Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

V očekávaném souboji s Anderlechtem Slavia plusové body u svých fanoušků nezískala. Belgičané našim fotbalistům uštědřili lekci z produktivity a ze skutečně dobrého evropského fotbalu.

V zájmu duševní pohody trenéra Dušana Uhrina doufám, že zdejší diskusi nečte. Včera to však vypadalo, jako by si nechal od fanoušků poradit se základní sestavou, po které v místních debatách mnozí volali. Základní jedenáctka se líbila i mně, přesto těžko hledám logické odůvodnění toho, proč do Jihlavy jedeme hrát na 2 defenzivní štíty, zatímco proti mnohem silnějšímu Anderlechtu postavíme ofenzivnější sestavu jen s jedním "bořičem". Těžce též nacházím vysvětlení pro to, proč už se čtvrtý zápas v řadě (Rio Ave venku, Zlín, Jihlava a teď i Anderlecht) tak diametrálně liší výkony v jednotlivých poločasech. Včera nám vyšel ten první, během něhož výkon snesl měřítka náročného slávistického diváka. Slavia byla dokonce snad o něco lepší než její věhlasný soupeř. Druhá půle nás bohužel z příjemného překvapení dokonale vyvedla. Anderlecht od začátku přidal a výsledkem byl rychlý gól, který naše mužstvo nepochopitelně zlomil. Zkoncentrovat jsme se zvládli až v závěrečné snaze po vstřelení alespoň čestné branky, to už ale na světelných tabulích svítil nelichotivý stav 0:3.

Jde zkrátka do tuhého a proti Příbrami má trenér zřejmě jednu z posledních možností, aby si proti sobě nepopudil fanoušky a ukázal jim, že může být tím pravým lodivodem nově stavěné slávistické galéry, jež má v budoucnu jistě a hrdě plout vlnami ligového i evropského fotbalového moře. Včera byli fanoušci v Edenu hodně shovívaví a navzdory nepříznivému výsledku podala Tribuna Sever heroický výkon a naše hráče dunivě povzbuzovala až do závěrečného hvizdu. A i po něm přišel bouřlivý potlesk namísto pískotu. Za včerejší zápas klobouk dolů před našimi fanoušky, kteří se tentokrát i vyvarovali použití pyrotechniky (zbytečného pokřiku "Uefa mafia" už ne, jakkoliv si myslím, že jeho obsah je do značné míry pravdivý).

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 4 - Zatím mu chybí zápas, kdy by nás vyloženě podržel. Proti Anderlechtu k tomu mohl mít dobrou příležitost, ale nevyšlo to. První gól si smolně srazil za vlastní záda, při druhém i třetím mu chyběl kousek, aby na míč dosáhl. Kromě brankových situací vychytal jedno zakončení hráče v úniku a předved ještě další dva slušné zákroky v samotném úvodu a konci zápasu. Jednou špatně rozehrál, situaci ale naštěstí uhasil Bílek.

Jan Mikula - nehodnocen - Zranil se při obětavém zákroku a již v 9. minutě musel střídat. Přeji brzké uzdravení!

Jiří Bílek - 3 - Do sezony vstoupil jako jistota, poslední 3 zápasy to ale z jeho strany není vůbec ono. Ani proti Anderlechtu se nevyvaroval větším zaváháním. Před prvním gólem bránil střelce Syllu on, u třetího zase vázla komunikace a právě Bílek jako nejbližší hráč nevystoupil. V první půli měl dobré momenty, ve druhé také často hořel jako zbytek týmu.

Simon Deli - 4 - Zatím svou formou výrazně zaostává za vynikajícími výkony, které předváděl v průběhu jara. Střídal dobré momenty, kdy si typicky odstavil protihráče a pokryl míč s těmi, kdy chyboval nebo nepřesně rozehrál. U třetí inkasované branky nedokázal odvrátit míč a z následné střely skóroval Hanni.

Jan Bořil - 3 - Také jemu se nedaří tak jako na jaře, o srovnání s podzimem v Mladé Boleslavi ani nemluvě. Jeho včerejší výkon se mi nelíbil. Směrem dozadu často nestíhal a propadal, podpora útoku se mu nedařila tak jako Frydrychovi. Zahrál podprůměrně a patřil k našim slabším hráčům.

Gino van Kessel - 4 - Klasicky střídal lepší momenty s horšími. Byl opět hodně aktivní a jeho efektivita nebyla z mého pohledu nijak zvlášť katastrofální, byť je jasné, že k optimu to má daleko. Byl u několika dobrých akcí, v té největší pálil těsně nad šibenici. Dozadu se občas vrátil, ale bránil slabě. Ale to se od něj asi ani neočekává a na hřiště jde s jinými pokyny.

Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - V prvním poločase předvedl vynikající výkon. Spolehlivě odebíral míče, dokázal je podržet a dobře rozehrával. Po půli se ale úplně vytratil, kvůli čemuž jsme vyklidili střed hřiště. I tak ale dohromady patřil v tomto zápase ke třem nejlepším hráčům v našem dresu.

Antonín Barák - 4 - Ze středové trojice byl nejslabší a myslím si, že je v jeho silách zahrát o dost lépe. I tak nebyla od něj podobně jako od zbytku týmu nebyla první půle vůbec špatná. Zapojil se do několika kombinací, jednou se snažil pálit a byl z toho roh. Druhá půle od něj byla hodně slabá jako u ostatních.

Levan Kenia - 5 - První půli zvládl velice dobře. Snažil se napadat a byl hodně aktivní. Jednou se dostal do zajímavého zakončení, ale bohužel napálil jen před sebou stojícího obránce. Nejlepší moment předvedl v závěru první půle, kdy se excelentně uvolnil a vyzval ke gólu Šventa, ten ale hlavičkoval těsně vedle. Ve druhé půli to byla stejná písnička jako u ostatních. Bylo vidět, že se vydal a běhal už jen směrem dopředu, jeho střídání v závěru tak bylo logické.

Dušan Švento - 4 - I u něj to byl zápas dvou poločasů. V tom prvním byl aktivní a měl několik nebezpečných průniků. Škoda, že nevyužil naši největší šanci, když v dobré pozici hlavičkoval těsně vedle. Ve druhé uvadl a byl na něm znát deficit v kondici, když v podstatě jen postával vepředu podobně jako Kenia nebo van Kessel. Mohl být také stažen, kvůli zranění Mikuly už ale střídání nezbylo.

Milan Škoda - 4 - Snaha byla, nějaké balóny i vyhrál, ale měl to v zápase opět hodně těžké. Snad se chytí s Příbramí. To by měl být obrazem hry úplně jiný zápas a právě v něm by měl dostat Škoda do vápna mnohem více zajímavých centrů, s kterými pak může něco dělat.

Michal Frydrych - 5 - To nejlepší nakonec? Skoro ano, ale hodnocen bude ještě Mingazov. Frydrych do zápasu skvěle vstoupil a v první půli si počínal naprosto sebevědomě. Měl navíc dvě výborné akce směrem dopředu. Bohužel ve druhé půli uvadl jako zbytek týmu a též nestíhal. Škoda, že v závěru trefil hlavou jen břevno, gól by si za včerejší výkon zasloužil. S Ngadeuem a Keniou náš nejlepší hráč.

Ruslan Mingazov - 4 - Vůbec se mu nedařilo, ale těžko ho nějak výrazněji vinit z prohry, když na hřiště přišel už za nepříznivého stavu. Tým v tu dobu nefungoval a Mingazov do toho zapadl, než aby to změnil. Nachomýtl se i k třetí brance, kde se nedomluvili s Bílkem. Vzhledem k okolnostem a krátkému času na hřišti jsem se nakonec rozhodl pro horší čtyřku než pro trojku. Je taky otázka, jestli je to hráč do středu zálohy.

Muris Mešanovič není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

 

Play off - Čtvrtek 18. 08. 2016 19:00

Evropská liga, 2016/2017
0 - 3
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

RSC Anderlecht
RSC Anderlecht

49. Pavlenka (vl.)
60. Teodorczyk
71. Hanni

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Jarinho     před 8 lety 19.08.2016 19:11 |  
    4 0

    Stále co si myslím, že na našem výkonu je klíčové a co nám nejde je přechodová fáze do útoku, máme místami záblesky akcí kdy na jeden dotek dokážeme vykombinovat 1-2 hráče, ale je to strašně málo. Pokud někdo sledoval Ludogorets s Plzní tak ti hráči byli normální žádná extratřída, jen dokázali hrát v pohybu neustále se nabízet a jednoduchými přihrávkami přecházeli do útoku, nevím jak se tato věc trénuje, ale je to věc proč nejsme útočně dobří např v jihlavě nebo zlíně... Včera jsem ohrozili bránu jako po několikáte jen ze standartní situace.. Levan Je skvělý fotbalista, bohužel se u něj zastaví akce u vápna, ale nemůžeme se divit, když kolem něj je pokaždé více hráčů soupeře než od nás...

    S hodnocením souhlasím, díky Alanore.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      vršek     před 8 lety 19.08.2016 19:31 |  
      6 0

      Kenija a jeho hra je limitována právě chybějícím pohybem a nabízením se spoluhráčů. Bohužel herní projev Slavie je determinován právě včasným pohybem hráčů. Nahrávka má směřovat na hráče v pohybu, pokud není komu efektivně přihrát pak se Kenija dostává právě do situací, které jste posal. Není to chyba Keniji, je to špatné kombinaci a chybějícím systému hry, kdy hráči vlastně neví jaké prostory hřiště mají .Stejné to bylo v druhé půli v případě napadání rozehrávky kdy napadájí zcela neefektivně jeden maximálně dva hráči Slavie.

      Co se týče Alanorova hodnocení zápasu i hráčů je naprosto přesné!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Jarinho     před 8 lety 19.08.2016 20:10 |  
        1 0

        Souhlasím, při to vystupování chybělo jasné zdvojování, nemůže vystupovat jen jeden hráč to je pak bago.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 19:23 |  
    1 0

    Ahoj Alanore, s hodnocením souhlas, snad Frydrychovi bych dal malinko lepší známku, protože on se v tom druhém poločase zas tak neztratil, ale respektuji tvé hodnocení.

    Něco k webu, nešlo by záložky "Evropská liga" "Juniorka" a pod dát na pravou stranu, několikráte se mi stalo, že jsem neklikl na článek ale složku s ev. ligou apod. myslím, že tam by to tolik nevadilo a vypadalo by to i líp, ten nadpis článku by se více zviditelnil.

    A ještě poslední věc, odeber mi už tu žlutou, neskutečně mě štve, já který v životě nebyl vyloučen, fauly u mne byly jen sporadicky... ☺ Já už budu hodný... ☺

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      donford     před 8 lety 19.08.2016 22:19 |  
      1 0

      Alanore, zatím jsem od vás žlutou nedostal, ale také by mi vskutku mrzela. Většině přispívatelů to je egal, ale někdo chce mít čistý štít ve všem a záleží mu na tom. I na takové drobnosti. K tomu byste měl přihlédnout. Občas se také musím držet, abych tu někoho neproklel. Zatím se mi daří své názory ventilovat či fábulovat slušně. Ale věřte, že jistá anonymita svádí k vábivému toku třeba i plytkých (laciných) šťavnatých slovíček. Mnozí z nás se utrhnou, a pak se sami omlouvají. To svědčí o charakteru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Travinho     před 8 lety 19.08.2016 22:31 |  
      3 0

      Abys od něj nedostal druhou kartu za protesty :D

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    dauby     před 8 lety 19.08.2016 19:30 |  
    3 1

    S hodnocenim lze souhlasit. Pro me byl nejlepsim hracem Slavie Ngadeu, bohuzel se zranil. Pro me osobne bude domaci zapas s Pribrami uplne posledni sanci pro Uhrina. Pokud nevyhrajeme a hra se vyrazne nezlepsu ani proti daleko nejhorsimu tymu ligy, mel by Uhrin okamzite odstoupit nebo byt odvolan. Pokud uspejeme, dal bych mu jeste sanci, ale obavam se, ze mame prulis tezky los a vidim to blede. Mimo jine treba nechapu, ze nasi hraci nemaji fyzickou kondici - to je prece nejsnadnejsi natrenovat, ne? Nejzarnejsim prikladem je Kenia, ktery v druhem polocase uplne odesel herne i kondicne, jen odevzdaval mice souperi.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 19:46 |  
      4 0

      Pokud nemají kondici, jak mi vysvětlíš, že jsme Zlín i Jihlavu v posledních 20-ti minutách mačkali jako citron? Já si ten Anderlecht vysvětluju tím, že když nemůže hlava, tělo padne taky. A to byl ten včerejší důvod, podle mne.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Vici     před 8 lety 19.08.2016 21:59 |  
        0 0

        Nevim mozna proto ze prvni polocasy proti zlinu a v jihlave trochu posetrili sily :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Jarinho     před 8 lety 19.08.2016 20:10 |  
      1 0

      Víš ono je těžké, běhat 90 minut bez balónu :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    dauby     před 8 lety 19.08.2016 19:33 |  
    0 0

    Jinak ted treba koukam na Teplice s Boleslavi. Taky to nejsou zadni zazraci, ale Slavii jednoznacne prevysuji nasazenim. Mam na mysli hlavne prvni polocas se Zlinem, kdy nasi hraci poradne ani nebehali...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:05 |  
      0 0

      Nasazení tam je to jo, ale Hrubý nic moc...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:23 |  
        1 0

        SUper, MB vyhrála:-(. Jejich standardní taktika, vypustit evropské poháry, aby mohli bojovat o poháry. Já to mužstvo prostě nesnáším.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:26 |  
          0 0

          Já k nim mám takový neutrální vztah, ale je fakt, že nemají ani fanoušky, vždyť oni snad ten svůj stáneček nikdy nevyprodali...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

            Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:32 |  
            1 0

            hlavně vyletí z Evropy, z Norama, Makedoncema...to si představ, že my bychom vypadli s Tallinem, co by následovalo. a to je trenuje (val) KJ

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

              SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:39 |  
              0 0

              No ono to bývalo i u Liberce a u Jablek taky, Liberec se z toho dostal, ale Jabka snad nikdy nepřešly přes předkola a to kolikráte měli soupeře fakt nazdárky...

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 19:51 |  
    3 2

    Celá Slavie si ze včerejší lekce může vzít ponaučení a začít ho postupně naplňovat...hráči Anderlechtu kromě samozřejmé individuální techniky a rychlosti měli agresivitu na míči, nevypustili jediný souboj a hlavně hráli za stavu 0:3 do konce naplno, v 90min chtěli dát čtvrtý gól!! To je prostě dnešní evropský standard a jediná šance Slavie je poučit se, přestat truchlit a začít tvrdě a systematicky pracovat bez zbytečné hysterie, nutit hráče poctivě pracovat a hrát naplno celých 90min, nikdo není zvědavý na jejich celopoločasové procházení se po hřišti!

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:02 |  
    0 1

    Podle mě DU nemusí hráči a chtějí ho odstřelit. Tak na mě působili celý 2. poločas. V neděli bude kříž a po Bruselu DU sám po dohodě odstoupí a JT si tím zachová tvář. To je můj názor. Ještě bych se chtěl zeptat na zprávu , že čínan couvá ze Slávie.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:09 |  
      9 0

      Taky jsem to slyšel, zatím zevnitř rozebírají stadion, aby o tom nikdo nevěděl, cihlu po cihle odváží do Číny, aby se jim investice aspoň trochu vrátila. Proto taky JT vybojoval ty přímé lety do Číny, těch cihel bude hodně a někde to překládat je na levačku.. Nechali ocenit i poháry ze síně slávy, jakou mají hodnotu, prý to v Šanghaji prodají docela draze.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:17 |  
        2 0

        Já to nemyslel vůbec zle, a jsem dost starej na to , aby na slušnou otázku někdo reagoval ironicky. Tuto zprávu jsem se dočetl na SN v příspěvkách pod článkem Sl - Andr.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:28 |  
          1 0

          Nebylo to mířeno nijak zle proti tobě, jestli se tě to dotklo, tak se omlouvám, to není můj styl. Ale mě ten můj příspěvek přišel velice vtipný (možná jedinému, ale s tím já mám problém v životě docela často)..a hlavně už jsem jsem viděl, že zítra z toho vznikne článek v jednom superplátku.
          ALe vážně, tento scénář si absolutně nedovedu představit, naopak, včera byl představen další sponzor (automobilka), všiml jsem si i dalších, já myslím, že ekonomicky strádat nebudeme.
          Ještě jednou pardon, pokud jsem se Tě dotkl. Faris

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:31 |  
            0 0

            Mě to pobavilo ☺

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

              Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:46 |  
              2 0

              Všechno v pohodě,ale starší lidi jako já už zbystří při jakékoliv kravině, , proto jsem se zeptal jestli je na ton něco pravdy. Věřím, že ne a budu opět klidnější, ale hráči za trenérem nestojí. To je bohužel pravda. Múj názor.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:52 |  
                0 0

                No já bych to asi taky viděl tak, že trenér si tam v kabině nic moc nevydupe. Co se týče těch číňanů, tak od začátku co nás převzali, tak se objevují informace, že nás číňané prodají po pár měsících, týdnech či dnech... Nad tímto tématem bych se asi nevzrušoval.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                  Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 21:03 |  
                  1 0

                  On to určitě má taky těžký, ale na ten tlak neumí reagovat a pokud mu mužstvo nechce pomoci je jen otázka času kdy skončí. Výsledky v kol. sportech dělá parta a ta asi moc nefunguje,

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 21:31 |  
                    1 0

                    No to taky, ale pokud nesmyslně dává přednost hráčům, kterým to evidentně nejde a neustále je nasazuje před těmi, kteří by si alespoň šanci zasloužili, tak to také nedělá dobrotu, dále pak jestli vůbec umí tým takticky připravit na zápas, toť otázka.....

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                  Travinho     před 8 lety 19.08.2016 22:34 |  
                  1 0

                  Jasně, ale i kdyby na tom bylo cokoliv pravdy. Myslíš si, že ti to někdo, kdo o tom víc ví jen tak vykdákne někde na diskusní fóru?

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:53 |  
                0 0

                Na otázku kabina vs DU těžko říct, v dnešním rozhovoru ve Sportu říká GvK, že kabina v poho, trenér taky...samozřejmě, asi by nenapsal, že to stojí za houno..uvidíme, máme šest zápasů, které nám ukáží. Já prostě věřím v to, že jak jsme dokázali na konci sezony smést Plzeň, tak že takto můžeme hrát i proti ostatním. ale jak píšu dole, šest zápasů, pokud to nepůjde, je tam "deka" a nemá cenu lámat hůl přes koleno.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                  Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 21:09 |  
                  0 0

                  Ted jen zjistit kde to drhne. Kabina nebo trenér?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 21:43 |  
        0 0

        Teď jsem se od srdce zasmál :D díky

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:33 |  
      0 0

      Můžu se zeptat, kde jsi přišel na název Slávie?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:50 |  
        1 0

        Slavia.Já jsem rád, že na tom počítači něco napíšu a čárky a háčky moc neumím.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 21:08 |  
          0 0

          Jestli moc neumíš háčky a čárky, tak to je jen dobře... pro Slavii. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

            Radovan62 (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 21:10 |  
            0 0

            To máš pravdu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:06 |  
    0 5

    Hodnocení povedené, možná bych o stupeň zvedl známku Frydrychovi a snížil Barákovi (ikdyž Droptovi, kterého z těchto diskuzí velice repsektuji, se Barák líbil).
    Otázka je, jak dál. Rozhodně bych dal příležitost Berkymu, klidně v Bruselu, ať si taky dá za odměnu pořádný zápas. Zkusil bych stopery Frydrych-Deli, Švento zpět do obrany, není tak dobrý, aby zabíral místo v záloze, kde máme super výběr (Mihalík, kdyžtak střídaný Zmrhalem). Škoda potřebuje odpočinek, ale proti Příbrami bych ho dal, v Bruselu Mešanovič.
    Na Příbram: Pavlenka (Berkovec) - Bořil-Frydrych-Deli-Švento-Souček (ano, hrát bude, když další dva jsou zranění)-Mihalík, Hušbauer,Barák (spíš zprava)-GvK (podhrot)-Škoda
    Střídat dle vývoje Kenia, Zmrhal, Meš..klidně i Škodu a GvK. Vždyť i na Spartě sedí Lafata, a to byl náš hlavní útočník na Euru, ještě teď mě z toho mrazí...
    Věřím DU, ale pokud nedáme min 4 body z dvojzápasu, pak to asi nemá cenu protahovat. Pokud dáme, pak z dalších těžkých zápasů (venku Teplice, Sparta, doma Liberec) min šest bodů. Já věřím v boj o titul.
    Čekám návštěvu na Příbram max 5.5t, neděle 3 odpo, má pršet, frustrace..já tam budu, čekám 4-0. Vezmu jinou šálu, třeba to pomůže:-)
    Jo a ještě kladně hodnotím DU za vyjádření, že šance žije, dal dokonce 10%, což je podle mne úlet, ale takhle u nás začínal. Po záchraně v lize, když přebral mužstvo, chtěl hrát poháry. Bez posil. A nakonec to dal (i s posilami).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 19.08.2016 20:18 |  
      1 0

      S Frýďou souhlas, píšu výše. Mně se Barák taky líbil, snažil se byl vidět, to třeba Jardu Zmrhala nevidím celý zápas, to se samozřejmě občas i něco zkazí - když se něco dělá.
      Co se týče tvé sestavy, tak osobně bych na Příbram nechal Bílka na stoperu - mohl by se chytnout a Frýďu na beku. Milana bych nechal možná odpočinout u něj mi to už připadá zmar.
      A co se týče návštěvy asi máš pravdu, nebude to nic extra, jak rád bych si zašel na fotbalek, ale nejde to...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      afro     před 8 lety 19.08.2016 20:26 |  
      2 0

      Ja ti nevim, jestli pripadne nasazeni Berkovce v Bruselu bude pro nej odmena. Osobne bych se do branky az tak nehrnul. :-) Ale postavil bych ho taky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Travinho     před 8 lety 19.08.2016 22:37 |  
      0 0

      Já si nějak nedovedu představit tu sestavu. Máš tam jen jednoho křídelního hráče. Nebo bys dal na kraj Baráka? Nevím, jak to chápat.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Borgetti     před 8 lety 19.08.2016 21:52 |  
    1 2

    Doufám, že proti Příbrami už budeme hrát formaci 4-4-2. Proti komu jinému, než doma, proti nejslabšímu soupeři z ligy. Líbilo by se mi to takhle: V bráně Berkovec (taky by měl chytat a Pavlenka nijak teď neoplývá) Na stoperu Deli, Ngadeu (dostal se do formy, jde mu to a je mnohem lepší než Bílek. Už bych mu na stoperu věřil. Jen nevím jak ta komunikace by tam byla. Ten Latka teď vážně moc chybí) Na pravé obraně Frydrych (hrál tam vážně dobře, tak že i na úkor dobře hrajícího Mikuly bych ho tam dal) levá obrana Bořil . Střed zálohy: Kenia, Hušbauer Levé křídlo: Švento, pravé: Mihalík. V útoku Škoda - van Kessel, Mešanovič - van Kessel nebo Škoda - Mešanovič. Tady nevím. Škodovi se nedaří a jen napodobuje Lafatu v pádech, van Kessel je na hrotu jak živá ryba a Mešanovič je bojovník, co do hry dává srdce, stejně jako Kenia. Že by to bylo balkánskou náturou? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Borgetti     před 8 lety 19.08.2016 22:30 |  
      0 2

      Omlouvám se s tím Škodou. Možná to trochu přihraje, ale na lachtana alias Lafata vážně nemá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Travinho     před 8 lety 19.08.2016 22:42 |  
      1 1

      Proč si pořád někdo myslí, že když se bude hrát 4-4-2, tak se bude hrát ofenzivněji? To je nějaké dogma? Nehledě na to, že v současné době na čistě hrotové útočníky nehraje v podstatě nikdo. Ale jestli se takovým směrem chceme ubírat, vyloženě nic proti tomu nemám. Jen nevidím dva střední záložníky, kteří by to tam fyzicky sami zvládli.
      Myslím si, že tato sestava (i bez 4-4-2) by byla dostatečně ofenzivní.
      Pavlenka - Jablonský, Deli, Bílek, Frydrych - Švento, Barák, Hušbauer, Kenia, Van Kessel - Škoda

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Borgetti     před 8 lety 19.08.2016 22:58 |  
        1 1

        já neříkám, že 4-4-2 je ofenzivnější, to píšeš ty. Já bych prostě raději viděl van Kessela na hrotu se Škodou. Sám Škoda přiznal, že raději hraje s kolegou po boku a Gino má mnohem větší chuť, když je před bránou. Vždyť na tom by se dalo krásně stavět. Oba by měli to, co chtějí, a to je předpoklad pro to, aby se z nich dostalo maximum. Krajní záložníci by tudíž nehráli moc vysoko. Co se týče středových hráčů, tak jsem tu psal, že na tuto formaci musí být kvalita, aby 2 ve středu pole přehráli 3 u soupeře. Proti Příbrami by tam tato kvalita měla být.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          Travinho     před 8 lety 20.08.2016 03:50 |  
          1 1

          Kvalita tam možná je, ale nevěřím tomu, že naši střední záložníci mají na to, aby ve dvou uběhali Příbram. Hušbauer, Barák, Kenia ani Souček na tom nejsou fyzicky ani zdaleka tak dobře, aby to mohli hrát. Možná se Ščukem si to představit dovedu, ale momentálně se mi jako mnohem lepší jeví systém, kdy bude v záloze lidí pět.
          U Škody si ani tak nemyslím, že mu jde o systém dvou útočníků. Spíš by asi byl raději byl mnohem více podporován. U nás se bohužel podhrotový hráč obvykle stará více o rozehrávku akcí (defenzivnější záložníci) a doplňování křídel (krajní beci) než o doplňování Milana na hrotu útoku. A v tom vidím mnohem větší problém než ve hře na jednoho útočníka. Totéž se pak dá říct o křídelních hráčích, kteří se skoro nedostanou od lajny, protože podpora od krajních beků je slabá a protože hrajeme příliš pomalu, aby se do těchto prostorů mohli dostávat. To pak souvisí i s Van Kesselem u kterého je celkem jedno, kde hraje, ale jak hrajeme. Kdo se podívá na branky, které v Trenčíně vstřelil, tak drtivá většina z nich padla po rychlém založení útoku, což absolutně nemáme (kdoví proč) zažité.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Falk2     před 8 lety 19.08.2016 23:02 |  
        1 3

        Je smutné ,že Uhrinovi musí radit slávističtí fanoušci,patří mu mé díky za podzim když nastoupil,od zimy to jde s ním z kopce .Po ztrátě s Jihlavou a Zlínem bychom měli s Příbramí a Plzní vyhrát .
        Slovní hodnocení se mi moc líbí ,za mě ale Pavlenka jasná 3 ,dostal 3 góly a jeden z prvních dvou mohl chytat,takže proč mírný podprůměr,ale jasný podprůměr a ještě Kessel za 3 ,to jsme pořád oslabeni jak se Zmrhalem,Kesselova hra mě vůbec neuchvátila a byl jeden z nejhorších

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          Borgetti     před 8 lety 20.08.2016 11:45 |  
          0 0

          Já mu neradím. Nikdy jsem ho neviděl, ani mu nepsal. Ani bych si nedovolil mu radit. Jen píšu jak bych rád viděl hrát Slavii, proti slaboučkèmu soupeři, který v poháru vyletěl s amatérama.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Petr9608     před 8 lety 20.08.2016 04:05 |  
    4 4

    Jestli neporazíme Příbram, tak to bude ostuda jak před třema rokama s Teplicema.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 08:50 |  
    1 1

    Zítra se musí ukázat a vyhrát jednoznačným výsledkem, pokud ani nad Příbramí nevyhrají jasným výsledkem, tak je někde chyba a já bych to viděl prostě od Uhrina, co je zatím naučil, vy v tý hře vidíte něco nacvičenýho, já teda práci žádnou nevidím, pak je otázka i jaká je motivace hráčů, myslím si, že je neumí správně vyhecovat, případne seřvat a hlavně reagovat na situace, to ostatně už delší donu vidíme ve střídání hráčů. Jedu se zejtra stejně podívat a doufám, že to nebude taková bída jako 2. poločas proti Anderlechtu, na to se fakt nedalo koukat.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    TSeguinTS     před 8 lety 20.08.2016 10:27 |  
    1 0

    Po skončení sezony jsem s evropskými poháry ani nepočítal. Po finále poháru jsem nadějně doufal ve 4 zápasy EL a velmi potichu a tajně doufal i ve 4. předkolo. První poločas s RSCA nás všechny musel namlsat na postup. Bylo to jako sen, který se rozplynul, protože belgický fotbal je asi o 23 let před tím naším. To jsme ale všichni věděli. Nebo ne? Ty řeči co jsem kolem sebe musel poslouchat ve 129 byly neúnosné.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 10:53 |  
      6 1

      Lidi nemaji soudnost.
      Sami chteji po hracich aby byli profici,aby ze sebe davali to nejlepsi i kdyz se nedari a pritom sami nejsou schopni toho sameho a odchazeji pred koncem zapasu..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        malan (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 12:00 |  
        3 0

        Ano,fanousci "uspechu" to hromadne zabalili po 3.golu.Doufam,ze takovi lide uz neprijdou a zustanou jen verni, kterych je nastesti dost.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 13:10 |  
          2 0

          Ja bych to asi nebral tak,ze neprijdou,preci jen jsou to penize a sance,ze to nekoho z nich chytne. Spis bych pral aby se jim treba stalo to,ze za tech 10 minut co odesli,by jsme to dokazali nekdy dorovnat. Treba jako tenkrat s Valencii :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

            malan (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 14:54 |  
            2 0

            Kdyby se to stalo, tak se stejně za nos nechytnou. Tohle je prostě typ lidí kteří jsou schopní "fandit" jen když dáváme tuny gólů a válcujeme soupeře za soupeřem, jakmile přijde opak plyvají jedy jako zde japoko aj. Vlastně mi je jich líto, musí mít smutný život, když se nad neúspěch nedokáží povznést a vlastně ani nechápu proč fandí Slávii.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          japoko     před 8 lety 20.08.2016 14:10 |  
          1 4

          Tak ono na ten supervýkon co nasadili od půlky II.poloviny se mohl dívat jen masochista! A normální fanoušek přijde pouze na dobrý výkon podložený snahou všech hráčů, ale to na podzim zatím naši "plejeři" neukázali! Takže tyto unáhlené soudy jsou lehce mimo, příteli Slavie "malane" !

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

            malan (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 14:49 |  
            3 1

            Ještě že nejsem normální fanoušek...Třeba až jednou přestaneš plivat kyselinu v každém Tvé příspěvku, taky se z Tebe stane přítel Slavie, japoko!

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

              japoko     před 8 lety 20.08.2016 15:08 |  
              0 5

              Co je na tom za plivání, že DU není trenér a na podzim hrajeme totální hovno, to pozná i neodborník! Zoufalství je si to nepřiznat a demagogicky tu mlít tu svoji"pravdu"! Tady totiž platí že čím větší demagog, tím prý větší slávista!

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                malan (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 15:31 |  
                2 0

                Evidentně neznáš moje příspěvky, ale já znám tvoje, v každém druhém jsi jen zapšklý, negativní, kritizující všechno a všechny kolem. Dej si něco sladkého nebo třeba něco ostřejšího ať z té věčné nasranosti nemáš vředy nebo něco horšího. Nejde o život, je to jenom fotbal ty vole..

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                  japoko     před 8 lety 20.08.2016 15:49 |  
                  0 3

                  Až bude co pochválit, rád to udělám! Ale viděl jsem toho ve Slávii už dost nato, abych jásal nad vším! Ale to co předvádí mužstvo nyní, no nevím! Tobě se na tom opravdu něco líbí?

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

                donford     před 8 lety 20.08.2016 21:13 |  
                0 0

                Ještě není podzim, je docela příjemné léto. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 13:08 |  
        1 0

        To nejsou fanoušci, to jsou diváci.

  12. U mě ...

    Socrates (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 11:04 |  
    1 2

    ... Pavlenka 5, Frydrych 6, Mingazov 3, jinak souhlas.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Sólista     před 8 lety 20.08.2016 11:33 |  
    1 7

    Kenia fotbalista super, ale asi fakt nemá na to aby odehrál celý zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 13:07 |  
      7 0

      On se vyčerpá tím, že většinou sám napadá (presuje) soupeře, bez toho aby mu někdo pomohl, dále pak se musí sám prokličkovat, šíleně mu tam chybí náběhy od spoluhráčů. Jeho potenciál je nevyužitý, náš systém hry - bez systému, mu ubírá strašně sil. Fakt je radost na něj koukat, ale když mu nikdo nepomůže, tak to pak vypadá že vše zadrbe, ale komu má přihrát, když všichni stojí, jsou bez pohybu... U nás by to měl těžké i Pogba....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        vlados     před 8 lety 20.08.2016 15:32 |  
        3 0

        S tím naprosto souhlasem.Kenia nemá nikoho,s kým by mohl spolupracovat.Naběhá toho hodně ale k čemu to nakonec je.Myslím že ho to i časem přestává bavit,když vidí výsledek.Nevím s kým by to mohlo fungovat.Asi s Mihalíkem,ale toho Uhrin jaksi přehlíží.Přitom to je technický a rychlý hráč.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      vršek     před 8 lety 20.08.2016 15:12 |  
      4 0

      Jasně! Skvěle! Už to tu dlouho nezaznělo!!!!!!!!!!
      "Opět a zase se ukazuje, že nemá vlastně smysl aby byl v základní sestavě, vždyť je to hráč, který nevydrží makat celý zápas, je to jen hračička bez kondice, věčný solista u kterého končí většina akcí týmu, vždyť to tou svou fotbalovostí našim klukům kazí!"

      Já už opravdu nerozumím tomu kdo by měl podle Vás ve Slavii hrát, aby nebyla neustále zpochybňována jeho kvalita. Vy opravdu nevidíte jeho zarputilost, snahu hrát, nabízet se, atakovat, bojovat, rozehrávat, střílet a to vše na velmi dobré úrovni, vy si opravdu myslíte, že je na tom kondičně oproti ostatním hráčům v týmu špatně?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      TSeguinTS     před 8 lety 20.08.2016 16:54 |  
      3 0

      Levan se dle mého ničím nepodloženého názoru nachází v lepší polovině kádru co se kondice týče. Problém je, že jeho nasazení je tak o 20% vyšší než u ostatních a zákonitě se unaví dříve.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      JS (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:13 |  
      0 0

      Další expert.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Sólista     před 8 lety 20.08.2016 18:21 |  
        0 1

        Bylo hned jasné že když to napíšu tak se tady seběhne Kenia fanklub a bude peklo. :-) Ale nic to nemění na tom že na jeho kondici si stěžoval snad každý trenér co se tady za ty 2 roky ukázal.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          JS (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:22 |  
          2 0

          Jestli sis nevšiml, v letní přípravě se Kenia kousl. Má fyzičku mimálně jako ostatní hráči.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

            Sólista     před 8 lety 20.08.2016 18:36 |  
            0 1

            Tak to je na tom s kondicí špatně asi celý tým, protože dupat do toho první půlku a asi 10 minut po poločase chytat křeče je prostě spatně.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

              SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:39 |  
              1 0

              Bohužel tak je to když se běhá celý poločas bez balonu... To prostě nedá nikdo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:37 |  
          2 0

          Mě se zase zdá, že je v módě drbat technické hráče, kteří alespoň něco předvedou. V minulosti jsme si zvykli na bojovnost, když to přeženu, tak od hráčů budeme požadovat na prvním místě kulturistiku, zápasnické chvaty a fyzičku kterou nebude mít ani vítěz Ironmanu. Dle mne se technický hráč vysílí nejvíce tím, že si nemá s kým zakombinovat!

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 14:19 |  
    1 2

    Ndgadjui 6 jinak souhlas. Kazdopadne jsem byl velice nemile prekvapen nasazenim Mingazova na stred hriste. Nepochopitelne stridani :-( ja toho kluka nemam herne rad a na takovou Slavii za jakou by ji vsichni chteli mit absolutne nema. Navic jeste v pozici kde nehraje.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Borris     před 8 lety 20.08.2016 14:44 |  
    7 0

    Tak jsem dočetl rozhovor s Ginem ze včerejší přílohy deníku Sport a musím říct že to je opravdu pěkný a i zajímavý rozhovor. Ve kterém mluví o své rodině, o Trenčínu, o tom jak mu radí Patrick Kluivert atd. Gino je vážně sympaťák a fakt o to víc mu přeju, aby u nás časem dokázal, že za tu cenu stál.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Karel1 (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 21:51 |  
      0 0

      Rozhovor jsem nečetl ale souhlasím, že je to fakt moc sympatickej kluk, ale kdyby se naučil kličku, tak by byl ještě sympatičtější.

  16. Holík + Kuchta

    Travinho     před 8 lety 20.08.2016 15:38 |  
    1 0

    Libor v základu, Honza tentokrát pouze na lavičce. Po minule jsem se informoval u kamarádů z Karviné a Holík údajně jeden z nejlepších, tak snad na to naváže.

    • Re: Holík + Kuchta

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 15:50 |  
      0 0

      Na lavičce i Švec. Neví někdo jak to vypadá s Linhartem? Je na hostování v Bohemians, ale nehraje... dokonce nehraje ani za juniorku.

      • Re: Holík + Kuchta

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 16:02 |  
        0 0

        Tuším, že Linhart byl/je zraněný.

    • Re: Holík + Kuchta

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.08.2016 18:27 |  
      0 0

      Holík načal hostování skvěle, jen tak dál.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    bramburek (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 17:36 |  
    1 0

    bezchybný, objektivní, naprosto přesný hodnocení

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Alanor (admin)     před 8 lety 20.08.2016 18:28 |  
      0 0

      Díky, jsem rád, že se článek líbil. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:40 |  
        0 0

        Ahoj Alanore, výše jsem ti psal ohledně webu - zobrazování záložek článků, dalo by se s tím něco dělat? S tou žlutou kartou je to jen malé popíchnutí... :D

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:03 |  
    1 5

    Zdravim,neznate nekdo nahodou nejakyho Kloppa? Ja ze trenuje slavnej Liverpool a nezvlada porazit ani novacka premier league,co vyhlasil,ze bude hrat hlavne o zachranu. Ba co,dokonce s nima prohral.. system takovej nijakej po vapno.. a to maji nekolikanasobne vetsi rozpocet a lepsi hrace.. Ani do evropy se s nim Liverpool nedostal a to uz je bude za chvili trenovat rok.. Tak si rikam,co tam u nich dela? My uz by jsme ho od nas vyhodili ne? Proste jasne spatnej trener.. Jo a videli jste jak tam jenom postaval kdyz dostali druhyho gola,vubec nic nedelal,nehecoval hrace,no des..

    ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Travinho     před 8 lety 20.08.2016 18:15 |  
      1 0

      A říká v pozápasovém hodnocení, že hráli dobře?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:33 |  
        1 0

        U nas nekdo po Zlinu nebo po Jihlave rikal,ze hrali dobre? Ja teda slysel vzdy hodnoceni dvou puli. Jedna spatna a jedna dobra, na ktere se da stavet. Jeste qby rikal,ze hrali dobre,kdyz prohrali,my aspon remizovali ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:18 |  
      2 0

      A taky nezvládá vyhrát na Arsenalu vid? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:27 |  
        0 0

        Na Arsenal mi nešahej, ještě teď to bolí....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 20.08.2016 18:35 |  
        0 0

        Uvidime po Plzni vid. Zatim neni srovnani :)
        Neni stejny hrat do braniciho bloku a otevrenou partii. I tak tam ale malem o tu vyhru prisli..

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Anderlecht 0:3

    valkys     před 8 lety 21.08.2016 13:02 |  
    0 0

    Pavlenka 4 (má na lepší výkony, měl by zlepšit rozehrávku) - Frydrych 6 (perfektní výkon, škoda že neproměnil šanci), Bílek 3 (kromě 2 zápasů zatím bída), Deli 4 (od začátku sezóny se zlepšil, ale pořád to není ono), Bořil 3 (někdy byl fakt k smíchu) - Gino 4,5 (zlepšuje se), Ngadeu 5 (první půle 7, druhá půle 4, brání perfektně, rozehrávku od posledního zápasu zase zlepšil), Barák 4 (čekal jsem víc), Kenia 5 (dobrý, ale pořád si myslím, že má navíc), Švento 4,5 (bude velkou posilou, jen potřebuje dohnat tréninkové manko) - Škoda 4 (měl to složité, snad se chytne dneska s Příbramí).