Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 30. kolo

Slávisté to dokázali! Na Strahově porazili Brno přesvědčivě 4:0 a dosáhli na obrovský úspěch v podobě zisku titulu!

Nejdříve k zápasu. Nervozita byla na hráčích patrná jen prvních 25 minut. První vstřelenou brankou z nich tíha okamžiku spadla a na hřišti pak odvedli dominantní výkon a zaslouženě vysoce vyhráli. Za mě tedy poklona, jak hráči nejtěžší poslední krok zvládli. Zisk titulu je pak důstojným zakončením dřívejší dlouholeté anabáze Slavie na Strahově. Kruh se tím krásně uzavřel a nás čeká snad už jen růžová budoucnost doma v Edenu. Atmosféra zápasu byla vynikající, kaňkou je jen nesmyslné používání dělobuchů a dýmovnic. Přesně kvůli tomuto je pyrotechnika na zápasech zakázána i v rozumných formách typu římských svící. Zmínku si zaslouží i rozhodčí, hlavní arbitr Proske pískal naprosto spravedlivě a odvedl výborný výkon. Jen to ukazuje, že když chtějí, tak čeští rozhodčí pískat rozhodně umí. A bohužel i to, že jejich neskutečné minely z minulých sezon jen těžko byly dílem náhody. Ale zakončeme povídání o sudích pozitivně, po změně komise rozhodčích došlo dle mého názoru k velkému posunu správným směrem v řízení zápasů. Chyb bylo méně, zvláště těch očividných, a celkově byly mnohem více rovnoměrně rozprostřeny mezi týmy. Tedy ne, že by se chybovalo jen ve prospěch určitých týmů, jako tomu bylo zvykem v minulých sezonách. Snad bude tento pozitivní trend pokračovat a nevrátíme se do bahna minulých dob s možnou změnou mocenských poměrů v českém fotbale po blížící se valné hromadě.

A teď už se šířeji podívejme na dění v našem klubu za poslední období. Celý vzestup Slavie je jako z pohádky. Předloni jsme se ještě strachovali o záchranu, pak přišla hrozba konkurzu. Tu odvrátili noví majitelé a s postupně posilovaným kádrem jsme nakonec ročník zakončili postupem do evropských pohárů! A nyní za další rok hned titul! Přiznám se, že osobně jsem takto rychlý návrat na vrchol nečekal ani ve snu. Ale tento obrovský úspěch je jen odrazem toho, jak dobře nyní Slavia funguje. Management je postaven na odbornících a zároveň srdcařích, kteří dělají dobrá rozhodnutí ve prospěch Slavie. Skvělou volbou se ukázalo být zejména angažování trenéra Šilhavého, který zatím v lize neprohrál (prozatimních 26 zápasů je rekord Slavie a druhý nejlepší výsledek v rámci historie ligy) a do značné míry nově poskládaný tým dokázal svou klidnou povahou stmelit a dovést ho až na vrchol. V neposlední řadě je třeba vedení také poděkovat za perfektní servis pro fanoušky. Slavia v tom udělala obrovský pokrok, její přístup je ukázkový a my si toho moc vážíme! Tímto bych chtěl za sebe (a jistě s tím budou souhlasit i naši čtenáři) poděkovat pánům Tvrdíkovi, Krobovi, Šilhavému, Syrovátkovi, všem hráčům a vůbec všem ve Slavii za báječný ročník a řadu skvělých zážitků s milovaným klubem! Ještě jednou díky, děláte nám obrovskou radost!

P.S. A neusněte na vavřínech, obhajovat je vždy těžší než dobývat. :)

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Byl to pro něj jednoduchý zápas. Zbrojovka si sice vytvořila dvě slušné příležitosti, ale v obou pálila mimo tři tyče. Pavlenka si tak připsal jen jeden jistý zákrok proti skákavé střele. V závěru předvedl i dobrou kopací techniku, když se nebál přehodit dotírající hráče pasem na Frydrycha. Dnes šestka, za sezonu dvakrát podtržená desítka! Jirka předváděl skvělé výkony bez jediné závažnější chyby.

Michal Frydrych - 8 - V posledních zápasech dvakrát chyboval, sezonu ale zakončil výborně. A ostatně přesně takové od něj bylo i celé jaro! Slavii pomáhal svými góly ze standardních situací, což se potvrdilo i v sobotu, kdy hlavičkou vstřelil nesmírně důležitý první gól! Dozadu pak zvládl celý zápas s přehledem. Michal se na jaře stal jedním z nejpříjemnějších překvapení v sestavě Slavie!

Michael Lüftner - 6 - Musel střídat kvůli zranění zhruba po hodině hry. Do té doby si vedl spolehlivě, dobře zastavil třeba pronikajícího Řezníčka. Prosadil se i v útoku, když po standardce hlavičkoval těsně do boční sítě. Ve Slavii zanechal dobrý dojem, ať se daří v Kodani!

Simon Deli - 7 - Celý zápas odehrál s přehledem, za rozhodnutého stavu se pak pustil do konstruktivnější rozehrávky a vyvážení míče přes protihráče, což mu ve většině případů dobře vycházelo. Celkově patří za poslední roky k největším oporám Slavie a já samozřejmě doufám s ostatními, že sešívaný dres neoblékl v sobotu naposledy.

Jan Bořil - 6 - Zvláště v úvodu měl více starostí s rychlým Přichystalem. Zápas ale zvládl a po přesunutí na pravou stranu na posledních 30 minut hry už neměl problémy vůbec žádné. Do základu se na poslední rozhodující část sezony dostal oprávněně.

Stanislav Tecl - 9 - Úvod angažmá ve Slavii se mu nevydařil a byl oprávněně kritizován. Poslední dva zápasy ale ukázaly, že Standa to v noze má. Už v Mladé Boleslavi odehrál výborný první poločas, proti Brnu mu pak zápas vyloženě sedl a byl nejlepším hráčem Slavie. Vstřelil dvě branky a nutno uznat, že zakončení v obou případech zvládl fantasticky! Snad tím ze sebe Standa setřásl nervozitu z nového velkého angažmá a ukázal předzvěst svých budoucích dobrých výkonů v sešívaném.

Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - S končící sezonou trochu bojoval s poklesem formy, poslední zápasy ale odehrál s velkým přehledem! V první půli na poslední chvíli dvěma skvělými zákroky zastavil rodící se brejk Zbrojovky tři na jednoho. Ve druhé půli si pak připsal dobrou asistenci na Teclův druhý gól a závěrečnou branku pak i sám střelil vydařenou pumelicí z větší vzdálenosti! Celkové hodnocení za sezonu: vynikající posila a jeden ze základních kamenů naší mistrovské sestavy!

Josef Hušbauer - 7 - Opět ukázal, že je na jaře tahounem a patří k nepostradatelným. Staral se o rozehrávku, byl často u míče a vybojoval i několik faulů na svou osobu. Sám se dostal i do několika zakončení - jeho hlavička v úvodu zápasu letěla jen těsně vedle, ale nakonec nás to nemuselo mrzet. Vyslal i povedené střely, se kterými si Veselý s obtížemi dokázal poradit. Ve Slavii zraje jako víno a je čím dál lepší - jaro z jeho strany pak bylo vyloženě vynikající a hlasitě si řekl o nominaci do reprezentace.

Jasmin Ščuk - 6 - V sezoně toho neodehrál tolik, kolik by asi čekal, na čemž mělo značný podíl i zranění z úvodu angažmá, které ho zastavilo v rozletu. Rozhodující zápas si ale Jasmin mohl vychutnat v základní jedenáctce a ačkoliv nepatřil k nejvýraznějším hráčům, tak nezklamal a odvedl dobrý výkon.

Jaromír Zmrhal - 8 - V letošní sezoně dokonal přerod z vyjukaného nevýrazného kluka v reprezentanta, oporu a jedno z nejlepších ligových křídel. Ostatně jeho bilance zní 7 branek a 7 asistencí. Kdo z vás to má? Poslední zápas sezony pak Jardovi vyšel a připsal si povedené asistence na dva první a nejdůležitější góly. I ve zbytku zápasu byl aktivní a krajní obránce s ním měl velké problémy a často rychlostně nestíhal.

Milan Škoda - 6 - Bil se statečně a Slavii pomohl podržením dostatečného počtu míčů. Ale jak sám zmínil v rozhovoru, tak na něm bylo vidět, že se v závěru sezony potýkal se zdravotními problémy a neměl natrénováno. I tak byl ale na hřišti přínosný, zvlášť když nemohl nastoupit Mešanovič. Z pohledu celé sezony se pak Milanovi dařilo skvěle. Připsal si skvělých 15 branek a spolu s Lafatou se stal poprvé králem střelců! Vynikající je i jeho bilance v pozici nahravače. Jednoznačný tahoun mistrovského celku a zaslouženě nejlepší hráč sezony!

Per-Egil Flo - 5 - Na hřiště se dostal po odstoupení Lüftnera a dostal nevděčnou úlohu při bránění asi nejlepšího hráče hostů Přichystala. Při hlavičkování měl navrch, ale v rychlostních soubojích nestíhal a soupeř mu dvakrát vyloženě utekl. Jednou to řešil zákrokem za žlutou kartu, podruhé jen doufal, že to za něj vyřeší ostatní. Jaro odehrál průměrně a v závěru oprávněně vypadl ze sestavy, což je při pověsti, jež ho předcházela přeci jen zklamání. Možnosti ale naznačil a na nějaké větší hodnocení je brzy. Vzpomeňme si třeba na Pepu Hušbauera, který měl první půlrok také rozporuplný a od té doby jde jen nahoru.

Ruslan Mingazov a Jiří Bílek nejsou hodnoceni, protože hráli krátce.

30. kolo - Sobota 27. 05. 2017 17:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

Komentáře (152)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 11:16 |  
    1 22

    Relativne souhlasím, ale Zmrhalovi max 7...na osm ani náhodou. Tecl nám v sobotu ukazal, že stavět ho na pravý kraj zálohy je blbost, tam jsou jeho výkony celkově podpruměrné. Jeho post je utočník, což nám proti Brnu ukazal a obě situace také tak zakončil...doufám, že jinde už v nové sezoně nastupovat nebude...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 11:37 |  
      11 2

      Jenom abych si to ujasnil: Takže hráč, který nastoupil na pravé záloze, byl nejlepším hráčem na place a vstřelil z této pozice dvě branky.... nám tímto svým výkonem ukázal, že na tomto postu je podprůměrný a nemůže tam hrát?

      To je docela "myšlenka dne" :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:07 |  
        1 8

        ano byl nejlepší na place ten JEDEN zapas. Jinak ve většině zápasu v jarní časti, kdy na tom postu nastoupil byl podpruměrný...a ja napsal CELKOVĚ podpruměrný. Nesmíš přiště přehlednout to jedno duležité slovíčko, pak se nebudeš divit :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 12:18 |  
          6 1

          Napsal jsi, že nám v SOBOTU ukázal, že...

          Dle mého názoru nám v sobotu ukázal, že - přestože byl celé jaro na tomto postu "CELKOVĚ PODPRŮMĚRNÝ" - tak tam dokáže zahrát...

          Ostatně on sám v jednom rozhovoru říkal, že si uvědomuje, že rozjezdy v nových angažmá mu příliš nejdou a potřebuje vždy minimálně půl roku aklimatizace...

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:20 |  
            1 6

            V Sobotu (mě) ukázal, že by mu nejlip šel post utočnika, protože obě golovky skvěle zvladl, nas pravem kraji zalohy nemá žádné předpoklady, tam muže zahrat x jiných....pokud máš jiný názor tak prosím. Já ho viděl v dost utkani na jaře, abych si za tímto stál a podle častých diskuzí po zápasech nejen já, ale vetšina diskutérů....

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 12:27 |  
              2 1

              Já ho viděl ve všech... Jsem v Edenu na každém utkání... jinak na streamu...

              jasně, že hrál na jaře mizerně... ale jak říkám, on sám to ví a ví, že rozjezdy v nových týmech má horší (i když tedy podle mě v Plzni mu rozjezd vyšel parádně... vlastně tedy jen v EL, v lize se celé jaro tenkrát netrefil)

              Upřímně jsem se ozýval hlavně na tu formulaci, že nám v sobotu ukázal, že tam hrát nemůže....

              Podle mě je to jeho výhoda, že se i v pozici pravého záložníka chová jako útočník... nedrží se jenom své lajny, ale jde do zakončení tím, že zavírá při centrech zleva zadní tyč, nebo se nebojí přeběhnout na druhou stranu, když je těžiště hry tam... viz třetí gól (říkal jsem si, jestli si se Zmrhym neprohodili strany, ale ne - i princ Jaromír byl při té akci vlevo)... a všimni si jeho pohybu při gólu Michaela, jak zase letěl zprava před bránu pro případnou dorážku, nebo kolmici...

              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:37 |  
                1 3

                Ja si ho upřimně v sobotu na pravé straně moc nevšiml, pamatuju si ho jako skvělýho zakončovatele, podle mě je to prostě jeho post...třeba se mýlím, ale na praveho založnika nemá překvapivou kličku, nápad, rychle rozehrání..viz Sykora...a je jedno, že mu každá klička nevyjde, ale zkouší to dál. U Tecla mě to prostě nesedí. Ty by si ho viděl radeji na prave straně zalohy nebo v utoku?

                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 13:54 |  
                  3 0

                  Já ho nejraději vidím tam, kde je mužstvu prospěšný..... a to bylo v sobotu na pravé záloze...

                  Jedna věc je, že jeho primárním postem je útok, to asi bez debat.... Druhá věc je, kde může být prospěšný... Na hrot máme Milana, který je tam tak důležitý, že si nedovedu představit jeho současné nahrazení Standou... Podobně je na tom v pozici žolíka Meši... Takže na hrotu - přes veškeré Standovy schopnosti - máme dva hráče, kteří tam jsou momentálně lepší, než on...

                  V takovém případě vidím jeho nasazení na pravý kraj zálohy jako prospěšné...

                  Trochu jde i o to, že tomu musí být přizpůsobena taktika - ostatní hráči musí mít v hlavě, že na tomto postu je hráč, který se nebude ortodoxně držet lajny, takže jeden ze středních záložníků musí mít na paměti, že se může stát, že bude zaskakovat vpravo.. a musí tudíž po očku sledovat, kde se Standa pohybuje... že se třeba pravý bek nebude tolik vysouvat...
                  A odměnou nám budiž větší variabilita v zakončení... Třeba při tom druhém gólu bylo evidentní, že ho tam ten obránce vůbec nečekal - ještě se ohlížel přes pravé rameno, kde je soupeř... a on už zatím skákal z druhé strany... Stejně tak při třetím gólu byl úplně sám, protože soupeřův levý bek se si držel svůj post a nepřeběhl s ním doleva (z našeho pohledu)...

                  To není žádná novinka: Šmicer i Vachoušek u nás začínali jako ortodoxní útočníci a díky přetlaku útoku je trenéři přesunuli do zálohy... Podobný příběh má za sebou i Pavel Řehák, kterého do středu zálohy na post špílmachra přesunul Ivan Kopecký na podzim 1988... a on už tam zůstal... Jinak to byl střední útočník... takové kladivo, které začínalo mezi Knoflíčkem a Sivou :-)

                  Ostatně Holanďani tohle dělají běžně - ti strkají útočníky i na posty krajních obránců...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                    sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 14:45 |  
                    1 3

                    Na kraj zalohy máme Zmrhala, Sykoru, Mingazova a tito tři jsou na tom postu určitě prospěšnější a budou i v budoucnu. A to věřím, že dovedeme ješte jedno pořádné nejlepe obounohé křidlo. Neříkám, že Tecl má nahradit Milana v utoku, spíš v rozestavení s dvouma utočnikama si ho umím představit jako druheho hrače, který se o to s Murisem popere.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 14:57 |  
                      3 1

                      Ano, ti hráči, které jsi vyjmenoval jsou "ortodoxní" krajní hráči.... Ti ten kraj hrají a budou hrát jako křídlo... Standa s návyky útočníka tam může vnést jiný prvek a překvapení.....

                      Já taky netvrdím, aby tam hrál každý zápas devadesát minut... Musíme reagovat na soupeře, na vývoj zápasu...

                      Tvrdíš, že Teclovy výkony na pravé záloze byla celkově podprůměrné, protože mu vyšly jenom poslední dva zápasy (i v Bolce zahrál překvapivě dobře).... a usuzuješ z toho tedy, že na pravé záloze by hrát neměl...
                      Já s Tebou víceméně souhlasím: jeho výkony během jara byly dlouho špatné a vyšly mu až poslední dva zápasy... Ale spíše z toho vyvozuji, že až na poslední dva zápasy chytil odpovídající formu...
                      vycházím z toho, že jemu utíkaly i zcela jednoduché balóny, neudělal kličku, nic... Když nezpracuješ jednoduchou přihrávku a nevycházejí ti elementární věci, tak je úplně jedno, jestli hraješ na hrotu, nebo na kraji...

                      Podle mě v sobotu ukázal, že i na kraji dokáže zahrát dobře... jenom musí mít formu... a je otázkou pro trenéra, jak se mu podařilo ho do ní dostat na poslední dvě kola... a zopakovat to na delší časový úsek... :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                        JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 15:19 |  
                        2 0

                        Často se snažíme hrát v defenzivě 4-5-1 a přecházet do útoku na 4-3-3. Je to moderní trend a hráči jako Tecl se na to hodí spíš než ortodoxní křídla. Nemusíme tak hrát vždy, ale je určitě dobré mít na výběr co nejvíce taktických variant.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 15:26 |  
                          2 0

                          Určitě... Minimálně to zvětší rejstřík našich možností.. :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 15:35 |  
                          0 3

                          A kterýpak to byl třeba zápas kdy sme přešli do utoku v rozestavení 4-4-3? Rád se na takový podívám, ja si ho teda nevšiml ( a připadně s Teclem v sestavě už vubec ne)

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 15:52 |  
                            1 0

                            Byly to víceméně všechny pod JŠ, kdy jsme hráli s jedním hrotem. Proto si také křídla, např. Sýkora se Zmrhalem, často přehazovali pozice. Aby to neměli při střelbě z vápna, nebo před ním, přes nohu.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                              sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 17:26 |  
                              0 0

                              Místo si přehazovali, ale pořád to byl systém s pěti záložníky, nepřišlo mě, že by se to systému 4-3-3 jaký znám z pár mužstev podobalo, ale je to o výběru vhodných hráčů na tento systém. Pokud to nutně potřebuješ a nemohl sis pomoci, tak se omlouvám za chybu, mělo tam být systém 4-3-3. Na význam věty to ale vliv nemělo, viz tvoje první odpoved

                              • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                                JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 17:32 |  
                                0 0

                                Pakliže to sám nevidíš, není ti pomoci, ani rady. A za ten rýpanec jsem se hned omluvil.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                                  sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 17:45 |  
                                  0 0

                                  Nevidim, mě se slavia celkově nejvíc libila s hrou na dva utočniky v systemu 4-4-2, rád bych toto rozestavení videl převažně i v další sezoně, tak se necham překvapit, k čemu trenér sáhne.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 15:54 |  
                            1 1

                            ... a 4-4-3 jsme asi opravdu nikdy nezkoušeli, rozhodčí by to špatně kousal. Sorryjako.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

                            kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 16:40 |  
                            1 1

                            Zkus pohár s Karvinou... Tam Tecl s Mingazovem hráli víceméně křídla - akorát tedy Tecl zleva...

                            MNN se stahoval mezi Deliho s Bílkem - to byla trojice obránců a Frydrych s Bořilem hráli na úrovni zálohy... Takže jsme hráli 3-4-3... a šlapalo to :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 12:06 |  
      2 0

      Au...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Miky44     před 7 lety 29.05.2017 12:44 |  
      7 1

      Já prostě nechápu, kde se bere ta averze vůči Zmrhalovi. Předvedl výborný výkon, dvě asistence, několikrát i s míčem předbíhal brněnského beka, čímž vytvářel řadu přečíslení, navíc na křídlo umí nadprůměrně bránit a vracet se. Vážně max. 7?

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 13:03 |  
        0 3

        sedmička je hezká známka, když nekdo dá sedmičku, tak mám averzi vuči Zmrhalovi?

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Miky44     před 7 lety 29.05.2017 13:35 |  
          3 0

          Hezká známka to je, ale nekoresponduje s tím výkonem, který byl za mě minimálně na úrovni Frydrycha a Ngadea, kteří mají zaslouženě 8.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 14:00 |  
            0 0

            v pořádku, tak to má být, sto lidi sto názorů

  2. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    DF007     před 7 lety 29.05.2017 11:21 |  
    12 0

    Já se přiznám, že jsem všem hráčům dal plný počet bodů. Byl jsem a vlastně stále jsem v euforii. Žena se mě doma ptá, proč se tak debilně usmívám a já jsem prostě jen spokojený a šťastný, že vše je, jak má. Snad to bude platit i nadále.

    Ještě jednou všem hráčům, trenérům, lidem ve vedení a všem ostatním zaměstnancům Slavie děkuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 11:38 |  
      2 1

      Naprosto chápu, taky jsem dal dvanáct desítek... a teď střídavě bojuji s dementním úsměvem a slzami dojetí :-)

  3. WTF?

    Maeden (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:28 |  
    15 1

    Jasně, vždyť ten dřevák Zmrhal měl dvě usoplené asistence, zařídil třetí gól a měl x dalších nebezpečných centrů, takových výkonů vidíme každé ligové kolo desítky. No a Tecl odehrál záložníka vyloženě podprůměrně, předpokládám, že bude leštit lávku a čekat, až se zraní Muris.
    Jsem rád, že Jarda Šilhavý nebere to svinstvo, kterým se evidentně láduješ ty.

    • Re: WTF?

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:29 |  
      1 1

      To patří pod surrealistický příspěvek siciliana.

    • Re: WTF?

      sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:11 |  
      3 6

      Další co neumí číst..to tě važně učit nemužu, to tě meli naučit jiní...tak polopatě pro tebe: Na postu praveho založnika byl po celou jarni sezonu CELKOVĚ podpruměrný, celkově znamená, že mu klidne mohl vyjit jedno utkaní, viz v sobotu Brno...chapu, že si v euforii, to ja taky, ale přiště si to pořádně přečti..a pokud s tím nesouhlasíš a Tecl se ti libil v každem utkani tak je to v pořádku, máš na ten názor právo...

      • Re: WTF?

        TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 12:14 |  
        1 1

        Celkově podprůměrný, celkově znamená 7 gólů a 7 asistencí, díky za ten průměr.

        • Re: WTF?

          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:22 |  
          2 1

          ? Tecl má snad 7 golu a 7 asistencí? Ja tu reaguju celou dobu JENOM na Tecla jako praveho záložníka...ne na Zmrhala, to si jaksi přehledl...

          • Re: WTF?

            TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 12:23 |  
            1 0

            Už to vidím, promin, prvně mne zaujala a reagoval jsem na kritiku Zmrhala.

            • Re: WTF?

              sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:38 |  
              0 0

              v pohodě

              • Re: WTF?

                TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 12:54 |  
                3 0

                Tedy k Teclovi - v rozestavení ho nevnímám jako záložníka už několik zápasů, spíše jsem si to představoval jako hru na 3 útočníky (Zmrhal, Škoda, Tecl) s nesvázaným pohybem a četným prolínáním. Standa je navíc několika hráči označován jako nejrychlejší z kádru vůbec, což mne překvapilo.
                Přeji mu (stejně jako každému našemu hráči), aby se prosadil a všem ukázal, že na to má. A pokud ne, tak se prosadí někdo jiný - prospěch z toho bude mít vždy Slavia. Situace, kdy z toho prospěch pro nás plynout nebude je, kdy na něj (dříve na Huba, Součka, Dostála, Mikulu) budeme od začátku nadávat a vyhazovat ho. Proto mu fandim, stejně jako budu fandit Mihalíkovi, aby zhubnul a Berkovcovi, aby vyvinul pořádnej tlak na Jirku, který se potřebuje zlepšovat.

                Nejde o to, někomu v diskuzi a na stadionu ukazovat, že tomu rozumím lépe a že ''já už toho nekopu vyhazuju půl sezony, jen ten trenér to nevidí''. Jde o to (teď si užít mistrovské oslavy) do další sezony jít ještě s lepším psychickým rozpoložením, ke kterému mohou hráčům pomoct kromě dalších činitelů také fanoušci. A nadávkami to nepůjde.

                • Re: WTF?

                  sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 13:06 |  
                  1 1

                  ale ja jenom řekl svuj nazor, že se mě Tecl celkove nelibi na pozici praveho záložníka, což tu na jaře říkalo plno diskutérů a když ho na tom postu videli tak měli hned blbou naladu. Jestli za to musím chytnout 13 minusů od anonymů tak asi musím, ale nevidim na mém názoru nic pobuřujiciho jako bych toho hráče neměl rád. Podle mě je jeho post utočnik...

        • Re: WTF?

          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:23 |  
          0 0

          Zmrhal hraje vetšinou leveho založnika, ale v pohodě...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:36 |  
    3 0

    V euforii jsem dal všem hráčům 10, nicméně s tímto hodnocením plně souhlasím. Mám radost především ze Standy; usvědčil mě totiž z omylu, když jsem mu nevěřil. I kdyby už nic dalšího nepředvedl (jakože určitě předvede), tak za ten poslední zápas to stálo!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    madlenka     před 7 lety 29.05.2017 11:55 |  
    22 0

    Alanore,

    celý článek, včetně poděkování slavistickému vedení a tvého hodnocení hráčů podepisuji.

    A chtěl bych (zřejmě i za další čtenáře slavistických novin) poděkovat Tobě i celé redakci za celoroční práci pro Slavii a pro nás - klobouček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 29.05.2017 12:08 |  
      2 0

      Díky! Já jsem samozřejmě rád za každého, komu se články líbí a dá vědět. Jen pro sebe bych to nepsal. A je vyloženě radost, když třeba Sokrates napíše, že čtení hodnocení s pitím kávy je pro něj oblíbeným rituálem. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Virgil1956     před 7 lety 29.05.2017 12:11 |  
        2 0

        Tak to tě ujišťuji, že rozhodně ne jen pro Socrata :) I za mne díky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 12:20 |  
        5 0

        Stránku SN otevírám každé ráno jako první, vždy už u snídaně. Takže díky kluci a přeji co nejvíce témat podobných tomu sobotnímu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:23 |  
          3 1

          Nápodobně. Přítelkyně je už zvyklá, že po ránu na ní u snídaně nemluvím, protože si musím pročíst SN. Díky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:48 |  
        2 0

        Já třeba mám vůči tvému hodnocení často výhrady, kdy kolikrát bych (čistě subjektivně samozřejmě) hodnotil některé hráče jinak. Ale od toho je přece diskuze.

        Tvé hodnocení rád a poctivě pokaždé čtu, takže díky za to!

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Jachym     před 7 lety 29.05.2017 21:24 |  
          0 0

          Já také čtu tato hodnocení rád. Navíc jsem si s uspokojením všiml, že Alanor změnil původní negativní názor na rozhodčí s tím, že dělají chyby bez většího záměru škodit konkrétnímu klubu, a že se vůbec situace v tomto ohledu velmi zlepšila a zlepšuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        donford     před 7 lety 29.05.2017 14:26 |  
        8 0

        Tak musím se pochlubit, včera jsem se se Sokratem sešel ve Strakonicích, velmi noblesní slávista, vzorně jsme si popovídali. Jsem šťastný, jak vše o Slavii bere s nadhledem, dobrotivě a s láskou. Slavie je v jejich rodině už po tři generace a další vyrůstá. Dík za takového dobrého člověka. Ale to jen na okraj.
        Moc by se mi líbilo a vím, že to je zatím iluze, hrát v budoucnu 4-3-3. (takový malý Real Madrid) Ale myslím si, pro tento systém, ne 3 útočníky, ale 3 záložníky získáme jen složitě, těžce. To by byla ta pravá páteř mužstva.
        Jedna diskuse se mi nelíbila - ta mezi JS a sicilianembrno. Pánové, oba jste slávisté a předhazovat jeden druhému slabotu myšlenek a úvah, to vás dvou není důstojné. Někdo je lepší v něčem, další zase v druhém. A každý má na tomto fóru na své názory slušně vyřčené plné právo. Vždyť teď prožíváme tolik, opravdu tolik radosti, že žádné vášnivé, antagonistické střety nejsou v těchto radostných chvílích nutné. My jsme se včera se Sokratem viděli poprvé, věřím, že ne naposled. A už od prvního spojovacího slova jsme si rozuměli. To slovo znělo: Slavia. To druhé: Navždy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 15:21 |  
          3 0

          Dobrý den přeji Vám všem.
          Chci také zmínit setkání s přítelem Donfordem, a to jako velmi hezké nedělní odpoledne s obrovsky pozitivním slávistou. Díky za takové slávisty jako jsou Donford, Mart, Travel a další. Jsem přesvědčen o tom, že jste tu takový skoro všichni :-).
          S hodnocením Alanora souhlasím a za všechny hodnocená kola mu chci poděkovat. Znovu říkám, že on dává tu hlavu na pomyslný špalek jako první. A my už jen drbeme, kde bychom přidali a kde zase ubrali. A to tu přímo miluju a káva mi u toho i vystydne. Pořád klukům a trenérovi děkuji a říkám si, že je až úžasné se stát svědkem toho, kdy vůle, bojovnost a víra dokážou takovou věc. Rozumím tomu, že jsme při posledních zápasech měli slovy mého kamaráda "bobky" a taky to bylo na klukách někdy vidět. Ale to je teď za námi (ale zapomenout bychom na to neměli). Jsem teď moc zvědav na další kroky vedení, trenéra i hráčů. A ještě jsem chtěl poděkovat Jirkovi Bílkovi. Poznal jsem v něm opravdového kapitána a i když nehrál, má obrovský respekt všech hráčů. Klobouk dolů.
          Tak teď to chvilku zažijeme a snad kroky Slávie půjdou dál tím správným směrem.
          Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          smely (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 16:17 |  
          6 0

          diky za takove prispevky, jeden by si uz malem myslel, ze nejvetsi vzorek slavistu jsou jen hasterivy, zaprdeny a vecne nespokojeny prispevovatele, jejichz cca 10-15 postu pod kazdym clankem pomerne odrazuje od procitani zdejsi diskuze ...jsem rad, ze je tomu jinak... AT ZIJE SLAVIA PRAHA , MISTR LIGY !!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 07:41 |  
        0 0

        Také se připojuji k poděkováním, i když jsou má dílčí osobní hodnocení někdy trochu odlišná, tak číst ta Tvá mě velmi baví (zejména u snídaně, než jdu do práce, jako třeba teď :) ). Takže velké díky :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 12:16 |  
      5 0

      Připojuji se a také děkuji Alanore, je to nevděčná práce, kterou odvádíš na výbornou, velmi si toho úsilí a času od tebe vážím.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Fačín     před 7 lety 29.05.2017 11:58 |  
    10 1

    Pro mě 2 hráči utkání - Zmrhal a Ngadeu. Jaromír lítal po lajně přesně tak, jak si to představuji, 2 asistence.. A Michael tentokrát opanoval střed hřiště, hrál skoro bez chyb, asistence, gól.. Přišlo mi, že Ščuk hrál trochu víc zezadu, že vlastně ještě jistil Michaela a ten se tak dostával do nebezpečných situací více, než je u něj zvykem.

    A Michal Frydrych, čuch na veledůležité góly opět potvrdil..

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Mattese     před 7 lety 29.05.2017 20:28 |  
      0 0

      Ngadeu se velmi často vytahoval za Zavadilem a bránil mu rozvíjet hru Brna. To byl určitě jasný pokyn od JŠ a Ngadeu ho plnil víc než dobře. Logicky se tak pohyboval víc vepředu. Ščuk pak vyplňoval prostor mezi obranou a zálohou a plnil roli klasického DZ.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    japhy     před 7 lety 29.05.2017 12:18 |  
    5 0

    Tady je taková euforie, s tím se musí něco udělat :)
    Do prvního gólu jsme hráli vyloženě blbě. Mám pochopení pro to, proč jsme ke konci ligy přišli o tu herní lehkost, právě takhle se ale nabírají ty důležité zkušenosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 12:32 |  
      1 0

      Evidentně někde ve hvězdách bylo, že ten Strahov si ten titul taky zaslouží.... Když už o něj díky rychlé výstavbě v roce 2008 přišel...
      Všechno nám hrálo do karet... Mám na mysli teď to zranění Melichárka... Na jižní tribuně jsme si všimli, že na závěr rozcvičky tam už nebyl a oni v té konečné fázi rozchytávali jenom "dvojku" - myslel jsem si, že se už šel soustředil, ale třeba už tehdy byl "nakřáplý" a ten střet s jeho obráncem ho dodělal...

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        japhy     před 7 lety 29.05.2017 13:16 |  
        5 0

        To s tím Strahovem vážně nevymyslíš, to prostě musí zařídit život. Byl to jeden z důvodů, proč jsem věřil, že to dáme. Dál se mi nezdálo, že by Plzeň měla vyhrát ligu s o tolik menším počtem vstřelených branek (mraky výsledků 1:0), nepřesvědčivou hrou po většinu jara, atd. Přesto k tomu měla blízko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Petr9608     před 7 lety 31.05.2017 05:37 |  
        0 0

        No, rychlý.... byly plány, že už by se v Edenu mohlo odehrát jarní derby 2008...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 15:04 |  
    4 0

    Sobotní zápas byl opravdu zážitek, jak se patří. Jen bych se chtěl vyjádřit ke Strahovské atmosféře, která mně osobně přišla mnohem lepší než v Edenu. Samozřejmě to mohlo být způsobeno důležitostí zápasu, který byl spojen s mnoha emocemi. Sám jsem byl na severu a byl jsem s radostí překvapen, že fandění zde bylo neorganizované a velmi spontánní. Často se další přidávali a reagovali na dění v zápase. Nikdy se nestalo, že by někdo něco utnul nebo na Vás řval rucééééé. Dokonce vedle nás nevybouchl ani jeden dělobuch :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 15:07 |  
      5 0

      To buď rád.... Já byl na začátku docela rozčarován z té plachty díky níž jsem neviděl začátek zápasu... a o dýmovnicích, kdy člověk musí dýchat přes šálu ani nemluvě... nechodím úplně do kotle, mám permice do sektoru 111, ale na Strahov mi to vygenerovalo vstupenku na jih bez určení sektoru :(

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 15:14 |  
        1 0

        Dýmovnice jsem Vám tam teda nezáviděl ... pár se jich rozčoudilo i při oslavách na trávníku a z červenobilého dresu byl najednou červenočerný

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        daadyy     před 7 lety 29.05.2017 15:24 |  
        0 0

        Mě tam spíš štvali ty rachejtle co vystřelují do vzduchu. "Vtipné" pak bylo, když se jeden starší pán začal o tuto pyrotechniku v naštvání přetahovat. To jsem měl pak strach abych neměl světlici mezi očima :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 15:33 |  
          0 0

          Ty mi až tak nevadily.... Ale ta dýmovnice, to prostě nic nevidíš... Naštěstí na větrné hůrce i za takového bezvětří, jaké bylo v sobotu, ten dým rychle odvane... V Edenu po gólu v derby jsme poslední minuty nastavení viděli ouplné... to... exkrement...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 15:50 |  
    4 0

    Dekuji Vedeni, Dekuji pane Tvrdiku, Krobe, Silhavy, Syrovatko, diky hracum a vsem co se na te pohace podileli

    Diky diky diky za skvele shrnuti. jak bys mi psal z duse. Jeste take diky za hodnoceni po cely rok, nikdy se nezavdecis, nicmene u me vyborny hodnoceni.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Pepino44     před 7 lety 29.05.2017 16:25 |  
    3 0

    Tak s hodnocením vcelku souhlasím, i když do hodnocení tady na SN jsem dal všem klukům bez rozdílu 9. Na 10 jsem to nedotáhl (prostě mi chyběl ten bůr), jinak by ta desítka byla jasná.Nehodnotil jsem ani tak jednotlivé hráče podle výkonu, ale vlastně poděkování za celou sezonu a že se z toho nakonec n......li. Jenom mi je líto, že se toho Barra nedožil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 7 lety 29.05.2017 17:42 |  
      1 0

      A pozor! Zbrojovka nebyla sparingem dopředu smířeným se svým osudem, alespoň podle informací Aktuálně.cz se o motivaci brněnské kabiny měla postarat pětimilionová transakce z Plzně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 7 lety 29.05.2017 21:46 |  
      1 0

      Ale jak znám Barru,tak se na ten sobotní zápas určitě díval shora.Měl krásnej přehled a užíval si to s námi.Čím jsem starší,tím víc věřím na posmrtný život.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Deba     před 7 lety 29.05.2017 20:11 |  
      1 0

      Tak to by byla velka pecka :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 20:24 |  
      0 0

      Ten kluk vypadá, že se narodil s míčem u nohy. Paráda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Mattese     před 7 lety 29.05.2017 20:37 |  
        0 0

        Nevypadá špatně. Asi náhrada za Baráka. Na extra rychlíka nevypadá, je menší než Barák docela o dost, takže hlaviček moc nevyhraje, ale techniku a přihrávky má luxusní. Pokud za ním bude Ngadeu, tak by jim to mohlo fungovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          donford     před 7 lety 29.05.2017 20:44 |  
          2 0

          Tak jestli ty záběry nebyly zrychlené, tak o jeho rychlost strach nemám. Jako Zmrhal v nejlepší rychlostní formě. Měří 1,74 m, tak výškou to Tonda není, ale rychlostí je za dva Tondy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Mattese     před 7 lety 29.05.2017 20:55 |  
            2 0

            Jen teda, má průměr přes 70 minut na zápas a má jen 1 gol a 2 asistence. To mě docela překvapuje, na to jaký pěkný přihrávky rozdává.

            • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 22:46 |  
              1 0

              Otázka, kolik má druhých asistencí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      qwertz0099     před 7 lety 29.05.2017 20:42 |  
      0 2

      Naše šance jsou asi minimální. Kdyby se to ovšem povedlo, byl by to velký krok do světa přestupů nejen pro SKS, ale i pro ČR.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Travinho     před 7 lety 29.05.2017 21:14 |  
      3 1

      - Nikdy jsem tohoto hráče naživo neviděl.
      - Zaráží mě velmi nízká produktivita.
      - Přijde mi spíše jako hráč na pozici Hušbauera, ale je lepší? To si tvrdit netroufám,
      - Poslední roky dle dostupných údajů dost stagnuje. Letos neměl stabilní místo ani v průměrném holandském týmu.
      - Zase tak rychlý mi nepřijde. Je dost malý, tak hodně kmitá nohama.
      - Z videa je patrné excelentní krytí míče.
      - Pokud by byl zadarmo, nebo relativně dostupný, tak proč ne. Ale investovat do něj rekordní částky, to se doufám dít nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 22:51 |  
        0 0

        V TM se moc chyby ve smlouvách nevyskytují, takže zadarmo by asi určitě nepřišel.
        Osobně mě překvapilo, kolik má startů za U21. 30 zápasů za jakoukoliv U je nadstandard, domnívám se, že tuto hranici z Čechů moc lidí neatakovalo.
        A je tak trošku paradox... že jeho první zápas za U21 a aktuálně poslední zápas za U21 odehrál právě proti České republice. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Travinho     před 7 lety 30.05.2017 06:45 |  
          0 1

          30 startů za jakoukoliv U je hezké číslo, ale i proto mě zaráží, že se ještě neposunul do A - mužstva. Pokud bych si měl vybrat typologicky podobného hráče, tak bych šel spíš do Nordsjaellandu po Stanovi Lobotkovi, to je neskutečný fotbalista. Ale ať je to tak, či tak...Osobně bych si představoval několik hodně nadstandartních hráčů a toto podle mého není kvalita, která by se nedala sehnat u nás.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Deba     před 7 lety 30.05.2017 10:30 |  
        0 0

        tahle sezona urcite nebyla jeho nejpovedenejsi, ale loni byl fanouskama Groningenu oznacenej za hrace roku, jakozto mladeznickyho reprezentanta ho chtel napriklad Bayern, nicmene on odmitl jit paberkovat do velkoklubu :) jinak pozicne je to spis box-to-box zaloznik, ale letos toho dost odehral i na kraji zalohy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      pinochet     před 7 lety 29.05.2017 22:55 |  
      1 3

      To tedy Maczynski je o dost vyšší level.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        JaymzBond     před 7 lety 30.05.2017 09:55 |  
        0 1

        Tibbling je mnohem mladší a troufám si tvrdit, že pokud nedojde k zázračnému zmrtvýchvstání Rosického, tak lepší technik není v celé kaprlize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 23:44 |  
      2 2

      Na ten holandskej fotbal se tak krásně kouká! To bude Tibbling čumět, až mu tady nikdo nepošle míč přesně na nohu nebo do běhu, za to ho zrakví nějakej Matula při debutu v lize...

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 05:45 |  
      2 0

      Ano, toho si pamatuji z pražského Eura U-21. Vybavuji si, jak tehdy povídal Bosák: ,,Tibbling. Předvedl driblink."

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      spivi     před 7 lety 30.05.2017 16:21 |  
      0 0

      Zajimal by me zdroj.... na holandskou ligu koukam rad a i pres neto uplne vydarenou letosni sezonu by to byl pro ceskou ligu top hrac

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 16:32 |  
        0 0

        Sám tam @majk1892 psal, že to četl na nizozemském webu, ale neví jak je důvěryhodný.
        Já to zkoušel hledat přes Google a žádný nizozemský web mi to nenašlo, zkoušel jsem tam dávat 'Simon Tibbling Slavia' nebo 'Simon Tibbling Prague' apod. a nic...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          spivi     před 7 lety 30.05.2017 16:42 |  
          0 0

          Tak uvidime, kazdopadne lidem co se odvolavaji na statistiky bych rad rekl ze tohle je top, statistiky jsou osidny viz GVK

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          spivi     před 7 lety 30.05.2017 16:42 |  
          0 0

          Tak uvidime, kazdopadne lidem co se odvolavaji na statistiky bych rad rekl ze tohle je top, statistiky jsou osidny viz GVK

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 16:46 |  
      0 0

      Hledal jsem na nizozemských portálech něco o tom, že by Slavia o něj usilovala... a nic jsem nenašel, ale narazil jsem na belgický web ( http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=117330 a http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=117338) , který píše, že v zimě byl o něj zájem ze strany Německa (Ingolstadt, Darmstadt), Francie a hlavně z Belgie (Club Brugge, Anderlecht (má o něj největší zájem)). Pokud jsem ten překlad dobře pochopil, tak už v zimě chtěl udělat další krok ve své kariéře, takže očekávám, že pokud nepřestoupí k nám, tak třeba skončí v tom Anderlechtu. Dále, že v minulém roce byl zvolen hráčem roku v Groningenu.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    patras     před 7 lety 29.05.2017 20:42 |  
    4 0

    Chtěl bych trochu odbočit od hodnocení. Především musím napsat, že mistrovská euforie stále trvá a to především proto, že si neustále přehrávám různá videa na youtube a kochám se ;-) Chci se vrátit do doby kdy jsme řešili trenéra. Panovalo tady veliký zklamání po tom, co už k nám měl nakročeno L. Kozel a nakonec nepřišel, ať byl důvod jakýkoliv, tak to zklamání bylo fakt trpký... S odstupem času se opět potvrzují slova pana Šímáněho, že kolikrát je lepší obchod který se neuskuteční, a tady to platí mnohonásobně.
    Jarda Š. nebyl na seznamu jako první a byl osloven až když předešlá jednání krachla, Jarda přišel a my jsme tam, kde jsme a jsme nesmírně hrdí SLAVISTI ! Jsem šťastný a hrdý na to, ce se ve Slavii děje. Slavie je zdravá, není už prohnilá a má po dlouhý době výborný vedení !
    Chtěl bych jim moc poděkovat a těším se a zároveň věřím, že budou pokračovat v nastoleným trendu.
    Děkuji. SKS FOREVER !

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 7 lety 29.05.2017 21:47 |  
      3 0

      Jarda Š je neskutečnej sympaťák,ten se nám teda poved.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Petr9608     před 7 lety 31.05.2017 06:10 |  
        1 0

        Já si na JŠ cenim i toho, že i když už mu taky bude 56 roků, tak pořád působí mladickym dojmem, přecijen, oproti takovýmu Čuhelovi je to velký rozdíl (jakkoliv cérečku má půvabnou a její přítomnost u oslav byla milá). Může to působit povrchně, ale skutečně si myslim, že třeba trénér se vzeveřenim profesionální pivaře se hned na první dojem dosti deklasuje (Mistr, Frýdek... to je prostě dosti zoufalý pohled)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Ondráš     před 7 lety 29.05.2017 22:14 |  
    1 0

    Super, že se to povedlo..nejen pro ten samotný titul, ale hlavně jako psychický vklad do dalších sezon..budeme (klub i fans) myslím zase o trochu víc psychicky odolní, schopní zvládat klíčové zápasy a nepropadat hned panice..přesně takto postupně psychicky "rostla" Plzeň (i když s pomocí sudích)..my teď byli dlouho dole, takže se tu vítěznou rutinu musíme zase naučit:) Fakt důležitej krok!
    Jinak velkej respekt klukům, tréňovi i vedení SKS.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Alexiinho     před 7 lety 30.05.2017 00:20 |  
    3 0

    Lehce OT, ale pořád k tématu posledních dní; slávisti, pokud chodíte ve slávistickym oblečení, dávejte bacha, v jakých částech města se pohybujete! Aneb jak řekl můj dobrý kamarád: "Není horší spodiny, než poníženej sparťan." Při čekání na autobus jsem byl konfrontován třemi podnapilými rudokožci a bylo mi zníčeno slávistický triko... Možná si řeknete, proč jsem se nebránil, ale takový sebevrah, abych se pokoušel obstát proti třem "hříšnejm lidem pražskejm", jak měli na triku, opravdu nejsem. Stalo se vám někdy v poslední době něco obdobnýho, případně kde? Z vlastní zkušenosti současné i minulé rozhodně nedoporučuju pohyb ve slávistickym od Strahova severním směrem, celá Praha 6 a jmenovitě hlavně Břevnov kolem Drinopolu není slávistům "user-friendly". Paradoxně se na Bělohorský nachází "Jídelna u Slávisty". :) buďte na pozoru a budu rád, když se podělíte o případné zkušenosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 00:28 |  
      1 0

      Prave sem prijel z naplavky s trikem Mistři. 18. Titulu a mohu rici ze me do vody nikdo nehodil :-)) ale na Vltavske kde bydlim sem rano trochu sondoval teren :o) na pripadnou konfrontaci se ale moc tesim..

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Travinho     před 7 lety 30.05.2017 06:47 |  
        1 0

        Také bydlím u Vltavské a nějací bezďáci tam na mě pokřikovali. Ale jestli si někdo myslí, že kvůli tomu za celý týden sundám své mistrovské tričko, ve kterém i spím? Ani náhodou...

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 09:37 |  
          0 2

          Fuj :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          spravnej_jezedak     před 7 lety 30.05.2017 16:27 |  
          0 0

          Aha:-D ..tak mozna proto nedoslo ke konfrontaci a zustalo jen u toho pokrikovani:-D ..ale teda smrdet i bezdakum, to uz musi byt teda sila:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      smely (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 09:57 |  
      3 0

      zdravim, musim reagovat. na Drinac ( Drinopol ) chodim pravidelne, je to tam pomichany, nekdo je Slavista nekgo ne, ale dycky je to tam sice nahecovany, ale nikdy tam nedoslo k nejaky "konfrontaci" . Naopak, v sobotu po zapase nam mistni indiani gratulovali, vycepak ( taky rudej) votviral sanjo atd. Nejvic me dostalo, kdyz jmse pak nekdy vo pulnoci sli na Malovanku do takovyho pajzlu a tam sem potkal jednoho, vo kterym vim, ze ma dost blizko k rudejm chuliganum, nejenze nam gratuloval , ale este za chvili prisel, ze nas nerad rusi, ale , ze ted dostal zpravu, tam miri spartanska chuliganka z vyjezdu na Slovacko, a ze bysme radsi meli jit...takze nam vlastne asi zachranil zivot :-))....

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Alexiinho     před 7 lety 30.05.2017 10:37 |  
        0 0

        Zdravím, díky za reakci. Ono s tim Břevnovem je to tak, že, co vím, tak tam působí minimálně dvě sparťanský skupiny, "staří" a "mladí", nepochybuju o tom, že ti staří jsou o něco rozumnější, ale s tou mladou skupinou jsem tam měl konflikt již několikrát, i když teprve teď to skončilo jinak, než u překřikovaček. Ono je to těžký se tomu vyhnout, když na Břevnově žije velká část mých přátel :) každopádně o Hostinci Drinopol vím, že je jejich něco jako kmenová hospoda (i starejch), na kamaráda ve slávistickym dresu tam před nedávnem dost nevybíravě pořvávali a ti mladí se většinou večer scházej ve vnitroblocích směrem k Patočkový, kde dělaj bordel... ale moje konfrontace proběhla na Vypichu, takže bych si dával víc pozor od Malovanky až po Vypich..

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          smely (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 10:53 |  
          0 0

          ahoj, Drinac je tak pul napul a nechci to zakriknout, je mi skoro 50 a za celou dobu sem tam nezazil nakej konflikt...mozna i tim, ze se tam vsichni zname podle xichtu...ale netvrdim, ze jinde to muze bejt jinak, nicmene bych to asi nak nedramatizoval :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Alexiinho     před 7 lety 30.05.2017 11:04 |  
            0 0

            Ahoj, asi to zbytečně dramatizuju, máš pravdu :) jen, že sem tam teď ten problém měl a vím, že sparťanů je tam dost, tak aby byli slávisti ostražití :) já už si tam teda většího majzla s věcma od Tribuny Sever budu dávat asi napořád :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          bongor     před 7 lety 30.05.2017 11:00 |  
          6 0

          Včera jsem byl na pivě v Lovosicích a u stolu vidím nějakýho slávistu v nejkrásnějším dresu.Tak jsem mu pogratuloval.Hned mě upozorňoval ,že je to tam samej sralťan.
          Tak jsem jim pogratuloval k třetímu místu,koukali jak puci.Tak jsem dodal,co by dala taková Příbram za bronzovou medaili.No moc mi neděkovali,ale celkem klídek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          honzah (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 22:41 |  
          0 0

          Starší generace sparťanů nám to spíš přála. Přímo u Drinopolu je sportovní ZŠ spolupracující se Spartou.

          Jinak ke konci 90. let v oblasti Košíře/Smíchov byl mezi kluky příznivý poměr Slavia - Sparta 55:45, zatímco na Petřinách tak 65:35 pro Spartu. Měřeno podle spádových škol, kam jsem chodil - takže se tam promítá více čtvrtí kolem :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Deba     před 7 lety 30.05.2017 10:13 |  
      0 0

      Bohnice, Cimice vyrazne spartansky, nejspis i sidlo vyrazny casti spartansky chuliganky...kdyz jsem jel loni v dresu do Edenu, pristoupilo ke mne pet plesatejch namakanejch typku ve spartanskejch trickach a mlatili si pesti do dlane, aby mi dali najevo, jak se mnou hodlaji nalozit...no, bylo mi zle nedobre v tu chvili :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        bongor     před 7 lety 30.05.2017 10:55 |  
        3 1

        Začni trénovat,aby na Tebe ti chudáci neměli,to byla kdysi moje taktika.Když potom viděli,že by to asi nešlo,tak si dali pohov.Stačil rok tvrdýho treningu a nikdo to na mě už nezkoušel.Jinak u těch Bohnic,to se nedivím,že jsou rudý,to Ti už přímo dá jejich název.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        chrobak     před 7 lety 30.05.2017 11:37 |  
        0 0

        To se musím ohradit. V Bohnicích (za zdí) možná, ale když jezdím z Čimic na zápas tak nás jezdí dost. A že bych potkával nadmíru rudejch mě taky nepřišlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Deba     před 7 lety 30.05.2017 11:54 |  
          0 0

          hele, co vim od kamarada, tak vetsina bejvaly spartansky chuligansky skupiny Prague Boys je z Cimic ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Artur (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 12:56 |  
            1 0

            PB(kdyz byli aktivni) sem pravidelne potkaval v nockach do Cimic a na Prosek. Potvrzuji :-) i kdyz uz je to asi nedulezity, ale tahle skupina delala slusny peklo prazakum(dementi) jeste ze uz je PCR poresila.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Fačín     před 7 lety 30.05.2017 13:27 |  
        0 1

        Bohnice jsou sparťanský povětšinou, ale to je dáno historicky, protože na sídlišti bydlela celá čkd a k tomu pár prominentů v lepších panelácích. Takže současní chuligáni už jsou většinou druhá generace.. Já mám štěstí, bydlím tam celý život a tak tam vlastně všechny hospodský povaleče znám. A všiml jsem si na Slavii vlajky Bohnice Fans, takže je nás tam asi víc, ale přiznám se, že dotyčné neznám..

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Travinho     před 7 lety 30.05.2017 14:36 |  
        0 0

        Já tam po oslavě titul ztratil peněženku (v Čimicích), takže třeba to nebyla náhoda a absolutní opilost, ale nějací milovníci RB...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    mabr     před 7 lety 30.05.2017 08:59 |  
    0 0

    Hoši, možná to tady již někde bylo ale nezvládl jsem pročíst všechny komentáře - nemáte někdo video ze Žlutých Lázní? Byl jsem na Strahově a docela mě zajímalo, jestli se to ve "Žlutejch" prožívalo taky tak... Večer už jsem tam byl, takže vím, jak to tam vypadalo :-) Díky.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    murena     před 7 lety 30.05.2017 09:09 |  
    1 0

    Tvrdík: Fotbalistům jsme poděkovali soukromým koncertem kapely Rammstein

    Jaroslav Tvrdík | foto: ČTK
    Slavii spolu s Jiřím Šimáněm přebíral v září 2015 jako zástupce majoritní čínské společnosti CEFC těsně před insolvencí. Přesto se předseda představenstva Jaroslav Tvrdík už za necelé dva roky mohl radovat s týmem z mistrovského titulu.
    ePojištění.cz kvůli Peltovi končí v lize, Tvrdík varuje, že se CEFC stáhne z fotbalu
    „Jsem letitý slávista a titul s klubem mého srdce je splnění životního snu. Když jsem v září 2015 do týmu s CEFC vstoupil, nečekal jsem, že se mé ambice naplnění tak rychle,“ liboval si Tvrdík v rozhovoru pro Lidové noviny.

    Pane Tvrdíku, čemu nebo komu přisuzujete největší zásluhu na letošním titulu?
    Nelze říci jedno jméno. Ukázalo se jako velmi správné rozhodnutí vsadit na slávisty-srdcaře. Do vedení klubu přišli členové Odboru přátel Slavie, pánové Krob, Syrovátka a Vrba a vše v klubu výborně fungovalo. K tomu v průběhu sezony přišel na post trenéra další člověk se slávistickým srdcem, její dlouholetý kapitán Jaroslav Šilhavý a ten dovedl tým po fantastické sérii bez porážku k titulu.

    Navíc se ukázalo, že členové vedení měli ve většině případů šťastnou ruku i na výběr hráčů...
    Hráči se slávistickou minulostí, kteří tvoří kostru týmu, jsme vhodně doplnili zahraničními fotbalisty a nejlepšími hráči na trhu z českých klubů a vše do sebe až na jeden dva nepodařené případy zapadlo. Vytvořila se v kabině úžasná parta, která se na konci sezony semkla a díky velké vnitřní síle dovedla Slavii k titulu.

    FOTOGALERIE


    Po neúspěšném vstupu do sezony a poté, co se Gino van Kessel nesplnil na hřišti, to, co od něj klub po jeho nákupu očekával, jste se i vy osobně ocitl pod tlakem. Jak vám tehdy bylo?
    Byli jsme označeni za amatéry, spousta lidí, i z odborné veřejnosti, se nám vysmívala a nepřála nám. Později se však ukázalo, že zavedení analytického systému do nákupu nových posil bylo velmi dobrým krokem a až na výjimky se všechny posily osvědčily. Výsledkem je fakt, že jsme na nedělním ligovém galavečeru jsme měli sedm individuálních ocenění, což je obrovský úspěch. Za vše chci poděkovat i panu Dušanu Uhrinovi, který vše odstartoval a připravil tým panu Šilhavému.

    REKLAMA


    Který zápas byl podle vás byl rozhodující v boji o titul?
    Určitě ten v Mladé Boleslavi, tam se rozhodlo. Mužstvo k velmi těžkému zápasu přistoupilo fantasticky, přestože zdravotní stav řady hráčů nebyl dobrý. Někteří fotbalisté jako například Milan Škoda nastoupili i za cenu zhoršení zdravotního stavu, přesto do zápasu šli a potvrdili tak skvělou morálku. A zápas jsme zvládli.

    Po posledním zápase sezony s Brnem jste tvrdili, že si titul ani pořádně nedokážete užít. Proč?
    Před zápasem jsem byl obrovsky nervózní, skoro jsem nespal. V týdnu před zápasem s Brnem se hromadily zdravotní potíže hráčů, dva dny před duelem jsme byli s trenéry zoufalí. Naštěstí se podařilo většině hráčů dát se dohromady, k zápasu nastoupili, vyhráli ho a mohli si užít oslavy.

    30. kolo první fotbalové ligy - Slavia vs. Brno: předseda představenstva Slavie...
    30. kolo první fotbalové ligy - Slavia vs. Brno: předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík (uprostřed).
    Kdy jste si tedy dokázal titul pořádně užít?
    Uvědomil jsem si to pořádně až v neděli odpoledne doma u vína. Byla to obrovská úleva, že jsme to zvládli. Hlavní je, že si vše užijí hráči. Vedení klubu je jako odměnu pozvalo v pondělí soukromý koncert kapely Rammstein. A nejen je. Dále i zaměstnance klubu nebo tým žen, který také vyhrál ligu a reprezentoval nás v Lize mistrů. A také všechny mládežnické týmy, z nichž řada ovládla své kategorie.

    Jak moc důležitý byl tak rychlý úspěch z hlediska dalších investic ze strany CEFC do klubu?
    Velmi podstatný a důležitý. CEFC klub kupovalo v rámci charitativní investici, aby zachránilo nejstarší fotbalový klub u nás. Mistrovský titul je brandová záležitost, marketingový trhák, které obrovsky zvedne povědomí o značce, což pomůže klubu tím, že do klubu budou putovat další investice, aby se povědomí značky ještě zvýšilo. Titul byl velice dobrým krokem pro všechny strany.

    Hned po titulu jste také prohlásil, že titulem nic nekončí, naopak vše začíná. Jak jste to myslel?
    Nyní nás čeká velice složité období. Každý od nás bude očekávat jak úspěch v lize tak v evropských pohárech. Vím, že řada hráčů bude pod tlakem, na který dosud nebyli zvyklí, já jim ale věřím. V létě odejdou jen dva, maximálně tři hráči, jádru týmu, které je velmi zdravé, ale zůstane. Každým zápasem se ta parta tmelí, takže už se všichni těšíme na zápasy s evropskou špičkou. Na tlak odborné veřejnosti budeme připraveni.

    Fotbalisté Slavie oslavují ve Žlutých lázních s fanoušky mistrovský titul. Na...
    Fotbalisté Slavie oslavují ve Žlutých lázních s fanoušky mistrovský titul. Na snímku Jaroslav Tvrdík s dcerou.
    Ve třetím i případném čtvrtém čtvrtém předkole budete nenasazení. Jak se těšíte na týmy typu Celtic Glasgow nebo Olympiakos Pireus?
    Ano, víme, že cesta do základní skupiny Ligy mistrů je velmi složitá a zahrát si v ní opět by pro všechny slávisty byl splněný sen. My jsme ale realisté a do nové sezony budeme vstupovat se dvěma cíli. Obhájit ligový titul a postoupit do 4. předkola Ligy mistrů, které by nám zajišťovalo účast v pohárech minimálně po zbytek podzimní části.

    Jak těžká bude obhajoba? Vaši hlavní konkurenti Plzeň a Sparta na titul už nyní mohutně zbrojí...
    Bude to velice těžké. Pan Vrba se vrátil do Plzně a tam byl vždy zárukou úspěchu. Sparta podle mých informací zdvojnásobila svůj rozpočet, aby se jí povedlo titul po nepovedené sezoně získat. Čeká nás v klubu velká výzva se s tím popasovat a neusnout v boji o titul na vavřínech.

    Klub v letní sezoně opustí Antonín Barák a Michael Lüftner. Mluví se však o odchodu afrických hráčů Simona Deliho a Michaela Ngadeua. Jak vypadá jejich budoucnost?
    S odchodem pana Baráka jsme věděli s předstihem počítali a připravili se na jeho nahrazení. To, že pan Lüftner uplatnil krátce po příchodu do klubu pro nás bylo nepříjemné překvapení. Na druhou stranu se nám jej povedlo rychle a adekvátně nahradit, když se nám povedlo získat pana Jugase ze Zlína.

    A co dvojice Deli, Ngadeu?
    Pana Deliho přemlouváme, nabízíme mu velmi dobrou nabídku, která odpovídá jeho výsostnému postavení v lize. Víme, že se nyní rozhoduje a během dvou dnů maximálně bude jisté, jestli u nás zůstane. Míša Ngadeu nám v bojích o evropské poháry pomůže určitě, v tomto přestupním období určitě nikam neodejde.

    JAROSLAV ŠINDELÁŘ LIDOVKY.CZ

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 10:05 |  
      2 0

      Příště sem stačí dát pouze odkaz.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        murena     před 7 lety 30.05.2017 10:22 |  
        2 0

        Tak sorry z mobilu jsem to nedal

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 7 lety 30.05.2017 10:49 |  
      4 1

      Dokud před bídou byla Plzeň,tak se nic nedělo.Ale jen jsme jim dali čuchnout my,hned jsou z toho v hajzlu a zdvojnásobují rozpočet.Mimoto se bratříčkují s STB,
      nakupují jak protržení,prostě jsou s nervama v kýblu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 11:02 |  
        1 1

        Možná to není až tak způsobené Slavii, že je zpátky tam, kde má být, ale vidinou přímého postupu do Ligy Mistrů... Já se třeba nebál, že by nás v posledním kole zařízl rozhodčí, jelikož se to v posledních zápasech ani nedělo, kdy to nebylo tolik ''na očích'' než v posledním zápase, který rozhodne o všem.
        Obávám se následující sezóny a to právě kvůli tomu, že ta vidina skupiny LM může některým zatemnit mozek. (Křetínskému asi už se to tak stalo, když se začal paktovat s berbrem)

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          honzah (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 22:35 |  
          1 0

          Nebo má Křéťa strach, že už ani EL nebude samozřejmostí. Z 2. místa se to ukope trochu snadněji než ze 3.

          • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 22:53 |  
            0 0

            Tak zrovna v následující sezóně by 3. místo mělo znamenat přímý postup do skupiny Evropské ligy, ne?

  16. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    murena     před 7 lety 30.05.2017 09:25 |  
    1 0

    Šural a Fillo jsou zranění, Jarolím na klíčovou bitvu povolal i stopera Jugase

  17. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    MartenT123     před 7 lety 30.05.2017 09:41 |  
    15 0

    Omlouvám se za off-topic. Ve vítězné euforii, kdy lidé po závěrečném hvizdu vybíhali na trávník, někomu spadly hodinky. Netušil jsem, kde jsou na Strahově ztráty a nálezy, tak jsem je vzal. Pokud tedy někomu chybí hodinky, dejte mi vědět jaká je jejich značka a barva ciferníku a domluvíme se na předání. Kdyžtak to bylo u rohového praporku mezi severní a západní tribunou, stál jsem s vozíčkářema.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 11:26 |  
    4 0

    Tak v jiném pražském klubu představili 2 posily. Doufám, že my vybíráme daleko rozvážněji a lasa házíme na silnější krky. Rád si počkám. Pro mě nejlepší varianta bude, že přímo na tiskovce oznámíme nové hráče (doposud nikde nezmíněné).

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Robinator     před 7 lety 30.05.2017 11:44 |  
      3 0

      kdy bude tiskovka? Budeme snad bojovat na dvou frontách, takže nákupů bude dost, doufám, že uděláme nějaké hráče ze zahraničí..

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 11:57 |  
        1 0

        Já tedy doufám, že budeme bojovat na frontách 3 a to co nejdéle.

        • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

          Robinator     před 7 lety 30.05.2017 12:10 |  
          0 0

          jo, ještě pohár..to jsem nepočítal, to je pravda :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      bongor     před 7 lety 30.05.2017 18:12 |  
      0 0

      Zvlášť povedený se jeví Civič.Nejtrestanější borec kaprligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 19:11 |  
        4 0

        To u rudejch neni problém těm se karty nedávaj

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Travinho     před 7 lety 31.05.2017 08:08 |  
        0 0

        Zrovna Civič se mi z těch jejich nákupů jeví jako nejlepší. Má rychlost, techniku, nebojí se hrát, je využitelný v obraně i záloze. Jeho fauly plynou dost z nezkušenosti, ale do budoucna to může být velký hráč. Osobně by se mi takto rychlostně vybavený hráč líbil i na našem kraji obrany, protože rychlost nám tam momentálně schází.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 22:32 |  
      1 0

      Kádr už je natolik naplněný, že můžeme trochu déle licitovat. (I když nějaké změny musí být, už ty náhrady, ale máme prý několik desítek adeptů - snad z celé oblasti mezi Německem a bývalým SSSR.)

      Sparta je teď v pozici, kde jsme byli my v zimě 15/16, možná i v létě 2016. Musí za každou cenu masivně investovat do kádru, navíc hráči si nejsou jistí, co se tam vlastně bude dále dít, což jim také komplikuje situaci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        honzah (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 22:33 |  
        0 0

        Samozřejmě Jugas za Lüftnera a snad Trávník za Baráka jsou kvůli aklimatizaci jistoty, dále se dá trochu zariskovat, jako v létě s MNN a podobně. Minimálně do konce srpna bych tady podržel Součka, potom může a nemusí jít zase někam hostovat.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Betynka58     před 7 lety 30.05.2017 12:29 |  
    10 0

    Tak Liberec prý uplatnil opci na Honzu Mikulu. Tomu klukovi to moc přeji, je fakt, že ve Slavii by si asi už nekopl. Ale myslím, že na jaře v Liberci určitě ukázal, že je to kvalitní ligový fotbalista.
    Jinak Latka na severu končí, myslíte, že by se ve Slavii ještě uplatnil (minimálně do kabiny)?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 12:43 |  
      5 2

      Ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      PetCC     před 7 lety 30.05.2017 12:54 |  
      0 0

      Mikula určitě na horní část ligy má, na úplnou špičku asi ne.
      Takže pokuď zůstane v Liberci, tak je to pro něj určitě dobře a já mu to přeju.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Robinator     před 7 lety 30.05.2017 13:13 |  
      3 0

      do kabiny máme už Bílka, takže to by bylo docela zbytečný

  20. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 30.05.2017 16:11 |  
    0 3

    Tak naposledy nabízím těm, co nečetli Spart....

    5 - Flo
    6 - Pavlenka, Bořil, Lüftner, Škoda, Ščuk
    7 - Frydrych, Deli, Ngadeu, Zmrhal
    8 - Hušby
    9- Tecl

    Liga fanoušků: 4:2
    Střely: 10:1

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      SKSVenca     před 7 lety 30.05.2017 21:21 |  
      0 0

      Tu Ligu fanoušků jsem vůbec nepochopil, méně dostal snad jen Hradec a Příbram

      • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

        Travinho     před 7 lety 31.05.2017 08:09 |  
        0 0

        Byl kvůli nim přerušen zápas, takže to pochopit lze. Otázka je, jaká kritéria si redaktor nastaví.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 22:28 |  
      0 0

      A je tam klíč: 4 = Unaveni pivem :-)

      Jinak celkové pořadí v Lize fanoušků na 1., 2. a 3. místě je úplně stejné jako v ligové tabulce. A na 14. 15. a 16. místě taktéž.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 30.05.2017 16:14 |  
    1 0

    Autogramiáda byla včera super, ikdyž trošičku později a jiné patro, než hlásal velký poutač na Kotvě, hráči i realizační tým vstřícný, mám památeční fotku s pohárem, jen škoda, že nebyli Flo, MIchael a Simon....tak snad příště...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 19:35 |  
    4 0

    Rekapituloval jsem si sezónu a když jsem nad tím přemýšlel, tak bych jako nejdůležitější označil tyhle zápasy:

    1. venku Sparta 2:0. Dodalo nám to obrovský sebevědomí, ten tým pak najel na vlnu a dominoval. Určitě zlomový utkání.

    2. doma Plzeň 1:0. Jak už říkal trenér, po tomhle utkání jsme se už definitivně přihlásili o titul. Navíc to byla jednoduše výhra nad největším konkurentem a vlastně rozdíl +6 bodů.

    3. venku Boleslav 2:1. Pro mě utkání, které nám definitivně přihrálo titul. Před tím posledním jsem stejně jako skoro všichni ostatní byl hrozně nervózní, ale už jsem prostě věřil, že to dáme. Myslím, že jsme se v tomhle utkání ukázali jako velkej tým.

    4. doma Teplice 2:1. Podle mě nejmíň doceněná výhra sezóny, tím spíš, jak pak Teplice celý jaro hrály. Byli jsme pod tlakem potvrzení výhry proti Plzni, stali jsme se vlastně hlavním favoritem na titul a hráči to fantasticky ubojovali. Navíc to bylo i hezký utkání z obou stran.

    5. venku Zlín 4:0. V té době přímého konkurenta jsme prostě zničili a hráči si dodali sebevědomí před jarem.

    Plus bych zařadil ještě bonus: venku Karviná 2:1. Hráli jsme po dvou remízách a hlavně hodně špatném výkonu v derby, navíc bez Milana, ale zvládli jsme se vrátit na tu vítěznou vlnu a udržet krok. A strašně důležitá pak byla i výhra na Slovácku, ale to už by se dalo pomalu začít vyjmenovávat všechny :-)

    Jak byste to měli vy?

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 20:32 |  
      0 0

      Jelikož se Zlínem se hrálo až poslední kolo na podzim, tak to moc vliv na sebevědomí nemělo. Jinak zas takový válec to teda nebyl... kdyby soupeři měli v útočné fázi kvalitnější zakončovatele, tak možná v poločase prohráváme. Jinak bych to ponechal a místo toho Zlína dal zápas, který jsi zmínil a to zápas s Karvinou. V druhém poločase Karviná zabrala a bylo zle, naštěstí Mešanovič zajistil výhru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      davy     před 7 lety 30.05.2017 21:58 |  
      1 0

      Nejdůležitější byla podzimní prohra s Plzní. A samozřejmě i neuskutečněná premiéra v Brně, protože tam bychom pod DU asi nevyhráli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 22:02 |  
      0 0

      Zajímavé taky Slovácko away 2:0 - lehce z produktivity.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 22:02 |  
    1 0

    Aby to nezapadlo, pokud se nepletu na první zápas kvalifikace LM nebude k dispozici S. Tecl - červená karta.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 08:33 |  
    5 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Jsem moc rád, že se i díky této disputaci sám náš přítel Alanor přesvědčil, že ač se tu někdy trošku "posekáme", tak tato problematika hodnocení hráčů je pro nás všechny významná a do jisté míry hodně poučná.
    Velmi mě potěšila skutečnost, že si u této rubriky také dáváte kávu a nebojím se říct, že se kocháme blahem nad všemi těmi našimi názory a postřehy. A že někteří z Vás jsou znalci fotbalu opravdu na velmi vysoké úrovni, to je poznat. Lassiter, Borris, Boss, Donford, Travel, Bongor a další a další. Je to radost, i když vím, že se tu sice někdy pohádáme. Beru to však pozitivně a se učím, se učím, se učím...........
    Vzhledem k tomu, že mám také nějaké ty zprávičky ze zákulisí, tak se moc těším na posílení kádru a tentokrát to opravdu nebudou jen "štěky". Budou i nějaké odchody a hostování, ale to k fotbalu patří a hlavně , teprve se to připravuje a jak říká jeden filosof "vím, že nic nevím" :-).
    Přeji Vám všem hezké dni dovolených a jak se zpívá v jedné už letité písni původně od skupiny Osibissa, kterou u nás zpíval můj kamarád Bob Frídl "Všichni se sejdeme v létě, o prázdninách"
    S úctou k Vám všem Váš Sokrates55

  25. Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

    petrjir     před 7 lety 31.05.2017 13:22 |  
    0 0

    Pridam sem muj statisticky pohled na zisk titulu v porovnani s Plzni. O titulu rozhodly dva body, tedy dve remizy. Z naseho pohledu to mohou byt dva plusove body, tedy ty, ve kterych jsme prohravali a nakonec uvalcili bod. To byly zapasy na jare se Zlinem, na podzim pak se Spartou a Jabloncem. A prave posledni dva soupere beru jako rozhodujici v boji o titul, navic u obou goly padly jiz v nastaveni. My jsme s Jabloncem bod ziskali (presto, ze jsem ze stadionu odchazel velmi zklamany) a naopak Plzen s nimi dva body ztratila. To same zapas ze Spartou s tim, ze Plzen neziskala ani bod.
    No a ted se tesit na posily a predkolo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 30. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 15:08 |  
      1 0

      Nejspíš jsi popletl 'jaro' s 'podzimem'.