Přípravná utkání

Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

Slavia prohrála i druhý zápas na soustředění v Rakousku, bulharskému mistrovi z Razgradu podlehla stejně jako Salzburgu 1:2. Jediný gól Slavie vstřelil v závěru zápasu Mešanovič.

 

Poprvé v přípravě nastoupili do zápasu Jiří Bílek, který se zotavil z boreliózy, a Libor Holík, který v závěru minulé sezóny pomáhal zachraňovat dorost U19 v nejvyšší soutěži a do přípravy áčka tak nastoupil později. Po dvouzápasové pauze naskočil také Jaromír Zmrhal, který tentokrát nastoupil na postu levého obránce. A právě po levé straně obrany Slavie prokombinoval dnešní soupeř Slavie již v šesté minutě a brejk zakončil Abel - 0:1. Odpovědět mohl Kenia, ale střelou zpoza vápna těsně minul. Po rohovém kopu hlavičkoval o chvíli později Frydrych mimo. Ve 20. minutě ale dali gól opět hosté. Cafú lehce obešel Frydrycha, proběhl i kolem Hušbauera a nedal Řehákovi šanci - 0:2. V závěru poločasu začala být Slavia aktivnější, Kenia pěknou střelou prověřil brankáře Razgradu, ten byl ale pozorný. V poslední minutě první půle pak sešívaní docílili dokonce branky, konkrétně Holík, byl mu však odpískaný útočný faul a gól tak nemohl platit.

Do druhé půle Slavia částečně prostřídala, na hřišti se hra ale rozdrobila do množství soubojů a faulů, kontroverzi s jedním ze soupeřů měl například Levan Kenia. Slavia si opět postupem času vytvořila územní převahu, do šancí se ale nedostávala. Naopak Razgrad mohl zvýšit vedení z přímého kopu, ten ale Řehákovu bránu těsně minul. Červenobílí se nakonec dočkali branky, když předvedli pěknou akci po pravé straně, střídající Kuchta přiťukl Mešanovičovi a ten z otočky skóroval - 1:2. Do konce zápasu se však už nic dalšího neurodilo a slávisté tak opět odcházeli ze hřiště poraženi.

Čtvrtek 23. 06. 2016 18:00

Přípravné zápasy, 2016/2017
1 - 2
0 - 2
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

78. Mešanovič

Ludogorec Razgrad
Ludogorec Razgrad

6. Anicet
20. Cafu

Sestava SK Slavia Praha:
1. poločas: Řehák - Holík, Bílek, Frydrych, Zmrhal – Barák, Hušbauer, Hrubý - Voltr, van Buren, Kenia
2. poločas: Pavlenka - Holík (74. Bořil), Ngadeu, Frydrych (69. Deli), Mikula - Ščuk - Voltr (58. Mingazov), Barák, Zmrhal (56. Mihalík) - Kenia - Mešanovič

Sestava Ludogorec Razgrad:
Stojanov - Minev, Plastun, Terziev, Anicet, Natanael, Djakov, Marcelinho, Lukoki, Wanderson, Cafu

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:07 |  
    0 0

    Nádherný gól. To jejich uvolnění na naší levé straně bylo učebnicové. Koupíme pár hráčů z Razgradu?

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

      TSeguinTS     před 8 lety 23.06.2016 18:23 |  
      0 0

      Ti hráči s číslem 92 a 22 jsou hoooodně mrštní :))

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

        JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:37 |  
        0 0

        92 Jody Lukoki, Kongo/Nizozemsko, 23 let. Podle transfermarktu hodnota 1,40 mil Euro, přišel tam před rokem za 1 mil Eur ze Zwolle z Nizozemska.

        22 Jonathan Cafú, Brazílie, 24 let. Hodnota 3 mil Euro, přišel loni 17. června za přestupní částku 2,20 mil. Eur ze Sao Paola.

        Kdybychom také koupili hráče dva za 2 mil Eur, byli bychom jinde. Ale na to se musí hrát Liga mistrů, a stejně si myslím, že za hráče takové prostředky v Čechách nikdy nikdo nedá.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

          JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:41 |  
          0 0

          Ještě k tomu dodám: Kdybychom třeba Škodu za nějakých 1 mil nebo 1,5 mil Euro prodali, obratem bych ty prachy vrazil do podobného rozdílového hráče do 23 let. Sportovní a potencionální ziskový přínos by za to stál.

  2. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

    dalislavista     před 8 lety 23.06.2016 18:08 |  
    0 0

    Opětovně zkoušíme Zmrhala v obraně? Ztráta času. A než jsem to sem napsal, jde gólová akce přes něho...

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:20 |  
      0 0

      Tyvado, to je válec. Zrovna jsem si ten tým otevřel v aktualizovaný databázi Football Manageru a zírám. Být na jejich úrovni s jejich hráči, mohli bysme být docela spokojení.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:0 v 1. pol.

        Alanor (admin)     před 8 lety 23.06.2016 18:22 |  
        0 0

        Jo, Razgrad je výborný tým na úrovni Salzburgu. Pokud budeme hrát v této sestavě bez DZ, tak dostaneme. Ostatně po 20 minutách 0:2...

  3. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

    houston (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:23 |  
    0 0

    Už se to sype...

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

      houston (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 19:38 |  
      0 0

      No vida, že to jde. Jinak - Hajduk v. Steyer (Rak.). 4 : 0. Zatím...

  4. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

    mpik     před 8 lety 23.06.2016 18:27 |  
    0 1

    Bulharská liga? Proboha jak hlubokoo český fotbal klesl. Návrat do Evropy nebude snadný...

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

      Alanor (admin)     před 8 lety 23.06.2016 18:30 |  
      0 0

      Razgrad je jasně nejlepší bulharský tým posledních let. Má výsledky i v Evropě a není to žádný slabý soupeř. To je tým na úrovni Sparty, Plzně, Salzburgu, Legie...

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:31 |  
      0 1

      Razgrad:
      http://www.transfermarkt.com/pfk-ludogorets-razgrad/startseite/verein/31614
      total value: 41,93 mil. Euro

      Slavia:
      http://www.transfermarkt.com/sk-slavia-prag/startseite/verein/62
      squad total value: 14,05 mil. Euro

      Nutno podotknout, že Ludogorets je v Bulharské lize jasný lídr. Od roku 2012 vyhrál každý ročník. Ostatní týmy takovou jasnou převahu nemají. Přirovnal bych to k Lyonu ve francouzské lize před nástupem PSG. Takže ten tým je dost výjimečný, a nelze podle něj hodnotit celý bulharský fotbal.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

        Alanor (admin)     před 8 lety 23.06.2016 18:33 |  
        0 0

        Přesně tak.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

          Masa     před 8 lety 24.06.2016 10:51 |  
          0 0

          Souhlasím, že je potřeba nastavit zrcadlo směrem k evropské lize, ale bojím se že tato jednostrannost se nám vymstí v lize.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:36 |  
        0 0

        A tak to má být, máme hrát přáteláky s někým, kde to bude trochu challenge :)

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

          Alanor (admin)     před 8 lety 23.06.2016 18:38 |  
          0 0

          To jo, ale nastoupit s převážně širším kádrem a bez DZ bylo hodně naivní. Slabší sestavě měla hrát s tou Teutou. Ale třeba se to nedalo naplánovat, aby nešly zápasy se Salzburgem a Razgradem za sebou...

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

            seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 18:51 |  
            0 0

            No, já si myslim, že ona takováhle občasná ukázka toho, že nás čeká ještě opravdu hodně práce a dlouhá cesta, vůbec nebude na škodu.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

          naplavnik     před 8 lety 23.06.2016 18:56 |  
          0 0

          Přesně tak, dávat si to s Horní Dolní 10:0 je příprava k ... Ti bulhaři jsou lepší, ale pakliže bude přesnější hra a rychlejší kombinace, mohli bychom být soupeřem.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

        glokva     před 8 lety 23.06.2016 18:50 |  
        0 0

        Jaky maj rozpocet? Nevi nekdo?

  5. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 v 1. pol.

    naplavnik     před 8 lety 23.06.2016 18:54 |  
    0 0

    Na hru Ludogoretse se dá dívat :-) Dobrá hra přes křídla, u nás beci propadávají, ale tohle je skvělá příprava před EL. Tam postupně týmů na úrovni Ludogoretse bude přibývat. Nevím, koho u nás chválit, moc na míči jsme nebyli, snad aktivní Levan, s klidem na míči Barák... No a dál už moc nic, jsem zvědav na druhou půli.

  6. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 po 1. pol.

    SLAVIESTA     před 8 lety 23.06.2016 18:57 |  
    0 1

    To je ale veliká bída...

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 0:2 po 1. pol.

      SLAVIESTA     před 8 lety 23.06.2016 19:14 |  
      0 1

      Hnusná hra, samej faul!

  7. Hodnocení zápasu a posil

    dropt     před 8 lety 23.06.2016 19:54 |  
    0 0

    Divný zápas. Každopádně ukázal nám asi to samé, co česká reprezentace na EURO 2016. Moderní fotbal je rychlý a v pohybu, na což v české lize nejsme zvyklí. Užitečná facka.

    Po příchodu dynamičtějších hráčů (Mingazov, Mihalík, Mešanovič, Deli) v druhé půli jsme se dle mého názoru soupeři více vyrovnali.

    + trenérovi za 4-3-3 v první půli :-) (doufám, že to nebylo naposledy, jen to chce trochu obměnit hráče)
    + trenérovi za Mihalíka vlevo a Mingazova vpravo

    • Re: Hodnocení zápasu a posil

      mpik     před 8 lety 23.06.2016 20:35 |  
      0 0

      Rozumím, odešli čeští hráči, přišli na plac cizinci a už to šlo :-)

      • Re: Hodnocení zápasu a posil

        JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 20:38 |  
        0 0

        No tak to není o národnosti, ale o tom, jaký ten hráč má schopnosti. Když umí Ščuk lépe pokrýt střed hřiště, komu záleží na tom, jestli je Slovinec, Čech, Rus nebo Brazilec?

        • Re: Hodnocení zápasu a posil

          bongor     před 8 lety 23.06.2016 21:02 |  
          0 0

          Co je se Sukem?

        • Re: Hodnocení zápasu a posil

          donford     před 8 lety 23.06.2016 21:54 |  
          0 0

          Přišlo mi, že si Ngadeu stále víc rozumí s Delim, myslím při hře, ne ve francouzštině. :-) Že si víc dovolí. I Holík zase o něco hráčsky vyspěl. S Bořilem, Šventem, případně s Frydrychem by měly být naše obranné kraje pokryté. Ščuk, Barák, Kenia, Souček, Hrubý - střed hřiště by mohl být od nás opravdu silný. Hlavně vylepšit střeleckou bilanci, tam to pořád vázne. Zatím útočníci moc dobrých přihrávek nedostávají. Dobře, že máme kvalitní sparingpartnery. Podle nich si DU víc uvědomí naše nedostatky.

          • Re: Hodnocení zápasu a posil

            JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 22:49 |  
            0 0

            Podle mě můžeme mít střed jak silný chceme, ale góly se budou počítat po akcích na lajně. V lize to bude všechno uprostřed zabetonované, a v evropě by bylo zase vhodné hrát na protiútoky. Potřebujeme kraje ve stylu Šventa s Dřížďalem a Krajčíka... s kým to hrál napravo? No prostě ostré beky a křídla, co dokáží proběhnout lajnu a odcentrovat do náběhu. Ne do statické zformované obrany. Mihalík to snad zvládne, Mingazov je velká neznámá. Ale bohužel např. Frydrych tohle rozhodně nedá. Rád bych tu viděl nějakého moderního pravého beka, a myslím, že ničemu na škodu by nebyl třeba ani ten Haris Djuljević ze Sarajeva na křídlo.

            • Re: Hodnocení zápasu a posil

              Matysek     před 8 lety 23.06.2016 23:05 |  
              0 0

              Teď jsem koukal s kým to ten krajčík hrál, a co sem pár zápasů rozkliknul v sezoně 2006/7 tak třeba Janda (brrrr). Pak tam byl taky Kalivodka. Občas byl Krajčík v záloze a to pak byl vzadu Hub, Ante a tak podobně....

              • Re: Hodnocení zápasu a posil

                JS (přítel SN)     před 8 lety 23.06.2016 23:09 |  
                0 0

                Krajčík to vpravo tahal dost sám, no. Vlevo jsme měli vždycky větší kvalitu, Šventa, Hlouška, Pudila... Karel Jarolím, ať ho nemám rád sebevíc a nepřál bych si ho tu, tak ten svůj tým nadrtil vážně fuknční fotbal. Než to šlo do kopru po vyhnání Brabce.

                • Re: Hodnocení zápasu a posil

                  PetCC     před 8 lety 23.06.2016 23:56 |  
                  0 0

                  Zase chabá paměť. Brabec nám předtím pěkně podělal jaro a já osobně jsem jeho nahrazení vítal. Ono se to pak ukázalo, jak mu to "šlo" jinde.

                  • Re: Hodnocení zápasu a posil

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 01:10 |  
                    0 0

                    Já ale nenapsal, že to šlo do kopru s vyhnáním Brabce, ale PO vyhnání Brabce a to jsem myslel jako historický milník. V té sezoně byl totiž rozprášen celý úspěšný tým z minulých dvou let. Někteří odešli (Švento), jiné přestali hrát (Belaïd), Karel začel stavět všechny ty průměrné Vomáčky a Kopice a Tafaty. Předváděná hra ze sezon 2007/08 a 08/09 byla tatam. Najednou tu nebyl rychlý přechod do útoku, kombinace na dva doteky ani protiútoky po křídle. To byla TA sezona, kdy se to celé rozpadlo. Ale nikde jsem nenapsal, že to bylo kvůli Brabcovi.

                    • Re: Hodnocení zápasu a posil

                      EdCable     před 8 lety 24.06.2016 19:02 |  
                      0 0

                      Už jaro před odchodem Brabce bylo z naší strany velmi špatne - rozpad přišel v zimě s odchodem Necida, jen to přikryl nás náskok z podzimu.

                • Re: Hodnocení zápasu a posil

                  seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 02:06 |  
                  0 0

                  Co se týče toho, kdo hrál na pravý záloze, tak to se mi tehdy šíleně líbilo, že hráči sice byli nějak poskládaný na papír do sestavy, ale na trávníku se různě prolínali. Jarolím třeba byl napsanej napravo, uprostřed Belaid s Tavaresem, nalevo Jarda Černý, ale v reálu hráli všichni všude a přitom to do sebe vše krásně zapadalo.

                  • Re: Hodnocení zápasu a posil

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 24.06.2016 15:59 |  
                    0 0

                    Jojo - oba střední obránci, Brabec se Suchým, zvládli bránit každý půlku hřiště a mezi ně se jako takový špunt zatahoval Tavares... Oba krajní beci (Krajčík a Hub) tak měli možnost víc útočit, než bránit a pilovali lajny po celé délce hřiště... a zase díky tomu se oba papírově krajní záložníci stahovali do středu k tomu středovému a ve třech (Belaid, M.Jarolím, J.Černý - a bylo jedno, kdo byl kde psaný) přehrávali méně početnou zálohu soupeře... Takže hrotová dvojice Šmicer, Necid dostávala jeden lahůdkový balón za druhým...

                    Takhle si tedy pamatuji fantastický podzim 2008... :-)

  8. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    navzdyslavia     před 8 lety 23.06.2016 22:27 |  
    0 0

    No docela se tesim na prvni zapasy EL,koho vybere trener do zakladni jedenactky a koho posadi na lavicku. Ma jeste nekdo prijit? Nebo naopak se bude posílat na hostovani? Jake jsou vase nazory. EL nam zacina 14.7. Liga 30.7. A ukonceni prestupu 22.9.

  9. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    Robinator     před 8 lety 24.06.2016 00:05 |  
    0 0

    vůbec hrozny pro nás jako čr je, že v Bulharsku je tym, který je lepší a který má několikanásobně větší rozpočet..hraje ligu mistrů,má na to kupovat drahy,kvalitní hráče ze zahraničí..a my tady prd..asi se někde stala Chybička..

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      Falk     před 8 lety 24.06.2016 06:42 |  
      0 0

      Já vám nevím ,výsledek v této fázi neni až tak důležitý ,žádný z poločadů nemohl Uhrinovi nic říct ,mě se zdá jakoby tu sestavu ani neměl promyšlenou.Kdybychom aspoň hráli po třech čtyřech dnech ,ale v sobotu další zápas .Naše hra zatím nemá kvalitu,ale Uhrinivi se to líbí ,ale co se mu líbí - tvrdost ,měl být trenérem ragby.
      Mě připadá jako kdyby trenér a spol.do zápasů dávají hráče bez logiky

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        reggaebabicka     před 8 lety 24.06.2016 10:12 |  
        0 0

        Myslím, že z tohohle zápasu se úplně soudit nedá. Taky nejsem z DU moc odvařenej, ale tady byla jasně patrná snaha nechat všechny kluky zahrát. Jsme přeci jen ještě v přípravě a je třeba rozložit zátěž a dát všeem šanci. Koukal bych na to pozitivně - i přes slabší sestavu se spoustou omladiny jsme nepropadli s týmem, který je, dle mého soudu, zatím daleko před námi a řekl bych, že v konkurenci české ligy by bral titul vcelku s přehledem.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      navzdyslavia     před 8 lety 24.06.2016 06:51 |  
      0 0

      To je presne to,co jsem tu uz psal a bohuzel jsrm byl zkritizovan. Pokud se nekoupi hotovy 2 - 4 spickovy hraci,tak pri postupu do LM bude KAZDY SOUPER pro nas tezky. A bude se tu psat,ze uz jenom postup do zakladni casti je uspechem. Do Cinske ligy kupuji hrace za miliardy. A my nemame na to,aby se koupil top hrac? Jedna vec je ho koupit,davat mu vysoky plat,ale druha vec a to je ta tezsi: dostat ho do Cech do nasi ligy.Mozna budeme mit nato vyhrat titul,dostanem se do LM,ale ve skupine uz to bude horsi. A budou se psat rozpocty obou klubu,porovnavat hraci atd a my vyhorime jak papirek. CEFC penize ma,jsou majitelem SKS,chteji koupit vetsinovy podil Eden Areny,chteji navysit kapacitu. A pro koho to chteji udelat? To az k nam prijedou Teplice,Slovacko nebo Karvina?? Vim,ze nam hrozila insolvence,krach,zanik klubu atd,ale tohle uz je pryc a mame mit bohatyho majitele. Penize se vrátí z reklamy,z televiznich prav, atd. Vzdyt uz jenom postup do LM dela asi 280 mio,muzeme myslet na dalsi vyhry,postup ze skupiny a to jsou dalsi penize a bonusy. Chce to vytvorit team konkurence schopbym v evrope. Vim,ze to jde pomalu a koncepcne. Muzstvo se musi rozehravat,ale ne furt dokola kupovat hrace po pul roce se sehravat a zas propustit a nakoupit novy. A zase se sehravat. To se to muze delat do nekonecna. A co bude na podzim. Koupime nove hrace,nepotrebne prodame a zase se budeme pul roku sehravat?? My nase kvalitni hrace musime udrzet a k nim koupit dalsi super hrace a ne,ze je prodame a posilime konkurenci v evrope. Snad nebude SKS lihni hracu pro evropu. Kdyz uz nas spickovy hrac napr. Skoda bude chtit odejit na zkusenou do zahranici,tak ok,ale musime koupit hned kvalitniho utocnika i z evropy,ktery da take dost golu a Skodu v utoku zastoupi. A ne,ze Skoda pujde pryc a na jeho misto pujde nekdo z juniorky.... Snad opet nebudu zkritizovanej. A pokud ano,tak taky ok. Ja jen pisu to,co si myslim a co citim. Treba jsem v necem naivni,ale treba v necem mam i pravdu. Chtel bych mit z SKS spickovy team,ktery bude v evrope postrachem u prumernych teamu at ve Franci,v Bundeslize nebo i ve Spanelsku.. A ne,ze z nas budou mit srandu teamy z prednich pricek Druhe anglicke ligy,kde se hraje rychlej a utocnej fotbal. To vse nezalezi ani na me,ani na vas. Ale na na CEFC a p. Tvrdik. Jen oni rozhoduji,koho koupit a jake se stanovy cile,at v lize nebo evrope.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 07:31 |  
        0 0

        Mě se tvůj názor líbí. Vzpomínám na dobu za Korbela. Tam se prostě nakoupila kvalita a nekoukalo se na peníze. Také jsme v té době měli opravdu evropský mančaft. Znova se opakuji, teď je to takové zvláštní. Máme vůbec ty peníze o kterých se mluví?

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Komix     před 8 lety 24.06.2016 07:41 |  
          0 0

          Když se na to koukáš takhle..
          Já mám zase dobu Korbela zafixovanou jako dobu, kdy jsme i přes velká jména v týmu neudělali jediný úspěch..

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            Malvin     před 8 lety 24.06.2016 11:04 |  
            0 0

            To není uplně pravda. Hned po jeho vstupu jsme skončili 4. a pak už vždy boj o titul a 95/96 titul. To, že těch titulů v letech devadesátých bylo tak málo, je práce pana Macha, Pelty, Horníka a dalších.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              kjandourek (admin)     před 8 lety 24.06.2016 16:01 |  
              0 0

              No a hned po vstupu CEFC jsme skončili pátí - je tam velký rozdíl?
              Možná v tom, že Boris Korbel nakupoval už před sezónou a Tvrdík až v půlce...

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                Malvin     před 8 lety 24.06.2016 17:47 |  
                0 0

                Není v tom takový rozdíl. Alespoň zatím ne. Až následné roky ukáží, kdy se posilovalo lépe.
                Já bych ,ale také rád v tomto přestupovém období viděl ještě 2 posily na úrovni Švento +

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            dalislavista     před 8 lety 24.06.2016 14:31 |  
            0 0

            Před Korbelem jsme se plácali dole v tabulce, za jeho éry to byl víceméně boj o titul (neúspěšný, ale víme proč) stále. Koupil útočníka vítěze Ligy mistrů Biniče- toho mít teď- to by byla paráda!

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Komix     před 8 lety 24.06.2016 07:33 |  
        0 0

        Někteří máme opravdu velké oči. Já, abych se přiznal, mám taky sklony k megalomanství, ale pak si vždy vzpomenu, jaké posily jsme sem přivedli před rokem. Pamatuji si, jak pozitivní jsme tu byli třeba ohledně příchodu Štohanzla. A teď, když nám se přichází hráči o několik levelů lepší, než třeba zmíněný Štohanzl, tak jsme nespokojení.
        Lidi, srovnejte si třeba kvalitu Švento-Štohanzl, Ščuk-Voltr, Mingazov-Diop. A teď si uvědomte, že mezi těmito jmény je pouhý rok rozdíl. No není to krása? :)

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Komix     před 8 lety 24.06.2016 07:33 |  
        0 0

        Někteří máme opravdu velké oči. Já, abych se přiznal, mám taky sklony k megalomanství, ale pak si vždy vzpomenu, jaké posily jsme sem přivedli před rokem. Pamatuji si, jak pozitivní jsme tu byli třeba ohledně příchodu Štohanzla. A teď, když nám se přichází hráči o několik levelů lepší, než třeba zmíněný Štohanzl, tak jsme nespokojení.
        Lidi, srovnejte si třeba kvalitu Švento-Štohanzl, Ščuk-Voltr, Mingazov-Diop. A teď si uvědomte, že mezi těmito jmény je pouhý rok rozdíl. No není to krása? :)

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Divizni (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 07:48 |  
          0 0

          Mužstvo, které začal budovat Korbel, hrálo semifinále poháru UEFA. Promiň, ale to je jeden z největších úspěchů českých týmů vůbec!

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            Komix     před 8 lety 24.06.2016 08:07 |  
            0 0

            Ano, to je pravda.
            Ale tento úspěch přišel až 3 roky poté, co od nás odešel. Řekl bych tedy, že je to úspěch spíš pozdějšího vedení.
            Kdybys to bral takhle, tak letošní 5.misto je úspěchem p. Řebíčka. :)
            Ale tím bych nechtěl nějak promluvit p. Korbela. Byl to člověk, který překlenul Slavii přes porevoluční roky a za to mu patří velký dík.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              PetCC     před 8 lety 24.06.2016 10:43 |  
              0 0

              Tým dostal potřebný základ, to je bez debat.

              A ano, bez Řebíčka bychom asi těžko letos pátí byli. On dostal klub do alespoň provozuschopného stavu. Ale zřejmě ho to stálo víc, než čekal a na co měl.

              Ona většina věcí se řídí docela pomalými procesy a revoluce přínáší zásadní změny jen zdánlivě.

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                lassiter     před 8 lety 24.06.2016 11:12 |  
                0 0

                No o Korbelovi a základu pro úspěch 95/96 se myslím debatovat dá. Myslím, že ten základ je ale pouze v takové psychologické rovině, že Slavia zas může být velký klub. Protože co se týmu týče, tak nikdo z těch Biničů, Tatarčuků, Jurašků, Jarolímů, Rusnáků, Bergerů či Nečasů už tady v polovině devadesátých let nebyl.

                • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                  Malvin     před 8 lety 24.06.2016 11:24 |  
                  0 0

                  Binič, Jarolím, Tatarčuk, to jsou ty jména, která dělají ten rozdíl při nakupování teď a za Korbela. snad jen dušan Švento by mohl být rovnocenný návratu Jarolíma, ale to si možná jen přeju.
                  tito hráči v té době také neběhali po našich ligových trávnících.

                  • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                    lassiter     před 8 lety 24.06.2016 11:31 |  
                    0 0

                    Já to nijak nerozporuju, jen bych byl opatrný s tím, že "Korbelův tým" byl základem pro úspěch poloviny 90. let.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              Malvin     před 8 lety 24.06.2016 11:14 |  
              0 0

              Ani náhodou.Pozdější vedení z toho už jen těžilo. Základ toho týmu sestavil Ježek. Ten vybral Suchopárka , Nečase (i když to nebyl zrovna posila co se vyplatila, ale v té době táhl Baník), Juraška, Jarolíma Rusnáka před frňákem Spartě a další. Snad něco takového dělá Uhrin st. pro Tvrdíka dnes. Ale Korbel v té době byl ochoten koupit jakéhokoliv hráče. Včetně Dragiši BINIČE nebo Vladimíra TATARČUKA.

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                kjandourek (admin)     před 8 lety 24.06.2016 15:31 |  
                0 0

                Moc si tu dobu idealizujete... klub, který měl v kádru BINIČE, či TATARČUKA nikdy nepřešel ani první kolo evropských pohárů... Postupně jsme povypadávali s Hearts, OFI Kréta a AIK Stockholm...

                Z jmenovaných hráčů, koupených Korbelem, byl v kádru v sezóně 1995/96 jenom Suchopárek...

                Jenom tak mimochodem, když se podíváme na kádr ze sezóny 1995/96, zjistíme, že z hráčů, které nakoupil Korbel tam zbyli pouze Suchopárek, Lerch (přišel ve stejné době jako Nečas - v jeho stínu) a potom Vávra a Novotný - oba nakoupeni jako zcela neznámí mladíci...

                Jinak všechno hráči,kteří přišli po Korbelově odchodu: Stejskal, Krištofík, Kozel Šmejkal, Poborský, Vágner...
                Nebo hráči, kteří tu už v době Korbelova příchodu byli: Pěnička, Bejbl, Veselý..
                A nakonec odchovanci: Šmicer, Jirásek, Hyský, Štajner...

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      Barra     před 8 lety 24.06.2016 07:14 |  
      0 0

      Take vubec nechapu jak je mozne ze se nam nepodarilo za tech 9 mesicu, kdy jsme temer zanikli a meli dluhy ve vysokych castkach jako napriklad 20tis kc za obcerstveni, kdy nas predseda predstavenstva a financni reditel v jednom byl byvaly kriminalni policista (nepravomocne) odsouzeny za vydirani, udelat vetsi pokrok. Asi se nekde stala "chybicka". Anebo ta chyba snad je v tom, ze nekteri ziji mimo realitu. Jsem 9 mesicu od zaniku klubu, a ty bys chtel mit klub ktery hraje ligu mistru? Jestli mas na mysli chyby z minulosti, prosim, ale nemas duvod skuhrat po te, co v minule sezone probehlo a probiha.

      Jinak, jaky ma Razgrad rozpocet? Ja to nenasel, tak povidej. Odkud maji penize, kdyz jejich stadionek ma kapacitu 8tis divaku? Kdo za nimi stoji? V jake fazi pripravy je ted Ludogoretz? Meli take v nohach dopoledni trenink jako my?

      Od prvniho dne rikali jak J. Simane tak J. Tvrdik ze se nemaji zazraky ocekavqt ze dne na den. Pro me byl jiz velky uspech nase pate misto na konci sezony, a jestli se stala i ted "chybicka" ci nikoliv si budu klast na konci nastavajici sezony. Ne drive.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Barra     před 8 lety 24.06.2016 07:17 |  
        0 0

        Samozrejme "... NEudelat vetsi pokrok".

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          navzdyslavia     před 8 lety 24.06.2016 07:47 |  
          0 0

          Vidim to mozna trochu ale fakt jen troch naivne,ale i presto bych chtel videt nas klub v evrope uspesny.Ne jen se zucastnit a vypadnout jako nase repre na Euru. Rad bych mel v klubu hrace,ktery se vyrovnaji hracum v evrope a bude to boj vyrovnany a ne boj obra s trpaslikem. CEFC by melo chtit byt videt v uspesnych zapasech a ne mit svoje lego na dresu a byt v evrope pro smich. Jde to samozrejme pomalu,ale vem si jenom to,kolik mame novych hracu ted a kolik jich bylo nových na podzim. A na podzim zase privedem nove hrace. A ty z minuleho podzimka prodame nebo dame na hostovani? To snad neni koncepcni prace. To ti kluci se nestihnou ani srhrat a prijdou zas novy a novy hraci....

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            sasky     před 8 lety 26.06.2016 15:48 |  
            0 0

            Podívej se na to ale trochu realisticky. Na podzim bylo třeba výrazně doplnit kádr. A všechny posily zapadly do týmu celkem dobře si myslím. Nyní ti zase skončila spousta hráčů, takže je to opět doplnění kádru. Skončili: Černý, Piták, Štohanzl, Vukadinovič, těžko říct, jak to bude s Latkou, dlouhodobě zraněný Železník, předpokládá se odchod Škody a stále nejistý je podle mě i Deli, to máš až 8 chlapů rozdíl, z toho dva jednoznačný základ. Já toto doplnění naprosto chápu. Navíc Ščuk, Švento pravděpodobně základ. Nepřichází k nám žádní nazdárci ze Slovenska, ale dospělým fotbalem okopaná jména. Většina hráčů má nyní myslím dlouhodobé smlouvy (2018 - 2019), takže v zimě už pravděpodobně půjde hlavně o kvalitní doplňování na jednotlivé posty. Možná i ještě teď v létě. A ono i když má tým stabilní kádr (Plzeň, Sparta, Jablonec, Bolka...) tak se stejně v každém přestupovém okně několik hráčů vymění.
            A jinak obecně k tomu týmu coby postrachu Evropy. Tam vede ještě hooodně dlouhá cesta. A ačkoliv nejsem velký znalec historie, nevybavuji si žádný tým z fotbalově horších zemí, který by dlouhodobě (5+) let nějak extra trápil týmy z vyspělých zemí. Že má CEFC peníze je sice hezké, ale jednak existuje to finanční fair play, takže rozpočet klubu je omezený jeho příjmy (+ tedy povolený schodek), takže CEFC sem nemůže najednou nacpat třeba 100 mil. €. To klub jako Slavia nikdy nemůže vygenerovat (i když budeme mít stadion pro 40 tis. lidí). Ekonomická realita ČR je zatím někde jinde. A nikdo z nás podle mě nechce projekt typu Anži Machačkala. Samozřejmě snažit se vybudovat evropský klub ano, ale zase v nějakém trošku realistickém rámci. A upřímně, ČR bude vždy přestupní stanicí do většího fotbalu.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Komix     před 8 lety 24.06.2016 07:45 |  
        0 0

        +1
        Zatím jsem od tebe nečetl příspěvek, se kterým bych nesouhlasil.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Slawek     před 8 lety 24.06.2016 08:37 |  
          0 0

          Tahle diskuze má myslím hlavu i patu. I já mám obavu, že stále tápeme. Ano máme na každý post 2 hráče, což je zdánlivě dobře, ale... S tim přece neumíme v našich končinách vůbec pracovat. Kupujeme řadu průměrných hráčů, nepracujeme dobře s vlastními talentovanými hráči a mám dojem, že Dušan Uhrin bude cosi zkoušet ještě 14. července ráno. Základní osu, kterou už by měl mít a kolem které by měl jemně ladit základní sestavu, která by měla šanci včas se sehrát, tu zřejmě v hlavě vůbec nemá. A tak snad v říjnu by si to mohlo konečně sednout, jak to bývá. Jak rád bych se mýlil.

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            lassiter     před 8 lety 24.06.2016 08:43 |  
            0 0

            To si nemyslim, ze je pravda. Základní sestava byla az na včerejšek vzdy plus minus stejna. Základní osu samozrejme v hlavě má, problem je, ze Škoda je pryč, Pavlenka byl zranenej, Bílek nemocnej. Jediné co hledá, je stred zálohy, coz je vzhledem k velke konkurenci složité a slouží k tomu prave přípravné zápasy.

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            navzdyslavia     před 8 lety 24.06.2016 08:44 |  
            0 0

            Taky mam takovy pocit,ze DU tape,ze zatim nevi koho postavit. Treba se pletu a ma to uz davno srovnany a zkousi dalsi varianty. V tom mu mozna pomaha jeho otec DU st. Na zacatek ligy je pro nas kladny to,ze uz budeme snad rozehrany a mit za sebou dva ostry zapasy v predkole EL.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              AlesJa     před 8 lety 24.06.2016 09:34 |  
              0 0

              pánové přeci není možný aby každé přípravné utkání hrála základní sestava, a ostatní jim dělali jen křoví. To je možné v okresu když máš 12 hráčů, on musí i toho Holíka aj. vidět proti silným a hraní 3 zápasy po 20 minutách mu nic nedá.

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            sasky     před 8 lety 26.06.2016 16:00 |  
            0 0

            Kupujeme lepší hráče z lepších klubů v ČR (Ščuk, Mingazov), kapitána prvoligového rumunského klubu, odchovance holandského fotbalu, reprezentanta Slovenska, mě to nepřipadá jako průměr. Které vlastní talentované hráče máš na mysli? Hrubý se nyní profiluje velmi dobře, nicméně rok zpátky to byla velká bída.
            A k té sestavě. 5 zápasů se odehrálo, ještě cca 4 zbývají, je 18 dní do startu sezóny, na sehrání je podle mě ještě čas. Je pravda, že teď už by v zápasech měla nastupovat prioritně nějaká Uhrinem vybraná kostra týmu.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Edudant     před 8 lety 24.06.2016 08:33 |  
        0 0

        Zatím jsem od tebe četl snad jeden příspěvek s kterým jsem souhlasil.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          navzdyslavia     před 8 lety 24.06.2016 08:38 |  
          0 0

          I to se pocita. Nikdo neni dokonalej. Kazdy ma sve myslenky. Ja to same. Taky s nekym souhlasim a s nekym obcas ne. A to je prave to kouzlo diskuse,kdy si kazdy napise co si mysli a odpovida na to co ho zrovna oslovilo.

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            Robinator     před 8 lety 24.06.2016 10:34 |  
            0 0

            Barra - jejich rozpočet jsem nehledal, ale někdo výše ho tady psal, plus psal částky, za který Ludogorets kupuje talentované hráče..proto ta moje myšlenka..
            Já ani tak nereagoval na tento výsledek, je to furt jen příprava..spíš to byla taková moje úvaha, proč s nadsázkou myšleno 'nějaký obyčejný' bulharský klub na to všechno může mít a my ne...Kdo Ludogorets znal před x lety? Já myslím, že asi nikdo..teď je situace jiná, hrajou ligu mistrů, mají drahý a asi i kvalitní kádr, takže to asi dělají dobře..

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              Tomski     před 8 lety 24.06.2016 11:41 |  
              0 0

              to je prostě problém našeho fotbalu i ten Tiraspol měl tenkrát 3x větší rozpočet než my...

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              Barra     před 8 lety 24.06.2016 12:58 |  
              0 0

              Omyl. Zadny rozpocet nebyl uvedeny, jen odhad transfermarktu jakou maji jejich hraci celkovou cenu. A to zrovna neberu jako meritko. Pro Slavii jak tak uvedeno, ze Levan ma hodnotu 350tis eur, ze Milan Cerny (ktery tam stale je) naopak 500tis eur. Milan Skoda by mel mit hodnotu v prepoctu 25 mil kc, atd., atd. Najdes tam take Karla Pitaka, ktery ma stejnou hodnuto jako Antonin Barak. Jeden je na konci kariery, druhy ma pred sebou skvelou budoucnost, preste jsou uvedeni jako hraci za 250tis eur. Ber to tedy prosim s rezervou a hlavne nehledej za tim nejaky rozpocet.

              Spravne rikas - kdo znal Ludogoretz pred x lety? Bavme se za 2 sezony o tom, jak se Slavie od casu bratru Rebicku zmenila. A ne ted resit jestli CEFC na to ma stejne financni prostredky jako Razdrad ci nikoliv. Cestu Man City kde se kupovalo co se dalo ukazuje ze penize nejsou vzdy zaruka sportovniho uspechu. Jsem rad ze jedname postupne, ze jen investice do mladeze a noveho centra tuto sezonu maji byt kolem 100 mil kc, ze bude do konce prazdnin vyreseny stadion a budeme uz hrat "doma".

              Fakt ze se odmitly mozne transfery Skody a Zmrhala pres neuveritelne nabidky a ze ted se podarilo udrzet Simona Deli ukazuje ze mame za sebou tak silneho partnera, jak je jen mozne. A co se tyka hvezd - byla Slavie jeste pred rokem nejaka vysnela stanice pro hrace z Synotligy? Rebickuv klub, namoceny do problemu? Klub ktery svuj posledni evropsky zapas hral pred 6 lety? Klub ktery v posledni dobe vicekrat flirtoval do posledniho kola v ceske lize flirtoval s degradaci? Kdo by o nas mel zajem? A ted mam na mysli hrace ze zahranici. Snad nejaka "hvezdicka" ktere jde o penize, ale malokdo komu jde o sportovni uspechy. Co jsme mohli do ted cizincum nabidnout? Vzdyt tady padlo, ze postupne 12 (!) utocniku ktere jsme oslovili bud nemeli zajem nebo jejich cena byla premrstena. A jen vitam ze se CEFC chova odpovedne a nekupuje prvni lepsi za prehnane ceny. Ja napriklad pevne verim ze stoperska dvojice Mickael a Simon bude zarit (a je mi lito Jiriho Bilka ktereho si velmi vazim). Scuk je urcite dobra posila, Barak ukazal ze je v nim nase budoucnost, Mihalik je pro me velmi povedeny transfer, a tak muzu pokracovat. Jsem opatrny s Dusanem Svento, uvidime jak na tom bude a jestli pravem ci nepravem temer nehral tuto sezonu v Koline. A uvidime jestli tedy jeste nekdo ma prijit ci nikoliv. Do ted se podarilo vse do posledni minuty utajit, trochu doufam ze po Euru se jeste nekdo muze objevit kdo by Slavii dal jeste vetsi impuls.

              Ja mam duveru v politice ktere se ted vede. Cilem v nastavajici sezone je misto v top 3, myslim ze je to realne. V teto sezony nam k tomu chybelo 6 usmudlanych bodiku. Kde jsme je zbytecne prohrali, vi kazdy.

                • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                  reggaebabicka     před 8 lety 25.06.2016 15:37 |  
                  0 0

                  Velké díky za článek. To je příběh jako z pohádky. I kdyby to byla částka nepravdivá, myslím si, vzhledem k její výši, že ta reálná nebude mimo dosah současných finančních možností SKS. Tzn., že to jde a cesta nemusí být ani nijak utopicky dlouhá.

  10. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    Lovver     před 8 lety 24.06.2016 07:49 |  
    0 0

    Jedna poznámka k včerejšímu fotbalu. Moc se mi líbilo, jak si to Kenia šel vyříkat s tím razgradským černochem, který se tam nohou oháněl, myslím, po Zmrhalovi. Kenia mu okamžitě šel vysvětlit, ať si takovýhle věci nedovoluje a takhle má podle mě při sobě držet tým, i když to byl jen přátelák.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      reggaebabicka     před 8 lety 24.06.2016 10:01 |  
      0 0

      Musím říct, že ač občas působil jako obtloustlý Franta Pepa s rumem v traktoru, tak ten chlap v sobě má lídra a neuvěřitelný zápal... všímal jsem si podobných drobností, jako je tenhle incident už dřív. Je to silná osobnost s velkou kvalitou na míči... ještě ho naučit běhat i bez něj ( mmj všimli jste si, jak zhubnul!!!) a najít mu místo na hřišti... jinak mám strach, že další půlrok na lavičce už by znamenal značnou zapšklost a tedy i konec té jeho zapálenosti. To se už víceméně i ukázalo.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      Kanseka     před 8 lety 24.06.2016 11:04 |  
      0 0

      V jakém čase to je? :)

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Lovver     před 8 lety 24.06.2016 13:22 |  
        0 0

        52:30 následujících pár sekund. A nebyl to Zmrhy, byl to Jasmin, po kom se ten černoch (číslo 92) ohnal.

  11. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    zeleznik2     před 8 lety 24.06.2016 11:31 |  
    0 0

    Druhý zápas a druhá porážka, snad tedy aspoň uspějeme do třetice zvítězíme, zase jsme dali jen jeden gól, produktivita zatím tedy dost nízká. Bulharský mistr, safra, to jsem nečekal, že bude až tak kvalitní, no je vidět, že i v Bulharsku nemají jen Levski Sofia. Zajímavé rozestavění v první půli 4-3-3. Bohužel Zmrhal na beku, to opravdu ne. Dobrá zpráva, že v druhé půli chytal Pavlenka. Už jsem se bál, že budeme muset shánět nového brankáře, jen s Berkym to nejde.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      Pepino44     před 8 lety 24.06.2016 11:45 |  
      0 0

      Já z těch proher v přípravě nedělám žádný problém. Jednou jsem to již zde psal. V zimní přípravě jsme všechny válcovali a v lize potom nic. Snad to bude nyní obráceně.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      donford     před 8 lety 24.06.2016 11:56 |  
      0 0

      Myslím, že už nazrává čas, aby DU měl aspoň 90% sestavy jasnou. Také mi napadá sestava v případě, že všichni napsaní budou ve velmi dobré formě a zůstanou v klubu.
      Pavlenka
      Bořil Ngadeu (Frydrych) Deli Švento
      Barák (Souček) Ščuk
      Mingazov(?) Kenia (Hušbauer) Mihalík
      Škoda
      Prosím, nekamenujte mi, je jasné, že alternativ je hafo, ale takto se mi to rýsovalo, po shlédnutí našich dvou přípravných zápasů v Rakousku. Vím, Švento tu nehrál a prý je momentálně zraněný, vím, že Škoda se nemusí konat vůbec. Jistý si nejsem Mingazovem, zatím mi přijde, že se hledá. Určitě mnoho z vás správně namítne, že Švento by byl lepší na křídle a tak myslím, že pak by to chtělo ještě jednoho velmi dobrého obránce. Střed našeho mužstva mi přijde silný. U křídel si tak jistý nejsem.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 12:10 |  
        0 0

        To jsou pěkné starosti jestli Ščuk atd...
        Věřím, že to DU sestaví jak nejlíp umí a budeme hrát o titul.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        quelhar (admin)     před 8 lety 24.06.2016 12:12 |  
        0 0

        Do startu sezony jsou jeste 3 tydny, to je dost dlouha doba. Navic nikde neni psano, ze jsme s posilovanim uz skoncili. Muze prijit hrac, ktery se ted pripravuje jinde a ktery bude mit treba takovou kvalitu, ze bude schopny okamzite naskocit do zakladu.

        Myslim, ze ve stredu hriste vylozene bude rozhodovat momentalni forma a trener to tam bude asi hodne tocit, at udrzi v tempu vsechny hrace (pocitam, ze Hruby asi pujde na hostovani). Na kridlech a krajnich becich naopak prilis velka konkurence neni. V utoku se o dost lepe jevi Mesanovic, van Buren me v obou zapasech v Rakousku dost zklamal, vubec se nedostal do hry.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          naplavnik     před 8 lety 24.06.2016 13:09 |  
          0 0

          Quelhare, nemyslím, že je to dost dlouhá doba, taky bych řekl, že už by v dalších zápasech měla nastupovat předpokládaná sestava, ať začnou fungovat automatismy, možná nějaké nacvičované postupy, které DU bude chtít vidět. Ono na Ludogorci bylo hezky vidět, že o úspěchu v EL budou rozhodovat detaily, protože takových týmů je už v předkolech plno.

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            donford     před 8 lety 24.06.2016 14:07 |  
            0 0

            Už nám zbývají pouze tři přípravná utkání. Už by měla nastoupit předpokládaná sestava. (samozřejmě výjimky Švento, Škoda, bude li?)Už by mělo být dáno, kdo na křídlech zleva, či zprava, kdo kde v obraně. Aby si vše sedlo, aby si hráči na nových postech na sebe zvykli. Aby ti, kteří mají být v mužstvu jistotou, měli od DU petrifikováno, že vskutku jistotou jsou. Toto není přehnaný alarm, to je vskutku nutnost. Nesmí to být jako nároďák za Vrby, že hráči pár hodin před zápasem, z důvodu jakési tajemnosti,nebo zvrácené a nakonec, jak se ukázalo, i směšné, ješitné důležitosti, v tom je Vrba úplná světová špička, nevědí, kdo vlastně z nich nastoupí. Spíš to nevěděl ani on, ani žádná křišťálová koule mu to neukazovala. U nás by měla být kostra mužstva jasná a může o tom vědět celý fotbalový svět. Pokud ho to bude zajímat. :-)
            No a pak snad dojde i na to vzývané, kouzelné slůvko - automatizmy. To, co dřív bylo inteligentním hráčům po generace jasné a samozřejmé, okamžitě (měl jsem kdysi příležitost vidět první zápasy, ve kterých se setkaly bájné centry Franty Veselého s hlavičkami Josefa Kadraby, například) a co se teď musejí nové generace pracně učit, respektive musí jim to být předžvýkáno.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              quelhar (admin)     před 8 lety 24.06.2016 14:20 |  
              0 0

              Těch zápasů zbývá pět. Dva v Rakousku, dva v Čelákovicích a generálka ve Splitu.

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                donford     před 8 lety 24.06.2016 14:53 |  
                0 0

                Omlouvám se. Na oficiálkách jsem četl Teuta, Rostov, Hajduk. Tak dva navíc. Prima, taky dobrý.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              bongor     před 8 lety 24.06.2016 20:17 |  
              0 0

              No jo,ale náš Franta,to byl hráč světového kalibru.Dnes by hrál za Barcu,Real ,nebo Bayern.To už jsem psal mnohokrát,že jsem lepší křídlo v životě neviděl.Pepík Kadraba to zase většinou uklízel z první,ale to stejné Segi

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        AlesJa     před 8 lety 24.06.2016 12:40 |  
        0 0

        možná se Mingazov hledá, ale jednu velkou přednost má a to celkem kvalitní práce v rychlosti s balonem, což je pro křídlo velice dobře

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        naplavnik     před 8 lety 24.06.2016 13:03 |  
        0 0

        S tou sestavou se dá souhlasit, bude asi rozhodovat momentální forma, zdraví, karty. Ten střed mi přijde docela dost nadupnutý, pořád vidím otazníky na pravém křídle, snad se Ruslan chytne. V útoku místo Škodiče nejspíše Muris, libí se mi, jak je hladovej. Mick, Voltr zatím s otazníky. A šanci by měl v rotaci dostávat i Kuchta.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Robinator     před 8 lety 24.06.2016 15:05 |  
          0 0

          já sem hlavně rád, že už skončila doba hájení, doufám, že to zdejší fanoušci pochopili a ted že už je to na ostro..žádný kecy,vymluvy, obhajoba, že někdo není sehraný a že trenér je tu chvíli...ted se ukazte ve vsi krase PANE DUSANE UHRINE, tesim se :)

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        afro     před 8 lety 24.06.2016 15:04 |  
        0 0

        Mě se ta sestava líbí a taky si nejsem jistý Mingazovem. ;-) Kdyby nastupoval Zmrhal (ve formě), tak by Mihalík musel hrát zprava, což pro něj asi není optimální. Ideální by bylo koupit ještě nějaký top pravý/univerzální křídlo a pokud odejde Škoda, tak máme podle mě slabinu i v útoku.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          afro     před 8 lety 24.06.2016 15:09 |  
          0 0

          Mně, sakra.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        japoko     před 8 lety 24.06.2016 15:26 |  
        0 1

        No je otázka,když Švento bude hrát ten alibismus jako za repre,(95% přihravek dozadu na stopery, žádný náběh dopředu, nevýraznost) jestli ustojí základ hned od začátku!

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 23:22 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím, Duško se mi ani trošku nelíbil, právě proto, že hrál alibisticky, nenabíhal, prostě nic. Naprosto zaslouženě byl vyměněn. Ne že by Hubočan byl o moc lepší, to určitě ne, ale měl to stížený, protože SLováci hráli výrazně defenzivněji proti Rusům a Anglii, než proti Walesu. Pokud tyto výkony přenese i do Slavie, tak se bojím toho, že i když bude hrát furt stejně, tak bude mít stejně jistej základ. Bojím se, že hodně lidí bude výkony Šventa hodně zklamáno a jeho pověst utrží vážné trhliny, ale snad se pletu a Duško bude výrazně drzejší a ofenzivnější a v základu bude právem.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      1rytir     před 8 lety 24.06.2016 15:36 |  
      0 0

      Osobně si myslím, že problémy máme stejné, jako na jaře: špatná finální přihrávka a téměř nulové zakončení. Hra vzadu a ve středu pole by ušla, ale v útočné fázi jsme pořád jaloví. Může to být tím, že naši útočníci nejsou nic extra, ale podle mne to bude tím, že prostě nedostávají ty správbní balony. No a to se nacvičit dá, ne že ne :-)

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Robinator     před 8 lety 24.06.2016 21:56 |  
        0 0

        tak jestli odejde Škoda, nemáme útočníka co bude dávat góly. Mesanovic to je deset šanci jeden gól ))) jo vlastně a ten Van Helsing..snad se chytne no,ale chtělo by to ještě jednoho zabijaka

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 22:51 |  
          0 0

          Železník, ale ten bude fit až v průběhu podzimu.

  12. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    malan (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 13:16 |  
    0 0

    Sice OT, ale nějaké názory na odchod VB z EU a z toho plynoucí změny v evropském fotbale? Oslabí to do budoucna anglické kluby? Budeme z toho těžit také my? Nebo žádná výrazná změna (např. v přestupech) nenastane?

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      Barra     před 8 lety 24.06.2016 13:34 |  
      0 0

      Cizinci z zemi z prvních 10 Fifa zebricku budou muset mit odehrano alespon 30% vsech interlandu za svoji zemi za poslední 2 roky, jinak nedostanou povoleni. Pro zeme ktere jsou od 11 mista a nize je to dokonce 40%. Napriklad Simon Mignolet který je rezerva za Courtoisem by si tedy mel balit kufry u Liverpoolu. Ale asi to nepujde hned tak rychle.

      Bude tedy mene cizincu z statu EU, vice Anglicanu. Pro anglicky fotbal je to dobra zprava, vlastní hraci dostanou vice sanci, pro kluby samotne spatna. Ztrati haldu hvezd, kteri nedostanou pracovni povoleni. Ani napriklid Dimitri Payet by napriklad teoreticky nemohl zustat. Uvidíme, i federace muze tyto predpisy zmenit.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        JS (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 13:47 |  
        0 0

        Já myslím, že to nemá smysl řešit. Určitě budou všemožné legislativní úpravy.

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Fulham     před 8 lety 24.06.2016 16:22 |  
          0 0

          Zase když klesne ta libra, tak bychom jim to tam mohli trochu vyluxovat.. :-))

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 20:07 |  
            0 0

            Já myslím, že v Anglii udělají nějaké přechodné období, aby dopad na kluby nebyl tak veliký.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        glokva     před 8 lety 24.06.2016 23:38 |  
        0 0

        Vsechny smlouvy, ktere maji vsichni hraci podepsane jsou platne tzn. pokud ma nejaky hrac v PL z KLDR smlouvu na 10let, tak tam bude hrat, pokud ho neprodaji, 10let...

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          Barra     před 8 lety 25.06.2016 07:32 |  
          0 0

          Smlouva nesmi jit proti zakonu.

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            glokva     před 8 lety 25.06.2016 08:11 |  
            0 0

            To ano, ale pry by se to mohlo tykat jen novych smluv... psal to Jiri Hosek z Cro.

            • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

              Barra     před 8 lety 25.06.2016 09:05 |  
              0 0

              Pan Hošek ma pravdu s hraci z KLDR. Ti totiž již ted potrebuji pracovni povoleni. Hraciz z EU kteří do ted mohli volne na zaklade hlavního principu Unie o volem pohybu bez jakoho kolik problému podepsat smlouvu s anglickým klubem, budou ted potrebovat jak povoleni k pobytu, tak pracovni povoleni. Stávající smlouva jim v tom nepomůže. Jedine co muže svaz udělat je ze zmírni nebo zruší pravidlo nastupu v 30 nebo 40 % odehraných interlandu za poslední 2 roky. Nebude to pro ihned, ale vysledek bude ze bude daleko min cizinců v Premier league, až 334 by jich momentálně nebylo v pořádku. Přibyde tedy vlastních hráčů kteří je nahradí, z druhé strany nastane přebytek zicincu, kteří budou jinde hledat uplatnění. Mládež v ostatních statech EU tím dostane méně šanci, jejich místo zaberou cizinci kteří uz nedostanou možnost hrát v EU. Následky se uciti všude v Evropě.

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                Barra     před 8 lety 25.06.2016 10:11 |  
                0 0

                V poslední vete ma byt "cizinci kteří uz nedostanou moznost hrat v Premier league" a ne EU.

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                JS (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 13:31 |  
                0 0

                To za predpokladu, ze se nezmeni legislativa. Pravdepodobne vsak zmeni.

              • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                JS (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 13:31 |  
                0 0

                To za predpokladu, ze se nezmeni legislativa. Pravdepodobne vsak zmeni.

                • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                  Barra     před 8 lety 25.06.2016 14:23 |  
                  0 0

                  Jako ze by hraci nepotrebovali povoleni k pobytu a pracovni povoleni, ale "Gastarbeiter" z Ceska nebo Polska ano? Tak tomu moc neverim, nebylo tomu ani tak pred vstupem Ceska do Unie.

                  Co se muze zmenit je samozrejme pravidlo pozadavku x % odehranych zapasu za narodni muzstvo behem posledních 2 let, jak tomu ted je pro hrace z mimo uzemi EU. A to jsem take jiz drive naznacil. To ale nemá nic spolecneho s zmenou legislativy vuci cizincum.

                  • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 18:02 |  
                    0 0

                    Premier League je nejlepší soutěž na světě, hrají tam výborní hráči, mají pořád plné stadiony a je o ni enormní zájem ve všech civilizovaných zemích světa. Je to špičkový produkt za nemalé peníze. Nikdo nemá zájem, aby došlo k jeho devalvaci. Peníze dělají zase další peníze. Všechno je otázka budoucích jednání a určitě časem dojde k takovým kompromisním dohodám, aby byli všichni spokojení.

                    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                      Barra     před 8 lety 25.06.2016 18:39 |  
                      0 0

                      S první cast urcite souhlasim. Premier league je jak rikas spickovy produkt za nemale peníze. Televizní prava pro obdobi 2016-19 byly prodane ze neuveritelnych 5,136 miliard liber, tedy cca 180 miliard korun za obdobi 3 let. V obdobi 2010-13 to bylo "jen" 1,773 miliard liber, tedy cca 1/3. Za kazdy prenoseny zapas se plati 10,19 milionu liber, tedy kolem 350 mil kc. První klub na konci sezony dostane z kolace rocne 5,11 miliard korun, ten 20 a poslední 3,395 miliard kc. Není tedy divu ze v Premier league hraji nejlepsi hraci sveta a v kazdem pripade se hracu nikde na svete prumerne tolik neplati jako tam.
                      http://www.bbc.com/news/business-31379128

                      Takze az potud s tebou absolutne souhlasim. Ted je jen otázka jestli na fotbalisty by mel platit jiny metr nez na ostatní cizince co se tyka povoleni k pobytu a praci. Jako pravnikovi mi to jde proti srsti a v kazdem pripade tomu tak napriklad nebylo v pripadu Petra Cecha, který do Chelsea zamiril v okamziku kdy Cesko jeste nebylo v Unii. Osobne bych se moc divil, kdyby se zákony znasilnovaly, aby se pro Krale Fotbal delaly vyjimky. Uvidíme. Není to neco se sa ma resit ze dne na den, bude to pro stavajici hrace aktualni az za cca 2 roky az UK definitivne vystoupi. Jsem zvedavy jestli se do te doby uz zacne aplikovat "anglicke pravo" jak to momentalne plati pro cizince z zemi mimo EU, nebo jestli se prozatím jeste budou pouzívat Unijni vyhody.

                      V kazdem pripade by mozny odliv cizincu totalne zmenil Premier league. Za TV prava by se uz neplatily takove nehorazne sumy, i ten nejslabsi klub z Premier league by na konci sezony uz nedostal tech cca 3,4 miliardy korun za prenosy. Anglicky fotbal by sel kvalitativne dolu.

                      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 18:53 |  
                        0 0

                        Ano, ty to posuzuješ jako právník, ale rozhodovat o tom budou politici s funkcionáři anglického svazu. Ti se domluví na nějakém kompromisu a pak teprve pověří právníky, aby to dali na papír. Premier league vydělává obrovské peníze a jenom hlupáci dopustí, aby o to přišli.

                        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

                          Barra     před 8 lety 26.06.2016 16:30 |  
                          0 0

                          Dovolim si jeste jednu predikci a to ze k zadnemu Brexitu nedojde. Nebude zapotrebi nic resit.

    • Re: iSport

      afro     před 8 lety 24.06.2016 14:56 |  
      0 0

      To je top žurnalistika. Musíš hledat mezi řádky... :-)

    • Re: iSport

      mirecek1111     před 8 lety 24.06.2016 15:22 |  
      0 0

      Srandovní je úplný závěr toho videa, jak tam všichni čuměli jak puci, kam až ta voda doteče :D

  13. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    Borgetti     před 8 lety 24.06.2016 22:13 |  
    0 0

    Nevim jestli se někdo díváte na soutěž: Co na to Češi, ale byla tam partička lidí jménem Slavisti. Sice prohráli s týmem Hasiči, ale byli dobrým soupeřem. Tak to jen tak bokem, že opravdu všude Slavie :)

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 22:50 |  
      0 0

      Viděl jsem 1 díl a zrovna tento. Docela klika, že jsem na to narazil... (asi hrálo roli, že se zrovna včera nehrálo EURO) Kdyby se jmenovali DJové a ne Slavisti, tak to celé nevydržím a přepínám na jiný kanál. :-)

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Borgetti     před 8 lety 24.06.2016 23:23 |  
        0 0

        To je fakt, všech 5, a já vždy chtěl dělat Dj-je. Tak jsem jim i trochu záviděl :)

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 24.06.2016 23:02 |  
      0 0

      Jen nechápu jak můžou prohrát s ,,hasičema,, :-)))

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        Borgetti     před 8 lety 24.06.2016 23:16 |  
        0 0

        Náhodou ti hasiči se tam už drží aspoň 4 kola. Možná už budou hrát o 300 tisíc.

      • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

        bongor     před 8 lety 25.06.2016 10:01 |  
        0 0

        To já taky ne vlčku,protože hasiči,to byli odjakživa sralťani.Dneska se to už neužívá,ale "hasiči"jsou to pořád stejný,viz EURO

        • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 12:33 |  
          0 0

          Přesně tak,to kolega to jen nepochopil,samozřejmě.že hasiči jsou potřební lidé a nepodcenuji jejich inteligenci. :-)

          • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

            Barra     před 8 lety 25.06.2016 13:41 |  
            0 0

            -:) a + 1

  14. Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

    Pablo     před 8 lety 25.06.2016 01:44 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace-euro-2016/273170/petrzela-o-ceske-hre-na-euro-pomaly-fotbal-bylo-to-divne-nastavene.html

    Zajímavý rozhovor, s názorem, že se opravdu musí jít cestou mladých rychlých technických hráčů a nesmíme se bát dát jim šanci. Právě názory lidí jako je Petržela, Hřebík či Trpišovský se defacto neliší, považuji je za správné....Musíme dát šanci a dostat to nejlepší z Holíka, Kuchty, poté Krále, Čermáka a D. Součka, to je to nejlepší, co teď máme, pár let poté lepší naděje nebudeme mít určitě, spíš horší.

    S ohledem na to bych chtěl i upozornit na výkon Holíka proti Razgradu. Musim říct, že podle mě má na ligu, letos už ji musí hrát! Věřím, že by ji mohl hrát v některých zápasech za nás, což by bylo nejideálnější, pokud ne poslal bych ho do první ligy hostovat. Oproti zimní přípravě se zlepšil v důrazu, může hrát dospělý fotbal. Měl tam sice i dost faulů, ale to se dá snáze odstranit než kdyby mu ten důraz chyběl, navíc často to byly fauly taktické, správné. Nebojí se pracovat s míčem, je rychlý, nezmatkuje, pěkně uklidil i tu šanci, když mu neuznali gol. Ano, je to sice jen jedno utkání, ale na svůj věk ho zvládl velice dobře.

    Výkon a hlavně přístup Kenii byl výborný. Fotbalově je to náš nejlepší hráč, při tomhle přístupu musí hrát v základu, je jedno kde, ale musí hrát! Konečně začal i bránit, byl odolný v soubojích, má už i fyzičku. Líbí se mi jeho návyky, že často rozehraje míč a hned jde okamžitě sprintem se znova nabídnout, to je v Česku u málo hráčů k vidění. Doufám, že mu vydrží zdraví a bude mít chuť pracovat, pak to bude náš lídr jak výkonnostní tak morální, má vůdčí schopnosti.

    Také doufám, že stoperskou dvojicí pro začátek bude Bílek-Deli. Jirka je kapitán, strašně dobře všechny diriguje a řídí to, řekl bych, že i dodává klid ostatním. Michael se zatím sžívá, je tu krátce, takže některé výkonnostní výkyvy jsou logické, ale může být dobrý, taky to diriguje, ale vsadil bych ze začátku sezony na osvědčenou dvojici.

    Zklamáním je pro mě Van Buren. Je to bohužel tak něco, co jsem čekal při pohledu na jeho statistiky. Jednoznačně to neni golovy útočník, spíš do mezihry, umí si odskočit, zapojit se do kombinace, tam je vidět holandská škola, ale jinak je jeho prospěch pro tým zatím malý. Samozřejmě to chce ještě čas a uvidí se, ale já mu nevěřím, radši bych místo něho dával šanci Kuchtovi, za 15 min toho předvedl víc, než Mick za poločas.....

    Chtělo by to ještě přivést jednoho krajního záložníka, lépe pravého, protože Mihalík je lepší nalevo, dále Zmrhal, Švento....Mým snem je stále Jankto, ale nevěřím v to. Zajímalo by mě, jestli jsme se o něj v létě vůbec zajímali. Dále možná ještě levého beka, ale tady je v Česku jen Sýkora...

    Na Slavii nemá Voltr a Mikula, Miki teď sice nehrál špatně v zápasech, ale ty jeho technické nedostatky už bohužel odstranit nejdou.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      bongor     před 8 lety 25.06.2016 10:11 |  
      0 0

      Hřebík je snad nejlepší znalec fotbalu v Čechách,škoda že si svůj talent dlouhodobě zabíjí na Letný.Jinak souhlas s tím,že rychlostní hráči mají budoucnost,ale klidně se mezi nimi uplatní i pomalejší s rychlou přihrávkou.
      Myslím,že Slavia nemůže spoléhat jenom na své odchovance,to bychom se na hodně dlouho zahrabali ale musíme nakupovat talenty z celé republiky už v mladém věku,dřív než si jich všimne bída a dát jim tu nejlepší výchovu,aby byli do dvaceti schopni hrát ligu.

    • Re: Slavia - Ludogorets Razgrad 1:2

      hiker42     před 8 lety 25.06.2016 13:51 |  
      0 0

      Díky moc za pěkné postřehy k Holíkovi, kterého jsem zatím hrát neviděl, a Keniovi, kterého mám hodně rád.

      K tomu Janktovi, to je, myslím, iluze. Letos hrál Serii B za Ascoli a byl lídrem, nejlepším záložníkem týmu - 5 gólů, 9 asistencí, ten kluk mohl být už letos zkoušenej v repre-A.. Toho Udine nepustí.