Rozhovory

J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

Zástupce majoritního vlastníka CEFC a nový předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík se pro Slávistické noviny vyjádřil k uplynulé sezóně i k aktuálním otázkám.

Slavia má pod křídly CEFC za sebou první sezónu. Jak jste s ní spokojen?

Po podzimní části ligy jsme byli pátí a bylo proto logické, abychom si za jarní cíl dali čtvrtou příčku znamenající evropské poháry. Sportovní cíl jsme na jaře nesplnili a poháry nyní nemáme ve svých rukou. CEFC je však akcionářem 9 měsíců a již samo o sobě to, že diskutujeme o pohárech a rozvoji klubu a ne o insolvenci, je mimořádným úspěchem. Nelze také nevidět, že se jedná o nejlepší výsledek posledních let a že tým se teprve dává dohromady. Máme dost trpělivosti a pracujeme dál. Nerad bych také zapomněl na náš ženský tým a na jeho velké úspěchy v lize i na mezinárodním poli. Jsme také velmi spokojeni s mládežnickým turnajem Slavia International Cup 2016 a již nyní připravujeme další ročníky. Pokračuje i budování mládežnické akademie a celého zázemí.

Platí stále vaše slova o podpoře trenéra Dušana Uhrina?

Ano, platí. Dušan Uhrin přebíral tým ve složité situaci a na podzim s ním skončil na skvělém pátém místě. Jsem spokojen s doplněním týmu a konec jara ukázal, že budování týmu se ubírá správným směrem. Relevantním výsledkem jeho práce bude příští ročník. Před fanoušky a akcionáři nese velkou odpovědnost, ale k ní také musí dostat větší podporu a kompetence ze strany klubu.

Média také spekulovala o angažmá Dušana Uhrina staršího ve Slavii. Můžete to potvrdit?

Dušan Uhrin starší je legendární trenér, velmi si ho vážím a jsem rád, že přijal naši nabídku na pozici sportovního poradce CEFC. Poskytuje mi cenné rady nejen o hře týmu a jeho posilách, ale i o systému fungování klubu.

Dušan Uhrin naznačil další posilování týmu. Můžeme se těšit na Dušana Šventa nebo další výrazné posily?

Máme mladý a talentovaný tým s velkou budoucností, ale potřebujeme ho posílit o 3-4 zkušenější fotbalisty. Dušan Uhrin má jasnou představu a uvidíme, jak se nám ji podaří naplnit.

V případě Dušana Šventa se spekuluje o zájmu dalších klubů,  Slovanu Bratislava nebo Legie Varšava.

Na našich prioritách se nic nemění. Rádi bychom do týmu přivedli slovenského reprezentanta Dušana Šventa. Zájem ostatních klubů potvrzuje, že se jedná o velmi kvalitního hráče. Vím, že Slavia je i pro něj stále srdeční záležitostí a věřím, že si vybere naši nabídku. Rád bych v klubu udržel Simona Deliho a Milana Škodu. Oběma nabídneme výrazné vylepšení kontraktu. Jestliže si však Milan bude přát odejít, má na to morální právo. Tým chceme dále posilovat.

Hodně se také napsalo o nákupu a rozšíření Edenu, jaký je aktuální stav?

Spojit klub se stadionem byl od začátku jeden z našich cílů. Jsem rád, že se jej daří naplňovat. Je uzavřena příslušná smlouva a probíhá standardní akviziční due dilligence. Provádí ho mezinárodní auditorská firma a časově i obsahově se držíme dohodnutého harmonogramu. Případné rozšíření stadionu je teprve druhá etapa a bude stejně jako první předmětem komplexní analýzy, není kam spěchat. Minimální ambicí je zcelit celý komplex spojený se stadionem a dostavět jeho zázemí.

Jak vypadají v současné době majetkové poměry mezi oběma hlavními akcionáři?

Dochází k vypořádání uzavřeného smluvního vztahu a na připravované červnové valné hromadě již bude CEFC 81% akcionářem Slavie Praha. CEFC má také od října call opci a pan Jiří Šimáně put opci na zbývající akcie společnosti Fly Sport Investment. Do konce měsíce Slavia z prostředků CEFC také vyplatí všechny půjčky minoritního akcionáře a budou tak naplněny všechny dohody mezi námi a panem doktorem Šimáněm.

Objevily se také spekulace o tom, že CEFC Slavii peníze pouze půjčuje. Nemůže to ohrozit budoucnost klubu?

Je to nesmyslná spekulace, Slavia je finančně stabilní a silný klub. Jedná se jen o technickou záležitost. CEFC je vázána smluvní dohodou s druhým akcionářem do října letošního roku nenavyšovat základní jmění společnosti. Bezprostředně poté dojde k navýšení základního jmění firmy. Investice CEFC do Slavie jsou vedeny dlouhodobým zájmem o český fotbal a rozvoj jeho nejstaršího klubu.

Těšíte se na finále českého poháru a jaký tipujete výsledek? Bezesporu je také předmětem řady zákulisních spekulací.

Oba týmy mají motivaci, finále národního poháru je ve vyspělých fotbalových zemích jedním z vrcholů a nic jiného než to, že uvidíme dobrý fotbal a vyhraje na trávníku lepší tým, si nemůže český fotbal po diskutabilním konci sezony dovolit.

S jakými ambicemi vstoupí Slavia do příštího ročníku?

Nebudeme si dělat žádné alibi, příští rok již jedeme naostro. Klub tradice, velikosti a finanční síly Slavie nemůže mít malé cíle. Všichni ve Slavii musí vědět, o co usilujeme. Chceme v lize skončit na příčkách zaručujících postup do evropských pohárů a rádi bychom po dlouhých letech viděli Slavii bojovat o český pohár.

Komentáře (267)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    DavidM     před 3 lety 17.05.2016 15:38 |  
    0 0

    Jarda Žije:-D díky za rozhovor:-)

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      ElvisPresley     před 3 lety 17.05.2016 15:43 |  
      0 0

      Díky za rozhovor ale mohlo se vytěžit víc z něj.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        spino     před 3 lety 17.05.2016 15:46 |  
        0 0

        :DDD

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        DavidM     před 3 lety 17.05.2016 15:47 |  
        0 0

        Mě se rozhovor velmi líbil a jsem rád, že je jarda poučen a neřekne hned všechny posily a plány.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Thorklaer (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:10 |  
        0 0

        bez vidliček bohužel těžko :-(

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          JS (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 22:33 |  
          0 0

          :D :D

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Faris (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 15:50 |  
      0 0

      Taky mne to napadlo, sláva, ještě žije:-). Sice nic převratného nebylo sděleno, ale spíš potvrzení toho, co už víme. Jen mě zaskočily ty opce, to znamená že je právo, nikoliv však povinnost odkoupit podíl p. Šimáněho. Jsem zvědavý, jestli p. Šimáně zůstane v pozici minoritního akcionáře nebo CEFC ovládne celou Slavii. A potěšila mne zpráva o tom, že se nabídne Delimu a Škodovi nová smlouva. Ještě bych zkusil to, co psal někdo dřív, zajistit pro Simona bydlení a integraci jeho rodiny (manželka s dítětem), pokud mají zájem.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            před 3 lety 17.05.2016 15:51 |  
        0 0

        Jestli ta smlouva Delimu neměl být nabídnuta už dávno.... no nebudeme spekulovat, že.....

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Thorklaer (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:32 |  
          0 0

          že by pan Šimáně pochybil!? To se mi nechce věřit, takový solidní obchodník.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Barra     před 3 lety 17.05.2016 16:41 |  
          0 0

          Dostane vyrazne vylepseni smlouvy. V tom pripade ale ocekavam ze podepise na delsi dobu nez bezi stavajici smlouva, ktera je do 2018. Pochopil jsem ze Milana, kdyby chtel, nechaji odejit, ma na to morelni pravo. U Simana Deli naopak jsem pochopil, ze budou chtit dodrzet stavajici smlouvu (jedine ze by v ni mel ze muze odejit kdyz nejaky klub polozi predem dohodnutou cenu na stul), i kdyby nepodepsal novou, vylepsenou.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                před 3 lety 17.05.2016 17:18 |  
            0 0

            Vyhrál jste bludišťáka

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              Barra     před 3 lety 17.05.2016 20:12 |  
              0 0

              ? Prosim o preklad do kazdodenni cestiny.

              • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                    před 3 lety 17.05.2016 20:36 |  
                0 0

                já jen, že to vypadá, že některé věci pan doktor podcenil. Ale je to jen můj pocit a nerad bych někomu křivdil.

              • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                biggris (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 21:58 |  
                0 0

                To je z jedny legendarni cesky televizni souteze pro studenty zakladnich skol. Jmenovala se bludiste a tymy v nich vyhravali bludistaky - takovy plysovy maskoty ty souteze, vypadali jako cervi s tykadlama. V prenesenym vyznamu ti chtel dat najevo, ze poukazujes na zcela zrejmou vec...neco jako kdyby ti rek, ze jsi znovu objevil kolo:-)

                • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                  Barra     před 3 lety 17.05.2016 22:27 |  
                  0 0

                  Dekuji vam obema -:)

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        quelhar (admin)     před 3 lety 17.05.2016 15:54 |  
        0 0

        Jsou tam opce z obou stran (call i put), takze je pravo odkoupit za nejakou cenu a povinnost odkoupit za jinou cenu.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Jachym     před 3 lety 17.05.2016 16:23 |  
        0 0

        Ano, v tomto individuálním případě bych proti spojování rodin cizinců v ČR nic nenamítal :-)

  2. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    spino     před 3 lety 17.05.2016 15:45 |  
    0 0

    Zaujala mě jedna věc. Aktuálně má Jiří Šimáně 40 % akcií, po mediálních přestřelkách bylo řečeno, že se sníží jeho podíl na 33 %. Nyní se dozvídáme, že CEFC bude zanedlouho vlastnit 81 %. Co to tedy znamená? Bude Jiří Šimáně vlastnit 18 %, nebo z klubu odejde úplně a ten zbytek budou vlastnit nějací drobní akcionáři?

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      naplavnik     před 3 lety 17.05.2016 15:56 |  
      0 0

      Jj,taky mne to zaujalo,hlavně zda to bylo myšleno 81% před,či po navýšení základního jmění.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Barra     před 3 lety 17.05.2016 16:07 |  
        0 0

        J. Tvrdik jasne rika ze (a) navyseni bude ted v cervnu a (b) ze je dohoda s DU ze se do rijna 2016 nebude navysovat zakladni jmeni. Znamena to ze CEFC odkoupi(la) od JS 21 % k svym stavajicim 60. Na zbytek je opce.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          naplavnik     před 3 lety 17.05.2016 16:14 |  
          0 0

          Takže ta hypotetická půjčka se přelije do navýšení v říjnu,tudíž se 81% ještě navýší,to jsem celkem překvapen a vidím to jako úplně stáhnutí se dr.Šimaněho.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Barra     před 3 lety 17.05.2016 16:20 |  
            0 0

            Tak to je celkem logicke. Naopak by bylo blbe, kdyby se doopravdy jednalo o pujcky, ktere by Slavie musela zaplatit zpet. JS ma samozrejme moznost udrzet svuj podil, v tom pripade musi ale investovat de klubu.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:19 |  
          0 0

          Nemáš spíš na mysli Šimáněho?

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Barra     před 3 lety 17.05.2016 16:22 |  
            0 0

            Nejak mi to unika, Radku. Simene v jakem smyslu?

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              Barra     před 3 lety 17.05.2016 16:24 |  
              0 0

              No ja vul, beru to zpet. Samozrejme s JS a ne DU.

              • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                naplavnik     před 3 lety 17.05.2016 17:06 |  
                0 0

                Barro,kdo se v tom má potom vyznat,copak nestačí,že jsou v klubu dva DU :-D

  3. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    axxoSKS (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 15:55 |  
    0 0

    Supr rozhovor. Žádné prokecnutí tam není, je vidět, že už to je víc profi.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:20 |  
      0 0

      SN nejsou Twitter. :-)

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Jachym     před 3 lety 17.05.2016 16:26 |  
      0 0

      Je otázka, do jaké míry to korigovala zdejší redakce...:-)) Ale jinak dobré zprávy, sice hlavně potvrzení očekávaného, ale jsem rád, že jsem v cílech s Jardou (odpustím si oblíbenou leteckou předponu:-) zajedno.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        urs (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:36 |  
        0 0

        nabízí se tedy otázka na redakci:

        jak velké byly korekce pana předsedy?? :D

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:38 |  
          0 0

          Místo 3-4 jmen hráčů, kteří k nám přijdou je napsáno ''...3-4 zkušenější fotbalisty...'' :-)

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            axxoSKS (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 17:08 |  
            0 0

            :-)

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Heretic (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 22:07 |  
          0 0

          A byl to vubec rozhovor? Moc to tak nevypadá.

  4. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    malan (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:12 |  
    0 0

    Tak hlavně pozor na 95% posily.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      dalislavista     před 3 lety 17.05.2016 20:36 |  
      0 0

      bylo to na 85%, ne? :)

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      smileboy     před 3 lety 18.05.2016 08:18 |  
      0 0

      Hlavně pozor na 4% posily... Ale ty už má pod palcem Sparta, tak to snad u nás nehrozí...

  5. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Barra     před 3 lety 17.05.2016 16:16 |  
    0 0

    Diky za rozhovor, ktery je jasny a ve kterem se netoci kolem horke kase. Ze se DU senior zapojil jako poradce p. Tvrdika jen vitam. Vec stadionu pokracuje, idem ditto mladeznicka akademie, na posilach 3 az 4 "zkusenejsich" hracu se pracuje, Simon Deli a Milan Skoda dostanou jeste lepsi smlouvu, s J. Simane se dohodli na odkoupeni 21% a mozne prevzeti zbytku akcii, p. Luhovemu snad dostatecne vysvetlil "ty pujcky". A cile na pristi sezonu jsou jasne. Mam z tohoto rozhovoru radost a dobry pocit. A jestli nam bude zitra prano, tak za 2 mesice uz budeme mit prvni zapas druheho predkola odehrany a budeme se chystat na zpetny zapas (14 a 21.7).

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 00:05 |  
      0 0

      Barro, jen drobná oprava a nic ve zlém: nikoliv "zpětný zápas", ale "odvetný zápas" (od slova ODVETA).

  6. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Grobar     před 3 lety 17.05.2016 16:37 |  
    0 0

    Skvělý rozhovor, skvělé zprávy. Co víc si přát... Jarda a Slavia na hrad!!!

  7. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Khadgar     před 3 lety 17.05.2016 16:40 |  
    0 0

    Tomáši Bergerovi končí smlouva a chce ukončit kariéru, což je docela překvapivé. Ale předpokládám, že už o něj zájem stejně není (pokud někdy byl, resp. opravdu to byl ten starší hráč, kterého myslel Šimáně).

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 17:12 |  
      0 0

      To je neobvykly.. Nicmene my stejne potrebujem ted hrace jinyho typu, spis rychly, dynamicky..

  8. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 16:50 |  
    0 0

    Osobně mě z toho vychází tři věci,odchod Simáněho z klubu,stadion se hned tak rozšiřovat nebude a kdoví jestli, dále pak sázka na rodinu Uhrinů .Musíme tedy doufat.že tu čínané opravdu vydrží dlouhodobě a DU bude mít jako trenér sportovní úspěchy,hráči se tudíž budou kupovat dle jejich představ, tak hlavně aby se pak pro každého nového trenéra nemuselo kupovat nové mužstvo,kdyby se náhodou trenér musel měnit.

  9. BARAK

    Dresco     před 3 lety 17.05.2016 16:54 |  
    0 0

    V nominaci na hrace mesice. Podle me by si to zaslouzil vyhrat v konkurenci s Lafatou a Pulkrabem.

  10. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    postovni (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 17:03 |  
    0 0

    Tak myslím, že JŠ ve Slavii si můžeme odškrtnout jako vyřízenou záležitost. Po říjnu ho kapitalizací půjček CEFC doředěj někam na jednotky procent a ty oboustranný opce zajistěj, že na tom neprodělá (put opce pro JŠ) a zároveň se ani nebude moct vézt jako černej pasažér a vydělat bez rizika na zhodnocení Slavie (call opce CEFC). Odteď bude něco jako tichej společník a když tak tichej nebude, tak dřív nebo pozdějc jedna strana realizuje tu opci a JŠ skončí ve Slavii úplně.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      postovni (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 17:06 |  
      0 0

      Jo a se stadionem podle mě mlžej, protože Hrdá před časem říkala, že to koupěj jen oddlužený a to závisí na ochotě držitelů dluhopisů Eside prodat. Zatím je nabídka za 50% nominálu a ochotu moc nevidím.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          před 3 lety 17.05.2016 17:21 |  
      0 0

      Děkuji to dlouhé se mi číst nechtělo

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 18:03 |  
        0 0

        :-D

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Thorklaer (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 18:32 |  
      0 0

      Dík! Jsem rád, že se na SN dávají odkazy bat články, které celé čerpají ze článku na SN. Ou, Wait! Tady něco nehraje...

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Kara (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 19:46 |  
        0 0

        Aspoň jsou tam SN odcitované ;)

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 20:28 |  
        0 0

        ocetnik to ale ocenil. :-D

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      PetCC     před 3 lety 17.05.2016 20:40 |  
      0 0

      Tohle mě docela zaujalo. iSport má článek se zdrojem v 16:51, České noviny, což je ČTK v 18:19 (18:51) taky se zdrojem slavistickonoviny.cz.
      A web Synotliga.cz to už má jen se zdrojem ČTK.
      Ale i tak je zajímavý, jak se odtud rychle informace šíří :-)

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Kara (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 21:28 |  
        0 0

        Synotliga cituje v textu, že jde o rozhovor na SN

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Travinho     před 3 lety 17.05.2016 22:16 |  
          0 0

          Vždycky by se měl citovat primární zdroj, pokud je dohledatelný, ale při úrovni našich novinářů...

  11. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Thane (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 17:37 |  
    0 0

    Co byste rikali na Koneho ze Slovacka? Ja bych ho chtel protoze je jako z kamene. Libilo se mi ze kdyz si s nim Deli zahraval tak narazila kosa na kamen. Mit takovy hrace dva..parada. Obcas kdyz ho vidim tak si vzpomenu na Bonyho. I typologicky by se mi libil.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      afro     před 3 lety 17.05.2016 17:58 |  
      0 0

      Ja na to rikam, ze je to kopyto.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      naplavnik     před 3 lety 17.05.2016 18:00 |  
      0 0

      Typologicky proč ne,ale zatím toho moc nenastrilel.Navíc Slovácko přišlo o Doska,nevím,zda by byla ochota ztratit i jej. A co třeba ten Diviš,ten mi nepřišel úplně neproduktivni,i když asi #prumernestaci

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      xavi     před 3 lety 17.05.2016 19:42 |  
      0 0

      kdyby jsme chtěli někoho zmrzačit a vedli jsme čtyři nula,tak na posledních deset minut je to ideální hráč

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        JS (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 22:39 |  
        0 0

        :D :D

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      spino     před 3 lety 17.05.2016 20:37 |  
      0 0

      Já si budu pořád stát za tím, aby do Slavie přišel Ondra Vrzal. :) Je to slávista a dříč, takové hráče pro evropské poháry potřebujeme.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      fleder     před 3 lety 17.05.2016 20:42 |  
      0 0

      Řekl bych, že takový průměr nestačí..

  12. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    afro     před 3 lety 17.05.2016 18:07 |  
    0 0

    Diky, Jarda zije. Sympaticky rozhovor a takove potvrzeni drive nastineneho smerovani Slavie. Mne osobne trochu blikla nadeje, ze by rozsirovani kapacity Edenu nemuselo byt tak bezhlave, jak to na me pusobilo...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 18:16 |  
      0 0

      Já doufám, že k tomu ani nedojde. Nejsme schopni naplnit ani současnou kapacitu stadionu, a tak proč zvětšovat stadión o dalších 50% a s repre to bude podobně, tam se taky stěží naplní stadión s kapacitou 30 000.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        afro     před 3 lety 17.05.2016 18:33 |  
        0 0

        To jsme na tom stejne. Az nas bude na Slovacko nebo Zlin chodit 15k, tak prosim...

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          kjandourek (admin)     před 3 lety 17.05.2016 19:51 |  
          0 0

          A kdyby se to udělalo na patra? Pokud je podmínkou pro pořádání finále LM stadion minimálně pro 35 tisíc, tak proč takový menít, dyž tu ta možnost je...

          Na ligu by mohla být otevřena jenom spodní patra s kapacitou dvacet a na větší zápasy by se otevřel jindy zakrytý vršek...

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 20:27 |  
            0 0

            Já nevím. Návrh, jak by to mělo vypadat ( http://www.stadiumconsultancy.com/en/projects/RefEden.php). Nevypadá to špatně, ale my takovou kapacitu nevyužijeme. Reprezentace také ne. Jediná možnost jsou koncerty, ale to si myslím, že nebude tak obvyklé, když to bude vlastnit CEFC a šla by tímto proti klubu (poničený trávník,...) A to druhé patro, toho se bojím. Ten stadión začne vypadat jinak, hůř... Kdyby chodilo na Slavii pravidelně 15K+ diváků, tak by to bylo ještě pochopitelné, ale ten stadión bude vypadat divně, když tam bude 7-8K diváků. TS bude vypadat prázdná (druhé patro bude třeba zavřené).

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 00:13 |  
              0 0

              Souhlas, rozšiřování Edenu je nesmysl, druhé patro už je úplně o ničem. Na Strahově se dvěma patry pak vypadalo 2,600 diváků hodně tristně. Takhle je to akorát, nezaplníme ani Jih. A rozšiřovat kapacitu na finále LM, které můžeme pořádat jednou za 15-25 let, je (z mého pohledu) hloupost.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      donford     před 3 lety 17.05.2016 18:25 |  
      0 0

      Myslím, že tento rozhovor přišel psychologicky ve správnou dobu. Liga skončila a obec slavistická je teď rozradovaná a možná ale lehce nejistá, co jako bude dál? Jakým směrem se vydáme, co nás čeká? Tímto hovorem se zase dostáváme do jakýchsi mantinelů, do jistot a vedení (pan J.T.)nám dává další impuls, nasměrování a my můžeme každý dle své letory snít, rozumovat, usuzovat, fantazírovat a nebo být tvrdí realisté či skeptikové. Zase je o čem mluvit, případně se hašteřit nesouhlasit, ale bavit se především o fotbale a o Slavii.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Grobar     před 3 lety 17.05.2016 19:03 |  
        0 0

        +1

  13. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    naplavnik     před 3 lety 17.05.2016 20:15 |  
    0 0

    No Hubschman v TV moc nepotěšil "pro zisk poháru uděláme my na hřišti i mimo něj maximum"... Třeba je jen příznivcem netradičního humoru,což v zápase s Marilou prokázali snad všichni aktéři :-D

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      belmis (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 20:19 |  
      0 0

      jo, to bylo dobrý -). Taky jsem se jeho černému humoru musel zasmát -)

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      dalislavista     před 3 lety 17.05.2016 22:20 |  
      0 0

      prostě upřímný kluk...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Kurt77     před 3 lety 17.05.2016 22:30 |  
      0 0

      já zase nevěřil svým uším...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Kara (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 22:35 |  
      0 0

      Tak upřímnost se cení

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      JS (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 22:40 |  
      0 0

      A ta částka také nesouhlasí.

  14. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    JS (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 22:44 |  
    0 0

    Aniž bych to myslel nějak škarohlídsky, myslím si, že Milan Škoda je dost přeceňovaný hráč, zvlášť pokud by byl v létě prodejný směr zahraničí, a my mu místo toho nabídli "výrazně lepší podmínky" setrvání. Ve svém věku už nemá žádnou perspektivu, a každým rokem bude méně prodejný. Také se může stát, že mu "dojde střelný prach" jako teď na jaře, a pak budeme mít v kádru přeplaceného starého průměrného hráče, který bude leštit lavičku.

    Tím nechci říct, že bych mu to přál, ale když se podíváme na jeho kariéru, vidíme, že se mu povedla sezona a půl ze všech, které v lize odehrál. A letošní jaro naznačilo, že z něj nemusí být druhý Lafata, kterému nedělá problém střílet gól co zápas i v pětatřiceti. Zkrátka Milanovi nevěřím v jeho vyrovnané výkonnosti a v hodnotě jeho potencionálního dalšího přínosu.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Faris (přítel SN)     před 3 lety 17.05.2016 23:01 |  
      0 0

      Jako hustý názor, ne že ne. Sáhnout na modlu chce odvahu. Absolutně nesouhlasím, ale respektuji. Tvůj názor není útočný, zapšklý. Já si naopak myslím, že Milan přesahuje Lafatu. Když má den, a jakože ho má často, dokáže sám rozhodnout zápas. Samosebou, někdy se nedaří, ale za mě je Milan český útočník č1. A pokud chceme uspět na Euru, podle mne pouze se Škodou v útoku máme šanci. Necid bohužel ne, Lafata a Vydra vůbec. Ale souhlasím,pokud přijde nabídka za 60+ mega, asi bych prodal.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Borris     před 3 lety 17.05.2016 23:15 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím. A já tě jen doplním, že jsem třeba nikdy neviděl Lafatu dát nějaký gól po své vypracované akci, jako se to třeba povedlo Škoďákovi tehdy v Plzni nebo samozřejmě v derby na Toaletný, kde si vytřel řiť s celou rumunskou obranou. Přesně jak to říkal tehdy Míra Bosák, to bylo školení sparťanské obrany které provedl pan profesor Škoda, stačí jen podepsat! Prostě Lafata je jen doklepávač do prázdné brány a navrch slizoun co si hraje na slušňáka. Milan je komplexnější, silnější do kombinace a umí si gól připravit i sám a k tomu nemá zapotřebí žádné výstřelky a simulace ve vápně, jako ten rádoby charakterní nimrod z toho druhého týmu.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Nax     před 3 lety 18.05.2016 06:51 |  
          0 0

          Lafata je odrazeci stena. Jinak Skodovi bych pral zahranicni angazma, at se zajisti.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Jachym     před 3 lety 18.05.2016 09:21 |  
          0 0

          Oba jsou úplně jiné typy i díky svým tělesným dispozicím. Amo, Lafata je křivák tvářící se jako beránek, ale výběr místa v šestnáctce má famózní. Ono skoro 200 ligových gólů asi není náhodou. Je ale pravda, že má daleko větší podporu ze zálohy. Milan Škoda je každopádně pro nás v posledních sezónách nepostradatelný hráč tahající nás často z bryndy. Nesouhlasím ale s tím, že jen s Milanem máme šanci na Euru. Velkou část jara byl "plonkový" a jakoby otrávený. Nakonec se přece jen zvedl a na Euro by i s Lafatou jet mohl zvláště když výběr v útoku máme jinak dost tragický.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Boss82     před 3 lety 17.05.2016 23:59 |  
      0 0

      JS, Ty máš zvláštní schopnost - ještě nikdy si snad nevyplodil názor, se kterým bych souhlasil.

      Ale toto, to je vážně síla, to není názor, to je blábol. Nesouhlasím s ani jediným slovem a myslím, že nebudu úplně sám.

      V normálních klubech si svých hvězd váží a hýčkají je. Zatímco my bychom, dle Tvého názoru, měli Milana střelit hned, jak přijde trochu rozumná nabídka. Opravdu "chytré a koncepční".

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:29 |  
        0 0

        Tak se pojdme mrknout na to, s cim nesouhlasite. :)

        Dejme tomu, ze Milan Skoda nyni dostava plat zhruba 200 tisic mesicne (zdroj aktualizovana databaze Football Manageru, nevim, kde jinde najit relevantnejsi udaj), to je 2,4 milionu rocne. Vyrazne zvednuti platovych podminek, aby se vyrovnalo zahranici, by muselo byt nejmene dvakrat, ale spis dva a pulkrat, mozna vic. Dva a pulkrat vic je 6 milionu rocne. Prodlouzime mu smlouvu, takze jeji platnost bude tri roky? Za tri roky tak zaplatime Milanovi 18 milionu. To jsou velke naklady, za nez jde nakoupit spickovy ligovy utocnik.

        Ted si to srovnejme s potencionalnim prijmem. Podle transfermarktu ma Milan hodnotu 900 tis. Euro, tzn zhriba 24,3 mil. Kč. Podle FM ma hodnotu 42 mil. Kč, takže prodejni cena muze byt nekde uprostred, zhruba 1 mil. Euro. Tu bude kazdy rok ztracet s tim, jak bude starnout a bude mene a mene zajimavejsi pro zahranicni kluby. Mame tu tedy neprimou umeru: Cim starsi Milan bude, tim mensi hodnotu bude mit a tim vice ho budeme preplacet (je rozdil platit 500 tis mesicne spickovemu hraci na vrcholu vykonnosti a hraci blizicimu se ke konci kariery).

        Z ciste ekonomickeho hlediska je tedy jednoznacne logicke Milana strelit. Navic pokud on sam ma zajem jit do zahranici natolik velky, ze kdyz mu v zime moznost nevysla, "trucoval" a hral stejnej shit, jako pred tremi lety. Ja ho bezmezne respektuji za to, ze Slavii pomahal v tezkych casech. Ale myslim si, ze pro obe strany by bylo nejlepsi, kdyby mu vysel vysneny prestup. On by mel zahranici a prachy, my bychom meli prachy a navic moznost zapracovavat do kadru mladsi, perspektivnejsi hrace.

        Napsal jsem snad neco, s cim se da nesouhlasit? Ja myslim, ze jen komentuju dost realnou pravdepodobnost vyvoje situace. To, ze starsim hracum klesa vykonnost, je proste fakt.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Gino     před 3 lety 18.05.2016 11:34 |  
          0 0

          Já Vám do toho vlezu... smlouva se dá samozřejmě udělat tak, že:

          a/ v prvním roce bereš 6 mega, v druhém 4,5 a v třetím 3...
          b/ bereš 3 mega ročně, ale pokud odehraješ alespoň 25 utkání a vstřelíš alespoň 15 branek, bereš 6 mega ročně, pokud alespoň 20/10, bereš 4,5 mega ročně....

          To jen například.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            biggris (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:56 |  
            0 0

            Ano to je pravda, ale na druhou stranus takto "lukrativni" smlouvou by zase nemusel souhlasit Milan. Ale tohle tema se mi libi. Ja uplne nemuzu souhlasit s kolegou vyse, ze Milan je precenovany. Spis bych to nazval jako postradatelny. A to presne z duvodu uvedenych vyse. Jinak samo sebou Skodu mam rad:-)

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      slamacek (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 08:24 |  
      0 0

      tvemu nazoru rozumim, tve obavy ovsem nesdilim. nesmis zapominat kolik balonu dostava za zapas a kolik golu vstrelil. S lepsi zalohou u nej vidim realne, ze vstreli i 20 golu za sezonu a kluci se mu budou zlepsovat. Pro mne je proto jediny otaznik jeho zdravotni stav. souhlasim s tim, ze pokdu by Milan trval na svem odchodu, dostal nabidku nekam kam by chtel jit, meli by ho pustit. i 30 mega je slusna cena, ale fajn bude pokud mu nabidnou i vylepseni smlouvy a Milan se tak sam rozhodne, ze zustane.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      afro     před 3 lety 18.05.2016 08:27 |  
      0 0

      Já si myslím, že minimálně pro nás aktuálně přeceňovaným hráčem není, protože při hře na jednoho hrota je to ve Slavii jasná jednička, i když Mešanovič v posledním zápase s Plzní zahrál velice dobře. Ale jinak o něj asi nějak extra velký zájem z ciziny nebude. Teď mám na mysli západní ligy. Přeci jen věk hraje výrazně proti němu a máš pravdu, že stabilně dobře hraje posl. dva roky. Já jsem mu třeba před působením Beránka nevěřil vůbec a jeho výkony mě velice překvapily. Musíme děkovat MBVCD za jeho zmrtvýchvstání.

      Každopádně bych se ho snažil udržet, ale ne za každou cenu. Už teď zezačátku jara působil otráveně...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      doors     před 3 lety 18.05.2016 08:34 |  
      0 0

      A to já s tebou částečně souhlasím.
      Na naši ligu je to velmi dobrý hráč, ale tvrzení, že na EURU máme šanci jen s ním v útoku, je spíše úsměvné a svědčí to tom, že leckdy fanouškovský pohled a sympatie přehlíží realitu.
      Milan Škoda nemá žádné zkušenosti a mezinárodním fotbalem, který je mnohem rychlejší i techničtější. V repre se prosadil v jednom zápase a to proti soupeři, který skutečně nepatří mezi TOP týmy.
      Osobně bych byl rád, kdyby zůstal, zvláště kdyby jsme hráli EL. Tam by se i ukázalo, zda se dostatečně prosadí v mezinárodním fotbalu a pokud ano, tak může "Arábie" odejít klidně ve 31-32 letech.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Robinator     před 3 lety 18.05.2016 09:17 |  
      0 0

      JS - já s tebou úplně souhlasím..Daleko horší by byl případný odchod Deliho. Škodu dokážeme zalepit, pokud budeme mít funční zálohu, útočníka, který dá kolem 15 branek za sezonu seženeme. Ale je jasný, že spousta lidí ho vynáší do nebes, přece jen dlouho tu nebyl takto golový hráč..

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Jachym     před 3 lety 18.05.2016 12:10 |  
        0 0

        Já bych třeba daleko víc postrádal Škodu. Gólový útočník je nedostatkové, pro dříve narozené až tuzexové, zboží. Hráče ve středu obranu mohou velmi dobře hrát Latka, Bílek nebo Fradrych.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 09:23 |  
      0 0

      JS Vase nazory nejsou z kategorie ztotoznitelnych nicmene vyse uvedenym blabolem jste tomu dal korunu. Ac Vam Vas nazor neupiram, tak obsah je z meho pohledu vice nez pofiderni. Milan u nas odehral 3 sezony nejvetsiho marastu kdy mu nechodila vyplata, hral na stoperu a pod. A nyni, kdyz je mozno mu jeho sluzby vyplatit , tak bychom se ho meli zbavit ? To je jako kdyz si chlap pop 60 nabrnkne mlady rosti a zenu s kterou byl 30 let posle na stary kolena do sveta ? S tim ja nemuzu souhlasit a durazne se proti Vasemu prispevku ohrazuji. Skodak je legenda na urovni Vlcaka a i kdyby dal pristi sezonu jen 10 branek, jeho misto je v Edenu ! P.S. a s Lafatou jdete, s odpustenim, do haje, jeho moralni kredit je nekde na urovni milanovejch kotniku.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:10 |  
        0 0

        Smely, Vy jste z toho meho nazor pobral tak pulku a zbytek Vasi reakce je na neco domyseneho. Ja Skodovi nechci upirat zadne zasluhy. Vsichni hraci, kteri kopali ve Slavii, zatimco jim nechodila vyplata, atd. zaslouzi uznani.

        Ale kdyby se mela jeho vykonnost propadnout nebo zustat na urovni letosniho jara, tak presto ho budete preplacet? Nechate v tymu hrace, ktery ma nejvyssi plat a pritom nehraje? Je to hazard s pokladnou (chapu, ze nyni nemame problemy, ale sami jsme byli svedky, jak rychle takove problemy mohou nastat a pak klub podobni hraci zruinuji).

        Fotbalovy klub a vztah hrac - zamestnavatel neni to same, jako nejaky rodinny vztah, to je spatne prirovnani. Podivejte se na Chelsea nebo jine velkokluby. Dohral Drogba u nich? Nedohral. Lampard? Nedohral. Proste v urcitem case uz jejich sportovni prinos prestal byt pro klub hrajici na urcite urovni prinosny. Za plat techto hracu mohli mit plat dvou perspektivnejsich. Podekovali jim, rozloucili se s nimi jako s legendami. Nikdo jim neuprel jedinou zasluhu. Ale v prvni rade nam jde idealne o nejakou a) dobrou vykonnost kadru b) financni stabilitu (mozna i ziskovost?) klubu, sport je pragmatismus, ne sentiment.

        Lafatu jsem zminil proto, ze v petatriceti je schopen hrat ceskou ligu na top urovni Jeho moralku nekomentuji, ta neni pro me srovnani relevantni. Mluvime tu o sportovnim prinosu.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:14 |  
          0 0

          Ja proste nechapu Vase uvahy v kontextu vyse uvedeneho komentare a Vami navrhovanych radobyposil pod minulymi clanky. Va nazor Vam samozrejme neberu a naprosto jej respektuju, nicmene s nim nesouhlasim. Skoda bude jeste minimalne sezonu uplne jinde nez Vami zminovany hraci v cele s Jean-David Beauguelem, ktereho byste videl rad v dresu Slavie. Ja ne. Snad jen na zaver, sportovni a moralni kvality jsou atributy naprosto neoddelitelne a Vami zminovany hrac z protekcniho klubu je dle meho nazoru moralni nula.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 14:39 |  
            0 0

            Tak pozor, já nepsal, že to jsou mí vysnění hráči, já se snažil jen napsat výcuc toho nadprůměrného, co se na ligových trávnících pohybuje. A za většinou si naprosto stojím. Beauguel je typ Bonyho Wilfrieda, proto mne zaujal. Viděl jsem ho v několika utkáních a i když nevstřelil gól, byl na hřišti velice platný. Pak se tam někdo ofrňoval nad Šćukem, naprosto nepostradatelým "základním kamenem" Jarolímovy Boleslavi. Primárně mi šlo o to dát dohromady seznam nadprůměrných ligistů, sám jsem tam však psal, že bych se raději poohlížel v zahraničí.

            Morání nula Lafata možná je, ale jeho efektivita je neuvěřitelná. Tolik k oddělování morálních a fotbalových vlastností.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Jachym     před 3 lety 18.05.2016 12:16 |  
          0 0

          S většinou (nesmyslnost vydržování si hráče "za zásluhy"se dá souhlasit, ale to ještě dlouho nemusí být případ Škody. Proč by zrovna on nemohl mít v současném věku Lafaty velmi dobrou výkonnost? Podívej se na Doška.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 14:21 |  
            0 0

            Může a nemusí. Jak tu někdo správně podotknul, Milan nemá žádný talent, to co předvádí, tvrdě vydřel. Předtím nehrál nic moc. Pro mě je lepší dostat za něj 30 mil. a více, tzn. (vrabec v hrsti) než spoléhat na to, že bude mít následující tři čtyři roky stejnou výkonnost, jako měl loni.

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 15:03 |  
              0 0

              jasny a privedem misto neho chlapika co letos netrefil zarizeni...ach jo...nekdy jsou ty diskuze opravdu za trest...

              • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 17:32 |  
                0 0

                Já neřekl, že ho chci přivést! Psal jsem seznam dle mého názoru nadprůměrných ligových hráčů.

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 19.05.2016 17:46 |  
              0 0

              S takovou ale nikdy nebudeme v Evropě ani z půlky tak úspěšní jako Plzeň či Letenští letos. Hráče je třeba podržet a dívat se na jejich cenu pro tým s oheldem na výkonost nikoliv na tržní cenu, která po 30 logicky klesá.
              Milan má sice vše vydřené, ale není to rychlostní typ, a ani Došek není technik. Čili pokud by Milanovi sedělo zdraví, nevidím důvod, proč by ještě 5+ let měl hrát jako teď. Plus. I Lafata začal dávat kotel branek až po návratu z Austrie a to mu bylo 28 let? Do té doby měl statistiky podobné jako Milan...
              Jinak věřím tomu, že druhého hrota co dá 15+ branek za sezonu už máme v Murisovi, který dal 8 v bídné Jihlavě a celkem má letos 12. Jak si tým sedne, věřím že za další sezonu to minimálně zvládne zopakovat. S rozpočtem 250M pro nás prostě už nemůže být nabídka 1M€ za hráče co dá 15 branek v lize a je v repre atraktivní. Takový hráč má být tím, co bude držet vysoký standard pro mladíky, kterí se mohou rozehrát a prodat za +100M.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      tirionek     před 3 lety 18.05.2016 09:25 |  
      0 0

      A já zase docela souhlasím. Poslední dobou se ukázalo, že Milan je dosti náladový a taky náchylný ke zraněním (na druhou stranu, kdo u nás nebyl poslední půl sezonu zraněný, že?). Milan je podle mě trochu psychicky labilnější a snadno se sveze s formou týmu. Takže pokud bude možnost zahraničního angažmá, tak by si ho nejen zasloužil, ale zároveň by nám uvolnil rozpočet. Přeplácet hráče asi nemá moc cenu. I když si někteří myslí, že v rukách CEFC budeme brzy někde na úrovni Basileje. Sice nevím, kým Škáoďáka nahradit, ale ten problém bychom dříve nebo později řešili tak jako tak. Věk nezastavíš.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:14 |  
        0 0

        Presne tak. Pokud bych mel davat Skodovi 100-150 tisic tydne, nebo zaplatit, ja nevim, placnu, Ondraska a Tecla (nebo jakehokoliv utocnika "v nejlepsich letech" anebo mladeho s rostouci vykonnosti a potencialem zpenezit jej jako Dzeka) a dat jim treba 75, B je jasna volba.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Travinho     před 3 lety 18.05.2016 16:28 |  
          0 0

          Vždyť třeba Ondrášek je jen o necelé dva roky mladší...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      notrax     před 3 lety 18.05.2016 11:39 |  
      0 0

      Souhlasím.

      On Milan sám o sobě není žádný talent od Boha, to si řekněme na rovinu, vše si vydobyl poctivou a tvrdou dřinou a obávám se, že tahle či minulá sezóna byla jeho strop a dále se prostě už zlepšovat nebude a udržet si podobnou výkonnost jako v posledních dvou sezonách, no nevím, já bych za ty prachy neriskoval.

  15. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Fulham     před 3 lety 17.05.2016 23:15 |  
    0 0

    Dám odbočku za kterou se omlouvám, ale. Hradec se raduje z postupu do ligy. Ty woe jestli ho tam s tou zriceninou pustej, tak předpokládám, že se někdo z Vanďáku ozbroji a ustreli Peltovi prdku... Nic proti sportovnímu postupu Hradce, ale bejt z Varnsdorfu nebo Ústí, budu mít vztek.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      bububu (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 10:02 |  
      0 0

      http://www.eurofotbal.cz/clanky/hradec-kralove-chysta-novy-fotbalovy-stadion-lizatka-zustanou-328767/

      Město nyní řeší i variantu úprav stadionu v případě, že nyní druholigový FC Hradec Králové postoupí a v příští sezoně bude hrát v první lize, která má pro stadiony výrazně přísnější kritéria. Pro tento případ má město připravený projekt úpravy východní tribuny tak, aby odpovídala parametrům požadovaným Fotbalovou asociací ČR. Hradec, momentální lídr Fotbalové národní ligy, by po úpravách tribuny za asi 13 milionů korun nemusel žádat pro stadion výjimku.

  16. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 00:20 |  
    0 0

    OT: Dívali jste se v neděli večer na "Slavnostní večer synotligy"? Hodně mě přeqapilo, že kategorii Talent roku nevyhrál náš Souček. :( Přesto, že Juliš odehrál pár minut v EL, si myslím, že Souček během sezony toho ukázal mnohem víc.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      afro     před 3 lety 18.05.2016 08:14 |  
      0 0

      Cenu "Objev sezóny" vyhrál Schick. :-)

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Lovver     před 3 lety 18.05.2016 08:23 |  
        0 0

        A Souček skončil druhý před Julišem.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        spino     před 3 lety 18.05.2016 08:38 |  
        0 0

        Tohle bylo zasloužené. Schicka sleduji už od juniorky a je to opravdu výjimečný talent. Škoda, že ho asi nedokáže Bohemka udržet (a pak ho prodat nám :D).

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 08:53 |  
          0 0

          Bohemka ho neměla jak udržet žádná opce tam nebyla. Nedivil bych se kdyby se zázračně objevil i v nominaci na EURO třeba jen jako náhradník, Sparta se nebrání prodeji, tak proč cenu ještě nezvýšit.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            afro     před 3 lety 18.05.2016 09:07 |  
            0 0

            Taky čekám, koho bude kdo chtít prodat a který z bafuňářů bude mít největší slovo. Chudák Vrba, musí pracovat s tolika vstupy při nominaci... ;-)

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 09:13 |  
              0 0

              přesně i Mádl naznačoval něco ve spojitosti s Vaňkem

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Khadgar     před 3 lety 18.05.2016 09:21 |  
          0 0

          Nevím, jestli zasloužené, ale aby to vyhrál s takovým náskokem (127 vs 67)? Odehrál podstatně méně minut než Souček a dal osm gólů. Tomáš jich dal z pozice DZ sedm. Asi dojel na to, že útočníci jsou vždycky víc na očích...

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            quelhar (admin)     před 3 lety 18.05.2016 09:25 |  
            0 0

            Kolem Schicka je neuveritelny hype vytvoreny medii. Dobry utocnik to je, o tom zadna, ale aby se z nej delal pomalu supertalent, jaky tu leta nebyl..? Kdyz to srovnam uz jen s ostatnimi spartanskymi utocniky, tak Julis daval goly v EL daleko vehlasnejsim souperum nez Schick v lize a Pulkrab je jeste o rok mladsi a dal za tech par minut, co odehral, 4 goly a jeden navic mu chybne neuznali rozhodci.

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              fleder     před 3 lety 18.05.2016 09:41 |  
              0 0

              Tak zmáknuté to hypování mají dobře, viz Kadlec. Taky z něj dělali naprostého pánaboha a pak..se chlapec nějak extra neprosadil.

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              Khadgar     před 3 lety 18.05.2016 10:08 |  
              0 0

              To bych ještě pochopil, Juliš vyletěl později. O Schickovi se mluvilo už předtím. Ale aby ho Vrba bral na EURO kemp? Bože, vždyť hrál v podprůměrné Bohemce.
              Jinak ano, když to člověk čte, tak má pocit, že je to nový Messi...

              • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

                soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 10:36 |  
                0 0

                na podzim byl v bohemce ultramarnej, jaro měl dobrý, možná i výborný...ale takovejch byl - viz Kadlec...

                Táta bohemák mi vykládal, jak si o poločase na podzim klekl před Schicka a na kolenou ho prosil, aby proboha vystřídal - no a když šel v 58. minutě ven, tak minutu potom bohemka dala první gól a nakonec otočila na 2:1 :-)

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            afro     před 3 lety 18.05.2016 09:31 |  
            0 0

            Ad pozice) Přesně tak, stejně tak Bakoš před Delim v anketě Cizinec sezóny.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:35 |  
        0 0

        Jsem blbec! Jasně, že máš pravdu.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          afro     před 3 lety 18.05.2016 13:04 |  
          0 0

          Mám pochopení. Mně tihleti Julišové, Schickové a Pulkrabové taky nějak splývaj. Čím to asi bude? :-)

  17. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 08:21 |  
    0 0

    OT: Hodně z vás by si přálo zde Bera, i když jste ho (asi) nikdy neviděli odehrát zápas. Ale v Trenčíně není jen Bero, ale také například Kingsley Madu (LO, 20let), který hraje taky velmi dobře. Na Madua se už ptaly kluby z Německa, Nizozemska či Portugalska (samozřejmě z prvních lig). Dle Transfermarktu mu končí smlouva na konci tohoto roku (31.12.2016), takže za pár dní s ním může jakýkoliv klub jednat o smlouvě od 1.1.2017 a přijde zadarmo...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      slamacek (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 08:29 |  
      0 0

      pokud se podivas na Transfermarkt, nebo na fotbalove manazery tak tam najdes mnoho zajimavych hracu na ruzne posty. jsou to vsechno zrejme kvalitni hraci, ale samozrejme to vubec nemusi znamenat, ze by se ten hrac po prestupu prosadil. a samozrejme by bylo silenstvi hrace kupovat jen na zaklade techto dat. ovsem muze to byt velmi zajimavy impuls k tomu se na ty hrace zamerit a sledovat je. ono tedy nakonec nepotrebujes ani skauta, ktery bude objizdet zapasy a hledat, ale staci gemblera, ktery ti sjede fotbal manazery a vyhleda ti seznam hracu podle postu na ktere je potrebujes a pak uz jedes na jistotu :)

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 08:41 |  
        0 0

        Tak FM má na to své 'scouty', kteří ty jejich hodnoty určují, takže nějakou vypovídající hodnotu to může mít, ale nebral bych dle toho hráče, kdybych se o něm nepřesvědčil na vlastní oči. To musí naší scouti / sportovní rada říct, jestli takového hráče brát či nikoli. To, že se někdo u nás prosadí či neprosadí, to nemáš jistotu u nikoho.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 08:59 |  
          0 0

          ten Trenčín má celkem dlouhodobě úspěchy ve skautingu, možná by nebylo od věci se trochu optat se kterými agenty spolupracují atd.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Jachym     před 3 lety 18.05.2016 09:06 |  
            0 0

            A ty agenty Trenčínu přetáhnout :-))

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Barra     před 3 lety 18.05.2016 09:49 |  
            0 0

            Skauting ma na starost majitel klubu Tscheu La Ling. Pro mladsi generaci, je mu tento rok 60, Holandan s dedou Cinanem, proto to jmeno. V letech '70 absolutni hvezda Ajaxu, utocnik. Dlouhodobe byl sportovni poradce Ajaxu, rezignoval sam na podzim 2015. V Ajaxu se 30-let hraje podle doktriny Cruijffa, kterou chteli opustit a s cim La Ling nesouhlasil. Pred lety ho mimochodem Cruijff protlacoval jako predsedu Ajaxu, neuspel.

            La Ling byl mimoradny technik a jde to videt na vyberu hracu Trencina a jeji hre. Jinak Jane tu publikovala v tydnu ze spravna vyziva zvyssi vykon o 30%. La Ling ma velkoobchod na vitaminove doplnky, sam prohlasil ze jeden z hlavnich klicu uspechu Trencina (dvojnasobny mistr Slovenska a dvojnasobny vitez poharu) je v spravne strave, odborne regeneraci a v vitaminech.

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 10:18 |  
              0 0

              o tom člověku vím, sice ne tolik co jsi zde napsal, ale myslím, že s někým spolupracuje, sám si vše určitě nedělá. Popřípadě třeba bude mít nějaké spřátelené agenty hráčů od kterých "bere" více hráčů. Prostě se jen zajímat o dění v týmech, kde to viditelně jde a to i v podmínkách slovenské ligy.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          slamacek (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:53 |  
          0 0

          vyjadril jsem se nepresne. samozrejme kupovat hrace podle FM je nesmysl, ale jako vyhlednuti hracu vhodnych ke sledovani to je urcite dobry pomocnik. a to ze se nakonec nemusi prosadit? myslim ze i letosni prestupove obdobi bylo v tomto smeru nebyvale uspesne.

  18. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Kara (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 08:43 |  
    0 0

    Sice jde o futsal, ale tohle opravdu není dobré promo.

    "Na zápas přišli i fanoušci fotbalové Slavie, zřejmě především od nich potom zněla nenávistná a xenofobní hesla. Vyzývali k pálení mešit a volali: „Táhněte domů!“ Zápas museli pořadatelé více než desetkrát přerušovat a fanoušky napomínat."

    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1789064-futsalovi-fanousci-chteli-poslat-cizi-hrace-domu-a-muslimskemu-trenerovi-vypalit

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      naplavnik     před 3 lety 18.05.2016 08:48 |  
      0 0

      Jj,bylo mi stydno,co si některé tzv."naše" lopaty dovolej,to je hnus.Zpátky do škol a zopakovat dějepis,troubove!

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 08:56 |  
        0 0

        včera při finále futsalu se tomu dost věnovali, a jak říkáte bylo mi dost stydno.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      afro     před 3 lety 18.05.2016 09:02 |  
      0 0

      No, já si tam připadal spíš než na futsale jak na nějaký politický demonstraci. Někteří z našich demonstrantů se pěkně "odkopali", když ani nepočkali na konec zápasu (dostali jsme docela nářez 7:12).

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Robinator     před 3 lety 18.05.2016 09:22 |  
        0 0

        díky těmto lidem jsem už dávno přestal chodit fandit na TS, jinak bez komentáře..

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          tirionek     před 3 lety 18.05.2016 09:31 |  
          0 0

          Souhlasím. Ale to není problém jen "našich" vypatlanců. Ale obecně vypatlanců. A to nemusí dotyční ani chodit do kotle. Hovad se najde plno kdekoliv po stadionu. Když slyším, některé xenofobní výlevy novinářů v pressu, tak mi přechází zrak i sluch.

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Kara (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 09:45 |  
            0 0

            Na druhou stranu u článků o "vyplatlancích obecných" se nebude skloňovat název našeho klubu a tedy mu dělat špatné jméno. Jinak si samozřejmě nedělám iluze o rozšíření některých názorů ve společnosti obecně...

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              spino     před 3 lety 18.05.2016 10:32 |  
              0 0

              Neee, tohle je samozřejmě konečná. :( Zvlášť když prezident republiky k takovým názorům přímo nabádá.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      spino     před 3 lety 18.05.2016 10:31 |  
      0 0

      Bojím se, aby chování fanoušků neovlivnilo plánovaný rozvoj fustalového klubu. :( Snad vedení najde s fanoušky společnou řeč a vysvětlí si, že politika na tribuny nepatří.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        afro     před 3 lety 18.05.2016 11:16 |  
        0 0

        Tomu nevěřím, nehladě na to, že si myslím, že tihle kluci jdou tak max. na derby a teď na play-off. Ale nejsem pravidelným návštěvníkem futsalu.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          steev (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:34 |  
          0 0

          Košťata ze slavisticky mladeze,delaji jen ostudu. TS jako odbocka OP by se mela od teto skupiny jednozncne vymezit. TS je preci apoliticka,takze politicke projevy kterymi se tito prezentuji by mela jednoznacne odsoudit. Stejne jako skandovani pri pochodu na bohemku (anti anti-fa...) Nebo lidri opet nebyli na miste aby vcas zasahli???

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 11:36 |  
            0 0

            jejich názor je, že nebudou nikoho omezovat v jejich politickém myšlení, tak si vykládají slovo apolitická, to již zde bylo. A vždy to dopadlo smazanou diskuzí

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              steev (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 17:09 |  
              0 0

              Nejdriv omluva za nazev te skupinky,jde samozrejme o sesivanou mladez. A mladez doslova,jsou to vetsinou deti. Bohuzel jsou soucasti TS a jestli to nebudou resit zastupci TS tak by to mel resit OP. Prezentuji se jako soucast TS a tim poskozuji dobre jmeno OP. A poslapavaji idealy na kterych je OP zalozen.

  19. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Borec09 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 09:15 |  
    0 0

    Moc dekuji za clanek a rozhovor s panem Tvrdikem. Jsme velmi rad, ze Slavia je/bude opet tak kam patri - na spici ligy!

  20. NaMOL cup

    afro     před 3 lety 18.05.2016 09:36 |  
    0 0

    Tak co, jste natěšený na dnešní finále poháru? Budete se dívat nebo jen zkouknete výsledek? Jak to dneska Tipujete?

    Můj tip: 2:2, na penalty vyhraje MB. Bylo by to hezké prodloužení remízové série z posledních let.

    • Re: NaMOL cup

      malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 09:38 |  
      0 0

      afro, těšit se na něco kde nefiguruje Slavie a kde je silné podezření, že výsledek je předem daný jako v posledním kole kapr ligy?

      • Re: NaMOL cup

        afro     před 3 lety 18.05.2016 09:54 |  
        0 0

        Třeba já jsem na to celkem zvědavej, i když tvůj komentář chápu... Ono by to šlo zobecnit i na to, jestli má smysl sledovat Kapr ligu, potažmo český fotbal obecně. A stejně ho sleduju.

      • Re: NaMOL cup

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 10:07 |  
        0 0

        Koho by taky bavilo se spoléhat na někoho, že?

      • Re: NaMOL cup

        sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 10:30 |  
        0 0

        Pro Malana....a proč myslíš že je silné podezdření, že je to předem daný? Myslíš, že kdybys byl majitel Boleslavy , tak bys radeji vzal kufřík s určitým obnosem od toho vyžranýho čunika z Jablonce a riskoval připadný problémy a nebo by sis o jedno předkolo zvětšil šanci na základní skupinu a jistý krásný příjem do kasy o hodnotě, která určitě převyšuje co by připadne nabidl Pelta??
        Já bych rozhodně volil "risk" a hrál třetí předkolo!!!

        Nechám ti tvuj názor, ale tyhle uvahy už sou podle mě trapný, to bys mohl přistupovat takhle skoro ke každému kolu v lize, a nemusel na to vubec už koukat.

        • Re: NaMOL cup

          malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 10:41 |  
          0 0

          Proč? Protože Pelta. Protože tihle lidé se neštítí ničeho, navíc už se ani nikoho nebojí.

          Tak on nám uplynulý ročník, a především výkony sudích, ukázal, že není od věci takto přistupovat ke každému kolu, že?

          Kdo ví, třeba se mýlím a Boleslav vyhraje s prstem v nose. Každopádně vypuštěných a jinak zmanipulovaných zápasů bylo v tomto roce mnoho.

          • Re: NaMOL cup

            Robinator     před 3 lety 18.05.2016 11:19 |  
            0 0

            přesně, já se divím, že si někdo dělá ještě iluze. Je tu fakt spousta naivních lidí. Bohužel i mezi novináři jsou takový, místo toho, aby se psalo, jaká je to špína, tak se najdou tací, kteří napíšou, jak je v pohodě. To, že v Dohránu radši ani neukázali sestřihy k zápasům a jen se mluvilo, to je taky další komedie :D Mají to solidně pošetřené..To, že tady někdo tvrdí, zejména Boss nebo jakej že to má nick, že není možné, aby to hráč vypustil, blablabla.. tak to se asi nikdy nepohyboval ve fotbale, protože tohle už se děje od divize po ligu...To co se dělo v zápase Slovácko - Olomouc, Jablonec - Příbram ani nemluvě..Další protěžování sparty a plzně celou sezonu, to je taky světovej unikát, pokud budu mluvit o západní evropě..

            • Re: NaMOL cup

              sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 11:45 |  
              0 0

              Ty seš typickej přiklad člověka, který už má z těch afér zatemněný mozek a vidi korupci i ve frontě u lékaře :-/
              Když už reaguješ tady, tak ne obecně ale konkrétně na utkání Boleslav Jablonec, o kterém je tu řeč. Zhodnot objektivně pro a proti a pak si rád poslechnu tvůj názor na dnešní utkání.

              Dík

            • Re: NaMOL cup

              Boss82     před 3 lety 18.05.2016 12:20 |  
              0 0

              Milý paranoiku, ve fotbale se právě pohybuji už hodně let, takže dobře vím, co možné je a co není. Ovšem zajímalo by mě, jak dlouho a na jaké úrovni se v něm pohybuješ Ty, že máš ve všem tak jasno!

              Jsi přesně ten typ člověka, co by měl více přemýšlet a méně psát.

              • Re: NaMOL cup

                Robinator     před 3 lety 18.05.2016 13:56 |  
                0 0

                to, že se prodávají zápasy není běžné, ale děje se to..

                hlavně, že dobře víš, co je možné a co ne :D LIKE A BOSS :D

                • Re: NaMOL cup

                  smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 16:02 |  
                  0 0

                  presne, ja dobre vim co je mozne a vy osatni drzte hubu :-) koho mi to jen pripomina ?...aha uz vim...a furt ten clanek nenasli...

                  • Re: NaMOL cup

                    Boss82     před 3 lety 18.05.2016 20:27 |  
                    0 0

                    Boleslav - Jablonec 2:0 ... Tímto zdravím místní klub paranoiků!

                • Re: NaMOL cup

                  Boss82     před 3 lety 18.05.2016 20:25 |  
                  0 0

                  Boleslav - Jablonec 2:0 ... Tímto zdravím místní klub paranoiků!

              • Re: NaMOL cup

                Malvin     před 3 lety 18.05.2016 14:14 |  
                0 0

                Mohu mít několik dotazů?
                Kolik je hodně let?
                Na jaké úrovni a v jaké/ jakých pozicích se ve fotbale pohybuješ?


                Tvoje odpověď je velice nekonkrétní.

                • Re: NaMOL cup

                  Boss82     před 3 lety 19.05.2016 11:03 |  
                  0 0

                  Tady už to trochu ztrácí přehlednost. Můžeme probrat jindy a jinde. Ale už jsem to sem také psal.

                  • Re: NaMOL cup

                    Malvin     před 3 lety 19.05.2016 11:35 |  
                    0 0

                    Aha, sorry, asi mi to uteklo. Ač sem chodím často, nečtu vždy vše.

              • Re: NaMOL cup

                Malvin     před 3 lety 18.05.2016 14:16 |  
                0 0

                A zapomněl jsem na nejdůležitější dotaz, co tedy možné a co není? Konkrétně.

                • Re: NaMOL cup

                  Boss82     před 3 lety 19.05.2016 11:06 |  
                  0 0

                  To by bylo na hodně dlouhou debatu, dalece přesahující možný rozsah příspěvku.

          • Re: NaMOL cup

            sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 11:43 |  
            0 0

            Proč? Protože Pelta? A to je odpověd na to, kdybys byl majitel Boleslavi, pro jakou možnost by ses rozhodl? Odhaduju teda, že pro možnost vzít si tajemný kufřík určité hodnoty a hráz zbytečný jedno předkolo navíc s menší šancí se dostat do skupiny EL a vydělat slušný prachy, zviditelnit hráče a připadně je prodat atd....

            Přemyšlej, Pelta neni tak blbej aby platil velký uplatky za to, že se Jablonec ohřeje v předkole, jelikož na postup ten tým kvalitu nemá, a nevynese mu to zhola nic....

            • Re: NaMOL cup

              malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:55 |  
              0 0

              Nejsem schopen určit jaké výhody je Pelta, z pozice majitele prvoligového klubu a především předsedy svazu, ochoten poskytnout jinému majiteli klubu a co mu z toho kápne (klub v pohárech může zvýšit svou hodnotu pro případný prodej, například?).
              Přemýšlím a docházím k názoru, že český fotbal je jedním z nejzkorumpovanějších v Evropě a proto nemám potřebu si namlouvat, že dnešek bude čistý.

              • Re: NaMOL cup

                Boss82     před 3 lety 18.05.2016 12:33 |  
                0 0

                Další paranoik:-). Je sranda vás číst, chlapci:-)

                • Re: NaMOL cup

                  Jachym     před 3 lety 18.05.2016 12:45 |  
                  0 0

                  No, podle mě je to už spíše takový kolovrátek a nucená póza :-)

                • Re: NaMOL cup

                  malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:53 |  
                  0 0

                  Tak určitě, jak říkám!

                  • Re: NaMOL cup

                    Boss82     před 3 lety 18.05.2016 20:25 |  
                    0 0

                    Boleslav - Jablonec 2:0 ... Tímto zdravím místní klub paranoiků!

                    • Re: NaMOL cup

                      malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 20:37 |  
                      0 0

                      Tak jsem se spletl a me pochyby se nepotvrdily.Jsem rad,ze Slavia bude hrat pohary a doufam, ze ji k dobrym vysledkum pomohou i takovi fandove jako jsi ty.

                      • Re: NaMOL cup

                        Boss82     před 3 lety 19.05.2016 10:55 |  
                        0 0

                        +1

              • Re: NaMOL cup

                sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 12:37 |  
                0 0

                Napřiklad? Máš zajištěno ve skupině min. 6 zápasů...více zápasů rovná se větší šance zviditelnit hráče a připadně je snáze prodat. Na tom se logicky nejspíš zhodneme.
                Za to já se zeptám z čeho vycházíš ve svém názoru, že český fotbal je jedním z nejzkorumpovanějších v Evropě. Přijde mě to jako typické plácnutí bez dalšího zjištování faktů, jestli tomu tak opravdu je.
                Rád se budu plést, tak mě prosím řekni z čeho vychází KONKTRÉTNĚ tvuj názor, nějaké statistiky, články atd.

                Dík

                • Re: NaMOL cup

                  malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:52 |  
                  0 0

                  Děláš si legraci, viď? Tohle asi nemá smysl, žij ve své bublině spolu s Horníky, Starky, Pelty, Berbry a jinými a buď v ní spokojený:-)

                  • Re: NaMOL cup

                    sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 13:03 |  
                    0 0

                    Čekal sem to, ráno si vstal, napadl tě tento blábol a podělil ses o to s náma:-)
                    Ale dám ti ješte jednu šanci:
                    Tvoje věta: český fotbal je jedním z nejzkorumpovanějších v Evropě
                    Moje otázka: z čeho tak soudíš? Ze svého lajckého pohledu a nočního snu a nebo vycházíš z nějakého konkrétního poznatku co má realnej základ?

                    Rád se něco nového dovím.

                    • Re: NaMOL cup

                      malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 13:16 |  
                      0 0

                      Ty mi budeš dávat šanci?Aha:-)

                      • Re: NaMOL cup

                        sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 13:28 |  
                        0 0

                        Libi se mě jak se chytáš všeho možného jen ne odpovědi na jasně položenou otázku :-)
                        Neodpovídej, obrázek si o tobě člověk udělá i z této diskuze.
                        Jen rada na závěr, neplácej tu nesmyslnýma výrokama o nečem, čemu vůbec nerozumíš a nezjistíš si prvně fakta. Vypadá to trapně a jen tě ostatní zaškatulkují do sekce "kecalek, co jen plácá neověřený nesmysly"

                        Měj se.

                        • Re: NaMOL cup

                          malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 13:34 |  
                          0 0

                          Odpověď si dostal v 10:41. Rady přijímám od lidí kterých si vážím, tak si je nech pro někoho jiného. Díky Ivánku, kamaráde.

                          • Re: NaMOL cup

                            sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 14:08 |  
                            0 0

                            Tvoje věta: český fotbal je jedním z nejzkorumpovanějších v Evropě
                            Moje otázka: z čeho prosímtě konkretně soudíš?
                            Tvoje odpověd: odpověd si dostal v 10:41 (tj dřív než sem položil otazku)

                            Ty mě fakt bavíš, tvuj nick si zapamatuju, abych věděl, který uživatele nedokážou svůj názor podložit jednoduchými fakty a mám je brát na lehkou váhu.

                            • Re: NaMOL cup

                              Malvin     před 3 lety 18.05.2016 14:29 |  
                              0 0

                              A co třeba, že usvědčený korupčník nebyl potrestán, ale odměněn předsednictvím ve FAČR. To je jistě jinde zcela běžné a v pořádku.

                            • Re: NaMOL cup

                              malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 14:30 |  
                              0 0

                              No vidíš, dokonce umím předvídat otázky:-)
                              10:41- "Tak on nám uplynulý ročník, a především výkony sudích, ukázal, že není od věci takto přistupovat ke každému kolu, že?"
                              Mám Ti vypsat i jednotlivé zápasy které nebyly čisté nebo to už zvládneš sám?

                              • Re: NaMOL cup

                                sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 14:49 |  
                                0 0

                                Poprosím vypsat tebe, o kterých zápasech si MYSLÍŠ nebo dokonce VÍŠ, že nebyly čisté...to si rád přečtu :-)

                                • Re: NaMOL cup

                                  malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 14:56 |  
                                  0 0

                                  Nepřekvapils... Důkazy nemá ani Bůh, každopádně příklady zápasů které eufemicky "smrděly" a to jen na jaře: Zlín-sparta, Olmik-Plzeň, Zlín-Plzeň, Dukla-sparta, dvojzápas poháru sparta-peltonec, Slovácko-Olmik, Peltonec-Příbram.....To by na ukázku stačilo, ne? :-)

                                  • Re: NaMOL cup

                                    sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 15:05 |  
                                    0 0

                                    Děkuju, su rád, že tam nefiguruje moje Brno ani Slavia...ulevilo se mě, uf :-)

                                  • Re: NaMOL cup

                                    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 15:12 |  
                                    0 0

                                    A co takový zápas Jihlava-Slavia? :-D To desítky lidí ''brečelo'', jak se nám připískává a malan s tímto zápasem nepřijde?

                                    • Re: NaMOL cup

                                      malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 15:27 |  
                                      0 0

                                      No je fakt, že to pískal Paták.

                        • Re: NaMOL cup

                          smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 14:11 |  
                          0 0

                          a jedna rada tobe > nedavej nikomu rady a vyprdni se na to co si o tobe druhy myslej...

                          • Re: NaMOL cup

                            sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 14:16 |  
                            0 0

                            amen

                    • Re: NaMOL cup

                      japoko     před 3 lety 18.05.2016 19:14 |  
                      0 1

                      Celej stát je jedním z nejzkorumpovanějích v Evropě, tak proč zrovna ne fotbal? Naivita některých přispěvatelů je až hrozivá!

                      • Re: NaMOL cup

                        Boss82     před 3 lety 18.05.2016 20:29 |  
                        0 0

                        Boleslav - Jablonec 2:0 ... Tímto zdravím místní klub paranoiků!

                • Re: NaMOL cup

                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 13:33 |  
                  0 0

                  Tak mozna by jsi mohl zacit sam a napsat do googlu slovo Berbr,Kovarik atd.
                  Cimz se teda nepriklanim na stranu tech co tvrdi,ze to je absolutni zumpa. Ty se nechazi na predevsim na vychod od nas.. Ale takovej smradlavej rybnicek to urcite je.

  21. Pohár Teplice

    violence     před 3 lety 18.05.2016 09:59 |  
    0 0

    Jede se někdo podívat do Teplic na tu holomajznu ? :-)

    • Re: Pohár Teplice

      sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 10:25 |  
      0 0

      Věřím, že to holomajzna nebude. Pokud pujde i okem vidět snažení obou týmů a vyhraje Jablonec, tak holt řeknu, že sme si evropu tento rok nezasloužili.
      Su rád, že Boleslavi jde o docela hodně- větší šance se dostat do základní skupiny ušetřením jednoho předkola, a to je lákadlo, které by ani Pelta nevyvážil kufříkem !!!

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Khadgar     před 3 lety 18.05.2016 10:10 |  
      0 0

      Ďuriš byl tahoun mistra ligy a druhý nejlepší střelec ligy. Kozáčik brankář mistra ligy.
      Deli se svezl s umístěním týmu.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Slawek     před 3 lety 18.05.2016 10:20 |  
        0 0

        Deli se nikam nesvezl, to je nesmysl. Naopak Slavia těžila z jeho výtečné formy. To, co předváděl Deli jste těžko mohli vidět v podání jiného stopera v lize. V první trojce být rozhodně měl.
        Co se týče známkování to je kapitola sama o sobě. Tam se předvádí hodnotící redaktoři a regionální patrioti (Šíma, Koštuřík apod).

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Travinho     před 3 lety 18.05.2016 16:29 |  
          0 0

          No tak on i pan Hrabě střílí často úplně mimo. Stačí některé známky pro Součka v době, kdy byl totálně z formy.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        bedva (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 10:36 |  
        0 0

        A oni snad Teplice v sezoně 2006/2007 vyhrály titul, že byl Džeko vyhlášen cizincem ligy? (skončily 8.)
        Je to individuální ocenění a podle toho by k tomu mělo být přistupováno. Pro mě Deli jasně nejlepší cizinec ligy.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Jachym     před 3 lety 18.05.2016 16:33 |  
          0 0

          Na takové ankety se.e pes :-)

  22. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:17 |  
    0 0

    http://sport.aktualne.cz/pelta-proda-jablonec-klub-uz-zustane-pouze-mou-srdecni-zalez/r~26a77e741cd111e68d00002590604f2e/

    Zajímavé, každopádně nevím, jak si to mám vyložit ve vztahu k dnešnímu utkání. Buď už to Pelta balí a je mu to jedno, ale spíš bych vsadil na to, že udělá pro vítězství v poháru všechno; rozhodně lépe se mu bude prodávat klub kvalifikovaný do EL.

    Uvidíme...

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        fleder     před 3 lety 18.05.2016 12:01 |  
        0 0

        Tam je hlavně smutné, jak jako jediný exces ligy vidí ony ožralé sudí v Příbrami..
        Neskutečný, jakou má ten tlusťoch hroší kůži.

        "Jsme v situaci, kdy ligu poznamenala jediná věc, která překročila všechnu toleranci - to, že čtvrtý rozhodčí a jeden z brankových rozhodčích byli během zápasu v Příbrami v silně podnapilém stavu,“ hodnotil Pelta.
        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/predseda-fotbalove-asociace-miroslav-pelta-o-komisi-rozhodcich-ps0-/fotbal.aspx?c=A160518_111031_fotbal_pes

        Neskutečný..ten člověk je snad úplně mimo.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          afro     před 3 lety 18.05.2016 15:34 |  
          0 0

          Hroch má proti němu kůži jak nemluvně. Nechutná kreatura je pan předseda...

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            malan (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 16:45 |  
            0 0

            +1

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Kara (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:37 |  
      0 0

      Je to zajímavá varianta - proč to přišlo v den poháru a ne třeba až po něm, kdy by bylo jasné, jak to dopadlo. Možná si Pelta kryje zadek, když Jablonec nevyhraje...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 11:57 |  
      0 0

      Zajímavé. Jediné, co má v Jablonci cenu, jsou hráči a nová část tribuny. Kdo by to kupoval? Ekonomický potenciál je nulový, protože a) do pohárů se prostě přes všechny předkola neprotlačíů; b) kdovíjakou mládežnickou akademii také nemají; c) na jablka nikdo nechodí, to je prostě druhá Příbram nebo Dukla s návštěvností.

      Logické by bylo, kdyby to koupil Karl a sloučil to v jeden klub. :D Ale spíš v tom bude nějaká levárna ve stylu nákup bílým koněm a fakticky to zůstane na povel Čápovi nebo jeho známým. Přece jenom z rozprodeje stávajícího kádru jde utržit docela dost si myslím.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Arutha     před 3 lety 18.05.2016 12:08 |  
        0 0

        Koupí to CEFC, hráči co za něco budou stát přejdou do Slavie a Jablonec se nechá sestoupit do druhé ligy, kde bude fungovat jako B tým Slavie :D

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          JS (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:14 |  
          0 0

          To mě také napadlo, jestli to nekoupí CEFC :D

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:15 |  
          0 0

          Nedávno jsem četl, že sparta má (bude mít) nějakou dohodu s Jabloncem, že jim tam budou posílat hráče na hostování (viz. Jiráček, který tam asi půjde na hostování), takže spíš to bude B-tým sparty. :-)

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:21 |  
            0 0

            a navic 6 bodu v lize jistejch...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Astrocytoma (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:42 |  
      0 0

      No tak jablonec by mohl koupit CEFC a udelat si z ni juniorku. Zaroven by licenci na predkolo UEFA nechal Slavii:))

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.05.2016 19:25 |  
        0 0

        B-tým sparty je Liberec.

  23. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 11:52 |  
    0 0

    Jinak k dnešnímu mači Boleslav Jablonec su optimista.
    Boleslav výhra 3:1, zajištění třetiho předkola, vetší šance nakouknout do EL, případné vydělání slušné částky...motivaci mají poměrně velkou, kor majitel.

    Nemyslím si, že by toto utkání bylo ovlivněný (ted nemluvim o rozhodčích ale o domluvě s Boleslaví).
    Pelta ví, že jeho tým má malou šanci se dostat z dvou předkol do základní skupiny, tudíž podplácet druhej tým nejspíš vysokou částkou by se mu moc nevyplatilo.

    Proto pokud Jablonec dneska vyhraje tak věřím, že proto, že jako tým byl lepší.

    Můj názor.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Philliip     před 3 lety 18.05.2016 12:02 |  
      0 0

      Všech těch spekulací je tolik, že já osobně se tím snažím nezabývat a budu se dívat na finále poháru s čistou hlavou. Věřím, že oba týmy mají motivaci vyhrát a že český fotbal až tak prohnilý není. Zápas bude hodně sledovaný a sám Pelta moc dobře ví, že by jakékoliv viditelné manipulace ublížily celému českému fotbalu.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Boss82     před 3 lety 18.05.2016 12:11 |  
        0 0

        Vidím to stejně.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        smely (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 12:18 |  
        0 0

        Pelta moc dobre vi, ze se jemu ani komukoliv jinymu nic nestane a vysmeje se zase vsem do xichtu, jak to s oblibou jiz leta cini :-)

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Ferguss     před 3 lety 18.05.2016 12:23 |  
          0 0

          No já v tom rozhovoru čtu takovou zakuklenou výhrůžku vůči Peltovi, že po diskutabilním konci ligy bude všechno fér nebo třeba peníze od CEFC nepřitečou. CEFC je sponzor repre, pravděpodobně se jedná o titulárním sponzorovi ligy. Pokud Pelta nekecá a prodává Jablonec bude se snažit držet svoji funkci ve FAČR, co to jen půjde.

  24. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    navzdyslavia     před 3 lety 18.05.2016 14:06 |  
    0 0

    Tak na dnesni vecer finale Mol capu je kurs: 2,55 ku 2,70

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Jachym     před 3 lety 18.05.2016 15:02 |  
      0 0

      Pro českou ligu je jen dobře, když se do ní vrací kvalitní fotbalisté. Mohl by ho následovat Necidátor nebo i ten Švento.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 15:08 |  
      0 0

      Taky sem čučel, že si Kadlec ješte nechtěl vydělat slušné penize v Evropě a vrací se zakopat na letnou..věk by na to ješte měl.
      každopádně posila to pro spartu bude velká, to uznávám.
      Pokud udržíme obranu a přijde do ní 1,2 hráči (třeba Švento, třeba Coufal), tak spartě můžeme konkurovat. V obraně nás celý rok bota netlačila.

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        bububu (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 15:11 |  
        0 0

        Tak po 8 letech venku už má asi vyděláno, navíc ve Spartě asi taky nebude hrát za pivo a párek.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          AlesJa     před 3 lety 18.05.2016 15:22 |  
          0 0

          myslím, že kdyby měl nabídku z bundesligy jak tvrdí, tak se nevrací, a ty jeho kecy okolo to je k :-o

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Artur (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 18:50 |  
      0 0

      Kombinace posil Kadlec, Rosicky a mozna Venca Kadlec bude hodne zajimava....

  25. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 17:09 |  
    0 0

    Tak snad to dneska vyjde, budem hrát předkolo EL a zažijem to, co zpívá Karel Černoch na konci Slunce seno erotika- Evropo

    Evropo, Evropo už jsou to léta,
    řekli jsme sbohem a shlehla se zem.
    Tak už se nezlob a buď hodná teta,
    zase nás do svýho domečku vem. :-)

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Jachym     před 3 lety 18.05.2016 17:20 |  
      0 0

      Jen tak mě ve světle toho, co se děhe v Evropě, napadlo, že dnes by si Troška pro svůj film zvolil spíše nějakou píseň Karla Kryla. Ale to už by nebyla komedie...:-)

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 17:46 |  
        0 0

        Troška a Kryl? No to by byla bizarní kombinace..

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Petr9608     před 3 lety 18.05.2016 17:31 |  
      0 0

      Tuhle písničku už mám v hlavě od jara 2011, kdy naše dobré výkony + postup do SF poháru dávaly naději, že bychom na poháry mohli čekat o dost kratší dobu.

      Ale toto jaro jsme nezklamali. Jen jsme zkrátka měli smůlu v neskutečně vysoké laťce na 4. flek. Bohužel.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Fallen (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 18:24 |  
      0 0

      Nějak na mě doléhá ta tíha okamžiku. Za hodinu a půl mužeme být zase v Evropě... Nebo ne...

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Fallen (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 18:50 |  
        0 0

        Ale fotbal je to teda votřesnej. Člověk by čekal. že kvalita fotbalu ve finále ligového poháru bude o něco výš, než špatnej ligovej zápas týmů, které o nic nehrajou

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Petr9608     před 3 lety 18.05.2016 19:08 |  
          0 0

          Přijde mi, že Bolka tam má celkem okna vzadu. Jabkám by tam něco spadnout mohlo určitě. Na druhou stranu největší šanci měla Bolka. Tak uvidíme.

          Máte tušení, kdo by mohl bejt lepší na pencle?

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 19:12 |  
            0 0

            Ti s lepší psychikou. :-)

            • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

              Petr9608     před 3 lety 18.05.2016 19:20 |  
              0 0

              Spíš jsem to myslel z pohledu indv. kvalit. Hlavně co se týče golmana.

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Dobi     před 3 lety 18.05.2016 19:10 |  
          0 0

          Jaká liga, takové i finále poháru! Pelta ven!

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Dobi     před 3 lety 18.05.2016 19:10 |  
          0 0

          Jaká liga, takové i finále poháru! Pelta ven!

          • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

            Boss82     před 3 lety 18.05.2016 20:32 |  
            0 0

            Boleslav - Jablonec 2:0 ... Tímto zdravím místní klub paranoiků!

  26. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    slavistou50let     před 3 lety 18.05.2016 17:36 |  
    0 1

    Aktuální téma : Jablonec - Příbram , závěr jasný všem. V pozadí, nikdo už o tom nemluví 1000x větší špína Dukla - Buzny a další zápasy bolševických prasat. To se rychle zapomnělo. Jinak Příbram - Olomouc - body -6-0, tak ať posraní funkcionáři Olomouce nebrečí. Prosrali si to, oni.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      sicilianbrno     před 3 lety 18.05.2016 17:52 |  
      0 0

      prej Dukla-Buzny....:-D
      usinal sem ted v práci a počital minuty do 18h kdy máme padla, a toto mě docela probudilo..

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 18:39 |  
      0 0

      Přesně tak, porazit tepláky takovým rozdílem v posledním kole je taky celkem zajímavý,tak ted bulej na vlastním hrobě,měli se probrat dřív.

  27. Je TECL opravdu zraněný?

    Humessi     před 3 lety 18.05.2016 18:30 |  
    0 0

    Má někdo info ohledně Tecla? Je opravdu zraněný nebo nehraje prostě proto, že jde k nám a tím pádem není motivovaný Bolku porazit?

    • Re: Je TECL opravdu zraněný?

      Humessi     před 3 lety 18.05.2016 18:36 |  
      0 0

      TAk si sám odpovím: nehrál ani poslední kolo, takže nic

      • Re: Je TECL opravdu zraněný?

        mirecek1111     před 3 lety 18.05.2016 19:06 |  
        0 0

        To už jsme takto spekulovali i když na konci podzimu nehrával za Liberec Šural, pamatujete? A někdo ho pak ještě viděl před Edenem :D Není třeba za vším vidět čerta. Ale já bych ho ke Škodovi bral.

        • Re: Je TECL opravdu zraněný?

          Humessi     před 3 lety 18.05.2016 19:29 |  
          0 0

          jj, ani nevím, zda bych Tecla chtěl, ale je to dříč a slávista, nevadil by mi. Co se týká dnešního zápasu, tak nic moc a bohužel Boleslav se vůbec nedostává před bránu. Měla krom jedný šance jen nějaký náznaky. Ale rozhodčí v pohodě, toho sem se bál víc než že by to někdo vypustil...

          • Re: Je TECL opravdu zraněný?

            donford     před 3 lety 18.05.2016 19:40 |  
            0 0

            Finále je svojí úrovní průser. Bolka má nejlepší útok v lize? Jen se nakopává, odkopává, téměř se zatím nestřílí, je to ubohost. Snad nikdo nehraje ani průměr. Miliony autů. Bolest pro oči. Jen Hyský to chválí. Toto není ligový fotbal. Fakt se čeká na penalty?

            • Re: Je TECL opravdu zraněný?

              naplavnik     před 3 lety 18.05.2016 19:45 |  
              0 0

              Tvl Chram,vše splaceno!

  28. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 19:46 |  
    0 0

    Ten zápas je prodaný nebo co... MB 1:0 jab

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      naplavnik     před 3 lety 18.05.2016 19:48 |  
      0 0

      Tvl středo poharova!!!!

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Fallen (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 19:49 |  
        0 0

        2:0...

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 19:50 |  
          0 0

          :-D

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 19:50 |  
        0 0

        2:0...

        • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 20:28 |  
          0 0

          Tak tomuhle já říkám boží fotbalové mlýny a hned na třikrát. První je pro Peltu za Příbram, druhý je za tu nafilmovanou penaltu Chramosty v MB a třetí je za Jarolíma, který se výrazně podílel na tehdejších zběsilých nákupech a tím i hrozícím zániku klubu. A rozpočet 250 mega je doma.

  29. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Travinho     před 3 lety 18.05.2016 19:49 |  
    0 0

    Pomalu začínám přemýšlet, kohopak nám los přidělí?

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      mudrc     před 3 lety 18.05.2016 19:55 |  
      0 0

      vypraví fanklub autobus?

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        kobo (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 20:02 |  
        0 0

        To už budeme mít letadlo ve Slavistických barvách, které slíbil pan Šimáně.

  30. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Komix     před 3 lety 18.05.2016 19:50 |  
    0 0

    KJVCD!!!!
    Evropo, třes se! :D

  31. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Fallen (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 19:50 |  
    0 0

    Je to dobré, přátelé! Ale úbytek peltonců v posledních 10 minutách je zvláštní :D

  32. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    wymaz     před 3 lety 18.05.2016 19:54 |  
    0 0

    Konspirace. Jablonec prohraje s Bolkou. Slavia od nich koupí Tecla za dobré peníze a CEFC bude generální sponzor ligy. Pelta bude mít to, co chce: PENÍZE.

  33. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Travinho     před 3 lety 18.05.2016 20:04 |  
    0 0

    Nejvíce by se mi ve druhém předkole líbila Myjava. Kdo vám?

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Karlsson (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 23:49 |  
      0 0

      Irsko.

  34. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    zeleznik2     před 3 lety 18.05.2016 20:05 |  
    0 0

    Hm tak Bolka mi dělá radost 2:0 těsně před koncem. Vypadá to, že si tu Evropu přece jen zahrajeme.

  35. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Barra     před 3 lety 18.05.2016 20:08 |  
    0 0

    Tak panove, krasny uzaver povedene sezony, hrajeme evropsky! Za 2 mesice uz budeme mit první kolov poharu temer odehrane (14 a 21.7). DU si jinak poctive na tribune zapisoval, rekl bych ze sledoval mozne posily. Jsem mimoradne rad a spokojeny s tuto sezonou!!!

    PS Dnes asi výjimka potvrdila pravidlo, nic mene jak s titulem, tak s poharem ty cerne prognozy nejak nevysly.

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      tomcz     před 3 lety 18.05.2016 20:10 |  
      0 0

      kdy hrajeme doma? doufám že 21.7 :D Jinak btw, nevíte jestli jsou peníze i za účast v předkole?

      • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

        tomcz     před 3 lety 18.05.2016 20:14 |  
        0 0

        Já sem vůl... :D

  36. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Maeden (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 20:09 |  
    0 0

    Tak Pelta s Horníkem nás všechny převezli a prodali to Jarolímovi ;)
    Možná nám to nějaký naivní vůl bude vymlouvat, poukazovat na zaručené předzápasové konspirační scénáře s opačným výsledkem, ale je to marný, my přece víme svý...

    • Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

      Barra     před 3 lety 18.05.2016 20:12 |  
      0 0

      :-))

  37. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Dobi     před 3 lety 18.05.2016 20:12 |  
    0 0

    Takže Gablonz bude hrát tak maximálně Pohár Jizerských hor (díky Bolko!) a my do Evropy. Za letošní sezónu asi moc zásluh ne, ale hned se budou lépe shánět posily, Čekám jen na kyselý xicht Peltyven, zpět k Nise! Když loni musel Peltaven předávat pohár Lbc!
    Ale mezi námi - 5 mužstev jde z ČR do Evropy! A je někdo lepší než pětice Plzeň, Sparta, Lbc, MB a Slavia? Takže já tvrdím: I za páté místo zaslouženě do Evropy. Jablonec tam nepatří!

  38. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    steev (přítel SN)     před 3 lety 18.05.2016 20:32 |  
    0 0

    Velke diky do MB.Vzhuru do Evropy.

  39. Re: J. Tvrdík: Příští rok už jedeme naostro

    Hubacek     před rokem 10.02.2018 16:02 |  
    0 0

    Hlavně že padaj goly a fanoušci se nenudí ... to musí přilákat lidí do ochozů . Výsledek 4 : 2 ..šest golů není to paráda .

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen