Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Těžký zápas v Uherském Hradišti Slavia zvládla a odvezla si velice cenné tři body.

Domácí Slovácko bylo velice houževnatým protivníkem a ve středu hřiště mělo díky dobré kombinaci, síle v osobních soubojích a následném sběru odražených míčů převahu. Zápas se však rozhoduje v pokutovém území a tam vládla Slavia. Slovácko si za celý zápas nevytvořilo skutečně vyloženou šanci, naopak naši hráči jich měli hned několik. Z tohoto pohledu si troufnu tvrdit, že jsme vyhráli zaslouženě, ačkoliv to tak na první pohled nemuselo vypadat. A právě takové těžké výhry jsou zpravidla ty nejcennější. Pod tlakem je tak Plzeň, která potřebuje na Letné vyhrát. Slávisté se dnes mohou pohodlně usadit do sedaček, otevřít si pivo a kouknout se, jestli se notně zrezivělá Sparta vyburcuje k nějakému výkonu, aby dokázala svého neoblíbeného soupeře obrat o body. Pokud by se tak nestalo (což je podle mě pravděpodobnější varianta), tak červenobílá obec nemusí zase tolik smutnit - prohra Sparty znamená jistotu účasti v kvalifikaci Ligy mistrů. A to bude (ať už toto kolo, nebo to další) po krátké vládě CEFC ve Slavii neskutečný úspěch.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Předvedl dva velice dobré zákroky. V první půli proti střele Daníčka z voleje, ve druhé vytěsnil ránu Machalíka. Jinak překvapivě vzhledem k územní převaze Slovácka tolik práce neměl. Lepší šestka.

Michal Frydrych - 5 - Odvedl standard. K útočení se naši krajní beci tentokrát příliš nedostali, práci směrem dozadu ale odvedli svědomitě. Frydrych měl problémů o něco více, z čehož vyplynula i žlutá karta za ukázkovou kosu.

Michael Lüftner - 6 - Na to, že obrana musela za zápas kvůli tlaku soupeře řešit hodně situací, si vedla naše zadní řada velice jistě. Lüftner podal další kvalitní výkon ve Slavii. Čím dál více se jeví až jako překvapivě výborná koupě. Ale je třeba to stále potvrzovat.

Simon Deli - 7 - Podobně jako Lüftner odvedl velice dobrý výkon, v němž by se našly jen menší chybičky. Velkým plusem je pak i vstřelená uklidňující branka v závěru zápasu. Deli je velice raritním střelcem, tentokrát ale trefil šibenici naprosto parádně! Že by to bylo tím, že jsem si během dne koupil dres s jeho jménem? :)

Per-Egil Flo - 6 - Na Slovácku se příliš nedostal k podpoře ofenzivy, což je jinak jeho silná stránka. Naopak ale ukázal, že jde nahoru v obranné fázi hry, protože tentokrát si v poměrně tvrdém zápase vedl velice jistě, neprohrával souboje a v podstatě vůbec nepropadl. V pátek se mi líbil o něco více než Frydrych na druhé straně.

Ruslan Mingazov - 6 - Je zjevné, že je ve velice dobré formě. Parádním sprintem a dokonale přesnou přihrávkou připravil první gól Škodovi. Celkově byla naše záloha v tomto zápase slabší, ale na Mingazovovi byla vidět chuť hrát a jasně patřil mezi lepší hráče naší středové řady.

Michael Ngadeu Ngadjui - 5 - Výkon půl na půl. Hlavičky vyhrával velice jistě, bohužel je ale trefoval do špatných prostorů, kde je sbírali hráči Slovácka. Hodně míčů vybojoval, některé ale lehkovážně ztratil a jemu ani spoluhráčům se nedařilo podržet míč. Připsal si i ostrý faul a dalším nedovoleným zákrokem v rychlém sledu si koledoval o vyloučení.

Josef Hušbauer - 6 - Skvěle vybojoval míč a založil tím akci, po níž padla vítězná branka. To je celý Pepa, nic nevypustí a nebojí se jít do skluzu. Ačkoliv je to jinak spíše technický hráč, tak je jasně vidět, že příkladně bojuje. Standardní situace taky rozehrával dobře. Jediným minusem na jeho výkonu je, že v součinnosti se tentokrát záloze nedařilo.

Jasmin Ščuk - 4 - Bohužel pro tento zápas pan neviditelný a musím konstatovat, že Baráka nenahradil. Záloha prohrávala souboje, nepodržela míč a Ščuk do tohoto "bahna" zapadl a měl minimum vyloženě světlých momentů. Za ten jediný skutečně viditelný bych označil přesný zákrok v pokutovém území, kdy odzbrojil Navrátila. To je ale hodně málo. Horší čtyřka.

Jan Sýkora - 4 - Je vidět, že zdravotní problémy ho přibrzdily. Sice se snažil a byl více viditelný než Ščuk, ale kvalita chyběla a míče víceméně ztrácel. Byl zaslouženě střídán. Teď potřebuje potrénovat, získat jistotu a zase se dostat do formy. Věřím, že u Honzy je to jen otázka krátkého času.

Milan Škoda - 7 - Výborný! Měl to sice hrozně těžké, protože podpora zálohy byla dosti malá, Škoda se ale maximálně rval a vybojoval spoustu hlavičkových soubojů. Navíc sám vstřelil vítězný gól, když perfektně zakončil skvělou akci. Prsty měl i u druhého gólu, kde šel dobře do souboje a Slovácko pak odvrátilo míč jen k Delimu.

Jaromír Zmrhal - 6 - Začal jen na lavičce, ale prostoru nakonec dostal docela dost. A myslím, že šlo o dobré střídání a Zmrhal půlhodinu na hřišti využil. Hru Slavie dostatečně oživil, měl několik dobrých akcí a vybojoval pár standardních situací. Řekl si o návrat do základu.

Jan Bořil a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, nebot hráli příliš krátce.

25. kolo - Pátek 21. 04. 2017 20:15

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
0 - 2
0 - 1
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

31. Milan Škoda
83. Simon Deli

Komentáře (258)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Jarinho     před 3 lety 23.04.2017 11:44 |  
    5 0

    Diky za hodnoceni Alanore, budu se opakovat, ale prijde mi tvrde dat Pavlenkovi 6 a oduvodnit to tim, ze nemel dost prace, sakra on udrzel ciste konto a v te brane nechytal jen pri dvou strelach, opravdu si tam necte noviny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 23.04.2017 11:47 |  
      1 0

      Pavlenka je naprosto skvělý, o tom žádná. Tentokrát jsem se ale přeci jen přiklonil k nižší známce, protože práce skutečně neměl až tolik a Škoda a Deli nás v tomto utkání přeci jen táhli o něco víc. To je můj názor, ale úplně chápu, že by někdo dal Jirkovi za pátek sedmičku. To je určitě taky legitimní pohled na věc a i já jsem o ní uvažoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jarinho     před 3 lety 23.04.2017 11:49 |  
        1 0

        No mas pravdu. Je tezke hodnotit brankare a hrace v poli, kazdy ma jinou praci.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    bongor     před 3 lety 23.04.2017 11:45 |  
    7 0

    Přidal bych Pavlenkovi,Hušbymu a Mingazovovi.Jinak bych řekl,že to sedí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jachym     před 3 lety 23.04.2017 12:05 |  
      1 0

      Já bych přidal Delimu. Jen jedna poznámka k Delimu ve světle toho, jak si Alanor pořídil dres s jeho jménem. Naše rodina baští produkt DELI již drahnou řádku let, a to v různých variantách:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Ravik     před 3 lety 23.04.2017 12:20 |  
        2 0

        jj je to DELIkatesa :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Jachym     před 3 lety 23.04.2017 12:46 |  
          2 0

          Když nastoupí v derby Deli, tak je Lafata v prDELI...:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            bongor     před 3 lety 23.04.2017 17:32 |  
            1 0

            jenže ten je v prdeli i bez Simona

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 3 lety 23.04.2017 17:33 |  
        0 0

        Děláš dobře,vyrábí se to v továrně DELI u nás v Lovosicích.Ale pozor,teď to koupili nějaký Frantíci a jmenuje se to už jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 13:23 |  
      0 0

      Já jsem přidal i Škodovi i Hušbymu. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Fačín     před 3 lety 23.04.2017 11:48 |  
    3 3

    Tentokrát celkem nízké hodnocení, na to, že jsme vyhráli venku, řekl bych že zaslouženě. Minimálně Hušbauerovi se Škodou bych bodík přidal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 23.04.2017 11:52 |  
      8 0

      Hodnocení je celkově lehce nadprůměrné. Myslím, že všichni viděli, že v poli se nám až tolik nedařilo a přeci jen by tam měl být rozdíl ve známkách oproti venkovním zápasům, ve kterých jsme nejen vyhráli, ale i herně dominovali (Hradec, Brno, Sparta...).

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        donford     před 3 lety 23.04.2017 12:10 |  
        1 0

        Myslí-m, že hodnocení i jeho zdůvodnění dobré. Oni měli míč, ale skoro nevystřelili, naši dávali góly. Skro jsme vytěžili vzhledem k hře soupeře maximum. Mně se moc líbil v tomhle zápase Lüftner, tentokrát o chloupek víc než Deli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        dubas     před 3 lety 24.04.2017 09:44 |  
        0 0

        Já se nemůžu zbavit dojmu, že to jak jsme hráli byla taktika. Normálně napadáme rozehrávku soupeře u jeho vápna a na Slovácku najednou začínáme napadat až nějakých dvacet metrů před vápnem. Slovácko nás mohlo překvapit jen rychlý nákopem za obranu a tím zkrácením hřiště jsme to eliminovali. Že jeden gól dáme bylo velice pravděpodobné s průměrem víc jak dvě branky na zápas a Jarda chtěl pojistit, že žádný nedostaneme i proto hrál Jasmin tak stažený. Jarouš hodil krásu za hlavu a jel si pro tři body a to je správně. Roky jsme umírali na krásu a chátra brala za nekoukatelné holomajzny 1:0 titul. Možná se mílím ale pokud to tak bylo, tak to schvaluji. Tři body jsou tři body.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    heftyje (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 12:41 |  
    16 0

    Na Slovácku jsem byl osobně a určitě bych přidal Mingimu, Hušbimu a Floovi, který se mi zamlouvá víc a víc, fakt neprohrál souboj. Dokonce si vybavuju situaci kdy šel do hlavičky proti 2 hráčum Slovácka, kteří ho skřípli mezi sebe, Flo souboj vyhrál a následně byl nepochopitelně odpískán přímák proti nám...

    Druhá věc, kterou bych rád zmínil, vyzdvihnul bych Pepu Hušbauera (kluci z TS, kteří ho posílali na Slovácku do plynu jistě prominou). . Zaměřuju se na něj poslední dobou celkem dost pro jeho sparťanskou minulost a řeknu vám, kdyby všichni bojovali tolik jako on, tak neprohrajem už nikdy nic... Všiml sem si už proti Hradci, za stavu 3-0 ostatní vyklusávali, Hušby dělal sprinty dozadu a skluzy.... Tentokrát znovu vybojovaný souboj pro Mingazova, na který by se kdekdo ostatní vykašlal. Takže Hušby, oficiálně Tě přijímám za našeho a odpouštím Ti minulost :)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jachym     před 3 lety 23.04.2017 12:48 |  
      3 0

      To ti kluci z TS byli nějací Slavia Intellectuals...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bububu (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 13:14 |  
      17 0

      Jestli někdo posílá jakéhokoliv našeho hráče do plynu, tak mě upřímně dost sere, že takový bezcenný vypatlaný odpad fandí našemu klubu. Pro podobné mozkovny je odjakživa vyhrazen sektor v rohu za bránou na jiném pražském stadionu, kde hraje své domácí zápasy jistý rumunský klub.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 13:17 |  
        10 0

        Já myslím, že posílat kohokoliv do plynu není zcela normální ať už to je hráč kterému fandíš nebo hráč rivala...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 13:26 |  
          8 0

          Přesně tak, když si někdo z fotbalu udělá takřka náboženství a zároveň komplex pro své mindráky, tak je to průšvih. Pokud je daný člověk ještě k tomu blbec, tak je to přímo katastrofa.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jachym     před 3 lety 23.04.2017 13:32 |  
        0 0

        Já bych řekl, že jim je spíše vyhrazen jeden z prostorů ohraničený klecí v pražské Tróji, kam chodí o víkendech na výlety rodiny s dětmi...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bongor     před 3 lety 23.04.2017 17:38 |  
      0 0

      to já jsem Pepíka přijal za našeho už dávno.V každém příběhu je nejdůležitější napravený hříšník.
      Kdo na Slovácku si na něj dovolil a jseš si jistej,že to byl někdo z TS?To muselo bejt jedině nějaký pako vygumovaný.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Mejla1892     před 3 lety 23.04.2017 12:49 |  
    7 0

    S hodnocením souhlasím, kromě hodnocení Hušbauera.
    Zvlášť tato věta v jeho hodnocení - Jediným minusem na jeho výkonu je, že v součinnosti se tentokrát záloze nedařilo.
    Ano, hodnocení celé zálohy jako celku se tím snižuje, ale v žádném případě to nesnižuje výkon J.H.
    Pokud by k sobě měl někoho jiného než Jasmina Sčuka, tak by od Tebe dostal Pepa za ten samý výkon třeba i 8ku, protože opravdu bojoval, střílel, kopal standartky a dřel, ale Jasminův výkon má přece vliv na fungování celé zálohy, nesnižuje to jednotlivé hodnocení výkonu daného hráče. Myslím,že 6ka pro Pepu je za výkon na Slovácku podhodnocená. I průměrná známka nás hodnotitelů je u Pepy 7,51, což o něčem svědčí

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Robinator     před 3 lety 23.04.2017 13:03 |  
      0 8

      Ve druhé půli byl opravdu dobrý..V druhé půlce dost chyboval..Podle mě známka v pořádku..Delimu bych přidal, jelikož jsme venku neinkasovali plus dal gól..Luftnerovi taky o bodík..Obrana fungovala opravdu skvěle..Záloha ni moc..Tam nás tlačí bota dlouhodobe, proti houževnatejsim,behavejsim, lepším soupeřům..

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Robinator     před 3 lety 23.04.2017 13:03 |  
        0 0

        *v první půli

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Mejla1892     před 3 lety 23.04.2017 13:05 |  
          0 0

          Jojo, Luftner se mi taky líbil, i Flo a Deli samozřejmě. Navíc Luftner je mladej kluk a potenciál určitě má a mohla by z něj být jednou slušná stoperská opora.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        TSeguinTS     před 3 lety 23.04.2017 14:22 |  
        3 0

        Kolik ligových týmů by si přálo, aby je v záloze tlačila bota tak, jako podle tebe tlačí nás... Celkem 15

  6. Sparta- Plzen

    Mike     před 3 lety 23.04.2017 13:03 |  
    0 2

    Tak nekteri spartani ani dnes nejdou na Letnou, nedokazali vy se radovat pri event.golech Sparty, protoze by nam prihrali titul. Tak ja je i chapu, ale v 30. kolove soutezi je to samozrejme nesmysl. Je to dano i tim, ze se hraje pouze 5 kol pres koncem, oni uz nemaji zadnou sanci na prvni 2 mista. Kdyby se zapas hral v 19.kole, tak podobne uvahy by byly nesmyslne. Pokud by se Sparte podarilo neco uhrat, v coz osobne neverim, tak doufam, ze nesmysl, ze nam pomohli k titulu v dlouhodode soutezi, nebudu denne slychavat.

    • Re: Sparta- Plzen

      Nosorozec     před 3 lety 23.04.2017 17:16 |  
      3 0

      To, že sparta nehraje o titul, je díky nemohoucnosti jejich hráčů. To se měl jako zápas Sparta - Plzeň přesunout na 19.kolo, dokud ještě neni sparta v takovym loji? :D A i kdyby rudoši vyhráli, tak k titulu nám nepomůžou oni, vybojujeme si ho sami tím, že jsme v lize herně nejlepší.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 13:10 |  
    2 0

    Až na Floa jsem dal všem hráčům přesně o známku lepší hodnocení než Alanor, s výjimkou Hušbiho, kterému jsem dal 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 13:25 |  
      1 0

      Škoda, Hušby 8 :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bububu (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 15:21 |  
        0 0

        U mě ano, plus ještě Simon :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    japhy     před 3 lety 23.04.2017 13:13 |  
    4 0

    Zajímavý, jak 4 není jako 4. Minule jsem ji dal Barákovi a teď na stejné pozici Ščukovi. Přesto bych řekl, že Tonda zahrál zhruba 2x tak líp, než teď Ščuk.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 23.04.2017 15:16 |  
      0 0

      Vidíš, já se snažím, aby ty známky odpovídaly i mezi zápasy. Proto Barák minule dostal - myslím si zaslouženě - pětku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        japhy     před 3 lety 23.04.2017 22:01 |  
        0 0

        Tak asi proto to hodnocení děláš ty a ne já :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bongor     před 3 lety 23.04.2017 17:43 |  
      0 0

      Ale neměli bychom nad Jasminem nijak lámat hůl.Dlouho stál,to potom chvíli trvá,než se člověk zase dostane do své formy.Uvidíte,že bude brzy výbornej!

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        dubas     před 3 lety 24.04.2017 11:42 |  
        0 0

        Já s pořád myslím, že ta jeho nepodpora útoku, byla z důvodu toho co jsme tam chtěli hrát a ne jeho špatným výkonem.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    DF007     před 3 lety 23.04.2017 13:16 |  
    6 0

    Já jsem u všech hráčů měl o bodík více, zejména kvůli vítězství venku. Ono vyhrát, když se úplně nedaří, není lehké. Chce to hodně morálu, což kluci předvedli a toho si hodně cením. Navíc Slovácko bylo hodně solidní soupeř, tedy od vápna k vápnu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Fulham     před 3 lety 23.04.2017 14:31 |  
    4 0

    :-)))) Příbram woe..

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Fačín     před 3 lety 23.04.2017 14:36 |  
      0 1

      Příbram v Jablonci byla jasná, v luxusním kurzu.. Pelta a Starka jsou jak bratři, ti se nepotopí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        TSeguinTS     před 3 lety 23.04.2017 14:38 |  
        0 0

        Taky jsm tu příbram za kurz 7 zkusil, ale už to je 2:3 :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Novi.sks     před 3 lety 23.04.2017 14:47 |  
          4 0

          2:4, že já vůl si taky nevsadil... Ať mi nikdo neříká, že ta liga není cinklá :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Fulham     před 3 lety 23.04.2017 14:51 |  
            1 0

            Hele já nevím - ale oni tam fotbalisty mají....aspoň teď na jaře. A nehráli jen s Jabkem...

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Novi.sks     před 3 lety 23.04.2017 15:01 |  
              1 0

              Když já prostě po podzimu nevěřil, že se Příbram udrží a teď... No comment :)

              Jinak příští kolo bude zajímavý sledovat jejich zápas s bídou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Jachym     před 3 lety 23.04.2017 15:59 |  
              3 0

              Faktem je, že ty jejich góly byly všechny parádní...

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                JS (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 16:28 |  
                2 2

                Jo, ale víš proč? Protože je Jabka nechali je nastřílet. Žádný dostupování, Rezek si tam chodí ve vápně a nikdo ho nehlídá. Letí centr a oni jenom stáli a čuměli. Strašná trapárna.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  bongor     před 3 lety 23.04.2017 17:45 |  
                  1 1

                  přesně tohle jsem chtěl napsat.Druhá a třetí branka proběhly bez zájmu obrany Jablek.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                sTizz (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 16:38 |  
                0 0

                Konkretne ten Rezkuv volej,trefenej ve vysce pasu,byl famozni. Ostatni byly takove podivne..

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Lunaris     před 3 lety 23.04.2017 14:53 |  
            2 0

            Jablonci už jde vesměs o prd. Horší je, jestli takhle bude hrát i s Plzní, což asi bude.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Lunaris     před 3 lety 23.04.2017 14:52 |  
    0 0

    Zmrhal klidně za sedm. Asi ani ne tolik kvůli jeho vlastnímu výkonu, ale hlavně proto, že po jeho příchodu na plac se neskutečně zvedla celá záloha a Slovácko nás ve středu pole přestalo přehrávat.

  12. Jablonec

    Mike     před 3 lety 23.04.2017 15:05 |  
    5 1

    Tak Dolezal a Mehanovic 4.zluta- 2 utocnici vyzluceni proti nam.
    Co se tyka udajneho pousteni Jablonce Pribrami, soucasny stav je moc okaty. Navic Pribram dala moc pekne branky. A za me, pujdu asi proti davu. Radeji pojedu 40 minut do Pribrami, nez se strachat do Jihlavy.

    • Re: Jablonec

      lassiter     před 3 lety 23.04.2017 15:11 |  
      3 0

      Tak u Doležala je to pro nás spíš komplikace... :-)

    • Re: Jablonec

      Borgetti     před 3 lety 23.04.2017 15:20 |  
      3 0

      Tak to já teda do té Jihlavy těch 20 km jezdim rád, ale jen na Slavii :-)
      Jinak si myslím, že každý kraj by měl mít v lize klub. Proto jsem i rád, že se vrátí Baník a Sigma.

      • Re: Jablonec

        Jachym     před 3 lety 23.04.2017 15:25 |  
        3 0

        U nás na jihu je Dynamo marný, ale to stejně kromě Jihočechů bohužel nikomu nechybí. Baník i Sigma do ligy patří.

    • Re: Jablonec

      Márty     před 3 lety 23.04.2017 15:30 |  
      6 0

      Jde spíš o to, aby se Příbram nezachránila na úkor Hradce. Nyní tam mají sice dost problémů, ale pořád je to fotbalové město s velkým potenciálem. Což se o Příbrami s Jihlavou fakt říct nedá....

      • Re: Jablonec

        Nosorozec     před 3 lety 23.04.2017 17:19 |  
        0 0

        stadion Hradce je ale šílená ostuda...

    • Re: Jablonec

      fredydj (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 15:43 |  
      0 0

      já radši pojedu 50 minut do Jihlavy než 2h do Příbrami :)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    dArtagnan     před 3 lety 23.04.2017 15:11 |  
    10 1

    Ty vole Jarda s Mírou, to jsou dělníci fotbalu... nic se nezměnilo, devadesátá léta pořád pokračují. Trošku zamrzí reklamy "CEFC - všichni na Slavii" všude podél Peltovy hrací plochy, ale nepřekvapí to. Proto taky smíme hrát o titul, jízdné jsme zaplatili. Jako za Rosena. Bohužel to v tomhle prasečáku asi jinak nejde :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jachym     před 3 lety 23.04.2017 16:02 |  
      7 0

      Ty vole, rytíři, vždyť oni ten fotbal nedělají pro sebe, jestli mi jako rozumíš...:-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 15:19 |  
    5 0

    Tak na Spartu vyvyji tlak uz i Pribram:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jachym     před 3 lety 23.04.2017 15:26 |  
      6 0

      Když "vyvýjí", tak to musí být hodně tvrdý tlak:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 15:32 |  
        0 0

        omlouvam se:( vyviji

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          donford     před 3 lety 23.04.2017 15:38 |  
          3 0

          Tak možná měl napsat vyvyjou, protože si dnes vyvyli takový tlak, až z toho asi sami překvapením a zděšením vyli. A teď vyjí určitě i v šatně. :-) :-)

  15. RB - Prádelna

    Miky44     před 3 lety 23.04.2017 15:31 |  
    0 1

    Pořád nějak nevím, komu budu večer přát. Asi nejvíc doufám v poločasovou rvačku, za kterou dostane 5 hráčů z obou týmů červenou, a pro oba tak bude kontumováno 0:3. Teda u sparťanů stačí 4, protože tam už bude Lafata po 2 ŽK za simulace vyloučenej.

    • Re: RB - Prádelna

      Mates204     před 3 lety 23.04.2017 15:45 |  
      15 0

      Nechápu tu nerozhodnost. Sparta už nás absolutně nemá šanci dostihnout a u Plzně platí čím míň bodů tím líp. Já teda 100% chci, aby Plzeň prohrála a nejlíp vysoko, protože to by je snad zlomilo psychicky. Myslím, že kdo chce titul pro SKS, by měl chtít to samý, ale nikomu to nevnucuju:)

    • Re: RB - Prádelna

      lassiter     před 3 lety 23.04.2017 15:48 |  
      8 0

      Tady přece není o čem ne. To ticho vznášející se na sparťany mířícími po zápase na metro, když jim skrz vyprchávající uspokojení z vítězství dochází, že je to stejně všechno na hovno. Já si jen přeju devět žlutých pro Plzeň.

    • Re: RB - Prádelna

      bongor     před 3 lety 23.04.2017 17:49 |  
      0 1

      Přečti si sestavu bídy.Skutečná bída.

  16. Stream Sparta - Plzeň na Streamcomando.com

    Jachym     před 3 lety 23.04.2017 16:11 |  
    0 0

    Včera a dnes mi nešel obraz u českých ligových utkáních na tomto serveru. Neví někdo znalý, v čem může být problém? Z ostatních zemí mi přenosy na tomto serveru běží normálně. Dneska jsem tak třeba sledoval derby "Old Firm" Celtic-Rangers a před chvílí i gól Schicka v italské lize.

      • Re: Stream Sparta - Plzeň na Streamcomando.com

        Jachym     před 3 lety 23.04.2017 18:04 |  
        0 0

        Aktualizoval jsem už včera, ale žádných volitelných políček jsem si nevšiml.

  17. Hodnocení

    pinochet     před 3 lety 23.04.2017 17:16 |  
    2 0

    Sorry, mně ale přijde více odpovídající hodnocení z ankety. Tentokrát dal dle mého Alanor vícero hráčům(Lüftner, Hušby, Pavlenka, Deli), než si zasloužili.

    • Re: Hodnocení

      pinochet     před 3 lety 23.04.2017 17:17 |  
      1 0

      Oprava: Sorry, mně ale přijde více odpovídající hodnocení z ankety. Tentokrát dal dle mého Alanor vícero hráčům(Lüftner, Hušby, Pavlenka, Deli) o stupeň nižší známku, než si zasloužili.

      • Re: Hodnocení

        Jachym     před 3 lety 23.04.2017 17:24 |  
        0 0

        Hlas (slávistického) lidu, hlas boží :-)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Robinator     před 3 lety 23.04.2017 18:05 |  
    2 1

    Gooool :))))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 18:08 |  
      2 1

      A druhej! :))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Robinator     před 3 lety 23.04.2017 18:11 |  
        1 0

        No ty wole..My budeme první :)) to je bomba :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 18:19 |  
          4 0

          Docela je melou. A Hubník 4. karta, nervy ještě potečou. Když vidím brunátnýho Volanta...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Robinator     před 3 lety 23.04.2017 18:23 |  
            4 0

            To je dobře..Ať se hlavně vykartujou a rupnou v dalším kole..Někde sem slysel, že skoro celá jedenáctka je v karetním ohrožení..Tak ať to tam sází dneska pořádně..Ať ochutnaji pořádnou medicínu dneska :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Vlcoun     před 3 lety 23.04.2017 18:32 |  
              0 0

              ještě Petržela, Řezník a Hejda mají 3 žlutý. Dukla je docela útočná, tak by třeba bod uhrát mohla.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Fačín     před 3 lety 23.04.2017 19:12 |  
                  3 1

                  Rada potřeboval Plzeň něčím překvapit, tak začal tahat králíky z klobouku. Vzpomněli si, že před půl rokem koupili za milion euro někoho, jehož jméno neumí ani vyslovit, tak ho tam prdli na křídlo a teď koukaj, že umí celkem hrát fotbal..:)) Vatajelu...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 20:26 |  
                    0 0

                    No tak hlavne bylo vtipny,ja rada rikal,ze jim pred zapasem vypadl Vasek Kadlecu a tak tam musel dat Vatajelua a hned v dalsi vete rekl,ze mu je to uz jedno,ze postavi kazdeho,kdo je dobrej na treninku.. Takze Vatajelu vlastne nejdriv nebyl tak dobrej na treninku,aby sel do zakladu ale pak vlastne byl,tak sel.. je to strasnej komediant a doufam,ze tam vydrzi do nejdele!

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 18:28 |  
            0 0

            No hlavne ji Hubnik dostal po tom,co ho Lafata fauloval a sel sam na branu. Tohle je proste genialni zapas a uz dlouho jsem se takhle "nebavil" :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Arutha     před 3 lety 23.04.2017 18:11 |  
        1 0

        To už by mohli neprohrát...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Novi.sks     před 3 lety 23.04.2017 18:12 |  
    10 0

    Nejlepší obchod je někdy ten, který vůbec neuděláte... Tak dneska to dostává nový rozměr, Šural 1+1 to se asi moc čekat nedalo...

    A začínají téct emoce, Zelinka obecně nemá ke žlutým daleko, mohlo by to být ještě hodně zajímavý... :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      JS (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 18:37 |  
      1 0

      Přesně, Šural nám třeba vyhraje titul :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Novi.sks     před 3 lety 23.04.2017 19:13 |  
        5 0

        Plzeňská reakce na nepříznivý výsledek? Útočník, který za ně ještě ani nedal gól a hráč, který skoro dva roky nehrál soutěžní zápas :D z toho mám pocit, že nám to první místo snad chtěli pustit... :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          iwanowicz     před 3 lety 23.04.2017 21:19 |  
          0 0

          On i nezakrok brankare pri prvnim golu byl divnej..

  20. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    iwanowicz     před 3 lety 23.04.2017 18:13 |  
    19 0

    Bicik vypada v tom ruzovym kompletu tak nejak spartansky.. :)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Nosorozec     před 3 lety 23.04.2017 18:24 |  
    5 0

    Paráda, mám radost, po poločase 2:0! Snad to udržej! :) Ale přesto: Smrt Spartě! :D

  22. vedeme ligu!!!

    urs (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 18:27 |  
    2 0

    Přání je koukám otcem myšlenky! Nechť tedy Plzeň nevyhraje ať už hraje s čímkoli :D
    Jdeme do trháku!!!

  23. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 18:31 |  
    0 6

    Hodnotil jsem podobně, takže námitky nemám. Bohužel oprávněná 4 u Jasmina a Sýkorky, ti hrát v základu neměli, místo nich měli, nastoupit Muris a Zmrhal, ale přesto tam JŠ nechal Jasmina nepochopitelně celých 90. minut.
    Na Letné po první půli obrovská radost 2:0 a upřímně dost nečekaný a téměř jasný průběh, Plzeň prakticky neškodná, pokud se v druhé něco nečekaného nestane, zůstaneme první!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Travinho     před 3 lety 23.04.2017 19:24 |  
      13 0

      Možná jsi o tom neslyšel, ale trenér skládá sestavu před zápasem a ne po něm.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jakob     před 3 lety 23.04.2017 19:31 |  
        0 0

        Hodně dobrý

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:02 |  
        0 0

        ????no nepovídej, ty jsi génius. Jen jsem upozorňoval, že já bych Jasmina se Sýkorkou nestavěl, to jsem napsal dobrou hodinu před zápasem a oba to bohužel potvrdili.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 21:40 |  
          0 0

          V klidu jsem si ještě jednou zápas pustil a Jasmin odvedl obrovské penzum práce dozadu a je velmi pravděpodobné, že to byl hlavní úkol, který od JŠ dostal, abychom eliminovali soupeře, navíc ze zálohy se vysouval hlavně Hušby.

  24. rumuni

    postovni (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 19:01 |  
    27 0

    Líbí se mi, jak na nás fanoušci bídy myslej a oslavují naše průběžný první místo skandováním Všude Slavie.

    • Re: rumuni

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 19:32 |  
      8 0

      Všude nejsme... například na třetím místě. :-)

    • Re: rumuni

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 20:12 |  
      11 1

      Bohuzel my na ne myslime casteji a to kazdy zapas. Popevky Jsme Slavie,jebem spartu a Jen co sparta lehla popelem.. jsou degradaci vyborne TS,proc proboha mam rvat cosi o zkurvene sparte na zapase proti Hradci? Obzvlaste letos,kdy je sparta uplne mimo..

      • Re: rumuni

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 22:59 |  
        3 2

        Obecně souhlasím, ale tak radikálně bych to neviděl. Tak "jen co Sparta lehla popelem..." se kromě derby prakticky neřve a "jebem Spartu" je jen jedna část celkem dobře znějícího pokřiku...

  25. No, tak 15 bodů.

    Petr9608     před 3 lety 23.04.2017 19:42 |  
    2 0

    Možná bude třeba méně, ale nelze se na to spoléhat. Doma ztráta bodů nepřipadá v úvahu, to bychom byli idioti. Sorry to slovo. :o)

    V Ďolíčku a v Bolce to bude těžší. Nejsou to naše oblíbené štace.

    • Re: No, tak 15 bodů.

      donford     před 3 lety 23.04.2017 19:48 |  
      5 0

      Tak v Bolce by hřiště mohlo být naše, jejich obecenstvo je dost chladné a moc nechodí. Tam by to naše divácké voje mohly ovládnout. Bohémka, to bude jiná káva. Umějí se hecnout, diváků - jejich - bude plno. Hodně to bude záležet na rozhodčích. To ale ve všech 5. kolech. Tam by si tu rovinu měl Tvrdík ohlídat. Dneska Zelinka velmi dobrý. V pátek Královec s hodně vysoko nastaveným metrem také nikoho neupřednostnil.

      • Re: No, tak 15 bodů.

        Robinator     před 3 lety 23.04.2017 19:51 |  
        0 0

        Tak teď tam vyhrál i tragickej Zlín.. Bohemka je zralá na sestup ..To je povinnost tam vyhrát..

        • Re: No, tak 15 bodů.

          zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:06 |  
          1 0

          To si říkám, každý rok a pokaždé tam ztratíme. Snad letos to zlomíme.

        • Re: No, tak 15 bodů.

          PetCC     před 3 lety 24.04.2017 16:22 |  
          0 0

          Zlín vůbec není tragickej. Herně nezvládnul akorát dva zápasy. A pár jich měl dost smůlu.

          • Re: No, tak 15 bodů.

            Robinator     před 3 lety 24.04.2017 16:33 |  
            0 0

            no tak do víkendu co byl, měl snad 10 zápasů bez výhry..ty si musíme dát k snídani :)

      • Re: No, tak 15 bodů.

        Eskaes     před 3 lety 23.04.2017 19:51 |  
        4 0

        na bohemce musíme ty závistivý nekopy předčit v nasazení po celý zápas. A asi to bude bolet. Pak věřím, že to zvládneme!

    • Re: No, tak 15 bodů.

      zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:05 |  
      0 26

      No v Ďolíčku 100%, s Bolkou třeba budeme hrát finále poháru, mohlo, by, dojít na domluvu. My titul, vy pohár, ale ještě brzy, na podobné úvahy.

      • Re: No, tak 15 bodů.

        Travinho     před 3 lety 23.04.2017 20:07 |  
        32 0

        Jediná akceptovatelná dohoda zní - My titul, my pohár.

        • Re: No, tak 15 bodů.

          zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:27 |  
          1 0

          Double?nebylo by to špatné....od r.1993 to dokázala jen Sparta v roce 2007, je čas jí, dohonit. Malé info, každá naše finálová účast skončila naším vítězstvím...

      • Re: No, tak 15 bodů.

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 20:08 |  
        8 0

        fuj zelezniku,styd se!

        • Re: No, tak 15 bodů.

          zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:23 |  
          0 4

          byla to jen úvaha..ještě ve finále, ani nejsme a v Bolce už třeba budeme slavit titul...

      • Re: No, tak 15 bodů.

        Jachym     před 3 lety 23.04.2017 20:11 |  
        0 0

        Není Jarda jako Jarda...:-))

      • Re: No, tak 15 bodů.

        marp (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 23:00 |  
        0 0

        Tady když někdo napíše nějakou nehoráznost, v 99% případů je to zeleznik2

        • Re: No, tak 15 bodů.

          zeleznik2     před 3 lety 25.04.2017 17:14 |  
          0 0

          Proč ne 100%?

  26. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Eskaes     před 3 lety 23.04.2017 19:49 |  
    4 0

    Tak Jardo, už jste najali psychologa? Bez legrace. :-)

  27. Cesta k titulu

    qwertz0099     před 3 lety 23.04.2017 19:50 |  
    0 0

    Zbývající zápasy budou zajímavé. Od utkání proti Jablnci očekávám výhru, protože poslední 2 zápasy hráli jejich hráči blbě (i když proti Příbrami asi kvůli příkazu z vedení). Na Bohemce to bude nejtěžší, pod Haškem začli podávat lepší výkony a navíc hrají doma, kde na nás umí. Doufám ještě, že nevyfasujem Proskeho, to by vše hrálo proti nám. Bude to nejspíše nejtěžší zápas do konce ligového ročníku. Proti Dukle povinné, ale určitě ne snadné 3 body. Boleslav, bude to nevyzpytatelný zápas-hrají dobré i špatné zápasy na jaře. Proti Brnu, i když má momentálně nejlepší formu za tuto sezonu, čekám nejsnadnější výhru.

  28. LM

    Dresco     před 3 lety 23.04.2017 20:02 |  
    9 0

    Jako bonus dnesni plzenske ztraty dnes MU vyhral a Liverpool padl, takze ztrata uz je jen tri body a dva zapasy k dobru. Klicove bude Manchester derby.

    • Re: LM

      Travinho     před 3 lety 23.04.2017 20:08 |  
      0 0

      Problém je však ztráta nadějí na titul u Ajaxu.

      • Re: LM

        bububu (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 20:14 |  
        3 0

        Ajax stejně EL nevyhraje. Podle mě vypadnou už v semifinále s Lyonem.

        • Re: LM

          Robinator     před 3 lety 23.04.2017 20:27 |  
          1 0

          Taky si myslím.. a finále Lyon-MU..A tak to bude 50/50..Blbý, že se jim zranil Ibra..Ale věřím ve stratéga Moua, že udělají třetí flek..

      • Re: LM

        Dresco     před 3 lety 23.04.2017 20:19 |  
        1 0

        Jo, Ajax zrejme out. Uz to vypadnuti Besiktase me stvalo, takhle hloupe na penalty, kdyz v obou zapasech byli lepsi a po hloupych chybach padli. Ale stejne si myslim, ze MU vyhraje EL. Kdyz uz jsou takhle daleko, tak do toho pujdou naplno pro trofej.

        • Re: LM

          Travinho     před 3 lety 23.04.2017 20:34 |  
          1 0

          Navíc José poháry umí...

    • Re: LM

      zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:22 |  
      0 0

      když se daří, tak se daří...

      • Re: LM

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 21:01 |  
        0 0

        Asi nejtěžší to Utd. budou mít na Tottenhamu, tam vytvářejí fanoušci mimořádný tlak.

        • Re: LM

          bububu (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 08:48 |  
          0 0

          Na Tottenhamu určitě nevyhrajou, ten tým je někde jinde...

          • Re: LM

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 22:35 |  
            0 0

            Papírově by tam neměli vyhrát, ale fotbal je právě krásnej tím, že nejde absolutně předvídat.

            • Re: LM

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 25.04.2017 01:01 |  
              0 0

              Tedy až na zápas Jablonec - Příbram ...

  29. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    lassiter     před 3 lety 23.04.2017 20:17 |  
    12 0

    Rada slušnej na tiskovce :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      JaymzBond     před 3 lety 23.04.2017 20:47 |  
      3 0

      To je totální magor. Zaskočila mi večeře. Ten se k chátře hodí více než velký Franz. Péťo, vydrž i další sezonu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Robinator     před 3 lety 23.04.2017 21:08 |  
        0 0

        Co řekl? :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          murena     před 3 lety 23.04.2017 21:49 |  
          1 0

          Video je na Idnes asi se z toho zbláznil

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Robinator     před 3 lety 23.04.2017 22:10 |  
            2 0

            To je šílenec..Ale tak trochu ms pravdu..Je to žumpa ty rádoby novináři..Na druhou stranu není vůbec profík,tohle jsem ještě nikdy neviděl :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              afro     před 3 lety 23.04.2017 22:36 |  
              6 0

              Mne docela zaujala schopnost Kasika pri te exhibici splynout se stolem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              JS (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 22:53 |  
              2 0

              Ten jeho zelenej mozek musel uplně shnít. To je neuvěřitelný :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Robinator     před 3 lety 23.04.2017 23:13 |  
                2 0

                Si to ještě párkrát pustím zitra,..zabavy není nikdy dost :))

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Fačín     před 3 lety 24.04.2017 11:34 |  
                  3 4

                  Náhodou, já mu fandil.. Myslím, že řekl to, co si myslí většina trenérů a asi i nás. Že novináři jsou žumpa, sami by nedokopli do brány ani z penalty a ještě kritizujou.. Za mě má palec nahoru:))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Travinho     před 3 lety 23.04.2017 20:54 |  
      1 0

      Je to někde na webu? Nemůžu to najít...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        lassiter     před 3 lety 23.04.2017 20:57 |  
        0 0

        Ondřej Zlámal to má na twitteru

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Travinho     před 3 lety 23.04.2017 22:20 |  
          0 0

          Jojo, už jsem to našel. díky

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 21:21 |  
      0 0

      pekne bouchnul:) tomu se muzeme jen smat:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      afro     před 3 lety 23.04.2017 21:51 |  
      2 0

      To je jízda. Ten do ty Sparty pasuje jak prdel na hrnec. Vydrz to s mim Kreto i pro pristi sezonu, kdyz ted mate ty vysledky... teda vysledek. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před 3 lety 23.04.2017 22:16 |  
      2 0

      Bože, to je játro :) Když už, tak si ho mohl v pohodě a vtipně vychutnat, ale ne, on tam musí takhle trapně exhibovat. Ale on byl vždycky takovej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Lovver     před 3 lety 23.04.2017 23:11 |  
      3 1

      S prominutím ukázal svou inteligenci. Po vyhraným důležitým zápase se takhle rozčílí. Nedal dohromady správně skoro ani jednu větu. Navíc neví, že novinář nemusí být objektivní. Objektivní má být novinář ve veřejnoprávních médiích a i tam může být přítomna kritika. A Sparta to proti Jihlavě viditelně takticky nezvládla. To, že to Rada hází celé na Mazucha s Koubkem je naprostý alibismus. To, že říká novináři, že by neuměl balancovat s míčem, je jeho nevzdělanost, či nedůvtipnost. Nedokázal jsem to ani dokoukat, ale jsem opravdu rád, že Slavia je jinde a její trenér je sympatický a inteligentně působící. Vždy vyprávím, jak Slavia vznikla ze spolku intelektuálů a vlastně jsem rád, že můžu poukázat na něco, v čem se tento rozdíl mezi námi a Spartou dochoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jachym     před 3 lety 24.04.2017 10:24 |  
        0 1

        Ale pozor, dnes je vnímání termínu "intelektuál" oproti dřívějšku posunuto a získává stále častěji negativní zabarvení. U nás je to hlavně díky "intelektuálům", kteří vystupují ve veřejnoprávních médiích, u nichž předpokládáš nejvyšší míru objektivity...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Lovver     před 3 lety 24.04.2017 12:29 |  
          2 3

          Tak jestli je bráno slovo intelektuál jako negativní a pejorativní označení, tak bych viníka hledal v panu prezidentu Zemanovi a jeho prezidentské kampani, která měla odlišit "obyčejný lid" od těchto obzvláště pražských "intelektuálů", kteří prakticky nic nedělají. Ovšem i tady se jedná o mýtus, který byl účelově vytvořen. Nicméně já (a tak i můj komentář) se drží definice intelektuála jakožto humanitního vzdělance, sečtělého, kulturně edukovaného člověka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Jachym     před 3 lety 24.04.2017 12:51 |  
            1 7

            Tady bychom se asi neshodli. "Pražský intelektuál" (Halík, Gabal atd.) sice je často možná formálně "vzdělaný, sečtělý a, ehm, kulturně edukovaný", ale to neznamená, že je i moudrý a dělá pro národ či společnost automaticky něco pozitivního. Jejich intelektuální povýšenost se zajídá mnoha spoluobčanům, aniž by na to musel svými bonmoty poukázat pan prezident. Samozřejmě čest výjimkám, ty ale ve veřejnoprávních médiích nedostávají prostor, a proto nemají možnost poopravuit vnímání intelektuálů ve veřejnosti.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Lovver     před 3 lety 24.04.2017 14:36 |  
              4 2

              Nevím, proč spojujete slova pražský a intelektuál. Jakmile toto uděláte, tak činíte právě to, co pan prezident, vytváříte onu mýtickou postavu. Fakt je ten, že intelektuál znamená to, co jsem Vám popsal předtím. Nikde jsem ale nenapsal, že se jedná o někoho, kdo činí pro národ nebo společnost něco pozitivního. Takový intelektuál může být klidně egoisticky zahleděný sám do sebe a národ, společnost, ale i třeba rodina mu může být ukradená. Já jen říkám, že pro mě (bez hodnocení vzhledem ke společnosti) je pro mě ona vzdělanost výše, než barbarské chování, které bylo názorně předvedeno panem Radou (včetně ukázání jeho nevzdělanosti). A domnívám se, že takový intelektuál (i když to není v každém případě provedeno) má mnohem větší potenciál konání dobra ve prospěch společnosti než barbar. O konkrétních lidech se s Vámi bavit nebudu, protože např. pana Halíka uznávám a nechci se tu s nikým hádat. Zároveň jsme v diskuzi o fotbale a toho se můj příspěvek týkal.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Jachym     před 3 lety 24.04.2017 15:01 |  
                0 1

                Tato slova jsi sem zavedl ty (omlouvám se, ale osobně mi není blízká strojená akademičnost spojená s vykáním) a já se výlučně držel uvozovek. Prostě se mi nelíbí takové ty řeči o klubu intelektuálů. Zavání pro mě kastovnictvím podobně jako za minulého režimu byla privilegovanou kastou dělnická třída. A nezúčastněným budou tyto řeči znít povýšeně. Jinak uznávat si můžeš samozřejmě koho chceš, do toho mi nic není.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Lovver     před 3 lety 24.04.2017 17:43 |  
                  2 1

                  Jojo, jasně, vykal jsem omylem. :) Líbit se ti to může nebo ne, ale dám ti dva fakty. Slavia vznikl jako klub intelektuálů, Sparta nikoli. Náš trenér má inteligentní, střídmé vyjadřování, trenér Sparty nikoli. Ano, s historickým vznikem to souvislost nemá, ale pokračování v tradici se v tom najít dá. To je vše, co jsem chtěl říct.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    Jachym     před 3 lety 24.04.2017 22:12 |  
                    0 0

                    Jenom poznámka. Rada trénoval předtím dokonce dvakrát u nás, kdežto na Spartě trénoval inteligentní Lavička. Zatímco třeba náš "srdcař" kdovíjaký myšlenkový gigant není. Tolik asi k těm historickým souvislostem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      marp (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 00:13 |  
      2 0

      Rada vyvádí jak malej a argumentuje zrovna tak. Nesmysly. Zase na druhou stranu je pravda, že plno ,,novinářů" umí jenom kydat špínu, takže lidsky se rozčilení z jejich ,,práce" dá chápat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 22:01 |  
        0 0

        Rada je cholerik a poděs, ale ten spor s Janegou se táhne už 2 roky, tehdy plukovník ještě trénoval Teplice. Většina jeho argumentů byla mimo, ale od toho novináře to byla jasná provokace, protože oni porazí Plzeň a novinář se zeptá na Jihlavu.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 23.04.2017 20:22 |  
    1 2

    Tak velká gratulace na Letnou, že zrovna jednou budu držet palce Rumunům, jsem nečekal. Ale Sparta podobně jako v derby hrála výborně, dnes i využívala šance. Plzeň zaslouženě prohrála, tak se o titul nehraje, je fakt, že kdyby Krmenčík proměnil tu šanci, tak to mohlo dopadnout obráceně. Ale krom této šance, neměli nic.
    Teď opět máme trumfy ve svých rukách, stačí pětkrát zvítězit a titul je náš!!samozřejmě asi všechno nevyhrajeme, ale to ani Plzeň. Máme čtyři stejné soupeře, můžeme ztratit asi v Bolce a na Bohemce, naopak Plzeň jede do Jablonce a Bolku má doma. My doufám porazíme doma Jablonec, Duklu i Brno. Plzeň zřejmě porazí v příštím kole Duklu doma a v posledním Jihlavu. 15 bodů je ještě ve hře. I případné druhé místo, bude nejlepším naším výsledkem od titulu 2009. Tipnu, že 12 bodů bude stačit k titulu, možná i 10.
    Loni Plzeň získala 71 bodů, o rok dříve 72. V roce 2012/13 - 65, to asi letos stačit nebude. Sparta při posledním titulu získala 79 bodů, což určitě nevyrovnáme. Ale v roce 2009/10 byl rozdíl mezi první Spartou, druhým Jabloncem a třetí Ostravou jeden jediný bod, takové nervy bych nerad.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      donford     před 3 lety 23.04.2017 20:40 |  
      4 0

      Nešťastníče, železníče, kdyby Lafata proměnil zase svou šanci, tak mohla jít Sparta do vedení ještě dřív. Ale jak jistě víš, kdyby moc ve fotbale neplatí. No, stačí, jak píšeš, 5x zvítězit a titul je náš, ale sám vzápětí uvádíš trochu malomyslně, že můžeme asi ztratit na Bolce a na Bohémce, velká jasnozřivost, vskutku. Ale my tam a ani tam prostě prohrát nesmíme. Máme šanci a nikdo ve Slavii ji nechce promarnit, ztratit a pak mít hlavu v dlaních. Příští rok bude Sparta a možná i Plzeň silnější. Budou to nervy, ale také nás čeká (nepíšu teď o poháru) 5 nádherných utkání, při nichž remizy nestačí. Takže máme se na co těšit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 20:55 |  
        0 0

        Pokud nevyhrajeme u klokana, tak si titul nezasloužíme. Včera jsem se na ně byl mrknout a jsou to hrozný nekopové (tedy až na Maška).

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          lassiter     před 3 lety 23.04.2017 20:58 |  
          0 2

          Havla bych u nás celkem rád viděl...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 21:05 |  
            1 0

            Zrovna o půlce při frontě na párek mi místní říkali, že Havel a Mašek budou nejspíš v létě odcházet za lepším.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        zeleznik2     před 3 lety 25.04.2017 17:12 |  
        0 0

        Tak naokraj Krmenčík měl svoji šanci ve čtvrté minutě, Lafata v desáté. Souhlasím s tebou, že letos máme velikou šanci, získat titul, která se příští rok nemusí, opakovat. Správně podotknutí, že to máme opět ve svých rukou, stačí pětkrát vyhrát a titul je náš, ale vyhrajeme opravdu pětkrát?staticky, na Bohemce jsme naposledy vyhráli 1:0 v sezoně 2013/14(Necid), a v Boleslavi 15.5.2010 1:0 Jar.Černý. Od té doby 1:3, 2:3, 0:1,1:3, 1:2, 1:2. Proto ten můj pesimismus zvláště v Boleslavi, ale není už čas to zlomit?

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          JaymzBond     před 3 lety 25.04.2017 18:11 |  
          0 0

          Ano, je nejvyšší čas odehrát to dynamicky...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Fačín     před 3 lety 24.04.2017 11:38 |  
      0 1

      Důležité je, že teď konečně vedeme a máme to ve svých rukou!!! Nemusíme se ohlížet na co by kdyby, můžeme zapomenout na špatné výsledky z Liberce apod., stačí se neposrat a titul je náš! SKS navždy!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      PetCC     před 3 lety 24.04.2017 16:19 |  
      0 0

      Tak já musím říct, že gól Sparty v lize mě nepotěší nikdy. Včera jsem tedy z toho radost neměl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        zeleznik2     před 3 lety 25.04.2017 17:13 |  
        0 0

        Ani kdyby to znamenalo náš titul?to já bych i přes nenávist k rudým, toto vítězství oslavil...

  31. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sracken     před 3 lety 23.04.2017 20:47 |  
    13 1

    Fakt bych se smál, kdybychom to dotáhli k titulu, Man Utd skončil třetí a vyhrál EL a my do pohárů zasáhli až kolem 15. září s 450 miliony na kontě. To by bylo dokonalý vypálení rybníku Spartě i Plzni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      valkys     před 3 lety 23.04.2017 20:56 |  
      1 0

      To bych se smál, až bych se za břicho popadal. Kolik let se už Křéťa snaží do té LM dostat a nám by nakonec stačilo jen vyhrát titul. :-) Ještě lepší by ale bylo, kdybychom ho vyhráli třeba jen o bod, což by znamenalo, že by nám ho rumuni zajistili svoji dnešní výhrou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        honzah (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 20:59 |  
        2 0

        To za ty nervy nestojí. Leda o 7 bodů po 28 kolech a potom hrát 2x zlití, ale nejsme žádná Kokešárna.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Ernie     před 3 lety 24.04.2017 10:28 |  
        0 0

        Tak o moc větší bodový rozdíl bych stejně nečekal. Ten los k tomu přímo vybízí, máme dva body náskok, ale hrajeme na Bohemce, Plzeň zase může ztratit v Jablonci nebo v Brně, doma už asi žádný body nerozdají. V případě, že to ale fakt bude bod, tak nám samozřejmě podle všech Sparťanů a Plzeňáků titul vyhrál Mingazov svojí simulací, připravme se :)

        Jo a k Manchesteru, tam to třetí místo asi neklapne, obávám se. Nějaký body ztrácí, ale hlavně hrají tři těžký zápasy na ManCity, Tottenhamu a Arsenalu. Týmy kolem nich tam ztrácí v jednom kuse, ale ani MU určitě nevyvázne bez ztrát bodů. Spíš bych reálněji viděl páté místo a tím pádem titul v EL může znamenat jistotu skupiny EL pro třetího z naší ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      celtix     před 3 lety 23.04.2017 23:39 |  
      4 0

      Myslím, že bychom si to za ty roky posměšků a nespravedlností zasloužili.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    supicek     před 3 lety 23.04.2017 20:55 |  
    2 0

    Přišel vážení bod zlomu... Porážka unavených kokainistů je položí.
    Plzeň s Duklou nevyhraje, po dalším kole je hotovo ! Slavia navždy !!!

  33. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    future     před 3 lety 23.04.2017 21:10 |  
    1 0

    Nepatří to sem, ale je to hrozné. Rajtoral spáchal v turecku sebevraždu. R.I.P

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jachym     před 3 lety 23.04.2017 21:16 |  
      3 0

      Tak to je velmi smutný. Velká škoda dobrého fotbalisty a mladého člověka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Fulham     před 3 lety 23.04.2017 21:42 |  
        4 0

        To je hrůza....on byl vždycky dost křehkej psychicky , ale tohle je strašný. Ach jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      donford     před 3 lety 23.04.2017 21:50 |  
      8 0

      Ba ne, dost to sem patří. Jeho góly do vinglů byly nezapomenutelné. Ale vem je čert, škoda života dobrého člověka. Byl zřejmě víc rozkolísaný a nejistý než si okolí pomyslelo. Nebyl to jak vidno zdaleka jen únavový syndrom. Možná že mu neposloužila ani cizina. Že tam třeba neměl s kým mluvit, že byl sám. Pak u takového člověka rozhoduje jedna blbá nenálada, jedno okamžité zoufalství. Přeroste přes hlavu a konec. Nevím, zda měl rodinu, každopádně je mi ho moc líto. To jde oprávněně i fotbal stranou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        JaymzBond     před 3 lety 23.04.2017 22:11 |  
        1 0

        Deprese je zabiják. Škoda mladého života. R.I.P.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Travinho     před 3 lety 23.04.2017 22:22 |  
        2 0

        Kdyby byl tady, tak se to možná nestane. Ale ta samota v dalekém Turecku bohužel dělá strašně moc...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Petr9608     před 3 lety 24.04.2017 02:50 |  
          0 0

          Taky si řikám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Petr9608     před 3 lety 23.04.2017 22:32 |  
      0 0

      Už třetí velká životní tragédie z viktoriánského týmu - Číšova ALS, Kolářovo ovdovění, Rajtoralova sebevražda...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        honza_sl     před 3 lety 24.04.2017 08:10 |  
        2 0

        Jo, je toho nějak moc. A zrovna u těch z nich, co byli v zásadě nekonfliktní, féroví (alespoň je tak všechny vnímám) a v zásadě sympatičtí :-( Nejvíc je mi asi líto Číši, tam mám v podstatě slzy na krajíčku, kdykoli vidím nějakou fotku po onemocnění. Strašný, strašný, strašný...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      urs (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 23:38 |  
      4 0

      Přidám se, protože jestli jsem měl někoho z tábora soupeřů opravdu rád, byl to Franta.. Krásně se na něj dívalo!! :'(
      Odpočívej v pokoji, borče..

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Borris     před 3 lety 24.04.2017 09:07 |  
      3 0

      Už jsem to psal na Twitteru a napíšu to i sem. Frantu jsem měl hodně rád a jeden čas jsem si ho k nám hodně přál. Vynikající fotbalista a velký sympaťák. Je mi to strašně líto :-( odpočívej v pokoji Franto.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Fačín     před 3 lety 24.04.2017 11:44 |  
        0 7

        Troška černého humoru? Udělal to až po tom, co viděl, jak bídně hraje Plzeň na Spartě, nebo hrála Plzeň bídně, protože už to věděla?

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 22:20 |  
          0 0

          Únavový syndrom byla jen pohádka pro média, ve skutečnosti se léčil z depresí v Psychiatrické léčebně Dobřany. Tahle nemoc je strašně zákeřná a absolutně se nedá korigovat vůlí, základ je mít u sebe někoho, kdo mi pomůže a podpoří mě. A on v Turecku zůstal úplně sám, to bohužel byla fatální osudová chyba.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    vršek     před 3 lety 23.04.2017 22:10 |  
    13 2

    Ano, máme náskok dvou bodů v čele ligy a doufám a věřím, že ligu Slavia vyhraje.

    Ještě cca před měsícem se zde ozývaly hlasy, pro které byl ohromný úspěch druhé místo - nyní se zde v několika příspěvcích objevují dohady o přímém postupu do LM a dokonce, ve kterém kole budeme mistry.

    Prosím o trochu pokory a brzdit předčasnou euforii - zbývá 5 zápasů, 15 bodů a navíc má pořád Plzeň k dobru vzájemný zápas - je to ještě hodně daleko!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 22:37 |  
      2 1

      Vůbec nic se v podstatě nezměnilo, abychom měli titul, tak musíme 5x vyhrát. A na to potřebují kluci naši velkou podporu, pak to určitě dáme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 22:49 |  
        10 1

        Změnilo... ještě před pár hodinama nám teoreticky plný počet bodů nezaručoval zisk titulu, teď už je to o něco reálnější.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 23.04.2017 22:56 |  
          0 2

          No to jistě, ale píšu V PODSTATĚ a těch pět výher platilo i před dnešním zápasem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Mike     před 3 lety 23.04.2017 23:04 |  
            2 0

            Jinak sázkovky to vidí jasně, podle mě absolutně neodpovídající situaci- Slavia 1,25- Plzeň 3,5.
            To jsou kurzy na titul, jako kdybychom vedli o 5 bodů.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Robinator     před 3 lety 23.04.2017 23:16 |  
              1 0

              Ale kdybych si to převedl na předváděnou hru..Vypsal bych ten kurz stejně

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Petr9608     před 3 lety 24.04.2017 03:01 |  
              1 1

              1,25?!!

              To už je fakt masakr. Upřímně - v tomhle kurzu value nevidim.

              Že by se počítalo s tim, že je to nejen o tech dvou bodech, ale i o hernim projevu? Nicméně Liberec ukázal, že i když budem hrát dobře, tak to ke 3 bodum nemusí vést a naopak Plzeň to může bejt schopna "uplácat". A přecijen - skutečně těžký zápasy má už za sebou.

              Nedělal bych si naděje, že ztratí s Duklou. Tak, jako byla u rudejch bouřka po Jihlavě, tak bude v Plzni bouřka po tomto. Kdepak, s Duklou to za tři bude a my budem muset odpovědět. S tou trémou, že ztratit by byla nebetyčná ostuda s tím, že Japka si budou chít zlepšit po tý komedii reputaci a ubetonovat u nás boda. Přičemž nezapomínejme, že jsme je v Edenu porazili jen 2x - jednou ve druhé mistrovské sezóně a pak před 4 lety pod Petroušem.

              Navíc jsme Jabkům nedali góla už děsivých 350 minut!!! S jakýmkoliv jiným ligovým soupeřem jsme v posledním ligovém mači skórovali! Tady jsou to bezmála 4 zápasy! A Na Střelnici na podzim jeden z našich nejhorších mačů po JŠ.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Borgetti     před 3 lety 24.04.2017 07:46 |  
              0 0

              Na to, že hrajem ještě v Bolce, tak to je překvapivý kurz. Tam Slavia prohrála 6 posledních zápasu v řadě. Snad se to ve 29. kole změní, ale to je ještě daleko.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Travinho     před 3 lety 24.04.2017 07:55 |  
            0 0

            No aby ses nedivil. Mají mimo jiné zoufalou Jihlavu nebo Jablonec, už moc nemají kde ztrácet.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Robinator     před 3 lety 24.04.2017 09:14 |  
              1 1

              kdyz sem videl komedii s pribrami, verim, ze jim to jablonec klidne pusti

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                asanin     před 3 lety 24.04.2017 10:18 |  
                2 0

                Naopak jsem přesvědčen, že ta prohra Jablonce s Příbramí bylo to nejlepší, co se mohlo Slavii přihodit... U nás budou hrát sice dobře, ale věřím, že je porazíme... No a další domácí zápas prostě budou žrát trávu... Podobně jako se spartou a věřím, že tam Plzeň ztratí další dva body...

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  PetCC     před 3 lety 24.04.2017 16:16 |  
                  0 0

                  Taky čekám, že Jablonec to doma Plzni pěkně zavaří.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Robinator     před 3 lety 23.04.2017 23:18 |  
          5 0

          Škoda, že jsme teď žebrákum nedali ještě jeden gól doma..Pak bychom si mohli dovolit jednu remizku

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            donford     před 3 lety 24.04.2017 10:28 |  
            5 0

            Kdosi tu měl nikoliv ironickou poznámku o psychologovi. My si to tak neuvědomujeme, ale teď to bude pro kluky náramný nápor na nervy. Vyhrát 5 zápasů (neuvádím ty v poháru) za sebou s vědomím, že jedna remiza znamená možná konec prvního místa. I proti zřejmému outsiderovi půjdou na plac s určitými skrytými obavami. A zrovna Jablonci, Dukle, Brnu "o nic" nepůjde. Takže nám vesele můžou brnkat na nervy, riskovat v zápase a hrát si s námi jak kočka s myškou. A Bolku (ta nás bude zdravě nenávidět zřejmě kvůli poháru) a Bohémku ( teoretické nebezpečí sestupu) venku. Takže dobrý psycholog by klukům mohl pomoct. Většinou to bude o prvním gólu (soupeřovi:-)), ale také o umění se po něm v obavách o výsledek zbytečně nezatáhnout. Nezpanikařit, když se zrovna dařit nebude. Velká role čeká JŠ.Dobrým slovem, zařváním a také promyšleným vhodným střídáním těch, jimž se nohy rozklepou víc. Moc můžou pomoct zkušenosti na hřišti (Hušby, Ščuk, Švento (bude hrát?), Škoda) a pozor!! - neumdlévající kontinuální srdeční podpora od nás diváků. Té bude potřeba víc než dříve. Ale i tak to budou nervy - snad jedině, stejné bude mít, doufejme, i Plzeň vzdor zkušenostem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              JS (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 10:34 |  
              0 0

              Duško na plac!!

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 10:39 |  
                2 0

                Ten by z Vás měl radost.... hnát ho po operaci na plac... Jenom aby Vás oba nevzal berlí :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Jachym     před 3 lety 24.04.2017 10:51 |  
                  1 0

                  :-)) Ten teď může hrát fotbal leda na Play stationu. Jinak si myslím, že ho Flo na levé straně obrany zastupuje více než dobře.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  donford     před 3 lety 24.04.2017 10:53 |  
                  0 0

                  Taky pochybuji, že by mohl Šventík hrát, ale v kabině může moc a moc pomoct.Přece jen je založením optimista a má zkušeností.:-) Bojím se, že jak bude čas ubíhat, budou někteří čím dál víc rozklepaní. Především to bude o nervech a teprv potom o fotbale.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 11:01 |  
                    1 0

                    O nervech to je vždycky... Na tom se teď nic nemění... I kdybychom byli druzí, tak bychom pořád potřebovali vyhrávat...

                    Tým máme poskládaný dobře, jsou tam zkušení borci i mladé pušky :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                      donford     před 3 lety 24.04.2017 12:24 |  
                      2 0

                      Jo, i na druhé místo bychom pořád potřebovali vyhrávat. Ale jistě cítíš ten psychický rozdíl - být první, odrážet útok zespoda a při tom nezpanikařit, naplnit naděje, ale bohužel taky si vzadu v mozku uvědomovat, že jedna plichta všechny naděje může zhatit, - a to si zaraceně dobře uvědomí právě Jablonec, Dukla či možná ještě Brno, a to se jim pak jinak hraje, v podstatě bezstarostně a zvesela, nebo být druzí, útočit a vědět, že když se to nezdaří a první místo nebude (v našem případě), že se nic neděje, že už se to rozhodlo za DUMla, a že stejně budeme oprávněně pochváleni. Jen si říkám, že pro Plzeň je druhé místo též málo, a tak že bude taky nervózní z hrozící remizy.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 13:01 |  
                        1 0

                        To je otázkou, jestli je lepší, když proti Tobě hraje bezstarostný tým, nebo tým, který musí za každou cenu bodovat...

                        V roce 2008 jsme získali titul proto, že erbéčka doma padla dvakrát za sebou: s Brnem a Ostravou - týmy, které běžně poráželi, ale teď bojovali spolu o pohárovou Evropu... Zatímco My jsme poráželi celky, kterým o nic nešlo...

                        Tým , který musí bodovat bude urputně bránit, tým, který je v pohodě bude bezstarostně útočit a při stylu "Nahoru-dolů" by měl mít kvalitnější celek (tj. my) mít navrch...
                        Na druhou stranu tým, který potřebuje bodovat může být nervózní a svázaný...

                        Šedá je teorie, zelený strom života ... pamatuju i poslední kolo, kde oba kandidáti na titul prohráli - Liberec s Kolouškem a spol na Bohemce a Viktorka Žižkov s námi na Stahově... Ovšem tam jsme měli speciální motivaci, protože tahle výhra nám zajistila poháry bez ohledu na následující finále poháru...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    Sešívaný     před 3 lety 24.04.2017 11:25 |  
                    5 0

                    Já bych to nechal na klucích, nebuďme připosraní. Máme důvody spíš k sebevědomí než k obavám. Na Plzeň jsme na jaro udělali 6 bodů, na Spartu 9 (?). Nebýt toho špatného rozjezdu pod DUMLem, tak už pomalu slavíme titul.
                    BTW DUML má prý jít po sezóně do Zlína... to jim moc nepřeju.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                      JS (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 11:43 |  
                      0 0

                      Je super, že se nekoná „tradiční slávistické jaro“...

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Robinator     před 3 lety 24.04.2017 10:46 |  
              0 0

              souhlas..kazdy zapas, boj o titul.., bude o nervy vsech..mozna dobre, ze tem souperum o nic nepujde, mohli by s nami hrat otevrene partie, coz by bylo pri nasi kvalite celkem fajn :) nez nejaky beton...

  35. Boj o titul

    Ondráš     před 3 lety 24.04.2017 11:38 |  
    6 0

    Tak je to tady..chtěli jsme to mít ve vlastních rukách, takže teď je potřeba 5 výher v lize v řadě..no pořádná fuška! Plzeň už myslím moc neztratí, spíš se teď asi semkne za F.Rajtorala a budou chtít titul pro něho (stejně jako posledně pro Čišovského), je to fakt strašný, co se stalo..
    My ale teď prostě musíme všude vyhrát, jen škoda horšího vzájemnýho zápasu - možnost jedné plichty by se sakra šikla:) Ale nedá se nic dělat, pokud chceme hrát důstojnou roli v Evropě, tak nějaký tlak musíme ustát a zápasy s Jabloncem a Bohemkou zvládnout.
    A my jako fandové teď musíme stát za hráčema jako nikdy, maximální podpora, peklo v hledišti - už teď proti Jabkám! Je to blízko a teď už se toho snu nechci vzdát!

    • Re: Boj o titul

      Robinator     před 3 lety 24.04.2017 11:56 |  
      0 0

      jednu plichtu jeste udelaji :)

    • Re: Boj o titul

      kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 12:13 |  
      10 0

      Ještě v sobotu jsme si říkali, že by je mohla poznamenat drogová aféra a najednou se semknou kvůli Rajtymu?

      Zase bych to s těmi mimofotbalovými "motivačními" prvky nepřeháněl... Pokud na to někdo herně nemá, tak se může semknout a chtít titul pro kohokoliv a bude mu to houby platné ....

      Já pořád věřím tomu, že vyhrajeme sedmkrát - double jsem se Slavií ještě nezažil :-)

      • Re: Boj o titul

        smely (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 12:31 |  
        3 0

        esi sem se dobre dival tak double byl naposled v sezone 1941/42

        • Re: Boj o titul

          smely (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 12:52 |  
          4 0

          ..a kdyz uz sme u ty historie, tak mame slusne nakroceno k prekonani nejdelšího období bez porážky: 27 zápasů (1928–1930)

        • Re: Boj o titul

          Robinator     před 3 lety 24.04.2017 13:09 |  
          0 0

          Tyjo..To by bylo neskutečný, zvládnout to teď..Po tolik letech :)

          • Re: Boj o titul

            kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 13:12 |  
            6 0

            Už jenom to, že jsme pořád tahle daleko "ve hře" ...

            A přitom nám stačila tři přestupová období... Jako upřímně řečeno, to jsem vůbec nečekal ...

            • Re: Boj o titul

              Mac     před 3 lety 24.04.2017 13:39 |  
              5 0

              Souhlas, je neuvěřitelný, jak rychle jsme dokázali stáhnout ten náskok Sparty a Plzně vytvořený za těch posledních šest let. Ovšem hodně tomu pomohl i jejich neúspěch v předkolech LM, který jsme tady oprávněně slavili a někteří tvrdili, že pro český fotbal je to škoda. Škoda to byla pro Spartu a Plzeň, nám to pomohlo! Kdyby se dostali do LM, těžko bychom je tak rychle dohnali, dneska by byli o level výš.

              • Re: Boj o titul

                kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 13:55 |  
                1 0

                Přesně tak - i ten nářez, co dostala bída s Rostovem, nám ohromně pomohl...

                Teď už jsme v situaci, že když se přetahujeme o nějakého hráče, tak spíš kývne nám - pokud na to má koule a věří si, že se prosadí v nabitém kádru... Od případu Šural do Plzně, nebo na druhou stranu Vltavy nešla z ligy žádná kdovíjaká kvalita - Poznar, Nestor, Holzer, Hájek... Když to srovnáme s nákupem Sýkory, nebo Lüftnera... ale i Ščuka, či Mingyho...

                Frajeři se musí soustředit na zahraničí - ať už to jsou vracející se legionáři, nebo někdo nový... a i t noví nám jdou lépe - snad i díky tomu PC scoutingu :-)

                • Re: Boj o titul

                  Robinator     před 3 lety 24.04.2017 14:22 |  
                  0 0

                  presne..ted budeme tahat..doufam, ze i pro hrace ze zahranici..kdyby se podarila LM, tak tuplem...Plzen i Sparta,...tam by se chodilo, az kdybychom mi hrace odmitli.. :D

              • Re: Boj o titul

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 18:30 |  
                1 0

                Každý neúspěch bídy se musí slavit

            • Re: Boj o titul

              PetCC     před 3 lety 24.04.2017 16:14 |  
              1 0

              Tak pomohly nám dvě věci.
              Za prvé marodka Sparty. Kdo si myslí, že se to dá překonat, tak ať si vzpomene na ročník po posledním titulu, kdy jsme na tom byli zdravotně stejně a zahájilo to ohromnej pád. A jelikož jsme tenkrát neměli majitele, který by to zastavil finanční podporou, tak víme, co nás čekalo.
              Za druhé, Plzeň se přestavba kádru nedaří tolik, jak by očekávali a teď jedou jen volnoběhem, kdy zápasy zvládají hlavně zkušeností.

              • Re: Boj o titul

                kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 16:47 |  
                3 0

                Marodka v takovémhle měřítku nemůže být náhoda... Navíc to jsou většinou svalová zranění - žádné zranění ze souboje, kdy hráče někdo zraní - nepamatuju se, že by jim někoho odnesli na nosítkách a on byl půl roku mimo.... I ten Frýdek se jim zranil při tréninku..

                Někde jsem četl, že Milan Luhový docela zkritizoval jejich rehabilitační linku...

                A za druhé - proč se Plzni nedaří přestavba kádru? Jednak proto, že nechtějí cizince a soustředí se na Česko + Slovensko... a tady je trh hodně přebraný - ale ne prázdný, dobří hráči tu jsou, ale je jich málo... a to je druhá věc: teď už TOP hráči z ligy končí u nás: nevstoupit k nám CEFC, tak by u nich skončil Sýkora ... zřejmě i Barák (s Příbramí čile obchodovali: Vágner, Matějů, Suchan)... kdo ví, kde by hrál Mešanovič, nebo Železník...
                Tohle je podle mého názoru věc, na které se nepřímo, ale přesto aktivně podílíme i my...

      • Re: Boj o titul

        donford     před 3 lety 24.04.2017 12:34 |  
        3 0

        Tak je otázka, zda je aféra Vaněk, Kopic a velká tragédie Františka Rajtorala a nakonec i ztráta prvního místa po prohře se Spartou, neperspektiva současného nouzového trenéra, špatná forma jejich útoku vůbec (můžou také teď zpětně litovat odchodu Ďuriše) semkne, či rozleptá. Bude tu masáž od medií i od veřejnosti, takže nic lehkého je taky nečeká. To jsou průsery, to není sympatická víra v Číšu jako dřív. Ta stmelovala. Myslím, že je toto vše částečně nalomí.

        • Re: Boj o titul

          JS (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 12:43 |  
          3 0

          Doufejme. Ačkoliv Rajtoral by v tom být nemusel...

        • Re: Boj o titul

          Novi.sks     před 3 lety 24.04.2017 13:16 |  
          4 0

          Hrajou tužku celý jaro, aféra neaféra, kokeš nekokeš, Rajtoral neRajtoral, budou hrát tužku i dál.
          Je jen na nás, abychom se z toho nepo... Podle mě je velká šance, že Plzeň za těch 5 kol udělá aspoň jednu remízu, takže bychom mohli získat 4b polštář, uvidíme :)

    • Re: Boj o titul

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 13:44 |  
      0 0

      Taky si říkám, že ten Rajtoral by pro ně mohla být velká motivace. Výkon fotbalisty dělá z velké části psychika a tohle by mohl být velký impuls. Na druhou stranu máme vše ve svých rukách a záleží jen na nás, jestli to zvládneme nebo ne. Všech 5 zápasů jsou to soupeři, které bychom měli porazit, ale chce to pokoru a maximální nasazení.

  36. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 13:55 |  
    10 0

    Tak nervy to budou. Teď se ukáže velikost Jar. Šilhavého. Na druhou stranu druhé místo je prakticky jisté, předkolo LM tudíž také a co bychom za to po takovém 5. kole dali. Navíc hrajeme hezký fotbal a ty výkony mají vzestupnou tendenci. To je obrovský příslib pro příští ročník, kde bych se už nebál být více náročný. Ale tento ročník, ať už vyhrajeme titul nebo ne je pro mě úspěšný a už teď mi udělali kluci radost. Když vyjde titul bude to fantazie, když ne, svět se nezboří a věřím, že ho dáme příští rok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      PetCC     před 3 lety 24.04.2017 16:08 |  
      0 0

      Já jsem spokojen, ať skončíme první nebo druhý.
      Ale když jsem teď přemýšlel o našich šancích postoupit do skupiny v poháru (přímý postup pomíjím), tak by to první místo znamenalo mnohem lepšího soupeře pro 3. předkolo LM, šanci přes něj přejít a tím si tu skupinu zajistit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      sicilianbrno     před 3 lety 24.04.2017 16:37 |  
      0 1

      Souhlasim, že ač prvni nebo druhej flek bude za celkvoou sezonou uspech. Ale s vetou, že naše hra má vzestupou tendenci určite nesouhlasím. Naopak máme v naši hře výkyvy. Jednou hrajeme kombinační fotbal, dokážeme tim udržet balon, v klidu rozehrat, dostat se přes soupeře s pár přihrávkama, v druhem utkaní (viz i v patek) kombinační hra velmi slabá, nedokazali sme udržet míč, zbytečně nakopavali míč na nahodu. Na tom bysme měli i v lete zapracovat, jestli chceme v evropě hrát dustojnýho soupeře...a to my chceme. Čekám v létě opět zajimavé posílení. A to bych u slavie nazval vzestupné tendence. Prvně byla potřeba kvantita, postupně jej vystřidala kvalita...

  37. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    sicilianbrno     před 3 lety 24.04.2017 14:02 |  
    1 4

    S hodnocenin Alanora tentokrat souhlasim. V tomto remizovem utkani po slabsim vykonu (coz me nemile prekvapilo, jelikoz spolecne s hrou ve vzduchu patri kombinacni hra k nasim nejvetsim zbranim, coz se v patek nepotvrdilo), me nejvic zaujal Deli, Husbauer, Skoda

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Robinator     před 3 lety 24.04.2017 14:46 |  
      7 1

      já bych teda řekl, že kombinační hra je právě to, co se musíme hodně moc učit :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      sicilianbrno     před 3 lety 24.04.2017 16:15 |  
      2 1

      Tak doma proti hradci, v brně a mnoha jiných utkání nám naše kombinační hra vyhrala zapasy. Ale uznavam, že je potřeba na ni zapracovat. V pátek v 70min mít držení miče jen 29% oproti 71% je opravdu slabota. Časté nakopavaní míče na náhodu také není něco, čím bysme se mohli chlubit. Máme štastný 3 body, za ty sem moc rád. Proti Jablonci věřím, že navážem na výkon proti Hradci a vrátí se nám do noh kombinační jistota.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Travinho     před 3 lety 24.04.2017 17:32 |  
        1 0

        To bylo držení míče ve druhé půli, ale i tak je potřeba nad tím zdvihnout varovně prst.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          sicilianbrno     před 3 lety 24.04.2017 18:35 |  
          0 0

          Aha, tak to se mrknu na zaznam, myslel sem, že za cely prubeh zapasu, ale i tak zvlaštní to čislo, nezvykle na slavii v české lize.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 18:52 |  
        8 2

        Nerozumím termínu, šťastné 3 body.
        První gól vypracoval Hušby skvělým napadáním, druhý padnul po standartce. Byly tam minimálně další dvě až tři šance na gól.
        Kolik tutovek mělo Slovácko se svým držením míče? možná jednu.
        Pokaždé není nutné mít 70% držení.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          sicilianbrno     před 3 lety 24.04.2017 21:27 |  
          1 0

          Stastne za celkovou predvedenou hru, tentokrat narozdil od hradce sme byli aspon produktivni, co velka sance to gol. A tobe se ten nas vykon libil? Myslim po herni strance?

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Borgetti     před 3 lety 24.04.2017 21:39 |  
            0 1

            Líbit se nám jedině mohla defenzivní práce, čisté konto Pavlenky, povedená akce od Hušbauera přes Mingazova ke Škodovi a dělovka Deliho, toť vše. Snad podobné štěstí budeme mít v Ml.Boleslavi, tam to bude zkouška ohněm po 6 porážkách v řadě :-)

  38. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 16:08 |  
    0 0

    Je to paradni pohled na tabulku, ale ještě je to daleko. Myslim, ze ztrácet muzou porad oba tymy. Zadnej zapas nebude vylozene lehkej, my i Plzen jsme plno vyhranejch zapasu urvali jen tak tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      belmis (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 16:53 |  
      0 1

      Také si myslím, že ještě my i Plzeň ztratíme minimálně každý dva body za remízu. Plzeň možná i víc.

  39. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Robinator     před 3 lety 24.04.2017 16:40 |  
    2 1

    tak co, bude Marco zítra v základu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Jachym     před 3 lety 24.04.2017 16:53 |  
      2 0

      To velmi pochybuji. Chceme uspět (vyhrát) i v poháru a dávat do důležitého mistráku nevyzkoušeného hráče by bylo podivné, zvláště u jardy Šilhavého. I když Pilař také včera naskočil rovnou do extra důležitého zápasu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        belmis (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 16:56 |  
        0 0

        To jo, ale až za stavu 0-2.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      JS (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 18:11 |  
      2 1

      Očividně rychlý sled zápasů zahltil tolsimira a celou redakci, takže k zítřejšímu zápasu zatím žádné preview, ale to se dá těžko vyčítat. Nicméně ke Zlínu: Očekávám naši „stálou“ sestavu s minimem zásahů, max. tak vynucenými. Možná dostane příležitost Bořil, ale moc bych tomu nevěřil. Marka chci také vidět na hřišti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Robinator     před 3 lety 24.04.2017 18:46 |  
        0 0

        Tak někde sem četl našeho asistenta, říkal, že rádi rotují sestavou..Tak se ho třeba dočkáme :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 24.04.2017 20:05 |  
        0 0

        řekl bych, že na hrot půjde Meši... Barák teď stál, ta ten bude hrát určitě a je otázka, jestli s Hušbym, nebo Ščukem... Bořila tipuji nalevo místo Floa, kraje Mingy - princ Jaromír ... a možná si to místo Deliho šťouchne Jirka Bílek :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          TSeguinTS     před 3 lety 24.04.2017 23:40 |  
          0 0

          +3

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 19:51 |  
      0 0

      Neblaznete, vzdyt jeste pred chvili jezdil jen na rotopedu... Tak asi tezko pujde hned do zakladu. Ale takovych poslednich 30 minut by si mohl dat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      longmannn     před 3 lety 24.04.2017 19:52 |  
      0 0

      Včera Marco odehrál 90 minut za juniorku, tudíž pochybuji že by zítra začal v základu. Navíc na jeho výkonu byl poznat herní výpadek, zejména v prvním poločase hodně kazil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Robinator     před 3 lety 24.04.2017 19:58 |  
        0 0

        aha, tak diky za info :) ale i tak by do toho mohl skocit zvostra..jak ten rumun rumunskej vcera :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          longmannn     před 3 lety 24.04.2017 20:06 |  
          4 0

          Tak tu pulhudku mu da, kdyz tou dobou povedem 3:0 ze jo ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Robinator     před 3 lety 24.04.2017 20:23 |  
            1 0

            snad jo, pac bych ho chtel uz videt konecne..jestli na to ma

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              JS (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 23:13 |  
              0 0

              Jestli kazil za juniorku, tak za dva dny asi moc lepsi se Zlinem nebude :( Chce to nabrat herni praxi.

  40. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 24.04.2017 17:17 |  
    1 1

    Přidávám klasické hodnocení ze Spartu:

    Pavlenka 6 - Flo 6, Deli 6, Lüftner 7, Frydrych 5 - Ngadeu 5, Ščuk 5 - Mingazov 5, Hušby 7, Sýkora 6 - Šlpda 7
    Zmrhal 6, Bořil 5.

    Liga fanoušků: 8:8, střely: 6:5
    hodnotil Michal Koštuřík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      belmis (přítel SN)     před 3 lety 24.04.2017 18:05 |  
      7 0

      Už jsem se lekl, že nám v útoku hraje dobře hrající Špidla ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sracken     před 3 lety 24.04.2017 19:17 |  
        2 0

        Špatnej by nebyl Dalík a Janoušek, oba se umějí dobře osvobodit z těsné obrany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jachym     před 3 lety 24.04.2017 22:13 |  
        0 0

        No, zdroje by tu byly :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Borgetti     před 3 lety 24.04.2017 21:27 |  
      0 0

      Ono se Škodovi přezdívá Šipda? To ani nevím :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Jachym     před 3 lety 24.04.2017 22:13 |  
        2 0

        A takto inkognito pobírá mukiony...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 3 lety 25.04.2017 09:07 |  
      0 0

      tak na to, že to hodnotil lokální frustrát Koštuřík, to neni až tak špatný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 25.04.2017 17:17 |  
      0 0

      Omlouvám se nějak mne zlobí klávesnice samozřejmě jsem chtěl napsat Škoda.

      Opraveno:
      Pavlenka 6 - Flo 6, Deli 6, Lüftner 7, Frydrych 5 - Ngadeu 5, Ščuk 5 - Mingazov 5, Hušby 7, Sýkora 6 - Škoda 7
      Zmrhal 6, Bořil 5.

      Liga fanoušků: 8:8, střely: 6:5
      hodnotil Michal Koštuřík.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen