Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

V domácím utkání s Příbramí Slavia konečně v Edenu urvala tři body. Navíc předvedla, že je schopna soupeře kombinačně přehrát.

Úplný začátek utkání Slavii úplně nevyšel a během prvních deseti minut se Příbram dostala do dvou nadějných pozicí. Pak se ale misky vah překlopily a sešívaní odehráli asi herně nejdominantnější poločas v dosavadním průběhu sezóny. Zatažená hra Příbrami dala našim barvám šanci začít s kombinací po zemi již od vlastní branky. S alibistickými přihrávkami na vlastní polovině se však Slavia nespokojila a byla velice nebezpečná i směrem dopředu. Právě proti slabším soupeřům měli červenobílí v minulosti problémy, tentokrát ale ukázali, že mají na to splnit papírové předpoklady a soupeře dokážou zatlačit a přehrát. Pro hosty byla poločasová prohra o jeden göl ještě milosrdná.

Druhá půle už tak kvalitní z našeho pohledu nebyla, čemuž napovídají i zápasové statistiky. Zvolili jsme spíše vyčkávací taktiku a na trávníku se odehrával o poznání vyrovnanější souboj než v dějství prvním. Na druhou stranu Slavia využívala otevřenější obrany hostí a když už se do šance dostala, tak šlo většinou o jasnou gólovku. Bohužel Škoda sobotní večer vynikal v jejich neproměňování. Přesto se Slavia dostala do bezpečného dvoubrankového vedení, když dal na světlejší chvilky své kariéry vzpomenout Karel Piták. Příbram se ale záhy dostala na dostřel po chybě brankáře Berkovce. Slávisté nicméně drama nepřipustili a zbylých cca 20 minut odehráli relativně s přehledem a do tabulky si připsali zasloužené tři body!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 4 - Slavii sice dvakrát podržel, když chytil nebezpečné pokusy Baráka, ale bohužel si připsal druhou zásadní chybu v průběhu podzimu. Divíškova rána se sice možná zakroutila a ve výhledu částečně vadil Bednář, nicméně šlo o střelu, která šla v podstatě doprostřed branky, a ligový brankář by ji určitě neměl pustit za svá záda. V závěru alespoň pomohl dobrým vyběhnutím na nebezpečný centr.

Michal Frydrych - 5 - V první půli patřil k nejlepším na hřišti a značně pomáhal v útočné snaze Slavie. Povedlo se mu několik kliček, navíc za faul na něj byla odpískána penalta. Bohužel druhá půle mu zdaleka tolik nevyšla a zaujal hlavně lacinou chybou, kterou poslal Příbram do nebezpečné šance. I jinak působil v druhém poločase nejistě.

Jiří Bílek - 7 - Prožívá asi nejpovedenější část svého angažmá ve Slavii a absence Latky v podstatě není vůbec znát. Proti Příbrami podal svůj dosud nejlepší podzimní výkon. Byl silný ve hře hlavou i přesný ve skluzech. Získal i mnoho faulů na svou osobu. Výborný výkon.

Simon Deli - 6 - Stoperská dvojice byla opět velice dobrá. Jestliže mi proti Slovácku přišel o něco lepší Deli, tak tentokrát to bylo naopak. I tak ale podal Simon dobrý výkon a při obranné hře byl jistý až na jedinou chybu, kdy nezachytil zastavení Bednáře, který ve druhé půli pálil v dobré šanci naštěstí nad. Trochu zbytečně jednou kličkoval ve vlastním vápně, naštěstí to nedopadlo pohromou.

Tomáš Jablonský - 6 - Hodně se zlepšil a takřka stabilně podává nadprůměrné ligové výkony. V sobotu podal dobrý výkon hlavně směrem dopředu. V obraně pár okének měl, ale nešlo o nic zásadního.

Jan Mikula - 5 - Dopředu průměrný výkon, škoda zahozené tutovky. Některé akce měl dobré, ale asi od něj nelze čekat takovou aktivitu směrem dopředu jako třeba od Vukadinoviče. Na druhou stranu se ve druhé půli snažil pomáhat Frydrychovi směrem dozadu. Na několik minut si dokonce prohodili místa.

Tomáš Souček - 6 - Stabilně dobrý výkon. Zaujal mne hlavně jistým zakládáním rozehrávky, kdy se nebál podobně jako proti Spartě převzít míč mezi dvěma napadajícími protihráči. Naopak by si měl dát trochu více pozor na sbírání odražených míčů a dostupování střelců ze střední vzdálenosti. Ale chápu, že je to někdy o štěstí a člověk nemůže být všude.

Karel Piták - 6 - Asi Karlův nejlepší podzimní zápas. Ve hře podal uspokojivý výkon a navíc vstřelil v konečném účtování vítěznou branku, kdy zachoval chladnou hlavu a jistě zakončil.

Jaromír Zmrhal - 7 - Tento zápas se mu opravdu povedl a pro své spoluhráče připravil několik vyložených šancí. Po hříchu je ale Mikula a hlavně Škoda zahodili. V první půli zaujal rychlým brejkem, kdy mu nestačil obránce Příbrami, ve druhé výborně řešil výše zmíněné situace. Kdyby byl ještě více vidět i ve zbytku utkání, tak by si jistě odnesl ještě vyšší známku.

Miljan Vukadinović - 7 - Druhý zápas v základu, druhý velice potěšující výkon. Byl hodně aktivní a hostující obránci ho nestíhali rychlostně. Pokud se nemýlím, tak to byl právě on, kdo nahrál Pitákovi na rozhodující branku. Oproti Voltrovi se v současnosti zdá jako lepší volba, hlavně je o dost rychlejší.

Milan Škoda - 5 - S přehledem proměnil penaltu, pak se ale zahazoval. Nejdříve ještě v první půli výborně a pohotově zakončoval z úhlu, ale Hruška předvedl skvělý zákrok. Pak ale zazdil vyložené šance. Nejdříve ho vychytal v samostatném úniku opět Hruška, v 90. minutě mu na gól nestačila ani prázdná brána. Ve hře byl jinak platný a vyhrál mnoho soubojů.

Levan Kenia a Milan Černý nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (76)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Zmrhal

    Corfe     před 8 lety 30.11.2015 11:58 |  
    0 0

    Akorát Zmrhalovi bych dal vyšší známku. Pro mě byl v sobotu jednoznačně hráčem zápasu. Byl důrazný a přesný, měl obrovskou chuť hrát a kombinovat, doplněnou kvalitou, velký rozdíl oproti Jablonskému, který hrál s podobným nasazením, ale centroval často na protihráče. Zmrhal si s obránci na své straně dělal co chtěl. Podle mě zase ukázal, že křídlo mu sedí víc než střed hřiště. Opakovaně poslal spoluhráče do stoprocentní šance a není jeho chyba, že je neproměnili.

    • Re: Zmrhal

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.11.2015 12:28 |  
      0 0

      Zmrhal byl výborný a přesný, nicméně na osmičku bych si představoval přeci jen o něco větší aktivitu, která byla k vidění u Vukadinoviče (který zase naopak neměl tolik přihrávek do vyložených šancí). Ale dát se asi dala, trochu jsem nad ní uvažoval, ale nakonec mi Zmrhalův výkon přišel spíše na úrovni právě Vukadinoviče a Bílka. A samozřejmě mu nevyčítám, že Škoda s Mikulou neproměnili, ty přihrávky byly vyloženě gólové.

    • Re: Zmrhal

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2015 08:12 |  
      0 0

      Jardovi se zápas povedl, ale podle mě nejlepší nebyl. O chlup lépe zahrál Bílek.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Tochal (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 12:06 |  
    0 0

    Pro srovnání známky Sportu:

    Berkovec 5
    Frydrych 3
    Bílek 5
    Deli 6
    Jablonský 5
    Souček 6
    Piták 7
    Mikula 6
    Vukadinović 6
    Zmrhal 6
    Škoda 6

    Ještě že máme Alanora a nemusíme se vztekat nad těma jejich vycucanostma z prstu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.11.2015 12:31 |  
      0 0

      Tentokrát je to divné (Bílek 5?!). On to hodnotil nějaký p. Vacek, který moc na Slavii nechodí, aspoň pokud si to nepletu. Na druhou stranu je pravda, že redaktoři Sportu musí ohodnotit oba týmy a ty známky asi nastřílí hned po zápase, protože v sestřihu už to je. Tak v tom to mají těžší. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        rihy10 (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 13:06 |  
        0 0

        Redaktoři, co já vím, to většinou dělají tak, že (s ohledem na to, že nemají šanci do detailu pozorovat všech 22 hráčů) "rozparcelují hřiště" - střední obrana, pravá strana, levá strana... - a hodnotí jako celek tyhle části a u jednotlivých hráčů se pak odchýlí podle skutečností jako je třeba vstřelený gól (Piták 7) nebo hrubka a z toho vyplývající tutovka soupeře (Frydrych 3)...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Slawek     před 8 lety 30.11.2015 14:16 |  
          0 0

          Shrnuto : Redaktoři, zejména Sportu jsou prostě fotbaloví diletanti. Dokazují to v podstatě denně.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    1rytir     před 8 lety 30.11.2015 12:08 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, a protože mám rád, když má "anketa" jen jednoho vítěze, dal bych 8 Bílkovi. Byl skvělý. Ostatní "sedmičkáři" si známku také zaslouží. Na hřišti bylo také vidět, že hráči základní sestavy a pak i Kenia si oproti minulým domácím zápasů, více věřili, což se odrazilo zejména ve hře jeden na jednoho. Jak dokáže víra ve vlastní schopnosti zvednout výkon dokazuje skoro v každém západe Deli. Udělá chybu, po které by jiný "stáhl ocas" a hrál alibisticky, on si ale nic nepřipouští, dál hraje i riskantně a o to více jeho výkony fanoušky těší.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Azor     před 8 lety 30.11.2015 12:11 |  
    0 0

    Tak tentokrát souhlasím do písmene se vším co Alanor napsal. Pěkné hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.11.2015 12:32 |  
      0 0

      Díky!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    spino     před 8 lety 30.11.2015 12:37 |  
    0 0

    Jirka Bílek je náš železný muž! Byla by velká chyba se ho zbavovat. Podle mě máme s ním, Latkou, Delim a Frydrychem nejlepší stoperskou čtveřici v lize, přičemž výhoda je, že Frydrych a Bílek mohou zaskočit i na jiných postech.

    V zimě bych maximálně přivedl posilu na levý kraj jako alternativu k Jablonskému, jinak si myslím, že ještě se Švecem máme obranu vyřešenou. Velké mezery vidím ale v záloze, kde bude potřeba myslím posílit oba kraje a ještě kreativního záložníka jako alternativu ke Keniovi. Do útoku maximálně jednoho brejkového útočníka na střídání. Třeba Chramostu. Do brány Pavlenku a budeme mít i nejlepší branářskou dvojici v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Khadgar     před 8 lety 30.11.2015 13:11 |  
      0 0

      Pokud přijde krajní záložník, tak je tam napravo navíc Mikula.
      Souhlasím, že by to chtělo někoho na levou obranu a nezapomínejme ani na kvalitního brankáře jako konkurenci Berkovcovi, protože Řehák je příliš nezkušený (neznám jeho kvality) a s Hrubešem se asi už tolik nepočítá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 13:16 |  
      0 0

      Chramostu ??? ne, dekuji...#prumernestaci

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 14:12 |  
      0 0

      V zásadě souhlasím, s obranou naprosto. Příchod brankáře neberu jako prioritu v tomto přestupovém okně, ale kdyby přišel nějaký zkušený gólman, nezlobil bych se. Pavlenku ale nechci.

      Do útoku přijde Železník, další hráče podle mého netřeba. Jiná situace je ale v záloze, kde musí přijít oba kraje a rozhodně i hráč do středu, ikdyž spíše bych to viděl na nutnost posílit primárně na pozici CM než kreativního podhrota.

      Ideální zimní posílení si představuji takto:

      Železník, Šural, Švento (s tím, že může hrát krajního beka i křídlo) a typologicky jednoho z dvojice Greguš/Pavelka. Kdyby se podařil třeba i Pospíšil, tak bych se vůbec nezlobil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        TSeguinTS     před 8 lety 30.11.2015 15:21 |  
        1 0

        Já bych si ideální zálohu představoval takto:

        Kovařík - Pospíšil - Šural (podhrot/útok) - Souček - Zmrhal

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Malvin     před 8 lety 01.12.2015 07:03 |  
          0 0

          Naprostý souhlas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2015 08:17 |  
          0 0

          Šventa ne. Byl bych nerad, kdyby jsme šli cestou sparty - viz. Jiráček.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          zeleznik2     před 8 lety 01.12.2015 08:33 |  
          0 0

          Kovařík určitě nepřijde Pospíšil asi taky ne. Šural tam věřím, že ano záloha nejspíš Zmrhal, Souček- Šural, Kenia, Vukadinovič/ Štohanzl/ Železník.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Boss82     před 8 lety 30.11.2015 12:44 |  
    0 0

    Jediná připomínka, k jinak velmi přesnému a objektivnímu Alanorovu zhodnocení - J. Zmrhal minimálně 8, možná 9. Uvědomme si, že kdyby Škoda (2×) a Mikula proměnili tutovky, které jim připravil, tak mohl mít 3 asistence. A není jeho chyba, že je nedali. Obránce Příbrami větral na levé straně parádně, navíc hraje velmi zodpovědně dozadu. Co víc od krajního záložníka chtít?

    Nikdy jsem pro J. Zmrhala neměl nějakou slabost, ale na druhou stranu jsem ani nikdy nechápal ten hon, který se zde na něj často pořádá. Ano, stále ho trápí velká nevyrovnanost výkonů, ale všimněme si, že těch velmi dobrých přibývá stále více.

    Myslím, že touto sezonou se definitivně přeškolil ze středového hráče na krajního a u lajny mu to svědčí. Herně i postavou mi připomíná exslávistu v plzeňském dresu - J. Kovaříka, po kterém se zde často volá jako po posile. Myslím, že pokud by J. Zmrhal hrál tak, jako proti Příbrami nebo jako proti Spartě, tak máme levou stranu vyřešenou a nikoho kupovat nemusíme. Začínám věřit, že toho je schopen nejen nárazově, ale i pravidelně a dlouhodobě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      heftyje (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 12:51 |  
      0 0

      naprostý souhlas!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 14:19 |  
      0 0

      Souhlasím, Zmrhal jednoznačně MOTM. Už druhý velice kvalitní výkon v řadě. Doufejme, že už Jardovi výkony budou čím dál konzistentnější, opakovaně ukazuje, že když má den, je velice platný hráč.

      Nicméně, i kdyby Zmrhal hrál pořád jako proti Příbrami, posilu na levo i nadále potřebujeme. Jeden kvalitní záložník, u nějž navíc pořád není stoprocentní jistota, že u něj nepřijde opět výkonnostní propad, prostě na poháry nestačí! Proto by se mi nejvíc líbil zimní příchod Dušana Šventa nebo někoho typologicky podobného (Hloušek?), který může s přehledem zahrát jak na levé záloze, tak obraně. Tím zabijeme dvě mouchy jednou ranou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 30.11.2015 14:50 |  
        0 0

        Však nalevo je počitaný s libereckým šuralem. On to neni čistokrevný utočník i v liberci hraje vícekrát na levé straně zálohy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          bedy     před 8 lety 30.11.2015 15:05 |  
          0 0

          Nebo zkusit hráče z Trenčína Gino Van Kessel, výborný hráč.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            no-nick     před 8 lety 30.11.2015 17:48 |  
            0 0

            To musí být neskutečný plejer, už tu byl zmiňovaný minimálně šestkrát...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          witty13     před 8 lety 30.11.2015 15:11 |  
          0 1

          Ja sem to uz psal k posilám a napíšu to i sem. Šural míří v létě ven. Jeho prěstup v zimě nečekejme. A pokud tak ne do synot ligy, na tom nic nemění ani současná situace Slavie.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Navyseals     před 8 lety 30.11.2015 15:23 |  
            0 0

            V minulým tejdnu byl jednat o angažmá u nás.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Barra     před 8 lety 30.11.2015 15:33 |  
            0 0

            Tak jo, kdyz ja tom tak trvas. Ale mozna se jeste vsichni budeme divit -:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              witty13     před 8 lety 30.11.2015 15:55 |  
              0 1

              Ja mám informace jiný. To samozřejmě neznamená, že spravný. A přiznávám, že cca měsíc starý. A v tu dobu bylo angažmá Šurala někde v Synot lize nemyslitelný. A přibližně z tý doby mam taky info o hráči, který u nás byl taky jednat a o kterém se třeba sport vůbec nezmiňuje.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                bedy     před 8 lety 30.11.2015 16:01 |  
                0 0

                O jakého hráče jde ?

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Boo_SKS     před 8 lety 30.11.2015 16:26 |  
                0 0

                priznam se, ze nemam zadne informace ohledne Surala, takze je to ciste jen moje domnenka, ale podle me Sural, pokud ma soudneho agenta, v zime rozhodne nikam do zahranici neprestoupi. Ano, je to mozne, ale prislo by mi to hodne nelogicke. Uvazuji takto : kazdy hrac uz podvedome mysli na EURO, ktere bude pro mladsi a mene zkusene hrace dosavadni vrchol kariery, neni tajemstvim, ze Vrba rad stavi na hracich z nasi ligy a Sural si poslednimi vykony v repre uz vybudoval takovou pozici, ze ma prakticky jistou nominaci, takze uz mu jenom staci na jare pravidelne hrat. Proto by lednovy prestup do ciziny byl nejen riskantni, ale take pomerne nelogicky krok, protoze drtiva vetsina hracu, co opusti nasi ligu, se bud neprosadi a pravidelne nenastupuji pokud ano (cest vyjimkam), tak jim ta aklimatizace na jinou zemi, intenzivnejsi trenink i narocnejsi ligu trva pomerne dlouho (napriklad treba prave ten pulrok), takze timto krokem by Sural vyrazne ohrozil svoji, ted uz takrka jistou nominaci na EURO, kde by se mohl ukazat cele Evrope. Proto by mi v jeho situaci davalo nejvetsi smysl zustat v ceske lize, a protoze vsichni vime, jak to maji v Liberci nastavene s hraci, co odmitaji podepsat novou smlouvu, urcite bude i ze strany pana Karla zajem na zpenezeni Surala. A Slavia se primo nabizi, ekonomicky silny klub, ktery by nemel problem splnit pozadavky klubu i hrace, klub, ktery je na vzestupu a nabizi i hracovi jak sportovni ambice, tak i prakticky neotresitelne misto v sestave. Mohla by toto nabidnout Sparta, pokud v zime neproda Krejciho? Pochybuju. Proto si myslim, ze prichod Surala k nam se jevi jako jednoznacna win-win pro vsechny strany. A nikde neni psano, ze po pul roce u nas a vydarenem EURU by nemohl odejit do ciziny.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  witty13     před 8 lety 30.11.2015 16:34 |  
                  0 1

                  Odpovim na oba komentare vysse. Jedna se o mladeho zaloznika ze slovenske ligy, slovaka, nechci a nemuzu prozrazovat vice.

                  Ohledne surala mam info takovy, ze prave pokud ma sikovneho agenta, dohodne ted v zime prestup do zahranici, a zustane pul roku v liberci, aby hral, pripravil se na euro a pak se mohl zapojit v novem klubu. Nebo mozna pocka az do leta. V liberci se tomu udajne nebrani. Stejne uz vi ze za nej moc nedostanou tak jako tak, a moznost ze jim zase vykope pohary je lakavejsi nez se ho ted narychlo zbavovat.

                  Ale jak rikam, u surala nemam uz cca mesic update, mohla se situace zmenit.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    Boo_SKS     před 8 lety 30.11.2015 16:54 |  
                    0 0

                    Diky za odpoved. Bylo by skvele, kdyby onim slovenskym hracem byl treba Matus Bero z Trencina, ale ten zrejme je nedostupny a pujde primo na zapad.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    Pepino44     před 8 lety 30.11.2015 19:51 |  
                    0 0

                    Tak já si myslím, že pokud Šural někde podepíše od léta a zůstane v Liberci, příjde o EURO. V Liberci se již několikrát stalo, že hráč, který odmítl podepsat a čekal až půjde zadara byl odstaven. Pokud by Šural půl sezony nehrál (ligu), pochybuji,že by jej Vrba vzal na EURO. Jinak Zlín a Brno mi dělají radost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Boss82     před 8 lety 30.11.2015 18:20 |  
        0 0

        To bububu: Tak určitě zdvojení toho postu Šventem (pokud stále hraje tak, jak si jej pamatujeme) nebo Hlouškem by ke škodě nebylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2015 08:20 |  
      0 0

      Ano, těch zápasu - kde se Jardovi daří - pomalu ale jistě přibívá. Nicméně, já osobně ten hon chápu. Protože to co předváděl ještě před pár týdny, to byla naprostá tragédie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Boss82     před 8 lety 01.12.2015 17:12 |  
        0 0

        Před pár týdny byl například jedním z nejlepších hráčů derby se Spartou.


        Jinak tento Tvůj komentář přesně vystihuje právě to, na co jsem poukazoval! Naprostá tragédie se hraje ve IV. třídě (běž se na to někdy podívat) a na ligové poměry se toto dá říct o některých jedincích v Ostravě.

        Ale řekni mi jeden zápas v této sezoně, kde podle Tebe J. Zmrhal hrál tak, že to lze definovat slovy "naprostá tragédie". Já nevím, o žádném!

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Betynka58     před 8 lety 02.12.2015 01:06 |  
          0 0

          Třeba v derby s Bohemkou, to zahrál opravdu tragicky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Boss82     před 8 lety 02.12.2015 11:40 |  
            0 0

            Nesmysl! Pusť si ten zápas znovu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 13:34 |  
    0 0

    Dovolim si s hodnocenim nesouhlasit u:
    Berkovec - tym pri tezkych strelach podrzel, a ze to nebyly zle strely. Golova strela, snad mozna i byla lehce tecla, kazdopadne se tak divne stocila... jasne ze vypada jako blbec, ale presto si myslim ze 4 je malo. kdyby nedostal gol, tak se bavime o 6 az 7, proto bych vahal mezi 5 a 6 a priklonil se k 5.

    Frydrych - 4 ta minela nebyla jedinou chybou. lepsi vykon nez v poslednim domacim zapase, to vsak byl.

    Mikula 6 - vic pomahal branit nez utocit, a jen skoda zahozene sance a tusim i v prvni puli mel spis strilet nez nepovedene centrovat na skodu. celkove ale jezdil po zadku a i on predvedl lepsi vykon

    Vukadinovic - 6 jeho rychlost super, nekolikrat moc pekne provetral soupere, ale take mel nekolik hluchych mist, kdy jsem si vubec nevsiml ze by byl na hristi.

    diky za hodnoceni. snad budou priste same sedmicky, osmicky a budeme se hadat jestli to nemela byt 9, nebo 10 :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      ph65     před 8 lety 30.11.2015 14:32 |  
      0 0

      Ano, taky bych Berkovcovi přilepšil a naopak Frydrychovi ubral. Možná mám trochu větší slabost pro brankáře, dlouhá léta jsem stával v brance taky, i když jen 3x2 metry velké... ale řekl bych, že i kdyby střelu viděl po celou dobu, tak se prostě do ní nemohl dříve skládat. Byla tam dvojice hráčů před ním a kdyby už tam ležel dopředu, mohlo se taky stát, že dojde k nějaté teči a z lehu už pak nic nevymyslí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 8 lety 30.11.2015 19:35 |  
      0 0

      Souhlas se Slamáčkem,co se týká Berkiho,čtyřka je málo.
      Jinak naše pátá kolona ve Zlíně dělá co má,Železník přihrávka,Koreš gól a snad dokonce hlavou.Plíseň 3 body,určitě by byla remiza pro nás výhodnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2015 08:24 |  
        0 0

        Čtyřka není málo. Je skvělé, když Berki chytí jednu - dvě dobré šance soupeře. Ale když následně pustí střelu, která jde doprostřed brány, ovlivní tedy celý zápas, protože tým najednou znejistí, zatáhne se a musí bránit výsledek, tak je to jednoznačně na podseknutí známky.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    VitK     před 8 lety 30.11.2015 14:37 |  
    0 0

    Naprostý souhlas. Možná Zmrhal 8, ale jinak jsem to viděl úplně stejně. Díky.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Betynka58     před 8 lety 30.11.2015 14:42 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl, a tak se nemohu vyjádřit k hodnocení jednotlivých hráčů, nicméně u jedné známky se musím zastavit - té Škodovy. Včera jsi, Alanore, psal, že kdyby proměnil dvě z těch svých šancí, tak dostal 9. To znamená, že za každou z těch dvou spálených loženek jsi mu strhl dva body? Nemohu se zbavit dojmu, že jsi tak trochu podlehl nátlaku některých zdejších diskutérů, kteří požadovali pro Milana max.5. Připadá mi to trochu přísné, s ohledem na to, že, jak píšeš, byl ve hře jinak velmi platným hráčem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.11.2015 15:45 |  
      0 0

      Tak on měl ještě jednu šanci hlavičkou. Ale ty tutovky byly jasné, hlavně ta druhá, když netrefil prázdnou. To souhlasím s hlasy, že to je chyba, jako když si dá obránce vlastňáka. A nátlaku jsem nepodlehl, o známce jsem byl rozhodnutý už předtím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Betynka58     před 8 lety 30.11.2015 17:03 |  
        0 0

        Já vím, že měl ještě další šance, vycházel jsem z toho, že bys mu dle svých slov za hattrick (tzn. + dva góly) dal 9, takže fakticky dva body dolů za každou spálenou tutovku. Pokud považuješ neproměnění šance za stejnou chybu jako kiks, po němž padne gól, tak by fotbalista, který dá hattrick a další tři-čtyři vyložené šance spálí, nikdy nemohl dostat vysoké hodnocení. Podle mne by se mělo nějakým způsobem ocenit i to, že se hráč do šancí dostane.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          no-nick     před 8 lety 30.11.2015 17:41 |  
          0 0

          Já jsem s hodnocením spokojený. Třeba Berky udělal jedinou chybu a má čtyřku. Přitom měl řadu slušných zákroků, dost i rozehrával po zemi, nebýt toho kiksu, tak velmi povedený zápas. Tady bych řekl to bylo přísnější než u Skody.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Navyseals     před 8 lety 30.11.2015 15:20 |  
    0 0

    Tak ten David Čapek ze sparty je pořád ještě náš. Hostuje tam do konce sezóny. Dneska dal 15. gól v juniorský lize. Rozhodně bych ho rudejm nenechával a po sezóně bych ho stáhnu zpět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      miru     před 8 lety 30.11.2015 15:34 |  
      0 0

      Fakt? Zdroj, protože jsem nedohledal jestli je tam na hostování nebo na přestup?

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          miru     před 8 lety 30.11.2015 16:14 |  
          0 0

          Tak toho bych nepouštěl, ročník 97 druhý nejlepší střelec juniorské ligy. Určitě byl se pokusil ho stáhnout zpět.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            rihy10 (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 16:24 |  
            0 0

            Já bych se bál, že takhle jednoduché to určitě nebude, očekávám nějakou dřívější dohodu klubů, přece by nám Sparta nevychovávala hráče jen tak :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Komix     před 8 lety 30.11.2015 19:47 |  
      0 0

      Když už jsme u mladých nadějí, doporučoval bych se podívat na Martina Šplíchala z U16 Č. Budějovic. Je to hráč, který fyzickými i technickými schopnostmi výrazně převyšuje hráče ve své věkové kategorii. Může hrát na pozici útočníka a středního obránce. Je to s 19 góly jednoznačně nejlepší střelec ligy U16 a Č. Budějovice jsou hlavně jeho zásluhou 2. v soutěži. Už nakoukl i do mládežnické reprezentace.
      K jeho statistikám bych ještě dodal, že ze 13 kol jich odehrál jen 9 (kvůli nemoci). Liberci v zápase, který skončil 8:1, dal 6 gólů a na 2 přihrál :-) Myslím si, že je to hráč, který stojí za sledování.

      http://www.dynamocb.cz/clanek.asp?id=Vikendove-zapasy-mladeze-prinesly-sestigolovy-zapis-Martina-Splichala-6747

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Komix     před 8 lety 30.11.2015 23:02 |  
        0 0

        Sakra, chybička se vloudila :-) Může hrát na pozici útočníka či stř. ZÁLOŽNÍKA

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        před 8 lety 30.11.2015 17:10 |  
    0 0

    Piták 12 jinak vše OK

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Tomski     před 8 lety 30.11.2015 17:22 |  
      0 0

      Piták 114 !!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 01.12.2015 07:09 |  
        0 0

        +1

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    lukas8 (admin)     před 8 lety 30.11.2015 19:05 |  
    0 0

    OT: Šural dnes ani na lavici Liberce :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      sicilianbrno     před 8 lety 30.11.2015 20:55 |  
      0 0

      Taky mě napadlo jestli je skutečně zraněný či už dohodnutý :-)
      Bude to zajimavá slavistická zima

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Dareios     před 8 lety 30.11.2015 19:19 |  
    0 0

    Tak Jablonec doma prohrál s Plzní...za mě je to dobře, potencionální soupeř o EL ztrácí 6 bodů a máme je ještě doma. Nemyslím si, že bychom ještě v této sezóně dokázali ohrozit Plz a chátru...
    Navíc Libe prohrává ve Zlíně...
    Evropa se přibližuje

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 30.11.2015 19:24 |  
      1 0

      Zlín už 2:0. Ted to v Liberci potvrdit :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Mike     před 8 lety 30.11.2015 19:45 |  
        0 0

        Teď ještě abychom o poháry nebojovali se Zlínem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          quelhar (admin)     před 8 lety 30.11.2015 20:31 |  
          0 0

          Strategicky je obereme o kapitana a na jare pujdou dolu :o)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            bongor     před 8 lety 30.11.2015 21:15 |  
            0 0

            bída se vzchopila a přesně podle mého gusta vyhrála 2-1.Škoda,mohli to ukopat alspoň n kříž.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 21:40 |  
    0 0

    Pro mě je vždy zajímavé slovní hodnocení a jestli z toho pak vyjde 6 nebo 7 není tak podstatné. Dnes opravdu mohu jen souhlasit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Karlsson (přítel SN)     před 8 lety 30.11.2015 22:05 |  
      0 0

      S první větou maximální souhlas.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 01.12.2015 08:29 |  
    0 0

    Naprosto přesné hodnocení 4 pro Berkyho naprosto zasloužená co je platné, že předvede jeden velmi dobrý zákrok a dva dobré, když pak pustí haluznu. Zmrhal a Piták nejlepší podzimní výkon. Karel dostal ve spartu dokonce 7. Škoda že rumuni opět se štěstím porazili Brno Lafata se zase ukopl no na bod to bylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 01.12.2015 12:10 |  
      0 0

      Takže by jako bylo lepší, kdyby nepředvedl jeden velmi dobrý zákrok a dva dobré - tj. pustil tři góly s tím, že prostě se nedalo nic dělat... ? Hlavně že chytí haluznu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 01.12.2015 19:01 |  
        0 0

        Nechytej mne za slovo, mínil jsem, že nejdříve předvede slušný výkon, který pokazí naprosto neuvěřitelnou chybou a navíc to jeho hypnotizování míče zda spadne nad bránu nebo nad, už mne fakt vytáčí, děje se to skoro v každém zápase. Ale sportovně po zápase uznal, že je to jeho gól, což si cením.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2015 21:16 |  
          0 0

          naprosto neuvěřitelná chyba? Pod tím pojmem si představím jinej kiks...tahle střela byla celkove divná, zvlaštni trajektorie, přebehl hráč atd..neomlouvám ho za to, ale tohle se proste stane. Pro mě je to nadpruměrný ligový golman a za tím si stojím....

  16. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2015 14:12 |  
    0 0

    Dotaz:
    Jak moc by se vám zamlouval (zalibil) v týmu dva hráči ze sralty.
    Matějovský jako tvořivý záložník
    Litsingi jako záložník, utočník.

    Litsingi to v sobě má a přijde mě, že u rudých to není první připad, kdy pohřbí kvality dobrého hráče, kterej to jasně ukazoval v Teplicích.

    Oba si umím ve Slavii představit jako posily a nevadilo by mě, že na sobě budou mít tenkou vrstvu rudýho popílku, ten se oškrábe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Barra     před 8 lety 01.12.2015 14:49 |  
      0 0

      Matejovsky ktery stabilne hraje v Sparte? Jako ze Sparta si koupi "lepsiho hrace" misto Matejovskeho a my ho prebereme? Jestli prumer nestaci, tak se mi to moc nezda. Absolutne nepodcenuji kvality Matejovskeho, ale misto 34-leteho hrace ktereho odepisou na Letne doufam ze prijde nekdo vice perspektivni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2015 20:21 |  
        0 0

        Jelikož se tu volalo i po 37 letým zavadilovi, tak rozhodně Matějovský je mnohem lepší volba, v noze to má, přehled taky, a neni to vygumovanec jako většina týmu.
        U tvoživých záložníků zas tolik věk nehraje roli (Matějovský, Zavadil, Polách, Horváth)

        Pospíšil by byl asi i pro mě čislo jedna v žebřičku tvořivých hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 01.12.2015 19:04 |  
      0 0

      Litsingi ho určitě ne, nechápal jsem proč ho rumuni kupovali, teď se ho zbavují, Matějovského jsme chtěli tak před dvěma lety, teď skoro nehraje, podle mne radši Pospíšila z Jablonce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        sicilianbrno     před 8 lety 01.12.2015 20:23 |  
        0 0

        Mě se Litsingi vždy libil, dobrý tah na branku, technika...bohužel Sralta má unikátní techniku často potenciál toho hráče "zabít" a udělat z něho neperspektivního.
        On, Konate atd jsou hráči, kteří mají týmu co dát...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Barra     před 8 lety 02.12.2015 20:19 |  
        0 0

        Matejovsky hraje naopak stabilne v prvnim muzstvu Sparty, vynechal jen kvuli kartam a ted ve dvou zapasech, kdy jen ke konci stridal, protoze Scasny experimentoval vzhledem k tomu ze Matejovsky nesmel v evropske lize nastoupit kvuli kartam.