Hráči Slavie

Do Slavie míří Antonín Barák

Další zimní posilou Slavie je příbramský záložník Antonín Barák. Na jeho příchodu je Slavia již domluvena a přestup dnes i oficiálně potvrdila.

Antonín Barák (ročník 1994) je odchovancem Příbrami, kde také v posledním kole sezóny 2012/13 naskočil poprvé na sedm minut na trávník v ligovém zápase. Další sezónu nastupoval v juniorské lize, v sezóně 14/15 pak zamířil na hostování do druholigové Vlašimi. Tam se stal ihned členem základní sestavy, odehrál celkem 27 zápasů a vstřelil 5 branek. Pro stávající sezónu se tak vrátil do Příbrami, začal sice na lavičce, ale od šestého kola už na hřišti nechyběl ani v jednom zápase. Celkem si připsal v této sezóně 12 ligových startů a vstřelil tři branky, jednu navíc přidal i v MOL Cupu.

Barák na podzim nastupoval v klubu v trojici středních záložníků, často jako ten nejofenzivnější. Svými výkony si řekl i o pozornost reprezentačního trenéra Vítězslava Lavičky, který jej několikrát nominoval do týmu a v posledních dvou reprezentačních utkání výběru do 21 let se Barák dostal i na hřiště, má tak 6 minut proti Belgii při výhře 1:0 a 27 minut proti Moldavsku při výhře 3:1, kdy dokonce vstřelil pojišťovací třetí branku českého týmu.

Pro oficiální web se na otázku, s čím do Edenu přichází, vyjádřil následovně:

"Abych Slavii pomohl k co největším úspěchům a účasti v evropských pohárech. A abych se já osobně zase posunul o kus dál ve své kariéře a stal se lepším hráčem."

Přesun nadějného záložníka pro stejný zdroj okomentovali i zástupci Slavie.

"Antonín Barák je nadějný hráč, kterého jsme sledovali, a  patří do kádru reprezentační jednadvacítky. Chtěli jsme získat i mladé hráče, protože myslíme na budoucnost Slavia," řekl k přestupu trenér Dušan Uhrin.

"Jsme moc rádi, že se nám povedlo přivést jak Antonína Baráka, tak Zdeňka Linharta. Jsou to mladí talentovaní hráči, kteří patří do kádru reprezentační jednadvacítky. Přesně takové příchody mladých nadějí jsme si naplánovali. Jedná se o další rozvoj našeho klubu," doplnil pak generální ředitel David Trunda.

Komentáře (149)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    koscheen (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:02 |  
    0 0

    Pecka, lepší než přeplácet Pospíšila z Jablonce a podobný pseudohvězdy..

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      spino     před 8 lety 30.12.2015 11:45 |  
      0 0

      Tohle mi přijde k Pospíšilovi trochu nefér. Sám řekl, že by do Slavie chtěl. Aktuálně je hlavní překážkou Pelta.

  2. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Rottax (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:29 |  
    0 0

    Baráka jsem si přál! Levonohý,gólový,komplexní fotbalista! Velký příslib do budoucna,ale myslím,že už může klidně naskočit i do základu. Dle rozhovorů z youtube působí jako sympaťák. Výborně!!! :)

  3. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Fulham     před 8 lety 30.12.2015 08:37 |  
    0 0

    Hezky nám ten den začíná !

  4. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:44 |  
    0 0

    To je moc pěkná zpráva, Barák se mi jevil sympaticky a je to velký příslib do budoucna, který už nyní může v klidu naskočit do sestavy.
    Jen prosím, ať se dnes diskuse nezaplevelí "Zemanem, zachráncem Slavie" a nekonečným řešením dvojjediného Jiri1.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:54 |  
      0 0

      zrovna jsem přemýšlel, jestli i na přestupu Baráka má zásluhu Miloš Zeman :-)

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        afro     před 8 lety 30.12.2015 09:39 |  
        0 0

        Ve skutečnosti tahá za nitky paní Jelena... :-)

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          bongor     před 8 lety 30.12.2015 11:11 |  
          0 0

          Myslíš tu z tý kapely Jelen?

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            afro     před 8 lety 30.12.2015 11:56 |  
            0 0

            :-) Kdepak, na mysli jsem měl Jelenu Vičanovou, Zemanovu ultras fanynku.

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              spino     před 8 lety 30.12.2015 12:15 |  
              0 0

              Putinova rozvědčice pro Českou republiku. ;)

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          spino     před 8 lety 30.12.2015 11:15 |  
          0 0

          Ta taky ne, Miloš i Jelena jen slouží Jednomu. :)

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Taho     před 8 lety 30.12.2015 10:25 |  
        0 0

        Po Novém roce mají pokračovat dokumenty o Antonínu Blaníkovi. Myslím, že z nich se dozvíme PRAVDU.

  5. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    malan (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:48 |  
    0 0

    Výborně, snad se mu bude dařit. Čekám kdo bude druhou dnešní posilou (Dušan?).

  6. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:48 |  
    0 0

    Barák je zajímavý hráč, vysoký (190 cm), levák, výborná kopací technika (v zápase proti naší juniorce nám dal gól z přímého kopu), reprezentant. Tento přestup velmi chválím :)

  7. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:54 |  
    0 0

    +1
    není co dodat

  8. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    rihy10 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 08:59 |  
    0 0

    Pozoruhodné, že Jiří Vrba nehlásí meteo (ne snad kvůli Barákovi, ale kvůli druhé avizované posile) :)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Fulham     před 8 lety 30.12.2015 09:03 |  
      0 0

      Se běžel před tím tornádem schovat do krytu a nemá signál....:-)

  9. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    naplavnik     před 8 lety 30.12.2015 09:03 |  
    0 0

    Vítej Toníku, rozhodně přestup pro budoucnost. Ještě ty údajné tutovky Železníka a Bořila, a pro mne by to mohlo i skončit. Myslím, že Hušbauer, Železník a Bořil do základu je tak akorát. U Baráka nevím, jak moc to bude na jaře na základ.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      rihy10 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 09:10 |  
      0 0

      Já bych k tomu přeci jen připojil ještě toho Šurala...:)

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        houston (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:03 |  
        0 0

        Přesně tak ! Ale takový sparťanský zázrak Kadlec bude nadějí do svých třicátin...

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          bongor     před 8 lety 30.12.2015 11:00 |  
          0 0

          Ten má jedinou kliku,že přišel z Bohemky a tak ten virus nepřekonatelnosti nestačil pořádně nasát.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      el_moscardon     před 8 lety 30.12.2015 09:12 |  
      0 0

      Pánové, jednu věc v myšlení bychom změnit měli. Pokud je někdo ročník 1994, čili mu je 21, nemluvil bych už moc o nějakém příslibu do budoucnosti. V 21 už to musí být hráč, který okamžitě pomůže na hřišti, když bude potřeba. Já myslím, že Tonda by pomoci opravdu měl, má na to určitě.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        quelhar (admin)     před 8 lety 30.12.2015 09:17 |  
        0 0

        To je na jednu stranu obecně pravda, na druhou stranu Barák má odehrán v lize jen půlrok. Patří sice do kádru repre U21, ale ne do základní sestavy. Od takového hráče těžko můžeme čekat, že Slavii potáhne do pohárů. Ale samozřejmě se rád budu mýlit.

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:43 |  
          0 0

          To je sice pravda, ale nemůžeme si pořád brát mustr z anglických týmů, kde téměř vůbec nedaj čuchnout mladým. Chce to přehodit kolej na systém Ajax, kde hráč v 21 letech bude mít už odkopáno, jako měl Mára Suchý. A k Barákovi... Souček měl odkopanou sezonu či půl v 2. lize a jak se vybrousil. Raději "levnější" ale pro mladé hráče vyšší přestupní cenu, a brousit diamanty s mladým dravým kádrem, než třicátníky, kteří si "to odkopou".

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 09:33 |  
      0 0

      Veď príbeh nekončí, ja ďalej hrám :-)

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Kajula     před 8 lety 30.12.2015 09:56 |  
        0 0

        Tak to Vás, Tomáši, rád beru za slovo a jsem na ten příběh zvědavý :))))))

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        naplavnik     před 8 lety 30.12.2015 10:22 |  
        0 0

        Viem byť blázon rátajte s tým :-)

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Pepino44     před 8 lety 30.12.2015 10:46 |  
          0 0

          Že by " Nad Tatrou sa blýská" ???

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        LordEdmund     před 8 lety 30.12.2015 10:48 |  
        0 0

        jj, dnes pomyslná kapka inkoustu na plnicím peru páně Šimáněho nestačí oschnout :-).

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Koky (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 11:05 |  
        0 0

        Ze by nekdo z dvojice Bero/Svento? :-)

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          spino     před 8 lety 30.12.2015 12:13 |  
          0 0

          Třeba oba. :D

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            Kajula     před 8 lety 30.12.2015 12:58 |  
            0 0

            to by byla krásná pohádka :)))

  10. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Dresco     před 8 lety 30.12.2015 09:13 |  
    0 0

    Parada, z toho mam asi nejvetsi radost z prozatimnich zimnich posil. Verim, ze z nej bude hodne dobry hrac, potencial ma velky.

  11. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 09:23 |  
    0 0

    A kde jste se dočetli že by k nám měl přijít? :)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.12.2015 10:20 |  
      0 0

      Na Slávistických novinách!

  12. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 09:25 |  
    0 0

    Uz jsem zvedav kdo naopak slavii opusti :-) tipuji Hruby, Svec, Diop, Voltr a mozna Karel?

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 09:29 |  
      0 0

      Hrubý asi na hostování, Diop asi ven a Voltr jako protiváha za Železníka, buď na přestup nebo hostovačku. Karlovi se smlouva podle mě nechá dojít v klidu a v létě se rozloučí. Švec podle mě určitě zůstane, co vím, tak Uhrin ho má rád. Byla by škoda ho pustit, jako záskok je velmi užitečnej.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Jikom33     před 8 lety 30.12.2015 09:36 |  
      0 0

      Krajnich obrancu mame zoufale malo, takze Svec zustane, i kdyz se mne osobne moc nelibi.
      Na odchod bych tipoval jinak ta sama jmena plus Hrubese

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 09:39 |  
        0 0

        Tak Švecovi se nepovedl začátek ligy, kterej začal v základu. Ale v Ostravě a v Teplicích už hrál dobře. Jeho odchod by znamenal, že šanci dostane Holík.

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Jikom33     před 8 lety 30.12.2015 09:46 |  
          0 0

          Tak Svec mi prijde prumernej, mozna by za pokus stalo dat sanci nekomu mladymu :)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:04 |  
      0 0

      Míňa musí odejít, opravdu na to bohužel nemá.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        naplavnik     před 8 lety 30.12.2015 10:31 |  
        0 0

        Pro Míňu mám já slabost, ale asi s tebou souhlasím. Dal bych mu ještě jaro, a pokud ty výkony nepůjdou nahoru, tak prostě bohužel... :-(

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          malan (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:41 |  
          0 0

          Dávat mu jaro je zbytečné, příležitostí dostal dost a stal se bohužel svým stínem. Navíc se současným posilování si stejně nekopne.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      LordEdmund     před 8 lety 30.12.2015 10:56 |  
      0 0

      Švec je na lávku kvalitní hráč, byla by chyba se ho zbavit , navíc je dost univerzální. Myslím, že jestli on nemá problém s pozicí náhradníka, tak zůstane.

  13. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Jikom33     před 8 lety 30.12.2015 09:33 |  
    0 0

    Dobra posila. Zaujal me v podzimnim vzajemnym zapase, kdy kazdou nebezpecnou akci Pribrami zaridil on. Snad dostane sanci

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Mike     před 8 lety 30.12.2015 09:39 |  
      0 0

      To si také pamatuji, ještě že poslal místo rány spíše takové čudly, že s tím Berky neměl žádnou starost, jinak palebné pozice měl výborné.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Jikom33     před 8 lety 30.12.2015 09:44 |  
        0 0

        Tak zakonceni snad vypiluje :) mne se libil, protoze na svoji vysku byl docela pohyblivej a nebal se vzit to na sebe a neco s tim micem udelat

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Hektor     před 8 lety 30.12.2015 17:59 |  
      0 0

      Barák byl ve vzájemném zápase jasně nejlepší hráč Příbrami, hrál aktivně, nebál se jeden na jednoho. Jsem za jeho příchod rád, ale stejně čekám ještě jednoho hotového záložníka. Kenia často absentuje, Zmrhal má nevyrovnané výkony a u ostatních mi na podzim ta kvalita jaksi chyběla.

  14. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Jikom33     před 8 lety 30.12.2015 09:48 |  
    0 0

    Zda se mi to, nebo Pribram posledni dobou produkuje zajimavy mlady hrace? Nikdy sem ji nemel rad, patri mezi ty kluby co nemaj fanousky a hrajou desnej fotbal, ale je potreba ji uznat ze narozdil od jinych tehle klubu to ocividne umi s mladezi

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 09:49 |  
      0 0

      Spíš se nebojí těm klukům dávat šanci a tak tam více vyniknou.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Ulquiorra     před 8 lety 30.12.2015 10:55 |  
        0 0

        Oni taky moc jinych moznosti nemaji, nez tam posilat svoje odchovance z akademie.

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 12:52 |  
          0 0

          To jo, ale třeba takové Brno a další týmy, pro které by to měla být primární cesta + brát mladé pušky (jako to dělá Liberec) na hostovačky, tak takové šikuly neprodukují. V Příbrami jim nejen dají prostor, ale umí je i vychovat. V tomto sou mi hodně sympatičtí...

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      alois_veliky (admin)     před 8 lety 30.12.2015 10:57 |  
      0 0

      Příbram má dobrou mládež dlouhodobě. Z poslední doby lze zmínit Václava Černého (byť už v patnácti šel do Ajaxu), Dominika Maška, Jana Suchana, Aleše Matějů nebo Tomáše Wágnera... Dokladem jejich kvality je i to, že loni vyhráli dorosteneckou ligu.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:58 |  
        0 0

        ...a letos jsou v juniorské Lize Mistrů...

  15. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Hubacek     před 8 lety 30.12.2015 10:02 |  
    0 0

    Dobre posilování od vedeni ma to hlavu i patu
    Dnes jeste čekám jednoho z dvojice Svento nebo Bero -:)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      naplavnik     před 8 lety 30.12.2015 10:24 |  
      0 0

      Hube, ty chceš, aby nám tu Silvestr začal už dnes? ;-) A co budeme dělat zítra? :D Tak střed už máme nadupnutý, takže já su za Šventa!

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:42 |  
        0 0

        Ty nevíš co budeš zítra dělat... Je přece Silvestrovské derby!

  16. Shrnutí posil

    Mike     před 8 lety 30.12.2015 10:06 |  
    0 0

    Tak pokud vezmu, že tutové posily jsou Bořil, Barák, Hušbauer a Železník, tak máme hráče na místa, která jsme potřebovali posílit, což ví samozřejmě každý. Možná ještě Pavlenka jako konkurence Berkymu- myslím, že raději se bude rvát o místo jedničky u nás, než poslouchat paranoidního Petrželu v Baníku. A to jsem měl Vlastu jako kluk jako hráče hrozně rád, jenže ruleta mu moc zatemnila mozek.
    Do základu určitě Bořil a Hušbauer, u Železníka záleží na tom, jakým systémem chce Uhrin hrát.
    Ale ještě mi chybí nějaká pomyslná třešnička na dortu v podobě přestupové bomby last minute, jako byl třeba v létě 1995 Poborský, nebo třeba o rok později Horváth. Prostě top hráč ligy typu Šurala nebo Pospíšila. Třeba ještě něco vyjde.

    • Re: Shrnutí posil

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:20 |  
      0 0

      Vcera na Twitteru JT napsal, ze prijde i posila typu velke jmeno. Takze neco bude:-)

      • Re: Shrnutí posil

        bongor     před 8 lety 30.12.2015 10:44 |  
        0 0

        Tvrdíkovi věřím čím dál víc.Toho Trundu zatím neznám,ale s jedním Trundou jsem hrál v Cassus Fors,byl to pražák,kytarista a zpíval docela obstojně.Očekávám tedy tu bombu,co v seznamu ještě chybí.A potom očekávám ty kyselý ksichty těch,co to prokoučovali a tu Ligu mistrů si s námi nezahrajou.Zkrátka velká radost z naší Slavie.SKS navždy!!!

  17. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:23 |  
    0 0

    Proti nám se mi velice líbil, bylo vidět, že mu balon nevadí. :)

  18. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Ravik     před 8 lety 30.12.2015 10:41 |  
    0 0

    Ve vzájemným zápase se mi moc líbil. Jen si říkám jestli to není podobny typ a post jako Hušbauer...

    I Holík a Boril jsou stejný post ne?Aspoň se mi zdá že Boril kdykoliv jsem ho viděl hrál pravýho beka.Snad kope i levou novou a bude moc hrát levýho obránce.

    P.S. příští čtvrtek jde do kin dokument o Slavii,nevíte někdo podrobnosti?

  19. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    mxpx (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 10:42 |  
    0 0

    Slavia moc hezky posiluje, mám z toho radost, ale zároveň jsem v napjatém očekávání, jak si s tím poradí pan Uhrin. Co myslíte?

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      bongor     před 8 lety 30.12.2015 10:51 |  
      0 0

      Na DUVCD bude teď mimořádně záležet.Zbraně jsme mu nakoupili,teď se s nima ještě naučit zacházet.Ale já mu klukovi ušatýmu věřím.

  20. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    mirecek1111     před 8 lety 30.12.2015 10:43 |  
    0 0

    Za tenhle prestup jsem opravdu rad, pro me zatim asi nejlepsi nakup tuto zimu. Jsem rad, ze budeme mit zase vetsi zastoupeni v U21. To ze tam do ted nehral zaklad neni dulezite, protoze se to prestupem k nam urcite zmeni. Navic je v naprosto idealnim veku, kdy ma sanci na nejvetsi progres v kariere. Jestli ho Dovalil odhadl dobre, tak muze za pul roku byt klidne hrac zakladu. Ostatne s vykonostnim skokem uz zapocal, protoze na zacatku podzimu patril na lavicku pribrami a na konci uz mezi top 3 co tam maji.

    Jen musi dostat prostor, zatim to na to vypada, ale jestli prijde napr. ten Bero a jeste zacne hrat Uhrin na dva ve predu, tak se to pro nej asi dost zmeni, a mozna by bylo lepsi ho na jaro poslat na hostovani, na rozdil od Linharta by po nem asi skocil kazdy klub ze spodku ligy. Ale specialne u nej spis doufam, ze mu da Uhrin poradne cichnout u na jare u nas.

    Dival jsem se na nejaka videa z podzimu, dal gri goly (bohuzel dve ciste doklepavacky) ale vsiml jsem si, ze tam kope standartky a rohy. Takze dobra kopaci technika a neprehlednutelny je i svou postavou. To uz bude ve vapnech celkem sila - Latka, Deli, Skoda, Zmrhal, Soucek, Barak :) Jen doufam, ze vsechny ty zmeny ustoji Kenia a bude jim to na ty hlavy prat on:)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      bongor     před 8 lety 30.12.2015 10:49 |  
      0 0

      Já bych řek ,že se Kenia po těchto nákupech rychle uzdraví a bude tím špílmachrem,kterého potřebujeme.Fotbal umí parádně.Ona velká konkurence někdy bývá lepší než kilo prášků.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        MC_nechva     před 8 lety 30.12.2015 11:17 |  
        0 0

        Kenia půjde v zimě pryč si myslim...

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Hektor     před 8 lety 30.12.2015 18:07 |  
          0 0

          To by byla škoda, Kenia je náš nejfotbalovější hráč, včetně všech posil.

  21. :)

    Ulquiorra     před 8 lety 30.12.2015 10:57 |  
    0 0

    Pojdme, podepisme tam Bera...a je vystarano. To je hrac, kterej necha zapomenout na Kucku behem pul roku.

    • Re: :)

      bongor     před 8 lety 30.12.2015 11:12 |  
      0 0

      Co ten Mešanovič z Jihlavy?To by mohlo bejt brčko.

      • Re: :)

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 11:16 |  
        0 0

        Mešanovič jde prý do Liberce.

      • Re: :)

        Ulquiorra     před 8 lety 30.12.2015 11:23 |  
        0 0

        Presne, jak pise kolega, ten by mel byt domluven v Liberci...na druhou stranu, ja jasne vedel, ze jsme podepsali Pospisila, protoze ten volal domu do Olomouce, ze bude slavista.

        A byl to naprostej omyl :D

      • Re: :)

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 11:24 |  
        0 0

        Mešanoviče jsem si přál víc než Železníka.

        • Re: :)

          bongor     před 8 lety 30.12.2015 11:33 |  
          0 0

          Já mám dojem,že Mešanovič je spíš brko ,než hroťák.Ale jistej si nejsem.

  22. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Philliip     před 8 lety 30.12.2015 11:19 |  
    0 0

    Výborné a uvážené posílení. I když máme Hušbauera, tak si myslím, že tento příchod není na škodu. Potřebujeme mít kvalitu i mimo základní jedenáctku. A osobně věřím, že Barák může být příjemným překvapením.

    Otázkou je, co tento příchod znamená pro další posilování. Zřejmě padl Pospíšil, což mi tak moc nevadí. Znamená to, že už nebudeme usilovat o Bera?


    A kdo je tím hráčem, co má ještě v blízké době přijít? Švento? Toho bych si moc přál, ale na druhou stranu bych na levém kraji zálohy rád viděl Zmrhala a byla by škoda, kdyby nehrál. Švento by mohl hrát i levého beka. Já bych si moc přál Šurala. i Když na to jméno už jsou někteří alergiští, protože se mluvilo především o něm a také o jeho požadavcích, tak by pro nás byl ohromnou posilou do ofenzivy.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      bongor     před 8 lety 30.12.2015 11:38 |  
      0 0

      zřejmě by byl posilou,ale na druhou stranu mi to jeho ego zavání spíš rumunskem.Rád bych se mýlil,oni to z něj taky můžou dělat agenti ti pro kšeft udělají cuchtu i z vlastní sestry.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        AdamHK     před 8 lety 31.12.2015 10:20 |  
        0 0

        Vyjednávání je určitě složité...Liberec z toho chce získat co nejvíce, my zas chceme koupit levně. Rozhodně bych ovšem neříkal, že Šuralův charakter je pokřivený, jen kvůli tomu, že si chce vyjednat co nejlepší podmínky pro svou práci, vždyť to je logické. Ten kluk má navíc rodinu a určitě přece bude chtít, aby se měli co nejlépe ;)

  23. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 11:40 |  
    0 0

    Zajímavá informace z LBC fóra, kde se pochopitelně řeší naše přestupy kvůli Šuralovi. "Barákův otec je vynikající trenér mládeže, působí nejen v Příbrami, ale i v realizačním týmu reprezentace U-16."

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 11:49 |  
      0 0

      jj, to je. Přetahovali ho do Plzně, ale Starka je přeplatil. Ten by se nám tu hodil :-)

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 11:53 |  
        0 0

        Třeba na to časem dojde :))

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        bongor     před 8 lety 30.12.2015 12:20 |  
        0 0

        On už náš prezident říkal,že jsme s mládeží o světelné roky pozadu za Hajdukem.
        Tak třeba to bude chtít brzy změnit.Ale ono to není jen v trenérech,ale taky v přirozených dispozicích dětí a taky v jejich zájmech.

  24. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Borris     před 8 lety 30.12.2015 12:01 |  
    0 0

    Hele jen otázka. Kde jste přišli na to, že mají dnes dorazit dvě posily?

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      malan (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 12:09 |  
      0 0

      Dohady dle twitteru...

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Borris     před 8 lety 30.12.2015 12:23 |  
        0 0

        A on tam něco pan Tvrdík psal?

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          stromovous (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 12:49 |  
          0 0

          Taky mi to z Twitteru nevyplývalo a pátral jsem, kde se ta informace o dvou posilách vzala...

          Až jsem si sám pro sebe uzavřel, že to je inside info redakce SN, kteří na FB přidali status: "Zítra jsou pro slávisty připraveny druhé Vánoce! Budou oznámeny další dvě posily, jedna možná jen v rámci Slávistických novin! Sledujte náš web! ‪#‎meteo‬ ‪#‎mladenadeje‬"

          A ejhle, dnes v 08:00:00 článek o Barákovi, což je informace, která zatím nikde jinde není. Jelikož to bylo přidáno na vteřinu přesně v 08:00:00, vypadá to, že článek byl předem připraven a předem i nastaven čas zveřejnění na osmou hodinu. Na základě toho předpokládám, že status o dvou posilách (a jedno oznámení pouze na SN) se zakládal na pravdivých informacích.

          Druhá posila by mohla být IMHO oznámena po skončení valné hromady, která právě probíhá a na jejímž pořadu je mj. zvýšení ZK nebo přesun Šmíci z DR do představenstva.

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 12:54 |  
            0 0

            To zní logicky. Akorát je otázka, kdo bude ta druhá mladá naděje po Barákovi...když to nemá být ani Železník, ani Bořil...

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              mirecek1111     před 8 lety 30.12.2015 13:01 |  
              0 0

              podle prispevku Navara tady pod clankem by se dalo usuzovat, ze pokud fakt nejakou posilu dnes jeste cekaji, tak to bude slovak :)

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              stromovous (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 13:02 |  
              0 0

              Ten Železník by to IMHO klidně bejt mohl - já vím, že zas prosákly info, že on to není - to totiž zas sedělo s tím tweetem Tvrdíka o vizionářském článku deníku Sport. :) A Navar tady nahoře přidal obrat ve slovenčině, z čehož někteří udělali rovnici 1+1= Bero :) To bys sedělo na tweety o tom, že přijde velké jméno. :)

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                Rottax (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 13:07 |  
                0 0

                Železníka a Bořila p.Tvrdík potrvdil na twitru už na štědrý den,tak by nás s tím těžko napínal. Já taky tipuju Bera! ;)

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                    před 8 lety 30.12.2015 13:07 |  
                0 0

                probíhá valná hromada SKS - počkal bych

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                nacelnik (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 13:08 |  
                0 0

                Železník to asi opravdu nebude, dneska ve sportu psali, že jeho příchod by měl být dotáhnut v lednu. Pravděpodobně se řeší náhrada od nás do Zlína ( asi Voltr ) jinak by to mělo být domluveno. Něco tuším, ale nesmím ani naznačit :D
                A na závěr zdejší zaklínadlo. Možná se ještě budeme všichni divit...

                • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                      před 8 lety 30.12.2015 16:45 |  
                  0 0

                  Tad aby se jeden pořád divil

  25. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 12:34 |  
    0 0

    Z Twitteru TS(Navara): ''Financni reditel na Valne hromade: K dnesnimu dni uz nema Slavia zadne zavazky po splatnosti, mimo nekolika soudnich sporu.''

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Jiri1     před 8 lety 30.12.2015 12:45 |  
      0 0

      To je asi dobře, ale mé vzpomínky patří Srníčkovi, byl bezkonfliktní, vím že ho považovali za jednoho z nejlepších trenérů brankářů.
      Barák, asi talent , a zatím podle mne nejvýraznější posila, je hezké , že se na Slávii pracuje , jen bychom už chtěli vidět nějaké výsledky třeba ohledně dalších hrišt pro mládež, než jen toho na Xaveivě, konečné řešení dlouhodobého pronájmu Edenu, změny ve struktuře mládeže a výraznější otevřená informovanost , abychom některé bafíky nepznalii až při jejich odchodu.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Jiri1     před 8 lety 30.12.2015 12:48 |  
        0 0

        Jinak vsem Simanemu, Tvrdíkovi, lidem od mládeže a vám všem stastný nový rok s pohárovým umístěním

  26. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 13:34 |  
    0 0

    Neví někdo co je pravdy na Bazal a Jihlava?

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 13:40 |  
      0 0

      Pokud vím, tak tam začíná přípravu.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Kuliss9     před 8 lety 30.12.2015 14:33 |  
        0 0

        Bylo by to super, moc bych mu přál otrkání se v prvni lize a momentální Jihlava se jeví jako ideální volba, jen aby to bylo bez oVce :), poté by to bylo super a další palce nahoru pro naše vedení.

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Kuliss9     před 8 lety 30.12.2015 14:33 |  
          0 0

          Já bych se vlastně nebránil ani tomu i kdyby ten Barák byl s dohráním sezóny v Příbramy a k nám až od léta po nasbírání zkušeností.

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            SLAVISTA86     před 8 lety 30.12.2015 14:43 |  
            0 0

            asi tak...

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              Kuliss9     před 8 lety 30.12.2015 14:49 |  
              0 0

              Tihle kluci potřebují hlavně hrát, jsem moc rád za tenhle přestup, ale přeci jen nastupuje v lize pravidelně necelý půl rok, tak bych byl raději kdyby dále pravidelně do léta nastupoval, získal zkušenosti a pak by se šel prát o své místo na slunci v nejkrásnějším dresu světa :)

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                Kuliss9     před 8 lety 30.12.2015 14:54 |  
                0 0

                Přeci jen pro tyhle kluky už jak výkonností tak věkem by byla juniorská liga moc velkou brzdou.

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 15:24 |  
                0 0

                Bude to tak, že všichni nastoupí do zimní přípravy a podle toho, jak se budou hráči jevit, tak buď budou posláni na hostování nebo zůstanou u nás. To si musí určit Dušan.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      bongor     před 8 lety 30.12.2015 14:51 |  
      0 0

      Já jsem si to myslel,nakonec Bouďas skončí u rumuna.

  27. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:03 |  
    0 0

    Tak pro mne další překvapující posila, že by náhrada za Zmrhala?když nevyšel Pospíšil, tak jsme koupili jinde. Co Pavlenka?Šural a spol?zatím nic?

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      klimi     před 8 lety 30.12.2015 15:12 |  
      0 0

      Proč proboha náhrada za Zmrhala???

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        alois_veliky (admin)     před 8 lety 30.12.2015 15:14 |  
        0 0

        Hehe. Že na něj ještě reaguješ...

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        Kuliss9     před 8 lety 30.12.2015 15:19 |  
        0 0

        Haha :D, Klimi, má cenu vůbec na zdejšího Železníka2 reagovat ?
        Ale je pravda, že vždy když on něco napíše, tak se alespoň člověk parádně pobaví :)

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 15:30 |  
          0 0

          jo máte pravdu a ještě je to takovej "blesk", nic ve zlym železniku :)

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:38 |  
          0 0

          já se také pobavím u některých příspěvků, je vidět, že to jsou samí odborníci...hlavně fanclub Deliho, dříve fanclub Hubáček...

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 15:40 |  
            0 0

            O žádným fanklubu Deliho nevím, ale i kdyby, tak je to pochopitelný. Deli je v tuhle chvíli nejlepší hráč Slavie.

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:55 |  
              0 0

              tak to jsme na tom hůře než jsem myslel... Snad nejlepším hráčem je Milan Škodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:38 |  
        0 0

        A kam se Zmrhalem snad ne zase na křídlo...

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 15:39 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že tam hraje o 100% líp, tak ano, na křídlo.

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:46 |  
            0 0

            takže Železníka dáme na lavičku, Štohanzla no ten je stejně pořád zraněný toho vykopneme no a ještě prý přichází Linhart...

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:42 |  
        0 0

        ?asi neznáš viď, tak pro nechápající, nebudeme kupovat hráče, aby seděl na lavičce, když jde o středního záložníka, předpokládám logicky že bude hrát vedle Součka, pro Zmrhala tím pádem zbývá křídlo, nebo by si jej dal na hrot?či do obrany?navíc má příjít Železník kam s ním?pro mne jasná volba na křídlo, tím pádem Zmrhal asi nebude na lavičce viď, takže prodej...

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 15:45 |  
          0 0

          Barák není křídlo a není ani jistý, že tu na jaře bude hrát. Takže nedělej Jiřího.

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:51 |  
            0 0

            ?proč někdo píše hovadiny, když míří tak míří, navíc jde o středního záložníka, žádné křídlo...

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 15:53 |  
              0 0

              Ale mi ho v tý Příbrami můžeme nechat na hostování, pane chytrej.

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:59 |  
                0 0

                netvrdím, že ne, ale vzhledem k naší chatrné záloze, kde dva hráči jsou permanentně zraněni, jeden zahraje občas, další už nestíhá, Voltr by měl odejít, takže zbývají Souček a Vukadinovič, v nouzi Mikula. To se sakra málo, zatím jeden potvrzený příchod Hušbauer, to naší zálohu nespasí, takže pane chytrej hostování si nemůžeme momentálně dovolit.

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 15:49 |  
          0 0

          Železník taky není křídlo

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:53 |  
            0 0

            no vzhledem k systému, který momentálně hrajeme, střed hrát asi nebude a podhrot hraje Kenia, místo něj tedy Hušbauer, tak zbývá křídlo, na lavičku bychom jej asi nedali že?navíc Dušan hodně stojí o Tecla. Možná Dušan bude hrát jiný systém, ale zatím to vypadá na to křídlo.

            • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

              Kuliss9     před 8 lety 30.12.2015 16:12 |  
              0 0

              Prosím, prosím, prosím Zelezniku2 stop. To už přeci ani nejde, nic ve zlém, ale nedělejme tady z toho diskusi alá oficiálky. Stačilo včerejší Zeman zachránce, dnes řadíme hráče na místa v sestavě kde nehrají co budeme dělat zítra ? ?


              Chlapi optimismus, nejsme vedení mužstva, dejte jim volnou ruku. Dušan ví co s těmi hráči dělat a ví proč je chce, nikoliv mi co je vidím stěží 1x týdně. Obzvláště ty co přicházejí z jiných týmu, ty jsme možná mnoho z nás ani neviděl víceX než 5x......


              A ano jak se tu i píše, zrovna u těchto mladých nadějí dává větší smysl nechat je dohrát v klubech kde si vybudovali nějaké renomé a nechat je tam trošu vyzrát než kolovat na pomezí lavička/juniorka :)....

              • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

                zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 16:22 |  
                0 0

                Ok ok beru na vědomí, to vše bohužel rozpoutali kolegové písači, jen jsem v žertu naznačil, "Že by náhrada za Zmrhala" a už se spustila lavina...jo kdyby takhle hráči rychle reagovali na soupeře, to by byla síla...

  28. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:19 |  
    0 0

    Předběžné soupisky
    pro Silvestrovské derby
    Sparta:
    Jaromír Blažek - Jan Flachbart, Milan Fukal, Radim Holub, Michal Horňák, Jiří Novotný, Libor Sionko, Luděk Stracený, Lukáš Zelenka, Marek Kincl, Miroslav Baranek, Vratislav Lokvenc.
    Slavia:
    Radek Černý - Lukáš Došek, Lukáš Jarolím, Martin Hyský, Roman Janoušek, Luboš Kozel, Pavel Kuka, Martin Müller, Adam Petrouš, Ivo Ulich, Jaroslav Černý, Stanislav Vlček, Radek Bejbl.
    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/silvestrovske-derby-0ra-/fot_dsouteze.aspx?c=A151230_143225_fot_dsouteze_ald

    tak letos po dlouhé době téměř vyrovnané počty hráčů, dříve jsme točili nejméně jedenkrát více hráčů než Sparta, premiéru zažívá Jaroslav Černý a Radek Bejbl.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Kornovo     před 8 lety 30.12.2015 16:34 |  
      0 0

      no ten Jarda Cerny, nevim nevim. za to, jak se o Slavii vyjadroval tam nema co delat

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        malan (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 16:54 |  
        0 0

        take nechapu co tam tato osoba dela.Kdo nastoupi priste?Besta?M.Jarolim nebo Abraham?Des...

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      winter (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 17:03 |  
      0 0

      Roman Janoušek? vůbec netušim o koho se jedná, toto jméno znám jen díky jednomu lumpovi co teď sedí v base.. Po rychlém vygooglení jsem zjistil že tenhle Janoušek za nás odehrál celkem 5 (!) zápasů... Může mi někdo říct co dělá na soupisce??

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        spojka     před 8 lety 30.12.2015 17:11 |  
        0 0

        No je tam právě kvůli těm pěti zápasům. Co je na tom k nepochopení? :-)
        Každý chce vyhrát. Časy, kdy se tohle derby hrálo ještě na škváře v Karlíně pro radost, jsou dávno pryč. Lidí je málo. Těch, kteří jsou schopni to uběhat, je ještě míň, tak se holt hodí i ti, kteří Slavií jen prolétli. Byli tam podle mě i horší případy, např. brankář Klíma.

        To už mi tam víc vadí právě ten Černý.

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 17:14 |  
        0 0

        Hraje pravidelně v posledních letech, pokud vím, tak proč ho řešit zrovna letos, No s tím Černým Jardou mám taky docela potíž.

        • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

          Kenny     před 8 lety 31.12.2015 00:48 |  
          0 0

          Proboha lidi, zbláznili jste se?!?! Je to SILVESTROVSKÉ derby!!! Nechápete???

          • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

            malan (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2015 01:14 |  
            0 0

            co bychom meli chapat?

  29. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 15:27 |  
    0 0

    přichází Linhart (zdroj twitter)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 15:31 |  
      0 0

      To bych radši dal šanci Kuchtovi teda.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Navyseals     před 8 lety 30.12.2015 15:34 |  
      0 0

      Čí twitter?

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      zeleznik2     před 8 lety 30.12.2015 15:48 |  
      0 0

      Podle mne investice do budoucna, jaro asi odehraje ještě v Budějovicích...

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Travinho     před 8 lety 30.12.2015 16:20 |  
      0 0

      To jsem čekal teda trochu víc...

      • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

        spojka     před 8 lety 30.12.2015 16:21 |  
        0 0

        Taky bych v tomhle případě asi nemluvil o "posile".

  30. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 15:34 |  
    0 0

    To je výborná posila, mladý, kvalitní fotbalista, zatím to vypadá moc dobře.
    Otázka, zda se ještě podaří Bero, nebo Šural?

  31. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Sedrousek     před 8 lety 30.12.2015 15:50 |  
    0 0

    Na zitra bych jeste nominoval Pitaka a zaroven mu podekoval a rozloucil se s nim. Ne kazdymu se postesti rozloucit se pri nejdulezitejsim zapase sezony. A jeste kdyby se vyhralo to by byla drzka v louzi. Ale to bude stejne

  32. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Viking     před 8 lety 30.12.2015 16:44 |  
    0 0

    Linhart by mi přišel zbytečný, na pomezí sestavy v druhé lize, podzim napůl odsabotoval protože chtěl pryč. Na to jakou má bilanci gólů/zápasů docela namistrované chování.

  33. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    Viking     před 8 lety 30.12.2015 16:46 |  
    0 0

    Docela mě baví jak někdo něco napíše na twitter a potom se to tady dva dny řeší a rozebírá, jak to dotyčný asi myslel nebo nemyslel :)

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.12.2015 16:51 |  
      0 0

      V tom je obecně krása psaného slova, tuplem ve 140 znacícch ;)

  34. Re: Do Slavie míří Antonín Barák

    TSeguinTS     před 8 lety 30.12.2015 16:52 |  
    0 0

    Linhart a Barák jsou oficiálně naši.

    • Re: Do Slavie míří Antonín Barák

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 31.12.2015 00:53 |  
      0 0

      Raději bych místo Tecla toho Bera, ale to bude asi podobnej šikula jako Barák, že (myšleno CM hráč schopný vystřelit, dobrý na míči s přihrávkama co maj oči)? Takže ten pravděpodobně tímto příchodem padl... Já bych i tak raděj k těm dvěma Šikulům, co se na nich shodne asi většina z nás, nějakou mladou pušku. Někoho, kdo je na míči podobně pozitivní jako Ronaldinho :) Ač mám rád fotbal anglického/ Kloppova střihu, on opravdu jak jednotlivec dokázal vyhrávat zápasy a rozdávat radost z fotbalu.