Fortuna liga

Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

Mysleli jsme si, že se dočkáme minulý týden, leč nestalo se tak. O to pikantnější bude zítřejší zápas proti Zlínu, který bude pro sešívané premiérou v nově pojmenované nejvyšší soutěži. Zápas, který se kvůli Evropské lize hraje netradičně až v pondělí, nabídne O2 Sport.

Je svým způsobem netradiční, že i když nemají ještě slávisté ani jeden ligový zápas, mají za sebou již 4 soutěžní. Ten poslední na hřišti Rio Ave si jistě dobře pamatujete, ostatně, je to jen pár dní (pokud jste tedy neoslavili postup takovým množstvím portského, že by hlava začala vynechávat). Zápas dvou poločasů, který však pro zítřejší zápolení není moc směrodatný, alespoň dle mého názoru. Poháry a liga, to jsou dvě odlišné disciplíny. Ano, již minulý týden jsem psal o tom, že právě vinou pohárových utkání jde liga trochu stranou, i kdyby nevědomě a neúmyslně (tím spíše po zápasech venku). Nemá cenu však spojovat samotné výkony. A tak ačkoliv má Slavia za sebou již 4 zápasy, žádný z nich nebyl podobný tomu zítřejšímu.

Ono tak asi přichází i vhod, že soupeř není z kategorie těch úplně nejtěžších, spíše naopak. Zlín na jaře totiž nasbíral pouhých 6 bodíků, a i když v létě přivedl Štípka s Hnaníčkem, tak na oplátku přišel o Koreše. Jinak tým zůstal stejný, což, vzhledem k jarním výkonům, nedávalo asi fanouškům z východu republiky příliš klidu. Ten nemohl přijít ani po nevýrazné přípravě. Prohry s Myjavou, Jihlavou a remízy s Frýdkem, Baníkem nebo Znojmem, tím by se asi prvoligový klub zas tak chlubit neměl. Pak však přišlo první ligové kolo a potvrzení, že příprava pro ligu tolik znamenat nemusí. Zlín totiž celkem v poklidu zdolal na domácím hřišti Příbram 2:0, když se gólově prosadili oba stopeři, shodně v závěrech poločasů. Na druhou stranu Příbram minimálně papírově určitě nebude letos patřit mezi nějaké štiky ligy...

I tak, jde o znamení, že Zlín není radno podceňovat. Slavia zatím zdaleka nepřesvědčuje, že by pro ní měl být jakýkoliv zápas procházkou růžovým sadem. Jako varování mohou sloužit i další přední týmy a jejich úvodní zápolení (kde jistě také hraje roli pohárový program). A pamatujete na zápas se Zlínem v Edenu na jaře? Pravda, nejvíc mi utkvělo v paměti, že jsem byl po něm natolik zmrzlý, že jsem nedokázal ani vyndat pozápasovou vítěznou cigaretu z krabičky, ale s tím souvisí i mdlý, nevýrazný a bojácný výkon červenobílých, který mě ne a ne zahřát.

A když už jsme minulý týden zmiňovali tu veskrze negativní bilanci slávistů v Brně, připomeňme si taktéž tu se Zlínem, resp. tehdejším Gottwaldovem, a to konkrétně bilanci domácích zápasů. Ta je totiž naopak o mnoho pozitivnější. Naposledy Slavia nevyhrála doma v roce 1969 (remíza 1:1). A prohra? Tak ta je zavalena již velkým množstvím prachu v novinových archivech - datuje se totiž k roku 1951 (0:4). Na druhou stranu je třeba druhým dechem dodat, že Zlín nikdy nebyl pravidelným účastníkem nejvyšší soutěže, a tak k mnoha střetnutím nedocházelo.

Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Ngadeu Ngadjui, Bílek, Bořil - Souček - Van Kessel, Kenia, Hušbauer, Zmrhal - Mešanovič

2. kolo - Pondělí 08. 08. 2016 18:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
2 - 2
0 - 2
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

71. Gino Ronald van Kessel
90. Muris Mešanovič

FC Zlín
FC Zlín

18. Poznar
30. Holík

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Robinator     před 8 lety 07.08.2016 18:02 |  
    1 0

    ten tip na sestavu se mi vůbec nelíbí

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      tolsimir     před 8 lety 07.08.2016 18:04 |  
      3 1

      no mne taky ne, ale vzhledem k tomu, ze Deli se Skodou maji drobne sramy, tak podle me budou posetreni, Soucek s Husbauerem nebudou sedet nikdy a tak ti vlastne zbyvaji uz jen otazniky Zmrhal/Mihalik a Kenia/Scuk s tim, ze LK je ofenzivnejsi a u Zmrhala si myslim, ze ma pro DU stale o par procent prednost

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        tolsimir     před 8 lety 07.08.2016 18:05 |  
        8 1

        jinak ja bych to postavil mihalik, scuk, husbauer, barak, kenia

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          JS (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 18:16 |  
          1 0

          Přesně takhke bych si to taky moc přál.

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            Robinator     před 8 lety 07.08.2016 18:42 |  
            0 0

            taky bych si to přál..kdy jindy než teď na Zlín..

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 19:06 |  
            0 0

            Navíc, jelikož má JH10 stopku pro další kolo EL, je jasné že ligu hrát bude.

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              pinochet     před 8 lety 07.08.2016 22:37 |  
              0 0

              Tím bych si vůbec nebyl jistý. Kde jinde by měl DU otestovat náhradu za Hušbyho než v utkání se Zlínem. Dle mého bude sestava následovná: Berkovec - Mikula, Bílek, Ngadeu, Bořil - Kessel, Souček, Ščuk, Kenia, Zmrhal/Mihalík - Mešanovič.

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          dupy77     před 8 lety 08.08.2016 16:21 |  
          0 0

          Ano záloha super a gino na hrot

  2. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    JS (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 18:19 |  
    1 0

    Není to asi (s DU) reálné, ale myslím, že Zlín je ideální soupeř na vyzkoušení hráčů, kteří zatím nedostávali tolik příležitostí. Rád bych viděl:
    Pavlenka – Bořil, Frydrich, Ngadeu, Jablonský – Šćuk – Mihalík, Kenia, Barák, Mingazov – Mešanović (van Buren)

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Robinator     před 8 lety 07.08.2016 18:45 |  
      0 0

      jestli bude šetřit toho škodu a deliho..tahle sestava by byla úplně IDEALNI!! Snad budeme chtít Zlín smaznout ne?

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 21:20 |  
      0 0

      Tohle se bohužel nikdy nestane.

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Obr     před 8 lety 07.08.2016 21:35 |  
      0 0

      Frydrych na stoperu s Ngadeu je pro me docela vrazedna kombinace :)

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        JS (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 22:14 |  
        0 0

        Proč?

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          Borgetti     před 8 lety 07.08.2016 22:25 |  
          0 0

          nesehranost?

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            JS (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 22:26 |  
            0 0

            To jo, ale zase někdy se chlaci sehrát musí. Třeba Frydrych by to snad ukočírovat mohl, díky svým zkušenostem a věku.

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              Borgetti     před 8 lety 07.08.2016 22:37 |  
              0 0

              Je to těžké rozhodování pro trenéra, protože když se to nepovede tenhle experiment, tak to odnese on, ale je fakt, že zkoušet se musí. Možná by někdy mohl zkusit hrát na 3 stopery: Ngadeu - Bílek - Frydrych, 4 záložníci: Zmrhal (Švento) Souček, Hušbauer, Mihalík, a 3 útočníci: Mešanovič - Škoda - van Kessel. To mě teď tak napadlo. Myslím, že kvalita Slavie oproti Zlínu je o dost větší, že by tuhle formaci mohla hrát. Co myslíš? :)

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              Obr     před 8 lety 07.08.2016 23:17 |  
              0 0

              Spolu jeste nehrali, mam pocit, ze ani v priprave. Navic na Frydrycha zatim nemam uplne kladnej nazor co se tyce jeho kvalit. Ale videl jsem ho jen v par zapasech, takze....zrejme to ale vidi take DU.

              • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

                Pepino44     před 8 lety 08.08.2016 08:22 |  
                0 0

                Já vidím ještě jeden problém, jak Frydrych tak Ngedou hrají zprava a vzhledem k tomu, že spolu ještě nehráli, mohl by to být opravdu velký problém.

                • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

                  dubas     před 8 lety 08.08.2016 09:42 |  
                  0 0

                  No hlavně je potřebujeme porazit. Je srandovní jak by všichni experimentovali se sestavou a kdyby se nevyhrálo, tak DU roznesou:-)

                  • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 09:48 |  
                    0 0

                    Není tomu tak. Alespoň za mě – já bych rád viděl danou příležitost našim náhradníkům v širokém kádru, kterým disponujeme. Protože zatím díky DU neměli šanci přesvědčit. A to i např. Frydrych, který je u nás rok! Liga je dlouhodobá soutěž a jedna porážka nenapáchá takovou škodu, jako v pohárech. Navíc si myslím, že z Uhrinovy „neposaditelné trojice“ Hušbauer – Souček – Zmrhal tam dva se svou současnou formou nemají co dělat.
                    Btw neví se, co je s Jasminem Šćukem, že má drobné problémy po Riu?

  3. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Sedrousek     před 8 lety 07.08.2016 18:20 |  
    0 0

    Potrebujeme proti Zlinu tvorit tak bych dal misto Mikuli Holika pokud jeste neni pripravenej Svento

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      juras72     před 8 lety 07.08.2016 18:34 |  
      1 0

      Holik dnes zapas za juniorku, tak Jablonseho?

  4. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    PetCC     před 8 lety 07.08.2016 19:05 |  
    1 5

    Abychom udrželi linii zdejších komentářů, tak Uhrin je naprd, protože před zápasem jsme na sestupovém, 15. místě!

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      spravnej_jezedak     před 8 lety 07.08.2016 19:37 |  
      0 1

      No to bylo vtipné...

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        PetCC     před 8 lety 07.08.2016 21:46 |  
        1 0

        No mě moc komentáře tady v poslední době vtipný nepřijdou. Kdyžtak je to spíš smutný.

  5. kanonýr

    postovni (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 19:33 |  
    0 0

    Kanonýr! Kanonýr! Hubáček je kanonýr!

  6. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Robinator     před 8 lety 07.08.2016 19:53 |  
    1 0

    Liberec,Plzeň a možná Sparta dnes ztráta..to nám to začíná hezky, to se nám hodí :)

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Petr9608     před 8 lety 07.08.2016 21:10 |  
      1 0

      Jo jo. Ale Bolehlav prostě naštve. V Evropě trapná a v lize se předvádí.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Borgetti     před 8 lety 07.08.2016 22:28 |  
        4 0

        Boleslav porazila Příbram, která má teď 0 bodů, za což jsem moc rád. Ať už nesestoupitelní konečně sestoupí, a Starka ať zmizí z očí pro vždy na vždy!

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      PetCC     před 8 lety 07.08.2016 21:49 |  
      0 0

      Mimochodem, kdo koukal na Teplice jak to šlo Hrubýmu? Vidím, že odehrál skoro celej zápas.

      No a že Kuchta nastoupil hned proti Plzni, to jsem nečekal. Ale uvedl se docela pěkně.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Robinator     před 8 lety 07.08.2016 21:59 |  
        0 0

        škoda že nedal Kuchta tu tutovku..

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          aligator     před 8 lety 07.08.2016 22:09 |  
          1 0

          To nebyl Kuchta, ale Hašek, komentátoři to celou dobu pletly.

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            Robinator     před 8 lety 07.08.2016 22:33 |  
            0 0

            aha :)

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              PetCC     před 8 lety 08.08.2016 15:41 |  
              0 0

              Já samozřejmě Kuchtu podle vzhledu moc neznám, tak mě taky v prní chvíli zmátli, ale v opakovačce byla vidět jmenovka hráče a komentátoři na stadionu to přehlídli.
              A protože na to nikdo nekoukal ve studiu, tak jim opravu nikdo neporadil.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Borgetti     před 8 lety 07.08.2016 22:30 |  
        0 0

        Hrubý měl dobré úseky hry. Má dobré přihrávky. Vidím ho časem jako tvůrce hry, typu Xavi :-)

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          Taho     před 8 lety 08.08.2016 08:09 |  
          0 0

          Souhlas. Jenom by si měl trochu pospíšit. Už to není 20ti letý mladíček.

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            Taho     před 8 lety 08.08.2016 08:11 |  
            0 0

            Tak se dívám : nar. 27.04.1994. To ještě čas má.

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 16:26 |  
              0 0

              Čas má Kuchta, Robert už by měl patřit k tomu lepšímu, co ve Slavii máme. Někdo tu nedavno poukazoval na Hajduk a podobné týmy, kde ještě mladší hráči, než je Robert, tvoří kostru týmu.

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 09:24 |  
          0 0

          Zápas jsem shlédnul celý a mně osobně přišel Robert spíše neviditelný.

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            PetCC     před 8 lety 08.08.2016 15:39 |  
            0 0

            Tak to je na jednu stranu úspěch, protože s důrazným soupeřem měl vždycky Hrubý dost ztrát míče. Takže je teď asi neměl :-)
            Ale v sestřihu jsem viděl, že připravil dlouhou přijrávkou skvělou šanci a od toho je tam hlavně.

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 16:22 |  
              0 0

              Soustředil jsem se hlavně něj, Teplice - natož sparta mne opravdu nezajímají. Nicméně, je pravda, že kvalita byla/je určitě na straně sparty a teplice zejména v druhém poločase uplatňovali beton. Tudíž Robert neměl moc příležitostí ukázat, co v ném je.

  7. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Petr9608     před 8 lety 07.08.2016 20:50 |  
    2 6

    Jsme 15. o pouhé skore před Příbramí.

    UHRIN VEN!!!

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Borgetti     před 8 lety 07.08.2016 22:21 |  
      0 0

      Zabil! :D Zítra budeme 6. + se zápasem k dobru :)

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Jachym     před 8 lety 08.08.2016 10:15 |  
      0 0

      Ale obrana s gólmanem fungují na jedničku. Zatím bez inkasovaného gólu. A naše góly přijdou dneska:-)

  8. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Petr9608     před 8 lety 07.08.2016 20:58 |  
    0 0

    No ale myslím, že to asi bude rekord, který těžko půjde překonat - aby první ligové starty dělilo plných deset dní. Tolik dne bude totiž děli zápasy DUK-TEP a SLA-ZLI

    No ale nyní v týdnu se asi v Brně hrát nebude, co? To už by se asi vědělo. Takže o repre pauze...?

  9. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Obr     před 8 lety 07.08.2016 21:31 |  
    0 0

    Ja bych tam toho Soucka asi i dal, at hraje, protoze zatim se mi moc nelibi. Pavlenka - Mikula, Ngadeu, Bilek, Boril - Van Kessel, Scuk, Suk, Barak, Kenia - Mesanovic

  10. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 21:31 |  
    0 0

    Kolik tipujete diváků? pokud bude 6-7.000, upřimně to pro mně bude zklamání.

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      malan (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 21:42 |  
      0 0

      Njn,tentokrat je ten termin vazne na p.cu,takze o velke navsteve nemuze byt rec.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        steev (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 22:03 |  
        0 1

        Jasne termin neni idealni ale vis jak to je?! Kdo chce hleda zpusoby,kdo nechce hleda duvody. Fanousci nejsou potreba jen v poharech.

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          malan (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 00:01 |  
          2 0

          Ja tam budu:-) Myslel jsem to hlavne z pohledu mimoprazskejch. V pondeli na Zlin proste neprijedou a neni se jim co divit, tohle je nesmyslnej termin.

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            heftyje (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 08:51 |  
            1 0

            No upřímně ani pro pražský to není o moc lepší. U nás se třeba standardně maká od 9 do 6.... A v pondělí většinou nikdo dřív domů nechodí..Nechápu proč to není alespoň od 7, nedejbože od 8..

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 09:26 |  
          1 0

          Když pracuješ mimo Prahu do 5ti, někdy i déle, najdi způsob :-)

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          dupy77     před 8 lety 08.08.2016 16:31 |  
          0 0

          Nikdo nehledá výmluvy ale já např. do půl páté v práci půl hodiny domu a 80 km od edenu nemůžu stíhat a to je nás víc

  11. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    xavi     před 8 lety 07.08.2016 21:48 |  
    2 1

    Věřím že už to bude se Šventem a bez Mikuly,sestava Pavlenka-Švento,Ngadeu,Bílek,Bořil-Mihalík,Hušbauer,Ščuk,Kenia,Kessel-Škoda

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      PetCC     před 8 lety 07.08.2016 21:50 |  
      0 0

      Chceš poslat Mikulu do Jihlavy :-)
      Pořád ho tam chtějí.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        xavi     před 8 lety 07.08.2016 22:25 |  
        8 1

        V první řadě chci obránce u kterýho nebudu mít strach,že namaže soupeřovy do šance,umí nahrát na tři metry a každý jeho souboj neni na kartu.Do Jihlavy asi ne protože nemáme krajních obránců nazbyt,ale na lavičku určitě

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          JS (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 22:27 |  
          2 2

          Díky, konečně někdo, kdo to vidí realisticky a není nadšenej z toho, že si Mikula „odbránil to svoje“.

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            Robinator     před 8 lety 07.08.2016 22:36 |  
            1 0

            vetsine lidí to stačí no..budeme doufat,že trenérovi ne :)))

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          Obr     před 8 lety 07.08.2016 23:20 |  
          0 0

          Podepisuju.

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          YuckFou     před 8 lety 08.08.2016 11:51 |  
          0 0

          Tak to by jsme tam možná mohli s Mikulou poslat i Deliho. :-)

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      JS (přítel SN)     před 8 lety 07.08.2016 22:17 |  
      0 0

      Dušan měl před Riem prý 7-8 dní do normálního tréninku, říkal druhý Dušan.. Takže asi ještě nebude.

  12. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    petrjir     před 8 lety 07.08.2016 22:50 |  
    0 0

    Nemáte někdo prosím naskenovanej dnešní článek z deníku sport? Případně bylo tam něco zajímavého? Diky

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      mirecek1111     před 8 lety 07.08.2016 23:21 |  
      0 0

      Nic moc zajímavého, snad jen potvrdil, že proběhl zájem o toho Švéda, chválil Hušbauera, že hraje, protože je pracovitější do obrany než Barák s Keniou, také že cítil v zimní přestávce tlak na své odvolání a s aktuální hrou je spokojený... :-)

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 09:29 |  
        0 0

        Toto tvrzení krásně charakterizuje styl Dušana U. Mnohé z nás by naopak napadlo, že Kenia je více pracovitější směrem do ofenzivy, bohužel mu to je k ničemu.

  13. Nigérie

    schnaubi     před 8 lety 08.08.2016 01:38 |  
    0 0

    Tak koukám na Fotbal a můžu říct že ti mladí nigerijci se mi hodně líbí navíc jich spostu nehraje ve velkoklubec třeba takový Etebo http://www.transfermarkt.de/oghenekaro-etebo/profil/spieler/409106

    a částky taky nejsou nejvyšší... a proč to říkám? Protože jednoho reprezentanta má i Trenčín. Myslím že tam je z čeho vybírat a né jen z Nigerie. Posil máme letos dost a hráčů taky, ale do budoucna :)

  14. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    zeleznik2     před 8 lety 08.08.2016 08:11 |  
    0 0

    Nic než výhra, pří vší úctě ke Zlínu. Branek moc neočekávám, očekávaná návštěva kolem 7 tisíc, na pondělí a na Prahu určitě výborná návštěva. Určitě budeme některé hráče šetřit

    Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Ngadeu Ngadjui, Bílek, Bořil - Souček - Van Kessel, Kenia, Hušbauer, Zmrhal - Mešanovič
    určitě ne Ngadeu v základu, na DZ vcelku ok, ale na stoperu fakt ne, určitě Frydrych, místo Zmrhala pak Mihalíka, Mešanovič asi ano, ikdyž bych hrál dnes klidně na dva hroty...

    Můj tip : Tip na sestavu: Pavlenka - Mikula, Frydrych, Bílek, Bořil - Souček - Van Kessel, Kenia, Hušbauer, Mihalík - Mešanovič.

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      donford     před 8 lety 08.08.2016 10:45 |  
      0 0

      No a proč toho Ngadeua se vzhledem k zápasům s Anderlechtem dál necepovat na definzivního záložníka? Vždyť to byl byl tah vynikající a nepředvídatelný. Jeho síla je enormní, jeho fyzička o něco méně. Tak ať se tam etabluje a vycvičí.
      V obraně Bořil, Bílek s Frydrychem a na kraji Jablonský a na 2. půli Švento?

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        JS (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 11:56 |  
        0 0

        Co bychom dělali s dalším středním záložníkem? Na DM máme Suka a Ščuka, Uhrin preferuje hru na jednoho, takže bychom měli tři hráče na jeden post.

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          donford     před 8 lety 08.08.2016 12:26 |  
          0 0

          Tak Suk je lehce z formy a Ščuk prý je zase lehce zraněný (zpráva od DU)

          • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

            Robinator     před 8 lety 08.08.2016 12:50 |  
            0 0

            v tom případě bych tam dal Michaela

            • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

              JS (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 13:05 |  
              0 1

              A já bych se Zlínem nehrál na klasického DZ. :D

              • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

                Robinator     před 8 lety 08.08.2016 14:29 |  
                2 0

                hlavně ať hraje Barák,Levan,Mihalík..

              • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

                zeleznik2     před 8 lety 08.08.2016 14:35 |  
                1 0

                Já taky ne, ale DU to tak prostě hraje, navíc stále preferuje Součka se Zmrhalem, ikdyž se jim dvakrát nedaří. Ščuk už zase zraněný?bože mi kupujeme snad jen lazary, za Bolku hrál pravidelně, jen, co k nám přijde už marodí, to samý Mingazov...

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        zeleznik2     před 8 lety 08.08.2016 14:33 |  
        0 0

        Ano proti Riu Ave Ngadaeu na DZ velmi dobrý, ale Anderlecht, při vší úctě k Portugalcům je jiný level, to by byla ta pravá zkouška ohněm. Obrana ve složení Bořil, Bílek, Frydrych, Jablonský za mne pro, Dušan pak na druhou půli s aplausem. Ale DU to určitě postaví jinak...

  15. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Pedro08     před 8 lety 08.08.2016 08:34 |  
    2 0

    Sestva je celkem jedno, doufám v pěkný fotbal a nic než vítězství by se soupeři typu Zlín nemělo být v myslích hráčů ani fanoušků. Deklarovaná návštěva 7 tisíc je pro mne velkým zklamáním, škoda, že více lidí nekoupilo permici, myslím, že se letos těžce vyplatí do kteréhokoli sektoru i v případě, že člověk sem tam vynechá.

  16. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Balvan86     před 8 lety 08.08.2016 12:17 |  
    0 0

    Můj tip na sestavu:
    Pavlenka - Holík, Ngadeu, Frydrych, Jablonský - Ščuk - Mihalík, Barák, Kenia, Švento - Mešanovič

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Robinator     před 8 lety 08.08.2016 12:21 |  
      0 0

      to je tip nebo přání? :)

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Balvan86     před 8 lety 08.08.2016 13:19 |  
        1 0

        Spíš asi přání. Ale jsem toho názoru, že by měli dostat šanci hráči, kteří si ještě moc nekopli, aby se do toho zas dostali. :)

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          Robinator     před 8 lety 08.08.2016 14:10 |  
          1 0

          taky v to doufám, z práce spěchám přímo na místo, tak doufám,..že budeme ofenzivně ladění :)

  17. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    travel (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 13:12 |  
    1 0

    Jsem rád,že se dnes důstojně rozloučíme s Latkou a Pitákem.Velké díky,co jste pro Slavii vykonali.

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      winter (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 13:54 |  
      6 0

      Já se obávám že to moc důstojné rozloučení nebude, když to klub ohlásí 4 hodiny předem.. TS tak nemá šanci těmhle legendám například nachystat choreo, navíc návštěva bude slabá okolo 7 tisíc.. Přišlo by mi důstojnější rozloučit se s nimi na vyprodaném stadionu proti Anderlechtu třeba s celotribunovým choreem.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        afro     před 8 lety 08.08.2016 14:34 |  
        0 0

        Tak oni kluci z TS co připravují choreo mají asi lepší info než my. Horší je ta předpokládaná návštěva, ale věřím v 8k+.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        travel (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 15:59 |  
        1 0

        Souhlas,lepší by to bylo s Anderlechtem,ale já jsem rád,ze je to dnes.V sobotu totiž odjíždíme na 2 týdny na dovolenou a s Anderlechtem nejenže nebudu přítomen,ale asi to vůbec neuvidím.Loni,když jsem se vrátil v září z dovolené a podíval se na SN,tak jsem málem radostí spadl pod stůl-změna vlastníka.Takže pane Tvrdíku,až se vrátím letos,tak bych rád ,aby i stadion měl nového vlastníka (nebo v nejbližší době).Současně by to byl krásný dárek k mým 60. nar.A vůbec bych se nezlobil,kdyby jste osvobodili i hokejovou Slavii od současného majitele a tím ji i zachránili,jako fotbalovou.

  18. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    heftyje (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 13:36 |  
    0 0

    Pavlenka-bořil, frydrych, ngadoui, švento - van kessel, barák, hušbauer, kenia, mihalík - mešanovič

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      marp (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 13:56 |  
      1 2

      Co takhle naučit se jména našich hráčů? Komolení je známka neúcty.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        heftyje (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 14:36 |  
        0 0

        Come on! sám řekl, že mu to nevadí...

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        afro     před 8 lety 08.08.2016 14:37 |  
        0 0

        Zkomolil jedno pro našince exotický jméno, jestli se nepletu a neberu v potaz ty komplet malý písmena. No bóže...

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Jachym     před 8 lety 08.08.2016 14:38 |  
        0 0

        Spíše je zajímavé, že hráči jsou psaní malými začátečními písmeny. Asi si jich autor příliš neváží...:-)

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          heftyje (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 14:42 |  
          2 0

          Píšu, to v rychlosti v práci, tak, aby mě nikdo neviděl...ale vážím si opravdu všech a všech stejně!! :)

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          JS (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 14:43 |  
          0 1

          Nebo se mu nechtěl mačkat shift. Teda, tady se vyrojí konstrukcí... Osobně mě štve, když někdo nepíše velká písmena tam, kde mají být, nebo si nedokáže zapamatovat slovo „Ngadeu“, ale chápu, že jsou lidí, co to tak nehrotí. :)

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        JS (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 14:49 |  
        0 1

        Mimochodem stejně tak by si tedy slávisté měli zapamatovat, že ve jménech Šćuk a Mesanović není háček nad Č, ale čárka! Když teda budeme extra pintlich :) A jsme vůbec u zajímavé debaty. Jak psát např Mingazov? Mingazov je přepis do češtiny, nebo angličtiny (všichni víme, že rusové pak nosí na dresech Berezutskiy nebo Ignashevich, ale proč to transkriptovat přes angličtinu, když česky to napíšeme Berezuckij nebo Ignaševič)?

        Když jsme u toho: vždycky mě fascinovalo deníkem spart omílané „Marván Šamach“ (Marouane Chamakh). Odkdy francouzské jméno nějakého Alžířana nebo Tunisana přemisujeme do češtiny? Proč teda nepsali Didijer Drogba nebo Tijery Anry?

        • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

          Jachym     před 8 lety 08.08.2016 15:21 |  
          0 0

          Jenže čárky nad "č" v jménech hráčů bývalé Jugoslávie čeština nezná stejně jako nezná písmenka azbuky. Stejně tak cizí jazyky neznají háčky a čárky, takže tam v psaném projevu v latince jedině Soucek nebo Riha nebo dokonce Soutchek/Soutschek a Rziha :-)

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Travinho     před 8 lety 08.08.2016 17:22 |  
        0 0

        Moc úcty není ani psaní jmen s malým písmenem.

  19. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 13:53 |  
    0 0

    Na zapas se tesim, ale trochu se bojim, aby ho hraci nepodcenili. Hlavami uz jsou v zapase s Andrlechtem... Pritom letosni EL je jen takovy bonbonek, soustredit bychom se meli predevsim na ligu. Nejlepe ji vyhrat, tak abychom pristi rok uz mohli hrat o LM. Za ten rok se akorat sehrajeme a sladime a pak to bude mit uroven . Letosni vykony zatim nic moc a myslim, ze letis v Evrope velke halo neudelame, i kdybych pres ten Anderlecht postoupili .

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Jachym     před 8 lety 08.08.2016 14:35 |  
      3 0

      Nesouhlasím. Zápas s Anderlechtem se hraje až za týden. Navíc hráči jsou na ligu určitě natěšení. Není logické odsunout EL až na druhou kolej. Pokud vyřadíme Andrelecht, dostaneme se k velmi slušným penězům a uděláme si jméno. V Evropě daleko víc zní postup od skupinové fáze EL nebo samozřejmě ještě dál než být jednookým králem mezi slepými v nějaké webové pojišťovací lize. Kádr máme široký, takže není žádný důvod vypouštět EL nebo ligu.

  20. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    samop     před 8 lety 08.08.2016 14:53 |  
    0 0

    Můj názor na dnešní sestavu : Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Souček - Zmrhal, Kenia, Ščuk, Mingazov, Mešanovič

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      JS (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 14:54 |  
      0 1

      Švento ještě nemá natrénováno.

  21. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 17:00 |  
    0 0

    Tak sestava je venku, překvapivě se prakticky nikdo nešetří:

    Pavlenka - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - Souček, Hušbauer, Kenia, Mihalík, van Kessell - Škoda

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Borgetti     před 8 lety 08.08.2016 17:05 |  
      0 0

      a lavička?

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Travinho     před 8 lety 08.08.2016 17:45 |  
        0 0

        Berkovec, Ngadeu, Frydrych, Mešanovič, Van Buren, Zmrhal aaaaaa Dušan Švento.

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Boo_SKS     před 8 lety 08.08.2016 17:08 |  
      2 0

      v ramci moznosti skvela sestava Slashi :-)) osobne se musim ztotoznit s vyrokem Siegla a Chovance (zrovna jedina vec z jejich rozhovoru, ktera davala smysl), ze takhle na zacatku sezony je blbost nechavat hrace odpocivat, ale naopak by meli hrat co nejvic, aby se sehravali. Navic zacatek ligy je dulezite chytit, a proto jsem rad, ze DU sestavou Zlin nijak nepodcenil, jak mnoho zdejsich diskutujicich. Tyden odpocinku musi prece pred Anderlechtem bohate stacit.

      • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 17:18 |  
        1 0

        Vždycky mě potěší, když to jméno někdo pozná ;-)

  22. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    patras     před 8 lety 08.08.2016 17:11 |  
    0 0

    Jasmín zas na prkně... :-( Tolik se na něj těším. Dušan mi to kápánek kompenzuje, ale Jasmín.... to snad ani neníííííí možnýýýý!!

    • Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

      Tchue22     před 8 lety 08.08.2016 17:50 |  
      0 0

      Není ani tam, obnovil si prý zas zranění :/

  23. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Travinho     před 8 lety 08.08.2016 17:22 |  
    0 0

    Jsem na Moravě. Nějaký stream?

  24. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Hanzwalter     před 8 lety 08.08.2016 17:22 |  
    0 0

    Mne se sestava libi a myslim si, ze pokud jim nedam alespin 2:0 doma tak je to spatny vysledek... samozrejme vyhra je dulezitejsi nez score, ale pokud myslime na top 3 ci titul tak je musime dat v klidu;-) Bohuzel dnes poprve letos budu v edenu chybet, ale na Brusel uz mam koupeno 5 lupenu;-)

  25. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    samop     před 8 lety 08.08.2016 18:02 |  
    0 0

    Neví někdo kde se dá zápas mimo o2 sledovat ?

  26. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    kobo (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 18:34 |  
    0 0

    Uhrine, jsi jen loutka nebo o trener? Pokud ano, proc nestridas????

  27. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 08.08.2016 20:00 |  
    0 0

    Zlaty bod, tohle byla tragedie. Stojim si za tim, ze Dusan na to proste nema. Posilili jsme jako prase a nedokazeme prehrat Zlin? ZLIN? Uz vidim, jak se budou nekteri prsit za druhy polocas. Jednak to Zlin zatahl a i tak byl nebezpecnejsi. Vedeni klubu supr, ale ve hre za rok minimalni progres.

  28. Re: Prvním ligovým soupeřem v Edenu bude Zlín

    Ravik     před 8 lety 09.08.2016 11:47 |  
    0 0

    Dobrého trenéra bych soudil dle:

    1. vtiskne týmu herní tvář, která bude vycházet z hráčů, které má k dispozici a nebo si takové hráče přivede
    2. bude tuto herní tvář šlechtit a vylepšovat
    3. pozná silné stránky hráče, vyždíme z nich maximum
    4. ve hře budou automatismy, synergicky se mu povede stavět k sobě hráče, kteří si vyhvoují (bek a krajní half, def a of záložník)
    5. tým bude mít dobré standardní situace, při házení autů budou hráči přesně vědět co mají dělat
    5. skvělý psycholog a zejména člověk, který uzná, že když něco nejde tak se mýlil a nebude na tom slepě bazírovat
    6. bude skvělý motivátor Když mají hráči před s sebou premiérový zápas sezóny tak je tak nabudí, že bude hořet tráva

    To mě tak napadlo jen tak obecně, vůbec to nesouvisí s naší Slavií