Reprezentace

Josef Hušbauer nominován do reprezentace

Josef Hušbauer byl dodatečně nominován do reprezentace a doplnil tak již dříve nominovanou pětici Pavlenka, Barák, Sýkora, Zmrhal, Škoda.

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2017 15:46 |  
    2 0

    Co k tomu napsat? JŠ určitě radost nemá. Na druhou stranu, Pepa si to zasloužil svými výkony a určitě kromě pocitu, že je v repre, mu z toho kápne i nějaká ta finanční odměna. Hlavně ať se nám ti kluci vrátí zdraví. Počítám, že v pondělí už budou na tréninku a to by mělo být do derby v pohodě.

    • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 19.03.2017 17:52 |  
      0 0

      Stejně si myslím, že jak říkal, že ho něco tahá, tak asi nenastoupí za repre.

  2. Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

    fafhrd     před 7 lety 19.03.2017 16:53 |  
    1 0

    Tak nevím kdy naposled jsme měli 6 slávistů v reprezentaci - a to ještě nepočítám Simona a Míšu.

    • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

      Sedrousek     před 7 lety 19.03.2017 17:07 |  
      0 0

      A Mingazova

    • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

      knawi     před 7 lety 19.03.2017 17:14 |  
      3 0

      A k těm šesti ještě jako náhradník Frydrych, bude-li zdráv a do U21 Lüftner. Holt Slavia je tým reprezentantů.

  3. Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

    ervin     před 7 lety 19.03.2017 19:16 |  
    1 0

    Přeji Vám to všem kluci zlatí, hlavně se vraťte všichni zdraví , čeká Vás ještě hodně práce v lize.

  4. Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

    Boss82     před 7 lety 19.03.2017 23:00 |  
    7 2

    Celý ročník si J. Hušbauer o návrat do reprezentace říkal více a více a jaro už k tomu neodvratně směřovalo. V Liberci pak ukázal, že jeho forma jde pořád nahoru.

    Gratulace!

    • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

      Boss82     před 7 lety 19.03.2017 23:02 |  
      3 1

      A ještě musím dodat, že takhle našlapaný tým, co se týče počtu reprezentantů, jsme snad neměli nikdy v historii. Velká gratulace všem! To se to hned bude tomu našemu nároďáku jinak fandit:-)!

      • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

        Jachym     před 7 lety 20.03.2017 13:32 |  
        2 0

        v Itálii 1934 byl v podstatě celý tým slávistický..:-))

        • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

          Boss82     před 7 lety 20.03.2017 15:07 |  
          0 1

          Dobrá připomínka:-). Ale musím se sebekriticky přiznat, že takhle daleko mé historické znalosti nesahají.

    • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

      dubas     před 7 lety 20.03.2017 08:49 |  
      6 1

      Já vím, že je to hrozně škaredé, ale když si vzpomenu co tu někteří o něm psali a ještě stále píšou, tak mám z Pepovi nominace obrovskou, škodolibou radost:-)

      • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

        Boss82     před 7 lety 20.03.2017 10:09 |  
        4 18

        Hehe:-). Ano, je to zajímavý kontrast: Hušbyho výkony, nominace do reprezentace vs. názory některých místních samozvaných trenérů na něj.

        Když tu těmto "trenérům" napíšu, že tomu nerozumí a neměli by se raději vůbec vyjadřovat, tak je mi vyčítána arogance a pohrdavé chování. Přitom já jen popisuji reálný stav věcí.

        • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

          Fallen (přítel SN)     před 7 lety 20.03.2017 10:19 |  
          16 0

          Pokud někomu napíšeš, že se nemá vyjadřovat, tak to arogance je.

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            Boss82     před 7 lety 20.03.2017 10:33 |  
            2 15

            Nechci tu rozpoutávat nějakou zbytečnou konfliktní diskuzi na toto téma, tak Ti to nebudu vyvracet. Jediné co poznamenám je, že já se také nevyjadřuji k věcem, kterým nerozumím, případně se rád nechám poučit vzdělanějšími v daném oboru.

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              Romino     před 7 lety 20.03.2017 13:16 |  
              9 1

              Ty jsi prostě klasický boss, kdo má jiný názor, tak tomu nerozumí a je pod tvoji úroveň a neměl by se vyjadřovat. Já cizí názory beru, ale v této věci stále nevidím důvod měnit názor a stojím si za svým. Jako fanoušek Slavie mám na rodilé rudochy ve Slavii vyšší nároky, než na posily z ciziny. Hráče nepoměřuji úrovní kaprligy. Ano Hušbauer zahraje dobře, pokud má čas a prostor, jako se slabšími týmy v lize, ale na vyšší úrovni je toho času a prostoru méně viz např. zápasy s Anderlechtem atd. . Také mu přeji nominaci do repre, zajímavé je, že přednost v nominaci měl Barák, asi tomu Jarolím porozuměl až dodatečně. Už zde s diskusí končím, tak milý Bossi ani nemusíš reagovat. Dík

              • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                Boss82     před 7 lety 20.03.2017 14:59 |  
                1 6

                Pokud je jiný názor podložený argumenty a fakty, pak je samozřejmě relevantní a uznávám ho.

                "Hráče nepoměřuji úrovní kaprligy. Ano Hušbauer zahraje dobře, pokud má čas a prostor, jako se slabšími týmy v lize, ale na vyšší úrovni je toho času a prostoru méně viz např. zápasy s Anderlechtem atd. "
                Jak tedy vysvětlíš, že se tak výrazně prosazoval proti týmům, jako je Lyon, Athletic Bilbao, Neapol nebo Chelsea (vše bohužel v dresu Sparty), když je to podle Tebe dobrý hráč akorát pro naší ligu a proti slabším soupeřům? Jak vysvětlíš, že i v našem dresu odehrál výborné zápasy proti těžkým soupeřům (Rio Ave, Sparta, Boleslav)?

                Ukončit diskuzi je jednoduché, obhájit svůj názor nějakými rozumnými argumenty už je mnohem těžší, že?

                • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                  Romino     před 7 lety 20.03.2017 19:32 |  
                  1 1

                  Jen dodatek: výkony ve Spartě v minulosti nehodnotím, kdyby je podával stále, tak po Slavii ani nevzdechne a je ve Spartě nebo Itálii. Zápasy v této sezoně, které uvádíš mi nepřišli ze strany JH tak zázračné, právě kvůli asi mým přehnaným nárokům na hráče na jeho postu. Paradoxně si myslím, že na jiné fotbalové téma, než je JH bychom se často shodli. Měj se fajn a ať nám Slavie dělá radost

                  • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                    Boss82     před 7 lety 21.03.2017 09:53 |  
                    0 3

                    Jenže ty výkony ve Spartě v Evropské lize dokazují, že když má formu, tak má výkonnostně i na špičkovou evropskou úroveň. A já myslím, že u nás už se své "sparťanské" formě hodně přiblížil, v některých zápasech ji dokonce překonal.

                    Že hrával ve Spartě neřeš, takové přestupy vždycky byly a budou, musíme se s tím smířit. Jen ať si na Letné drbou hlavu, jaké hráče nám sem v poslední době pustili (Deli, Hušbauer, Sýkora), můžeme se jim akorát tak smát, jak jsou hloupí.

                    Uvidíme, jestli se v jiných tématech shodneme. V té poslední větě, cos napsal, se shodneme každopádně:-).

                • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                  honza_sl     před 7 lety 21.03.2017 11:12 |  
                  1 0

                  Já myslím, že je to trochu jinak. Jiný názor je prostě jiný názor - každý na něj má právo. Když někdo napíše (i bez argumentů) "mě se JH nelíbil", je to OK. Jiná věc je samozřejmě když ho uráží ("dřevák" aj.) nebo píší "hrál kulový" - to už je bez argumentu alespoň pro mne nepřijatelné a tam by měla začít diskuze.

                  Jinak opravdu se mohou a mají vyjadřovat k věci i lidé, co nejsou odborníci. Jestli jsi z manažerské profese, tak víš, že se to používá - je to tzv. pohled zvenčí či "second look" - laika napadnou i věci, co profíka ne (protože má odborné paradigma myšlení).

                  Jinak, jak jistě víš, v názoru na JH se shodneme :-)

                  • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                    Boss82     před 7 lety 21.03.2017 14:48 |  
                    0 2

                    Zdravím, Honzo, já určitě nezpochybňuji, že každý má na názor právo, ale já mám zase právo vyjádřit názor, že názor toho druhého je hloupost:-).

                    Ano, jsem z manažerské profese (konkrétně vývoj internetových obchodů a online marketing) a pohled zvenčí často nebývá na škodu. Ale i laický názor musí mít nějaké odborné základy a slušnou formu. Když sem pak někdo napíše, že Hušbauer je kopyto, které nenahraje na 2 metry (v zápase, kdy má procento úspěšnosti přihrávek kolem 70 %), a že si na Spartě mnou ruce, že nám ho sem střelili, tak na to opravdu nelze reagovat jinak, než upozorněním dotyčného, že asi příliš nerozumí tomu, o čem píše.

                    Že se v názoru na JH shodneme jsem samozřejmě rád. Naštěstí se naše skupina (tedy skupina zastánců JH) utěšeně rozrůstá, což mne těší nejen kvůli JH samotnému, ale především kvůli Slavii jako celku.

        • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

          afro     před 7 lety 20.03.2017 10:56 |  
          8 0

          Jen podotýkám, že výkonnost hráče se často mění v čase a proto nevidím nějaký výraznější rozpor v kritice po jednom a adoraci po jiném zápase (platí i za delší období)... Třeba v utkání s Teplicemi mi jeho výkon přišel velice průměrný (asi to bylo dáno i složením zálohy; těch vstupů ovlivňujících výkon je vždycky hodně...), naopak sobota mi dala vzpomenout na jeho výkony v době, kdy Sparta získala poslední titul. Každopádně formu má aktuálně dobrou, o tom žádná.
          Jinak jsem tady zaznamenal spíše rozpory v tom, jakou kombinaci hráčů našeho středu nasazovat, než vyložený pláč nad výkonností JH, ale možná se pletu.

          Ad samozvaní trenéři) Ano, je nás tu (vč. mě) velká převaha a kdo by čekal něco jiného je naivní.
          Ad arogance) Na mě tak NĚKDY trochu působíš. Já třeba po mém sobotním výronu po skončení zápasu můžu na někoho působit jako hysterka...

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            dubas     před 7 lety 20.03.2017 11:31 |  
            6 1

            On má Boss stejný problém jako já, že tady je určitá skupina fandů, kteří nadávají na určité hráče, bez ohledu na to jak hrají a někdy i když nehrají. Ono je něco jiného, napsat, že dnes hrál špatně a něco jiného je, když je někdo kritizován neustále. Po zápase s Teplákama jsem četl, že Pepa měl dvě dobré přihrávky za zápas, přitom jen do patnácté minuty měl tři přesný pasy na větší vzdálenost jak třicet metrů. Když porovnáš to, co o nás prohlásil Trpišovský a tu debatu pod článkem o zápase, kdy pomalu půl mužstva hrálo špatně, tak to je ten důvod. Kdybych ten zápas neviděl a četl jen názory některých jedinců, tak mám dojem, že jsme se nedostali na jejich polovinu. Já vím, že to Boss mnohdy nepíše až tak diplomaticky, ale jedinci, co ještě dnes nadávají třeba na Škodu, jsou prostě na pěst.

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              Boss82     před 7 lety 20.03.2017 14:31 |  
              1 4

              Velmi trefně si popsal můj pohled na věc, palec nahoru.

              • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                dubas     před 7 lety 20.03.2017 16:50 |  
                1 0

                Ono to asi bude tím, že to jak už jsem si dávno všiml cítíme naprosto stejně:-)

                • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                  Boss82     před 7 lety 21.03.2017 09:57 |  
                  0 0

                  Jsem rád, že nás tu je s podobným názorem více. Hráči potřebují od fanoušků obecně spíše podporu a ne si po každém zápase přečíst, jaká to jsou kopyta, která u nás nemají co dělat.

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            Robinator     před 7 lety 20.03.2017 13:14 |  
            1 1

            Boss asi myslel mě, ale já Pepu dokážu pochválit, viz. třeba za minulý zápas + za první dva zápasy také. Za zápas s Plzní a především Teplicemi jsem ho kritizoval.

            A pak je tam můj osobní pohled a můj osobní názor na něj a ten se pravděpodobně nezmění, nelíbí se mi jeho herní styl a to přesně to, že postrádá dynamiku a rychlost a to je dle mého nutnost pro moderní fotbal, samozřejmě už ne tolik pro naší ligu..a proto má Pepa dle mého docela problém se vypořádat s těžšími soupeři...a s tímto názorem má asi spousta lidí problém,.. ale jak říkám, nemůžu říct, že to sou fakta, je to jen věc názoru, o kterém jsem prozatím přesvědčen, protože mě Pepa z tohoto případného omylu nevyvedl

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              rybka     před 7 lety 20.03.2017 14:37 |  
              5 0

              Přesně jako Ty Robinatore to vidím i já.V Liberci zahrál opravdu dobře ale byly také zápasy,kdy to byl jen průměr.A tehdy jsem se dočetl jen věci,které udělal dobře.Jeden už zemřelý trenér tady u nás tvrdil,že mužstvo se skládá z malých a velkých koleček a ty musí šlapat a zapadat do sebe.Pepu Hušbauera beru jako velké kolečko a proto mám na něj i větší nároky.Já ale nikdy nebudu hráče Slavie urážet.To si nikdo z hráčů nezaslouží i kdyby se jim zápas nepovedl sebevíc.

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              Boss82     před 7 lety 20.03.2017 14:53 |  
              1 2

              Nemyslel jsem jenom Tebe, ale samozřejmě do té skupiny také patříš.

              Co se týče Tvého osobního názoru ohledně jeho dynamiky a rychlosti:

              a) Nevím, kde na tenhle nesmysl pořád chodíš, na mě na hřišti rozhodně nepůsobí, že by byl pomalý a nestíhal. Naopak si myslím, že jeho rychlost je na středního záložníka nadprůměrná.
              b) Stále si mi nevysvětlil, jak je možné, že se tak výrazně prosazoval proti týmům, jako je Lyon, Athletic Bilbao, Neapol nebo Chelsea (vše bohužel v dresu Sparty), když je to podle Tebe dobrý hráč akorát pro naší ligu a proti slabším soupeřům.
              c) Mohl bych Ti tu vyjmenovat desítky špičkových hráčů, kteří jsou o dost pomalejší a méně pohybliví než Hušby, přesto hrají prim ve svých klubech a na té nejvyšší úrovni. Z nedávné minulosti bych za všechny jmenoval třeba A. Pirla nebo Xaviho. A ani současné hvězdy Barcelony Iniesta nebo Busquets nejsou žádní sprinteři. To zcela vyvrací Tvůj argument, že bez dynamiky a rychlosti lze hrát tak maximálně českou ligu.

              • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                Robinator     před 7 lety 20.03.2017 14:57 |  
                2 0

                jenže ty hráči co uvádíš, jsou na úplně jiné úrovni, to se vůbec nedá srovnat a mají kolem sebe hráče, kteří jsou také úplně na jiné úrovní nežli zde

                a až to potvrdí u nás, napíšu, že jsem se pletl..Zatím proti těžkým soupeřům na jaře nezahrál úplně dobře, spíš průměrněji (což je taky můj pohled na ten daný zápas)

                • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                  Boss82     před 7 lety 20.03.2017 15:06 |  
                  0 1

                  Nezpochybňuji, že jsem uvedl hráče, kteří jsou kvalitativně podstatně výše. Já také netvrdím, že by Hušby měl hrát v Barceloně. Co však tvrdím je, že dynamika a rychlost nejsou jedinými a nutnými předoklady pro to, aby se fotbalista prosadil i na nejvyšší možné úrovni, což jsem doložil právě příklady těch hráčů.

                  O tom, že na body a) a b) si nijak nereagoval, ani nemluvě.

                  Proti těžkým soupeřům v našem dresu zahrál výborně minimálně v zápasech proti Rio Ave, Spartě nebo Boleslavi. Až nás prověří ještě těžší soupeři, tak uvidíme, kdo z nás měl pravdu. Já to vím už teď a Ty se to dozvíš už tento podzim:-).

                  • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                    Robinator     před 7 lety 20.03.2017 15:09 |  
                    0 0

                    já se těším na podzim a jsem zvědavý, ale není to úplně jisté, jestli se to dozvím, protože na jeho místo může přijít někdo jiný..jestli se kvalifikujeme do LM nebo základní skupiny EL, naši majitelé budou chtít ještě více posilovat a nebudou se bát šáhnout hlouběji do kapsy

                    • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                      Boss82     před 7 lety 20.03.2017 15:14 |  
                      1 1

                      Pokud bude hrát tak, jak hraje, tak by musel přijít opravdu TOP hráč, aby ho posadil na lavičku. Ale stát se to může, to nevylučuji. A pokud ten hráč bude opravdu lepší než Hušby, tak s tím nebudu mít problém. Mým primárním zájmem je Slavia Praha, nikoliv Hušby ani žádný jiný hráč.

                      • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                        Robinator     před 7 lety 20.03.2017 15:19 |  
                        1 0

                        Třeba včera se mi strašně líbil,dal jsem mu osmičku a to jen proto,že mu to tam nespadlo..Jinak by byla devítka..Pokud takovýto výkon potvrdí i v derby a v dalším zápase..Částečně na něj změním názor.. Doufám, že ho zopakuje také pro dobro slavie

                        • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                          Boss82     před 7 lety 20.03.2017 15:31 |  
                          1 1

                          Palec nahoru.

                          A dal jsem mu také 8, byť to byl výkon téměř desítkový, ale měl fakt smůlu.

                          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                            Robinator     před 7 lety 20.03.2017 15:35 |  
                            1 0

                            kdyby dal ty dva, tak bych mu dal určitě desítku, možná bych ji dal i kdyby dal jen jeden a rozhodl tím zápas :)

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            Boss82     před 7 lety 20.03.2017 14:30 |  
            2 1

            "Jen podotýkám, že výkonnost hráče se často mění v čase a proto nevidím nějaký výraznější rozpor v kritice po jednom a adoraci po jiném zápase (platí i za delší období)..."
            To je samozřejmě pravda. Problém je v tom, že JH (ale zdaleka nejen on) tu byl drtivé kritice podrobován i po velmi dobrých nebo alespoň nadprůměrných výkonech. A na lavičku ho tu někteří posílají prakticky po každém zápase.

            "Jinak jsem tady zaznamenal spíše rozpory v tom, jakou kombinaci hráčů našeho středu nasazovat, než vyložený pláč nad výkonností JH, ale možná se pletu."
            No tak třeba na podzim se tu objevovaly komentáře typu: "Na Spartě si určitě mnou ruce, že se JH zbavili", "Potřebovali bychom kvalitního tvůrce hry a místo toho máme TOHLE (myšleno JH)" atd., atd... A marně jsem tu poukazoval na to, že JH hraje velice dobře a dle všech dohledatelných údajů se jedná o nejlepšího tvůrce hry v lize.

            "Ad samozvaní trenéři) Ano, je nás tu (vč. mě) velká převaha a kdo by čekal něco jiného je naivní."
            S tím samozřejmě nemám problém. Ale když už tu někdo něco hodnotí, tak bych u něj opravdu čekal alespoň nějaké základní znalosti a porozumění hře zvané fotbal.

            "Ad arogance) Na mě tak NĚKDY trochu působíš. Já třeba po mém sobotním výronu po skončení zápasu můžu na někoho působit jako hysterka..."
            Já to beru, zvlášť když reaguju podrážděně, tak se někdy nechám unést. Ale za svými názory si stojím. A Ty na mě jako hysterka nepůsobíš, naopak působíš, že to máš v hlavě srovnané. A emoce přece k fotbalu patří.

        • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

          dubas     před 7 lety 20.03.2017 10:59 |  
          15 0

          Protože opravdový fanoušek Slavie nesnáší aspoň čtyři hráče z kádru a na ty nadává bez ohledu na to jak hrají:-). Tecl si je v Liberci vodil jak slepý koně, ale fanklub MvB to prostě nepřipustí:-). Mně se MvB taky moc líbí, ale hrát může jen jedenáct lidí. Mně je těch kluků na lavce líto, takový Ščuk by hrál všude jinde v základu, ale pokud chceme hrát i v Evropě něco pořádného, tak i náhradník musí být luxusní fotbalista. Pořád jsme chtěli ofenzivního obránce, když nám naše vedení plní přání na počkání, tak je Flo zase moc ofenzivní. Frydrych, ale to bych mohl pokračovat do nekonečna. Trenér Liberce místo hodnocení zápasu, se tam rozplývá nad naší hrou, že je tak nemotala ani Fiorentina a když si přečteš debatu o zápase, tak půl mužstva totální nekopové:-) Ale Pepa je v repre a to je dobře:-))))

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            Fulham     před 7 lety 20.03.2017 11:02 |  
            1 0

            Dobře dubas !

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              Jachym     před 7 lety 20.03.2017 13:51 |  
              0 2

              Dobře on :-)

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            smely (přítel SN)     před 7 lety 20.03.2017 11:20 |  
            1 0

            ode me palec hore, neni potreba vic dodavat, kdyby to Muris trefil tak mel Tecl luxucni asistenci...

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            Fačín     před 7 lety 20.03.2017 14:01 |  
            8 5

            Tak že by si je Standa vodil jak slepé koně je sice hezký přirovnání, ale trošku nadnesený.. Já si z jeho výkonu pamatuju hlavně ten moment, kdy šel sám na bránu z pravé strany a místo střely se celou dobu koukal za sebe, komu to přihraje, až nakonec opravdu přihrál, ale soupeři.

            A že se trenér Liberce rozplývá nad naší hrou je sice moc hezký, ale body nám to nepřinese.

          • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

            Boss82     před 7 lety 20.03.2017 14:45 |  
            6 2

            Zápas v Liberci je krásná ukázka nesoudnosti některých místních "expertů". V diskuzi jsem se dočetl, že Ngadeu neumí zpracovat míč a přihrát na 2 metry, že Škoda je kopyto, kterému odchází forma, že Mešanovič je pouhým stínem sebe sama, že Tecl je zbytečný hráč, že Zmrhal neumí nacentrovat, že Šilhavý neumí střídat, a že mezi 30. a 45. minutou jsme vůbec nehráli. K celkovému výkonu jsem se dozvěděl i taková moudra, že to byla trapárna a že jsme nebyli schopni dát pořádnou finální přihrávku.

            Prostě neschopný mančaft plný kopyt, s trenérem, který neví, jak má střídat a koho má poslat na hřiště.

            A realita? Liberec jsme válcovali tak, že nevěděli kam dřív skočit, jejich trenér o naší hře po zápase básnil, trefili jsme 3x brankovou konstrukci, o zázračných zákrocích Dúbravky a všech ostatních statistikách, které jsme ovládli, ani nemluvě. Tak já vážně nevím, jestli těch "trenérů" a "expertů" nemáme zde na SN poněkud moc:-)!

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              tomblesk     před 7 lety 20.03.2017 16:26 |  
              3 1

              Hodně dlouho mně nic nenaprdlo jako tahle diskuse na jinak velmi dobrém serveru. V Liberci jsem byl a věřil do poslední minuty ... Hlavně, že si nikdo nevšiml "zaříznutí", co nosí jméno "Ardeleanu" /karty, rozdíl v posuzování herních situací a hry mužstev rozdílně podle zadání, ale hlavně pro zvolenou stranu/a pro úspěch píár pro rozhodčí 1. ligy fotbalu v Česku. Jestli se tohle má trpět nemluvme o sportu ...Ale o loterii, kde losy pro výhru určuje někdo "tam vzadu" Qui bono, komu to slouží a že to nebylo poprvé ...Doplnit se dají i pravidla: Vítězem ligy je ten, na koho ukáže prst Bebříka a jeho kumpánů (větší sponzor bere)Každý je tady expert na sestavu a způsob hry... jen se bojím, že až aktéry této diskuse uvidím "na place", půjdu si koupit permici na Houslice. Takže nechme toho a tu energii, co tady vyzněla spusťme jiným směrem. Prosím, kdo to umí, ať udělá rozbor minutu po minutě toho díla, co si říká Arbitr. Přejme klukům, ať ztráta přebolí a zase "svitne" den. Fotbal hrát umí, to nemusí dokazovat nikdo z nich. A že jsou fakt dobrý mančaft je taky jasné. "Vydžať a vydržať". a kdo umí ať pomůže. Teď je staronový nepřítel, zase plné zbroji, trochu jim otrnulo a je nejvyšší čas zatnout típec, než bude pozdě a zajde to, co nám je svaté, to jest Český fotbal a Slavia zvlášť.

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              sasky     před 7 lety 20.03.2017 20:00 |  
              1 0

              Podle mě nejlepší zápas jara. To, že to bodově nedopadlo je věc druhá, ale podle mě spousta lidí určí, jak se jim kdo líbil podle konečného výsledku. A ač jindy s Alanorem takřka bez výhrad v hodnocení souhlasím, myslím si, že tentokrát se nechal výsledkem "otrávit" i on.

              • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                Boss82     před 7 lety 21.03.2017 09:59 |  
                0 0

                Přesně tak, myslím si, že pod dojmem výsledku a jakési celkové frustrace tentokrát hráče dost podhodnotil. Minimálně celé záloze bych zvedl známky o stupeň.

            • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

              spravnej_jezedak     před 7 lety 21.03.2017 08:53 |  
              0 0

              Souhlasím až na dvě věci.
              Mezi 30.-45. jsme opravdu byli (čistě můj názor) opravdu příliš pasivní, a když to řeknu blbě, tak jsme si trochu o ten gól koledovali..
              A na tom, ze Michaelova hlavni prednost neni rozehravka, se myslim vsichni schodneme.. Tím nechci říct, že by nesvedl dát pěknou přihrávku, která má myšlenku, ale bohužel také svede dát přihrávku, ze kterou by zasloužil by vochlamec.

              • Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

                Boss82     před 7 lety 21.03.2017 10:03 |  
                1 0

                "Mezi 30.-45. jsme opravdu byli (čistě můj názor) opravdu příliš pasivní, a když to řeknu blbě, tak jsme si trochu o ten gól koledovali.."
                Ano, ale to je prostě fotbal. Nepovedou se Ti 2-3 přihrávky, prohraješ 2-3 souboje, uděláš 2-3 fauly kolem vlastního vápna a najednou to vypadá, že si pasivní a pod tlakem. Přitom to s pasivitou jako takovou nemusí mít nic do činění. Důležité je se z takovýchto slabších chvilek v zápase oklepat a zase začít na hřišti dominovat. A to se v Liberci přesně stalo, druhá půla už byla zase zcela v naší režii.

                "A na tom, ze Michaelova hlavni prednost neni rozehravka, se myslim vsichni schodneme."
                Shodneme. Ale právě v Liberci to zrovna neplatilo a kazil naprosto minimálně (na rozdíl od zápasu s Teplicemi).

  5. Re: Josef Hušbauer nominován do reprezentace

    Staršina     před 7 lety 20.03.2017 23:18 |  
    1 0

    Přátelé Slavie. Přestaňte blbnout s těmi žabomyšími spory. Važme si toho, jaký tým máme. Ze zájmem reprezentace přijdou i zájmy vyšší. Snad to JŠ dá po reprezentační pauze dohromady a porazíme i Šádka.