Přípravná utkání

Benešov - Slavia 1:4

Slavia porazila na úvod přípravy třetiligový Benešov vysoko 4:1, přičemž o místo v kádru si výrazně řekl především Robert Hrubý.

Slávisté museli vinou nekompletního kádru nastoupit ve skutku netradiční sestavě. Na stoperu se objevil například Mikula. Ze začátku zápasu bylo znát, že mají za sebou sešívaní kondiční přípravu a zároveň že proti nim nastoupil nadšený, i když slabší soupeř, který nechce nechat svou kůži lacino. Pak však přišel rohový kop, ve vápně se nejlépe zorientovat Bořil a bylo to 1:0 pro Slavii. Ta se snažila přirozeně o navýšení skóre, což se podařilo až ke konci prvního poločasu. Na konci pohledné kombinace "až do kuchyně" stál Josef Hušbauer, který tak navázal na svůj gólový apetit z posledních jarních zápasů.

Ve druhé půli si za Slavii zahráli hráči, u kterých bychom možná čekali jejich odsun na hostování. O to však byla jejich motivace se ukázat větší. Zápas však, ač probíhal v dobrém tempu, ne a ne přinést nějakou zajímavou situaci, až se "naštval" Souček, uvolnil se kousek za vápnem a poslal tvrdou střelu, která však letěla spíše doprostřed brány a dala tak možnost efektnímu zásahu benešovskému brankáři. Ten předvedl skvělý zákrok i o pár minut později proti přímému kopu Hrubého. Roberta to však nemuselo nějak extra mrzet. O pár minut později již na jeho technickou ránu neměl nárok ani dobře chytající gólman Benešova a o dvě minuty později Hrubý navýšil na čtyřgólový rozdíl trochu netradičně hlavou. Co by to pak bylo za přátelské utkání, kdyby si domácí tým nemohl připsat alespoň čestný úspěch. Ve stejném mottu zjevně jednali slávisté, kteří předvedli naprosto zbytečný faul někde v rohu pokutového utkání, darovali tak Benešovu penaltu, kterou domácí nepohrdli. Náladu to však zkazit nemohlo, Slavia započala přípravu sympatickým výsledkem.

Sobota 11. 06. 2016 11:00

Přípravné zápasy, 2016/2017
4 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

23. Bořil
44. Hušbauer
84. a 87. Hrubý

SK Benešov
SK Benešov

90. Turek (pen.)

Sestava SK Slavia Praha:
1. poločas: Berkovec - Bořil, Mikula, Frydrych, Jablonský - Vukadinovič, Hušbauer, Barák, Zmrhal (K) - Kenia - Mešanovič 2. poločas: Řehák - Bořil, Mikula, Frydrych, Jablonský - Mihalík, Souček, Hrubý, Barák, Bazal - Voltr

Sestava SK Benešov:
1.poločas: Stareček - Braný (K), Žák, Brejcha, Večera, Čapek, Vopat, Šumský, Laštovka, Zákostelský, Skopec 2. poločas: Turek, Vrňák, Tetour, Vacek, Vosáhlo, Kulhavý, Farkaš, Přitasil, Balata L., Balata V., Pešta, Hašek, Klauz

Komentáře (84)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Benešov - Slavia 1:4

    navzdyslavia     před 8 lety 11.06.2016 13:42 |  
    0 0

    Hrubyho bych s Voltrem asi na hostovani nepoustel.

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 13:56 |  
      0 0

      Voltr mi nepřijde jako útočník, který by nějak rozdával góly...

  2. Re: Benešov - Slavia 1:4

    golfer     před 8 lety 11.06.2016 13:47 |  
    0 0

    Nevíte, jestli se na to dá někde podívat ze záznamu ? Děkuji za případný odkaz.

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        PetCC     před 8 lety 11.06.2016 14:37 |  
        0 0

        Akorát bylo prvních 20 minut bez zvuku.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          JS (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 14:51 |  
          0 0

          A někde je posunutá časomíra. Buď ve videu nebo tady na SN jsou špatně napsané minuty gólů v 1. pol.

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            Arutha     před 8 lety 11.06.2016 14:57 |  
            0 0

            V přenosu běží časomíra trochu zpomaleně

  3. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 13:59 |  
    0 0

    Bravo, Hrubý!

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      dexter07     před 8 lety 11.06.2016 18:44 |  
      0 0

      Taky se připojuji. Doufám, že Robert jednou bude stálý hráč A týmu. Ovšem jeden zápas nedělá vše. :)

  4. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 14:51 |  
    0 0

    Hrubý solidně, asi bych ho na hostovačku neposílala.

  5. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 17:12 |  
    0 0

    OT: Slyšel jsem spekulace, že by Šádek měl jít k nám, ale ještě tuto sezonu údajně chtěl dokončit v Plzni. Dnes byl ale oznámen jako nový sportovní ředitel Plzně Zdeněk Psotka. Jsem zvědavej, jestli to byla čirá spekulace nebo je na tom něco pravdy.

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      sasky     před 8 lety 11.06.2016 17:16 |  
      0 0

      Psotka je sportovní ředitel mládeže. Něco jako u nás Plíšek.

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 17:21 |  
        0 0

        Ano máš pravdu. Špatně jsem četl, omlouvám se.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          sasky     před 8 lety 12.06.2016 17:27 |  
          0 0

          Netřeba se omlouvat. To nebyla výtka jako spíš upřesnění :)

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            DomeCZek     před 8 lety 12.06.2016 21:22 |  
            0 0

            Pred koncem ligy byl snad na idnes rozhovor s byvalym hracem Sigmy a o Psotkovi a jeho působení v Sigme ( padlo info i o praci s mladymi) se moc dobre nevyjadroval. Ale to nám muže byt jedno a mozna i tesit,pokud by se mu podobne vedlo i v plzni

  6. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Komix     před 8 lety 11.06.2016 17:31 |  
    0 0

    OT: Dušan v základu proti Walesu, doufám, že se předvede :)

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 18:57 |  
      0 0

      Zatím hodně nevýraznej, stejně jako zbytek Slováků s vyjímkou Hamšíka, kterej je jinde.

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        lassiter     před 8 lety 11.06.2016 19:02 |  
        0 0

        Zejmena v bránění, na které pěkně dlabe (Hamšík)

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 19:20 |  
          0 0

          Každej hráč má určitou úlohu. Někdo je v záloze zejména od bránění, někdo od vytváření šancí, potáhnutí míče nebo dávání golů a v tom je Hamšík dneska skvělej.

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      japoko     před 8 lety 11.06.2016 19:37 |  
      0 1

      Dušan z 8 přihrávek v I.poločase 7 zpět na stopery, jinak nic.

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 19:41 |  
        0 0

        Až příliš opatrnej a to samý bylo i v generálce. Vůbec nependluje lajnu, žádný náběhy nic.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Travinho     před 8 lety 12.06.2016 09:38 |  
          0 0

          No, centr na Nemce byl ovšem špičkový, je škoda, že to nebyl gól...

  7. Re: Benešov - Slavia 1:4

    japoko     před 8 lety 11.06.2016 17:53 |  
    0 1

    Nic to samozřejmě neznamena, ale výkon mladších kluků ve II.popočase(bez Levana a Hušbyho) byl tak nějak líbivější a účinnější.(dobrý výkon golmana Benešova)

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 18:37 |  
      0 0

      Třeba prostě líp regenerují po těch třífázových tréninzích ;)

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        edenian     před 8 lety 11.06.2016 18:51 |  
        0 0

        No, to uz tady bylo minulou pripravu,ze "odlozenci" to ve druhy puli roztocili a byl to pro divaka zajimavejsi fotbal nez predvedla elita. NA druhu stranu souper o puli nestrida celej mancaft. Ale ja dnes nekoukal, nevim jak hral Benesov 1. a 2. puli.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          lassiter     před 8 lety 11.06.2016 19:01 |  
          0 0

          Shodou okolností soupeř dneska střídal celej mančaft :-)

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            edenian     před 8 lety 11.06.2016 19:15 |  
            0 0

            Ha :-), o to lepsi vizitka pro nase "becko".

            • Re: Benešov - Slavia 1:4

              Lovver     před 8 lety 11.06.2016 19:30 |  
              0 0

              otázka je, jestli taky nehráli proti "béčku" Benešova :D

            • Re: Benešov - Slavia 1:4

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 19:46 |  
              0 0

              V první půlce jednoznačně kompaktnější výkon našeho mužstva, navíc jsme hráli proti jejich základu a skoro pořád do plných a přesto jsme je několikrát skvěle vykombinovali. Jediné negativum bylo, že jsme ty tutovky většinou nedali. Po přestávce už tempo hry šlo dolů a prosadili jsme se až v závěru. Mikula hrál na stoperu dobře, moc se mi nelíbil Voltr. Byl to takový lepší trénink, jinak pohodový den, až na jednoho pitomce na hlavní tribuně, který občas urážel.

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 19:52 |  
            0 0

            Benešov hraje zítra mistrák na Žižkově, proto jejich základ hrál první poločas a náhradníci zase druhou půlku a ke konci ještě přišli jejich další tři hráči.

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        smely (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 08:04 |  
        0 0

        zdravim, byl jsem se v Benesove podivat a bylo to prijemny dopo-poledne, takovej potak, lazo-plazo ve vsech smerech. Benesov na zacatku hral nahecovane, postupne je to preslo, v druhy puli uz byli odevzdani, proto mozna ten vykon "mladejch" vypadal kompatkneji, nevimme to spis celkove hodne pobavilo, vybornej byl Suk, jaknezstavil mic na lajne a rozplac se a pak lezel na zemi a sam sobe se rezal, jaky je "kopyto". Vykon asi nema cenu moc hodnotiti, nicmene par peknejch pruniku po kridle mel bazal, bohuzel s centrama uz to bylo horsi a jedno pomerne zklamani byl vykon Radaka Voltra, obavam se, ze ten zrejme na A tym nebude mit ani smykem, ale treba se pletu a budeme se jeste divit...a jedna bulvarni na zaver, misti redaktor Dulhar ocividne zvolil stejnej model jako ja a bylo lze jej videti v arealu SZ Konopiste v kompletu...

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Alanor (admin)     před 8 lety 11.06.2016 20:06 |  
      0 0

      Výkon brankáře Benešova ve druhé půli bych vyzdvihl, protože je to můj spolužák z gymplu, se kterým jsem dva roky seděl v lavici a ještě před pár lety s ním hrál futsal a malý fotbal. :) Škoda, že letos odpustili Radovi tu červenou po "faulu" na Lafatu, mohl si zachytat ligu...

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 20:18 |  
        0 0

        Naprostý souhlas, chytal výborně a několika jasným gólům zabránil. Jednoznačně má na vyšší soutěž, než je 3.liga.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          winter (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 14:44 |  
          0 0

          Tenhle poločas se mu povedl, ale kdybys ho viděl hrát nohama tak by jsi napsat, že má na vyšší soutĕž rozhodně nemohl :) Benešov už díky jeho "čarování" nohama přišel o hodně bodů... Nechápu proč nemohl odchytat celý zápas kluk z Benešova pro kterýho by takový zápas byl odměna a svátek a proč do takovýho zápasu nasazovat kmenový hráče Dukly...

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 19:50 |  
            0 0

            Tak samozřejmě jsem ho viděl poprvé a neznám ho jako ty, ale pokud dělá kiksy, tak to je pak velkej problém.

  8. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Fulham     před 8 lety 11.06.2016 19:50 |  
    0 0

    Pěknej fotbálek. Dušan se nám pořádně rozehraje. Dobrá lajna.

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Borgetti     před 8 lety 11.06.2016 20:03 |  
      0 0

      Dušan by měl hrát v záloze, jinak bude v obraně pěkná díra :D ale Ngadeu, Deli a Souček to zvládnou. Je fajn mít moderního krajního beka. Jen škoda té šance, mohl mít asistenci.

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        donford     před 8 lety 11.06.2016 20:33 |  
        0 0

        Pozorně jsem se díval na Šventíka proti Walesu a bez ohledu, kdo proti němu hrál, tvrdím, že by pro nás byl lepší v záloze, tedy na křídle a za ním třeba Bořil. Není to 100% obránce, táhne ho to dopředu a v obraně, myslím, převážně jen odkopával. Samozřejmě, že asi měl od trenéra i pokyny tlačit se dopředu, ale nepředělával bych ho. Má rozumné, nízké centry, nepřekopává je a lze z nich těžit, hlavičkovat i rovnou střílet. Já vím, kapří liga to není Wales, ale byla by škoda zatlouct v něm to, co je mu asi bytostně nejbližší. A rozhodně by byl užitečnější než třeba dnes Zmrhal proti Benešovu (byť ten z plného tréninku, abych mu nekřivdil).

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 20:48 |  
          0 0

          Určitě bych ho zkusil v záloze. Ale zrovna v dnešním zápase mi nepřišlo, že by ho to táhlo dopředu...

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 20:48 |  
          0 0

          Určitě bych ho zkusil v záloze. Ale zrovna v dnešním zápase mi nepřišlo, že by ho to táhlo dopředu...

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 20:48 |  
          0 0

          Jak kdy, hodně bude záležet proti komu právě nastoupíme a tedy na zvolené taktice DU.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Borgetti     před 8 lety 12.06.2016 09:32 |  
          0 0

          Pravda je, že to není obránce, jako tak dobrý, jak umí být záložníkem. Škrtel za něj ve vápně hasil problém, po kterém hrozil gól. Můžou být rádi, že nebyla penalta. Jako záložník je dobrej Švento, ale štval mne Waiss. Kolik dal na Šventa přihrávek ???? všechno tlačil přes střed, kde přicházeli o balóny.Sám komentátor říkal, že by Slovensko mělo více hrozit ze stran, ale oni ne, oni to tlačí ve zhuštěným středu. Švento kolik tam měl místa a nic, nepřihraje mu. Až na konci dal hezký centr do ohně, škoda pak té šance na tyči.

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            JS (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 10:13 |  
            0 0

            Weiss byl příšerný, a ještě horší byl Hrošovský. Ten tam vůbec neměl, co dělat. Dozadu průchoďák, dopředu snad ani jedna kloudná přihrávka. Zpracování přihrávek tristní, kolikrát mu ten míč sebrali! Také jsem nepochopil, proč nehráli po křídlech. Jinak Hamšík je fakt světový.

            • Re: Benešov - Slavia 1:4

              Borgetti     před 8 lety 12.06.2016 11:35 |  
              0 0

              Doufám, že to trenér taky viděl jako my. Příští zápas snad budou hrát více po křídlech, i když nevím jak, proti Rusku a Anglii :) Proti Rusku možná by to šlo, když je porazila Česká repre.

              Jinak myslím, že když Švento dostane důvěru, tak vážně může být skvělej. Na to, že odehrál v loňské sezóně málo, tak se nabízel v útoku i v 90. minutě a to hráč se špatnou kondicí nedá.

              • Re: Benešov - Slavia 1:4

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 14:07 |  
                0 0

                Rusko je podle mýho názoru jeden z nejhorších týmů na ME. A Anglie mě celkem překvapila, na svoje poměry hráli slušně, ted jen 1. půli. 2. půle byla taková jejich klasika. Ale i tak maj asi tak 10x lehčí skupinu než my.

  9. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Petr9608     před 8 lety 11.06.2016 21:17 |  
    0 0

    Slováci jsou dost v háji. Pro nás asi dobře, že na rozdíl od nich hrajem první zápas proti favoritovi. Takže nic horšího, než že nebudem být body, se kterejma se nepočítá, nám nehrozí.

    No ale myslím, že jeden bodík by uválčit měl jít. Ale asi k tomu nepovede žádná úchvatná podívaná.

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 22:23 |  
      0 0

      Proč by pro nás mělo být dobře že jsou Slováci v háji?

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        postovni (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 22:49 |  
        0 0

        Zkus si to přečíst ještě jednou i s interpunkcí :-).

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 11:31 |  
          0 0

          Mea maxima culpa :).

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 11.06.2016 23:04 |  
      0 0

      Začít porážkou v papírově nejlehčím zápase je krizové.

      Ale vzhledem k druhému výsledku, postupovému klíči a příběhu z MS 2010 zůstává pro Slováky všechno otevřené.

  10. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Pedro08     před 8 lety 11.06.2016 21:33 |  
    0 0

    Od utkání jsem čekal přesně to, co jsem viděl. Je to začátek, tak je to třeba brát. Celkem se těším na Čelákovice. Podstatné bude druhé předkolo, podle toho lze soudit. Více jsem si užil následný výlet na Černou věž a do Masných krámů.
    Pevně doufám ve dvě posily, které budou hráči na úrovni našich nejlepších. Hráče takové, kteří umí zlomit zápas. To je to o čem to dnes je. Francie hraje jak hraje, ale je tam prostě hráč se skvělou kopací technikou a opakovaně je schopen zlomit nerozhodný zápas. To potřebujeme. Shreinghema a Solskjaera (pozn. Nemám rád Man Utd :) )

  11. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Petr9608     před 8 lety 12.06.2016 06:49 |  
    0 0

    BTW: Musim vám říct, že to Euro mi prostě jinak, přesněji daleko lépe, chutná než ty MS (vyjma 2006). To je prostě práznota, když na tom MS hrajou jen ty třetí země.

    V zásadě Euro pro mne JE sportovní svátek na úrovni olympijského turnaje v hokeji. Jak se neustále (až na jednu 10 let starou vyjímku) nejsme schopni dostat na MS, tak prostě náš nároďák hraje skutečně velký zápasy jen 1x za dlouhé čtyři roky.

    A tak mi to NIKDO nezkažte.

    P.S.: Nejhorší je, že začínám mít pocit, že kdybychom postoupili do pozdější fáze Eura, tak se tu najdou tací blbouni, který to ještě bude štvát ohledně toho, že Milan by měl zkrácenej čas na přípravu 2. pk EL...

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 09:21 |  
      0 0

      No tak protože pro mě je důležitější Slavia než nějaká peltova repre. Tak mi vůbec nebude vadit, když to skončí tak jak se čeká - konec ve skupině. I když na druhé straně je otázka jestli za nás Milan to předkolo stihne odehrát nebo půjde ven. Takže z tohodle pohledu potřebujeme hlavně konec SVK :)

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        Petr9608     před 8 lety 12.06.2016 16:07 |  
        0 0

        Pak bych bojkotoval i klub, kterej patří někomu, kdo je s Peltou "ruka v rukávě".

        Takže permici si už kupovat nemusíš.

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Borgetti     před 8 lety 12.06.2016 09:38 |  
      0 0

      Hezky řečeno. Já jsem tedy ten blbec na půl. Pokud postoupí, tak samozřejmě dobře, i když tahle repre se mi moc nelíbí, narozdíl od EURO 2004, kde byla hvězdná. Pokud bude Škoda hrát, aspoň 30 minut na zápas, tak budu rád, že tam je, ale pokud bude jen sedět, tak to mě fakt ten Vrba nas...... když ho budeme potřebovat. Chápeš?

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      mirecek1111     před 8 lety 12.06.2016 10:11 |  
      0 0

      Nechápu, proč hned takto někoho odsuzuješ. Já teda nevím co si pod pojmem "naši" představuješ ty, ale já když někomu vysvětluju, že hrajou "naši" tak mluvím o Slavii a ne o nějaké reprezentaci apod.

      Já samozřejmě přeju čechům, at postoupí co nejdál, a budu doufat, že si co nejvíc zahrají kluci od nás (Škoda, Necid, Suchý..) stejně jako jsem včera přál Slovákům, kvůli Dušanovi....i když jsou to národ mindrákářů..

      Ale kdyby mi měl někdo říct, že jestli nebude Milan na druhé předkolo odpočatý a my kvůli tomu nepostoupíme, tak upřímně at celá repre raději klekne už ve skupině..

      Víš, ono to spíš vypodívá o tom, kdo má jak hluboký vztah ke Slavii jako takové. Pokud ho máš opravdu hluboký tak bohužel chtě nechtě musíš vnímat všechno okolo, repre trenéry z posledních let, jejich výběry, úpřednostnování hráčů, lidi ze svazu, Peltu.... některé hráče co tam hrají ze Sparty viz. Dočkal nebo Lafatu (i když zřejmě zaslouženě) a prostě všechno. A to se potom někdy těžko hledá cesta..

      Já repre přeju, ale úspěch Slavie je absolutně prvořadý..

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        Huzgi (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 10:59 |  
        0 0

        Předpokládaná sestava má 9 nebo 10 současných či bývalých sparťanů. Takovému týmu se opravdu jen těžko dá říkat NAŠI.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Travinho     před 8 lety 12.06.2016 11:21 |  
          0 0

          Přesně, oba dva jste to moc hezky napsali.

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            Edisni     před 8 lety 12.06.2016 11:32 |  
            0 0

            Skoro to vypadá, že by bylo lepší, aby tady nikdo nekazil přípravu Slavie zprávami z Eura :D

            • Re: Benešov - Slavia 1:4

              mirecek1111     před 8 lety 12.06.2016 11:50 |  
              0 0

              To zase ne, naopak Euro se chystám sledovat poctivě. Včera jsem zkouknul všechny tři zápasy, a byly super. Hlavně zapás Slováků, škoda že to tam Hamšíkovi na začátku nespadlo. Nebo toho vyloučení Albánce. Ale stejně jsem byl prostě včera nejvíc zvědavý, jak to dopadne v tom Benešově :)) Jinak bych na euru přál úspěch anglánům.

              A k té naší repre...úspěch neúspěch....prostě...chlapi, copak by jste stejně nějraději nechtěli vidět, jak se tam ten Sivok nebo Dočkal o ten balon pořádně zláme..:)

            • Re: Benešov - Slavia 1:4

              Petr9608     před 8 lety 12.06.2016 17:35 |  
              0 0

              V tom případě už to nechci si přečíst slova jako Berschot.

        • Re: Benešov - Slavia 1:4

          Petr9608     před 8 lety 12.06.2016 17:15 |  
          0 0

          Tak v tomto ohledu je horší přítomnost kovanýho rudocha v naše dresu.

          Kdyby k nám našel, měl lepší formu a třeba by se dostal na Euro od rudejch, tak by byl ve stejný linii jako Lafata.

          Ale teď je o pro všechny repre-hatery pomalu největší miláček.

          • Re: Benešov - Slavia 1:4

            steev (přítel SN)     před 8 lety 12.06.2016 20:59 |  
            0 0

            Edisi to by bylo fajn. Ale bohužel někteří jedinci si stále nedokáží uvědomit že jsou na stránkách SKS.

  12. Losování EL

    Borgetti     před 8 lety 12.06.2016 12:46 |  
    0 0

    Do losování EL už zbývá pouhých 8 dní. Tak kdo budete v tu dobu sledovat los u počítače, doporučuji též sledovat facebook ze stránek www.coen.wz.cz

    Napsal jsem danému člověku, který ty stránky provozuje a odpověděl mi, že v ten den, na který se tak všichni tady těšíme, bude u počítače a dá na své Fb stránky, slávistické možné soupeře, kteří už hrozí při losu. Bude to nejspíš zveřejněno i na stránkách UEFA, ale já jsem rád, když to uvidím také v češtině, přesný postup losu atd ... který už mám tedy trochu našrocený.

    Z jeho fb (coen.wz.cz - kde je odkaz na něj) jsem zkopíroval pro některé z Vás toto, koho zajímá, jak bude los probíhat:

    Los prvního předkola EL 13:00
    96 klubů z 39 zemí bude v osudí. Ve hře tak bude například Maccabi Tel Aviv (nejvyšší klubový koeficient ze všech), který by byl díky svému koeficientu nasazen ve všech předkolech EL. Letos mu titul uniknul o dva body. Také tři slovenské kluby se dozvědí soupeře. Slovan Bratislava a Trnava jako nasazené kluby, Myjava mezi nenasazenými. Před losem se ještě všech 96 klubů rozdělí do podskupin (předpokládá se 5-6 nasazených a 5-6 nenasazených v každé podskupině). Podle jakého klíče UEFA toto rozdělení provádí? Přesné pravidla neexistují a někdy se postupuje velmi volně a podle potřeby… Základní pravidlo je, že každá podskupina by měla být relativně stejně silná (podle síly klubových koeficientů). Příklad: bude vytvořeno osm podskupin po šesti nasazených a šesti nenasazených. První rozdělení bude:
    1. skupina: klub s nejvyšším koeficientem (Maccabi)
    2. skupina: klub s druhým nejvyšším koeficientem (Midtjylland)
    3. skupina: 3
    4. skupina: 4
    5. skupina: 5
    6. skupina: 6
    7. skupina: 7
    8. skupina: 8 a 9
    7. skupina:10 atd.
    UEFA prý v prvních předkolech také klade jistý důraz na geografické rozdělení. Do jaké míry a jestli tomu tak je, je ve hvězdách. Jde nejspíše o snahu zajistit menším klubům snadnější, tedy kratší cestování. Ocitnou-li se v jedné podskupině proti sobě dva kluby z jedné země, počítač jeden klub automaticky přesune do jiné podskupiny a náhle je systém vlastně nevysvětlitelný.
    Samotné losování: po rozdělení dostanou všechny kluby čísla (pokud budou podskupiny po dvanácti, tedy 1 až 12. Vylosuje se vždy jeden míček z nasazených a jeden míček z nenasazených. Ten se dá do další losovací nádoby a určí se, kdo začíná první zápas doma.
    Vylosované dvojice (čísel) tak platí pro všechny podskupiny.
    Los druhého předkola EL: 14:30
    Osmnáct klubů je přímo nasazeno, 48 klubů postoupí z prvního předkola. Protože se druhé předkolo losuje dříve, než se odehraje předkolo první, musí se předem počítat, že postoupí favorité s vyšším klubovým koeficientem. Takové kluby budou virtuálně nasazené. Pokud nějaký „slabší“ klub v prvním předkole vyřadí favorita, převezme tak jeho nasazenou pozici v předkole druhém (někdy se používá obratu, že převezme jeho koeficient). I tady platí stejná procedura, tedy rozdělení do podskupin, přidělení čísel, stejné losování jako v předkole prvním.
    Druhé předkolo už nabídne opravdu kvalitní kluby. Maribor, Genk, Austria Vídeň, Partizan Bělehrad, nebo Levski Sofia. Těchto soupeřů se nemusí bát český zástupce - Slavia. Ta bude pro tuto fázi také nasazena.
    P.S. rozdělení pro druhé předkolo EL, vznikne až po losu prvního předkola EL.

    • Re: Losování EL

      quelhar (admin)     před 8 lety 12.06.2016 14:27 |  
      0 0

      Levski Sofia je ve druhém předkole nenasazená a Slavia ji tak může dostat.

      • Re: Losování EL

        Borgetti     před 8 lety 12.06.2016 14:36 |  
        0 0

        No vidíš, máš pravdu. Já to po něm ani nekontroloval :) Levski má menší coen než Slavia, přesně 4,375

  13. Re: Benešov - Slavia 1:4

    navzdyslavia     před 8 lety 12.06.2016 13:59 |  
    0 0

    Jel bych na vyjezd bud na Slovensko nebo Polsko. To je nejbliz.

  14. Re: Benešov - Slavia 1:4

    edenian     před 8 lety 12.06.2016 15:33 |  
    0 0

    Koukam na moje nevetsi oblibence jak hrajou s Turkem. A takova zajimavost, nalevo od pule na dolni zidce u hriste visi transparent SISAK. Nevdel jsem ze fandime stejnymu mancaftu a uz vubec ze Sisak je rowdie :-)
    No a nez jsem to dopsal, tak ho sundali. Ze by ho zavreli :-)

    • Re: Benešov - Slavia 1:4

      Fulham     před 8 lety 12.06.2016 16:39 |  
      0 0

      Chorvati obrovská kvalita.... A docela mi překvapuje, že i ze vzduchu. No, bude veselo:-))

      • Re: Benešov - Slavia 1:4

        edenian     před 8 lety 12.06.2016 19:13 |  
        0 0

        Bylo a bude jeste vice :-) Tentokrat by mohli dojit hodne daleko. Vzdycky jim fandim prestoze vim, ze nakonec se porazi sami. Ale letosni kadr je opravdu vyjimecne kvalitni, i Modric / to byl slusnej kop ten golovej, co / o tom mluvil, evidentne si veri, tak snad to dokazou. me proste jejich fotbal dycky bavil.

  15. Re: Benešov - Slavia 1:4

    Tonda     před 8 lety 12.06.2016 19:40 |  
    0 0

    ahoj, moc často tady nepřispívám, ale nějak to tady vázne.
    pojďme to trochu oživit.
    Všimli jste si v přáteláku s Benešovem, že Frydrych, kterého tady někdo dokonce i chválil, minimálně 3x uklouzl? připomínal mi Škutku svého času :). Taky jeho zpracování a přihrávky nebyly nic moc. Pokud odejde Deli a Frydrych se přesune do základu, bude muset přidat. Nevím jestli to bylo únavou, nebo špatnými kopačkami, ale docela mě s tím štval.
    Dalším tématem by mohlo být, koho a do jaké řady ještě přivedeme. Osobně si myslím, že ani toho Coufala nepřivedeme. máte někdo nějaké info?, nebo aspoň náznak kdy přijde nová posila?

  16. Barra

    violence     před 8 lety 12.06.2016 20:11 |  
    0 0

    Zdravím Barro,
    do čtvrtka budu v Antverpách, bydlet budu v hotelu Century - naproti zoo na Pelikaanstraat. Kdyby jsi chtěl vyrazit na pivko, pokecat o Slavii, tak stačí napsat :-) Spíše ale pondělí, úterý na večer :-))

    • Re: Barra

      donford     před 8 lety 12.06.2016 21:05 |  
      0 0

      Van Buren do Slavie?

    • Re: Barra

      Barra     před 8 lety 13.06.2016 09:38 |  
      0 0

      Zdravim te Violenci. Tak jsi v nejkrasnejsim meste Belgie - urcite strc hlavu do budovy hlavniho nadrazi (Centraal Station, rikame me "katedrala", je naproti tveho hotelu a vedle vstupu do ZOO). Nadrazi je vyhlasene jako nejkrasnejsi v Evrope a dle odbornych casopisu mezi 1 a 4 na svete. Ale je toho vice, ZOO je jiz temer 180 let stara a prekrasna, v Antwerpach je na konci pesi zony Meir (kousek od hotelu, je to pokracovani De Keyserlei) vubec prvni a tedy nejstarsi mrakodrap Evropy, Boerentoren, ktery je postaveny v art déco stylu. V bocni ulice Meiru je na namesticku Wapper krasny dum ktery si pred 400 lety nechal postavil P.P. Rubens a ktery ted slouzi jako jeho muzeum. Antwerpska katedrala stoji urcite za navstevu (originalni obrazy Rubense), bocni ulicky kde jsou hospudky a restaurace jsou oazy ticha. A urcite se stav na Grote Markt (velky trh, je to namesti pobliz katedraly), ktery je plny domu z 16-stoleti byvalych bohatych obchodniku a monumentalni obecny dum (magistrat). Pred nim je socha Brabo, ktery drzi v ruce useknutou ruku nepritele. Podle toho se jmenuje take mesto Antwerpen - "hand" a sloveso "werpen", neboli odhodit ruku.

      Rad bych s tebou na pivo, bohuzel je poslednich cca 7 mesicu muj domov UZ Leuven (fakultni nemocnice), kde svadim boj s houzevnatym nepritelem a kde sance na vitezstvi se bezne prognostikuji na obdobi peti let. Duvod proc jsem tuto sezonu nevidel nazivo ani jeden zapas Slavie a hlavne proc jsem se naucil jeste vice relativovat. Verte mi Slaviste, ze nektery hadky na SN vubec nestoji za to.

      Uzij si Antwerpy, tesim se az budu moci na nejaky zapas Slavie do Edenu a rad se tady predem ozvu, abych mohl poznat tvare za temi nicky. Mej se!

      PS Mas nejaky fotbalovy turnaj?

      • Re: Barra

        EdCable     před 8 lety 13.06.2016 11:13 |  
        0 0

        Hodne stesti!

      • Re: Barra

        Boss82     před 8 lety 13.06.2016 11:21 |  
        0 0

        Držím palce, Barro!

      • Re: Barra

        violence     před 8 lety 13.06.2016 14:15 |  
        0 0

        Kde lezis, přijdu te navštívit.

      • Re: Barra

        Aloha     před 8 lety 13.06.2016 21:13 |  
        0 0

        S tím jak to Barro popisuje má člověk hned chuť si tam zajet :) jinak hodně sil a štěstí v tom boji

      • Re: Barra

        tomcz     před 8 lety 13.06.2016 21:37 |  
        0 0

        Taky držím palce ;)

      • Re: Barra

        hiker42     před 8 lety 13.06.2016 23:06 |  
        0 0

        Držím pěsti a přeju hodně sil.

        • Re: Barra

          reggaebabicka     před 8 lety 14.06.2016 11:48 |  
          0 0

          Nezbyva, nez brousit lajnu a orezat 5ti letou prognozu na 5ti tydenni, abys mohl i s nami uzivat atmosfery SKS v poharech ;) Drzim palce a pevne verim, ze tvuj realizacni tym (rozumej personal v nemocnici) vi co dela!!!

          Preji velke odhodlani a spoustu pozitivni energie do dalsich boju ...