Fortuna liga

Slavia - Jablonec 0:0

Slavia nastřelila v Edenu proti Jablonci třikrát tyč, do sítě však míč nedopravila a ztratila tak dva body za remízu 0:0. Na čtvrté místo, které zaručí předkolo Evropské ligy, tak ztrácí už pět bodů.

Slavia - Jablonec 0:0

Slavia: Pavlenka - Frydrych, Bílek, Deli, Bořil - Souček - Zmrhal, Barák (70. Kenia), Hušbauer, Mihalík - Mešanovič (87. Železník)

Trenér Dušan Uhrin ani tentokrát nemohl nasadit nejsilnější sestavu, nemocný Milan Škoda neusedl ani na lavičku náhradníků, jen tam zůstal například Tomáš Jablonský. Hostům v sestavě chyběli stopeři Pernica s Benešem, v obranné čtyřce tak nastoupil záložník Rossi. V záloze zase nastoupili Kubista s Mihálikem, tedy hráči, kteří toho v lize nemají ještě příliš mnoho odehráno. Úvod zápasu přinesl poměrně opatrný fotbal bez střeleckých pokusů. Ten první si připsal domácí Mihalík, když z rohu pokutového území přinutil Bártu k zákroku. Poté dobře unikal Zmrhal, ale dal si míč daleko od nohy a z nadějné akce nebylo nic. Slavia se však rozjela, na Barákův centr z pravé strany jen těsně nedosáhl Mešanovič, Hušbauer střílel z 30 metrů těsně nad. Po těchto šancích se hra vyrovnala a emoce víc než akce hráčů na hřišti vzbudily výroky sudího Jílka. Ve 23. minutě hlavičkoval po prvním rohovém kopu zápasu těsně mimo Frydrych. Ve 27. minutě to nečekaně z křídla zkusil přímo na bránu Frydrych, jeho pokus Bárta vyrazil jen před sebe, nikdo ze slávistů však nedokázal k míči dorazit dostatečně rychle, aby zakončili. Až ve 34. minutě vystřelili poprvé hosté, Mihálikův pokus doprostřed brány z větší dálky Pavlenka nadvakrát kryl. Právě nejmladší hráč na hřišti Mihálik byl největší hrozbou pro obranu Slavie, jeho střela z hranice vápna pár minut před koncem poločasu naštěstí nemířila na bránu. Nádhernou akci pak předvedl na druhé straně Bořil, který dvakrát jen těsně udržel míč na hrací ploše a pak vystřelil z úhlu do tyče. Závěr poločasu opět opepřil sudí Jílek dalšími dvěma výroky, které se nelíbily tribunám v Edenu, a Karavajev nádhernou střelou, kterou zlikvidoval povedeným zákrokem Pavlenka, branka však nepadla žádná.

Druhý poločas začal mírnou převahou domácí Slavie, šance ale přišla až v 54. minutě, kdy Mešanovič po rychlé akci střílel technicky mimo tři tyče. O pět minut později pěkně uvolnil Zmrhal Bořila, ten ale ve vápně nedokázal najít nikoho ze spoluhráčů. O chvíli později opět po Zmrhalově přihrávce v podobné situaci vybojoval Barák roh. Hušbauer to pak zkusil podruhé v zápase ze střední vzdálenosti, Bárta jeho střelu vyrazil. Dvacet minut před koncem zápasu přišel na hřiště místo Baráka Kenia a hned začalo být před bankou Bárty živo. Hosté ale naopak hrozili z brejků. Právě po Keniově přihrávce šel sám na bránu Mešanovič, jenže svou střelou nastřelil jen nepříliš přesvědčivě vybíhajícího brankáře hostů. V závěru zápasu Slavia začala utahovat šrouby, Mihalík trefil tyč, následný závar nepřinesl další střelu. A jen o minutu později po velmi nadějném brejku trefil Mihalík opět ve skluzu jen tyč. Už v nastaveném čase střílel ještě Bořil mimo. Osm tisíc diváků v Edenu branku nevidělo a Slavia si tak připsala na jaře první domácí ztrátu bodů.

Trenér hostů Zdenko Frťala řekl k zápasu toto: "Nás před zápasem potkala dvě zranění, vypadl nám Masopust pro virové onemocnění. Proto byl asi i soupeř překvapen, jací hráči hráli na jakých postech. Domácí měli převahu, vypracovali si závary, ale štěstí stálo na naší straně. Kubista má bohužel dvě zlomená žebra. Jsem rád za to, že Mihálik v tak těžkém zápase obstál a ukázal své kvality. Celý tým pracoval tak, jak jsme si řekli v přípravě, za to jim patří dík. Neuvažuji nad tím, že můžeme Slavii odstřelit z Evropy skrz pohár. My máme komplikace se zdravotním stavem kádru a díváme se jen na nejbližší zápas s Duklou. Od 82. minuty si vybavuji závěry zápasů, které jsme ztratili v minulých týdnech. Ceníme a vážíme si bodu, který jsme tady získali. Slavia ukázala, že má silný kádr, my jsme lehce ztráceli míče a nezískávali jsme odražené míče ve středu pole. Určitě tam byly situace, kterým jsme mohli předejít, zvlášť na krajích hřiště. Ale Mihálik je mladý, Trávníkova pozice zase není na kraji hřiště. Takovými zápasy se ti hráči učí."

Dušan Uhrin hodnotil takto: "Nejsem spokojený, remizovali jsme, přitom jsme měli řadu velkých příležitostí, kdy jsme měli skórovat. První půle byla opatrná, drželi jsme míč, ale nebyli jsme nebezpeční. Ve druhé půli se to zlepšilo. Musím hráče pochválit, vydali ze sebe maximum svých možností. Škoda, že jsme nedali branku, hráli jsme proti výbornému soupeři, po 60. minutě jsme soupeři skoro nedali šanci, aby nás ohrozil. Takhle bych si to kombinačně představoval. Na Dukle jsme měli štěstí, teď ne. Je to škoda, ale jsme na dobré cestě, máme mladé mužstvo. Držení míče bylo dobré, to jsme chtěli hrát celou dobu. Ztrácíme 5 bodů, ale ještě je 6 zápasů do konce ligy. Musíme se koukat sami na sebe. Něco jsme začali tvořit, nejde mávnout kouzelným proutkem a chtít, aby šlo vše samo. Vše má svůj vývoj. Do hráčů jsme nějakou taktiku vštěpili, když jsme zdraví, tak to je dobré. Celou dobu nás bohužel provází epidemie chřipky. Hráli ti, kteří byli nejlépe připravení a kteří byli zdrávi. Chyběl nám Milan Škoda už proto, že bychom mohli hrát v závěru na dva útočníky. Je to škoda, že nemohl nastoupit. Majitelé nám v kabině řekli, že se pro A tým nic nemění. Týmu to asi moc nepřidá, co se v uplynulém týdnu dělo, ale my jsme dělali vše pro to, abychom od toho tým ochránili. Že se skloňovalo mé jméno, to je fotbal. Jediný týden, co jsme přijeli po soustředění, jsme neměli tým pohromadě. Dnes byl například Jablonský na lavici, ale hrát nemohl, trénoval před zápasem jednou. Pro mě je podstatné, že i když to skřípe, tak body uhrajeme. Chtěli jsme překvapit soupeře, proto hrál Zmrhal napravo. Na tréninku to bylo ještě lepší než dnes v zápase, Mihalík je daleko nebezpečnější vlevo než vpravo. Na trénink jsme museli povolat Soukupa ze Žižkova, Berkovec sice seděl na lavici, ale také trénoval jen jednou před zápasem."

24.kolo - Sobota 09. 04. 2016 17:00

Synot liga, 2015/2016
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FK Jablonec
FK Jablonec

Komentáře (224)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    zeleznik2     před 8 lety 09.04.2016 15:53 |  
    0 0

    Hm bez Škoďáka to bude o hodně těžší, překvapením,je že konečně není v základu Mikula, ale Frydrych a že hrají hned tři středoví hráči Souček, Barák a Hušbauer jsem zvědaví, jak se porovnají...

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 16:01 |  
      0 0

      Souček je DZ, takže asi tak... 4-1-4-1

  2. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    zeleznik2     před 8 lety 09.04.2016 15:57 |  
    0 0

    ještě lavička náhradníků: Berkovec, Holík, Kenia, Piták, Jablonský, Železník, Vukadinovič

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 16:21 |  
      0 0

      Já ne :-)

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        hiker42     před 8 lety 09.04.2016 16:24 |  
        0 0

        tipuju diplomaty, za dva roky celá nástavba :-)

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      mudrc     před 8 lety 09.04.2016 20:17 |  
      0 0

      Do dílny na stání, aby nezáblo :-)

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        hiker42     před 8 lety 09.04.2016 23:52 |  
        0 0

        úplně jsi mě odrovnal..:)))

  3. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 16:23 |  
    0 0

    Sestava se mi líbí, když není Milan k dispozici. Jen bych kompletně levý kraj vyměnil za pravý. :-)

  4. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    goop     před 8 lety 09.04.2016 16:46 |  
    0 0

    Rozhodčí Jílek, marně vzpomínám, jestli to nějak moc řeže... Zdá se mi, že spíš ne. I když kapříci dokážou udělat divy.

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      zeleznik2     před 8 lety 09.04.2016 16:48 |  
      0 0

      Jílek?tak to mám obavu, ikdyž takový Franěk to není...

      • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

        goop     před 8 lety 09.04.2016 16:53 |  
        0 0

        Právě si nemůžu vybavit, jestli jsem od něj viděl nějakej "výkon".

    • Re: Slavia - Jablonec před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 16:58 |  
      0 0

      Dávej to do 'aktualit', ať ty diskuze od tebe nejsou samý isport.

  5. Re: Slavia - Jablonec před zápasem

    goop     před 8 lety 09.04.2016 16:57 |  
    0 0

    Neměl by někdo funkční stream?

  6. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

    hiker42     před 8 lety 09.04.2016 17:44 |  
    0 0

    Mihalik neskutečnej.. škoda

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      sasky     před 8 lety 09.04.2016 17:45 |  
      0 0

      To byl Bořil...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        hiker42     před 8 lety 09.04.2016 17:51 |  
        0 0

        dík:) Bořil neskutečnšj

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

          sasky     před 8 lety 09.04.2016 17:52 |  
          0 0

          No je to vlastně jedno :D Byla to paráda ;) Snad to tam ve druhý půlce spadne :)

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

            hiker42     před 8 lety 09.04.2016 17:59 |  
            0 0

            teď si akorát říkám, jestli se bavíme o tý samý akci :) myslím tu jak Huš přetáhnul centr doleva a Bořil;) zpracoval, vyběhl od lajny a trefil tyčku. (a nepiš že to nebyl Huš:) ) spadne, góly Mihálik (náš) a Bořil

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

              sasky     před 8 lety 09.04.2016 18:54 |  
              0 0

              jj, bavíme ;) Ten komentátor na isportu měl obecně ve jménech "trochu" problém (místo Mihalíka neustále zmiňoval Součka atd.)

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

              homerinho     před 8 lety 09.04.2016 19:28 |  
              0 0

              Náš se jmenuje Mihalík. Zajímavé je, že to mají špatně i na několika sportovních webech. Ikdyž ono se není moc čemu divit vzhledem k tomu, že novinařina se dnes dělá stylem copy, paste.

  7. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

    deny91     před 8 lety 09.04.2016 17:47 |  
    0 0

    Mně tak neskutečně vytáčí ta Pavlenkova pomalá rozehrávka a pak nákop na Mešanoviče... Ještě ani jednou z toho nic nebylo, nevím, jak ten chlap uvažuje, místo aby to rychle rozehrál na stopery...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 17:53 |  
      0 0

      A nemyslíš, že to je jeden z pokynů trenéra? Pokud by měl rozehrávat na krajní obránce, tak bude rozehrávat na krajní obránce.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        deny91     před 8 lety 09.04.2016 17:55 |  
        0 0

        Pokud je to pokyn DU, aby dlouze nakopával na Mešanoviče, tak to je potom hodně zajímavá taktická příprava na zápas... Odevzdat balon Jablonci lze mnoha způsoby, tento je asi nejjednodušší...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      Fanis     před 8 lety 09.04.2016 17:54 |  
      0 0

      Možná jsem naivní, ale já třeba doufám, že o tom, jak bude gólman rozehrávat, rozhoduje trenér, takže jestli Pavlenka blbě pomalu rozehrává, tak je za to snad zodpovědnej spíš Uhrin než on. Mě osobně spíš vytáčí, jak je možný, že se třeba Barák, že by bylo možná dobrý zkusit napadat nějakýho obránce, ale naše obrana stojí skoro až na našem vápně, takže jak to asi dopadne... Buď si na ně chceme počkat, nebo chceme napadat, ale tohle? Prostě každej si tam běhá, jak se mu zrovna chce a pak se divíme, že je to fotbal o ničem a nedokážeme se k ničemu dostat.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        deny91     před 8 lety 09.04.2016 18:07 |  
        0 0

        Přesně to je druhá věc, co mě štve...vůbec nevím, proč na ně nějak koordinovaně vždycky nezatlačí... myslím, že Jablonec by se dalo jinak dobře přejet...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        sasky     před 8 lety 10.04.2016 16:02 |  
        0 0

        O tom, jak bude gólman rozehrávat rozhoduje gólman a ne někdo kdo sedí 60 metrů od branky. Jako sorry, ale jste fakt s tou kritikou Uhrina praštěný.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 8 lety 09.04.2016 17:55 |  
      0 0

      Mne teda vadí, spíše ten Jílek, ze začátku ok, ale pak už asi dostal pokyn, jak pískat.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        japoko     před 8 lety 09.04.2016 17:59 |  
        0 1

        A za to, že nic nehrajem, může Jílek nebo kdo?

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        japoko     před 8 lety 09.04.2016 17:59 |  
        0 1

        A za to, že nic nehrajem, může Jílek nebo kdo?

  8. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

    Komix     před 8 lety 09.04.2016 17:48 |  
    0 0

    Tak mě se to zatím líbilo! Dobře napadáme, kombinujeme, jenom chybí ta finální přihrávka a gól, bohužel..
    Hrozně mě překvapil Frydrych, pro mě zatím náš nejlepší hráč. Líbí se mi i Mihalík a Hušbauer.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 8 lety 09.04.2016 17:53 |  
      0 0

      Tak tak Míša Frydrych předvádí, jak se bojuje o základ. Škoda té jeho střely byla gólová. Jinak ten průnik Mihalíka?nebo to byl Bořil?a následná tyč byla taky moc pěkná, na druhé straně zase Pavlenka chytil šanci tomu Rusovi. No dneska to asi opět vypadá, na to, kdo dá gól vyhraje.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:02 |  
        0 0

        Byl to Bořil.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. pol.

      sasky     před 8 lety 09.04.2016 17:54 |  
      0 0

      Jj, Frydrych, Mihalík a Huš super. Mešanovič má problém, že je obvykle ve vápně až moc brzo a nemá to komu dát :( Potřeboval by rychlejší podporu od zálohy. Ale jinak se mi to líbí.

  9. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:22 |  
    0 0

    Nějak ta hra umírá

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:23 |  
      0 0

      Střídal bych Zmrhala, dneska nehraje vůbec nic. Ale Uhrin předpokládam, bude střídat zas až tak v 80. minutě

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

        Komix     před 8 lety 09.04.2016 18:28 |  
        0 0

        Přesně. Dal bych tam místo něj Keniu

  10. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:31 |  
    0 0

    No sklouzlo to zas k hrozný holomajzně. Takhle se nedivim, že sem nechodí plnej stadion. Nikdo se pořádně nehýbe, nic není v rychlosti. K autům všichni tak poklusávají, místo aby se snažili o zrychlení hry. Jako by všech 22 hráčů bylo spokojeno s tim výsledkem. A teda na to jaký chvalozpěvy se pěly na "Galacticós", tak ty teda hrajou otřesně, nechápu, že je nesmáznem.

  11. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    Fulham     před 8 lety 09.04.2016 18:37 |  
    0 0

    Huhuhu všem co nejsou v Edenu....omlouvá vzdálenost nad sto km....a smrt . a pisalkum - kluci hrajou skvěle!

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      Barra     před 8 lety 09.04.2016 18:43 |  
      0 0

      Dik Fulhame - kdyz sleduji komentar na Idnesu jsem mel prave pocit ze se vali jeden utok za druhym na jabloneckou branku a ze jen diky Bartovi nevedeme.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

        Fulham     před 8 lety 09.04.2016 18:45 |  
        0 0

        Dvě tyče za dvě minuty. A fakt hrajou skvěle.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

          Barra     před 8 lety 09.04.2016 18:48 |  
          0 0

          Ano, ctu to prave, a s tyci Baraka to dela uz tri tyce. Damo Fortuna, co jsme vam udelali ze nas tak trestas?

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:48 |  
          0 0

          Absolutní souhlas - ty tyče jsou vyloženě smolné...

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

            jesperx     před 8 lety 09.04.2016 18:52 |  
            0 0

            Tyče hrají proti nám už druhý zápas - minule zachránila konstrukce 4x Liberec na Bohemce....

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

              Kara (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:54 |  
              0 0

              Tyče, nemoci - to vypadá skoro jako nějaká černá magie...

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

                Barra     před 8 lety 09.04.2016 19:01 |  
                0 0

                Kdyby hral Milan Skoda, verim ze alespon jeden by tam padnul. Ale nevadi, kdy jsme meli naposledy po 24. kole 40 bodu?

  12. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    japoko     před 8 lety 09.04.2016 18:38 |  
    0 1

    Dopředu totální beznaděj !

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      Komix     před 8 lety 09.04.2016 18:44 |  
      1 0

      Já už se tak těším na nový web, až si budu moci vaše komentáře zablokovat..

      Dopředu to jde, jenom ta koncovka..:/

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

        japoko     před 8 lety 09.04.2016 18:47 |  
        0 1

        že jseš slepej a blbej a neroizumíš fotbalu, tak si blokuj!

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

          sasky     před 8 lety 09.04.2016 18:57 |  
          0 0

          Uklidni se, má pravdu. Paráda dopředu, jen to tam nespadlo.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:01 |  
            0 0

            Já teda nevím, co se vám na tom mohlo líbit? Dobře, dobrých bylo posledních 20 minut a to díky Keniovi, ale jinak?

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

              sasky     před 8 lety 10.04.2016 16:07 |  
              0 0

              Monžá mám poněkud realističtější očekávání od úrovně hráčů v ČR lize? Zejména v prvním poločase tam byla spousta pěkných akcí, to že to do branky nespadlo, je smůla, ale celkově mě zápas včera bavil. Kenia nehrál špatně, ale opomíjet např. přihrávky Hušbauera, průniky Mihalíka případně Frydrycha mi připadá neobjektivní.

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.04.2016 01:23 |  
                0 0

                Koukal jsi na stejnej fotbal jako já?

  13. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    goop     před 8 lety 09.04.2016 18:54 |  
    0 0

    Dnes poprvé na jaře jsem snad spokojenější s předvedenou hrou než s výsledkem. Deli famózní, dobrej Michalík, Barák. Frydrych lepší Bořila, Kenia přinesl oživení.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:59 |  
      0 0

      Jj, po snad 4 zápasech dobrej (až na nějaký hluchý místa mezi 55. a 75. minutou) zase dobrej fotbal. Jenom škoda, že jedna z těch hezkejch akcí nedopadla...

  14. Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 18:54 |  
    0 0

    Jaktože ten Liberec furt vyhrává, já to fakt nechápu. Půlka kádru na hostování, taky furt obměňujou.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:00 |  
      0 0

      Já myslim, že to 4. místo můžem už stejně jako loni odpískat. Doufejme, že neskončíme nastejno například s Brnem, nebo tak...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

        Mac     před 8 lety 09.04.2016 19:09 |  
        0 0

        Pokud bychom skončili bodově nastejno s Brnem, tak máme lepší vzájemné zápasy, to by bylo dobré. ;-) Ale taky mě trochu Brno straší, už ztrácí jen 3 body a má formu.

        Každopádně mám nepříjemnou obavu, že poháry jsou v trapu. :-( Sparta semifinále poháru Jablonci pustí a ve finále si to Pelta pohlídá.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0 v 2. pol.

          Fallen (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:18 |  
          0 0

          Pravda, já uplně zapomněl, že už jsme s nima hráli podruhý a vyhráli víc, než než oni

  15. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:00 |  
    0 0

    Do příchodu Kenii absolotní tragédie z obou stran. Neskutečně nudnej zápas. Sice jsme se snažili hrát kombinačně, ale všechno hrozně dlouho trvá, stopeři maj hroznou rozehrávku, zejména Bílek, kterej to pro jsitotu nechal na Delim. Po příchodu Kenii se to zvedlo, byly tam šance, tyčky, jasně jsme Jablonec přehrávali.
    Líbil se mi Bořil, Kenia, Deli a celkem i Hušbauer.
    Opět nepochopím Uhrina a jeho střídaní. Vysvětlil mu někdo, že může střídat 3x? Mihálik v druhý půli špatnej, ale nechá ho do konce zápasu, místo toho, aby tam dal Vuka, kterej by obranu provětral... Koneckonců i Keniu tam měl dát dřív.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:02 |  
      0 0

      Mě teda přišel Mihalík lepší než Zmrhal. A v závěru, kdyby tam šel Vukadinovič, tak nevím jestli bychom si nějak pomohli, ten je spíš brejkový typ.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        deny91     před 8 lety 09.04.2016 19:07 |  
        0 0

        Podle mě není Vuk o nic brejkovější než Zmrhal a ten to tam dost kazil.
        Ale chtít po Uhrinovi střídání, aby se hra zlepšila a rozhýbala, to je asi fakt něco nereálného... Nakonec můžeme být vůbec rádi, že se tam ten Kenia dostal, na Dukle ho tam nedal vůbec.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:19 |  
          0 0

          Zmrhal to tam bohužel kazil celý zápas, ale Guly chtěl střídat Mihalíka.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            deny91     před 8 lety 09.04.2016 19:24 |  
            0 0

            Zato Uhrin nechtěl střídat nikoho... Fakt mu nemůžu přijít na jméno...

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:22 |  
            0 0

            V druhý půli tam asi Zmrhal 1 nebo 2x utek. Mihálik tam průnik neměl žádnej, akortá se k němu odrazil míč a vystřelil.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      deny91     před 8 lety 09.04.2016 19:03 |  
      0 0

      S tím střídáním to taky nepochopím... Jablonec už má vystřídáno, my potřebujeme vyhrát a teprve tam pomalu půjde Železník.
      Místo aby vrátil na levou stranu Mihalíka, který tam byl v 1. polovině vynikající, a aby napravo nahradil trápícího se Zmrhala Vukadinovičem, tak to nechá ladem. Já toho chlapa fakt nepochopím, jeho uvažování mi je záhadou...

  16. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    deny91     před 8 lety 09.04.2016 19:00 |  
    0 0

    Je opravdu škoda těch tyčí, to je smůla. Ale ten fotbal byl tak pomalý, až oči bolely... já fakt nevím, jestli mají od přípravy zakázaný presing, který tehdy praktikovali, ale teď tam běhal jen Mešanovič jak blbý a ostatní čekali na půlce... Co to jako je? Má pro to někdo nějaké racionální vysvětlení? Samozřejmě hra dostala spád, až přišel Kenia, jehož rychlost a nápaditost se asi DU do systému hry moc nehodí...
    Nevím, mám z toho pocit zmaru, tři tyče, výkon mohl být o mnoho lepší a ještě k tomu Liberec už 5 bodů před námi. A to jsme se mohli na 3. místo dotáhnout na 3 body, protože Boleslav doma teče 0:2.
    Ach jo...

  17. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Jikom33     před 8 lety 09.04.2016 19:01 |  
    0 0

    Tak takhle A N O ! Sice se nevyhrálo, ale tohle byl výkon, jaký jsem od Slavie dlouho neviděl. Někdy jsou prostě zápasy, kdy to tam nepadne. Asi jsme si to štěstí vybrali na Dukle, kde jsme si ty 3 body nezasloužili ani z poloviny tolik, jako dneska.

    - Výborný výkon předvedli Bořil a Hušbauer, tradičně famózní byl Deli
    - Pochvalu zaslouží i Pavlenka a Frydrych, který jak doufám už do sestavy nepustí Mikulu
    - Průměrný výkon podal Zmrhal, který je sice rychlý, ale ve finální fázi byl často nepřesný.
    - Barák byl dost málo vidět. Stejně tak Mihalík, který byl sice několikrát v zakončení, ale čekal bych, že on sám bude aktivnější a víc šancí vypracuje.

  18. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    zeleznik2     před 8 lety 09.04.2016 19:01 |  
    0 0

    Bohužel dnes dva body ztráty. Jablonec byl k poražení, opět se projevil náš největší neduh a to neproměňování šancí, taky smůla dvě tyče a tři dobré zákroky brankáře Bárty. Jinak výkon daleko lepší než v posledních zápasech. Chválím Míšu Frydrycha, Mihalíka a Hušbyho také střídající Kenia nebo Bořil výborní, dnes asi nejslabší Zmrhal, ale nikdo vyloženě nezklamal, bohužel Kenia měl přijít na hřiště o 20 minut dříve to byla zase chyba Uhrina, no a poslat tam na pět minut Železníka, no comment. Pavlenka třetí nula ze čtyř zápasů, chytil to co měl, pro mne jásna jednička. Páté místo jsme zatím uhájili, ale budeme o něj ještě bojovat, překvapivě asi s Brnem. Za týden nás čeká Olomouc, kandidát sestupu, těžký zápas.

  19. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Koky (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:08 |  
    0 0

    No už jsme skoro 270 minut nevstřelili gól...ať je hra z obrany jakákoliv, tak tohle je vážnej problém...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:31 |  
      0 1

      Gol většinou přichází když máš na hřišti hráče který něco vymyslí do předu - třeba Levan kterého nemáš rád stejně jako Uhrín víš.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Koky (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:49 |  
        0 0

        To, že někoho kritizuju, neznamená že ho nemám rád. Tak to funguje možná u tebe, já jen zmiňuju možná ten nejdůležitější důvod, proč Levan nehraje. Za krátkozrakost některých, kteří by stavěli jen a pouze na základě patnácti minut v zápase nemohu.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:53 |  
          0 1

          Já bych ho hodnotil za devadesát ale to by ho tam musel Uhrín dát od začátku víme!

          Ale i těch 20 minut většině obyčejným fotbalovým fanoškům stačí aby poznali kde je kvalita.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Hektor     před 8 lety 09.04.2016 21:09 |  
            0 0

            +1

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Jachym     před 8 lety 09.04.2016 21:12 |  
            0 0

            Jenže je problém, že hráč základní sestavy má ukazovat kvalitu 90 minut...

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              plechovka     před 8 lety 10.04.2016 11:39 |  
              0 0

              Což je přesně to, co Kenia nedokáže... Možná dá poločas, možná 50 minut, když bude mít den. Ale i včera byl ke konci línej na krok... Ať trénuje a maká a pak ho DU bude stavět. Takhle jsem rád, že tam byl Tonda Baraků.

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 16:03 |  
              0 0

              nene, problém je že zbytek neukáže za 90min tolik, co levan za 20min. to co tu zaznělo na jeho adresu, souhlasím, ani já bych takového lempla v týmu nechtěl. ale vypovídá to o (ne)kvalitě, když lempl kenia je herně platnější a přínosnější než fyzicky nabušení a připravení spoluhráči. už jen pro to, že on je skutečně hráč který když na 20min nastoupí tak je přínosem, tak by měl vypadat hráč na střídání. Ne jako když tak jde Piták a od té chvíle hraje v 10ti...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      alois_veliky (admin)     před 8 lety 10.04.2016 10:24 |  
      0 0

      Jak jsi přišel na 270 minut? Tohle byl od Jihlavy první zápas, kdy jsme nedali gól...

  20. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:10 |  
    0 1

    No těch nemasných předešlých výkonech toto byl tak trochu balzám.
    Ale jediný komu nemohu přijít na jmeno je Uhrín - to je do nebo volající pokud to nevidí že když tam pošle Levana tak skoro každý jeho kontakt s míčem znamená potencionální ohrožení soupeřovi branky.
    To pozná i fotbalista z okresního přeboru ba i obyčejná kuchařka u plotny jen Uhrín ne!!!
    Proč proboha nehraje od začátku a kdyby neměl fyzičku tak nebude i s míček utíkat soupeřovým obráncům. A že se nevrací na naší šestnáctku , to přeci kreátivní hráči nikde nedělají na to jsou určení jiní.
    Uhrín musí v letě pryč!!!

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Koky (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:14 |  
      0 0

      Pokud je pravda, že Levan přes týden odmítá trénovat a simuluje, tak se tomu moc nedivím teda. Obzvlášť když hraje čtvrt hodiny a má problém udělá rychlejší krok dozadu...To ať je to teda fotbalista světovýho formátu, tak já bych s někým takovým hrát asi nechtěl.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Jikom33     před 8 lety 09.04.2016 19:16 |  
        0 0

        Pokud by to byla pravda, tak už by to Tvrdík dávno napsal na twitter, ne?

        Každopádně každej vidí, že pokud Kenia nastoupí, hru směrem dopředu oživí. Proto bysme si zasloužili vysvětlení, proč nehraje v základu. Pokud to fláká, není důvod to tajit.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Betynka58     před 8 lety 09.04.2016 19:31 |  
          0 0

          Přesně tak, taky mě štve, že Uhrin, pakliže s ním má nějaký problém při tréninku, to naplno neřekne, takhle vznikají jen nějaké nepodložené spekulace a to ničemu dobrému nesvědčí. Ostatně pokud by Kenia jakkoli sabotoval tréninky, je mnohem pravděpodobnější, že by jej Uhrin vůbec nenominoval na zápas. Pořád mám takové divné tušení, že je za tím něco jiného.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:18 |  
        0 1

        A ty už jsi někdy viděl že by se třeba Ibrahimovič nebo Ronaldo vraceli na naší šestnáctku já tedy ne a ani bych to po nich nechtěl já bych po nich chtěl tvořit akce do předu o tom je fotbal.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:22 |  
          0 0

          Od kdy hraje Kenia na pozici útočníka?

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:24 |  
            0 1

            On nehraje na pozici útočníka ale má nebo respektive by měl mít jen tvořit hru do předu a při ztrátě míče hned atakovat nejbližšího protihráče s míčem a to dělá stoprocentně aha?

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              deny91     před 8 lety 09.04.2016 19:37 |  
              0 0

              To jim nevysvětlíš, pro ně je nejdůležitější, aby se podhrotový hráč vracel minimálně jako Souček, jinak pro ně nemá smysl ho tam stavět. Někdy si říkám, jestli takoví lidi vůbec rozumí fotbalu. Voláme po presingu, ale místo abychom chtěli napadání při ztrátě míče, tak budeme kafrat na to, že se Kenia nezatáhne k šestnáctce...

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:43 |  
                0 1

                A za tohle může trenér a tohle podle mě chtěl změnit pan Šimáně neboť mu to bylo proti srsti.

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:42 |  
              0 0

              Pokud se někdo neumí podřídit systému, tak bohužel nemá místo...
              Boudjemaa se mi taky líbil, ale stejný problém, jako Kenia. Líný na krok dozadu, proto taky dopadl, tak jak dopadl. Hodně lidí zde nadává na Hušbauera, ale vrací se a i dopředu pomůže, aha?

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                deny91     před 8 lety 09.04.2016 19:48 |  
                0 0

                To je sice krásné, že se vrací, ale když pak šel Mešanovič do protiútoku, tak tam byl úplně sám, protože se tak krásně podhrotový hráč vracel, aha?
                To je jak hodnotit Özila podle toho, jestli se vrací stejně jako Flamini. Jestli je tohle váš jediný argument proti Keniovi, tak pak není důvod, aby nehrál.
                Můžete mi říct, kdo má potom napadat? Proč tam běhal jen Mešanovič sám a ostatní si čapěli na polovině, protože se krásně vrátili, tak jak vám to je milé? To je pro vás ten presing opravdu tak nepohodlný?

                • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                  Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 20:44 |  
                  0 0

                  My hráli 4-1-4-1, tak nevím přesně, kdo měl být/byl ten podhrotový hráč, ale moc dobře si tu šanci nevybavuji.
                  Mně se presing líbí a kdo by měl napadat? Útočnik/útočníci, krajní záložník (když má pod kontrolou levý bez míč, tak nás pravý záložník a naopak. Ale když je obrana hluboko zatažená, tak stačí, aby napadali ve 2.

                  • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                    deny91     před 8 lety 09.04.2016 21:03 |  
                    0 0

                    je minimálně potřeba napadání 2 útočníků, popř. útočníka a ofenzivního záložníka. Pokud by měl napadat jen hroťák, tak si ho stopeři s brankářem vyťukají, to je snad jasné, ne? K tomu musí mít krajní záložníci obsazené krajní obránce.
                    Většinu zápasu tam byl Mešanovič skoro sám a presing nebyl naprosto účinný. Až po příchodu Kenii byl vytvářen pořádný tlak na obranu Jablek. Presing ve 3 se dá aplikovat v systému 4-3-3, ale ten Slavia nehraje, takže to je jedno.

                    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:22 |  
                      0 0

                      Možná primární problém presingu jsou ty nemoci, se kterými se potýkáme celé jaro.

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:48 |  
                0 1

                No tak mi vysvětli jak chceš hrát presink už u soupeřovi šestnáctky když se má vracet všech devět hráčů krom jediného útočníka tak příště až puknem v olmiku tak doufám že nebudeš kritizovat že všichni jen bránili před svou šestnáctkou.

                • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                  Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 20:33 |  
                  0 0

                  Já nepsal, že když soupeř získá balón, tak má naších 9 hráčů běžet okamžitě k našemu vápnu...
                  Pokud se chce hrát presink, tak by měli 3 hráči napadat obránce od soupeře, aby byli pod větším tlakem..

                  • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                    deny91     před 8 lety 09.04.2016 20:40 |  
                    0 0

                    Tak potom nechápu, proč by se měl Kenia vracet, když on je ten jeden z těch 3...

                    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 20:47 |  
                      0 0

                      Neříkám, že se musí vracet až do vápna, ale někde 25metrů od brány, aby byl někdo mezi útočníkem a obranou.

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                deny91     před 8 lety 09.04.2016 21:19 |  
                0 0

                Ad Boudjemaa: ten nedávno dal gól za rumunskou Astru, která jde za titulem a vede ligu před Steauou, a shodou okolností se trefil i dneska při další výhře Astry. Zvláštní, že v Rumunsku mu to jde a je tam za hvězdu, ale u nás je odsouzený, protože se prý nevrací...
                Jestli je pro náš fotbal a naše trenéry tohle tak důležité měřítko na ofenzivní hráče, že ostatní jeho atributy a přednosti směrem do ofenzívy jsou tomu podřízeny a kvůli toho přehlíženy, pak není divu, že je náš fotbal tam, kde je. Možná bychom se nad tím měli zamyslet...

                • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                  alois_veliky (admin)     před 8 lety 10.04.2016 10:33 |  
                  0 0

                  jj, nikdy neuškodí učit se od těch nejlepších - třeba od Rumunů. Seš fakt mimo.

                  • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                    Kunetice     před 8 lety 10.04.2016 10:45 |  
                    0 1

                    No já viděl Rumuny nedávno se Španělama a máme se momentálně od nich co učit tomu věř!!!

                  • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                    deny91     před 8 lety 10.04.2016 10:54 |  
                    0 0

                    Rumunská liga je na úrovni té naši, tak nevím, co je na ní tak špatného. Není o nic horší ani lepší, než ta naše. A pokud máš špatnou paměť, tak si pusť zápasy Liberce s Astrou v minulé kvalifikaci o EL. Rumuni je vyprášili jak nic v obou zápasech.
                    Dřív, než začneš poučovat, si něco zjisti a až pak piš.

                    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                      alois_veliky (admin)     před 8 lety 10.04.2016 11:20 |  
                      0 0

                      Sparta před čtrnácti dny vyprášila Lazio. Znamená to, že česká liga je lepší než italská? Nejde ale ani tak o srovnávání lig, ale spíš o nějaké vzývání Boudjemay. Ten hráč tady zahrál dva zápasy a zbytek svého angažmá odchodil se sklopenou hlavou. Když ho to v Rumunsku baví víc, ať si tam hraje, mně nechybí.

                      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                        deny91     před 8 lety 10.04.2016 12:59 |  
                        0 0

                        Mně taky nejde o nějaké porovnávání, jen mě napadá že čím to je, že zahraje 2 zápasy skvěle a pak už se mu to nedaří zopakovat. A k tomu, aby zase začal předvádět skvělý fotbal, musí odejít ze Slavie... Jen chci říct, jestli prostě obecně trenéři u nás nepostrádají přístup, kterým by tyto technické hráče dokázali dostat do formy a využít jejich předností. Však se podívejte, kolik technicky výborně vybavených hráčů pobíhá v lize - je jich jako šafránu. Ubíráme se (český fotbal) špatným směrem a doplácí na to nakonec repre. Zdá se mi, že pořád mnoho trenérů především preferuje bojovnost, osobní souboje a taktiku před technikou a fotbalovostí.

              • Re: Slavia - Jablonec 0:0

                dalislavista     před 8 lety 10.04.2016 13:50 |  
                0 0

                To, že se Hušbauer vrací je fakt, jenže pak se vůbec nedostane k tomu, co mu jde nejlíp, jako podhrot. Ale vrací se, tak hurá...
                Myslím, že výš by udělal pro tým mnohem víc.
                Další věc je stokrát opakovaná lež, že se Boudjemaa a Kenia nevracel/nevrací a proto nehráli/nehrají.
                U každého by mělo platit, že je lepší využít jejich předností než zveličovat nedostatky. To je o umění/ neumění trenérů. Využít kreativitu u kreativních hráčů, kterých moc nemáme.
                A další báje- Levan se fláká v týdnu... Kdyby to byla pravda, už by ho asi vyhodili, ne? Jenže někdo to tu napíše (chápu, že by to bylo vysvětlení a jiných důvodů proč ho nestaví se moc nenabízí) a za chvíli to tu je v každém druhém příspěvku.

                Oživil Kenia hru? A co kdyby přišel dřív a nebo od začátku? Dotaz pro Uhrina...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        honza1947     před 8 lety 09.04.2016 20:59 |  
        0 0

        Však ona to také pravda je a Tvrdík už to myslím napsal, že je to fotbalista od pána boha, ale fyzičku bohužel na celý zápas nemá ani náhodou.

  21. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:19 |  
    0 0

    Mimochodem, Hrubý dneska dva góly za Baník

  22. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Fulham     před 8 lety 09.04.2016 19:20 |  
    0 0

    Já takovou plichtu beru. Výborně jsem se bavil a....a vo to de! Body na EL nazenem jindy. Howg

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      hajnej     před 8 lety 09.04.2016 19:25 |  
      0 0

      Souhlas, výkon dobrej, kopec smůly !!!

  23. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Betynka58     před 8 lety 09.04.2016 19:20 |  
    0 0

    Myslím, že Kenia zase jednou dokázal, že hra s ním má úplně jiné grády. Ta přihrávka Mešanovičovi do té loženky byla fakt parádní.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:22 |  
      0 1

      On to možná chtěl Uhrínovi vysvětlit pan Šimáně ale zjistil je to nemá smysl!!!

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.04.2016 10:53 |  
        0 0

        Ty jsi blázen, fakt.

  24. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    buri     před 8 lety 09.04.2016 19:28 |  
    0 0

    Dušan dnes svátek a zase nedokázal reagovat na průběh zápasu a střídal pozdě...V nastavení jsem se bál Doležala - je to jejich žolík...Výkon dnes snad nejlepší na jaře. Chtěl bych Kozla se Suchopárkem.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Komix     před 8 lety 09.04.2016 19:53 |  
      0 0

      Co udělal Uhrin špatně? Myslím si, že střídal velmi rozumně- Kenia přišel, pozvedl hru, přesně to se od něj čeká. Pak jsme se rozehráli, nemělo smysl kohokoli střídat. Na konci zase podle mě dobré střídání Železníka, navíc při střídání Jablonce, abychom se zbytečně nezdržovali v našem útočném snažení. Za mě dobrý.

  25. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    homerinho     před 8 lety 09.04.2016 19:37 |  
    0 0

    Dneska Hušbauer skvělej, podle mě nejlepší na hřišti.

  26. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:40 |  
    0 1

    Proč zápas od zápasu dokazuje Uhrín že není mužem na svém místě !
    Základní sestava ( Levan )
    Střídání - bez komentáře už chybělo jen aby tam dal Pitáka
    Koučování - místo aby mužstvo burcoval od lajny tak jen sedí a blbě čumí

    To je tedy bilance!

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      doctorex (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:54 |  
      0 0

      Loni jsme byli 14, letos 5. Jak někdo může říct že Uhrin není muž na svém místě? Zcela zjevné výsledky ma.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 19:57 |  
        0 1

        Jenže on dostal oproti Beránkovi deset nových na naší ligu kvalitních hráčů a obraz hry je ...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          lassiter     před 8 lety 09.04.2016 19:58 |  
          0 0

          Dnes velmi slušný

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Kunetice     před 8 lety 09.04.2016 20:00 |  
            0 1

            Jo souhlas dnes slušný ale já odpovídal na příspěvek který hodnotil Uhrína celkově ne dnes.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          doctorex (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 20:11 |  
          0 0

          Jo ale dostal je všechny v zimě. Za pár měsíců si vše nesedne zvlášť pokud u nás rádi nějaká chřipková epidemie.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          sasky     před 8 lety 10.04.2016 16:24 |  
          0 0

          Na podzim je neměl a hrál páté místo. Co tam máš dál?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      honza1947     před 8 lety 09.04.2016 21:08 |  
      0 0

      Pro Kunetice. Nemohu s Vámi souhlasit. Levan nemůže hrát v základu, když nemá natrénováno. Fyzicky by nevydržel ani jeden poločas. To že je to talent od boha opravdu nestačí. Jinak nebyl důvod střídat 3 hráče a prakticky ani neměl za koho (viz lavička).

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        warhammer (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:07 |  
        0 0

        Píšeš to už po několikáté. Můžeš nám dát k dispozici výsledky Keniových testů? Nebo využíváš své jasnovidné schopnosti?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:22 |  
      0 0

      Nesouhlasím ani s jednou větou.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      sasky     před 8 lety 10.04.2016 16:23 |  
      0 0

      Levan v základu možná. A o půlce dolů protože by tahal nohy.
      Střídání byla naprosto v pořádku.
      To, že trenér nešaškuje kolem čáry mě nějak netrápí. Spíš budu raději, když hráči budou vědět z předzápasové porady co mají dělat, než aby čekali co na ně trenér bude řvát na 60 metrů.

  27. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    doctorex (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:50 |  
    0 0

    Za mě dneska super zápas. Škoda že to nevyšlo ale prostě smůla... jinak místní experti a jejich konspirace me trochu zlobí. Půlka lidí se tu tváří jak kdyby u všeho Simanemu svitili... mimochodem pokud Kenia simuluje zranění tak je dobře že ho uhrin nechce stavět. Žádný hráč není víc než trenér a jak by k tomu přišli ostatní? Jinak Uhrinovi věřím.

  28. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    lassiter     před 8 lety 09.04.2016 19:51 |  
    0 0

    Trenér to dnes postavil velmi dobre, ja jsem se velmi dobre bavil, za me nejlepsi výkon na jaře, škoda jen těch šancí

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      LordEdmund     před 8 lety 09.04.2016 20:33 |  
      0 0

      Já i přes bodovou ztrátu tentokrát nejsem moc zklamanej. Herní pojetí se mi moc líbilo a poprvé jsem viděl velice dobrého Hušbauera. Byl všude,, bránil, útočil, nabízel se k rozehrávce a ještě se dostal ke střelbě. Takhle by to mělo být v každém zápase.

  29. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    postovni (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 19:51 |  
    0 0

    Fotbal dneska dobrej, ale smůlovatej. Hrajem už jen o pátýho fleka. Jestli ho uhrajem a sparta s plzní pustí pohár jabkám, budu fakt nasranej.

  30. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Grobar     před 8 lety 09.04.2016 20:14 |  
    0 0

    Mame to ve spartanskych rukou...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      warhammer (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:12 |  
      0 0

      Nejlepší by byla dohoda se Spartou. Oni to nepustí Jablonci v poháru, a my to nepustíme v posledním kole ligy Plzni :).

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        afro     před 8 lety 09.04.2016 22:33 |  
        0 0

        :-) Warhammer do realizacniho tymu! Jestli teda nema twitter...

  31. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    mudrc     před 8 lety 09.04.2016 20:18 |  
    0 1

    Škoda Levana, ale toť asi škoda slov :-/ Moc potěšil Mihalík a Hušbauer.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      lassiter     před 8 lety 09.04.2016 20:25 |  
      0 0

      Jaká škoda? Po dvaceti minutách na něm bylo vidět, že to je tak akorát dost. Kdyby hrál od začátku, začnem od druhýho poločasu propadat. Uhrin ho tam dal přesně ve správný čas.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Robinator     před 8 lety 09.04.2016 20:34 |  
        0 0

        kdo ví..kdyby tam byl od začátku, nedivil bych se že by ten gól do půle padl..i kdyby měl střídat o půlce..

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Jachym     před 8 lety 09.04.2016 21:19 |  
        0 0

        Souhlasím. Navíc si myslím, že Uhrin tráví s hráči o trochu více času než my a zřejmě Keniu častěji i vidí na trénnku. Z toho si dovoluji usuzovat, že je nepatrně povolanější než my ke způsobu využití jednotlivých hráčů.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Jachym     před 8 lety 09.04.2016 21:19 |  
        0 0

        Souhlasím. Navíc si myslím, že Uhrin tráví s hráči o trochu více času než my a zřejmě Keniu častěji i vidí na trénnku. Z toho si dovoluji usuzovat, že je nepatrně povolanější než my ke způsobu využití jednotlivých hráčů.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        afro     před 8 lety 09.04.2016 21:30 |  
        0 0

        Pro me je nepochopitelny, ze ho Uhrin nesrovna, jestli je pravda, co se tady o Keniovi naznacuje ohledne pristupu k treninkum. Byt to na me, tak slape jak ostatni nebo uz je vyrazen z kadru. Tohle podivny prezivani je na houby.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          warhammer (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:17 |  
          0 0

          Podle mě jsou to výmysly. Uhrin je natolik tvrdý trenér, že kdyby se Kenia opravdu simulováním nemocí vyhýbal tréninku, tak ho klidně vyřadí z kádru. Stačí si vzpomenout, co udělal s Mičolou.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            afro     před 8 lety 09.04.2016 22:23 |  
            0 0

            No prave, taky na me DUVCD pusobi docela autoritativne. Tak ubehal by 90 minut nebo ne? Chci jasnou odpoved. Dusane, nejsi tady nahodou? :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        dalislavista     před 8 lety 10.04.2016 14:05 |  
        0 0

        Tak kdyby hrál od začátku a třeba o poločase by nemohl, tak by se vystřídal a dohrál by to někdo jiný. Ale třeba bychom taky už vedli... Jenže když tam přijde 20min před koncem a ostatní jsou už vyšťavený, to asi není nejlepší pro souhru. I tak za 20 minut ukázal víc, než třeba Zmrhal za celý zápas.

  32. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Ferguss     před 8 lety 09.04.2016 20:26 |  
    0 0

    Dneska nejlepší výkon jara. Je vidět, že když jsou všichni zdraví tak to jde. Brána snad začarovaná. Ale po tomhle výkonu je potřeba hráče pochválit. Hušbauer konečně začal pálit a obecně hrál velmi dobře. Mihalík slušně, vypadá, že ten nákup nebude nakonec prodělek. Jen by se měl po těch sprintech rychleji vydýchat a vracet se. Ale Dušan mu vysvětlil, že bez bránění to nejde a měl pár slušných vypíchnutí míče.

  33. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Robinator     před 8 lety 09.04.2016 20:28 |  
    0 0

    super..na hru bylo radost pohledet..takhle nak sem si to představoval. hra po zemi, žádny zbytečný nakopy. krásný akce..příště bych si představoval lepší presing a a gól, který dneska ke dokonalosti chyběl..líbil se mi husbauer,mihalik,Bořil.. bohužel tři body nejsou což nás asi odsuzuje na pátou příčku a já se čím dál více bojím,že Peltonen ten pohár vyhraje..co by byla obrovská škoda..jinak levan mě prostě neustále utvrzuje v tom,že je na naší ligu nadstandard..je to super fotbalista a škoda že nehraje v zakladu

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Robinator     před 8 lety 09.04.2016 20:36 |  
      0 0

      takovej můj osobní tip, že vyhraje pohár Jablonec 8020

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 20:40 |  
      0 0

      Souhlas, výkon velice dobrý. Nejlepší výkon jara, bohužel pouze za jeden bod. Hodnocení Pavlenka, Frydrych 7, Bořil 6, ostatní mezi 5-6. Nešlo to moc Součkovi, přihrávky špatné. Mešanovič vpředu neviditelný, ale ne jeho vinou. Řeči o tom, že měl DU střidat dřív nechápu, mleli jsme je jako žito, taky bych to nechal. Škoda, asi skončíme pátí, pak se děj vůle Boží, jestli to vyjde na Evropu. Bez ní asi nepřivedeme Top hráče...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        deny91     před 8 lety 09.04.2016 21:07 |  
        0 0

        Promiň, ale 2. poločas do příchodu Kenii byl dost tragický... do té doby jsme nikoho nemleli, presing žádný, pomalá kombinace. Nevím, ale asi jsme viděli každý jiný zápas...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Pepino44     před 8 lety 09.04.2016 21:55 |  
          0 0

          Tak je možné, že v televizi to vypadalo hůře než na stadionu, ostatně o tom svědčí, že komentáře v těchto místech, kdy se lidé vrátili ze stadionu jsou mnohem příznivější než od gaučáků v době,kdy se ještě hrálo. Já jsem byl s výkonem spokojen, (s výsledkem ne) protože dneska makali všichni, byl to nejlepší výkon jara, bohužel alespoň ten jeden golik chyběl.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            dalislavista     před 8 lety 10.04.2016 14:14 |  
            0 0

            Tak nevím, na zápase jsem byl a druhý poločas než přišel Kenia mi přišel jako naprostá bezradnost- v obraně přihrávky jako v házené do půlkruhu, nebylo komu přihrát tak zase na Deliho, pak doprava, zase zpátky doleva a tak dále pořád dokola, pak nákop. Bez nápadu. Záloha se neprosazovala.
            Na gauči jsem nebyl, ale oživil to až Levan.

  34. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    afro     před 8 lety 09.04.2016 20:41 |  
    0 0

    Jsem zklamanej zejmena z vysledku (to je ale prevapeni...;-)) a z navstevy. V hloubi duse jsem doufal, ze nas prijde vice jak 10k. Ja vim, posledni zapasy nestaly vykony za nic, ale vzdyt hrajeme o pohary... Ten stadion pro 30k je fakt ulet. Vykon byl slusnej, byli jsme lepsi, ale ze by to byl nejaky super vykon to zase ani nahodou. Dobre zahrali Deli, Bilek, Boril, Husbauer a Mihalik. Zejmena vykon Borila je velkym prislibem. Zklamal me uz ponekolikate Zmrhal, Mesanovic mohl byt vice doplnovan. Casto byla zas mezi nim a zalohou dira jako vrata. Co se tyce poStupu do poharu z pateho mista, jsem spise pesimista.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Jachym     před 8 lety 09.04.2016 21:15 |  
      0 0

      Na tu zimu to byla ještě slušná návštěva. Syna stejně jako sebe jsem oblékl velmi lehce, drkotal zuby a slitoval jsem se nad ním a odešel v 80. minutě. Tím jsem přišel o to nejdůležitější ze zápasu...

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        afro     před 8 lety 09.04.2016 21:23 |  
        0 0

        To mas recht, ja to pocasi taky podcenil, do toho studeny pivo... ale fandeni me zahralo. A priznavam, ze jsem byl rad, ze jsem deti nevzal...

  35. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    mpik     před 8 lety 09.04.2016 20:52 |  
    0 0

    Po utkání na Dukle dnes fotbal o třídu kvalitnější ze strany Slavie. Paradoxně s nižším bodovým přínosem.
    Skvělý Kenia, nerozumím Uhrinovi, proč Levana nenechá hrát v základu.
    Dnes Mihalíkův nejlepší výkon.
    Spokojen jsem byl s Delim, Bořilem, Hušbauerem.
    Bohužel dnes nepřálo štěstí...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      honza1947     před 8 lety 09.04.2016 21:17 |  
      0 0

      Kdyby měl Levan natrénováno a fyzičku alespoň na jeden poločas, určitě by do základu DU postavil. Ale ani talent od Boha nestačí. Fyzička se musí "namakat" a to slovo je zřejmě Levanovi cizí.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:19 |  
      0 0

      Jenže Kenia takhle hraje vždy jen 10-15 minut po vystřídání(proč tomu tak je trenér určitě ví). Jediný význačný výkon si od začátku zápasu vybavuji pouze v derby.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:52 |  
        0 0

        Souhlasím, že Kenia je nejlepší jako střídající žolík. Akorát bych ho tam dal kolem 55. minuty a ne v 70.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Slawek     před 8 lety 09.04.2016 21:56 |  
        0 0

        Jenže právě s příchodem Kenii se hra zvedla do patřičných parametrů. Předtím to bylo především nepřesné jako vždy i když někteří hráči hráli lépe než jindy. Jiní byli tradičně nešťastní, jako např. Jarda Zmrhal. Co ten kluk dokáže zkazit, to je neuvěřitelný. I Souček šel v posledních zápasech s výkonem hodně dolů.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          dexter07     před 8 lety 10.04.2016 14:25 |  
          0 0

          Ono běhat s hráči, co tam běhají sedmdesát minut je taky rozdíl. Ještě aby nebylo znát, že se líp pohybuje. Levan je skvělej, jen kdyby byl schopnej odběhat víc jak jeden poločas. :(

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 11.04.2016 10:56 |  
      0 0

      A místo koho? Ta sestavy byla ideální.

  36. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    heftyje (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:17 |  
    0 0

    Dneska nejlepsi fotbal jara. Nevim jestli to je tim, ze sme nehrali na Skodaka, ale prestali sme konecne hrat zbytecny nakopy a hrali po zemi. A svete div se, ono to celkem slo. Jablonec si evidentne prijel pro 0-0, takze o to to bylo tezsi. Hra se mi libila, nejlepsi byl jednoznacne Deli, ten kluk je kral. Koho bych jeste vypichnul, jsou Boril, Mihalik a asi Husbauer. Libilo se mi i nasazeni Frydrycha, ktery ovsem udelal brutalni hrubici a break po ni hasil Deli. Mesanovic taky bojoval, ale to jak nalozil se svoji sanci bylo tristni. Co bylo naopak zly byl vykon rozhodciho, a predevsim NAVSTEVA... 8K??? to je fakt trapny :(

  37. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    sicilianbrno     před 8 lety 09.04.2016 21:32 |  
    0 0

    Zápas se mě libil, dneska jablonec byl slaboučkej a to hlavně diky DELIMU...to, že přerostl už ligu víme všichni, ale ten jeho klid, nadhled a jistota je krásná na pohled....dneska sem si nevšiml snad zkaženeho balónu.

  38. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:36 |  
    0 0

    Dobře to ten Berbr přes Tulingera pořešil. Řezník Paták uznal gól po ruce a ještě potom Zlínským vyloučil hráče. To je fakt liga na cvokhaus

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Fulham     před 8 lety 09.04.2016 21:39 |  
      0 0

      Hrozný.... divim se , že tu sviní někdo neodpráskne...myslím Pataka.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Robinator     před 8 lety 09.04.2016 21:44 |  
        0 0

        koukam na ten zápas..to je fakt neuvěřitelný..že se sponzoři od ty naší ligy neodvrati..tohle už je za hranici...já byt z plzne, tak bych se snad i styděl tomuhle klubu fandit

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:46 |  
          0 0

          nehledě na to, že nechápu, jak může Petržela hrát po tom prasáctví, co předvedl posledně. U nás stál Kenia 3 zápasy. Petržela nic.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Robinator     před 8 lety 09.04.2016 21:50 |  
            0 0

            ten Hubník měl jít dávno ven hovado

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Travinho     před 8 lety 09.04.2016 21:51 |  
      0 0

      Napálil mu to tam z půl metru, tohle bych sudímu nějak nevyčítal... U červené těžko říct, kdoví co mu řekl?

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:55 |  
        0 0

        Pomezní tohle musí vidět a musí pomoct hlavnímu. Zářez jako kráva, hnus velebnosti.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Travinho     před 8 lety 09.04.2016 21:58 |  
          0 0

          Co ti na to mám říct. Jistě víš, jak jsou fotbalová pravidla co se týká hry rukou nejednoznačná, já bych to pískl, ale sudí si to naprosto bez problémů obhájí.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Travinho     před 8 lety 09.04.2016 22:06 |  
          0 0

          Co mi vadí daleko víc, je to, že sudí místo nějakých 6 minut, které se měly nastavit, dá navíc obligátní 2. To je pro mě na rozdíl od toho zbytku neobhajitelné.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:07 |  
            0 0

            to je u Plzně tradice, když nevedou nastavujou minimálně 4, když jo tak tradične 1, nebo 2 minuty, ať se na hřišti děje cokoli

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 21:57 |  
        0 0

        No jestli se nemá pískat ruka od těla, tak to ať se už nepíská žádná, aspoň bude ten metr jasnej.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Jachym     před 8 lety 09.04.2016 22:12 |  
        0 0

        Souhlasím. Nebyl v tom primárně úmysl, i když jinak je Petržela křivák prašivej... Ale kličkovat umí nedostižně, to se mu musí nechat.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:14 |  
      0 0

      No já ti nevím, já bych v tom neviděl úmysl. Že rozhodčī udělá chybu, to se stane. Tendenční to nebylo. Na jaře zatím rozhodcovske štěstí měla Sparta (dvě červené ve Zlīnë, nedostanou žãdnou, v Olomouci odpustená pencle a červená), dnes rozhodci pisknul ve prospěch Plzně.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      afro     před 8 lety 09.04.2016 22:18 |  
      0 0

      Ja teda videl az poslednich deset minut, ale jestli to bylo "poreseny", tak vidim jako pozitivum, ze bolsevik dostava okusit vlastni medicinu. Chce to hledat i nejaka pozitiva. :-)

      #petrzelaven

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        bongor     před 8 lety 10.04.2016 12:42 |  
        0 0

        Přesně,souhlasím s Tebou do puntíku.Vynálezci teď ten svůj vynález proklínají,ale brzy jim to zase jiný arbitr pískne podobně,vlastně už to bylo docela nedávno,když Vácha nahradil Bičíka a vyrazil gólovou střelu rukou.Takže hoši nemějte strach,rumun si poradí.Mají v tom letitou praxi.

  39. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 22:04 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, co se Vám na tom dnešním výkonu tak líbilo? Mně přijde, že jsem koukal asi na jinej zápas.

    PS: Posledních 20 minut se mi líbilo taky, ale do tý doby jsem u toho usínal, jak to nudilo.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      afro     před 8 lety 09.04.2016 22:12 |  
      0 0

      Ja si myslim, ze latku pro hodnoceni dnesniho zapasu tak trochu nastavil zapas se zoldakem...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      lassiter     před 8 lety 09.04.2016 22:49 |  
      0 0

      To je jednoduché, hráli jsme víceméně kombinační fotbal, dokázali jsme povětšinou Jablonec, s kádrem tipovaným před sezonou na boj o titul, fotbalově přehrát, vypracovali si asi tři velké šance a několik menších, viděli pár velmi pěkných střel od Josefa, hráči bojovali a rvali se o výhru, slušná atmosféra, k tomu několik zvláštních výroků rozhodčího - pokud jsi u tohoto z nudy usínal, pak těžko budeš v poměrech české ligy někdy spokojený.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.04.2016 23:18 |  
        0 0

        Viděl jsem to na netu a sám moc dobře vím, že zápas ze stadionu a z gauče vypadá trošku jinak.

        Říkáš, že jsme hráli kombinační fotbal. Kvituji, že se snažíme hrát po zemi. Ale místo toho, aby jsme se tou kombinační hrou někam dostali, tak si pořád balon předává Bílek s Delim a občas se k nim stáhne Hušbauer nebo Souček. Ta "kombinační hra", kterou jsme předváděli, nevedla ale bohužel vůbec nikam. Šance v první půli rozhodně nebyly výsledkem kombinace. Přijde mi, že většina kádru nemá to správné fotbalové myšlení a techniku. Tím myslím to, že musí v rychlosti vyhodnotit situaci a vyřešit ji nejlepším možným způsobem. To vidím asi pouze u Kenii a Mihálika, občas i u Hušbauera a Baráka. Ale Kenia hrál 20 minut, u Mihálika mi chyběly průniky a centry a celkem dost kazil. Hušbauer ten střídá světlý okamžiky s horšími a hodně kazí a Barák mi přijde pomalej.

        Samozřejmě "kvalitě" hry rozhodně nepřispěl ani Jablonec, kterej si evidentně přijel pro bod.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          PetCC     před 8 lety 10.04.2016 10:51 |  
          0 0

          No vidíš, a na stadionu byla v závěru zápasu všeobecně výborná nálada přesto, že to bylo pořád 0:0. Na jaře, podle mě, nejlepší zápas.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 10:23 |  
        0 0

        Jo a spokojenej, ne-li nadšenej jsem byl z fotbalu Brno-Bohemka, kterej se hrál v pátek. To byla jízda, nahoru dolů, kombinace, paráda. Až jsem nevěřil, že koukám na zápas Brno-Bohemka.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          PetCC     před 8 lety 10.04.2016 10:53 |  
          0 0

          Taky se mi ten zápas líbil, což bych od zápasu Brna rozhodně nečekal. To řadím k týmům, které hrají nejhnusnější zápasy v lize.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          bongor     před 8 lety 10.04.2016 12:46 |  
          0 0

          To byl moc hezkej zápas,jenom to Bohemce zkazil pan sudí.To už jsem tady ale psal.Řezníček běží kolem Havla,chytí ho za dres a po dvou metrech upadne.Následuje
          ovšem obrácený verdikt a Brno dává góla.

  40. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    kerim1969     před 8 lety 09.04.2016 22:17 |  
    0 0

    Konečně jsme začali hrát kombinační fotbal, jednoznačně nejlepší výkon jara.
    Jsem zvědavý, zda udržíme Simona - dnes top výkon, nejlepší stoper ligy.
    V příštím kole můžeme Olomouc poslat do druhé ligy, velmi důležitý zápas i s ohledem na to, že potom Příbram nebo Bohemka budou v klidu a nemusí proti
    nám bojovat o holý život.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      pinochet     před 8 lety 09.04.2016 22:51 |  
      0 0

      Souhlas, možná s výhradou, že nikoli nejlepší výkon jara, ale nejlepší výkon roku. Co bych vypíchl? Napřímo šlo srovnat Hušbauera s Barákem. Výsledek? Proti Barákovi nic nemám, ale že by měl hrát místo Hušbauera, je čiročirý nesmysl. Potěšil Mihalík, docela se vracel a dopředu je hooodně nebezpečný. Navíc si rozumí s balonem - to jeho zpracování odkopu ve druhé půli, kdy mu vysoký míč zůstal přilepený na noze.... respekt. Výborná obrana - Jablonec za celý zápas nic neměl. Pavlenka by měl zapracovat na tom, aby mu nevypadávaly balóny. Nejlepší hráči ale dle mého v tomto pořadá: Mr. SIMON DELI, Jan Bořil - dnes výborný, Josef Hušbauer(viz výše), Levani Kenia - i za cca 20 minut ukázal více než např. Vukadinovič za celý zápas na Dukle. Málem jsem zapomněl pochválit Frydrych a Bílka - i oni měli nemalý podíl na naší výborné obraně. Frydrych o parník lepší Mikuly, kterého mám ale celkem rád.

  41. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Gino     před 8 lety 10.04.2016 08:16 |  
    0 0

    Jsem rad za pozitivni komentare. Obrovska smula, 3:0 by se nikdo nedivil. Hra super, takhle si to vsichni predstavujeme...
    No, vsichni... vsimnete si opakujicich se jmen, co opet bori naladu a plivou hnus a pomlouvaj. Uz asi neni prekvapenim, ktera to jsou. Bere je jeste nekdo vazne? :D

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      bongor     před 8 lety 10.04.2016 12:48 |  
      0 0

      Bohužel ještě bere Gino.

  42. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    5094     před 8 lety 10.04.2016 08:40 |  
    0 0

    Deli na hrad

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Fulham     před 8 lety 10.04.2016 10:05 |  
      0 0

      Nám pláchne na nějakej vlčí nebo solnej a tady zůstane jenom pláč a skřípění zubu...:-)

  43. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Philliip     před 8 lety 10.04.2016 10:27 |  
    0 0

    Tohle je ta Slavia, kterou chci vidět. Jediné negativum je, že jsme nedali gól a nezískali tři body. Bohužel to byla znatelná ztráta vzhledem k výhře Liberce.

    Výkon mě však potěšil. Aktivní hra, slušná kombinace, nasazení. Hráči šli za vítězstvím a Jablonec přehráli. Rozhodně zatím nejpovedenější zápas na jaře.

    Měli jsme smůlu. Tři nastřelné tyče jsou přeci jen hodně. V závěru chybělo, že nemohl do hry vstoupit Škoda. Na závěrečný nátlak by se hodil. Mešanovič pracoval dobře, přihrávky za obranu by mohla být dobrá zbraň. Jen je potřeba správně načasovaná a přesná přihrávka. Tak jak mu ji dal Kenia. Kenia hru výrazně rozhýbal. Je otázka, jestli má nastupovat v základní sestavě. Vždy když nastoupil od první minuty, tak jeho výkon nebyl takový, jako když nastoupil v průběhu. Může to být otázka fyzické připravenosti hráče.

    Pavlenka v brance spolehlivý, připsal si i těžký zákrok. Obrana pracovala tradičně dobře. Frydrych napravo příjemně překvapil. Bořil nalevo také aktivní, škoda jeho krásné akce a střely do tyče. Deli suverénní výkon, spolehlivě odehrál i Bílek. Dobře pracovala i záloha. Přehrávali jsme Jablonec a myslím, že se ukázalo, že Slavia není připravena na hru na dva útočníky, ale musí hrát s pětičlennou zálohou. Hušbauer pracoval a odehrál kvalitní zápas. Myslím, že ta kritika na jeho osobu není úplně oprávněná. Díky spolupráci se Součkem a Barákem jsme ovládli střed pole a získávali navrh. Mihalík i Zmrhal hrají velice dobře z levé strany. Osobně bych se snažil Mihalíka začlenit doprava. Také z důvodu, že by měl přijít Švento. Mihalík měl v zápase velkou smůlu - dvě nastřelené tyče.

    Po takovém výkonu nemám problém hráčům odpustit ztrátu dvou bodů. Když budou pokračovat v takové hře, tak se výsledky dostaví. Mužstvo je mladé a je v něm potenciál. Chci věřit tomu, že tohle je ta opravdová Slavia a výkony půjdou ještě nahoru.

  44. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Borris     před 8 lety 10.04.2016 11:12 |  
    0 0

    Předně chci říct, že jsem včerejší zápas neviděl, neboť jsem měl já sám zápas. Ale podle toho co jsem četl reporty, ohlasy a příspěvky většiny z vás, tak náš výkon byl asi velice dobrý jen tomu chybělo to gólové vyjádření. Spíš se pozastavím nad jinou věcí. A to je neustálá nespokojenost některých zde. Nadávají na hru, nadávají na Uhrina, nadávají na vedení, prostě všechno je podle nich špatně. Nebudu je jmenovat, jde pořád dokola o ty stejné, co si tak všímám a myslím že každý vnímavý diskutér už si toho všiml. Já zdaleka netvrdím, že naše hra je ideální a bez chyb, nebo že naše vedení je bezchybné. Taky se mi některé výkony nelíbily a to co se dělo teď v týdnu, kdy se pan Šimáně a pan Tvrdík dohadovali přes média jak malý kluci, místo toho aby vše vyřešili v klidu za zavřenýma dveřma, to byla fakt hrůza jakou jsem fakt nechápal. Ale to co tady někteří neustálý nespokojenci předvádějí... Prostě zmíním pár věcí a faktů, které si myslím že by měl mít každý na paměti.

    -uvědomují si někteří, že posledních asi pět sezón se hrálo o padáka? Teď jsme pátý, bojujeme o poháry a tady někteří stále brečí... Jasně, já chci taky vidět Slavii v pohárech a zase bojovat o titul, jak se na Slavii sluší a patří. Ale myslíte si, že to bude hned? Všechno chce holt čas. Smiřte se s tím! Rychle se ani pejsek nevykadí.

    -Uhrin. Na podzim se stejným kádrem, se kterým hrál Beránek o záchranu, Uhrin uhrál pátý flek. Super práce, podle mě! V zimě přišlo deset posil a každému muselo být jasné, že bude nějaký čas trvat než si to sedne i bez jakýchkoliv zranění. Jenže vemte si, že Uhrin ještě ke všemu neměl za celé dosavadní jaro k dispozici všechny hráče najednou. Jak se pak má ten mančaft pořádně sehrát a vykrystalizovat nějaká stálá sestava? V kabině řadí už dost dlouho všemožné chřipkové epidemie a nemoci, že jsem to snad nikdy neviděl. A když se k tomu ještě přidá nějaké zranění nebo trest za karty.... Někteří nadávají na Uhrinova střídání. Ale jak můžete vědět, jak jsou na tom někteří hráči z lavičky? Třeba jsou ještě stále nemocný a zesláblý a na tu střídačku si šli sednout pro případ nouze. A Uhrin je tam třeba prostě jen nechce posílat, aby jim to neuškodilo a zase na dva týdny byly nepoužitelný. Jasně, to už spekuluju, ale vůbec bych se tomu nedivil. Sami všichni víte, jak se kluků ty nemoci drží zatím celé jaro. Prostě Uhrinovi věřím a jsem si jistý, že až se konečně všichni dají opravdu dohromady, bude mít šanci si to trošku sednout, v létě se ten mančaft ještě zkvalitní a Uhrin bude mít zase nějaký čas to sladit, tak věřím že výkony a výsledky jaké si všichni přejeme, se brzo dostaví.

    -výkony. Ano všichni se shodneme, že to zatím není ono. Ale je potřeba zohlednit také výše zmíněné nemalé zdravotní lapálie a to že za celé jaro ještě ani jednou nebyla prázdná marodka. Vždy cca pět hráčů chybí a pokaždé jiný. A Uhrin pomalu do posledního dne neví, kdo bude moct hrát a kdo ne. Takhle se těžko dá čekat, že to bude zápas co zápas hitparáda. Navíc spousta kluků hrají buď po nemoci a nebo jdou hrát rovnou z postele. Zkoušeli jste někdy 90 minut lítat po hřišti nemocný? a nebo klidně i jen poločas? Já jako fotbalista můžu potvrdit, že je to fakt hnus. Člověku je mizerně, nejdou nohy, chybějí síly, blbě se dýchá, snaží se co nejméně vymýšlet a hrát jednoduše a jen se modlí, ať už je konec. Takže je potom asi jasné, že výkon jde dolů. Přijde mi že někteří, by si představovali, že budeme hrát jako Barcelona, zápas co zápas. Jenže hoši sorry, to spíš koukejte na tu La ligu, protože to nebudete spokojený nikdy. Kdyby naši kluci měli úroveň Barcelony, tak by za ní teď hráli. Přesto si myslím že máme kvalitní a až se v létě citlivě a vhodně doplní a sedne si to, tak se začneme vracet i na příčky nejvyšší.

    -vedení. Ano, to co se stalo v týdnu, to byla zbytečná šaškárna pro celý národ a deník Sport si na nás s chutí smlsnul. Na vině jsou oba dva pánové. Jak pan Šimáně, který vše měl nejdříve probrat s panem Tvrdíkem za zavřenými dveřmi na již sjednané úterní schůzce. A ne to ventilovat přes média. Tak i pan Tvrdík, že se k tomu nechal strhnout a pustil do médií některé věci, které neměl. Ale nakonec se to urovnalo, věřím že se oba z toho poučili a snad už bude klid. Uvědomme si, že touhle dobou náš milovaný klub už nemusel existovat. Mě kdyby někdo v srpnu řekl, že bude v dubnu náš největší problém to, že se naši nový majitelé nemůžou shodnout na tom, jakou cestu zpět na špici zvolit, byl bych šťastný jako blecha. Takže buďme jen a jen rádi za to, že máme majitele, kteří chtějí dostat Slavii zpět na špici, kteří do ní vrážejí nemalé peníze a myslí to s ní opravdu vážně.

    Toť asi vše. Nedělám si iluze, že se nad tím chroničtí nespokojenci zamyslí, jen si prostě myslím, že by tohle vše mělo být řečeno a připomenuto. Všem přeju pěknou neděli a dobré vykročení do nového týdne.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      plechovka     před 8 lety 10.04.2016 11:53 |  
      0 0

      Děkuju Borrisi za rozumný komentář.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      honza304     před 8 lety 10.04.2016 11:56 |  
      0 0

      Borrisi, Tvoje komentáře mám rád, myslím, že píšeš dost objektivně. Já jsem zápas viděl na vlastní oči a s hodnocením některých optimistů zásadně nesouhlasím.
      Předně bych se podíval na trenéra, před zápasem prohlásil, že konečně týden trénujeme spolu, že nemáme zraněné, po zápase všechno bylo jinak, máme pět zraněných a pět "ochřipkovaných". Chřipku chápu, ale proč je takový rozdíl v hodnocení? Kecá nebo neumí počítat? Pak oni to lidi většinou nečtou a tady spekulujou proč, že nehrál Škoda nebo ten a ten ...
      Za druhý, když on hodnotí zápas jako herně povedený, hodnotí ho ze svého hlediska, jak mančaft připravoval. Z mého hlediska značně defenzivně, protože, jak Jablonec sebral balón, naši se vzadu seřadili do šestice - od středu stopeři, obránci a na kraji krajní záložníci. Vadilo mi, že jsme hráli většinou bez zálohy (vyjma posledních dvaceti minut, kdy tam byl Kenia). Záloha se překopávala a chudák Mešanovič aby se roztrhal. Nejbližší náš hráč k němu měl 25 metrů a takto se hrát nedá.
      Obrana se vůbec neposunovala dopředu, aby zkrátili hřiště, jen při delším držení míče a hlavně pak trochu na konci druhý půlky.
      Teď mi asi leckdo bude nadávat, protože to každý vidí jinak, ale lenost některých hráčů mě až bila do očí. V první půlce Hušba (mimochodem ten se mi hodně líbil) otravoval brankáře Jablonce a sebral mu balón, ale ani Mihalík, ani Barák mu nepomohli, z uctivé vzdálenosti od půlící čáry pozorovali, jak si obrámci Jablonce sebrali balón zpátky. Kdyby jeden z nich vypálil dopředu Hušbovi pomozt, byla to jasná branka. Vůbec Mihalík mi připadá, že udělá pár sprintů, ztratí balón a pak se po hřišti potuluje, jak se mu zachce. Třeba Zmrhal t ve středu neumí, to se asi obecně ví, ale tentokrát i když hrál na kraji, kam se poděla jeho rychlost? Atd. atd. to člověk nechápe.
      Mihalík z metru netrefí prázdnou bránu, to se naposled povedlo Kroupovi, když před třiceti rokama z metru překopl bránu.
      No nic, vykecal jsem se, ze zápoasu jsme odjížděli docela naštvaní a nespokojení.
      Zdravím do Pardubic!

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        honza304     před 8 lety 10.04.2016 12:18 |  
        0 0

        Jo, ještě jsem chtěl ke Tvrdíkovi. Myslím si, že je to slepičí prdélka, starej trouba, co se naučil ťukat dvouma prstama na klávesnici a někdo mu ukázal twitter. Co ho napadne, hned vyslepičí, aby byl první.
        Třeba se poučí, budeme doufat, když už je to náš nejvyšší představitel ...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Gino     před 8 lety 10.04.2016 12:42 |  
          0 0

          Nechci to tu Borisovi kazit, kdyz uz to vede tak klidne, proto to zkusim taky klidne... kritizujes Uhrina, ale jak ty vis, ze to prohlaseni pred zapasem o tom, ze jsme konecne kompletni, proste nebyla jen taktika? To jste tu opravdu nekteri tak genialni, ze vzdycky, ale naprosto vzdycky vite nejlip, co a jak (narozdil od profesionalnich treneru)??

          A k tvemu dalsimu vypadu proti Tvrdikovi nedodam nic. Verim, ze to ukazuje spis co ty jsi zac, nez on.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          bongor     před 8 lety 10.04.2016 13:04 |  
          0 0

          Nevím honzo jak jsi starej,ale trouba jsi zcela určitě .Nebudu tady postý opakovat,že si JT velmi vážím a děkuji Bohu,že nám do Slavie poslal takového člověka.Určitě má své chyby,ale bez peněz,které nám spolu s JŠ zajistili, bychom se tady teď dohadovali,kde má hřiště Slavoj Hloubětín a co tam jede za tramvaj a za týden
          ta Zbraslav,to bude jó těžký,mají dobrou obranu.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            honza304     před 8 lety 11.04.2016 06:46 |  
            0 0

            Nepíšu tady o záchraně Slávie, to tam Borris napsal dostatečně a dobře, ale píšu tady o tom, jestli je normální, že když někdo vytroubí veřejnosti něco, než se na tom dohodne se svým obchodním partnerem. Jestli to normální je, tak jsem doopravdy trouba.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 12:37 |  
      0 0

      Borris, díky za rozumný příspěvek. Ani už nemám chuť a sílu s těmi věcnými kritiky vést polemiky.

      Řekneme, že moc dobře začínám vidět, proč se slávistům říkalo,že jsme ubrečení. Je to tak. Jsme nejednotní a bulí se o sto šest. Když se vyhraje 5:0 bude se bulet, že se mělo vyhrat 6:0 a pozdě se střídalo.

      Místo abychom byli rádi, že Slavia nesežrala insolvenční chobotnice, jsou zaplacené dluhy, majitel klubu koupil i stadion, dalo se 100 M na posily a mohl bych pokračovat. Ale ne, furt se bulí. Začínám se za nemálo fanoušků stydět, furt nespokojenost.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 13:03 |  
        0 0

        Pokud si budeme říkat, že je všechno super, tak se nikdy nikam neposuneme. Musí se hledat chyby a ty se musí odstranit. Nedostatků je v naší hře stále hrozně moc. Hlavně teda dopředu, s defenzívou jsem velice spokojenej. Já jsem úplně alergickej na to, jak se tady furt tvrdí, že se musí hledat to pozitivní. Ne, musí se hledat to negativní a to vylepšit.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 13:12 |  
          0 0

          Negace ještě nic krom blbě nálady a deprese nepřinesla. A kritika musí být konstruktivní, což tu často není. 5 let jsme byli v prdeli, tak je dětské si myslet, že a půl roku se vše napraví.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 16:29 |  
            0 0

            Prostě píšu hodnocení utkání tak, jaký jsem z toho zápasu měl pocity. Do 70. minuty se na to prostě nedalo koukat. Kdyby nehrála Slavia, tak to vypínám během první půle. Ofenzivní hru nemůžu hodnotit do toho času kladně, i kdybych se na hlavu stavěl. Záloha byla prostě špatná, nebyl nikdo, kdo by tý hře dal nějakou myšlenku, vzal to na sebe.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          Gino     před 8 lety 10.04.2016 13:53 |  
          0 0

          Hele to je vcechno prace sportovniho vedeni klubu.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:0

          sasky     před 8 lety 10.04.2016 16:45 |  
          0 0

          Jenže vy jenom bulíte. Nic konstruktivního nenabízíte. Odvoláváte Uhrina za prakticky dvě věci - nestavení Kenii a pozdní střídání. Tak napište konkrétně, co dělá špatně, co má dělat líp. Napište, kdy má přijít za něj a proč, co přinese nového. To je konstruktivní kritika, ne řvát Uhrin ven.
          Ale jestli se chcete užírat negativními věcmi, já to dělat nebudu. Užívám si drobnosti ve hře Slavie, počítám s pomalým progresem a budu spokojený. A negativní věci nechám vám, váš problém.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:0

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 18:38 |  
            0 0

            Já jsem někde psal Uhrin ven? A konstruktivní kritiku jsem napsal, Kenia na plac kolem 55.-60. minuty - je potřeba psát proč? A ať mi nikdo netvrdí, že nemá kondičku na 35-40 minut. Kolem 75. Vukadinovič za Mihálika (popř. za Zmrhala) - Mihálik měl minimum průniků, Vuk by to tam provětral.
            Já se negativními věcmi rozhodně neužírám, ale když se mi něco nelíbí, tak to napíšu. A ze včerejšího výkonu (do 70. minuty) dobrej pocit opravdu nemám. Úplně mě dostávaj argumenty, že jsme Jablonec přehráli. Troufám si říct, že Jablonec takhle hrál cíleně, protože do příchodu Kenii jsme se absolutně nemohli dostat kombinací přes jejich středovou řadu a nedařilo se nám je vůbec přečíslovat. Kombinovali jsme pro Jablonec v bezpečném prostoru, přesně tam, kde oni chtěli. Už podle sestavy bylo vidět, že si Jablonec jede pro remízu.

            • Re: Slavia - Jablonec 0:0

              sasky     před 8 lety 10.04.2016 21:24 |  
              0 0

              Ale tak já to nemyslel jenom na tebe, jen to bylo pod tvým příspěvkem. Spíš mě štve, jak tady spousta lidí jenom nadává a nevidí nic pozitivního. Je opravdu takový rozdíl, jestli Kenia bude hrát 20 nebo 30 minut? Může být, ano, ale zrovna tak se může trefit třeba ten Huš nebo kdokoliv jiný. Ale OK, mohl jít jak říkáš na plac místo Baráka někdy v té 60 minutě. To beru. Jablonec hrál strašně, to je to co jsem viděl já. Nebyli prakticky schopni nějak konstruktivně rozehrát, okamžitě jsme jim sbírali míče z nohy (agresivita od Slavie stejná jak na Dukle, ale tentokrát efektivnější a bez faulů). Problém byl, že jsme pořád někde na půl cesty. Často dával Hušbauer dlouhý balón dopředu (většinou přesně), ale záloha se nestihla vysunout do přečíslení, takže Mešanovič, když míč získal, tak neměl komu a stopeři ho vytlačili z úhlu. Chce to opravdu hrát po zemi (zvlášť s Mešanovičem na hrotu) a dát si narážečku kolem vápna. Snahu o toto tam měl chvílemi Mihalík a chvílemi napravo Frydrych. Zmrhal a Barák včera žádná hitparáda.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      bongor     před 8 lety 10.04.2016 12:55 |  
      0 0

      Dík Borrisi,Ty mi vždycky ušetříš práci.Stačí dát jenom můj odkaz na Tvůj příspěvek a hotovo,mám odpracováno.
      Slavia by potřebovala mnohokrát mnoho takových,jako jsi Ty.Dík.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        Falk     před 8 lety 10.04.2016 16:34 |  
        0 0

        Tak za mě ,včera hra velmi slušná a kdybychom tak hráli pořád,bude vše v pořádku.
        Jenom mám 2 výhrady k Uhrinovi.
        Nějak divně střídá nebo lépe řečeno nestřídá,my přece chceme vítězit a je to přirozené ,tak proč s tím něco nedělá.
        A jeho prohlášeni ,Mihalík je nejlepši vlevo,tak hledá post pro Zmrhala,nemůžu říct ,že mu to nešlo,ale proč experimenty ,když bojujem o 4.místo .Za tyto dvě věci Uhrina vůbec nechápu.Remíza dobrá ,hra dobrá ,ale BOD JE MÁLO.

  45. Redakci:

    tantalos     před 8 lety 10.04.2016 16:43 |  
    0 0

    Borris otevřel téma, které považuji za velmi živé: těch několik "nespokojenců", kteří využijí každé příležitosti, aby si zanadávali na Slavii. Zatímco pan jiři1 zcela soustavně kritizuje některé jevy, které se mu nelíbí, je na něm vidět, že to se Slavií myslí dobře a obvykle je na každém jeho příspěvku přinejmenším pravdy trochu.
    Jsou tu ale jiní, např. japoko, o němž si myslím, že mu dělá dobře si na Slavii plivnout. Asi by nebylo správné je banovat, rozumný člověk si musí vždy udělat úsudek sám, ale bylo by dobré, kdyby si každý mohl přečíst všechny jejich příspěvky za určité období, aby si o nich mohl udělat úsudek sám. Protože není obtížné psát pod více nicky, bylo by zajímavé uvádět u všech přispěvatelů i jejich ID adresy nebo shromáždovat do jedné rubriky všechny příspěvky z jedné adresy.
    Zdá se mi, že úroveň diskusí pod články SN klesla tak výrazně, že některé známé, výborné přispěvatele teď nacházím jen mimořádně.
    Snad by to novýá redakční systém SN umožňuje.

    • Re: Redakci:

      bongor     před 8 lety 10.04.2016 18:38 |  
      0 0

      Máš pravdu tantale,já jsem se vždycky těšil na SN,až si tam pokecáme před i po zápase.Ta atmosféra,která tady byla léta, už někam bohužel zmizela.Pan jiří1,to byl vždy trochu takový pavouk,ale mně nikdy vyloženě nevadil,naštěstí se po krátké odmlce zase vrátil.Já jsem vždycky říkal a říkám to i nadále,že je to slávista a myslí to dobře.Ale od záchrany Slavie se tu objevilo několik dříve neznámých nicků a někteří z nich mě skutečně dovedou nasrat.Je dobře,že sem píšou i mladší kluci,my veteráni tady věčně nebudeme strašit,taky nečekám,že budou mít na všechno stejný názor,jako ostatní.Ale doufám,že každý z nás dokáže po několika příspěvcích poznat,kdo to myslí s naší Slavií dobře a kdo sem přišel provokovat a rozeštvávat. Za to tu poslední dobou postrádám Sokrata.Neví někdo co je s ním?

  46. Re: Slavia - Jablonec 0:0

    Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 10.04.2016 16:58 |  
    0 0

    Již tu bylo k včerejšímu utkání téměř vše napsané, ale napadli mě ještě dvě skutečnosti:

    - vzpomenu-li na náš podzimní vzájemný zápas, tak nás jednoznačně přehrávali a byl jsem rád za bod. I když mají kádr pohromadě déle než my, tak tentokrát jsme byli pány na hřišti my a ztráta dvou bodů jednoznačně musí mrzet.

    - jsem rád, že nevyšel žádný přestup z Jablek k nám, nikdo se mi od nich nelíbil.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:0

      lassiter     před 8 lety 10.04.2016 17:22 |  
      0 0

      Na Pospisilovi je videt, ze to fotbalista je, zajímalo by me, proc tam nehraje v základu

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        bongor     před 8 lety 10.04.2016 18:39 |  
        0 0

        Třeba je na cestě k nám?Já jsem ho dost chtěl jako tvůrce hry.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:0

        sicilianbrno     před 8 lety 10.04.2016 21:21 |  
        0 0

        Přesně tak, už z pohybu bylo vidět že ten kluk to v sobě má a tohodle hráčen narovinu slavia ve středu hřiště potřebuje :-(