Evropská liga

Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

Slavia hraje ve čtvrtek od 21 hodin na hřišti portugalského Rio Ave o postup do čtvrtého předkola Evropské ligy. K postupu Slavii stačí jakákoli výhra nebo remíza se vstřeleným gólem, za stavu 0:0 by se prodlužovalo, porážka by znamenala konec v pohárové Evropě. Zápas vysílá přímým přenosem ČT Sport.

Uplynulo jen 20 dní od chvíle, kdy Slavia vstoupila zápasem na hřišti Levadie Tallinn do nové sezóny a po necelých sedmi letech rovněž do pohárové Evropy. Zápas tehdy dopadl výsledkově katastrofálně a nad Slavií hned visela hrozba obrovské ostudy v podobě vypadnutí s velice slabým soupeřem. Tuto hrozbu odvrátila domácí výhra 2:0 a sešívaní věděli, že se utkají s Rio Ave. V tomto zápase slávisté svého soupeře sice nijak nezatlačili, přesto si ale vytvořili dvě tutové šance, navíc jim ruský sudí neuznal branku Škody. Hosté sice drželi míč, ale do šancí se nedostali a prezentovali se jen střelami z dálky, které kryl Pavlenka.

Remíza 0:0 tak nevnesla příliš světla do postupových šancí. Jedni na ni mohou nazírat jako na ztrátu, zvlášť vzhledem k vytvořeným šancím. Slavia totiž stojí před úkolem venku vstřelit branku, což se jí doma nepovedlo. Druzí mohou vidět naopak výhodnou pozici v tom, že Slavia doma neinkasovala a vstřelený gól venku ji postaví do velice dobré pozice, zvlášť pokud to bude první gól v utkání. Asi nejblíže pravdy tak budou ti, kteří tvrdí, že výsledek 0:0 doma je v tomto případě naprosto neutrální a nepřeváží šance ani na jednu stranu.

Trenér Dušan Uhrin vzal do Portugalska početnou výpravu hráčů, například všechny tři brankáře, se slovy, že nechce ponechat vůbec nic náhodě. To je jistě chvályhodné a bylo by ještě lepší, kdyby stejný přístup měli i hráči na hřišti. Zatím totiž rozhodně nelze říci, že by svou hrou nějak oslňovali nebo že by byli v útoku dostatečně efektivní. Spokojení naopak mohou být trenéři i fanoušci s obrannou hrou, Slavia dvakrát v řadě neinkasovala a ani v těch zápasech nepustila soupeře do vyložených šancí.

Co od Rio Ave mohou fanoušci čekat, to naznačil první zápas. Obstojnou techniku, odvahu obejít soupeře kličkou, rychlost při práci s míčem, vysoké procento držení míče. Také proto se trenér Uhrin vyjádřil, že nevidí jako vhodné proti nim vysoko pressovat. Naopak zranitelný by měl být podle trenéra domácí tým vzadu a především po křídlech, Slavia přitom disponuje rychlými křídelními hráči van Kesselem, Mihalíkem a Zmrhalem. Samostatnou kapitolou je pak Milan Škoda, který prakticky sám působil obraně Rio Ave obrovské problémy v domácím zápase. Sešívaní tak určitě nejsou v Portugalsku bez šance a pokud budou efektivní, mohli by odvézt zpět do Prahy postup.

Pokud Slavia postoupí, může se těšit na páteční los čtvrtého předkola EL v Nyonu, kde by byla mezi nenasazenými celky. Rovněž by si zajistila minimálně o půl bodu vyšší klubový koeficient do dalších pěti sezón.

Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - van Kessel, Ščuk, Hušbauer, Kenia, Zmrhal - Škoda

Kurzy Tipsport: 2,03 - 3,50 - 3,54

3. předkolo - Čtvrtek 04. 08. 2016 21:00

Evropská liga, 2016/2017
1 - 1
0 - 1
Rio Ave F.C.
Rio Ave F.C.

57. Rúben Ribeiro

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

22. Josef Hušbauer

Komentáře (112)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 17:49 |  
    4 4

    Zmrhal ne, proboha! Tak alibistické výkony, neefektivní, nemastné neslané. Přijde mi, že se Zmrhal řídí heslem „kdo nic nedělá, nic nezkazí“. Takže se radši nenabízí, schovává se za obránce, nevymýšlí, jak projít po lajně... A když už se dostane k nějakému centru, je to ztráta míče. Zbytek dobrá, jinak to teď asi nemá smysl skládat.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 18:19 |  
      2 1

      Mihalík toho posledně taky moc nepředved. tipsport nám nevěří ani na remízu. tak uvidíme. já věřím, že 1 gól dáme a že bude stačit

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 18:44 |  
        2 0

        Možná nic nepředvedli oba dva, ale kdo je lepší fotbalista je vidět už z pohybu hráče na hřišti a při práci s míčem. Mihalík byl zdvojován. Je zase možné, že pokud tam přijde třeba v 60. minutě, tak portugalcům zavaří víc.

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Robinator     před 8 lety 03.08.2016 18:46 |  
          1 1

          já když tam vidím mikulu tak se bojim, ale aspoň že tam není Souček..

          • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

            JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 18:49 |  
            1 0

            To já také, ale uznávám, že v současnosti tam nikdo jiný není. Dokud se Dušan neuzdraví. Mimochodem právě koukám na Liberec s Admirou, a Coufal na pravém beku je asi nejlepší hráč na hřišti (a hned po něm ten Komlichenko, to je pro Liberec velká posila).

            • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

              Robinator     před 8 lety 03.08.2016 19:04 |  
              0 0

              no Dušan bude bohužel až na treti ligové kolo,jsem někde četl..A ten Coufal není spatnej, i když ta Admira hraje dost strasidelne: ))

            • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

              afro     před 8 lety 03.08.2016 20:15 |  
              1 0

              Ja jsem videl jen druhy polocas a Coufal byl tedy dost strasidelnej...

              • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

                JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 21:03 |  
                0 0

                Druhej poločas byl tragickej od celýho Liberce.

                • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

                  afro     před 8 lety 03.08.2016 21:09 |  
                  0 0

                  To mas pravdu.

  2. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    dupy77     před 8 lety 03.08.2016 18:53 |  
    1 0

    Doufam že zítra v zakladu Jasmin nejlepší naše posila ale počítám že hrát bude deset minut

  3. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 19:17 |  
    0 0

    Podle sázkovek nejsme za favority(i na remízu letí kurzy nahoru), já naopak v gól doufám a věřím přinejhorším v remízu a náš postup !

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 20:37 |  
      0 0

      Vyhodne je,ze jsme doma nedostali gol,portugalci budou doma hodne utocit,ale tim se otevrou brany pro van Kessela a Skodaka ke 4 golum. Vyhrajeme,budto 4:2 nebo vic:)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        Jachym     před 8 lety 03.08.2016 20:43 |  
        5 0

        A není to málo, Antone Pavloviči?:-)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:26 |  
        0 0

        Tak to máte optimismu na rozdávání. Podle mě to bude hodně opatrný fotbal a rozhodovat bude jeden gól. :)

  4. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Euforak (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 20:37 |  
    2 2

    Zmrhal v základu? Chtělo by to nastoupit v 11 hráčích..

  5. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    malan (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 21:26 |  
    3 0

    Stanciu do Slavky?Prachy tu jsou ne?;-)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      afro     před 8 lety 03.08.2016 21:29 |  
      1 0

      Nebo ho pujcovat jenom na derby s RBckama.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 08:54 |  
        0 0

        Od toho přeci máme Van Kessela :-)

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          afro     před 8 lety 04.08.2016 09:12 |  
          0 0

          Mně by 2:0 nestačilo... :-)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 21:34 |  
      1 0

      Me se libil Popa:)

  6. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    afro     před 8 lety 03.08.2016 21:28 |  
    3 1

    Rumun prohrava chvili pred koncem s Rumunem 2:0 a tady se nejasa? Jdete s tou korektnosti nekam, kolegove. :-)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Robinator     před 8 lety 03.08.2016 21:30 |  
      0 0

      :)) já spíš koukam na Brazílie - Čína.. doporucuju to taky,Brazilky jsou fakt kočičky..))) Ale k ty Spartě..tam to bylo jasný..ten jejich novej systém jim moc neslape..ale stejně mají !ax na evropskou ligu..nevím co cekaji

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        afro     před 8 lety 03.08.2016 21:36 |  
        2 0

        Ja taky, ale stiham obcas kliknout na online rudejch. Jo, jsou celkem pekny a vypada to jako fotbal. Nekrivdili my jsme tak trochu tomu zenskymu fotbalu?

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Robinator     před 8 lety 03.08.2016 21:43 |  
          1 0

          jj :) jinak dnešní zápas neměl vítěze, tak jako tak vyhráli Rumuni..jakej jinej tým si toto může říct :D

          • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

            afro     před 8 lety 03.08.2016 21:48 |  
            0 0

            :-) Ale ja se jinak samozrejme snazim fandit cinankam, kdyz to CEFC. Ale jde to hodne ztuha, resp. vubec... :-)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 21:48 |  
        1 5

        Ty Brazilky, jejichž pradědové foukali otrávený šípy nebo ty Brazilky, jejichž pradědové oblékali uniformy SS a prchali před rudou armádou?

        https://youtu.be/hcm55lU9knw?t=1m47s

        taky Brazílie :o)

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Taho     před 8 lety 04.08.2016 07:26 |  
          0 0

          Nevím, jestli to neatří do jiné diskuze na jiném serveru. Kdyby se všichni posuzovali podle dědečků a pradědečků.........

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:28 |  
          1 0

          To je nějaký způsob humoru?

          • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

            Petr9608     před 8 lety 04.08.2016 17:25 |  
            0 0

            Spíš narážka na to, že mimo exotickeých kakaových děvčič, není problém (hlavně v jižních částech Brazílie) narazit na ženy vyloženě evropského vzhledu. Jenž ano - mohou být i třeba potomci Němců, jenž utekli do Brazílie po prohrané 2. sv. válce.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Jachym     před 8 lety 03.08.2016 21:59 |  
      0 0

      Nechápu, proč bych měl jásat nad postupem nějakých Rumunů... Já si raději počkám s jásotem na zítřek :-)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        afro     před 8 lety 03.08.2016 22:27 |  
        0 0

        Samozrejme, ze neni jasot jako jasot. Ten zitrejsi bych si uzil o poznani vic...

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 23:45 |  
        4 0

        Já se kochám záplavou slz z Letné.

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 08:57 |  
          0 0

          Také mne to docela těší, i když jsem příznivcem zvyšování národního koeficientu, ať už hraje kdokoliv. Nicméně, tuto prohru si vychutnám ještě více, když My dnes postoupíme :-)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      bongor     před 8 lety 04.08.2016 10:19 |  
      0 0

      sralta matelesku blesku.Taky mě překvapuje jaký jsme holubičky.To dříve jsme se jim vysmívali i když náhodou vyhráli.

  7. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 21:53 |  
    3 0

    Teda ten Křetínský, to je fakt nešťastnej člověk. 12 let minimálně bude čekat na tu LM.... jako ano, to ČF EL úspěch určitě pro český klub byl, ale s tou CHL, to už je zdrcující.

    No, pro FC Koeficient.cz Ultras to ale vlastně zlé není. Osobně si myslim, že asi v EL tu zimu zas přežijou. Měl by je čekat dokonce snad i první koš...

  8. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 22:03 |  
    4 0

    No ale před Libercem klobouk dolu - od loňska v předkolem EL bilance 6-0-0 a skore 11:2

    Jasně, Shmona a Admira Wacker by asi u nás hráli 2. půlku ligy a jen ten Hajduk by se pral u nás o pohárový příčky, ale zopkakovat to 6x za sebou s tim, že jejich finanční možností nejsou zdaleka tak dobré, to jako jo.

    Vlastně jsou celkem v pohodlný situaci. Nikdo na ně asi nevyvíjí nějakej velkej tlak, že musej postoupit/umístit se tam a tam, přitom (co se týče pohárů) je jejich situace velice komfortní - jejich koeficient zcela pohodlně stačí na klíčové nasazení ve 4. pk a bude stačit zřejmě i třeba v sezoně 2018/19, pokud by třeba tuto sezonu měli v lize/MOL cupu slabší a do Evropy by nepostoupili.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:08 |  
      2 0

      S tím tlakem to je přesně tak. Dostanou trojku v Boleslavi a nikoho to nezajímá, prakticky žádná kritika. Ani na to, že nesmyslně šetřili hráče.

  9. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 22:07 |  
    0 0

    BTW: Pokud by se zítra zadařilo, tak ke klubum, se kterejma bychom si mohli zahrát, se přiřadil Olmypiakos Pireus.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 22:24 |  
      0 0

      + PAOK a Fenerbahce....

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 22:36 |  
      0 0

      + Anderlehct

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:00 |  
        1 0

        Výjezd do Belgie by se dal pěkně skloubit s uctěním památky Barry.

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Petr9608     před 8 lety 04.08.2016 17:31 |  
          0 0

          A ono by třeba bylo i v silách se dovědět, kde odpočívá?

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Petr9608     před 8 lety 03.08.2016 22:55 |  
      1 0

      + Šachťar

      Hmmmm, tomu by bylo co vracet :o)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 03.08.2016 23:00 |  
        0 0

        Tak ten bych si přál! Shodou okolností znám pár lidí, co Šachťaru fandí. :)

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Robinator     před 8 lety 03.08.2016 23:07 |  
          1 0

          všichni těžký soupeři .. ale pokecame si o tom radši až zítra večer :))

  10. Sestava dnes

    pinochet     před 8 lety 04.08.2016 00:11 |  
    0 0

    Nemyslím si, že v sestavě bude chybět Souček. Dle mého budeme hrát na dva defendy, s Hušbym skoro na tři a ty doplní Zmrhal, venku je vždy platnější než do plných a duo van Kessel/Škoda, ale nedivil bych se, kdyby před Kesselem dostal přednost Mešanovič.

    • Re: Sestava dnes

      JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 01:23 |  
      0 0

      Tak to je odvážný tip. Podle mě nebudeme hrát na 2 štíty, protože jsme to nehráli ani jednou v přípravě a ani jednou pod Uhrinem vůbec. Mešanoviće se v záloze také nebojím, zato ten Souček je docela realistický odhad. Ale nepříjemný.

    • Re: Sestava dnes

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 08:38 |  
      4 0

      Taky bych tipnul, ze budou dva stity, ale Mesanovice místo Skody neočekávám. Jinak me celkem mrzi ty výlevy proti nasim hracum, Zmrhal, Soucek, Mikula, všechno jsou to mladi poctivi hraci, tohle si nezaslouzi. Zmrhal se Souckem nejsou mozna v nejlepší forme, ale oba uz dokazali, ze fotbal hrat umi a nepochybuju, ze se zas dostanou do formy. Mikula hral velmi dobře. Argument, ze když nastoupil Mihali, tak sice taky nic nepredvedl, ale kdyby se mu dařilo, tak by to urcite bylo mnohem lepsi, mi prijde usmevny..

      • Re: Sestava dnes

        Robinator     před 8 lety 04.08.2016 09:51 |  
        2 1

        mladí, poctivý..to asi jo, ale Zmrhal hraje ligu několik let a posun u něj žádný nevidím a Součkovi se povedlo pár zápasů, od té doby hraje prakticky neustále těžkej podprůměr a furt má místo v základu předplacené, jak se zdá. Doufám, že se budu plést a oba dva, pokud nastoupí ukážou, že na to mají..Přeju jim to..ale prostě dlouhodobě ukazují pravý opak..

        • Re: Sestava dnes

          Kenny     před 8 lety 04.08.2016 16:56 |  
          2 0

          Já žeru tohle oddůvodnění. ..." Součkovi se povedlo pár zápasů, od té doby hraje prakticky neustále těžkej podprůměr".... Vždyť je to sprostá lež. Souček byl oporou celou minulou sezónu, některá utkání vyloženě sám rozhodl. A teď jsou odehrány pouhé TŘI soutěžní zápasy. Je snad logické že mladý hráč nemá ještě tolik stabilní výkonnost, ne? Podívej teď na Baráka, taky je zatím dalek závěru jara. Chce to trochu trpělivosti.

      • Re: Sestava dnes

        JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:58 |  
        1 1

        Mně přijde úsměvné, že si někdo myslí, že má nějakou spojitost navážení se do hráčů a fakt, že jsou odchovanci.

        Až nebude hrát Zmrhal alibistický fotbal bez náběhů a nabízení se, až Souček jednou přidá do kroku a neztratí míč při rozehrávce, tak budu spokojenej. Ono to není zase tak moc. Ale dokud to nedělají, zabírají místo v sestavě lepším. Mihalíkovi a Šćukovi.

        • Re: Sestava dnes

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:07 |  
          1 0

          Nic takového jsem ani nenaznacil. Mne jen prijde, ty odsudky jsou zbytecne vostry, chtelo by to trochu rozvahy a slusnosti. Asi bych videl v sestave taky radej nekoho jiného (i když Mihalik a Zmrhal mi prijdou dost vyrovnani), ale takovahle alergie vuci vlastním hracum mi prijde prehnana.

  11. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:09 |  
    0 0

    Z iDnes:


    ""A třetí místo uprostřed hřiště? O to se perou Levan Kenia, Antonín Barák a Jasmin Ščuk (a to ještě Robert Hrubý odešel na hostování do Teplic). Podle dosavadního průběhu sezony a předchozí přípravy to vypadá, že do sestavy mají všichni tři zhruba stejně daleko.

    „Vybrat je někdy těžké, jako třeba teď před čtvrteční odvetou. Záleží na taktice. Proti Riu Ave budeme chtít hrát tak, abychom nedostali gól,“ vysvětlil Uhrin.""

    To vypadá na střed hřiště Souček - Hušbauer - Ščuk.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:50 |  
      2 2

      To mě poser. Co udělal Souček tak světovorného, že má předplacené místo v základní sestavě, i když je to zatím náš snad nejhorší hráč?

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:51 |  
      7 0

      No prijde mi zvlastni, ze Soucka a Husbauera ma v hierarchii vys nez Scuka, Keniu a Baraka. Prijdou mi minimalne dost vyrovnani, vlastne bych zpis vyzkousel variantu s temi tremi, co ma DU na druhé koleji..

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:54 |  
        0 0

        Přesně tak.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        smely (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:19 |  
        5 0

        tak ja stale verim, ze DUVCD, nicmene, kdybych mel moznost mu do toho kecat, tak bych se asi primluvil za vyzkouseni stredu Scuk-Husbauer-Kenia s prvni volbou na vystridani Barak...ale tu moznost nemam, takze verim, ze DUVCD...

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        Jachym     před 8 lety 04.08.2016 10:28 |  
        5 0

        Souček je evidentně z formy, v současnosti to není na zdaleka na základ ve Slavii, natož na reprezentaci, o které se v souvislosti s ním píše v článku na Idnesu. Hušbauer si svoje jakžtakž uhraje a překvapil mě svou bojovností. Na místě, na kterém hraje, ovšem neuplatní svou hlavní devizu - solidní střelu zpoza šestnáctky. Kenia, ke kterému jsem byl dříve velmi kritický, zjevně neztatrpkl a zapracoval na fyzičce, a proto je správně v základu. Tam bych rád viděl i Baráka, který byl na jaře výborný. Hodně si slibuji i od Ščuka, který nám vlastně zajistil pohárovou Evropu svým gólem ve finále českého poháru proti Jablonci. Ale z hlediska konzistentnosti bych celou zálohu zatím nepřekopával. Zatím bych posadil Součka, ponechal Hušbauera a poslal tam Ščuka.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 09:55 |  
      2 0

      Řekněte mi, že se mi to jenom zdá, díky.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        japhy     před 8 lety 04.08.2016 10:18 |  
        1 0

        To se ti jenom zdá. Nemáš zač :)
        A teď to ještě někdo řekněte mě, protože to vážně nemůže být pravda. My sem po dlouhé době vodíme na naše poměry top hráče a nejdůležitější bude nedostat gól. Přesně tohle myšlení a taktika zabíjí hráče typu GvK.
        Konečně máme velikou variabilitu ve středu zálohy, kdy se to dá krásně mixovat. Ale to ne, Dušánek tam má 2 jistoty a o zbylé místečko se poperou tři borci, co by z fleku mohli jít do základu.

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:01 |  
          0 1

          Díky. :-)
          Přesně tak, 3 nejlepší hráči se perou o 1 místo a 2 nejhorší z těch 5 maj to místo předplacený nebo nevím.. Upřímně se ani na večer netěším, protože budem betonovat a doufat, že dáme nějakej haluz gol. Protože normální gol dát nemůžem, když máme 2 hráče ve středu zálohy dopředu nepoužitelný.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 12:04 |  
      1 0

      Taky si myslím. Dal bych ruku do ohně za to, že to tak bude. Obávám se, že když nezahraje Ščuk životní zápas, tak bude střed zálohy naprosto jalový směrem dopředu.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      valkys     před 8 lety 04.08.2016 17:46 |  
      0 0

      No já to třeba pochopil tak, že věty o tom, kdo má jak předplacené místo na hřišti, jsou jen výmyslem pisálka a DUVCD odpovídal na otázku, jak je těžké vybrat 3 z 5 hráčů do středu zálohy.

  12. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    honzaccc     před 8 lety 04.08.2016 10:20 |  
    0 0

    Podlě mě nasadí DU beton a bude doufat v protiúoky. Proto bych zvážil, zda by to nechtělo na hrot místo Škodovky turboletadlo Gina ....

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:25 |  
      8 0

      Nepostavit nejlepšího hrace, který jako jediny predstavoval v prvním zapase pro soupere nebezpečí, by byla kravina.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        marty9     před 8 lety 04.08.2016 10:29 |  
        4 0

        Souhlas, Škoďák jako jediný zatápěl obraně Rio Ave v prvním utkání a je to (bohužel) jediný náš hráč v současnosti, kterej si umí vypracovat šanci z ničeho.
        Já osobně bych chtěl toto:

        Pavlenka - Mikula, Deli, Bílek, Bořil - Ščuk - Hušbauer, Barák - Mihalík, GvK - Škoda

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          Hektor     před 8 lety 04.08.2016 14:55 |  
          0 0

          Tak asi štěstí, že to nestavíš ty. Když po našich třech pohárových zápasech někdo postaví zálohu bez Kenii, tak buď ty zápasy neviděl, nebo nerozumí fotbalu. Ale Ščuka místo Součka tam máš správně.

          • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

            marty9     před 8 lety 04.08.2016 15:30 |  
            1 0

            No já jsem rád, že nejsem DU, to bez debat :) nicméně myslím, že je potřeba začít trošku defenzivněji a čekat, co předvede Rio.. pokud by nám teklo do bot nebo to pořád bylo 0:0, myslím, že je lepší tam Keniu poslat čerstvého z lavičky aby to rozproudil, než aby začal od začátku.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        honzaccc     před 8 lety 04.08.2016 14:09 |  
        0 0

        Právě mám obavu, aby tam chudák neběhal sám mezi obráncema .....

        Uvidíme, já tipuju dnes 1:3 pro nás :)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Jachym     před 8 lety 04.08.2016 10:41 |  
      0 0

      To je podle mě nesmysl. Škoďák je opět ve formě a není jeho vinou, že mu ruský sudí posledně neuznal regulérní gól. Ať klidně hraje i van Kessel, dostává přihrávky do běhu, kde uplatní svou rychlost a centry hledá Škodu. Tomu to tam určitě musí opět padnout. Poté, co dostal vylepšenou smlouvu a finanční bonus, se zdá opět ve formě, v jaké si ho přejeme mít.

  13. zápas

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:37 |  
    3 0

    Přátelé v sešívaném, rád bych se mýlil, ale podle mě to bude docela holomajzna (i když věřím, že se šťastnou koncovkou pro naše borce). Kdybych měl DU radit, tak bych asi posadil Součka a nacpal tam někam Jasmina...

    • Re: zápas

      JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 10:44 |  
      0 1

      Také si myslím, že to bude holomajzna. Souček, Hušbauer, Zmrhal, Jasmin, to jsou 4 defenzivní hráči do zálohy (Zmrhal je dopředu nulovej). Do toho van Kessel, který potřebuje dávat míč po zemi do běhu, což mu nikdo nedá, takže se zas bude utápět na lajně zády k brance. A jediný útočník Škoda – spasitel. Jako uznávám, že Portugalsko vyhrálo s holomajznou ME, Chelsea se zaparkovaným autobusem před bránou Ligu mistrů. Tak jedeme asi na výsledek. Jenže v této holomajzňácké sestavě stačí dostat gól a už tam nebude nikdo, kdo jeden vstřelí.

      • Re: zápas

        Robinator     před 8 lety 04.08.2016 11:00 |  
        0 0

        já jsem doufal, že jedeme vstřelit gol a rozdat si to s nimi na férovku..ted jedeme hlavně nedostat gol..takže si jedeme pro 0:0 a pak dej se vule bozi :D

        mame stesti, ze dopredu je to Rio Ave taky marný, takze se muze stat, ze to bude opravdu nula nula..podle me budeme hodne spolehat na standartni situace

        • Re: zápas

          JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 11:06 |  
          0 0

          Zse na druhou stranu naposledy jsme si to „rozdávali na férovku“ s Arsenalem na Emirates, jestli se nepletu. :) Já si myslím, že čím déle udržíme 0:0, tím větší šanci budeme mít, protože oni to budou muset otvírat. Potud v pořádku. Ale nemůžeme mít v sestavě 7 defenzivních hráčů, jednoho neviditelného (špatně využitelného) a Škodu. Protože po té 70. minutě někdo ten gól dát bude muset. Na 0:0 můžeme hrát i s fotbalisty.

          • Re: zápas

            Robinator     před 8 lety 04.08.2016 11:17 |  
            1 0

            na druhou stranu proč by to museli otevírat..Klidně můžou hrát taky na 0:0 a čekat a věřit, že si toho gola dají..

          • Re: zápas

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:04 |  
            1 0

            Tak asi nikdo moc netvrdí, abychom to úplně otevřeli. Můžeme hrát trošku více defenzivně než obvykle, ale musíme tam mít hráče, co vymyslí i něco dopředu, ne jen že si to svoje odbrání.

            • Re: zápas

              JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:07 |  
              0 0

              Jo, s tím souhlasím.

      • Re: zápas

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 12:16 |  
        1 0

        Zase na druhou stranu, s domácím výsledkem 0:0 mi dává docela logiku hrát v odvetě odzadu a na brejky. Vzhledem k tomu, že naše dosavadní snaha o kombinaci je poněkud krkolomná, věřím, že by to mohl být efektivní způsob jak postoupit. Věřím, že z nějakého rychlého kontru po straně (proto by měl na křídle hrát místo Zmrhala Mihalík) by se mohlo něco urodit, případně ze standardní situace.

        Vzhledem k tomu, že Souček s Hušbauerem jsou zjevně neposaditelní, bych rád viděl sestavu:

        Pavlenka - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - Souček, Ščuk - Van Kessel, Hušbauer, Mihalík - Škoda

        • Re: zápas

          Hektor     před 8 lety 04.08.2016 15:01 |  
          0 2

          Tak další sestava bez Kenii, to opravdu ty a tobě podobní nevidíte, že je to náš snad jediný pořádný fotbalista? Hlavně, že tam máš Součka. Ach jo, ještě že už procitl alespoň ten Uhrin.

          • Re: zápas

            afro     před 8 lety 04.08.2016 16:14 |  
            0 0

            bububu ale jasně píše, že má pocit, že Souček a Hušbauer mají místo jisté, takže do středu zálohy doplňoval jen jedno jméno, a to Ščuka...

          • Re: zápas

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 16:44 |  
            2 0

            Ach jo, já fakt nevím, jestli lidi neumíte číst nebo nechápete psaný text. Já osobně bych si troufnul posadit jak Součka, tak Hušbauera. Úplně ze všeho nejradši bych viděl střed ve složení Ščuk a před ním Kenia s Barákem. Keniu považuji za našeho nejlepšího hráče a od doby, co k nám přišel, se ho tady zastávám.

            Vzhledem k tomu, že trenér nejsem já, ale Uhrin, tak můj komentář mířil na to, jak bude asi pravděpodobně vypadat sestava dnes večer. Čili popis toho, jak si myslím, že to Uhrin postaví. Ne, co bych si přál já a dalších x fanoušků.

            • Re: zápas

              Hektor     před 8 lety 04.08.2016 23:07 |  
              0 0

              Tak sorry, já jak vidím sestavu bez Kenii, tak už jsem nasranej, a právě skončený zápas mi dal za pravdu. Ve druhé půli naprosto tragický výkon, po příchodu Ščuka už jsem jen čekal na Frydrycha místo Škody. Nevím proč nešel včas třeba Mihalík místo Zmrhala, hrajeme hrozně proti deseti a Uhrin místo toho aby to prostřídal, tak si nechá 2 střídání na nastavení.

            • Re: zápas

              Hektor     před 8 lety 04.08.2016 23:09 |  
              0 0

              Jinak střed zálohy Ščuk, Kenia, Barák máme stejný a vidíš, nepostavil ani jednoho.

  14. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 11:07 |  
    2 1

    V tomto důležitém zápase nechť je třeba DU konzervativní, jelikož udělat v sestavě víc změn by mohl být problém, ale v rozhovoru DU potvrdil to, co si mnoho z nás tady myslí už dlouho. Má své minimálně dva hráče v záloze, které neposadí a nechce ani vyzkoušet nic jiného. To prostě nepochopím. Když si vezmu, jakou perspektivu a potenciál má v sobě nejlepší hráč konce jara Barák a DU ho nestaví.....A jestli ještě řekne, že si Hušbauer ten standard odehraje vždy a proto bude hrát stále.....
    Spíš bych během podzimu očekával, že bude chtít hrát DU nadstandard.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 11:23 |  
      2 0

      No DU je typicky cesky opatrny trenér, Soucek s Husbauerem zrejme dobře drzi pozice a plni pokyny, coz je fajn. Bohuzel nejsou moc kreativni, jenomze u nas v cesku se na kreativitu moc neveri, spis se veri na fotbal, se kterym se tu udelaly uspechy - tedy pevna obrana, nakopavani micu na utocniky, spolehani se na standardky. U nas se proste neveri v kombinacni ofenzivni fotbal. Když jde do tuhého, 99% ceskych trenéru povazuje kombinaci za riziko, konecne videli jsme to i n ME.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        Grobar     před 8 lety 04.08.2016 12:09 |  
        1 0

        Je to tak, DU staví hru na obraně. A od toho vše odvíjí. Co se týče zálohy, tak proto dostávájí přednost hráči typu Hušbauer, Zmrhal, Souček, jelikož jsou velmi platní zejména v defenzivní činnosti. Na zápas s Rio Ave by podle mě měli nastoupit. Možná místo Součka bych dal šanci Ščukovi. Každopádně v ligových zápasech doma s průměrnými týmy bych určitě preferoval Baráka, Mihalíka, Mingazova, tyto týmy musíme výrazně přehrávat a tvořit hru. Kenia a do blízké budoucnosti i van Kessel by měli hrát pravidelně, do ofenzívy mají nesporné kvality. Šventa bych raději viděl na kraji obrany místo Mikuly, přestože si svoji práci dozadu plní dobře. V záloze máme celkem dobrou konkurenci i bez Šventa.

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          paweza (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 14:34 |  
          2 0

          Řekl bych, že vás během sezóny DU vyvede z omylu o obrané hře, to je můj názor. Aby byla nějaká ofenzivní hra plná kombinace, tak se ten tým prostě musí sehrát, a to nepůjde dokud se neustálí kádr, což, po dalších šesti příchodech a různých zraněních a nemocem v přípravě v létě, zase pár zápasů potrvá. Naučit tým bránit je základ, zvláště pokud chceme hrát poháry, tak obrana prostě musí šlapat, ten útok se časem také přidá, věřím tomu.

  15. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Fulham     před 8 lety 04.08.2016 11:12 |  
    6 0

    Tak jsem pečlivě pročetl názory!!!(většinou slušnou formou) místních trenérů a přidám svůj trenérský pohled - kluci zlatí a DU nějak to dnes ukopejte do postupu, za týden o tom jak nikdo neví!!!! :-)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      donford     před 8 lety 04.08.2016 12:44 |  
      1 0

      Pořád si myslím, že musíme hrát na jistotu, dnes žádný experiment, tedy střed Ščuk a Hušbauer, křídla asi jasná a pod Škodou Kenia. Proti Zlínu v příštím kole by se mohl vyzkoušet Frydrych, Berkovec, Švento (?), ve středu určitě Barák, zkusit Mingazova a dopředu Mešanoviče. Ať si udělá obrázek DU v ostrém zápase a podle toho rozhodne, pokud ovšem půjdeme dál. Takhle se v tom pořád plácáme a říkáme jeden hot a druhý čehý. Shoda být nemůže.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Jachym     před 8 lety 04.08.2016 12:52 |  
      5 0

      Máš pravdu. Jsme tady samí experti a velmi přesně víme, jak by to Uhrin měl poskládat, ale na rozdíl od expertů na oficiálkách to většinou sdělujeme slušně a konstruktivně:-) Na druhou stranu, když trenérova taktika přinese úspěch/postup, ať klidně chytá Hušbauer, Mikula hraje špílmachra ve středu pole a na hrotu ať je místo Škoďáka Berkovec:-)

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:04 |  
      1 0

      Ja to vidim jasne,kdyz dame vic golu,nez souper,nemuzeme nepostoupit:) Takze bych postavil ofenzivni sestavu se 2 utocnikama.:)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        smely (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:33 |  
        0 0

        staci kdyz dame stejne golu jako souper :-)

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:36 |  
        0 0

        Ja to vidím,že nepostoupíme protože venku těch golů více než soupeř nedáme,nejsem žádný expert nejsem.K tomuto názoru mě vede výkon který jsme předvedli v Tallinu navíc máme pohárově nezkušené mužstvo.

        • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

          paweza (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 14:21 |  
          0 0

          Neřekl bych, že je Rio nějak výrazně pohárově zkušenější.. Pokud zopakujeme podobný nebo lepší výkon jako v Edenu, tak už tam něco Škoďákovi padnout musí, soupeř to bude muset otevřít a pak uteče Gino a dá na 2:0. :)

  16. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 13:28 |  
    2 0

    Co lze asi tak ocekvat od dnesniho zapasu?
    1) souper na nas vlitne a pokusi se v prvnich 15 minutach rozhodnout o osudu tohoto stretu.
    2) pokud se mu podari, ze nam vsterli gol, zacne hrat opatrne s vedomim ze ma velmi dobrou obranou cinnost. v druhem pripade se stejne vice zatahne a zacne hrat vice stylem, kdo drzi mic, sanci si vytvori.

    na nas tedy bude v prvni rade prezit uvodni napor, ale hlavne byt nebezpecny smerem dopredu a to predevsim z brejku. odkopavane mice kamsi v pred budou mit za nasledek pouze to ze budeme pod vetsim tlakem. tedy je poteba mit na place rychle a durazne hrace smerem dopredu. v pravo Gino, v levo Zmrhal. Skoda je jasny. ctrtym do party musi, pokud je zdrav byt Kenia, pokud neni zdrav na 100% tak jej nechat radeji na konec zapasu pokud by bylo potreba. tedy pak bych zvolil Mesanovice. je ze vsech nejrychlejsi.
    def. stit ja bych dal prednost pred Soucekm Scukovi. duvodu je vic, ale Soucek neni v top forme. samozrejme je otazka jak je na tom Scuk. to nevim, ale odtud z kresla a po tom co jsem videl, hrat stejne uzitecne by mel zvladnout a mohl by pridat i vice zkusenosti. Druhy hrac do stredu zalohy je pro mne Husbauer. je to hrac co zvedne hlavu a je schopny poslat prihravku na nabihajiciho hrace. Barak, je zajimavy hrac a budu rad kdyz pak nastoupi v lize, ale dnes na lavicku.
    obranu bych pak nemenil, Mikula, Bilek, Deli, Boril a v brane Pavlenka.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      honzaccc     před 8 lety 04.08.2016 14:11 |  
      2 0

      Nejlepší obrana je útok, a proto navrhuju, aby jsme jim tam šoupli během 15 minut 3 góly :D

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 14:11 |  
      0 0

      Ja spis ocekavam, ze Rio bude drzet mic, nez ze na nas vlitne. Prislo mi, ze hrajou spis pomalou kombinaci, moc golu při jejich zápasech nepada. My budem hrat zezadu a budem mit zas problem udrzet mic proti presingu. Rozhodne 1 - 2 povedene akce.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 07:49 |  
        0 0

        byl jsi blize :) ale nam se docela darilo presovat. prislo mi ze hrali hur jak u nas.

  17. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Ferky     před 8 lety 04.08.2016 14:21 |  
    7 0

    Zatímco na zápasy v Edenu s Levadií a s Rio Ave jsem se těšil, dnes cítím trošku nervozitu. Hrozně moc si přeji, aby to kluci zvládli. Líbilo by se mi na ně vlétnout a do poločasu rozhodnout. Ale všichni víme, že se to nestane a že to není správný způsob jak přistoupit k zápasu. Klíčem bude pevná obrana a nedělat chyby a využít rychlé brejky. Naše největší šance v Edenu byly po brejcích, pokud si dobře vzpomínám. Zisk míče v obraně nebo ve středu zálohy, přenesení na rychlý kraj a centr ze strany. Jen u Milanova gólu/nególu to byl dlouhý nákop dopředu dá se říct naslepo.

    Složení obrany je jasné, na něm se shodneme. Zálohu bych složil Mihalík-Ščuk-Hušbauer-Barák-Zmrhal a na hrotu Škoďák. Myslím, že nakonec nastoupí Gino a Suk, ale poskládal bych to takto. Budeme zalezlí vzadu, budeme bránit. Jaro i Jarda jsou defenzivnější křídla, než třeba Gino a bude potřeba vypomáhat obráncům. Honza Mikula to zvládl v Praze skvěle, ale častokrát měl proti sobě dva hráče. To se nesmí stávat. Navíc mi přišlo, že Rio ke konci odcházeli síly. Byl to jejich první soutěžní zápas a každý kdo někdy hrál fotbal, i třeba prales, ví že příprava a soutěž je něco jiného.

    Levana s Ginem bych na ně pustil kolem 65-70 minuty, pokud to bude 0:0. Tam na ně vlítnou jak dva hladový vlčáci a obránci nebudou vědět co se děje. Proto bych postavil Tondu. Který navíc bude mít motivaci se ukázat a bude makat. Navíc Levan musel střídat kvůli křečím. Je to rozdílový hráč a kdyby se mělo rozhodovat až v prodloužení, chci ho mít na hřišti.

    Ještě bych rád zmínil dvě věci. První se týká naší hry. Asi všichni bychom chtěli hrát pohledný kombinační fotbal, jako nám ukázali Portugalci, nebo jak to umí Arsenal nebo Barcelona. Krátké přihrávky na pětníku, kombinace kolem obránců. Ti kluci na to mají, máme v týmu skvělé techniky. Tak proč to nejde? Odpověď je podle mě v hlavě. Oni si nevěří. Na Ginovi to bylo vidět proti Levadii a hlavně proti Riu. Nejsou otrkaní Evropou, ale když si to sedne, tak to půjde.

    A za druhé četl jsem na iSportu článek o Plzni a možném posilování. Šádek tam říká, že ze Sparty a Slavie se koupit hráč prostě nedá. Tohle mě hrozně těší, že jsme tam, kam patříme. Prostě ze Slavie v případě kvality jen do zahraničí!!

    Tip na dnešek: 1:1 a postup. Bude to těžké, ale věřím.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 14:36 |  
      3 0

      No je to v hlave, to mas pravdu. Chtelo by to aspoň trochu udrzet mic v kombinaci a dostavat se dopředu, když budem pasivni a porad ztrácet mice, tak se Rio dostane do tlaku a ten gol nakonec da. A hrat na 0:0 a ke konci dostat, to by moc takticke nebylo. Portugalci zas nejsou buhvijakej tym, takze trocha odvahy by dneska podle me bodla.

      • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

        Pepino44     před 8 lety 04.08.2016 15:11 |  
        0 0

        O tom, že je to i v hlavě žádná, ale s těmi skvělými technickými hráči jsi to přehnal. Techničtí na naší ligu- možná pár. V zápase s Rio Ave byl znát ten rozdíl v technice. U Portugalců ukázkové zpracování balonu, perfektní vedení míče, přesné přihrávky z jedné , to jsem u našich hráčů moc neviděl. Takoví hráči, kteří umějí dát balon rychle od nohy (z jedné, nebo po přesném zpracování,kdy jim balon zůstane u nohy ve směru kde chtějí) se velmi těžko presují. Na to naši hráči z naší ligy nejsou moc zvyklí. Bude to tam opravdu velmi těžké, ale věřím.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Jachym     před 8 lety 04.08.2016 15:02 |  
      1 0

      "Krátké přihrávky na pětníku, kombinace kolem obránců." Ono ale záleží na soupeři. Tohle se nám bude asi v pohodě dařit proti Kardašově Řečici, ale už hůře proti Jihlavě, ještě hůře proti Riu Ave atd. Rio je technicky vyspělejší než my, a proto je musíme přehrát důrazem v koncovce a rychlými protiútoky. Rio to doma pravděpodobně více otevře a v tom je naše šance.

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Fulham     před 8 lety 04.08.2016 15:30 |  
      1 0

      Přesně jak píše Ferky - před venkovním zápasem jsem také podstatně víc nervní než když se hraje v Edenu. Asi je to tím, že z přípravy vypadává Koule.. :-)

  18. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 17:24 |  
    0 0

    Nervozita roste každou minutou, už aby to bylo za náma :) ! Jsem zvědavej na nasazení hráčů a doufejme i v lepší fotbal z naší strany ...

  19. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Petr9608     před 8 lety 04.08.2016 17:45 |  
    0 0

    Viděl bych to tak, že Rio nedá více než jeden gól.

    V tom případě by nepostup znamenal to, že jsme (z evropského pohledu) jen lehce nadprůměrnému soupeři nebyli schopni dát za 180 (210) minut gól. A to by byla hodně ošklivá vizitka, vzhledem k papírové kvalitě našeho útoku.

  20. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 19:26 |  
    0 0

    Panove mam prosbu,jsem v zahranici a mam sebou jen ipad a chtel bych se na to dneska kouknout na netu. Coz CT4 samozrejme nefrci a ja jsem vzdy zvyklej koukat na kompu na rojadirecta.tv akorat ze to ipadu nebezi kvuli flashi. Nemate nekdo ozkousene odkazy na sledovani fotbalu,ktere bezi i na ipadu nebo iphonu? Predem diky za tipy,zahranite me od okousanych prstu u textaku! ;) At zije Slavia!!!

    • Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

      Petrslav     před 8 lety 04.08.2016 19:50 |  
      0 0

      Co aplikace ČT Sport? Přes tu mi šlo sledovat přenosy ČT na tabletu i v zahraničí, ale je to už rok, tak nevim, jestli to za tu dobu neupravili. A nevim, jestli ta aplikace existuje i pro operační systém iPadu. Ale za pokus nic nedáš

  21. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    malan (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 19:47 |  
    0 0

    No, "zajímavá" sestava.....Budeme hrát Prešov s obráncem v záloze:-D

  22. Odvety 3. kola

    JS (přítel SN)     před 8 lety 04.08.2016 19:50 |  
    0 0

    Mimochodem, dneska držím palce i Vojvodině, která musí v Bělorusku vstřelit gól po domácí remíze 1:1, a Hajduku, který to má snad dané. A kromě toho pak jsem ještě „neslávisticky“ zaujat v utkání West Ham – Domžale, které se postaralo o překvapení kola minule.

  23. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    podol (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 06:52 |  
    0 0

    Přiznávám svou obrovskou radost. Další postupný cíl byl splněn a jdeme dál. Děkuji za to hráčům i trenérovi, nyní nás čeká zcela jistě silnější soupeř, ale Slavia většinou hraje lépe proti silnějšímu, než papírově slabšímu. Také jsem měl výhrady k naší sestavě, s kterou jsme šli do zápasu. Ukázalo se, že trenér ji poskládal dobře. Už jsem se mu v duchu za sebe omluvil. Ale ty kritické reakce nás Slávistů jsou způsobeny hlavně touhou mít Slavii na vrcholu, kam svou historií i jménem patří. A chceme, aby to bylo co nejrychleji, nejlépe hned. Ale to nejde, bude to až po tvrdé práci, vytrvalosti a spolupráci. Ale jsem přesvědčen, že cíle Slavia dosáhne a že se již hodně přiblížil.
    Podol

  24. Re: Proti Rio Ave o postup do playoff Evropské ligy

    smely (přítel SN)     před 8 lety 05.08.2016 07:16 |  
    0 0

    Zaslouzenej postup! První půle slusna, druhou sem neviděl. Teda Já ji pochopitelne viděl, ale dělam jako že nevidel Jedeme Slavia !!!