Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

S dvoudenním odstupem se podrobněji podívejme na výkon hráčů Slavie na hřišti Levadie Tallinn.

Zápas vyvolal mnoho emocí, proto pro lepší utřídění myšlenek postupujme v bodech:

1) Zásadní informací je, že se vyřazovací část evropských zápasů hraje na dva zápasy. Bitva tedy byla prohrána, ale válku ještě můžeme vyhrát! Není tedy na místě propadat panice nebo házet flintu do žita. Naopak je třeba zmobilizovat síly a v Edenu urvat postup. Pokud se to povede, tak bude čtvrteční prohra podružná a nevýznamná.

2) S tím, že bereme v potaz bod 1, je třeba si přiznat, že zápas v Tallinnu byl naprostým fiaskem. Hráči Levadie sice podali v obraně heroický výkon a měli dobře secvičené brejky, i tak šlo ale o mužstvo na úrovni naší 2. ligy, protože si nepamatuji, že by Slavia dokázala někoho z naší nejvyšší soutěže tak zatlačit na jeho hřišti. Částečně je sice pravda, že šlo o smůlu, protože šancí bylo více než dost a spadnout nám tam nechtělo téměř nic, když domácí brankář odchytal vynikající zápas a pokud už byl překonán, tak ho zastoupila tyč nebo spoluhráč stojící na brankové čáře. Výsledek určitě neodpovídá dění na hřišti, ale bylo by chybou vše svádět jen na odvrácení štěstěny při zakončení.

3) A to zejména proto, že obrana Slavia byla katastrofální, s čímž nemají štěstí ani hráči Levadie co do činění. Složení obranné čtveřice považuji za kardinální chybu realizačního týmu. Stoperská dvojice Ngadeu Ngadjui - Deli dělala zásadní chyby skoro v každém zápase přípravy, přesto se trenér Uhrin rozhodl vsadit na novou posilu vedle stálice Deliho. Bohužel špatné výkony této dvojice ve čtvrtek vygradovaly. Deli je jistě vynikající hráč - byť se zdá, že se potýká se ztrátou formy -, ale jeho slabou stránkou je dodržování taktiky, což se dařilo eliminovat tím, že nastupoval se zkušeným Latkou či později Bílkem. A druhý stoper jej taky usměrňoval a celou obranu řídil. Takto byla obrana bez šéfa, přičemž Ngadeu se po taktické stránce předvedl snad v ještě horším světle než Deli. Naši stopeři si zkrátka v zápase počínali netakticky a po hřišti pobíhali jako smyslů zbavení.

Dalším velkým průšvihem bylo postavení mladého Holíka na pravého beka. Libor sice má za sebou dobrou přípravu a já nemám nic proti heslu "mládí vpřed", nicméně vzhledem k tomu, jak katastrofálně si počínali stopeři, kteří by měli celou obranu řídit a mladého krajního obránce případně korigovat, bylo zaděláno na to, aby tento mladý kluk měl nejtěžší možnou premiéru. A nebylo tak velkým překvapením za stávajících okolností, že v tom byl Holík pořádně vymáchán.

Trochu děsivě znějí slova trenéra Uhrina o tom, že mu přišlo, že stopeři kromě chyby u jednoho gólu hráli dobře. Doufám, že je za tím jen snaha veřejně neoznačit za viníka nového muže, kterému kouč věřl, tedy Ngadeuho-Ngadjuie. Pro odvetu je ale evidentní, že musí nastoupit Jiří Bílek a celou obranu řídit. Očekávám i změnu místo Holíka a je v zásadě úplně jedno, jestli bude hrát Frydrych, Mikula nebo se přesune Bořil a nastoupí Jablonský. Obrana zkrátka musí být pevná a musí mít jasně zažité automatismy, přičemž v novém složení to byl v Tallinnu naprostý chaos. A pokračovat v něm ve stejné sestavě i v Edenu by byl nepochopitelný hazard.

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 5 - V podstatě jen lovil míče ze své sítě, i když osobně moc nevidím šanci některý z gólů chytit. Slavii hodně pomohl zákrokem v nastaveném čase. Čtvrtá branka v naší síti mohla být fatální.

Libor Holík - 2 - Hodně špatná premiéra. Ale Holíkovi to těžko vyčítat, viz text výše. Podmínky měl nastavené zkrátka tak, že by byl zázrak, kdyby nevyhořel. Výrazněji chyboval před první a třetí inkasovanou brankou. Je třeba, aby ho nepovedený start nezlomil. Nějaký čas by si měl pobýt na lavičce. Šance určitě časem přijde a bude na něm, aby se vrátil silnější.

Michael Ngadeu-Ngadjui - 2 - Z obrany zřejmě nejhorší. Jeho bránění bylo katastrofální, stejně jako netaktický pohyb v prostoru. Špatná byla i jeho rozehrávka. V Tallinnu tím dosáhly vrcholu jeho nepříliš přesvědčivé výkony z přípravy. Těžko si představit, že by měl ve čtvrtek znovu nastoupit, aby se to dalo logicky odůvodnit. Dvojku má jen proto, že se dobře prosazoval při standardních situacích v pokutovém území soupeře.

Simon Deli - 2 - V přípravě to byl od Deli téměř co zápas, to kiks. A to se bohužel potvrdilo i proti Levadii, když si stoperská dvojice počínala naprosto netakticky. Deli má podíl na první brance a pak zejména na té druhé, kde nepochopitelně nešel do souboje a spoléhal na ofsajd, přičemž to byl on, kdo se zapomněl.

Jan Bořil - 2 - I nový kapitán naprosto vyhořel. Herně se mu nedařilo, vše ilustruje třeba přihrávka na 3 metry vzdáleného spoluhráče, kdy byl Bořil zcela neatakován a stejně ji poslal do autu. Nejzásadnější byla ale jeho fatální chyba v 90. minutě, kdy "tafatovsky" pustil míč mezi nohama a vybídl soupeře ke 3. brance.

Ruslan Mingazov - 3 - Snažil se být aktivní, což se mu ještě jakž takž dařilo. Ale i když se zvládl uvolnit, tak z jeho strany následovaly jen katastrofální centry. I třeba z ideální pozice pro centr poslal míč úplně mimo vápno a to se několikrát opakovalo. Slabý výkon.

Tomáš Souček - 2 - Vůbec se mu nedařilo. Právě on by měl být hlavním rozbíječem rychlých brejků soupeře, přitom téměř každý takový rychlý přechod smrděl inkasovanou brankou. Vypovídající situace přišla v 94. minutě, kdy Souček nákop odhlavičkoval jen na protihráče, před nímž začal netakticky couvat Ngadeu a nakonec z toho byl málem 4. gól. Součkovi se vůbec nedařilo ani směrem dopředu. Několikrát pokazil lehkou přihrávku, do zakončení se dostal jen jednou po rohovém kopu v první půli. Bohužel hlavičkoval těsně nad.

Josef Hušbauer - 4 - Patřil k našim nejaktivnějším hráčům, byť má jeho výkon zásadní kaňku v podobě nepochopitelně zahozené šance. Mohl a měl to být úvodní gól zápasu, po němž by byl průběh pravděpodobně úplně odlišný. Hušbauer už si šikovně obešel gólmana, aby z metru pohrdl prázdnou brankou a trefil jen tyč. Nepochopitelné! Nicméně mu i tak dávám jednu z lepších známek, protože často nebezpečně střílel a i dobře zahrával rohové kopy.

Antonín Barák - 3 - Převedl toho hodně málo ať už kombinačně, nebo střelecky. Vybavuji si u něj jen hodně slabou ránu, kterou domácí brankář v pohodě pokryl. Hodně nevýrazný výkon a zasloužené střídání. Kenia to pak rozhýbal mnohem lépe.

Jaromír Zmrhal - 4 - Sice podprůměrný výkon jako zbytek týmu, i tak mi přišlo, že Zmrhal patřil k tomu nebezpečnějšímu. Dobře našel v tutovce Hušbauera, jednou i sám běžel na brankáře, ale neproměnil. Pořád mi přijde ale lepší se do té šance aspoň dostat, než nebýt vidět vůbec jako jiní naši hráči.

Muris Mešanovič - 2 - Naprosto nulový výkon. Centrů létalo do pokutového území obrovské množství, ale bylo frustrující sledovat, jak se na místě vytáhlého Škody nemohl výrazně menší Mešanovič ani náznakem prosadit. A že dal gól? Málem se ukopl i tam, ačkoliv mu to Kenia naservíroval tak, že stačilo míč uklidit z metru do prázdné branky.

Levan Kenia - 6 - Naši hru hodně oživil a hrál dobře. Co nastoupil, tak byl náš nejaktivnější hráč, naši jedinou a pro odvetu velice důležitou branku v podstatě sám připravil. Myslím, že by měl v odvětě dostat šanci v základní sestavě.

Jaroslav Mihalík - 4 - Za dobu, co byl na trávníku, nepředvedl téměř nic.

Mick Van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (119)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Alanor (admin)     před 8 lety 16.07.2016 21:20 |  
    9 0

    Moje sestava na čtvrtek: Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Van Kessel, Ščuk, Hušbauer, Kenia, Mihalík - Škoda.

    Tip na výsledek: 3:0. Jdu tam s tím, že to zvládneme, ale jistý si u Slavie už tedy nejsem vůbec ničím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Yester     před 8 lety 16.07.2016 21:27 |  
      0 0

      Naprosty souhlas, sestavu vidim uplne stejne. Za predpokladu, ze by mohl nastoupit Svento, tak misto Jablonskeho, ale to je nepravdepodobne. Porad verim, ze je proste doma smazneme, ale mozny je vsechno... Radsi nedomyslet :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Byszy     před 8 lety 16.07.2016 22:14 |  
        0 0

        Sestava dle mého gusta! Nicméně se bojim, že Uhrin dá na plac jak Ščuka tak i Součka.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          Dobi     před 8 lety 17.07.2016 09:19 |  
          1 0

          I já se připojuji k Alanorovi a k dalším reagujícím se souhlasem s názorem na optimální sestavu. Ale přiznám se, že jsem nikdy nemiloval věteckofantastické filmy, takže ani nemám důvod VĚŘIT, že by Levan nastoupil od začátku! To je pravděpodobnější, že se mi ve špajzce změní ocet v nejlepší značku mého oblíbeného žernoseckého vína. Je mi stále po čtvrtku smutno, Deli je výborný, ale potřebuje vedle sebe "myslící dělníky", jaký je pro mě třeba Bílek!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Hektor     před 8 lety 16.07.2016 22:30 |  
      1 1

      Nečekáš snad, že bude Kenia v základu. Nic na tom nezmění ani to, že byl z našich nejlepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        mirecek1111     před 8 lety 16.07.2016 22:47 |  
        0 0

        Tohle je špatné no. On možná i v tom základu bude, ale pak se mu ten zápas zrovna nevydaří (nebude za hvězdu zápasu) a pak si zase měsíc nezahraje.. Někteří hráči podávají nevýrazné výkony dlouhodobě a pořád hrají. Přijde mi, že má na něj jiné měřítko než na ostatní. A přitom by to zrovna u takového fotbalisty mělo být úplně naopak.

        Kenia by měl hrát a hrát. Ať ho Uhrin po každé chybě po zápase pořádně drbe, na tréninku mu dává záhul, ale at to tím končí a Levan v zápasech proboha hraje od začátku. A přitom to už vypadalo nadějně, když i Tvrdík veřejně dementoval, že by ho Uhrin nechtěl a ten pak ještě řekl, že s ním počítá a prodloužila se smlouva. Nevím proč nehrál v Talinu, ted už je to nakonec jedno, protože to nezměníme, ale po výkonech Hušbauera s Barákem vs. Kenii v tom zápase by to už nebyla ani sranda, kdyby nehrál..

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          vršek     před 8 lety 16.07.2016 23:14 |  
          1 0

          Naprosto s Vámi souhlasím! Bohužel si myslím, že opět v základu nebude. Využití Keniji, je dokladem práce pana Uhrina. Myslím si, že to je doklad jeho trenérského tápání, právě jeho neschopnost využít předností hráčů, které má k dispozici tak, aby jejich potenciál prospěl výkonům týmu. V naší lize je jen minimum tak technicky vybavených fotbalistů jako je Kenija. Je to jeden z mála, který je schopen nahrát jakýmkoli druhem nahrávky a navíc se správným načasováním dle pohybu spoluhráčů! Skuste srovnat kvalitu rozehrávky Keniji a Hušbauera.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          jufoun (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 10:01 |  
          1 0

          Hušbauer hrál rozhodně o dost lépe než Barák.
          Holt on není a asi nebude rozehrávač, ale spíč ten podhrot, který umí zakončit ze střední vzdálenosti.
          Kenia ano jednoznačně hru oživil a jeho průniky a náběhy jsou hezké.
          Ale zatím se mi zdá, že vždy hrál lépe, když nastoupil jako střídající hráč, možná když jsou soupeři už unavenější?
          Každopádně musíme do poločasu vést, jinak se obávám, že to někteří psychicky nedají, když bude v Edenu cca 15-17.000 lidí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Travinho     před 8 lety 16.07.2016 22:48 |  
      0 0

      Také by se mi obdobná sestava líbila. Snad jen místo Deliho bych vsadil na Frydrycha. Simon je v katastrofální formě a zápas na lavičce by mu mohl pomoci se probrat. Navíc si nejsem úplně jistý, jestli si je vědom o kolik v odvetě půjde.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        edenian     před 8 lety 16.07.2016 22:57 |  
        1 0

        Tak sorry, nez jsi to napsal, tak ja totez. Mozna nejhorsi je, ze nevime jestli si toho jsou vedomi U2 / cti Uhrinovi :-)/

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      edenian     před 8 lety 16.07.2016 22:53 |  
      2 0

      Deli ?!?! No to je hazard v tyhle chvili. S Bilkem Frydrych, prece nejde ocekavat, ze to co predvadi Deli vedle kohokoli v priprave nebude predvadet vedle Bilka jen proto, ze kdysi to fungovalo. Rozhodne ne v "existencnim" utkani. Obe nase africky perly musi nastartovat, Deli formu a u toho novyho vubec zjistit, jestli muze tady v lize hrat, protoze ted to neni vubec jisty. Kdyby hral tohle v Brne, Svanciho odvezou ze studia s prdlou branici.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Dobi     před 8 lety 17.07.2016 09:25 |  
        0 0

        Dávám jedničku. Je vidět, že český národ neztráci humor, ani když jde o krk. Ten příklad Švanciho (když byl ve Slavii, měl jsem jej rád za jeho výroky, a to i na odbočkách) a za toto dávám 100 bodov!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      vršek     před 8 lety 16.07.2016 23:35 |  
      1 0

      Jsem rád, že se ve Vaší sestavě objevuje Jablonský, jehož výborné výkony v průběhu roku jsou většinou slavistů opomíjeny. On byl spolu se Součkem a Štohanzlem jedním ze strůjců tak překvapivě úspěšného loňského podzimu. Navíc já jsem naprosto přesvědčen o tom, že beci nemohou hrát přes nohu, hlavně s ohledem na rychlost a kvalitu rozehrávky v prostoru u postranní čáry.
      Doufám, že zařazení Jasmina Ščuka do zápasu bude podmíněno jeho 100% zdravotním stavem a nikdo nebude riskovat případné zhoršení jeho zdravotních potíží. Riskovat dlouhodobé zranění naší nejvýraznější posily a věřím, že klíčového hráče naší zálohy do budoucna by bylo trestuhodné!

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Dobi     před 8 lety 17.07.2016 09:33 |  
        0 0

        Ono je těžké rozhodování, když někdo stojí pod šibenicí a oprátka už se houpá (to symbolicky připomínám naši sItuaci po prohře 1:3, nikomu nevyhrožuji šibenicí, aby si to někdo špatně nevyložil). A nechtěl bych být v kůži kohokoliv odpovědného za sestavu, kde (díky Berkovcovi v posledních vteřinách) je 1:3 ještě jakž takž hratelné... A napadá mě dilema - díky Ščukovi se třeba rychle ujmeme vedení 2:0 a pak to budeme bránit a Ščuk spokojeně může relaxovat... Ale jak píši výše, sci-fi filmy nemám rád a toto bude realita. Tvrdá realita po výbuchu v Talinnu. my můžeme jen spekulovat, ale tíha odpovědnosti leží jinde. VELKÁ TÍHA ODPOVĚDNOSTI!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      vršek     před 8 lety 16.07.2016 23:45 |  
      0 0

      Jsem rád, že se ve Vaší sestavě objevuje Jablonský, jehož výborné výkony v průběhu roku byly většinou slavistů opomíjeny. On byl spolu se Součkem a Štohanzlem jedním ze strůjců tak úspěšného loňského podzimu. Navíc jsem přesvědčen, že beci nemohou hrát "přes nohu" s ohledem na přesnost a rychlost rozehrávky v prostoru postranní čáry.
      Doufám, že zařazení Jasmina Ščuka do sestavy bude podmíněno jeho 100% zdravotním stavem a nikdo nebude riskovat případné zhoršení jeho zdravotních potíží. Riskovat dlouhodobé zranění naší nejvýraznější posily a věřím,že klíčového hráče naší zálohy do budoucna by bylo trestuhodné!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      dauby     před 8 lety 18.07.2016 16:41 |  
      0 0

      Se sestavou souhlas, jen mam pocit, ze Mihalik hraje spis vpravo a van Kessel vlevo. Ja tipuju 2:0, ale neprekvapi me (bohuzel) zadny vysledek. A obavam se, ze Uhrin neni schopen tak razantnich zasahu do jeho vysnene zakladni jedenactky.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    kvasec     před 8 lety 16.07.2016 21:59 |  
    0 0

    Fotbal je hra a možné všechno vzpomeňte poslední mistrovství světa Německo- Brazilie 7-1 letos Německo-Francie 1-3 věřím že to zvládnem a postoupíme.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Travinho     před 8 lety 16.07.2016 22:47 |  
    1 0

    Velmi hezky napsáno. U hodnocení kvality soupeře si dokonce myslím, že by i v naší druhé lize měli problémy.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    vršek     před 8 lety 16.07.2016 22:59 |  
    0 0

    Naprosto nulový výkon Mešanoviče? Proboha, vždyť vstřelil naši jedinou branku! Ukopnout se jednoznačně nemohl, protože si skvěle naběhl na přední tyč a uklidil míč na zadní, a mám dojem, že hlavou! Já bych naopak ocenil jeho pohyb a výběr místa při této situaci! Myslím si, že právě Mešanovič doplácí na skvělou strategickou práci našeho trenéra. Je skvělé, že je Milan Škoda nadále slavistou a navíc odpadá problém kdo by měl být kapitán.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Paldi55     před 8 lety 17.07.2016 02:42 |  
      0 1

      Ten gól dal Mingazov ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 09:27 |  
        0 0

        Nedal, taky jsem si to myslel, ale že zaznamu bylo vidět,ze pouze hlídal,aby balón skončil za čárou. Ale netečoval ho

  5. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Boss82     před 8 lety 16.07.2016 23:32 |  
    1 0

    Velmi přesné zhodnocení výkonů, Alanore, stejně tak jako identifikace hlavních příčin porážky. Přidám pár mých postřehů:

    a) Mít skvělé individuality v obraně je sice fajn, ale pokud obrana nefunguje kompaktně jako celek, je to k ničemu. Nasazení Holíka bylo jednoznačně předčasné. Stejně tak jako nasazení obou našich černých perel. Ngadeu se zatím dostatečně neadaptoval, navíc obranu musí někdo organizovat a řídit. Po odchodu Latky by to měl být Bílek. Naprosto se ztotožňuji s tím, že složení obrany Uhrin vůbec netrefil.

    b) Nebyl bych tak přísný na Mešanoviče, rval se statečně. Navíc mi není jasný Tvůj popis jeho gólu. Tam o žádné ukopnutí nešlo, zakončoval přeci hlavou, a zase tak jednoduché to nebylo.

    c) Jsem rád, že sis jako jeden z mála všiml, že Hušbauer zahrál slušně, a byl naším nejnebezpečnějším hráčem se spoustou nebezpečných zakončení a dobrých standardek. Největší kaňkou je, že trefil z metru tyč a nedal gól.

    d) Celkově souhlasím s tím, že je za námi teprve poločas, a stále můžeme vše zvrátit. Kvalita je jednoznačně na naší straně, Levadia nemůže mít takovou kliku 2x po sobě. Kombinace domácího prostředí, z velké části zaplněného Edenu, poučení se z vlastních chyb a nyní již skutečně nehrozícího podcenění soupeře, by měla vést k postupu.

    Můj tip je 4:0 a rád bych viděl tuto sestavu: Berkovec - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Ščuk, Hušbauer - Mihalík, Kenia, Zmrhal - Škoda. Švento je po zranění a van Kessel se zatím s týmem vůbec nezná, dát ho hned do základu by byl risk.

    Ve čtvrtek všichni do Edenu!

  6. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Staršina     před 8 lety 17.07.2016 02:03 |  
    1 0

    Prosím, nechte Holíka být. Apeluji na ten samý věk Suchého, když dostal šanci. Nečetl jsem příspěvky, ale mám názor. Viděl jsem zápas na linku. Ano, Holík vypadal zmateně. Jenže v přenosu jsem viděl jasné postavení krajních beků. Oba byli předsunutí, aby byl vytvořen tlak na soupeře. V pořádku. Vinou nepřesných přihrávek na dva až tři metry se soupeř dostal do brejku. 4x brejk- 3 góly + Berkovec. Nejsem odborník. Kde byla pomoc zálohy ? Nepřeji si, aby Holík dopadl po jednom zápase jako Gebre v Brně pod KJ. Myslím si, že je náš hráč za 150 M.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Dobi     před 8 lety 17.07.2016 09:46 |  
      0 0

      Já jsem teď sestavil vzpomínku na rok 1966, kdy nám, coby nováčkovi (a přiznejme, že i Spartě Janda)i, sudí Fencl ukradl titul pro lampasáckou Duklu. Ten zápas jsem viděl a mnohokrát se budil ze sna. Písknul snad až pátý penaltový zákrok a nikdo z matadorů nechtěl na penaltu jít. Míč si vzal mladíček Béda Tesař (mimochodem švagr Franty Veselého, vzal si jeho sestru-házenkářku Slavie) a nedal. Byl to obrovský talent (jeho předchůdce Berana nám soupeři doslova rozkopali) a toto jej v kariéře značně zbrzdilo. Proč to píši? Zápas blbec v lize třeba proti Hradci, jako v roce 1965) se dá napravit, ale v takovýchto zápasech, zvláště na začátku sezóny NENÍ NA EXPERIMENTY ČAS. A těch hokus-pokusů tam bylo až moc. Toť můj názor. Holíkovi přeji rychlé otřepání se a hvězdnou kariéru, ale jak praví klasika - HNED se ani pes nevykálí.... Ve čtvrtek jdeme podpořit!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 09:50 |  
      0 0

      Četl jste článek? K Holíkovi tam je toho napsáno dost a rozhodně ho nikdo neodepisuje. Naopak je zdůrazněno, že vzhledem k chaosu u našich stoperů měl premiéru až nezvládnutelně těžkou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Dobi     před 8 lety 17.07.2016 14:00 |  
        0 0

        Já si myslím (nebo aspoň doufám), že vůbec nejsme v rozporu, že všichni přejeme Holíkovi hvězdnou kariéru a taky jsme to vyjádřili. Já jsem jen vyslovil názor, zda není trochu netaktické jej postavit do zápasu, který se nakonec ukáže jako zápas blbec (ale kdo mohl tušit, že vyhoří oba stopeři, kde těžko někdo mohl čekat jejich bídný výkon). Přeji mu mnoho psychických sil a štěstí, aby co nejdříve na tento zápas zapomněl a hlav ně na ty výroky, které ho posílají kamsi. Vracím se zpět o 40-50 a připomínám starou dřevěnku. Už zápas sám o sobě byl zkouškou nervů na výkřiky všech těch "žabáků", jak se jim íkalo. Ale ještě horší bylo, když pak se scházeli na plató před dřevěnkou a každý musel projí jejich "uličkou hanby". Ti mají na svědomí psychiku hezké ádky hráčů, proto jsem to připomněl...

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Staršina     před 8 lety 17.07.2016 15:09 |  
        0 0

        Přiznám se, že nečetl celý. Skončil jsem u Holíka za 2. Nechci psát dlouhé články. Bral jsem to všeobecně už od zimní přípravy, kdy jsem v Edenu slyšel, že na to nemá a má jít hostovat. V letní to samé. Tam jsem se ho už zastal a bylo mi řečeno , že melu nesmysly. I některé příspěvky mu nejsou nakloněny. Mně se ten kluk, na jeho věk, hrozně líbí. Na jaře pomáhal dorostu, dobrý. Teď zůstal a já jsem rád, že by měl dostávat šanci. Pořád voláme o zařazování mladých a z toho kluka může být v jedenadvaceti borec. Chápu že, po příchodu GvK a Šventíka to bude mít hodně těžké. Jinak Vaše příspěvky hodnotím velmi kladně a není to nic proti Vám. Jen trochu nesouhlasím s hodnocením Zmrhala. Nepřišel mi lepší. Viz šance, zpracování míče a u třetího gólu sledoval nabíhajícího hráče ve stoje. Rozběhl se pozdě. Možná by to nestihl, ale to se teď už nedozvíme.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 17:57 |  
          0 0

          Já si to myslel, protože právě Holíkovu situaci jsem v textu celkem podrobně rozebíral. A byl bych poslední, kdo by ho měl odepisovat. Vždyť to by byl i nesmysl po jednom zápase u takto mladého kluka, který má vše před sebou.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Grobar     před 8 lety 17.07.2016 07:14 |  
    0 0

    Co se týče Levana, tak nedostává šanci od začátku zápasu jelikož nemá kondici na celý zápas, trenérovi tak ubývá manévrovací prostor během zápasu a minulou sezónu několikrát nastopil od začátku a jeho výkon nebyl ideální. Nicméně je to natolik kvalitní, většinou rozdílový hráč, že by měl hrát většinu zápasů od začátku. Holíkovi chybí zkušenosti, je to velký talent. Zatím do základu nepatří, ale určitě se vypracuje v oporu zadních řad, určitě bych ho nezatracoval. Co se týče Šventa a van Kessela tak bych je postavil do základu oba. Švento má obrovské zkušenosti a i když není sehraný s naší obranou mohl by hned zapadnout a ještě pomáhat obranu usměrňovat. Navíc nebude nervózní, takových zápasu odehrál nespočet. Van Kessel by měl svoji kvalitou vynahradit nedostatečnou sehranost s týmem, dal bych mu šanci. Škodovka v útoku tam není co řešit. Možná bych zvolil i hru na dva útočníky, jelikož do vápna bude lítat jeden balón za druhým a napadání bude taky účinější. Moje sestava: Pavlenka - Švento, Bílek, Deli, Bořil - Ščuk - Van Kessel, Kenia, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Mešanovič. Potom je tu ještě jeden háč, možná ten nejduležitější, ten který bude potřeba v takových zápasech nejvíce. Je to dvanáctý hráč! Hráči budou potřebovat naši podporu, musíme je vyburcovat k maximálnímu výkonu. Ve čtvrtek všichni do Edenu. Musíme ty houževnaté estonce zdecimovat. Potom přejedem Rio Ave a pak už je to v rukou boží... SLAVIE DOTOHO

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Grobar     před 8 lety 17.07.2016 07:20 |  
      0 0

      Malá oprava: Do sestavy jsem napsal dvanáct hráčů :) Pokud by hrál Mešanovič se Škodou v útoku Kenia by nastoupil místo Zmrhala na kraji záloho, pokud by jsme hráli na hrotu jen se Škodou, tak by nastopil Kenia i Zmrhal.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Dobi     před 8 lety 17.07.2016 09:49 |  
        0 0

        Díky za opravu. Já jsem si to přepočítával a řekl jsem si, že jich je tam nějak moc! Chybu uděláme každý, ne všichni ji ppřiznají. Opětně děkuji!

  8. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    ctute     před 8 lety 17.07.2016 09:20 |  
    1 1

    Hodně rozporuplný komentář, s někdy protichůdným hodnocením... nejvíc mne dostaly dvě věci v úvodu "tak bude čtvrteční prohra podružná a nevýznamná" snad nemyšleno vážně..výsledek Slávie patřil k největším propadákům ůvodního kole EL, se jménem Slávie se nedá takto hazardovat, a za druhé pozoruhodné hodnocení "Jaroslav Mihalík - 4 - Za dobu, co byl na trávníku, nepředvedl téměř nic" jestliže 4 je naše druhá nejvyšší známka co dám hráči a napíšu že nepředvedl nic, nelze tomu rozumět

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 09:54 |  
      0 0

      Ta první věta je samozřejmě zmíněna vážně. Když Tallinn přejedeme a postoupíme, tak úvodní porážka nikoho zajímat nebude. V pohárech jde o postup, ne o dílčí výsledky. Naopak si myslím, že to může mužstvo nabudit, pokud zvládne nelehkou situaci.

      Mihalíkovu hodnocení asi nelze rozumět, pokud jste tu prvně. Mihalík střídal a odehrál hraniční čas na hodnocení. Každý hráč při nástupu začíná na průměrné pětce a dle výkonu se mu známka snižuje. Těžko tak budu Mihalíkovi, který měl malou porci času dávat stejnou známku jako hráčům, kteří na to, aby něco předvedli, měli celý zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        ctute     před 8 lety 17.07.2016 10:17 |  
        0 1

        Zdravím (admine), začal bych z prostředka. Kdyby jste si dal práci a našel si datum mé registrace, zjistil by jste hned že tu nejsem prvně.
        A teď dál, naprosto s vámi nesouhlasím, samozřejmě že v pohárech jde o postup, ale ten postup se skládá z dílčích výsledků a navíc dost bych pochyboval že úvodní porážka nikoho zajímat nebude, zkuste to říct např. těm fanouškům kteří jeli na zápas ai za nemalé peníze jeli fandit Slávii, oni tam jeli za svým klubem a ne za dílčím výsledkem. A za druhé, jest-li že tu samou známku udělíte např. "Josef Hušbauer - 4 - Patřil k našim nejaktivnějším hráčům.. a zároveň "Jaroslav Mihalík - 4 - Za dobu, co byl na trávníku, nepředvedl téměř nic." tak to vaše hodnocení na 100pro kulhá, a to se nedá oddyskutovat. Jest-li že měl Mihalík málo času, jak píšete, a nepředvedl nic, tak jej nebudu hodnotit..nikdo by se nezlobil.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 10:29 |  
          0 0

          Fanoušci, co byli v Tallinnu, dostanou od klubu permanentku, což považuji za velice vstřícné gesto. A když se postoupí, tak to nikdo řešit nebude. Nebo si myslíte, že po postupu se objeví články, které budou rozebírat první zápas? Stejně tak byla ostuda i remíza Sparty s Levadií před těma pár lety. Ale naprosto nikoho to nezajímalo a ani už zajímat nebude, protože měli v kapse jasný postup. Když Slavia postoupí, tak se k prohře v Tallinnu nikdo vracet nebude a ani by k tomu nebyl důvod. Nebo si skutečně hypoteticky myslíte, že když se vyřadí Rio Ave, tak se tady a v médiích bude psát o tom, jak je Slavia v prdeli, když před měsícem prohrála v Tallinnu?

          Ač z toho vyleze na první pohled stejné číslo, tak je třeba brát známku střídajících hráčů jinak. Má jinou váhu, když hrajete celý zápas a 20 minut, což je právě ta hranice pro hodnocení.

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            Grobar     před 8 lety 17.07.2016 10:43 |  
            0 0

            Snad bych zmínil jen koeficient, každý půlbodík se počítá. Jinak si myslím, že hodnocení zápasu bylo pragmatické, nelze jinak než souhlasit. A koneckonců na prohře už teď vidím určitá pozitiva, vstupenky mizí astronomickou rychlostí, neboť zápas dostal nový rozměr. Kdybychom vyhráli v Tallinnu 2:0 už to nebude vůbec zajímavé. Navíc tahle facka přišla v době kdy nás opravdu nemusí vůbec mrzet, pokud příjde trocha sebereflexe, tak postup určitě zvládneme. Hořší by byl výpadek s Rio Ave, nebo v úvodu ligy. Není nic ztraceno...

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            ctute     před 8 lety 17.07.2016 10:52 |  
            0 1

            Přesně jak píšete, už před našim zápasem se v komentářích psalo o remíze Sparty a ne že na ni nikdo nevzpoměl, a z vašeho úsudku je vlastně odškodnění fanouškům úplně v pořádku? Myslím že i p. Tvrdík hned zjistil jakej prů... Slavia vytvořila svým výsledkem, proto takto hned zareagoval. Zkratkovitě se dá napsat že dle vašeho úsudku si tam ti fanoušci vlastně nejeli pro výsledek ale pro permici..chtělo by se i víc zabývat historii Slávie a dávat jí víc váhu. A k známkování, tolik matematiku umím abych veděl ze čtyřka je vždy čtyřka, tady to neokecáte žádnou váhou..je potřeba spíš víc vážit rozdávání známek .. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              no-nick     před 8 lety 17.07.2016 11:07 |  
              0 0

              Ten útočný tón je zbytečný. Jak bys oznamkoval všechny hráče ty?

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                ctute     před 8 lety 17.07.2016 11:13 |  
                0 1

                omlouvám se jestli se někomu zdá muj komentář útočný, mne prostě vadí, když je jméno Slavie upozaděno do "nějakých zápasů v EL" na které jsme se těšíli a výsledek zhodnocen .. " podružný a nevýznamný" Slávia by vždy měla mít snahu především vyhrát a ukázat odpovídající výkon, jinak se nepohnem z místa, vše ostatní je špatně

                • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                  no-nick     před 8 lety 17.07.2016 11:31 |  
                  0 0

                  To souhlasím a myslím že i Alanor. Sám to píše ve druhém článku, kde označuje zápas jako fiasko. Shodneme se, že se to hrubě nepovedlo, ale především se musíme soustředit na odvetu. Když se povede, tak se fakt na to fiasko rádo zapomene.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          no-nick     před 8 lety 17.07.2016 11:05 |  
          0 0

          Myslím, že za zvládnutou odvetu a postup budeš jediný, kdo na první zápas bude vzpomínat, a to včetně spartanu. Já rád na první zápas zapomenu, když to ve čtvrtek odcini.

          Známka pro Mihalika dle mého v pořádku. Hus možná mohl mít vyšší, hrál celkem dobře, ale vždy se blbě hodnotí kladně výkon ze zápasu s katastrofálním výsledkem.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 09:25 |  
    3 0

    Já bych rozhodně dál Delimu známku 1. Dostal ji za zápas s Bohemians, kde si sice dal vlastní gól a zavinil penaltu, tedy dva góly jeho, ale jinak hra s přehledem. Tady zavinil dva góly a odehrál s přehledem nejhorší zápas,co jsem viděl. Ohledně odvety opravdu nezávidím DU zodpovědnost za sestavu, dat znovu Deliho nebo ne? Co když znovu fatálně vyhoří? Pokud bude hrát Deli, napravo bych dal Frydrycha, čekám 15 rohu a ty můžou být klíčové, myslím,ze Levandia bude prostě brutálně betonová.
    Co mě trochu děsí, jsou ty veskrze vysoce optimistické úvahy o nekvalitně Levandia a o v podstatě jistém postupu. Vždyť i po zápase Souček tvrdil, že vyhlídky na postup jsou velké. Po zápase,co jsme 3-1 prohráli!! Takže zpátky na zem, bude to boj a pouze 100% nasazení, žádné podcenění a hra bez chyb nás můžou ochránit před mega blamáží

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Dobi     před 8 lety 17.07.2016 09:52 |  
      1 0

      A hlavně už, proboha, v sestavě žádné EXPERIMENTY!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 10:00 |  
      2 0

      Předně, u stoperů jsem o jedničce skutečně vážně uvažoval. Jinak si myslím, že tu Bohemku si trochu idealizuješ, tam kromě těch kiksů Deli opravdu s přehledem nehrál. Naopak ho rozhodily a v podstatě celý zápas se potýkal s katastrofální rozehrávkou. Schválně si najdi tehdejší hodnocení, určitě tam zmiňuji, že jedničku má i proto, že ten zápas se mu nevydařil, i když nebereme v potaz ty minely.

      S Frydrychem upřímně nevím. V přípravě se taky neprezentoval jako hráč ve formě, vzpomínám si třeba na velký kiks tuším s Rostovem. Já osobně bych vsadil na ozkoušenou dvojici, která spolu odehrála skoro celé jaro.

      Já myslím, že po čtvrtku není absolutně žádný důvod k nějakému podcenění. A pokud by si někdo ve Slavii nebyl vážnosti situace vědom, tak by to skutečně zavánělo průserem. Ale z mého pohledu věřím, že si všichni uvědomují, o co jde.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        pinochet     před 8 lety 18.07.2016 23:16 |  
        0 0

        Jakou bych rád viděl sestavu: Pavlenka - Frydrych, Bílek, Deli, Bořil - GVK, Souček, Hušbauer, Kenia, Zmrhal - Škoda.
        Kdyby byl zdravý Ščuk, dostal by přednost před Součkem.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Plos     před 8 lety 17.07.2016 10:46 |  
    0 0

    Chtěl bych říci jedno a to k fyzičce Levana Kenii. Všude čtu od každého jeho problémy z fyzičkou a že není připraven hrát celé utkání a že je lepší když jde do unavené obrany. Pánové, všimli jste si někdo vůbec postavy Kenii teď s Levadií? Podle mého úplně jiny Vesmír. A jen to potvrzuje slova Uhrina z přípravy, že Keniova současná připravenost je někde úplně jinde. Už tam nevidím vanu, zběsilé funění v obličeji již po prvním větším sprintu. Já tam vidím svaly a rychlost...podle mého Uhrin dostal Keniu konečně tam kam chce a chci věřit tomu, že ve čtvrtek bude hrát. Podle mého takto připravený Kenia ve Slavii ještě nikdy nebyl...co myslíte vy?

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      edenian     před 8 lety 17.07.2016 15:47 |  
      0 0

      Ja si take vsiml zmeny jeho proporci.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 11:16 |  
    0 0

    Ja hlavne doufam.. ze si pujde bochanek sednout na lavku.

  12. Sestřih

    JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 11:24 |  
    0 0

    Zápas jsem viděl ze streamu, ale v mizerné kvalitě. Nejsem masochista, ale rád bych viděl alespoň nějaké highlights, nevíte, jestli někde existuje sestřih? Dík.

    • Re: Sestřih

      Boss82     před 8 lety 17.07.2016 11:51 |  
      0 0

      Na YouTube jsem našel sestřih ze sportovních zpráv na ČT. Klíčová slova Tallinn Slavia.

      • Re: Sestřih

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 11:58 |  
        0 0

        Děkuji, pánové.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 11:57 |  
    2 0

    Pro zajímavost: podle bookmakerů jsme stále favority na postup. Na Fortuně: Slavia 1,47, Levadia 2,46.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Robinator     před 8 lety 17.07.2016 12:40 |  
      1 1

      budu vsazet handicap 0:2 za pět tisíc. kurz 2,38, až tak tomu věřím..

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 13:53 |  
        0 0

        Člověče, ty nemáš asi peněz nazbyt. Já teda už takhle půjdu do Edenu nervozní jak prase, natož kdybych v tom měl 5 tisíc. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Travinho     před 8 lety 17.07.2016 14:14 |  
        1 0

        Základní poučka úspěšného sázkaře je, že na vlastní tým se nevsází. Já na Slavii nikdy nesázím...

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          posed     před 8 lety 17.07.2016 15:27 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím, já na Slavii vsadil dvakrát v životě (jednou proti Blšanům, podruhé ani nevím) a vždycky to dopadlo blbě... Ale uvažuji o sázce na tři a více gólů :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 17:26 |  
          2 1

          Já také vsadím proti. Buď oželím prachy za Slavii v dalším kole, anebo aspoň zmírním nasrání nějakým výdělkem. Win-win situace. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            Faris (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 20:04 |  
            1 0

            Tak podle mne jasně loose-loose strategie. Tohle nechápu. Znamená to, ze kdyz Slavia prohraje, tak se budeš radovat? Dal jsem jako Robinator 5t na výhru o tři góly.

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 20:07 |  
              0 1

              Napsal jsem snad, že se budu radovat? Ne, napsal jsem, že zmírním nasrání. Přesně o jeden post výše. Aniž bych chtěl, aby to vyznělo negativně, tak: Čemu na tom není rozumět?

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                Faris (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 22:08 |  
                0 0

                OK, promiň, máš pravdu, takto jsi to nenapsal. V každém případě pořád nerozumím tomu sazet proti vlastnímu klubu. Ale je to každého věc. Je mi jasné,ze oba budeme fandit Slavii, když se vyhraje, já to budu mít ještě veselejší. Kdyz se prohraje,nasrani budeme oba dva

                • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                  Robinator     před 8 lety 18.07.2016 09:41 |  
                  0 0

                  kdybych vsázel proti Slavii, nemohl bych ji tolik fandit, přece jen pět tisíc je pět tisíc :D
                  Takhle tam budu řvát jako malej kluk, při každý šanci,.. to bude fanatismus :D

                • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                  Malvin     před 8 lety 18.07.2016 12:43 |  
                  0 0

                  Fandovství se sázením nemá nic společného.
                  To je jako by jsi vlastnil firmu a zaměstnal by jsi radši lempla slávistu než makáče, který fandí někomu jinému. Sázím, abych vyhrál. A ne proto, abych prohraným tiketem dokazoval oddanost klubu.

                  Slávii samozřejmě fandím vždy, ale neznamená to, že vždy sázím na její vítězství.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          MichalM (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 12:35 |  
          0 0

          A jsi opravdu úspěšný? .-)
          Promiň, neber to jako rýpnutí, jen to to je první, co mi hlava asociovala..

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            Travinho     před 8 lety 18.07.2016 15:46 |  
            0 0

            Já ne, navíc téměř nevsázím. Ale tohle je úplně základní poučka.

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              dauby     před 8 lety 19.07.2016 21:40 |  
              0 0

              Zakladni poucka spise je: nesazej proti svemu klubu. Mne tohle hlava nebere, fandit Slavii a zadadne sazet proti ni, to zavani schizofrenii...

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                Travinho     před 8 lety 19.07.2016 22:33 |  
                0 0

                Ne, neměl by si vsázet ani na něj, ale proti to už mi moc do hlavy fakt nejde.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 16:26 |  
    0 0

    Právě jsem se vrátil z Tallinnu a hráči mě teda pořádne nasrali. Na druhou stranu se o to víc těším na odvetnej zápas, kterej věřím, že bude jízda a postoupíme. Jsem velmi mile překvapen z počtu prodaných vstupenek na odvetu!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      1rytir     před 8 lety 17.07.2016 17:06 |  
      1 0

      Jaká bude návštěva? A prosím napiš něco o tom výletu, hlavně tedy jak se tam fandilo a co se skutečně odehrálo po zápase, díky!

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        quelhar (admin)     před 8 lety 17.07.2016 17:43 |  
        1 0

        Řeknu to takhle. Od čtvrtka z Ticketportalu zmizelo cca 1500 lístků. Tak dlouho dopředu (4-6 dní) se na běžný ligový zápas na jaře prodávaly lístky v řádu několika málo stovek.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 18:00 |  
          0 0

          Teď jsem kupoval lístky, tak jsem kontroloval ostatní sektory. No jsou místa, kde už není nic, a naopak kde to je ještě naprosto prázdné (roh mezi TS a východem apod.) Ale návštěva by mohla být fakt nadprůměrná, tak doufám, že tam hráči nechají duši a ne, že jim to sváže nohy. Nad Uhrinem si představuju damoklův meč. Ačkoliv si myslím, že pro Tvrdíka je fakt neodvolatelný, i kdybychom snad sestoupili. Čím to?

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            lassiter     před 8 lety 17.07.2016 18:12 |  
            1 0

            Asi mu věří a nehodlá měnit trenéry co půl roku jen kvůli momentální hysterii některých.

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 18:42 |  
              0 1

              Možná to tak vyznívá v kontextu zápasu v Talinnu, ale u mně to není náhlá hysterie, já si myslím dlouhodobě, že DU nám nic zásadního nepřináší. Hrál holomajznu s hráči, kteří překonali své možnosti a ukopali na podzim páté místo, přičemž rok předtím byli na sestup. Jenže když pak přišli konečně „fotbalisté“, hrál tu holomajznu pořád. A teď, člověk by řekl že po letní přípravě budou mít nastudovanej nějakej herní koncept, hraje holomajznu zase. Takže ne, není to hysterie, to je dlouhodobá zkušenost. Navíc mám takovej pocit, že s Plzní hrál úplně stejnou holomajznu.

              Myslím si, že když kupujeme hráče za 30 míčů a chceme hrát na špičce, měli bychom mít také špičkového trenéra. Tím je pro mě z českých luhů a hájů Jarolím a Zeman, kteří dokázali velké věci a mají osvědčený způsob práce. Dobře se jeví i Šilhavý a Trpišovský a možná i Kozel. Jiná jména tu nevidím, ale o těchto si myslím, že by byli na lavičce pro náš tým větším přínosem, než je za poslední dvě přípravy a půlsezonu DU.

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 18:44 |  
                0 0

                U mne, samozřejmě..

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                no-nick     před 8 lety 17.07.2016 19:59 |  
                0 0

                Budeš se s tím muset vyrovnat, protože JT ho nejspíš opravdu neodvolá. A je to dobře, že rychlé točení trenérů už máme za sebou. Já mu šanci dávám. Řadu věcí si také dovedu představit jinak, ale neznáme pozadí, takže není fér úplně vše hodnotit. Loni vytěžil relativně maximum, když pominu výbuch v poháru. Letos má výrazně lepší podmínky, očekávám výrazně lepší výsledky i hru. Se soudy počkám až na konec soutěže. A ty bys měl taky.

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 18:14 |  
            2 0

            Uhrin má za cíl dosáhnout na 3. místo, horší umístění by bylo bráno jako jasný neúspěch. Takže řeči, že by nebyl odvolán, kdyby se hrálo o sestup, jsou mimo. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:16 |  
        3 3

        Co jsem viděl na ticketportalu, tak věřím v návštěvu převyšující 15 000.

        Výlet byl bezesporu zajímavej. Nekonečná cesta busem (asi 25 hodin).

        Už na srazu bylo víc slávistů, než jsem očekával. Odhadem 150. Takže jsem pak očekával, že nás v sektoru bude kolem 200. K mému údivu nás v sektoru bylo snad ještě míň, než na pochodu, to mě trošku zklamalo. Ale co jsem viděl, tak celkem dost lidí v červeném bylo na hlavní tribuně. Což je škoda, že nejdou všichni slávisti do sektoru hostů, hlavně když je to výjezd do Evropy. Na ligu to chápu, ne každej chce fandit, ale jak říkám, minimálně v tý Evropě by to měla bejt povinnost.
        První půle byla z pohledu fandění, vzhledem k počtu a nulové akustice, na velmi dobré úrovni. Po prvním inkasovaném golu to tradičně trochu opadlo. Druhou půli jsme nevěřili vlastním očím, co naši hráči na hřišti předváděli. Sice jsme "vyrovnali". Ten gol viděla paní pomezní snad sama na celém stadioně, nikdo v sektoru nechápal, jak to mohl bejt gol. O to víc mě překvapuje, že se ta situace vůbec nerozebírala. Odpálilo se pyro, začlo se bouřit, ale snad minutu na to jsme dostali gol. Už to někteří neunesli, pak přišel další gol a zmar našich hráčů vyvrcholil předváděnou "hrou" v druhé půli. Nasranost byla opravdu velká a shodli jsme se, že za tenhle výkon si nezaslouží nosit slávistický dres. Smutný je, že to asi nejvíc odnesl Buren, kterej hrál asi 5 minut.
        Většina hráčů ale utekla do kabiny, zůstali snad jen Deli a Bořil ze základu a pak Bílek, Frydrych z lavičky. Probéhla pouze výměna názorů. Ti, co zůstali, si zaslouží respekt, postavili se k tomu jako chlapi. A žádné bytí neprobíhalo.

        I s odstupem času si stojím za tím, že to bylo správné rozhodnutí, hráči potřebovali dostat "facku", aby se probrali, protože soupeř byl opravdu tragickej a stejně nás porazil 3-1.

        Ještě chci dodat některým místním pisálkům, kteří mají blbý kecy typu: hlavně že v děkovačce je po výhře, po prohře atd... Tak ty lidi, co tam byli, tak narozdíl od pisálků půjdou na další zápas znova, narozdíl od některých. Ale děkovačku si ten "výkon" hráči opravdu nezasloužili. Kor, když jsme za nima jeli asi 50 hodin.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          no-nick     před 8 lety 17.07.2016 20:01 |  
          2 0

          Díky za zajímavý report. K té facce - já tě v podstatě chápu, vyjádřit nasrání je více méně v pořádku, tohle ale bylo fakt kus za čárou. Kdybyste je vypískali, neřeknu ani pumpička.

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 20:35 |  
            1 3

            Každej máme na to svůj názor, já ti ho neberu. Jsem v tomhle prostě víc radikální, zostudili Slavii nejen v ČR, ale i v Evropě. Dresy měly jít za tohle dolů.

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 20:36 |  
              2 0

              Nicméně mají ve čtvrtek šanci tu šílenou ostudu odčinit.

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                no-nick     před 8 lety 17.07.2016 21:51 |  
                0 0

                Doufejme..

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              no-nick     před 8 lety 17.07.2016 21:50 |  
              3 0

              Taky ti nechci brát právo na názor, blbý ale je, že můj nikoho neposkozuje, tvůj postoj a následné činy můžou klidně Slavii víc ublížit než pomoci. To je to, co mi na tom vadí. Jinak samozřejmě za podporu všechna čest.

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 22:12 |  
                0 0

                Říkám, já si myslím, že by to právě hráčům mělo dát jasně najevo, že hrajou za Slavii, že na to maj bejt hrdý a že musej jezdit po prdeli.

                • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                  no-nick     před 8 lety 17.07.2016 22:19 |  
                  0 0

                  Tak to si uvědomit musí, na tom se shodneme.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          xavi     před 8 lety 17.07.2016 20:22 |  
          3 0

          Dá se pochopit,že flustrace z výkonu byla velká,ale napadnout hráče je přes čáru,zvlášť u kluka který za nás hraje první soutěžní zápas a na hřišti je pár minut

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 22:14 |  
            0 0

            Pokud vím, nepadla žádná facka, žádná rána nic. Pouze se po nich chtělo, aby sundali dresy, za zostuzení jména Slavie. Následně probéhla normální diskuze a výměna názorů.

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              jane (admin)     před 8 lety 17.07.2016 22:30 |  
              3 0

              Takže to, jak fanoušci z hráčů ty dresy rvali, si neviděl?

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:09 |  
                0 4

                A byli bití, dostali facky nebo něco? Udělal jim někdo něco kromě toho, že se chtělo, aby sundali dres za tu ostudu?

                • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                  jane (admin)     před 8 lety 18.07.2016 07:49 |  
                  2 0

                  Biti asi nebyli, ale nevím, proč tady zamlčuješ, že z nich fanoušci ty dresy rvali. Stejně tak si pod pojmem "v klidu si vše vyříkali" nepředstavuju scénu, kdy kolem hráče stojí pět lidí a z 5 centimetrové vzdálenosti mu řvou něco do obličeje. Každý si evidentně události, které vidíme, interpretujeme jinak.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 08:38 |  
                    0 2

                    Zase z nich nedělejte chudáčky, nic se jim nestalo, pouze byli vyzváni, aby sundali dresy a když je sundat nechtěli dobrovolně, tak se na to šlo jiným způsobem, ale opakuju nikomu se nezkřivil ani vlásek.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                      Boss82     před 8 lety 18.07.2016 10:09 |  
                      0 0

                      Prosím Tě, už tady přestaň obhajovat tu neobhajitelnou ubohost, kterou předvedlo pár vypatlanců, kteří se mylně domnívají, že jsou více než ostatní fanoušci nebo dokonce více než fotbalový klub. Všichni tito "fanoušci", kteří se toho účastnili, by se měli vrátit nohama zpátky na zem, a uvědomit si, kde je jejich místo.

                      Ten výsledkový průšvih z Tallinnu si musí vyřešit Tvrdík s Uhrinem sami. Oni jediní mají skutečně právo svléknout hráče z dresů. Rozhodně to právo nemá pár ožralých hovad, která Slavii neplatí, a mají za ni nulovou zodpovědnost.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                      martyni (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 11:13 |  
                      3 0

                      Jasne, kdo jede za slavii na venkovni zapas, muze všechno, všichni se mu musí klanet, hraci musí delat, co mu takovej fanoušek rekne, nikdo o nem nesmí rici kriveho slova.. kritizovat hrace je snadny, ale podivat se kriticky na sebe, to holt dokaze málokdo..

                      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                        Boss82     před 8 lety 18.07.2016 11:40 |  
                        0 0

                        Trefně napsáno.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    xavi     před 8 lety 17.07.2016 18:10 |  
    0 0

    Koukám že tady vzniká Keniamánie,fotbalista je to určitě dobrej,ale nemyslím,že je lepší jak Hušby nebo Barák a taky už nám ukázal,že má potíže s disciplínou viz.šlápnutí na soupeře v utkání s Olomoucí,nedovedu si představit kdyby nastoupil do vyhecovanýho utkání s Levadií,soupeř provokoval a Kenia předvedl nějaký zkrat a mužstvo oslabil

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 17.07.2016 18:12 |  
      0 0

      Zase bych z něj nedělal nějakého recidivistu. Jednou ulétnout může každý a věřím, že se z toho Levan naopak poučil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        xavi     před 8 lety 17.07.2016 18:33 |  
        0 0

        Nejsem fanoušek Uhrina,ale věřím,že ví proč ho nestaví od začátku,on ho zná přeci jen nejlíp,taky je pravda,že vždycky když byl v základu tak výkonem nijak nezaujal

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          no-nick     před 8 lety 17.07.2016 19:55 |  
          0 0

          To bylo na jaře, když neabsolvoval celou přípravu. Naopak nyní v přípravě vypadal výborně i od začátku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        edenian     před 8 lety 17.07.2016 21:30 |  
        0 0

        No, neulit teda jednou, mel problemy az do toho slapnuti porad, ted uz ale opravdu vypada poucene, to je mu treba priznat. Vypada ze na sobe zamakal dost komplexne, tak uvidime, kez by.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:30 |  
    4 0

    Ještě bych přidal pár zajímavostí o Tallinnu, potažmo o Estonsku, které někteří možná nevěděli.

    Alkohol se prodává pouze přes den od 10 do 10.

    V Tallinnu je světlo i v půl 12 večer. Stmívalo se těsně před půlnocí. A Slunce vycházelo cca ve 4.

    Za půl hodiny v Praze jsem potkal stejně fízlů, jako za 3 dny v Estonsku. Když samozřejmě nepočítám pochod (tam byli s námi 3 + další, co pouze zastavovali dopravu. Někdo ze slávistů odpálil petardu, přijeli fízlové a ptali se, co to bylo za ránu. Když jim bylo odpovězeno, že to byla pyrotechnika, tak se usmáli řekli v pohodě, jenom se báli, že někdo po někom střílel. :-)

    Mimo města snad 99 % rozlohy Estonska zaujímají lesy. Po cestě přes Estonsko byly lesy opravdu všude, jeden strom vedle druhého. I na zahradě měl snad každý Estonec alespoň 50 stromů. :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    quelhar (admin)     před 8 lety 17.07.2016 21:02 |  
    1 0

    Jeden komentář k lístkům.

    1) Předem je třeba říct, že ve středu končí rezervace míst pro permanentkáře z minulé sezóny a kdo si permici neprodlouží, toho místo se uvolní. Tedy aktuální počet míst k dispozici na zápas s Tallinnem se bezpochyby ve čtvrtek navýší, zřejmě o pár stovek, možná až k tisíci míst (vůbec nemám odhad, kolik lidí si permici po minulé sezóně neprodlouží, jsou v tom i lidi, kteří se třeba přestěhují do jiného sektoru...)

    2) I s vědomím bodu 1) je pozoruhodné, jakou rychlostí se lístky prodávají, když do zápasu chybí ještě 4 dny. Ve čtvrtek po poledni (před zápasem v Tallinnu) bylo na Ticketportalu kolem 6600 míst. Nyní tam je po necelých čtyřech dnech prodeje o téměř 2000 míst méně. Tribuna Sever už je prakticky vyprodaná, zbývají cca tři stovky míst do krajních sektorů 106 a 110. Nejlepší sektory na východě (114 - 116) jsou taky téměř fuč, na západě prakticky totéž. Zbývají tak místa v rozích stadionu a dva sektory na jihu.

    3) Čistě teoreticky nelze vyloučit, že Slavia neuvolnila do prodeje na Ticketportalu všechny možné lístky. Na jaře na ligu šly ale vždy do prodeje všechny lístky a další už se nedoplňovaly, tak minimálně v rámci roku 2016 by to bylo bezprecedentní.

    Závěr: V Edenu to vypadá na výbornou návštěvu, přes 10 tisíc lidí by mělo být určitě a myslím, že je reálné atakovat 13 tisíc, při nějak vyvolaném "hypu" možná i 15 tisíc diváků. Snad to fotbalistům pomůže.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 21:25 |  
      0 0

      Prodej lístků nebo spíš jejich pouštění do prodeje je opět tradiční slávistická klauniáda,jako před derby,kdy to budí dojem velké navštěvy či dokonce,že je vyprodáno,člověk pak jenom zírá jak jsou některé sektory poloprázdné.Proč třeba není v prodeji sektor 111 nebo 124,125 na jihu.Přitom permice se do 111 prodávají.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 21:29 |  
        0 0

        Já si také říkám, kolik lístků je "vyblokováno" schválně, aby to třeba podnítilo váhající k zakoupení vstupenek... Myslím, že 13 tisíc by bylo velice slušné na druhé předkolo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

        quelhar (admin)     před 8 lety 17.07.2016 21:38 |  
        0 0

        111 si klub blokuje pro svou mládež, alespoň tedy na ligu a počítám, že tady to bude stejné. Samozřejmě je to velký sektor a pokud dojdou vstupenky jinam, asi by se tohle mělo nějak řešit. U 124 a 125 tuším byla situace při ligových zápasech taková, že by ty sektory šly do prodeje jen v případě, že se vyprodá všechno ostatní. Logiku u tohoto rozhodnutí taky postrádám, nemám pocit, že je teď pro Slavii životní nutností šetřit na cca 5 pořadatelích navíc, kteří by ty dva sektory hlídali.

        A to ani nemluvím o tom, že se neprodávají první dvě řady, to už je taková slávistická specialitka. Takže i kdyby bylo "vyprodáno", mluvíme zřejmě o nějakých 16 tisících lidí.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 21:48 |  
          0 0

          Tahle akce s neprodejem prvních dvou řad myslím nastala po utkání s Olomoucí, kdy jsme vylezli na hřiště? A pak nějaký bezpečnostní expert doporučil tohle? Nechápu proč to pořád funguje.

        • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

          lassiter     před 8 lety 17.07.2016 21:51 |  
          0 0

          No ono v tom nějaké kouzlo bude, do některých sektorů jdou koupit permice, třeba 116 nebo 113, ale lístky ne, takže pokud je s permicí volný vstup, tak to místo nemůže být na čtvrtek prodáno, i když se tak tváří... Navic ani lístek se neprodal na jih, což je divný. Pokladny navic byly přes vikend z nějakého důvodu zavřený... Každopádně jakkoli to zní zvláštně, tak výsledek z Estonska byl nejlepší pozvánkou na to přijít, lidi jsou rádi u toho, kdyz o neco jde. Spolu s GvK a Škoďákem by to 12k mohlo dát.

          • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

            quelhar (admin)     před 8 lety 17.07.2016 21:57 |  
            0 0

            Jo, vypadá to, že nějaká místa jsou blokována pro případné zájemce o permice a neprodávají se na ně lístky. To by vysvětlovalo to, že se začínalo z docela nízkého čísla cca 6600. Každopádně hodinu před výkopem se přestanou prodávat permice a ta místa by tak měla být k dispozici pro zápas přímo na místě v Edenu.

            • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

              Ravik     před 8 lety 17.07.2016 22:55 |  
              0 0

              Plný Eden si pamatuji snad jen z prvního ligového s Jabloncem, kdy se slavil titul a pak už jen superpohár Bayern - Chelsea. Zejména při superpoháru vypadal ve švech praskající stadion fantasticky. Omezení 1. a 2. řady nechápu, blokaci některých sektorů už vůbec ne. Copak se něco takového vidí na Euru, v LM nebo v PL...

              • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:36 |  
                1 0

                Ono těch věcí je víc,když se stadion otvíral a pak ještě nějakou dobu jsme chodili na jih do sektoru 124 ten se snad až na vyjímky neprodává vůbec a cena lístků byla stejna jako na sever,ted nechápu,že je tam lístek dražší než na sever,argument,že to je odměna TS za fandění neobstojí,stejně mohu fandit i na jihu.Jinak jih není vůbec blbej nesvítí tam lidem sluníčko do očí a je tam při přestávce fakt čerstvej vzduch.Podle mě kdo to má na starost tak je diletant nebo neschopnej člověk a rád bych mu to objasnil.

                • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                  huhu     před 8 lety 18.07.2016 10:34 |  
                  0 0

                  Nevíte prosím kdy se uvolní jih do prodeje? Momentálně jsou nejlevnější lístky za 260 a třeba v mém případě to znamená, že s nákupem 4 lístků počkám. Jestli tak smýšlí víc fanoušků, brzdí to "hype" :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                    tomcz     před 8 lety 18.07.2016 10:54 |  
                    0 0

                    no já myslím, že jen na Sever je za 160... aspoň se to tu řešilo, jako odměna pro fanoušky ze severu

                    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                      jindra7 (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 11:21 |  
                      0 0

                      Už tam jsou jen 3 vstupenky. Ale je možné, že se ještě některé uvolní, asi 20.7. končí rezervace míst pro permice.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                        bububu (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 12:13 |  
                        0 0

                        Určitě se uvolní, třeba já s kamarádem jsme v rámci Severu migrovali do jiného sektoru, takže naše permanentkářská místa někde ve 107 se ještě uvolní.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

                    dropt     před 8 lety 18.07.2016 12:41 |  
                    2 0

                    Na jihu už jsou v prodeji sektory 125 a 126 za 200 Kč.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    Borris     před 8 lety 18.07.2016 00:39 |  
    2 0

    Teď jsem dočetl Gulyho postřehy z Estonska a bylo to velice zajímavé čtení, díky za něho. Jinak už nechci psát moc o výkonu z Estonska , ani o tom co se dělo po zápase, napsalo se toho tady o tom už dost. Prostě stalo se a už se to nedá vrátit. Napíšu jen, že je nepřípustné aby hráči podávali výkony jako byl ten v Estonsku, za Slavii se musí na hřišti padat na hubu a hráč se pak nemůže divit zlobě fanoušků! A stejně tak je nepřípustné, aby jakýkoliv fanoušek fyzicky ohrožoval hráče, k tomu fanouška neopravňuje ani to co kluci předvedli ve čtvrtek v Estonsku. Pískot a řvaní bylo na místě, jakékoliv fyzické napadání už je přes čáru. Ale pojďme to už hodit za hlavu! Musíme být jednotní, jak hráči tak my fanoušci. Jedině takhle to ve čtvrtek zvládneme! Ani po tom hrůzostrašném prvním zápase mě ani nenapadlo, že bych neměl vyrazit na odvetu. Prostě když nejsem v práci a nebo sám nemám zápas, tak jedu vždycky. A ve čtvrtek sebou poprvé beru i přítelkyni. Možná to bude znít až moc sebevědomě, ale já si absolutně nepřipouštím, že by jsme je ve čtvrtek neměli smáznout. Takovou neuvěřitelnou kliku už Estonci podruhé mít nemohou a my už takovou neskutečnou bídu také rozhodně nepředvedeme. Kvalita je drtivě na naší straně. A jestli chceme aby tahle sezóna byla úspěšná, tak takovéhle mančafty jako Tallin nám nemůžou dělat problémy. Jednou z deseti nás porazit můžou, ale nikoliv porážet. A věřím že ve čtvrtek to byl ten jediný případ. Dle toho co psal quelhar, tak lístky utěšeně mizí a bude skvělá návštěva, hrát bude Škoďák kterého se nakonec povedlo minimálně na další půlrok udržet, k dispozici už bude Gino, od pondělí se zapojí už i Dušan.... Všechno nám hraje do karet! Teď už to jen přetavit ve čtvrtek v jednoznačnou výhru, Estonce od první minuty chytit pod krkem a jasně jim ukázat, kdo je v Edenu pánem. A my fanoušci musíme vytvořit pořádně pekelnou atmosféru, ze který se Estoncům rozklepou kolena a která je usmaží. Pokud jde o sestavu, vidím to stejně jako Alanor, jen bych možná spíš v bráně ponechal Berkyho. A můj tip je 4:0 ( 2x Škoda, van Kessel a Jasmin ). Ve čtvrtek jdeme na ně!

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Gino     před 8 lety 18.07.2016 08:41 |  
      0 0

      Já se právě o to více bojím, že neuspějeme. Ale doufám samozřejmě v nálož... jestli to ale bude ve 40 minutě 0:0, nebo nedej bože 0:1, tak se asi poseru (pardon za to slovo) :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 09:18 |  
      0 0

      Přesně tak, hoďme už první zápas za hlavu a soustřeďme se na odvetu. Fakt se těším jak blázen, bude to jízda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

      bongor     před 8 lety 20.07.2016 19:47 |  
      0 0

      Jako vždy souhlasím s Borrisem,jedině bych dal do brány Pavlenku

  19. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    MichalM (přítel SN)     před 8 lety 19.07.2016 15:05 |  
    0 0

    Ok, nebylo to mysleno uplne vazne

  20. Re: Hodnocení slávistů - Levadia - Slavia 3:1

    bongor     před 8 lety 20.07.2016 19:45 |  
    0 0

    Mně připadá,že Deli bude podobný případ jako Milan na jaře.Nevyšel mu vysněný přestup a to zamává s každým.Velmi rád bych se mýlil,zvláště když už nemáme Latyho a bez téhle dvojice,suverénně nejlepší v kaprlize je to podle mě citelné oslabení defenzivy.To jsme nakonec viděli v Tallinu.