O Slavii

J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

Akcionáři Slavie v zastoupení Jaroslava Tvrdíka a Jiřího Šimáněho se dnes sešli a nakonec se dohodli na dalším společném fungování. Nastane klid zbraní? Prohlášení přinášíme v plném znění.

Jiří Šimáně, jako představitel Fly Sport Investments a Jaroslav Tvrdík, jako zástupce společnosti CEFC (oba akcionáři klubu) se na dnešním společném jednání shodli na zájmu pokračovat ve společném projektu budování a rozvoje SK Slavia Praha.

Společnost CEFC po dohodě obou akcionářů posílí svoji majetkovou účast tak, aby dosáhla nejméně 67% a převzala tak plnou odpovědnost za obchodní vedení společnosti SK Slavia Praha. Současně nominuje svého představitele na pozici předsedy představenstva klubu.

Jiří Šimáně bude zvolen do představenstva klubu a převezme úkol vybudovat mládežnickou akademii SK Slavia Praha. Jiří Šimáně a Jaroslav Tvrdík se shodli na tom, že rozvoj Slavia Praha je pro ně jednou z absolutních priorit a jsou připraveni udělat maximum pro konstruktivní spolupráci na budoucnosti klubu.

Oba dva vyjadřují politování nad medializací vzájemné komunikace a prosí fanoušky o pomoc a podporu prvoligového týmu v boji o mezinárodní poháry ve vrcholu letošní fotbalové sezony.

Komentáře (231)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 17:53 |  
    0 0

    No snad se pánové poučí do budoucna, že pro mediální obraz klubu bude záhodno, aby se nejdříve jednalo a až pak cokoliv zveřejňovalo. Sparťanské mediální hyeny čekají na každé sousto...

  2. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 17:54 |  
    0 0

    Kdyby oba pánové nebyli jak malí kluci,vůbec se to nemuselo ventilovat přes media.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      PetCC     před 8 lety 06.04.2016 18:41 |  
      0 0

      Malej kluk je tam pořád jeden, těžko s ním dlouhodobě seriozně spolupracovat.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jachym     před 8 lety 07.04.2016 08:48 |  
        0 0

        Ano, když stojí vedle sebe, jeden vypadá jako prcek.... :-))

  3. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    houston (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 17:55 |  
    0 0

    Díky Bohu ! Není nic horšího, než se dohadovat přes tisk. A doufám, že předsedou představenstva nebude Tvrdík, ale někdo čistý a odborník ! Jedeme dál hošci !

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      donford     před 8 lety 06.04.2016 18:00 |  
      0 0

      Pro další nadějnou cestu Slavie asi jediné možné. Jednání a nalezení konsensu. Východisko = vzájemný kompromis. Taky prosím - vše nejdřív dohodnout, vzájemně potvrdit a teprve potom předhodit mediím.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      smely (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:43 |  
      0 0

      osobne tipuju Smicu

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jachym     před 8 lety 07.04.2016 08:51 |  
        0 0

        Je to hodnej kluk, všechno, ale... Ale málokdy výborný fotbalista znamená výborný manažer. Viz bída Poboráka v Budějcích. Pokud ta funkce bude role reprezentativní a maskota jako Nedvěd v Juventusu, vše OK. Jenom proboha ne žádné exekutivní pravomoci pro Šmícu...

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Alky (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:42 |  
          0 0

          Šmíca je oproti Pavlíkovi "vědecká kapacita". Ale ani tak bych ho do užšího vedení necpal. Napadá mě jen jedno jméno z nedávné hráčské slávistické historie. Kozel. Přes jeho oslavování zde to je jen průměrný trenér, ale v hlavě to má hodně dobře srovnané. A něco netrenérského by mohl dělat z fleku. Dobře a dlouho.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Jachym     před 8 lety 07.04.2016 14:43 |  
            0 0

            Nedvěd, jakkoli si ho jako hráče a osobnosti vážím, opravdu nenastavuje laťku právě vysoko. A ačkoli Šmíca působí navenek moudřeji a ne tak dětsky naivně jako Nedvěd, nejsem si jistý, že by ho intelektuálně vysoce převyšoval. Ani jsem nikde neviděl nebo neslyšel, že by jeho funkcionaření v nároďáku mělo pro tým nějaký velký prospěch.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      hiker42     před 8 lety 07.04.2016 21:08 |  
      0 0

      a máme ho tam!! v kombinaci se Syrovátkou,no... pán Bůh s náma.

  4. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    vyseptala_analni_sbijecka     před 8 lety 06.04.2016 17:57 |  
    0 0

    Za mě dobrý a to ve všech směrech. Tedy samozřejmě za předpokladu, že platí ono "co je psáno, to je dáno".

  5. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    fanda17     před 8 lety 06.04.2016 17:58 |  
    0 0

    myslím, že pro dobro celého klubu je to velmi pozitivní zpráva. gratuluji

  6. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    AdJap     před 8 lety 06.04.2016 17:58 |  
    0 0

    To je myslím rozumné řešení a kompromis. Do áčka to bude pumpovat CEFC a bude z toho mít vlastní profit v případě úspěchu. Jiří Šimáně zase investuje do mládeže a v případě prodeje odchovance určitě zkrátka také nepřijde. Všichni budou moc být spokojení. No...zpátky do reality. Až čas ukáže, jak to vlastně bude fungovat, ale snad alespon skončí načas ty mediální přestřelky.

  7. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Hofo78     před 8 lety 06.04.2016 17:58 |  
    0 0

    Vážení pánové,
    napadají mě dvě slova- Cirkus Eden.
    Dva dny se mediálně válčí a pak dohoda.
    To nemohl do úterní schůzky počkat a vyříkat si to mezi čtyřma očima???!!!

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      rak (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:03 |  
      0 0

      No, to si myslím samozřejmě taky. Zbytečné to bylo. Ale už bych to neprobíral. Důležité je, že se (snad) tedy vcelku rychle dohodli a pojede se dál v nějaké, zdá se, rozumné formě.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Hubacek     před 8 lety 06.04.2016 18:04 |  
      0 0

      Nemohli a proc protože jsme Slavie a dlouho uz jsme ne předvedli poradny cirkus Eden

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Tomski     před 8 lety 06.04.2016 18:07 |  
      0 0

      máš pravdu, ale hlavní je že se dohodli...v minulosti bylo spousta válek a prohrála Slavia a to asi nebude tenhle případ...

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 20:12 |  
        0 0

        S odstupem času je dobře co se stalo, dokonale se vyvětralo, nastavily nová pravidla, ujasnila situace a krásně se ukázalo, jaké emoce to vyvolalo a to je dobře, Slavia není nikomu jedno!!!!

  8. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Fulham     před 8 lety 06.04.2016 18:06 |  
    0 0

    Jéééé...to je škoda...a já se tak těšil, že v sobotu nepůjdu...no nic no, holt zase vyrazím...:-))) tak nějak po Zámkovsku - sláva! Hurá!

  9. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    spino     před 8 lety 06.04.2016 18:11 |  
    0 0

    Kdy dojde na kouření dýmky míru? :)

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Fulham     před 8 lety 06.04.2016 18:25 |  
      0 0

      Správně Honzo. Mír není pro chlapy. Keby bola vojna Kefalin, nechal by som vás bez súdu odstrieliť, ale že máme žel boha hen ten mier...

  10. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Grobar     před 8 lety 06.04.2016 18:14 |  
    0 0

    Z celé této kauzy vyplývá jediné. A to že jsou oba zapálení do Slávie a rozhodně chtějí pro klub jen to nejlepší, ale každý trochu jinak. Myslím že lépe to dopadnout nemohlo. V létě se budou dít velké věci. Pro mě jsou oba hrdinové. Ať žije Slávie. Tentokrát je v dobrých rukou.

  11. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    navzdyslavia     před 8 lety 06.04.2016 18:16 |  
    0 0

    Treba predsedou predstavendstva budu nynejsi majitel Eden areny,ktery proda,70% CEFC a 30% si necha.

  12. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:25 |  
    0 0

    Takže nyní už jen toho Jarolíma, 4 kvalitní posily v létě a můžeme jít za titulem -)

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      rak (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:41 |  
      0 0

      S tím prvním nestraš. Stačí, že jsme si užili dva dny zábavy.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:44 |  
        0 0

        Víš, že bych ho jako trenéra chtěl? Asi je mi i Uhrin sympatičtější, ale ten kolotoč a atraktivní hru umí jen Jarolím. A tady by jen trénoval, nerozhodoval o všem

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Hofo78     před 8 lety 06.04.2016 19:03 |  
          0 0

          Nejlepší fotbal se hrál za éry Jarolíma (nepočítám sezonu 95/96). To mi nikdo nevymluví.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Mac     před 8 lety 06.04.2016 19:23 |  
            0 0

            Já se taky přidám k fanklubu KJ. ;-) Ale doufám, že Uhrin vybojuje poháry a změna nebude třeba. A KJ teď může s Bolkou vyhrát pohár, čímž nám pomůže.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            rak (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:26 |  
            0 0

            S tím nesouhlasím. Fotbalově špatný trenér to není, ale zázračný také ne. Byl u našeho velkého úspěchu. Např. na zápas proti Ajaxu se nedá nikdy zapomenout. Zejména na Vlčkův gól a euforii potom. Nicméně o úspěchu v LM se určitě nedá mluvit. Ale měli jsme obecně i dost štěstí a Vaniaka (přečtěte si jeho knihu Čaroděj mj. o vztahu Jarolíma k němu). Když si vzpomenu na řadu zápasů, tak to zase žádný krásný fotbal nebyl. Pak ale hlavně to mužstvo asi díky své chamtivosti rozložil a v závěru jsme určitě nehráli lepší fotbal než teď. Lidi na to špatné nějak rychle zapomínají. S Boleslaví se mu docela daří, ale z Evropy vypadli hned.
            Mně se líbilo několik období, počínaje Veselým a bratry Herdy, zmíněnou sezónu 95/96, hru za Dostálka, Horvátha, Zelenky atd. U toho většinou Jarolím nebyl.
            Pokud by měl Uhrin po sezóně odejít, když nebude vidět progres, tak by se našlo několik adeptů. Možná i ten opakovaně zmiňovaný Kozel (v Dukle ta situace není nic moc), někteří další. Z Jarolíma bcyh určitě ikonu nedělal. Podle nějakých zvěstí se ale sám snaží do Slavie dostat. Spíše bych ale řekl, že cítí prachy.

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              DrFe1     před 8 lety 07.04.2016 00:22 |  
              0 0

              Souhlasím s Vámi. Přesně popsáno, také si to tak pamatuji.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Papol     před 8 lety 07.04.2016 21:00 |  
            0 0

            Tak já bych se dovolil Ti to vymluvit. Nejlepší fotbal a moderní se hrál za Hřebíka, to bylo pokoukání. Nemluvím o výsledcích, ale předváděné hře. Paráda. Papol

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          před 8 lety 06.04.2016 19:45 |  
      0 0

      Zase budeme mít 85 hráčů pod smlouvou aby mohl Karlosem vybrat aspoň 11 schopných?

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:51 |  
        0 0

        To bylo poté, co nad sebou ale neměl kontrolu. Vidíš, že by měli v Bolce 85 hráčů pod smlouvou?

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Pablo     před 8 lety 06.04.2016 19:52 |  
      0 0

      Také bych se Jarolíma nebránil, výborný trenér, náročný, ale musí jen trénovat, musel by přistoupit na cestu s odchovancemi....docela mě ale překvapilo jak někteří hráči po odchodu z boleslavi kritizovali jeho zastaralou kondiční přípravu, to by chtělo vědět, co je na tom pravdy...

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Hofo78     před 8 lety 06.04.2016 20:05 |  
        0 0

        Samozřejmě že by nejlepší bylo duo srdcařů z Julisky Kozel a Paras.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          pinochet     před 8 lety 06.04.2016 23:49 |  
          0 0

          Jestli mohu prosit, pak Jarolíma „malá domů" určitě nikoliv. Dle mého by byl nejlepším trenérem pro Slávii Pavel Vrba. Už se tady něco šuškalo, že byl ochotný jednat s Řebíčkem a myslím, že bohatá Slávia by pro něj byla nová výzva.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          pinochet     před 8 lety 06.04.2016 23:50 |  
          0 0

          Jestli mohu prosit, pak Jarolíma „malá domů" určitě nikoliv. Dle mého by byl nejlepším trenérem pro Slávii Pavel Vrba. Už se tady něco šuškalo, že byl ochotný jednat s Řebíčkem a myslím, že bohatá Slávia by pro něj byla nová výzva.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 08:39 |  
      0 0

      Já bych tu teda Jarolíma už nechtěl. Ano, za něj Slávia hrála nejlepší fotbal v posledních letech, ale měla taky nejlepší hráče v lize.
      Když jsem sledoval jízdu Plzně Evropou, tak jsem jí vždycky přirovnával ke Slávii z mistrovských sezon. Musim uznat, že Plzeň hrála lépe. Atraktivní útočný fotbal, který měl svůj styl. U Slávie mi to přišlo tak nějak na náhodu. Závislé na schopnostech individualit. U Plzně to byl týmový výkon, hra beků po stranách, prostě radost pohledět.

  13. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:36 |  
    0 0

    Za me nejlepsi reseni, pan Simane mladeznictvo co vic si prat, CEFC penize Acko stadion. Mozna nakonec dobre, ze se to vsechno takhle sebehlo. Cim drive v tom maji jasno tim lepe a obema se bude lepe pracovat. Jen vybrat spravny managment

    Diky Vam

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:47 |  
      0 0

      díky za info -))

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Boss82     před 8 lety 06.04.2016 21:26 |  
        0 0

        :-D

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Jachym     před 8 lety 07.04.2016 08:54 |  
      0 0

      Neříkají ti Blesk MacQueen? :-))

  14. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:47 |  
    0 0

    Slavia - Vaše pravidelná dávka emocí

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Fulham     před 8 lety 06.04.2016 19:28 |  
      0 0

      Jojo - to byl zase týden...jsem tak emočně vyčerpán , že tuším rekord u Koule v sobotu...:-))

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:33 |  
        0 0

        Jj, je to třeba řádně vyventilovat :)

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:34 |  
      0 0

      :-)

  15. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Pablo     před 8 lety 06.04.2016 18:51 |  
    0 0

    Celkově jsem na Šimáněho straně, jeho vize jít malými krůčky a hlavně klást důraz na akademii a odchovance je podle mě z dlouhodobého hlediska správná. Abychom mohli stále nakupovat, to nepůjde do nekonečna, ČR je navíc malá země, my musíme vychovávat fotbalisty a brát si za příklad nappř. Holandsko. Líbil sem mi i Šimáněho výrok na tiskovce, kdy řekl, že chce, aby naši hráči byli schopní hrát za Áčko ne ve 20 nebo 21 letech, ale v 18. Má pravdu! Tady se mluvilo jakej je Skalák talent, ale je mu 24 let!!! To už pro zahraniční nejlepší kluby neni zajímavej, v zahraničí už musí bejt v tomhle věku opora týmu. Určitě je nutné v současnosti ještě posílit kádr, ale rozumně, mám strach, že se to zvrhne....Líbilo by se mi, kdyby se radši investovali převážně do opravdu kvalitní akademie a do kvalitních trenérů u mládeže, co nejvíc profesionálů a dobře je ohodnotit, více indiviudálního tréninku a přístupu k jednotlivým hráčům...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 18:56 |  
      0 0

      Ano, to je pravda, ale co když se první takový fotbalista objeví třeba až za pět let? Pro je výborné, že si to akcionáři takto rozdělili. Mládež se bude vyvíjet a áčko posílí, abychom o ten titul nehráli až třeba také za 5 let.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Grobar     před 8 lety 06.04.2016 18:56 |  
      0 0

      Jedno s druhým se nevylučuje. Proč nepumpovat peníze do áčka na posily. Akademie chce čas, plody začne nést až za několik let a potom můžeme vhodně doplňovat kádr a draze prodávat do ciziny. Obě cesty jsou správné...

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:11 |  
        0 0

        Presne. Navic jedna akademie (navic v CR) nedokaze vychovat extremni mnozstvi rozdilovych hracu, aby ji prinaseli pohary a daleky postup v nich.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Pablo     před 8 lety 06.04.2016 19:48 |  
          0 0

          S tím nesouhlasím. Dá se to, je to jen o profesionální a poctivé práci, jasné že doplnění o 1-2 hráče je někdy nutné, ikdyž funguje akademie. Navíc když nakupuješ hráče, ti už jsou nějak vychovaní, mají svoje zvyky či spíče zlozvyky, ve vlastní akademii si hráče vychováš, tak jak chceš ty, naše návyky, tak jak chceme hrát a jaké hráče chceme mít, tady je důležité, aby ta výchova šla podle trendu....Proto například i co se týče ropočtu, byl bych rád, kdyby se zvýšil, ale hlavně pro mládež zvýšení, lepší zázemí, trenéry atd.....

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Artur (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 21:25 |  
            0 0

            V dnesni dobe kdy vetsina deti sedi u pc a jejich fyzicka aktivita klesa. Nebude lehke najit takove mnozstvi mladiku z kterych by vylezlo to cenne promile absolutnich talentu. Je to beh na dlouhou trat i v nasi spolecnosti. Rozhodne ale jak pises je prvni veci pripravit zazemi protoze to je zaklad.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Pablo     před 8 lety 06.04.2016 19:43 |  
        0 0

        Určitě souhlasím s tím, že posílit se usí, to platí stálae, ale já se bojím, aby každé přestupní období nevypadalo jako tohle, nerad bych viděl znova zběsilé nakupování jako Jarolíma skoro každý půlrok....podle mě je základ stanovit si, kteří hráči v Áčku jsou použitelní v budoucnu pro moderní a evropský fotbal a tam, kde budou tito hráči citelně chybět, na ty posty koupit posily...

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Pepino44     před 8 lety 06.04.2016 23:07 |  
          0 0

          Musíš si uvědomit,že hlavním akcionářem je CFEC, která se potřebuje prezentovat nejenom tady ale i v Evropě jako úspěšná firma. Po fotbalové stránce potřebuje mít úspěchy co nejdříve. Proto je ochotna jít cestou velkých nákupů, čekat na to, zda bude někdo z odchovanců schopen se úspěšně zapojit do Ačka si nemůže dovolit to je opravdu horizont několika let, Z mladých má zatím naději se k Ačku připojit Kuchta,Fotr a Batka, možná ještě jeden nebo dva jiní, ale ani oni by pro Ačko nebyli velkým přínosem. Pokud chce CEFC úspěch brzy, musí se poohlídnout zatím jinde a to asi v cizině, protože v naší lize moc rozdílových hráčů není. Všechny naše zimní posily byly ve svých klubech klíčovými hráči a hle jak jsou kritizováni, že to žádné posily nejsou

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        bongor     před 8 lety 06.04.2016 19:56 |  
        0 0

        Přesně tak,naprosto se to nevylučuje.A koukat se na to,jak si bolševik osedlá samostatnou ligu a bude nás několik let porážet,vysmívat se nám a nakonec kupovat námi vychované hráče,to se mi teda nechce.Chci je porážet na potkání,přeju si tituly už od příští sezony a LM každý rok.Chci klíč od Prahy nastálo
        a chci vidět jejich kyselé ksichty.Ať žije Slavie!

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 06.04.2016 20:09 |  
          0 0

          Přesně!

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          edenian     před 8 lety 07.04.2016 23:25 |  
          0 0

          To toho chces docela hodne. I kdyz, za bolsevicky prachy ti mozna neco splni. Mozna.

  16. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    tantalos     před 8 lety 06.04.2016 19:31 |  
    0 0

    Mrzí mě, že pan doktor Šimáně ztrácí blokační menšinu a nebude moct nijak zasáhnout, pokud se CEFC rozhodne Slavii prodat - bůhvíkomu.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      LordEdmund     před 8 lety 06.04.2016 19:45 |  
      0 0

      Tantale ty znáš smlouvy mezi CEFC a Šimáněm? Víš jistě, že tam není něco o předkupním právu? Já tomu navýšení podílu rozumím jinak. CEFC se prostě rozhodla investovat mnohem více, než bylo v plánu a tím se při Šimáněho nezájmu ten jejich podíl zvýší. Proto asi bude ta VH a navyšování rozpočtu.
      Navíc při expanzi CEFC v Česku a Evropě si nemyslím, že by si dovolili v nejbližších 10 letech nějakou levárnu. Potřebují podnikatele jako je Šimáně a veřejnost na své straně. Ještě je tu pořád co kupovat a získávat.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      hiker42     před 8 lety 06.04.2016 20:49 |  
      0 0

      to je otázka, jestli ji ztratí, a pokud ano, do jaké míry.

      pokud nešáhnou do stanov, tak ji neztratí :)

  17. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    spino     před 8 lety 06.04.2016 19:39 |  
    0 0

    Mně ty oboustranné výstřely a následné udobření připomněly scénu z jednoho filmu: https://youtu.be/fqRFKbq1rfo?t=50s

    :DDD

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:42 |  
      0 0

      Miluju Muz acapulca hned si me zvednul naladu

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:42 |  
      0 0

      Miluju Muz acapulca hned si me zvednul naladu

  18. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:46 |  
    0 0

    Já su tak šťastnéééééé!!!!!

    Hoši děkujem!!!!

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:46 |  
      0 0

      Otvírám flašu a jdu slavit!!!!!

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 19:50 |  
        0 0

        Nejlepší možná zpráva!!

        A ideální stav, pan Tvrdík A-tým, dr Šimáně mládež a všichni na jedné lodi!!!

        Já vám říkám, že ten stadion pro 30000diváků nebude stačit!!!!!!

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 20:09 |  
          0 0

          Krotil bych nadšení. Zejtra může bejt zas všechno jinak...

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 20:22 |  
            0 0

            Žádné krocení, ti říkám, že teprve teď začne ta správná jízda!!

  19. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    postovni (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 20:35 |  
    0 0

    Tak zaplať pánbůh. Snad bude chvíli klid. Jak chápete to navýšení podílu? Když tam CEFC bude lejt prachy, tak bude Šimáněho furt ředit a jestli tam vložej stadion, tak mu zbude pár procent. Na mě to působí, že stadion zatím pod klub nepůjde a ředit ho budou jen prachama na posily. Za nějakej ne moc dlouhej čas, to JŠ střelí a stadion tam vložej.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      hiker42     před 8 lety 06.04.2016 20:57 |  
      0 0

      takhle jednoduchý to nebude. dneska je blokační minorita nastavená v poměru 80:20, a to i pokud jde o zvyšování kapitálu. co se dohodlo, se brzy z veřejných zdrojů (nebo nejmenované twitterové adresy) brzy dozvíme. ale třeba ti to nějakej "spravedlivej" trestař vysvětlí líp :)

      jinak velmi kvituji a děkuji, že i přese všechny neprofesionality ze strany zástupce CEFC ve vedení SKS pan Šimáně zůstal a našel si parketu.

  20. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 21:29 |  
    0 0

    Tak jsem po dlouhý době zašel na ofiko webovky a musím sdílet jeden top komentář... :D

    Krásný jarní den všem!
    Tak jsem dnes zavítal na naše webové stránky a zjistil jsem, že už je zase vše tak, jak má být. Majitelé udělali dle mého názoru to nejlepší, co mohli. Našli společné řešení ve prospěch našeho klubu. Jen škoda té medialní přestřelky, ale negativní reklama je také reklamou. Je dobré, že pan Šimáně zůstane ve vedení společnosti. I přes snížení jeho podílu, bude stále cca 33% majitelem a místo ve vedení společnosti mu patří. Jsem zvědavý, kdo bude jmenován do funkce předsedy představenta. Nevíte někdo z vás, jak je to s pozicí, kterou zastával J. Dovalil? Ta funkce byla zrušena nebo je pouze neobsazena? Myslím, že dobrým adeptem na tuto práci by mohl být právě p. Šimáně.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      spino     před 8 lety 06.04.2016 21:48 |  
      0 0

      Ahoj Jirko, tady Roman Vik. Volám z GECASu, souhlasíš s tou cenou za pronájem nových boeingů?

      Moment, jsem v Příbrami na staršim dorostu...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      spino     před 8 lety 06.04.2016 21:48 |  
      0 0

      Ahoj Jirko, tady Roman Vik. Volám z GECASu, souhlasíš s tou cenou za pronájem nových boeingů?

      Moment, jsem v Příbrami na staršim dorostu...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Robinator     před 8 lety 06.04.2016 22:47 |  
      0 0

      :D to de

  21. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 21:57 |  
    0 0

    Jsem zvedav,co prijde drive-novy web SN anebo nova diskuse pro permanentkare a op na oficialkach. To druhe je velmi dobry napad.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 06.04.2016 22:44 |  
      0 0

      Pokud to nahradí aktuální DF na slavia.cz, tak se na to těším! :-)

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Barra     před 8 lety 06.04.2016 23:12 |  
        0 0

        A tamni smetanka ktera nebude clen ci permanentkar se prestehuje tady... Lituji redakci, mazani bude tady full time job.

  22. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Nascimento     před 8 lety 06.04.2016 22:03 |  
    0 0

    Hmm...a co ten Trunda? Zůstane na své pozici generálního ředitele či nikoliv? Co myslíte?

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      mirecek1111     před 8 lety 06.04.2016 23:23 |  
      0 0

      Ten si teď nevydělávat nemůže dovolit :D Tak snad o práci nepřijde. Ale vážně...myslím, že k tomu není žádný důvod. Možná si ho přivedl Šimáně, ale on žádná procenta v klubu nemá, mu osobně může být jedno, jak moc tlačí CEFC na pilu v cestě vzhůru. Už hlavně klid a stabilitu.

  23. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Boss82     před 8 lety 06.04.2016 23:02 |  
    0 0

    Zaplaťpánbůh!

    Toto je asi nejlepší možné řešení. Pan Šimáně se od začátku vyjadřoval tak, že prioritou je pro něj především výchova vlastní mládeže a vlastních talentů. Vzhledem k tomu, v jakém stavu slávistická mládež je, tak bude jedině dobře, pokud se tohoto úkolu zhostí.

    Samozřejmě nevím, jak je to s údajnými slzami některých zaměstnanců pod novým vedením, nevím, jak je to s neochotou pana Šimáněho investovat do nových tréninkových pomůcek pro hráče. Nicméně věřím a doufám, že pokud si vezme za své posunout slávistickou mládežnickou akademii na mezinárodní úroveň, tak k tomu zvolí ty nejvhodnější metody a prostředky.

    V horizontu let bychom z takovéto akademie mohli velmi těžit.

    Ovšem jelikož jsme po letech strádání hladoví po úspěchu a přáli bychom si ho nejlépe hned, tak rozhodně nejsem proti rozumným investicím do A týmu, který si za své zase vezme J. Tvrdík, tedy CEFC. Rozhodně nejsem přítelem nějakých překotných nákupů, ale investovat větší částku do 2-3 opravdu nadstandardních hráčů, kteří kvalitu, podle mě již teď velmi solidního, kádru přiblíží úrovni Sparty a Plzně, nám může jenom pomoci.

    Myslím, že toto rozdělení kompetencí je pro Slavii nejlepší možné řešení, které z této hloupé a zbytečné krize mohlo vzniknout. Doufejme, že nyní již bude všechno fungovat tak jak má a nedočkáme se zase nějakých nepříjemných překvapení.

    Nyní by se měl již celý klub, hráči a fanoušci soustředit na zbytek jarní části, která pro nás bude naprosto klíčová, a odpoví nám na otázku, jestli se Slavia vrátí mezi elitu již tuto sezónu, nebo si budeme muset ještě rok počkat.

    Velmi si přeji, aby to vyšlo, myslím, že už jsme se načekali dost. Slavia navždy!!!

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Pepino44     před 8 lety 06.04.2016 23:26 |  
      0 0

      Tak já bych si přál investovat ne do 2-3 nadstandardních hráčů ale tak do 4-5 takových hráčů, abychom se né přiblížili úrovni Sparty a Plzně, ale abychom je předstihli a taková investice v moci CEFC je. Určitě sledují částky za které čínské kluby nakupují v Evropě hráče, takže mohou být připraveni na to, že jim Tvrdík pustí nějaký chlup. Co je pár desítek milionů za hráče, když se v Číně dávají miliardy. A jestli to Tvrdík takto postaví, věřím, že bude mít úspěch, protože CEFC potřebuje aby Slávia úspěšná byla a to co nejdříve.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        pinochet     před 8 lety 06.04.2016 23:53 |  
        0 0

        Nejvýhodnější nákupy jsou samozřejmě ze Sparty a Plzně - nás posílí, je oslabí. Ze Sparty by to chtělo zkusit získat jejich mladé, buď Schicka nebo Juliše a určitě Čermáka.

  24. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 00:52 |  
    0 0

    Pro ty, kdo to četli, než to smazal - co měl zase znamenat ten Navarův tweet? Zase zbytečný rýpnutí? Ani se mi to sem nechce psát, aby se toho zase nechytla média.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Borris     před 8 lety 07.04.2016 07:02 |  
      0 0

      Mě by to docela zajímalo co Navar psal, nečetl jsem to

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      spojka     před 8 lety 07.04.2016 07:15 |  
      0 0

      Ani se ti o tom nechce psat, nechces aby se toho nekdo chytnul, a tak to tu nadhodis...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 08:00 |  
      0 0

      Navar se chová jen jako jeho chlebodárce. Hloupě.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        vyseptala_analni_sbijecka     před 8 lety 07.04.2016 08:50 |  
        0 0

        holt i Slavia má svého Otavu...

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Mac     před 8 lety 07.04.2016 09:09 |  
          0 0

          Spíš sedí to jeho přirovnání k Ovčáčkovi, které tady nedávno někdo zmínil. S odstupem času si stále více začínám vážit Ondry Zlámala, toho bych hned bral na místo Navara.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Jikom33     před 8 lety 07.04.2016 08:39 |  
      0 0

      O panu Syrovatkovi si nedelam iluze od doby, co tady napsal k diskuzi o cinsky hvezde na dresu, to se dost odkopal. Ocividne je to rozeny diplomat

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 08:44 |  
      0 0

      No já když si to večer přečetl, jenom jsem si povzdechl. Zbytečné. Bum, už je z toho na Isportu článek. Myslím, že by si měli zahrát 14-dní hru na bobříka mlčení. Ne nadarmo se říká mlčeti zlato. Ono to asi bude křehké, ta dohoda, láska asi neplane, tak radši opatrně.
      Hodil by se článek k sobotnímu zápasu, ať už se diskutuje o tom hlavním, fotbalu.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:03 |  
        0 0

        No jistě, ale informace je to stejně nesporně důležitá. Alespoň je vidět, jak CEFCu a jeho zástupcům Slavia leží na srdci, když se ji v první veřejné hádce zbavují za 1 Kč.

        Navare nezlob se, ale toto je tvé již třetí závažné a hlavně veřejné faux pas. Z mého pohledu je fascinující, že jsi stále ještě zaměstnaný.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:09 |  
          0 0

          Hereticu, proboha! .. Ty jsi asi nepochopil SMYSL dané koruny.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:13 |  
            0 0

            lidi, uz to nereste, zase prijdou ty paka ze Spartu a vyberou si ty nej prispevky. Sami jsme chteli aby si to JT a Js vyjasnili, ted nas pozadali o podporu, tak se pojdme venovat zapasu s Jabloncem.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Gino     před 8 lety 07.04.2016 12:24 |  
            0 0

            +1
            Heretik tu štěká a přitom má zatměno :-)

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:40 |  
              0 0

              Jen vybranná sorta lidí komolí přezdívky jiných aneb fackovací hrdina se zas projevuje.

              • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                Gino     před 8 lety 07.04.2016 12:55 |  
                0 0

                Bla bla bla bla... jestli se ti rozechvělo drdíčko kvůli tomu "k", tak se ti hluboce omlouvám. A nesváděj to nyní na nadsázku ;-)

                • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                  Gino     před 8 lety 07.04.2016 12:56 |  
                  0 0

                  *srdíčko
                  psát neumím, no, ale to "k" překlep nebylo

                • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                  Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:54 |  
                  0 0

                  V tvém případě se nejedenalo o nadsázku.

                  • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                    Gino     před 8 lety 07.04.2016 13:58 |  
                    0 0

                    Mě je to jedno. Rozdíl mezi námi je ten, že mě tvoje invektivy nerozhážou. Ješitnost bývá nepřímo úměrná sebevědomí ;-) A nadsázku jsi zmiňoval tady dole... nejspíš ti došlo, že ten příspěvek je pitomej a zkoušíš se z toho vykecat. Jinak dobrý, sluníčko venku svítí, fotbal bude, neumíráme ;-)

                    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 17:18 |  
                      0 0

                      Ale ne, jen jsem zvyklý reagovat, když někdo píše. Neumím psát dostatečně dobře, abych se dokázal z něčeho vykecat. :-) Jinak ta věta nahoře, ta původní dost dobře funguje třeba s 1mld Kč. O peníze v ní nejde. Původní myšlenka byla o tom, jak do toho někdo snadno hází vidle. Pochybuji, že se velký business dá dělat pomocí takovýchto gest (i když je tato situace vytržena z kontextu více událostí, o kterých nic nevíme, tak je to stejně silný kafe).

                      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                        Gino     před 8 lety 07.04.2016 20:55 |  
                        0 0

                        Bezva. Díky za dobrý komentář a uklidnění vášní. Rozepře na osobní bázi nejsou třeba. Díky

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:36 |  
            0 0

            Znáš slovo nadsázka?

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Horis     před 8 lety 07.04.2016 12:49 |  
        0 0

        Ten tweet (já jeho obsah viděl až ve článku na isport.cz) byl zbytečný a i to, jak byl napsaný, se mi nelíbilo... Protože ač bych se velice rád mýlil, vypadá to, že lidé ve Slavii (někteří) se skutečně zřejmě vymezují na jednu nebo druhou stranu...

        A nemyslím si, že by pan Šimáně byl jen žvanil, jak to v tom Tweetu vyznívá... On je zachránce Slavie, on sem přivedl CEFC, ale sám někde říkal, že kdyby do toho s ním nešli, šel by do toho nakonec i sám... Takže psát něco ve smyslu, že jen řeči nestačí, je zbytečné... Tedy rozhodně ve spojení s panem Šimáně...

        Já rozhodně nejsem zastáncem rozhazovačné politiky a příchodu 7 nových hráčů každého půl roku... Teď se posílit muselo, to beru, potřebovali jsme konkurenci na každém postu... Ale snad se to nemusí opakovat každou chvíli, je potřeba, aby si to všechno sedlo...

        A hlavně konečně začít hrát ten pressink z přípravy... Ten podle mě platí na kohokoliv... I lepší tým než my udělá chybu, pokud budeme jeho hráče napadat, pokud na ně budeme vytvářet tlak... Pokud ne, přehraje nás kdekdo... Bohužel, zatím se to i na jaře potvrzuje... Já ten pressink viděl jen v části zápasu s Brnem v prvním jarním kole... Od té doby si ho nevybavuji a moc mě to mrzí... Protože to je cesta... Pokud nedržíme míc, musíme ho chtít získat a ne jen čekat, co s ním provede soupeř... To je pak čekání na smrt... A je jen otázkou času, kdy tam něco padne... S Duklou tam nic nepadlo jen proto, že to prostě byli dřeváci... Příště už bychom mít tolik štěstí nemuseli...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:04 |  
      0 0

      Pokud je Navar původním povoláním korporátní novinář, tak asi starého psa novým kouskům nenaučíš. Jinak do toho nevidím a doufám, že se objeví dříve článek o sobotní lize, nežli nějaké další dějství...

  25. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Fulham     před 8 lety 07.04.2016 05:59 |  
    0 0

    Už by to chtělo nějaký článek k sobotě. A tvořit sestavy, tipovat výsledek apod. Redakce čekáme...:-)))

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      japhy     před 8 lety 07.04.2016 08:15 |  
      0 0

      To mi povídej. Mám v hlavě pár nepěkných věcí k DU a ačkoliv se tady běžně diskutuje mimo téma článku, u těch posledních se téma velice pečlivě dodržovalo, takže by to určitě zapadlo.
      Tak, šup šup.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      TSeguinTS     před 8 lety 07.04.2016 08:36 |  
      0 0

      Také se už těším na sportovní diskuzi :-) Osobně bych si přál v základu Baráka a Mihalika.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Robinator     před 8 lety 07.04.2016 09:05 |  
        0 0

        tipuju 2:2, doufám, že bude hrát ze startu Levan a že se chytne Milan

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:10 |  
          0 0

          Černý?

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Papol     před 8 lety 07.04.2016 21:12 |  
        0 0

        Já bych si zase přál nenominovat DU, zas to prokaučuje....Papol

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      socolikQ     před 8 lety 07.04.2016 09:08 |  
      0 0

      Nechci se zastávat sparťanských mediálních hyen, ale hloupost a podle mě i dost nechutnou podpásovku, udělal někdo jiný. SMH to pouze dali dál.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:12 |  
        0 0

        Jasně, já to Sportu v podstatě ani nevyčítám, dělají jen svoji bulvární práci, ale právě proto je třeba nedávat jim zbytečně vlastní neprofesionalitou záminky, aby si do nás (a do našeho mediálního obrazu na veřejnosti) kopli.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Robinator     před 8 lety 07.04.2016 09:09 |  
      0 0

      a proč to vůbec píše, když to pak maže

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:24 |  
        0 0

        To asi nevi ani on sam.. A popravde tomu absolutne nerozumim.
        Clovek i tady na diskuzi premysli, jak co napsat a jestli vubec, aby tady nerozpoutal nejakej "flame".
        A pak zastupce klubu,po tom co skonci nejvetsi hystericka medialni prestrelka v ramci vedeni Slavie,ktera z "nas" navic udelala uplny sasky, vytahne dalsi spinave pradlo na svuj soukromej twitter. Tohle proste nepochopim.

        Ale je fakt,ze my Slavisti se opravsu nikdy nebudeme nudit. :)
        Vzdycky se najde nekdo,kdo nam zvedne tep (at uz pozitivne nebo negativne).

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:27 |  
      0 0

      to teda vazne cumim, nekdo tady je ocividne nepoucitelnej a temer nabyvam nazoru, ze se snazi trumfnout i takovy medialni eso jakym je Ovcacek...sory Navare, ale tohle uz je fakt ulet...a esi Vas svrbej prsty nebo tizi mnozstvi internich informaci, ktere potrebujete ventilovat, mozna by stalo za to uvazovat o navratu k novinarine...omlouvam se, ale musel sem, tenhle tejden jsme se uz , myslim, ztrapnili dost...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Ferguss     před 8 lety 07.04.2016 09:32 |  
      0 0

      Měli jsme v práci takové školení o počítačové bezpečnosti, ústředním mottem bylo staré známé: THE INTERNET NEVER FORGETS. Možná by si to každý měl uvědomit než něco plácne. U veřejně známých osob spojených s velkými společnostmi neexistuje nic jako soukromý účet na sociálních sítích, stejně tak neexistuje nic jako smazaný tweet. Nic ve zlém, ale pokud bych na světlo vynesl informaci podobného typu, tak si pravděpodobně půjdu hledat nové výzvy.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:47 |  
        0 0

        me na tom celym zarazi, jak se tady panove snazi neco pul roku budovat a pak jsou schopni to behem 4 dni poslat do takovyhle sestakovy komedie...fakt cirkus

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jachym     před 8 lety 07.04.2016 10:02 |  
        0 0

        ...respektive v dnešním globalizovaném světě spíše new challenges...:-))

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      afro     před 8 lety 07.04.2016 12:07 |  
      0 0

      Jen tak namátkou mně v mozku rotují slova jako telenovela, ubohost, idiot, blbeček, cirkus, zklamání, neprofesionalita, idiot, blbeček, pro srandu králíkům, dětinskost, nesvéprávnost, idiot, blbeček atd.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:27 |  
        0 0

        "...jenom tamhle vzadu, to je vyjimka, tam sedej dva blbecci vedle sebe..."

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          afro     před 8 lety 07.04.2016 12:46 |  
          0 0

          Tak, tak :-)

          Ať už je ten fotbálek...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Travinho     před 8 lety 07.04.2016 13:01 |  
      0 0

      ... Hlavně že tohle napíše člověk, který káže o tom, jak tím co fanoušci napíšou na SN poškozují slavii. Škoda slov pro toto.

  26. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 09:51 |  
    0 0

    boze, Navare, Tvrdiku > hosi zakazte si tweetovat! ja verim ze myslenka neni zla, ale ...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Ferguss     před 8 lety 07.04.2016 09:59 |  
      0 0

      Bůh naštěstí o Slavii ještě netweetuje :)

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jachym     před 8 lety 07.04.2016 10:01 |  
        0 0

        Ale aspoň je stejně jako Slavia věčný...:-))

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          postovni (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:02 |  
          0 0

          Možná by mohl dělat toho předsedu místo Šimáněho. Akorát nevím jestli na to má Kája čas.

  27. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Robinator     před 8 lety 07.04.2016 09:53 |  
    0 0

    normáně jsem dnes zjistil, že nejsme nestarší fotbalový klub v ČR..A to sem si dlouho myslel, že jsme :))

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Jachym     před 8 lety 07.04.2016 09:57 |  
      0 0

      Ano, já už to nějaký čas vím. Ani jsem nezjišťoval, kde ta díra Loučeň vůbec je...:-)) Takže věčně druzí....:-)

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Robinator     před 8 lety 07.04.2016 10:04 |  
        0 0

        rok založení 1889, minulý rok hráli okresní přebor Nymburk : )))

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        kjandourek (admin)     před 8 lety 07.04.2016 10:20 |  
        0 0

        Loučeň je náhodou krásný místo :-)

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          TSeguinTS     před 8 lety 07.04.2016 14:01 |  
          0 0

          Také doporučuji zámek a hospody :) Mam na Loučeni polovinu rodiny a trávím tam léto:)

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Borris     před 8 lety 07.04.2016 11:53 |  
        0 0

        Tak se tam jeď někdy podívat na ten krásný zámek s parkem a bludištěma, vřele doporučuji :-)

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Jachym     před 8 lety 07.04.2016 12:03 |  
          0 0

          Je to tak. Přespříští neděli běžím v Nymburku půlmaratón, takže se tam v případě hezkého počasí zastavím:-)

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Borris     před 8 lety 07.04.2016 15:20 |  
            0 0

            To určitě udělej, fakt nebudeš litovat.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      afro     před 8 lety 07.04.2016 12:56 |  
      0 0

      O něm vždycky básnil můj táta.

  28. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    ElvisPresley     před 8 lety 07.04.2016 10:43 |  
    0 0

    To co napsal pan Navar je vysoce neprofesionální navíc pokud o někom něco píšu a je to člověk z klubu a nejbližší spolupracovník určitě se nehodí psát rovnou jeho jméno ale použiju titul takže pro příště pane Syrovatka doktor Šimáně. Z jednání pana Navara je vidět že si rychle zvykl na dobré bydlo ale musíš si uvědomit že jeho pravomoce nejsou ještě takové aby mohl tyto tweety uvádět. Dále z jeho tweetu plyne že CEFC Slavii nikterak hluboce nevnímá neboť je ochotna se jí za 1 Kč zbavit.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 10:44 |  
      0 0

      neres blbosti, radsi napis sestavu na Jablonec :-)

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        ElvisPresley     před 8 lety 07.04.2016 10:53 |  
        0 0

        Pavlenka- Boril,Deli,Bilek, Jablonsky- Mihalik,Husbauer,Soucek, Zmrhal- Skoda,Mes.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:11 |  
          0 0

          Asi souhlasim, akorat nevim jestli to nezahrat na 4-5-1 se Skodou vepredu a Keniou v zaloze...

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:19 |  
            0 0

            Pavlenka - Bořil, Deli, Bílek, Jablonský - Souček - Mihálík, Barák, Zmrhal - Hušbauer - Škoda

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              Fulham     před 8 lety 07.04.2016 12:02 |  
              0 0

              Koudys2 - souhlas - a hrr na ně. Ale jestli Škodovka nebude fit, tak Tondu posunout místo Jardy nebo Jara a dopředu Lukáše i Mesa....kdo braní, nnevěří gólmanovi....:-))

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Faris (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:19 |  
            0 0

            4-5-1, Souček s Barákem uprostřed, před nima Hušbauer jako podhrot. vpředu Škoda, když není zdravý, Železník.

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:33 |  
              0 0

              Ano, na Barak jsem uplne zapomnel, tak souhlas dal bych 4-2-3-1 nebo 4-5-1 asi v tom neni rozdil. Obrana stejna, zaloha Barak - Soucek pred nima Husbaurer a kraje Mihalik se Zmrhalem. Vepredu Skodak. To by mohlo jit.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Jachym     před 8 lety 07.04.2016 11:33 |  
            0 0

            Keňana jedině až se naučí běhat i dozadu, kam doposud jenom chodí. A to asi hned tak nebude, pokud vůbec někdy...

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:13 |  
              0 0

              Keňana teprve tehdy, až začne trénovat na 100% :-)

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Gino     před 8 lety 07.04.2016 12:28 |  
      0 0

      Ty seš mamlas... :-) No a co... já myslím, že to bylo od CEFC velmi ŠTĚDRÉ gesto naznačující velkou důvěru v Šimáněho. Vy tady z toho děláte drama a ono to zatím drama vůbec není... sedáte na lep těm pitomcům ze Spartu.

  29. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    Koky (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:26 |  
    0 0

    To si tak člověk vzpomene na Navarova slova o vlastní odpovědnosti za to, co každý píše :)))
    Ještě že se to na twitteru narozdíl od místní diskuze dá smazat a ještě že narozdíl od Navara jsme všichni pouze anonymní pisálci v diskuzich..

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Jikom33     před 8 lety 07.04.2016 11:45 |  
      0 0

      Uz to radsi nereste, nebo nam sem nekdo prijde vysvetlit ze cinani to tu ctou a vsechno co sem piseme bude mit pro klub vazny nasledky

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jachym     před 8 lety 07.04.2016 11:47 |  
        0 0

        Ono stačí, když některé zdejší vybrané "experty" citují v našich tedy vašich nezávislých médiích...:-)

  30. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:28 |  
    0 0

    Po celý týden mne děsila "válka" mezi představiteli našeho klubu. Ale stejně tak mne děsí toto:

    http://slavia.cz/clanek.asp?id=Vysledky-mladeze-Vsechny-tymy-uz-vstoupily-do-jara-13720

    Slavia byla vždy známá, že její mládež patřila k nejlepší v Zemi. Když jsem se podíval na jednotlivé výsledky, byl jsem opravdu zděšen. Je na čase, aby p. Plíšek s doktorem Šimaněm začli úřadovat.

    Zvlášť remíze U18 s Vyšehradem mne opravdu dosti rozhodila.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Robinator     před 8 lety 07.04.2016 11:44 |  
      0 0

      A to jsi ještě neviděl jak U-13 včera dostala na prdel od Sparty, byl jsem tam a byla to naprostá tragedie. Více než polovina hráců nemá na to hrát ani za Motorlet nebo Tempo, natož za Slavii. To samý o ročník níže, ty taky prohráli, ale nevím kolik a jakým způsobem..

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Pepino44     před 8 lety 07.04.2016 12:16 |  
        0 0

        Tak já se té mládeže musím trochu zastat Slávia U 10, hraje velice dobře a U9 snad ještě lépe, myslím herně. U této mládeže záleží nejvíce na trenérech a někdo to prostě dělá lépe a někdo hůře. Asi se v těch starších ročnících něco zanedbalo.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Robinator     před 8 lety 07.04.2016 13:25 |  
          0 0

          tak snad jim to vydrží co nejdéle a někdo to pak neposere. Jasně, že zanedbávalo, asi tak 8 let minimalne, proto to je taky v pekny prdeli, jedina nadeje jsou mlade rocniky. ty starsi uz jsou v haji

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 11:45 |  
      0 0

      Strašný no :), ono v mládeži tolik o výsledky nejde, jako o to je to asi naučit , o předvedenou hru, z toho pak vychází nějaká ta hvězda, odchovanec, prostě fotbalista pro A tým(ne každej se do áčka dostane).

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:03 |  
      0 0

      v jakém stavu je slávistické mládež z článku s rozhovorem s Jiřím Plíškem dost jasně vyplynulo...
      Doufám, že úřadovat bude primárně Plíšek, jeho vize je perfektní.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 12:15 |  
        0 0

        Proto jsem nejen já poukazoval na nutnost doplnění mládeže, vytvoření , realizacního týmu skautů a místo keců o nějaké akademii vytvorit pevné vztahy s kluby jako Tempo, Prostějov a pod.
        Tady si žřejmě nikdo , když hltá ty kecy Plíška neuvědomuje, že Praha je rájem pro mládež, že Sparta má vždy přednost a jen srdcaři nechají své dítě kopat za Slávii a těch ubývá, dokonce i Dukla už dnes je v systému péče o mládež dál a to žádná akademie nezmění, nikdo tady neřek , co budou rodiče platit a jezdit někam do tramtárie za Prahou bude taky problém.
        A kdo tam bude děcka trénovat , ti samí lidi jako ted, to není změna to je paskvil. A bude o to zájem , budou se tam vůbec chtít talenty dostat, nemělo by smysl spíše vybudovat tréninkové areály u škol ,nemělo by smysl dohodnout se na projektu rozvoje předškolní mládeže ma širokém základu nejen na desítce a opustit nějaké drahé a víceléte nesmysly.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:33 |  
          0 0

          Zdravim Jiri, ac se to zda neuveritelne a pro mne osobne je to temer sokujici, musim priznat , ze s nekterymi Vami uvedenymi body,, tak jak jste je dnes pomerne srozumitelne podal, se ztotoznuji, nicmene bych rad dodal, ze bychom meli dat vedeni cas...doufejme jen, ze s nasi duverou nalozi lepe, nez predvedlo tento tyden...

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 12:45 |  
            0 0

            Třictvrtě roku, to je dost třeba na nákup těch mladejch hráčů, tipy tady padaly , kdyby se koupilo 10 talentovaných kluků místo 1 hráče , který stejně tady nekope a koupit ho můžete vzdycky.

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:11 |  
              0 0

              Uvidime...

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:41 |  
          0 0

          abyste jen nevypadal, že chete bejt chytrej, ale abyste byl chytrej, to byste tu myšlenku musel rozvést. v takovém rozsahu jak Plíšek v rozhovoru. takže tu vypište celou vaši oponentní koncepci.
          sparta má asi přednost, protože má kompletní zázemí (ten drahej nesmysl), má asi dobré vedení a trenéry - odhaduji, neznám podrobnosti. má prostě pěknejch pár let náskok. z rozhovoru s Plíškem dále plyne,
          -- že chce rozvíjet partnerské vztahy s kluby (((místo keců o nějaké akademii vytvorit pevné vztahy s kluby jako Tempo, Prostějov a pod.)))
          -- že chce rozvíjet spolupráci se školami (((nemělo by smysl dohodnout se na projektu rozvoje předškolní mládeže ma širokém základu )))
          -- že chce posílit trenérský tým a profesionalismus (((A kdo tam bude děcka trénovat , ti samí lidi jako ted)))
          -- tréninkové centrum Eden budu věnováno nejmenší mládeži (((jezdit někam do tramtárie za Prahou bude taky problém)))

          jestli se mu to podaří splnit, nevim, ale jeho vize se s tou vaší v mnoha bodech shoduje. dle mého soudu. ale můžete vypracovat něco pořádného a ne jen nástřely.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 12:56 |  
            0 0

            Na oponenturu k Plíškovi si tady troufám už dost dlouho, , ale oni mne nepotřebujou, dyt ve Slávii psoběj celá léta třeba Jíra , Karoch a jiní,to jsou lidé , kteří léta dělaj velmi slušnou práci, kteří by mohli Slávii školit. pro které je Slávia život a další se daj najít třeba v tom Motorletu, tady je potřeba to už konečně rozjet a ne furt tvrdit, že od léta.
            Jern se modlim , aby u toho Plíšek vydrzlel v dlohodobém horizontu třeba alespon 5 let, trenéřina je často uměním okamžiku, od jednoho z předních ceských a úspěšných trenérů vím, že zvažoval v posledních letech asi 3 nabídly , ale vyšla mu nakonec , ta co původně moc nevypadala.

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:12 |  
              0 0

              netrpěliví, zvědaví, natěšení jsme všichni. všichni chceme vidět ten perfektně fungující klub, vedený profesionály, zajímavé vlastní odchovance, krásný fotbal a plný stadion. je možné, že k cíli vede více cest. já Plíškovo vizi věřím, ale je klidně možné, že jsou i lepší. jen prosím bez těch negativismů jako "kdo hltá ty kecy Plíška si neuvědomuje..." podle vás to jde šnečím tempem, já nabádám ještě k trpělivosti. viděli jsme v posledních dnech, kam vede prchlivé uvažování

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              sasky     před 8 lety 08.04.2016 09:34 |  
              0 0

              Myslíš toho Jíru a Karocha, kteří nechali své podřízené trénovat s míčem 2x týdně a zbytek byl buď odpočinek nebo kompenzace? Ti samí lidé, kteří jsou zodpovědní za současný tristní stav mládeže jí mají dávat dokupy? To snad ne...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Lachim     před 8 lety 07.04.2016 12:31 |  
      0 0

      Jestli to dneska není spíše obráceně. Tedy, jak je možné, že se Slavia drží stále zuby nehty těch klubů, o kterých hovoříš, přestože zázemí, podmínky, servis, odměny trenérů, počty trenérů atd. má již spoustu let horší již na první pohled?

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 12:37 |  
        0 0

        Problém je v tom, že jako fanda nechci , aby se Slávia drželá těchto klubů, že chci , aby jako za pana Ríčky, Srámka hrála kartu srovnatelnou ze Spartou, aby se nekupovali za miliony hráči jako Linhart a koupilo se třeba 10 talentovanejch mladších dorostenců, mimochodem jestli pak víš co s ním vůbec v tom Táborsku je.
        No o tom placení trenérů jsem tady nedávno taky psal a ono tak velké rozdíly v placení lidi u mládeže nejsou, ale jde o další věci, třeba platit vzdělání trénérů stáže a pod.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:16 |  
          0 0

          Linhart byl od zimního soustředění zraněný (pata), teď nastoupil poprvé proti Vyšehradu (7 minut), podle vyjádření trenéra s ním hodně počítají, teď je to jenom na něm, šanci určitě dostane. Jsem rád, že taky dostává šanci Valenta, tomu hodně věřím.

  31. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    JS (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 12:31 |  
    0 0

    Pane Jiří1, tímto se přiznávám, že Vám začínám dávat za pravdu s tím "Syrovátkem", tedy Navarem, a jeho kompetencí. Celá ta kauza je humus, a když už má šanci na ukončení, tak se tady díky výše zmíněnému rozjede znova.

    Když k tomu připočítáme ten výblitek o následcích psaní svobodných názorů na SN a o zodpovědnosti za vlastní slova, je to velmi smutné. Nejspíš máte pravdu.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 12:41 |  
      0 0

      Já ale uz nic rozjiždět proti nim nebudu, jen doufám, že nevyjde tip mého známého trenéra mládeze , že novým prezidentem bude Syrovátka , at dělá fandy , at dělá mediální komunikaci , at dělá věci pro Tvrdíka , ale ne řídící funkci a chci věřit, že snad ty poháry dotáhneme.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        hiker42     před 8 lety 07.04.2016 20:41 |  
        0 0

        také doufám, a dodávám, ať nedělá komunikaci, ať nedělá marketing (nezvládnutý dres), ať se naučí přiznat chybu.

        a Vám Jiří děkuju za Vaši neúnavnost a odhodlání a slávistické srdce.

  32. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    martin (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:17 |  
    0 0

    Já si myslím, že kamenování Navara už bylo dost, musíte pánové pochopit, pod jakým stresem pár dní byl. Samozřejmě si ten tweet měl odpustit, byla to hloupost, ale nedělejme z toho takovou kovbojku a furt se tady do něj nestrefujme a uvědomme si, co pro Slávii už udělal a dělá. Je to chytrý kluk a sám ví, že to nezvládnul, tak ho nechme být apřjme mu, aby se mu ve Slávii vše dařilo, vždyť je jeden z nás. Sami sebe furt rozeštváváme, to je to nejhorší, co je na Slávii.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Tomski     před 8 lety 07.04.2016 13:22 |  
      0 0

      +1
      taky mi příjde, že to tady spoustu "takyslávistů" baví se pořád do někoho trefovat...

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 13:24 |  
      0 0

      Podívejte Martine, je na něm, aby vystoupil a řekl své a mohu vás ujistit , že to je celé co by měl udělat, jinak ve stresu jsme byli spíš my, takhle nastartováný restart a mohlo to bejt v hajzlu kvůli kravině.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Veta (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:25 |  
      0 0

      On někde napsal nebo řekl, že to přepísk? Ten příspěvek byl jak výkřik od piva. Absolutně amatérskej. Po tom, co se tu strefoval do některých z vás nebo zástupců TS na Twitteru by se měl umět chovat a vyjadřovat jinak.

      Navíc je to sakra člen představenstva klubu, bývalý novinář atd.. Není to Franta z Horní Dolní, co neví, co se sluší a patří.

      Každou chybu, každý výkřik ve stresu jsem ochoten chápat. Ale ne to, když se někdo povyšuje nad ostatní (Konečný, diskutující tady, TS, Šimáně) a následně ani neumí říct "Jo sorry, jsem debil, byl jsem po dvou nocích bez spánku na pivu a ulítlo mi to".

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        martin (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:30 |  
        0 0

        Veto, máte pochopitelně pravdu, ale úplně nejlepší by bylo, kdyby raději Navar teď nic nepsal a snažil se budit dojem, že žádný tweet nebyl :)

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          mabr     před 8 lety 07.04.2016 13:37 |  
          0 0

          Když něco podělám, tak se omluvím a jedu dál. To nás učili už ve školce. Schovávat se a dělat, že nic, je nedůstojné a trapné. Mou důvěru ale Navar i nadále má.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            belmis (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 20:57 |  
            0 0

            Já si spíš myslím, že by měl dělat, jako že žádný tweet nebyl, aby zase sport nedělal z člena představenstva třeba tweetujícího násosku, ale měl by se spíš omluvit osobně Šimáněmu.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 13:39 |  
          0 0

          Tak Jílek jako hlavní na Jablonec, clověk by řekl, že jde o jednoho řezníků ze svazu, ale v poslední době se už na nás školili jiní, takže čekám opatrnou rovinu a zářez jen když to clapcům od Střelnice půjde mimořádně, zajímavá bude motivace Horníka , doufám, že uz se uzdravili další hráči a bude z ceho vybírat.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        ElvisPresley     před 8 lety 07.04.2016 13:35 |  
        0 0

        Jj přesně tak,navic oslovovat Dr.Simaneho bez titulu a říkat o něm, ze jen slova nestačí je velká drzost.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          martin (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:41 |  
          0 0

          Takže Navara necháme vydechnout a věřím, že už bude dělat jen pozitivní věci, jako třeba streamy z přípravy - to je jeho práce a to tu nikdy nebylo. Zítra máme hokej a v sobotu fotbal - těšme se na to a věřme, že v obou utkáních vyhrajeme.
          Jinak jsem přemýšlel, kdo by mohl být předsedou představenstva - jaká osobnost by byla nejlepší a vypadá to pro mně na Vláďu Šmicra.

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            Jachym     před 8 lety 07.04.2016 14:52 |  
            0 0

            Jak jsem psal již výše, Vláďa Šmicer na první pohled sympaťák a štístko, ale uvědomujete si vy, kteří ho a další bývalé slávistické legendy do vedení prosazujete, že výborný fotbalista nemá automatické předpoklady pro výkon funkcionářské funkce? Těmi hlavními předpoklady rozhodně nejsou kamarádské vztahy s hráči, ale především trpělivá a mravenčí činnost, manažerské a schopnosti, všeobecné znalosti a ideálně solidní povědomí o ekonomických a právních záležitostech. A při obecném intelektuálním potenciálu fotbalistů zde rozených kvalitních bafuňářů moc nenajdeme. A Šmíca, ač působí sympaticky, žádný velký vědec není a v manažerské funkci o nároďáku žádnou velkou díru do světa neudělal.

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              martin (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 15:02 |  
              0 0

              Má střední ekonomku, přehled o fotbale, kontakty, něco se v tom nároďáku naučil ...

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Jiri1     před 8 lety 07.04.2016 13:45 |  
          0 0

          Já o vás p.doktore vím, že jste Slávista az za hrob, vím , že o tom stadionu víte možný a nemožný, ale budte prosím velkorysý.
          Já si p. Simáněho vážím, ale je potřeba jít dál , věnovat se týmu , věnovat se dlaším věcem třeba právě věcem okolo stadáku, aby neudělali při jeho koupi nějakou blbost, jde o něco jiného než kupovat klasickou nemovitost.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          jane (admin)     před 8 lety 07.04.2016 19:43 |  
          0 0

          To je hodne velka uchylka, aby se tituly pouzivaly i v tweetech, ne? Ale privedlo me to k myslence, ze pro jistotu na novem SN bude moznost zadat si vsechny akademicke tituly, abychom se tady mohli navzajem spravne titulovat. A taky jako pojistka, kdyby se chtel pan doktor zaregistrovat, tak aby to melo nejakou kulturu.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 13:46 |  
      0 0

      Vazeny Martine, myslim, ze tu nikdo Navara "nekamenuje", pouze jsme se vyjadrili k jeho nic neresicimu a nicemu neprospivajicimu komentari, ktery bohuzel nebyl prvni z jeho strany. Jak jiz tu nekdo napsal, je neco jineho psat sem komentare pod prezdivkou a neco jineho tweetovat ze sveho uctu, kde ma hrde uvedeno "clen predstavenstva" . To je velmi zasadni rozdil ! Tot vse, rozpatlavat tu jeho histericky moralisticke komentare o osobni zodpovednosti pri diskuzi ohledne dresu nechci a nebudu, ale jiste si je vsichni pamatujeme. Jak sam pisete "je to chytry kluk", to samozrejme nikdo nezpochybnuje a pokud ano , tak by se mel sam nad sebou zamyslet z jake pozice, nicmene fakt, ze medialne (ponekolikate jiz) prestrelil je neodiskutovatelny a nevidim nejmensi duvod proc bychom se k tomu nemohli vyjadrit...stres, nestres...diky.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        Gino     před 8 lety 07.04.2016 14:00 |  
        0 0

        Takových nic neřešících a ničemu neprospívajících komentářů jste po sobě už zanechal, pane smely, že Navara můžete pro dva, tři, čtyři, klidně nechat být ;-))

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:02 |  
          0 0

          tak urcite, pane Gino...

          • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

            smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:05 |  
            0 0

            p.s. alespon na rozdil od Vas nenazyvam nikoho "mamlasem"...

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              Gino     před 8 lety 07.04.2016 14:32 |  
              0 0

              Tak to zkuste, ono se Vám třeba uleví... vždyť život žijete svůj a pro sebe, tak pryč se zbytečnými cavyky :-))

              • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                smely (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:34 |  
                0 0

                v pohode, ja se svym zivotem fakt problem nemam :-))

                • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 14:57 |  
                  0 0

                  :D

                • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                  Gino     před 8 lety 07.04.2016 14:58 |  
                  0 0

                  Dobrej pokus :-)

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              Barra     před 8 lety 07.04.2016 15:02 |  
              0 0

              Ahoj Smely - bez toho ze chci vstoupit do teto nove afery. Za poslední dny padlo tady vice podpasovek a nadavek nez celkem nevine slovo ´mamlas´. O ´drzosti´ mluveno... Jinak souhlasim ze nas Navar se mel mozna lepe ovladnout. Nevime jak byla situace napjata, nevime co s realu hrozilo, nevime jestli p. Simane sam neprisel s nejakou nabidkou ktera nebyla akceptovatelna pro druhou stranu. Co ale zajiste vime je ze chod klubu, at se nam to libi nebo ne, stoji pro rozpoctu 150 mil kc v prepoctu denne, opakuji denne pres 410,000 kc. Od nekud ty peníze musi prijit, ze Slavie jen existuje diky financni injekci majoritního partnera ktera ktery platil veskere posily sam a stara se o financovani, není pochyb. Kdyby se majoritni partner stahnul a p. Simane se musel starat o financovani sam, nebyli bychom asi na tom lepe nez za dob AR. Takze beru ze ze strany TS to bylo jen takove upozorneni ze koupenim klubu a zaplacenim dluhu nic nekonci, naopak zacina. I pri rozpoctu 100 mil kc jako za Rebicka to stale znamena ze denne se musi najit temer 280tis kc na zaplaceni mezd, elektriny, najmu stadionu a telefonu. A myslim ze malokdo si to uvedomuje nebo chce pripustit.

              • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                postovni (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 17:20 |  
                0 0

                To je fakt. Vydělit jedno nebo dvě čísla 365ti to jen tak někdo nedokáže.

                • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                  Barra     před 8 lety 07.04.2016 20:18 |  
                  0 0

                  Mas takovy komentar vazne zapotrebi? Ulevi se ti kdyz muzet rypat? Pravdo, to jen tak někdo nedokaze.

                  • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                    postovni (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 22:12 |  
                    0 0

                    Pochválil jsem tvůj výpočet. Opravdu má smysl přepočítávat rozpočet klubu na den.

                    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

                      Barra     před 8 lety 07.04.2016 22:24 |  
                      0 0

                      Tak se omlouvam. Pochopil jsem to spatne.

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      vavicek     před 8 lety 07.04.2016 14:18 |  
      0 0

      Tak řekneme pan Syrovátka. Je to chytrý kluk všechno, ale on už tři roky po sobě bere 600 000 korun... Asi tak.

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        naplavnik     před 8 lety 07.04.2016 14:38 |  
        0 0

        vavicku to neeee :D :D :D

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Jachym     před 8 lety 07.04.2016 14:54 |  
          0 0

          On pravděpodobně myslel ročně jinak je to asi přání otcem myšlenky...

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              naplavnik     před 8 lety 07.04.2016 15:03 |  
              0 0

              Tak tak, fórek dne bychom tedy měli :D

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              flahertie (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 15:04 |  
              0 0

              Chybí tam ještě: ... on je to hodnej kluk a všechno... To nebereme ani my!

            • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

              Jachym     před 8 lety 07.04.2016 15:52 |  
              0 0

              Omlouvám se, velmi nerad to říkám, ale opakovaně z tvých rozhořčených reakcí usuzuji, že máš poněkud krátké vedení. Já samozřejmě legendární projev Jakeše znám. Já jsem reagoval na tu částku 600 000, která mi jako měsíční příjem připadá u pana Syrovátky poněkud vysoká. Takže příště raději neber jméno boží nadarmo...:-)

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 15:18 |  
      0 0

      Ačkoliv Navar udělal chyby, tak co si tady o sobě musí přečíst, to už mi přijde jako docela silné kafe. Přátelé, buďte prosím trošku tolerantní a zamyslete se 2x než něco vypustíte.

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          donford     před 8 lety 07.04.2016 17:10 |  
          0 0

          Co je žert a co už není? Co je ironie a co už není? Navar měl všechno z první ruky. Určitě se i on obával, že se může jeho sen rozsypat. Jako, upřímně, jsme se báli i my. Proto jeho reakce a řekl bych jakési spontánní oddechnutí. Možná pokus o odlehčovák. Hlavně se už k tomu opravdu nevracejme. Jedeme dál, bohudík. A teď na Jablonec!

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 20:06 |  
          0 0

          Musím se přiznat, že při psaní mého příspěvku mi přesně tohle probliklo :D I kvůli tomu jsem to změnil na "buďte".

          Bod pro tebe :)

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 18:17 |  
      0 0

      Nic strašného se tu nepíše.
      Za to co tu předvedl v diskusi o dresech by si zasloužil mnohem víc.
      Pro jeho dobro, snad jeho nadřízení mají jinou mentalitu než většina manažerů. Protože já bych ho za tohle vyrazil.

  33. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    TZRJ1     před 8 lety 07.04.2016 18:21 |  
    0 0

    tak pěkně se to tu "mele" pro mě platí J.Šimáně taky jako záruka něčeho do budoucna. Ale všem co J.Tvrdíkovi a číňanům nemůžou přijít na jméno, uvědomte si tohle: Kdyby JŠ rozhodoval sám, Škoda se Zmrhalem ksou pryč. přišli by jen Hušbauer,Bořil a nejspíš Železník,. V útoku by se nám proháněl populární Pekhart..O kolik bysme asi měli víc bodů než teď? asi o dost, protože další posila by byl Hornik, ten by to ošetřil.. To by bylo nářků co?

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      TZRJ1     před 8 lety 07.04.2016 18:24 |  
      0 0

      Další bod: mládež. Číňaňi jasně deklarovali že je to pro ně stěžejní bod. na tom se nic nemění. Sám Plíšek řikal že teď mezi juniory vidí jen tak.2 hráče pro A tým. No bída. Je třeba to celý přebudovat, to potrvá roky.Na koncepci lepšich trenérů mládeže a lepšího zázemí se obě strany shodují. Ale kam mladí kluci půjdou radši? do Slavie jako je teď, nebo když uvidí hvězdný Áčko, který bude vyhrávat?

      • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

        TZRJ1     před 8 lety 07.04.2016 18:26 |  
        0 0

        bod 3: Číňané chtěli dát JŠ klub za korunu a začaly výkřiky jak si nás neváží atd.. to mě dostalo nejvic. Měli radši chtít 3/4 miliardy? Tohle právě ukazuje že jim na Slavii záleži napumpovali do toho mraky peněz a při konfrontaci, že a nimi je nespolojenost a JŠ chceaby bylo po jeho se peněz vzdají a půjdou s mínusem jinam...

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          Gino     před 8 lety 07.04.2016 20:58 |  
          0 0

          +1 !!!!

        • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

          honza_sl     před 8 lety 07.04.2016 21:26 |  
          0 0

          Tak určitě :-)

  34. Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 07.04.2016 19:25 |  
    0 0

    tedy to jsou narky.. pratele jeste ze jsem na rybach, bych to jinak vse cetl... najde se nejaky dobrak co mi bude v sobotu posilat prubezny stav?

    • Re: J.Šimáně a J.Tvrdík se dohodli

      afro     před 8 lety 08.04.2016 08:38 |  
      0 0

      Myslíš průběžný stav tweetů našeho vedení? :-)

      Poločas a konec ti pošlu, napiš kam.