Přípravná utkání

Slavia - Slovan Bratislava 4:0

Ve třetím přípravném zápase Slavia přejela Slovan Bratislava 4:0. Branky vstřelili v první půli Barák z penalty, a ve druhém poločase Hrubý, Kenia a Voltr.

Trenér Uhrin poslal opět do prvního poločasu sestavu, která by měla být papírově silnější. V Kolíně se hrál poměrně vyrovnaný zápas, hosté poprvé zahrozili poté, co Deli lehce ztratil míč, velkou šanci soupeře však zneškodnil Berkovec. První šanci Slavie si připsal Barák, který střílel z přímého kopu jen těsně vedle. Ve 12. minutě byl ve vápně faulován Mešanovič, sudí Lerch nařídil penaltu, kterou proměnil Antonín Barák. To však bylo na delší dobu ze strany červenobílých vše, šance nepřicházely ani na jedné straně. Slovan mohl vyrovnat z přímého kopu, Berkovec si však se střelou Soumaha poradil. V závěru poločasu mohl zvýšit vedení Slavie Mihalík, který i s trochu štěstí prošel z levé strany do vápna a tam jeho tečovaná střela skončila na tyči.

Do druhého poločasu vyběhla opět téměř kompletně jiná jedenáctka a slávisté tentokrát měli převahu. Na hrotu útoku zaujal van Buren, který si po šesti minutách pěkně naběhl do křídla, vrátil míč naprosto přesně Hrubému, který z hranice vápna zvýšil vedení Slavie. Sešívaní si udržovali převahu, soupeře před vlastní bránu prakticky nepouštěli. Potřetí se prosadili v 70. minutě, kdy se po rohovém kopu dostal míč za vápno ke Keniovi, který jej poslal krásnou střelou rovnou do sítě. Hráči v červenobílých dresech udělali fanouškům radost ještě jednou, když se těsně před koncem otočil ve vápně Voltr a završil na konečných 4:0.

Před rokem v podobném termínu slávisté prohráli se Slovanem Bratislava v Čelákovicích 1:4, v říjnu se pak oba týmy utkali v Kolíně a slovenský tým zvítězil 3:1. Minimálně v tomto srovnání tedy Slavia urazila za uplynulý rok jistý kus cesty správným směrem...

Online reportáž s videy všech branek naleznete zde.

Sobota 18. 06. 2016 11:00

Přípravné zápasy, 2016/2017
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

12. Barák (pen.)
56. Hrubý
70. Kenia
84. Voltr

ŠK Slovan Bratislava
ŠK Slovan Bratislava

Návštěva: 420

Sestava SK Slavia Praha:
1. poločas: Berkovec - Bořil, Frydrych, Deli, Jablonský - Ščuk - Mihalík, Hušbauer, Barák, Mingazov - Mešanovič
2. poločas: Řehák - Mikula, Ngadeu-Ngadjui, Frydrych, Jablonský (69. Bazal) - Souček - Mihalík (60. Vukadinovič), Hrubý, Kenia, Voltr - van Buren

Sestava ŠK Slovan Bratislava:
Greif - Ligeon, Laczkó (49. Simovič), Sekulič (62. Antálek), Burnet (62. Kotula) - Lásik (62. Scott), de Kamps (62. Kopičár) - Schet (62. Kele), Soumah (62. Savičevič), de Sa (62. Šefčík) - Zreľák (62. Pinte)

Komentáře (112)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    jiri     před 8 lety 18.06.2016 11:11 |  
    0 0

    řekl bych, že mulkiony jsou umístěny velice zajímavě O:)

  2. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    judy     před 8 lety 18.06.2016 11:13 |  
    0 0

    Dušan Uhrin: "ale Tomáši to tam nemůžeš takhle dát, buď klidnej a počkej až někdo bude volnej... Máme tam mrňousi" :D

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      RaskarKapak     před 8 lety 18.06.2016 11:14 |  
      0 0

      Ještě, Jaro hraj, ještě si se nedotkl míče...

  3. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 11:14 |  
    0 0

    Jedna z věcí, které mám ráda na přípravňácích, je to, že člověk slyší taktické pokyny :)

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 11:26 |  
      0 0

      Aneb Michal pod palbou Dusana :-)

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 11:33 |  
        0 0

        Nemá to lehký :)

  4. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    Koky (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 11:37 |  
    0 0

    Ščuk je obrovská posila...Myslím, že v zápasech, kdy budeme hrát na jednoho štíta, bude mít Suk hodně těžký se přes něj dostat do základu.

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      Plos     před 8 lety 18.06.2016 13:18 |  
      0 0

      ty si blázen, dneska suk výbornej...

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        Borgetti     před 8 lety 18.06.2016 13:24 |  
        0 0

        Souhlas. Souček byl lepší než Ščuk.

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        Kenny     před 8 lety 18.06.2016 13:25 |  
        0 0

        To je fakt, druhou půli Suk odpověděl po svým.

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 10:50 |  
        0 0

        Oba hráli perfektně. Jestli se někdo bál, že Ščuk nám zničí talenta a odsune jej na lávku, tak si myslím, že konkurence Sukovi naopak dost pomohla!

  5. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    sicilianbrno     před 8 lety 18.06.2016 11:41 |  
    0 0

    taky vám blbne obraz na youtube? že neni čistý?

  6. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    murena     před 8 lety 18.06.2016 12:27 |  
    0 0

    Super Levan parádní gól

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      Robinator     před 8 lety 18.06.2016 12:28 |  
      0 0

      na chvíli sem to zapl a akorát jsem to viděl..krásná střela :)

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        murena     před 8 lety 18.06.2016 12:31 |  
        0 0

        Tomu se říká v pravou chvíli :-))

  7. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 12:47 |  
    0 0

    Solidní, už se tam daly identifikovat celkem pěkné momenty, posily se viditelně zapracovávají.

  8. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 12:49 |  
    0 0

    4:0 , pěkný výsledek . Viděl jsem až gól Voltra, může někdo lehce posoudit hráče a říct, zda Slovan(který je nasazený taky ve 2. předkole EL) byl tak špatný ?

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 12:51 |  
      0 0

      Byl špatný, ale zase naši se od minulého zápasu celkem zlepšili.

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        Borgetti     před 8 lety 18.06.2016 13:18 |  
        0 0

        Jinak Slovan Bratislava už začíná v 1. předkole, o 14 dní dříve, než Slavia.

        • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

          carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 13:55 |  
          0 0

          Máš pravdu, špatně jsem se podíval .

          • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

            donford     před 8 lety 18.06.2016 14:11 |  
            0 0

            No jestli začíná Slovan už za 14 dní, tak to bude pro ně docela horor. Vůbec nehráli dobře, a přiznám se, že Zreláka jsem ani nezaregistroval.Na našich byl vidět posun proti Ružomberoku, sehrávají se a doufám, myslím, že naše středová řada bude velmi silná. Ale postavit ji, bych se sám neodvážil. Těch dobrých hráčů do ní je víc než pět.

            • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

              bongor     před 8 lety 19.06.2016 07:54 |  
              0 0

              To je jedině dobře,že máme hodně dobrých hráčů.Jedině mě docela vadí,že se nějak
              "vyběhlo" s Latym.Starej zdaleka není,výkonnostně se mi taky nezdál mimo.

  9. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    1rytir     před 8 lety 18.06.2016 12:51 |  
    0 0

    Nebylo to špatné, solidní výsledek i hra, zvláště v druhé půli, pěkné góly, ten Levanův přímo výstavní. Až se vybere ta správná jedenáctka a všichni se sehrají, mělo by to jít.

  10. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 13:01 |  
    0 0

    Několik poznatků k dnešnímu utkání.

    1/ po většinu zápasu (hlavně s výjimkou cca druhé třetiny prvního poločasu, kdy nás soupeř aktivní hrou a presinkem přehrával) na tuto fázi přípravy velice solidní výkon. Není to tak dávno, kdy jsme byli v přátelácích se špičkou slovenské ligy o třídu horší.

    2/ jako nejsilnější varianta trojice středních záložníků se mi jeví Ščuk - Barák - Kenia, ale musím říct, že ve spojení s trojicí Souček - Hušbauer - Hrubý máme střed zálohy kvalitně pokrytý.

    3/ Je úsměvné, jak tu někdo z uživatelů označil Van Burena za takového nefotbalového buldoka do vápna (asi něco jako A. Besta). Vůbec to není pravda, Van Buren je výborný do kombinace (v tomto ohledu lepší než Mešanovič, který je však zase lepší 1 na 1), umí sklepnout míč, podržet ho i přihrát spoluhráči do šance (jen v tomto utkání vytvořil svojí přihrávkou snad 3 gólové pozice).

    4/ Líbí se mi i Mešanovič, který, jak uvedeno výše, má větší zrychlení, tah na branku a umí si poradit jeden na jednoho (viz třeba krásná akce, po které byla penalta). Se Škodou a Van Burenem máme v týmu tři typologicky odlišné útočníky.

    5/ Potěšili i navrátilci z hostování Hrubý a Voltr, solidní výkon, Hrubého si určitě nechat, pokusit se najít místo v kádru i Voltrovi, který to ale bude mít těžké. Příjemně překvapil i Mikula.

    Už se těším na konfrontaci s ještě kvalitnějšími zahraničními celky na soustředění. S návratem Milana a příhodem Dušana může být ten tým hodně silný. Přivedl bych už pouze jednoho hráče na kraj obrany.

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      Kenny     před 8 lety 18.06.2016 13:34 |  
      0 0

      Co se týká středu zálohy, mě se zatím nejlíp jeví trio Souček, Barák, Hrubý. Michel se taky rozehrává, Mingazov je lepší než Vuk. Ale pořád nemůžu najít nic přínosnýho na tom nizozemci, zřejmě sledujeme každý jiného hráče. Já myslel že to byl ten kapitán ve druhém poločase. Od něho se míče odrážely jak od zdi nebo mu naopak zůstaly pod nohama. Do soubojů chodil na půl plynu a zpátky se vracel na čtvrt. A mimochodem, ví někdo co je s dvojicí Bílek, Latka?

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        quelhar (admin)     před 8 lety 18.06.2016 15:29 |  
        0 0

        S tvým názorem na van Burena opravdu nemohu souhlasit. Ten hráč ztratil za celý poločas snad tři míče, ty jsi úspěšně popsal dvě situace z těch tří. V další hromadě momentů týmu pomohl přesnými přihrávkami, skvěle našel Hrubého před druhým gólem... Na to, že je s týmem týden, to byl podle mě velmi slibný výkon.

        • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

          Kenny     před 8 lety 18.06.2016 21:54 |  
          0 0

          OK, nepočítám deset minut na začátku druhého poločasu kdy jsem stál celkem daleko, ale potom jsem se přesunul blíž a trochu se na něj zaměřil.Už v úterý jsem totiž byl z jeho výkonu trochu rozpačitej. Co jsem viděl já, nepovedlo se mu prakticky nic. A o pohybu jsem psal výše. Je možné, že jsem popsal dvě negativní věci ze tří, ale ty píšeš o "další hromadě momentů" a nepopisuješ žádnej. Pro mě byly slibný výkony všech dalších nováčků, bohužel ne ten jeho.

          • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

            Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 10:57 |  
            0 0

            +1 taky se mi nelíbil. Srovnání s MM sto a jedna. Muri napadá, bojuje, střílí. Van Buren vyklusával. Čekal si na odražený míče, na chybu v rozehrávce, aniž by ji aktivně způsobil jako třeba Vuki tuším v 69´. Čekal jsem od něj něco jako byl Bednář ve formě. S tím kolik ted máme hráčů schopných dát gola mi jeho snaha přihrát ač muže střílet nevadí, technicky - to sklepávání, narážečky supr. Ale hrot co se nepohybuje aktivně pro zisk míče? Nevím, snad to do něj DU nacpe, není to nic co by nešlo doučit oproti dobré technice a herním vidění, které má.

            • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

              Kenny     před 8 lety 19.06.2016 13:28 |  
              0 0

              S tvým komentem naprosto souhlasím. Už jsem měl obavu, že mu křivdím a jsem jedinej. I když bych byl rád, kdyby jsme se pletli. Ale pokud DU bude hrát na jednoho útočníka a tím bude Van Buren, myslím že střelba na úkor přihrávek se od něho bude čekat. Ale musím mu přiznat, že za dva poločasy byl u dvou branek, což je s ohledem na jeho aktivitu slušné.

              • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

                Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 15:44 |  
                0 0

                Což vede k poznatku - má dobré čtení hry, cit a načasování. Teď mu nabušit do DNA, aby začal trochu běhat. Dyť je to horší než u Hušbauera!

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        tomcz     před 8 lety 18.06.2016 15:34 |  
        0 0

        viz. slavia.cz, Bílek bojoval s boreliozou

    • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

      Nascimento     před 8 lety 18.06.2016 17:15 |  
      0 0

      Ahoj :) Prosím tě, mohl bys napsat pár slov o tom jak zahráli Mihalík a Mingazov? Díky moc. :)

      • Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

        Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 08:49 |  
        0 0

        Zdravím, Mingazov se do hry moc nedostal, je docela rychlý a má solidní pohyb, ale doufám, že předvede víc. Mihalík taky nebyl napravo moc vidět, ale jak se přesunul nalevo, tak mu to šlo (už poněkolikáté) mnohem lépe.

  11. Re: Slavia hraje se Slovanem Bratislava

    glokva     před 8 lety 18.06.2016 13:03 |  
    0 0

    Jak hral Zrelak za Slovan, docela by mne to zajimalo, jestli nekdo, kdo to sledoval muze dat koment na jeho osobu, je to pry jeden z velkych talentu slov. fotbalu. dekuju moc

  12. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    RaskarKapak     před 8 lety 18.06.2016 14:01 |  
    0 0

    Výsledek skvělý, marně čekám na informace o Jiřím Bílkovi a Martinu Latkovi ? Co je s nimi ?

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Tochal (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 14:19 |  
      0 0

      Bílek měl boreliózu.

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        RaskarKapak     před 8 lety 18.06.2016 14:30 |  
        0 0

        A Latka ?

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          ashley     před 8 lety 18.06.2016 14:52 |  
          0 0

          Latkovi se hledá angažmá, říkal to Jinoch v Čáslavi

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            mpik     před 8 lety 18.06.2016 16:09 |  
            0 0

            Latka už s týmem netrénuje, psal jsem to sem už několikrát. V úterý čekal telefonát, kde se mělo rozhodnout, co s ním.

  13. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    spino     před 8 lety 18.06.2016 14:38 |  
    0 0

    Barák prostě musí hrát v základu. Jeho výkony mě nepřestávají fascinovat.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Jiri1     před 8 lety 18.06.2016 15:04 |  
      0 0

      Je opravdu dobrej a nejen on, ale Slovan taky stridal vse , co má nohy a ruce, dokonce jsem slysel, ze Latka zamiri na Slovensko.
      No kdyz uz ném funguje technkia pri zapasech, tak snad bude fungovat opravdu moderni akadenie, pro zacátek zrejme na pozemku místního kravína , nebo u sousedů na zahradě, jak píse ve zcela skvelem príspevku redakcní Jiri.
      Ale Alanore hlavne , ze to bude moderní a to ani nemluvím o skvělých trenincích mládeze podle zcela nových metod, ale v praxi se trenuje jako za krále Klacka , toho jsem svedlem

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 15:12 |  
        0 0

        Ano,jsi Svedlem.. o tom jsem presvedcen! :-)

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        dalislavista     před 8 lety 18.06.2016 16:47 |  
        0 0

        Jiri1 je naším svedlem v tumelu!

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 17:16 |  
          0 0

          Presne :D

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          bongor     před 8 lety 19.06.2016 07:59 |  
          0 0

          To už se zase u nás tuneluje?

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            dalislavista     před 8 lety 19.06.2016 11:19 |  
            0 0

            Tumeluje

            • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

              quelhar (admin)     před 8 lety 19.06.2016 12:13 |  
              0 0

              tumele

  14. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 15:03 |  
    0 0

    Vzhledem k fázi přípravy to byl docela nadějný výkon, především v druhém poločase, kdy přibylo kombinační hry a zrychlila se hra zálohy. Plusový bod v boji o sestavu si po dnešku zalouží:
    Berkovec, Barák, Mešanovič, Mikula, Souček, Hrubý, Kenia a Van Buren

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Fridleifsson     před 8 lety 18.06.2016 15:40 |  
      0 0

      Mikulovi ten jeden plus oproti desítkám mínusů asi sotva může pomoci. Ten hráč na Slavii nemá.

  15. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    lassiter     před 8 lety 18.06.2016 15:42 |  
    0 0

    Van Buren celkem zajímavý hráč, je takový rozvážný, do ničeho se přehnaně nežene, technicky slušný, ale typický střelec zabiják to tedy nebude, přišlo mi, že radši nahrává, i když by mohl střílet. Nutno říct, že to vždycky udělal dobře a přihrávka na gól Hrubého byla skvělá. Jak to DU postaví uprostřed zálohy, na to jsem fakt zvědav, tipuju Souček, Ščuk, Hušbauer. Zmrhal proseděl celý zápas na lavici a nevypadal, že by byl zraněnej, takže odchází?

  16. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    mpik     před 8 lety 18.06.2016 16:12 |  
    0 0

    Jednoznačně se mi víc libil druhý poločas s Keniou. Krásným gólem jen korunoval velmi dobrý výkon. Opět velmi dobrý Hrubý a Barák. Aby to dělalo dobrotu, až někteří nebudou tolik hrát...

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      bongor     před 8 lety 19.06.2016 08:02 |  
      0 0

      Většině hráčů vadí,když hrají málo.Jsou ale i takoví,kterým to vyhovuje.To záleží na mentalitě.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 16:54 |  
      0 0

      ''Ta však měla ve své žádosti nedostatky.''

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      celtix     před 8 lety 18.06.2016 19:44 |  
      0 0

      To by mě zajímalo jaký nedostatky :O

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        bongor     před 8 lety 19.06.2016 08:04 |  
        0 0

        Mě teda by to zajímalo velice.To budeme zase za kverulanty,nebo jsme opravdu udělali takové chyby,že nám napoprvé licence nebyla udělena?

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Pepino44     před 8 lety 19.06.2016 17:50 |  
          0 0

          Tak není to poprvé, co jsme se museli odvolávat. Je to asi slovíčkaření, ale FAČR vydělal 300 litrů.

  17. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    zeleznik2     před 8 lety 18.06.2016 16:59 |  
    0 0

    4:0 to je super výsledek, navíc nad týmem, který nás dvakrát porazil v nedávné době. Myslím, že už DU bude mít slušně zamotanou hlavu s tím, koho postavit v základu. Připomíná mi to léta pod Borisem Korbelem, když jsme měli našlapaný kádr. Sestava z prvního poločasu se mi hodně líbila, jen navíc Pavlenka a Švento. Milana asi neudržíme, takže asi v útoku Mešanovič, ale ještě je brzy, na prognózy, dnes pochvala. Neví někdo, co je s Latym a Bílkem?že by oba konec?

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 17:04 |  
      0 0

      Latka si hledá angažmá, Bílek borelióza. (stačí si přečíst příspěvky nad tím tvým)

  18. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    Petr9608     před 8 lety 18.06.2016 18:40 |  
    0 0

    http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-tomas-rosicky-ma-natrzeny-stehenni-sval-fhr-/euro-2016.aspx?c=A160618_180200_euro-2016_pes

    Tohle je skutečně velice smutné. No, i tak jeho přítomnost na Euru nebyla do počtu. Ten centr na Škoďáka byl perfektní.

    V naší lize by nevydržel. Jestli někam k šejkum nebo jinam do tepla (Austrálie?)....

    Nebo už to skončí definitvně. To není o tom, že by ho někdo tvrdě sejmul nebo tak. Tady je to skutečně o tom, jak to tělo je křehký jak čínskej porcelán.

    Myslím, že největší Tomášova chyba bylo jít do chladné Anglie místo toho, aby šel do Španělska, případně Itálie. Tož tak.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      donford     před 8 lety 18.06.2016 20:28 |  
      0 0

      Je to snad nejsmůlovatější hráč,co pamatuju. Možná, že jsme se stali svědky jeho poslední přihrávky na Škodovu golovou hlavičku. Za reprezentaci určitě.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      EdCable     před 8 lety 18.06.2016 20:49 |  
      0 0

      Mozna taky byla chyba, ze zacal hrat dospely fotbal ve velmi nizkem veku (v 16?)

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        EdCable     před 8 lety 18.06.2016 20:53 |  
        0 0

        Tak presneji v 16 zacal obcasne trenovat s prvnim tymem, pardon, ligovy zapas pak v 18, ale rozhodne nemel zrovna pevnou konstituci uz tehdy.

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        glokva     před 8 lety 18.06.2016 23:38 |  
        0 0

        Ja si myslim, ze kdyz hral v Dortmundu, tak se rikalo, ze hraje pod ruznejma praskama, injekcema apod. aby mohl byt na hristi a pomoc jim. Tenkrat byli v hrozny financni tisni a potrebovali, aby hral za kazdou cenu. Clovek nevi co mu rekl doktor, trener.. A kdyby tenkrat prestoupil do Atletica, tak z neho dnes mohla byt megahvezda.. ale to jsou kdyby.

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Pepino44     před 8 lety 19.06.2016 18:00 |  
          0 0

          Tak já jsem předpovídal (aniž bych mu to přál), že Rosický na EURU nedohraje první zápas- tak jsem se o jeden spletl- nedohrál druhý. Je to velká škoda,dával naší hře trochu smysl. Tělíčko jej bohužel jako už po několikáté zradilo. Jsem zvědav, jestli se o něho bude Sralta ještě tak vehementně zajímat.

  19. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 19:42 |  
    0 0

    Napíšu své postřehy z Kolína. První poločas výborný fotbal ostrý jako břitva, Slovan má kvalitní mužstvo a zápasy s českými mužstvy bere vždycky prestižně, proto do nás několikrát velice tvrdě zajeli (nejvíc to schytal Muris, jednou Tonda, Mingazov a ke konci půle zajeli i do Hušbyho), ale to je fotbal a je dobře, že se nikdo nezranil. Bylo vidět, že Čáslav určitě pomohla, asi po ní dostalo naše celé mužstvo pořádný kartáč a v Kolíně jeli všichni nadoraz. Kvalitní výkon od obou mužstev, většinu akcí jsme tahali levou stranou a bylo škoda, že si nikdo nevšiml hlásícího se Mihalíka na pravém halvu, který byl často volný. Až ke konci první půle jsme ho začali využívat a bylo to znát. Trochu měl problémy Bořil s jejich levým křídlem, ale zvládlo se to. Mimochodem, tenhle hráč vydával takové podivné zvuky, když byl volný a paní pode mnou z něho byla úplně hotová, že prý se chová, jako když právě vylezl z pralesa. Penalta byla naprosto jasná, hráči Slovanu ani neprotestovali a Tonda ji proměnil bravurně. Kompaktní výkon našeho mužstva, výborně jsme je napadali a několikrát jsme je presinkem dostali do problémů. Výborně se jeví Ščuk a bude velikou konkurencí pro Suka.
    Druhý poločas už neměl takové tempo a druhá garnitura Slovanu postrádala kvalitu, což vůbec nesnižuje náš výkon, kdy hlavně Kenia a Hrubý si tam s nimi hráli bago. Jediný kdo do zápasu nenastoupil byl Zmrhal.
    O přestávce jsem se tam dozvěděl jedno oficiální info, že Viktoria Žižkov je druholigová. Ono to bylo velmi pravděpodobné, protože Jirny nechtěli postoupit a Zápy mají hřiště tak na krajský přebor, ale teď už je to oficiální, protože Jirny a Chrudim nepořádali o licenci vůbec a Zápy s Vltavínem ji nedostali. Jediný, kdo uspěl a licenci dostal, byla právě Viktorka Žižkov a určitě je to zajímavá zpráva i pro nás, protože s Žižkovem spolupracujeme (a nově budeme i s Karvinou).

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 11:03 |  
      0 0

      čili naši mladí budou moc hostovat v 1. (Karviná) i 2. lize (VŽ). Fajn info. Díky

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        glokva     před 8 lety 19.06.2016 16:32 |  
        0 0

        Vcera v zakladu Viktorky Soukup, Hurka, Kodr a od 60.min. Salasovic. Od novy sezony konci farmy, tak snad i tak bude spoluprace pokracovat. A snad ta Karvina taky vyjde, ale to se dozvime tak za 2-4 tydny az se bude zuzovat kadr.

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 21:10 |  
          0 0

          Neříkej glokvo, že jsi byl v Tachově ? Jinak je moc dobře, že Žižkov jde víš, nejen pro nás, ale hlavně protože mají tradici a fanoušky. Na Zápy chodilo od 130 do 200 diváků a na Žižkov sem přijelo 855 platících a ta druhá vesnice Jirny je na tom ještě hůř, ale aspoň mají rozumného majitele, to ten ze Záp je naprosto megalomanský.

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 21:13 |  
            0 0

            Žižkov jde výš (dneska se daří)

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            glokva     před 8 lety 19.06.2016 23:54 |  
            0 0

            Chtel sem jet, ale jak zmenili casy vykopu, tak sem nakonec nejel, zmenit ve stredu casy sobotnich zapasu se muze stat asi jenom u nas, aspon ze hral Vltavin dopoledne :)

            Profi fotbal by se mel hrat jenom ve mestech, nic proti vesnicim, ale casy kdy ligu kopaly Blsany a Drnovice, by se nemeli vracet a hlavne fotbal se dela pro fanousky. Na Zizkov bude chodit na normalni zapas 1500-2000 divaku a na Banik, Olomouc a CB i vic.

  20. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    Plos     před 8 lety 18.06.2016 20:22 |  
    0 0

    Upřímně, celkem se mi zamlouval výkon Ščuka v první poločase a myslel jsem si, že si pomalinku vydobývá místo v sestavě....nicméně Souček odpověděl po svém a předvedl ještě lepší a suverénnější výkon. Zatím na mě působí nejlépe pořád střed Souček - Barák, Hušbauer a do začátku bych to tak nechal...Mingazov mne nijak zvlášť neoslňuje a nemyslím si, že je lepším hráčem než Zmrhal. V současnosti hráč na lavici. A i přes pěkné výkony je na zatím na lavici i Ščuk. Horší je, že opravdu výborně hraje i Kenia s Hrubým ono na té lavici zas tolika místa není :(...

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 18.06.2016 21:39 |  
      0 0

      Mně tam místo Hušbauera vychází skoro jednoznačně lépe Kenia. I Hrubý možná bude bojovat o základ.

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        Plos     před 8 lety 19.06.2016 13:01 |  
        0 0

        Hušbauer by podle mého hrát měl...ten základ si svými výkony zaslouží...to že mu šlape na paty Hrubý je pravda a určitě by měl být na jeho post druhou volbou...Kenia je hráčem na Barákovu pozici (více vysunutý)

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 13:33 |  
          0 0

          Barák s Keniou mohou hrát v klidu spolu. Není to tak, že buď jeden nebo druhý.

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 15:46 |  
            0 0

            Jediná dvojka co spolu nemůže hrát sama je Hušbauer se Sukem :)

            • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

              belmis (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 16:24 |  
              0 0

              Taky to tak vidím.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      donford     před 8 lety 18.06.2016 22:58 |  
      0 0

      Tak Ščuk hrál, stejně jako téměř všichni hráči vždy poločas. Takže ta lavička, jak pro koho?

  21. Hodnocení zápasu a posil

    dropt     před 8 lety 18.06.2016 22:52 |  
    0 0

    Dnes budu stručný.

    Potěšil mne výkon Kenii a van Burena, který mne trochu překvapil svým pohybem, kdy si mnohokrát nabíhal do stran. Mohla by mu vyhovovat hra se Škodou (kdyby náhodou u nás zůstal). Souček byl dnes platnější Ščuka, což bylo z mého pohledu způsobeno především tím, že Ščuk se zatím minimálně zapojuje do rozehrávky, což je škoda. Na druhou stranu Slovan byl v první půli rozhodně nebezpečnější.

    Btw: van Buren opět stihl být za 45 minut u 1 gólu a Mihalík za 5 minut na levém křídle se dostal do tutovky, zatímco zprava nic nevymyslel (i kvůli svým spoluhráčům, kteří jeho pohyb či uvolnění nedokáží využít).

    To Orwell_1892: Je úsměvné, jak tady někteří diskutující dokáží zcela překroutit má slova a jejich význam. Po shlédnutí dvou poločasů souhlasím s tím, že výraz buldok je pro van Burenovu jednoduchou hru na 1-2 doteky příliš expresvní, nicméně nikdy jsem o něm neřekl, že je nefotbalový (pouze jsem napsal, že se od něj nedočkáme technických parádiček), natož abych ho přirovnal k Bestovi. Naopak přesně splňuje, co jsem napsal. Jeho hra je velmi efektivní a pohotová (hraje na 1-2 doteky a přitom minimálně ztrácí balóny vč. složitějších přihrávek).

    • Re: Hodnocení zápasu a posil

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 00:10 |  
      0 0

      Velice přínosný byl první poločas a zhruba od té 60 minuty, kdy došlo k hromadnému střídání, hrál Slovan s řadou juniorů - Antálek 19 let, Kotula 20 let, Kopičár 19 let, Kele 18 let, Šefčík 19 let a Pinte 19 let (první poločas hrál ještě Laczkó 19 let a celý zápas chytal brankář Greif 19 let). Takže je úplně v pořádku, že jsme je pak přehrávali, ale není potřeba to přeceňovat. Vypovídající budou až zápasy v Rakousku.

    • Re: Hodnocení zápasu a posil

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 08:46 |  
      0 0

      Zdravím, asi jsme se špatně pochopili, ve svém příspěvku jsem nenarážel na tvou analýzu Van Burena (se kterou se naopak ztotožňuji), ale na příspěvky tuším uživatele JS pod článkem o příchodu Micka do Slavie, kde ho na základě pár videí z youtube označoval za "silového rozbíječe, žádného technika" atd.

      • Re: Hodnocení zápasu a posil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 09:21 |  
        0 0

        No, tak je vidět, že z videí se soudit nedá, každopádně za tím technikem si stojím. Technik je pro mě hráč jako Švento nebo Kenia, prostě někdo, kdo obejde dva protihráče, udělá kličku nebo jinak podrží míč v krkolomné situaci a "zázračně" se s ním vymotá z napadání atd.
        O van Burenovi neexistovaly žádné materiály kromě oficiálních sestřihů Esbjergu, které jsem jako první projel. Např. góly, které v nich dával, nebyly žádné výstavní kousky jako Hušbauer z dálky nebo teď Kenia, ale takové "ušmudlané" dorážky nebo hlavičky atd.

      • Re: Hodnocení zápasu a posil

        dropt     před 8 lety 19.06.2016 10:07 |  
        0 0

        Ahoj, promiň tedy. Domníval jsem se, že přirovnání k buldokovi jsem zde použil první.

  22. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    navzdyslavia     před 8 lety 19.06.2016 09:58 |  
    0 0

    Tak uz zitra je los. Snad nam vylosuji Polsky nebo Slovensky klub. Bylo by to blizko a jelo by nas daleko vice nez treba do Finska a pod. Jsem nateseny. A co vy

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Borgetti     před 8 lety 19.06.2016 10:17 |  
      0 0

      No vidíš. Já třeba zase raději Island nebo to Finsko :)

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        JS (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 10:27 |  
        0 0

        Já pro Skotsko. Tam bych jel a zůstal o pár dní navíc. :)

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Robinator     před 8 lety 19.06.2016 10:54 |  
          0 0

          Skotsko by bylo super

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Borgetti     před 8 lety 19.06.2016 11:59 |  
          0 0

          No až budou výjezdy, tak doufám, že to bude na 2 - 3 dny, aby jsme se nasitili krásy města a panoramatů krajin :)

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Borgetti     před 8 lety 19.06.2016 12:00 |  
          0 0

          No až budou výjezdy, tak doufám, že to bude na 2 - 3 dny, aby jsme se nasitili krásy města a panoramatů krajin :)

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 14:59 |  
      0 0

      mi by se líbilo Irsko, Skotsko, Island, Estonsko i Finsko. kvůli regionálnímu rozdělení UEFA to asi nehrozí. proto doufám, že nám nehrozí ani Kazachstán a Kavkaz ...

  23. Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

    Robinator     před 8 lety 19.06.2016 10:58 |  
    0 0

    Nevíte někdo bližší info proč byl takhle odstrihnut Latka? Nepřišel mi horší Bílka..

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 11:12 |  
      0 0

      Mít zde hráče s platem okolo 300K Kč/měsíc, který by byl až 5. hráč na post SO. Je zbytečný luxus.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      bongor     před 8 lety 19.06.2016 11:44 |  
      0 0

      Určitě není horší než Bílek,ale jak už jsem napsal,nějak si nepadli do oka s DU.
      A je to ke škodě Slavie.Laty byl pro mě jeden z nejoblíbenějších hráčů,mrzí mě to.

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 20:48 |  
        0 0

        Musím ti bongore dát za pravdu, protože po sobotní něvštěvě Kolína jsem si opravil svůj názor na vztah Latka x DU. Velmi pracděpodobně tam je něco osobního.

    • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

      Borgetti     před 8 lety 19.06.2016 12:08 |  
      0 0

      Martin Latka je hráč, který hrál Premier League, teď byl kapitánem mužstva a najednou je z nej náhradník, což je velký shod a ne každý ho unese. Hraje v tom roli určitá hrdost, což u Latky chápu. Nemyslím si, že tam hraje roli plat hráče. Slavia bude muset platit i náhradníky vysoko, pokud chce mít kvalitní kádr a Ligu Mistrů.

      • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

        bongor     před 8 lety 19.06.2016 12:17 |  
        0 0

        Další zajímavostí je,proč Chorvati začali dělat ten bordel.Údajně fandové chtějí,aby je UEFA vyloučila z ME.Důvod,mají tam taky své Peltu a Berbra,ti protěžují Dinamo Zagreb a hrabou pod sebe. Ti nechtějí odstoupit,tak je fandové chtějí přinutit.Holt horké jižanské povahy.Akci údajně zorganizovali fandové Hajduku a chtějí v ní pokračovat v zápase se Španělskem.

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Borgetti     před 8 lety 19.06.2016 12:36 |  
          0 0

          Tak v tom případě se nedivím. Nebylo to hezké, co udělali při zápase, ale zase na druhou stranu ...

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Robinator     před 8 lety 19.06.2016 12:39 |  
          0 0

          jj četl jsem o tom, zajímavý :) tak trochu se jim nedivim, pokud je pravda co se píše o tom rodu Čačičů : )) Kdybychom tu měli trojityho Peltu, to by bylo něco..

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            Robinator     před 8 lety 19.06.2016 12:52 |  
            0 0

            nebo Mamičů, teď nevím ... ,:)

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          Jiri1     před 8 lety 19.06.2016 12:44 |  
          0 0

          To si fakt myslite, ze Latka nedostane doplacen zbytek snlouvy do posledni koruny, smlouva je smlouva , tu nerusi ani odchod hráce, kor v pripade Latmy, kterej je cinancbe v hajzlu .
          Prijde mi docela zbytecný se ho zbavovat, jestli neni pravda, ze není prilis oblíben u hráců, kterí prisli do Slávie v posledním roce pro drsné mazácké metody. obcas ho nezgou ani na spolecne akce.
          Co mi prekvapuje , je zásadní obrat u trenera Uhrina , kterej mu napred lez do zadku a pozdeji ho prestal stavet a ted pro zmenu je jeho oblibencem Husbauer a grilovací particka okolo nej.

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            bongor     před 8 lety 19.06.2016 13:39 |  
            0 0

            Zaplaceno dostane,ale stejně se s takovou oporou jakou byl Laty má jednat mnohem uctivěji.Moc takových jako on nebo Milan Škoda u nás v posledním období nekopalo.

            • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

              xavi     před 8 lety 19.06.2016 13:54 |  
              0 0

              Latka je určitě velká ikona Slavie,ale teď je to stoper číslo pět,Bílek i Frydrych jsou určitě lepší a Deli je výkonnostně úplně jinde,na Slavii která chce hrát o titul a evropské poháry už Latka prostě nemá

            • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

              Fallen (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 16:40 |  
              0 0

              Já nevim, jak uctivě by ses k němu chtěl chovat? Dali mu dovču a povolili hledat si angažmá. To má klub dva roky předstírat, že Latku potřebuje, aniž by hrál, než mu dojde smlouva? To že to někdo vykvákal Sportu, je uplně jináv věc. Každopádně mi ale z dostupných informací nepřijde, že se k němu nekdo chová neuctivě.

              • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

                bongor     před 8 lety 19.06.2016 17:53 |  
                0 0

                Před půl rokem se říkalo,že Deli-Latka jsou nejlepší stoperská dvojice v kaprlize.
                A najednou je pátej stoper.Ten novej kluk z Rumunska zatím ještě skoro nic nepředved,Bílek je na úrovni Martina a Frydrych taky ještě musí přesvědčit,že je pro nás v současné době přínosnější než Latka/do budoucna se s ním určitě počítá/. Podle mě se tam něco muselo přihodit.Takové ikony jako Laty si zaslouží větší respekt.To je můj názor a nikomu ho nevnucuju.Stejně nakonec rozhodne DU koho
                případně nepotřebuje,on je trenér.

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 14:51 |  
            0 0

            proč je zbytečný se ho zbavovat, když vy sám jste před časem psal, že je pomalý a fauluje. Martin je kapitán a odchod mě mrzí, ale na pozici 5. stopera ať je perspektivní, mladý hráč

        • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 14:55 |  
          0 0

          objevil se plán koordinovaného útoku různých fans skupin na webu / nevím, jestli je autentický / mezi nimi Torcida i BBB
          v reálu to vypadá, že se zapojila jen Torcida, která měla být právě v místech, odkud přilétly světlice. zajímalo by mě, jak to bylo, kdyby někdo věděl

          • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

            Jiri1     před 8 lety 19.06.2016 17:05 |  
            0 0

            Tosi tady jeden z diskutujicich delá srandu, o Latkovi jsem psal pomalu 10 let , tak si zase nevybírejte co se vám hodí do krámu.
            Jinak já nekomentoval jeho kvality , ale situaci.

            • Re: Slavia - Slovan Bratislava 4:0

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 19.06.2016 19:04 |  
              0 0

              když neuvedete žádný důvod, tak si musím nějaký domyslet na základě vašich dřívějších názorů. a byla to otázka, na kterou jste mohl odpovědět místo nic neříkajícího čílení