O Slavii

Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

Již pozítří se koná soud, kde na straně žalobců stojí fanoušci napadení policií při pochodu na derby na Čechově mostě. Nyní si můžete přečíst vyjádření žalobců. 

Žalovaný 1: Ministerstvo vnitra ČR

Žalovaný 2: Policejní prezidium Policie CR

Žalovaný 3: Krajské ředitelství Policie Hl. m. Praha

ŽALOBA PROTI NEZÁKONNÉMU ZÁSAHU POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY

Vyjádření žalobců

I.

Žalobci by chtěli v návaznosti na poslední vyjádření žalovaných uvést následující:

  1. pasivní legitimace žalovaných je dle názoru žalobců dána a žalobci přenechávají na soudu rozhodnutí o této otázce (viz usnesení rozšířeného senátu Nejvyššího správního soudu Nad 224/2014-53)
  2. z vyjádření žalovaného 3 je zřejmé, že žalovaný 3 provedení předmětných a žalobci napadaných zásahů prakticky potvrzuje, přičemž jako důvod pro zásah uvádí porušení zákazu používat dle žalovaného nedovolenou pyrotechniku;
  3. žalobci i nadále trvají na svém tvrzení, že celý průvod včetně možnosti použití pyrotechniky na Čechově mostě byl předem projednán s antikonfliktním týmem (zde odkazujeme na důkaz výpovědí pana Lukáše Valy);
  4. žalobci i nadále setrvávají na názoru, že předmětný zásah na Čechově mostě resp. individuální zásahy Policie ČR byly protizákonné, a to i z důvodů uvedených dále pod body II. a III. níže. Žalobci v tomto ohledu žádají o předvolání jako svědka plk. Mgr. Marka Adama, který měl být dle vyjádření Police ČR velitelem daného zásahu a nesl za něj tedy odpovědnost, a to i z pozice vedoucího odboru služby pořádkové policie Krajského ředitelství policie Hl.m.Prahy;
  5. dle žalobců by i v případě, kdyby bylo použití dané pyrotechniky nezákonné, byl daný zásah zcela nepřiměřený s ohledem na skutečnost, že nikdy nedošlo k ohrožení zdraví či bezpečnosti či ohrožení majetku v rozsahu odůvodňujícím zásah do osobní svobody osob. V tomto ohledu by chtěli žalobci zdůraznit, že argumenty Policie ČR ohledně používání nebezpečné pyrotechniky, která dle názoru Policie ČR mohla vést až k výbuchu plavidel na Vltavě či zničení vozidel jsou zcela neopodstatněné a nebyly nijak doloženy. Veškerá používaná pyrotechnika byla volně prodejná, státem povolená a je běžně používaná.

II.

Jak již bylo uvedeno v žalobním návrhu, Policie České republiky (dále jen "Policie ČR") odůvodňuje zásah na Čechově mostě ze dne 12. 4. 2014, zejména nezákonným používáním pyrotechniky a nerespektováním příkazů příslušníků Policie ČR. Nezákonným použitím pyrotechniky je Policií ČR myšleno použití pyrotechniky v rozporu s obecně závaznou vyhláškou hl.m. Prahy č. 42/1999 Sb. HMP, o omezujících opatřeních k zabezpečení místních záležitostí veřejného pořádku při užívání pyrotechnických předmětů. Tato obecně závazná vyhláška zakazuje s výjimkou míst vyjmenovaných v její příloze užívání pyrotechnických předmětů třídy I. a II. Jediným právním předpisem, který byl součástí právního řádu a který vymezoval pyrotechnické předměty třídy I. a II., byla v době žalovaného zásahu vyhláška č. 174/1992 Sb., o pyrotechnických výrobcích a zacházení s nimi (na ni ostatně směřuje i odkaz na poznámku pod čarou v čl. 1 a 2 obecně závazné vyhlášky hl. m. Prahy č. 42/1999 Sb. HMP). Vyhláška č. 174/1992 Sb., byť byla v dotčené době součástí právního řádu, byla neaplikovatelná (neúčinná), jak plyne z rozsudku Nejvyššího správního soudu ze dne 23. 3. 2010, čj. 4 As 17/2009-62 Sb. (publ. pod č. 2074/2010 Sb. NSS).

V tomto ohledu Nejvyšší správní soud výslovně dovodil, že:

"Vyhláška č. 174/1992 Sb., o pyrotechnických výrobcích a zacházení s nimi, je od 30. 1. 2008 neaplikovatelným (neúčinným) právním předpisem."

S ohledem na to neexistoval v době žalovaného zásahu žádný aplikovatelný (účinný) právní předpis, který by vymezoval, co jsou pyrotechnické předměty třídy I. a II. V důsledku toho je předmět zákazu obsažený v čl. 2 obecně závazné vyhlášky hl. m. Prahy č. 42/1999 Sb. HMP prázdnou množinou, neboli čl. 2 citované OZV žádný zákaz užívání pyrotechnických předmětů nestanoví.

Policie ČR se na neúčinnou vyhlášku č. 174/1992 Sb. dále odkazuje ve vyjádření žalovaného ad 3) k žalobnímu návrhu ze dne 19. 9. 2014. Ve svém vyjádření k žalobě Policie ČR uvádí, že použití zábavní pyrotechniky žalobci na Čechově mostě bylo v rozporu s obecně závaznou vyhláškou hl. m. Prahy č. 42/1999 Sb. HMP. Jelikož v předmětné době neexistoval žádný právní předpis, který by stanovoval, co se myslí pyrotechnickým výrobkem I. nebo II. třídy, nebylo však možno podle uvedené obecně závazné vyhlášky postupovat a vynucovat plnění tvrzené povinnosti, resp. tvrzené porušení daného zákazu, násilím.

Na základě výše uvedených skutečností je zřejmé, že se účastníci pochodu, použitím pyrotechniky na Čechově mostě nedopustili porušení platných právních předpisů.

III.

Co se týče následného použití donucovacích prostředků Policií ČR, Nejvyšší správní soud v rozsudku ze dne 25. 5. 2015 sp. zn. 6 As 255/2014, kdy se jednalo také o porušení práva shromažďovacího ze strany Policie ČR, vyslovil:

"Nelze při rozhodování o použití donucovacích prostředků odhlédnout od toho, jak vážný právní zájem je ve hře a jak intenzivně je ohrožen, nadto v situaci, kdy je ve hře výkon jiného základního práva nebo svobody, jež ke svému legálnímu omezení vyžaduje závěr o nezbytnosti omezujícího opatření v demokratické společnosti z ústavně aprobovaných důvodů (včetně ochrany práv druhých), a to in concreto, tj. vzhledem k individuálním okolnostem případu."

Vzhledem ke skutečnosti, že účastníky pochodu nebyly porušeny právní předpisy, poškozen veřejný majetek, ani ohrožen jiný veřejný statek, nejen, že způsob provedení zásahu byl zcela zjevně nepřiměřený, ale Policie ČR vůbec nedostála své povinnosti identifikovat zájem, který by bylo jejím zásahem nutno chránit. Jediným pochybením na straně účastníků pochodu tedy zřejmě bylo, že nerespektovali protiprávní pokyny příslušníků Policie ČR.

Policie ČR svůj zásah dále odůvodňuje právě nerespektováním příkazů příslušníků Policie ČR účastníky pochodu. K této problematice se vyjádřil Ústavní soud, jenž v nálezu ze dne 18. 2. 2010, sp. zn. I. ÚS 1849/08, vyslovil: "Veřejná moc vykonává pravomoci a kompetence, jimž je jednotlivec zásadně povinen se podrobovat, ovšem za předpokladu, že jsou vykonávány souladně s požadavky plynoucími právě z čl. 2 odst. 2 a čl. 4 odst. 1 Listiny a čl. 1 odst. 1 Ústavy, ve shora uvedeném materiálním rozměru jejich působení a při dodržení požadavku plynoucího z principu přiměřenosti. Pokud výkon veřejné moci takové požadavky nesplňuje, jde o excesivní vybočení z mezí daných ústavním pořádkem. Jednotlivec není povinen vykonat takovou uloženou povinnost, která je v rozporu s příkazem plynoucím z čl. 4 odst. 4 Listiny... Přirozeně, že nelze v praktickém životě vyloučit situaci, kdy při výkonu veřejné moci jedná její orgán v omylu, ať už skutkovém či právním, v jehož důsledku se dopouští excesu (jednání ultra vires). Existence omylu však rozhodně nemůže být důvodem pro ospravedlnění excesu. Omyl veřejné moci nelze nikdy interpretovat v neprospěch jednotlivce tak, že tento je přesto povinen (i za použití donucení v podobě sankcí) se výkonu pravomoci, pohybující se ovšem ultra vires, podrobit."

Neuposlechnutí výzvy úřadu nebo policie, nemůže být nezákonné v případě, že výzva některého z orgánů veřejné moci odporuje základním právům, která mají lidé zaručena ústavním pořádkem. Trvání Policie ČR na tomto postupu odporuje ustanovení příkazu čl. 4 odst. 4 Listiny základních práv a svobod, podle kterého omezení základních práv a svobod musí šetřit jejich podstatu a smysl a omezení nelze užívat k jiným účelům, než pro které byla stanovena. Podle názoru Ústavního soudu, vysloveného ve výše uvedeném nálezu, lze takové jednání ve vztahu k jednotlivci označit za šikanózní.

Na základě výše uvedených skutečností je zřejmé, že zásah Policie ČR na Čechově mostu proti organizovanému pochodu vedoucímu na zápas fotbalových klubů Sparta - Slavia ze dne 12. 4. 2014 je nezákonným zásahem do práv Žalobce 1, Žalobce 2, Žalobce 3, Žalobce 4 a Žalobce 5.

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 12.01.2016 15:45 |  
    0 0

    Píše se o tom i na Sportu...

  2. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    navzdyslavia     před 8 lety 12.01.2016 20:08 |  
    0 0

    Podle oficialnich stranek Dynamo Kyjev s nima odehraje pripravny zapas SK Slavia Praha 27.01.2016. Tak to bude SUPER ZAPAS,ktery nas dost dobre proveri. Nema cenu premyslet nad tim,jak to dopadne,ale jde to,ze mame kvalitniho soupere.

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      jane (admin)     před 8 lety 12.01.2016 20:19 |  
      0 0

      Ještě to není potvrzené.

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        malan (přítel SN)     před 8 lety 12.01.2016 20:36 |  
        0 0

        Ale na 95% to bude ne?:-)

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          jane (admin)     před 8 lety 12.01.2016 20:46 |  
          0 0

          Já raději už ani nenaznačuju, aby zase fanoušci nebyli zklamaní :)

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.01.2016 21:25 |  
            0 0

            Dej si za své nové heslo:"My nesmíme ani naznačovat" jako ta smrtka od Cimrmanů.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 09:06 |  
              0 0

              zvlaste, je-li ve hre obavanych 95% ;-)

  3. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 12.01.2016 22:05 |  
    0 0

    OT: Antonín Hrdina přerušuje futsalovou kariéru (působil ve Slavii) a jde na zkoušky do Liberce (fotbal)

  4. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    judy     před 8 lety 13.01.2016 00:10 |  
    0 0

    Pokud by bylo potřeba půjdu klidně svědčit, dostal jsem ze zadu s rukama nad hlavou obuškem do kolena asi prostě jen tak že jsem tam blbě stál... Bohužel nemám žádný důkaz a opravdu silně přemýšlím že si zakoupím kameru gopro a budu si pochody z těchto důvodů natáčet.
    Držím palce !!!

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      Kuliss9     před 8 lety 13.01.2016 11:00 |  
      0 0

      Ani nemusíš kupovat GoPro :), já například v létě zakoupil kameru Xiaomi Yi, za 3 týdny přišla, cena do 100 USD jsem se vešel s veškerým příslušenstvím a když jsme to pak porovnávali z GoPro tak tam určitě nebyl takový rozdíl v kvalitě jako je v ceně :). Hlavní výhoda kamerky je, že za tu cenu když ji budeš brát na takovéhle akce a nějaký vocas ti ji zničí, tak tě to pak nebude mrzet jako drahé Goučko, za tyhle prachy z ní jen vyndáš paměťovku a objednáš novou a neřešíš. Já s ní byl teď 4 měsíce v zahraničí na praxi a použival skoro denně a kamerka stále jak nová. Určitě ji mohu jen a jen doporučit :)

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        AlesJa     před 8 lety 13.01.2016 11:52 |  
        0 0

        průmyslová špionáž ? :-)

  5. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 08:41 |  
    0 0

    Přijde mi, že je v textu žalobců až moc vět na téma pyrotechnika a minimum k samotnému zákroku, ale aby se vše neotočilo proti nám a nebyli jsme za žalovníčky...

  6. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Tomski     před 8 lety 13.01.2016 09:50 |  
    0 0

    Vypadá to na změnu počasí...

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        AlesJa     před 8 lety 13.01.2016 12:08 |  
        0 0

        ne ne prý východní fronta

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      petrjir     před 8 lety 13.01.2016 10:18 |  
      0 0

      Na jakých místech konkrétně? Vyjíždím na služební cestu, tak abych někde nebyl překvapen...

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        flahertie (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 10:26 |  
        0 0

        V Edenu

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          petrjir     před 8 lety 13.01.2016 10:32 |  
          0 0

          Tak to je v pohodě. Jedu do Jablonce...

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            AlesJa     před 8 lety 13.01.2016 11:53 |  
            0 0

            tam ať padaj trakaře

  7. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 11:59 |  
    0 0

    Tak podle Häringa ze Sportu přijde ten Mihalík.

    "Pražská @slaviaofficial je blízko dohodě o příchodu Jaroslava Mihalíka, 21-letého útočníka MŠK Žilina. Dosavadní bilance 102 zápasů/23 gólů."

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:08 |  
      0 0

      letos v lize 6 branek, 4 asist....ja rikam , proc ne, pravyho halva potrebujem :-)

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          Artur (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:25 |  
          0 0

          Já se na něj strašně těším, může to být opravdu terno. 21let, a tolik gólů + reprezentace. Náhrada za Jardu? Uvidíme :-)

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            Humessi     před 8 lety 13.01.2016 12:29 |  
            0 0

            Za Jardu? Nehraje náhodou na druhý straně?

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:33 |  
              0 0

              hraje 95% napravo

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Artur (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:35 |  
                0 0

                Tak to by mohlo vyřešit nějaký ten otazník... (osobně tu Zemana moc nechci)

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:12 |  
                  0 0

                  Ve Football Manageru je levé křídlo.

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            Dresco     před 8 lety 13.01.2016 12:30 |  
            0 0

            Hraje napravo, ne? Spis nahrada za Surala :-) Treba bude jeste lepsi nez Pepik za nejaky cas. Vkladam do nej docela velke nadeje.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Artur (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:33 |  
              0 0

              Myslím, že hraje zleva. Co jsem viděl i nějaký video ze Slovenska. Ale třeba se mylím. :-)

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                AlesJa     před 8 lety 13.01.2016 13:06 |  
                0 0

                v tom odkazu na onlajny to vypadá, že hrál za repre zleva, ale v žilině hraje zase snad zprava. Nechci snižovat jeho kvalitu, ale když jsem viděl tu sestavu U21, tak chválen Chrien, který se zde v ČR moc zatím neprosadil, dále Brigant hráč Brna a Chvátal všichni zde díru zatím neudělali.

                Dejme mu čas a nečekejme hned hvězdu ligy.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              naplavnik     před 8 lety 13.01.2016 12:34 |  
              0 0

              Ta bolavá pravá strana by se takto částečně pokryla, bude si ale asi potřebovat na ligu zvyknout, přeci jen málokdo, kdo přišel ze slovenské ligy se hned u nás chytnul. Navíc je ještě hodně mladý, žádnou hitparádu bych si od toho ze začátku nesliboval.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Dresco     před 8 lety 13.01.2016 12:43 |  
                0 0

                Necekam, ze bude valet hned ted na jare, ale s ohledem na dalsi sezony se nebojim rict, ze by to byl lepsi prichod nez v pripade onoho Surala.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Humessi     před 8 lety 13.01.2016 12:41 |  
              0 0

              Snad se neztrapním, ale většinou, když jsem viděl hrát Šurala, tak hrál vlevo! Všichni zase říkají, že hraje vpravo. Dle mě vlevo, i proto ho Sralta koupila, aby konkuroval Krejčímu, napravo kupovala Zahustela, pokud se nemýlím. Pokud je tomu jinak, opravte mě.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Dresco     před 8 lety 13.01.2016 12:44 |  
                0 0

                Ja ho videl vpravo i vlevo za Liberec, asi je mu to tak nejak jedno...

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Fallen (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:23 |  
                  0 0

                  Jestli si dobře pamatuju, tak se v zápase s námi jejich křídla často prohazovala

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:54 |  
                0 0

                Not this shit again!

                Šural hrál za Liberec většinou vpravo, ale vzhledem k tomu, že je to kvalitní hráč, tak mu nedělá problém hrát vlevo. Říkám to asi po stopadesáté, jestliže křídlo není schopné zahrát stejně dobře na obou stranách hřiště, tak pak je to šašek, ne kvalitní hráč.

                Opravdu nechápu, proč se tady tohle pořád řeší!

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Humessi     před 8 lety 13.01.2016 13:01 |  
                  0 0

                  ok, dík za info.

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Karlsson (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:20 |  
                  0 0

                  To není tak úplně pravda. Šuralovi je jedno, na které straně hraje a spoustě moderních křídel také. Pak jsou tu ale křídla, která umí jen na jedné straně, třeba Švento například a neznamená to ihned, že to jsou šašci a ne kvalitní hráči. Vše je o systému hry, jaký kdo hraje a jaký hráče na to potřebuje.

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:37 |  
                    0 0

                    Já jsem teda přesvědčený, že by Švento dokázal solidně zahrát i napravo. Dneska (a už pěknou řádku let) je naprosto běžné, že se křídla v průběhu zápasu několikrát vymění, čili moderní křídlo musí bezpodmínečně umět zahrát na obou stranách. Ten rozdíl není zas tak velký, naopak v určitých fázích hry může být výhoda hrát tzv. přes nohu a cpát se do středu do pozic pro zakončení.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Rottax (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 15:45 |  
                0 0

                Neboj, neztrapníš! Já mám Šurala taky zafixovanýho nalevo, jak v Liberci,tak v reprezentaci ;).

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:41 |  
      0 0

      Tyjo, ale tim pádem, ať už je to poslední posila. Protože jinak by jich bylo fakt strasně moc a riziko by se zvyšovalo.

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:47 |  
        0 0

        Ještě toho Zemana bych za tu cenu udělal. Když to nevyjde, nebude to tak bolet.

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        Pepino44     před 8 lety 13.01.2016 13:08 |  
        0 0

        Tak z velmi dobrých zdrojů mám informaci, že do Slávie by měli přijít ještě čtyři hráči (jedná se s nimi). Nechci si hrát na tajemného a přiznám se, že jména neznám. Ale ten počet je informace z míst nejvyšších. Jestli všichni příjdou je otázka. Jinak můj tip na ta jména- Mihalík, Švento a Zeman, čtvrtého si netroufnu ani tipnout.

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 12:51 |  
      0 0

      V 21 letech mít odehráno 102 zápasů v lize...WOW

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        dropt     před 8 lety 13.01.2016 12:55 |  
        0 0

        Krátký pohled do statistik:

        Fortuna Liga (1. liga na Slovensku) - 102 zápasů, 23+16, ve 21 letech přes 7000 odehraných minut
        Evropská liga (předkola) - 14 zápasů, 1+2
        U21 (2015) - 4 zápasy, 2+3

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:09 |  
          0 0

          V tom případě by se dal Mihalík nazvat zkušeným talentem :D Opravdu jsem na něj zvědavej, snad se prosadí.

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:22 |  
      0 0

      Jak to vypadá, zmatek je trošku někde jinde, než u nás. :-)))

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        Humessi     před 8 lety 13.01.2016 13:37 |  
        0 0

        To byla hned moje první reakce.

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          JS (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:17 |  
          0 0

          "Zatím to neví ani trenér, ani Ivan Horník."

          Tyvole. Ten chlap mě dostává. Brečím smíchy :'D :D Jak někdo může být takový idiot a přitom se dlouho držet tak "vysoko"?

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            malan (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:47 |  
            0 0

            protože nemá páteř.

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:51 |  
        0 0

        :D:D

  8. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    jarmik     před 8 lety 13.01.2016 13:06 |  
    0 0

    Pokud by někde měli mít uvedeno správné info o pozici, na které Mihalík nastupuje, tak v agentuře, jež ho zastupuje - CSM:

    http://csm-agency.sk/mihalik-jaroslav/

    Pravé křídlo!

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      Humessi     před 8 lety 13.01.2016 13:09 |  
      0 0

      Trochu jsem sondoval a na transfermarkt také píšou pravé křídlo. Pokud v Žilině nastupoval na pravém křídle a dal nějakých 13 g za sezonu (nevím přesně) a 6 za půl sezóny, tak to klobouk dolů před hráčem a klobouk dolů před vedením, pokud je on tou posilou, o které se dnes dozvíme!

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        jarmik     před 8 lety 13.01.2016 13:13 |  
        0 0

        No hlavně když se podíváš na ta videa na odkazu, tak lze třeba jasně vidět, jak dynamický hráč to je a že se nebojí vrhnout mezi dva obránce, protože na to má právě dynamiku i rychlost. Tohle může být mega posila hned, v budoucnosti určitě.

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          Jiri1     před 8 lety 13.01.2016 13:28 |  
          0 0

          Nejsem si jist tím Vaším mega , je to dobrá posila , ale určitě o základ bude bojovat, tak top to zase není.Navíc mi to pijde uz zbytečné, spíš se mrknul po stoperovi.
          Snad ještě jedny reakce, byl bych rád, aby inikdo meperkrucoval moje příspěvky, Tvrdíka jsem nikdy hanlivě nenazýval nějakou nadávku, nestotožnuju se úplně z jeho názory , ale výrazy jako luft Jarda , zloděj tvrdě odsuzuji, to už v krátké době píši podruh.Co se týče Syrovátky, tak trvám na svém.

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            fredydj (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:37 |  
            0 0

            Pokud vim,tak vase prispevky meperkrucuje :)

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              fredydj (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:52 |  
              0 0

              *nikdo

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:39 |  
            0 0

            Ano, souhlasím s Vámi, radši bych taky přivedl dalšího stopera, kterých máme momentálně málo. Křídlo je pro nás zbytečný, těch máme až až.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Navar (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:42 |  
              0 0

              :-)

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Heretic (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:45 |  
              0 0

              Ano, tohle je také cesta. dát mu za pravdu a dělat si z něj legraci.

              Jirko a koho máme na pravou zálohu? Mě napadá je Štohanzl a Černý. Oproti tomu stoperů máme celkem dost a to včetně mladých nadějí, navíc nikdo z nich neodchází (zatím).

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                stromovous (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:14 |  
                0 0

                Já jsem všemi deseti pro kauf Mihálika, ale zas bych netrvrdil, že na pravý záloze již nyní nemáme varianty pro jarních 14 (!) zápasů. Dovolím si překopírovat svůj koment z diskuse pod zápasem s Vlašimí (v mezidobí po přidání toho komentu jsme tedy "přišli" o Bazala), pozorným čtenářům se omlouvám za duplicitu:

                "Mihálik by se samozřejmě hodil, ale já bych nekupoval někoho na pravý křídlo za každou cenu - neodepisujme Štohanzla s Bazalem - čeká nás navíc pouze 14 zápasů. Navíc pravýho záložníka může odehrát i Mikula, a kdybychom hráli opravdu na dva útočníky, tak mě by krajní záložník odpovědnej i dozadu teda vůbec nevadil. Co se Železníka týká, tak ten může hrát zkraje zálohy pokud budeme hrát 4-5-1. Když k výše uvedeným 4 (!) hráčům připočteme další dvě (!) varianty - Vukadinoviče a v krajní nouzi i Černýho, tak myslím, že to opravu na jaro nemusíme moc hrotit."

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:59 |  
                  0 0

                  kvůli 14 zápasům ho nekupují. Je to mladý, neznámý hráč, musí se vyzkoušet a zjistit, jestli může obstát v kádru na příští sezónu, která se už pojede načisto. Štohanzl je na hostování - počítám, že v létě odejde a my budem stavět na mládí. Bazal je na hostování a jeho budoucnost se ukáže. Mikula je obranář, nevypadá jako moderní gólové křídlo, Černý v novém kádru neobstojí, Železník je útočník a vpravo bude hrát jen v určitém systému, zbývá Vuk a Mihalík jako čistokrevná křídla, která mají potenciál pro příští sezónu (+ Bazal) takže za mne supr tah vedení, zvlášť pokud bude Mihalík golový

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    stromovous (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:25 |  
                    0 0

                    Však s tím já souhlasím, Mihálika brát všema deseti, jen mě už nebaví číst ty příspěvky, že pravý křídlo určitě musíme udělat, protože tam vlastně ani nemá kdo hrát.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Jiri1     před 8 lety 13.01.2016 14:15 |  
                0 0

                Já si zase nejsem jist , jestli třeba Kodra máme drzet, jestli by nebyla dobrá nějaká hostovačka, za Deliho potrebujeme hráče schopného ho uřídit, cili zkuseného.
                Já si ohledně té zálohy myslím, že se hráči dokázali prosadiit, nikdy tam nikdo vysloveně neshořel, navíc mi přijde fakt nenormální pořizovat tolik útočníků, kdyz stejně v systému budeme hrát třeba na jednoho.

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:18 |  
                  0 0

                  Co Vám přijde je však naprosto irelevantní, protože hovno víte, zda budeme hrát na jednoho nebo dva. To dokazuje i to Vaše "třeba".

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  stromovous (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:25 |  
                  0 0

                  Kodra samozřejmě klidně pustit na hostovačku. Na jaro čtveřice Deli, Bílek, Latka, Frydrych (s tím, že navíc na stoperu umí zahrát i Bořil a v krajní nouzi by jako varianta č. 6 byl Souček) dostatečně stačí.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              birkin     před 8 lety 13.01.2016 13:57 |  
              0 0

              zase co se tyce ty prvni casti, v tom bych s Jirkou jednickou souhlasil... myslim, ze se jedna porad spis o nadeji nez nejakou super posilu na urovni Surala...jen tim, ze bychom meli shanet dalsiho stopera, to trochu shodil:-)

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Boss82     před 8 lety 13.01.2016 14:14 |  
                0 0

                A co takhle, než něco napíšu, si o tom hráči nejprve něco zjistit?

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                kjandourek (admin)     před 8 lety 13.01.2016 14:18 |  
                0 0

                Porovnejme bilance obou dvou hráčů:
                Šural 150 zápasů - 32 gólů,
                Mihálik 116 zápasů - 102 zápasů - 21 gólů...

                Zase tak jiná úroveň to být nemusí.
                Na jednu stranu beru, že Slovenská liga s největší pravděpodobností bude horší, než naše. Na druhou stranu Mihálik stihl jenom o málo menší porci už v jedenadvaceti letech.

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 13.01.2016 14:21 |  
                  0 0

                  Pardon - 116 zápasů celkem i s poháry - evropské i slovenské

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  birkin     před 8 lety 13.01.2016 14:40 |  
                  0 0

                  no a taky je Sural v A repre na rozdil od Mihalika...ale ja nemrmlam, jen bych to neprehanel s tim vychvalovanim

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 13.01.2016 15:55 |  
                    0 0

                    Pravdu máte... Šural dal gól Holanďanům... Mihálik odehrál 87 minut zápasu kvalifikace ME U21 Slovensko-Holandsko s výsledkem 4:2 a taky dal gól..

                    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                      smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:19 |  
                      0 0

                      prosim, nechme uz Surala Suralem, uz se rozplyva jak se "touzil" dostat na Toaletnou...

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:42 |  
            0 0

            Souhlasím, stoperů mám akutní nedostatek, tam by měli přijít ještě alespoň dva hráči. To stejné s brankáři, nebál bych se přivést ještě aspoň další dva. Naopak si myslím, že kraje zálohy máme dostatečně obsazované, tam přivádět posily by byl vyloženě nerozum!!!

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:55 |  
              0 0

              S těmi brankáři souhlasím. Minimálně 2 ještě musíme přivést. Trenér reprezentace Vrba taky povolal 4 brankáře na duel s Islandem.

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            jarmik     před 8 lety 13.01.2016 13:51 |  
            0 0

            Kdo se mrknul po stoperovi?

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:24 |  
            0 0

            Trvate na svem, tedy na cem konkretne? Zatim jste nerekl nic konkretniho, co se vam na Tomasi Syrovatkovi nelibi. Tak prosim, budte tak laskav a sdelte nam to.

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            martyni (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:27 |  
            0 0

            Trvate na svem, tedy na cem konkretne? Zatim jste nerekl nic konkretniho, co se vam na Tomasi Syrovatkovi nelibi. Tak prosim, budte tak laskav a sdelte nam to.

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          Humessi     před 8 lety 13.01.2016 13:35 |  
          0 0

          Na videu vypadá velice dobře, ale videu moc nevěřím, každej udělá pár vyloženě povedených akcí, i já :D... Když se to pak sestříhá.... Ale pravda je, že statistiky má dobrý :). Jsem na něj zvědavej. Osobně jsem hodně zvědavej na Baráka a právě na Mihálika (pokud tedy opravdu přijde, zatím to byla zřejmě jen spekulace Spartu).

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            jane (admin)     před 8 lety 13.01.2016 13:46 |  
            0 0

            Na spekulaci jen Sportu to nevypadá...

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Humessi     před 8 lety 13.01.2016 13:51 |  
              0 0

              já budu jedině rád, jen nechci opět spadnout do euforie a pak zažít nepříjemný šok, proto jsem radši opatrný ve vyjádření :-)

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              birkin     před 8 lety 13.01.2016 13:59 |  
              0 0

              urcite, Trunda je dneska u prezidenta;-)

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Jiri1     před 8 lety 13.01.2016 14:03 |  
              0 0

              Výborný postreh, bližsi info u zástupce sefredakrora

        • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:44 |  
          0 0

          Vypadá velmi dobře, ale zase nepřeceňujme video. Pamatuji si, že na videu vypadal dobře i Škutka :D

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            Dresco     před 8 lety 13.01.2016 13:46 |  
            0 0

            To bylo nejaky video z hokeje na bruslich, ne? :-)

          • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:47 |  
            0 0

            No a ten měl i ty statistiky.

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              bedva (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 13:58 |  
              0 0

              Jinými slovy nepřeceňujme slovenskou ligu.:) Čonka také přicházel jako velký talent, o kterého usilovalo St. Etienne.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                vyseptala_analni_sbijecka     před 8 lety 13.01.2016 14:04 |  
                0 0

                no on vlastně kdokoliv, kdo poslední dobou ze Slovenska do naší ligy přicházel, tak se o něm v novinách psalo, jaká že to neni hvězda, nejlepší hráč slovenské ligy na svém postu apod. a když jsem se na dotyčnýho zeptal slovenskýho kolegy, tak pokaždý jeho odpovědí byl pobavený úsměv a že tohle v souvislosti s oním hráčem ve slovenských mediích nečetl :-)

            • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

              Jiri1     před 8 lety 13.01.2016 14:00 |  
              0 0

              My vlasrně máme všeho dost, jak jsem pochopil, ale projdete si statistiky , kdo co ze stoperů odehrál, pak uvidíte, navíc dokud ten hráč nepřijde a trenér ho na to místo začne natrvalo stavět, y tak neuvěřím.
              Jinak snad jen k Syrovátkovi, víte co je pro Slávii nebezpeřné, vy a vám podobní, tady to samozrejmě zvládnete vždy , ale jsem zvědav na soupeře a federaci, to mne zajímá a přeji si , abyste spíš neškodil celému klubu.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Boss82     před 8 lety 13.01.2016 14:16 |  
                0 0

                Co to tu zase melete, vy blázne???

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:18 |  
                0 0

                Navare, prosim budte tak laskav a neskodte klubu. dekuji. Ale jinak z toho nerozumim zhola nicemu, snad jen, ze se neprestavam divit.

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Jiri1     před 8 lety 13.01.2016 14:22 |  
                  0 0

                  Vy mu vykáte , ta konedie je k popukání, jen tak dál, coa ještě...

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:25 |  
                    0 0

                    V jednom máte pravdu. Ta komedie je k popukání. :D :D :D

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:26 |  
                    0 0

                    Ano, Jiri, byl jsem vychovan, ze k lidem se ma pristupovat s uctou...pokud tedy vite co to je...ty konedie...

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    Liborekk_SKS     před 8 lety 13.01.2016 14:47 |  
                    0 0

                    Prosím Vás, pro Vaše, ne že by to někdo z místních snad nepřežil, ale pouze a jen pro Vaše dobro byste měl zvážit setrvání na místní diskuzi, jakož i přispívání do ní. Neznám Vás, nemohu Vás tedy nijak soudit, snad jen dle Vašich příspěvků zde to vypadá, že budete opravdu vážně nemocný člověk - a to nemyslím nijak hanlivě. Vaše příspěvky nedávají smysl, o gramatice a četnosti překlepů nemluvě. Býváte v nich čím dál více agresivnější, nakonec jen kopete kolem sebe, a i kdybyste měl jakoukoliv vůli Slavii pomoci, spíše jí škodíte. A v neposlední řadě si nemohu nevšimnout, že jste většině zde diskutujících už jen pro smích. Pokud jste schopen toto objektivně a kriticky nahlédnout a zbylo Vám ještě alespoň špetka sebeúcty, jistě sám uznáte, že by pro Vás bylo lepší se odsud stáhnout.

                    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 15:35 |  
                      0 0

                      +1

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                jarmik     před 8 lety 13.01.2016 14:18 |  
                0 0

                Máte pravdu, Syrovátko má na stoperu dobrá statistika, ale pokud neuvěří, že to zvládne, tak s tou federací to myslím nebude zase tak nebezpečné pro Slavii. A pokud samozřejmě nepřijde, tak mě zajímá, jestli toho budeme mít všichni dost. Souhlas!

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Boss82     před 8 lety 13.01.2016 14:25 |  
                  0 0

                  +1:-)

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Artur (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:28 |  
                  0 0

                  Já bych dal Syrovátko do brány, tam by nemuselo škodit :-)

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    warhammer (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:08 |  
                    0 0

                    Syrovátko do brány a Duhlara na stopera. Za ty mukiony těžko seženeme lepší!

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Khadgar     před 8 lety 13.01.2016 14:38 |  
                  0 0

                  Syrovátko hrál myslím v útoku. Takže má Jiří pravdu, kdyby se měl objevit na stoperu, tak bychom toho všichni nejspíš měli dost :)

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:15 |  
                    0 0

                    Syrovatko je podle vzoru Jirasko ? A co soudruh Husek ? A jan Tleskac ?

                    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                      Khadgar     před 8 lety 13.01.2016 16:19 |  
                      0 0

                      Já se jen řídím tím, jak to píše pan Jiří, protože on to píše určitě správně.

                      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                        smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:20 |  
                        0 0

                        dyk jo :-)

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  fredydj (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 15:36 |  
                  0 0

                  Vy jste pan Jiří ze Šumavy? :D

                  • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:23 |  
                    0 0

                    Ne, z Kosmonos... Proc ?

                    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                      travel (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 17:04 |  
                      0 0

                      Jestli myslíš smely Kosmonosy u Mladý Boleslavi,tak tam by měl jít Jiří1.

                      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                        smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 20:04 |  
                        0 0

                        no tak to bylo mysleny :-))))

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Gino     před 8 lety 13.01.2016 14:21 |  
                0 0

                Ty vole, Jiří, já nevím co bereš, ale měl bys doktorovi říct, že už ti to nestačí a potřebuješ víc, nebo změnu medikace... tohle je fakt síla...

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Gino     před 8 lety 13.01.2016 14:21 |  
                0 0

                Ty vole, Jiří, já nevím co bereš, ale měl bys doktorovi říct, že už ti to nestačí a potřebuješ víc, nebo změnu medikace... tohle je fakt síla...

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:23 |  
                0 0

                Ten Syrovátko je fakt hrozba Slavie, měli bychom se ho zbavit.

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                JS (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:25 |  
                0 0

                Jinak snad jen k Syrovátkovi, ale projdete si statistiky, to mne zajímá a přeji si. My vlasrně máme všeho dost, pak uvidíte, y tak neuvěřím.
                Vy a vám podobní, kdo co ze stoperů odehrál, víte co je pro Slávii nebe zpeřné.
                Navíc dokud ten hráč nepřijde a trenér ho na to místo začne natrvalo stavět, tady to samozrejmě zvládnete vždy, jak jsem pochopil.
                Abyste spíš neškodil celému klubu, ale jsem zvědav na soupeře a federaci.

                • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                  Gino     před 8 lety 13.01.2016 14:34 |  
                  0 0

                  +1 :D

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                Heretic (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 14:32 |  
                0 0

                Nezkušení naberou zkušenosti jen samotnou hrou v mistrovských zápasech. Nevím jak jinak byste zapracovával mladíky. Je jasné, že bude hrát Latka s Delim a jako náhradník Frydrych s Bílkem. V případě zranění se výš posunou mladíci ala Kodr. Netuším zda to má v lize někdo lépe zabezpečené. Naopak ta pravá a vlastně i levá záloha takovou hloubku ani kvalitu nemá.

                K Navarovi - netuším jeho úkoly směrem k soupeřům v Synot lize či FAČR, ale horší než ten před ním být nemůže (nikdo tam nebyl). Navíc již teď je vidět, že se věnuje jinému odvětví (obchod, komunikace atd.).

              • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

                fleder     před 8 lety 13.01.2016 14:35 |  
                0 0

                Pane Jiří dva dotazy, jeden jste už ignoroval, tak zopakuji.

                1/Odkudpak máte takové skvělé a zasvěcené informace z fotbalového prostředí a na jaké pozici se ve fotbale pohybujete?
                2/ berete nějaké medikamenty či užíváte jiné psychotropní látky či houbičky? Protože to, na čem jedete, musí být fakt super matroš...

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        Dejv21     před 8 lety 13.01.2016 17:06 |  
        0 0

        žilina hraje styl 4-3-3 a hrával nalevo

  9. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Honzoslavista     před 8 lety 13.01.2016 14:29 |  
    0 0

    Já teda, koukám, že se tady zase jede téma posily. Jsem si dneska říkal, že když dá sparta 10 mega za šurala a dva talenty z toho jednoho na přestup, kvůli půl roku, než ho prodají, ježíš zaplaťbůh, že tam šel, představa, že bude chtít Liberec Součka, nebo Kuchta, mě fakt děsí. Mihálik je rozhodně perspektivnější, sparta vždycky bude nakupovat na efekt, si pamatuju jak mi kamarád říká, že by k nám měl jít Patrik Berger a s velkou parádou šel do Sparty, kde promarodil zbytek.. Sláva vedení, třikrát sláva!

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

      fleder     před 8 lety 13.01.2016 14:43 |  
      0 0

      Pokud se nepletu, tak právě Součka snad Liberec i chtěl na výměnu. Tuším psáno na spartasportu.

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        Honzoslavista     před 8 lety 13.01.2016 14:51 |  
        0 0

        Tak to bychom byli hodně hloupí, ještě že to tak dopadlo !

  10. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Honzoslavista     před 8 lety 13.01.2016 14:50 |  
    0 0

    Abych tedy dodržel téma.
    Na tom pochodu jsem byl, říkal jsem své drahé s kterou jsem nyní 7 let, jestli půjde na pochod, jak je to bezpečné říkal jsem,ona, že ani náhodou, tak jsem udělal lest a jakože se jdeme projít na staromák, nevěděla, že je tam sraz, na místě se mnou chvilku nemluvila, když jsem ji oznámil, že mám lístky a že jdeme, uplatil jsem jí bagetou a souhlasila. Šli jsme Pařížskou ulicí a ona neměla nic slávistického na sobě, začalo se řvát a trochu dýmit těsně před námi, řekla, že chce na stranu, šla k policajtovi a ptá se jestli může vyjít, řekl, že ano pokud na sobě nemá nic slávistickýho, , šla tedy mimo průvod a měla to povolený, že šla za policajtama postranně. na Čechově mostě, začalo přituhovat, tak jsem jí zavolal k sobě, ať jí neztratím. Když jsme šli ruku v ruce, najednou někdo dal světlici holce vedle nás, ta jí se zájmem vzala do ruky a pak jsem jen viděl jak letí, srazili jí dva policisti, až jí začala stříkat krev z nosu. Neudělala totálně nic, jen jí to dal někdo do ruky. Jestli někdo říkal něco vepředu megafonem, tak to bylo slyšet pro pár prvních řad, k nám se nic nedoneslo. Moje milá chtěla pryč šel jsem s ní k policajtce, že platí to pravidlo, který nám bylo řečeno, že může odejít když nemá nic slávistickýho dostala ránu od policajtky že odlítla, věděl jsem že argumentovat znamená dostat do huby, tak jsem ji vzal a modlil jsem se zbytek cesty, že se se mnou nerozejde, což bych se jí, ani nedivil.. předtím jsem jí totiž lákal, na to, že to bylo takhle každej rok, že se udělají světla, ze shora se to vyfotí a nic se nestane, že nejsme spartani. a hle hle..
    když to srovnám s pochodem spartanu... Derby v září jsem již nechtěl brát svou drahou a vzal jsem kamarádku, která byla natěšená, bydlíme oba v dejvicích, takže jsme šli se slávistikými věcmi pěkně v batůžku. Říkám, si počkáme, ať se vyhneme spartanum, myslíc, že pojedou metrem z hradčanský max ze staroměstský, říkám nic se neoblíkej, počkáme, Hradčanská,Malostranská, Staroměstská nic... Vyjeli jsme ze Staroměstské a říkám, tak ok nahoď dres, k mému zděšení jsme dojížděli na stanici Můstek a příšernej řev, chytli jsme je na Můstku. Fakt mě zamrazilo a bál jsem se, v celým vagonu dva lidi a my s šálou a dresem. Nastoupilo snad 60 - 80 lidí do každýho vagonu,80 % plešounů s chlastem, s nima policajti. Jak já je měl rád v tu chvilku, rozeznělo se Jude slavie a nadávky. Policajt nás zmerčil řekl za mě a nemusím říkat, jak z vděčnosti jsme mu vlezli za záda. vystoupili jsme na strašnické a opravdu jsme si přišli jako židi za války, na mou zrzavou kamarádku řvali nechtunosti patříš do plynu zrzavá děvko a tak dále, prošli jsme si na stanici v edenu, kde bycho měli být doma, uličkou hanby a bylo to fakt skvělý, už víš proč jsem slávista a ne spartan říkal jsem klepající se kamarádce, od té doby se mnou chodí pravidelně.
    a do třetice jsem s touto kámoškou předběhli tenhle skvělý špalír a šli se napít a uklidnit nervy do místní slávistické hospůdky. Policajti neměli lepší nápad, než jejich pochod vzít hlavní ulicí, tak to vypadalo jako na divokém západě, zeilnáři lígrovali a dav se blížil před hospodu, kde jak víte, se moc lidí nevejde, tak popíjí venku.. načež přišli policajti a zahalasili vtipnou větu, kterou si budu pamatovat nažvdy "jménem zákona, jděte do hospody", když už jsme se nevešli tak nám pomohli, když se někdo ozval, jak se tam máme asi vejít největší policista pravil, tak táhni na hajzl slávistou, stejně tam patříš, takže tolik Trilogie Pomáhat a Chránit.

    • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

          před 8 lety 13.01.2016 15:32 |  
      0 0

      s dovolením použito na facebook, tohle si lidi mají přečíst JDE DO TUHÝHO

      • Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

        Honzoslavista     před 8 lety 13.01.2016 15:44 |  
        0 0

        Všiml jsem si ok, jen jsem to psal rychle, takže neručím za chyby :D

  11. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    Fulham     před 8 lety 13.01.2016 14:58 |  
    0 0

    Je to tady takové , takové psychoanální...jinak mi říkal pán velmi zasvěcený do rudejch, že ten slovenský mlaďas je dobrý tah - na Spartě se o něm mluvilo hodně, jen tam prý nemají ,,čas". Což přeloženo znamená potřebu okamžitého vysledku - letos titul a LM. Takže třikrát sláva našim škůdcům.

  12. 17. a 18. kolo

    goofy38     před 8 lety 13.01.2016 15:27 |  
    0 0

    OT:
    SK Slavia Praha - FC Zbrojovka Brno v Sobotu 13.02. v 18:20 na ČT Sport
    FC Vysočina Jihlava - SK Slavia Praha v Pátek 19.02. v 18:00

    • Re: 17. a 18. kolo

      Dresco     před 8 lety 13.01.2016 15:46 |  
      0 0

      To snad neni pravda s tou Jihlavou. Kupoval jsem k Jeziskovi pritelkyni listky na muzikal a v nabidce bylo patek, sobota a nedele a ja premyslel, kdy to tak s tou Jihlavou bude a samozrejme jsem to koupil na patek :-(

      • Re: 17. a 18. kolo

        klimi     před 8 lety 13.01.2016 16:08 |  
        0 0

        Jihlava má jako oficiální hrací čas pátek 18:00 už dlouho...

        • Re: 17. a 18. kolo

          Dresco     před 8 lety 13.01.2016 16:27 |  
          0 0

          Ja to bral nekdy v puli prosince a koukal jsem se prave jak Jihlava hrala na podzim doma a v patek hrala jen dvakrat.

      • Re: 17. a 18. kolo

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:28 |  
        0 0

        Kdybys koupil lístky včera, dnes nebo zítra na sobotu večer nebo neděli ráno, měl bys vyhráno.

        • Re: 17. a 18. kolo

          Dresco     před 8 lety 13.01.2016 17:05 |  
          0 0

          To by se ale Jezisek minul ucinkem.

          • Re: 17. a 18. kolo

            Dobi     před 8 lety 14.01.2016 10:00 |  
            0 0

            Teď už si jen s Felixem Holzmannem notovat - Včera, dnes a zítra???
            Ale to nic nemění na tom, jak šachují s termíny!!! To je snad možné jen u nás!

        • Re: 17. a 18. kolo

          TSeguinTS     před 8 lety 13.01.2016 17:36 |  
          0 0

          :DDD

  13. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    socolikQ     před 8 lety 13.01.2016 16:10 |  
    0 0

    Divnou nahodou jsem na podzim videl nekolik zapasu slovenske ligy. Je opravdu malo hracu, ktere si nejak pamatuji. Mihalíka ano. Urcite zajimavy hrac. Sice hraje vpravo, ale celkem dost akci byl i vlevo tzn. neboji se behat (tak jak si predstavuji u mladeho hrace). Jak je dobry? Kdo vi. Uprimne, slovenska liga je otresna. Nevim zda nekdo obcas sleduje, ale mozna jedna z nejhorsich v Evrope.
    Celkove jsem rad, ze prijde (pokud prijde), ale uvidime. Ze slovenske ligy k nam je stejne jako z nasi ligy do Nemecka nebo Anglie.

  14. Re: Vyjádření žalobců proti nezákonnému zásahu policie

    smely (přítel SN)     před 8 lety 13.01.2016 16:11 |  
    0 0

    Mahmut do Olomouce, tak nevim esi pripadne Linhart na hostovacku zrovna tam, mozna ten Zlin spis...