Fortuna liga

Bohemians - Slavia 1:3

Slavia zvítězila ve vršovickém derby zaslouženě 3:1, když o branky se postarala křídla Slavie: Mingazov, Zmrhal a Sýkora. Sešívaní si tak tři kola před koncem ligy vzali zpět dvoubodový náskok na Plzeň a definitivně si zajistili účast minimálně v předkole Ligy mistrů.

Trenér Jaroslav Šilhavý provedl v základní sestavě několik změn. Vůbec poprvé na jaře do ligového utkání nenastoupil v základní sestavě na postu levého beka Per Egil Flo, místo něj nastoupil Jan Bořil. Do ofenzivy pak trenér Šilhavý zvolil rozestavení 4-4-2 s křídly Mingazovem a Sýkorou, středovou dvojicí Ngadeu - Hušbauer a v útoku samozřejmě s dvojicí Škoda - Mešanovič. Jen na lavičce tak zůstali vedle Floa také Zmrhal a Barák. Zápas začal nůžkami Lutse, Pavlenka nadvakrát kryl. V 11. minutě byla v zajímavé situaci Slavia, centroval Bořil a na míč jen těsně nedosáhl Mešanovič. A vzápětí se mohli slávisté radovat. Tentokrát zleva centroval Sýkora a nabíhající Mingazov si míč našel a neatakován jej poslal hlavou k tyči - 0:1! Jenže radost červenobílých netrvala dlouho, jen o dvě minuty později fauloval nesmyslně ve vápně vysokou nohou Frydrych a Markovič z penalty vyrovnal - 1:1. Slávisté byli očividně nervózní, za další dvě minuty inkasovali žluté karty Lüftner a za protesty Škoda. Právě Škoda ale mohl strhnout vedení zpět na stranu Slavie, jenže jeho střela z dobré pozice ve vápně byla zablokovaná. A po následujícím rohovém kopu nenasměroval odražený míč do brány Mešanovič. V 25. minutě dobře hledal za obránci Frydrych Mešanoviče, jeho střelu ve skluzu ale ve vápně zablokovali dobíhající obránci. V 31. minutě měl obrovskou šanci Deli, po přímém kopu byl před Fryštákem úplně sám, ale hlavičku nasměřoval přímo do jeho náruče. O chvíli později musel střídat střelec první branky Slavie Ruslan Mingazov, který po jednom ze středů utrpěl zranění v oblasti kotníku, na hřišti jej nahradil Zmrhal. Slavia byla lepším týmem, snažila se prosadit centrovanými míči ze stran, ale několik nebezpečných akcí zůstalo nevyužito. A protože domácí Jirásek střílel zpoza vápna mimo, šlo se do kabin za stavu 1:1.

Druhou půli začala Slavia převahou, v dobré pozici zády k brance byl Škoda, ale míč nezpracoval dobře a nedokázal vystřelit. Po pěti minutách už se ale slávisté radovali, Hušbauer poslal za obranu Zmrhala, který si tváří v tvář Fryštákovi věděl rady a zaznamenal už sedmou branku v sezóně - 1:2. Radost z branky však trochu kalilo zranění Ngadeua, který musel střídat a nahradil jej na hřišti Barák. V 63. minutě měl velkou šanci Škoda. Právě Barák vybojoval míč ve středu hřiště, Mešanovič dal Škodovi míč do strany, ten ale místo střely z dobré pozice hledal ještě nepřesně obsazeného Mešanoviče. O chvíli později střílel Bořil zpoza vápna nad bránu Fryštáka. V 67. minutě pak střílel z úhlu Mešanovič, branku jen těsně minul. A hned o minutu později se do vápna dostával Zmrhal a poslal střelu také jen těsně mimo. Slavia byla v této pasáži jasně lepší. Ve chvíli, kdy se hra začala vyrovnávat, udeřili slávisté potřetí. Po dlouhém autu Bořila odvrátili domácí míč jen k Sýkorovi, který z 20 metrů krásnou střelou k tyči navýšil vedení Slavie a dal červenobílým na kopačky více klidu - 1:3. Ještě veseleji mohlo být jen o čtyři minuty později, Zmrhal utekl po levé straně, ale centr na úplně volného Sýkoru se mu přiliš nepovedl, Fryšták míč vyrazil, následná střela přesto byla nebezpečná a skončila jen těsně vedle. Slavia odehrála závěr v klidu (až na hlavičlu Bartka v poslední minutě nastaveného času, kterou bravurně vyrazil Pavlenka) a po cenné výhře získala zpět dvoubodový náskok před Plzní!

27. kolo - Sobota 06. 05. 2017 19:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
1 - 3
1 - 1
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

15. Markovič (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Ruslan Mingazov
50. Jaromír Zmrhal
82. Jan Sýkora

Komentáře (220)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Varis     před 7 lety 06.05.2017 18:22 |  
    4 3

    To se mi nelíbí :-(

    • Re: Bohemians - Slavia před zápasem

      murena     před 7 lety 06.05.2017 18:36 |  
      5 0

      Celkem to jde jen bych dal Baraka místo Míši potřebujeme vyhrát a defenzivního bych nedal trenér je ale p. Šilhavý a ví určitě co dělá tak hurá pro tři bodiky

  2. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 18:29 |  
    4 0

    Sestava zajímavá, po Zlínu a Jablonci bylo nutné změnit 4-5-1. Jsem rád, že do toho JŠVCD sáhl. Akorát se bojím MNN v záloze, tak snad překvapí. A Simon si snad odpustí parádičky na efekt a bude hrát poctivě jako během většiny sezony.

    Dnes musíme!

  3. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Robinator     před 7 lety 06.05.2017 18:38 |  
    4 0

    Sestava dělaná spíše bořit a nějak to tam dnes prostě dotlačit a vybojovat výhru..proto sedí s Barákem i Flo..Doufám, že teda dneska nastoupi opravdový válečníci a oproti posledním špatným výkonům dneska budeme jezdit po zadku...jde o titul..Věříme vám hosi! Dneska uděláme titul :))

  4. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Ferguss     před 7 lety 06.05.2017 18:38 |  
    2 2

    Se sestavou víceméně souhlas, jen se trochu bojím Bořila, se Zlínem zahrál strašidelně.

  5. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 18:41 |  
    1 10

    No tak kromě MNN snad v pořádku. Ale ten hoch tam nemá co dělat z hlediska kvality hry po zemi a kreativity. Zatím to vypadá na silovou hru s hodně vysokými míči, podle sestavy.

  6. Re: Bohemians - Slavia před zápasem

    Ferguss     před 7 lety 06.05.2017 18:48 |  
    0 1

    Kdyby měl někdo stream tak prosím o link. Díky.

  7. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    mpik     před 7 lety 06.05.2017 19:11 |  
    0 3

    Minule ti lepší Flo a Ščuk na lavičce, hraje Bořil, kterému poslední zápas nevyšel, no, snad Jarda ví co dělá...

  8. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:13 |  
    2 1

    Ruslan!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:16 |  
      2 5

      Frydrych magor. Co si myslel?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:16 |  
        1 2

        Tohle bylo kung fu..

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

          JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:17 |  
          1 1

          Jako uplně v pohodě do toho mohl jít hlavou. Fakt zbytečný.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

            zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:18 |  
            1 2

            Tak tak nechápu, sice soupeř sklonil hlavu, ale proč šel do něho takhle?

  9. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:17 |  
    3 6

    Nezlobte se na mě, ale Frydrych je fakt blázen!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:23 |  
      1 6

      No myslím si, že pan Orel jej zrovna nemusí, každopádně na tohle čekal.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:37 |  
        4 0

        Co to meleš? Vždyť mu mohl úplně v pohodě dát kartu...

  10. Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:18 |  
    2 6

    Tak pan Orel opět úřaduje, ikdyž pentle jasná, proboha proč Frýďo?

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:20 |  
      1 0

      Za co dostal Luftner tu žlutou probůh?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:22 |  
        0 1

        Protesty?nebo ten šlapák?

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:26 |  
          0 0

          šlapák byl od Škody právě

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

            zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:28 |  
            1 1

            Tak asi Orlovi řekl, že je...

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0 v 1. pol.

      murena     před 7 lety 06.05.2017 19:20 |  
      0 0

      Penalta v pohode ale ted 2 žlutý musíme byt na pozoru

  11. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Sešívaný     před 7 lety 06.05.2017 19:30 |  
    4 0

    Borci by to měli trochu zklidnit, nebo dneska v 11 nedohrajeme... :-/

  12. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:30 |  
    2 3

    Tak dneska bude červená...

  13. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    murena     před 7 lety 06.05.2017 19:35 |  
    6 0

    Mingazova je škoda sakra

  14. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:35 |  
    3 2

    A je to nejlepší hráč odchází..

  15. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:36 |  
    4 0

    To je v prdeli, jediný krajní záložník s formou se nám zraní...

  16. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 19:37 |  
    0 1

    Nasazení very very good!

    Prosím moc prosím, udolejte ty odporný kolchozníky.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

      Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 19:43 |  
      9 4

      kchurvy klokaní, fakt je začínám těžce nesnášet

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:50 |  
        6 6

        Já je nikdy rád neměl, do druhé ligy s nimi...

        • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

          Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 19:53 |  
          4 7

          Vršovická zrezivělá díra ne ďolíček, závistiví ubožáci vůkol a banda dlouhodobě největších nekopů v lize. Vážně, jestli chceme zlepšovat úroveň fotbalu v ČR, tak tohle musí z ligy!

          • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

            zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:00 |  
            4 8

            Nebýt těch úplatkářů na Magistrátu, už by neměli ani stadion. Ne tenhle klub do ligy opravdu nepatří...

            • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

              roygrey     před 7 lety 07.05.2017 15:47 |  
              3 1

              Sorry, ale Bohemka do ligy patří.
              Má spoustu fandů po celé republice. Tradiční klub. Populární a oblíbený. Vemte si jak se za ni postavili před lety fanoušci. Nesuďte ji za to, že nemá movitého sponzora nebo majitele.
              Pokud někdo do ligy nepatří (viz.domácí návštěvy a popularita po republice), pak je to Příbram a Jablonec. V Jihlavě třeba vím, že se docela fandí a má fanoušky, ale byli jste v Jablonci a Příbrami? Katastrofa. Hosté vždy v převaze.

              • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

                edenian     před 7 lety 08.05.2017 00:12 |  
                0 1

                Dik, ze jsi jim to rekl alespon takhle slusne. Nejak jsem tentokrat nenasel silu je poslat do hajzlu.

  17. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:44 |  
    3 6

    Lüftner musí o poločase dolu, jinak v 11 nedohrajem...

  18. Zmrhal

    JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:46 |  
    1 22

    Odešel Ruslan, přišel Zmrhal a kraj zálohy neexistuje. To je taková škoda, že jsme toho Jardu nestřelili, dokud ho někdo chtěl...

    • Re: Zmrhal

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:52 |  
      2 3

      Bohužel k tomu chyba Frydrycha, Bohemka slaboučká, ikdyž podle komentátorů hraje výborně, ikdyž měla jediný roh a krom penalty snad jednu střelu na bránu...a opět rozhodčí Orel. Zmrhal je neprodejný...

      • Re: Zmrhal

        Dennis     před 7 lety 06.05.2017 19:54 |  
        12 0

        Komentátoři jsou slušně mimo...

        • Re: Zmrhal

          zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:01 |  
          7 1

          Nejenom dnes...O2 má samé experty...

          • Re: Zmrhal

            fredydj (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:07 |  
            4 0

            Já komentatory O2 žeru, minule jsem se pobavil nad vyrokem cituji:' Největším problémem Slavie je korporace mezi zálohou a útokem" :)

    • Re: Zmrhal

      iwanowicz     před 7 lety 06.05.2017 20:03 |  
      3 0

      Nastoupil bez zahrati na 20 minut, po pauze vlitne na Dostala a zahraje :)

      • Re: Zmrhal

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:12 |  
        2 1

        Tak jo no :D Neuvěřitelný...

    • Re: Zmrhal

      Boss82     před 7 lety 06.05.2017 21:16 |  
      9 0

      Já jsem teda poměrně rád, že jsme ho nestřelili! Dnes vítěznej gól a celou druhou půli je tam větral slušně!

      • Re: Zmrhal

        Hektor     před 7 lety 07.05.2017 09:43 |  
        3 0

        Kdyby jen dneska.

        • Re: Zmrhal

          JS (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 15:16 |  
          0 3

          V první půli, kdy jsem to psal, (a vlastně až do gólu), nebyl Zmrhal snad ani jednou u míče. Tak se zklidni.

  19. Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

    Robinator     před 7 lety 06.05.2017 19:53 |  
    2 2

    Zase tam lítají centry, docela rezignace na hru..ale dneska věřím,že to tam dotlacime

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

      Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 19:55 |  
      3 0

      nasazení je nejlepší za posledních několik zápasů, přesně co je na takové nabuzené kopáče potřeba. Musíme to udržet a zlomíme je, potom dorazíme.

      Zelenobílá ostuda ligy.

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

        Robinator     před 7 lety 06.05.2017 19:58 |  
        1 1

        nasazeni je super, souhlas..otazka je, jestli to na bohemku bude stacit, je docela slaboulinka..ale ti tak slaby tym si muze pohlidat nakopy..na to nepotrebujes byt extra fotbalista..ale dneska verim, ze tam neco propadne a dotlacime tam dalsi gol

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:57 |  
      4 0

      Rezignace na hru v naší situaci pochopitelná. Spíš mě zaráží, že neumíme naložit lépe se standardkami, kterých jsme měli už X a Bohemka je naprosto nezvládá bránit.

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

        Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 19:59 |  
        2 0

        chce to víc střel ze všech pozic

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

        Robinator     před 7 lety 06.05.2017 20:00 |  
        0 1

        Husby to tam dobre zkousi na predni tyc na prodlouzeni..uvidime..mozna by to chtelo jeste vetsi tlak na branku a kopnout to tam tou vnitrni rotaci..z toho jsme davali goly..uvidime no, drzme palce

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:57 |  
      2 0

      Ať lítají, ale dnes je ten rozdíl, že ty balóny padají na správnou hlavu. Dneska je tam bojovnost a dokonce i několik šancí. Škoda toho Michalova zbytečného zákroku.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 06.05.2017 20:00 |  
      4 0

      Od prenalty se Bohemka nedostala za pulku, s centrama si vubec nevedi rady.Je to bojovny , ale hrajem dobre, zatim zadny zoufalstvi, dneska to tam dotlacime..

  20. Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 19:58 |  
    3 2

    Tak pokud dneska nevyhrajeme, tak si titul opravdu nezasloužíme. Když ne Deli, tak Lüftner, když ne on, tak Frydrych. Pořád dokola, soupeři darujeme branku. Co je platné, že jsme lepší, že jsme důrazní, když dokážeme dát jen jednu branku a udržet vedení pouhé tři minuty....

  21. Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

    Sešívaný     před 7 lety 06.05.2017 19:58 |  
    9 0

    Bohemka je hrou snad nejmarnější tým, proti kterému jsme na jaře hráli. Doufám, že je dáme. Škoda toho blikance Frydrycha, úplně zbytečné. Bohemka by sama góla nedala.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:02 |  
      1 1

      To ani v minulém kole Jablonec...

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

      Dennis     před 7 lety 06.05.2017 20:04 |  
      1 3

      To, co udělal Frydrych, je naprosto neomluvitelný. Luftner byl minule nešikovný, Deli chce všechno řešit fotbalově, zavinili nám zbytečný góly, ale Frydrych? Totální zhovadilost, vůbec nechápu, proč to nehrál hlavou nebo tělem. To byla jasná penalta, už když se napřahoval... Neskutečná blbost.

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:13 |  
        1 1

        Jasně Frydrych to byla totální kravina, ale ti dva mu také docela konkurují, Deli si ani dnes neodpustil svoji parádičku , tuším ve 42 minutě, dnes mu vyšla, ale proti Zlínu....a Lüftner to mohl nechat, nikdo jej neatakoval.

  22. centry

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 19:59 |  
    2 0

    Ty standardky nevypadaji vubec spatne. Verim, ze to z nejake dnes spadne.

    • Re: centry

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:02 |  
      0 2

      Musíme doufat...

  23. Re: Bohemians - Slavia 1:1 po 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:04 |  
    0 1

    ty statistiky po poločase, na střely 8:6 a na bránu 3:2 mne teda pobavili...

  24. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:11 |  
    0 0

    Škoďák dnes nepůsobí ve své kůži. Snad se ještě blýskne.

  25. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    murena     před 7 lety 06.05.2017 20:12 |  
    3 0

    Jarda goooooooooooolllllll

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:14 |  
      0 0

      dorazit dorazit!

  26. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    mudrc     před 7 lety 06.05.2017 20:12 |  
    0 1

    Kolegové slavisti, můžete mi popsat jak to vypadá?

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:13 |  
      0 1

      2:1 Zmrhal...

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

        mudrc     před 7 lety 06.05.2017 20:18 |  
        0 1

        Výsledky čtu, měl jsem na mysli herní projev.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:20 |  
          1 0

          žádná lehkost Bílého baletu, ale bojovnost a aktivita, která dává zapomenout na horší fotbalovost. Jsme lepší, ale musíme dát pro klid třetího.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

          zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:33 |  
          5 3

          Snad poprvé na jaře vidím naše nasazení, velký důraz, ze kterého pramení hodně faulů, do střídaní Mingazova výborná jeho strana. Škoda dnes nepříliš výrazný, Muris lepší bojuje, rve se do zakončení. Bohemka marná, nebýt toho Frydrychova blikance, tak nic neměla. Ngadeu dnes také velmi dobrý. Pavlenka skoro bez práce, stačí to takhle?

  27. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:12 |  
    13 0

    JÁÁÁÁRDA ZMRRRRHAL!!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Robinator     před 7 lety 06.05.2017 20:14 |  
      7 0

      Krása..ještě větší lahůdka Husbauerova přihrávka

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:15 |  
        3 4

        A to stále hodně lidí Hušbyho kritizuje...

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Boss82     před 7 lety 06.05.2017 21:18 |  
        6 4

        Jsem rád, že sis všiml:-)! Takhle přihrává špičkový tvůrce hry:-)!

  28. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:13 |  
    0 3

    No ne Zmrhal!!!!tak teď to udržet...

  29. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:13 |  
    6 1

    Ale škoda Michaela, dneska hrál z celé zálohy snad nejlíp!

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:15 |  
      0 3

      Po Ruslanovi, bohužel, na Bohemce jsou vždycky zranění, chtělo by to hrát jako Klabzubáci na Barceloně...

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      murena     před 7 lety 06.05.2017 20:15 |  
      1 0

      Dneska od nej parada a to jsem psal místo nej Tondu Baraka ted je sestava jakou jsem si pral tak jeste jeden

  30. Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Jachym     před 7 lety 06.05.2017 20:14 |  
    20 2

    Chyťte se za rypáky, kdo tady posílal Jardu do horoucích pekel... A spočtěte si, kdo dal kromě útočníků v letošní sezoně ze Slávistů nejvíc gólů...

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      murena     před 7 lety 06.05.2017 20:17 |  
      8 2

      Souhlas vůbec neni pekny nadávat na jakéhokoli hráče vsichni hrajou za Slavii

      • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:21 |  
        1 10

        Nikdo tu nenadává.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

          murena     před 7 lety 06.05.2017 20:24 |  
          2 0

          Nemyslím dneska jinak je to někdy docela síla

    • Re: Bohemians - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Boss82     před 7 lety 06.05.2017 21:19 |  
      4 1

      Správná připomínka!

  31. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:15 |  
    1 0

    Hlavně ten neudělat vzadu nějakou podobnou hovadinu, kterou předvedl Frydrych. Jinak Bohemka gól nedá, je marná...

    • Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:17 |  
      1 5

      Tak tak, Orel by určitě písknul i druhou..

  32. FC UBOHIANS

    Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:15 |  
    0 0

    TOHLE nám dnes nesmí vzít ani bod, tfuuj.

  33. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    lordzach     před 7 lety 06.05.2017 20:36 |  
    0 0

    dneska skoro všichni kluci kloužou jak na rybníku

  34. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    murena     před 7 lety 06.05.2017 20:43 |  
    1 0

    Goooooooooolllllllllllll

  35. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    murena     před 7 lety 06.05.2017 20:43 |  
    2 0

    Sykorka jooooooooo

  36. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:44 |  
    3 0

    Jóó, můj tip 3-1 zatím vychází :-))

    • Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

      murena     před 7 lety 06.05.2017 21:02 |  
      0 0

      Gratuluji ja dal 0:3 hlavně ze jsme je udělali

      • Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 21:13 |  
        2 0

        Je to paráda :-)

  37. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 20:45 |  
    3 1

    Honza Sýkora!!!to byla rána...snad pojistka.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

      Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:46 |  
      0 0

      Sýýýýkorkáááá

  38. Pavlenka

    JS (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:54 |  
    1 6

    Docela se bojím, že v létě bude zájem o Pavlenku a budeme mít co dělat ho udržet.

    • Re: Pavlenka

      Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:55 |  
      1 0

      nesmíme ho pustit-náš klenot.

  39. Re: Bohemians - Slavia 1:3 v 2. pol.

    Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 20:55 |  
    1 0

    Hoši děkujem! Ho-ši dě-ku-jem ! ! !

  40. Re: Bohemians - Slavia 1:3 v 2. pol.

    murena     před 7 lety 06.05.2017 20:56 |  
    1 0

    Super super super dnes super hoši děkujeme

  41. Re: Bohemians - Slavia 1:2 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 20:57 |  
    8 0

    Neskutečně důležité tři body! Jestli nakonec dáme titul (a že to bude ještě neskutečně těžké), tak jsme ho urvali dneska vůlí a silou v Ďolíčku.

    Doufám, že se od tohoto zápasu odrazíme, trošku se psychicky zvedneme a proti Dukle předvedeme za týden sebevědomý a vítězný výkon.

    HOŠI DĚKUJEM!!!

  42. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Mr.Purple     před 7 lety 06.05.2017 20:58 |  
    9 0

    Neskutečně moc moc moc důležitá výhra! Ubojovanej zápas, skvělý nasazení, teď už se budem mít od čeho odrážet do zbytku ligy! Tohle jsme potřebovali, urvat ty tři body, navzdory ne nijak extra povedenýmu výkonu. Skvělá práce!

  43. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    TSeguinTS     před 7 lety 06.05.2017 21:04 |  
    1 0

    Syky se mi líbil - vystřelil, pak se radoval a pak dal gól :-)

  44. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    winter (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 21:06 |  
    9 0

    Paráda!! Konečně opět po několika zápasech dominantní výkon kdy jsme soupeře přehráli. Na Bohemce, na kterou se nám dlouhodobě nedaří, když jim stále jde o záchranu a museli makat na 150 % tak jak to v Ďolíčku umějí, to je skvělá vizitka toho že náš tým má i vnitřní sílu! Paráda!

  45. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    zeleznik2     před 7 lety 06.05.2017 21:06 |  
    5 2

    Minulý týden po Jablonci pesimista, po Bohemce dnes zase optimista! K titulu opět máme blíže a je to v našich rukách!!Příští kolo dáme Duklu a možná už v Bolce budeme mistři. Dnes velká bojovnost z naší strany, v první půli obrovská chyba Frydrycha a taky možná výsledek z Jablonce mohl hrát roli, což po zápase potvrdil JŠ, v druhé půli jsme Bohemku přejeli, dali dva góly. Kolektivní výkon. Střely: 8:13 a na bránu:3:5 a rohy:2:7. Vládci Prahy, poprvé od r.2009 zase před Spartou, je to dnes krásný večer...

  46. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Novi.sks     před 7 lety 06.05.2017 21:10 |  
    29 0

    Před zápasem tu někteří říkali, že v záloze neměl být MNN a on zahrál luxusně, doufám, že mu není nic vážného... Jinak výhra super, zase to máme ve svých rukách, tentokráte to snad už udržíme! :)

    Jen mi celou dobu pilo krev to komentátorský, pardon, vemeno na O2, to co tam dokázal blekotat za blbosti, z toho se mi otevírala kudla v kapse. Musel to být nějaký rudokožec, nebo nevím...

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Dennis     před 7 lety 06.05.2017 21:12 |  
      18 0

      Mám z toho stejné dojmy, byl to hrozný komentář, furt se naváželi do Slavie, jak je rozhozená, jak je to vyrovnaný zápas a na konci pak zase jak to bylo jasný atd. Strašný jelita.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Eskaes     před 7 lety 06.05.2017 21:18 |  
      8 0

      rudocha slávista vycítí a tohle byl rudoch, jehož zlomyslnou naději v prvním, ve druhém poločasu vystřídala lhostejná skepse :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Indurain     před 7 lety 06.05.2017 21:35 |  
      2 0

      Přesně tak, druhou půli už jsem to nevydržel, vypnul zvuk a komentoval jsem si to sám....

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      murena     před 7 lety 06.05.2017 21:38 |  
      0 0

      Jo psal jsem to ale jen že potřebujeme vyhrát tak tam dat Tondu jinak hrál Michal výborně snad to nebude nic vážného

  47. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Robinator     před 7 lety 06.05.2017 21:19 |  
    2 15

    Zlepšená hra ve druhém poločase, tři body, první místo v tabulce..paráda :) to jsem po tomto víkendu opravdu nečekal..Úžasný je, že jsme první i přes to, že někteří hráči mají výkonnosti propad..Teď už by to byla opravdu škoda, neudělal titul..hlavně priste doma navázat na druhý poločas, klidně nechat sedět MNN..

  48. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Jachym     před 7 lety 06.05.2017 21:20 |  
    9 2

    Velká spokojenost s naším výkonem. A ukázalo se, že Jarda je opravdu vynikající trenér a dobrý psycholog. Překvapili jsme zavšivené klokany jejich vlastními zbraněmi, hlavně extrémní bojovností na žluté hraně. To bylo rozhodující, protože fotbalová kvalita je jasně na naší straně a plně odpovídá postavení obou týmů v tabulce.

  49. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    qwertz0099     před 7 lety 06.05.2017 21:21 |  
    8 1

    JŠ je kouzelník. Nevím, co se mu za tak krátkou dobu s týmem povedlo udělat, ale z hráčů opadl nerovozita a hráli znova skvěle. Hráči musí zbytek sezony hrát stejně a nepolevit. Je na ně vyvíjen tlak jak z pozice fanoušků, tak i médií (aneb kde je iSport a jeho moudra, když ho člověk nepořebuje), takže o to více by bylo dobré titul vyhrát. SPOLEČNĚ JSME SILNĚJŠÍ :)

  50. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    urs (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 21:24 |  
    11 0

    Hoši býti fandou SKS je zkrátka totální nervák, dnes to bylo do cca 82. minuty opět jen o branku a já se třepotal jak ta nejmenčí houžvička, aby nám tam nespadla nějaká klokaní haluz. Frýďa by zasloužil pohlavek! :)
    Každopádně bych rád shrnul těch posledních cca 15 minut, tak tedy:
    Totální dominanci bez náznaku hluchých míst, kdy jsme si se soupeřem dělali co chtěli a Haškum a Maškum a kdoví komu ještě zbyly jen oči pro pláč, cha! :o)
    Díky!!!!

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      bongor     před 7 lety 06.05.2017 21:43 |  
      1 0

      Zajímalo by mě,jak vypadají zranění Ruslana a Míši.Oba hráli výborně,budou proti Dukle a hlavně v Bolce?

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        donford     před 7 lety 06.05.2017 22:06 |  
        10 0

        V televizi byl vidět ledovaný kotník Ruslana na lavičce. Byl pěkně oteklý. Obávám se, že příští zápas bude bez něj. Což by byla škoda, protože Zmrhal podává v poslední době nejlepší výkony jako střídající hráč. O MNN nevím, možná je to drobnost, možná ale něco víc. Šilhavý říkal, že má u obou z jejich možné absence obavy, protože je moc potřebuje. Dle mého MNN dnes opět výborný, hlavou nepřekonatelný a i přihrávky mu šly o něco líp než bývá u něj obvyklé. Bořil a Sýkora bojovali nadoraz, u Sýkora jde forma zase nahorů. Moc mi potěšilo zařazení Murise od začátku a hra na 2 útočníky. Muris se až do vystřídání rval a bojoval. Lüftner a Hušby - oba svůj obvyklý nadstandard, jsem také rád, že vlastní gól minule Lüftnera nezlmil. Dnes příkladný.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          Tochal (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 13:08 |  
          1 1

          Jestli jde jenom o to, aby Zmrhal nenastoupil od začátku, tak by MIngy snad pět minut s oteklým kotníkem zvládnul :D

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        urs (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 22:08 |  
        4 0

        Jojo, dobrá otázka. Mingi se dle mého zranil při té dobíhané dlouhé příhře, kdy vlétl mezi u lajny fandící vozíčkáře a postávající novináře - toto je vůbec podivné, protože dle mého soudu je vletění v plném běhu do vozejku horší, než blízké zábradlí. Já bych toto téma asi jako klub i řešil, už když jsem to viděl na stadionu, tak mi přišlo, že je to nebezpečný a jestli se zranil díky dobržďování a kličkování mezi vozejkama a novinářema, pak to stojí za zvážení. U Míši nevím, ale je za námi skoro celá sezona a i trénované tělo už má zkrátka dost a je náchylnější ke zranění. Ovšem nechme se překvapit, třeba budou oba příště ready! :)

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          Travinho     před 7 lety 07.05.2017 08:29 |  
          2 0

          U hřiště by měla být 5 metrů ochranná zóna, kvůli tomu se v ďolíčku třeba odbourala velká část boční tribuny. Je smutné, že se to pak nedodržuje.

  51. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 21:53 |  
    10 0

    Slavia - vaše pravidelná dávka emocí. :) Přiznám se, že jsem vlastně moc nečekala, Bohemka je těžká, tak jsem si říkala, že bod by byl docela realistický výsledek....no a ono ne :) Kluci se zmobilizovali, zabojovali a je z toho naprosto zasloužená výhra (a k tomu i docela pěkné góly, hlavně ten Sýkorův). Upřímně doufám, že jim tohle rozpoložení vydrží i příští tři týdny :)

  52. Komentář O2

    PetCC     před 7 lety 06.05.2017 22:06 |  
    23 0

    Není to poprvý, ale dneska se to opravdu nedalo vydržet. Zkrátka, komentátoř O2 vůbec nerozumí fotbalu a blábolí fráze.
    V první půli jsme bylu "strašně nervozní", Bohemka nás smete. A na konci zápasu ten samý tvrdí, že z deseti zápasů by Slavia vyhrála 9 a nedal Bohemce šanci.
    To jakýkoliv komentátor, co v lize komentuje ty netelevizní zápasy, je proti nim profesionál a špička.
    Já zkrátka v první půli musel vypnout zvuk a zápas hned začal vypadat jinak. A pustil jsem ho až po třetím gólu a slyšel ty ódy na Slavii.
    Zkrátka hnus.

    • Re: Komentář O2

      Robinator     před 7 lety 06.05.2017 22:10 |  
      0 0

      Přitom ten Homolka je z Eurosportu..komentuje mimo jiné německou ligu

      • Re: Komentář O2

        bongor     před 7 lety 07.05.2017 07:10 |  
        0 0

        Není to ten Ecce Homo Homolka?

    • Re: Komentář O2

      donford     před 7 lety 06.05.2017 22:13 |  
      5 0

      Sparta nás už nedožene ani teoreticky - jsme před ní o 13 bodů. A to ještě další body naděláme - musíme. Myslel jsem, že šel hodně dolů neustále mudrující a pochybující a varující komentátor Míra Bosák, ale na O2 ho s přehledem předčí. Prostě někteří hoši pořád jen varují, zvedají prst a u žádného mužstva nesnesou hrdost a bojovnost. Dělají si pak z toho sami mindrák. A jsou směšní.

    • Re: Komentář O2

      urs (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 22:18 |  
      1 1

      Má to zřejmě dvě polohy, ta prvá je, že ten týpek je "fotbalista" a proto zkrátka tolik rozumu nepobral a nebo, což je tedy druhá možnost - nikdy fakticky kopanou nehrál :o)
      Když to však například zprůměrujeme, pak nám vyjde zhruba toto:
      Blekotající, prachy za prdlačku pobírající a navíc nesmysly vyprávějící samozvaný komentátor :o)

    • Re: Komentář O2

      Akuls     před 7 lety 07.05.2017 14:54 |  
      3 0

      Opravdu to byla včera zase katastrofa. Mám dojem, že to byl Homolka a Štěrba, podle mne oba fandí Klokaniens a navíc fotbalu vůbec nerozumí. Další dva komentátoři na O2 Pilný a Radotínský fotbalu podle mne sice rozumí, alespoň Pilný komentuje na DigiTV zápasy Premiér League velmi slušně, ale jsou to zase sparťaní. Slávistům doporučuji vypínat na O2 TV při zápasech SKS zvuk. Škoda, že nejde v T.V. vypnout jen komentář a nechat zvuk ze stadiónu.

    • Re: Komentář O2

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 22:19 |  
      2 0

      Souhlas, tady bylo nedavno plno hejtu na CT a na Bosaka, ale to je uplne jina liga proti temhle zvanilum, co vypousti frazi za frazi.

  53. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    fanfaron     před 7 lety 06.05.2017 22:12 |  
    9 0

    Pěkný góly. Zejména první dotyk s balonem od Zmrhala. Dobře kluci!

  54. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    kerim1969     před 7 lety 06.05.2017 22:14 |  
    3 0

    Tak po našem zápase s Jabloncem jsem začal ztrácet víru, ale kluci nám dnes udělali radost a jsme zase zpátky.
    Minimálně po třetí to máme ve vlastních rukách, tak už nedejme Plzni čuchnout.

  55. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    TSeguinTS     před 7 lety 06.05.2017 22:29 |  
    28 1

    1. Máme jistotu, že skončíme před druhým pražským klubem.
    2. Máme jistotu předkola LM.
    3. Máme to ve vlastních rukou.

    Hoši děkuju, pane Šilhavý, děkuju

  56. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    malan (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 23:32 |  
    10 13

    Tak co ubulenci? Zase je to dobry? :D

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      afro     před 7 lety 07.05.2017 11:48 |  
      1 0

      Nezamenovat kritiku s potoky slz. Nebo jsi tady po Jablonci identifikoval ubulenou kritiku? No, mozna... :-)
      Jinak za me dobry, tipoval jsem 0:0. Ale videl jsem jen asi 15 minut na prisernym pripojeni a to "sekani se" byla hodne adrenalinova zalezitost...

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        malan (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 12:03 |  
        2 0

        Kritiky jsem na mysli nemel, ale hysteriky ano. Sami se identifikovali minusama:)

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          afro     před 7 lety 07.05.2017 17:02 |  
          0 0

          Rozumim...

  57. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Guly (přítel SN)     před 7 lety 06.05.2017 23:41 |  
    8 7

    Cenné 3 body, moc jsem v ně upřímně před zápasem nevěřil... Ten optimismus bych ale trochu mírnil, protože takhle slabou a trapnou bohemku, která ani nejezdila po prdeli, jak je jejich zvykem proti nám v Ďolíčku, nepamatuju a rozhodně to nebylo naší skvělou hrou.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 00:17 |  
      8 0

      Nicméně skvělý týmový a bojovný výkon.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      donford     před 7 lety 07.05.2017 11:02 |  
      3 0

      Byli tak slabí a trapní a nebo my tak dobří, že jsme jim nic nedovolili?

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Akuls     před 7 lety 07.05.2017 16:29 |  
        2 6

        Také si kladu tu otázku. Když zde čtu některé příspěvky, tak mám dojem, že jsem viděl úplně jiný zápas. Opět to od nás byla kopaná a né fotbal. Plno nepřesností a nevynucených chyb. Evidentně není v pohodě Škoda. Na druhou stranu středová řada pro něj a Mešanoviče vyprodukovala za celý zápas jen po jedné kloudné kolmé přihrávce. Přitom Mešanovič běhal, nabízel se ale nikdo mu nepřihrál. Hušbauer si stoupne k pravé lajně před Frydrycha a nakopává jeden balón za druhým. Kdyby Klokaniens něco hráli tak neřeknu, ale takhle to od nás chtělo víc fotbalovosti, kombinace a snad by to vedlo i k rychlejšímurozhodnutí zápasu. Jak říkal ve studiu Láďa Vízek, jestli se SKS opravdu vrací forma a sebědůvěra se ukáže už za týden proti slušně kombinačně hrající Dukle.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Crispo     před 7 lety 07.05.2017 12:38 |  
      1 0

      My jsme po prdeli jezdili a hráči teď vidí že se jim to vyplatilo, tohle mi chybělo v zápasech proti Zlínu a Jablonci, když se nedaří herně tak aspoň jezdit. Pokud na to navážou v zápase s Duklou tak máme vyhráno, protože tohle je cesta jak se k těm bodům dostat když nám vázne kombinace a pár hráčů je z formy. Ale víme že doma jsou naši hráči trochu "zabrždění" a nikoho jsme tam vyloženě bojovností nepřejeli...

  58. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    ervin     před 7 lety 07.05.2017 08:01 |  
    6 0

    Dobrý víc než dobrý ! jsem nad míru spokojen. Nasazení, bojovnost , obětování se pro mužstvo nic z toho dnes nechybělo! A Frydrych ? Někdy se to prostě tak sejde, jindy dá důležitý gol / Plzeň / připsal bych to nervozitě a přemotivovanosti! Dopadne to, doutníček už mám připravenej! Ahoj

  59. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Travinho     před 7 lety 07.05.2017 08:52 |  
    3 0

    Včera jsme byli jasně lepší, důležité bylo, že kluci vyhrávali souboje. Vyzdvihl bych hlavně naše útočné duo, které sice neukázalo efektivitu v zakončení, ale díky tomu, že vyhrávalo souboje, tak jsme si dokázali vytvořit v podstatě stálý tlak. Hlavně nepodlehnou pocitu, že to může jít samo.

    Dál bych se vyjádřil k několika konfliktům, ke kterým došlo na tribuně. Myslím si, že můžeme být rádi, jak to dopadlo a že došlo jen k několika menším potyčkám. Špatnou distribucí lístků a nízkým počtem vstupenek pro Slávisty vlastně došlo k tomu, že jsme na stadionu měli dva kotle, přičemž ve druhém se mísili naši fanoušci i s Bohemáky, to vždy volá po průseru. Hlavní vina je jasně na straně vedení Bohemky. I před stadionem byla spousta nasraných lidí, kteří měli lístky, ale zjistili, že byly neplatné. Myslím si, že drobné potyčky jsou to nejmenší co se mohlo stát a můžeme být rádi, že nedošlo k většímu průseru.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 09:05 |  
      1 0

      Nic nového pod sluncem,tak je to u cochtanu každý rok,ze tam je ten druhy kotel.Akorát trochu nechapu jak tam ty sesivky seženou lístky i pres urputnou snahu zelených bid,prodat lupeny jen svým.Maji tam asi slušnou patou kolonu :-) :-)

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Travinho     před 7 lety 07.05.2017 23:26 |  
        0 0

        Ale někdy je tam oficiálně prodávali nám...tentokrát ne... Vždycky ty lístky nějak seženeš.

  60. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Ondráš     před 7 lety 07.05.2017 09:31 |  
    2 0

    1) Jooooooooooooooo
    2) Co ta bitka na hlavní - zná někdo detaily?
    3) Na derby s lampasem bude doufám plnej dům - co jinýho bychom chtěli?!!

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      TSeguinTS     před 7 lety 07.05.2017 11:26 |  
      7 0

      Celou bitku vyvolal Přéma Kovář, který z těchto důvodů dostal včera volno od realizačního týmu. Snažil se tím nabudit celý tým a zvýšit bojovnost :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Alexiinho     před 7 lety 07.05.2017 11:51 |  
      18 1

      2) měl jsem to přímo před sebou :D už na začátku zápasu, kdy sme se srotili v A1 pár bohemáků neunášelo naší přítomnost, ale to skončilo jen u provokací a lehkejch postrkovaček... pak se před koncem prvního poločasu u vchodu do A1 objevila chuligánka Bohemky, mohlo jich bejt tak mezi 20-30... nejprve lítaly z jejich strany nadávky, tak sme se sešikovali, protože bylo jasný, že se něco semele... po asi dvou minutách, kdy sme se vzájemně provokovali, proletělo pár piv s klobásama a už se rozjela slušná mela :) nevím, kdo co hodil první a kdo dal první ránu, každopádně to bylo celkem rychlý, max do minuty už tam naběhla securitka s těžkooděncema a bohemáci byli vytlačeni pryč. Poté do konce zápasu zůstalo u menších provokací s menší skupinou bohemáků ve středně pokročilém věku, co nám nadávali do židů, ale jinak nic hroznýho :) byl sem velmi příjemně překvapen, že sme se všichni slávisti v A1 zachovali v rámci hesla "jeden za všechny, všichni za jednoho", rozhodně se neprali jen naši mladí chuloši... spolu jsme silnější!

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 12:48 |  
        3 0

        Parada. SPOLU JSME SILNEJSI!!!

  61. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 12:08 |  
    2 1

    Zdarec, bohužel jsem zápas neviděl, ale cítil jsem v kostech, že dnes to dáme, čekal sem spíše upachtěnou výhru 1:0, ale jestli jsme se vrátili opět dobrému výkonu, tak sláva :) !!! Odpoledne jsem jel autem a hlásili poločas jablek s plzní 0:2 tak jsem byl mírně řečeno rozladěn, ale stále mi něco vzadu říkalo, že by to mohly jabka zremizovat. A ono se tak stalo... Že já blb ze zásady nesázím... :) Kluci mě potěšili, teď pln optimismu dokáži na plnou hubu prohlásit tato smělá slova: Teď už to první místo udržíme a ne, že ne!!! :

  62. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    spravnej_jezedak     před 7 lety 07.05.2017 12:54 |  
    1 2

    Zdravím,
    nevíte někdo prosím, kde by se dal celý zápas zpětně shlédnout?:-)

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 14:13 |  
        1 6

        Připojil bych, kolik lidí se ptalo před zápasem na stream.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          Dennis     před 7 lety 07.05.2017 15:00 |  
          6 6

          Což je dobře, že se ptají tady. Kde jinde by se měli slávisti ptát než na slávistickém fóru. F.U.C.K. tipsort a podobný šmejdy...

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 14:48 |  
        4 0

        :) ale za to castecne muze isport, jejich stranky jsou desne neprehledny a ne kazdou logickou cestou se da k zaznamu dostat.

  63. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 14:54 |  
    8 0

    Tak vidite, minule uz plno lidi videli plzen jako mistra a ted.. No ja bych byl vopatrnej, zadny body nejspu predem zaruceny.. Ja zas rikal, ze na 2 utocniky nam to nejde..a vono to jde, jesteze mame Jardu Silhavyho, kterej dokazal za necely tyden z party roztresenych chlapcu udelat nebojacny valecniky!

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 22:25 |  
      1 0

      Naprosto souhlasím,jinak dokud nebudem po posledním kole o bod před prádelnou tak není nic hotovo.Měl jsem ze včerejška obavy,ovšem čochtan byl v obraně a v útoku tak zoufalej jako málokterý tým v lize.Z našeho výkonu zase tak unešený nejsem,pravda bojovnost nám nescházela,ale v mezihře bylo dost nepřesností,hrát proti nám lepší tým,tak by to tolik jednoznačné asi nebylo.Našlápnuto máme ovšem velmi dobře,jenže to už tu bylo ted na jaře dvakrát,snad už to,ale doválčíme.Zasloužíme si to všichni.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      smely (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 08:57 |  
      3 0

      Je to všechno relativní. Třeba za podobné vzývání JSDVCD po minulém kole by ti od některých místních diskutérů hrozila téměř inzultace ;-) Jsem rád, že už mužem opět v klidu zavolat: Šilhavý na hrad !

  64. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    murena     před 7 lety 07.05.2017 14:57 |  
    9 2

    Futsaliste porazili Zruč 2:1 a vedou v semifinále 2:0 na zápasy hraje se na 3 zápasy

  65. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    josef123     před 7 lety 07.05.2017 17:01 |  
    13 0

    Ahoj,
    doteď jsem byl pouze čtenář,ale už to nemůžu vydržet nenapsat.Moc děkuju klukům za včerejší vítězství.Pro mě cenné ze 2 důvodů:1.RB už nás nedohoní ani kdyby se zbláznili a za 2.vyhrál jsem sázku s kamarádem Sparťanem o sud piva,že letos skončíme před nima.Jupíííí a nezapomeňme Spolu jsme silnější a všichni v sobotu na našem stadionu

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      afro     před 7 lety 07.05.2017 18:03 |  
      0 0

      At ti chutna. :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      roygrey     před 7 lety 07.05.2017 18:25 |  
      0 0

      To já se vsadil jen o pět dvanáctek, že skončíme před Letenskými. Myslel jsem si tajně na druhé místo, Sparta že bude třetí.
      :o)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      sksjardab     před 7 lety 07.05.2017 21:09 |  
      0 0

      i já jsem se vsadil o 1000 kč před sezonou že skončíme před Srandou :)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Robinator     před 7 lety 07.05.2017 22:14 |  
      0 0

      Taky jsme se vsadili s kolegou..o flašku :)

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        bongor     před 7 lety 08.05.2017 07:43 |  
        1 1

        To já se o tohle zásadně nesázím,protože je to tak stoprocentní,že by to nebylo vůči soupeři fér.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      PetCC     před 7 lety 07.05.2017 20:21 |  
      0 0

      Jo, tak takový rozhovor stojí za to sledovat :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 22:14 |  
      7 0

      Kdo by to byl jeste nedavno rekl, ze Husby bude milackem slavistickeho naroda:)

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 22:29 |  
        7 0

        malan to říká neustále... :-)

  66. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    jose01     před 7 lety 07.05.2017 20:49 |  
    7 0

    zdravím
    doufám že Plzeň příští kolo naváže na jarní bilanci a neporazí nikoho z první sedmičky tabulky, by to byla ostuda ligy, kdyby takovej tým byl mistrem. Dokonce nám, Spartě a Zlínu ani nedali gól (ani pořádně neměli z čeho), Jablonec a Teplice 2:2.Takže Bolka je na řadě

  67. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    MIRA     před 7 lety 07.05.2017 22:06 |  
    1 0

    Zdravím rozumné slávisty ....po výhře po prohře. Já vím titul je ještě pořád daleko, ale když se zasním ...joooooo.
    Moje , Vaše názory na posílení týmu - kdo z domácí ligy a koho ze zahraničí a kde potřebujeme posílit - možná talent ale spíš myslím na hotovou posilu, která pozvedne výkonnost týmu ...... stejně je fajn zabývat se takovými úvahami než se strachovat o existenci

    třeba už nějaké náznaky o posilách jsou

    děkuji za komentáře

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 22:29 |  
      0 0

      Takhle abstraktně? Proč nenapíšeš nějaké jméno, ať už talent či hotový hráč (asi jsi měl na mysli, a ne hotovou posilu :-)), když už chceš tedy spekulovat.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Crispo     před 7 lety 07.05.2017 23:27 |  
      0 0

      Pokud budeme předpokládat že bude chtít odejít Deli a Zmrhal, plus odchází Barák, tak to vidím na příchod jednoho rychlého a šikovného krajního obránce, jednoho SZ a DZ (Ngadeu na stopera), minimálně jednoho zkušeného hráče na křídlo a hotového útočníka (Tecla prodat nebo nestavět na kraj), to vše z ciziny, v ČR možná tak Hořavu, ale ten bude neprodejný pro ČR.
      Tipuju že u nás dohrál MvB a možná i nevýrazný Ščuk, ale ten se ještě může vzpamatovat stejně jako Tecl.
      Ještě se mi krade na mysl, že by vedení mohlo být v kontaktu s Kolářem, který jednání s českými týmy kromě Plzně potvrdil, zkušenosti pro poháry má, a asi by byl lepší posilou než Tecl, ale to jen spekuluji...

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.05.2017 23:56 |  
        2 0

        12.4.2017 Tvrdík napsal na Twitter, že Ngadeu se Sýkorou a Zmrhalem zůstanou a Deliho přemlouvají.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          Crispo     před 7 lety 08.05.2017 00:05 |  
          5 0

          V tom případě by se Zmrhalem někdo mohl trochu zapracovat na psychice, ty jeho výkyvy ve výkonnosti, opakující se už snad tři roky v kuse, by mohly zmizet, pomalu se ze stabilní opory stává žolíkem...

          • Re: Bohemians - Slavia 1:3

            Kara (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 10:52 |  
            1 0

            On s nějakou psycholožkou nebo psychologem spolupracuje, co si tak vybavuju, že jsem někde četla nebo slyšela. Na druhou stranu mi přijde, že jeho poklesy formy (které zákonitě příchází u každého) hodnotí právě s odkazem na labilitu místní osazenstvo příkřeji, než u jiných hráčů. Z mého úhlu pohledu je celkem jedno, jestli bude základ nebo žolík, hlavně když bude platný.

            • Re: Bohemians - Slavia 1:3

              Crispo     před 7 lety 08.05.2017 14:02 |  
              1 0

              Přiznám se, že Zmrhal nikdy nepatřil k mým favoritům a byl jsem na něj přísnější, pravidelně mě ten kluk ale potěšil když dokázal rozhodnout důležitý mač a v dobách temna byl jedním z nejlepších i přes ty výkyvy formy. Teď už se na to dívám objektivněji ale přesto si dovolím trochu oponovat. Frydrych, Deli, Lüftner, Hušbauer, Sýkora, Mešanovič, Pavlenka - to je výčet hráčů kteří si drží výkonnost, šanci v základu chytli za pačesy a až na takové max čtyři pět zápasů za sezonu nejsou neviditelní, někteří z nich jsou tady sotva sezonu. Na Zmrhala působí nervozita více než na ostatní a proto neodehraje tři zápasy po sobě v dobré formě, a to ani v té části ligy kdy ještě neměli hráči v hlavách boj o titul. Vypadá to že mám proti němu antipatii, ale já mu fandím aby tu psychiku zpevnil a byl ještě lepší než je teď, pokud ale nenastane změna tak na jeho postu radši uvidím někoho kdo se nebude schovávat když se týmu nedaří a zkusí něco vymyslet. Mingazov (který mi k srdci taky nepřirostl, hlavně kvůli tomu věčnému padání) se o místo v sestavě rve víc...

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          qwertz0099     před 7 lety 08.05.2017 08:27 |  
          4 3

          No, poud by na takového MNN přišla nabídka 4 miliony Eur, tak bych byl ochoten jednat. Přeci jenom bude letos už 27 let a byl by to výhodný prodej....

          • Re: Bohemians - Slavia 1:3

            donford     před 7 lety 08.05.2017 10:28 |  
            2 0

            Co tím chtěl básník říct? Že 27 let = pomalu na odpis?

            • Re: Bohemians - Slavia 1:3

              qwertz0099     před 7 lety 08.05.2017 10:50 |  
              1 0

              Ne, to rozhodně ne. Ale vemte si, že nějakému hráči je 22 let. MNN je 26, bude mu 27. Co se Vám jeví výhodněji, prodat MNN nebo toho mladšího za stejnou částku (4 mil. Eur)? Netvrdím, že bych ho prodal, ale o prodeji za tuto nabízenou částku bych byl ochoten jednat.

              • Re: Bohemians - Slavia 1:3

                qwertz0099     před 7 lety 08.05.2017 10:52 |  
                0 0

                Nezapočítávam procenta z připadného dalšího prodeje.

              • Re: Bohemians - Slavia 1:3

                iwanowicz     před 7 lety 08.05.2017 11:40 |  
                4 1

                Me by se jevilo nejvyhodneji, kdyby Ngadeu u nas odehral 5 sezon :)

                • Re: Bohemians - Slavia 1:3

                  bongor     před 7 lety 08.05.2017 12:24 |  
                  0 1

                  Nejmíň.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 09:29 |  
      3 1

      Jako náhradu za Tondu navrhuju brazilce se jménem Gabriel Xavier https://youtu.be/KVSLl0EbR7w :) Jinak u toho jestli zůstane Deli myslím bude dost rozhodovat jestli opravdu vyhrajeme titul a kdyby na něj přišla nabídka z nějakého francouzského týmu, to by jsme ho potom určitě neudrželi .

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Citymat     před 7 lety 08.05.2017 09:48 |  
        0 0

        No tak kouká se na něj hezky.

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        VaSsa     před 7 lety 08.05.2017 10:11 |  
        3 0

        Dle zkušenosti s takovýma hráčema v naší lize by to dopadlo asi takto, špatně brání, neběhá, slabej v soubojích a po prvním zmatulování mimo na dvě sezony. :D

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 10:39 |  
          2 0

          Hlavně by ho každej okopával jak Boudjemu v Teplicích ten bezmozek Matula

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        chrobak     před 7 lety 08.05.2017 11:41 |  
        1 0

        Jako náhradu za Baráka máme Alvira

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          donford     před 7 lety 08.05.2017 11:55 |  
          10 0

          Tak po zprávách, že možná bude kandidovat na předsedu estébák Berbr a že návrhy Slavie na nové činovníky jsou utopické, respektive mimozemské, můžeme počítat příští rok s ještě větší korupcí, s ještě větší provázaností pavoučích sítí. Pokud jsme nyní finančně velmi silní, vidím jedinou možnost - na příští sezonu i s ohledem LM tak výrazně posílit, mít na hřišti tak zdrcující převahu a dávat tolik jasných a nezpochybnitelných gólů, že ani ten nejzaprodanější sudí nebude moct nic dělat. Nanejvýš dávat žluté a vylučovat. A proto mít i co nejsilnější lavičku.

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          Pepino44     před 7 lety 08.05.2017 17:08 |  
          3 1

          Jen takovou kontrolní otázku - viděl si už Alvira hrát ? Ono nahradit Tondu nebude snadné.

          • Re: Bohemians - Slavia 1:3

            chrobak     před 7 lety 09.05.2017 22:42 |  
            0 0

            Samozřejmě, že máš pravdu, já jsem ho chtěl jen připomenout, protože se na něho nějak úplně zapomnělo :-)

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          Sracken     před 7 lety 09.05.2017 08:42 |  
          0 0

          Já věřím, že až nás napadnou Rusové, nebo Číňané, tak vyjedou Blaničtí rytíři. Odbojováno na prvoligové úrovni toho mají podobně jako Alvir a jsou odpočatí. Takže náhradu za naši neschopnou armnádu máme a byť jsme ji nikdo neviděli, náhrada za Baráka je to adekvátní.

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      TSeguinTS     před 7 lety 08.05.2017 13:16 |  
      2 0

      Moje tipy na odchody: Barák, Deli, Ngadeu, Van Buren, Van Kessel, Mihalík.
      Tipy na příchody: Hořava, Chaluš, zbytek nám neznámí cizinci.

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        mudrc     před 7 lety 08.05.2017 20:52 |  
        0 0

        Hořava, nezbláznil jsi se :-)

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          kjandourek (admin)     před 7 lety 09.05.2017 14:31 |  
          0 3

          Podle mě by Hořava byla dobrá posila... a Plzeň na to slyšet bude... :-)

          • Re: Bohemians - Slavia 1:3

            TSeguinTS     před 7 lety 10.05.2017 11:48 |  
            0 0

            Také je pro mne velká neznámá kam zamíří Kolář, protože na Plzeň to dle jeho vyjádření moc nevypadá.

            Nejvíce však doufám a přeji si posily ze zahraničí. Jak poznamenal nějaký fanoušek na twitteru při včerejším utkání LM - Juventus to pochopil a hráče vybral správně -> 3 stopeři italské národnosti + krajní obránci z Brazílie + útočníci z Argentiny...

            • Re: Bohemians - Slavia 1:3

              kjandourek (admin)     před 7 lety 10.05.2017 12:17 |  
              0 0

              Takže zase přijde Dens? :-)

              • Re: Bohemians - Slavia 1:3

                TSeguinTS     před 7 lety 10.05.2017 12:30 |  
                0 0

                Nene, na jeden zápas můžu případně naskočit já .)

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        kjandourek (admin)     před 7 lety 09.05.2017 13:21 |  
        0 1

        Fakt si myslíš, že odejde Barák? To je hodně odvážný tip :-D

        • Re: Bohemians - Slavia 1:3

          TSeguinTS     před 7 lety 09.05.2017 14:23 |  
          2 0

          Z mých dobře informovaných dvou na sobě nezávislých zdrojů, které samozřejmě nebudu jmenovat, se to ke mě dostalo. Detaily se nechám pro sebe, ale bez mučení se přiznám, že sleduji rakouskou ligu. :))

  68. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Maeden (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 11:05 |  
    8 2

    Čekal jsem jednoduchou hru dopředu, tak jak jsme ji hráli první poločas. Na stadionu to nevypadalo jako Barcelona, ale byli jsme ve všem jasně lepší. Nebýt penalty, Bohemka by nám nedala gól, ani kdyby se hrálo do rána.
    Oproti minulým zápasům šli nahoru Ngadeu, Bořil (dobrý tah JŠ), Sýkora, Zmrhal, Frydrych (až na toho Jackie Chana) i Škoda, hlavně ve druhé půli. Mešanovič přestal padat a najednou to byl zase on. Hušbauer a Pavlenka jistota, Mingazov výborný, snad to do Boleslavi vyléčí. Jediný, kdo se mi moc nepozdával, byl Barák, ale po prolétnutí záznamu bylo vidět, že dozadu hrál dobře a vybojoval důležitou hlavu před gólem Sýkory.

    Co se týká supportu, na tu příšernou druholigovou ratejnu jménem Ďolíček to bylo skoro perfektní. Spolupráce týpka s megafonem (Ondra?) s Orangem a snaha o synchronizaci s druhým kotlem na tribuně celkem fungovala, někdy jsme se apoň zasmáli. Až na ten konec, kdy potřebujeme něco úderného a místo toho se začne pět minut nacvičovat nějaká spartakiáda... Sabotovala to akorát nachcaná partička s odulým typem v kožené bundě. Dementní nadávky na Dostála? Fotbalově mu dáno nebylo, ale za nás hrál vždycky na 100 %, hoši asi v té době byli zalezlí a vynořili se až jako fanoušci úspěchů. Pak Orange rozumně argumentuje, že kontrovat skandováním "Všude Slavie" je kravina, protože ve výsledku je slyšet Jude, jenom hlasitejší, bezmozek zahlasí "my si budem řvát co chcem vole".
    Takže Berserk děkuje za podporu, já doufám, že slávisti s vyšším IQ než Řepka si tohle vezmou k srdci.

    Jinak ale krásný večer a velká euforie. Tradiční slávistický apríl je za námi. Kluci to odjezdili, takhle se bojuje o titul.

  69. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    Maeden (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 11:37 |  
    9 9

    A z dobrého zdroje jedna informace: na Strahov bude kapacita snížená na 12000. Do volného prodeje půjde odhadem cca 2000 lístků.
    Úplně mě ta zpráva zdrtila. Co si počnou ti úplně nejvíc největší slávisti, co sice nepodpoří SKS nákupem permice, členstvím v OP ani ve fanklubu, ani nikoho takového neznají, ale jinak jsou to ti nejskalnější fandové? Jak k tomu přijdou dříči, co si horkotěžko udělali čas na derby, na Jihlavu, HK nebo Teplice museli nutně do práce a na Brno jim zase vyjde volno?
    To je tak strašně smutný! :[

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 12:17 |  
      1 4

      Jestli dobře cítím ironii tak moc pěkný :o)

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      TSeguinTS     před 7 lety 08.05.2017 13:14 |  
      1 4

      Palec hore :-))

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      skori (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 13:42 |  
      10 2

      Skvělý komentář.... Maeden má jistě 2 děti, bydlí 200 km od Prahy a chodí na každý zápas. Pochopitelně má permici. Já tyhle lidi co nechodí na každý zápas neodsuzuji a to vzhledem k tomu, že můžou na tom být tak jak píši. Já třeba permici nemám, ale absolvoval jsem zatím všechny jarní zápasy kromě Jablonce - pochopitelně i poháry s Karvinou a Zlínem - a to byla zoufalá návštěva. Na podzim jsem chodil poctivě. Ale prostě někdy musím být s rodinou a nedávám to. Proto permici nemám. Takže jsem horší Slávista než ostatní?

      • Re: Bohemians - Slavia 1:3

        Maeden (přítel SN)     před 7 lety 08.05.2017 19:46 |  
        3 3

        Slávista, co nechodí na každý zápas, má permici, protože si snadno spočítá, že se mu vyplatí, i kdyby přišel jen na půlku zápasů. Navíc tím dává najevo, že mu na Slavii opravdu záleží. Taky jsem to tak měl před pár lety, prostě jsem permici platil dál a neřešil jsem, jestli nakonec budu o nějakou tu stovku v plusu nebo v mínusu. A to jsme hráli s Cicmanem a Nitrianským o udržení.

        Kdo bydlí víc jak dvě hodiny cesty daleko, má můj hluboký respekt, pokud se objeví třeba jen třikrát za sezónu. Ze zkušeností bych řekl, že naprostá většina těchto lidí je v OP a k lístkům se dostanou. Pokud byl někdo "příliš sexy" na to, aby si zařizoval členství nebo se mu nechce platit příspěvky v závratné výši 300,-/rok (přičemž se mu jen ve slevách za ty tři lístky minimálně stovka vrátí zpátky, o slevách ve Fanshopu atd. nemluvě), pak bude mít smolíka.

        Pak jsou ještě takoví, co taky "nechodí každý zápas", tedy přesněji řečeno rádi zajdou na derby, Plzeň a když se daří a je hezky, tak třeba ještě i na Duklu, plus samozřejmě nemůžou chybět na EP. A ti budou mít podobný problém.

        Já neurčuju, kdo je větší slávista. Ani kdo bude na Strahově - to oznámí management SKS. Jenom s pobavením konstatuju, že tam budou z velké části chybět lidi neovládající matematiku 4. třídy ZŠ, těžké držgrešle a fanoušci úspěchů. Popřípadě tu budou brečet, kolik museli vysolit svinskému překupníkovi.

  70. Re: Bohemians - Slavia 1:3

    ve_em     před 7 lety 08.05.2017 13:37 |  
    0 0

    To možná bylo myšleno tím 'zmatulování':)))

    • Re: Bohemians - Slavia 1:3

      ve_em     před 7 lety 08.05.2017 13:38 |  
      0 0

      to měla být reakce na carfi-sks. mea culpa.