Přípravná utkání

Hajduk - Slavia 1:0

Slavia vyrazila za generálkou na nový ročník až do chorvatského Splitu, kde se utkala s místním Hajdukem. Ve vyrovnaném zápase nakonec doplatila na svou střeleckou nemohoucnost a domácím podlehla 0:1.

 

Na přenos ze zápasu se můžete podívat na Slavia TV.

Generálka na sezonu, do které trenér Uhrin poslal i osmnáctiletého Libora Holíka, začala pozvolna. Hajduk byl o něco nebezpečnější a směrem na Berkovcovu branku vyslal střely jako první. Náš brankář musel zasahovat jen proti té druhé, první šla těsně vedle. Další vážnější zákrok si musel připsat Martin Berkovec, když vytáhl dalekonosnou ránu z přímého kopu. Po třiceti minutách hry převzala otěže Slavia, nicméně v obrovské šanci neuspěla. Mešanovič se dostal do samostatného úniku, brankář Hajduku ho však vychytal. Míč se odrazil k dobíhajícímu Ščukovi, který sice překonal gólmana, avšak toho stačil ještě ve skluzu na brankové čáře zastoupit obránce. Sešívaní měli následně velký tlak, kdy chybělo málo, aby míč dostali do sítě. To se nepodařilo ani z rohového kopu, kdy těsně nad hlavičkoval Ngadeu Ngadjui! První vyloženou šanci si pak připsal i Hajduk, ale jeho hráč dostal míč před prázdnou branku na paty, a tak balón odkopl jen do bezpečí z pohledu Slavie. Ačkoliv měla v průběhu hry k vedoucímu gólu možná o něco blíže Slavia, tak se prosadil paradoxně Hajduk. V samotném závěru chyboval ve vápně Deli a Vlašič dokázal zblízka prostřelit Berkovce.

Domácím úvodní gól pomohl, nebo to tak aspoň vypadalo při vstupu do druhé půle, kdy po naší levé straně zatáhl záložník v modrobílém míč, udělal kličku směrem do vápna a pak z dobré pozice pálil o kus vedle mimo tři tyče naší svatyně. I další akce patřila Hajduku. Naše pravá strana propadla při bránění a soupeř se tak ze strany dostal až do vápna. Přihrávku před odkrytou branku ale tentokrát dobře zastavil Deli. Slavia na nepovedený vstup do druhé půle reagovala střídáním Mihalíka za Mingazova. Po hodině hry došlo k velice diskutabilnímu momentu! Červenobílí získali míč a rychlou průnikovou přihrávkou vyslali do dalšího samostatného úniku Mešanoviče. Ten udělal kličku brankáři, ale poté po zdánlivém kontaktu upadl. Penalta se však nepískala a naopak náš útočník dostal žlutou kartu. Z opakovaných záběrů se však ukázalo, že měl rozhodčí zřejmě pravdu a Mešanovič nepochopitelně padal místo zakončení do prázdné branky. Náš útočník mohl trapný moment odčinit v 70. minutě, ale z hranice vápna pálil těsně nad šibenici. Po prostřídání sestav začala mít Slavia na hřišti navrch. Barák ale ve vyložené pozici selhal, když zblízka napálil jen brankáře. A když už Slavia vyrovnala po hlavičce Ngadeua Ngadjuie z rohového kopu, tak se pískal dosti diskutabilní faul. V závěru se hrál otevřený fotbal, ale Slavia už vyrovnat nestihla.

Čtvrtek 07. 07. 2016 20:00

Přípravné zápasy, 2016/2017
1 - 0
1 - 0
HNK Hajduk Split
HNK Hajduk Split

45+2. Vlašič

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Sestava SK Slavia Praha:
Berkovec - Holík, Ngadeu Ngadjui, Deli, Bořil - Mihalík (50. Mingazov), Souček, Ščuk (69. Barák), Hušbauer, Zmrhal (64. Kenia) - Mešanovič (73. Van Buren)

Komentáře (146)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:38 |  
    0 0

    Sakra, to bylo šancí v posledních 5. minutách a vypadlo video ...

    • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:39 |  
      0 0

      Muris je fakt hroznej palič... snad tam něco spadne, jsme lepší.

      • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

        Kuliss9     před 8 lety 07.07.2016 19:41 |  
        0 0

        Naše hra se mi ztm celkem líbí, ono celkově zajímavý zápas na přátelák, ač teda generálku. Je pravda, že v útoku bych ještě u nás rád viděl 1 hráče, nějakého typologicky stavěného hráče do systému, který hrajeme, tedy nějakého 190cm+ bijce.

        • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

          carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:45 |  
          1 0

          Mně by se líbil Gino Van Kessel, ale tam jsou asi jiný nabídky z lepších lig pro Trenčín a hráče, ale zainvestovat by se myslím vyplatilo .

      • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

        winter (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:42 |  
        0 0

        Mešanovič je na tom s proměňováním šancí snad ještě hůř než Standa Vlček a to je co říct... takže jestli Škoda odejde, jsme bez útočníka... vážně to bude chtít ještě někoho do útoku přivést :/

        • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

          edenian     před 8 lety 07.07.2016 19:48 |  
          0 0

          Jestli bude Mesan takhle davat loket tak mu nejspis rozbijou hubu :-)

          • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:02 |  
            0 0

            Muris to neměl zase tak lehký, už ho tam atakoval jejich stoper, to větší tutovku měl ten náš dorážející hráč.

            • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

              edenian     před 8 lety 07.07.2016 20:07 |  
              0 0

              Ja myslel na "narodnostni" prchlivost. V nadsazce samozrejme.

              • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

                Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:15 |  
                0 0

                To nebylo na tebe edeniane, ale na tu šanci, jak šel sám na bránu.

                • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

                  Kuliss9     před 8 lety 07.07.2016 20:20 |  
                  0 0

                  Bohužel Muris ztm velká bída, teď to korunoval tím teatrálním pádem, jinak naše mezi hra se mi líbí. Jak jsem psal výše chybí mi už jen 1 hráč a to vysoký bijec na hrot.

                  • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

                    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:26 |  
                    0 0

                    Dneska se mu zrovna nedaří, jasně, ale on bude ještě platnej. Ale všechno špatný je k něčemu dobrý, aspoň se naše vedení ještě rozhoupe a někoho do útoku přivede.

  2. Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:49 |  
    0 0

    Taková chyba hloupá do kabin

      • Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

        Alanor (admin)     před 8 lety 07.07.2016 19:56 |  
        0 0

        Deli má za sebou katastrofální přípravu. Snad se s příchodem soutěžních utkání konečně probere...

  3. Re: Hajduk - Slavia 0:0 v 1. poločase

    JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:50 |  
    2 1

    Chtěl jsem něco napsat až po konci utkání, ale musím už teď v poločase, nebo zapomenu myšlenku. Musím vypíchnout akci někdy v 34. minutě, kdy Šćuk sebral míč ve středu pole (zastavil protiútok), okamžitě poslal kolmici na Mešanoviće, a ne že by zůstal stát jako např. Hušbauer vedle, ale vzal to sprintem do pokutového území. Mešanović šel sám na brankáře a se smůlou ho nepodstřelil, následně Šćuk uklízel do branky, kde už byl pouze obránce, a ten to bohužel vykopnul. Ale ta neuvěřitelná defenzivní a ofenzivní práce během pár desítek sekund! To je podle mě kauf léta, a žádná další posila už ho nepřevýší.

    Dále chci strašně pochválit stopery, především Ngadeua, k těm skvělým hlavičkám přidal i jistotu v rozehrávce. A Deli i Ngadeu byli strašně nebezpeční ze vzduchu.

    Kdo se mi moc nelíbil byl Bořil, Holík (snad se oba chytí, protože jiné kraje moc nemáme), a také Zmrhal. Přes něj sice chodí spoustu akcí dopředu, ale ani jeden jeho centr do vápna nebyl nebezpečný. Všechny letěly k obráncům.

    Jo a ještě jestli to tu bude číst Navar nebo někdo ze Slavie, byl by problém psát k těm živým přenosům i soupisku soupeře? Myslím si, že nejsem jediný, koho by zajímalo, jací hráči proti nám hrají. Protože pak musíme zdlouhavě zjišťovat, kdo bylo to šikovné křídlo s tím a tím číslem. :)

  4. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Kenny     před 8 lety 07.07.2016 19:52 |  
    0 0

    Pro mě za první poločas nejlepší Ščuk a Michel. Jak to vidí ostatní?

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        mpik     před 8 lety 07.07.2016 19:58 |  
        0 0

        Souhlasím. Poslal bych na hřiště Keniu. Za Zmrhala. A Baráka za Součka.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      urs (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:55 |  
      0 0

      1+

      mám to stejně, ledva bych změnil jejich (těch dvou) pořadí :))

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 19:58 |  
        0 0

        Jo, Míša hraje dobře.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Kenny     před 8 lety 07.07.2016 20:01 |  
        1 0

        Já zapoměl, kde je v abecedě Š......:-)

        • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          urs (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:53 |  
          0 0

          no vidiŠ :)

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:19 |  
      0 1

      Naprosto souhlasím.

  5. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    slavistou50let     před 8 lety 07.07.2016 20:04 |  
    0 5

    To je hnus, s tímto poháry? Kdy konečně budeme mít hráče dopředu, odejde Škoda a dáme možná 10 gólu za sezonu. Dnešní zápas je generálka - neskutečná holomajzna.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      (host)     před 8 lety 07.07.2016 20:13 |  
      0 0

      Nemyslím si, že by to byl dnes nějak nekoukatelný zápas. Ať už z naší strany, nebo ze strany Hajduku. Škoda samozřejmě nějakým způsobem chybět bude, ale rád se s vámi vsadím, že dáme gólů více. V prvé řadě bych nedělal unáhlené soudy.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:18 |  
        0 0

        Pěkná druhá půlka, "nahoru dolů" a že se dělají chyby, to je fotbal a naší mladí se potřebují otrkat.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Boss82     před 8 lety 07.07.2016 20:44 |  
      3 0

      Co na tyhle stránky píšeš ta svá moudra, tak si nepamatuju, že bys nějaký zápas zhodnotil jinak, než "hnus, holomajzna". Všechny Tebou takto hodnocené zápasy jsem viděl také a jsem si jist, že pro Tvá hodnocení existuje jediné možné vysvětlení: ABSOLUTNĚ NEROZUMÍŠ FOTBALU!

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        TSeguinTS     před 8 lety 08.07.2016 00:09 |  
        1 0

        Netuším proč na toho trolla vůbec reagujete.

        • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Boss82     před 8 lety 08.07.2016 15:00 |  
          0 0

          Obávám se, že to není typický troll, protože to myslí bohužel vážně.

  6. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:15 |  
    4 0

    Hušbauer úplně zazdil šanci, nechápu jak někdo mohl napsat, že je tvořivej hráč... V základu by měl bejt jednoznačně Barák.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:21 |  
      1 1

      Já bych raději viděl střed hřiště s Barákem a Keniu namísto Hušbauera a Součka.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:26 |  
        1 0

        Já taky. Když jsem viděl střed zálohy, tak první věc, co mě napadla bylo, že hůř to postavit nemohl. Souček se mi nelíbí, Hušbauer to samý, ale za to Ščuk je výbornej! A Mingazov se mi taky moc líbí, fotbalový myšlení, v rychlosti, jasně lepší než Mihalík.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:26 |  
        0 0

        Já taky. Když jsem viděl střed zálohy, tak první věc, co mě napadla bylo, že hůř to postavit nemohl. Souček se mi nelíbí, Hušbauer to samý, ale za to Ščuk je výbornej! A Mingazov se mi taky moc líbí, fotbalový myšlení, v rychlosti, jasně lepší než Mihalík.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Boss82     před 8 lety 07.07.2016 20:58 |  
      0 0

      Tak hodnotit a vyhazovat hráče po jedný nepovedený akci...... A kolikátá to je minuta? Ať se můžu na tu "hrůzu" podívat.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:31 |  
        1 0

        To není po jedný akci. Beru i jako. Akcí, které vymyslel Hušbauer bych za jako spočítal na prstech jedný ruky. Vlastně si nevybavuju ani akci, kde něco Hušbauer vymyslel.

        Ted se mi to nechce hledat, koukám na EURO, bylo to někdy v druhý půli, možná večer to najdu.

        • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:32 |  
          0 0

          Jaro*

        • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Boss82     před 8 lety 07.07.2016 21:52 |  
          0 0

          To snad nemyslíš vážně... Definuj, jak si představuješ "něco vymyslet".

          • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 22:20 |  
            1 0

            Vymyslet pro spoluhráče šanci, nějakou průnikovou přihrávkou, vymyslet něco navíc, něco nečekanýho. Každá asistence neznamená "být kreativní".

            • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

              Boss82     před 8 lety 08.07.2016 15:10 |  
              0 0

              Takovýchto situací, které Hušbauer během jara vytvořil, bych Ti mohl vyjmenovat desítky. Že je spoluhráči nezužitkovali, není jeho chybou. Ale hra středního záložníka není jen o tom. Přečti si příspěvek od jacapa ze 07.07.2016 21:20 pod tímto článkem, pak snad konečně pochopíš, že hra středního záložníka se skládá z mnoha a mnoha dalších aspektů, které Ty vůbec nevidíš a nechceš pochopit.

              • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

                Boss82     před 8 lety 08.07.2016 15:23 |  
                0 0

                Plus komentář od ashleyho z 06.07.2016 19:41 pod článkem "D. Uhrin: Postavili jsme..."

                • Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

                  Boss82     před 8 lety 08.07.2016 15:25 |  
                  0 0

                  Sorry, je to pod článkem "Vyhodnocení ankety Slávista jara 2016"

              • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 15:31 |  
                1 0

                Budu velice rád, když mi jich pár vyjmenuješ. Je možné, že mi nějaká unikla. Rád se na ně podívám.

                Jsem hrozně rád, že aspoň ty chápeš, jak by měl hrát střední záložník. Škoda, že jsme na jaře v záloze nepřehráli ani Olomouc, vlastně skoro nikoho.

                Je zajímavý, že taková Plzeň nemá jedinýho "typickýho" DZ, ale má dva (Hrošovský, Hořava) kteří mají dobrou rozehrávku, techniku a umí tvořit hru a zároveň si stíhají plnit i defenzivní úlohu a před nimi hraje většinou Kolář.. A hrajou koukatelnej fotbal a přehrávají v záloze prakticky každýho.

                A pak se podíváš na naší zálohu. H-Š-S.
                Hušbauer je dopředu marnej, nic nevytvoří, je pomalej. Akorát bojuje, ale často nakopává míče i třeba po autu. Jediný v čem vyniká, je výborná střela. Tu ale má Ščuk taky, k tomu taky bojuje, má hlavu nahoře, snaží se tvořit hru, vypadá že i dobře brání a umí dát přihrávky z jedničky, podpořit útok.

                A pak máme Součka, kterej defenzivně většinou výbornej (čistě odebírá míče, nabízí se, chce hrát), ale na úroveň český ligy neumí kopat (rozuměj má špatnou techniku), netvoří, je pomalej a těžkopádnej.

                Když to shrnu, tak si myslím, že touto zálohou nebudeme soupeře přehrávat.

                • Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

                  Boss82     před 8 lety 09.07.2016 12:00 |  
                  0 0

                  "Budu velice rád, když mi jich pár vyjmenuješ. Je možné, že mi nějaká unikla. Rád se na ně podívám."

                  Hledat to vážně nebudu, podívej se na zápasy Slavie sám a zkus to objektivně posoudit.

                  "Škoda, že jsme na jaře v záloze nepřehráli ani Olomouc, vlastně skoro nikoho."

                  Toto je samozřejmě nesmysl. Kromě Sparty a částí některých zápasů (1. poločas v Boleslavi, nepovedené utání v Olomouci) jsme v záloze přehráli téměř všechny soupeře, některé více, některé méně, ale přehráli.

                  "Je zajímavý, že taková Plzeň nemá jedinýho "typickýho" DZ, ale má dva (Hrošovský, Hořava) kteří mají dobrou rozehrávku, techniku a umí tvořit hru a zároveň si stíhají plnit i defenzivní úlohu a před nimi hraje většinou Kolář.. A hrajou koukatelnej fotbal a přehrávají v záloze prakticky každýho."

                  Ale Hrošovský právě hraje DZ. Podobný systém, jako hraje Plzeň, se v letní přípravě snaží praktikovat Uhrin. Samozřejmě je rozdíl mít a nemít Hořavu - nejlepšího středního záložníka ligy. Ale věřím, že s hráči, které máme, se můžeme hře plzeňské zálohy přiblížit.

                  "Hušbauer je dopředu marnej, nic nevytvoří, je pomalej. Akorát bojuje, ale často nakopává míče i třeba po autu. Jediný v čem vyniká, je výborná střela."

                  Toto celé je normální lež!

                  "Tu ale má Ščuk taky, k tomu taky bojuje, má hlavu nahoře, snaží se tvořit hru, vypadá že i dobře brání a umí dát přihrávky z jedničky, podpořit útok."

                  Ano, Ščuk patří jednoznačně do základu.

                  "A pak máme Součka, kterej defenzivně většinou výbornej (čistě odebírá míče, nabízí se, chce hrát), ale na úroveň český ligy neumí kopat (rozuměj má špatnou techniku), netvoří, je pomalej a těžkopádnej."

                  A toto je další lež, k tomu ani nemám co dodat.

                  "Když to shrnu, tak si myslím, že touto zálohou nebudeme soupeře přehrávat."

                  V průběhu sezony sám uvidíš, jak šeredně si se mýlil.

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.07.2016 20:30 |  
                    0 0

                    Tak jestli tvrdíš, že jsme přehráli skoro všechny kromě těch, co jis vyjmenoval, tak bych to ukončil, protože další debata nemá smysl.

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

                      Boss82     před 8 lety 11.07.2016 11:49 |  
                      0 0

                      V tom s Tebou souhlasím.

                      A ještě bych dodal, že se milerád vrátím k této diskuzi (Hušbauer, Souček, střed naší zálohy) po skončení podzimní části. Dosažené výsledky, výkony týmu a individuální výsledky Hušbauera a Součka dají totiž za pravdu mě, uvidíš.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 22:27 |  
        0 0

        55:40

        • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Boss82     před 8 lety 08.07.2016 15:39 |  
          0 0

          Tak na základě této akce napíšeš: "Hušbauer zazdil akci, nechápu, jak mohl někdo napsat, že je tvořivej."? To fakt myslíš vážně?

          a) Přehlédl si, že celá ta akce vznikla z jeho kvalitní narážečky na 1 dotek se Ščukem, Hušbauer má tedy velký podíl na tom, že k té akci vůbec došlo.

          b) Ani finální fázi nevyřešil nijak zle, dal míč do strany na Mingazova, který tu akci naopak zazdil tím, že nenahrál ani nabíhajícímu Ščukovi, ani míč nevrátil Hušbauerovi, ale bezhlavě střílel do obránce.

          Sorry, ale asi Ti chybí cit pro fotbal, jinak nevím.

          • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 16:50 |  
            0 0

            Aha, tak mě chybí cit, tak to jo. K tomu, abys poznal, že měla jít přihrávka na Mešanoviče, kterej by šel sám na bránu, cit ani snad nepotřebuješ. Jo narážečka se Ščukem byla pěkná, to Hušbauer umí, to mu neberu, ale bavím se o tom, že prostě není tvořivej, tvořivej hráč by tu situaci vyhodnotil jinak.

            • Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

              Boss82     před 8 lety 09.07.2016 11:51 |  
              0 0

              Zaprvé si asi pod pojmem "tvořivý hráč" představujeme každý něco jiného.

              A zadruhé si uvědom, že i nejlepší tvořiví hráči světa vyhodnotí MRAKY situací na hřišti špatně a nezvolí nejlepší možné řešení. Usoudit tedy na základě jedné Hušbauerem ne úplně optimálně vyřešené situace, že není tvořivý, je blbost.

        • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 11.07.2016 12:03 |  
          0 0

          I to se může stát, ale já si to nemyslím.

  7. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:20 |  
    0 0

    To si z nás Muris snad dělá prdel, ne?! On může dávat do prázdný a místo toho simuluje penaltu?! Sakra to tu nechci vidět!

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      dejvidovic     před 8 lety 07.07.2016 20:22 |  
      0 0

      Vrchol trapnosti! Misto aby daval do prazdny, tak se svali jako brambora. Holt balkan se nezapre

  8. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    mabr     před 8 lety 07.07.2016 20:20 |  
    0 0

    Má tohle Muris zapotřebí? Vždyť to nevypadalo, že by ten balon nedoběhl.... :-( Ale přihrávka nádherná!

  9. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    haon     před 8 lety 07.07.2016 20:21 |  
    0 2

    Kua teď už mě ten Jugoslávskej trágéd Mešanovič nasral. Simulant. Toto není normální už, celej zápas spaluje a teď místo gólu spadne. S ním to nikam nedotáhneme. Ať jde zpátky do Jihlavy, na nic lepšího nemá

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:24 |  
      0 3

      Nešlo by to smazat?

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      mirecek1111     před 8 lety 07.07.2016 20:29 |  
      1 0

      První tam někoho sprasil loktem do krve a ted tohle. Doufám že ho Uhrin pošle po zápase za trest plavat k majáku a zpátky :) a poučí se, na konci sezony nehrál špatně.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Kenny     před 8 lety 07.07.2016 20:41 |  
      0 2

      V tý rychlosti stačí jemný ťuknutí do nohy a to z toho záznamu není možný vyloučit, tak zklidni hormón.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        haon     před 8 lety 07.07.2016 20:44 |  
        0 0

        :-)

  10. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    winter (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:22 |  
    0 0

    Tak právě jsem nad Mešanovičem definitivně zlomil hůl... nejen že je to palič, což se dá pochopit, ne každý je zabiják od pána boha, ale tím co právě provedl je pro mě nepochopitelnej simulant.. hráč, který místo toho, aby zavěsil do prázdný brány a srovnal na 1:1, se snaží vysimulovat penaltu je prostě sráč... navíc v přáteláku!! je mi líto že to takhle na plnou hubu musím říct o hráči Slavie, ale takovéhle hráče v našem dresu opravdu vidět nechci... to ať si zkouší lafata na letný...

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:26 |  
      0 2

      Prosímvás můžete se nějak civilizovaně vyjadřovat až vychladnete, a s odstupem?

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        winter (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:30 |  
        0 0

        Není nutné na nic čekat, tohle nemá omluvu. Nebo se ti snad tenhle simulantský přístup líbí?

        • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          haon     před 8 lety 07.07.2016 20:33 |  
          0 1

          Asi bohužel líbí. Vždycky jsem si myslel, že toto nemají Slávisté zapotřebí. Jenže některým to ještě imponuje. Radši prohrát, netrefit prostě cokoliv, ale simulantství kazí celý fotbal

          • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

            JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:53 |  
            0 2

            Co to kecáš? Jak si přišel na to, že to někomu imponuje?

          • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

            Boss82     před 8 lety 07.07.2016 21:07 |  
            0 1

            Nemel tu kraviny, prosím tě!

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      dejvidovic     před 8 lety 07.07.2016 20:29 |  
      0 0

      Zlomit hul nad slavistou, kdyz nasimuluje penaltu jsou silny slova. Je to proste svym zpusobem komediant, ma to holt v krvi. Ale palic to je hroznej, kam se hrabe Vlcak

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        winter (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:32 |  
        0 0

        Mě se nelíbí už dlouho kvůli jeho velmi slabé produktivitě, ale tak nějak jsem doufal že to třeba zlomí. Tahle teatrálnost ale pro mě osobně byla bohužel poslední kapka.. To ať radši hraje Kuchta než takový jelito..

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:50 |  
      1 0

      Myslim,ze tohle prizvisko si zaslouzis spise.. Ctu toady uz po nekolikate ale Ted se k tomu musim vyjadrit: hral jsi nekdy fotbal a jeste jako utocnik?
      Ja o tom neco vim a muzu ti rict, ze nekdy s tim nic udelat nemuzes obzvlast pokud uz mas dost. Jsou to zlomky vteriny,ty ten uder cekas protoze ten golman tam tak jde,to ze te pak netrefi uz je uplne jedno protoze ty jses na ten uder pripravenej,mic ti utece,golman te nako ec netrefi a ty vycerpanej to prostr vzdas a upadnes. Ackoliv to muze vypadat teatralne,tak je to danym tim ze padas a vzdas to.. Tohle rozhodne neni Lafata styl.. Tak se nad sebou zamysly nez neco takovyho vypustis z huby..

  11. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 8 lety 07.07.2016 20:28 |  
    0 0

    Vše zhodnotili kolegové dnes bída takhle v Evropě rozhodně ne. Mešanovič opět spaluje jako na jaře a Deli další zápas, kde vyrobil obrovskou chybu. Šancí dost, ale proměnit aspoň jednu, je nadlidský výkon. K tomu ne zcela dobrý rozhodčí a je vymalováno.

  12. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:29 |  
    0 0

    Levadia vede, právě dávala gól

  13. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:30 |  
    0 0

    Dobrá zpráva, 71. minuta a Levadia Tallinn se ujímá vedení 1-0 gól dal Kobzar.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Mates204     před 8 lety 07.07.2016 20:35 |  
      1 0

      To je pro Slavii spíš špatná zpráva upřímně...

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:40 |  
        0 0

        To si nemyslím, úroveň obou mužstev je celkem srovnatelná a hrát na Faerech není žádný med. Navíc oni betonují a hrát do plných není vůbec jednoduché a my nemáme zkušené mužstvo.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      winter (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:35 |  
      1 0

      Dobrá zpráva ohledně výjezdu, ale ohledně hratelnosti to bude zcela jistě mnohem těžší soupeř než ty faeřani. Jedním očkem ten zápas sleduji a vypadá to že se hraje na jednu bránu. Samozřejmě, měli bychom přejet i Levadii, ale když vidím naše "útočníky" a jejich produktivitu v přípravě, tak to bude možná těžší sousto než si myslíme.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:39 |  
        0 0

        Na druhou stranu pro naše hráče by nebylo příjemný hrát na umělce na Faerech...

        • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:50 |  
          0 0

          Jedeme do Tallinnu, 92.min. Miranchuk 0-2.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:48 |  
      0 0

      2:0, takže je hotovo.

  14. Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

    JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:51 |  
    2 1

    Čím to je, že fotbal začneme hrát až ve chvíli, kdy na hřiště přijde Barák, Kenia a dnes i Mingazov? Copak to Dušan nevidí, že Hušbauer se Součkem jsou prostě dva statičtí hráči, kteří nedokážou zrychlit hru a střed hřiště s nimi jako neexistuje?!

    Každopádně první poločas jasně nejlepší Šćuk s Ngadeuem a ještě se mi líbil Mihalík, protože byl jediný fotbalový v ofenzivě. Nelíbil se mi Zmrhal, protože je strašně neproduktivní, ačkoliv přes něj šly snad všechny centry do vápna, nechytil se ani jeden, Holík, ale na něm je vidět, že sbírá zkušenosti, a opravdu zbytečnej byl Hušbauer.

    Druhý poločas, prostě nejde nevypíchnout Mingazova, který je strašně jistej s míčem, a jako jeden z mála se ve fotbalovosti vyrovná hráčům Hajduku. Doufám, že nám ho v té 82. minutě moc nezrakvili. A nebezpeční dopředu jsme prostě začli být až v momentu, kdy přišel Levan s Tondou Barákem. Do té doby velká bída, kterou předvedl Mešanović.

    A ještě slovo k Hajduku, oni jsou skvělí technicky. Opravdu, s nimi se nemůže 90 % našich hráčů rovnat. Pod tlakem u lajny vyjede z míčem, že se napadající slávisté ani nestihnou otočit. Nebo ta zidanovka na jejich pravém křídle někdy v druhém poločase. Nebojí se zaseknout míč a projít s ním jeden na dva. A ještě měli na hřišti jednu jistotu v defenzivě v tom jejich černochovi. Ten mi přišel úplně neprostupný.

    Jinak celková úroveň, zvlášť v prvním poločase, byla vážně holomajzna. Snad se Dušan poučí, a začne konečně stavět fotbalový střed zálohy. Zvlášť v Talinnu, kde budeme muset tvořit hru, a ne betonovat. Což s Hušbauerem a Součkem a Zmrhalem prostě nejde.

    A ještě slovo k útočníkům: hodně lidí tady volá po rozbíječi do vápna. Ale proboha! Slavia vždycky hrála pohledný kombinační fotbal s technickými hráči. Kdy jsme za Karla měli rozbíječe do útoku? Byl to Standa? Gaúcho? Ivana nebo Šenkeřík? Ne, vždy to byli fotbaloví útočníci. Dal bych Murisovi nůž na krk, aby začal střílet góly, ale rozhodně už bych nehledal žádného hráče, na kterého se budou 90 min. nakopávat dlouhé míče.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 8 lety 07.07.2016 20:57 |  
      0 0

      Nebude to tím, že po poločase začal Hajduk ve velkém střídat, takže mu odcházela kvalita? :)

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:59 |  
        0 0

        Proč kvalita, spíš sehranost.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:00 |  
        0 1

        To je také dobrá poznámka. Jako jo. Ale nikdo mi nevymluví, že Hušbauer tam pobíhal vážně snad bez jediné konstruktivní přihrávky, a společně vedle sebe se Součkem jsou prostě zabijárna středu zálohy.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Kuliss9     před 8 lety 07.07.2016 21:01 |  
        0 0

        Souhlasím až na ten závěrečný odstavec, nechápu tu lidskou představu proč vysoký bijec musí ihned znamenat nakopávané balóny, v našem systému bychom měli v obranné části hrát na 1 hrota a tam potřebujeme někoho kdo podrží balón při přechodu do útočné části se hraje na 3 hroty, velká část gólů může padat po centrech ze stran, běžci a hračičkové jsou krajní útočníci mezi nimi může stát ten bijec, nemusí to opravdu znamenat ihned taktiku, stopere práskni to na něj a on ať se snaží, to opravdu teda NE.... Nicméně vysoký bijec mi vyloženě chybí z důvodu, že naši útočníci mi připadají dost fotbalově podobní, já tu nepíšu, že chci bijce jako 100% jedničku na hrot, ale chci ho z důvodu možné rotace herních stylů.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      mpik     před 8 lety 07.07.2016 21:01 |  
      0 0

      S komentářem souhlasím, jen mám jiný pohled na Murise. Šanci sice neproměnil, ale šel tam hezky a nebylo to tak snadné, jak se může zdát a já ososbně nejsem přesvědčen, že by filmoval. Mě se jeho výkon líbil.

      • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        kalex     před 8 lety 08.07.2016 14:22 |  
        0 0

        Hm, tak to jsem rád, že se ti jeho výkon líbil. Já ho zatím nezatracuji, ale dovedeš si představit, že za dva týdny takto prosere odvetu, vypadnem, a RB budeme zase pro smích, pak se ti ti bude taky líbit???
        Prostě vedení musí někoho koupit, ať to stojí, co to stojí. Kuchtu buď nechat hrát nebo dát na hostování a ne ho pořád nechávat v idiotské juniorce. A rychle zavést Bé tým. Si nemyslím, že by se aspoň divize nadala odkoupit a do pár let druhá liga a tam mladíkama. Ale to už tu před pár týdnama bylo.
        Sice jsem byl z Murise včera hodně nasranej, ale i tak budu pevně věřit, že to ten kluk ušatá prolomí!

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      edenian     před 8 lety 07.07.2016 21:03 |  
      0 0

      Cim to je? Jestli to neni tim, ze to je proste Uhrinovskej fotbal. Nejsem si jistej, ze tihle dva Slavii zrovna nejak progresivne pomahaji. A pokud je trener jeste clenem predstavenstva, je to velmi silna pozice, kterou asi muze kritizovat jenom sef. Ale co ten asi vi o fotbalu.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:14 |  
      3 0

      Musím souhlasit, Hušbauer je pro mě zatím zklamání. Pomalý, líný na krok, špatné řešení většiny situací. V základu rozhodně musí být minimálně jeden z dvojice Barák - Kenia, když ne oba!

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 22:38 |  
        2 0

        Zklamání no, jak to říct. Po fotbalový stránce to je u mě zklamání, čekal jsem od něj v tomto směru víc. Na druhou stranu ve spartě byl chodec a u nás bojuje, to mu nikdo nemůže vzít. Ale v kádru Slavie podle mě nemá místo, ještě když podobný typ je Ščuk, kterej je o level vejš.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0 v 1. poločase

      warhammer (přítel SN)     před 8 lety 09.07.2016 03:35 |  
      0 0

      Upravuješ fakta tak, aby potvrzovala Tvá tvrzení. Co Pavel Fořt, Tomáš Pešír, Tomáš Necid, David Střihavka, Goce Toleski, Aleš Besta, Tomáš Pekhart, Libor Tafat, Stanislav Tecl atd. Ty všechny stavěl Jarolím a rozhodně to byli typově spíše rozbíječi než technici.

  15. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    kleofas     před 8 lety 07.07.2016 20:53 |  
    0 0

    koukám že nás čeká další nejistá sezona...

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0

      donford     před 8 lety 07.07.2016 21:01 |  
      0 0

      Máme celkem dobrou osu mužstva, ale ta bohužel nekončí útočníkem. Teď nemám na mysli útočníka, který by se prosazoval v naší lize, ale útočníka pro mezinárodní utkání. Prostě ho nemáme. To je nezvratný fakt. Klidně můžeme hrát 6,0 bez něj a vyjde to nastejno, jako se současnými našimi.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:12 |  
      0 0

      To je zase hysterie. Jeden den tady půlka osazenstva blouzní o skupině EL, druhý nás zase čeká nejistá sezona :)

      Je to jen přátelák, takže klid!

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0

        kleofas     před 8 lety 07.07.2016 21:35 |  
        0 0

        Já v klidu jsem, už několik let. S tímto vedením ani nic svatoborného neočekávám. Ten zápas byl úplně o ničem a bojím, že poháry budou vypadat stejně...

        • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

          sasky     před 8 lety 08.07.2016 10:08 |  
          2 0

          Co bys prosímtě čekal? Že za dvě přestupní okna vyhrajeme LM? Nebo aspoň, že za dvě přestupní okna budeme na úrovni Plzně a Sparty, které budují týmy dlouhodobě a měly podstatně stabilnější prostředí? Já pořád nechápu, kde se berou ta nerealistická očekávání. Já osobně za 1 rok vidím obrovský progres ve skladbě týmu, jeho fungování, ve hře, prostě takřka ve všem. Ano, týmu chybějí určité automatismy, je tam spousta chyb, ale směr kterým jdeme je správný. Ve hře je naprosto zřetelná snaha hrát po zemi, ani brankář včera neodkopával míč nazdařbůh, byla tam solidní agresivita. Na druhou stranu mi tam chybí pohyb hráčů bez míče (zejména při autech je to do očí bijící) a více přihrávek z první (hlavně na křídlech), ale to souvisí právě s tím pohybem bez míče. Nicméně pořád věřím, že se hra bude dál zlepšovat, nakonec i ten Muris začne svoje šance proměňovat a bude to OK. On Hajduk taky nejsou žádní nazdárci (kádr na úrovni cca té Plzně a Sparty) a přitom byl obraz hry vyrovnaný. Na hysterii je zkrátka času dost.

  16. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 20:59 |  
    2 0

    Zachovala bych klid a vyčkala na ostré zápasy. Vloni nám třeba příprava vyšla a pak kde nic tu nic.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:12 |  
      0 0

      Přesně, je to zatím "jenom" příprava.

  17. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    dropt     před 8 lety 07.07.2016 21:00 |  
    0 0

    Co napsat? Se sestavou jsem nesouhlasil, se střídaním rovněž a výsledek i předvedená hra mé obavy naplnili. Opět obrovské množství špatně řešených herních situací, škoda mluvit. Raději si to snad ani nebudu tentokrát rozepisovat, protože by se mi z toho udělalo špatně.

    • Re: Hajduk - Slavia 1:0

      dropt     před 8 lety 07.07.2016 21:01 |  
      1 0

      P.S.: Alanore, při tom gólu Michaela to nebyl faul, ale ruka, kterou to úmyslně poslal do brány místo hlavy. Za to taky dostal žlutou.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0

        edenian     před 8 lety 07.07.2016 21:19 |  
        0 0

        Presne tak. Rikal jsem si co to dela ten magor.

        • Re: Hajduk - Slavia 1:0

          JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:24 |  
          0 1

          On se tomu sám smál.

          • Re: Hajduk - Slavia 1:0

            edenian     před 8 lety 07.07.2016 21:25 |  
            0 0

            To byl ale jedinej. Ostatni na nej koukali jak na magora.

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0

        Alanor (admin)     před 8 lety 07.07.2016 23:14 |  
        0 0

        Aha, opravím. :)

  18. Stred hriste

    jacap (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:20 |  
    2 1

    Asi budu oponovat vetsine dizkutujich zde. Mne se stred hriste libil. A jsem si na sto procent jisty, ze do prvnich utkani Suk - Ščuk - Hušbauer vybehne. Ja doufam, ze nejsem sam, ktery vidi jak je Suk pro nasi hru dulezity. Ano, par veci nevyresil dobre, ale bude to tim rychlejsim souperem, na ktery neni samozrejme zvykly. Nemam rad nejake prirovnani k nekomu jinemu, ale nemuzu si to odpustit a prijde mi dost podobny jako Busquets :) (s rezervou). Husby dneska taky nezahral vubec spatne mel tam par skvelych momentu, i dozadu. Scuk super postupem casu se ale vytratil a Barak nenavazal na jeho vykon v prvnim polocase.

    Otevreny je to na krajich. Netroufam si tipovat kdo by tam mel vybehnout. Ruslan se mi dost libil, ale asi nevydrzi cely zapas takze tam bude asi Mihalík. Jarda zacal stagnovat a trosku se bojim jeho prinosu pro nasi hru.

    Jeste jednu vec k Sukovi (Souček). Neberte to tak, ze mu nadrzuji nebo tak, vubec se nezname, ale cely zivot jsem hraval DZ a pri zapasech si vsimam vice tento post nez ostatni. Je to dost nedocenitelny post, ale obzvlast v nasi hre naprosto nepostradatelny. A ze by se mel vymenit za Baraka je totalni nesmysl. Tomu klukovi je 20 let, udela chybu nebo strati mic, ale za 10 sekund ma mic znova, neschovava se a chce hrat. Vetsina hracu by se posrala, zacala se schovavat a posilala by mic buh vi kam.

    • Re: Stred hriste

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:47 |  
      0 0

      V podstatě souhlasím a taky těžko DU nasadí v Tallinnu od začátku zápasu Levana nebo Tondu, i když jsou oba výborní do útoku, ale nedůsledně brání. Poháry se hrají jinak než liga, dost takticky a zezadu.

      • Re: Stred hriste

        JS (přítel SN)     před 8 lety 07.07.2016 21:50 |  
        0 1

        Jenže my tam snad jedeme vstřelit gól, a ne hrát 0:0 a pak se doma bát o remízu.

    • Re: Stred hriste

      Boss82     před 8 lety 07.07.2016 22:01 |  
      0 0

      Konečně někdo, kdo rozumí hře zvané fotbal, a chápe, o čem má být hra středních záložníků. Souhlas s celým příspěvkem.

      • Re: Stred hriste

        Falk     před 8 lety 07.07.2016 22:15 |  
        0 0

        Tak si pořád myslím ,že je to příprava a je to v hlavách .Otázka je jestli Uhrin umí vtisknout
        nějakou fotbalovou tvář .Já osobně mu vůbec nevěřím ,ale zatím mi vůbec nevadi za podzim 2015 ho moc chválím .
        Souček je o parník jinde ,Hušby hraje jenom proto ,že je oblíbenec ,o Zmrhalovi už je to pořád dokola ,křídla bída a já na kraje obrany chci Jablonského ,Holík slušný ,Bořil rezervy,
        střed podle mě Souček ,Ščuk ,Kenia.
        Tak příští týden jedeme naostro a já doufám ,že obstojíme

    • Re: Stred hriste

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 00:06 |  
      1 0

      Mně se Souček vůbec nelíbí. Ale už jsem to psal několikrát, nemá smysl se opakovat, kdo diskuze čte, tak ví, jakej na něj mám názor.
      Jen si dovolím poznatek, jak by měl hrát DZ. Ščuk vybojoval míč a hned výborně vyslal do samostanýho únika Mešanoviče. Souček míč vybojuje, nic nevytvoří. Míč se sice snaží udržet, což je fakt, ale pouze ho alibisticky PŘEDÁ dál.

      • Re: Re: Stred hriste

        JS (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 12:19 |  
        0 1

        On nejen, že vyslal kolmicí Mešanoviće dopředu, ale sám za nim sprintoval. Nikdo další s ním dopředu nešel. Tohle mi na Dušanově fotbalu vadí. Za KJ by šli dopředu minimálně všichni záložníci.

  19. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    Robinator     před 8 lety 07.07.2016 22:08 |  
    0 0

    hehee :)) a já to tu zrovna dnes psal..Mesanovic nikdy nebude strelec, spíš palič :D

      • Re: Hajduk - Slavia 1:0

        Robinator     před 8 lety 07.07.2016 23:29 |  
        0 0

        taky si říkám Radecku, taky si říkám... :D

  20. Hajduk vs Slavia - rozbor 1.část

    dropt     před 8 lety 07.07.2016 23:02 |  
    4 2

    Tak jsem se neubránil :-).

    1. minuta: Mihalík se dostává k získanému balónu a příliš dotyky dostává Ščuka mezi 4 hráče soupeře. Rychlá a trochu zbytečná ztráta, míč šlo rychle přes Hušbauera na středu přenést na druhou stranu.
    3. minuta: Minimální pohyb a nulová rotace naší zálohy vede k tomu, že se opakovaně dostáváme v rozehrávce zezadu pod tlak a jsme nuceni nakopávat.
    3. minuta: Mihalík dobře udržel dlouhý nákop Deliho a šikovně patičkou předal Holíkovi, který se vrhl mezi dva hráče, ale faul si nevykoledoval. Znovu mohl míč mnohem rychleji předat lépe postavenému Hušbauerovi.
    4. minuta: Po rychlé kombinaci Holíka, Součka (přihrál na paty) a Mihalíkana na 1 dotek byl faulován Hušbauer. Jeho dlouhé rozehrání na ke Zmrhalovi nedošlo. Byl z toho alespoň roh, při kterém si Hušbauer s Delim zahráli na zaháněnou.
    5. minuta: Extrémně snadný průnik soupeře přes naší levou stranu. Nejprve ležerně přistupuje Zmrhal, následně Souček a Ščuk je pozadu za hráčem, který střílí vedle.
    6. minuta: Nejprve Holík znovu do plných a následně po autu faul Mešanoviče.
    7. minuta: Holík vhazuje. Po ose Mihalík (+), Souček (-), Zmrhal (+) si Bořil předkopává míč více do strany než by bylo zapotřebí a o koňskou délku prohrává sprinterský souboj.
    8. minuta: Berkovec nepochopitelně nechytá dlouhý pas do vápna a nechává ho projít skrz, díky čemuž se k míči znovu dostává soupeř.
    9. minuta: Souček zbytečně přenáší míč na Holíka vzduchem => aut. Míč se přes Ščuka a Součka vrací k Holíkovi, který dobře volí dlouhý míč do vápna, kde se Mešanovič snaží odpoutat od obránce směrem na zadní tyč, kde to může uzavřít i Zmrhal. Centr bohužel doletěl jen k přední tyči a obránce nepřeletěl.
    10. minuta: Nejprve Zmrhal nepochopitelně nenarazil Bořilovi do nohy, ale snažil se mu nahrát do míst, kde se Bořil nemohl nikdy k míči dostat. Po následném autu propadl míč k Mihalíkovi, který přesně přiklepl Zmrhalovi, jenž šajtlí pálil mimo. Vpravo mi chyběl zabíhající hráč do prostoru, který svým dobrým pohybem uvolnil Mihalík.
    11. minuta: Ščuk svou aktivitou vybojoval míč, ale Hušbauer mu poslal příliš dlouhou kolmici (zbytečně, kromě Ščuka byl v dobrém náběhu i Mešanovič).
    11. minuta: Možnost brejku. Zmrhalovo vypíchnutí prodlužuje Hušbauer až k Mešanovičovi, ten vrací míč na střed k Ščukovi, ale sám jej sleduje a odehrává doprava k Holíkovi (Ščuk mohl přitom vyslat dlouhým pasem rozběhnutého Zmrhala, který byl zcela sám a který by šel sám na golmana). Holík neodhadl cit a ztrácí míč nepřesnou přihrávkou na rozbíhajícího se Mihalíka (ten správně pohybem roztahoval hru, ale neměl dostat balón).
    12. minuta: Holík nezpracoval dlouhé přenesení od Součka na vlastní půlce a daroval soupeři aut.
    15. minuta: Mihalík se po přerušení přenosu pustil s míčem mezi dva hráče do vápna. Kde byl zastaven tvrdě tělem (bylo to sice bránění ve hře, ale byla by to přísná penalta).
    15. minuta: Začínáme znovu odzadu. Bořil, Souček (+), Hušbauer, Mihalík, ten se uvolňuje skvělým pohybem do prostoru. V rozhodujícím okamžiku volí přihrávku na Ščuka (škoda, nabízela se ulice na Mešanoviče, který by šel sám). Ščuk na Zmrhala, ten zabíhajícímu Bořilovi, který centruje (+) na penaltu, kde je osamocený Ščuk hlavičkující nad. (chyběl mi zde lepší náběh Mešanoviče a Mihalíka na míč mezi brankáře a obránce, kde byl prostor).

    • Re: Hajduk vs Slavia - rozbor 1.část

          před 8 lety 07.07.2016 23:09 |  
      6 0

      Sakra já myslel, že je to tlačítko SPAM a ono je to ODPOVĚDĚT no nic nevšímej si toho :-))))

      Jen tak dál!

    • Hajduk vs Slavia - rozbor 2.část

      dropt     před 8 lety 08.07.2016 00:16 |  
      4 2

      16. minuta: Ščuk po hlavičkované dává na zem a rozdává do kraje na Bořila. Ten vysunuje pasem Zmrhala, jehož "centr" končí na prvním hráči. Zmrhal byl v souboji, ale zde se měl snažit okamžitě cpát míč za obránce na nabíhajícího Mešanoviče, prostor tam jednoznačně byl. Z následného rohu jsme akorát vyslali soupeře do brejku.
      18. minuta: Nejprve špatná přihrávka Hušbauera, která se štěstím došla ke Zmrhalovi, ten ale míč neudržel. O něco později dlouhý pas do autu od Deliho.
      19. minuta: Příliš dlouhý pas na Zmrhala od Hušbauera.
      20. minuta: Ščuk nejprve neúspěšně vyváží, následně Zmrhal dobře přenáší míč až na Mihalíka, který posílá ucházející centr do vápna. Tentokrát však chybí od spoluhráčů náběh. Odvrácený míč zakončil z half-voleje Zmrhal velmi nepřesně.
      21. minuta: Mihalík tentokrát zbytečně mnoha doteky zadrbal balón do středu (míč měl jít do kraje) a sám sebe přinutil přihrávat do špeku na Deliho, který byl neměl jinout možnost než míč zakopnout.
      22. minuta: Další neúspěšná rozehrávka úplně odzadu. Deli se snažil najít po zemi Mešanoviče, ale neúspěšně.
      28. minuta: Mešanovič nejprve vyhrál hlavičku a následně i znovu vybojoval balón, ale potom jej včas neodevzdal a zase o něj přišel.
      30. minuta: Nebezpečný centr po faulu od Hušbauera (+). Následovaly už jen přihrávky do špeku.
      31. minuta: Pěkná kombinace středem. Bořil, Ščuk, Mešanovič a Hušbauer, který zvolil ukvapeně střelu z velké vzdálenosti. Míč mohl dostat vpravo Mihalík, který by měl prostor centrovat nebo jít do vápna.
      33. minuta: Neschopnost vyvést míč z obrany řeší Hušbauer příliš dlouhým pasem na Zmrhala.
      34. minuta: Naše největší šance utkání! S přispěním Hušbauera se zmocnil míče Ščuk a okamžitě posílá luxusní kolmici na Mešanoviče, ten v nájezdu trefuje jen gólmana, který přečetl jeho záměr. Následnou dorážku Ščuka vykopává z prázdné brány obránce. Velmi chci ocenit pohyb Ščuka, který po kolmici ihned sprintoval dopředu doplnit Mešanoviče.
      34. minuta: Série nevyužitých možností. Z autu nebylo vůbec nic. Míč jsme znovu vybojovali a Zmrhalův centr nepřeletěl, jak jinak, prvního obránce (v dobrém náběhu na penaltu byl Ščuk, Mešanovič mohl jít více za obranu, ale je třeba uznat, že právě Ščukovi vytvářel místo). Odvrácený balón vracel do ohně Holík. Bořil hrudí převzal míč místo do vápna nazpět, což akci středem znemožnilo. Míč se tak znovu dostal ke Zmrhalovi, jenž svůj reparát namířil...ano do prvního obránce. V tomto případě byl náběh spoluhráčů špatný až žádný.
      35. minuta: Odvrácený míč si do třetice vybojoval Zmrhal a konečně dává přízemní centr, které má nějaké parametry. Měšanovič se ovšem neprosadil a na zadní tyči chyběl uzavírající Mihalík.
      35. minuta: Akce pokračovala rohem Mihalíka na hlavu Ngadeua, jehož hlavička měla velmi slibné parametry (+ pro oba).
      45.+2. minuta: Gól soupeře. Špatné postavení a pomalé přistoupení k hráčům hned 4 našich (Ščuk se Součkem vykrývali prostor, kde nikdo nebyl a Deli s Bořilem se neposunuli). Deli následně ještě chyboval, když nedokázal centrovaný míč odvrátit, ale z mého pohledu svůj podíl nese i Souček, který ač jako štít byl zcela mimo hru a nepokryl ani náběh střelce.

      Konec 1. poločasu.

  21. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 00:08 |  
    3 0

    Jak bych si představoval sestavu v Tallinu.

    Pavlenka-Holík, Ngadeu, Deli, Bořil-Mingazov,Ščuk, Kenia, Barák, Mihalík-Mešanovič

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      mpik     před 8 lety 08.07.2016 09:21 |  
      1 0

      Souhlasím, to je i dle mého názoru aktuálně nejlepší možná sestava.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      Yester     před 8 lety 08.07.2016 10:47 |  
      0 0

      Jsem toho názoru, že vyběhne sestava v podstatě totožná jako proti Hajduku. Možný otázník může být na krajích zálohy. Vpravo Mingazov, vlevo Mihalík, nebo vpravo Mihalík, vlevo Zmrhal.

      • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 11:17 |  
        0 0

        Taky si myslím, bohužel... Kdyby aspoň vyměnil Baráka za jednoho z dvojice Hušbauer/Souček.

        • Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

          Yester     před 8 lety 08.07.2016 11:24 |  
          0 0

          Myslím, že tato varianta přijde při domácích zápasech. Hušbauera nevymění, co si budeme povídat, ale místo Součka nebo Sčuka půjde na plac Barák. V každém případě v Tallinu a v Brně nejspíše dle mě začne výše zmíněná sestava. Tedy se středem hřiště Souček - Sčuk - Hušbauer. Pokud ne, zlobit se nebudu, je z čeho vybírat.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 11:26 |  
            0 0

            Doufám, že Ščuka nevystřídá... Sice letošní přípravu jsem skoro neviděl, jen poslední zápas s Hajdukem, ale Ščuk byl jednoznačně náš nejlepší hráč, podle mě kauf léta.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

              Yester     před 8 lety 08.07.2016 11:32 |  
              2 0

              Viděl jsem všechny dostupné zápasy z letní přípravy a musím souhlasit. Ščuk by asi chybět v sestavě neměl. Já jsem zvědav, zda v základu začne mladý Holík, což by mě zpočátku přípravy vůbec nenapadlo :-) Ale v žádném případě bych se tohoto kroku nebál.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 11:38 |  
                2 0

                Včera v určitých chvílích blbě bránil a přišel mi trošku zbrklej, což byklo určitě způsobeno věkem a nervozitou. Ale rozhodně bych mu dal šanci, stejně nikoho lepšího momentálně asi nemáme.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      Travinho     před 8 lety 08.07.2016 11:49 |  
      1 0

      Totožně bych to postavil i já...

      • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

        JS (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 12:16 |  
        1 1

        Já též.

        • Sestava pro 2. předkolo EL

          dropt     před 8 lety 08.07.2016 12:29 |  
          0 0

          Pavlenka - Holík, Ngadeu, Deli, Bořil - Ščuk, Barák - Hušbauer - Kenia, Mihalík - van Buren
          nebo
          Pavlenka - Holík, Ngadeu, Deli, Bořil - Mingazov, Ščuk, Barák, Mihalík - Hušbauer - van Buren

  22. Hodnocení utkání

    Travinho     před 8 lety 08.07.2016 11:32 |  
    3 0

    Tak jsem na to dokoukal a myslím si, že to byl z naší strany takový normální zápas. Byly tam lepší i horší výkony. Nic hrozného, ale ani nic po čem bychom měli slavit. Co jsem nepochopil je složení středu hřiště a jeho fungování. Hušbauer, Souček a někdy I Ščuk si chodili pro míče někdy dost hluboko a pak absentovali v prostoru, kde měli být. Mezi zálohou a útokem mnohdy vznikala dost velká mezera.
    Teď k jednotlivcům -
    Berkovec - Bylo tam jedno zbytečné nevyběhnutí na míč, jinak v pořádku, ač já bych v bráně viděl raději Pavlenku.
    Bořil - Nebyl jsem spokojen, nehrál vyloženě blbě, ale bylo tam dost ztrát a několikrát se nechal i obejít.
    Deli - Slabší z naší stoperské dvojice, udělal dvě velké chyby (při gólu a pak na konci, když měl vystoupit a nechat hráče v ofsajdové pozici)
    Ngadui - Ze stoperů dnes lepší, ale dovedl bych si od něj představit větší konstruktivnost. (to platí o Delim)
    Holík - Podle mého jeho nejslabší zápas přípravy. Do útoku se moc nevydával a vzadu si často pomáhal fauly, ale pořád to nebyl vyloženě výbuch.
    Souček - Dle mého soudu se v přípravě zatím hledá, což může být dáno i novým složením zálohy. Hrál více zezadu než na jaře.
    Hušbauer - Ten se mi nelíbil vůbec. Když mohl Murise poslat samotného na branku, tak raději míč poslal do kraje. Soupeře pomalu dostupoval a často se nechal odstavit tělem. Nevím, kde v záloze měl vlastně hrát. Chvíli se snažil hrát až za Součkem, chvíli byl až u Mešanoviče.
    Ščuk - Podle mého opět velmi kvalitní výkon, posila léta. Ze středu zálohy jasně nejlepší.
    Zmrhal - Snažil se hrát, ale že by něco vymyslel, to příliš ne.
    Mihalík - Z mého pohledu se dostal do hry dost málo, ani jeden kraj zálohy mě neuspokojil.
    Mešanovič - Čelem k bráně fantazie, měl tam několik krásných náběhů za obranu, jen škoda zakončení. Druhá věc je, že absolutně nepodržel míč, téměř nechodil do hlavičkových soubojů a kdyby sudí pískal, jak má, tak mohl dostat i 2 červené karty.
    Mingazov - Ten mě stejně jako Ščuk nadchl, doufám, že bude ve stejném tempu hrát v lize.
    Kenia a Barák - Oba hráli dost krátce, několikrát to zadrbali, ale měli i hezké momenty. Myslím si, že i za třetinovou dobu jako Hušbauer byli pro bránu domácích nebezpečnější.

    • Re: Hodnocení utkání

      Markus     před 8 lety 08.07.2016 12:32 |  
      3 0

      Pěkné a rozumné hodnocení. Po těch 20 letech mnoha ztracených nadějí si velice vážím období, jaké zažíváme nyní. S radostí sleduji, jak síla týmu roste a nemusíme řešit problémy s kritickým nedostatkem kvality, co jsme měli předchozí roky. Vůbec mě už netrápí, když má někdo výpadek formy, to je prostě přirozené, mít formu pořád prostě nejde a zastávám názor, že když nedostane hráč prostor vypustit a dát se dohromady, je to jako bysme mu nedali šanci se pořádně nadechnout, aby nám pak mohl ukázat nějaký nový kousek. Teď si to můžeme dovolit, najednou máme kádr na dvě silné jedenáctky. Už na jaře mě bavilo sledovat, jak mají jednotliví hráči kvalitu, každý z nich tomu dával něco navíc a občas tam zableskla pěkná týmová souhra. Teď je kvalita zase o kousek dál. Zatím to dřeme individuálně, i s tím Hajdukem jsem to tak viděl, ale jsem si jistý, že je jen otázka krátkého času, kdy ta synergie bude snadno viditelná a posune naši hru o stupeň výše. Tihle hráči mají na hodně a já se těším, jak je u toho budu sledovat! Už sem normálně moc nepíšu, což u mě znamená, že se mi fungování klubu líbí, tak i tímhle dávám za sebe poděkování novému vedení :)

    • Re: Hodnocení utkání

      Romino     před 8 lety 08.07.2016 12:53 |  
      3 0

      Přiznávám, jsem od počátku velmi zaujatý proti Hušbauerovi, dráždil mě už když jsem ho viděl ve spartě, a že tam je dost těch, které nemusím. Přestup jsme proto opravdu neuvítal, je pomalý, není tvořivý, málem budeme vděční za to, že na to úplně nedlabe jako ke konci na Letné, občas se mu povede střela, když mu na ní dá soupeř čas, kvůli němu bude sedět Barák, který je mladý a má potenciál, v tomto opravdu DU nechápu.

      • Re: Re: Hodnocení utkání

        Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 13:45 |  
        0 0

        Já jsem proti němu zaujatý nebyl, spíš jsem mu fandil, ať u nás zrestartuje kariéru a napíše novou kapitolu svého fotbalového příběhu, ale zatím mě bohužel nepřesvědčil. A to se za ten půlrok zlepšil a běhá a maká o dost víc než, když končil ve Spartě.. ale stejně mi přijde na tom místě v záloze mnohem platnější Barák (nebo Kenia nebo Hrubý).

        • Re: Re: Re: Hodnocení utkání

          dropt     před 8 lety 08.07.2016 13:51 |  
          0 0

          Dokud nebude hrát Hušbauer na pozici kam patří, tak ho zatracovat nebudu.

          • Re: Re: Re: Re: Hodnocení utkání

            Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 14:00 |  
            0 0

            Na tom podhrotu, že jo? No to taky nevím, proč ho tam DU nestaví a spíš hraje víc zataženě (jako takový rádoby playmaker, na což ale nemá vlohy).. Zvlášť, když je za ním Souček na DMku a Ščukovi výborně sedí box-to-box univerzál.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení utkání

              Romino     před 8 lety 08.07.2016 14:08 |  
              0 0

              Souhlasím, ale nejsem si jistý, jaké je jeho správné místo, podle mě žádné na úrovni, na kterou se chce Slavia vrátit. Bohužel.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení utkání

              dropt     před 8 lety 08.07.2016 14:20 |  
              0 0

              Ano, dá se to tak říci. Hušbauer je "narážeč" nebo taky "sklepávač". On bude nejvíce platný v momentě, kdy ostatní půjdou kolem něho do náběhu a on jim narazí skrz obránce (na druhého nebo na třetího). Zaroveň se v tomto prostoru může uplnit i střelecky či prostrčením míče do ulice na křídla a útočníka.

              V zápase se Splitem měl obrovský pohybový rádius, což mu škodí. Snaží se být totiž všude a není nikde.

  23. Hodnocení zápasu a hráčů

    dropt     před 8 lety 08.07.2016 14:12 |  
    4 0

    TOP 3 výkony
    Ngadeu - spolehlivý a silný ve vzduchu i soubojích na zemi, akorát za ten gól rukou bych ho nakopal :-), když bude jeho obranná hra ještě více konstruktivní, bude to super
    Ščuk - velmi dobrý výkon, dnes jednoznačně nejplatnější ze středu zálohy
    Mihalík - prokázal velkou kvalitu na balónu, jen škoda, že ho spoluhráči tak málo využívají

    LOW 3 výkony
    Holík - zápas se mu dnes nepovedl, což přičítám hlavně nervozitě, směrem dopředu skoro všechno zkazil a směrem dozadu několikrát nestíhal
    Zmrhal - k čemu je, že si dobře nabíhá, když pak vše zazdí vč. situace 2 na 1 s Mešanovičem
    Hušbauer - velmi nevýrazný, za což přikládám větší vinu zvolené taktice než jemu samotnému, on v tomhle systému zkrátka vynikat nebude

    Další hráči
    Souček - dnes se mi vůbec nelíbila jeho opakovaná laxnost směrem dozadu, několikrát pozdě přistoupil k hráčům, což vyniklo především při gólu a v prvních 5 minutách druhé půle
    Mešanovič - dobré náběhy, které spoluhráči ne vždy dokázali využít, mínusem je naprostá většina prohraných soubojů a neproměněné šance

    P.S.: Včera (nejen) se zde většina diskutujících velmi silně vyjadřovala k Mešanovičovému simulování penalty. Přiznávám, že na první pohled se mi Mešanovičovo zdůvodnění také nezdálo, ale důkladně jsem zkouknul záběry a domnívám se, že mu většina z vás neprávem křivdila. Brankář mu podle dostupného záběru skutečně trefil zadní nohu (pravděpodobně ramenem).

    Ti z vás, kteří hráli fotbal si dokáží představit, co v takové situaci následuje. Když vám v rychlosti někdo zavadí o zadní nohu, zpravidla vás tím dostane do rotace, která se dá jen velmi těžce ustát, protože se vzápětí často sami podrazíte.

    • Re: Hodnocení zápasu a hráčů

      Travinho     před 8 lety 08.07.2016 15:13 |  
      0 0

      Víceméně souhlasím, jen mi nesedí hodnocení Mihalíka. Ano, spoluhráči jej hledají málo, ale když se koukneš na jeho pohyb, tak je to proto, že se mnohem méně než třeba Zmrhal uvolňuje do prostoru.

    • Re: Hodnocení zápasu a hráčů

      donford     před 8 lety 08.07.2016 15:45 |  
      0 0

      Myslím si take, že to Muris nefilmoval. Točil se po kontaktu setrvačností.

  24. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    slavistou50let     před 8 lety 08.07.2016 15:21 |  
    0 6

    Baráka úpně zkurví, nechá takového hráče na lavici. Hnus, Uhrin není trenér.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      donford     před 8 lety 08.07.2016 15:53 |  
      1 0

      Líbila by se mi do středu hřiště trojice -Ščuk, Barák Kenia. To dle mého názoru byla velmi silná trojka. Střed hřiště by tak mohl být náš.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      Boss82     před 8 lety 08.07.2016 16:17 |  
      2 2

      Mám dotaz a prosím o upřímnou odpověď.

      Jsi:

      a) Troll
      b) Sparťan
      c) Úplný blázen

      ???

      • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

        Panda     před 8 lety 08.07.2016 18:09 |  
        0 0

        Troll a blázen to asi je, ale s Barákem má podle mě pravdu. Nelíbí se mně tlačenka Hušbauera. Ten prostě hraje pořád , i když hraje někdy totální tužku.

  25. Re: Hajduk - Slavia 1:0

    Balvan86     před 8 lety 08.07.2016 16:34 |  
    1 0

    Tak po včerejším mači, jak jsem na to koukal, tak bych to do prvního mače v Tallinu, za týden, postavil takhle:

    Pavlenka (Berkovec) - Holík, Ngadeu, Deli, Bořil - Souček - Mingazov, Ščuk, Barák, Mihalík - Mešanovič

    U golmanů nedokážu určit který z nich. Pavlenka čiší jistotou a asi bych se přikláněl k němu, ale Berky dokáže vytáhnout parádní zákrok, když to hoří, jak koudel u prdele.

    U obránců je to celkem jasné. Neváhal bych dát šanci Holíkovi. Je mladej, hrát umí, jen potřebuje důvěru. Dále naše obě černé perly a Bořil. Uvidíme, co se stane, až bude moci hrát Duško.

    Záloha je největší oříšek. Mingazov jasně včera ukázal, že z krajů je na tom nejlíp a Mihalík už loňskou sezonu ukázal, že může být platnej, když se bude držet toho, to je po něm požadováno. Na středu jasně září Ščuk. Věřím mu. HUšbyho bych asi fakt posadil, i když je to oblíbenec DU. Místo něj Baráka a Souček, pokud bude prokazovat stejnou formu jako loni, tak není pochyb.

    Do útoku je to velká otázka z toho co máme k dispozici, tak stále nejlíp vychází Mešanovič. Pak je tam Mick, ale u něj bůh ví. Kuchta je mladej a potřebuje šanci...nebál bych se ho tam zkoušet v průběhu zápasu. Dále se nabízí otázka co Oskar Fotr. Je to talent, stále ještě mladej, góly dávat umí, to všichni víme. Jak říkám...stejně jako Holík a Kuchta, potřebujou pomalu čuchat k velkýmu fotbalu. Takže sem tam střídání a případně v zimní pauze je poslat na hostovačku do ligy...cca do Zlína, Příbrami, Hradce a pod. Rád bych viděl, že se lepšej a budou brzy naši sešívanou mašinu táhnout.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 18:40 |  
      0 0

      Fotr 20 let, Kuchta 19 let, pokud občas nenaskočí za A-tým, tak je poslat někde na hostování. Třeba do 2. ligy, ale musí hrát! Aktuálně máme jen 2 útočníky Mešanovič, van Buren, pak zraněný Železník, který bude fit až někdy v půlce podzimu, takže šance, že Kuchta či Fotr si zahrají je pro podzim velká. Se Škodou nepočítám, že by zůstal a Voltr pravděpodobně půjde někam hostovat nebo se prodá.

    • Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 08.07.2016 19:23 |  
      0 0

      Jednoho útočníka určitě ještě potřebujeme a zajímalo by mě, zda hledá i vedení !?

      • Re: Re: Re: Hajduk - Slavia 1:0

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 10.07.2016 21:29 |  
        0 0

        Neděje se něco kolem Van Kessela?
        Venca Jareš ‏@VencaJares 16 hod.před 16 hodinami
        Něco pro fanoušky Slavie - na Slovensku se spekuluje, že van Kessel zamíří z Trenčína právě do Edenu! A to by teda byla posila .. #prestupy