Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Výborný výkon na půdě svého úhlavního rivala nepodala jen Slavia celkově, ale skvělý zápas odehráli z individuálního pohledu i mnozí hráči.

Myslím, že zápas mluvil sám za sebe a ani nemusím mnoho dodávat. Slavia nejenže vyhrála nejprestižnější duel, ale zároveň ho herně naprosto ovládla, což před zápasem nečekali asi ani ti největší optimisté. Sešívaní hráli týmově a jako jeden muž, jako perly do krásné mozaiky pak zapadly výborné individuální výkony mnohých našich hráčů. Snad jediným negativem bylo proměňování šancí, protože perfektní hra Slavie si proti mdlé Spartě říkala i o větší nálož. Posuďte sami - dvě branky červenobílí dali a to navíc zahodili penaltu, očividnou druhou jim rozhodčí nezapískal a Mešanovič netrefil z pár metrů poloprázdnou branku. Ale to je nakonec jen malá kaňka, protože se počítá vítězství, k němuž jsme nakonec zaslouženě dokráčeli. Všem hráčům i celému realizačnímu týmu se sluší poděkovat za vynikajícíc zážitek - DÍKY! A pod čarou dodávám, abychom neusnuli na vavřínech a poctivě se připravili na nadcházející zápasy s Chrudimí a Karvinou. Byla by věru škoda, kdybychom slavné vítězství degradovali ztrátami proti papírově slabším soupeřům.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Práce měl velmi málo a když už musel zakročit, tak to udělal spolehlivě. Vyrazil nepříjemnou ránu Václava Kadlece a několikrát dobře vyběhl.

Michal Frydrych - 7 - Dostal šanci na pravém beku místo Mikuly a myslím, že ji chytil za pačesy. Dozadu velice jistý, velice povedenou individuální akcí vyzval v první půli ke skórování Mešanoviče, ten bohužel pálil vedle.

Jiří Bílek - 7 - Jím vedená obrana si vedla výborně, stejné hodnocení platí i pro Bílka. Přesný, dostatečně důrazný, ale zároveň hrající čistě a bez zbytečných faulů.

Simon Deli - 8 - Jestli někdo čněl ve výborně fungující obranné čtveřici, tak to byl právě Deli. Proti svému bývalému zaměstnavateli, se kterým se neloučil v dobrém, se zatím pokaždé dokázal vyhecovat k vynikajícímu výkonu a nejinak tomu bylo včera. Lafata si proti němu ani neškrtl, Deli naprosto dominoval vzdušnému prostoru a jistý byl i při hře nohou. Výborně zasáhl ve druhé půli při nebezpečném centru Václava Kadlece právě před Lafatou. Když člověk porovná jeho výkon s hrou Michala Kadlece, Holka či Mazucha, tak se musí usmívat, jakého hráče nám Sparta přenechala.

Jan Bořil - 7 - Jistý výkon, kterým téměř vynuloval 73milionového Václava Kadlece. Bořil je důrazný hráč, který umí skvěle přitvrdit hru. Navíc hrál v neděli dobře i směrem dopředu.

Ruslan Mingazov - 6 - Patřil k méně výrazným hráčům v derby, i on ale odehrál dobrý nadprůměrný zápas. Při pěkném průniku ho na poslední chvíli a za cenu žluté karty zastavil Michal Kadlec, z čehož vyplynula možnost zajímavé standardní situace. O individuální průniky se snažil i v dalších případech, ale při jednom nadějném pokusu se nakonec sám ukličkoval ve vápně.

Michael Ngadeu Ngadjui - 9 - Střed zálohy se ukázal pro naši dominanci v derby jako naprosto klíčový. Ngadeu odehrál perfektní zápas, ve kterém středu hřiště kraloval a ve spolupráci s Hušbauerem a Barákem jasně přehrávali zálohu Sparty. Michael byl nejen vynikající při zastavování akcí soupeře, ale také přidal kvalitní podržení míče a jistou a přesnou rozehrávku. Poslední dva zápasy mu vyšly výborně, snad se mu bude dařit i nadále.

Josef Hušbauer - 8 - Vynikající výkon na správné straně barikády. Hušbauerovi se dařilo dopředu i dozadu a jasně převyšoval své ještě loňské spoluhráče z kádru Sparty. Dobrý míč na Zmrhala z jeho kopačky započal penaltovou akci.

Antonín Barák - 9 - Pro mě asi těsně nejlepší hráč zápasu před Ngadeuem, i když i další hráči (Deli, Zmrhal, Hušbauer) podali parádní výkon. Barák dostal po delší době šanci v základní sestavě a trenérovu důvěru vrchovatě splatil. Směřem dopředu patřil k nejnebezpečnějším hráčům, výborně dovedl podržet míč a rozdat přihrávky. Po jeho pohotové střele do tyče otevřel skóre dorážkou Mešanovič. Nahrál i na druhý gól Zmrhalovi.

Jaromír Zmrhal - 8 - Zlepšenou formu ukázal už proti Liberci, na Spartě pak zářil. Hbitou hlavičkou vybojoval penaltu, nádherným sprintem přes polovinu hřiště a ještě lepší střelou pak pečetil výhru sešívaných. I ve zbytku zápasu byl hodně vidět a dařilo se mu.

Milan Škoda - 5 - Kvůli zranění musel brzy střídat. Za krátkou dobu jeho pobytu na hřišti, kdy se týmy hlavně oťukávaly, podal standardní ligový výkon. Snad jeho zranění nebude vážné a Milan bude brzy připraven.

Muris Mešanovič - 6 - Jeden z největších mužů zápasu, paradoxně ale rozporuplná postava. V první půli zahodil tutovou šanci a špatně kopl penaltu. Ve druhé půli se ale šťastnou dorážkou dokázal prosadit a zápas rozhodnout. I vzhledem k jeho hodně bojovné a platné hře jsem se rozhodl dát nadprůměrnou známku navzdory tomu spalování šancí.

Jaroslav Mihalík - 5 - Dostal prostor na necelou půlhodinu v závěru a odvedl standard. Párkrát dobře podržel míč, více ale do děje zápasu nepromluvil.

Jasmin Ščuk není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

8. kolo - Neděle 25. 09. 2016 15:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
0 - 2
0 - 0
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

62. Muris Mešanovič
78. Jaromír Zmrhal

Komentáře (170)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Novasinho     před 8 lety 26.09.2016 15:31 |  
    4 0

    Ano :-) víc netřeba...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    TSeguinTS     před 8 lety 26.09.2016 15:37 |  
    12 0

    Jeden z těch zážitků na celý život. Od sedmdesáté minuty mi slzely oči, že jsem se konečně dočkal. Nejen krásného fotbalu, ale především toho zvuku tříštící se sparty.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 15:38 |  
    1 0

    Ano Alanore, naprosto po zásluze vysoké známky, nejlepší náš podzimní výkon, Rumuny jsme přejeli, škoda jen, že ten výsledek není ještě vyšší. Lepší derby od října 2008, kdy jsme naposledy vyhráli na Letné 4:1 jsem neviděl. Ngadjui roste zápas od zápasu, žádný stoper, ale ukázkový DZ. Barák prakticky to samé. Míša Frydrych na pravém beku, taky super. Hušby konečně vydařené derby, Zmrhal snad životní zápas. Pavlenka druhá nula za sebou, ikdyž neměl moc práce, je třeba pochválit i jej. Stoperská dvojice Deli - Bílek konečně funguje. Bořil vynuloval 73 mil. posilu. Mingazov asi opravdu nejslabší a Škoda s Mihalíkem odehráli zhruba půl hodinku, takže neměli moc času, se předvést. Teď rozdrtit Chrudim a v neděli si udělat skóre s Karvinou. I přes slabý začátek nejsme daleko od špice. Slavia go!!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 15:39 |  
    5 0

    Vcelku souhlas, jen Frydrychovi bych zvedl známku na 8 a Zmrhalovi jednoznačně na 9 :)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 15:44 |  
    3 0

    Souhlasím, možná bych za hráče zápasu označil Ngadeua. Ale má fantastickou devítku, paráda. Co bych vytknul je zmínka u Kadlece, že stal 77 mio. My jsme to neplatili, je to taková podpasovka vůči němu. Stejně jako předhazování, že GvK stál 33mio, jak můžeme aspoň třikrát týdně číst ve Sportu. A doplnil bych ještě jedno hodnocení: tým 10. Takto kompaktní a koncentrovaný výkon týmu jako celku jsem u nás dlouho neviděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 26.09.2016 15:48 |  
      5 0

      To mělo být spíš ocenění Bořila, že vynuloval nejdražšího hráče ligy. Jinak bych určitě nehodnotil jako Sport, kde dostal V. Kadlec jednu z nejnižších známek jen kvůli tomu, že stál hodně a čeká se od něj víc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        donford     před 8 lety 26.09.2016 16:25 |  
        11 0

        Velmi milé a myslím, že i objektivní hodnocení. Asi bych byl na Murise subjektivně hodnější (za 7), bil se jak lev, ano, desítku spálil, podobně jako Messi či Ronaldo, ale ta jeho žízeň po gólu, ten atak dopředu, ta neutuchající snaha po naplnění své touhy se ukázat a přesvědčit, ta mi byla velmi sympatická. A že po první půli nerezignoval, ale zdárně vzdoroval svému okamžitému osudu, ta svědčí o velkém bojovníkovi, kterého jen tak něco nezklátí, o bojovníkovi, který se chce na hřišti předvést a "umřít" za svůj klub. Podobně bych o stupeň výše hodnotil i Míšu Frydrycha, ale na toho bych sázel, to je jasná opora, předem daná jistota, bohužel dosud jen málo využívaná. Bojovník. S rozmyslem a s odvahou. Teď už ho ale pod JŠ čeká zaslouženě zářný zítřek.
        Souhlasím také, Ngadeu a Barák, ti dva nejlepší. Ngadeu dokázal sám eliminovat snad 3 sparťany najednou. Není divu - dvoumetrová hora, když vyskočí a ještě zvedne ruce, musela z něj být celá sparťanská záloha v řiti. A taky byla. To jsem si vskutku vychutnával. Jak Dočkal, Frýdek, Lafata se od něj odráželi a padali, jako křivé, bezmocné, záludně šťouchající, jakoby zoufale poštěkávající kuželky. Nevím, zda ještě cosi podobného ve slavistickém dresu uvidím. To byl rozezlený, řádící fotbalový bůh. To byl rozzuřený Porthos! Zážitek, zážitek! Pro mě (v duchu) výkon až na 10 či 11. Ale to nikomu nevnucuji. Dík i za vynikající 9. Dík za celkové hodnocení, Alanore.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 16:03 |  
      1 4

      U Gvk přidej deset a budeš na částce na kterou vyšel.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    NIngy     před 8 lety 26.09.2016 15:52 |  
    7 1

    Až na Mešanoviče naprostou souhlasím. Šestka je pro něj dost přísná i přes neproměněnou penaltu (což je takové naše prokletí) a obrovskou šanci v prvním poločase za zbytkem týmu vůbec nezaostával a byl přínosem. Navíc skvěle si našel odražený míč po Barákově střele a dal Koubovi jesličky, takže bych mu dal alespoň tu 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      vojta     před 8 lety 26.09.2016 16:24 |  
      3 3

      nevim, jak moc bych ho chvalil zrovna za ty jesle. ma volnou pulku brany a snazi se to zakoncit skrz brankare, to asi neni nejoptimalnejsi reseni

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        dalislavista     před 8 lety 26.09.2016 16:43 |  
        1 0

        Myslím, že jesle ani dávat nechtěl, prostě to kopnul někam na bránu a vyšlo to takhle. Hlavně že to nepřekopl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          smichov_2     před 8 lety 26.09.2016 17:57 |  
          1 1

          A hlavně, že to kopal z jedny, protože 99% hráču by míč který není na zemi reflexivně zpracovalo a v tu chvíli by měl u sebe vyběhlýho brankáře. Další věc kterou jsem si všiml: hned po vstřelené brance Mešanovič v následující akci nabíhal do 100% tutovky, ale Mingazov mu to nedal, nejspíš v té euforii to zkusil z dálky, to byla škoda, myslím, že to mohlo být hned 2:0 a po zápase.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Jarinho     před 8 lety 26.09.2016 15:55 |  
    2 0

    Výborně hodnoceno, byli jsme lepší, protože nám parádně zahrál střed hřiště. MInulý rok jsme derby vyhráli, ale hral nebyla tak dobrá jak včera... Přesně takový střed chyběl Spartě a byla nulová, nedokázala nic založit... skvěle ale všichni..

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Hanzwalter     před 8 lety 26.09.2016 15:59 |  
    5 1

    Mesanovic si zaslouzi, alespon 7 za to jak se rval a bojoval jako lev i po zahozene penalte a nepromenene sanci a jeste bych navrhoval 9ku pro Zmrhala....Vami mnohdy odepisovany hrac se pod JS probudil do repre formy a Barak to je radost se divat jak ten kluk hraje.... jen tak dal a 10tku bych dal JS za to jak tym perfektne pripravil, dostal z krize a vtisknul tymu tvar plus za to povzbuzeni Mesana po nepromenene penalte!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Gino     před 8 lety 26.09.2016 16:10 |  
    6 1

    Tak RB podle bookmakeru získá Trpišovského. Na druhém místě je Kozel! :D
    No, přál bych jim toho Kozla... asi to od Vás schytám, ale myslím, že je to charakterově přesně jejich typ a skvěle tam zapadne.

    Dodávám, že bohužel, taky jsem si ho původně přál u nás a obdivoval ho. Tomu už je konec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Jachym     před 8 lety 26.09.2016 16:56 |  
      2 0

      Bookmakeři a podobní csaplároviti experti vaří z vody nebo z názorů sparťanské odboby slávistických novin... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        afro     před 8 lety 26.09.2016 19:31 |  
        3 0

        Jachyme neblazni, srovnavat ten jejich internetovy platek se Slavistickyma novinama je jako porovnavat restauraci ocenenou michelinskou hvezdou s nejakou zaplivanou ctyrkou... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Jachym     před 8 lety 27.09.2016 08:47 |  
          0 0

          :-)) Samozřejmě, z mé strany se jednalo o nepřesné vyjádření. Jediné, co jsem chtěl říci, že se v případě hledání sparťanského trenéra lůzmejkři spolehnou na názory na nějakém fanouškovském webu našeho rivala.

  10. Celý zápas na netu?

    Juje     před 8 lety 26.09.2016 16:12 |  
    0 0

    Omlouvám se, že se tady nevyjadřuji k hodnocení, ale nevíte, kde je možné vidět CELÝ zápas na netu? Děkuji!

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Márty     před 8 lety 26.09.2016 16:12 |  
    3 7

    S hodnocením souhlasím až na Jirku Pavlenku, jelikož jediný zákrok byl podle mého názoru dost nejistý, střela šla doprostřed a i když zaplavala a vyrazil ji doprostřed před sebe. Berkovec byl za podobné zákroky mnohdy zde kritizován...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Boo_SKS     před 8 lety 26.09.2016 16:19 |  
      5 0

      Pavlenka obecne vzato prakticky vzdy boxuje, jak strely, tak centry, tudiz na to jsme u nej zvykli. Rozdil oproti Berkymu je vsak ten, ze vzdycky dokaze vyrazit mic mimo vapno, kdezto Berky, ktery mnohdy naopak pusobi prehnane sebejiste a pak v neuspesne snaze o chyceni mice ho jen vyrazi primo pred sebe, coz by asi ubozak Lafata dost mozna opet potrestal. Ja jsem radsi, kdyz golman radeji mic na jistotu vyrazi dostatecne daleko a mimo nebezpeci, nez kdyz ho pri neuspesne snaze o chyceni casto vyrazi natolik nestastne, ze je z toho vzdy nebezpeci

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 17:17 |  
        0 0

        Asi jako na jaře na Letné, bohužel těch gólů za Berkym v poslední době bylo poměrně dost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      jiri     před 8 lety 26.09.2016 16:38 |  
      10 0

      nesouhlasím - Pavlenka po hodně dlouhé době gólman, který má s celkem jistotou centrované balony. Jeho problémem jsou střely z dálky, ale to se podá, chce to čas a zkušenosti)). Za mě velká spokojenost

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Eskaes     před 8 lety 26.09.2016 16:15 |  
    8 0

    Jak je ten fotbalový svět pomíjivý.
    Před pár týdny se nám rudoši posmívali nejen při hledání trenéra a dnes...

    :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 16:43 |  
      2 0

      A dnes hledají sami a nevědí koho...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      donford     před 8 lety 26.09.2016 17:09 |  
      1 0

      Když čtu výrony té spodiny lidstva, ty zoufalce Rubina a Hažmuku, (nebo Hamžuku?) se kterými každý pravověrný sparťan hluboce opovrhuje, jak melou ze zoufalství o rýži, o bambusových tyčinkách, o Luftjardovi, jak teď závidí, jsou zoufalí a zkoprnělí a doufají v zázrak, tak je mi milo na duši. Hoši, hoši, to jste to dopracovali! Jste pro smích všem fandům. Jste ubohost sama. Teď melte ovarem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 8 lety 26.09.2016 18:30 |  
      4 0

      A to si ještě nepřečetli hodnocení na Primě:Rudí působili dojmem vylekaného stáda,které do všech stran utíká před dravcem.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Fulham     před 8 lety 26.09.2016 16:22 |  
    14 0

    Já bych jedno hodnocení přidal. Kouče. Ne za sestavu, ne za taktiku i když by desítku zasloužil. Ale za vyřešení,, problému '' Muris v minulém zápase a za skvělou reakci po penaltě. A za to zaslouží 11 stejně jako celý tým. Dřív se tady volalo po pranýři DUmla, ale na známku pro trenéra je pravý čas právě teď.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Boo_SKS     před 8 lety 26.09.2016 16:35 |  
      7 0

      nejsem trener a fotbal uz hodne dlouho aktivne nehraju, takze to nedokazu nijak nez zcela laicky posoudit, ale pri opetovnem shlednuti zaznamu se musim porad ptat: jak je mozne behem tak kratke doby udelat takovy progres? Tady nejde jen o nejake zvednuti psychicke deky, k cemuz vetsinou svadi ono klise v podobe noveho impulzu, tady slo o zcela zasadni systemove veci, naucene a chtene kombinace z prvni (tolik narazecek a peknych vykombinovani na malem prostoru jako za prvni polocas jsem nevidel za celou letosni sezonu pod vladou DU), nabihani do prostoru, utoceni ve vice lidech ci aktivni napadani a s tim souvisejici pozicni hra. Nechci se nijak vratit k ere DU a jeho stylu trenovani, ale pri pohledu na to zcela jine muzstvo se zkratka musim ptat: to byl DU a jeho tym nedostatecne fundovany, ze nedokazal a neumel od cervence ani naznakem naucit kluky to, k cemu JS stacily tri tydny? Nebo snad o podobnou hru ani nestal a ten ryze bojovny styl na nahodu byl cileny? Nejak se mi nechce verit, ze by mezi dvema trenery z tuzemske spicky byly v otazce erudice a trenerske kvality az takove rozdily.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Robinator     před 8 lety 26.09.2016 16:37 |  
        4 0

        počkal bych ještě na dva další zápasy, jestli to potvrdíme, přece jen derby je derby..i v tom minulém doma jsme spartu nepustili do jediné šance

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 17:08 |  
        1 1

        Několik příčin, proč jsme uspěli:
        1/Začíná se projevovat práce pana Šilhavého, i proti Liberci, už byly vidět náznaky k lepšímu, aktivnější hra, ne jako za DU. Vypadá to, že jsme vybrali toho správného trenéra
        2/ Sparta je v krizi, díky bohu, že jsme jí dostali až teď, o nějakých 14 dní dříve, ten zápas mohl vypadat docela jinak
        3/ přístup některých hráčů, včera chtěli, makali, jindy to hodně odflakují
        4/ spravedlnost, neustále si nás Rumuni dobírali, tak konečně zase se ukázalo, že spravedlnost není slepá
        5/ trocha podcenění, ano opravdu to tak mohlo být, Rumuni na nás vždycky uměli, 8 let trvalo než jsme dokázali na Letné vyhrát, před tím to snad bylo jednou v Českém poháru 99, výhra 1:0. Sem tam nějaká ta remíza. Hlavně za Siegla, to byla naše Černá můra, Takže si řekli: "Slavii porazíme v klidu" a ono houbeles.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 18:15 |  
          3 0

          5/ pokud vím, tak jsme tam vyhráli dva roky po sobě- sezona 07/08 2:0 (góly Pudil a Šenkeřík) a v sezoně 08/09 ta Šmicrova jízda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        PetCC     před 8 lety 26.09.2016 20:55 |  
        1 5

        Jakej progres?
        Tohle bylo jasný celou dobu, samozřejmě ne na zdejších diskuzích.

        První důležitá věc - každý soupeř je zcela jiný a povaha naší hry se tak každý zápas mění. Jasná věc, kterou ale málokdo dokáže pochopit a pak je zcela mimo v hodnocení.

        Ale k zápasu. Zkrátka jsem celou dobu předtím hráli o deseti. Čímž trpěla kompaktnost týmu a hráči se dostávali do zbytečně složitých situací a dělali víc chyb.
        Pak se konečně do formy vrátil Barák.Tady zase všichni zapomněli, jak jsme hráli na jaře a jak v posledních 5 zápasech Barák začal hrát a naprosto změnil hru naší zálohy. Samozřejmě pod Uhrinem. Pod ním to šlo taky. Ta arogance jaká se v létě obevila, s kterou ho hromada lidí začala vyhánět, to mě zklamalo. Nečekal jsem, že se sparťanské móresy k nám dostanou tak rychle.

        Další věc je, že jsme přestali mít v hlavě poháry. Tým zkrátka zatím není schopen hrát dvě soutěže rovnoceně najednou (no jsem zvědav teď na domácí pohár). To není vůbec problém fyzický (jak nám to pořád vnucuje třeba Bosák), to je problém udržení koncentrace.

        Takže opravdu nic tak extra překvapivého, trenér nemohl udělat žádné obrovské změny. A on je vlastně ani dělat moc nemusel, vždyť Uhrin měl hrubou sestavu a rozestavení prakticky stejné. Jen někteří hráči už ukázali, že hrát nemají a jiní že hrát mají. K tomu by Uhrin dospěl taky.
        Jediná věc je, že změnou trenéra došlo k psychickému uvolnění a tým se restartoval. Ale kvalita tam pořád byla, aby se stal tým kompaktním dozadu a aktivním dopředu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          deny91     před 8 lety 27.09.2016 11:09 |  
          1 0

          Dušane?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Eskaes     před 8 lety 26.09.2016 17:48 |  
      0 0

      líbila se mi soustředěnost našich hráčů pro hru a aktivní koučování celého trenérského týmu- na záznamu je ve 2. pol vidět asistent, kterak o pauze něco vehementně vysvětluje Murisovi, ten souhlasně odkývá a odběhne.

      Bojím se jedině toho, že nás tímhle Jarda dost namlsal a budeme chtít víc, mnohem víc! :)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    kleofas     před 8 lety 26.09.2016 16:34 |  
    1 0

    tak teda ty desítky budou, až teda všechny šance budou proměněny??? 

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 16:40 |  
      0 0

      az dame doma pradelnikum na jare bura a otevreme si cestu k titulu.... no tak zpatky na zem, sem zvedavej ve stredu na tu Chrudim :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    DavidM     před 8 lety 26.09.2016 16:38 |  
    1 0

    Pokud máte možnost, pusťte si zápas na 02 s komentářem Novotnýho a Suchařípy. Novotný až na pár hlášek nuda ale to co předváděl Suchařípa... několikrát nás v přímém přenosu označil jako mrdky a neustále brečel a stěžoval si na rozhodčí, že jsme vyhráli jen díky nim. Novotný mě pobavil když řekl, že mu z výkonu Slavie stojí péro:-D

    Hodnocení souhlas, jen Pavlenka by možná zasloužil víc protože sice na něj moc nešlo, ale když už tak vše chytil naprosto jistě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 16:47 |  
      4 0

      Suchořípa je blb, podobně jako Kohák, je vidět, že kdo fandí Spartě není normální. Viz ten herec D.Novotný ten je totálně vymatlaný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Jachym     před 8 lety 26.09.2016 16:53 |  
        2 1

        Na druhé straně by si s Ringem mohl podat ruku. Jak vysloveně nesnáším Koháka, který na mě jako Lenin pomalu vyjukne i z konzervy s rybičkami, tak v porovnání s Ringem působil v posledním studiu jako gentleman proti vesnickému (nebo městskému, abych neurazil vesničany) balíkovi... Za něho jsem se hrozně styděl...

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 17:01 |  
          7 0

          Ringo je úplně v pohodě. Nikdy se netajil, že mu hrabe, takže veškeré jeho komentáře je nutné brát s rezervou a nadhledem, viz Hušbauer krade koně...:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Jachym     před 8 lety 26.09.2016 17:21 |  
            0 0

            Aha, tak už vím odkud vítr vane s tou hláškou ..:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 17:09 |  
          3 0

          Jo Ringo je boží, trochu blázen, ale Slávista tělem a duší. Pana Koháka nemusím, už jako člověka, který je v medií skoro denně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Jachym     před 8 lety 26.09.2016 17:24 |  
            0 0

            Já zase vím, že je to nehorázný chlípník... I když v některých politických věcech projevuje zdravý selský rozum, pro mě je hlavně tu více či méně vtipným komediantem. Ale tím bych za sebe tuto vsuvku ukončil. Dneska se v práci cítím výborně, letenští žebráci jsou zalezlí a nejdou mi na oči...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              smichov_2     před 8 lety 27.09.2016 11:13 |  
              2 0

              V některých politických věcech se Ringo projevuje leda jako zemanovská svoloč.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Markus     před 8 lety 27.09.2016 17:30 |  
                0 0

                Jsem rád, že to tu zaznělo, no asi tak. Je to rovnej chlap a chytrej, ale zase ne tak, aby mu jiní nedokázali nakecat kdejakou hloupost. Ve výsledku žije ve světě, který je dost posunutý od reality, na kterou zas není tak těžké si šáhnout (pravda, ta iluze férového světa byla lepší).

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      PetCC     před 8 lety 26.09.2016 21:00 |  
      0 0

      Novotný loni nebo předloni seděl na derby a celou dobu mlčel jako ryba.
      Viděl jsem ten sestřih a lezli z něho jenom krávoviny. To ten Suchařípa se choval jak klasickej zaslepenej sparťan, ale jinak se neprojevoval jako hovado.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 16:46 |  
    1 0

    Ještě by mne zajímalo, jakou asi dostane sparťanský klub pokutu za vběhnutí fanoušků na hřiště...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      DavidM     před 8 lety 26.09.2016 16:53 |  
      0 0

      Tipuju 50000 a podmínku, my urcite dostanem za pyro víc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 17:15 |  
        0 0

        Díky, těch 50 bych taky tipnul, my bychom, tak mohli dostat 100 až 150.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          celtix     před 8 lety 26.09.2016 17:58 |  
          2 0

          Oni ale taky používali pyro a dokonce ho házeli po policii. Dostanou víc než 50000 ale samozřejmě míň než my...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 26.09.2016 17:14 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/285902/znamkovani-slavie-barak-muzem-zapasu-tmel-byl-ve-stredu-zalohy?foto=0

    Tak jak to viděl Spart:
    Pavlenka 6 - Frydrych 6 - Bílek 7 - Deli 8 - Bořil 7 - Mingazov 5 - Ngadeu 7 - Barák 8 - Hušbauer 7 - Zmrhal 7 - Škoda 5.
    Mešanovič 8
    Mihalík 5

    Antonín Barák mužem zápasu, jinak Spart přiznal, že Lafata fauloval loktem skoro polovinu protihráčů a že se měla kopat penalta už na Míšu Frydrych ve 20.minutě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 19:39 |  
      3 0

      S tim prasetem Lafatou mi to prislo hodne dobry trefny a ve sportu necekany. Pro me je to (ne) hrac ktrej me u nich sere absolutne nejvic. Uz ma za zapas vic loktu v obliceji soupere nez presnejch prihravek. Jediny co me tesi je ze porad hraje v zakladu stejne jako treba M kadlec..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    SemperRomeo (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 17:20 |  
    2 1

    jestli myslíme stejný nebezpečný centr Kadlece, tak ten v obranném zákroku před Lafatou přizvedl Ngadeu, ne Deli...ale to je jen drobnost, oba byli skvělí:) jinak taky bych dal Mešimu 7..2 tutovky zahodil, ale při gólu ukázal instinkt a pohotovost,..navíc toho spoustu odmakal..ocenil bych i jeho psychickou odolnost, já bych se po té penaltě složil a nevylezl z kabiny:))

  19. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Kajula     před 8 lety 26.09.2016 18:09 |  
    7 0

    Jen bych opakoval, co už zde bylo napsáno. Před celým mužstvem, trenérem a realizačním týmem smekám a musím říct, že takovou radost jsem měl naposled při památném vítězství před 8 lety se Štístkem v sestavě...
    Víc než výhra mě ale těší způsob, jakým jsme k ní došli. Až na několik pasáží bylo na hřišti jediné mužstvo... A když si vzpomenu na derby v 90. letech a po roce 2000, kdy nás RB vždycky přetlačila nasazením a bojovností, včera to bylo přesně naopak... A ještě jsme navíc přidali fotbalovost... Ty narážečky, mňam, mňam... :)
    Jen bych prosil někoho z vás odborně zdatnějších... To je opravdu ten samý tým, co ustrašeně bránil v Plzni vedení 1:0? JŠ je u týmu jen 3 týdny...
    A na závěr si neodpustím být trochu za ďáblova advokáta... Bylo to mizérií Sparty nebo naším vyhecováním na derby? Ideální totiž je, aby se takové výkony opakovaly každý týden... Viz Karviná, Chrudim...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 21:06 |  
      2 1

      V Plzni to byla docela rozložená parta. Tonda a Ruslan tehdy hráli za béčko, tím si DUml zazdil možnost smysluplného střídání a hráči podle mě jeho bezradnost cítili, což nepřidá na sebevědomí ani na důvěře k trenérovi. Po zápase bylo pár kluků evidentně nasraných na bohorovného van Kessela. Před děkovačkou se Muris s Jardou Z. pohádali...
      Včera to byl opravdový tým.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 18:53 |  
    0 0

    Zdarec, v podstatě se vším souhlasím, jen.... :D Míšovi Frydrychovi bych dal o stupeň více a Mešimu taky, ale to je můj názor a detail, který určitě nezkazí radost až bych řekl euforii... :D

  21. ščasný

    Jarinho     před 8 lety 26.09.2016 18:58 |  
    11 0

    Nechápu proč toho Šťastného Sparta odvolala, zrovna když začala podávat stabilní výkony :)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 19:01 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím. Zmrhal, Barák a MNN byli skutečně pány na hřišti a táhli tu naši sešívanou káru největší měrou. Dnes jsem si po dlouhé době koupil Sport, kde dali Murisovi známku 8. Muris zahrál solidně, ale na 8 mi to tedy nepřišlo, to je podle mě dost mimo (jen pro srovnání, 8 dostal i Tonda Barák).

    Vítězství nad Spartou se nikdy neomrzí, oni si snad do poslední chvíle mysleli, že se nějak porazíme sami, či snad že po neproměněné penaltě zkolabujeme. Tohle je pro ně šok a tvrdý dopad na zem. Sparta se z problémů vyhrabe, o to nemám starost, ale hned tak by to být nemuselo :-).

    P. S. Určitě jste také zaregistrovali výklus sparťanských fanoušků na hřiště po závěrečném hvizdu. Docela mě zarazila slova tehdy ještě kouče domácích, "fandové si zaplatili, tak na to mají právo...". No nevím, nevím..

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      rybář 53     před 8 lety 26.09.2016 20:22 |  
      0 1

      Hodnocení v podstatě výstižné a souhlasím s nim.Jeste k tomu včerejšímu utkání.V počátku utkání sudí přehlédl faul Čistý na Škodu,ten potom musel střídat.Další faul na Ministrova také a o koutech Lopaty uz nemluvím.K naší hre:jsem unesen bojovností a lehkostí s jakou jsme tu chatě u přehráli.Výhrady mám jen ke dvěma standartkam z příhodné vzdálenosti.Tam je potreba jeste zapracovat,jinak super výkon!

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 21:36 |  
        3 0

        Automatické opravy v telefonu nemají chybu :-D.

  23. HITPARÁDA RÁDIA SLÁVIA

    Siddhartha     před 8 lety 26.09.2016 19:29 |  
    11 0

    NÁDHERKA! Jeden postarší slávista mě čapl za hlavu a třásl s ní jako s rumbakoulí a já řval: "MURISI, ODPOUŠTÍM TI." Bylo to jako pokání, příjímání další svátosti, kterou poté Zmrhal pozvedl do červenobílých obláčků, které svoji barvou zahalily celou Letnou. Barák s Ngadeuem jasně do základu! A Muris, to je nám věru zvláštní hráč, jednou už je psanec, po chvíli zachraňuje situaci. Mám taktéž kořeny z balkánu, jeho horká krev a jistá zbrklost mi je blízká a chápu ji.. Nicméně nasazení i hra byly včera brilantní.. Šilhavému klobouček dolů, nahorů, a zase dolů.. Již po třech zápasech pod jeho vedením je vidět posun k fotbalovosti. Z této výhry jsme se jistojistě všichni opili a, z opilosti ted přemýšlíme nad touto sezonou, a těžko říci, co vše je ted nedosažitelná fantasie. Po dlouhé době skončit v tabulce nad Spartou ? Možná i boj o titul ? Včerejší zápas snad jasně ukazuje, že to není nemožné ! Tato cenná výhra nám musí být novým impulsem, vlnou, na které bychom se mohli svézt vstříc krásnému fotbalu, výhrám a radosti.
    VIVE LA NOUVELLE VAGUE !

  24. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Ados     před 8 lety 26.09.2016 20:54 |  
    1 0

    Předně bych chtěl pogratulovat týmu a hlavně k trenérovi k zasloužené výhře. Byl to balzám na duši po těch letech. Mám dotaz k realizačnímu týmu, je u nás ještě Čuhel? Z fotek ani z přenosu jsem si ho nevšiml.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 21:21 |  
    12 1

    Den oslav za námi, je potřeba zase pracovat. Co mě nejvíce vadí na současném fotbale, jsou fanoušci. Včera naši jasně skandováním přehráli ty sparťanské bezmozky, ale zase si to musí pokazit dýmovnicemi, po kterých se přerušuje zápas a hlavně bučením na Costu, díky čemuž nešli Deli a Ngadeu ani na děkovačku. Netuším, jak funguje organizace kotle, ale některé věci si prostě musí pohlídat kotel sám, pokud teda chce. Minimálně to bučení je na přesdržku. Z dýmovnicemi podle mne musí začít konat vedení, pokud ovšem má zájem..bohužel mi přijde, že obecně kluby nechtějí jít proti fanouškům, protože by jich 100 ztratili. Včerejší vyjádření sparťanů, že diváci měli právo vběhnout na hřiště, je opravdu naprosto mimo realitu. Čeká se na to, až nějakého hráče zkopou, zlámou nohy? Kasík ze SParty tvrdí, že kdyby je mohli identifikovat, konali by. Podle mne kecá. Pořadatelé, co mají na starost kotel, musí jasně rozpoznat, kdo tam vběhnul. Ikdyž má schovaný obličej, podle oblečení jasně poznáš, kdo to byl. Prostě jenom výmluvy a začne se o řešit, až se opravdu stane nějaké zranění. Já jenom doufám, že to nebude ze strany fans Slavie, ale bohužel v mém okolí jejich image strašně klesla za poslední dva měsíce (rozkopané Brno, dýmovnice apod..).
    Vedení s tím musí něco dělat, já nevím co, ale určitě můžou čerpat inspiraci v zahraničí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 22:59 |  
      1 1

      Naprosto souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 08:25 |  
        3 2

        A to, že Simon s Michaelem nebyli na děkovačce kvůli "bučení" na Costu víte odkud? Třeba to bylo kvůli vběhnutí Sparťanů na hřišti a bezepčnosti kluků. Pokud je to ale tak, že to mělo být gesto kvůli bučení na Costu, tak mi ta reakce přijde trochu přehnaná. Myslím, že 99,99% fanoušků Slavie je má rádo a že kvůli nějaké minoritě, kteří bučí na Costu (a jak je vidět výše z několika reakcí, tak to vůbec nemusí být myšleno rasiticky) dělat taková gesta, navíc po tak krásném zápase mi přijde trochu přecitlivělé. Navíc se tím rozdmýchává věc, která je úplně zbytečná, protože si myslím, že se na Slavii rozhodně standardně na hráče černé pleti nebučí a že šlo výhradně o nenávist vůči velmi zákeřnému Costovi. A pokud na Slavii nějací latentní rasisti jsou, tak je takové gesto stejně nijak nedojme. Myslím, že by Simon i Michael měli být víc nad věcí a soustředit se výhradně na fotbal a neřešit politiku. Myslím, že bučení na hráče černé pleti je na Slavii opravdu marginální problém.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 10:24 |  
          2 1

          souhlas, proto jsem se tu včera ptal jakou to má souvislost a místo odpovědi jsem dostal palec dolů...Costa je zákeřný .ráč a nemůže se divit, že se na něj bučí nebo píská. To, že to někdo okamžitě dává do souvislosti s rasismem je dle mého předsudek a jedná se o stejné stereotypní chování které sám kritizuje.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            smichov_2     před 8 lety 27.09.2016 11:21 |  
            1 3

            Ale prd, bučí se jen ve východní Evropě, od Aše po Rusko, nikde jinde se nebučí, v kotli je bohužel d....ů dost, kdo to chce vidět, vidí. Jediné co se dá dělat jsou kamery a zákazy návštěv, jako v civilizovaných zemích.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      homerinho     před 8 lety 26.09.2016 23:22 |  
      3 1

      Možná to schytám ale dovolim si lehce odporovat. Jsem si jistý, že v drtivé většině nemělo bučení na Costu rasistický podtext. Patřim sice k mladší generaci ale za těch několik let, co na Slavii chodim, si nepamatuju, že by se na někoho bučelo čistě kvůli barvě pleti. Pro mě osobně je Costa jedním z nejnesympatičtějších hráčů Sparty a ligy vůbec a jestli je černej nebo fialovej mě absolutně nezajímá. A tím, jak přivítal na hřišti Murise si u slávistů taky zrovna nepomohl. Každopádně už během zápasu jsem si řikal aby si to Simon s Michaelem nevyložili špatně. Když potom odcházeli, bylo mi za nás všechny hodně trapně, ikdyž jak jsem řikal jsem přesvědčen, že bezdůvodně. Projevy rasismu odsuzuji ale stejně tak jsem alergický na opačný extrém. Nevidím důvod, proč bych se měl bát zabučet na hráče jako je Costa jenom proto, aby mě někdo neobvinil z rasismu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Borris     před 8 lety 27.09.2016 00:51 |  
        5 0

        Tady nemůžu jinak, než s tebou naprosto souhlasit homerinho. Já třeba rasismus vyloženě odsuzuju! Ale třeba Costu fakt vyloženě nemám rád. Ne proto že hraje za rumuny. Ale proto, že je to zákeřný zmetek, který už kolikrát šel do souboje s cílem zranit protihráče. Doteď si pamatuju ten jeho jarní šlapák Sýkorovi z Liberce přímo na koleno. To byla prvotřídní prasárna. A takových zákroků má na kontě spoustu. A přesně jak píšeš, dost nevybíravě sestřelil i Murise. Už jen proto si jsem třeba jistý, že se na něj nebučelo kvůli tomu že je černé pleti, ale právě kvůli těmto věcem. Bohužel problém je ten, že Costa je tmavé pleti a tudíž si to hned automaticky každý vyloží jako rasismus a nikoho ani nenapadne, že to vůbec nemá co dělat s barvou pleti. Opakuji, rasismus tvrdě odsuzuju! Ale když prostě hráč hraje zákeřně a chodí do soubojů s cílem zranit protihráče, nezaslouží si nic jiného, než vypískat a vybučet, bez ohledu na barvu pleti! A to je přesně Costův případ. Takže jsem přesvědčený, že to pískání a bučení nemělo rasistický podtext. Jediné co mě na tom celém upřímně mrzí, je to, že Django a Michael si to tak vyložili a kvůli tomu nešli na děkovačku. Přitom na place hráli skvěle a na vítězné děkovačce mi chyběli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 08:02 |  
          5 0

          Mno, že jsou v našem kotli jen samí nerasisté, za to bych ruku do ohně fakt nedala...to jen tak na okraj. Nicméně v čem souhlasím, jsou ty dýmovnice. Přijde mi pěkné, když třeba svíce doprovází choreo, o tom žádná. Ale dýmovnice pro dýmovnice a ještě ideálně ve chvíli, kdy by tým potřeboval zabrat a ne přerušit zápas, to je na pěst. Jak malí haranti...nepomůže to vůbec ničemu - týmu, klubu, image Slavie...snad leda sebepotvrzení, jací velcí drsňáci ti dýmovnicáři jsou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            naplavnik     před 8 lety 27.09.2016 11:08 |  
            1 0

            Dýmnovnice a dělobuchy já osobně prostě nemusím, a to z mnoha důvodů (bezpečnost, smrad, pokuty atd.). Atmosféru mi na stadionu udělá dostatečně řev a radost při vstřeleném golu, nebo povzbuzování, když si to tam naši hráči strkaj až do prázdné brány.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Betynka58     před 8 lety 27.09.2016 09:39 |  
        4 3

        Možná se mýlím, ale vždy jsem měl bučení spojené s rasovým podtextem. Myslím, že pokud by diváci chtěli nějak zareagovat na kohokoli kvůli způsobu jeho hry nebo jiným věcem neslučitelným s rolí fotbalového gentlemana, vyberou si prakticky vždy pískot. A mezi pískotem a bučením vidím dost podstatný rozdíl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          malan (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 10:28 |  
          2 0

          No vidíš, já jsem xkrát bučel hráče soupeře, podrž se!, který měl bílou pleťˇ. Co teď?

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            naplavnik     před 8 lety 27.09.2016 11:05 |  
            2 2

            Myslím, že je jasné, co bučení znamená, to se okecat nepodaří. Na Costu se dá pískat, nadávat mu, ale bučení je hanlivý projev s rasistickým motivem. Pokud Deli a Michael reagovali na něj, tak jim dvakrát tak tleskám, připadá mi to hloupé, ubohé, celkově poněkud nahnědlé...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            afro     před 8 lety 27.09.2016 11:10 |  
            0 0

            Nenarušuj tady laskavě zažitý šablony. Kdo se v tom mám pak vyznat. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              malan (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 11:20 |  
              0 0

              pardon, na minutu jsem zapomněl kde se nacházím, už se zklidním :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        travel (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 09:55 |  
        1 0

        Já jsem na toaletný nebyl,tak nemám o tom takový přehled (a žádný bučení v televizi jsem neslyšel),ale bylo vidět,že po vniknutí fanoušků rumunů na hřiště a opětovném vráceníse fotbalistů na hřiště šli Deli a Michael spolu na děkovačku,když najednou několik pořadatelů (jednoduše řečeno blbů) se snažilo hráčům v tom zabránit.Tak nevím,ale třeba i tohle sehrálo svou roli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          mabr     před 8 lety 27.09.2016 11:45 |  
          1 0

          Já tam byl. Je to přesně tak, jak píšeš. Michael i Simon na děkovačku normálně s ostatními přišli. Pak tam začal pobíhat takovej "objemnější" pořadatel a neustále se snažil slávisty zahnat zpátky do kabin. Chvíli to vypadalo, že se jim to podaří ale naštěstí kluci trvali na tom, že tam zůstanou. No a Michael a Simon to asi už nezachytili a odešli. Ostatně to je vidět tady na tom videu v čase od cca 17:29.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 13:23 |  
      1 0

      Jinak, co se týká pyra, tak jsem jednoznačně pro světlice (krásný efekt). Akorát dávat pozor, aby s tím někomu neublížili. Co se týká dýmovnic, tak podle mého blbost, kterou by si mohli klidně odpustit. Co je ale totální demence jsou dělobuchy, obzvlášť když to hodí mezi lidi. Po jarním zápasu na Dukle, kde mi nějaký "dement" hodil dělobuch přímo pod nohy (=vlastnímu fanouškovi v kotli) jsem měl přes 2 měsíce problém s levým uchem a dodnes ho mám citlivější.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Borris     před 8 lety 26.09.2016 21:40 |  
    14 0

    Tak opět s tradičním denním odstupem a chladnou hlavou napíšu svůj pohled na včerejší parádu a trochu to tu zase zasviním svým tradičně dlouhým příspěvkem, už dopředu se omlouvám :-) A dneska to bude příjemné psaní. Pokud jde o hru, tak to mi snad přijde skoro zbytečné nějak podrobněji rozebírat. I naprostý, fotbalem totálně nepolíbený jedinec, musel poznat že jsme rumuny přejely snad v každém možném atributu ( s výjimkou žlutých karet a faulů loktem ) a zápasu jsme naprosto dominovaly! Na place existovalo jen jedno mužstvo, to sešívané. Druhé mužstvo bylo pouhým sparingpartnerem. Vysoký a nepříjemný presink, rychlé dostupování hráčů, skvělá a pohledná kombinační hra a v neposlední řadě bleskové kontry z nichž každý smrděl gólem. Shrnu to do jedné věty. Včera to byl přesně do puntíku výkon, jaký si od naší Slavie představuju. A myslím že vůbec nebudu přehánět, když řeknu že rumuni můžou být rádi že nedostali bůra. Protože jen poločas měl být 0:3. Přiznám se, že po té penaltě bych na nás nevsadil ani zlámanou grešli. Čekal jsem že nás to úplně sejme a rumuni nám tam klasicky jednoho šmudlu dají. Ostatně nebylo by to v derby poprvé. Ale pan Šilhavý je skutečně muž na svém místě, protože takováhle veliká proměna mužstva, které z kraje sezóny zle tápalo, to se až nechce věřit. A tímto se pane Šilhavému podruhé omlouvám, že jsem po jeho jmenování byl skeptický a nevěřil mu. A on mě hodně tvrdě usvědčil z omylu a za to mu moc děkuju a taky za způsob, jakým mě usvědčil z omylu. Omluvil jsem se mu už včera a dnes tak činím podruhé a rád! Snad nikdy jsem nebyl tak rád, že jsem se spletl. Taky proto, že mi zároveň potvrdil ještě jednu věc, ve kterém jsem měl tentokrát pravdu. A to je ta, že náš mančaft jednoznačně kvalitou má na to hrát o titul a že to jen chce trenéra, který s tím bude umět pracovat a využít potenciál toho kádru. A pan Šilhavý mi to bezezbytku potvrdil. Ano, od včerejška naprosto věřím tomu, že pan Šilhavý je trenér, který má na to nás vrátit tam kam patříme! A co se mi od něj včera líbilo nejvíc? Jak hned po poločasovém hvizdu přispěchal k Murisovi a hned ho povzbuzoval. To bylo skoro až dojemné i ve světle toho, jak mu Muris po Liberci nepodal ruku. Pan Šilhavý tím jasně ukázal, že je trenér který s mužstvem žije, že za svými hráči stojí a že není žádný ješita který hráče hned odepíše, přecejen je vidět, že sám byl vznikající fotbalista a zná myšlení hráče.. Skvělé gesto a to samozřejmě platí i pro ostatní, kteří hned běželi Murise povzbudit, tedy Tonda, Hušby a Bílčus. To je pro mě důkaz, že kabina funguje a kluci drží pohromadě. A právě to jsou základy potřebné k tomu, aby z nás byl zase vážný aspirant na titul a pravidelný účastník pohárů. A teď jednotlivci:

    Pavlenka - co bych měl u Jirky hodnotit? Vždyť si mohl klidně do brány přinést deku a užívat si včerejšího babího léta. Neměl vůbec žádnou práci. A když už ho rumuni přecejen vyrušili z rozjímání a poklidného chytání bronzu, tak si Jirka s bravurou poradil a působil naprosto jistě. Roste z každým zápasem a zdá se že Berkyho do kasy jen tak nepustí.

    Frydrych - přiznám se že pro Frýďu mám trochu slabost, skromný kluk z Ostravy, který nereptá, trpělivě čeká na svou šanci a když přijde, tak pokaždé ukáže že patří do základu! Moc mu fandím a jsem rád že i včera zahrál skvěle. Honza Mikula promine, ale Frýďa ( ač povoláním stoper ) prostě opakovaně dokazuje, že pokud ne na svém postu stopera, tak rozhodně na kraj obrany místo právě Mikuly rozhodně patří! Včera skvěle nachystal gólovku pro Murise, i dal se snažil podporovat útok a směrem dozadu téměř bezchybný. Vynikající výkon Frýďo!

    Bílek - bravo pane kapitáne! Po sérii slabších výkonů se proti Liberci zase vzchopil a včera opět ukázal, že je zpátky! Jeho jistota a stoický klid, dodával obraně potřebnou jistotu a o poločasové pauze se jako správný kapitán a přirozený lídr jal povzbudit Murise. Kapitán s velkým K včera opět podal výkon s velkým V!

    Deli - včera to byl opět ten starý dobrý nespoutaný Django z minulé sezóny. Suverénní, klidný na míči a dozadu naprosto neprostupný! Přesně jak psal Alanor, když člověk včera viděl pomalé těžkopádné a chybující stopery rumunů, je to fakt až k smíchu jakého nám přepustili bouráka! A včera jasně po závěrečném hvizdu demonstroval, že jeho srdce je už slávistické a co si o té rudé svoloči myslí. Django opět včera oprášil svojí pověst nejlepšího stopera naší ligy a bylo až legrační vidět, jak si s prstem v nose a bez větší námahy opakovaně maže simulantského nimroda Lafatu na chleba. Bravo Django!

    Bořil - Bóřa opět ukázal, že patří k nejspolehlivějším našim hráčům. Sice nebyl tak aktivní dopředu jako na druhé straně Frýďa, ale o to dominantnější byl směrem dozadu. Kadlece včera doslova vygumoval a opět ukázal, že je naprostým právem nezbytným členem základní sestavy.

    Mingazov - naše motorová myška, která nevypustí jediný balón a která neúnavně bojuje a pořád chce hrát. Ruslan ukazuje, že příchod pana Šilhavého mu náramně zvedl sebedůvěru a určitě ještě půjde nahoru. Párkrát mě teda malinko pozlobil, když moc drbal a nebo když si dvakrát moc předkopl balón, ale jinak hýřil aktivitou a po zákroku na něj mohl být klidně Kadlec vyloučen, protože Ruslan by byl v tu chvíli sám před Koubkem.

    Ngadeu - Michael roste zápas od zápasu jako dobře pěstovaná rostlina a včera ta rostoucí výkonnost gradovala. Michael včera názorně ukázal jak má hrát moderní štítový záložník a zároveň Sukovi nevědomky jasně ukázal, že jestli se neprobere a nenaváže na své loňské výkony, nemusí si vůbec kopnout. Michael včera připomínal útes o který se tříštil snad každý útok rumunů který šel středem a když už měl míče u nohy, tak je pokaždé skvěle rozdával a když to šlo, tak se nebál i z prvničky zrychlit hru. Grandiózní výkon! Bravo!

    Hušbauer - je po včerejšku ještě pořád někdo, kdo Hušbyho mezi nás nepřijal? Hušbymu fandím od první chvíle co je u nás a po včerejšku věřím, že už ho museli přijmout i ti, pro které byla jeho rudá minulost stále trnem v oku. Včera s Toníkem a Michaelem úplně ovládli střed hřiště ( čehož si všiml i Ščasný a o půli na plac ihned putoval Mareček ) a zvláště jeho kombinace s Tondou a to jak spolu rumuny rozebíraly do posledního šroubku, to byla krása. Vůbec neměl s rumunama žádné slitování a i při děkovačce bylo vidět, jak si triumf v derby mohutně užívá. Pepa je už prostě náš a jsem pro, aby se mu už taky někdy svěřilo předříkávání děkovačky.

    Barák - pro mě, a asi nejen pro mě, jednoznačně muž zápasu! To co Toník včera předvedl, to byla jednoduše pastva pro oči. V obou gólech měl prsty, neustále chtěl balón, skvěle kombinoval s Hušbym a střední záložníky rumunů převýšil o třidu. Už déle je to pro mě hráč do základu a včera to svým výkonem hodně tlustě podtrhl a přidal k tomu důrazný vykřičník!

    Zmrhal - tenhle klučina, ten je pro mě neuvěřitelnou záhadou, takovou, že i mistr Leonardo a jeho šifra je proti tomu brnkačka pro děti ve školce. Protože absolutně neumím pochopit, že má zápasy ve kterých je naprosto neviditelný a je to jako kdyby na place ani nebyl. A pak přijde derby a Jarda na place řádí jako černá ruka, rumuny s míčem u nohy doslova ztrapňuje a korunuje to výstavním sólem a skvělým zakončením. Kde bych vyzdvihl hlavně to, že Jarda ustál souboj s Frýdkem, nespadl a šel si pro gól. Tak to má přesně vypadat! Pokud Jarda nastolí výkony jako byl ten včera, tak je to nezpochybnitelný lídr týmu, kterého můžeme jednou střelit klidně podobně jako rumuni Krejčího. Ale Jarda se včerejším výkonem nesmí nechat uspokojit, dál na sobě makat a konečně se stát tou oporou, která bude zápas co zápas podávat rozdílové výkony. Protože potenciál v něm dřímá neskutečný. Včera bych mu vytknul jedinou věc. A tou je, že svůj gól skoro neslavil. Já vím že je Jarda flegmouš, ale gól v derby prostě musí jako slávista tělem i duší pořádně oslavit. A třeba si myslím, že tím by se pak i daleko víc nabudil, když by si po gólu pořádně zařval a zatnul ruku v pěst. Ale jinak, famózní výkon Jardo. musíš v tom ale vytrvat.

    Škoda - u Milana bohužel není moc co hodnotit. Skvěle dokázla sice vepředu podržet balón, napadal a bojoval, ale než se stihl dostat pořádně do zápasu, musel dolů kvůli zranění. Ještě že nejde o nic vážného. Ale stejně bych Milana v sobotu nechal orazit a pustil od první minuty Murise, protože ten kluk si to zaslouží a Karvinou musíme hodit přece na lopatky i bez Milana.

    Mešanovič - Muris se bez nadsázky přimotal snad ke všemu podstatnému a to v dobrém i ve zlém. Přiznám se, že o poločase jsem ho fakt proklínal a taky si myslím, že kdybychom prohráli, Muris by to už měl u nás hodně těžké. Ale on to ve druhé půli vzal za ten správný konec, nenechal se srazit ke dnu, dál dřel, hýřil aktivitou a cpal se do zakončení a nakonec byl odměněný a můžstvu to vrátil. Ukázal že sebedůvěra mu nechybí a zároveň ukázal, že s Karvinou by si zasloužil konečně vyběhnout od první minuty. Přesně jak psal arutha, je to takový náš slávistický Solskjaer.

    Mihalík - Jaro i v té necelé půlhodince ukázal, že je to skvělý driblér, který se nebojí jeden na jednoho, nechybí mu správná drzost a vlastnosti správného křídla. To jak skvělou přešlapovačkou udělal z Dočkala pouhého statistu, to byla paráda. I Jaro si podle mě zaslouží více herního času a je jen dobře, že je v týmu taková tlačenice a pan Šilhavý má z čeho vybírat a má rozhodně příjemné starosti. A to nesmíme zapomínat ještě na vynikajícího Jasmina a uzdravujícího Železa. Síla našeho kádru je podle mě nesporná.

    Pokud jde o sudího, tak neříkám že pískal vyloženě špatně. Ale na druhou stranu může být tak trochu rád že jsme vyhráli. Protože penalta na Frýďu byla naprosto jasná. Plus k tomu připočtěme to, že Frýdek a Lafata dohráli jen díky jeho nesmírné benevolenci... Kolik loktů Lafata rozdal a k tomu ještě tradiční simulace ve vápně. Ten může být fakt rád že dohrál. Tenhle slizký sráč ( s prominutím, protože já už to fakt slušně říct neumím ) co si neustále hraje na slušňáka, mě už vyloženě štve. Strašně odporný hráč. To Frýdek je sice taky dobytek, ale ten ze sebe aspoň nedělá slušňáka. Kdežto z Lafaty je mi fakt na zvracení. Pak se ještě dala dát červená Kadlecovi za faul na Mingazova, který by byl jinak sám před Koubkem. Ale tam ještě pak dobíhal Karavajev, tak tohle si Příhoda obhájí. Ale zákrok na Frýďu a to že Lafata s Frýdkem dohráli, to se ničím obhájit nedá.

    A na závěr? Ještě jednou kluků na place i trenéru Šilhavému veliký dík za včerejší krásný zážitek, na jehož vlně jsem se vezl ještě dnes. Jako člověk žijící v Pardubicích už mám samozřejmě doma lístky na náš středeční zápas v Chrudimi, moc se už těším na to, že uvidím v akci i kluky co toho zatím moc nenahrály a samozřejmě napíšu pak i své dojmy! Všem vám přeju hezký a pohodový zbytek včera!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 8 lety 26.09.2016 22:05 |  
      1 0

      Díky tedy ještě jednou všem aktérům, ale taky Borrisovi za moc pěkné hodnocení,ale na to jsme od něj zvyklí.
      V Chrudimi povzbuzuj i za nás ,co se tam nedostaneme.A kluci,ani tu Chrudim nepodcenit,na to jsme opravdoví specialisté,nebudu připomínat co jsme už za poslední roky stačili podělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Borris     před 8 lety 26.09.2016 22:59 |  
        1 0

        tak určitě neradno Chrudim podcenit bongore, přesně jak říkáš. Ale tak jako vzhledem k tomu že vycházím z toho, že dostanou šanci kluci kteří toho zatím tolik neodehráli, tak předpokládám že budou chtít dokázat, že si zaslouží víc hrát a budou jezdit po zadku. Ale víme jak to je no a že my jsme na tyhle pohárové zápasy experti. Já bych to ve středu postavil Řehák - Mikula, Frydrych, Bílek, Jablonský - Mihalík, Ščuk, Souček ( pokud je fit ), Mingazov - van Buren, Železník ( popřípadě za někoho z nich Gino ).

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          smely (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 09:14 |  
          1 0

          zeleznik i MvB hrali vcera za juniorku, nepredpokladam tedy , ze budou ve stredu znovu v akci...jinak jedna mala prijemna statistika. Posledni 3 derby jsou 2:1 pro nas a to jsme z toho hrali 2x venku :-)) Jedeme Slavia !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 22:35 |  
      7 0

      Vcelku se dá se vším souhlasit,jen zase taková kombinační krása to nebyla.Díky velké bojovnosti jsme získavali většinu balonu, ale mnohokrát to pak lítalo dost nepřesně,no naštěstí jsme ten balon pak získali zpět.Jinak samozřejmě se na to dobře koukalo,protože ty rudý dřeváci jsou opravdu slabí a přehravali jsme je ve všech směrech,vyjma záludných prasečin.Ted takový výkon potvrzovat se soupeři kteří postaví autobus před bránu a budou čekat co vymyslíme,protože chátra v ty obraně opravdu hořela.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      dupy77     před 8 lety 27.09.2016 17:17 |  
      0 0

      Borris super článek a stoprocentní souhlas a hlavně s tím nimrodem a zákeřným prckem

  27. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 26.09.2016 23:22 |  
    3 0

    Jedeme na titul! ;)
    Slavia Praha - mistr ligy 2016/2017!

  28. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 00:25 |  
    4 0

    Doufam ze tento vysledek nebude znehodnocen vypadnutim v Chrudimi. Protoze jak jiz zname po posviceni prichazi prujem... :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 08:28 |  
      0 0

      No z tohoto mám taky velkou obavu... Bude to takový lakmusový papírek, jestli to derby byla jen náhoda nebo začátek velmi vydařeného roku...

  29. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    daadyy     před 8 lety 27.09.2016 08:37 |  
    4 1

    Poprvé nemám asi hodnocení co vytknout. Souhlasím i s "nižší" známkou pro Murise, navzdory tomu jaký je bojovník a má zápal, tak spálí neskutečné množství šancí. V zápasech, kdy těch 100% šancí nebude tolik se nám to může krutě vymstít..

  30. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    daadyy     před 8 lety 27.09.2016 08:38 |  
    5 0

    A ještě doufám, že na Karvinou dorazí do Edenu co největší návštěva, abychom mužstvu poděkovali za předvedený výkon a výsledek v derby!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 10:40 |  
      0 0

      Mám obavy. Mimořádně neatraktivní soupeř. Samotná sobota od 20 hod. je strašně špatný čas. Jak pro mladší fanoušky, tak pro mimopražské. Je to v TV, to taky některé fanoušky odradí. Navíc je ve středu svátek a hodně lidí si berou ve čtvrtek a pátek dovolenou a jedou na poslední hezký (co se týká počasí) prodloužený víkend pryč. Takže nějaké návaly bohužel neočekávám...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        daadyy     před 8 lety 27.09.2016 12:15 |  
        1 0

        To jsou výmluvy. Buď jsem fanda a přijdu. Nebo jedu někam na chatičku apod.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        kjandourek (admin)     před 8 lety 27.09.2016 12:29 |  
        4 0

        Podle mě je to ideální termín - večer, po všech celodenních aktivitách, druhý den se nemusí do práce, takže si klidně po zápase můžeš dát pivko... případně se opít do němoty ... :-)

        Já se na hrdiny z Mordoru těším, jako malej kluk

  31. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    mpik     před 8 lety 27.09.2016 08:54 |  
    5 0

    Asi patřím mezi menšinu, ale já Murise po první půli neproklínal. Chyběl mi v sestavě už proti Liberci a přesto že mám Milana Škodu rád, kvitoval jsem vynucenou změnu z povděkem. Muris je totiž velký bojovník a jako jeden z mála nechal na podzim na hřišti vše (stejně tak ještě Deli a Kenia). Ano, spálí nemálo šancí. Ostatně kdo pamatuje Pavla Kuku, ten byl také takový. Ale důležité je, že stejně jako Kuka se i Mešanovič do šancí dostává a vytváří si je. Muris má potenciál nastřílet 20 gólů za sezónu, jen ale potřebuje důvěru. Ne sedět na lavičce a koukat na hrajícího Škodu...

  32. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    smileboy     před 8 lety 27.09.2016 09:21 |  
    7 0

    No, hodnocení a superlativů tu bylo už hodně, takže k tomu snad napíšu jen to, že jsem i po dvou dnech stále nadšenej a tým jsem nepoznával. Koho bych ale vypíchnul opravdu extra, tak je to Tonda Barák. Nejen jsou fotbalovostí a rozehrávkou, ale především svojí bojovností a vyhecovaností, skoro mám pocit, že nám v něm roste budoucí kapitán, na svůj věk na mě v tomto ohledu působí neuvěřitelně vyspěle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 8 lety 27.09.2016 18:33 |  
      2 0

      Já to nechci přehánět,ale v Tondovi vidím budoucího pokračovatele tradice slavných Slávistů.Myslím,že už dnes patří do repre,zvláště když jsem si přečetl nominaci na Německo,kde se nade vše stkví prcek,Venca nekopa a Dočkal,kteří si v neděli ani nekopli.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Dobi     před 8 lety 27.09.2016 09:32 |  
    11 0

    Připojuji i pár perliček. Včera jsme chvíli poseděli s kamarády u kytar a hlavní sparťan pravil - to musím reprodukovat: "Já jsem to sice neviděl, ale stačil mi pohled na statistiku karet - 5:0 pro Spartu. To svědčí o tom, jak byl zápas ovlivněn.." Prostě klasický názor sparťana. Já jsem se dvakrát nadechl a pak jsem pravil. "Naprosto souhlasím. Ten poměr není spravedlivý....." A znova jsem se dvakrát nadechl, "Mělo to být tak 7:0 a k tomu 1-2 červené (Lžifata, Frýdek-Místek, Costa) za jejich likvidační zákroky. Jo a Holek pak navíc zmrzačil sudího..." Já jsem Lžifatu docela uznával, ať už v ČB nebo v (asi každému nesympatickém) Jablonci. Ale u mne definitivně prohrál tou nafilmovanou penaltou v závěru s Teplicemi před půldruha rokem. A od té doby ho pozoruji. Lokty do obličeji nebo na krk, simulace. Stárneme všichni, ale on to tak nějak neunesl. A ten skřet Frýdek? Darmo mluvit. Costu aspoň potrestal pán Bůh... Věřím, že tento výkon nebude ojedinělý a vše se dokáže zítra v Chrudimi a v sobotu s Karvinou! Ta proměna mužstva proti utrápené bezradnosti za DUmly byla markantní!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Jachym     před 8 lety 27.09.2016 09:41 |  
      3 0

      "1-2 červené (Lžifata, Frýdek-Místek, Costa)" jsou pro mě tři červené aneb jak říkal Burian v jedné slavné pohádce: "Jedno nebo dvě vejce jsou tři vejce." Jinak Lafatu jsem měl také rád u nás v Budějcích, když tvořil obávanou dvojici s Kuličem, který také později ve Spartě zmagořil. Lafata je na to, na jakého si hraje v soukromí slušňáka, opravdu zákeřný křivák.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    dauby     před 8 lety 27.09.2016 10:15 |  
    3 0

    Zápas jsem viděl na ne moc kvalitním připojení, ale celkově se i hodnocení velice líbí, i když detailně jsem si jednotlivých hráčů nevšimnul tolik. Nejvíc se mi líbil výkony Baráka a Zmrhala. Docela jsem byl zvědav, jakou známku dostane Mešanovič. Já osobně bych mu dal 6 stejně jako Alanor. Výkon samotný by byl tak na 8, ale bod bych mu strhnul za tu neproměněnou penaltu a druhý za tu neproměněnou šanci v prvním poločase, to jsou hrubé chyby a útočník musí takové šance proměňovat, jindy by se nám to vymstilo. Proto si myslím, že 6 je adekvátní známka, i když jinak byl Mešanovič herně výborný. A ještě se mi moc líbil Deli, zvláště jeho vypíchnutí míče špičkou kopačky těsně před Lafatou bylo naprosto famózní. Nezklamal nikdo, výborných výkonů bylo hodně, ale desítkami bych šetřil jako šafránem. S tímto hodnocením se (asi poprvé) zcela ztotožňuji!

  35. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    huhu     před 8 lety 27.09.2016 11:33 |  
    9 0

    4 spartani v repre. Trochu tam jeste chybí Holek. A taky skoda, ze uz to položil Loktař, porad na to ma.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      smely (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 12:13 |  
      5 0

      jojo, ja myslim, ze BD i liliputsky jelito maj ocividne repre formu, kam se na ne hrabe nas princ Jaromir...no a Petrzela - tak to sem regulerne vybouch smichy...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        huhu     před 8 lety 27.09.2016 12:27 |  
        0 0

        Petržela si při čtení nominace urcite poplakal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 8 lety 27.09.2016 18:44 |  
        0 0

        Jak je vidět i KJDVCD má právo se zbláznit,když vidí co za národní umělce dlouhodobě působí v repre.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Dobi     před 8 lety 27.09.2016 21:45 |  
          0 1

          Já si myslím, že KJVCD se už zbláznil dávno... Marně jsem hledal v sestavě proti Makrelstánu Tafata a do branky Hanuše (i když ten se v Jihlavě docela rozchytal...) K tomu, abych fandil Vepřům, k tomu se nesnížím (ale v létě při pobytu na Jadranu jsem s místními kamarády volal Hrvatska, Hrvatska, do té doby, než nastoupili Necka a Škoďák a vyrovnali...), ani dívat se nebudu. Jednak je tady tradiční posvícení a na zahradě je tolik, tolik práce, než koukat na mužstvo se 4 "hvězdami" nedělního derby- Myslím, že spíš platí KJUNCD (už neví...). A pokud zápas dopadne, jak čekám, budiž mu lůžko v Bohnicích nebo Beřkovicích příjemně ustlané!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      jarmik     před 8 lety 27.09.2016 12:40 |  
      0 0

      Taky jsem se hodně nasmál. Celkově jsem zvědav, co se Spartou kdokoli vykouzlí, protože Kadlec sám ji nezachrání, Rosa s berlema taky ne, Vácha s berlema i bez berlí už vůbec ne, Matějovského poslali pryč, Frýdek s Marečkem nejsou hráči, co by vyhráli titul, Dočkal je každou chvíli unavený a lehce zraněný, Holzer se Šuralem zatím nic nepředvedli... Tak asi jedině fakt nový kouč, který vyždíme maximum z mladých Čermáka, Sáčka, Juliše a Pulkraba. Na titul Sparty bych ale objektivně (jinak samozřejmě nikdy) nevsadil ani kilo... Ty kurzy na derby byly při jejich výkonech až směšné a potvrdilo se to. Bohužel mi všechny tikety podělala Plzeň, takže mi zbyla "jen" ta ohromná radost z vítězství. :-)

  36. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    tantalos     před 8 lety 27.09.2016 11:42 |  
    10 0

    Už dlouho mi Slavia neudělala takovou radost jako v neděli.Po Liberci jsem věřil, že by Slavia mohla na toaLetné bodovat, překvapilo mě jen, jak výrazně jsme Spartu přejeli. Výměna Frýdi za Mikyho a hlavně GvK za Tondu Baráka byl od trenéra výborný tah.
    Především si zaslouží poděkování celý tým, protože byl jednolitý. A vyšší hodnocení bych dal Zmrhalovi, protože vlastně až jeho nádherné sólo definitivně srazilo Spartu a Ščasného na kolena.
    Ale nebyl bych to já, kdybych jen nadšeně chválil. A tak:
    1. Standardky. Je věčná škoda, že jich tak málo využíváme. Penalty by měli kopat hráči s nejlepší kopací technikou a buď pod víko nebo nártem bombou po zemi. To by se vám mohlo vymstít v poháru.
    Rohy a trestňáky kopeme bez nápadu a prakticky bez signálů, takže chybí moment překvapení. Máme dvě černé věže, Škodu a další dlouhé hráče, a tak by mohlo platit "tři rohy deset". Na tom by se mělo.cílevědomě pracovat. Dost často by se měly rohy rozehrávat nakrátko, protože tím se zředí koncentrace obrany soupeře.
    2, I na Spartě jsem po prvním gólu zoufale koukal na hodiny, protože soupeř převzal iniciativu a vytvořil si pár nebezpečných situací. Náš nádherný nápor ze začátku druhé půle se vytratil, ale naštěstí všechno zlomil Jarda Zmrhal.
    Takže díky za nádherné vítězství, ale pozor, i ta Chrudim a Karviná se budou chtít na nás vytáhnout. A my potřebujeme recepty, jak tyhle oříšky rozlousknout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Boo_SKS     před 8 lety 27.09.2016 11:54 |  
      1 1

      ano, ty standartky jsou opet problem, ale tezko rict, jestli to zkratka neni v tom, ze po odchodu Hrubeho a odsunuti Jablonskeho, po jejichz kopech jsme loni na podzim kralovali v teto discipline, nemame dostatecne dobre exekutory. To, ze nekdo ma dobre nahravky ci centry ze hry automaticky neznamena, ze to bude schopen pretavit i do standartek, krom minuleho kola si snad nevybavuji, ze bychom dali gol po rohu kopnuteho Jardou Zmrhalem. O Husbauerovych standartkach nemluve, ty mi davaji vzpomenout na legendarni Hubovy bochanky. Takze kdo by mel zahravat rohy? V koutku duse v tomto hrozne verim Jarovi Mihalikovi, ale jinak nevim, jestli mame v kadru nejake vhodne hrace k adekvatnimu zahravani nebezpecnych rohu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 27.09.2016 12:07 |  
      0 0

      Rána nártem nikdy nebude milimetrově přesná - respektive tedy občas to trefíš, ale nezopakuješ to devětkrát z deseti pokusů... Takže pokudpPenaltu nártem, tak pod víko, ovšem snadno hrozí, že přestřelíš. Nejjistější je utažená placírka po zemi k tyči (Jako Kalivoda na Ajaxu).... A nebo si počkat na pohyb brankáře, ale na to musíš mít nervy... to uměl třeba Mendieta - ten se celý rozběh koukal na gólmana, vůbec ne na míč... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        smely (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 12:15 |  
        0 0

        ja se snazil dycky petku davat do pravyho vinglu a parkrat sem se i trefil :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          kjandourek (admin)     před 8 lety 27.09.2016 12:25 |  
          0 0

          To jsem zkusil jednou na tréninku... a trenér si mě vzal stranou a vysvětlil mi, že pro gólmana je to do dolního rohu skoro stejně daleko jako do horního.... ale když střelec míří do horního rohu, tak může branku minout, nebo přestřelit... zatímco když míří dolů, tak může jenom minout - určitě branku nepodstřelí..

          Takže jsem obě své zápasové penalty poslal dolů - první jsem dal, druhou jsem minul a tím moje penaltová kariéra skončila :-)

          Mezi námi, také si myslím, že horní roh gólman při penaltě nemá šanci vykrýt, zatímco do dolního vždycky nějak doklouže.... Sice většinou pozdě, ale doklouže pozdě.... Ovšem trefit ten horní jistě, to není taková sranda - občas přestřelíš, občas to, jako Muris, zvedneš málo :-) ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            tantalos     před 8 lety 27.09.2016 12:59 |  
            2 0

            Za mých mladých let kopal pentle Pepík Píša, dejž mu pánbůh nebe. Tehdy v poháru kopal jich všech pět jeden hráč. APíša je pálil pravidelně pod víko, často i doprostřed brány, ale vždy se trefil a často brankář ani nestihl zvednout ruce. Ono se to dá, jen musíš mít sílu v noze a umět to. Prostě musíš být klidný a dost sklopit nárt.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            smely (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 13:00 |  
            0 0

            jojo, ja mel s tim vinglem tak 60% uspesnost. ale jak rikaval Frajer Luke "...to je prave ta frajerina, nemit na to ... " :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              klimi     před 8 lety 27.09.2016 13:10 |  
              1 0

              Ahoj borci,
              vaše diskuze mě zaujala na tolik, že se po dlouhé době musím zapojit :)))

              Když se podívám na ty naše penalty, které jsme z poslední dobu nedali, tak to bylo vše ve stylu Murise na Spartě, kdy je to taková ta lehká rána do strany, kterou prostě golman má 50% šanci chytit, jelikož většina brankářů vybírá strany.

              Co se týče ideálu zahraných penalt, tak v poslední době to kopal dobře Frank Lampard, to byla prostě vždycky nekompromisní rána někam pod klacek :)) My neříkejte, že profesionální fotbalista, který trénuje každý den, není schopný z 11 metrů dát prudkou ránu někam do horní poloviny :)) Ale chápu, klukům nic nevyčítám, nejde o život :))

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                kjandourek (admin)     před 8 lety 27.09.2016 13:23 |  
                3 0

                Jako Škoďák proti Příbrami :-)
                Když se to řekne takhle, tak to asi takový problém není 11 metrů taková dálka není, brána je velká i vysoká :-)
                Ono to samozřejmě je kolikrát o tom, že už mají něco v nohách, takže hraje roli určitá únava - nemyslím tím, že by padali únavou, nebo neměli fyzičku, prostě mají za sebou nějakou zátěž... Hráč je rozpumpovaný, musí se na chvíli zklidnit...
                Není to o tom ráno po snídani dopít kávičku, vzít balón a jít zkusit trefit branku.... :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  jarodo57     před 8 lety 27.09.2016 13:56 |  
                  1 0

                  Penalta je hlavně o hlavě.Z mojí zkušenosti je nejlepší po zemi k tyči. Ligový fotbalista musí mít takovou kopací techniku aby z deseti střel 8 jich z 11 metrů poslal k tyči.Já jsem kopal takřka vždycky do stejného rohu a na tréninku v bráně chytal brácha,který věděl kam ji kopnu a stejně z deseti mi chytil sbídou jednu. Ale samozřejmě je to o té psychice

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    kjandourek (admin)     před 8 lety 27.09.2016 14:29 |  
                    3 0

                    Blbý je, když jich osm kopneš na tréninku .... a na zápas vyjde ta devátá :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    biggris (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 16:52 |  
                    0 0

                    No jo, protoze to je ale prcek, tem to k ty tyci trva dyl nez tam doletej:-D

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 13:57 |  
                  1 0

                  Necka proti Chorvatum.... I kdyz pamatuju pri roztrelu proti Ziline este na Strahove, to kopal rozhodujici a dal strasnou bombu vo tyc do brany..to me malem vodvezli...

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 27.09.2016 13:48 |  
                0 0

                Přesně tak. Ani tam nemusí mířit. Stačí mířit do prostřed horní třetiny brány s tím, že ta střela vždycky o trochu ujede a většinou to letí do rohu nebo se to k tomu blíží. A když je rána tvrdá, tak brankář nemá šanci. Když si tohle ligový hráč natrénuje tak může brankáři říct kam a jak to kopne.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                JS (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 14:48 |  
                0 0

                Já si teda právě pamatuji Lamparda, že to utahoval pravačkou právěk pravé tyči, naprosto přesně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Dobi     před 8 lety 27.09.2016 21:53 |  
          0 0

          Zavřít oči a bodlem... Ale to šlo nám jen v pralese.... Jako vojáci jsme hráli ve Vejprtech proti místním kloučkům srandamač. A v brance stál klučina snad ještě menší než Frýdek-Místek. To nebyl problém, hlavně se trefit... Ale pokud jsem se dobře díval, toaLetná není ve Vejprtech a v brance nestál ten klouček...

  37. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    podol (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 17:50 |  
    4 0

    Euforistický komentář jsem přidal brzy po zápase. Nyní již trochu střízlivější.
    Nejprve mne potěšila po čtení všech komentářů úroveň diskuze. I zde je vidět souběžně s lepšími výsledky její zkvalitnění na úroveň, kterou bych si představoval mezi Slávisty a tím i přáteli.
    Také jsem si přehrál doporučené video se záběry přímo z hlediště, opravdu krásné a v přímém přenosu neviděné.
    Je tam dobře vidět, jak náš trenér utěšuje Murise po poločase a neproměněné penaltě. A to bylo ještě za stavu 0:0.
    Opět jsem jej obdivoval, jak dokáže být dobrý psycholog, protože kolik jiných trenérů po gestu Murise v minulém zápase by to také udělalo? Výsledek byl vidět hned ve druhém poločase. Pan Šilhavý dobře ví, že umění hráčů jako celku je o hodně výš, než zatím byly výsledky. Chce to dodat sebedůvěru, herní styl, dobrou taktiku a také vědomí, že všichni hráči hrají pro úspěch celku a tím i Slávie a nikoliv jen svůj. Prostě klobouk dolů, za ten krátký čas a odvedenou práci.
    Jen tak dál a hlavně nepropadnout přehnané euforii a jak psali již mnozí přede mnou - nepodcenit ani následující dvě mužstva, papírově o dost slabší.
    Podol

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Jachym     před 8 lety 27.09.2016 19:39 |  
      0 0

      Já bych krotil tvoje nadšení, že se zkultivovala diskuse. Až se zase, nedejbože, přestane dařit, vyplave špína a frustrace na povrch. Samozřejmě teď pro to v euforii, na jejíž vlně se všichni vezeme, není žádný důvod. Český a asi nejen český fanoušek jde z extrému do extrému. Když se porazí hlavní rival, pějí se tady básnické ódy (doslova), mluví se o titulu a vzývají se hráči, kteří tady byli před dvěma týdny na odpis a považováni za největší neumětele. A jak zní text jedné písně asi nejpopulárnější české kapely: "Dám na to krk, tak věřte mi, člověk se nikdy nezmění."

  38. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 27.09.2016 19:31 |  
    2 0

    S odstupem zacinam byt cim dal vice zklaman,ze jsme jim nedali bura :) Rude hledani trenera-maji na konte 1 nepovedeny pokus a rysuje se 2.,to trumfnou i nas:) krasny dny..

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Philliip     před 8 lety 27.09.2016 20:39 |  
      1 0

      Já jsem odstupem pořád stejně nadšený s výhrou "jen" 2:0, ale když nad tím tak přemýšlím, tak Jarda Zmrhal mohl být při svém gólu o 2 desetiny sekundy rychlejší a také to měl uklidit přímo do šibenice. Takže začínám být také zklamaný, tohle není důstojné klubu jakým je Slavia :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Faris (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 08:29 |  
          1 0

          Proč dement? Taky jsme tu o něm spekulovali. Je to sparťan, tak to pro něj je určitě výzva. A až si v zimě přivede stopery, srovná tým do latě, tak jim to může fungovat. Já bych toto využil k tomu dát nabidku Nezmarovi na sportovního ředitele. Se Šilhavým se zná, hrál pod ním, tak snad mají dobré vztahy. A jeho úspěchy na poli sportovního manažera jsou nesporné.
          A jsem zvědavý, kolik Sparta bude muset zaplatit...30 mega? Ať se prohnou, parchanti.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 09:10 |  
            0 0

            Souhlas, přetáhnout Nezmara by bylo top!

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              donford     před 8 lety 28.09.2016 09:22 |  
              2 0

              Je známo, že Karl není troškař, nýbrž kšeftman, tak doufám, že se prohnou. Rozhodně má Trpiš větší cenu než 2 Kadlecové. (Tohle říct Křéťovi, tak se svalí a je po něm:-)) No a můžou ještě přidat slizkého loktaře Lžilafatu zadarmo. Stejně musejí vyměnit půl mančaftu. Ale věřím, že rovněž náš JŠ "nespí" a dle svého dobrozdání přes zimu taky naše kluky doplní.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                bongor     před 8 lety 28.09.2016 09:30 |  
                4 0

                Jak to počítáš Done?Když vyjdu z Tvého názoru,tak dvakrát nula je zase nula.Takže by byl Trpiš zadarmo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  donford     před 8 lety 28.09.2016 10:00 |  
                  3 0

                  Jo, na hřišti darmo a zadarmo, ale jinak s nimi Dánové vyjebali a zbavili se nemrcoucha za slušných 70 mega. No, řekni sám, není to kulantní cena za cca 75 kg hovězího? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Yester     před 8 lety 28.09.2016 09:37 |  
            2 0

            Podle me tam shori jak papir, to neni Zizkov nebo Liberec. S takovyma manyrama, co maji na Sparte se jeste nesetkal :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              JS (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 10:51 |  
              1 0

              Přesně tak. To jsem měl na mysli. Tohle nedá. Tam všichni lítaj v jiný galaxii.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Obr     před 8 lety 28.09.2016 11:08 |  
              2 0

              Trenovat RB je neco jinyho nez LBC, kde od neho nic necekali a trenoval s cistou hlavou. Podle me to bude propadak a nejdyl v lete od nich poleti.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Sracken     před 8 lety 28.09.2016 13:07 |  
                1 0

                Blbé je, že to pohřbí tým s třetím nejlepším koeficientem. Musíme příští rok Liberec důstojně zastoupit. Protože Boleslav uhraje maximálně jednu výhru a Zlín, nebo Jablonec na evropské scéně asi ani nemá cenu komentovat.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Obr     před 8 lety 28.09.2016 14:07 |  
                  1 0

                  Tak vsechno je o penezich. Asi nema co resit, kdyz mu nabidnou dvakrat vyssi plat, navic je to zrejme sraltan.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 13:55 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že jednání s Karlem ohledně financí na posily nebyla vždycky lehká, tak je otázka, jestli je ten klub fakt fungující nebo ne...nicméně - Nezmara bych rozhodně brala :)

  39. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 06:41 |  
    2 0

    Dá se dneska sledovat ta Chrudim někde na internetu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      spino     před 8 lety 28.09.2016 09:27 |  
      0 0

      Taky se přimlouvám za stream, pokud ho někdo prosím objeví. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 8 lety 28.09.2016 09:31 |  
        1 0

        Cos to spino zase prováděl s tím Mostem?

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          spino     před 8 lety 28.09.2016 09:54 |  
          1 0

          To je složitější. Benýšek tam s Pitterem vede válku, kterou pak logicky provázejí takové "drobnosti" jako zpožďování výplat atd., takže na takovéhle "výpadky" si budeme muset chvíli zvyknout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            malan (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 11:04 |  
            1 0

            Spino, někdy jsi na ránu, ale jak si se zachoval při průvodu na derby, za to máš můj obdiv. Palec hore!

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              spino     před 8 lety 28.09.2016 11:39 |  
              1 0

              Dík.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Borris     před 8 lety 28.09.2016 12:16 |  
              1 0

              A o co jde malane? Ať můžu spinovi případně také uštědřit pochvalu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                malan (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 12:41 |  
                11 0

                Spino provázel slabozrakého (či slepého) fandu po celou dobu průvodu a poté zřejmě i na stadionu. Mezi těmi ožralými fandy a dělobuchy to asi nebyla žádná sranda.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 12:54 |  
                  2 0

                  Tak mě teda hodně nasíral,ale v tomto případě klobouk dolů.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Borris     před 8 lety 28.09.2016 13:23 |  
                  4 0

                  Dík malane. Tak to fakt spinovi skládám poklonu. Navíc přesně jak píšeš, mezi takovým davem fanoušků a mezi dýmovnicema či dělobuchama asi fakt nešlo o nic lehkého. Takže spino jsi borec!

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 28.09.2016 12:58 |  
            1 0

            Jak říkám at to radši zrušej a nechají jen mládež,pokud se nesežene movitej majitel,nebo sponzor,než nějaké kurvení jména Slavie,už to stačí s tím Růžou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              spino     před 8 lety 28.09.2016 15:17 |  
              1 0

              Dočkej času, už se to blíží...

  40. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    spivi     před 8 lety 28.09.2016 11:38 |  
    3 1

    ještě někdo něco proti hušbymu?

  41. Chrudim

    Borris     před 8 lety 28.09.2016 12:18 |  
    4 0

    Tak za dvě hodinky razim směr Chrudim. Po zápase určitě napíšu report a svoje dojmy, přítelkyně tu chvilku vydrží :-)

  42. Hodnocení slávistů

    Slawek     před 8 lety 28.09.2016 13:48 |  
    1 0

    Alanore, zatím nejpřesnější hodnocení, jaké jsi kdy vypracoval. Bez jakýchkoli připomínek, začínajících - akorát, možná, snad jen nebo škoda že...... Díky

  43. Mé postřehy + speciálně k Hušbauerovi

    deny91     před 8 lety 28.09.2016 15:49 |  
    1 0

    Hodnocení všech hráčů již mnohokrát zaznělo, celý tým hrál skvěle, proto nechci kupit věci, se kterými souhlasím a které už zazněly. Vyjádřím se spíš jen k tématům/hráčům, ke kterým se vyjadřuji nejčastěji a dlouhodobě. I můj pohled na věci není statický, ale vyvíjí se.

    Musím říct, že Hušbauer mi docela dobře vrátil ty mé názory na něj, když jsem ho vyndával ze sestavy. Proti Spartě hrál velmi dobře a je pravda, že ani minulé zápasy to nebylo přímo od něj tak špatné, jak jsem si myslel. Spíše to bylo tím, že v záloze dříve neměl před sebou Baráka, se kterým si teď náramně vyhověl a dokázal kombinovat. Tímto se tedy omlouvám za své možná až příliš negativní a kritické komentáře, byť si asi i tak dokážu představit jako playmakera někoho typologicky trochu "lepšího". On ale teď hraje dobře a pokud své limity v podobě slabší výbušnosti a rychlosti nahradí rychlou prací s míčem a přehledem ve hře, může (mě) ještě hodně překvapit.

    Nicméně jak už jsem nakousl výše, zásadní změnou pro výborný výkon středu zálohy bylo nasazení Baráka, po kterém jsem s mnoha dalšími volal již delší dobu. Ukázalo se, že jsme měli pravdu a že třeba nejsme až takoví neználci :-) Potvrdilo se, že když tam nastoupil místo Zmrhala, je to jako nebe a dudy. Zmrhal není tak kreativní, nemá takový cit pro hru a vytříbenou techniku, jako Barák. Navíc je Barák mnohem silnější v soubojích a dokáže velmi dobře přidržet míč nebo jej dát z jedné. Barák na podhrotu byl prostě skvělý tah, který se akorát konal se zpožděním asi 2 zápasů, nicméně teď bylo naprosto důležité, aby se tak již stalo (a stalo se).

    Návrat na lajnu pomohl také Zmrhalovi, jehož přednosti jsou hlavně tah na bránu, rychlost a solidní střela, a který předvedl skvělý výkon. Vím, že jsem jej hodně kritizoval, stejně jako Hušbyho, ale nemohu se mu omluvit za předešlou kritiku. On prostě hrál v derby úplně jinak, než v předešlých zápasech. Tehdy ta kritika byla oprávněná, teď je oprávněná chvála. Kdyby s takovým nasazením a bojovností hrál každý zápas, tak je někde jinde, ale to je asi jeho největší problém. Často hraje prostě alibisticky, bez zápalu, jakoby bez zájmu (pak jej kritizuji), ale když se do toho dostane, hraje velmi dobře (pak jej chválím). Vůbec jsem byl strašně překvapený z jeho (přesných!) narážeček s Hušbym a Barákem z jedné, což jsem u něj neviděl ani nepamatuju, stejně jako u celého týmu. A nejen že byly efektní, ale také efektivní. To jako bylo co? :-) Jestli tohle budeme vídat častěji a více s přibývajícími zápasy (nejen u Zmrhala, ale u celého mužstva), pak se na to velmi těším.

    Ve středu zálohy také dominoval Ngadeu, což už tady řekli asi všichni a já s nimi souhlasím. Myslím, že proti silným soupeřům z čela tabulky je velmi vhodný jako ten útes ve středu zálohy, o který se roztříští všechny útoky soupeře. Pokud budeme hrát ale proti lehčím týmům, které budou zákonitě více bránit v bloku a my budeme muset více tvořit, pak bych se asi přimlouval spíš za Ščuka, který je přece jen více kreativní a do kombinace (i když i tu kombinaci Ngadeu dobře zvládal). Něco jiného je ale hrát v tempu proti sebevědomé Spartě (která pak nechávala odkryté některé prostory), nebo dobývat hradbu Karviné na její půlce. Tam si myslím, že by mohl být Ščuk i se svou dobrou střelou z dálky platnější směrem dopředu. Každopádně hrál Ngadeu výborně.

    Hra bez GvK působila kompaktněji, nepřicházely tak laciné ztráty, hráči si víc vyhověli. V tuto chvíli je dobře, že je na lavičce, snad se do toho časem dostane a opravdu bude přínosem pro tým. To je jeden z velmi těžkých úkolů nejen pro GvK, ale i pro JŠ.
    Na jeho místě nastoupil Mingazov, který určitě nehrál špatně a nezklamal, naopak měl tam některé velmi dobré momenty, nicméně já bych místo něj asi raději momentálně viděl Mihalíka, který je podle mě o něco lepší. Myslím, že takový hráč by v základu měl být (stejně jako jsem si to myslel u Baráka či Frydrycha), a pozici žolíka by si měli vzájemně prohodit. Uvidíme, jestli to časem stejně vyhodnotí i JŠ, nebo bude stále spoléhat na Mingazova, kterého dobře zná z Jablonce a kterého si tam sám přivedl.

    Další trefná změna, po které mnozí volali (a já také), byl Frydrych místo Mikuly. Myslím, že svým výkonem dal jasně najevo, kdo je na tom fotbalově lépe (a vůbec to není nic proti Mikulovi, jen mají prostě hrát ti nejlepší). V případě návratu Šventa na LB to bude mít na RB asi těžké v souboji s Bořilem, nicméně to je jen dobře, že máme konkurenci. Ale Frydrych je primárně stoper, takže bych rád někdy viděl, že dostane šanci právě i na tomto postu. Pokud ale obrana funguje, není k tomu zatím důvod.

    Závěrem chci říct, že se mi zatím velmi zamlouvá práce JŠ, kterou bude moct ještě více prohloubit v nastávající repre pauze. Do té doby bude naprosto klíčové zvládnout zápas proti Karviné, což bude úplný opak zápasu v derby. Místo nenáviděného rivala přijede neatraktivní a defenzivněji laděný soupeř. Věřím ale, že JŠ dokáže mužstvo připravit a nabudit stejně dobře, jako na Spartu. Po derby je ovšem na co navazovat a mělo by nás to nakopnout k většímu sebevědomí, důvěru ve vlastní kvalitu a schopnosti. Pak to už jen přenést na hřiště... :-) Vnímám však, že JŠ Slavií žije a dýchá a tohle přenáší i na celé mužstvo, což tady chybělo. Plus je to týmový hráč (žádný ješita) a zároveň přirozený vůdce. Věřím, že si kluky už získal a oni budou táhnout za jeden provaz, za Slavii, což tady za působení DU jasně scházelo.

    Z derby mám obrovskou radost a v případě výhry odloženého zápasu v Brně se bodově dotáhneme na 4. místo, kde je momentálně Sparta. Po tom pochmurném začátku sezóny se jeví situace hned lépe a konečné umístění v TOP 3 jistě není utopií. Chce to jen navázat na současnou stoupající tendenci našich výkonů, nepropadnout uspokojení po vyhraném derby a makat a makat a makat. Pak se úspěchy dostaví :-)

    • Re: Mé postřehy + speciálně k Hušbauerovi

      zeleznik2     před 8 lety 30.09.2016 18:24 |  
      0 0

      Nezbývá než souhlasit, Hušby je můj oblíbenec a jsem rád, že proti Spartě předvedl výtečný výkon, to samý Míša Frydrych, konečně zase v základu, neřekl bych, ale že je primární stoper, v Chrudimi ho sice hrál, ale na podzim je lepší na pravém beku. Dušan je sice už zdravý, ale proti Karviné bych jej určitě nepostavil, takže Bořil nalevo. Ale jinak zde má Jarda snad největší příjemné starosti koho postavit. Mingazov zatím nepřesvědčuje na základ proti Zmrhalovi nebo Mihalíkovi je horší, ale za týden může být vše jinak. DU opomíjení Baráka byla jedna z největších chyb, GVK naopak zápas od zápasu horší.

  44. Trošinku OT - k Interu Milán

    Dobi     před 8 lety 30.09.2016 17:41 |  
    2 0

    Dnes jsem jen tak běžně juknul na první stránku deniíku spart... Už jsem tu psal několikrát, že jsem blahé paměti snad 20 let odebíral ještě Československý sport a po převratě si jej občas kupoval. Ale teď mi nesmí do baráku. Dnes titulky jak při narozeninách Brežněva nebo Lenina se slovy POHÁDKA atd. Může ještě novinařina klesnout hlouběji? Ano, Rumunivyhrálio zaslouženě, ale včerejší Inter by snad prohrál i s mužstvem I.B třídy Slovanem Vejprty...

    • Re: Trošinku OT - k Interu Milán

      zeleznik2     před 8 lety 30.09.2016 18:17 |  
      1 0

      Přesně tak, je to Spart, v pondělí a v úterý je skoro rozcupovali a v pátek už je velebí, ach jak jeden zápas vše změní, ale vzhledem ke hře Interu by jej opravdu včera porazil snad každý, bohužel Rumunům to prostě zkrátka vyšlo, Italové jako vždy selhali, udělali si prostě výlet do Prahy jako loni třeba Lazio, tak ubohý výkon jsem si nepředstavoval ani v těch nejhorších snech. Co asi předvedou v Brně mistři, jestli to nebyl jen jeden úlet či náhoda. Každopádně Brnu držím palce, že je porazí či aspoň remizuje...

  45. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 30.09.2016 18:13 |  
    0 0

    Ještě hodnocení idnesu:
    1 - nejlepší, 5 - nejhorší
    Pavlenka 1 - Frydrych 1,5 - Bílek 2, Deli 1 - Bořil 1 - Ngadeu 1,5 - Mingazov 2 - Hušbauer 1 - Barák 1 - Zmrhal 1 - Škoda 2

    Mešanovič 1,5 - Mihalík 2