2015 18:57 |  
          0 0

          Tak vezmeme oba,i když já mám radši Messiho.Ale Kožárová teď dala 8 goĺů,tak nevím kdo je lepší M,nebo K?

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          dubas     před 8 lety 24.11.2015 11:15 |  
          0 0

          No Šimáně s Tvrdíkem sice mluvili o tom, že se holkám musí navýšit rozpočet, ale že to bude o tolik, že si budeme moct dovolit i Cristinu, jaký prachy pak budou mít muži:-)

  5. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    smely (přítel SN)     před 8 lety 23.11.2015 18:54 |  
    0 0

    OT: serial slavisticke vecernicky, dnes Kosi bratri a v pozadi napis pres celou zed "Slavie je nejlepci"....to beru :-)

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 23.11.2015 19:45 |  
        0 0

        Plzeň - všechny zápasy hrála doma
        Liberec - sparta, MB (d), Slavia, Plzeň (v)
        Slavia - sparta, MB, Liberec (d), Plzeň (v)
        sparta - všechny zápasy hrála venku
        MB - sparta (d), Slavia, Plzeň, Liberec (v)

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          PetCC     před 8 lety 24.11.2015 11:21 |  
          0 0

          Tak Plzeň venku hraje stejně jako doma, my dokonce hrajeme venku líp. Jenom ta Sparta dokáže hrát doma o dost líp, než venku.
          Boleslav taky hraje venku hůř, ale tomu se docela divím, protože (podle mě) je jejich domácí prostředí z nejhorších v lize a nemají v něm žádnou oporu. Ale možná to stáhne dolů soupeře mnohem víc :-)
          Stejně tak mám ten dojem, že v Edenu se hostům v dobré atmosféře hraje líp, než jinde venku a podávají lepší výkony.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 12:03 |  
            0 0

            My máme nejlepší domácí prostředí v lize a podívej se na to :-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 23.11.2015 19:25 |  
      0 0

      Taky sem si toho všimnul :)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      red_dwarf19     před 8 lety 24.11.2015 16:56 |  
      0 0

      Jo a předtím v Klukovi z plakátu byl na té ohradě mezi tunou "reklam" poutač na zápasy Slavie. Pokud si vybavuju, tak se dokonce i měnily :-) Jednou tam snad byly Košice a jednou jsem tam zahlídnul Spartu. Podle stylu to vypadá u obou večerníčků na stejnýho animátora. Zřejmě slušnej oodíl :-)

      P.S. A na nápis na zdi mě včera upozornila velkým řevem dcera, že tam je napsáno Slavie je nejlepší. Dobrá výchova , ne :-)

  6. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    tomino     před 8 lety 23.11.2015 23:06 |  
    0 0

    Zima se kvapem blíží, přiživíme přestupové spekulace...

    Dle zdroje velmi blízkého hráče Slavia dala nabídku Filipu Hološkovi (útočník, pravé křídlo, 31 let). V létě přestoupil jako volný hráč z Besiktase do FC Sydney a podepsal smlouvu do 30.6.2017.

    Sám hráč má prý zájem setrvat v Austrálii z důvodu financí. Za mě každopádně zajímavé jméno :)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Dresco     před 8 lety 23.11.2015 23:26 |  
      0 0

      Mi ani neprislo, ze uz mu je tolik. Si ho pamatuju v Liberci jako mladyho talenta, ten cas hrozne leti. Ale byval kvalitni, rychly.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 10:34 |  
        0 0

        Třeba se pletu, ale nebyl to ten, co bylzapletený do sázkařské kauzy na Slovensku?

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Dresco     před 8 lety 24.11.2015 10:41 |  
          0 0

          Jo, asi mas pravdu, taky si neco takovyho vybavuju.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Ferguss     před 8 lety 24.11.2015 10:46 |  
          0 0

          Na Slovensku snad ne, ale v době kdy byl v Besiktasi, tak dostali za korupci flastr. Jakou v tom hrál on osobně roli těžko říct, ale asi tipnul bych si, že nic zásadního.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          ElBrody     před 8 lety 24.11.2015 11:26 |  
          0 0

          Nebyl, to byl Ivan Hodur.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 18:50 |  
      0 0

      Chápu, že teď potřebujeme posílit v krátkodobém horizontu. Klidně 35let, když bude přínosem a vydrží rok dobře hrát. Pak nám mohou klidně dorůstat už ty systematicky připravované mladé naděje typu Holíka. Takže za mne proč ne hráči jako Berger a tento Hološko (nějak mi neutkvěl v paměti, ale věřím, že by hráče bez přínosu nesledovali). Hlavně, aby do týmu zapadli a byli přínosem.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 19:10 |  
        0 0

        Jinak by se mi líbilo, kdyby náš sportovní úsek měl pořádný tah na branku a ideálně do týdne po otevření přestupů by bylo hotovo. Vždyt se dají přestupy realizovat i během sezony, viz. Kadlec do Dánska...

  7. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    rouzi09 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 07:59 |  
    0 0

    Máš tam malou chybičku. Plzeň hrála první utkání poháru doma. Takže bude muset jednogólový náskok bránit v Brně což nebude úplně lehký.

  8. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Borris     před 8 lety 24.11.2015 08:15 |  
    0 0

    Pár slov k Míšovi Frydrychovi a k tomu jak někteří nahoře rozebíráte že se ještě neaklimatizoval a že ho snad ostatní neberou. Já teda nevím, ale já ten pocit nemám. A upřímně řečeno jsem si nevšiml nějakého náznaku, že by ho snad ostatní nebrali nebo tak něco. Podle mě si Michal jednoznačně určitě uvědomuje, že si svoji pozici u nás musí nejdříve vybudovat a že se hned po svém příchodu asi hned nezařadí k vůdcům kabiny. A stejně tak si jistě uvědomuje, že si na šanci na stoperu, což je jeho post, musí počkat. Protože přes Latyho, vynikajícího Djanga a spolehlivého Bílčuse to bude mít těžké. Proto se zatím musí spokojit s hrou na kraji obrany. Ale já nepochybuju o tom, že Michalovi nechybí pokora a trpělivost a že časem ukáže, jakou jsme v něm získali posilu. Sám Michal i psal, že obrovsky respektuje Latyho, že se od něj hodně učí a že šel k nám i kvůli němu. A to že má vůdčí schopnosti? To je přece jen dobře, jen více takových hráčů. Však Laty a Bílčus nebudou hrát věčně a Michal po nich tu vůdčí roli může jednou převzít. Ale nepochybuji o tom, že i on sám dobře ví, že si tuhle pozici musí nejdřív vybudovat a že mu nespadne do klína. Takže Michale já ti moc držím palce a fandím ti!

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Barra     před 8 lety 24.11.2015 08:42 |  
      0 0

      Mas pravdu. Michalovi Frydrychovi je 25 let, je to krasny vek pro fotbalistu. Kdyz prisel k nam mel herni manko, od polovicky srpna nehral u Baniku. Jak pises, konkurence na miste stopera je velka, presto si Frydrych bez problemu muze zvyknout na jinou pozici, jako tolik hracu pred nim. Hra beka ma svoje specifika, ale v zimni prestavce bude dost casu na to aby na tom spolecne s Uhrinem zapracoval. A jinak, jestli chceme do poharu a tedy hrat na vice frontach najednou, hracu neni nikdy dost. Zraneni, karty, situace se muze velmi rychle menit. Vidime to dnes - jestli bude Latka a/nebo Bilek do soboty v poradku je velky otaznik. A uz nam z 4 stoperu zbyli jen 2.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Betynka58     před 8 lety 24.11.2015 10:16 |  
        0 0

        Doufám, že Bílek v pořádku bude, roztržené obočí snad není žádný extra vážný úraz.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 21:58 |  
          0 0

          To že by mužstvo nebralo nebo nepřijalo Frydrycha je naprostý nesmysl. A druhá věc, aklimatizace, tak ta je naprosto individuální, hráč od hráče, jak se s tím kdo vyrovná. Ale platí, že všechno chce svůj čas. Když nastoupí do firmy nový zaměstnanec, tak taky chvíli trvá, než pozná ostatní.

  9. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 09:12 |  
    0 0

    nejvetsi hvezda ligy, nas odchovanec, kukacka, je nespokojeny v klubu ve kterem pusobi a chtel by se vrati do klubu sveho srdce. souhlasi se snizenim platu na max. castku 300 000 mes. vcetne bonusu.
    Udajne se uz naskodil dost a kabinu dostatecne rozvratil a chtel by pomoct svemu materskemu klubu. ma to hacek, klub bude za hrace pozadovat vyssi odstupne a tak vse stoji a pada, prave na tom. Nejsme ochotni za tohoto hrace dat vice jak 5 mil.
    :)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 09:23 |  
      0 0

      Pokud se jedná o jednoho ze dvou, kteří mi tanou na mysli, tak si je můžou nechat.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Dresco     před 8 lety 24.11.2015 09:31 |  
      0 0

      jestli je to ten, kteryho myslim, tak nevim proc prodluzoval smlouvu, kdyz chtel vzit roha, ale on ji myslim prodluzoval par dni pred prichodem Cinana, tak tohle asi zmenilo jeho pohled na vec :-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Borris     před 8 lety 24.11.2015 09:59 |  
      0 0

      Koho máš přesně na mysli?

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 10:09 |  
        0 0

        predpokladam, ze se jedna o BD....aka Big Dick...myslim, ze je to pomerne nerealne, sam dobre vi, ze by to neustal...to byla jeste vetsi hate kampan nez na Hornika....

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Dresco     před 8 lety 24.11.2015 10:15 |  
          0 0

          myslim, ze by to nebylo tak hrozny jako v pripade jeho kolegy...ale hlavne co si pamatuju, tak prodluzoval do 2017, hraje za repre, bude urcite na euro...to by nam ho nikdy nepustili za 5 mega

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            petrjir     před 8 lety 24.11.2015 10:19 |  
            0 0

            Tak já hlavně pochybuju, že když už bychom měli o něj zájem, tak bychom byli schopni nabídnout jen 5 m.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              Dresco     před 8 lety 24.11.2015 10:41 |  
              0 0

              jo, to mi taky prijde divny takova nizka hranice...myslim, ze tady cena pod 20 nebude a v pripade zajmu od nas by to asi nebyl problem

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Betynka58     před 8 lety 24.11.2015 10:20 |  
            0 0

            Pro mne by to bylo rozhodně horší.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            mike-k (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 10:21 |  
            0 0

            prodlužoval do 2020

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            naplavnik     před 8 lety 24.11.2015 10:35 |  
            0 0

            Pokud opravdu průměr nestačí, tak BD bych u nás bral. Nevím, školy nemám, ale nejsou zprávy o tom, že by žral děti nebo obcoval s jezevčíky, a byl tedy pro nás apriory nepřijatelný... Jde-li o Váchu, tak toho herně nepotřebujeme, tam je to jednoduché.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              Dresco     před 8 lety 24.11.2015 10:39 |  
              0 0

              tak takovej typ fotbalisty urcite potrebujeme, ale otazka je jestli se tam uz nezkazil natolik, ze neni schopen napravy...nejaky namachrovance tady nepotrebujeme. Ale zajimalo by me, jak by se tvarili spartani, kdybychom jim vyfoukli nejlepsiho hrace :-)

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          birkin     před 8 lety 24.11.2015 10:41 |  
          0 0

          BD mi prijde jako totalni nesmysl i kvuli duvodum, co zminovali ostatni...to uz by mi vetsi smysl daval cesky Beckham, tezko se vejdou do zakladni sestavy oba s Jirackem

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Dresco     před 8 lety 24.11.2015 10:45 |  
            0 0

            tak ten zdaleka nedosahuje fotbalovych kvalit BD, navic na jeho post jsou ve Slavii lepsi hraci nez je on...

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              birkin     před 8 lety 24.11.2015 10:58 |  
              0 0

              to souhlasim, jen jsem psal, ze spis si umim predstavit, ze se sparta bude chtit zbavit Vachy nez Dockala

              • Re: Statistické okénko - 14. kolo

                Dresco     před 8 lety 24.11.2015 11:04 |  
                0 0

                jo, tak to rozhodne, ale toho asi nikdo moc chtit nebude :-)

              • Re: Statistické okénko - 14. kolo

                Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 19:19 |  
                0 0

                Můžou se chtít zbavit jak chtějí, teď si může vybírat Slavia. Takže jde o to, co bychom zkousli mi jako fans... A LV6 fakt ne. BD neřekl proti Slavii pokud vím nikdy nic špatného. A přesně jak už padlo, fakt bych chtěl vidět ty rudý ksichty, jak by se po přestupu Bořka k nám tvářili! :D

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Borris     před 8 lety 24.11.2015 10:49 |  
          0 0

          Tak to kurva ani náhodou! S prominutím. Toho idiota u nás nechci už ani vidět, jedině jako soupeře! A totéž platí pro toho druhého buzíčka. Když pominu že bych řekl že to stejně není pravda, tak ať si oba dal hnijou v toi toi aréně. Jednou vlezli k rumunům tak ať si tam děvkařej dál. Jak se jednou zradí, už není cesty zpátky. Ten Dočkalův arogantní xicht už nemůžu ani vystát. Když vidím jak všechny kolem sebe jebe včetně sudího, tak je mi z něj fakt na nic. Asi si o sobě mysli jaká je hvězda. A ta druhá bytost? Škoda slov. Nikdy nikdy nikdy!!!!!

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      rouzi09 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 10:33 |  
      0 0

      Doufám, že máme natolik rozumný vedení, že ten buzik nepřijde.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Jiri1     před 8 lety 24.11.2015 10:44 |  
        0 0

        Ano, s s těmi komentáři lze souhlasit, zatím ale prý na prodej zaplatpánbu není, spíš jde naše pozornost směrem k Suralovi asi Petrákovi, tak mi to alespon přijde.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Dresco     před 8 lety 24.11.2015 10:48 |  
          0 0

          No doufam, ze za 14 dni Sural ze zahadnych duvodu nebude moci do vzajemneho zapasu nastoupit :-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      dubas     před 8 lety 24.11.2015 11:09 |  
      0 0

      Za zradu je jen jeden trest, tak ať táhne. Pokud je klub mého srdce Slavia, tak nemůžu hrát za RBCH a to platí i obráceně. A pokud už ho nebaví ta věčná bolest při sprchování, tak tam neměl chodit.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Borris     před 8 lety 24.11.2015 11:12 |  
        0 0

        Poslední věta nemá chybu, hodně jsem se zasmál :-D

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 11:22 |  
      0 0

      Zdravim Slavisti, Myslim si, ze Slamacek to napsal jako vtip. Prvni vec je, ze je to devka prodejna - radsi bude hrat na toaletny nez by si snizil plat byt jenom o 1 korunu. Dalsi vec by byl jeho navrat do Edenu - polovina lidi by ho neprijala. Neposledni veci bude, ze jeho cena je jinde nez tech 5M.
      Ja zadne zakulisni info nemam, ja bych si pral Surala a z toho Trencina Van Kessel + Bero, oba jsem mel sanci videt nazivo v nekolika zapasech a jsou opravdu dobry. Van Kessel ma rychlost jak Svento zamlada. Bero je takovej Pospisil v Jablonci.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 11:46 |  
        0 0

        spravne. smajlik na konci pozorneho ctenare trkne. nicmene k napsani tohoto prispevku mne inspiroval denik sport. A bude zajimave, jestli je na tom neco pravdy a BD opravdu pujde od nich, nebo je to jen vyplneni prostotu necim, ve stylu messi se hada s trenerem a ted kdyz Real dostal naloz tak ma zase spory ronaldo.. proste v duchu kdyz neni o cem, tak si neco vymyslime. na svych reakcich muzete posoudit jakou ctivost toto ziskava ;) v kazdem pripade se vsem omlouvam za vymyslenou zpravu a doufam ze vas stejne jako mne pobavil prispevek o bolesti ve sprse! :)

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          dubas     před 8 lety 24.11.2015 11:55 |  
          0 0

          Ten smajlík NA KONCI, je hezká věc, ale já jsem už ve věku, kdy infarkt není náhoda, ale běžná součást všedního dne a pokud tedy při té hrozné představě nahazuješ defibrilátor a přikládáš ho na hrudník, tak toho smajlíka, až na konci nějak neregistruješ. Tohle už prostě nedělej:-)

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          bongor     před 8 lety 24.11.2015 19:46 |  
          0 0

          Mě teda nepobavil,protože jsem čet,že v okolních sex shopech výrazně stoupl prodej
          lubrikačních gelů.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        (host)     před 8 lety 24.11.2015 12:21 |  
        0 0

        a clovek by si myslel, ze uz lidi ty prichody mnoha slovaku do ceske ligy dostatecne vylecily... a ono ne

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 19:26 |  
          0 0

          Ale vždyt zmínění kluci z Trenčína nejsou Slováci... jeden je Holanďan ročník 93, který za Trenčín hrál nejprv na hostovačku. Poté co se neprosadil v Francii šel zpět do AST, kde celkem pálí. Žádný 2m kopyto, co se mu v 28 povedl podzim, ale talentovaný šutér :)

  10. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    jacap (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 10:47 |  
    0 0

    Josef Šural už je prý jednou nohou ve Slavii. Uvidí se při vžájemném zápase u nich. Možná s v balíčku s Delargem :)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Borris     před 8 lety 24.11.2015 10:51 |  
      0 0

      Zdroj????

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        jacap (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 10:53 |  
        0 0

        Omlouvám se, ale nechám si to pro sebe. A jestli to nebude pravda tak mě tady ukamenujete :D

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Jiri1     před 8 lety 24.11.2015 10:58 |  
          0 0

          MOŽNÁ I VÍCE NEŽ JEDNOU NOHOU,

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            naplavnik     před 8 lety 24.11.2015 11:00 |  
            0 0

            Až tak? V tom případě super!

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Borris     před 8 lety 24.11.2015 11:04 |  
          0 0

          Když tady Hubacek psal o téměř jistém příchodu Bořila a Bergera a pak to nakonec neklaplo, tak ho tady taky nikdo nekamenoval :-) tak se nenech prosit a povídej z jakého to máš zdroje :-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      naplavnik     před 8 lety 24.11.2015 10:58 |  
      0 0

      Šural rozhodně, Delarge pro to nezkusit. A kraje bychom si mohli odškrtnout. ;-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Humessi     před 8 lety 24.11.2015 11:02 |  
      0 0

      Nevím, zda si plácli, to by byla čistá spekulace, ale dle mých zdrojů už Šural s agentem opravdu v Edenu jednali (možná takováta první schůzka, takový oťukávání, to nevím). Je to pár týdnů, nechtěl jsem s tou informací přijít první, ale když už to tady čtu, přileju trochu do ohně. A co se Delarge týká, toho jsme chtěli v předchozím přestupním období pokud se nepletu, takže i ten by byl teoreticky možný. Uvidíme.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Humessi     před 8 lety 24.11.2015 11:12 |  
        0 0

        Kdybych to měl brát z hlediska charakteru a kvality, tak bych si dovedl představit hráče typu: švento, petrák, plašil, šural, hloušek, pavelka, kovařík, možná pospíšil (i když mi trochu připadá jako frajírek,ale třeba se mýlim), Sadílek, Bořil, Zahustel - MŮJ TIP A PŘÁNÍ = minimálně 2 z tohoto seznamu přijdou. Ať žijou SPEKULACE !!!

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 11:30 |  
          0 0

          O Suralovi se tady toho napsalo tolik, ze snad ani jinam jit nemuze :-). Zajimalo by me koho myslel ten Simane tim, ze se mu libi hrac v lize uz vic jak dva roky a rad na nej kouka. Mozna je to prave Sural :-). Pak se zminil o nespokojenych hracich Sparty - jasnej Husbauer, toho bych prekousl, precejenom u nas nikdy nebyl. Akorat je dulezity jeho navrat do formy pred Italii (za predpokladu jeho prichodu k nam). Jinak muze hrat jak hraje doposud.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            birkin     před 8 lety 24.11.2015 11:34 |  
            0 0

            mne tedy Husbauer pripada jako totalne nemoderni, pomalej hrac, kterej ma v podstate jen nadstandartni strelu ze stredni vzdalenosti...ten nikdy na evropskej fotbal mit nebude...nakonec i z podprumernyho italskyho klubu se pakoval svinskym krokem

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 11:39 |  
              0 0

              Ahoj, ano i ne ve forme 2013/2014 by byl urcite prinos, minimalne pro ligu, precejenom je zaklad vyhrat nasi soutez abychom mohli do LM :-). Na druhou stranu muzes mit pravdu, nejsem odbornik, necham to na sportovni rade, ta bude vedet.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            dubas     před 8 lety 24.11.2015 11:48 |  
            0 0

            Nestraš, na toaLetné jsou teď nespokojení všichni hráči. Hnusbauera bych velice těžko, ale možná nakonec rozchodil, ale ti dva zrádci, jako plivající transka a ten druhej nikdy.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Malvin     před 8 lety 24.11.2015 17:17 |  
          0 0

          Téměř mi mluvíš z duše. Jen místo Plašila bych asi bral víc Kadlece.

          Ale nejvíc bych chtěl Kovaříka. V poslední době koukám v telce i na ostatní zápasy týmů, odkud by se dalo vybírat a Kovařík se mi líbí nejvíc. Slávista, levačkou posílá do vápna jeden centr lepší než druhej. Věří si , je rozjetej. To by bylo křídlo pro Škoďáka.

          Líbil by se mi Švento (jasně), Pospíšil z Jablek, Šural.

          A ke Škodovi....... Necku ;o)

          Jsem moc zvědavej , jaká bude realita.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          bongor     před 8 lety 24.11.2015 19:51 |  
          0 0

          Všimli jste si kluci,že nejzajímavější na celé sezoně nejsou zápasy,ale očekávání,kdo přijde na přestup?To je teprve to pravé vzrůšo.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Malvin     před 8 lety 24.11.2015 20:14 |  
            0 0

            Kdo chodí pravidelně do Edenu to musí pochopit. :o)

  11. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    PetCC     před 8 lety 24.11.2015 11:28 |  
    0 0

    Mimochodem, to že doma nedokážeme porazi týmy hrající o udržení a přitom vyhráváme venku, tohle bylo klasické schéma v sezónách, kdy jsme bojovali se Spartou o titul. Tehdy jsme taky pravidelně odevdávali body budoucím sestupujícím. Pamatuju se, jak u nás tenkrát bodovala Bohemka a já se bavil s nějakým Bohemákem. On měl z výsledku radost a já mu řekl, že body ze Slavie = sestup. Nebral to moc vážně, jenže Bohemka potom opravdu sestoupila :-)

  12. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    japoko     před 8 lety 24.11.2015 12:30 |  
    0 1

    S tím neustálým voláním po návratu Šventa jsou již někteří jedinci zoufalí-stejné to bylo se Skácelem, ta euforie i pozdější rozčarování.
    K tomu samému by bylo nakročeno v případě DŠ.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Tomski     před 8 lety 24.11.2015 12:36 |  
      0 0

      Skácelovi bylo 33 a měl půlroční pauzu...DŠ je v lepším věku a je v bundeslize...tam je rozdíl...

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Barra     před 8 lety 24.11.2015 13:05 |  
        0 0

        Myslim ze mate oba pravdu. Ano, Dusan je v Bundeslize, ale u 1.FC Köln s nim jak se zda uz nepocitaji, je jen nahradnik. Tuto sezonu zustal 6 x na lavicce, 4 x mohl jako nahradnik naskocit na 12, 12, 15 a 19 minut, 3 x nebyl vubec selektovany. Z 13 zapasu odehral celkem jen 58 minut. Ma smlouvu do cervna 2016. Mam pocit ze se ho Köln lednu bude chtit zbavit, neni uz perspektivni jak se zda.

        Myslim ze pro Dusana z jeho hvezdne doby u nas by byl kazdy, stejne tak se s nostalgii vzpominalo na Skacela a Svece. Otazka je jestli Svento patri do 'nadprumeru' ktere ma nova Slavie pred ocima, kdyz nema ani sve pevne misto v Koline.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Tomski     před 8 lety 24.11.2015 13:11 |  
          0 0

          když se v podobném věku a za podobných okolností vracel Bejbl nebo Kuka, tak to taky už byli jiní hráči než před odchodem, ale na ligu pořád nadstandartní...

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Kuliss9     před 8 lety 24.11.2015 13:27 |  
          0 0

          Barro, ale ono u Dušana bude jiný problém než, že by na Bundesligu neměl, v létě během přípravy byl nejlépe hodnoceným hráčem Kolína a pak najednou přišla sezóna a stěží lavička. Tam zatím bude něco jiného, a já bych se opravdu nebál jeho angažování v zimě :)

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Kuliss9     před 8 lety 24.11.2015 13:34 |  
            0 0

            Jinak kdyz uz se tu tak spekuluje, tak muj osobni tip, nenazval bych to pranim, je to opravdu TIP.

            Sural
            Svento
            Ondrasek
            a jedno prekvapive jmeno na pozici tvurce hry.

            Tak nejak pocitam ze prijdou 4 novi hraci.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Barra     před 8 lety 24.11.2015 13:48 |  
            0 0

            Muzes mit pravdu, netusim. Vidim jen ze napriklad v Colonia Cup coz byl vrchol pripravy Kolina byl jen nahradnikem proti Stoke City, ve finale proti Valencii vubec nehral. Chtel jsem jen rict ze ne vsechno je zlato co se leskne, u navratu Svece byla take euforie. Ale jestli jby byl zajem o Sventa, tak nase sportovni rada si urcite udela dostatecny obrazek o tom jak na tom je.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              steev (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 16:51 |  
              0 0

              Myslím že volání po návratu Dušana je zcela logické. Odvedl u nás skvělou práci,klub mu přirostl k srdci,několikrát se vyjádřil že by se rád vrátil.To že momentálně sedí na lavičce bundesligového týmu neznamená že nemá kvalitu. Jestli na to má ,a já jsem přesvědčen že ano, to ať posoudí naše sportovní rada,jak říká Barra. Mimochodem kolik se vrátilo do Čech hráčů kteří hráli pravidelně ve svých klubech? Moc jich asi nebude.Navíc ve třiceti letech.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              Malvin     před 8 lety 24.11.2015 17:33 |  
              0 0

              Já si taky myslím, že málo zohledňujete kvalitu soutěže, kde hraje Švento a kde hráli Skácel se Švecem. Já myslím, že by byl na naší ligu nadstandard.

  13. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    arestei     před 8 lety 24.11.2015 13:29 |  
    0 0

    Technická:

    Pokud se nepletu, tak režim postupujících z MOL Cupu je takový, že pokud tým má práva na postup z ligy i z poháru, tak postupuje přes výhodnější pozici (tj. 3. předkolo EL z MOL Cupu nebo předkola LM z ligy).

    Pokud vítěz poháru je 1-2. v lize, tak právo na postup z MOL Cupu přechází na druhého finalistu. Pokud Ani finalista nevyužije postupové místo z MOL Cupu, přejde toto místo na 3. příčku v lize a další dvě místa se posunou o příčku níž.

    To znamená, že stačí, aby pohár vyhrála třeba Plzeň proti Jablonci (který by skončil třeba 7.) a tím pádem by 5. místo bylo postupové.

    Též to znamená, že je nutné, aby se finále účastnily právě dva týmy z top 4, aby i 5. místo bylo postupové a nestačí, aby tým z TOP 4 pouze vyhrál.

    A teď to hážu do placu - pamatuji si to správně?

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Kuliss9     před 8 lety 24.11.2015 13:38 |  
      0 0

      Takto to byvalo par leto zpatky, ale pokud se nepletu tak se to minulou nebo predminulou sezonu zmenilo a nyni je to tak, ze pravo ma jen vitez a pokud uz se vitez kvalifikoval z ligy, tak je jedno kdo byl druhy finalista, pravo na EL prechazi nyni automaticky na prvni nepostupovou pozici z ligy cili 5. misto.


      Ale mozna se taky pletu :]

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 13:47 |  
        0 0

        Je to přesně tak.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 13:48 |  
        0 0

        Věřím, že je to právě takto.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      bongor     před 8 lety 24.11.2015 19:58 |  
      0 0

      Věřím tomu,že naše vedení je na takové odborné a finanční úrovni,že vybere na přestup v zimě hráče převyšující průměr ve všech směrech a k tomu ještě dobře "pasující"do kabiny.V tom případě nemám nejmenší pochybnosti,že budeme do třetího místa a nějaké páté nás vůbec nebude zajímat.

  14. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Kaston     před 8 lety 24.11.2015 13:49 |  
    0 0

    OT: Viděli jste Zlatou píšťalku na ispartu? Tam si už vážně dělají srandu, nejdřív by za lehké postrčení tělem Frydrycha proti nám pískali penaltu, ale o minutu později přistrčení obouma rukama pustili a nechali nám dát gol.... experti...

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Arutha     před 8 lety 24.11.2015 14:17 |  
      0 0

      Dětské strčení odsunulo Jablonského o 2 metry... zajímavé

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      PetCC     před 8 lety 24.11.2015 18:56 |  
      0 0

      Ty jo, to je hodnocení. Je vidět, že Slavia má jen pár bodů ke Spartě :-)
      Za prvé, Frydrych to hrál přesně podle pravidel, hrudí tlačil do zad soupeře, takhle se má ve vápně bránit. Za druhé, ty ruce měl na zádech Jablonského strašně dlouho, to se zkrátka píská.
      Jediná jasná chyba byla ta zapomenutá žlutá, navíc pak ani žádná výhoda nebyla a rozhodčí to měl hned odpískat.
      No a to poslední, to bylo klasické křížení, kdy ten hráč vzadu zkrátka něčím hráče před sebou postrčí a je to faul.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      bongor     před 8 lety 24.11.2015 20:02 |  
      0 0

      Jenže Kastone,oni si nedělají žádnou srandu.Jsou už totiž strachy podělaní z nové Slavie a každé kopnutí do jejího kotníku je jim dobré,aby nás nějak znechutili.
      Jenže hyeny vyjou a karavana jde dál................

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Kaston     před 8 lety 25.11.2015 00:20 |  
        0 0

        Máš pravdu, je to přesně tak!! ;-)

  15. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    1rytir     před 8 lety 24.11.2015 16:52 |  
    0 0

    Tak si myslím, že po dnešku bude asi oříšek kam na zimní soustředění. Tradiční Turecko s ruskými soupeři zřejmě to pravé ořechové nebude. Že by na jih Číny? :-))

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 19:08 |  
      0 0

      Kanáry, Kypr, Řecko, Malta, Kapverdy, Azory...

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Kuliss9     před 8 lety 24.11.2015 19:51 |  
        0 0

        Hlavně ne Malta to by mě fláklo, když už tenhle kus kamene konečně opustím a vrátím se do ČR tak by sem přijela má milovaná Slavia :D ....... Ono hlavně tady není ani žádné pěkné centrum kde by náš klub mohl najít kvalitu jak pobytovou, tak hřiště, tak soupeře :)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      AdJap     před 8 lety 24.11.2015 20:43 |  
      0 0

      Sýrie, Lybie, Libanon, Turecko...

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:50 |  
        0 0

        Baluchistan, Pasmo Gazy, Golanske vysiny, Kashmir...predpokladam, ze se jedna o misto pro soustredeni tecjh z Toaletny...

  16. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    navzdyslavia     před 8 lety 24.11.2015 17:58 |  
    0 0

    Podle deniku Gol chce Plasil se Slavii do evropy.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 18:27 |  
      0 0

      Také mě Quelhar se smáznutým obličejem trenéra nachytal, že jsem si to uvnitř musel předčíst. :-)))

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      bongor     před 8 lety 24.11.2015 21:54 |  
      0 0

      Plašil se mi v repre hodně líbil a byla by to s Keniou dobrá dvojice na střídačku

  17. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 24.11.2015 18:36 |  
    0 0

    Je páté místo a 23 bodů dobré nebo to mohlo být lepší?Vzhledem k předchozím sezonám určitě lepší, ale ruku na srdce nečekali jsme více?pokud budeme brát v úvahu, vyhlašovaný útok na poháry, páté místo není dostačující, navíc jsme vypadli v domácím poháru. Ze 42 možných bodů jsme už 19 poztráceli, jistě i ostatní týmy dokázali ztratit a Synot liga je hodně vyrovnaná, krom Ostravy, je rozdíl mezi prvním a předposledním jen 20 bodů. Ještě zbývají dva zápasy a šest bodů, Příbram bychom měli dát, ale to jsme si říkali s Olomoucí nebo Bohemkou taky a jak to dopadlo. V Liberci bodík by mohl být, takže 27 bodů. Mrzí ztráty s Olomoucí, v Brně a s Bohemkou. Štěstíčko jsme si naopak vybrali v jiných zápasech a smůlu zase v prvním kole v Plzni, kde bod byl blízko. 20 vstřelených branek za poslední sezony výborný výsledek, ale stále daleko od nejlepších, jen sedm týmů dalo méně a např. dvanáctá Dukla vstřelila stejný počet jako my. Naopak pouhých 12 inkasovaných branek po Spartě nejméně, značí o naší dobré obranné hře, ikdyž nám sem tam pomůže nemohoucnost soupeře. Berky už šestkrát vychytal čisté konto což je s Bičíkem nejvíce. Také povzbudivou zprávou je vysoká průměrná domácí návštěva. Snad tedy v sobotu kluci konečně zase doma vyhrají.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      PetCC     před 8 lety 24.11.2015 18:47 |  
      0 0

      Já čekal na podzim bodů 20 :-)

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        SLAVIESTA     před 8 lety 24.11.2015 19:49 |  
        0 1

        Ani v nejbujnějších snech jsem takový výsledek nečekal a k tomu ještě třešnička na dortu - vítězství nad Spartou. Já jsem spokojený a poháry až po posílení a konsolidování mužstva, hlavně předejít nějaké blamáži, to raději rok počkat.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 20:50 |  
      0 0

      No myslim,ze se svym nazorem budes v mensine.S tymem jaky mame a fotbalem kterym se prezentujeme(hlavne doma) je momentalni umisteni senzace.Ale to se da rici i o Brnu...
      Ztraty na domacim hristi pripisuji prave nevyvazenosi kadru na kterem se bude muset jeste dost zapracovat.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 21:41 |  
      0 0

      To jako myslis vazne jo?

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      luboslavia     před 8 lety 25.11.2015 16:38 |  
      0 0

      Železníku,opravdu ruku na srdce-více asi opravdu s tímhle kádrem nečekal nikdo.Určitě je většina fanoušků hodně ráda za tenhle podzim,protože se konečně nemusí strachovat o naše ligové bytí a nebytí.Hodně zápasů jsme urvali silou a štěstím,nikoli fotbalovým uměním.Koukat se na to pořád ještě moc nedá,ale nějaký pokrok jsme udělali.A teď konečně od jara se to změní,já tomu věřím,ale taky vím,že nám lepší hra nemusí přinést tolik bodů ,kolik asi všichni čekáme.Ale konečně se to zlomí a my nebudeme hrát z pozice toho slabšího ,méně fotbalového mužstva.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 21:04 |  
      0 0

      Tak podle toho funkcionáře je to příklad charakterově zdravého hráče, které tu chceme :D

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 22:19 |  
      0 0

      Barro, ten dotaz asi patřil slamackovi ne ?

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Barra     před 8 lety 24.11.2015 23:10 |  
        0 0

        Mas pravdu, netusim jak to prijde ze jsem jako autora tohoto 'džóku' mel od sameho zacatku v podvedomi tebe. V kazdem pripade se zda ze to v spartanske domacnosti skripe. Ted jeste aby vyhoreli ve ctvrtek proti Asterasu a pak proti Pardubicim v MOL cupu a budou mit vesele Vanoce.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 23:20 |  
          0 0

          V pohodě Barro, jinak s Řeky to bude zajímavý zápas, který vysílá Novasport2, takže ho skoro nikdo neuvidí. A Pardubice porazí, protože kdyby byly náhodou problémy, tak to pískají čeští rozhodčí ...

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:44 |  
          0 0

          Barro, muj prispevek byl jen konstrukce a vymysl, prave na zaklade tohoto clanku. to co vychazi ted ve sportu, bych rekl, ze je jen rozsirena spekulace, aby si denik spart koupilo vice slavistu. Zrejme jedname o zeleznikovi a to je v podstate jedine info. ALe zase to je dobra reklama. tri stranky v hlavnim sportovnim deniku. to je super! :)

  18. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 22:28 |  
    0 0

    V rozhovoru s JŠ mě velmi pobavil dotaz: Při vábení posil protistrana často požaduje hráčskou náhradu. Není tajemstvím, že by se mnohým klubům líbil dvacetiletý odchovanec Tomáš Souček. Jste ochotni ho uvolnit ?
    Samozřejmě mnohým klubům=rumuni, chlapci se zhlédli v našem Součkovi. Občas taková rána do voka není od věci.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 22:30 |  
      0 0

      V létě o Součka usiloval Slovan, takže možná i tento celek měl namysli.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 22:38 |  
        0 0

        V létě byla jiná situace, to ještě Souček nebyl naší oporou.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 23:27 |  
      0 0

      Železníka jsem si přál, je to osobnost Jihlavy, její kapitán, takový dravec. Určitě tento hráč zapadá do přání Uhrina, který psal, že hráči Slavie jsou moc "hodní". Pokud opravdu přijde, tak za mne naprostá spokojenost.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.11.2015 23:34 |  
        0 0

        Asi jsi měl namysli Zlín. :-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      spojka     před 8 lety 24.11.2015 23:30 |  
      0 0

      "Průměr nestačí", a proto jako první posila přijde 25letý nekopa, který o sobě veřejně prohlašuje, jaký je sparťan...

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      notrax     před 8 lety 24.11.2015 23:33 |  
      0 0

      Železník nebo Dočkal? To je sranda, ne?
      "Odkdy jste fanouškem Sparty?
      Železník: Někdy od osmi let. Každý, kdo chce hrát fotbal, fandí nějakému týmu a já jsem si vybral Spartu"

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        afro     před 8 lety 25.11.2015 07:47 |  
        0 0

        Když poklekne a políbí vlajku, tak proč ne... Na druhou stranu ho vlastně vůbec neznám a nějak to nekoresponduje s mojí představou (možná přehnanou) o nadstandardních posilách. Docela bych věřil, že přijde, Jinoch ho určitě zná z Jihlavy.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          afro     před 8 lety 25.11.2015 07:49 |  
          0 0

          Aho, on je vlastně ze Zlína... Jsem se nakazil Ladislavovým příspěvkem... :-)

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      spino     před 8 lety 24.11.2015 23:35 |  
      0 0

      Proboha, kdo zase psal ten článek?

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 00:55 |  
        0 0

        Re: Radek097 – Díky, moje chyba.
        Re: spojka – tuhle mánii, že ve Slavii musí hrát jen techničtí a fotbaloví hráči razilo naše vedení už v 80 letech a výsledky tomu taky odpovídaly. A který hráč v současné Slavii (až na Milana) se může pochlubit 7 vstřelenými góly ?
        Re: notrax - Každý někomu fandí, třeba Jirka Bílek byl rudý, no a co, teď už je náš a odvádí kvalitní výkony. A nevšiml jsem si, že by Železník někdy urážel Slavii.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:21 |  
          0 0

          Také jsem mírně nespokojený. Prokazuje snad Železník, že je dloudobě kvalitní hráč? Nemyslím si. Očekával jsem, že se především zaměříme na hráče, kteří jsou kvalitní a především již osvědčení. Takto jdeme do menšího rizika. To už by pro mne byl příjemnější Doležal z Jablonce.

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 08:42 |  
            0 0

            a on Doležal chce a Jablonec ho chce prodat..............

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:44 |  
            0 0

            Zelznik mozna jako nahrada/konkurence za Voltra, jako hlavni posila do utoku bude asi Ondrasek, do zalohy Sural a asi ten Pospisil (no me se moc nelibi, ale uvidime...). Ja bych raci nejaky ho kreativniho cizince, neco jako byl ze zacatku Damien, aby se na to dalo koukat...a doufam, ze ty blaboly typu Dockal, Husbauer atd..jsou jen konecnyho kecy , aby nas trochu nasr. tedy nastval...

  19. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 00:32 |  
    0 0

    Já pevně doufám, že naše sportovní rada ukáže pozitivně, co od ní můžeme čekat a to hlavně rozumné hráče pro Slavii - takže doufam, že ani Hušbauer, ani Dočkal, ani Železník, ani Mahmutovič, ani Doležal se v červenobílém dresu neobjeví.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      spino     před 8 lety 25.11.2015 07:58 |  
      0 0

      První tři sparťané, další dva s pochybným charakterem. Nebrat!

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Barra     před 8 lety 25.11.2015 08:06 |  
        0 0

        Rika muz ktery v nedale minulosti pracoval u Letenskeho klubu. Pochybny charakter?

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:19 |  
          0 0

          +1:)
          Mimochodem já tam kdysi, coby student na brigádě, pracoval taky (jako uklidova četa). Zajímavý zážitek.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          spino     před 8 lety 25.11.2015 08:52 |  
          0 0

          Nevím jak to myslíš s tím pochybným charakterem. Nikdy jsem si do novin nestěžoval, že se mi v konkrétním zaměstnání nelíbí a chci hned odejít. Taky jsem nikdy nepodrazil svého zaměstnavatele, který mě do mé profese vychoval.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          spino     před 8 lety 25.11.2015 08:53 |  
          0 0

          Jinak u Letenského klubu jsem samozřejmě nikdy nepracoval. Upřímně, tenhle tvůj útok vůbec nechápu...

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            Barra     před 8 lety 25.11.2015 09:04 |  
            0 0

            Ne? Pamet mam dobrou, az bude na to cas rad se budu snazit najit tvuj prispevek ktery je cca 2 roky stary a kde jsi to psal. A uklidni se, nejde o zadny utok, jen konstatovani.

            Jinak co se tyka stezovani v novinach - nevim koho mas na mysli. Ja tady primarne mluvim o Zeleznikovi, o kterym se pise na titulni strane Sportu jako o jistem transferu k nam. Ze fotbalista na konci sve smlouvy chce zmenit zamestnani neznamena nic spatneho. Doby kdy hraci byli na dozivoti majetkem klubu mame nastesti ted 20
            let za sebou.

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              japhy     před 8 lety 25.11.2015 19:58 |  
              0 0

              Já mám zafixováno, že o pracovních povinnostech na Letné se zmiňoval jiri1, ale jistej si nejsem.

  20. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Petr9608     před 8 lety 25.11.2015 02:32 |  
    0 0

    Ty domácí ztráty.... darmo mluvit! S Libercem nebo Bolkou by se to dalo zkousnout, byť domácí zápas, kde se vede, má zkrátka končit 3 body...

    I ta Dukla se dala akceptovat, trochu "kocovina" po tom velkym vítězství ve velkym derby.

    Ale těch pět prošustrovaných bodů ze zápasů s Olomoucí a Bohemkou, to byla šílenost. :-/

    Příbram skutečně musíme porazit. Zatím se nám to v Edenu vždy povedlo, byť sezóna byla sebehorší. Příbram je vlastně jediný tým z pravidelných (a aktuálních) prvoligistů (= těch, co u nás odehráli aspoň tři ligový mače), který si z Edenu ještě neodvezl ani bod. Rovněž se to taky nepovedlo loni sestupivším Budějovicím.

  21. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    AdJap     před 8 lety 25.11.2015 08:29 |  
    0 0

    Ten Dočkal na titulce deníku spart, to je jako co? Považuju to pouze za nepovedený vtip redaktorů, že by snad tenhle rudoch měl jít k nám...pomalej hráč, věčně ubrečenej a ještě navíc žoldák. Ani ze Železníka nejsem zvlášt nadšen, leda že by k němu přidali žokeje Váňu v balíčku. S těma ostatníma vyfocenýma to už je jiná káva. Mahmut by určitě posilou. To samé Tecl nebo Pospíšil. O Šuralovi se samozřejmě nemá cenu bavit.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 08:40 |  
      0 0

      nějaký bojovník v útoku být musí, lidi oni nepřijdou 4 reprezentanti to zase tak jednoduché není

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        AdJap     před 8 lety 25.11.2015 08:57 |  
        0 0

        To ano. Ale je tu třeba Červenka, který se otrkává v Ostravě. Proč jemu nedat šanci? To samé Diop, který se zatím na hřiště nedostal. Třeba by stálo za to dát šanci právě jim než kupovat hráče, kterému se zatím povedl jeden půlrok v lize :)

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 09:02 |  
          0 0

          někde jsem četl, že ten kluk je od 21 kapitánem Zlína, 3 sezony před tím v druhé lize 13,10,10g.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      petrjir     před 8 lety 25.11.2015 08:41 |  
      0 0

      Mně by zajímalo, když by lidé zde diskutující měli určitý balík peněz, řekněme 50 mil, jakým způsobem by doplnili dnešní kádr. Nemluvím teď o nějaké fanouškovské sympatii a původu, ale čistě o herní stránce. Přijde mně, že si zde asi mnoho lidí neuvědomuje, kde mohla Slavia být a o jménech, které tu teď létají vzduchem jsme si mohli nechat jen zdát. Nyní se můžeme bavit o Mahmutovičovi, Dočkalovi, Hušbauerovi, Teclovi, Pospíšilovi, atd.. a stejně se to místním diskutujícím nebude zdát moc dobrý. Tak koho tedy přivézt, aby to bylo podle představ???

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:50 |  
        0 0

        ja bych koupil, v pripade mit 50 mil.
        Skalaka strop 20 -25 mil. Surala 15 -20 mil. a za zbytek? no to nevim. mozna Tecla

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 09:05 |  
          0 0

          tak třeba to bude, Šural, Houska, Železník, Bořil

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          birkin     před 8 lety 25.11.2015 09:05 |  
          0 0

          skalaka za 25 mega, kdyz ho chce cizina? surala za 20, kdyz mu za pul roku konci smlouva? mno

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 10:15 |  
            0 0

            psal jsem to jako strop. jestli mu konci smlouva a strhne se o nej boj, tak se cena klidne muze vysroubovat i na tech 15. to uz je pak na zvazeni zda to chceme dat, ci ne. za mne ale rikam, ze radeji v kazdem okne koupim jednoho poradnyho hrace, proverenou osobnost a zkusim dva mene zname, predevsim s perspektivou, co kdyby, nez brat 5 - 6 lidi, a doufat ze se z nich nekdo chytne.
            ono nakonec ani nikde neni psano, ze hvezda, co ted vali, bude valet i u nas.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        kobo (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 08:58 |  
        0 0

        Toto přestupové období bych z naší ligy nikoho nebral, možná vyjímka by byl Šural. Přeplácet lehce nadpůměrné hráče?
        Ať Plíšek, Dovalil a Říčka přivedou každý po jednom opravdu rozdílovém hráči z ciziny.
        Další sezónu se k nám boudou hráči z naší ligy tlačit sami.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        afro     před 8 lety 25.11.2015 09:05 |  
        0 0

        Šural, Pospíšil + za zbytek útočníka jako dvojka ke Škodovi.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 09:07 |  
          0 0

          kolik by na tu dvojku mohlo zbýt, 5 mil. to je právě třeba ten Železník

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            afro     před 8 lety 25.11.2015 09:15 |  
            0 0

            No, moc ne. Taky bych tipnul těch 5 mil. Železníka vůbec neznám a doufám, že jeho přestup uvedený ve Sportu nebude brán jako priorita, ale právě jako ta "výplň", když už...

            • Re: Statistické okénko - 14. kolo

              AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 12:50 |  
              0 0

              s tím souhlasím, doplnění kádru

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        AdJap     před 8 lety 25.11.2015 09:07 |  
        0 0

        To záleží na tom, jaký typ fotbalu by ten dotyčný vyznával. Mně se líbí typ fotbalu, který vyznával Bayern před Guardiolou či Real před 2 lety, když vyhrál LM. Celkově myslím, že to je cesta, se kterou by týmy v našich podmínkách mohli uspět. Nakonec to dokázal u Vrba s Plzní. A na takovej fotbal je třeba Dočkal úplně na nic, jelikož je na míči strašně pomalej. V lize to ještě není tak znát, ale stačí se mrknout pak na to, jak hraje v Evropě, kde už padá do šedého průměru či spíš pod něj. V naší lize těch možností moc není, ale když bych teda měl namátkou jmenovat tak bych řekl asi Šural, Skalák, Kopic, Fatai, Hořava...

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 09:31 |  
          0 0

          Fatai? Prosím, ne. Ten kluk v mých očích působí jako děsnej nekopa, kterému to tam s velkým štěstím padá a pochybuji, že v tom pokračoval i u nás.

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          luboslavia     před 8 lety 25.11.2015 16:14 |  
          0 0

          Hořava je příliš měkkej a takovej rozvláčnej.

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 15:00 |  
      0 0

      Tecla? Pro Boha. To je pro mě nejvíce přeceňovaný hráč ligy. Vždy se o něm mluvilo, ale kam přišel, tam nic moc neukázal...

  22. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    Fulham     před 8 lety 25.11.2015 08:47 |  
    0 0

    Ve Sportu příjemná změna proti článkům které řešily co komu dluzime.....nicméně mi tam chybí , co se týče naší ligy ten jeden hráč , ten co by měl být naprostou prioritou....tak uvidíme :-)))

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      petrjir     před 8 lety 25.11.2015 08:48 |  
      0 0

      Nemáš to prosím naskenované či ofocené? Díky.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        Fulham     před 8 lety 25.11.2015 08:54 |  
        0 0

        Jsem až do večera v autě a píšu z mobilu...,:-) ale večer klíďo

  23. Re: Statistické okénko - 14. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 09:18 |  
    0 0

    Ve Sportu prakticky nic neni, všechno to působí jako docela dost vycucané z prstu:

    Lukáš Železník (100%) - Nejvýraznější tvář dobře hrajícího Zlína, jeho příchod už má být domluven.
    Vukadin Vukadinovič (90%) - Ve Slavii strávil loňskou sezonu, na uplatnění opce(1.8mil) tehdy nebyly peníze.
    Martin Pospíšil (85%) - Slavia potřebuje kreativního hráče do zálohy, reprezentant Jablonce její požadavky splňuje.
    Lukáš Sadílek (80%) - Talent, o němž hovořil i JŠ, je hlavně příslibem do budoucnosti.
    Zděnek Ondrášek (65%) - Před pár dny ohlásil, že po 4 letech končí v Tromso, od ledna bude bez smlouvy.
    Ondřej Petrák (65%) - Odchovanec Slavie je v druholigovém Norimberku momentálně odstavený, vůbec nehraje.
    Josef Hušbauer (60%) - Po návratu z Cagliari se obtížně prosazuje do sestavy Sparty, umí dávat góly.
    Josef Šural (50%) - V Liberci odmítá prodloužit smlouvu, která mu končí v létě. V zimě o něj bude boj. Karl je ochotný ho uvolnit za 10 mil.
    Stanislav Tecl (50%) - Hráč s tahem na bránu zatím v Jablonci ne úplně naplňuje očekávání, ve Slavii už byl.
    Marek Hanousek (45%) - Neúspěšně to zkoušel v Plzni, nyní vyzrál až v kapitána Dukly, důležitý pro její středovou řadu.
    Jiří Pavlenka (40%) - Jeden z mála si v bídě Baníku drží výkonnost, jeho ambice však sahají daleko výš.
    Aidin mahmutovič (35%) - V konkurenci Ďuriše a Holendy je nyní ve Viktorii až třetím vzadu.
    Ondřej Zahustel (30%) - Rychlý a důrazný křídelník, čerstvě má za sebou i premiéru v reprezentaci. Chce ho ale i Sparta.
    Adam Hloušek (15%) - Ve Stuttgartu z něj udělali stopera, ale po nepovedeném startu vypadl ze sestavy.
    Bořek Dočkal (10%) - Je odchovancem Slavie, ve Spartě má ale pevnou pozici, letenští na něm chtějí dál stavět.
    Milan Baroš (5%) - Už v létě se o něj Slavia zajímala, ale v poslední době se chytil v Boleslavi.

    Takže žádná nová jména, která by tu už nepadla. Vůbec nezmiňují Šventa, Housku, Bergera či Kovaříka

    +Petr Doležal "Samozřejmě si dovedu představit, že o hráče jako Pospíšil a Tecl může mít zájem Slavia i jiné kluby"

    • Re: Statistické okénko - 14. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 09:34 |  
      0 0

      Druhý jmenovaný, to je snad vtip.

      • Re: Statistické okénko - 14. kolo

        AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 12:59 |  
        0 0

        třeba si ho spletli s Miljanem

        • Re: Statistické okénko - 14. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 25.11.2015 14:17 |  
          0 0

          Ale ten zde minulou sezónu nepůsobil. :-)

          • Re: Statistické okénko - 14. kolo

            AlesJa     před 8 lety 25.11.2015 14:55 |  
            0 0

            zaslechli jméno Vukadinovič tak něco zpatlali, klasický deník spart.