O Slavii

Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

V úterý 8. prosince od 17:00 proběhne velká autogramiáda A týmů mužů i žen Slavie. Konat se bude v budově bývalé Živnobanky na adrese Na Příkopě 20.

Na autogramiádě se také bude poprvé prodávat kalendář Slavie, který tvoří právě společné fotografie fotbalistů a fotbalistek. Na místě bude kalendář stát 250 Kč, členové Odboru přátel, Fanklubu a majitelé Karty fanouška Slavie od Fortuny zaplatí ještě o 50 Kč méně. Kromě kalendáře budou ke koupi také podpisové kartičky, obě sady dohromady za 100 Kč.

Autogramiáda začíná sice v 17:00, kalendáře a kartičky však budete moci zakoupit již o půl hodiny dříve. Na místě také najdete stánek fanshopu.

Komentáře (140)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    Jiri1     před 8 lety 07.12.2015 14:28 |  
    0 0

    Je to dobře , že se před lety vymyslela tahle akce a ještě lépe , že se koná na tak krásném místě, nedávno se mi ptal známej , že oni maj vánoce s Klokanem, na Spartě je to Mikulášská a já mohl s úsměvem reagovat tradičním setkáním zaměstnancú klubu bylo i za Rosena , tam byla nadílka vždy bohatá, později za Rebíčka už to bylo chudší a dnes za Cinanú to snad bude opět veselé a samozrejmě jěště a hlavně zcela vyjimečnou autogramiádou, kdy Takže pozehnan= vánoce.každoročně hráči překračujou určený žas o desítky minut.
    Tedy asi jak pro koho, zatím, totiž nikdo neodkryl karty s kým se počítá a s kým ne ani pred hráči ale odchodná se bude týkat až 5 -6 hráčú , to už je jisté.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      malan (přítel SN)     před 8 lety 07.12.2015 14:48 |  
      0 0

      A není to protichůdné tvrzení? Nikdo neodkryl karty, ale ví se, že 5-6 hráčů půjde (pokud se ví počet, měla by být známa i jména).Tipnul bych si: Karel, M.Černý, Hrubý, Švec, Hrubeš a Diop.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        Jiri1     před 8 lety 07.12.2015 14:59 |  
        0 0

        Asi trochu je, ale napočítal jsem celkem 16 hrágů, kteří by dle docela solidních zdrojů mohli přijít, blbost, že, je třeba fakt, že v mládeži se může něco takového odehrát , ale v ařku asi ne.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 07.12.2015 15:47 |  
          0 0

          Pana Wulfstana by z Vašich "bramboraček" muselo jebnout :)

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Wulfstan (přítel SN)     před 8 lety 07.12.2015 21:55 |  
            0 0

            Naopak, pan Wulfstan pana Jiri1 neskutečně "žere" :-))

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        Jiri1     před 8 lety 07.12.2015 15:04 |  
        0 0

        Taky sazím na Hrubeše, utopil svůj talent , no řekněme tomu zábava, , Diop asi ano, Svec , bude záležet co sežene, Hrubý asi na hostováníKarel asi ne, m u Uhrina dobrou pozici, Cerný asi zůstane, samozřrjmě jsou tu další adepti ze sirsiho kádru.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      honza_sl     před 8 lety 07.12.2015 20:37 |  
      0 0

      Hip hip hurra, pozitivní a oceňující příspěvek od Jiřího1. A teď to samozřejmě myslím částečně ironicky, ale částečně vážně, doopravdy je radost si od Vás něco takového přečíst, Jiří! Jen houšť a větší kapky!

  2. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    navzdyslavia     před 8 lety 07.12.2015 15:00 |  
    0 0

    Ahij. Vcera posledni kolo a začíná prestupove obdobi. Nevite nekdo kdo ma prijit na 100% a podepsat smlouvy. A kdo nas opusti? A samozrejme tiskova konference,kde nam nove hrace predstavi, oznami nove sponzory,oznami oficialne generalniho sponzora CEFC a predstavi nove kolekce dresu s logem. Diky za infa.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Jiri1     před 8 lety 07.12.2015 15:07 |  
      0 0

      Promin , mám tušení, že na 100 procent to neví nikdo.. Tiskovka ta má smysl az po novém roce, alespon to tak vzdy bývalo.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        navzdyslavia     před 8 lety 07.12.2015 15:15 |  
        0 0

        A nevis treba hrace na 95 % ktery by mohli prijit? Je mozny,ze prijde liberecky Suhar? Dik za odhadny info.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          navzdyslavia     před 8 lety 07.12.2015 15:22 |  
          0 0

          Ne samozrejme Suhar ale Sural.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            alois_veliky (admin)     před 8 lety 07.12.2015 15:43 |  
            0 0

            Prej leda Juhar

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              navzdyslavia     před 8 lety 07.12.2015 15:48 |  
              0 0

              Co Juhar.

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                Jiri1     před 8 lety 07.12.2015 16:10 |  
                0 0

                Ty úvahy o přestupech jdou všemi směry, zas ale budme rozumni , kdyby se situace s Rebičkem vyřešila v cervenci, tak jsme byli nejmene 3.
                Ale k těm posilám, je to docela prča , ale známej skaut mi tuhle říkal , že ted docela běžně chtěj kontakty na vedení i zahraniční agenti , kteří nabízej svý koně a někteří z nich by mohli být velmi zajímaví, v lednu by údajně měl ze záhrobí promluvit i Plíšek se svými posilami a pracuje se prej i na Aziatech, což by asi chtěli chlapci od majitele. Ony , vlastně končí ismlouvy i některým hráčům, takže uvidíme.

                • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                  bongor     před 8 lety 07.12.2015 17:35 |  
                  0 0

                  To je to,co pořád říkám.Slavia byla vždy nejsilnější značkou v Čechách,teď se to silou nového vedení pouze obnovuje a to je dobře.

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              JS (přítel SN)     před 8 lety 07.12.2015 18:13 |  
              0 0

              :'D

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          mirecek1111     před 8 lety 07.12.2015 21:53 |  
          0 0

          Tak vzhledem ke spekulacim na webech, vcerejsimu dohrahu a predevsim odkazum co haze na twitter Tvrdik je zrejme uz jisty Zeleznik. Cim dal vic realneji vypada i ta dvojce z Jablonce. Ostatni uvidime. Ostatne pocitam ze budou tento tyden o Slavii clanky v deniku sport, takze treba vylezou dalsi jmena, porad tady omilame ty same :) Ja se hlavne tesim na pripade zahranicni akvizice.

          Jinak jsem si projizdel cizi weby, jestli tam neresi nase pripade posily, a jablonecaku je mi celkem lito. Pelta ten nesmyslny projekt ukonci a oni stejne kalkuluju, ze Sural asi nevyjde, tak koupime Havlika s Pribylem. A jestli nam pusti "Posbyho" tak bychom jim meli dat Soucka nebo Deliho....absurdni :D Je mi jich trosku lito proto, ze je evidentni, ze zase zapadnou do sedeho prumeru bez nejake perspektivy a stejne takto naivne uvazuji, stejne jako my cele ty roky za rebicka.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Nosorozec     před 8 lety 07.12.2015 22:57 |  
            0 0

            To už jim asi cvaklo v hlavách z těch řechtaček ne? :D Jinak by je nemohlo napadnout, že bysme jim dali Součka nebo Deliho

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Kara (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 08:35 |  
            0 0

            U Železníka by tomu napovídala i jeho nedávná ideální jedenáctka na Sportu, kde mluvil o Slavii až podezřele pěkně. Nechme se překvapit. Osobně jsem dost zvědavá na ten kreativní střed, který potřebujeme jako sůl.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 13:42 |  
            0 0

            Hele a ty jabloněčtí fanoušci tam diskutovali všichni čtyři nebo některý chyběl... :-)

  3. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    spino     před 8 lety 07.12.2015 22:53 |  
    0 0

    Je to sice trochu utopický sen, ale napadlo mě, co kdyby se až bude nějaké kulaté výročí sportovního klubu Slavia Praha udělala společná autogramiáda prostě všech sportů (cca 2-3 největší hvězdy za každý oddíl)? Hodně se tomu blížila nedávná autogramiáda na počest křtu knihy slávistických osobností, co vydával Odbor přátel, ale tam jich zase nebylo tolik. Bylo by hezké si přijít pro podpisy fotbalu, atletiky, rugby, vedle toho třeba vodních pólistů, inlinu, pozemáku atd. :)

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      bramburek (přítel SN)     před 8 lety 07.12.2015 23:31 |  
      0 0

      to by bylo sice krásný Jeníčku, ale problém je, že ty z ostatních sportů nikdo nezná, kromě tebe...

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        bongor     před 8 lety 08.12.2015 05:50 |  
        0 0

        Znával jsem pozemkáře Lahodu,ten na nás chodil každý týden na Valdek.Ale to už je 40 let,to to letí.Jinak si neumím představit,kdo by chtěl podpis hokejek,ti se propadli
        tak,že značce spíš škodí.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          spino     před 8 lety 08.12.2015 07:44 |  
          0 0

          Však jsem je taky nejmenoval. :)

          Ne, určitě bych si i v současnosti mezi nimi našel pár respektovaných hráčů. Pavel Kolařík je velký srdcař, kapitán a je neuvěřitelné, že i ve svém věku je z našeho týmu nejlepší obránce. Pak třeba David Hruška a přidal bych někoho z mladších hráčů, kdyby nastupovali, třeba Frodl nebo Nestrašil, to jsou srdcaři.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                před 8 lety 08.12.2015 08:32 |  
            0 0

            Nejsem si jist jestli by byl zájem z druhé strany. Víš jak to je s hokejem ....

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 08:48 |  
      0 0

      Tak to samé v MB...:-)

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 13:17 |  
        0 0

        ale tam diky bezprostrednimu kontaktu s hristem, ty 3 tis. preci jen pusobi jinak.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        bongor     před 8 lety 08.12.2015 18:28 |  
        0 0

        To přece musel vědět i takovej ignorant jako je čáp,že si bude hrát jen pro sebe a svoje příbuzenstvo.V takové atmosfeře nezahrají sebelepší hráči.To už není jak za časů komunistů,kdy ministr obrany zavelel a Dukla/ATK ,musela být podporována státem.

  4. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 08:53 |  
    0 0

    zdravim, mluvilo se tu o asijskych posilach, co treba Wu Lei (24 let) hraje za Shanghai (!), letos 33 zapasu , 16 branek, stredni zaloznik (mimo jine drzi rekord jako nejmladsi prof. fotbalista, bylo mu 14 let a 287 dni, kdyz nastoupil za Acko...) , aktualne hraje za cinskou repre ( 32/6) ... min bych ho zkusil na testy... pokud by to klaplo, bylo by to idealni jak pro nas tak pro majitele...znovu pripominam tu Shanghai...

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Kuliss9     před 8 lety 08.12.2015 09:52 |  
      0 0

      Pár týdnů zpět jsem sem psal menší rozbor čínských fotbalistů a čínského fotbalu, zkusím to dohledat, jinak dle mého jsou tam použitelní pouze dva fotbalisti jak ty píšeš Wu Lei a k němu Zhang LinPeng

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 10:18 |  
        0 0

        wu lei, je pravy kridlo a asi bude fakt dobrej, pac mi to JT na twitteru olajkoval :-). Podle TM ma hodnotu 1 mil Eur, tzn, ze nic co by majitele nebyli schopni pripadne zaplatit, smlouvu ma jeste na rok (do 31.12.2016) a ty statistiky jsou teda uzasny ( kariera 280 zap. 92 branek ve 24 letech ), ja bych ho v zime min. zkusil ( a zahustel se skalakem se budou jeste hodne divit ...)

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          Kuliss9     před 8 lety 08.12.2015 10:36 |  
          0 0

          Menší slibovaný background

          Zhang LinPeng - 26 let, krajní obránce, případně i střední. Číňané mají v oblibě přirovnávání, tento hráč se nazývá Čínským Sergio Ramosem. V létě o něj usilovala Chelsea s tím, že by se šel adaptovat na 2 sezóny někam do Evropy, spekulovalo se o Nizozemsku, nevím jestli stále spolupracují s Arnhemem a bylo by to právě tam? Ale já se ptám proč by se nemohl adaptovat u nás, nebojme se velkých rizik.

          Wu Lei - 23 let, ofenzivní středový hráč, případně ofenzivní kraj. Tohoto hráče zase naopak nazývají Čínským Maradonnou, i on už měl nakročeno do Evropy, 2 roky zpět se na něj dotazovali kluby z 1. a 2. Bundesligy, ale s mentalitou Čínských hráčů je to těžké a je zde potřeba nějaký průkopník, nejlépe když půjdou alespoň ve 2.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 10:40 |  
            0 0

            Navare ? :-))

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              Navar (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 12:16 |  
              0 0

              Ano? :-)

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 12:32 |  
                0 0

                diky, to mi staci :-)

                • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                  honza_sl     před 8 lety 08.12.2015 13:32 |  
                  0 0

                  Hlavně, že si, kluci rozumíte :-)

                  • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                    honza_sl     před 8 lety 08.12.2015 13:32 |  
                    0 0

                    Pardon, oprava: Hlavně, že si, kluci, rozumíte... :-)

                • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 14:02 |  
                  0 0

                  jinak , klobouk dolu za pripravu autogr, ten prostor na twitteru vypada opravdu reprezentativne a rozsviceni prikopu na cerveno-bilou...+10 , diky...

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 10:53 |  
            0 0

            A jaký tam mají platy. Abys sem nelákal někoho, kdo by pak musel pár nul ubrat :-)))

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 11:48 |  
                0 0

                tak je tam jedna velmi zajimava odpoved : “Of course I will say yes, if a good European side comes with an offer.”

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              bongor     před 8 lety 08.12.2015 18:36 |  
              0 0

              Nebo spíš budeme my muset přidat těm,kteří ukáží,že mají na evropskou úroveň.
              Tomu věřím spíš.Problém ve financích rozhodně nemáme.Teďka teprve pořádně roztočíme Křeťovy účty,až bude muset začít dohánět platy našich kluků.To nebudou už jen miliardový ztráty.Ještě bude s láskou vzpomínat na Řebíčka.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Navar (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 12:15 |  
            0 0

            Už to sonduju :-)

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          bongor     před 8 lety 08.12.2015 18:31 |  
          0 0

          Zahustel,to je zase jen obvyklej papírovej tygr/jak ostatně říkají číňani/,přesně podle rumunského gusta.Skalák u nich přece ještě není,to by byl na hlavu aby tam lez.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        naplavnik     před 8 lety 08.12.2015 10:20 |  
        0 0

        Kdo ví, jaké můžou mít ti kluci v Číně smlouvy, zda by jim bylo co nabídnout. Ale stejně jako u řady balkánců, myslím, že pro mnohé jako odrazový můstek k lepším ligám by to mohlo fungovat. Jak by to ale asi bylo s adaptací, má někdo zkušenosti s Čínany v českém prostředí?

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 10:28 |  
          0 0

          myslim, ze vzhledem k tomu, kolik Cinanu zije mimo Cinu, tak budou asi pomerne prizpusobivi (u nas asi bez problemu) ...

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 10:31 |  
            0 0

            OT: Cap to v JBC bere zgruntu...prave rozpustil realizacni tym...

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          Kuliss9     před 8 lety 08.12.2015 10:44 |  
          0 0

          Přímo z Číňani v ČR zkušenost nemám, ale mám půl roční zkušenost s Taiwanci, což je mentalitou dost podobné. Oni jsou dost vázáni na svou komunitu a během půl ročního studia bylo dost složité mezi ně priniknout, moc si k sobě nikoho pouštět nechtějí, na druhou stranu jsou neskutečně ochotní a nápomocní se vším. Každý podzim jezdí Taiwanci i k nám na Univerzitu a ty zde se spíše drží hodně pospolu, jediný kdy se dokázal někdo odtrhnout od skupiny bylo když si holka našla českého kluka :D ..... I ve světových metropolích kde číňané žijí můžete vidět, že se shlukují do jejich čtvrtí.

          Takže jsou dvě možnosti jak je adaptovat, jedna je zkusit na testy minimálně 2 a nebo druhá přichystat jim pěknou Češku :D

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Kuliss9     před 8 lety 08.12.2015 10:50 |  
            0 0

            Ono u tech Cinanu je to bohuzel dost chabe s vyberem, co jsem tak vypozoroval a s mou chabou cinstinou pochopil, tak jsou tito dva nejspis jedini cinane pouzitelny pro evropsky fotbal a vysoce prevysuji ostatni. Vzhledem k jejich mentalite je tam potreba najit nejaky talent ktery se uchyti v evrope a najednou bude fotbal nejpopularnejsi sport v cine, oni to tak proste maji, nasleduji sve vzory. Krasny priklad je basketbal a ten jejich obr co hral v nba, nepamatuji si jmeno. Okamzite pote vsechny deti hrali basketbal a stavelo se ohromna kupa hrist.

            U Fotbalu je to taky slozite nvm jak je to ted, uz se buduji akademie, ale par let zpatky meli mene jak 10 000 fotbalistu v mladeznickych kategoriich a to je na nejlidnatejsi zemi sveta sakra malo.

            Kazdopadne pokud by meli cinsti majitele zajem na rozvoji i cinskeho fotbalu, vubec bych se nedivil temto dvou jmenum na testech u nas. Rad byc je tu videl, ale nejspise je to velka utopie a asi se o tom zatim ani neuvazuje, ale tak tezko rict.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            naplavnik     před 8 lety 08.12.2015 10:58 |  
            0 0

            K té poslední větě, takže buď riskovat, že se nám tu hoši sblíží až moc, nebo si zadat s kuplířstvím ;-) Tak to je jako volit mezi čertem nebo ďáblem :-)

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              Kuliss9     před 8 lety 08.12.2015 11:06 |  
              0 0

              :D :D samozřejmě ta poslední věta byla přitažená za vlasy, ale přesně v téhle části je ta nejdůležitější a zároveň pekelně složitá práce naší sportovní rady. Talent dokáže v hráči vypozorovat kde kdo, ale oni musí najít tu jeho mentalitu. :)

              Na druhou stranu ať je to jak je to, tak když se Asiatům dá důvěru v kterou můžou věřit, jsou neskutečně pracovití a začnou ji rychle splácet.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Travinho     před 8 lety 08.12.2015 15:40 |  
      0 0

      Tohle je mi panečku diskuse, nikdo ani jednoho z nich neviděl hrát, ale víte, že bychom je měli přitáhnout do slavie. Hodnotit hráče na základě statistik je tedy hodně povrchní, navíc kdo z nás někdy viděl Čínskou ligu?

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        Arutha     před 8 lety 08.12.2015 18:41 |  
        0 0

        Já tedy nevím, co je špatného na tom, že chtějí vyzkoušet hráče na testech...

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        Kuliss9     před 8 lety 08.12.2015 20:05 |  
        0 0

        Hlavně nechápu podle čeho usuzuje, že ho nikdo nikdy neviděl hrát, ale tak v pořádku :D

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        smely (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2015 09:10 |  
        0 0

        zdarec, klasicke "podle sebe, soudim tebe" ja vim o cinsky lize kulovy, tak proc by mel nekdo vedet vic, ze ? klasika...no nic, vyse se hovorilo o pozvace na TESTY nikoliv o prestupu, mozna kdyz budes pecliveji cist napsane informace, nebudes potom tolik rozmrzely z urovne teto diskuze. krom toho si myslim, ze mohu napsat (v ramci pravidel a slusnosti) na tyto stranky jakykoliv osobni nazor...diky.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          Travinho     před 8 lety 09.12.2015 20:29 |  
          0 0

          Vždyť zde jasně píšete jen o statistikách a už nic o tom, co je to za hráče apod., takže je mi jasné, jak jej všichni znáte. Navíc borec, který v Číně bere nějakých 5 mil . korun ročně k nám určitě půjde na testy. Rádoby odborné o hráčích, které jsem nikdy neviděl mě tedy dost udivují.

  5. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    malan (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 09:24 |  
    0 0

    OT: Ještě zpátky k zápasu v Liberci. Je tu někdo kdo je schopen celkově popsat co se tam dělo?Myslím tím předzápasové problémy s osobními prohlídkami atd.?Prý to snad byli pořadatelé z Edenu, ale mám jen kusé informace. To znamená, že zástupci TS už nejednají s vedením na podmínkách před/během/po zápase? Dříve tomu tak bylo ne? Přijde mi nedůstojné aby mě někdo prohledával jako na letišti a během zápasu na mě lil vodu, ale nebyl jsem tam, tak bych rád věděl bližší info. Díky.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Jiri1     před 8 lety 08.12.2015 11:11 |  
      0 0

      Asi měli důvody k těm prohlídkám, je pravdou , že tam byli Slávističtí pořadatelé , ale za sebe , ty projlídky i následné věci nebyly v rezii Slávie , tito Slávističtí a nejen Slávističtí počadatelé jsou najímáni Libercem i Jabloncem na tzv. rizikové zápasy , ted třeba Francouzi, dělají vždy u kotle hostů a dle tvé reakce a nejen tvé dělají kvalitně.
      Moc už je neznám , ale pravidla urřcuje v liberci pán , ted už důcjhodce , který má pořadatele na starosti.
      Ale jak vidíš , stejne jsem ted viděl z fotek na jednom webu pyrotechniku a další věci, k tomu polévání vodou , nevěřím , že by v tom učinkovali .

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      judy     před 8 lety 08.12.2015 11:55 |  
      0 0

      No sundávat si boty při vstupu už je i na mě dost ( aspoň tam měli koberečky ).. Polévání vodou bylo kvůli stroboskopu ( pyro ) od kterého následně chytla plastová sedačka na kterou se drobek přiložilo ( plastové kelímky a posléze podsedák ) a tak se hasilo a několik odvážlivců jim v tom i v té zimě bránilo vlastním tělem :) Vlastně to bylo celkem usměvné

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        Jiri1     před 8 lety 08.12.2015 12:15 |  
        0 0

        Je fakt , že se to moc neužívá, ale je to jedna z fint, kterou užívají fandové téměř všech klubů, kluby nechtěj investovat ani do rukavic ani do koberečků, tady to byla příprava na EL.
        Hořeni sedaček je pro klub drahá sranda , stojí to přes 2 litry myšleno 1 sedačka, s tím hašením úspěšně napodobili své Jablonecké kolegx , jistě pamatujete na splačkovou vodu, která nás tam obtasnovala každou zimu, po stíznostech Spartanú s tím Pelta později skončil.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          judy     před 8 lety 08.12.2015 12:34 |  
          0 0

          No když už sedačka hoří tak i pokud dojde k uhasnutí ohně tak sedačka se stejně nedá zachránit takže o to vůbec nešlo, samozřeujmě šlo především o bezpečost a co se týče obránců ohně i o srandu :) plamen nebyl velký a ty sedačky jsou z nějakýho málo hořícího materiálu což je dobře. V Liberci jsou hasiči v pohodě v létě jsme si o sprchu požádali a taky jsme ji díkybohu dostali a nebyla to žádná splaška jako v Jablonci.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        dubas     před 8 lety 08.12.2015 15:09 |  
        0 0

        No víš, že i přes ty prohlídky tam někdo něco nějak pronesl, až prostě někteří jedinci pochopí, že je pyro na fotbale nežádoucí, tak nebudou ty potupné prohlídky a všichni v pohodě stihnou začátek utkání.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Dresco     před 8 lety 08.12.2015 11:21 |  
      0 0

      Ta anketa je hodne silena...na nej museli asi zapomenout, kdyz je tam treba Rada, Zlamal.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 11:56 |  
        0 0

        Hlavně v jejich sestave podzimu neni v základu anei mezi náhradníky! Milan Škoda a tomi přijde fakt mimo.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          Dresco     před 8 lety 08.12.2015 12:59 |  
          0 0

          Neni Skoda a je tam Marecek, tomu se snad musi smat i spartani :-)

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Travinho     před 8 lety 08.12.2015 15:44 |  
            0 0

            Nalejme si čistého vína. Škoda odehrál 5 velmi kvalitních zápasů, zbytek byl průměrný, někdy až podprůměrný. Řadu z toho vinou zdraví, ale podle mého je to v pořádku. To, že je tam Mareček, je věc druhá...

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              bongor     před 8 lety 08.12.2015 18:44 |  
              0 0

              Já jsem ho viděl ve filmu "Marečku,podejte mi pero",tam byl docela dobrej.
              Ale to víš,někdy stačí být ve správném klubu/na době už tak nesejde/ a máš zajištěnou publicitu.Třeba ho chce bída nabídnout k prodeji,kasa není bezedná.
              Na jaře ho uvidíme v repre.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 12:33 |  
        0 0

        Zlamal je dlouhodobe prisernej..kdyby to byla anketa o nejhorsiho brankare tak bych to pochopil..

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          rak (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 13:06 |  
          0 0

          To ani ne. Ten me dlouhodobe stve. Kdyz chytal ve Slavii byl jednoznacne nejhorsi a deravy. Ted uz po nekolikate, kdyz hraje za soupere, tak nam pochytal dost sanci.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            Thane (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 14:01 |  
            0 0

            Snad v kazdym zapase proti nam udela nakou minelu..my toho presto nedokazem vyuzit abysme ho porazili..

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          bongor     před 8 lety 08.12.2015 18:45 |  
          0 0

          Tak tam by byl jednoznačně jednička.Chudák jeho táta,to býval dobrej lapač.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Travinho     před 8 lety 08.12.2015 15:42 |  
      0 0

      Podle mého je to v pořádku. Martin měl kvalitní zápasy, ale také měl řadu hluchých utkání a když vezmu v potaz, kolik vyrobil minel, tak je jeho nenominace asi v pořádku. Navíc ty jeho nevýběhy. Zlámal je tam za gól... Ostatní dle mého byli vskutku lepší.

  6. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 13:09 |  
    0 0

    Tak Sparta dnes představí svojí první posilu :-) dle všech indícií Zahustel. No už se těším až to rozjedeme my! :-)

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 13:19 |  
      0 0

      Ondřej Mazuch.

  7. :)

    Ulquiorra     před 8 lety 08.12.2015 13:25 |  
    0 0

    Da se nekomu ve Slavii napsat tip na hrace ? Respektive...cetl by to nekdo ? :))

    • Re: :)

      honza_sl     před 8 lety 08.12.2015 13:37 |  
      0 0

      No někdo by to určitě četl, třeba my čtenáři SN... :-)

    • Re: :)

      smely (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 13:57 |  
      0 0

      Navar tu dneska ocividne byl... :-)

    • Re: :)

      AlesJa     před 8 lety 08.12.2015 14:05 |  
      0 0

      třeba četl, to je asi tak vše, nic proti také si myslím, že tomu rozumím :-)

    • Re: :)

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 14:18 |  
      0 0

      Tady by to určitě někdo četl, otázka jak by to vyhodnotil :).

      S tím otevřeným kanálem vůči fanouškům je to určitě prima věc, ale ne vždy to je úplně efektivní. Stačí se jen podívat na to, co někteří lidé píší Tvrdíkoví na twitter...

      • Re: :)

        bongor     před 8 lety 08.12.2015 18:51 |  
        0 0

        Říkal jsem:Jseš si jistej,že tam píšou slávisti?Já to teda zásadně nečtu,sám jsem
        všechny svoje "sociální"účty zrušil,ani mě nezjímá co mu píšou.Já píšu,Jarda Tvrdík se zasloužil o Slavii.A tento fakt si sere mnohé.To vám byl krása,když se sešívky plácaly v bahně,to jsme se jim nasmáli!Škoda těch časů,teď se budou smát oni nám.
        /Komu-to si dosaďte/.

      • Re: :)

        Hektor     před 8 lety 08.12.2015 19:23 |  
        0 0

        Bauyržan Islamchan

    • Re: :)

      klimi     před 8 lety 08.12.2015 15:04 |  
      0 0

      Zkus to poslat na Spartu, na posily z internetu už tam jsou zvyklí :)))

      • Re: :)

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 15:13 |  
        0 0

        low-cost skautingové oddělení :o)

        • Re: :)

          Pepino44     před 8 lety 08.12.2015 19:22 |  
          0 0

          Tak Peltič po vyhazovu Šilhavého prý pozastavil jednání o přestupu Tecla a Pospíšila do Slávie, do příchodu nového trenéra a jeho vyjádření k tomuto přestupu.

          • Re: :)

            bongor     před 8 lety 08.12.2015 19:27 |  
            0 0

            Pospíšila by byl škoda.Dalo se čekat,že bude hrát pimprlový.

            • Re: :)

              bongor     před 8 lety 08.12.2015 19:29 |  
              0 0

              tak Mazuch chce jít ve stopách Lobo Toma.

          • Re: :)

            marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 21:21 |  
            0 0

            Neznam trenéra, kterej by mu na to řekl: jo klidně je prodej.

          • Re: :)

            Pablo     před 8 lety 08.12.2015 22:39 |  
            0 0

            Myslím, že změna trenéra prodej nebo setrvání těchto hráčů v Jablonci neovlivní.

  8. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    judy     před 8 lety 08.12.2015 19:47 |  
    0 0

    Tak Adam Hloušek do SKS za 1m eur ? někdo bližší info.. píšou o něm že je schopný hrát na v8ce postech ale ve všech beznadějný :D

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Navyseals     před 8 lety 08.12.2015 19:56 |  
      0 0

      Tahle zpráva je stará přes 6 let.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        judy     před 8 lety 08.12.2015 20:06 |  
        0 0

        No vida a to kdyby ten kdo jí vypustil před šesti lety věděl že za šest let se stane skutečností, tak by musel mít radost.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          mirecek1111     před 8 lety 08.12.2015 20:10 |  
          0 0

          a kde to ctes?

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            judy     před 8 lety 08.12.2015 20:13 |  
            0 0

            modrý ptáček něco štebetal.. nějákě Polské spekulace či co to je jazyk

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 20:08 |  
      0 0

      Já bych popravdě Hlouška moc nechtěl... není moc do kombinace, je to podobnej typ jako Krejčí, furt jedna a ta samá klička a centr, nic jinýho. Ale když přijde, zlobit se nebudu. :)

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 20:26 |  
      0 0

      těžko říct, kde bere autor info, ale zdá se, že o bundeslize něco ví. Kdyby to pravda byla, já bych byl nadšen - nevím, jak hraje teď, hodnotím ho, jak si ho pamatuju. Měl jsem ho rád, jeho tah na branku a průbojnost potřebujem a ví, do čeho by šel. Dodnes pamatuju, jak se na Mestalle prodral po lajně a nahrál asi Vlčkovi na gól. Pamatuju si jeho víc než střelce ...
      jestli teda máme udajných 60 mio na posílení, tak by odpovídalo dát 20-30 za záložníka 1. kategorie - Šural asi padá, asi chce ven, 10 za 2. kategorii (Huš?), necelých 10 za útočníka (Železník) a pak nějaký mládí a něco na zvýšení konkurence (Tecl, možná se objeví i druhý Vukadinovič). Ve hře je tam i ten Pospíšil, variant je víc a jsou to hezké starosti. Díky JŠ, díky Číňani a všem ostatním také.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        judy     před 8 lety 08.12.2015 20:37 |  
        0 0

        já mam Adama rád a věřím že by se u nás rozjel jako vlak.. ( tedy přesně tak jak si ho pamatuji )

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 20:47 |  
          0 0

          Hlousek je nadprumer, u jiznich sousedu se mluvi i o navratu Petraka:)

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            judy     před 8 lety 08.12.2015 21:05 |  
            0 0

            tomu se mi nechce věřit ale každopádně by to bylo něco mít oba dva !!

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            bedy     před 8 lety 08.12.2015 21:10 |  
            0 0

            Petrák zahrál výborně na ME 21, možná nejlepší hráč.Jen mi je divný proč teď vůbec nehraje.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            jarodo57     před 8 lety 08.12.2015 21:35 |  
            0 0

            Hlavně nejít ve stopách Sparty. Na navrátilce bych se já momentálně nespoléhal a nevsázel bych na ně.Všichni jsme poučeni.Hledat jinde.Máme nové lidi ve vedení ,dokonce šéfa skautingu ,tak ať se ukáží.Je toho tolik po světě ,tak proč pořád jedny a ty samé .Vesměs to jsou fotbalisti,kteří buď mají největší výkonost za sebou,nebo na úroveň (většinou Bundesligy) nemají a nebo to jsou věční marodi.Co takoví hráči mohou přinést kromě velkých nároků na plat do Slávie ?Pořád se zde volá po větších šancích mladým ,tak proč třeba Hloušek,nebo Ondrášek,Švento ,dokonce Janda atd.Nejsou staří ,ale proč?Chceme hrát na podzim poháry?Kupme jednoho ,dva zkušené hráče a třeba i staršího hráče a k tomu 2 -3 mladé talenty na doplnění kádru,ať nemá i ten Škoda sestavu pod palcem ,ale netahejme sem vyčpělé nebo neúspěšné hráče ze zahraničí,kteří sice hráli třeba i ve Slávii,ale Slávia jim není v ničem povinována je vzít zpátky.Já jsem spíš zastánce zahraničních hráčů,ale to si myslím, že v tomto přestupním období ještě neproběhne ,ale stejně je to do budoucna nutnost.Dnešní fotbal se vyvíjí pro české hráče ,kteří by chtěli konkurovat v Evropě nepříznivě. Fotbalovost spojená s rychlostí a celých 90 minut je zatím pro české fotbalisty utopie.Samozřejmě vyjímky potvrzují pravidlo.

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              judy     před 8 lety 08.12.2015 21:40 |  
              0 0

              hezky schyzofrení příspěvek :) no jak jste poznamenal tak scautum bych nechal ještě chvílku času na práci a ať se předvedou hlavně v léfě. Petrák rozhodně není vyčpělí hráč to jako opravdu ne..

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                Dresco     před 8 lety 08.12.2015 21:45 |  
                0 0

                Petrak je pro me budouci DZ narodniho tymu. Na druhou stranu mi typove prijde hodne podobny jako Soucek, Petrak ma akorat lepsi strelu a rozehravku, coz u Soucka asi taky prijde zkusenostma, tak jestli by se kluci spolu v tom stredu nemlatili...

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                jarodo57     před 8 lety 08.12.2015 21:57 |  
                0 0

                Co je na tom schyzofrení?O Petrákovi jsem se vůbec nezmínil.U něho mi nejde dohromady proč zrovna nutně doplňovat na jeho postu,když Souček tam hraje velice dobře a je možné ho nahradit např.Frydrychech či Bílkem. Ten post podle mého není to co nás nejvíce v tuto chvíli a to zdůrazňuji ,,v tuto chvíli" trápí.A pokud se týká skautů,tak teď se teprve může pan Plíšek předvést jaký je odborník na Balkán .Já proti němu nemám ani to nejmenší,ale opravdu nastal čas .To že přivedl Džeka a ten se pak prodal za velké peníze je hezké,ale teď ho budeme hodnotit hlavně jestli takové Džeky přivede i do Slávie a nebo jestli si do Slávie přišel zobnout čínského zlatého zrna(to je v česku celkem je normální )

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                Pablo     před 8 lety 08.12.2015 22:30 |  
                0 0

                V létě bych bral Petráka všemi deseti, podle mě nejlepší hráč 21, teď by to bylo o tom, že Souček nebo Petrák by muse sedět, to mi přijde škoda, protože oba jsou ve věku, kdy oba potřebují hrát...a my ted hrajeme zatím jen ligu, na druhou stranu je to zas zvýšení konkurence, Petrák je slávista, nevím co by bylo lepší. Pro návrat Adama jsem jen v případě, pokud se s ním počítá na beka a zároven neni na tento post v hledáčku lepší mladší hráč, do zálohy bych radši Šventa nebo Havlíka.

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              judy     před 8 lety 08.12.2015 21:43 |  
              0 0

              je zkrátka nutné posílit teď na jaro a uhrát poharovou pozici. a na tom nám teď nepomůžou uahraniční hráči co se budou rok zžívat s českou ligou.

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                jarodo57     před 8 lety 08.12.2015 22:23 |  
                0 0

                Nezlob se na mě Judy,ale to je přesně to co jsem psal já.A ty jsi můj příspěvěk popsal jako schyzofrení.Vždyť já jsem napsal to samé jako ty. Proč sem momentálně tahat hráči ,kteří se neuplatnili,nebo momentálně nehrají ze zahraničí i když to jsou třeba slávisti.Já a můj selský rozum mi říká:Máme šanci hrát poháry,v budoucnu je to pro nás nutnost hrát o poháry a tak podle toho udělám strategii.To znamená pro to abychom vůbec ty poháry mohli hrát ,tak koupím 2 nejvíce 3 zkušené hráče, kteří se nebudou muset ničím zžívat apod. ,naskočí do kolotoče a budou hned tahouny a k tomu ,když jsou tedy prostředky nakoupil 3 i více mladíků typu Havlíka ze Slovácka,Čermáka z Boleslavi atd.Já bych pro toto zimní přestupní období bral Zavadila(jsem zde pro smích,ale to je vcelku normální protože je mu 37 let) a Šurala.To je to o těch zkušenostech a zapracování do kádru.V příštím přestupním období bych už ale chtěl od pana Plíška daleko větší přísun zahraničních posil ,protože si myslím,že momentálně český fotbalista nemá na špičku evropského fotbalu.

                • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                  judy     před 8 lety 08.12.2015 22:53 |  
                  0 0

                  No to je sice hezký :D ale kde ty hráče chete brát ? Tecl s Pospou si Pelta bude držet k novému kouči a Boleslav nám taky prd prodá. Jasný je možná Železník a to je asi vše... Petrák naopak dokázal v M21 že z nich byl daleko nejlepší a zrovna pokud se zraní Souček tak nemáme náhradu.

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              bongor     před 8 lety 08.12.2015 22:18 |  
              0 0

              Máš pravdu jarodo.Ale ono je možné,že rekonstrukce naší Slavie proběhne v několika etapách a ta první právě začíná.určitě hned nebudeme kupovat Messiho nebo Ibrahimoviče.A pozvolna může dojít i na akvizice se skutečně evropskými jmény.
              Já myslím,že zejména Číňani se budou chtít v Evropě prezentovat v hodně vysokých
              sférách.Každopádně máme hezčí starosti než jsme měli posledních pět let.

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                jarodo57     před 8 lety 08.12.2015 22:37 |  
                0 0

                No zrovna tobě Bongore to budu vysvětlovat.Já jsem hrozně rád ,že Slávie žije a vůbec se zde můžeme o takovýchto věcech bavit. Vše jsem napsal výše.Jen si přeju aby ti lidé měli všech 5 pohromadě a aby k nám nechodili ty vyžírkové,kteří mají obrovský čich na to kde jsou prachy. Doufám, že pan Šimáně dokáže ze své zkušennosti tyhle hoši odhadnout.Je jich plná republika.Dobrou noc.

                • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                  MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2015 01:00 |  
                  0 0

                  teď potřebujeme uhrát poháry, teď potřebujeme zkušenější hráče, kteří už něco odkopali, hráče, kteří se nebudou půl roku rozkoukávat a hráče, který není levák a vyžírka (a to mě přijde Šural) - tak sem mi přesně pasuje hráč typu Adam Hloušek. Neříkám, že to musí být on, ale jestli se koukáme po takových hráčích, tak já to vítám. Skauting a to ostatní musí přijít, až bude postavená kostra týmu z charakterních hráčů, kteří Slavii potáhnou za všech okolností. Skauting a zkoušení nových, zahraničních zajímavostí až od léta. Jaro musíme vykopat spíš s českými hráči, kde dokážem dopředu odhadnout jejich přínos. Železníka nepovažuju za výrazný posun vpřed, ale Ďuriše nám nikdo neprodá a snad bude lepší než Voltr. A takhle postupně se musíme dostat k těm vyskautovaným nadějím s potenciálem. tak to vidím já

              • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

                rak (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 22:56 |  
                0 0

                No ale ten Zlatan by se mně se Škodou v útoku docela líbil :)).

  9. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    skkizo     před 8 lety 08.12.2015 20:24 |  
    0 0

    Vukadin Vukadinovič sdílel na FB svojí fotku před edenem. Že by návrat?

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Nosorozec     před 8 lety 08.12.2015 20:25 |  
      0 0

      Doufám že šel jenom navštívit bráchu

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 08.12.2015 20:28 |  
        0 0

        na pár gólů tenhle podzim už nahrál. rychlost našemu týmu zoufale chybí. na zvýšení konkurence by platný byl

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      petrjir     před 8 lety 08.12.2015 21:26 |  
      0 0

      https://m.facebook.com/VukadinVukadinovicOfficial/

      Uprimne receno jsem cekal zajimavejsi jmena. Je videt, ze vsechny "zaruceny" spekulace se meni kazdy den. Nejdriv je jasny Sural, pak Husbauer, pak Tecl, Pospisil, ted vyse spekulace o Hlouskovi, na Nove zase, ze u Tecla s Pospiselem se uvidi az co rekne novy trener...

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        skkizo     před 8 lety 08.12.2015 22:07 |  
        0 0

        Také jsem čekal trochu zajímavější jména. Doufám že šel jen opravdu navštívit bráchu. U nás bych ho neviděl jako posilu. Jak bylo již řečeno, když už má někdo přijít tak musí být lepší než hráči ze současného kádru a to Vukadin prostě není. Možná běhá rychle ale my potřebujeme trochu více tvořivé hráče.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        bongor     před 8 lety 08.12.2015 22:27 |  
        0 0

        Mně to přijde,jako když jsme jako malí čekali,co nám přinese Ježíšek.Nejkrásnější bylo vždycky to napětí,co je to v těch krabicích,co jsou v mámině skříni a co se posléze přestěhovaly pod stromeček.Zajímavé bylo,že skoro pokaždé jsem byl tak trochu zklamán,i když dárky byly krásné.Asi něco podobného čeká letos nás.
        Letná už vybaluje,polovičního lazara Mazucha,co obdivuje pako lobo Toma,asi Zahustela,co se jednou trefil v repre a všichni jejich fandové jim nadávají,co to pořád hrajou/třeba s Baňýkem/.A já se jim nedivím,mají kupodivu dost rozumu,když navrhují dát radši obrovský platy jejich polonekopů radši postiženým dětem.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Pablo     před 8 lety 08.12.2015 22:33 |  
      0 0

      Sem proti, jestli se chceme držet hesla "Průměr nestačí" a chceme hráče, kteří budou moct hrát i v pohárech, tak bych ho nebral.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2015 00:40 |  
        0 0

        Kovařík by se líbil každému víc, ale toho nám neprodají.

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        AlesJa     před 8 lety 09.12.2015 07:15 |  
        0 0

        prosím již toho s heslem průměr nestačí nechme, kdo rozhoduje o tom, že ten hráč je průměr, my fanoušci? On by se totiž takto do Edenu třeba takový Škoda nikdy nedostal.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          Arutha     před 8 lety 09.12.2015 08:02 |  
          0 0

          A i kdyby náhodou dostal, tak by byl odeslán do někam už po roce. Mnou určitě :) Jsem rád, že jsem se v něm mýlil...

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          Pablo     před 8 lety 09.12.2015 10:11 |  
          0 0

          Ano, může se stát, že se Vukadin vykope, pravda je, že Škoďák se výrazně zlepšil až poslední rok a půl, ale já bych prost Vukadina nebral, Miljan se mi líbí víc, je sice pomalejší než Vukadin, ale je fotbalovější, ale to je jen můj názor.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            AlesJa     před 8 lety 09.12.2015 10:41 |  
            0 0

            Mě se Miljan také líbí více, dokonce bych byl raději kdyby v posledním zápase v Liberci místo Levana hrál od začátku on.

            • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

              Arutha     před 8 lety 09.12.2015 10:43 |  
              0 0

              Já bych ho býval postavil místo Mikuly

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Petr9608     před 8 lety 08.12.2015 22:54 |  
      0 0

      Dobrej fór, no :-D

      • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

        bongor     před 8 lety 09.12.2015 06:24 |  
        0 0

        To není fór,stará ivánkovská dvojka se konečně sešla,aby vykopala Jabkám titul.
        Kapříci už se houfujou.Tak tahle skvadra nám Pospíšila těžko prodá.

        • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

          naplavnik     před 8 lety 09.12.2015 09:36 |  
          0 0

          Bongore, pokud to duo Cinkloš s Ivánkem chtějí fakt nějak překopat, tak se budou zbavovat těch drahých hráčů (s většími smlouvami), a snad ti dva tak klapnou. Řekl bych, že s Ivánkem se nejedná o nějaké rychlé řešení, ale dlouhodobě připravené (i proto ten předchozí souhlas sponzorů).

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            slamacek (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2015 09:52 |  
            0 0

            tak hlavne se pise, ze galacticos konci. a tedy logicky nasleduje postupny vyprodej.

          • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

            bongor     před 8 lety 09.12.2015 19:06 |  
            0 0

            Čet jsi asi naplavniku rozhovor s čápem o konci slvných "galcticos",zřejmě dřív než já. Máš pravdu a je vidět,že velkej čáp není velkej hlupák,respektive se mu už v hlavě rozsvítilo,že na vesnici neudělá velkou díru do světa.Tak na to teď půjdou s Ivánkem zcela jinak.Jak,to se brzy uvidí,ale určitě to nebude nic zcela čistýho.

    • Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

      Dobi     před 8 lety 09.12.2015 11:07 |  
      0 0

      Teď to do krajského rádia SEVER koktal Pelta, jak prý je dobrý a jak musí dostat šanci! Mno, pěkně nám ten nový rok začíná! (Byť až za 22 dní...)... Rýpnu si, i když jde o severočeský manšaft, ale to nejsou ani Teplice, Ústí či Liberec, kde mám osobní historické vazby... Má to pro ně i další výhodu, o Horníka se zvedne návštěvnost o pár procent na jinak poloprázdném, či spíše čtvrtprázdné Střelnici!

  10. Re: Zítra velká autogramiáda v centru Prahy

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.12.2015 11:42 |  
    0 0

    Kdy oficiálně začíná přestupní období? V nějakejch stanovách FAČR jsem se dočetl, že až od 25. 1., což mi přijde nesmysl, protože v té době už bude finišovat příprava na ligu...