Fortuna liga

Slavia - Příbram 2:1

V posledním podzimním domácím zápase porazila Slavia v Edenu Příbram 2:1 brankami Škody z penalty a Pitáka. Přesvědčivý výkon domácích kalí jen laciná inkasovaná branka, vinou které bylo ze závěru utkání menší drama.

Slavia - Příbram 2:1 (1:0)
Branky:
27. Škoda, 67. Piták - 75. Divíšek

Slavia: Berkovec - Frydrych, Bílek, Deli, Jablonský - Mikula, Souček, Piták, Zmrhal (90.+2. Černý) - Vukadinovič (80. Kenia) - Škoda

Trenér Dušan Uhrin postavil do zápasu stejnou základní sestavu jako minulý týden na Slovácku, Levan Kenia se zraněnou rukou zůstal nakonec jen na lavici náhradníků. Slavia začala pomalu a než se dostala k blízkosti branky hostů, ti si dokázali vypracovat velkou šanci, Pilík po centru z pravé strany vysoko přestřelil. První minuty nijak nenaznačovaly, že by si slávisté vzali ponaučení z předchozích domácích zápasů, i další nebezpečnou akci si připravili hosté, nakonec ale nezakončili. První zajímavou akci Slavie táhl po pravé straně Vukadinovič, chytrou přihrávkou hledal nabíhajícího Pitáka, Hruška však byl u míče dřív. A vzápětí na druhé straně střílel prudce Barák jen těsně nad. Mikulův nepovedený centr v desáté minutě nakonec jen těsně minul vzdálenější tyč. Tou dobou už se slávisté probrali, Škodovu střelu zablokovala obrana stejně jako pokus Součka z velké dálky, který knockoutoval Dosoudila. V 18. minutě nádherně našel Jablonský v náběhu Vukadinoviče, ten si míč ve vápně zpracoval, ale následně v těžké pozici minul. Ve stejné minutě měli slávisté ještě jednu velkou příležitost, Vukadinovič krásně prošel podel brankové čáry do vápna, zpětnou přihrávkou našel Frydrycha na hranici vápna, jeho pokus zblokovala početná houšť hráčů v černých dresech. O chvíli později zase obrana zablokovala střelu Zmrhala. Slávisté tou dobou měli jasnou převahu a stříleli ze všech pozic. Příbram ojediněle zahrozila z brejku v 25. minutě, Baráka ale vychytal skvělým zákrokem Berkovec. A hned z protiakce skvěle potáhl míč Zmrhal, poslal jej do lajny Vukadinovičovi, jeho centr sklepl Mikula na hranici vápna pro Frydrycha, kterého při pokusu o faul fauloval jeden z vracejících se hráčů. Přes mohutné prostesty hostů se kopala penalta, kterou proměnil suverénně Škoda - 1:0! Odpovědět mohl po rohovém kopu Hnaníček, naštěstí ale míč jen lízl a neusměrnil jej na bránu. Víc ze hry ale stejně měli sešívaní, Škodovu překvapivou střelu chytil Hruška doslova na brankové čáře. V 41. minutě vystřelil z velké dálky po odvráceném rohovém kopu Bílek, krásný pokus minul šibenici jen těsně. A jen o chvíli později předvedl krásnou individuální akci Zmrhal, kterou zakončil nepřesnou střelou. A podobně se vedlo také Delimu. V poslední minutě první půle to zkusil za hosty Sus, Berkovcovi ale nenadělal větší starosti. Po výborné první půli šli slávisté do kabin se zaslouženým vedením 1:0.

Hned po dvou minutách druhé půle proletěl dalekonosný centr nečekaně až ke Škodovi, ten si míč ale nezpracoval ideálně a přišel o možnost navýšit vedení sešívaných. Tlak Slavie z první půle ale byl tentam, naopak Frydrychovu hrubku mohl potrestat Barák, dobře se uvolnil, ale Berkovec jej skvěle vychytal. Na druhé straně přetlačil protihráče Zmrhal, nádherně poslal do sóla Škodu, ten chtěl udělat kličku Hruškovi, ale neuspěl. Další chyba Frydrycha v rozehrávce vedla k velké šanci Bednáře, který sám ve vápně přestřelil. Poté se už ale radovali domácí, Vukadinovič vybojoval míč, posunul jej Pitákovi, který z úhlu prostřelil Hrušku - 2:0. A o chvíli později Zmrhal uvolnil do tutovky Mikulu, který ale nevystřelil dostatečně rychle, Hruška se stihl přesunout a Mikulův pokus zneškodnit. Ze slávistů spadla vstřelenou brankou nervozita, Jablonský poslal výbornou přihrávkou do další šance Škodu, toho tentokrát Hruška vychytal. Jenže místo klidného dohrání zápasu přišly nervy, slávisté nechali vystřelit zpoza vápna Divíška, přes jeho střelu přebíhal ještě Bednář a Berkovec zaváhal, míč mu pod tělem prošel až do sítě - 2:1. Slávisté ale další minuty zvládali s přehledem, v poslední minutě základní hrací doby naopak měl pečetit vítězství Slavie Škoda, který po Zmrhalově centru neuvěřitelně z metru přestřelil prázdnou bránu. Už v nastaveném čase se pak Škoda neprosadil hlavou, zápas tak skončil výhrou Slavie 2:1.

Trenér hostí Pavel Tobiáš k zápasu řekl následující: "Já si myslím, že jsme viděli dobré utkání, oba soupeři chtěli hrát fotbal, bylo minimum nakopávaných míčů, kombinovalo se, bylo dost šancí. To, že jsme prohráli, ovlivnily dva momenty. Před prvním gólem Slavie jsme velkou šanci měli my, totéž při druhém gólu. Snažili jsme se s tím něco udělat, dali jsme gól, ale na vyrovnání nám chybělo víc přesnosti a štěstí. Slavia vyhrála zápas, který mohl klidně skončit remízou a já bych jej remízově viděl. Penaltovou situaci si netroufám hodnotit, měl jsem to 60 metrů a na videu jsem to zatím neviděl."

Dušan Uhrin byl spokojený. "Jsme rádi, že jsme konečně vyhráli doma, už to bylo celkem trapné. Domnívám se, že jsme si absolutně zasloužili vyhrát, hrálo se skoro na jednu bránu, měli jsme velké množství šancí. Hráče musím pochválit, bylo cítit, že chceme vyhrát. Ve hře bylo to, co jsme si řekli - že budeme kombinovat. Samozřejmě stále děláme chyby v útočné fázi, ale zápas jsme měli pod kontrolou, jen Škoda měl velké množství šancí. Jsme rádi, že máme 26 bodů, ale mohli jsme jich mít víc. Můžeme být spokojení tak napůl, doma jsme měli dělat lepší výsledky. Za fanoušky jsem nikdy nešel, dnes jsem šel poprvé. Hráči bojují a to se divákům musí líbit. Musím jim jen poděkovat, jezdí za námi ve velkém počtu ven, o domácích zápasech ani nemluvím, skandují od začátku do konce. Martin Latka ještě v pořádku není, uvidíme, zda bude do Liberce. Štohanzl byl už skoro připraven, pak zase ucítil koleno, tam to spíš nevidím. Švec si natáhl sval, tam to taky spíš nevidím, potřeboval bych, aby se dal dohromady, protože jsme dnes neměli na lavici žádného obránce. Hráči si musí zvyknout na to, že doma hrají pod tlakem, mají zodpovědnost. V Liberci se hraje hrozně špatně, očekávám tam velmi těžké utkání."

15.kolo - Sobota 28. 11. 2015 17:00

Synot liga, 2015/2016
2 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

27. Milan Škoda
67. Karel Piták

FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

75. Divíšek

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram před zápasem

    Kaston     před 8 lety 28.11.2015 16:04 |  
    0 0

    Koukám, že na lavičce není jediný defenzivní hráč. Když teda nepočítám Řeháka.

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      Kliki     před 8 lety 28.11.2015 16:34 |  
      0 0

      V minulých zápasech tam třeba nebyl jediný ofenzivní hráč...
      Ted co je lepší :-D

  2. Před zápasem

    houston (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 16:14 |  
    0 0

    Místo Karla P. Levana K. a mohli bychom jít o něco líp /Karle, promiň/. A teď už jenom - hrrr na ně !

  3. Re: Slavia - Příbram před zápasem

    JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 16:32 |  
    0 0

    Nemáte někdo link na zápas? Na isparta.cz je to opět placené. Začínám si myslet, že to dělajíSlávii naschvál. Tohle přece neni žádný atraktivní zápas.

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 16:38 |  
      0 0

      Ja uz jsem zaplatil 39 Kc, neni to tak moc abych to livil pres nejaky pochybny stranky.
      Jinak pevne verim ze dnes za tri body, soukrome prani - Skodovka hatrick

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      SKSdubstep (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 16:45 |  
      0 0

      Tak ekonomicky je pro ne nas zapas jasna volba. Nejvic fanousku = nejvic penez, jednoducha matematika.

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 28.11.2015 17:02 |  
      0 0

      Chlapi, přihlašte se do tipáče apod., občas dejte na Slavii a máte to zadara + spousty dalších přenosů.

      • Re: Slavia - Příbram před zápasem

        japoko     před 8 lety 28.11.2015 17:36 |  
        0 1

        No právě-na tom ten dementní systém visí, místo aby to pro podporu č.fotbalu nechali max zadarmo a platila se např. jen zahraniční ligy. Ale pseudomanagerů, kteří budou tvrdit cosi o správnosti placení za odebíráný produkt apod. kokotiny.

      • Re: Slavia - Příbram před zápasem

        japoko     před 8 lety 28.11.2015 17:38 |  
        0 1

        Ale to je věc fotbalového svazu, ale ten to (záměrně) řešit nebude.

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 17:45 |  
      0 0

      To není díky iSportu placené, ale díky O2!

      • Re: Slavia - Příbram před zápasem

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:19 |  
        0 0

        Není to tak, O2 vysílá vždy jeden zápas z kola, který je placený (79 Kč). Bohužel už jsou ale placené zápasy každé kolo dva, ten druhý (39 Kč) vysílá výhradně iSport.

        • Re: Slavia - Příbram před zápasem

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 20:23 |  
          0 0

          Máš pravdu, teď jsem se díval na TV program O2 sport. Domníval jsem se, že vysílají právě 2 zápasy, když jsou 2 zápasy zpoplatněny. I přes to nechápu, že si neustále někteří stěžují. Kdyby si založili účet na Tipsportu, tak ty peníze místo iSportu mohli vsadit na Slavii a vyhrát a dívat se na fotbal. :-)

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      kerim1969     před 8 lety 28.11.2015 18:00 |  
      0 0

      sleduj to na tipsportu zadarmo

      • Re: Slavia - Příbram před zápasem

        nacelnik (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 10:33 |  
        0 0

        Pánové máte někdo aplikaci od Tipsportu? Nějak mi ty přenosy z ligy na ní neběhaj. Normálně to fachalo a poslední asi 3 kola nejdou. Klasicky v kompu není problém, ale v aplikaci jdou všechny přenosy co Tipáč dává s vyjímkou naší ligy a píše to, že stream se nepodařilo najít.

  4. Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. pol.

    Kliki     před 8 lety 28.11.2015 17:29 |  
    0 0

    Nezná někdo stránku, kde bych se mohl kouknout na záznam, aniž bych věděl výsledek?
    Bohužel, na 2. poločas musím odejít

    • Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. pol.

      Barra     před 8 lety 28.11.2015 17:35 |  
      0 0

      Jsme celkem narocni, zda se mi -;)

      • Re: Slavia - Příbram 0:0 v 1. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 18:53 |  
        0 0

        vidim to podobne :)

  5. Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

    Azor     před 8 lety 28.11.2015 18:24 |  
    0 0

    ten Mikula je dnes děsnej, ten už měl být dávno vystřídanej

  6. Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 28.11.2015 18:40 |  
    0 0

    Obrana děsná, Deli neumí odkopnout balon, Frydrych maže protihráči, Bílek nestíhá a k tomu opět exceluje Berkovec, zbytečné, zbytečné trápění, Mikula nebo Škoda zahodili jasné šance, 3:0 a klid a teď se zase třeseme o výsledek...

    • Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

      Dobi     před 8 lety 29.11.2015 08:31 |  
      0 0

      Ty bys snad našel 1000 a jednu chybu i u Pláničky i Bicana, blahé paměti!!!

      • Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 11:02 |  
        0 0

        Nechápu věčné brečení a kritizování,prostě nikdy nebudem Barcelona,to by si ty ubulenci měli uvědomit.

  7. Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 18:53 |  
    0 0

    Ve Slavistické Tipovačce jsem dal 3:1 (1:0) a dva góly Škody.. To co nedal v 89té minutě mě moc nepotěšilo. :-)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

      mart     před 8 lety 28.11.2015 18:58 |  
      0 0

      :-), tak to chapu, ale hlavne ze se vyhralo :-)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

      zeleznik2     před 8 lety 28.11.2015 18:58 |  
      0 0

      škoda že ti to nevyšlo, 3:1 ano tak to mělo skončit...

      • Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 22:40 |  
        0 0

        Radku, to máš ještě dobrý, já jsem dal 2-1 (1-0) a před zápasem jsem to změnil na 1-0 (0-0). Jo, když se nedaří, tak se nedaří ...

  8. Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 18:56 |  
    0 0

    Dnes se mi líbili nejvíc Vukadinovič, Zmrhal, Bílek a Deli. Naopak se mi nelíbil bPiták a Frydrych. Ostatní normál. Škoda tři gólovky, minimálně jednu, spíš dvě měl dát. Berkovec chytil dvě šance, pak pustí šmudlu.

    Překvapil mě Miljan. Dnes byl dobrej i do kombinace, měl pěkné přihrávky, je lepší a zodpovědnější než jeho brácha.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1 v 2. pol.

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 07:58 |  
      0 0

      Frydrych byl v prvnim polocase vynikajici.

  9. Re: Slavia - Příbram 2:1

    japoko     před 8 lety 28.11.2015 18:57 |  
    0 1

    Zmrhal velmi dobrý, Berki+Frydrich hnus!

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      mart     před 8 lety 28.11.2015 19:00 |  
      0 0

      .....ale zase to snad nebude tak horky, ne?
      Treba Milan Cerny dneska bezchybny (jako protivaha :-)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bedy     před 8 lety 28.11.2015 19:11 |  
      0 0

      Ještě Mikula dnes špatný.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Navar (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:48 |  
        0 0

        Berky udělal chybu, ale hnus snad ne

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Alanor (admin)     před 8 lety 28.11.2015 21:46 |  
          0 0

          Navare, s tím musíš počítat, že i po vítězném zápase se tady najdou lidi, kteří budou nadávat. :) Z mého pohledu první půle herně výborná a i celkově šlo o vydařený a pohledný zápas.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      sicilianbrno     před 8 lety 28.11.2015 20:48 |  
      0 0

      Berkovec hnus? si upad?
      jistota, chytl dvě dobré střely a ten gol nechcu se hadat me přišel tečovanej tudiž nestačil reagovat...pokud teč nebyla tak se omlouvám, ale zvláštní trajektorie letu

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 11:11 |  
      0 0

      Ty jsi kašpar.

  10. Re: Slavia - Příbram 2:1

    zeleznik2     před 8 lety 28.11.2015 19:02 |  
    0 0

    Uf, tak tři body těžce vydřené jsou doma, zbytečné drama, Berky díky!!!Škoda nebo Mikula měli proměnit jasné šance a byl by klid. Milan opět aktivní, bohužel dnes jen jeden zásah z penalty, minimálně aspoň jednu šanci měl proměnit, obrana hrozná, Bílek se zase zranil. Konečně se trefil Piták, nejlepší hráč asi Vukadinovič jako na Slovácku, lepší se zápas od zápasu. Z obrany nejlepší Jablonský, vcelku se mi líbil i Souček a Zmrhal, které zrovna nemusím. Kenia co řici prvoligový fotbalista a nedokáže přehodit zeď... 26 bodíků a zápas v Liberci, kde musíme hodně zabrat, dnešní výkon určitě na body stačit nebude.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      luk (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:09 |  
      0 0

      Dneska by Milan nedal gol ze hry, ani kdyby se hralo 120 minut. Proste den blbec. Neco mi rika, ze nam to vrati v Liberci:)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:10 |  
      0 0

      Jojo, Ronaldo je hráč maximálně na divizi. Tomu se zeď poslední dobou podaří trefit dost často.....

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:46 |  
      0 0

      K vašemu komentáři asi tolik:
      1) pokud jako fanoušek Slavie zrovna nemusíte ani (na naše poměry) takovou naději jako Součka, pak Vám vůbec nezávidím. To musíte strašně trpět.
      2) Ronaldo, co řici prvoligový fotbalista a nedokáže přehodit zeď...

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        zeleznik2     před 8 lety 28.11.2015 19:55 |  
        0 0

        1/ nevím, co na tom Součkovi vidíte?začátek ligy dobrý, derby velmi dobré, ale poté výkony hrozné, dnes lepší, chápu, že výkonnost nemůže vydržet celý podzim, ale zase takový talent, to zrovna není
        jestli je to Váš oblíbenec, tak Vás tedy upřímně lituji, já jej hodnotím nezaujatě, krom Milana Škody jiné oblíbence nemám
        2/ Ronaldo?co jsem proboha pletete nějakého portugalského metrosexuála?Kenia prostě zahodil lajdácky trestňák, je vidět, že posily do zálohy potřebujeme jako sůl(Šural)

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Barra     před 8 lety 28.11.2015 20:25 |  
          0 0

          Protoze jak pises Kenia lajdacky zahodil trestnak, potrebujeme podle tebe posily do zalohy. Myslim ze "tvuj oblibenec" Skoda "lajdacky" zahodil daleko vetsi sanci z vzdalenosti 1 metru. A proto tedy predpokladam ze dle analogie tveho mysleni potrebujeme nutne posilu do utoku.

          Pro Kriste Pana, fotbal neni exaktni veda, kazdy hrac nekdy zakrouti krkem velkou sanci. Mam ale pocit ze mezi Slavisti jsou (alespon dle jejich vlastniho presvedceni) takovi borci, kterym by se to jak se zda nikdy nemohlo stat. Trochu pokory a smyslu pro realitu by neskodilo. A Soucek? Zajimave ze od te doby co hraje stabilne v A-cku mame druhou nejlepsi obranu v lize. Nevadi ze podle tebe " takovy talent zrovna neni". Staci ze Dusan Uhrin to vidi jinak.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Dobi     před 8 lety 28.11.2015 21:28 |  
            0 0

            Barro a Navare! Díky za názory, které mi mluví z duše! Fotbal je především HRA! I když v tom všem lítají pro nás smrtelníky šílené prachy. Jak se v jedné definici říká s nadsázkou, že to je souboj dvou jedenáctek, kdy jedna se snaží vstřelit té druhé gól a ta druhá se jí v tom snaží zabránit. A někdy se dodává: A stejně vždy vyhrají Němci (což už ale dávno není pravda...)
            A pak hrají roli i maličkosti, třeba i u té překopnuté brány od Škoďáka. Prostě není to exaktní věda, jak tady bylo řečeno. A v tom je i kouzlo fotbalu, že roli hraje i štěstíčko, což je zase jen štěstím jedněch a smůlou druhých. Takže i mně někdy chybí trochu více soudnosti a pochopení u některých příspěvků.. Samozřejmě jen ve chvílích, kdy se hráč nefláká, což se v žádném případě nedělo. Škoďak se pode mnou několikrát po spálených šancích chytil za hlavu a bylo vidět, jak ho to mrzí. Ale proměnil penaltu a to se ve Slavii počítá dvojnásob!

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Azor     před 8 lety 28.11.2015 21:31 |  
          0 0

          zelezniku ty jsi vul ..

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 08:00 |  
      0 0

      Co proboha blázníte? Bílek patřil mezi vůbec ty nejlepší. V obraně byl suveréní.

  11. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:09 |  
    0 0

    Me se nejvice libil ZMRHAL, vyborne finalni prihravky

  12. Re: Slavia - Příbram 2:1

    martin (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:12 |  
    0 0

    Jen dotaz: Jakto že hrál Kenia? Nemá na 3 zápasy stop, nebo mi něco ušlo?

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:42 |  
      0 0

      Odvolali jsme se, tudíž trest dosud nevstoupil v platnost.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Kaston     před 8 lety 28.11.2015 19:50 |  
        0 0

        Ale v případě potvrzení trestu už jeden zápas "odsezený" má, ne? (Slovácko)

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Navar (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:52 |  
          0 0

          To si myslím, že tak není. Ale nemám v hlavě fotbalové řády, to bude vědět spíš Jirka Vrba

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Slawek     před 8 lety 28.11.2015 20:12 |  
            0 0

            Kenia nemá zatím žádný trest potvrzený, tudíž ani odsezený. Po té co rozhodne odvolací komise, začne trest, který dostane platit. Platí tam jiné pravidlo, neboť on nebyl vyloučen. Řeší se to až na základě zápisu (udání) delegáta.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              Kaston     před 8 lety 28.11.2015 22:45 |  
              0 0

              Ale proti Slovácku nemohl hrát, ne? Vím, byl zraněný, takže by stejně nenastoupil, ale v tu dobu disciplinárka vynesla už ten trest na 3 zápasy a Slavia se odvolala až tento týden.

              • Re: Slavia - Příbram 2:1

                Slawek     před 8 lety 29.11.2015 10:17 |  
                0 0

                Tak to je fakt otázka a tu zodpoví někdo moudřejší z FAČR. Jde o to, bude-li se tato absence započítávat, že?

  13. Re: Slavia - Příbram 2:1

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:16 |  
    0 0

    Panebože, konečně se vyhraje po dlouhý době doma a tady je zas nablito.

    Už jen čekám, kdy tady nějakej somnambul vytáhne, že 26 bodů za 15 kol je málo a že je všechno na hovno :D

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      dubas     před 8 lety 28.11.2015 19:26 |  
      0 0

      To že jako uhrajeme za 15 kol tragických 26 bodů, to se mám jako radovat, je to na hovno:-)))

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        sTizz (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 20:21 |  
        0 0

        pokud to porovnas s moznym dosazenym poctem 45 bodu,tak je to slabota a proti Pribrami to musi byt 5:0 se suchym trickem :)

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          dubas     před 8 lety 29.11.2015 00:43 |  
          0 0

          Přesně, mít tak 55 bodů z 45 možných, tak budu jakž takž spokojený, ale dneska minimálně půlka mužstva naprosto tragická. Co na tom, že obrana hostů ani netušila jaký mají kluci čísla na zádech, jak to kolem nich lítalo:-)))

  14. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Dareios     před 8 lety 28.11.2015 19:18 |  
    0 0

    Dobrej zápas, dobrý tři body.
    Co se týče ofenzivní činnosti, tak Slavia zahrála výborně. Skvělý náběhy za obranu, kombinace i snaha o střelbu. Jediný mínus bych viděl slabou produktivitu, jen Škoda měl dát alespoň dva góly…Dnes výborný Zmrhal, líbil se mi i Vukadinovič.
    Defenziva ovšem nic moc, místama propadávala. Je zajímavý, že venku hrajem vzadu celkem slušně a kompaktně, ale doma děláme zbytečný kiksy. Frydrych měl několik dobrejch akcí vepředu, zařídil pencli, ale vzadu velká bída. Hlavně po jeho chybách měla Příbram velký šance, kdyby Bednář dal na 1:1, mohlo být všechno jinak. Zvážil bych na jeho místu Mikulu. Vůbec v druhý půli mohla dát Příbram dva góly. Nutno však říct, že my jsme jich mohli (a měli) dát několik.

    Ještě mě zaujalo, že se Deli nevyhnul své klasické „Deliovině“, kdy kličkuje ve vlastním vápně…Asi abychom ho poznali…Doufám, že Škoďák šetří prach na Libe…

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 19:49 |  
      0 0

      Celkem souhlas. Vukadinovič příjemně překvapuje poslední dobou - profiluje se, jako takový šikovný, rychlý štírek, schopný nebezpečných průniků skrz soupeřovu obranu. Hlavně je produktivnější ve finální fázi (přihrávkou, centrem nebo střelou) než bratr. Jarda Zmrhal hrál dnes také velice dobře, krásné přihrávky a dobré rozjíždění akcí po levé straně i středem.
      Dnes se mi líbily i výkony Součka (dobrá obraná činnost i rozehrávka) a Jablonského (dozadu možná trochu slabší, ale ofenzivní práce hodně dobrá).
      A vlastně i Piták mě dnes celkem potěšil. Na ten svůj věk dnes předvedl solidní výkon, který korunoval vítězným gólem :)
      Naopak dost špatně dnes působil Frydrych - ten kraj obrany opravdu není jeho pozice. Bylo vidět, že chyboval nejen při těch strašidelných pokusech o rozehrávku nebo centrování, ale také pozičně často nechával volný prostor hráčům soupeře. Tak doufám, že přestup Bořila je stále ve hře.. pozici na pravé obraně by to opravdu chtělo posílit, respektive zdvojit nebo nahradit Mikulu někým ještě kvalitnějším.
      Myslím si, že znovu můžeme pochválit trenéra DU za dobře připravené mužstvo nejen takticky a správným nahecováním (všichni poctivě makali tentokrát od první minuty), ale také mi přijde, že fyzička hráčů se hodně zlepšila. První střídání přišlo až v 80. minutě a vypadalo to, že mají hráči dostatek sil na odehrání celého zápasu ve vysokém tempu.
      Zkrátka dnes pozitivní dojmy a jsem rád, že máme zaděláno na nadějnou pozici před (snad posíleným) jarem :)

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Dareios     před 8 lety 28.11.2015 20:17 |  
        0 0

        Se Součkem souhlas, dobrej výkon. Stejně tak Jablonský a Bílek. Jen nechápu, proč nešel Kenia dřív... Piták dal sice dal vítěznýho góla, ale mě jeho výkon moc nenadchnul, popravdě. Zahrál slušně. Zdravej Kenia je jinde...

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        heftyje (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 00:20 |  
        0 0

        vidim to uplně stejně, první poločas byl bomba. Druhej ze začátku takový ty naše klasicky sevřený půlky kdy se bojíme hrát. Což se zase okamžitě uvolnilo po druhym golu. Dneska Zmrhal 9, Vuk 8, Souček 7. Kdo byl ale hroznej je Frydrych, všechny akce příbrami šli přes něj a to nemluvim o těch hrozných kiksech při rozehrávce.

  15. Re: Slavia - Příbram 2:1

    smichov_1     před 8 lety 28.11.2015 19:23 |  
    0 0

    Škoda se do šancí dostává, to je důležité. Že je zrovna dnes neproměnil, nemusí mrzet jeho ani nás. Suverénní pentle se také počítá.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Dareios     před 8 lety 28.11.2015 20:20 |  
      0 0

      kopnul to parádně, ani se nenachal rozhodit od soupeře...jen jsem se trochu lekl, jestli se nebude opakovat, někdo se slávistů (Zmrhal??) tam vběhnul o hodně dřív...

  16. Re: Slavia - Příbram 2:1

    lassiter     před 8 lety 28.11.2015 19:37 |  
    0 0

    Prvni poločas výborný, asi nejlepsi výkon na podzim. Jestli Tobiáš tohle videl jako remízovej zápas, tak je to šašek, Příbram byla velmi špatná. Vyzdvihl bych Bílka, ktery toho schytal strasne moc, Jardu za asi pět golovejch přihrávek a Součka, to je velkej šéf.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      dubas     před 8 lety 28.11.2015 19:56 |  
      0 0

      Tak hraje tam Bednář, víš co tam musí v kabině kolovat za matroš, ti vidí i kulatý obdélníky:-)

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Slawek     před 8 lety 28.11.2015 20:08 |  
        0 0

        Tobiáš má buď oční vadu, ale spíš náš chce jen pozlobit. Pokud to ovšem myslí vážně, měl by vrátit trenérskou licenci. Sice mohli dát také dva góly, ale v tom případě jich taky mohli dostat 6.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Ferguss     před 8 lety 28.11.2015 20:06 |  
      0 0

      Přesně Jirka Bílek dneska výborný, úplně Bednáře vygumoval. A měl jsem pocit, že kdyby ho praštili prknem po hlevě, tak se zvedne a bude hrát dál, Super obětavý výkon. Jo a ještě dneska výborně zahrál Jarda Zmrhla, hlava nahoře, skvělá rychlost míčem a chytré přihrávky, že neskončili gólem je mi doteď záhadou zvlášť ten Škodovkův přestřel z metru byl mimo moje chápání.

  17. Re: Slavia - Příbram 2:1

    afro     před 8 lety 28.11.2015 20:16 |  
    0 0

    Mě to dneska bavilo. Zejména v prvním poločasu se nám dařilo kombinovat a těžko říci, zda to bylo dobrým výkonem nebo bídnou hrou Starka boys. Nejlepší hráči Souček za přehled, chladnokrevnost v soubojích a velkej akční rádius a Zmrhal za pěkné průniky a finální přihrávky. Potěšil mě i Vukadinovič, kterému nějak moc nevěřím. Frydrych měl pár pěknejch akcí dopředu, dozadu docela rozpačitej. Dneska jsem si při pohledu na Škodu vzpomněl na Pavla Kuku, svého času mého oblíbence a rozesmálo mě, že byl zvolen hráčem zápasu. Po tom gólu Příbrami jsem docela trnul, i když si vlastně žádnou extra šanci nevytvořili.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bongor     před 8 lety 28.11.2015 23:07 |  
      0 0

      Máš pravdu,zrovna jsem viděl Pavla Kuku na Strahově,jak takový šance jako měl Milan pálil jednu za druhou.Berki za ten gól může,ale jinak dobrý.Pravá strana Mikula
      a Frydrych o hodně slabší než levá,kde mě Zmrhi i Jabko mile překvapili.Deli klasika,Škoďák si vybral den B.Piták nic nezkazil a vydržel i s dechem.Nebylo to špatný,ale ani skvělý,po těch posledních domácích zápasech,balzám na oči.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        afro     před 8 lety 28.11.2015 23:21 |  
        0 0

        Tehdy a vlastně i dneska bylo fajn, že jsme si ty šance vytvářeli. My na tak velký množství tutovek za poslední roky nejsme zvyklí, tak jsme z toho všichni nějaký vykolejený mi připadá. :-) Piták běhal jak za mlada, ale popravdě jsem si ho pořádně všiml až asi po dvaceti minutách zápasu. Ale zase vlastně rozhodl zápas. ;-)

  18. Re: Slavia - Příbram 2:1

    kleofas     před 8 lety 28.11.2015 20:16 |  
    0 0

    Evidentně se líp útočí proti TS, dnes nevyšel los a hned prvni půle perfektní...

  19. Re: Slavia - Příbram 2:1

    petrjir     před 8 lety 28.11.2015 20:46 |  
    0 0

    Dnes jsem velmi potěšen za 3 body, ale i za výkon. Co Uhrin s mužstvem dokázal za tak krátkou dobu, tak klobouk dolů - počet bodů a dnes i kombinační fotbal, na který se dalo koukat. Věřím, že po kloudném posílení v zimě můžeme směle přemýšlet o pohárech.
    K zápasu. Velmi obětavý výkon Bílka, Deli klasika, levý kraj lepší než pravý. U Mikuly jsem zklamán rychlostí. Na jeho místě by měl být podle mě Vukadinovič, který zahrál opět pěkný zápas a na podhrotu by měla být nějaká posila. Překvapil Piták, který vypadá, že nabral kondičku a poctivě odběhal celé utkání. To co se stalo Škodovi se stává i větším kalibrům. Horší by bylo, když by to stálo body. Oproti sezonám, kdy se mu tolik nedařilo je vidět posun, že se do té šance dokáže dostat a najít si místo. Berky si dnes vybral (snad) slabší moment, ale jinak je to výborný golman. Asi bych se poohlédnul po kvalitní dvojce ve věku nad třicet. Když se tu před časem spekulovalo o Pavlenkovi - byla by podle mě škoda, když by přišel a jeden z této dvojice by seděl. Muž zápasu podle mě Zmrhal. Perfektní výkon. Na kraji je o dost lepší než ve středu.
    Opět zmíním kombinační fotbal, i když ve střední fázi zápasu bych si představoval větší hlad po vítězství - přišlo mně, že už nějak to chceme dohrát.
    Věřím, že v Liberci budeme bodovat a budeme se těšit na úrodné přestupové období vč. spekulací...

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2015 21:05 |  
      0 0

      S tím o golmanech musím souhlasit. S jedním ALE. Pavlenka. To co rudí teď dělají dobře, je posílání mladých na hostovačky a ta předkupní práva. Pokud by byl Pavlenka za rozumný peníz, mohlo by jít o dobrou investici (to nemyslím jen na něj, ale obecně bych byl pro kupovat náhrady a mladé dřív než potřebuju hráče do základu a nechat je hrář třeba jako Shala v Libe).

  20. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Kuliss9     před 8 lety 28.11.2015 21:04 |  
    0 0

    Ach jo, my máme se skoro stejným týmem co bojoval o záchranu nyní 26 bodů z 15ti zápasů a ono se i přes to tady najdou tací co dokážou po dnešním vítězném zápase psát slova jako Hrůza, Tragedie apod. sakra Slavisti proberte se, tato slova můžeme začít používat až pokud se tady objeví nějací noví hráči od kterých budeme očekávat jiné výkony, ale zatím tu máme stále stejné hráče, kteří překročili tuto půl sezónu veškeré svoje limity!!!!

    Dnes bych vyzdvihl Jirku Bílka, totálně vymazal Bednáře a máme v něm 100% jistotu jako náhradu za případné zranění Martina Latky.

    Zápas se nevyvedl Frýďovi, v podstatě dvě největší šance Příbrami byly po jeho chybném centru, případně nahrávce, ale i on je tu nový dejme mu čas a hodnoťme až po dlouhé zimní pauze.


    Speciálně bych znovu poprosil uživatele Železník2 o trochu více pokory a uváženosti před tím než zde začne psát. Já vím poslouchá se to špatně, ale chtělo by se to aspoň pokusit o trochu objektivity při psaní.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Kuliss9     před 8 lety 28.11.2015 21:07 |  
      0 0

      Ad. Hodně mě překvapuje i Vuk, velké pozitivum posledních dvou zápasů.

      A k Berkymu on chytí 2 jasné šance Příbrami a pak pustí takovou čudlu i když z opakovaných záběru bylo vidět jak zaplavala, ale i tak golman jeho kvalit by si to měl pohlídat. No nic vyčítat mu to nebudeme vyhrálo se a další tutovky chytil a podržel, takhle škoda zbytečné drama z toho bylo, ale zase třeba Milanovo překopnutí brázdné branky z malého vápna bych viděl minimálně stejně jako Berkyho gól, né-li více.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      petrjir     před 8 lety 28.11.2015 21:14 |  
      0 0

      Zrovna Frydrych se mně zdál v první půli dost aktivní, ve druhé již chyboval. Na druhou stranu po faulu na něj byla penalta.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Kuliss9     před 8 lety 28.11.2015 21:19 |  
        0 0

        Dost si šlapal na balón, bylo to od něj dosti kostrbaté, a byly tam ty chyby kdy jim namazal, ale to že i přes to se snažil být aktivní a důležitou věcí je ta penalta jak píšeš. Proto jsem jen psal, že z mého pohledu se mu zápas přiliš nevyvedl, ale hodnotit ho před zimní přípravou si netroufnu. :)

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        afro     před 8 lety 28.11.2015 21:30 |  
        0 0

        Tak, tak a docela mě překvapil ve druhé půli, kdy do běhu pěkným lobem poslal do brejku levý křídlo (asi JZ), pokud se nepletu.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Borris     před 8 lety 28.11.2015 21:27 |  
      0 0

      Zápas jsem neviděl kvůli práci, tudíž bohužel nemůžu hodnotit, ale s prvním tvým odstavcem naprostý souhlas. Je fakt síla jak tady někteří stále nadávají. Tohle je téměř stejný tým co hrál loni o padáka a teď okupujeme pátou příčku a je vidět veliký progres. Je až neuvěřitelné co zvládl Dušan Uhrin za tak krátkou dobu s týmem udělat, fakt klobouk dolů. Když k nám přicházel, věřil jsem že nás zvedne a že pod ním se budeme posouvat nahoru. Ale on ještě předčil moje očekávání. Protože až takhle dobré jsem to nečekal. Konečně se začínáme pomalu ale jistě vracet tam kam patříme. Na samou špici naší ligy. Vzhledem k dnešní výhře, bude za týden v Libe klidně dobrý i bod. Přes zimu pořádně posílíme a zdvojime posty a na jaře jdeme na poháry! Děkuju klukům a hlavně Dušanu Uhrinovi a za týden se uvidíme v Liberci!

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Pepino44     před 8 lety 28.11.2015 22:50 |  
        0 0

        Tak podle toho co jsem se zde dočetl, zápas asi nevidělo více lidí co sem přispívá a přesto si dovolí kritizovat a nadávat. Prostě, chtějí něco napsat a být za znalce. Napsat o někom,že je hnus je ubožárna. Jinak podle mého mužem dnešního zápasu byl J.Bílek , který zahrál velmi dobře, dále Zmrhal a Vuky. Zápas se povedl i Pitákovi, který celkem dobrý výkon korunoval i golem. Dále ke Škodovi, nechci psát,že zahrál špatně, ale takový střelec jako je on, by takové šance měl proměňovat,zvláště tu ze dvou metrů kdy přestřelil. Jistě,že se to může stát, ale musíme si uvědomit,že tu samou situaci promarnil i se Slováckem. Ono zavěsit z blízka pod břevno bývá efektní, ale občas i neefektivní. Chtělo by to více klidu. Jinak z utkání mám celkem dobrý pocit, ta hra začíná být koukatelná.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bongor     před 8 lety 28.11.2015 23:12 |  
      0 0

      Máš pravdu Kulisáku,někdy taky nevěřím vlastním očím,co si tady přečtu.A někdy dokonce od solidních kluků,kteří jinak píší rozumně.Může to být taky náladou z něčeho úplně jiného,než je fotbal,nebo jinými vlivy.

  21. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 21:59 |  
    0 0

    Po derby druhé nejlepší domácí utkání, nejenom výsledkem, ale i hrou. Paráda, škoda té branky, pak tam byl kratší útlum a strach o výsledek.
    Doufám, že se uzavře kontrakt s Vukadinovičem, jeví se velmi dobře, jak na Slovácku, tak i dneska. Stejně tak snad prodlouží J. Bílka, podle mne nejlepšího hráče dnešního utkání, těsně za ním Zmrhal. V první půli se mi moc líbil Frydrych, jezdil pod "mojí" tribunou 115, fakt jsem si říkal, že mu to konečně perfektně sedí. Druhá půle mu nesedla, ale rozhodně ho trumfnul M.Škoda v zakončení, jeho mezihra kupodivu byla ale výborná. Díky za tento povedený podzim všem a na jaře se děj vůle boží.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      notrax     před 8 lety 28.11.2015 22:10 |  
      0 0

      Souhlasím, podle mě super zápas, dost šancí, dobrá hra, Bednář pobavil a hlavně 3 body.

      Navíc bohemka uhrála remízu s Bolkou, takže přezimování na 3 místě není nereálné, ale to bychom chtěli asi moc. :-D

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Borris     před 8 lety 28.11.2015 23:55 |  
        0 0

        Bednář pobavil? A čím? Povídej to mě zajímá :-)

  22. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Dresco     před 8 lety 28.11.2015 22:46 |  
    0 0

    Tak po vitezne oslave a rozmrznuti jsem dorazil domu a musim rict, ze to byl zapas, ve kterem jsme letos meli nejvetsi prevahu v poli a takhle nejak bych si to predstavoval. Pekne kombinacne, caste narazecky, hlavne v prvni puli, kdy se hralo smerem k nam, tak hraci rozdavali fotbalovou radost.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      travel (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 23:25 |  
      0 0

      Taky jsem byl po 1. půli promrzlý a tak jsem si koupil o přestávce slávistickou deku.A jak mi to bodlo.Také jsem dal na zdejší rady a ještě před utkáním jsem si vsadil,že se Slavia stane mistrem.Vsadil jsem 300kč.Navíc muž za přepážkou byl slávista,tak jsem si ještě dobře pokecal.K utkání jen napíši,že jsem rád za 3 body,byly tam slabší chvilky,ale vcelku spokojenost.Umístění je po minulých sezonách úplný zázrak.Tak ještě kvalitně posílit a na jaře útok na nejvyšší příčky.Taky bych řekl,že už nás rozhodčí neřežou a najednou v náš prospěch odpískají i penalty.Čím to asi bude...?

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        afro     před 8 lety 28.11.2015 23:29 |  
        0 0

        Že bychom začali být silnější hafík... :-)

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Dresco     před 8 lety 28.11.2015 23:49 |  
        0 0

        Kdybychom hrali vsechny domaci zapasy jako dnes, kombinacne po zemi, tak je to naprosta parada. Taky oproti drivejsim zapasum uz Berkovec nevykopaval vsechno nejak dopredu, ale proste rozehral na stopery, coz nam hralo do karet.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        no-nick     před 8 lety 29.11.2015 00:54 |  
        0 0

        Jaký byl kurz? Já mám vsazeno za litr ještě když byl kurz 100:)

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          travel (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 07:41 |  
          0 0

          Vyhrál bych 60 tisíc.Začínám litovat,že jsem nevsadil 1000 kč...

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            no-nick     před 8 lety 29.11.2015 12:00 |  
            0 0

            To hrozně skáče ten kurz:) Takže už mám věří zase o kousek méně. Ti bláhoví:)

  23. Re: Slavia - Příbram 2:1

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 23:09 |  
    0 0

    Skvělá výhra. Sice to mělo být 6:0 místo 2:1, ale hra se zvedla a borci si mohli konečně doma zakombinovat proti soupeři, který to umožnil. Je to ještě neotesané a kostrbaté, ale práce DU je vidět a těším se na jarní rozkvět. Nechci ani domýšlet, co by tu se dělo nebýt Tvrdíka a JŠ bez prodaných Škody a Zmrhala... Jsem rád za Karla, poslední zápas doma, gól, čekal jsem, že by mohl jít na děkovačku. Jarda dobrý, Jirka Bílek ubojoval, Škoďák si snad nechal góly na příště, Miljan aktivní, Frýďa jediný tvrďák v krátkym rukávu zatim takový mimo koncept, ale věřim mu, potřebuje se sžít s týmem a hraje nezvyklý post. Celkově dobrý, v Libe nejsme bez šance na 3 body, doufám, že Šural už bude stát po dohodě klubů :)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bongor     před 8 lety 28.11.2015 23:18 |  
      0 0

      Na Frydrycha nelze nadávat,byl sice o dost slabší než většina ostatních,ale dost dlouho stál a tak musí praxí znovu získat jistotu.Mimo to mu kraj vůbec nesvědčí,je to povoláním centr a taky nemá vrozenou rychlost.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.11.2015 23:22 |  
        0 0

        díky za doplnění :) vidim to stejně, pro mne budoucí lídr kabiny, doufám, že to potvrdí

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bongor     před 8 lety 28.11.2015 23:18 |  
      0 0

      Na Frydrycha nelze nadávat,byl sice o dost slabší než většina ostatních,ale dost dlouho stál a tak musí praxí znovu získat jistotu.Mimo to mu kraj vůbec nesvědčí,je to povoláním centr a taky nemá vrozenou rychlost.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        urs (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 00:04 |  
        0 0

        ale to už jsi přece psal, bongore ;))

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          travel (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 00:51 |  
          0 0

          Opakování je přece matka moudrosti :-)))

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          bongor     před 8 lety 29.11.2015 06:06 |  
          0 0

          To tam potvora skočilo samo méďo.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Falk     před 8 lety 29.11.2015 07:52 |  
            0 0

            Musím říct ,že včera velmi slušný zápas a zasloužené vítězství .Libil se mi Bílek ,Vuky ,i Zmrhal.Škoda gólu ,Berkovec měl možná mít .
            Pochvala patří Uhrinovi ,snažíme se kombinovat a hrát fotbal,ze začátku to určitě nebyl můj favorit,za to se mu omlouvám a smekám před ním .
            S těma posilama bych byl opatrný a stačí 4.Utok,určitě ofenzivní střed ,obě křídla ,obrana je výborná - nic bych neměnil,po včerejšku si myslím ,že některé posty potřebujeme zdvojit ,ale nemusíme se předvádět v nakupování posil

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Dobi     před 8 lety 29.11.2015 08:21 |  
            0 0

            Já se vždy kouknu na čas - jako u Bongora: Čas totožný, text totožný. Tak si vzpomínám, když"Ondrík Nepela ´havaroval´ na krasobruslařském ledě a jeho obdivovatel Gabo Zelenay to nezapomenutelně komentoval: "Pozri, trénerka moja - nebola chyba ve mne, v ľadu bola chyba, v ľadu bola chyba, trénerka moja!" Omlouvám se za OT, ale toto odlehčení od výtek tu a tam mi přišlo patřičné!

  24. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Barra     před 8 lety 29.11.2015 09:07 |  
    0 0

    Takze po 15 zapasech 26 bodu. Minulou sezonu jsme hranici 26 bodu ziskali teprve v 26. zapase, sezonu predtim pod triem Petrous-Koubek-Pastoor take v 26. kole, v 2012-13 pod Radou v 21. kole. A kdyby Karel Pitak v svem jubilejnim zapase nezahodil penaltu (ale i to se stava, ten kdo je dokonaly at vstane), bychom meli proti Bohemce mozna o 2 bodu navic a tedy uctyhodnych 28 bodu a prozatim krasne treti delene misto v tabulce. Ale i tak, parada. Mozna jen skoda ze AR se s Jirim Simane a tedy i s CEFC nedohodnul o mesic drive. Ocividne nebyli proti Zbrojovce ve sve kuzi. Mohlo byt jeste veselejsi. Ale v kazdem pripade klobouk dolu pred hraci, DU, a cele vedeni. Ze mame jen prumer, pane Luhovy? Rendez-vous po tricatem kole. A doufam ze p. Luhovy bude alespon natolik gentleman, aby se popripadne omluvil. I kdyz, o takove vlastnosti u neho silne pochybuji.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Fulham     před 8 lety 29.11.2015 09:41 |  
      0 0

      Tak jest Barro - chtěl jsem napsat všem nespokojeným - udělals to za mne. Neuvěřitelný obrat od konce srpna. Jediná trošku kaňka je pohár. Ale co - to přijde taky. Díky všem - od Navara , hráčů, od DU , JŠ až po toho nejvyššího číňana.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Betynka58     před 8 lety 29.11.2015 12:16 |  
      0 0

      Myslím, Barro, že bodový zisk po podzimu musí uspokojit asi všechny reálně uvažující fanoušky Slavie (a tgo ještě máme před sebou zápas v Liberci, kde rozhodně také není šance na bodový zisk nijak malá). Proto bych nespekuloval, kde se mohlo nabrat více bodů, jinde zase přišla zcela nečekaná vítězství. Ale Milana Luhového bych nechal být, koneckonců podle mne ta svá slova o průměru ani nemyslel nijak zle, a kdo ví, třeba budou pro ty osoby, kterých se přímo týkala, velkou motivací dokázat mu, jak velmi se zmýlil.

  25. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Kunetice     před 8 lety 29.11.2015 09:20 |  
    0 1

    Jak se život krásně mění!
    Asi po čtvrtém kole jsem byl přesvědčen že jsme první aspirant na sestup a včera před zápasem jsem si vsadil za 100,- že budeme mistrem.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bongor     před 8 lety 29.11.2015 09:30 |  
      0 0

      To nám moc nevěříš,měl jsi přitlačit.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Nosorozec     před 8 lety 29.11.2015 12:58 |  
      0 0

      Očekávám, že kvůli hromadnýmu sázení na titul Slavie sázkový kanceláře tuhle možnost ze svý nabídky vyřaděj a v novinách následně napíšou článek o tom, že Číňani zaplatili Slavii titul, což vedlo k hromadným sázkám. :D

  26. Re: Slavia - Příbram 2:1

    VitK     před 8 lety 29.11.2015 09:44 |  
    0 0

    Mně se zápas taky moc líbil. Po jeho skončení jsem ještě koukal na Leicester - Manchester United a zápas Slavia Příbram mi připadal zajímavější (je to samozřejmě subjektivní, v tom druhém mi navíc bylo v podstatě jedno, jak to dopadne). Jako hráče zápasu jsem dával Jardu Zmrhala, ale skvěle jich včera zahrálo víc - Bílek, Vukadinovič, líbil se mi Jablonský, Souček a až na kličkovanou ve vápně i Deli. Samostatnou kapitolou byl včera Milan Škoda. Proměnil penaltu, bojoval, rval se, přihrával,... a mrvil šance. Dovoluji si trochu zaprovokovat. Jsem zvědavý, jak se s jeho výkonem v hodnocení popasuje Alanor. Podle logiky hodnocení Deliho v zápase s Bohemkou by to mělo být za 1. Taky tam byl jeden naprostý zkrat, jedna hodně špatně vyřešená situace a 2 řekněme zaváhání. Ale vážně. S Alanorem většinou souhlasím a na jeho hodnocení se každý týden těším. A u mě byl včera Milan za 4-5, a vzhledem k jeho sympatickému sebezhodnocení za hoší 5.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 29.11.2015 10:32 |  
      0 0

      Ono je třeba brát v potaz, jak ty chyby ovlivní zápas a výsledek. To Škodovo ukopnutí mělo naštěstí minimální následky.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Barra     před 8 lety 29.11.2015 10:47 |  
        0 0

        To ale neni moc fer. Chyba obrance ovlivni snadneji vysledek nez minela utocnika. Utocnik ktery promeni 2 sance z 5 je velky hrdina, obrance ktery pochuje v jednom pripade ale devet dalsich spravne vyresi je za vinika.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 11:02 |  
          0 0

          Alanor to spíš myslel tak, že Škodovy neproměněné šance neznamenali bodovou ztrátu. Kdyby Příbram vyrovnala, tak by ty neproměněné šance výrazně ovlivnily zápas.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 11:03 |  
            0 0

            neznamenaly*

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Barra     před 8 lety 29.11.2015 11:09 |  
            0 0

            Ale ano, ja to take tak pochopil. Presto, utocnik je casto hrdina, obrance za blbce, i kdyz ma pravidelne daleko vetsi zasluhu na tom, ze je bodovy zisk. Pochybovani utocnika nemaji stejnou vahu jako pochybovani obrance.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              Alanor (admin)     před 8 lety 29.11.2015 11:24 |  
              0 0

              To bych úplně neřekl. Kdyby Škoda ty šance proměnil, tak má 9. Dnes nebo spíše zítra schválně uvidíte, o kolik bude mít menší známku.

              Deli proti Bohemce nehrál nijak zvlášť dobře. Bez těch kiksů řekněme, že by to byl výkon na 4. A známka se mu snížila o 3 stupně.

              • Re: Slavia - Příbram 2:1

                Barra     před 8 lety 29.11.2015 11:35 |  
                0 0

                BEZ kiksu 4? Takze s kiksami snizeni o -3 nebo tedy 1? Nebo chapu to spatne?

                • Re: Slavia - Příbram 2:1

                  Alanor (admin)     před 8 lety 29.11.2015 11:39 |  
                  0 0

                  Přesně tak. Kdyby Deli neudělal penaltu a nedal si ten vlastňák, tak bych mu asi tehdy dal čtyřku. Ale to vše myšleno, kdyby hrál stejně a zápas i skončil výsledkem 2:2, jen by ty chyby dělal někdo jiný. Ale jsou to jen takové spekulace. Kdyby se udrželo čisté konto a vyhrálo se, tak by se na to člověk díval jinak. A stejně tak si myslím, že ty chyby Simona ovlivnili, protože ve druhé půli byl s přihrávkami hodně nepřesný.

                  • Re: Slavia - Příbram 2:1

                    Alanor (admin)     před 8 lety 29.11.2015 11:40 |  
                    0 0

                    *ovlivnily

                  • Re: Slavia - Příbram 2:1

                    Barra     před 8 lety 29.11.2015 19:11 |  
                    0 0

                    Promin Alanore, prehlednul jsem ze jsi psal o zapase s Bohemians, myslel jsem ze pises o vcerejsim zapase. Uz jsem mel obavu ze opet bude davat jednicku Delimu. Ale necham se prekvapit -:)

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          bongor     před 8 lety 29.11.2015 12:01 |  
          0 0

          Ahoj Barro,svatá pravda a to samé platí o brankářích.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Betynka58     před 8 lety 29.11.2015 12:30 |  
          0 0

          Podle mne je chyba obránce, která zaviní gól, o dost větší chybou než selhání útočníka při vyložené šanci. Pamatuji se, jak se tohle řešilo svého času za vyhlášeného spalovače Kuky. A pamatuji se, že se tenkrát psalo, jak je důležité, že se vůbec do těch šancí dostává. Otázka zní: měl by útočník dostat vyšší známku, když se za celý zápas nedostane do vyložené příležitosti, než v případě, že spálí tři-čtyři loženky? Nebo obráceně: co je hodnotnější: když dá útočník ze dvou šancí dva góly, nebo když z deseti šancí dá góly tři? Já bych v obou případech zvolil druhou variantu.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Eluin (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 13:08 |  
            0 0

            Podle mě tu porovnáváme trochu neporovnatelné. Jak psal Barra výše, fotbal není (naštěstí) exaktní věda.
            Přesto si myslím, že hodnocení má smysl dělat, už jen kvůli následné diskusi.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      VitK     před 8 lety 29.11.2015 13:57 |  
      0 0

      Tak s tím hodně nesouhlasím. Chceš říct, že kdyby se Příbrami včera podařilo poté, co Škoda zavraždil tu šanci, vyrovnat, dostal by horší hodnocení, než když se jim to nepovedlo?

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Barra     před 8 lety 29.11.2015 19:14 |  
        0 0

        Souhlasim s tebou, Vitku.

  27. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 11:15 |  
    0 0

    Já bych to viděl asi takto:
    Berkovec - 6
    Frydrych - 4
    Bílek - 9
    Deli - 7
    Jablonský - 6
    Mikula - 5
    Souček - 6
    Piták - 6
    Zmrhal - 8
    Vukadinovič - 7
    Škoda - 6 (nedal šance, ale jinak hrál fajn, výborné krytí míče, apod.).

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 29.11.2015 11:19 |  
      0 0

      Nějaké rozdíly tam budou, ale na nejlepších hráčích se shodneme. :)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Navyseals     před 8 lety 29.11.2015 11:23 |  
      0 0

      Ta šestka pro Berkovce pobavila. Frydrych dvakrát špatně rozehrál, ale v první půl byl nejlepší na hřišti, čtyrka je hodně přísná.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Alanor (admin)     před 8 lety 29.11.2015 11:25 |  
        0 0

        Taky mi Frydrych v první půli připadal nejlepší. Škoda, že v té druhé se mu zdaleka tolik nedařilo.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 11:46 |  
        0 0

        Nejsem odborník, tak jsem to "cítil".
        Při gólu chyboval, ale jinak tam chytil 2 velmi slušné šance Příbrami.
        Frydrycha jsem - pravda - moc nesledoval.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Navyseals     před 8 lety 29.11.2015 12:19 |  
          0 0

          Obě ty střely šly doprostřed brány, to by ligovej gólman měl chytat bez problémů. U toho gólu chybovali i jiní, ale ten zákrok je prostě děsivej. Martin by fakt potřeboval nějakej chvost, kterej by ho trochu znervózňoval.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bongor     před 8 lety 29.11.2015 12:05 |  
      0 0

      To je dobrý hodnocení Eluine.Akorát toho Bílka jsi trochu přeplatil.Není to nějakej Tvůj příbuznej?/Ale houby,dělám si srandu/

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 13:01 |  
        0 0

        Není :).
        Bílek se mi včera hodně líbil, hrál přesně a velmi obětavě.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          bongor     před 8 lety 29.11.2015 16:15 |  
          0 0

          To souhlasím a je to dobře,že dovede zastoupit Latyho,když je potřeba.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Nosorozec     před 8 lety 29.11.2015 12:52 |  
      0 0

      Berky a Škoda 5, Bílek to má tak mezi 8 a 9, ale jinak s hodnocenim naprosto souhlasim. :)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Travinho     před 8 lety 29.11.2015 15:02 |  
      0 0

      Berky 3. Nic proti němu nemám, měl tam hezké zákroky, ale takový gól, to by se stávat nemělo. Už minule udělal hrubou chybu, ale ta skončila břevnem. Možná by stálo za to přivézt v zimě alternativu, v případě že nebude forma.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        bongor     před 8 lety 29.11.2015 16:19 |  
        0 0

        Byla to podobná minela ,jakou udělal s námi Bičíkovec.Mimochodem,ten by mi u nás nevadil,už jsme měli přece ze sralty Stejskala a byl výbornej.Oni mají ještě toho Koubka a teď nevědí kam s ním.Pochopitelně to pako Štěcha nikdy.

  28. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 12:00 |  
    0 0

    Omylem jsem si smazal rozsáhlé hodnocení zápasu a nemám náladu a nervy to psát znova, tak jen číselné hodnocení.

    Berkovec - 5 - dost podržel za stavu 0:0 a 1:0, pak chyba za stavu 2:0
    Frydrych - 5 - první půle dopředu dobrá, díky němu byla penalta, ale chyby v zádu
    Bílek - 8 - velice dobrý výkon, takřka bezchybný
    Deli - 7 - na hraně mezi 7 a 8, použiju terminologii jiného komentujícího, nevyhnul se klasické "Deliovině". Jsem sice rád, že se hráči snaží řešit věci fotbalové, ale je potřeba správně vyhodnotit situace, kdy si to můžu a kdy si to dovolit nemůžu.
    Jablonský - 6 - odehrál slušné utkání dobře, snaží se o průniky, poslla super pas v první půli do šance na Vuka
    Mikula - 4 - nelíbil se mi, jeho post kraj zálohy není
    Souček - 5 - nehrál špatně, celkem slušně rozehrával, ale má podle mě pomalejší vystupování proti hráči střílejícímu za vápnem, kde by měl být hlavně on, kdo by měl jít proti, je to jeho prostor
    Piták - 5 - dal gol, vypadá to, že nabral kondici, už to není ten tragický Karel ze začátku sezony, ale stejně si myslím, že na Slavii už to není
    Zmrhal - 8 - Dost aktivní, měl 2 skvělé přihrávky na Škodu do 100% šancí, sám měl taky jednu, velice dobrý výkon
    Vukadinovič - 7 - velice rychlý, průbojný s tahem na bránu, umí i kopat narozdíl od bráchy, určitě uplatnit opci!
    Škoda - 6 - herně výborný, ale takové šance musí proměňovat, na druhou stranu má právo taky něco neproměnit, protože celou minulou a i letošní sezonu byl neskutečně produktivní, skoro z každé šance byl gol

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      LordEdmund     před 8 lety 29.11.2015 12:16 |  
      0 0

      Souhlas, až na Škodu. Tomu bych dal max. 5, protože tohle nedat je stejná hrubice, jako když stoper zaviní ohrožení vlastní brány nahrávkou soupeři, nebo gólman nechytí lehkou střelu. Právo na to neproměnit samozřejmě má, navíc dal pentli a vyhráli jsme, ale proč by se to nemělo promítnout v hodnocení?
      Všímám si a nejen při zdejším hodnocení, že chyby útočníků jsou tak nějak přehlíženy a bagatelizovány, asi to není úplně objektivní a spravedlivé.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 12:42 |  
        0 0

        Přesně, nedat gól z metru, to si nemůže nikdo dovolit... Když se opomíjí 2 gólovky Škody, tak by se měly opomíjet 2 špatné centry Frydrycha v 2. poločase, ze kterých měla Příbram 2 gólovky, ale ani 1 neproměnila.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Travinho     před 8 lety 29.11.2015 15:00 |  
          0 0

          Tady ale všichni pomíjí, že míč tak 3 metry před Milan skočil a to do dost výrazné výšky. Dát to měl, ale nebyla to zrovna jednoduchá situace. Na první pohled možná jo, ale při rozboru určitě ne.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 20:29 |  
          0 0

          Útok Příbrami, ze kterého padl gól, ale taky začal Frydrychovou špatnou přihrávkou. Mě překvapuje, jak ho tu někteří chválí, já jsem z něho zatím trochu zklamaný, ale stále věřím, že smysl jeho nákupu ještě ukáže.

  29. Re: Slavia - Příbram 2:1

    wotlemburg     před 8 lety 29.11.2015 13:17 |  
    0 0

    Pánové trochu mimo zápas. Nevíte někdo jak se jmenuje skladba co vždycky hrají těsně před zápasem, vždy než zazní oficiální znělka ligy? Je to taková hymnická skladba jakoby pochodovali gladiátoři do arény (nevím jak líp to popsat). V poslední době to hrají před každým zápasem. Kdyby někdo věděl pošlete prosím název. Díky

  30. Re: Slavia - Příbram 2:1

    jiri     před 8 lety 29.11.2015 13:18 |  
    0 0

    včera jsem koukal na "trhaný přenos" na internetu /zahraničí/ a měl bych jeden komentář k Frydrychovi, resp. k jeho kritice. Máte-li obránce, který chce hrát, je aktivní, snaží se řešit věci fotbalově musíte počítat s tím, že může dělat více viditelných chyb. Nicméně pominuli chybu v druhé polovině (přihrávku), musím říci, že jeho výkon se mi celkem líbil. Výkon bez alibismu, zbytečných nikam nemířících nákopů směr vpřed. Myslím, že mu včera bohužel tolik nepomohl Mikula, ale to se občas stane. Buďme rádi, vděčni za to kde jsme a věřme v naše hráče a ještě lepší zítřky. SKS!!

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 14:49 |  
      0 0

      Hlavně ta jeho patička ve vápně soupeře, to se u obránců málokdy vidí.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        bongor     před 8 lety 29.11.2015 16:25 |  
        0 0

        Jo,až se rozehraje bude výbornej,chybí mu herní prakse.Ale špičkovej krajní bek co piluje lajnu z něj bude těžko,na to mi přijde trochu pomalejší.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          bongor     před 8 lety 29.11.2015 16:28 |  
          0 0

          Zajímalo by mě,kdy a kde nacvičuje TS ty svoje krásný chorea.Mám pro ně písničku,třeba by si ji mohli občas zazpívat.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 19:18 |  
            0 0

            Máš namysli chorea či chorály?

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              bongor     před 8 lety 29.11.2015 22:20 |  
              0 0

              No já myslel,že to někde dáváte dohromady oboje.Takže chorály.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              bongor     před 8 lety 29.11.2015 22:20 |  
              0 0

              No já myslel,že to někde dáváte dohromady oboje.Takže chorály.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          jiri     před 8 lety 29.11.2015 17:59 |  
          0 0

          no mě právě přišlo, že se snažil být dost aktivní směrem dopředu na úkor Mikuly - ten mi přišel jako by neměl sílu, energii a sebevědomí. Jeho rychlost - nevím, těžko soudit, asi máš pravdu. Jak jsem psal, oceňuji jeho snahu, to že něco nevyjde je v podstatě přirozené - kdyby mu vycházelo vše, není u nás ale v Evropě. Věřím však, že se ještě zvedne; v Ostravě leader, zde si to musí jinak vybojovat

  31. Re: Slavia - Příbram 2:1

    SLAVIESTA     před 8 lety 29.11.2015 20:59 |  
    0 1

    Trochu bych se chtěl zastat Frydrycha, je to stoper. Ale naopak chci oponovat zastáncům Berkovce, gól který pustil, špičkový brankář nepouští a když, tak jednou za sezonu a to není jeho případ! A bez prvotřídního brankáře můžeme na nějaké vyšší ambice zapomenout.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bedy     před 8 lety 29.11.2015 21:26 |  
      0 0

      S Berkovcem souhlasím, ten gol byl jeho a minule na Slovácku mi přišlo, že skoro nevybíhal, proto bych zkusil Pavlenku z Baníku.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 22:21 |  
        0 0

        Prosím, jenom ne Pavlenku. Asi za to ten kluk nemůže, ale prostě bude nasycený tím zoufalstvím Baníku. Navíc já si ho v poslední době hodně všímám a nepřijde mi, že by Baníku pomohl, některé goly jdou dokonce za ním...My potřebujeme k Berkymu někoho staršího, 34+let, který nebude mít problém dělat dvojku a zároveň může kvalitně zaskočit, když se nebude Berkymu dařit

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 29.11.2015 23:46 |  
          0 0

          To je všechno o psychice. Myslím, že kdyby odchytal za nás solidně přípravu, tak by byl schopen nás podržet.
          Vždyť Pavlenka málem skončil v Anglii, kdyby chytal ME U21, které se hrálo u nás. Měl dělat 2ku v jednom z nejlepších klubů v Londýně.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 10:05 |  
        0 0

        Mě by se pořád líbil ten Hruška z Příbrami. To by ani Škoďák na tréninku neměl lehké :-)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      sicilianbrno     před 8 lety 29.11.2015 21:32 |  
      0 0

      všimni si te střely ze ktere dostal gol...divne zaplavala (přišla me tečovana)...to se holt stane, s tim nevybíháním máš pravdu...ale zase chytil proti přibramy hodne šanci a NEVYRÁŽEL težke střely před sebe..ani jednu, což je zase plus....musis videt i pozitivni stránky golmana v zapase....

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        bongor     před 8 lety 29.11.2015 22:25 |  
        0 0

        Já si myslím,že Berki je dobrý brankář.Úplná špice snad není,ale má potenciál na zlepšování.Určitě ale k němu potřebujeme někoho na jeho úrovni.Řehák to ještě není.Ten Pavlenka to nevím,mě docela mrzí ta Ostrava,že půjde dolů a nejásal bych kdybychom jim vzali jednoho z mála schopných kluků.Jo hodně teď ostraváci chválili Dostála.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          spino     před 8 lety 29.11.2015 22:33 |  
          0 0

          Ty už stejně nikdo nezachrání, tak bych jim toho Pavlenku vzal. Duo Berky - Pavlenka by byla nejlepší brankářská dvojice v lize.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Navyseals     před 8 lety 29.11.2015 23:50 |  
            0 0

            Berkovec tuhle sezónu nevychytal jedinej zápas. Nemá na to, aby byl jednička Slavie. A Pavlenka taky nechytá nic extra.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              SLAVIESTA     před 8 lety 30.11.2015 12:24 |  
              0 1

              Silnou dvojku máme, je to Berkovec! Ghybí silná jednička.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 09:52 |  
            0 0

            Asi se to tady někomu nebude líbit, ale já si osobně myslím, že sparta má lepší brankářské duo.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 11:00 |  
              0 0

              Jestli má teď těžko říct, možná i jo.. Ale až si stáhne Koubka z hostování, tak bude mít na 100% - škoda, že pan Šimáně a Číňani nepřišli o pár měsíců dřív, když se lámal jeho přestup z Hradce. Protože to je podle mě brankářskej talent formátu P.Čecha, prostě jakej tu už dlouho nebyl. Sledoval jsem ho v Hradci i teď v Liberci a je to prostě výbornej hráč, reprezentačních kvalit.. škoda, že skončil u rudochů.. snad tam jeho talent nezabijou.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          sicilianbrno     před 8 lety 29.11.2015 23:44 |  
          0 0

          Pavlenka by mě nevadil, ale spíš bych ho nechal jaro dochytat v ostravě a zapojit ho až do letního soustředění

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Barra     před 8 lety 30.11.2015 00:51 |  
            0 0

            Karel Hrubes je jak se zda ostraneny na vedlejsi kolej. Nejsem si jisty jestli by Jozef Rehak stacil na jednicku kdyby se Berkovec zranil. Myslim ze silnou dvojku potrebujeme.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              bongor     před 8 lety 30.11.2015 04:46 |  
              0 0

              to stoprocentně.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              bhcak     před 8 lety 30.11.2015 11:58 |  
              0 0

              A co například Honza Hanuš z Jihlavy? Trochu ho v téhle sezóně sleduju a myslim, že Jihlavu celkem dost drží, i když se o něm moc nepíše ani nemluví, a krejt záda Berkymu by mu vadit nemuselo ;)

              • Re: Slavia - Příbram 2:1

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 14:25 |  
                0 0

                Pochybuji, že by se mu chtělo odejít z týmu, kde plní roli jasné jedničky, sedět k nám na lavici. Zas tak starý ještě není. Ale třeba se mýlím. Rozhodně bych si ho u nás uměl představit.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 10:04 |  
      0 0

      OK, Berkovec není špatný, ale ani špičkový. Měl by dostat nějakého rivala do brankoviště, který by se s ním o místo jedničky popral. Prioritně posilme jinde, tohle podle situace můžeme řešit buď ještě v zimě, anebo až v létě, ale ne později.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 10:22 |  
      0 0

      Já teda naprosto souhlasím s Farisem, tahat jsem Pavlenku je hovadina na kvadrát hned z několika důvodů:

      1) Vůbec nejsem přesvědčený o tom, že je kvalitnější gólman než Berkovec.
      2) Gólman v jeho věku musí chytat, chytat a chytat, což by u nás neměl zdaleka jisté.
      3) My přesně potřebujeme nějakého zkušeného mazáka 33+, který se spokojí s rolí dvojky a který bude schopen kdykoliv adekvátně zastoupit Berkovce. S tím je také samozřejmě spojená možnost uvolnit Karla Hrubeše na hostování, z něho taky ještě může něco být, rozhodně ne ale tím, že u nás bude sedět.

      Myslím si, že v gólmanovi fakt problém absolutně nemáme. Jasně, Berky teď udělal hrubku, ale jeho chyby se dají spočítat na prstech jedné ruky v průběhu celé sezony. Naproti tomu k napočítání stoprocentních gólovek, které neskončili v síti jen a pouze díky zákrokům Martina, je jen tuto sezonu nespočet. Rozhodně tedy jsem pro podržet maximálně Berkovce, slávistického odchovance, než sem tahat jednosezonní hvězdičky.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Betynka58     před 8 lety 30.11.2015 11:54 |  
        0 0

        Stoprocentní souhlas, přes tu sobotní chybu pořád patří Berkovec dle mne k naší současné brankářské ligové špičce. Jsem přesvědčen, že na jaře na něj bude zase stoprocentní spoleh!

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          SLAVIESTA     před 8 lety 30.11.2015 12:30 |  
          0 1

          Nechci se hádat, pro mě je Berkovec jen průměrný brankář, u kterého člověk neví, kdy pustí nějakou hrůzu. Ke špičce nepatří, to si něco nalháváš.