Hráči Slavie

Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

Stoper Michael Lüftner přestoupí po konci sezóny do týmu dánského mistra FC Kodaň. Slavii tak opustí po pouhém půlroce.

Přestup Michaela Lüftnera je nečekaný zásah do kádru pro příští sezónu. Asi málokdo čekal, že stoper, který si vybojoval v zimní přípravě místo v základní sestavě, odejde již v létě. Navíc je pravděpodobné, že Slavii v létě opustí také druhý stoper základní sestavy Simon Deli, a tak se bude muset před předkolem Ligy mistrů sehrávat úplně nová stoperská dvojice. Lüfnter je také druhým hráčem Slavie, o kterém je známo, že v létě jistě odejde - tím prvním je Antonín Barák, který podepsal smlouvu v Udine již v zimní přestávce. Médii proběhlo, že výstupní klauzule Michaela Lüftnera byla nastavena na 1,5 milionu Euro, Slavia na něm tedy rozhodně vydělá, sportovně to ale znamená pro letní přestupní období výzvu nalézt minimálně podobně kvalitního středního obránce.

Pro zbývající dvě ligová kola ale zůstává Lüftner trenérům Slavie k dispozici, jeho kontrakt v Kodani začne platit až 1. července.

Ohlasy Michaela Lüftnera, generálního ředitele Martina Kroba a předsedy představenstva Slavie Jaroslava Tvrdíka si přečtěte v přiloženém článku na oficiálním webu.

Komentáře (226)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Novi.sks     před 7 lety 15.05.2017 15:10 |  
    1 1

    Hmm...

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Kunetice     před 7 lety 15.05.2017 15:15 |  
      5 0

      Tak Slavia se mu bude opouštět těžko!? Hmm...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Jachym     před 7 lety 15.05.2017 15:17 |  
        4 0

        Tady se vznáší duch Čapouna...:-D

  2. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Komix     před 7 lety 15.05.2017 15:16 |  
    14 2

    Charakter 4/10...

  3. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    malan (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:18 |  
    23 6

    "Tož běž, bež, val val, už sa nevracaj, takový lidi já tady nepotřebuju!!!"

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Borris     před 7 lety 15.05.2017 20:03 |  
      3 0

      Napadla mě úplně stejná věta malane....

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 21:27 |  
        0 0

        Pánové, neblázněte, za tím je jeho agent, každý přestup = provize pro jeho managera. Naše vedení si bude muset stanovit jasnou koncepci a tím i jasná pravidla u hráčů přicházejících do Slavie.

  4. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Mates204     před 7 lety 15.05.2017 15:19 |  
    3 0

    Škoda. Bohužel Kodaň je atraktivnější než my. Jasně v článku říká, že ho zlomilo, že Kodaň má vyprodáno každej zápas... to my asi nikdy mít nebudem, holt v Česku se na fotbal nechodí tolik jako na západě no.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Sešívaný     před 7 lety 15.05.2017 15:27 |  
      14 0

      Tak to nevím, co mu nakecali. Mají stadion pro 38 tisíc lidí a průměrná návštěvnost podle Wikipedie byla za minulou sezónu 15500, což není tak velký rozdíl oproti Slavii. My máme za celou sezónu 11500 a na jaro to myslím bude kolem 14000. Myslím si, že 14000 na našem stadionu bude lepší atmoška než 15500 na stadionu, který má skoro 40 tisíc...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:10 |  
        0 0

        Když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají.Jak jen ti naši předci byli inteligentní.
        A druhé zjištění,které ale známe všichni moc dobře:Hráčští agenti jsou hrobaři českého fotbalu.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 17:41 |  
      2 0

      Nějak ten přestup zdůvodnit musíš, i když všichni ví, že jde jen o prachy. Když Sýkora zdůvodňoval v zimě Slavii, tak se nad tím také většina lidí pousmála.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Pava1     před 7 lety 15.05.2017 18:49 |  
        0 0

        on asi myslel v kantýně

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Sracken     před 7 lety 16.05.2017 08:31 |  
      2 0

      Co je to za lži. Ani náhodou nemají vyprodáno každý zápas, je to totální lež, průměr mají lehce nad námi - 11 428 diváků. Prosím, neposlouchejme tyhle bláboly. Dánská liga je pod naší, Kodaň je tam samozřejmě velmi nadprůměrný tým, ale není to tým, který by převyšoval výrazně naši Top 3. Michael tam míří hlavně proto, že ho omámil agent, který si na tom slušně vydělá. My jsme udělali chybu, že u spousty hráčů nemáme jejich setrvání pod kontrolou. Opce u více než 3 hráčů týmu je nebezpečná, protože v případě uplatnění nemá člověk žádnou šanci je udržet, zvláště pokud je stanovena pod, nebo těsně nad tržní cenou.

  5. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Thane (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:22 |  
    1 0

    Bez pochyb ztrata a problem k reseni na leto. Pokud by odesel jeste Deli nebo Ngadeu tak to bude velka vyzva pred predkoly poharu..

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      smely (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:40 |  
      2 0

      na stopera se stahne Frydrych, stejne je to puvodne stoper a na pravyho beka se vrati z hostovani Holik... + urcite nekoho mame "v planu" tipuju na leto cca 5 - 6 posil....

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        daadyy     před 7 lety 15.05.2017 15:46 |  
        1 0

        Bořil může hrát taky vpravo, Ngadeu může jít taky na stopera..Možností je podle mě víc.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Arutha     před 7 lety 15.05.2017 17:27 |  
        1 0

        Holík, který nehrává ani v Karviné?

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Fačín     před 7 lety 15.05.2017 18:02 |  
          0 3

          Ano, ten. Co v posledním zápase vyrovnal proti Spartě po pár minutách na hřišti.

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            Arutha     před 7 lety 15.05.2017 18:27 |  
            2 0

            A to podle Vás stačí na to, aby mohl hrát v základu Slavie?

            • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

              Fačín     před 7 lety 15.05.2017 19:01 |  
              0 1

              A to jsem někde řekl? Resp. napsal..?

              • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 10:43 |  
                0 0

                Z toho komentáře to tak znělo ;-)

                • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                  Fačín     před 7 lety 16.05.2017 11:57 |  
                  0 1

                  Mimochodem, do základu ve Slavii ho postavil pan Uhrin a to rovnou do evropských pohárů...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:13 |  
        0 0

        Jenže sehranost zvláště v obraně je důležitá a nejde to nějak časově překlenout.

  6. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    1rytir     před 7 lety 15.05.2017 15:23 |  
    21 1

    Pokud máme být tým minimálně středoevropského formátu a hrát každým rokem v Evropě, potom pro naše hráče nemůže být Kodaň konkurentem. Jsem rád, že nic podobného už u nových smluv nehrozí. Jinak kluka, který by byl třeba i zlatý, ale po půl sezoně nám s klidem v duši ukáže záda, mít ve Slavii nemusím.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Kunetice     před 7 lety 15.05.2017 15:34 |  
      2 0

      Naprostý souhlas.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:56 |  
      4 0

      Takový klub se holt musí chvilku budovat - ani Řím nepostavili za den ...

      Říkal jsem si o Kodani to samé, ale v současné době je holt jistým mistrem, tudíž účastníkem mistrovské části kvalifikace LM... a obávám se, že bude i nasazena .... Takže konkurentem více než zdatným...

      Koeficient se počítá pět let zpět, takže nejméně tak dlouho nám bude trvat, než budeme mít koef na úrovni Kodaně ... bohužel... :-)

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Sracken     před 7 lety 16.05.2017 08:33 |  
        3 0

        Ano, klub se musí budovat, přesně tak. A proto by ti nejperspektivnější hráči měli zůstávat, nebo odcházet za takovou řachu, že za to koupíme tři jiné, z nichž třeba 1-2 vyjdou.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2017 09:33 |  
          2 0

          Tohle je vždycky hrozně citlivé téma...

          Výši té výstupní klauzule jsme si přece nevymysleli my - Lüftner k nám přišel za osm mega, protože měl tuhle výstupní klauzuli ve smlouvě s Teplicemi... a evidentně tedy trval na tom, že podobnou bude mít i u nás - tedy z našeho pohledu ne "takovou řachu"

          Takže jsme měli dvě možnosti: Buď na to kývnout a riskovat, že nám za půl roku uteče za tyhle "směšné peníze", tak jako utekl Teplicím... a nebo ho nechat být...

          Dovedeš si představit, že by ho jeho agent se stejnými podmínkami dohodil Plzni? Jaké by se tu rozjelo haló, že jsme úplně mimo, když jsme si nechali utéct takového stopera... Ano potom bychom se mohli smát, že jim po půl roce utekl, ale celé jaro bychom koukali na to, jak hraje tam... třeba... :-)

          A na druhou stranu chápu i jeho - fotbalový život je krátký, musí se zabezpečit... a teď můžeš vidět, že Škodovi jsme zatrhli emiráty, Deliho nepouštíme už třetí přestupové období... Vzpomeň si, kolik hráčů mělo k něčemu našlápnuto a když ho jeho klub nepustil, tak šli herně dolů a ve finále skončili jako průměrní hráči....

          jako líto mi to je, ale chápu, že právě mladě a perspektivní hráče dlouho neudržíme - musíme mít ostru z hráčů, kteří už nemají našlápnuto na velký klub... a k nim dosazovat mlaďochy, kteří se budou chtít zlepšovat právě s vidinou toho, že by mohli jít za lepším...

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            JS (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 10:00 |  
            1 2

            Pod toto bych se podepsal. Ačkoliv si myslím, že jsme mohli alespoň lépe ulicitovat výši té klauzule. Protože pro Kodaň nebo kluby z bundesligy je 1,5 mil EUR a 2,5 mil EUR asi kosmetický rozdíl, ale pro nás to je další posila...

            • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

              Travinho     před 7 lety 16.05.2017 10:25 |  
              0 0

              To si úplně nemyslím, že by pro někoho bylo 25 mega kosmetických. Zvlášť když tyto týmy si vybírají třeba z pěti vyrovnaných stoperů.

  7. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Fačín     před 7 lety 15.05.2017 15:26 |  
    7 1

    No, jak jsem již jednou psal, hráči odcházejí a přicházejí.. Ale přece jen mě překvapuje, že odchází už po jednom jaru, z jeho pohledu navíc poměrně vydařeném. Nedá se nic dělat, holt si seženeme někoho lepšího.

    Finančně na něm vyděláme, na druhou stranu se mi ta cena zdá přeci jen poněkud nízká. Při srovnání s prodeji Sparty (Brabec..) jsme za velmi chudé příbuzné.

    Zajímavé je, že odcházejí mladí hráči a to ti, co přišli před nedávnem - Barák a Lüftner. Pokud jsme je kupovali s vidinou brzkého prodeje, na kterém vyděláme, tak OK, ale pokud jsme je kupovali jako stavební kámen základní jedenáctky, tak je to asi trošku škoda..

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 17:43 |  
      2 0

      Potřebovali jsme rychle naplnit kádr kvalitou, tak jsme kývli i na všelijakou vydřidušskou klauzuli od agentů. Teď už je vyjednávací pozice silnější.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 18:11 |  
        1 0

        Myslím, že zrovna Lüftner nepřišel tady, abychom rychle zaplnili nějakou díru v sestavě, ale jako budoucího člena A-týmu.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:19 |  
      0 0

      Tak nemusím být žádný znalec ani věštec ,ale zrovna Tondu a Michala jsme kupovali do budoucí kostry týmu,v žádném případě na nějaký výdělek,zvláště ne na výdělek,který je z hlediska našeho čínského majitele zcela nicotný.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Sracken     před 7 lety 16.05.2017 20:06 |  
        0 0

        A proto byla fatální chyba tam souhlasit s takovou opcí. Opce má smysl v případě Higuaín na 100 milionů Eur. Juventus to dal, ale Neapol se může smát, za to koupí tři mladší šutéry evropské extratřídy. My budem poslouchat Páníka, jak chce za Jugase 40 milionů a ten od nás výstupní klauzuli 30.

  8. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    malan (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:27 |  
    19 4

    Na poslední dva zápasy bych dal k Delimu Bílka. Deli se vedle Lüftnera viditelně zhoršil. Chybí komunikace a byl by to impuls pro ostatní.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Robinator     před 7 lety 15.05.2017 15:35 |  
      1 0

      presne, souhlas

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Kunetice     před 7 lety 15.05.2017 15:38 |  
      9 0

      Bílek tam měl hrát již poslední tři zápasy!

  9. Michael

    lassiter     před 7 lety 15.05.2017 15:28 |  
    11 0

    Vyprodáno každý zápas, hmm... Průměrná návštěva v základní části ligy je 13.169 lidí na stadionu pro 38 tisíc, tak jestli ho tohle zlomilo, tak aby nebyl chlapec zklamanej...
    Předpokládám, že Kodaň dostaneme v předkole, takže příští rok asi nic Míšo.

    • Re: Michael

      Kunetice     před 7 lety 15.05.2017 15:40 |  
      4 0

      Přál bych si Kodaň v předkole to ale má jeden háček - musíme vyhrát titul aby jsme byli v mistrovské části s Kodaní.

  10. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Hermód     před 7 lety 15.05.2017 15:34 |  
    1 0

    Tak tohle asi nikdy nepochopím, ale co.. Člověk nemusí chápat vše :-)))) Jinak rodiče jsou asi šťastní ne ? #budenovaobrana

  11. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Robinator     před 7 lety 15.05.2017 15:34 |  
    3 1

    no uz toho tu bylo napsano dost..Brabec za sto micu..nadejny reprezentant do 21 let za polovinu...je mi blivno..ale jemu se nedivim, ja kdybych byl mlady hrac a mel tu moznost..utikal bych odtud, az by se za mnou prasilo

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:39 |  
      2 0

      Co za polovinu... za třetinu!

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Robinator     před 7 lety 15.05.2017 15:43 |  
        0 0

        jeste hur..je to fakt skoda..na druhou stranu, o to vic bude zajimave dalsi prestupove obdobi :))

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:11 |  
      4 0

      Panebože, proč ho furt srovnáváte s Brabcem?

      1) Brabec hrál několik sezon evropské poháry, což cenu hráče objektivně zvyšuje.
      2) Měl start za repre.
      3) A především neměl ve smlouvě výstupní klauzuli.

      Samozřejmě, že Lüftnerova cena je mnohem víc než 1,5 milionu euro. Ale přes doložku ve smlouvě nejede vlak. A velmi pravděpodobně si jí tam protlačil agent s tím, že kdybychom to takhle nevzali, tak šel rovnou ven a my bychom teď neměli vůbec nic.

      Představa, že naše vedení dá do smlouvy s kapitánem U-21 jen tak z plezíru nízko nastavenou přestupní doložku, je komická.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Robinator     před 7 lety 15.05.2017 16:21 |  
        2 0

        mela tam byt vyssi castka...nicmene tvrdik si to uvedomuje..takze si je vedom chyby a priste se tomu klub vyvaruje
        s brabcem proto, ze luftner je jeste lepsi...brabec mi vdycky prisel jako uplne obyc stoper..nic uplne extra

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:42 |  
          2 0

          Ve fotbale není vždy kvalita hráče přímo úměrná ceně...

          Brabec je odchovanec rudých, tomu prostě v osmnácti narvali nějakou smlouvu, kterou stále obnovovali - my jsme měli podstatně horší vyjednávací pozici...

          Kdybychom tam chtěli vyšší položku, tak by mohl agent říci, že ho rovnou pošle do zahraničí...

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:22 |  
          1 0

          Mně Brabec přišel jako nekopa,no ale co bys chtěl od beka RB.

  12. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:36 |  
    5 0

    Co si tady namlouváte ? Prostě mu nabídli víc peněz ve smluvě .

  13. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    vyseptala_analni_sbijecka     před 7 lety 15.05.2017 15:36 |  
    8 1

    Luftner jde do pryč po pouhém půlroce, Barák si dohodnul přestup po roce, kdy značnou část ani nenastupoval v základu...tady je něco principiálně špatně. jinak je to škoda, ale jak říkal už Sir Alex, žádný hráč není větší než klub.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      jarmik     před 7 lety 16.05.2017 06:37 |  
      1 0

      1) Odchází po méně než půl roce, ne po roce... 2) Žádný hráč není větší než klub a Luftner pro mě není ani v top 3 naší obrany...

  14. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Sešívaný     před 7 lety 15.05.2017 15:40 |  
    11 0

    Nedávno jsem četl článek, že by se Slavia měla smířit s tím, že bude fungovat jako výtah pro hráče do lepších lig a nepřeplácet je, aby zůstali. Asi ano, ale ty ligy by měly být anglická, italská, německá, španělská, francouzská. Ne dánská. A hráč by ideálně neměl odcházet po pár měsících.
    Posily se nám docela povedly, ale toto je prostě špatně. Doufám, že to Slavia opravdu zakomponuje do své přestupové politiky a deal s přicházejícími hráči bude, že první musí ve Slavii něco odvést. Ne, že se bijou, jací jsou velcí slávisti a za půl roku jdou s klidným srdcem do klubu, kde si polepší jen inkrementálně.
    Vím, že fotbal je dnes především byznys, ale pořád si vážím hráčů, jako byl třeba Kalivoda, pro které nosit náš dres něco znamená.
    Na Lüftnerovi jsme vyloženě neprodělali, takže nemá smysl si trhat vlasy. Mělo by to být ale ponaučení do příště, že takto dobrý tým nevybudujeme.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Heretic (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:47 |  
      4 2

      Na druhou stranu pro Kalivodu byla Slavia strop, kdyby dostal tuhle nabídku, tak se zachová stejně. Jestli ne, tak je ještě k tomu slabý duchem.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Sešívaný     před 7 lety 15.05.2017 15:55 |  
        5 0

        Nemám problém, když hráč odehraje několik sezón, jde vidět, že je to jeho strop, tak si jde vydělat prachy do nějaké skandinávské ligy, když se naskytne příležitost. A věřím tomu, že by šel i Kalivoda. Ale už se mi nechce věřit tomu, že by po třech měsících v áčku s vidinou LM Kalivoda utekl někam do Kodaně.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:25 |  
          1 0

          No tak ona ta Kodaň má tu ligu mistrů přeci jenom "jistější" - už tutový mistr s lepším koeficientem...

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            Sešívaný     před 7 lety 15.05.2017 16:51 |  
            5 0

            O to lepší by byl ten pocit, kdybychom je dostali v kvalifikaci jako nenasazený tým, a vyřadili je :-)

            • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

              dupy77     před 7 lety 15.05.2017 18:02 |  
              3 0

              To bych si moc přál. Já jsem na něj strašně nasranej plnou hubu keců a pak zdrhá po půl roce. Doufám že už za nás nenastoupí

              • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                roygrey     před 7 lety 15.05.2017 19:50 |  
                1 0

                Ale no tak. Přejme mu to. Škoda by už byl taky pryč kdyby mu nenasypali.

                • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                  Borris     před 7 lety 15.05.2017 20:11 |  
                  4 0

                  Jenže Škoďák tu něco odehrál a dokázal a hodně toho pro Slavii udělal, ten by si to zahraničí tehdy zasloužil a každý mu to tehdy přál, i když to všechny mrzelo, že by odešel. Ale co tady dokázal Lüftner...?

                  • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                    roygrey     před 7 lety 15.05.2017 21:03 |  
                    1 0

                    Dobrá. Právě proto že tu byl Lüftner tak krátce mi nestihl ani přirůst k srdci. Ale nadávat mu nemusíme.

                • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                  dupy77     před 7 lety 16.05.2017 16:28 |  
                  0 0

                  Ale já mu přeci nenadávám, jen píši že jsem nasranej a jak říká Boris, škodovce bych to moc přál za to co pro Slavii odvedl

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      smely (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:15 |  
      5 1

      taky z toho nejsem moc nadsenej, ale ruku na srdce, at se nam to libi nebo ne, zivotni uroven v Dansku je nekde jinde nez u nas a pokud dostane kdokoliv nabidku na 5 let smlouvy za x-nasobne vetsi plat, tak s tim nikdo nic neudela, ty doby, kdy hraci nemohli ven do 30 a este museli mit neco odkopano v repre jsou davno pryc, nedelam si prilis iluze, ze kdyby v 76tym moh jit Franta Vesely ven ( a ze by urcite moh) tak by tu zustal kopat dalsich 7 sezon (nebo kolik)...takze bych to Luftnerovi nezalival i kdyz pro nas fanousky je to tezko zkousnutelny a malo pochopitelny...svetu ( bohuzel ) proste vladnou penize...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:24 |  
        4 0

        Františkovi Veselému bylo v roce 1976 už třiatřicet (ročník narození 1943)... větší zájem o něj asi mohl být v roce 1969, kdy výrazně pomohl v kvalifikaci na MS v Mexiku... Pokud se nepletu, tak hlavně barážový zápas s Maďarskem na neutrální půdě byl vysloveně jeho majstrštyk... :-)

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          smely (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:27 |  
          0 0

          Jasne, nebyl uplne idealni priklad :-) , ale v principu asi chapes co sem chtel rict, ne... ? :-)

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:44 |  
            1 0

            Samozřejmě - v současném systému smluv nám mohl Ivo Knoflíček utéci poté, co si vystřílel korunu krále střelců v roce 1985... a Luboš Kubík po dvou gólech za repre do sítě Švýcarů :-)... Takhle museli oba vzít kramle rok před převratem :-)

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Sešívaný     před 7 lety 15.05.2017 16:49 |  
        2 0

        Nemyslím si, že by mezi ním v Dánsku a dobře placeným hráčem ve Slavii byl takový zásadní rozdíl v čistém příjmu. Zaprvé skandinávské celky neplatí zdaleka tak jako ve vyspělých ligách, zadruhé je tam vysoké zdanění vysokopříjmových a zatřetí jsou tam vysoké životní náklady.
        Ani bych se nedivil, kdyby na tom byl takový Deli ve výsledku finančně líp než Lüftner v Kodani. Je jasné, že jako mlaďoch dostal mnohem menší peníze než Deli a odchod do Dánska se možná jevila jako nejsnadnější cesta, jak si plat zvýšit.
        Možná se mohl se Slavií domluvit, že mu navýší plat, ale odstraní nebo zvýší se ta klauzule. To by byl přijatelný kompromis. Na druhou stranu možná to nakonec odmítla Slavia, protože přeplácení hráčů nedělá dlouhodobě dobrotu.
        Teď už to nemá cenu řešit. Jenom doufám, že za něj přivedou stejnou nebo lepší náhradu a upraví smluvní politiku do budoucna.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:28 |  
      0 0

      finančně jsme na něm neprodělali,ale třeba já jsem na něm prodělal.Včera jsem byl na pivě a najednou,kdo to leze z kanálů a oni to sralťánci.A už jsou na koni:"Co jste to za mančaft,že u vás pořádnej fotbalista nevydrží?A to chcete hrát v Evropě?"

  15. hodně štěstí

    daadyy     před 7 lety 15.05.2017 15:40 |  
    1 1

    Jinak, nehodnotili ve Sportu při přestupu Luftnerův charakter jako špatný? Nebo si to pletu s jiným hráčem?:)
    Každopádně hodně štěstí v novém angažmá, do posledních 2 zápasů dej vše a pomož týmu k titulu.

  16. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Kenny     před 7 lety 15.05.2017 15:41 |  
    2 10

    Tak nevím, jestli mě naše vedení s tím vyhlášeným budováním mančaftu a stavěním na mladejch netahalo za fusekli. Neříkám to rád, ale takhle dělat fotbal je diletantství. I když se divím, že mě to Tvrdíkovo ohlašování sestav a přestupů na Twitru nevarovalo.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 21:35 |  
      3 0

      Jestli Ti nákup za osm a prodej za čtyřicet přijde jako diletanství.... Tak asi musíš být v životě hodně úspěšný obchodník...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 21:43 |  
        4 0

        1000 % p.a. - na takovém obchodu pracuju celý život a ještě se mi nic takového nepodařilo :-)

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Kenny     před 7 lety 16.05.2017 18:43 |  
        1 1

        Jestli měříš úspěšnost výhodnými prodeji, pak nás taková Sparta jasně válcuje. Ale proč nebyla víc jak deset let v lize mistrů a titul je pro ni taky cizí slovo? Takhle bys chtěl aby to fungovalo i u nás? Nejsem vůbec žádnej obchodník,ale nějakou dobu jsem pracoval v oddíle a myslím, že se mi celkem dařilo. Ovšem budovat mančaft, znamenalo sehnat nadějný mládí, namíchat se zkušeností a nějakou dobu je nechat sehrát. A možná tomu houby rozumím, ale tvrdím, že Lüftner by nám za rok vydělal dvojnásobek. A jestli Tvrdík řekl, že nový formát smluv už tohle neumožní, tak se dá předpokládat že není dvakrát spokojenej s tím jakou smlouvu měl Lüftner. Pro mě prostě dělanou diletantem.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2017 20:51 |  
          1 0

          Budování mančaftu určitě rozumíš - já s Tebou souhlasím, ale obávám se, že tohle je jiná liga, než jakýkoliv oddíl .... Když se v tom točej veliký peníze, tak musíš nejenom budovat a shánět hráče, ale jsi omezen i financemi

          Nevidím důvod proč by měla být smlouva dělaná diletantem... prostě tady byli tyhle podmínky, které ML požadoval (nebo jeho agent) a my jsme na ně mohli buď přistoupit, nebo ne

          Podle mého názoru jsme měli jenom dvě možnosti:
          První, kterou jsme udělali ... vzali jsme frajera na jeho výstupní klauzuli, kterou měl v Teplicích (8 mega) ... a museli jsme souhlasit s požadavkem, že chce ve smlouvě s námi taktéž výstupní klauzuli a to na 40 mega... Pořád je to pětinásobek... Takže celkem slušné zacházení...
          A nebo druhou... požadavek neakceptovat a nechat být...

          při druhé variantě mohl jaro odehrát už v zahraničí, nebo třeba v Plzni, či Spartě....

          Jsem přesvědčen o tom, že varianta, že bychom Michaela podepsali a při tom nebyla v jeho smlouvě výstupní klauzule (a tudíž bychom na něm mohli za rok vydělat dvojnásobek, jak se snažíš naznačit) ... prostě vůbec nebyla možná....

          V daném okamžiku si musíš položit na jednu misku vah fakt, že získáváš levně kvalitního frajera, kterého by si za ty prachy mohla dovolit i konkurence.... a na druhou riziko, že, když se chytí, může odejít velice rychle a za peníz, na kterém sice vyděláš, ale ne tolik, kolik bys mohl....

          U nás převážila první možnost - tedy že jsme ho chtěli i s tím rizikem .... Ono mezi námi asi nikdo nepředpokládal, že se chytne tak rychle, že posadí Bílka na lávku a Frýďu udrží na pravém beku... Já tedy po prvních přátelácích rozhodně ne...

          Za to, jak jsem psal jinde, dovedu si představit ten humbuk, jaký že nám to utekl pleyer, kdybychom ho kvůli požadavku na klauzuli nechali jít a on zakotvil u konkurence...

          Podle slov Tvrdíka se zdá, že teď už na podobnou požadavek nepřistoupí... což může vést k tomu, že příští borec s touhle podmínkou skončí za řekou.... Je to dobře, nebo ne? Kdo ví :-)

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            Kenny     před 7 lety 16.05.2017 23:11 |  
            0 0

            Jasně, že profi soutěže jsou trochu jiná liga a lítaj tam jiný prachy, o tom není třeba diskutovat. Ale já měl dojem, že právě mi těma financema moc omezený nejsme. To by snad nemohl přijít např. GVK. No možná se pletu. Každopádně jsem se blbě vyjádřil. Připadá mi chyba na tu smlouvu přistoupit. Koupíš borce u kterého se to může vyvíjet jen dvěma směry. Buď mu to půjde, takže někdo uplatní výstupní klauzuli a za chvíli musíš shánět novýho, znova ho zabudovat do mančaftu a ztrácíš tím čas ( tak se prostě mužstvo nevybuduje ) a nebo mu to nepůjde a tím pádem ho až tak moc nepotřebuješ. Nevěřím, že kupujeme kluka o kterým si myslíme, že se hned tak rychle nechytí. Teď půjdem do pohárů s nesehraným týmem a můžem zase naopak něco prodělat. A mám velkou obavu abychom nepros*ali titul. Ať si říká kdo chce na tom klukovi je vidět že už je hlavou jinde ( to je taky jeden z možných důsledků, který je potřeba brát v potaz ).Takový góly jako poslední dobou bysme na začátku jara nedostali. Africký kluci už toho maj plný brejle, protože jedou bez zimní pauzy a pořádný přípravy a celej ten štít před Pavlenkou má najednou problémů až až. Takže nechtěl jsem do našeho vedení nějak moc kérovat, ale my musíme mančaft nejdřív vybudovat a až potom si můžem dovolit ho jemně obměňovat. Takže brát v týhle fázi někoho s výstupní klauzulí je podle mě nesmysl.
            Jinak si myslím, že to probíhalo přesně jak předpokládáš. Jen bych prostě šel jiným směrem.

  17. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Komix     před 7 lety 15.05.2017 15:43 |  
    8 3

    Ale co.. babička, která je odmalička velikou fanynkou kodaňského klubu si pobrečí štěstím, Michael se ještě stihne párkrát na hřišti pomodlit a všichni budou zas spokojený..

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:30 |  
      0 0

      Moje babička zase strašně moc fandila Udinese,takže všeobecná spokojenost s přestupy.

  18. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:48 |  
    4 4

    Tady to byla prostě velká chyba vedení. Dávat do smlouvy klauzuli na 1,5M €, když ho čeká ME U21... To, že byl koupen za polovinu výstupní klauzule není vůbec správný argument. Barák byl koupen za ''pár'' miliónu a kdyby měl klauzuli na necelý 1M €, tak by se tady taky chválilo za vydařený nákup-prodej?

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      daadyy     před 7 lety 15.05.2017 15:49 |  
      4 0

      Třeba by nepřišel kdyby tam tu klauzuli neměl a šel by ven rovnou z Teplic..

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Alanor (admin)     před 7 lety 15.05.2017 15:54 |  
        7 6

        Přesně tak. Z vedení tam nikdo nízkou klauzuli jen tak nedal.

        A velká chyba? Půl roku nám tu odvádí dobré výkony, vyděláme na něm desítky mega. Mohli jsme mít toto, nebo nic. A i kdybych věděl, že odejde takhle rychle, tak bych ho v zimě bral, protože i tak na tom Slavia vydělala, než kdyby ho neangažovala vůbec.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 10:57 |  
          0 0

          V tomhle s tebou naprosto nesouhlasím. Kdybys to býval věděl, stejně bys jej přivedl? Naprosto nekoncepční práce, která nás může stát během podzimu poháry. Sežeň kvalitního stopera, který se během několika týdnů zapracuje a pomůže nám do skupiny LM, případně EL. No, bude to fuška a bojím se, abychom na to nedojeli.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:34 |  
          0 0

          a co třeba koupit někoho,kdo byl míň na ráně a těch půl roku by se obrana patřičně sehrála?Nebo tam prostě nechat Bilase,myslím že by to hůř neodkopal,ale Michala JŠ stavěl jako budoucí oporu a tak ml přednost.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:56 |  
        3 2

        Klauzule tam být může, ale ne tak nízká...

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Alanor (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:03 |  
          3 1

          Jak píše kolega výše, kdyby byla klauzule vyšší, tak ti sem Lüftner nepůjde a přestoupí rovnou do zahraničí. Myslíš si, že do těch smluv někdo dává ze srandy nižší částky?

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:10 |  
            3 2

            Je to o kompromisech...
            Slavia: ''Prodloužím ti smlouvu o 2 roky a můžeš si nechat klauzuli na 1,5M€, bereš?''
            Lüftner: ''Beru!''
            Hráč přece nepůjde do Dánska, protože se zápas co zápas vyprodává dolní prstenec(nebo celý stadión?), ale zpravidla kvůli penězům (což je logické a zřejmé)... nebo pak je druhá varianta, že z Dánska je lepší cesta do Anglie/Německa/Itálie/Francie/Španělska než od nás.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:18 |  
      1 1

      nebyl koupen za polovinu výstupní klauzule, ale za pětinu...

      Já chápu, že tyhle dva zlomky se snadno zamění... tak pro jistotu:

      1/2=0,5... a 1/5=0,2

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:35 |  
        1 1

        Neboj, dělit umím... dokonce i derivovat či integrovat.
        Zpět ke Slavii, pokud ty zlomky patří k Barákovi, tak se omlouvám, ale nevěděl jsem pořizovací cenu do Slavie, ale spíš se mělo jednat o příklad. Když se tedy chválí 100% zhodnocení u Lüftnera, jestli by se tak chválilo i u Baráka.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:51 |  
          1 0

          No tak Lüftner měl i v Teplicích výstupní klauzuli - a na něj jsme ho dostali k nám.. za osm mega, což je za kluka, co pravidelně hraje v reprezentační jedenadvacítce celkem málo...

          my jsme tedy vydělali 32 mega.... Ano, dalo by se vydělat víc... a nebo mu přestup zatrhnout a mohli jsme dopadnout, jako rudí s Konatém...

          Zjevně viděl, že tahle praxe je pro něj lepší, než klauzuli nemít a potom se handrkovat, když mám naději přestoupit...

          Barák k nám šel taky za osm a odchází za osmdesát...

          samozřejmě nikdo z fanoušků z toho není nadšen, ale je otázkou, jestli je lepší mít tu hráče, kteří vědí, že Slavia je "strop" a výš už nepůjdou - maximálně na konec kariéry do Turecka... a nebo dravce, kteří se chtějí zlepšovat a při lepší nabídce nám holt zamávají....

          Asi je potřeba mix obojího... Kostru musí tvořit hráči, u nichž už víme, že nám za lepším neutečou.... a okolo nich se musí točit mladíci s ambicemi na zahraničí...

          A teď ti mladíci vidí, že to od nás ven jde...

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:58 |  
            0 0

            Aha, takže ta 1/5 patřila k Lüftnerovi, já měl nějak zafixováno, že sem přišel okolo 17M Kč. Pokud tedy přišel za cenu, kterou uvádíš, tak to přišel zadarmo.
            Třeba se najde nějaký srdcař, kterému ''stačí'' si splnit celoživotní sen a hrát ''jen'' za Slavii. I Totti mohl jít za lepším a zůstal věrný svému týmu, i když určitě dostával nabídky z kvalitnějších týmů.

            • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

              kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 21:33 |  
              0 0

              Přišel za levno, protože měl výstupní klauzuli - to bylo pro nás dobré... a teď odchází relativně také za levno, protože měl výstupní klauzuli.. :-)

              Totti možná, Hamšík to samé... Ale co si budeme povídat, AS Roma, či Neapol, to je přeci jenom Italská liga... ta je o hodně jinde, než naše :-)

              • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 21:35 |  
                0 0

                :-) přesně tak

              • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 21:39 |  
                0 0

                Ano je jinde, ale jsou lepší týmy(kvalitou i platově), nové výzvy(jiná liga) a stejně zůstal věrný.

                • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 15.05.2017 21:45 |  
                  0 0

                  Jasně, ale pravidelným nastupováním v Italské lize se prostě zabezpečíš na celý život a možná i na několik generací.... viz třeba Pavel Nedvěd.... To už si člověk může "dovolit" být srdcařem :-)

  19. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Noddik     před 7 lety 15.05.2017 15:48 |  
    8 1

    Takze Jugase k nam a hnedka!!! Po Barakovi dalsi hrac co po pul roce utika do ciziny. Za me zklamani tema recma, ktere rikaj, kdyz přistupují k nam,jak jsou od mala slavisti atd. Kdyby to bylo tech reci, ok chapu,cizina, lepsi penize atd, ale at nam tady při prestupu k nam nemazou med kolem huby

  20. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    qwertz0099     před 7 lety 15.05.2017 15:48 |  
    3 0

    Holt se nedá nic dělat. Život jde dál. Pokud odejde i Deli, tak by bylo dobré na stopera stáhnout MNN nebo si pořídit někoho ze zahraničí. K tomu stoperovi bych poté nejaraději viděl českého středního obránce (pokud nevyužijeme hráče z vlastních zdrojů)..bohužel kvalitou z ligy je na tom na Slavii akorát Jakub Jugas (+možná Jeřábek nebo Štětina) a ten půjde podle důkazů spíše do Sparty.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      qwertz0099     před 7 lety 15.05.2017 15:51 |  
      0 0

      Pardon Štětina je ze Slovenska...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Fačín     před 7 lety 15.05.2017 16:27 |  
        0 1

        Hlavně to není Štětina, ale Štetina.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Tealc     před 7 lety 15.05.2017 19:22 |  
      2 0

      Štetinu jsem hodně sledoval teď v malém derby a vážně to není hráč pro nás. Jeho předností je postava a důraz, ale nemá rychlost ani techniku.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Fačín     před 7 lety 15.05.2017 19:25 |  
        1 1

        Musím souhlasit, taky se mi moc nelíbil. Na slovenské stopery nemám dobré vzpomínky (Bortel, Cicman,...). Touto cestou bych šel nerad. Kvalitativně prosím výrazně výš..

  21. Mladí hráči

    Alanor (admin)     před 7 lety 15.05.2017 15:50 |  
    20 3

    Já jsem to tu již psal, že na mladých hráčích se tým stavět nedá. Pokud přivedeme opravdu špičkové, což se nám zatím i celkem daří, tak rychle vyletí a Slavia jim bude za chvíli malá. Obecně si myslím, že držet hráče proti jejich vůli není řešením (ale měli by tu být aspoň ten rok a půl jako Barák, Lüftner byl speciální případ, kdy byl k mání za výborných podmínek, ale sám měl tedy taky silnou pozici ve vyjednávání).

    Pro klub našeho formátu nejvíce práce odvedou hráči střední generaci, kteří se sice vypracovali na špičku ligy, ale příliš pozdě na to, aby přišel velký přestup. Platí to pro Škodu, aktuálně i třeba pro Hušbauera, na Letné zase pro Lafatu (tam ten přínos srovnejte se Schickem, kde to sice Sparta podělala, ale pro samotného hráče byl přestup ven dobrý, protože by ho už jen brzdila). Ze stejného soudku mi přišel třeba příchod Floa, u něhož byl a je potenciál, že by mohl být špičkovým hráčem pro naši ligu a zároveň by mohl ve Slavii vydržet delší dobu.

    Tím neříkám, že bychom měli rezignovat na nákup mladých hráčů. Právě naopak! Jen na nich nemůže stát kostra týmu a musíme počítat s tím, že pokud budou opravdu dobří, tak jsou do značné míry prodejním artiklem a do důchodu tu nebudou.

    • Re: Mladí hráči

      daadyy     před 7 lety 15.05.2017 15:56 |  
      4 0

      Přesně, pro mladé kvalitní ambiciozní hráče budeme vždycky jen přestupní stanice. I když třeba Kodaň mi nepřijde jako kdovíjaké lákadlo..

    • Re: Mladí hráči

      Petrus (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:05 |  
      3 0

      Absolutní souhlas! Za sebe ještě musím dodat, že Luftner sice hrál dobře, ale nemám ho za zásadní článek našeho kádru. Pokud za něj v létě přijde stejně kvalitní, nebo i lepší stoper, budu spokojený, protože i když máme silného majitele, je v rámci rozumného fungování klubu dobře, že dokážeme hráče levně koupit a následně zhodnotit (byť jasně, bylo by lepší, kdyby šel ven ještě dráž).

    • Re: Mladí hráči

      VanDel     před 7 lety 15.05.2017 16:33 |  
      3 4

      Nesouhlasím, na mladých se zcela jistě stavět dá. Jenom se to prostě musí umět. Pokud tedy chceme jít touhle cestou "mladých", tak se tomu musíme ještě hodně přiučit, jak nám ukázal případ Barák a teď Lüftner. Jako příklad se koukněte na tuhle sestavu Ajaxu z tohoto víkendového zápasu, ve kterém Ajax bojoval na dálku o titul s Feyenoordem, bohužel ani výhra 3:1 jim nestačila, ten věkový průměr je to něco neskutečného: https://twitter.com/Squawka/status/863728015888572416

      • Re: Mladí hráči

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:37 |  
        2 0

        S podobně ''starou'' sestavou postoupili i do finále Evropské ligy, ale tam měli jednoho starého mazáka(30 let), který jim ten průměr trošku zvednul.

        • Re: Mladí hráči

          VanDel     před 7 lety 15.05.2017 16:43 |  
          1 2

          Tak tak. A je třeba zdůraznit, je Ajax je v posledních letech také "pouze" taková přestupní stanice do lepších evropských týmů, takže rotace hráčů tam je také. Ale dělaná rozumně, ne při každé první nabídce.

          • Re: Mladí hráči

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:47 |  
            0 0

            Tak Slavia je (a bude) taky přestupní stanice, i když by dosahovala kvalit vyšších kvalit, tak jen hráči nebudou přestupovat do Udinese či Kodaně, ale do Southamptonu, St. Etienne nebo do Schalke.

      • Re: Mladí hráči

        Alanor (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:41 |  
        1 0

        Jasně, to je obdivuhodné, ale pro Slavii teď prostě nerealistické. V Česku není takový výběr z kvalitních mladých hráčů a ty zahraniční na této úrovni sem prostě nedostaneš.

        • Re: Mladí hráči

          VanDel     před 7 lety 15.05.2017 16:49 |  
          1 1

          Já samozřejmě nečekam podobný počet mladých i u nás. Jenom jsem to ale uvedl jako příklad, že bychom se podobné cesty vůbec neměli bát. V Česku samozřejmě tak početná kvalitní základna není, ale mít dobře proskautované Slovensko by stálo za to, tam by se dala ulovit slušná kvalita v mladém věku. Podívejte se, kolik slováků hraje v zahraničí. Chce to mít ale nějak dobře podchyceno.

    • Re: Mladí hráči

      Fačín     před 7 lety 15.05.2017 16:34 |  
      2 1

      Souhlasím. A obávám se, aby podobně rychle neodešel i Sýkora.

  22. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 15:58 |  
    14 4

    To bylo keců, jaký je Slávista...vydrží tu půl roku a frnk. Hlavně, že se tu někteří furt obouváte do Hušbauera, který třeba o sobě to, že je slávista netvrdí, ale vždycky hraje nadoraz, Lüftner by se od něj mohl učit. Doufám, že už se v našich barvách neukáže, žoldáky nepotřebujeme. Kdyby tu vydržel 2-3 roky, bylo by to ok, ale takhle? Doufám, že další posily tyto klauzule nemají...především Sýkora a Ngadeu.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      daadyy     před 7 lety 15.05.2017 15:59 |  
      3 0

      U Sýkory bych tomu zrovna věřil. Ten se vidí někde v Barceloně :)

  23. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    chrobak     před 7 lety 15.05.2017 16:00 |  
    5 0

    Dovolím si připomenout hlasy při jeho příchodu, že se jedná o zbytečný příchod,. A že jich nebylo málo. Když si proberete rozhovory s hráči, tak každý druhý se netají tím, že chce ven. že někdo nejde není tím, že by mu zlomilo srdce opustit Slavii, ale proto že nemá nabídku.
    Bude ještě chvíli trvat, než budeme v situaci, že pro bude pro ně Slavia lákavější než týmy úrovně Kodaně. Nic nejde hned. Taky je potřeba vzít v úvahu, že teď se tým hodně doplňoval a taky chvíli potrvá než nebude tlak na posílení a bude možné raději příchod odmítnout, než připustit obdobné díry ve smlouvě.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 22:26 |  
      0 0

      +1

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        goofy38     před 7 lety 16.05.2017 10:40 |  
        0 0

        Palec nahoru! :)

  24. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    mudrc     před 7 lety 15.05.2017 16:03 |  
    24 1

    Bez znalosti formy hráčů, to předesílám, bych v sobotu upřednostnil Bílka, pokud to situace umožňuje. Když už Michael musel odejít, tak se měl agent postarat o lepší načasování zveřejnění přestupu. Aby hráč teď, když (alespoň doufám) všichni upínají své síly k zisku titulu, opustil tým a odletěl do Kodaně na zdravotní prohlídku, to se mi zdá nefér a rozhodně to neznačí že by byl s týmem na jedné lodi. To načasování samotného podpisu, ale i uveřejnění je prostě špatně.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:11 |  
      11 2

      podivej se na penaltu a Luftnera v popredi. Ten ten titul chce a ne ze ne! Urcite verim, ze pro nej udela prvni posledni! Myslim, ze je s tymem na jedne lodi a naopak to pro ostatni hrace je velkou motivaci. jsou tu skauti ze zapadnich tymu, sleduji a delaji si poznamky

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        donford     před 7 lety 15.05.2017 17:50 |  
        0 0

        Jedna věc mi nesedí, tedy spíš vede k obavám. ... jsou tu skauti ze západních týmů, sledují .... Horko těžko jsme slepili team, a ani ne všechny z našich luhů a hájů, ale když si nás skauti rozeberou, u nás ho opravdu už neslepíme, není kde brát (správně Jugas a Štetina, Hejda? Hejrovský?) S otazníky, asi nám je neprodaj a pak jména Hořava, Vukadinovič, ti nepřesvědčují, Mihálik?, do prespektivy?, Trávník? - Můžou tihle hráči tvořit mužstvo pro Evropu? A jinak jiné u nás nevidím. A zase z celé Evropy - dobré nezaplatíme a hned z těch zbývajících z udělat sehrané mužstvo, no nevím. Barák a Lüftner mohli a měli jít nahoru. Už pro nás nejsou.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Kenny     před 7 lety 15.05.2017 19:34 |  
        3 0

        Titul určitě chce. Bylo by to proti logice dělat sport a nechtít vyhrávat. Ale všechno kolem toho přestupu by zamotalo hlavu mnohem zkušenějšímu hráči a co potom mladýmu klukovi? Na jeho soustředěnosti je to kurevsky znát, ať si říká že to není pravda. Teď potřebujem hráče s čistou hlavou.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 23:50 |  
          2 0

          Je pravda, že poslední 3-4 zápasy šly jeho výkony hodně dolů...

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:24 |  
      4 0

      Mohlo by to i vysvětlovat jeho výkonnostní pokles v posledním měsíci. Když kolem hráče víří přestupové spekulace, tak to na klidu nepřidá, zvlášť u mladého kluka. Za všechny příklady; vzpomeňte si na výkon Milana Škody minulou sezonu v Brně.

      JŠVCD mám trošku za zlé, že na hřiště neposlal Bílka, jestliže toto věděl. Mohl a měl předpokládat, že se to může odrazit na Lüftnerově psychice (zvlášť v kombinaci s bojem o titul). Tím víc jsem se utvrdil v přesvědčení, které jsem vyjádřil už v příspěvku u zápasového článku s Duklou; Bílek by měl jít na Lüftnerův úkor na poslední dvě kola do základu. Jestli teď naše celá defenzivní činnost něco potřebuje, tak uklidnit - a v tomto směru nevidím nikoho vhodnějšího než kapitána a nejstaršího člena kádru.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 16:39 |  
        3 0

        Škoda byl v jiné situaci... jelikož ho Slavia (když to přeženu) vyvedla z letadla.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Martin 58     před 7 lety 15.05.2017 20:02 |  
        0 0

        Ja bych spíše upřednostnil obranu Bořil, Frydrych, Deli, Flo. Bílek dlouho nehrál a zase mezitím o něco zestárnul. Frydrych je pro mě pořád víc stoper a dynamičtější než Bílek.

  25. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    mooody     před 7 lety 15.05.2017 16:06 |  
    21 0

    Michaelovi to přeju. Pro Slavii to nebyl obchod se špatným ziskem. ALE... tak nějak bych čekal, že tým, kterému chybí dvě kola do konce sezony a hraje o titul, věnuje každej moment maximálnímu soustředění, ladění taktiky, tužení party. A najednou si klíčový obránce na dva dny odskočí do Kodaně - prochází prohlídkou, ladí smlouvu, jedná s agentem.

    Vždyť podobné věci přece jdou v úplném klidu dořešit za 14 dní a s čistou hlavou.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 19:46 |  
      3 0

      Ono je to monžá dobře. Má jasno a jisto a může hrát naplno o titul.
      Kdyby věděl, že třeba dva dny po posledním zápase ho čeká zdravotí prohlídka tak pak by opravdu hrozilo, že nebude hrát naplno.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        TSeguinTS     před 7 lety 15.05.2017 22:30 |  
        0 0

        Přesně tak, snad tvá odpověď nezapadne. Takto se to řeší vždy, pokud hráč podepisuje před skončením sezony.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bongor     před 7 lety 16.05.2017 19:57 |  
      0 0

      Především ale zase viním agenta.Pokud byl o Michala takový zájem,tak by ty dva týdny klidně mohli kodanští počkat.Ale agent se asi rozklepal ,že by mohl přijít o svůj groš.

  26. chjo

    VanDel     před 7 lety 15.05.2017 16:12 |  
    24 2

    Takže vzhledem k téhle informaci a k jeho "formě" v posledních zápasech bych ho zbylé dva zápasy nechal sedět a opět dal na plac Bílka................apropos Lüftnere, opravdu trapně teď vyznívají ty tvoje srdceryvné žblebty o tom, jaký jsi slávista, jak byl táta dojatej a máma ronila slzy jak hrachy, když jsi jim oznámil že přestupuješ do Slávie. Prakticky nic sis tady neodmakal a při první, celkem ubohé, zahraniční příležitost bereš kramle. Prakticky žádnou stopu jsi ve Slávii nezanechal, ale to je tvoje volba.

    • Re: chjo

      donford     před 7 lety 15.05.2017 16:43 |  
      3 0

      Sákryš a zrovna dnes je euro vůči koruně nejníž od listopadu 2013! Za 26,47 Kč! Eště na něm nevyděláme! :-)
      Ale jinak vážně - dnes jsem četl povídání s Filipem Novákem, že se snaží po dvou letech prchnout z dánské do jiné ligy, aby neustrnul. Tedy ne jako Venca Kadlec, jenž se vrátil zpět do Sparty, aby tu mohl lenošit, ale Filip spíš pokukuje po Itálii, Francii, Německu, Anglii. Takže je pro něj Dánsko jen přestupní stanici. Nám by se taky hodil. :-)

      • Re: chjo

        VanDel     před 7 lety 15.05.2017 16:52 |  
        2 1

        Novák by byl hodně dobrá posila, ale jak sám uvádíš, tak má rozum a kouká po lepším zahraničí. Není to podobné vyhráblo jako Kadlec, aby se v tomhle věku vracel jak spráskanej pes zpátky do Čech.

        • Re: chjo

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 18:35 |  
          1 0

          Takže Novák má rozum a Lüftner je trapnej...:-)

          • Lüftner

            donford     před 7 lety 15.05.2017 19:01 |  
            1 0

            plus minus by mu srovnatelné zápasy mohla nabídnout po letošní lize i Slavia a jejich liga zase tak kouzelná není, právě jen s výraznou převahou Kodaně, proto i F. Novák vidí, že pokud chce růst, musí vandrovat dál. Takže je to asi především o penězích. Jen nutno si uvědomit, že daně v Dánsku a v sousedním Norsku paří k nejvyšším na světě. Proto např. hrubý příjem v Dánsku 30 tisíc dánských přepočtený na 100 tisíc Kč, není zase tak extrovní. Ty daně tam jsou fakt šílené. A dát 1000 dánských korun za slušnou (nikoliv excelentní) večeři ve třech je běžné.

            • Re: Lüftner

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 19:52 |  
              1 3

              Ahoj donforde, neznám jeho budoucí plat, ale bude nejspíš lepší než tady i po zdanění. Navíc smlouva na 5 let. Píšu to níže. Zvažoval pro a proti a nakonec odešel. A určitě ne proto, že by fandil jako malý víc Kodani než Slavii. Navíc má v tuto chvíli větší šance dostat se do lepší ligy z Kodaně než od nás.

          • Re: chjo

            VanDel     před 7 lety 15.05.2017 19:03 |  
            0 1

            Tobě přijde touha jít hrát do Itálie, Francie, Německa nebo Anglie srovnatelná s touhou jít hrát do Dánska ??

            • Re: chjo

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 19:53 |  
              0 0

              Ahoj vandel, viz výše, níže :-)

        • Re: chjo

          bongor     před 7 lety 16.05.2017 20:00 |  
          0 0

          Vracel by se ale daleko výš,než odkud odcházel.Pro něj by to mohl být krok nahoru,žádná ostuda jakou jsme viděli u Vašýka.

    • Re: chjo

      Borris     před 7 lety 15.05.2017 20:28 |  
      0 0

      Kde se mám pod ttvůj příspěvek podepsat?

  27. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Ondráš     před 7 lety 15.05.2017 16:43 |  
    4 1

    Koukám, že sem tady asi jedinej, komu to nevadí..mě popravdě úplně nepřesvědčil, takže ani necítím nějakou hořkost. prostě tak to je a věřím, že seženeme lepšího obránce..když by to byl ten Jugas, byl bych nadšenej (ale ten už je asi jednou nohou u buzen).
    Každopádně mu přeju, ať se mu daří. Jako lídr je Bílek určitě lepší, ale trochu se bojím té výkonnosti, rychlosti apod. Jak jsem měl možnost ho viděl v poháru s Karvinou, tak jeho výkon byl strašidelnej..takže nedovedu odhadnout, jak se teď jeví na tréninku. Každopádně organizaci a pořádek v obraně si sjedná jako nikdo.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Borris     před 7 lety 15.05.2017 20:32 |  
      3 0

      Kdyby měl být jednou nohou u rumunů, tak by podle mě nepsal, po tom co nás se Zlínem vyřadil z poháru, že nám fAndí v boji o titul.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 21:02 |  
        0 0

        tak Sparta je ze hry o titul už venku dávno :)) Dal nám přednost před Plzní...

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Borris     před 7 lety 16.05.2017 00:28 |  
          0 0

          Tak jasný, ale kdyby měl být už dohodnutý s rumuna, tak vzhledem k rivalitě tohle z hubyvůbec nevypustí ne?

  28. Posily

    qwertz0099     před 7 lety 15.05.2017 16:49 |  
    2 3

    Nevíte jinak všeobecně něco o vytipovaných hráčech Slavie? Věřím, že z Čech se zajimáme o Jugase, Štětinu nebo Maška. Ze zahraničí o Václava Černého. Nevíte i jiná jména? Jsem hrozně zvědavý... :)

    • Re: Posily

      qwertz0099     před 7 lety 15.05.2017 16:51 |  
      0 0

      Oprava: Štetinu

    • Re: Posily

      Alanor (admin)     před 7 lety 15.05.2017 16:56 |  
      6 1

      Doufám, že o Maška se už nezajímáme. Tomu se povedlo asi prvních pět zápasů, co přišel do Bohemky. Teď na jaře je příšernej.

      • Re: Posily

        Alanor (admin)     před 7 lety 15.05.2017 17:00 |  
        2 0

        Leda ho zkusit zadarmo, kdyby mu neplatila smlouva pro 2. ligu. :)

      • Re: Posily

        pinochet     před 7 lety 15.05.2017 21:01 |  
        0 0

        Jestli někoho z Bohemky, tak jedině Havla.

    • Re: Posily

      donford     před 7 lety 15.05.2017 17:00 |  
      3 0

      Tak Jugas a Štetina (proti nám) se mi líbili, ale Mašek proti nám i včera proti Teplicím mě nijak neuhranul. Ale zase je mladý a určitě při vlastní svědomitosti poroste. Ovšem oporou střední řady na mezinárodní úrovni, to mu ještě dost chybí. Ovšem nezatracuji!! Zatím je to takové běhavé tintě. To bejval Rosický taky.

    • Re: Posily

      TSeguinTS     před 7 lety 15.05.2017 17:05 |  
      4 0

      Já musím říct, že se na přestupové období těším snad minimálně tolik, jako na závěr sezony. Koho koupíme ví asi jen pánové Krob, Šilhavý a Tvrdík, plus určitě deník sport.

    • Re: Posily

      Crispo     před 7 lety 15.05.2017 17:21 |  
      6 4

      A já doufám, že o Štetinu se nezajímáme ani náhodou, o Maška možná, ale mladé průměrné nezkušené hráče opravdu nepotřebujem.
      Potřebujem zkušené kvalitní hráče ze zahraničí jestli chceme hrát fotbal přesahující hranice Berbrligy...

      • Re: Posily

        JS (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 22:30 |  
        2 6

        Jako kdybych četl půl roku starý příspěvek o Luftnerovi.

        Štětina je nadprůměrný stoper, který určitě má na lepší, než českou ligu.

        • Re: Posily

          Crispo     před 7 lety 15.05.2017 22:56 |  
          0 0

          Až na to že mu bude letos 26 let, a zkušenosti má jen z české nebo slovenské ligy, kromě dvou zápasů za Charkov. V čem bude na stoperu lepší než Frydrych???

          • Re: Posily

            JS (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 23:15 |  
            2 1

            No tak teď se tady nadává, že 20 letí hráči budou chtít po roce pryč. A 26 je zase starý nebo co? V šestadvaceti má před sebou na stoperu klidně čtyři pět šest let na top úrovni. Lepší než Frydrych bude s fyzičkou, výdrží, dostupováním. Proti nám hrál výborně, Mešši se s ním hodně pral a většinou byl pokrytý. Frydrych navíc za poslední rok hrál na stoperu minimálně. Luftner měl také zkušenosti jen z české ligy. Pořád nevidím, proč by neměl být posilou.

            • Re: Posily

              Crispo     před 7 lety 16.05.2017 00:33 |  
              1 0

              Myslel jsem ten věk ve srovnání s Lüftnerem, který je v "21" a něco v ČR už taky odehrál, má potenciál se výrazně zlepšovat.
              Měli jsme proti Dukle asi čtyři tutovky plus dvě hodně slibné šance, nevšiml jsem si že by stopeři Dukly hráli něco extra. Štetina zavinil penaltu a i ty nakopávané míče si často dokázal o dvě hlavy menší Muris pokrýt, když zmiňuješ vzájemný zápas.
              Proti Štetinovi osobně nic nemám, jestli k nám přijde tak s tím nic nenadělám, jen jej nepovažuju za hráče který pozvedne obrannou hru. Dle mého momentálně potřebujem vůdce, dirigenta obrany do pohárových zápasů, Štetina není lídr pro Slavii...
              Frydrycha bych na stopera stavěl v případě pokud neseženem náhradu za Lüftnera, ale z toho strach nemám, jen bych nevsázel na hráče z české ligy, kromě toho Jugase například, ten se jako lídr jeví...

    • Re: Posily

      mirecek1111     před 7 lety 15.05.2017 18:36 |  
      4 0

      Když se podíváme na možné soupeře v záveřečném předkole LM i EL, tak je zřejmé, že pokud nepřivedeme 2-3 elitní hráče z venčí, tak zřejmě nemáme šanci. Tvrdík někde psal, že to v létě bude "velké", tak na tom snad pracují.

      Máme šílený koeficient, Plzeň by do té LM s našim současným kádrem a lehčím letním posílením projela jak nůž máslem, ale my to jako nenasazení budeme mít složité jak do LM tak EL. Na stránkách coen je to přehledně rozepsáno.

      Takže musíme hledat posily. A v lize je určitě nenajdeme. V lize bychom každopádně měli pokračovat se stahováním toho nejlepšího kolem 18-21 let. Jednoznačně se nabízí Mihalík (u něj může být ale už pozdě, cena mu zřejmě hodně rychle roste), a pak se nabízí např. Chaluš z Příbrami, nebo ten mladý černoch z Dukly. Ale tam to můžem být komplikovanější když zřejmě patří Belgičanům.

      Elitní hráče musíme ale přivést ze zahraničí. Jsem hodně zvědavý koho během jara vyskautovali :) Jednoznačně potřebujeme rovnocennou konkurenci k Milanovi do útoku a náhradu za Baráka. No a teď bohužel už i stopera.

  29. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    lassiter     před 7 lety 15.05.2017 17:04 |  
    25 0

    Stejně jako vůbec si nějak nedokážu představit, že by někde na západě řešil hráč přestup tři kola před koncem a rajzoval po Evropě na zdravotní prohlídky, když doma hraje o titul. Přijde mi to od Lüftnera, jeho agenta i Kodaně strašně zvláštní a neprofesionální. Chápal bych, kdyby jim tam za týden začínala liga, ale končí tam stejně jako u nás, fakt divný.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Crispo     před 7 lety 15.05.2017 17:27 |  
      15 0

      Je to neprofesionální, co na to říct jiného? Přesně jak píšeš, tady se bojuje o titul a frajer si v klidu řeší přestup do Kodaně.
      Do poslední chvíle jsem věřil že se nedomluví a budoucnost Slavie převáží nad vyprodaným stadionem v Dánsku. Tady se nebudou hrát pravidelně poháry, o titul atd.? Každý svého štěstí strůjce, ale aby mu ta Slavia za rok nechyběla. Je mi jasné že hráč není živ ze jména a historie svého zaměstnavatele, ale čekají nás poháry, možná titul, vypadá to na zářivou budoucnost, výplaty nadstandartní, a přes to je to málo, táta s mámou jsou určitě zase dojatí...

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Martin 58     před 7 lety 15.05.2017 20:13 |  
      7 0

      Velmi trefne. Měl jsem ty kluky rád, Baráka i Lüftnera, ale brzy po nich neštěkne ani slávistickej pes. Jako trenér bych velmi zvažoval jejich nasazení do dvou posledních kol, už jenom kvůli signálu dovnitř mužstva.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Travinho     před 7 lety 16.05.2017 10:28 |  
        0 0

        Na druhou stranu je těžké tam dát nerozehraného Bílka. Lüftner si to proti Dukle odehrál docela v pohodě.

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Martin 58     před 7 lety 16.05.2017 10:39 |  
          1 0

          Na stadionu jsem to tak přesně neviděl, ale v TV byl při vyrovnávacím gólu Dukly velmi nepředvídavý a nedůrazný, zejména v situaci, kdy se musel do boku vydat Deli.

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            kjandourek (admin)     před 7 lety 16.05.2017 12:18 |  
            0 0

            mě přišlo, že kdyby byl důraznější.... tak si mohl tak maximálně dát vlastence... To už by se přezdívky JV Rais asi nezbavil...

  30. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    travel (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 17:28 |  
    8 0

    Taky mě mrzí ,že hráči odchází od nás tak brzo,i když se to snažím chápat.Nejvíc by mě,ale mrzel odchod Pavlenky.Asi si teď někteří budete směrem ke mně ťukat na čelo,ale mně by odchod Pavlenky mrzel víc než Deliho,či MNM.Doufám,že JT a Krob se z toho poučí,či přijde zkušený,kvalitní a nezkažený sportovní ředitel.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Jachym     před 7 lety 15.05.2017 17:31 |  
      8 0

      Já si na čelo neťukám, naopak významně pokyvuji hlavou. Považuji Pavlenku za náš největší klenot. Ale raději bychom to neměli zde ventilovat, nebo bude v tomto duchu zítra palcový titulek ve Sportu...:-))

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        afro     před 7 lety 15.05.2017 22:32 |  
        1 0

        Zapomnel jsi napsat, ze jsi ho dal na prvni misto v ankete slavista podzimu nebo co to bylo za obdobi. :-) Ale jinak souhlasim s travelem i s tebou, ze Pavlenka je nepostradatelny a po letech jsem co se tyce brankarskeho postu v naprostem klidu a netrnu jestli neprijde nejaka minela. Ale mohl by zlepsit odkopy...

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Jachym     před 7 lety 15.05.2017 23:36 |  
          0 0

          Uvažoval jsem, že to zmíním, ale už si myslím, že jsem se v tomto ohledu pochválil dost a jakékoli opakování by bylo pro všechny otravné:-) Tebe ale chválím za dobrou paměť...:-) Na některých fotkách mi Pavlenka vzhledem dokonce vzdáleně připomíná Pláničku. Důležité je, že se tak stále častěji děje i jeho výkony. A zase Škoďák mi na jedné fotce (jak v majestátní pozici ve vzduchu hlavičkuje) z kampaně "Spolu jsme silnější" připomněl slavného Pepiho:-) U něho ale bude to dohánění naší legendy o dost těžší...

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            afro     před 7 lety 16.05.2017 07:43 |  
            2 0

            :-) Ad Škoda) Ani vlastně nevím, jestli se to smí, připomínat Pepiho. Ivan nikdy nespí... :-)

  31. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    yuta_watase01     před 7 lety 15.05.2017 17:52 |  
    9 0

    Jsem velmi zklamán...Nezajímá mě žádná klauzule ani nic dalšího. Kdyby se Luftner nebil do prsou, jaký je to slávista tělem a duší, tak to možná pochopím, ale takhle ne...Očekávám, že ještě odejde Deli, pak bude chtít i Ngadeu, odchází Barák a možná ještě Škoda se Zmrhalem, ale Milan když už tak dlouho vydržel, tak ty evropský poháry u nás - myslím, že prostě zůstane...

    Luftner mě zklamal, navíc poslední 3 zápasy myšlenkama mimo, spoustu zběsilých skluzů a faulů, ať si jde...však v Kodani bude litovat, že nezůstal v SKS a že prohloupil...

    Doufám, že vedení pečlivě sleduje trh hráčů a přivede adekvátní náhradu, budeme muset hodně posílit...a hlavně se zas a znova sehrávat, což není zrovna úplně ideální

  32. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    afro     před 7 lety 15.05.2017 18:17 |  
    14 0

    Jako obchod za vstupnich podminek asi fajn, ale pro fanousky, kteri v casech, kdy se klubismu vsichni muzou jen vysmat je odchod, resp. uprk hrace u ktereho jsme vsichni doufali v mozny silnejsi vztah k nasemu klubu velke zklamani. A to nemluvim o komplikacich s opetovnou prestavbou kadru na pozicich, na kterych jsme to neocekavali.
    #kdybysnemelplnouhubukecu...

  33. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    sicilianbrno     před 7 lety 15.05.2017 18:29 |  
    1 0

    Pro quelhara: a to vis odkud ze nejspis odejde i Deli? Ja sem nikde nic nezaznamenal a myslim si ze Deli urcite zustane a zabojuje o evropu, nebo mas jine info?

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 22:43 |  
      0 0

      Deli má ve smlouvě taktéž výstupní klauzuli, tzn. pokud ji někdo položí na stůl, tak jde.

  34. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    sicilianbrno     před 7 lety 15.05.2017 18:42 |  
    0 0

    Jinak za Luftnera jak vetsina tu chce Jugase, jinak stopera z ceske ligy zadneho. Jenom pokud by nastala situace ze by zlin vyhral pohar a diky manchesteru se mu podarilo jit rovnou do evropske ligy, tak by asi chtel zustal pul rok ve zline a majitel by našrouboval cenu hodne vysoko, viz vuk v zime.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 20:56 |  
      1 1

      mě by se líbil Chaluš z Příbrami. Pokud Starkovci sestoupí nemusel by být moc drahý a věřím, že příslib má... No a třeba zkusit Simiče, alespoň na hostovačku :)

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        lukas8 (admin)     před 7 lety 16.05.2017 18:52 |  
        0 0

        Simić nepůje. Chtěli jsme ho, ale on se teď nechce vracet do ČR. Má za sebou velmi úspěšné hostování v Belgii a zanedlouho bude ME U21. Poté bych řekl, že přijdou velmi zajímavé nabídky a třeba se budeme hodně divit :D

  35. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 19:02 |  
    2 0

    Třeba v létě znova skončíme v Teplicích a tentokrát půjde k nám Jeřábek. Dle TM nemá agenta, tudíž by s ním šly vyjednat lepší podmínky.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      sicilianbrno     před 7 lety 15.05.2017 22:16 |  
      1 4

      Jeřábek...dobrý :-) To už mužeš do slavie vzít cokoliv a mužeme hrát o třetí čtvrý flek....

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        TSeguinTS     před 7 lety 15.05.2017 22:28 |  
        3 0

        Jen klid, sportovní vedení jistě chystá zajímavé posily .)

  36. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 19:05 |  
    12 2

    Lüftner odešel, no. Přeju mu to a z mé strany žádné antipatie.
    Odešel z nějakého důvodu. Asi lepší peníze, v tuto chvíli větší šance zahrát si LM, možná větší šance dostat se třeba za dva roky do lepší ligy. A že šel po půl roce u nás, i když nám fandí? Proč bych mu neměl věřit? Co když mu Holenda za tři měsíce zláme nohy? Asi nechce riskovat, že bude živit svou rodinu platem mistra v teplických sklárnách.

    A Sýkora, že se vidí v Barceloně? Nemá na ní, aspoň zatím, ale je to mladý nadějný profesionální fotbalista, tak má své fotbalové sny, co je na tom špatného??
    Někdo tam zmiňoval Hušbauera. Vždyť ten si taky šel zkusit italskou ligu. To je prostě normální. Myslíte, že kdyby na to měl a dostal pětiletou smlouvu např. ze Schalke, že by nešel?

    Smiřte se s tím, že nejsme pupkem světa, a že nám ještě pár let potrvá, aby nám hráči do Kodaně neodcházeli, ale do lepších lig nám dobří mladí hráči budou odcházet vždycky.

    Je na vedení, aby s nadějnými mladými hráči uzavíralo lepší smlouvy a pak aby jim řeklo: "Teď ne, počkej až za půl roku, za rok, až budeme mít minimálně stejně dobrou náhradu nebo jdi, ale za částku, kdy za ni v klidu koupíme adekvátní náhradu a minimálně ještě jednu naději.

    I tak bychom měli nadějné mladé hráče určitě kupovat kvůli kvalitě i kvůli financím. Spoléhat pouze na hráče 26-30, které v zahraničí nikdo nechce, to nám může stačit maximálně na naší ligu, ale v LM bychom po každém zápase platili za kolotoč.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Eskaes     před 7 lety 15.05.2017 19:52 |  
      4 0

      půl roku je ale opravdo málo. Akceptoval bych to jen ve výjimečných případech. Mrzí mě to, že ten potenciál u nás teď rozhodně je a bylo by skvělé mít plný tým hráčů, kteří věří v postup do Evropy a že tím pomohou klubu i sobě. Nejzdravější motivace.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 20:33 |  
        2 0

        Půl roku je moc málo. Ale smlouva byla takto postavená, bohužel.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      roygrey     před 7 lety 15.05.2017 20:00 |  
      3 1

      Naprosto souhlasím. Byl tu málo času, nestihl jsem si ho zamilovat, ale své odkopal. Je poctivý a dává do toho všechno. Já mu to přeju. Můžeš to mít v práci rád, bezva parta a kolektiv, ale dostaneš nabídku jaká se ti zdá lukrativní a vezmeš to.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 20:53 |  
      6 0

      to je právě ono, mně nevadí, že odchází za "lepším" (v případě Kodaně by se o tom navíc dalo úspěšně pochybovat)...mně vadí, že odchází tak brzo, pouze půl roku po příchodu do klubu. V případě odchodu hráčů jako Zmrhal, Škoda, Deli, kteří si tu něco odkopali, bych nemohl říct ani popel a zahraniční angažmá bych jim přál, byť to bude oslabení pro klub. V tomto případě si ale z mého hlediska, ten přestup ještě nezasloužil. Zmiňovaný Hušbauer měl taky ve spartě něco odkopáno když šel do Itálie...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 21:25 |  
        5 1

        Ale za to "nemůžou" hráči, Marweku. Jak Škoda, tak Zmrhal, tak Deli by byli dávno pryč, kdyby je vedení pustilo. Za to se nemůžeme zlobit na Lüftnera. A na Hušbauera přišla nabídka až po sezóně, kdy byl nejlepším střelcem. Kdyby byl nejlepším střelcem dřív, tak by také dřív odešel.

  37. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    rak (přítel SN)     před 7 lety 15.05.2017 23:14 |  
    3 0

    Za mě tedy docela velké zklamání. Přes ty dva vlastence ho mám za dobrého hráče. Dohromady tady neuhrál nic a prchá zrovna do Kodaně. Dánská liga určitě není v průměru lepší než naše. Nic mu to nedá. Tak akorát snad větší prachy. Doufám, že je pravda, že podle nových smluv už to není možné. Teď jsme na tom tedy vydělali. Takto ale žádné slušné mužstvo nevybudujeme, když všichni budou hned prchat pryč. Opravdu jsem znechucen. Náhradu snad seženeme, ale pokud bude zase chtít za pár měsíců pryč, tak k čemu to bude.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 11:22 |  
      0 0

      Já bych byl zase opatrný s tím, že mu to nic nedá. Novák by se z naší ligy do PL nikdy nedostal. Nyní k ní má poměrně blízko.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      bongor     před 7 lety 16.05.2017 20:17 |  
      0 0

      Větší prachy ani náhodou.Proč myslíš,že třeba Milan zůstal.Dostal kompenzaci,kterou si ovšem stoprocentně zasloužil.A s Delim to možná nebude jiné.Jenom ten Zmrhi,to je trošku míň prodejné zboží.

  38. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    TSeguinTS     před 7 lety 15.05.2017 23:32 |  
    4 1

    Obecně.. vemte si, jak běžně hráči rotují a přestupují. V týmech hrající pravidelně skupinu EL každé přestupové období odejde hráčů 7+ a zase tolik jich přijde. Když si vybavím naše odchody poslední okno.. Nikdo (ze základní sestavy). To je rarita a opakovat se to dlouho nebude. Ba naopak udržení základní jedenáctky je spíše ukazatelem, že zas až takový zájem o ty hráče není (i když u nás to spíše ukázalo jak moc chce vedení udržet hráče pohromadě). Já zájem a uskutečněný přestup Lüftnera beru spíše jako pozitivum.

    Navíc u nás se ukázalo, že máme hráčů málo - co kdybychom teď ve středu hráli finále poháru proti Opavě? To by byl prů.er jak vrata. Představte si, jak bychom to teď lepili (zranění Bořil, Mingazov, Alvir, Švento, Škoda napůl) a hovořili o vysokém vytížení a únavě. Rozhodně se nebudu řadit mezi ty, kteří budou po příchodu 6. hráče volat po zastavení, aby se nerozpadla kabina, aby těch zásahů nebylo mnoho, abychom byli nesehraní. Kabina se může rozpadnout i bez zásahu z vnějšku.
    Vyhlížím (s vědomím odchodu Tondy, Lüftnera, pravděpodobně Ngadea a Deliho, možná Sýkory či Zmrhala) každého nového hráče a jen ať jich přijde co nejvíc (né na úkor kvality) a ať hrají ti, kteří se prosadí a adaptují nejlépe.

    PS.: Ne vždy mnoho příchodů znamená nerozvážné rozhazování a málo příchodů znamená citlivé doplnění kádru. Často to dopadne přesně naopak, než jak to novináři označí.

  39. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    jarmik     před 7 lety 16.05.2017 07:06 |  
    2 0

    Když se tu bavíme o posilách, má tu někdo nějaký názor na Davise Ikauniekse z Jihlavy?

    Já o něm vím jen to, že je mu 23 let, je králem střelců Lotyšské ligy 2015 a aktuálně je 5. mezi střelci ligy naší s 9 brankami, přičemž hraje za Jihlavu, která je 2. nejméně potentním týmem ligy (25 g. celkem). Dal v Jihlavě stejně gólů jako Krmenčík v Plzni. V 7 zápasech odehrál méně než 30 minut, ale nastoupil ve všech 28. Tolik ze statistik, jinak jméno znám, ale nemám ho okoukaného. :)

    Napadl mě při pohledu na tabulku střelců, ale jinak nevím, kdo by byl ideální posilou z naší ligy. Mimo jména, která zde padají pravidelně, mě napadá ze záložníků Mehanovič z Jablonce a z obránců Jeřábek z Teplic. I tady ale platí, že o nich nevím mnoho. Jen to, že jsou oba poměrně mladí, stabilně hrají a daří se jim.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 08:58 |  
      1 0

      myslím, že jsem se o něho kdysi zajímali

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 08:58 |  
        0 0

        Ikaunieks

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        qwertz0099     před 7 lety 16.05.2017 22:52 |  
        0 0

        Zajímali, ale místo něho přišel MvB.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      JS (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 09:58 |  
      0 1

      Souhlasím, že to je zajímavý hráč. A ještě bych investoval do toho Uruguayce, co kopal u klokanů a pak ho chtěla Plzeň. Mimochodem se mi líbí i ten Luts, který předvádí v Ďolíčku na rozdíl od ostatních fotbal.

  40. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Maty22     před 7 lety 16.05.2017 08:09 |  
    10 2

    Chudak jeho maminka. Ta jeste nestihla doplakat dojetim nad prestupem k nam a uz aby zase vytahovala kapesnik. Timhle tempem ji za chvili dojdou slzy.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      qwertz0099     před 7 lety 16.05.2017 22:51 |  
      0 1

      Doufám ale, že Lüftnerům nevyplaví byt.

  41. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 08:33 |  
    18 1

    Tak za me,at si Lüftner prestupuje kam chce,kdyz muze a chce. Styskat se mi po nem nebude, i kdyz se mi docela libil.
    Ale fotit se dve kolem pred koncem souteze s cizim dresem,kdyz hrajeme o titul, mi prijde jako ulet. To tam v ty Kodani mohl uz klidne zustat. Tohle se proste nedela a podle me tim urazil svoje stesti a vrati se mu to..
    Jestli je Jirka Bilek zdravotne v poradku a natrenovanej,at jde hrat s kapitanskou paskou.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Borris     před 7 lety 16.05.2017 09:53 |  
      1 0

      Amen..... A palec hore.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      smely (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 10:47 |  
      0 0

      horsi nez odchod Luftnera bude podle me odchod Deliho, kterej pujde na 99% taky, ten ma vystupni klauzuli jeste o pul mega mensi a chce odejit, tzn, , ze pred kvalifikaci LM budeme nuceni tvorit novou stoperskou dvojici a to uz by moh bejt problem...sem zvedavej jak z toho vybruslime...

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        lassiter     před 7 lety 16.05.2017 11:45 |  
        0 0

        To jakože má výstupní klauzuli 1m a z toho jde ještě 50% přes řeku? Jako kdyby měl 1m výkup tak už tady snad dávno není...

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          smely (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 12:07 |  
          2 0

          je to tak, zustal, protoze mu navysili plat, nicmene dalsi kontrakt uz podepsat nechce, JT ho prej marne premlouva, ma nabidky z Francie...50% pres reku neco pro agenta...takze vlastne zadarmo...,

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            lassiter     před 7 lety 16.05.2017 12:30 |  
            2 0

            Já jsem smířenej, že odejde, jen jsem myslel, že to bude za trochu lepších podmínek. Jestli má nabídky na stole, tak je od něj hezký, že se ještě nefotí v cizích dresech a nedává si to do profilovky na instagramu...

  42. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    iwanowicz     před 7 lety 16.05.2017 09:24 |  
    4 0

    Tak tohle je zklamani, myslel jsem, ze na nem postavime obranu pristi rok. A proc to nepodepisou az po skonceni sezony , to taky nechapu..

  43. R

    Sracken     před 7 lety 16.05.2017 10:00 |  
    1 4

    Sehnat kvalitního stopera je těžké, přeji vedení, aby se to podařilo. Mně se líbí Matěj Chaluš, který je na svůj extrémně mladý věk mimořádně klidný, rozvážný, je i rychlý a umí rozehrát. Klidně bych mu věřil i v základu, věk není limit. Jugas se mi líbí pro důraz, hlavy a rychlost, ale nechtěl bych rozebírat Zlín, když bude hrát základní skupinu EL. Na pravém beku bych znovu dal šanci Liboru Holíkovi a případně znovu zauvažoval o Coufalovi. Špartně se nejeví ani univerzální Tregler z Příbrami, ten je s Chalušem takové světlo toho týmu.
    Problém je, že v naší lize asi není mnoho materiálu pro vybudování úspěšného týmu v Evropě, v řadě tak stojí hráči jako Simič, Pavelka, Macek, když budeme uvažovat ve velkém tak, Černý, Kalas, Skalák a otázka je zdraví Kozáka.

    • Re: R

      Travinho     před 7 lety 16.05.2017 10:34 |  
      3 0

      Kozák určitě ne. Ten bude rád, když po něm sáhne Opava. Tolik zdravotních problémů se na něm dost podepsalo. Jinak brát Coufala po tom co půl roku marodí je taky velké riziko. Ale souhlasím, že kraje obrany by potřebovaly oživit.

      • Re: R

        lassiter     před 7 lety 16.05.2017 11:47 |  
        0 0

        Jestli někoho z ligy na kraj, tak Havla z Bohemky, mladý, rychlý, útočný, relativně technický, obě nohy slušné.

        • Re: R

          Travinho     před 7 lety 16.05.2017 12:38 |  
          2 0

          Já nevím, všude ho chválí, ale letos jsem viděl Bohemku třikrát a v každém utkání mi přišel, tak na úrovni Dostála. Je však možné, že jsem viděl blbé zápasy.

    • Re: R

      Fačín     před 7 lety 16.05.2017 12:01 |  
      0 1

      Coufala prosím ne, ten má i na libereckých stránkách přezdívku Zoufal.. A ne nadarmo..

      • Re: R

        Sracken     před 7 lety 16.05.2017 13:51 |  
        1 0

        Sorry, ale na Libereckých stránkách kritizovali dost drsně i Pokorného. To bych vůbec nebral. Nechal bych to odbornících.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      JS (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 12:53 |  
      1 1

      No tak mu nekažte nadšení... :))

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        afro     před 7 lety 16.05.2017 13:56 |  
        3 0

        Ale jo, ať si užívá. Alespoň do doby, než je přejedeme v kvalifikaci do LM. :-)

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          Dobi     před 7 lety 17.05.2017 11:01 |  
          0 2

          Nezlobte se na mě, ale během těch dlouhých let fandění jsem poznal, že inteligence NĚKTERÝCH hráčů je na nízké úrovni, mírně řečeno... A toho využívají, ba přímo zneužívají hyeny, zvané hráčští agenti. U Baráka i Lüftnera je to snad až pravidlem... Třeba ten Míšův vlastenec proti Gablonz.... Já jsem mu jako Tepličákovi fandil, osobně proti němu nic nemám, je jen snad obětí agentů.... No jo... Uvidíme!

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2017 15:43 |  
            0 0

            Dle tebe Barák není inteligentní?

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Sracken     před 7 lety 16.05.2017 13:52 |  
      0 0

      Gratuluju Michaelovi. Tímhle tomu nasazuje korunu. Ani se mi nechce věřit, že to není fake.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 13:59 |  
      4 2

      Aspoň už všichni vidí, proč se modlil během zápasu s Duklou... aby Kodaň nevycouvala. :-)

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 15:42 |  
      0 0

      Uz tam ma zpet zase profilovku v sesivanem dresu,to mohla byt klidne i chybka,kdy odklikl novou fotku jako profilovku..

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Sracken     před 7 lety 16.05.2017 15:44 |  
        6 0

        Řekl bych, že mu spíš někdo vysvětlil, že jeho profesionální smlouva ve Slavii končí 30.6.2017 a je v rozporu s touto smlouvou se veřejně producírovat v oblečení přímého konkurenta v boji o LM s logem jiného sponzora atd.

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      Fačín     před 7 lety 16.05.2017 17:41 |  
      4 2

      No, to si mohl odpustit. Vůbec oznamovat to 2 kola před koncem ligy, kdy jde o titul.. Kloním se i kvůli tomu k variantě, Lüftnera už nestavět. Ale nejspíš nebude moc na výběr a Šilhavý nebude riskovat a Michael hrát bude.

      • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

        Fačín     před 7 lety 16.05.2017 17:44 |  
        0 1

        No a pobavil mě ten kec o plném stadionu Kodaně.. To možná bude koukat, co mu to nakecali...:))

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 18:47 |  
          0 0

          zapatral jsem a mas pravdu,stadion pro 38000 lidi a chodilo na ne doma tento rok prumerne 12000 lidi,takze tam muselo byt poloprazdno :) Agenti toho nakecaji :)

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 18:49 |  
            2 0

            tez tam maji na jeden zapas 7700.. no v Plzni by napsali vyprodano :)

          • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 21:01 |  
            1 0

            pardon,prumer letos 17400,45% kapacity stadionu

        • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 18:53 |  
          0 0

          No a v neposledni rade penize-nemuze tam mit o moc vic,nezli maji nasi nadprumerni plejeri,drazsi naklady a myslim,ze si tam sami plati zdravotni pojisteni,coz je ohromna darda pro profi fotbalisty. Treba bude za rok zpet :)

  44. Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

    zeleznik2     před 7 lety 16.05.2017 16:07 |  
    0 1

    K tomu asi i Deli, takže kdo na jejich místo?Jugas?nebo někdo další...každopádně s tím oznámení o přestupu se mohlo, počkat po sezoně, nebylo to zrovna šťastně načasované...

    • Re: Michael Lüftner po sezóně přestoupí do FC Kodaň

      donford     před 7 lety 16.05.2017 17:07 |  
      1 0

      Pokud za Lüftnera nezískáme Jugase nebo Hejdu, tak vzdor všem nápadům a názorům v české lize adekvátního zástupce (náhradníka) vůbec nevidím.

  45. SKS

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.05.2017 19:10 |  
    3 2

    Vedeni by mohlo zkusit premlouvat hrace nejen navysenim platu,ale i nastinenim blizke budoucnosti,kdy se ze Slavie brzy stane opet minimalne nejlepsi stredoevropsky klub. Ocekavam do boju o LM,at uz z mistrovske,ci z nemistrovske casti,velike posily. Pokud CEFC tu propagaci mysli opravdu vazne ;)

    • Re: SKS

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2017 09:46 |  
      5 0

      Nechci vám brát iluze, ale nemalujete si tu budoucnost klubu až příliš růžově?

      • Re: SKS

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 17.05.2017 17:15 |  
        0 0

        Maluju si ji cervenobile :) CEFC to,dle meho nazoru,s klubem mysli opravdu vazne,posledni 2 roky toho jsou snad dukazem. Dobra investice se stabilne zhodnocuje,kvalitnejsi hraci-lepsi fotbal-vice divaku a tak dal dokola..:) Nejake slavne zahranicni jmeno v lize chybi,kdyz to jde v Polsku,Rumunsku nebo na Ukrajine,musi to jit i u nas. Jen ta samotna historicka Praha je pro cizince lakadlem.